השוק ממשיך, אחרי שאתמול היו כמה מהלכים מעניינים במיוחד.
*
החתמות ומעברי קבוצה:
פניקס: הפאוור פורוורד אלאן וויליאמס סיכם על הארכת חוזה של 17 מיליון דולר ל-3 שנים בפניקס. העונה הוא עם 7.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק. (13:40).
*
בוסטון: הסנטר ארון ביינס (4.9 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק) חתם על חוזה של 4.3 מיליון דולר לשנה. (0:00).
*
טורונטו: הקבוצה החתימה את סי ג'יי מיילס על חוזה של 25 מיליון דולר ל-3 שנים, כשהוא יוכל לצאת מהחוזה כעבור שנתיים. מיילס יעבור לטורונטו בסיין-אנד-טרייד בו אינדיאנה תקבל את קורי ג'וזף בתמורה. העונה מיילס עם 10.7 נקודות למשחק (47.1% מהשדה, 41.3% מהשלוש) וג'וזף עם 9.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. (0:00).
נוסף על כך, הראפטורס ישחררו את ג'סטין המילטון אותו קיבלו מברוקלין בתמורה לדמארה קארול, כך שהקבוצה תוכל לחסוך מקום מתחת לתקרת השכר. העונה, המילטון עם 6.9 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. (13:40).
*
ניו יורק: דיוויד גריפין, מנג'ר קליבלנד לשעבר, משך את שמו מרשימת המועמדים לתפקיד המשרה הפנויה של נשיא פעילויות הכדורסל של המועדון, שהתפנתה לאחר שפיל ג'קסון פוטר כזכור. (0:00).
*
שמועות:
מילווקי: הבאקס הביעו עניין באיאן קלארק, העונה עם 6.8 נקודות (48.7% מהשדה, 37.4% מהשלוש) למשחק במדי גולדן סטייט. (13:40).
*
ניו יורק: כוכב הקבוצה, כרמלו אנטוני, מצפה שטרייד שיעביר אותו ליוסטון יקרה בימים הקרובים לפי הניו יורק דיילי ניוז. (13:40).
*
שיקגו: מאמן הבולס, פרד הויברג, אמר שהוא לא מצפה לראות ביי-אאוט של דווין וויד בקיץ, למרות ששיקגו הולכת על הצערת הקבוצה וככל הנראה על בנייה מחדש (מה שבא לידי ביטוי בשחרור ראז'ון רונדו ובטרייד על ג'ימי באטלר). (0:00).
*
סיכום היום הקודם:
מעברי קבוצה:
- ג'מאל קרופורד מהקליפרס למינסוטה (8.9 מיליון דולר לשנתיים).
- דמארה קארול מטורונטו לברוקלין (טרייד).
- ג'סטין המילטון מברוקלין לטורונטו (טרייד).
הארכות חוזה:
- ג'יימס הארדן ביוסטון (169 מיליון דולר ל-4 שנים, יכנס לתוקף בתחילת 2019/20).
*
שחקנים חופשיים בולטים:
רכזים: ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס, טיי לאוסון, ברנדון ג'נינגס.
גארדים: קנטביוס קלדוול-פופ, ג'ונתון סימונס, טוני אלן, מונטה אליס, ארון אפללו.
סמול פורוורדים: שבאז מוחמד, מייקל ביזלי, ג'רלד גרין, דאנטה קנינגהאם, מאט בארנס.
פאוור פורוורדים: פאו גאסול, ארסן אליאסובה, ג'מייקל גרין,ניקולה מירוטיץ', דיוויד לי.
סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי, ג'אבל מגי.
רועי ויינברג
10 יול 2017 01:08:15הראפטורס מתכננים לשחרר את ג'סטין המילטון. גולדן סטייט חייבת אותו
יונתן .S.
10 יול 2017 02:32:08אם גם הוא מגיע לשם זה פשוט עוד "חטיפה" של שחקן טוב לעיבוי רוטציית הכוכבים שלהם. קודם ג'ורדן בל, אחרי זה כספי ויאנג. המילטון יהיה אופצייה נהדרת בשבילם. אם יבחר לעשות כמו כספי כמובן ולהתפשר על חוזה מינימום.
בסאיתן
10 יול 2017 11:44:40בס"ד
למה ראפטורס משחררים אותו?
שחקן טוב מאוד בחוזה מצויין.
בגלל העומס בגבוהים?
רועי ויינברג
10 יול 2017 13:39:16אני חושב שכן, או שהם מנסים לשחרר מקום בסגל. הם מותחים את החוזה שלו על פני כמה שנים גג שגם ישתחרר מקום מתחת לתקרת השכר.
דדי
10 יול 2017 01:13:52המילטון צריך ללכת ליוסטון.
גם הקליפרס והווריורס נשמעות לי כאופציות מעניינות.
פינקי
10 יול 2017 01:47:09יש ברשימת החופשיים כמה שחקנים לא רעים בכלל.
איפה לברון שיגייס איזה טוני אלן שירביץ קצת לקרי?
לאוסון יכול להיות נחמד, סוג של אייזאה תומאס לעניים.
ק-פופ גם יכול להיות אחלה תוספת, אבל בטח יקר מדי לקבוצות שכבר די מלאות.
Smiley
10 יול 2017 12:20:25לאוסון לא רלוונטי מאז בעיות השתייה שלו
פינקי
10 יול 2017 14:16:26בעיות שתייה (שאני בטוח שיש לעוד שחקנים, פשוט אותם לא תפסו) ניתנות לפתרון במסגרת הנכונה.
יש לבחור כישרון, והמחיר שלו עכשיו זול, לדעתי יכול להיות הימור משתלם עם סיכון נמוך.
יונתן .S.
10 יול 2017 02:30:01החתמת ביינס בבוסטון היא מפתיעה לטובה בעיניי. הפתיע אותי שביינס לא בחר בווריורס. הייתי בטוח שהוא חותם באחת הפיינליסטיות או על חוזה גדול יותר משקיבל מבוסטון.
במחיר שבוסטון שילמה, היא קיבלה נוכחות טובה בצבע – אחד הסנטרים המאסיביים בליגה (לטובה ולרעה…די חסר אתלטיות וכמעט נטול יכולת ניתור. לצד זה, הוא מאוד פיזי וקשה להתמודד איתו בצבע). בעונה האחרונה הוא הוסיף זריקה מחצי מרחק – דבר שיהיה חשוב בבוסטון במשחק ההתקפה והנעת הכדור בכלל ובפרט בפיק-אן-פופ.
הוא היה אחד מהסנטרים בעלי הרייטינג ההגנתי הטוב בליגה (רק אחרי גוברט, דדמון וג'ורדן) ובהחלט היה נכס חשוב בפיסטונס כגיבוי לדראמונד. כזה שנתן מענה על כל מה שהוא לא נתן עליו מענה וזה בעיקר סנטר שיכול לשים את הכדור בסל והגנה טובה בצבע.
הוא גם מגיע עם עבר במערכת של הספרס, כך ששיטת ההתקפה בבוסטון הבנוייה על משחק מסירות ותנועה לא יהיה לו כזה חדש.
והכי חשוב – כבר עכשיו הוא הריבאונדר הכי טוב בקבוצה. די בפער…אני לא אתפלא שהוא יפתח בחמישייה בפתיחת העונה בכדי לאזן את חוסר היכולת של החמישייה לתת מענה הולם בנושא.
לטעמי, מאז פרקינס לא היה לבוסטון כזה סנטר. מאסיבי, מספיק גבוה לעמדה ונותן גם מענה הולם בהחלט בריבאונד ׁ(מי שיגרוס שסאלינג'ר גם היה כזה – הוא לא היה בגובה התואם יותר ל-4 ועם הזמן הוא גם נטה להתפשר על מיקום בפרימטר במקום לשאוף קודם לחתור למגע בצבע).
הסגל של בוסטון כנראה די סגור לעונה הזאת, כאשר נשאר רק להכריע את המקום ה-14 (צפוי להינתן לסמול פורוורד סמי אוג'ליי, הבחירה ה-37 בדראפט האחרון) והמקום ה-15, שיוכרע כנראה בין:
# אבדל נאדר (SG) – הבחירה ה-58 בדראפט 2016 – רוקי העונה בג'י ליג ושחקן החמישייה השנייה של הג'י ליג.
# דימטריוס ג'קסון (PG) – היה השחקן ה-14 של הקבוצה בעונה האחרונה. רכז גיבוי סביר.
אני מניח שגם בגלל ה-"קבלות" וגם בגלל העובדה שהוא נותן מענה לשיפור העומק בעמדה הכי "ריקה" בקבוצה, אבדל נאדר יהיה השחקן ה-15.
אם אסכם את הקיץ הזה של בוסטון – היא נתנה מענה על שתי הבעיות הגדולות שלה – מחסור בסקוררים שיוצרים לעצמם מצבים (היווארד ואף טייטום) וריבאונד (בעיקר ביינס). האקס פקטור פה הוא לראות איך בוסטון תיתן מענה על החיסרון של ההגנה הפנומנלית של בראדלי. בעיקר כשתומאס הוא הרכז. מה שכן, כנראה יהיה מדובר בסקנד גארד גבוה – בראון או היווארד הם המועמדים הראשוניים לעמדה. שניהם אינם קרובים להיות מגנים טובים כמו בראדלי, אך לבראון יש לפחות פוטנציאל להיות יוצא מן הכלל בהגנה. לגביי היווארד, מדובר בשחקן מאוד גבוה לעמדה זו וההגנה שלו טיפה לא מוערכת והוא יוכל לתת בה מענה הולם בהחלט. אם שניהם יתקשו למלא את החלל, אפשר ללכת על אופציית סמארט או רוזייר, אבל החיסרון בגובה על המגרש יהיה בהתאם, כי שניהם בסופו של יום רכזים.
דבר אחרון שאציין כאן – כנראה שסטיבנס ישאף לפתח שתי חמישיות לפתיחת משחקים, כאשר אחת היא קלאסית (עם ביינס כ-5) והשנייה היא חמישיית סמול בול (כנראה עם מוריס ב-4, אך אם לא יצליח לתת מענה הולם בריבאונד יכול להיות שזה יהיה קראודר במשרה כמעט מלאה בעמדה הזאת, כאשר החמישייה הזאת על המגרש). אך לצד 2 חמישיות אלו, מי שעוקב אחר הקבוצה ויצא לו לשמוע בעבר את סטיבנס חושף במעט על ההשקפה שלו בנושא הרכבים, טענתו הייתה שהוא מאוד מאמין בכדורסל מודרני בו קיימות בעצם רק 3 הגדרות לעמדות. מובילי כדור, כנפיים (בעצם הסקנד גארד והסמול פורוורד) וביג מנים.
מי שכבר צפה בניסיונות ההרכבים שלו בעונה האחרונה וראה גם את הרכישות של בוסטון הקיץ, שעיקרן הוא פורוורדים וורסטיליים, מבין מה הכיוון פה. סטיבנס שואף כבר שנתיים לפתח חמישיית פורוורדים שיכולים לבצע חילופים מ-1 ועד 5. אני חושב שהוא ינסה מהר מאוד לבחון הרכב של היווארד בתור הרכז ולצידו בראון, קראודר, טייטום ומוריס (או הורפורד, אם יעמוד בכבוד מול החילופים), אך זה יהיה הרכב שיישמו אותו במהלך המשחקים ולא כחמישייה שפותחת משחקים. בכל מקרה – השנה תהיה לו לראשונה אפשרות ריאלית להצליח ליצור הרכב כזה ויהיה מעניין לראות אם יבחר באמת יישמו במהלך העונה.
בינתיים זה רחוק מאיתנו ובימים אלה ניתן יהיה רק לדמיין איך זה יכול להיראות בפועל.
יונתן .S.
10 יול 2017 02:57:35הרוטציה הצפוייה כרגע:
PG: תומאס, סמארט, רוזייר.
SG: היווארד, בראון, נאדר.
SF: קראודר, טייטום, אוג'ליי.
PF: הורפורד, מוריס, יאבוסלה.
C: ביינס, זיזיץ', ת'ייס (הסנטר הגרמני שאיינג' החתים לפני כשבוע על חוזה לשנתיים – השנה השנייה לא מובטחת באופן מלא והיא אופצייה של הקבוצה. הוא בערך בגובה של מוריס).
יניב
10 יול 2017 08:59:13אין על האופטימיות שלך..תכלס צריך לתרגם לאיינג' את התגובות שלך והוא מיד ממנה אותך לדובר שלו.
על ביינס אתה בונה???? במקרה הטוב ביותר מחליף סביר.ושים לב שאין לכם אף SG שזה תכלס התפקיד שלו.
למזלכם אני באמת מאמין שהשנה תהיה אלופה חדשה למזרח(לפחות לשנה אחת) וזה כנראה תהיה אחת מהשלוש אתם,וושינגטון או טורנטו ואם לטורנטו יהיה שכל והם יעיפו את קייסי וימנו מאמן נורמלי אז הם הפייבורטים שלי אבל מכיוון שזה לא יקרה אז למרות הסגל הלא מאוזן יש לכם סיכוי טוב להגיע לגמר.
נ.ב מכל הנכסים הלא נגמרים של בוסטון הנכס שאני הכי מחזיק ממנו זה סטיבנס לטעמי הוא זה שעושה את בוסטון להרבה יותר טובה ממה שהיא באמת
יונתן .S.
10 יול 2017 10:59:09כרגע סטיבנס הוא ללא ספק אחד הנכסים הכי חשובים בקבוצה. יש עוד מישהו שנחשב לחשוב במיוחד בעיניי וזה העוזר של איינג', מייק זארן. אולי המוח האמיתי בהנהלה שלהם.
יתר על כן, יניב – תבדוק את הסטטיסטיקה של ביינס לפני שאתה מגחך על צירופו. הוא הפך העונה לאחד הסנטרים המחליפים הטובים בליגה ובתור המחליף של אמיר ג'ונסון, הוא יעשה עבודה מצויינת ב-20 דקות בערך שיקבל. שוב – זה הסנטר הכי מאסיבי + גבוה + טוב בריבאונד, מאז פרקינס. גם הוא לא היה תותח על. אבל הוא התאים לחמישייה כמו כפפה. וייתכן שכך יהיה עם ביינס, שיחפה עם האגרסיביות והנוכחות בצבע על הורפורד.
ולגביי הסקנד גארד – היווארד שיחק שנים בתור SG ביוטה. רוב העונה האחרונה זה גם היה כך והם היו לקבוצת ההגנה של העונה. וזה עם Iso Jo בחמישייה…אמנם גוברט הוא חלק ענק במשוואה הזאת, אבל היווארד מגן טוב בהרבה ממה שאנשים חושבים עליו. הוא לטעמי יפתח לצד תומאס, אלא אם בראון יהיה תותח במחנה אימונים ואז הוא יפתח.
הסברתי גם לדור למטה – הקבוצה לא רואה חיסרון בעמדה. סמארט כבר שנים שיחק בה ויודעים לנהל משחק, היווארד הוא SG טבעי לא פחות (ואף יותר) ממה שהוא כ-SF, ובראון עובר כרגע הסבה אינטנסיבית לעמדה. עוד משלהי העונה הרגילה עבדו איתו על כך וכעת בליגת הקיץ נותנים לו בכוונה לנהל את המשחק, כדי שיעבוד בין היתר על עוד כלים שחשובים שיהיו לסקנד גארד. אני מאמין שעם הזמן גם הוא יתאים לעמדה משני צידי המגרש.
ודבר אחרון – כבר אמרתי זאת בתגובה שלי ולכן חבל בעיניי שההתייחסות לא הייתה לגביי זה, כי היו נפתרות לך השאלות – כבר שנתיים שסטיבנס מנסה ליצור הרכב פורוורדים בקבוצה שיוכלו לבצע חילופים מעמדה 1 ועד 5. השנה תהיה לו הזדמנות ריאלית ראשונה לכך. מעבר לכך, הוא לא מאמין בעמדות הקלאסיות, אלא ב-3 תפקידים כמו שהסברתי ולכן הוא לא בהכרח מרגיש צורך בצירוף שחקן SG קלאסי. ולמה לו? יש לך כרגע לפחות 2 שחקנים ששיחקו בעמדה ויודעים להתנהל בה (סמארט והיווארד) ועוד אחד עם פוטנציאל דקות בה בהמשך העונה בבראון, שאף יכול להתפתח לשומר יוצא דופן לטובה בה.
אתה אומר שהסגל לא יציב? הוא אחד העמוקים והוורסטיליים שיש כרגע. יותר ממה שיש לטורונטו לטעמי. בבוסטון יש כרגע יותר שחקנים מוכחים, יותר שחקנים שמייצרים לעצמם מצבים בכמה רמות (לא כמו דרוזן, שעדיין לא יציב מקו ה-3) ויש להם ספסל עמוק בהרבה.
שם (נחוץ)
10 יול 2017 11:34:20גורדון היווארד או ג'יילן בראון יסגרו את קיירי ארווינג? איך אומרים, בהצלחה עם זה. ותשאלו את קליי תומפסון, אולי הגארד המגן הכי טוב בליגה.
המגיב מלמעלה צודק. לבוסטון אין מספר 2. הוויתור על בראדלי, לטעמי, גרוע. מרכוס סמארט היה הקיצוץ שצריך להיעשות. לבוסטון אין 5. הורפורד נרמס באופן מסורתי, שנה אחרי שנה, מול קליבלנד. והוא לא נעשה צעיר יותר, חזק יותר או גבוה יותר. זיזיץ' עם חלב על השפתיים. ארון ביינס היה בסך הכל המחליף של דראמונד – אותו דראמונד שלשיטת יונתן היה מחליש את בוסטון. עבור ה-MLE ביינס עיסקה טובה. לא כסנטר לגיטימי פותח בליגה.
לבוסטון יש מחסן פורוורדים, היוורד, מרכוס מוריס, קראודר, ועוד שני רוקיז, מוכשרים ביותר כפי הנראה, בראון וטייטום, אבל רוקיז. העומק של הספסל של בוסטון מהשנה שעברה נעלם: אין אוליניק, אין ג'רבקו, אין ג'ונסון, אין זלר, אין ג'רלד גרין (רוזיי'ר עוד שם?). בעונה הבאה היא עם ההחלטה האם לתת חוזה מקס' לאיזיאה תומאס, שכבר הודיע שהוא מחכה למשאית עם כסף, פוינט גארד נטול הגנה שבגמר המזרח קרס, ועם אל הורפורד בחוזה יקר מאוד, שהיא לא תוכל להשתחרר ממנו עד סוף 2020 (יש לו אופציית שחקן ולא שלא יממש אותה, ב-30 מיליון דולר לעונה). ועוד בחירת הדראפט הקרובה של ברוקלין, שאין לדעת באיזה איזור של הלוטרי תיפול – אם תהיה בלוטרי.
למזלה של בוסטון היא משחקת במזרח החלש במיוחד השנה. לרוע מזלה היא לא ריכזה את הכוח השנה להסתערות על התואר, ונמצאת במין מצב של חצי-קונטנדרית, חצי-בונה-להמשך. יכול להיות שזה יהיה שתי ציפורים על העץ ולא אחת ביד.
יונתן .S.
10 יול 2017 12:32:22קודם כל, אני חושב שהגיע הזמן למצוא שם לעצמך, אבל זוהי רק דעתי.
דבר שני – אמרתי כבר שהמשימה של בוסטון תהיה לחפות על חסרונו של בראדלי בהתקפה. על כל השאר, בוסטון התעלתה על עצמה.
אתה באמת נותן לי שמות שבוסטון וויתרו עליהם מקצה הספסל, כמו זלר וירבקו, כדוגמא? הם הועפו לא רק בגלל חוזים גדולים יותר, אלא כי יש במקומם מחליפים צעירים יותר, זולים יותר ועם פוטנציאל גבוה יותר. מלבד אוליניק, שמבחינתי מוריס הוא המחליף שלו ונראה אם יצליח לחפות על החיסרון בהתקפה. בהגנה זה לא יהיה קשה מדי…
כולם חושבים שבוסטון הם טיפשים, אבל כשמנג'רים בכל רחבי הליגה משבחים אותם על ההתנהלות החכמה זה בוקי וסריקי. שם נחוץ, מצטער, אבל אני מכבד את דעתך ובאותה נשימה לא מסכים איתה בכלל. שנה שעברה כל הזמן אמרו שהגבוהים של בוסטון רכים. עכשיו הביאו את זיזיץ', ביינס ומוריס ואז אומרים שזה גם לא מספיק, אחרי שנה שלמה של חפירות על זה.
אני אגיד שוב פעם ומקווה מאוד שהפעם כבר יבינו – הדבר היחיד ששנוי במחלוקת כרגע ויצטרכו לברר איך מחפים על חסרונו הוא ההגנה הפנומנלית של בראדלי באחד על אחד. ועם זאת, סמארט, רוזייר, בראון והיווארד יכולים לחפות על כך. בעיקר כשמלבד רוזייר, כולם מסוגלים לבצע חילופים – מה שבראדלי לא יכול היה לבצע. זה גם חלק מהסיבה שההגנה שלהם הייתה בינונית דווקא. הוא מנטרל שחקן אחד ואם הוא מהעליתה בליגה, אז רק מעט אותו.
אגב, מה הכי מצחיק אותי? שטכנית בראדלי בכלל נמוך מדי לעמדה ואנשים מגדירים לי אותו פה כסקנד גארד טבעי, אבל היווארד, שפתח בעמדה הזאת העונה ושיחק בה רוב שנותיו בליגה, הוא לא סקנד גארד טבעי.
SMH
שם (נחוץ)
10 יול 2017 12:57:31אף אחד מאיתנו (נדמה לי) לא ניחן בידיעת העתיד, כל שהכל פטפוטי אוהדים והערכות שיפות לאותה שעה. ואולי איינג' חכם יותר מכולם.
אם לסכם מה שנייתי להגיד, לא פעם – לבוסטון לטעמי היתה אפשרות להסתער עכשיו על התואר, עם ריבוי הנכסים שיש או היה לה, וכן, גם בידיעה שצריך לקרות עוד משהו לא צפוי בצד הגולדן סטייטי. אף אחד לא נאיבי.
אם זה פול ג'ורג', ג'ימי באטלר, דמרכוס קאזינס, להביא סנטר איכותי אחר, לא לשחרר את בראדלי, ללכת על חבילה גדולה עם בחירות הדראפט הנחשקות, וכו' וכו' וכו' – הכל מופעים שונים של אותה טענה, לפיה בוסטון היתה צריכה לתת גז ולהכות עכשיו. אתה מניח אחרת, which is fine.
אשר ל"שם (נחוץ)", הוא נדבק והוא ייחודי. גם יש כאן כבר אסף, והוא גם מגיב מעניין. אז שיהיה.
יונתן .S.
10 יול 2017 13:20:03שם נחוץ, אני מבין את לב ספקותיך, אבל אתה מבין שמה שאתה מציע אבל הוא, לכל היותר, משהו שיחזיק, כנראה, פחות ממה שקיים בגולדן סטייט?
בראדלי יחזיק מהקיץ הבא בחוזה שקרוב ל-MAX, אם לא חוזה מקס בפניי עצמו (אם תהיה קבוצה שלא יהיה אכפת לה לשלם לו כך ובגיל 27, אל תתפלא שגם זה יקרה – הוא כנראה יהיה אולסטאר עכשיו בדטרויט). נניח עוד אולסטאר יחזיק בחוזה כזה – ואז מה תעשה עם תומאס? נניח ותעביר אותו בטרייד…איך עכשיו אתה מחפה על היכולת שלו בהתקפה? אני מזכיר שלצד שלל הביקורות הלא פוסקות עליו, הוא הפך העונה לאחד משחקני הקלאץ' הכי דומיננטיים בליגה. כל זה למרות שלל מגבלותיו הפיזיות האישיות ומגבלותיו בקבוצה – שמובן להגנה מולו שאין לו באמת למי למסור ולכן כולם עטים עליו.
זה לא באמת ריאלי לבנות קבוצה ככה. שלא לדבר שזה אפילו חסר אחריות בעיניי.
להביא סנטר איכותי אחר – את מי היו מביאים? לא אמרתי שדראמונד מדרדר את בוסטון (מה שטענת שאמרתי לפני כן). אבל עם חוזה של ממעל 20 מיליון, אין בבוסטון חוזה ריאלי להעניק עליו, מלבד אוסף של שחקני רוטציה קריטיים.
להביא את קאזינס? לא תודה. שחקן שלא מוכח שיכול לסחוב קבוצה ולהיות מנהיג אמיתי – נראה מה יעשה העונה בניו אורלינס ואז נדבר, כי הוא היה במועדון כושל, כך ששני הצדדים היו אשמים בכך.
באטלר? צריך את הכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי, בניגוד להיווארד (אני מזכיר לך את העונה עם רוז ואיך זה הלך כדי שתבין מה עלול היה להיות בבוסטון לאחר מכן). עדיף את היווארד כשחקן שטיפה פחות מוכשר ממנו, אבל יתאים כמו כפפה בשיטה של הקבוצה ואז יראה בה יותר טוב ממה שבאטלר היה נראה בה. בעיקר כשהוא עדיין לא מהווה איום טוב מספיק מה-3. ואני מזכיר – בשבילו בוסטון היו צריכים גם לוותר על בראדלי + עוד נכסים. אז למה פה זה כן מוצדק?
ופול ג'ורג'? רציתי אותו, אבל אינדיאנה (ואגב – כנראה שגם שיקגו) לא רצו להשאירם במזרח. כבר מספר מכובד של מקורות גרסו בכך ולכן אני לא מבין למה ממשיכים לנקוב בסיפורים הללו שוב ושוב.
בוסטון הייתה צריכה למשכן לפחות חצי מהעתיד שלה בשביל אחד מהם בלבד – על מה ולמה? הם אלו שישימו אותם מעל הווריורס? הם לא ישימו אותם אפילו מעל הקאבס. למה לתמוך כל הזמן בחירוב העתיד בשביל הזדמנות לא ריאלית? "כי ככה מתנהלים בליגה…"?
זה למה יש לך קבוצות כמו ברוקלין עכשיו. זה ניהול גרוע.
איך גולדן סטייט נבנתה? מישהו הטיל בכך מחשבה? שנים על גביי שנים של בנייה נכונה דרך הדראפט, לצד הבאת ווטרנים לצידם, הנהלה טובה ופרוגרסיבית (שהיא, בניגוד לרבים, מבינה שבנייה הולכת יחד – גם ווטרנים טובים וגם צעירים מוכשרים בה) ועם מאמן טוב שיידע להוציא מהם את המוטב (ויש לך אחד כזה בסטיבנס).
שנים על גביי שנים ביקרו אותם וגרסו שיש להעביר בטרייד את תומפסון. חלק אף סברו שקרי צריך להיות האחד שיעבור לאחר כל פציעותיו. כל הביקורות הללו דממו.
בשורה התחתונה, אנחנו כנראה נחשוב אחרת ואין לי בעייה עם כך מבקרים תמיד יהיו ותמיד יהיו אנשים שימצאו על מה להתלונן. בסופו של יום, שום קבוצה לא נמצאת בעמדה שלהם. שלל ה-GM בליגה משבחים את התנהלות הקבוצה, אבל אנחנו מתיימרים שאנו יודעים שהם מתנהלים רע, כאשר אנחנו מתעלמים מקבוצות כמו אטלנטה, ברוקלין, לייקרס וקליפרס כדוגמאות לבנייה מהירה וחסרת אחריות כזאת.
שוב – SMH.
avri
10 יול 2017 14:29:37יונתן, אני פשוט מצדיע לך (אין מילים אחרות לתאר) על הסבלנות וההתמדה בה אתה נלחם עם משמיצים למיניהם שדי אומרים כל הזמן אחד מהשניים:
קבוצה ראשונה של מגיבים אומרת פחות או יותר שאיינג׳ היה צריך למכור את כל הבחירות דראפט שלו + קראודר סמארט ובראדלי + את התכשיטים שלו + יוסיף איזו אמא או אחות + וואוצ׳ר לקלאם צ׳אודר , והכל בשביל איזה ג׳ימי באטלר כזה (או יותר גרוע – פול ג׳ורג׳ שדי הודיע שתוך שנה הוא עף) שלא היה משנה לנו כלום בשורה התחתונה.
אחרים משחקים בנדמה לי ובאים עם תסריטים מופרכים שאיינג׳ יכול היה להנחית אצלנו את בוגי + פורזינגיס + גריפין + הייוורד + איירון מן + קפטן אמריקה.
אני אומר – תן להם לקשקש. שנה שעברה הבאנו את אחד הפורוורדים הכי טובים בליגה, השנה הייוורד חתם מבלי שנתנו בשבילו כלום. יש לנו עוד כמה בחירות טופ 5 בקנה, ויש לנו את בראון וטייטום שעושה רושם יתפתחו למשהו שי מעניין. אוהדי בוסטון מבסוטים תודה רבה. שהכלבים ינבחו ועוד שלוש ארבע שנים (עידן פוסט דאבס) הליגה שלנו.
יונתן .S.
10 יול 2017 15:37:57It's us against the world, man
avri
10 יול 2017 15:43:08לגמרי. פיסט באמפ.
דדי
10 יול 2017 15:46:48http://68.media.tumblr.com/d0a49aa1037f0e50ba2037087365d9c3/tumblr_msjd9s6Hih1sgl0ajo1_500.gif
avri
10 יול 2017 16:01:02מעולה דדי, לגמרי!
שם (נחוץ)
10 יול 2017 17:05:30זאת אומרת, מבחינתכם כל החלטה שקיבל דני איינג' עד היום – נכונה.
זו ההגדרה של דת. תעירו אותי כשאתם חולקים על אלוהים.
avri
10 יול 2017 17:45:41בס״ד (בסיעתה דדני).
אין דני ווי טראסט.
אנחנו דתיים? איך הגעת לזה?
בינתיים תמצא לך כבר שם! ׳שם (נחוץ)׳ זה חביב ומשעשע אבל זה עולה די הרבה בטעות למגיבים שונים ומשונים, אז לפחות תעלה אוואטר שנדע שזה אתה.
טוב יאללה, אין לי זמן לזה. צריך להתפלל חמש פעמים ביום על השטיח הירוק לכיוון צפון מערבה, זה לוקח זמן. שלא לדבר על חובת ההפרדה בין הצ׳אודר לגינס.
יונתן .S.
10 יול 2017 18:46:38אברי איפה אתה? אתה מאחר וכל הגארדן מחכה לך לתפילת "שמע רד אאורבך"
באמת למה אנחנו מבזבזים את הזמן על הסברים חוזרים…
אני מעריך את הדעות של אנשים אחרים וזה נותן הסתכלות שונה לפעמים על הנושא, אבל אני פשוט חושב אחרת ברוב הזמן. בהחלט הגיוני שזה ינבע מכך שאני אוהד הקבוצה + אדם אופטימי מטבעי (אופטימי, לא חיי בסרט..), אבל לא מעט פעמים גם ההודעות מראות חוסר עקביות או חוסר העמקה בתוכן. כמו שעונה שלמה לוחצים למסור את כל השילוש ההגנתי (בראדלי, סמארט וקראודר) ועכשיו אומרים "למה מסרתם את בראדלי?" (כשהבאנו אולסטאר שיותר מתאים לשיטה, סמארט וקראודר נשארו והבאנו עוד שחקן מהטייפ של קראודר).
יונתן .S.
10 יול 2017 11:04:50ואיך שכחתי – די להאשים כבר את קייסי. לקבוצה הזאת יש תקרה ברורה בגמר המזרח. שני הכוכבים שלה (יותר נכון 3 לפי הפלייאוף האחרון) שלא מופיעים בפלייאוף. בעיקר לאורי.
נראה העונה איך יתרום להם הנוכחות של פאוול בחמישייה (מעבר דרוזן ל-3 הולך להעלים הרבה מהיתרונות שהיו לקבוצה איתו בתור סקנד גארד גבוה) , מיילס כשחקן שישי שטוב מבחינה התקפית ואיבקה בעונה מלאה אצלם ואז נדבר…כנל לגביי הנראות של הסלטיקס. מפליא בעיניי שאתה אומר שיש לקבוצה חורים אחרי צירוף היווארד וביינס. הם ממלאים את אותם חורים בול. הדבר היחיד שיש לגביו שאלות (וגם זאת ציינתי בתגובתי הראשונה) הוא האם שחקני עמדות הגארד יצליחו לחפות על חסרונו של בראדלי בהגנה? כי בהתקפה היווארד ימלא את החלל בוודאות.
avri
10 יול 2017 11:07:15יניב, ביינס סוג של סוגר לנו פינה – לא פינה משמעותית אבל עדיין, פינה. מסכים איתך שלא צריך לחגוג על ההחתמה של ביינס, אף אחד לא בונה עליו שיביא לנו גביע, אבל זו בהחלט החתמה טובה של שחקן 9-10 ברוטציה.
וושינגטון וטורונטו די דורכות במקום, אבל ממש לא הייתי ממהר להספיד את הקאבס. המקום הראשון בקונפרנס תלוי לגמרי בלברון – אם ירצה, זה שלהם. אם לא ירצה, זה שלנו.
לגבי השוטינג גארד, בשיטה של סטיבנס זה פחות חשוב. יש שחקנים בווינגס וכולם – מעמדה 1 עד 4, אמורים לספק קליעה מבחוץ. 1 עד 5 אם הורפורד עולה סנטר.
יניב
10 יול 2017 11:18:52אני לא מאמין אבל אברי בדיוק ענה מה שרציתי לומר לגבי ביינס.אין ספק שבשביל שחקן 9-10 זאת אחלה החתמה אבל אתה (יונתן)עף כאילו החתמתם עכשיו את וויטסייד או שחקן בקליבר הזה.במקרה הכי טוב הוא ייתן מלחמה,ייתן ריבאונדים אבל לא לעשות ממנו יותר ממה שהוא(וכל זה מבלי לזלזל בשחקן בכלל)לגבי קבוצה לא מאוזנת אז אני עדיין חושב שהעמדה הטבעית להייוארד זה הSF ודרך אגב היה לכם SG טבעי ששחרתתם(לא ניכנס עכשיו שוב לסיבות).לטעמי יש יותר מדי ניסיונות מאולצים שאני לא בטוח שיצליחו כמו בראון ב2 וטאטום ב4 וכן הלאה.(וכן אתה צודק בכך שאין אך קבוצה בNBA מבחינת העומק שיש לה יותר SF מבוסטון.כמות הSF יכולה להספיק ל3-4 קבוצות אחרות).
לגבי טורנטו אז אין ספק שזה קייסי.לגבי 2 כוכבים שלא מופיעכים בפליאוף זה שלאורך העונה אתה משחק בשיטה שמאוד קל לסגור אותך שהאינטיסביות עולה ולטורנטו יש סגל שחקנים לא פחות טוב מבוסטון ולטעמי אף עולה ואם היה מאמן טוב שיידע לקחת את התמהיל וליצור משהו קצת שונה מלתת את הכדור ללאורי/דרזון ולקוות לטוב אז היית רואה קבוצה אחרת לגמרי.
מילה אחרונה לאברי כמובן שהכל תלוי בלברון,אין ספק אבל הרגשתי שלברון הולך די לוותר על העונה הזאת,ולצבור כוחות לקראת מה שהוא מבשל בעונה הבאה,אבל שוב זאת רק הרגשה לא שום דבר מבוסס
יונתן .S.
10 יול 2017 12:37:48יניב, אני אדם אופטימי מטבעי, אבל אני לא אמור להחבא על כך שאני חושב שזאת החתמה טובה לבוסטון וסוגרת לה פינה חשובה.
אמרתי שעליו הקבוצה תשען? שחקן במאני טיים שלנו? בבקשה אל תכניס מילים לפי.
ועמדת הסקנד גארד – היווארד משחק כל העונה האחרונה, ורוד הקריירה שלו, בעמדה הזאת. בעינייך הוא מתאים בתור SF. אני אגיד לך שאת ההתקדמות הכי גדולה בקריירה שלו הוא עשה בתור SG.
וחוץ מזה, אברי ניסח זאת יותר טוב ממני ואני מודה לו על כך – בשיטה של סטיבנס עמדות הופכות ליותר פשטניות.
אני פשוט אתן לזמן וסטיבנס לדבר. עד כה הם לא אכזבו…
דוקטור KD
10 יול 2017 05:18:19אני חושב שהם צריכים לפתוחמעם טייטום ולזרוק אותו ישר למים העמוקים
avri
10 יול 2017 11:08:06זה יהיה ממש מגניב אם יעשו את זה אבל אני דווקא מעדיף אותו בחמישייה השניה, בדקות שאייזיה לא מחזיק בכדור.
אנונימי בפיתה
10 יול 2017 07:15:24יהיה כיף
שבר כלי
10 יול 2017 07:39:35מישהו יודע מה נסגר עם סרחיו רודריגז?
שם (נחוץ)
10 יול 2017 10:39:29פנוי, שמועות בתקשורת הספרדית על עניין של הלייקרס.
דור
10 יול 2017 08:18:23לדעתי אתה קצת טועה יונתן. נראה לי שסטיבנס יפתח עם מוריס ב 4 והורפורד ב 5. לבוסטון יש שני חורים גדולים מידי ברוסטר – אחאי שבראדלי הלך (חבל – הייתי משחרר את סמארט) אין 2 נורמאלי (הייוורד 3, רוזייר יותר 1, בראון וטייטום 3 ורק סמארט הלא יציב התקפית הוא 2) ואין 5 מתאים כי הורפורד לא גבוה מספיק וריבאונדר בינוני והסלטיקס היו צריכים לחזק את העמדה הזאת אפילו במחיר של ויתור על בחירת דראפט רחמנא לצלן…
נתן גולד
10 יול 2017 08:37:56הייוורד 2 בדיוק כמו שהוא 3
דדי
10 יול 2017 13:24:59הייוורד שיחק גם 2 העונה, אבל העמדה העיקרית שלו שבה הוא פתח בחמישייה היתה 3.
נתן גולד
10 יול 2017 13:55:56זה רק בגלל שזה מה שיוטה היו צריכים ממנו כשההרכב הראשי של יוטה כלל את הוד והיל ב1-2. כשיוטה היו צריכים ממנו לשחק 2 הוא עשה את זה בלי בעיות.
יונתן .S.
10 יול 2017 10:44:21נתן צודק. דבר שני, יש ניסיון מתמשך להתאים את בראון לעמדה. מי שמעורב אחרי ליגת הקיץ שם לב שמנסים לשים אותו בכוונה בסיטואציה קיצונית יותר ולכן הוא מתפקד בה לא פעם כרכז הקבוצה, בכדי שישתפר בניהול משחק, כדרור וכדומה…
לצד זה -ובוסטון התחזקה בסנטר לא רע בכלל. אף אחד כמעט לא עקב אחרי דטרויט השנה לפי מה שאני מבין מהתגובות וזה בסדר. זה הסנטר הכי אגרסיבי וגדול שהיה לקבוצה מאז פרקינס ושאק (בדמדומי הקריירה שלו). הוא ייתן מענה טוב בתור סנטר. בוסטון לא צריכים ממנו כמעט כלום. הוא יהיה התחליף של אמיר ג'ונסון ולכן, בהשוואה למשימות שג'ונסון היה אחראי עליהן השנה, סיינס ייתן תפוקה טובה בהרבה – הוא זורק טוב מחצי מרחק, ריבאונדר הכי טוב בקבוצה כרגע בפער, שומר טוב מאוד על סנטרים.
ודבר אחרון הוא לגביי ההרכב – סטיבנס יחזיק בשתי חמישיות ואחת מהן היא מה שהצעת (וגם אני רשמתי אותה בתגובתי). ההבדל פה זה שהיא לא תתאים מול כל קבוצה. מי שמחזיק סנטר דומיננטי ולא סתם ממלא חור – מולו תצטרך את ביינס. ומעבר לכך – החמישייה עם מוריס תלוייה בכמה מוריס ייתן תפוקה בנושא הריבאונד, עכשיו כשהוא כנראה יתפקד כ-4 בקבוצה, לאחר שנה וחצי בערך כ-3 בדטרויט. אם זה לא יילך טוב, אולי אפילו קראודר יהיה ב-4 או שיביאו לפתוח יותר עם ביינס וזהו.
שם (נחוץ)
10 יול 2017 08:26:41נקווה לסגירת חוזים הכרחית היום בספרז. ממתינים לסגירה עם פאו גאסול, ג'ונת'ון סימונס (העובדה שיש עוד מספר SG איכותיים פנויים, בזמן שאף קבוצה לא הגישה לו הצעה, תקל על ההחתמה שלו), ואולי-אולי גבוה נוסף במחיר מבצע.
מהעבר השני, המזרח כל כך חלש שכואב בעיניים.
אטלנטה, שיקגו ואינדיאנה בפול טאנק. קבוצות איומות, עם דוויין ווייד תקוע שם באמצע, אוכל דיפ-דיש פיצה.
הניקס אבודים, עדיין אין GM. ויחכו לחיתוך של כרמלו אנת'וני.
אורלנדו מזמן לא בעניינים. מילווקי לא עשתה כלום. דטרויט מהמרת על עונה אחת של בראדלי, עדיין עם רג'י ג'קסון ודראמונד. בהצלחה עם זה.
העניין במזרח מתנקז לברוקלין: אולי תצליח להשתחל לפלייאוף ולבאס את דני איינג'. אולי למיאמי, בתור הסוס השחור. או לפילדלפיה, אם כל הצעירים יתחברו לעונה בריאה במיוחד ומפתיעה במיוחד.
בצמרת אין שום שינוי ממשי. וושינגטון טורונטו ייאבקו על סיבוב שני, ובגמר, הקאבס אולי לא יובילו ב-41 הפרש במחצית בגארדן, אבל היתרון שלהם עדיין עצום. המזרח קונפרנס רע, וזה רע לכל הליגה.
שם (נחוץ)
10 יול 2017 08:43:38אשר למערב. אני לא זוכר מתי לאחרונה היו כל כך הרבה קבוצות, מועמדות חזקות לפלייאוף, בהרכבים מחודשים ומסקרנים ביותר.
יוסטון עם כריס פול, תוך אובדן חלק מהעומק. אוקלהומה של פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק. הקליפרס ממש תעלומה, עם הרבה מאוד חלקים חדשים (בברלי, תיאודוסיץ', גלינארי, לו וויליאמס וכו'). מינסוטה בהרכב חדיש ומחודש ומעורר הרבה דמיון, ג'ימי באטלר, טיג, גיבסון, קרופורד עם הצעירים וויגינס וקא"ט. דנבר עם מילסאפ-יוקיץ', אולי גם פורטלנד בעונה שלמה של נורקיץ', פיניקס עם הרבה מאוד כשרונות צעירים, וניו אורלינס בעונה אחרונה לניסוי עם קאזינס (מעניין איפה יסיים אותה). אלה בצד 2 הגדולות, או יותר מדויק, 1 גדולה מאוד ו-2 שתנסה להוציא מים מהסלע. המערב מסקרן ביותר, גם אם כרגע על הנייר, האלופה שלו (ושל כל הליגה) ברורה לחלוטין.
דב גריז
10 יול 2017 10:21:04נראה לי שלארי בירד קרא את הביקורת עליו באתר הזה :).
עד עכשיו עושה מהלכים נחמדים למדיי הקיץ.
נשאר רק להיפטר מהחוזים הדי מיותרים במצב הזה של יאנג וג'פרסון
(עניין לא פשוט בכלל, לדעתי) ואפשר להגיד שמבצע ריענון\ניקוי אורוות בוצע בהצלחה.
ז'אק
10 יול 2017 10:55:02לארי אכן קרא, הפנים והתפטר. קווין פריצ'ארד מוביל את מכירת החיסול…
דב גריז
10 יול 2017 11:58:14חחחח. לא שמתי לב.
עכשיו זה יותר הגיוני.
לא הייתי קורא לזה מכירת החיסול.
חוץ מג'ורג' (שבכל מקרה השתוקק לעוף), טרנר (שנשאר כמובן) וחצי טיג (טוב, אפילו טוב מאוד, אבל רק בסיטואציות מאוד מסויימות), לא הסתובב באינדיאנה משהו בעל ערך בשנה שעברה.
ז'אק
10 יול 2017 13:03:11נכון, אבל עדין צריך לנהל את המצב איכשהו. דרך אגב, להשיג את קורי ג'וזף, אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה בעיניי, בסיין אנד טרייד על סי ג'י מיילס זה אחלה טרייד לאינדיאנה. מישהו מבין מה האינטרס לטורונטו כאן? הייתה להם מספיק חריגת טרייד כדי להחתים את מיילס בלי סין אנד טרייד (כתוצאה מהטרייד עם ברוקלין), ועכשיו אין להם רכז מחליף והם יצטרכו להחתים מישהו אחר, שכנראה לא יהיה טוב כמו ג'וזף… רעיונות?
דדי
10 יול 2017 13:31:46אי אפשר להחתים שחקן חופשי עם חריגת טרייד.
ואכן טרייד פנטסטי לאינדיאנה – לקבל שחקן כמו ג'וזף על חוזה מצויין עבור שחקן שהיה עוזב בכל מקרה.. אם אני במקומם אני גם לא חושב שג'וזף מסיים את העונה אצלי. אפשר לקבל עבורו הרבה.
טורונטו פשוט היו צריכים קלעי שיכול לשחק 3 ולא רצו שוב להתקרב למס המותרות (בעצם הסיבה שהטרייד על קרול נעשה).
מיילס שחקן נחמד והחוזה הוא טוב, אבל עדיין לא הייתי נותן עבורו את ג'וזף. הוא פשוט לא מספיק יציב.
איך הם עכשיו פותרים את עמדת המחליף לרכז – עוד נראה…
לדעתי זו היתה טעות גדולה לוותר על ג'וזף שאפשר להם המון גמישות ברוטציה וגם שיחק הרבה דקות ליד לאורי.
רועי ויינברג
10 יול 2017 13:41:16דרון וויליאמס מתאים כרכז מחליף
ז'אק
10 יול 2017 13:46:20תודה על התשובה. אם אני מבין את המצב נכון, הרכז המחליץ צריך להיות על חוזה מינימום, לא? אין הרבה אפשרויות טובות כאן…
דדי
10 יול 2017 13:49:43לא חייב להיות על מינימום. הם יכולים להציע יותר. נראה אם הם גם ירצו…
גיא הרשע
10 יול 2017 14:12:28כמה הם, 3, 3.5 מיליון מתחת לרף המס?
(למיטב זיכרוני יש להם עדיין את ה-5.2 מיליון,
אבל הם יכולים להשתמש בחלק ממהם,
החלק שישאיר אותם מתחת לרף המס…)
דדי
10 יול 2017 14:43:27הם לא השתמשו ב mmle אז את זה בטח שהם יכולים להציע.
שוב – השאלה היא למי והאם הם יחשבו שזה שווה את זה.
בעיקרון זה כנראה מכניס אותם שוב לקטגורייה של משלמי מס, אבל יש להם זמן ואפשרויות לתקן.
הם גם טעו שחתכו את המילטון ולא ניסו להיפטר מכל המשכורת שלו בטרייד. יכול להיות שהמיליון דולר שלו בפיירול יהיו מאד משמעותיים.
ז׳אק
10 יול 2017 19:01:51הבנתי. עדיין, נהייה כל כך קל לשכנע פרי אייג׳נטס טובים לבוא לקנדה שהם מוותרים על שחקן טוב על חוזה נוח בשביל קצת גמישות ומס?
מלובני
10 יול 2017 15:53:33יש המון אופציות טובות לגולדן לדוג בשוק החופשיים
עידן
10 יול 2017 16:04:41יש לוורירס כבר 14 שחקנים הם צריכים עוד שחקן אחד בעמדת הסנטר המחליף גבאל מקגי או מישהו אחר.אלא אם כן הם יעשו מהלכים על אחד מהצעירים סטייל לוני או גונס
אלו השחקנים שסגורים
סטפן קארי
קליי תומפסון
קווין דוראנט
דריימונד גרין
זאזא פאצוליה
שון ליבינגסטון
ניק יאנג
אנדרה איגוואדלה
דיוויד ווסט
עומרי כספי
קיוון לוני
גורדון בל
דמיאן גונס
פטריק מקאו
מלובני
10 יול 2017 16:13:25התכוונתי לזה שיש עוד שחקן אחד להביא שיכול לעזור ברוטציה , ויש דיבורים על טרייד של מקאו , כל מקרה הרוסטר שלהם יותר טוב משנה שעברה
עידן
10 יול 2017 16:18:21מקאו הוא השחקן הכי טוב מבין הצעירים של הוורירס אבל הוא מסיים חוזה קיץ הבא וידרוש הרבה יותר כסף לכן טרייד נראה הגיוני.
שם (נחוץ)
10 יול 2017 17:10:47הגיע הזמן של "גולדן" לחטוף זאזא.
ברכי הזכוכית של קארי או דוראנט או העומס על דריימונד ישלמו את מחיר הקארמה. ול"גולדן" אין גבוהים. אוהדי "עמרי", צפו פגיעה. קוואי חוזר.
גיא הרשע
10 יול 2017 17:06:49אלן וויליאמס היה החלק (הכמעט) האחרון בפאזל של הסאנס –
הסגל כמעט מלא, כאשר הם 19 מיליון מתחת לתקרת השכר.
המקום האחרון בסגל יהיה ניסיון של הקבוצה "לפתות" טרייד של salary dump.
יונתן .S.
10 יול 2017 18:49:15הניקס תמיד פנויים 😉
מיקי
10 יול 2017 21:28:32למרקוס לסגור את הסלרי קאפ של פיניקס.
זינגר לספרס.
הניקס מקבלים את בחירות הדראפט של הספרס בשנים 1981-1984. יוכלו לבחור את מייקל!
יונתן .S.
10 יול 2017 22:41:12Shams Charania: Free agent center Joffrey Lauvergne has agreed to a deal with the San Antonio Spurs, league sources tell The Vertical
שם נחוץ – לטעמי, החתמת ביינס נראית יותר טוב.
אבל זאת רק דעתי כנראה.
יונתן .S.
10 יול 2017 23:53:56רק רוצה לציין – אם יוסטון למצוא לריאן אנדרסון קבוצה בטרייד המשולש עם הניקס על אנתוני, יש להם עדיין מחליפים טובים בשוק.
ברנדון באס, יונאס ירבקו וניקולה מירוטיץ' הם אופציות טובות בעיניי.
אגב, לגביי התאמת קבוצות לטרייד כזה, אני חייב להודות שאישית אני לא רואה מישהי נכנסת לתמונה ומציעה משהו שיעניין את הניקס, אלא אם מדובר ב-OKC או פורטלנד.
הבעייה כאן היא שמדובר בשתי יריבות של יוסטון בפלייאוף. בעיקר OKC.
נוסף על כך, OKC באמת סיפור קצת יותר בעייתי, כי קשה לי להאמין שהם יוותרו על קאנטר, למרות החוזה המעיק שלו, בגלל שהמועדון והשחקן קשורים מאוד למיטב הבנתי. ומדובר במועדון שכן מכבד קשרים כאלו, אבל פרסטי תמיד יכול להפתיע אותנו שוב.
אי לכך, אני מאמין שרק פורטלנד תתאים לקונספט של טרייד יחסית סבוך מהסוג הזה – היא יכולה להציע את הארקלס (שיגיע כעוד שחקן די צעיר לקבוצה החדשה) ומאיירס לאונרד (מחליף לפורזינגיס – עוד שחקן שמעל 2.11 מטר שיכול לירות מקו ה-3). לצידם, הניקס יקבלו עוד ווטרן טוב למערכת בדמותו של אריזה.
פורטלנד תקבל סופסוף שחקן טוב יחסית לעמדה 4, כאשר הוא גם קולע וגם יהיה שילוב מצויין לצד נורקיץ' והצמד גארדים של הקבוצה.
ויוסטון? תקבל את הצלע השלישית לגרעין הכוכבים החדש שלה.
לטעמי זה טוב לכל הקבוצות. אולי פחות לניקס, אבל הם טיפשים מספיק כדי ללכת על זה והאמת שזאת, אולי, ההצעה הכי טובה שהם יקבלו בחוץ. מקסימום שיוסיפו לה בחירות משני הצדדים.
שייקה
10 יול 2017 23:55:08אז מה הלך הרוח הנוכחי בעניין מלו? טרייד או ביי אאוט?
יונתן .S.
11 יול 2017 00:12:29טרייד ליוסטון
עידן
11 יול 2017 03:04:07Free agent Reggie Bullock has agreed to a two-year, $5M deal to re-sign with the Detroit Pistons, league sources tell The Vertical.
הממזר של סטוקטון
11 יול 2017 04:02:47מישהו צופה ב גולדן – קליבלנד ?
בנימין
11 יול 2017 04:09:31http://www.nbastreams.me/137922/1/nba-tv-live-stream-online.html
הממזר של סטוקטון
11 יול 2017 04:18:13http://www.mastiisports.ml/p/game-7_10.html
k_700
11 יול 2017 05:22:09פאק עד שאני והאישה מצאנו פה מקום לשבת וחנייה בכלל.
איזה חום ינעל ראבי ואחרי כל המאמץ בול ואינגראם יושבים בחוץ.
k_700
11 יול 2017 06:04:25יאללה אבא לבאר עם כובע לבן נכנס לאולם, אפשר להתחיל ימח איסמו.
יואל
11 יול 2017 18:12:29bla bla bla זבובים על ביייייייצים י K-700