מעורב הופס ליום ששי (עם שמות כזובאק וקוזמה איך הלייקרס יכולים להפסיד?)/ מנחם לס

1. איך לא  בא לי עד הלום? כרמלו ליוסטון, ואחריו לברון

???WHAT ELSE CAN MAKE SENSE MORE THAN THIS SIMPLE, YET INGENIOUS, IDEA

מתחיל לכאוב לי באוזן השמאלית מלשמוע נטולי ורפי הבנה מספרים לי מעל גבי האתר הזה על לברון המתעתד לעבור ללייקרס בעונת 2018. מה יש לו לעשות שם? להתעסק עם מוצצים (אני מתכוון למוצץ של תינוק) כלונזו ואינגראם? לעזור להם עם חיתולים? עם מי הוא יישב לשיחת בוגרים על OBAMACARE או הנשיא ניקולאס מדורו מוונצואלה המוליך את כל ארצו אל פי הפחת, עם  המלומד, 'איש האשכולות" (גיא!), לוק וולטון?

אז היום, בזמן שאני קורע את התחת של עצמי על ה'STAIR-MASTER' עלה בי רעיון שהוא גאוני אפילו לאחד כמוני: כולנו יודעים שזה 'סגור' שכרמלו אנטוני יהיה איש הרוקטס עוד לפני שאהיה בן 80. כשזה קורה – וזה הרעיון שעלה בי בעת התרגול על הסטרמאסטר – אני מוכן להתערב עם כל אחד על ארוחת דגים ביפו שהצעד הבא של לברון בתום העונה הבאה הוא לעבור ליוסטון ולהתחבר לג'יימס הארדן, כריס פול, כרמלו אנטוני, ואז לברון ג'יימס ייצור לא סתם "SUPER-TEAM" אלא 'אימא של הסופר-סופרטים'.

אתם יודעים מי הם שני חבריו הטובים ביותר של לברון ב-NBA? פעם הם היו כריס בוש ודוויין ווייד. מאז עברו הרבה מים בנחל התנינים (או נחל אלכסנדר, אני כבר לא זוכר) ליד בית ינאי. בוש כבר כמה שנים לא מדבר עם לברון, והיחסים בין לברון לדוויין הפכו לקרים מקרח. שני חבריו  ה-י-ח-י-ד-י-ם   ב-NBA הם כריס פול וכרמלו אנטוני. בקאבס אין לו אף חבר ולמיאמי הוא אפילו לא מכניס רגל.

בקאבס הוא לא יישאר כי הם לא עשו דבר וחצי דבר להשתפר לקראת העונה הבאה, ואם הם יסיימו מקום שלישי במזרח זה יהיה הישג בעיני; בלייקרס אין לו מה לחפש כי הם לא יהוו יריב לווריורס עד 2023-4 ואז הוא כבר יהיה עם רגל אחת על כיסא גלגלים. הקבוצה היחידה בה יהיו שחקנים בני גילו, פחות או יותר במעמדו, ו-HOF עתידיים כמוהו היא היוסטון רוקטס.

זהו צעד כל כך הגיוני – ועדיין פשוט –  שאני בוש ונכלם שלא חשבתי עליו עד עתה.

 2. תתפלאו, לא כולם בבוסטון מבסוטים מהבחירה של טאטום

 

היה עדיף לבחור אותו?

 

לפני זה???

 

 

בבוסטן גלוב הופיעו כמה וכמה מאמרים, ועשרות מכתבי אוהדים, המאשימים את דני איינג' – או מי שהיה אחראי – על בחירת ג'ייסון טאטום. לא בגלל שהם הסכימו להחליף את בחירתם הראשונה עם פילדלפיה שבחרו במרקל פולץ, אלא… בגלל שלא בחרו בג'אש ג'קסון במקום ג'ייסון טאטום.

ת'אמת?

אני לא מבין מה כל הרעש, ועם יד על הלב אני לא יודע מי טוב ממי ומי יהיה שחקן NBA טוב מהשני. אני לא מאמין שאף אחד יודע.

הטענה היא שלסלטיקס יש כבר יותר מדי שחקני פינה. אז מה הוא ג'וש ג'קסון אם לא שחקן WING? שניהם 2.04-2.03 מ' ושניהם עם סטטיסטיקה דומה מאד בשנתם הראשונה בקולג', טאטום בדוק וג'קסון בקנזס, מלבד הבדל משמעותי אחד חשוב וקריטי מאד: טאטום קובר אותן מהקו כמו גדול ב-NBA עם 85%. ג'קסון? לא הרבה יותר טוב מדיאדרה ג'ורדן. אז אני לא מבין על מה המהומה הגדולה.

 

College statistics[edit]

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2016–17 Kansas 35 35 30.8 .513 .378 .566 7.4 3.0 1.7 1.1 16.3

 

College statistics

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2016–17 Duke 29 27 33.3 .452 .342 .849 7.3 2.1 1.3 1.1 16.

 

 

3. תתפלאו על דבר נוסף: בשיקגו ישנה "ציפייה חיובית"

 

.

"הציפייה חיובית" הוא ניבון שלי, אבל הכוונה ברורה אפילו ל-K-699.

הבולס איבדה את כוכבה הגדול, אבל במקום לשבת ולבכות על מר גורלה, היא החליטה לצאת לעבודה ולעשות משהו בנידון. אני מעריך את מה שהיא עשתה, ונותן לה ציון של B+ על מה שעשתה הקיץ, ושימותו כל הקנאים.

תראו עם מי הבולס יוצאת העונה לקרב:

ג'סטין הולידיי. כריס דאן. לאורי מרקאנן. זאק לויין. דנזל וולנטיין. בובי פורטיס. קמרון פיין. ג'ריאן גראנט. פול זיפסטר, וכמעט בטוח דוויין ווייד, ניקולה מירוטיץ', ורובין לופז.

אם אתם לא מאמינים שזוהי – בפוטנציאל – קבוצה טובה יותר מאשר בשנה שעברה, הייתי מציע לכם ללכת ולחפש אמונה אחרת.

*.

התוספת של זאק לווין, כריס דאן, ולאורי מרקאנן היתה עבור ג'ימי באטלר שעבר למינסוטה. הבולס לא מצפים מכריס דאן ומרקנאן להפוך לכוכבים כבר העונה אבל יש להם "תכנית שלוש" עבורם. תוך שלוש שנים הם יהיו כוכבים ב-NBA. זאק לוויין הוא החתיכה המרכזית בכל ה- REBUILDING כשהבולס בונים עליו שהוא יתפתח להיות שחקן יעיל וחשוב יותר מבאטלר, ואני יודע על פציעת ה-ACL שלו כמוכם.

עכשיו אני מגיע לג'סטין הולידיי. מי מכם שיודע שהוא אחיו המבוגר של דרו הולידיי מהפליקנס שירים את ידו (אחיו הצעיר אהרון הוא שחקן UCLA).

אני רוצה לדבר עליו כי הוא קלט את עיני גם ברגעים ששיחק בפלייאוף של 2015 -2014 עם גולדן סטייט ווריורס, ואח"כ בבולס, ובעיקר בשנה האחרונה בניקס. לא הבנתי – ועדיין אינני מבין – מדוע לא השתמשו בו יותר ומדוע לא נתנו לו יותר דקות.

כשסיים את לימודיו באונ' וושינגטון הוא לא נבחר בדראפט. בן ה-22 (הוא היום בן 28) החליט לשחק באירופה. בקיץ של 2012-13 הוא הצטרף לקאבס ששחררו אותו לפורטלנד. עד עונת 2013-14 הוא הסתובב בין קבוצות ליגת D עד שעם קבוצת ה-D באיידהו היתה לו עונה של 13.8 ממוצע והווריורס נתנו לו חוזה. הוא הוקפץ מהווריורס לקבוצת D שלהם בסנטה קרוז. באחת מה'קפיצות' הוא קלע 23 נק' נגד דנבר. בעונת האליפות של 2015-16 הווריורס כללו אותו בין ה-12, והוא זכה בטבעת האליפות כשהוא משחק כמה דקות למשחק נגד הקאבס בניצחון בששה משחקים כשהוא קולע 4.3 נק' ומחלק 1.3 אס' למשחק.

הוא הועבר לאטלנטה האוקס, ומשם לשיקגו בה שיחק בעונת 2015-16 ובמשחק אחד  נגד הסיקסרס הוא קבע את שיא ה-NBA שלו כשקלע 29 נק'. ב-22 ליוני, 2016, שיקגו העבירה אותו יחד עם דריק רוז לניקס.

בניקס היתה הפעם השלישית ששמתי לב אליו וכמו לפני כן,  התאהבתי במשחקו. ה-1.98 מ' הזה הוא שחקן כדורסל טוב מאד. בניקס הוא הצליח לקלוע 7.7 נק' ב-20 דק' משחק כשתפקידו היה להכניס כדורים לכרמלו ולפרוזינגיס. תמיד התפלאתי מדוע לא נותנים לו לקלוע יותר כשהוא התגלה כקלעי טוב מאד מרחוק, אבל אתה לא יכול להראות כמה טוב אתה כשאתה בקושי זורק לסל.

 

NBA career statistics

 

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2012–13 Philadelphia 9 0 15.8 .333 .250 .750 1.6 1.7 .3 .7 4.7
2014–15 Golden State 59 4 11.1 .387 .321 .822 1.2 .8 .7 .2 4.3
2015–16 Atlanta 26 1 10.1 .329 .222 .500 1.0 .4 .5 .2 2.4
2015–16 Chicago 27 4 18.9 .413 .433 .815 2.3 1.7 .7 .6 6.5
2016–17 New York 82 4 20.0 .433 .355 .825 2.8 1.2 .8 .4 7.7
Career 203 13 15.8 .408 .342 .800 2.0 1.1 .7 .3 5.7

 

ביולי השנה הוא הוחזר לשיקגו, וכל עיתוני שיקגו מדברים על ההתפרצות הגדולה שתהיה לו העונה.

 

למירוטיץ' זאת תהיה עונה קריטית – הוא חייב להוכיח סוף סוף את שוויו, ואני מצפה להרבה מלאורי מרקנאן. אני מצפה לקרב גדול על דקות מוולנטיין ופול זיפסטר, כשפורטיס יהיה חלק חשוב מהבנייה החדשה. לבולס לא תהיה עונה גדולה העונה. אבל אתם תראו אותם משתפרים ממשחק למשחק, ואני מצפה פלייאוף בטוח בעונה הבאה (2017-18) עפ פלייאוף שאלתי כבר העונה.

4. קליבלנד? בקליבלנד לא עושים כלום!

 

 

הקאבס האומללים. הם מאמינים שיש להם מה שצריך לנצח את הווריורס מבלי שעשו דבר וחצי דבר לחזק את הקבוצה. הקאבס היא היום קבוצה ללא GM, ועם שחקן שלי נראה שהוא מאוכזב כליל מהמצב, איבד כל חשק לשחק, ומחכה רק שהעונה הבאה עלינו תסתיים כדי שהוא יוכל להתחבר לכרמלו ולכריס פול וליצור את "האימא של ה-SUPER-TEAMS", ושמו לברון ג'יימס.

 

5. באל איי "ציפייה חיובית" שתסתיים ב"היוואשות תסכולית"(אפילו שרק בגלל השמות קוזמה וזובאק מגיע להם פלייאוף)

על מה כל הזימרה והצהלה? על זה שאיזה נער בן 19 עם חצ'קונים – נטול קליעה והגנה – מסר כמה מסירות שלא היו מביישות את מג'יק ג'ונסון. ועל זה עשו ממנו את ה-MVP של לאס ווגאס. לגלות לכם עוד סוד שכנראה בגללו  ראינו אנשים נורמיים באל איי יוצאים במחולות, ומעגלי כרכורים? כי היתה זו הפעם הראשונה בתולדותיה שקבוצת הלייקרס זוכה בליגת הקיץ. פ-ע-ם ראשונה, וכולם שולחים לי טקסטים "אתה רואה, דוק, אתה עכשיו רואה מה לונזו שווה? אליפות ראשונה! אפילו קובי לא הצליח להביא אליפות כרוקי בקיץ הראשון שלו!"

משחק הגמר של לאס ווגאס שהלייקרס ניצחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ושאיש לא יחשוב לרגע שלונזו בול ניצח את ליגת הקיץ לבדו. NO SIR! היה לו את "ההתגלות הגדולה" Kyle Kuzma (שמשום מה שם משפחתו מעלה כל מיני אסוציאציות מוזרות בראשי) שבעשרה מייל רדיוס מסטייפל סנטר כבר מכנים "UNSTOPPABLE!". בא לי לכתוב UNSTOPPABLE MY ASS אבל מתוך כבוד והערכה לדדי, דקסטר, עידן, אלי לס, ואחרים, לא אכתוב זאת. ומי החליף אותו כשהוא התעייף? כמובן, VANDER BLUE שהיה ה-MVP של ליגת ה-G העונה, וכשהוא עלה זה היה כאילו הוסיפו אוקטן גבוה למכונה המשומנת כל כך.

ואלה כמובן הם רק הרוקים. הילדים שמצטרפים למבוגרים המחכים להם. ומי מחכה להם? אני חושש אפילו להזכיר עוד שם שמעלה בי אסוציאציות אסורות, איביקה זובאק. זאת תהיה קבוצה שתסיים את העונה בשיפור של 35% מהעונה שעברה. זה שיפור עצום, וכך הלייקרס תסיים את העונה עם 35 ניצחונות, ותחמיץ בטיפונת את הפלייאוף. אבל עם זובאק וקוזמה (היכן האשך? למה הוא שותק?) תמיד ישנה תקווה. רק על השמות מגיע להם פלייאוף.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. למה שאנטוני יגיע ליוסטון? צריך את הניקס שיסכימו למהלך הזה. אין לניקס מה לקבל מיוסטון בתמורה. לא בחירות דראפט נורמליות, ואף שחקן יותר מבינוני

      1. גילברט עושה שרירים מול לברון, מה שקוראים לחתוך את האף בשביל להרגיז את הפנים

        יוסטון רעיון טוב, לברון יוכל גם להצטרף לקבוצת רכישה של מוטומבו
        ולהיות בעלים/שחקן

  2. דוק אני מעריך את הפינה החמה שיש לך לבולס ומקווה שאתה צודק. אבל למעט מרקאנן שעושה רושם של בול פגיעה יש סימני שאלה רציניים על כל אחת מההחתמות החדשות

  3. דוק הגיע הזמן להודות ולהתוודות
    אין עוד אוהד שרוף ללייקרס מלבדך
    תתחיל בלשתף את אחת העיזות
    סוד כמוס
    אח"כ תוכל כבר להפיץ את הבשורה

  4. מנחם הרוסטר של שיקגו נראה כמו נפולת של נמושות.

    הלייקרס נראים כרגע כמו הבטחה גדולה. התוספות של KCP ולופז משמעותיות, למרות שהן מובאות כמעין "גלגול קובייה לעונה אחת".
    דווקא הם צריכים להיות אבני בניין חשובות להמשך.

    א-ס-ו-ר להם לחשוב לכיוון של הפלופר. העכבר הגיעה עונתו הקבועה לקפוץ מהספינה הטובעת, והוא יביא עימו את הדבר לספינה הצעירה של הלייקרס אם זו תהיה מטומטמת מספיק לקבור את עתידה עבור השרץ הזה.
    מ-ק-ס-י-מ-ו-ם להביא את פול ג'ורג' ולהטריד את אינגרם. ג'ורג' הוא לברון wannabe אבל צעיר יותר, ספק נקודות מצוין ומוכח, ושתלטן – אבל לא ברמה של האגו-טריפ המהלך אשר לא מאפשר לשום דבר לצמוח סביבו ומשליט את הד.נ.א המגעיל שלו כל כל נימי המועדון.

    תחת וולטון ועם ג'ורג', KCP, לופז והצעירים, ועם האנרגיות של לונזו – בשנה הבאה יש קבוצת פלייאוף לגיטימית עם עתיד מבטיח.

    1. תגיד לי אשך הגננת לא נותנת לך לישון בלילה?
      איזה להטריד את אינגראם?!
      יש מקום שנה הבאה לשני חוזי מקסימום ואם נפתרים מהחוזה של דנג יש מקום ל 3.
      גם אם לברון יבוא הא יתיישר לפי הקו שמג'יק מנחה.
      לדעתי סיכוי גדול שקאזינס מגיע בטרייד

      1. אני לא בקיא בענייני חוזים אבל אם היה צריך לוותר על מישהו בשביל החוזה של ג'ורג' הייתי מוותר על אינגרם. שהוא כמו ג'ורג' רק הרבה פחות טוב, ואם ג'ורג' יגיע יהפוך לחלק הכי מיותר בפאזל.
        לא הייתי מוותר על אף חלק אחר (לא על KCP, קלארקסון, זובי, לופז… אולי על רנדל)

        1. קלארקסון ורנדל הם החלקים הכי ברי החלפה מכל הסגל.
          למה להטריד את אינגראם אם גורג' שחקן חופשי שנה הבאה?
          הוא לא נשאר באוקלהומה תשכח מזה.
          ואם זובי לא יראה שיפור גם הוא יעבור בטרייד.

    2. באופן מפתיע, אשך, שאלו אותך על הלייקרס, ענית על לברון. אתה אוהד של לברון כמו שמנחם אוהד של הלייקרס. זה לא משנה בכלל מה אתה חושב עליו, אתה כל הזמן חושב עליו.

  5. זובי(אק) וקוס(מה?) יכולים להיזכר בהיסטוריה כשילוב 1-2 הגדול ביותר שידעה הליגה, לפני הדוור את סטוקטון ומג'יק את קארים!

      1. מפני שהוא כתב את השמות כפי שהם רק עם הסוגריים למטרה המסוימת ששם אותם, אז אני מוותר במקרה זה.

  6. הלייקרס השנה עוד תהיה גרועה מהלייקרס של העונה הקודמת לא כי היא בירידה– אלא כי המערב התקדם והיא לא הביאה שום דבר מעניין. זה יפה שמהבחירות דראפט הנמוכות הם מצליחים להוציא משהו אבל מהגבוהות עדיין לא הצליחו להוציא כלום. מה שכן פלינקה ומג'יק מצליחים לעשות רושם כאילו הם מוציאים את הלייקרס מהמשבר. האם זה יספיק כדי לעבוד על פול ג'ורג'? אולי אבל לא נראה לי. לבינתיים שיסתפקו בmvp הבלתי מעורער של 2011

  7. מנחם סורי אבל לברון ליוסטון זה לא ממש רעיון חדש. הוא קיים מהשנייה שפול הגיע לקבוצה בטרייד. אגב ווייד ממש לא ביחסים קרים עם לברון, במקרה של ביי אאוט אל תתפלא אם גם יגיע ליוסטון עוד העונה. הדומינו כאן זה כרמלו והניקס. הניקס במצב בלתי אפשרי. הם יודעים שלא יתחילו את העונה עם כרמלו אבל ביי אאוט זה הסיוט הכי גרוע מבחינתם. ליוסטון עדיף שכרמלו יגיע בטרייד (עניין של חוזים וזכויות), אבל הניקס לא משחררים טרייד.
    כדי שלברון יגיע ליוסטון שחקנים צריכים לקחת וואחאד הורדה בשכר, בגלל זה הלייקרס נראים כמו אופציה יותר הגיונית, אבל יוסטון יכולים להציע ללברון סופרטים עם צוות הבננה+הארדן שכבר רצה שנה ביחד= סיכוי גדול יותר לאליפות מהלייקרס.

  8. יוסטון אומר השוק הסיני.
    השוק הסיני אומר כסף.
    אמרת כסף אמרת כרמלו.
    יש מצב שגם לברון יתפתה.

    העדכון האחרון הוא הנכונות של מלו לוותר על טרייד קיקר של 8 מיליון, שאמור להפוך אותו ליותר קל לעיכול.
    מצד שני, יוסטון עדיין מתעקשים להעביר תמורתו את ריאן אנדרסון עם ה61 מליון המגוחכים שלו, ולזה אפילו הניקס לא מספיק מטומטמים להסכים.
    אני מקווה.

    1. יוסטון לא יכולים לעשות את הטרייד בלי שאנדרסון יועבר. הניקס התחייבו על פאקינג 70 מיליון לנואה ולאיך קוראים לו הבן של שהם זרקו לפני שנתיים. אנדרסון לפחות שחקן שיכול לתרום, אישיות חיובית וממש טוב במה שהוא עושה (לרווח את המשחק). הניקס באמת יוכלו להיעזר בו.
      קצת מוזר לי מה שאנדרסון עובר הקיץ, החוזה שלו באמת לא כזה נוראי ביחס לתרומה שלו.
      בכל מקרה אין הרבה קבוצות שיסכימו לקחת אותו, חלק בגלל שלא רוצים לעזור לרוקטס (פורטלנד) והרוב פשוט לא יכולות עם התקרה.
      בסוף, אלא אם ברוקלין יקחו חלק בעניין (אולי אם הניקס יוותרו על הבחירה של הרוקטס ל 2020) , כנראה יהיה ביי אאוט. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לניקס. הרבה יותר טיפשי מלקחת את אנדרסון, אבל אלו הניקס אז ברור שיקחו את האופציה הטפשית ביותר.

      1. לקחת את אנדרסון פחות טפשי מבייאאוט?? למה שניקח עוד חטוטרת נוסף על אלה שכבר יש לנו?
        מה אנדרסון נותן שפורזינגיס לא, בטח ב60 מיליון?
        ברור שנואה זה חוזה קטסטרופלי, והוא לא היחיד… זו עדיין לא סיבה לקחת שחקן יקר ומיותר.

        1. כי ביי אאוט יסתום לכם את הקאפ רק כדי שילך משם. אנדרסון אשכרה יכול לתרום ולתת לפורזינגיס מרחב לפעול בו. וגם תקבלו בחירת סיבוב ראשון ועוד כמה צעירים. גם ככה אתם סתומים עם נואה ועכשיו גם הזה שזרקתם והחזרתם, אז מה אנדרסון כזה יזיק?

          1. זו תהיה שנה אחרונה בחוזה כך שלא יהיה כזה מסובך להעביר אותו וגם ככה הם סגרו לעצמם אופציה של התנקות כשהחתימו את הרדוואי.
            אופציה שעלתה היא לקחת מברוקלין את החוזה של אנדרו ניקולסון (6 מיליון לעונה בערך) ואז הקאפ היט יהיה נמוך משמעותי ושברוקלין יקחו את אנדרסון. אבל אז ברוקלין תרצה את הבחירה של 2020 ושחקנים צעירים.
            כך או כך הניקס מפסידים אבל הביי אאוט נראה כמו האופציה הכי גרועה בסיפור מבחינתם.

          2. זה עדיין שנה יותר, לפעמים יותר משתלם פשוט לתת לחוזים האלו להסתיים, והניקס עשו את הטעות הזאת של להחליף חוזה גרוע בחוזה גרוע אחר ארוך יותר כבר כל כך הרבה פעמים, אולי הגיע זמן שילמדו. בחירת דראפט של הרוקטס זה לא מציאה גדולה, יותר קל למצוא שחקן בשוק החופשי כשיש לך כסף מאשר לבחור אחד בבחירות העשרים ומשהו.

            מי יודע, אולי הם חושבים שהם יעצבנו את מלו מספיק שהוא יממש את הeto שלו שנה הבאה

          3. זה גם אופציה שמתאימה לניקס. לעצבן את הכוכב שלהם כל כך עד שיתחנן לעזוב. משום מה קשה לי לראות את זה קורה עם מלו. לא נראה הטיפוס המתעצבן.

          4. אי אפשר לעשות לכרמלו יותר גרוע ממה שג'קסון עשה לו. אם ההתעללות של הזן טמבל לא גירשה אותו, זה כבר לא יקרה

  9. נראה שהניקס פשוט מטומטמים, שיקגם גם, קליבלנד עסוקים באיזה סכסוך פנימי ולא בונים קבוצה, רק בוסטון במזרח ופילדלפיה שתהיה בעיקר מעניינת. במערב זה ת'כלס רק ג"ס, אוקלהומה תהיה מעניינת וגם יוסטון, לא מעבר. הלייקרס כמו שכבר אמרו כאן, זה בעיקר אינגראם, כי כל השאר לא משהו, ולונזו יודע בעיקר למסור, אז צריך שיהיה למי.
    תחזית לשנה הבאה: יאללה ג'ואל, מרקל וסימונס, עכשיו זה הזמן, או שיהיה שעמום אחד גדול.

  10. אין ללברון שום סיבה לעזוב את המזרח, יש לו שם כרגע יריבה רצינית אחת, במערב יש לפחות 3.
    גם אם יחבור ליוסטון, זה יקרה רק עוד שנה, וגם אם נתעלם לרגע מסימן השאלה הענק של איך כל כך הרבה אגו ייכנס לקבוצה אחת, 3 n,ul 4 הסופרסטארים המיועדים יהיו בני 34+, מבוגרים מדי בשביל להיקרא ה"אמא של הסופרטימס", או מה שזה לא יהיה…

  11. כאחד שמקווה שלברון לא יגיע ללייקרס אני יותר רגוע בזמן האחרון כי יש את הפקטור של הקונפרנס המערבי החזק ועדיין אני לא מאמין שללברון יש את האומץ לעבור לשם מה שאומר שאין גמר נבא בטוח כמו שיש לו במזרח ולכן גם יוסטון יורדת מהפרק.הלייקרס כמו שדקסטר אמר אם יצליחו לשחרר את דנג יש מקום ל 3 חוזים גדולים בקיץ.גורג ווסטברוק קאזינס שחקנים חופשיים[2 מהם יהיו לדעתי בלייקרס].אני מאד אוהב את הצעירים של הלייקרס ומי שלדעתי יפרד מהלייקרס בקיץ הבא יהיה רנדל שיסיים חוזה ולא ישלמו לו מה שהוא רוצה.
    שיקאגו זו קבוצה עם סגל של יורוליג.תתברג בשלישייה האחרונה במזרח.
    הסלטיקס יהיו שוב בצמרת המזרח גם השנה אבל עם 0 סיכוי לזכות באליפות או להגיע לגמר הנבא.

    1. בקשר לשיקאגו אמנם כרגע יש סגל יורוליג ויסיימו בתחתית המזרח אבל אם דאן ולנטיין ושאר הצעירים יקבלו דקות ויתפתחו זה יכול להיות דבר טוב לשנים הבאות ולבנייה המחודשת

  12. הלייקרס עשו קיץ מאוד מוצלח לפי דעתי. הם לא עשו הרבה דברים אבל שכן הם עשו הם עשו טוב.

    זה התחיל הטרייד חיובי מאוד שהביא את לופז לעונה אחת ובחירת דראפט שגרמה להבאת קוזמה שמתגלה עד כה הפתעת הדראפט עם יכולת אתלטית גבוהה וקליעה מעולה. בטרייד הזה העיפו את מוזגוב גם מה שנתן ללייקרס את הפתיחה של על השיחות עם פול גורג וההכנה לקיץ הבא שהלייקרס סימנו אותו כמשמעותי.
    גם בול הייתה בחירה צפויה וטובה של הלייקרס.
    הקיץ הבא הולך להיות סופר משמעותי וכמו שעידן אמר – לברון, קאזינס, ווסטברוק ופול גורג חופשיים ולפי דעתי שניים מהם יחתמו בלייקרס. מה שיהפוך את הקבוצה לקבוצת פלייאוף חד משמעית. השנה הזאת נועדה להיות הכנה לקיץ הבא ולכן kcp חתום לעונה אחת בלבד. לייקרס ירצו לשפר את הצעירים השנה כדי שיהיו מוכנים לפלייאוף של שנה הבאה.

  13. אחלה מעורב, התגעגעתי לפוסטים האלה.

    לברון ליוסטון זה רעיון נחמד, אבל אם הוא הולך נטו על סיכוי לאליפות כשחקן ראשי, אז סן אנטוניו זה המקום. סיטואציה מדהימה בשבילו.

    מבחינת שיקגו, השנה הם לא יגיעו לכלום אבל זאת עונה שיכולה להיות חשובה, כמו הראשונה של בראד סטיבנס בבוסטון. הויברג מקבל לראשונה הזדמנות לבנות קבוצה ויש לו רכז בשביל זה, דאן, שיפרוץ השנה לדעתי. קשה לי לראות אותם מנצחים יותר מ-30 פעמים, אבל הם יקבלו שנה של ריצה ביחד וישום השיטה שלו. משהו חשוב לכל פרנצ'ייז בבנייה.

      1. אני חושב שכן, וזה נושא מעניין אז אני הולך לכתוב הרבה:

        קודם כל, הגנתית, אני חושב שהם יסתדרו מצויין. שניהם יכולים לשמור על כמעט כל עמדה בליגה, ומצב שבו קוואי שומר על השחקן הטוב ביותר של היריבה יכול לאפשר ללברון פחות להתמקד בהגנה אישית, לשמור כוח להתקפה ולעזור בהגנה על הרבה שחקנים נוספים. שניהם רק ירוויחו מזה (קוואי סמול פורוורד, לברון פאוור פורוורד).

        התקפית – קוואי קאץ' אנד שוטר נהדר (61.4% אפקטיבי ב-4.3 ניסונות למשחק, 3.2 מתוכם מהשלוש) וחודר טוב מאוד (4.1 נקודות ב-51% אפקטיבי) שיכול לשחק בלי הכדור. כשמוסיפים לזה מנהל משחק ברמה של ג'יימס, האחוזים של קוואי רק יעלו – ההגנות פחות יתמקדו בלנארד.

        מעבר לזה, הם יוכלו לתת הרבה יותר דקות מנוחה לכל אחד – אין סיבה שלברון ולנארד יעברו את ה-32 דקות כ"א למשחק בעונה הסדירה, כשאחד מהם כל הזמן על המגרש. גג 34 או 35, לברון לא צריך לשחק שוב 38 דקות למשחק בעונה הסדירה.

        1. היות ואני לא ממש בקיא במאגרי המידע ובמסננים שלהם אז אני לא יודע לסתור את הנתונים שלך באופן מספרי. אבל ממה שיצא לי לראות את שניהם משחקים הם פחות טובים כאשר הם לא עם הכדור. האפקטיביות האדירה של לברון בהתקפה נובעת לדעתי מכך שהוא המסיים את בקליבלנד כאשר ישנו משחק מעבר מהיר או מתפרצת. שם היכולות שלו במקסימום ולדעתי גם קוואי אפקטיבי הרבה יותר שם. זו אותה המשבצת שאי אפשר לשלב אותה. ושאלת השאלות עד כמה יסכים לברון לוותר על האחזקה שלו בכדור על מנת להשתלב במערך – עם דורנט זה עבד מצויין מעניין אם זה יקרה האם הוא יצליח להשתלב.

          1. שניהם פינישרים נהדרים,ויהיו לא מעט דקות שרק אחד מהם על המגרש ככה שהם יוכלו לשחק כמספרי 1. לא יהיו מספיק התקפות מהירות במשחק, במיוחד בקבוצה כמו הספרס שמשחקת באופן מסורתי לאט, ולכן אני לא יודע כמה זה רלוונטי.

  14. הניקס במצב של לוז-לוז, כמו תמיד.
    נראה שיש צורך שכרמלו יעזוב בשביל שהם יתחילו את הפרוסס.

    שיקגו קבוצה שרוב השחקנים שלה עוד בגיל קולג'. מאמין שככה הם גם יראו השנה, מוכשרים ולא מנוסים.

    הלייקרס, מחמת ליבו של מנחם, תישאר קבוצת שליש תחתון במערב. לונזו, אינגרם, קלרקסון ואפילו רנדל, זובי וקוזמה, כולם שחקנים טובים ומוכשרים, אבל הם רחוקים מלהיות מסוגלים לשחק בבריכה של הגדולים. יש חי הרגשה שהכל יקום ויפול על לונזו כדור, יהיה עליו המון לחץ ומעניין לראות כיצד יצליח להתמודד. אני מאמין שיעבור את המבחן בהצלחה יחסית, הוא יצליח להריץ ולהלהיב את הקבוצה אבל יהיה לו קושי לסיים משחקים.

  15. לברון לא מגיע לסן אנטוניו. בשום מצב.
    הספארס מעולם לא הביאו שחקנים עם אופי כזה.
    אולי אולי אם לברון יתחייב להורידמאת כל האגו ולהיות שחקן של מאמן, אבל אני לאצרואה את זה קורה.
    מצד שני גם לברון הוא שחקן בעמדה שהספארס הכי לא צריכה.

    1. הספרס לא הביאו שחקנים עם אופי כזה, נכון, אבל אין הרבה שחקנים עם אופי כמו של לברון. ועברו שם כמה מקרי ראש יותר גרועים. לברון יתחייב להוריד את האגו? שאלה טובה, אבל אצל פופוביץ' אני חושב שהוא יסתדר, גם יש קשר טוב ביניהם.

      העמדה שהספרס הכי פחות צריכים? אתה באמת חושב על זה כשיש לך הזדמנות להחתים את השחקן הכי טוב בליגה?

  16. 1. האמת, אחרי ליגת הקיץ גם לי עברו הרהוריי איך לא לקחנו את ג׳וש ג׳קסון, וזה לא שזה לא היה ידוע לכולם שהוא חתיכת שחקן (הנה הנה שונאי דני איינג׳, קבלו תחמושת בחינם…). הסיבה כנראה היתה שהוא נראה קצת כמו מקרה ראש, והוא גם קלעי הרבה פחות טוב מטייטום (ואנחנו צריכים קליעה מבחוץ). אם זאת היתה החלטה טובה או לא – נראה עוד שנתיים שלוש.

    2. שיקגו הולכת על טנקינג. האמת, לא זכורה לי שנה שבה כל כך הרבה קבוצות היו במוד של הסרחה קיצונית. ברוקלין, אטלנטה, אינדיאנה, שיקגו, סקרמנטו יהיו השנה במיץ של הזבל. חצי סנטימטר מעל יהיו גם יוטה הלייקרס ואורלנדו, ועוד חצי סנטימטר מעל גם פיניקס דטרויט והניקס. זה אומר שעל 16 מקומות בפלייאוף יתחרו 19 קבוצות. הולכת להיות עונה די נוראית.

    1. אני חושב שבסיטואציה הנוכחית בבוסטון, בחירה בג'קסון לא הייתה חכמה.
      בוסטון יכולה להוציא מטייטום יותר (סטיבנס מסוגל להשתית בשחקנים יכולות טובות בהגנה ותרומה במשחק המסירה – רק לראות את בראון כבר אחרי עונה אחת מוכיח את הטענה לטעמי), כמו שכרגע פיניקס יכולה להוציא מג'קסון יותר (גם בגלל שיש לה יותר זמן להציע לו להתפתח, יותר כדור בידיים, יותר זמן להשתפר בקליעה שלו).
      ג'קסון בבוסטון היה מעניק לה סט כלים דומה לזה שבראון וסמארט כבר מציאים לה ואם הוא היה מגיע לשם, הסיטואציה יכלה מאוד להיות כזאת של ספסל עם 3 שחקנים צעירים שלא מסוגלים להיות הקלעי מהספסל (כמו ג'ראלד גרין טייפ – לא משחק כמעט, אבל כשנכנס מהווה איום מיידי ויכול גם להביא 10 נק' במס' דקות בודדות).
      יתרה מכך, אני מניח שהגעה של ג'קסון לשם גם יכלה בהחלט ליצור שחקן ספסל צעיר ומתוסכל. למרות הנסיונות להראות שהוא "PRO", ג'קסון עדיין תישדר שהגעה לבוסטון הייתה לא טובה לו בהרגשתו האישית וייתכן שהיה חש שאינו רוצה להיות שם וזה מקשה לעיתים להוציא משחקן את המקסימום שלו.

      ואל תשכח – ג'קסון יצטרך את הכדור בידיים בכדי להשפיע על המשחק בהתקפה, כאשר כרגע הוא משפיע על המשחק יותר בצד ההגנתי.
      מבחינת הנק' הראשונה – בבוסטון זה לא יתאפשר לו כנראה, גם בתור שחקן מהספסל, עקב קיום סמארט שם וזה מבלי בכל לציין את הורפורד, היווארד ומעל כולם – תומאס.
      מבחינת הנק' השנייה – מצטער, אבל כשיש כבר את סמארט, קראודר, מוריס ואוג'ליי, זה פשוט פחות קריטי אם יהיה עוד שחקן כזה. בייחוד כשמדובר בבחירת דראפט גבוהה איתה ניתן להשיג שחקן שיכול לתרום במקומות אחרים במגרש שבוסטון דווקא כן זקוקה לעזרה וכך גם תוכל למקסם את יכולותיו של אותו רוקי. לכן, כשבוסטון יכולה להשתמש בבראון ולטפח אותו להשפיע בהגנה כמו ג'קסון וכבר יש לך את קראודר וסמארט (והוכחת שגם ביכולתך להביא שחקן כמו מוריס בעתיד) – אין למה לבזבז את הבחירה על עוד שחקן עם סט כלים דומה.
      הקבוצה צריכה להיות כמה שיותר וורסטילית מבחינת סט הכשרונות הקיים בה, כאשר ניתן לאגד את כולם תחת שיטת משחק אחת. עם טייטום זה יהיה אפשרי יותר בבוסטון מאשר עם ג'קסון.

      לסיכומו של עניין – אני חושב שמה שאנו רואים זה פשוט בחירה נכונה של כל קבוצה לעצמה. לא מדובר כאן על בחירת NO-BRAINER כמו אנתוני טאונס, סימונס ובהחלט לא LBJ. לכן, נכון גם להסתכל על התאמת אותם שחקנים מעבר לפוטנציאל בלבד.

      נ.ב – כמו שאתה אמרת לי: תן לכל ה-HAITERS לאכול את מה שהם רוצים. אלו שניתן ליצור איתם דיון והם מוכנים להסתכל בצורה אובייקטיבית לדבריך יקבלו זאת. אלו שלא? שיראו את המציאות איך שהם רוצים ונפרד לשלום כמכרים. אין בזה כל רע.

    2. ג'קסון לא רצה בכלל להגיע לסלטיקס ולא הופיע לשום אימון שם. אם הם היו לוקחים אותו אחרי זה היו להם המון בעיות – טייטום היה מהלך חכם יותר. יכלו לעשות טרייד דאון יותר חכם של הבחירה (למשל פורזינגיס והבחירה השמינית על הבחירה הראשונה, בסוף ימי ג'קסון).

      1. הם רצו רועי. JAX לא באמת רצה להעביר את פורזינגיס כנראה…הם הציעו עליו הכי הרבה שהם הציעו על שחקן בליגה עד כה.

  17. תודה על עוד מעורב מעניין.

    בתור אוהד של הסלטיקס אני אתייחס לסוגיית טייטום VS ג'קסון:

    ההסתכלות על המדדים הבסיסיים ביותר בלבד כבסיס לטענה שאין ביניהם הבדל ממש אינו מספיק בכדי למצות דיון כזה.

    יש כמה וכמה משתנים שקבעו למה טייטום נבחר בסוף במקום ג'קסון ואני לא אתיימר שהנני יודע מה עבר בראשם של מקבלי ההחלטות ב-"חדר מלחמה" שב-TD Garden בערב הדראפט, אבל אני אנסה ללקט כמה סיבות מתוך הסתכלות על הקבוצה, יעדיה לפגרה האחרונה והאופי שלה.

    1. חשיבות הוורסטיליות הקבוצתית:
    אמנם ג'קסון בעל פוטנציאל גבוה יותר להיות שחקן משפיע בליגה (בגלל שהינו אתלט טוב יותר ושחקן הגנה טוב יותר), אך עם זאת, מכלול התכונות שלו די דומה למה שסמארט (מבחינת מסירה) ובראון (מבחינת האתלטיות) לקבוצה. במידה והוא היה נבחר לבוסטון, כנראה שהוא לא היה פותח עדיין בקבוצה ואז נוצר מצב די ברור שמהספסל יעלו למגרש 3 שחקנים שעדיין אין להם יכולת להפוך ל-GO TO SCORER. לטייטום יש את היכולת הזאת וכאשר הוא הוכיח בליגת הקיץ שכן יש על מה לעבוד (במובן החיובי) בנושא התרומה בעוד חלקים של המשחק, בדגש על ריבאונד והגנה – הוא יכול להוות סקורר בווליום גבוה מהספסל. ושוב, הכל כאשר הוא בן 19 בלבד, אשר משחק בקבוצה שנמצאת בטופ של הליגה עם שחקנים טובים ומוכחים (אחד מהם הוא, אולי ההחתמה הכי גדולה שלהם מהשוק החופשי בדור האחרון לפחות), ספציפית בעמדה שלו.
    מה שמוביל גם לנק' הבאה…

    2. שחקן התקפי מלוטש באופן יוצא דופן:
    גם אני חולק את אותה הגישה כמו רבים ואיני מאמין שלסאמר ליג יש הרבה מה להציע מבחינת הנראות של השחקנים ב-NBA עצמה.
    ומאידך, כנראה שרוב ההנהלות מודעות לכך (אגב, גם מג'יק – הבחור למד מהצהרותיו בעבר והפעם פועל בצורה חכמה יותר, אך מי שירצה, אגע בזה בתגובה אחרת). אז מה כן מחפשים לראות בסאמר ליג?
    ישנם דברים שנחשבים ל-"תכונות עוברות" שאותן מחשיבים בתור יכולות ששחקנים שמראים אותן בליגת הקיץ גם יתורגמו ל-NBA, כגון – ראיית משחק, "אקספלוסיביות", קשיחות ואגרסיביות, גיוון התקפי והשפעה על המשחק דרך ההגנה.
    לצד שחקנים כמו מיטשל או פורבס, שגם היו דומיננטיים בהתקפה – ישנם 2 שחקנים לטעמי שהראו יכולות בהתקפה שהיו מרשימות ולעומת השניים הראשונים שציינתי, הם עשו זאת ביותר יעילות (מיטשל) ובצורה מגוונת יותר (פורבס).
    אותם 2 שחקנים מוכשרים התקפית הם דניס סמית' וג'ייסון טייטום. אך עם זאת, לעומת סמית', טייטום הראה הכי הרבה יכולות מגוונות בהתקפה ויכולת כללית שמראה שהוא מאוד מלוטש בצד הזה של המגרש, כאשר את כל זה מביאים בחשבון כאשר הוא בן 19 בלבד. המהלכים הרבים שהראה (פאדווי בסיבוב בפוסט אפ בסגנון נוביצקי, טורן אראונד ג'אמפר בסגנון קובי בראיינט), הקצב שלו בהתקפה והיכולת לייצר לעצמו מצבי קליעה ואף לשים את הכדור ברשת הן תכונות שאמורות להיות מתורגמות גם לליגה (האחרונה תחת סימן שאלה, אך הוכח לפחות שהינו בעל יכולת לבצע זאת ביעילות מרשימה לרוקי).

    ולצד כלל הליטוש ההתקפי של טייטום, מוצב לפנינו ה-דגל האדום שקיים מעל ראשו של ג'קסון והיא יכולת הקליעה שלו.
    אי אפשר להתעלם מהעובדה שבניגוד לבול, כאן מכניקת הזריקה הלא אורתודוקסית לא תורגמה בהצלחה מבחינת היעילות.
    אין אחד שלא מודע לכך שעניין הקליעה של ג'קסון הוא ה-MAIN ISSUE איתו ובליגה עצמה הוא יתקשה מאוד במידה ולא ישפר אותה – דבר כזה מציב ללא מעט שחקנים את התקרה שלהם נמוך מאוד, למרות הפוטצניאל הרב שקיים בהם (ראה ערך MKG, סטנלי ג'ונסון, ג'סטיס ווינסלו, סמרכוס סמארט ואנדרה רוברסון).

    3. אופי:
    נראה לי שכאן העניין הוא מאוד פשוט. בוסטון מאוד דוגלת במתן יתר תשומת לב לאופי השחקנים שהם מביאים למועדון (בוודאי מאז הגעת סטיבנס עם בניית התלכיד בצורה שאנו מכירים אותו היום).
    הם מחפשים לראות שמדובר בסוף בשחקן שמראה מוסר עבודה, רצון לנצח ללא חת (=ווינריות), ומן התנהגות של "ילד טוב ירושלים", הכוללת בתוכה גם את הסביבה שהשחקן מחזיק סביבו.
    הכל קיים בטייטום. בג'קסון? האחרון מוטל בספק…מאחר ועלו ספקות לגביי חבריו של ג'קסון + העובדה שהוא הואשם במקרה תקיפה בקולג'.
    כשאני מצרף לכאן את העובדה שיצאו דיווחים לא מעטים על כך שפולץ לא נבחר בסוף ע"י בוסטון (דבר שהוביל לירידה מטה בדראפט מצידם) הוא שהם לא חשו שמדובר בשחקן ווינר. המועדון כן מתייחס לדברים הללו וכאשר גם סוכנו של ג'קסון תסכל את הנהלת הקבוצה עם ההתנהלות שלו לגביי קביעת האורקאאוט של ג'קסון עם הקבוצה (שבוטל פעמיים ללא הסבר מפורט, כאשר השני הביא למצב שהנהלת הקבוצה עפה עד סקרמנטו לחינם) הובילו לכך שייתכן שגם לא קיימות בהם ספקות.

    לסיכומו של עניין – בחירה בשחקן בדראפט אינה נעשית רק בשם הפוטנציאל ותקרת השחקן בלבד. נדרשת בדיקה לגביי התאמתו לקבוצה ואיך סט הכלים שלו תורם לה + איך היא מוציאה ממנו את המיטב בתור קבוצה. טייטום כרגע, לעומת ג'קסון, יכול לתרום בבוסטון יותר, גם במצב הלא טריויאלי שהוא נמצא בו כרגע (קבוצת צמרת בליגה). חשוב לי להבהיר שאינני חושב שג'קסון שחקן רע או בהכרח פחות טוב מטייטום. אך אני כן חושב שלפעמים (אלא אם מדובר ב-STAR POTENTIAL וודאי,כמו KAT נניח) שחקן גם צריך להגיע לסיטואציה הנכונה ביותר בשבילו כדי להצליח בצורה מיטבית ולטעמי כאן גם פיניקס וגם בוסטון עשויות מאוד להרוויח. כל אחת בתחום שהיא צריכה.

    1. יונתן אתה צריך לכתוב פה בלוגים, לא להסתפק בתגובות. במיוחד לאור כל הבלוגים שנשפכים פה על הלייקרס ושדיונים על הסלטיקס נעשים רק בתגובות.

      לגופו של עניין, אני מסכים עם מה שכתבת אבל בכל זאת, התאמה לקבוצה או לא, מקרה ראש או לא, אם ג׳קסון יתפתח למה שנראה כרגע שהוא בהחלט יכול להיות, אז נצטרך להודות שמורינו ורבינו עשה טעות.

      1. לא בהכרח. ולמה אני אומר זאת מצויין בתגובה 25.1

        יש המון משתנים שקובעים במקרים הללו. בעיקר כשלא הוכח שיש כאן סטאר-פאוור וודאי, כמו של KAT, לכן הגיוני שגם אם נניח ויש לו תקרת סטאר בליגה, לא ניתן באמת לדעת זאת בוודאות וזה גם על הקבוצה להצליח להוציא זאת ממנו.
        בעזרת מאמן הקבוצה, הסביבה והארגון המקצועי, מעקב אחר ההתנהלות האישית המקצועית, צוות רפואי וכהנה וכהנה…

        ולגביי עניין הבלוגים – אני פתוח לרעיונות. אם צוות העורכים כאן ירצה לאמץ את דעתי לפאנל הכתבים שלו, אני אשמח לתרום מדעותיי בצורה הזאת.

      1. נכון. כשמוסיפים זאת לכך שכל עניין הוורקאאוט בסקרמנטו בוטל ללא הודעה מוקדמת ע"י סוכנו, הוכח שהשחקן פעל בכל דרך אפשרית בכדי לא להגיע לשם.
        עכשיו, אין בזה משהו רע (מלבד העניין של לפעול באופן מקצועי וכנה ופשוט לבטל בזמן ולא "לשחק משחקים" כאלה) לנסות לפעול נגד הגעה לקבוצה שאינך מעוניין לשחק בה. הדבר היחיד שיהיה נכון כאן הוא לשקול, מצידה של הקבוצה, אם מדובר על מהלך שיהיה נכון עבורה ועבור השחקן.

        במקרה של ג'קסון, אינני חושב שההתאמה הייתה נראית טוב כמו שרבים חשבו ועדיין חושבים.
        הוא פשוט הרבה יותר מתאים לכל הסיטואציה הכללית בפיניקס ואני מקווה שבאמת יצליח בה. הוא, לצד בוקר, בלדסו (ממנו כבר הוכח שניתן לשחק איתו גם OFF THE BALL וכך לאפשר לג'קסון יותר את הכדור בידיו כדי לפעול – משהו שכרגע הוא חייב די בבירור בכדי להשפיע בהתקפה) והקו הקדמי של בנדר ב-4 ומרקיז כריס ב-5 (אחרי שראינו בקיץ שהוא דאג להעלות עוד מסת שריר) זה יכול להיות הגרעין הצעיר שעשוי להניע את המועדון בהצלחה קדימה.

  18. טוב אפילו טב מטוב.
    אך זאק לווין הוא שחקן פצוע אולי אפילו גמור.
    נכון באטלר והמאמן הנוכחי לא הסתדרו אחד מהם היה חייב לעזוב .
    חוץ מזה די נכון .
    בקשר לקליבלנד .
    יש להם מספיק זמן לשנות.דברים בקבוצה עד הפלייאוף.
    בקיצור אין סיבה להתרגש .
    בענין הולידיי .
    גם האנטי כוכב מדטרויט , הבחור שסירב להצעה של לברון להיות מנהל כללי בקטבס נבחר לשחקן החשוב בסידרת הגמר , בה זכו דטרויט באליפות כנגד הלייקרס , אחרי שהיה שחקן ספסל חסר חשיבות בקבוצות אחרות.
    צונסי בילאפס למי שלא זיהה.
    בליגה הזו בהרבה מקרים מפספסים שחקנים טובים .
    ואם כבר מדברים על כך.
    העובדה שמאריו צאלמארס חא חזר לשחק ,זו שערוריה .
    אם כבר מדברים על לווין והולידיי ופציעות.

  19. מנחם מה שאתה לא מצליח להבין כנראה לגבי לורנזו בול שנכון אתה צודק אין לו הגנה בשיט ואין לו קליעה(למרות שניראלי ש אחוזי הקליעה שלו ישתפרו עם יסדרו לו יותר תרגילי קאץ' אנד שוט) ולמרות כל זה הוא משפיע על המשחק בצורה מדהימה זה למה מג'יק פלינקה ו האוהדים מחזיקים ממנו כל כך ולדעתי הוא יהיה שחקן פנומנלי אז בבקשה תשאיר את השנאה שלך בצד ותהיה קצת יותר אובייקטיבי "דוק"

  20. לגבי שיקאגו, אין ספק שניקוי אורוות והתחלה מחדש הוא הכיוון הנכון של המועדון, אבל הדרך שבא זה התבצע הייתה בינונית מינוס. הם נתנו את באטלר + בחירה 16 תמורת שחקן אחרי פציעה רצינית + שחקן עם עונת רוקי חלשה ובחירה מס' 7! זה דיל לא חזק בלשון המעטה. אולי אם במקום ששיקאגו הייתה נותנת בחירה מינסוטה הייתה נותנת אחת או כמה בסיבוב השני….

        1. חחח ממש לא

          אני מעדיף את לברון בקאבס ואת המזרח חזק יותר!
          אם לברון עוזב אני כבר לא יודע מה להגיד על הקונפרנס הזה

          1. יש! אנחנו מסכימים!

            אגב, אנחנו יודעים מה יהיה….בוסטון כנראה תשתלט על הצמרת שם וטורונטו ו-DC יהיו בסרט שהן מהוות תחרות אמיתית (בהצלחה להן עם כל התקרת שכר חסומה עד אפס מקום לעתיד הקרוב…).
            לצד זה, יהיה מקום לקבוצות צעירות רבות לעשות "מינסוטה" ולהצליח לשכנע סטאר אחד, או אף שניים להצטרף אליהן.

            פילי במצב הזה. מילווקי יכולה לדחוף לשם.

    1. WTF..!

      אגב, מצחיק שזה קורה באותו היום שחרושת השמועות על ניימאר ומעבר פוטנציאלי ל-PSG צוברת תאוצה.

      The shadow is too big, man

    1. לגמרי וואו… את זה לא ראיתי בא… לנוכח כל השמועות על עזיבת לברון אפשר היה להניח שקיירי דווקא ישאר. שתי פרשנויות אפשריות שעולות על הדעת;
      א. השמועות על עזיבת לברון אינן נכונות. קיירי יודע מידע מתוך המערכת או אף מלברון עצמו.
      ב. גילברט – לא מתכוון להשקיע בקבוצה ולכן קיירי מבין שגם אם לברון עוזב אף אחד לא יגיע במקומו. זו נראית לי האפשרות הסבירה יותר.

    2. Among several possibilities discussed in Irving's meeting with the Cavaliers, the San Antonio Spurs were raised as a preferred destination, league sources told ESPN's Adrian Wojnarowski. Other teams Irving said he'd be willing to join were the New York Knicks, Miami Heat and Minnesota Timberwolves, league sources told ESPN.

      1. קיירי לספרס?!! – מצד אחד יש טונות של כשרון, מצד שני אני לא יודע אם בגילו הוא יצליח ללמוד הגנה ומסירה באופן שיאפשר לו להשתלב. ממש קשה לי לדמיין את זה עובד.

        1. הוא בן 25. לא סיפור בעיניי.

          ומלבד זאת – לא רוצה לשרוף אף אחד, אבל פארקר לא מהמגנים המשובחים בעמדה. לא היום ולא אף פעם.

        2. האמת שגם קשה לי להאמין שקיירי עצמו ירצה את הספרס, לפחות אם נאמין לדווח לפיו הוא רוצה לעזוב כדי להוביל את הפרנצ'ייז. זה לא בדיוק נשמע כמו ספרס.

          מצד שני יכול להיות שסתם אמר, ויכול להיות שהבין שפשוט צריך למצוא סופרטים במקום קליבלנד המתפרקת של גילברט. ואז הספרס זו בחירה טובה.

          אם אכן כך יהיה אני תוהה האם החלטתו של כריס פול להעדיף את הרוקטס לא תתברר כברכה עבור הספרס מאחר וקיירי צעיר בהרבה… מצד שני כאמור אין הגנה ואין יותר מדי מסירה.

          מעניין מאד. מאד.

  21. אחת הסיבות שאני לא אתאכזב אם לברון לא יגיע ללייקרס זה שהוא כמו כל כוסית על.. גומר לך את האנרגיות.
    פשוט נונ סטופ צומי ודרמה.
    זה לא אומר שרק הוא אשם אלא שזאת המערכת שהוא יוצר סביבו.

  22. בא לי לראות את אירווינג בניקס.שיטרידו אותו עם כרמלו והקאבס יחתימו את דרק רוז כפרי אייגנט.
    איירוינג ופורזינגיס זו התחלה טובה[שניהם עדיין מאד צעירים]

    1. רגע רגע….אז אתה בעצם מציע כאן טרייד בין, אולי, שתי ההנהלות הכי גרועות בליגה (שאגב – אפשר להגיד שלקאבס יש בכלל הנהלה כרגע? 😉 )?
      מעניין איך זה יראה. נורמלי הטרייד לא יראה. בהחלט לא המגעים ביניהן…למרות שייתכן שקיים כרגע אי של שפיות בניקס בסקוט פרי.

    1. חשוב לציין כאן כמה דברים על הפרק החדש בבדיחה החדשה של הליגה (שזה אפילו מביך יותר כשמדובר באחת משתי הקבוצות הטובות בליגה כרגע):

      1. אירווינג נמצא תחת חוזה עד עונת 2019-20, כאשר העונה האחרונה היא אופציית שחקן. וזה חוזה ב-"סטייל הישן", כאשר הכי הרבה לשנה הוא יקבל בוודאות כרגע בעונת 19-20 (20.1 מיליון דולר).

      2. התנהלות נכונה בשביל הקאבס בכדי למזער נזקים הוא לפעול עכשיו. ניכר שהדיווח מהימן כשמדובר בכתב החצר של לברון, בריאן ווינדהורסט (שאני מעריך את פועלו, פשוט ככה נראה המצב ע"פ הרוב שצופים מהצד…), לכן כדאי לא לחשוב פעמיים ולחפש אופציות טובות בשבילם. הם יכולים לדרוש המון על אירווינג ואני לא מאמין שהם יחששו להשאירו גם לאורך כל העונה הקרובה עד לעזיבת לברון ובכך "להעניק לו את מבוקשו" בהפיכה לשחקן אלפא של פרנצ'ייז בליגה.

      היופי כאן הוא שקיימות בשבילם המון אפשרויות בחוץ. כמעט לכל קבוצה יש רכז לא רע והם יכולים לדרוש גם עוד נכסים בתמורה ולנסות להפוך את החמישייה ליותר מאוזנת וטובה. זה לא מבטיח הגעה רחוק, כי בשלבים המאוחרים ברור לנו שהסטאר פאוור מנצח כרגע, אבל שוב – אלו האפשרויות הכי שפויות בשבילם כרגע. כל עוד לברון אצליכם, תשאפו לעשות את המקסימום בגזרת המאבק על האליפות.

      העניין כאן הוא שאני באמת לא חושב שבקאבס קיים באמת בעלים שרוצה להיאבק כבר על האליפות והוא נותן לתחושות האישיות שלו לנהל את המועדון. הוא לא מראה הבעת אמון באף GM שהיה אצלו (לא חידש לאף אחד מה-5 האחרונים חוזה בוודאות) והוא אינו מסתדר עם הכוכב הראשי שלו.

      אי לכך, אני חושב כרגע משהו מאוד יוצא דופן, אבל זה נראה לי הדבר היחיד שיכול להציל את המועדון הזה להפוך לברוקלין הבאה של הליגה – יש לבצע בדחיפות פירוק של כל החבילה. ואכן…חלק מהפירוק כולל טרייד על לברון.

      המועדון צריך להתכנס ולהגיע להחלטה שכולנו רואים אותה מתקרבת בצעדי ענק אל עבר פרצופה של הקאבס – אין להם כבר שום סיכוי להגיע רחוק יותר מאיפה שהם הגיעו אשתקד. הבאת דוראנט לווריורס טרפה את הקלפים ושנה לאחר שנראה שהקאבס הגיעו לתקרת היכולת שלהם – דבר שהוביל לכך שהם "שברו" את התקרה של גולדן סטייט ולקחו אליפות היסטורית – כעת אותה תקרה שהם הציבו בכדי לשבור את התקרה הקודמת של גולדן סטייט היא זאת שמונעת מהם להשתפר ולהתקדם קדימה.

      לאחר שיבינו את אותה המסקנה, הם צריכים לשבת עם לברון ולהסביר לו שבגלל המצב הבעייתי בקבוצה כעת + ההבנה שהם די הגיעו לקצה גבול היכולת שלהם, עליהם לחשוב על עתיד המועדון לפני הכל ומאחר והדרישה של קיירי לעזוב די סוגרת את הגולל על הישארות לברון בקאבס (כי זה די מצב של "או אני, או אתה כאן"), יש לבצע עליו טרייד, כי זה כרגע הדבר הכי הגיוני לעשות. הם ידרשו ממנו לבצע גם הוא הערכה מחדש וכמו עם כרמלו, שיודיע להם על כמה אופציות שאליהן ירצה ללכת ועם כולן הם יבצעו מכאן ואילך מו"מ על שירותיו. אם לברון יועבר, עליו בוודאות ניתן להשיג המון (חוזה נגמר או לא – זה עדיין השחקן הטוב במשחק). לצד זה, אולי הוצאת לברון מהמשוואה תשפיע על הישארות אירווינג. נוסף על כך, הם יוכלו מכאן ואילך לנסות להמשיך ולבצע מכירת חיסול ולצבור כמה שיותר נכסים. ואם זה לא יתאים לאירווינג? אז תודה רבה ושלום גם לך – Trade him.

      למרות שכל הרעיון נשמע הזוי במיוחד, יש להיות בעלי תושייה רבה וללכת על זה. הם רחוקים שנה אחת מלהיות במצב קטסטרופאלי ואני מצטער להגיד זאת, אבל אין אצלם הנהלה כמו בהיט שיכולה להשתקם מכך, הנהלה כמו הספרס שתמיד ממציאה את עצמה מחדש או הסלטיקס, שגם כמו ההיט, הצליחו לצאת מתוך מרתף אפל במהירות אל כיוון הצמרת.

  23. וכמובן שבכל מצב בו יש מן "רעידת אדמה" כזאת, חובה לנסות ולברר איזה טרייד פנטזי נחמד יכול לקרות בפוטנציה:

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9zmgyp4

    בוא נגיד שאחריו יש לנו עוד קונטנדרית בליגה, אבל פחות הקאבס, שייכנסו אחרי דבר כזה לבנייה מלאה כבר מהקיץ הבא.

  24. בתכלס המהלך הכי טוב לקאבס זה טרייד על לברון!
    הרי גם ככה הוא ככל הנראה עוזב בעונה הבאה.
    הבלאגן הזה רק ילך ויחמיר

  25. לפי מה שידוע לי כריס פול יהיה ביוסטון עונה אחת-מה שנשאר לו מהחוזה בקליפרס, נראה לך הגיוני שבקיץ הבא יוסטון יחתימו גם את cp3 וגם את לברון?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט