טור הופס של מנחם לס לשבת: מאמן חדש ללייקרס ל-2013-14? כן!

טוב. אני נמצא כבר באולם בשרלוט, והת'אנדר בבגדי אימון זורקים לסל. כמעט שלוש שעות למשחק ואני כבר כאן. הקדמתי מדי וחשבתי שאולי אצליח לתפוש מישהו לראיון קצר, אבל דברים השתנו מאז הימים הטובים שהצלחת כעיתונאי להסתובב חופשי-חופשי בחדרי ההלבשה, ואפילו לזרוק שאלה לספלושה או קווין מרטין בשעה שיש להם עצירות בבית השימוש. עכשיו הכול מאורגן ומסודר, והזמן היחיד שמרשים לך להיכנס לחדרי ההלבשה הוא אחרי המשחק, וזה כבר מזמן הפסיק לעניין אותי, במיוחד שעד הרגע האחרון הזקנה ואני לא מחליטים אם לחזור הביתה (המשחק מתחיל ב-7; נוכל להיות בבית כבר ב-11 בערב) או להישאר לישון אצל בנה קני.

טוב. אז אני פורש את החלק המתקפל במושבי (מושבי העיתונאים הם גם שולחן קטנצ'יק מתקפל), ומתחיל לכתוב. לא נורא כלל כשבאוזניות שרים לי דקלון, חיים משה, ושרית חדד. לי יש רק  שירים מזרחיים של הוותיקים הגזעיים. את החדשים אני לא מכיר ולא מסוגל להיכנס לצלילים הצ'חצ'חיים החדשים. כמו בהופס – אז הכול היה יותר יפה ויותר מוכשר.

 

******************************************

הגיע הזמן לדבר NBA פלייאוף

ההבטחה של קובי לפלייאוף היא בת שבועיים בס"ה, אבל היא כבר נראית לי PRETTY GOOD. הלייקרס הם 2-6 מאז האול סטאר, ומשחקים עם האנרגיה והיכולת שציפו מהם כשהאוארד ונאש חתמו, ובקרוב מאד גם פאו גאסול חוזר. דברים מתחילים להסתדר שם, במיוחד כשיריביהם מפשלים ונכון לרגע זה הם רק 1.5 משחקים מהמקום ה=8 במערב. הדבר המצחיק ביותר הוא לראות את חיוכי הסיפוק של מאמנם מייק ד'אנטוני כשהוא לא יודע אפילו שכל מה שהוא עושה עכשיו זה לא יותר מלהכין את הקבוצה לעונה הבאה – ולמאמן חדש – אבל כך בקטע למטה. וואללה רחמנות על הד'אנטוני הזה.

***מזרח***

מי בפנים על בטוח?

 

ההיט, הניקס, הפייסרס, הנטס, ההאוקס, והבולס בפנים. לשש הקבוצות האלה אין הרבה ממה לחשוש.  לברון ג'יימס ודוויין ווייד יכולים לשבור את רגליהם במשחק הבא, וההיט עדיין יגיעו ראשונים לפלייאוף עם יתרון 7.5 המשחקים שלהם. הניקס והפייסרס ייאבקו בינתיים על מקום שני, ולשלוש הבאות אחריהן לא יהיה כל תרוץ שיתקבל אם הן לא תעשינה את הפלייאוף; רק עריפת ראשים תהיה שם.

מי תהיינה  7 ו-8? כמעט בטוח הסלטיקס והבאקס. הסלטיקס היא חצי משחק מאחורי שיקגו והיא לומדת לשחק ללא ראז'ון רונדו. אילו פול פירס וקווין גארנט היו נכנעים לגילם, זה היה כבר ורה. מאחר וזה לא קרה עדיין, המסקנה שלי היא שהם למדו כיצד לשחק בקצב הנכון ובהשקעה הגופנית הנכונה בלי להגזים, והם נמצאים ב-CRUISE CONTROL שיביאם עד הסיבוב הראשון. משם ואילך – אלוהים גדול.  עלי לזמר זמר עצוב עתה לדוקטור על הגלשנים,  ואוהדי הסלטיקס האחרים באתר (ואני אחד מהם עד שזה מגיע להיט ולניקס): בלי ראז'ון המסע ייעצר בסיבוב הראשון. לא בראדלי ולא שמברדלי יצליחו להביאם צעד אחד נוסף. לזה הם צריכים סופר-סטאר ולסופרסטאר הזה ישנו שם מוזר, תרצו או לא. בלעדיו הרכבת תיעצר בתחנה הראשונה.

הבאקס? הם ממשיכים לעשות צרות לכולם, אבל לא מצליחים להתעלות על מה שהפך לשם משפחתם: "500.". אני לא מבין את הבעיה של הקבוצה הזאת: הם כל כך עמוקים ברוסטר, אז מה הבעיה? כנראה יותר מדי גבינה (גבינת ויסקונסין? הטובה במדינה!) בראש שלהם. רגשי נחיתות שלא מרשים להם להתעלות. מצד שני אני שואל 'למה'? גרין ביי פקרס נמצאת רק 30 מייל מאולם הכדורסל שלהם, ווינס לומברדי תיחמל את ראשיהם כבר לפני 50 שנה שהם-הם התשובה היחידה לדיינסטי בפוטבול. אז הגיע הזמן שהבאקס תצא מזר הבינוניות שלה, ותיזכר מה שלו אלסינדור עשה עבורה ב-1971.

מי כנראה בחוץ?

טורונטו רפטורס ופילדלפיה סיקסרס. לרפטורס הייתה קרן אור כשעשו טרייד על רודי גיי והם היו 3-8  כשהגיע, ככל שלושת ההפסדים היו לקבוצות פלייאוף. מאז הם 4-1 אתו. האם היה זה מקרה 'ONE TRICK PONY' ולא יותר? יש להם עד סוף העונה להוכיח לי שטעיתי.  הסיפור של הסיקסרס דומה:  הם פתחו את העונה עם תקוות בשמיים ואז קרתה הפציעה לאנדרו ביינום. תקוותם היחידה היא שיום אחד הוא יפתיע את כולם, ינעל סניקרס, ילבש גופייה של הסיקסרס, ויעלה לשחק.  אבל כפי שאני מכיר אותו ואת אופיו, IT AI'NT GONNA HAPPEN!

מי בטוח בחוץ?

הפיסטונס, הקאבס, הויזרדס, המג'יק, והבובקאטס. אגיד לכם מה: הקאבס והויזרדס משחקות  קבוצות פלייאוף במרכז הטבלה. גם דטרויט השמיעה כמה קולות זמר. זה מאוחר מדי עבור עונה זאת, אך השלוש נותנות לי הרגשה של בנייה אמתית וממשית. אפילו המג'יק הראתה בכמה משחקים שיש שם בסיס למשהו טוב בעתיד. רק הבוסקאטס לצערי – כאן באולם שאת האוויר שלו אני נושם כעת חייה – היא קבוצה שבינתיים לא הולכת לשום מקום!

***מערב***

מי בטוח בפנים?

חמש קבוצות בפנים. הספארס, הת'אנדר, הקליפרס, הגריזליז, והנאגטס יכולים כולם להתחיל למכור כרטיסים למשחקי הבית, רק ללא תאריך וללא שם היריב. ארבע מהחמש משחקות את הכדורסל הטוב ביותר שלהן, והקבוצה "שלי", הנאגטס, ממשיכה להתקדם בצעדי ענק ולחנוק את יריבותיה הגאוותניות. רק בת'אנדר אני מבחין בחולשות פה ושם. אפילו ה-SEEDING נראה כאילו ניכתב בשמיים כשישנם הבדלים בין משחק למשחק וחצי לפי הסדר להראש לזנב.

המלחמה על שלושת המקומות הבאים:

הווריורס, הרוקטס, הג'אז, והלייקרס התחילו מלחמת חורמה על שלושה מקומות פתוחים. עד לפני שבועיים חשבתי שהכל סגור, ושלושת המקומות שמורים לשלוש הראשונות בשורה הזאת. בשבועיים האחרונים קרה מהפך: הלייקרס ניצחו משחקים – שניים מהם כמעט 'בלתי אפשריים'  – בעוד ש-"הטובות" הפסידו משחקים במין חוסר אחריות, וכאילו שרצו לתת ללייקרס  "FIGHTING CHANCE" במרוץ. אז הלייקרס צימצמה עד כמעט מינימום את ההפרש לרעתה, והמרוץ הממשי מתחיל הערב.  אז מה קורה עם הארבעה נכון ליום ששי, 5:15 בערב, זמן מזרח ארה"ב?

***ווריורס:  משחקת הכי גרוע מהארבעה

***הרוקטס: משחקת את הכדורסל הטוב ביותר שלה העונה.

***ג'אז: קבוצה משונה עם רוסטר עמוק ביותר, והפסדים בלתי מובנים כאילו היא לא מבינה בדיוק את רצינות המאבק.

***לייקרס: הקבוצה הכשרונית מהארבעה, אבל היא זאת שחייבת לבוא מאחור. נכון לרגע זה הם מחוץ לפלייאוף.

 

הלוואי ויכלו לעשות פלייאוף בין ארבעת הקבוצות הללו. אילו היו עושים "ליגה" של סיבוב אחד (כל אחת משחקת נגד 3 האחרות), הרוקטס היתה ראשונה עם 6 נקודות. הג'אז היתה שנייה עם 4 נקודות. גולדן סטייט היתה שלישית עם 2 נקודות, והלייקרס היתה מסיימת אחרונה עם 0 נקודות, אבל לצערי לא עושים דבר כזה, ולכן הלייקרס תעלה והגולדן סטייט תצטרך לחכות עוד עונה!

למה הלייקרס יעלו והווריורס לא? סיבה פשוטה: לווריורס אין הגנה!

 

אלה עם סכויים נמוכים לעשות את הפלייאוף:

*פורטלנד בלייזרס: הקבוצה עם הסקדול הקשה ביותר עם 17 משחקים מתוך ה-22 נגד WINNING TEAMS עם רקורד מעל 500.

*דאלאס מבריקס: הקבוצה עשתה את הפלייאוף ב-12 השנים האחרונות. בשבוע האחרון חלה התעוררות עצומה בקבוצה ושיפור ניכר, שהולך ביחד עם השיפור במשחקו של דרק נוביצקי. השאלה אם זה לא התחיל מאוחר מדי.

הקבוצות שמחוץ לפלייאוף:

הוולבס, הסאנס, ההורנטס, והקינגס. לי נראות הארבעה האלה חזקות מהארבע שהן מחוץ לפלייאוף במזרח, אבל זה לא עוזר לאף אחד. לוולבס ישנה סיבה: קווין לאב, והם מחכים באמת ובתמים לתחילת העונה הבאה, כשגם ריקי רוביו ודרק ויליאמס יהיו טובים יותר. הסאנס נראים לי כקבוצה שעדיין מחפשדת IDENTITY. היא נראית כדורכת על המקום: לא הולכת אחורה, אך גם לא מתקדמת. ההורנטס מקווים שעם השם החדש יבוא גם IDENTITY חדש, והקינגס היא הקבוצה עם הפוטנציאל הגדול מכל הארבעה הללו לפרוץ קדימה בעונה הבאה, ויהיה זה בסקרמנטו, או בסיאטל.

*******************************************

משחקי מכללות  שנקבעו ע"י מזכירת הכדורסל של אלוקים

זוהי מסורת שהוויקאנד האחרון לפני אליפויות הקונפרנסים השונים (הטורנירים הגדולים מתחילים ביום חמישי הקרוב) הוא קודש למשחקים החשובים ביותר במכללות. משחקי הערב, מחר, יום ראשון, ותוצאות הטורנירים יקבעו את ה-SEEDING לטורניר ה-NCAA – 'הריקוד הגדול'. אני מת על הספורט האמריקאי: כמעט לכל דבר חשוב ישנו שם, כינוי, מילת חיבה. מה יכול להיות טוב יותר מלהיות מוזמן ל-'ריקוד הגדול'?

לדוק למשל נותרו 4 משחקים שבסופם היא מקווה להיות הדובדבן הראשי בסידינג: מחר היא משחקת נגד הטאר הילס של צפון קרולינה. ואז היא מקווה לשלושה נצחונות בטורניר ה-ACC. זה צריך להיות מספיק לעשות ממנה סידיינג נומרו אונו. ריאן קלי חזר לשחק בגדול, והיא בריאה ושלמה מהשחקן הראשון עד ה-12. באותו זמן אינדיאנה הפסידה את משחקה האחרון לפני טוראניר הביג-10 בבית לאוהיו-סטייט. קנזס ניצחה 9 קבוצות מהטופ 20 אבל היא חייבת לנצח את  ה-'ביג-12' עם סכוי – אפילו קטן – להיות מדורגת ראשונה. מה שפוגע בה הוא ההפסד ל-TCU החלשה, שהם כבר שכחו אך מארגני הטורניר זוכרים טוב. גונזגה? היא ראשונה במכללות, אבל ה-SCHEDUAL שלה הוא רק ה-73 בחוזקו מבין 500 המכללות בדיביזיה הראשונה שיכולות לעשות את הטורניר: טורניר ה-NCAA לא מתרגש בד"כ מהרייטינג של USA TODAY/CNN שהוא היקרתי ביותר ביבשת, אבל לא מתחשב בחוזק תכנית המשחקים. אבל מה, אם גונזגה נבחרת ראשונה במערב, יש לה סכוי ממשי להגיע לפיינל-פור.

בינתיים, מה עוד מחכה לנו הוויקאנד הזה מלבד דוק בצפון קרולינה (שבת, 9 בערב. כל הזמנים מזרח ארה"ב)? הנה כמה, ללא סדר כרונולוגי: יום ראשון ב-4, אינדיאנה במישיגן. שבת בצהריים – סירקיוז בג'ורג'טאון. שדבת צהריים – יוקון מארחת את פרובידנס.  ב-1 לסאל בסנט לואיס, וב-1:30 וושינגטון מאחרת את UCLA.  ב-2 מרקט בסנט ג'ונס וצפון קרולינה סטייט בפלורידה סטייט. באותה שעה טכסס איי אנד אם בארקנסאו, סן דיאגו סטייט בבויז, נוטר-דאם בלואיוויל. ב-4 אריזונה סטייט באריזונה, קנזס בביילור. וזה רק 4-5% מהמשחקים שייערכו כאן בוייק-אנד הזה. הראש סחרחר ממש.

 

 

************************************************

מי הם חמשת השחקנים הטובים בכל עמדה?

הבוקר (יום ששי) הוזמנתי להרצות בכיתת "סוגיות ועקרונות בספורט המקצועני" בבית הספר 'ריברסייד-היי' בגרינוויל. בסיום ההרצאה ניתנו לסטודנטים 20 דקות לשאלות ותשובות בנושא ההרצאה, ואז 10 דקות לשאלות כלליות שהוגדרו כ-" TEN MINUTES OF FUN QUESTIONS". ספרתי להם כמובן בתחילה ההרצאה על עברי המקצועי, ושאני מריץ עכשיו אתר כדורסל שעיקרו NBA. השאלה הראשונה שניזרקה לעברי תפשה אותי בלתי מוכן. סטודנטית חמודה – שאח"כ התברר לי שהיא כוכבת הקבוצה עם הצעות מילגה לאוניברסיטת פורמן, אונ. אנדרסון, ובוב ג'ונס יוניברסיטי – זרקה לעברי: "מה הם חמשת השחקנים הטובים בכל עמדה ב-NBA". לא היה לי זמן לחשוב, אבל אני זוכר את תשובתי ללא מחשבה רבה (אח"כ חשבתי שזאת יכולה היתה להיות שאלה טובה לאתגר הבא, אבל יש לי בראש אתגר אחר). עתה במחשבה שנייה אולי הייתי מחליף  שחקן או שניים: טים דאנקן בפאור פורוורד? דנילו גלינרי בסמול פורוורד? אולי.

פוינט גארדים (מה-1 ל-5)

 

כריס פול יודע לחיות: עם בר רפאלי

כריס פאול

ראסל ווסטברוק

טוני פרקר

קיירי אירוינג

סטיב נאש

שוטינג גארדס

 

קובי בריאנט

דוויין ווייד

ג'יימס הארדן

ג'מל קרופורד

ג'ו ג'ונסון

סמול פורוורדים

 

לברון ג'יימס

קווין דוראנט

כרמלו אנטוני

ג'אש סמית'

פול פירס

פאור פורוורדים

 

זאק רנדולף

בלייק גריפין

למרכוס אלדרידג'

דייויד לי

טים דנקן

סנטרים

 

זה הכל רק חיצוני!

 הבנאדם זה מפחיד רק חיצונית! 

דווייט האוארד

טייסון צ'נדלר

ברוק לופז

אל הורפורד

דמרקוס קאזן

 

 *************************************************

 פיל ג'קסון מאמן הלייקרס ב-2013-14

 

אין לי הוכחות, איש לא רמז לי על כך, וכל מה שאני כותב עתה מבוסס  דברים שקוראים בשטח, על האינטיליגנציה המאד גבוהה שלי, נסיון של 52 שנה ב-NBA, חוש 'הופסי' מפותח מאד, נסיון חיים של 75 שנים על טיפוסים מטיפוסים שונים, וראיית נולד מיוחדת מאד שאלוקים חנן אותי בה.

מה קורה בשטח?

*הלייקרס נראים כאילו נולדו מחדש, ודווייט האוארד במיוחד  מראה כאילו 'משחק חדש'.

*היריבות של הלייקרס הפסידו משחקים ופתאום ה-'לייקרס נשיון' נולד מחדש עם תקווה חדשה.

* פיל ג'קסון החל לצאת עם  הצהרות אהבה והערצה לדווייט המפשל.

*ישנם רינונים על קשדר טלפוני וטקסטי יומי בין השניים.

*ג'רי באס הוא ז"ל. קאפוט. 15 אמות באדמה. הלייקרס נמצאת בידיים חדשות.

מה כל זאת אומר לי? שמייק ד'אנטוני הנאיבי עושה עתה את כל העבודה המלוכלכת. הלייקרס יעשו את הפלייאוף, ואז יעופו כמו טיל בסיבוב הראשון – בסוויפ או לכל היותר 4-1 – וכל האשמה תיפול על מייק, כי עד שהפלייאוף יתחיל פאו גאסול יחזור, והלייקרס יפסידו 4-0 לספארס של הפלח עם חמישייה של סטיב נאש,  הבלק ממבה, מאטה-בטאטה שלום עולם, פאו גאסול, ודווייט האוארד, החמישייה שהיתה אמורה לנצח את האליפות 'פו-פו-אנד פו'. האשם שהחמישייה הזו"הטובה בעולם כולו, כולל הקבוצה המכוערת מסאות' ביץ'" הפסידה כאילו היתה שרלוט בובקאטס? מייק ד'אנטוני, הוא ולא אחר!

בינתיים דווייט האוארד ופיל ג'קסון כבר משוחחים כמו בן ואבא, וגם קובי בריאנט בתוך העניינים, כי התכנית היא להכריח את הבנים של באס (אחד מהם הוא מין פריק שלא נדע!) לתת למייק ד'אנטוני איזה 12 מיליון שיעזוב בשקל; להביא את פיל ג'קסון המאמן הגאון שיביא אליפות ב-2013-14 (עלאק אליפות על גופי המת!), ואז קופצ'אק מקבל בעיטה בתחת, קובי הופך למנכ"ל הקבוצה פלוס 8% מניות שהוא קונה, וכולם חיים באושר EVER  AFTER!

אני רואה שכמה מכם מגחכים. AS ALWAYS, נראה מי שצוחק אחרון!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. הבעיה הכי חמורה בדירוג שלך זה החיסרון של מארק גאסול שהוא נכון להיום הסנטר מספר 2 בנבא.

    ולגבי פיל – קשה לי לראות את זה משתי סיבות –

    1. הטלנובלה המשפחתית – וכל מה שזה אומר בשביל ג'ימי באס להכניס את בעלה של אחותו לעמדת כח כזו (ופיל לא יסתפק רק באימון – הוא ירצה להיות שותף בהחלטות)

    2. כסף.

    לשלם למייק בראון, דאנטוני ועכשיו גם את המשכורת הענקית של פיל ?
    וזה בשנה הכלכלית אולי הכי קשה שהיתה ללייקרס (שנה הבאה) – עם מס מותרות ענק ועוד יותר חשוב מזה – מס ירושה מפלצתי ???

    קשה לי לראות את זה.
    הייתי נותן לזה 15% כסיכוי תיאורטי.

    1. אז מה האהבה הגדולה הזאת פתאום בין פיל להאוארד? אתה, כחלק מהלייקרס ניישיון, בטח שמעת על הטוויטרס של שניהם, וחליפת המחמאות ההדדית.
      מה פתאום זה קורה עכשיו?

      1. תראה, זה יכול להיות תמיכה "תמימה" ואמיתית של פיל בהווארד שמקבל עליהום לא מוצדק בגלל שהוא עוד לא חזר לעצמו פיזית.

        זה יכול להיות אינטרס של פיל כחלק מהמשפחה עכשיו לתמוך בקבוצה (למרות שקשה לי להאמין אחרי שוויתרו עליו לטובת דאנטוני)

        אבל בכל מקרה, להניח שדווקא עכשיו אחרי שג'רי באס יצא מהתמונה (למרות שהוא זה ששם וטו על פיל לטובת דאנטוני), ג'ים באס יכניס את פיל לעמדת כח כזאת, ויגרור את הלייקרס להוצאות כל כך גדולות ?

        מה גם שאני לא רואה את פיל מסוגל יותר לאמן פיזית בגיל 70 אחרי 2 ניתוחי החלפת מפרק מותן + החלפת ברך…
        החלום שלו לדעתי זה להצטרף לצוות הניהול ולהיות בעמדה מקבילה/מעל קאפצ'ק – כמו שהציעו לו בסיאטל אם הקינגס יעברו לשם, אבל אני פשוט לא רואה את זה קורה בלייקרס כשג'ים מקבל את ההחלטות – מה גם שפיל יהיה נוראי בזה.

        כבר המון פעמים בעבר קאפצ'ק, ווסט, ודר' באס הצילו את פיל מעצמו ומכל מני טריידים הזויים שהוא רצה שהלייקרס יעשו – כולל טרייד על קובי תמורת קיד ומריון לפני המון שנים.

  2. כמה הערות:
    1. עמדות 4 ו-5 ממש חלשות לעומת 1,2,3. אני לא יודע אם הליגה הייתה אי פעם במצב כזה שהגבוהים שלה פשוט לא דומנינטיים. בשנות ה90 היה את האקים,יואינג, רובינסון,שאק ועוד… היום אדמה חרוכה.
    2. לברון יותר טוב מכולם.
    3. שום מילה על רוז??? היו דיווחים שהוא מטביע עם שתי רגליים, אבל הוא לא יכול להטביע על רגל שמאל (wtf) ולכן הוא לא רוצה לחזור. חוץ מזה הוא מתאמן עם שיקאגו די אותו הדבר – בכל מקרה נראה כאילו הוא הולך לחזור בקרוב מאד ואז אולי הדברים ישתנו קצת במזרח. איפה הוא ואיפה מייקל? למייקל היה את סעיף אהבת המשחק וחזר לשחק אחרי ששברו לו את הקרסול עם פטיש 5 קילו ורוז עכשיו מחפש תירוצים.

    1. לא הכנסתי שחקנים פצועים אחרת הייתי מכניס גם את לאב.
      בקשר למארק גאסול, חשבתי מאד להכניסו אבל לדעתי ה-5 שהכנסתי עולים עליו תכליס על הפארקט.
      זוהי תקופה גרועה מאד לביג מן וזה ידוע!

  3. על הקבוצות שלא עלו: פה דוקא המזרח לטעמי הרבה יותר חזק מהמערב. פיניקס סירחון בינוני מינוס, מינסוטה פגיעה ומוגבלת, הקינגס בעלי פוטנציאל אבל קבוצה חלשה (טעות ענקית בויתור על ארון ברוקס), וההורנטס נכון לעכשיו קבוצה די חלשה, עד שגורדון ודיויס יקבלו מעט אבק כוכבים.

    דוקא במזרח יש קבוצות כגון טורונטו שחזקים מאוד מאז הטרייד, דטרויט עם צמד הגבוהים של העתיד וגארדים לא מביישים בכלל (אבל בקיץ הקרוב הולכת להיות שם מהפכה ענקית ומלא כסף מתחת התקרה), פילי שיש לה שני אולסטארים, והמג'יק שהיו רחוקים שריקת צעדים מניצחון על ההיט. כן, רק הבובקאטס והוויזארדס גרועות.

    מארק גאסול לא בין חמשת הסנטרים הטובים בליגה?! שערוריה! שחקן ה IN&OUT הטוב בליגה, מגע רך בכדור וגוף ענק מלא נוכחות.

    1. פדרו, "שערורייה"? לאן הוא הביא את ממפיס עד עתה? מרק גאסול הוא סנטר אירופאי מדי לטעמי. ועל טעם וריח אין להתווכח.

      1. לא בדקתי סטטיסטית אצל האחרים אבל הגיוון של גאסול שווה כל כך הרבה לטעמי. חוץ מ4 אסיסטים למשחק שאני משער שזה יותר מכל החמישה שמנית, יש לו 45% מטווח 16-23 רגל מהסל (חצי מרחק ארוך) ו-52% מ10-15 רגל מהסל (חצי מרחק).
        ה1.63 חסימות שלו למשחק זה יותר מהורפורד והרבה יותר מקאזינס, והוא גם קוטף יותר מלופז..

  4. אם לבאס ג'וניור וקופצ'אק היה טיפת שכל הם היו ממנים את סטיב נאש למאמן-שחקן. מה אתה אומר מנחם, לא רעיון טוב?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט