חם מהתנור: קווין דוראנט ה-MVP של סדרת הגמר / רועי ויינברג

לאחר שגולדן סטייט זכתה היום (ג’) באליפות, קווין דוראנט פורסם כשחקן הזוכה ב-MVP של סדרת הגמר. ב-5 משחקים דוראנט קלע 35.2 נקודות למשחק (הראשון מאז שאקיל ב-2001/02 שעובר את ה-35 הנקודות למשחק בגמר) ב-55% מהשדה, 47.3% מהשלוש ו-92.6% מהעונשין. הוא הוסיף 8.4 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.6 חסימות במשחק.

דוראנט השלישי בהיסטוריה (אחרי מוזס מלון ומג’יק ג’ונסון שעשה זאת כרוקי) שזוכה בפרס בעונה הראשונה שלו עם קבוצה. מצטרף ללברון, קארים ומוזס כשחקנים שזכו ב-MVP עם קבוצה אחת וב-MVP גמר עם אחרת. נוסף על כך, הוא השחקן השלישי בהיסטוריה (יחד עם צ’מברליין וג’ורדן) שזוכה בפרס MVP של סדרת הגמר ו-4 פעמים בתואר מלך הסלים והשחקן ה-16 בהיסטוריה שזוכה ב-MVP וב-MVP גמר.

*

דטרויט (45-37) בודקת את העניין בשוק סביב כוכביה, רג’י ג’קסון ואנדרה דרומונד. ג’קסון העונה עם 14.5 נקודות ו-5.2 אסיסטים במשחק ואילו דרומונד עם 13.6 נקודות ו-13.5 ריב’ בממוצע בשורות הקבוצה שלא עלתה לפלייאוף ב-2016/17.

*

שמועות טוענות כי גורדון היווארד, האול-סטאר של יוטה, מעוניין להצטרף למיאמי היט (41-41). היווארד, שחקן חופשי בקיץ, קלע העונה 21.9 נקודות (47.1% מהשדה, 39.8% מהשלוש) עם 5.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

*

אטלנטה צפויה לבחור ביג-מן עם בחירת הסיבוב הראשון שלה השנה.

*

רודי גיי הודיע שיצא מחוזהו ויהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. העונה גיי קלע 18.7 נקודות עם 6.3 ריבאונדים למשחק במדי סקרמנטו לפני שקרע את הרצועה בברכו ופספס מעל 50 משחקים.

*

דווין וויד צפוי לממש האופציה בחוזהו ולהמשיך בשיקגו ב-2017/18, אחרי פגישה “חיובית” עם הנהלת הבולס. העונה, MVP הגמר לשעבר קלע 18.3 נקודות ב-43.4% מהשדה.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
167 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
13/06/2017 7:32:24

אחת מתצוגת הMVP הגדולות בהיסטוריה, שחקן מדהים בלתי עציר ובצדק, כל סל שלו היה כמו סכין בלב לקליבלנד (התצוגה היום הייתה מדהימה) כולם יודעים שהוא עומד לקלוע ואין יותר מדי לעשות עם הגובה הצעד הראשון ויכולת הקליעה המדהימה שלו.

Benny
Benny
13/06/2017 19:11:41

+100

רודני שטאקי
רודני שטאקי
13/06/2017 7:33:32

KD Aka ‘Cupcake after the game “everyone doubted us, we were only given a 99% chance of winning game 5 and an 87% chance coming into this to win it all”

“if you guys thought this was easy then you try joining a 73 win team, it’s not easy”

The ‘Cupcake’ continued and said “I can’t believe I won and it only took me joining a 73 win team that I lost and choked to”

נתן
נתן
13/06/2017 8:00:47

MVC, MVC, MVC

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
13/06/2017 8:57:48

🙂

איתי
איתי
13/06/2017 7:34:10

תותח רועי

נתן גולד
נתן גולד
13/06/2017 7:39:08

מגיע לו, סדרה ענקית שלו .מה שהזוי בעיניי שזה לא השיא שלו. יש לו עוד איפה להשתפר, איפה ללמוד. ושנה הבאה נראה קווין דוראנט טוב יותר

מתן גילור
13/06/2017 7:41:45

רועי, רק כדי להדגיש, הוא ה-FMVP הראשון מאז שאק שעובר 35 נק’ למשחק בסדרת גמר, אבל לא השחקן הראשון שעושה זאת מאז.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 16:29:52

ואם לברון היה קולע באותה רמה מהקו היו שני שחקנים כאלו באותו הגמר. עם קליעה אחת מעל 90% (זרק 37 פעמים מהקו) לברון היה מגיע ל-35.6 נק’.

Benny
Benny
13/06/2017 19:13:16

אם…. אם… זה כל העניין זה כל ההבדל בינהם.. רמת הקליעה

הייט אשברי
הייט אשברי
13/06/2017 7:45:28

מי שחושב שדוראנט לא יוותר על כמה מיליונים בקיץ כדי להשאיר שלמה את הקבוצה שאיתה סוף סוף לקח אליפות ובנוסף MVP של סדרת הגמר – שיחשוב שוב.

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 7:53:24

איאן קלארק יקבל הצעה ענקית?!?!

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
13/06/2017 8:58:54

ולמה שליווינגסטון יסכים להצעת מינימום?!
הוא שחקן ששווה *המון* יותר מזה.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/06/2017 8:59:57

הוא ואיגי יקבלו חוזים יפים יחסית לגילם – לא מינימום .

ארז
ארז
13/06/2017 7:55:15

בוקר טוב.
אני לרב לא מגיב כאן אז קודם כל, תודה לכל העושים במלאכה.
אתם פשוט מדהימים. אין מילים.

לגבי ההישג, מה שהיה צריך לקרות ב90% קרה.
אין הפתעות, אין אכזבות.
קווין דוראנט תמיד היה מספר2 בליגה והוא עדיין כזה.
תרומתו למשחק ההתקפה של גולדן סטייט היא עצומה ובלעדיו, לדעתי, לא היה לדאבס סיכוי.
התצוגה שלו בסדרה הייתה מדהימה ובמיוחד במשחק הלילה.

לברון עשיין טוב יותר, לדעתי כמובן ולדוראנט יש עוד דרך בכדי לעקוף אותו.
אם לברון היה עושה את המעבר ללוחמים, קהילת העולם לא הייתה מםרגנת לו לא על האליפות, לא על המ.וי.פי ולא. על מספרים מדהימים.
הוא היה זכור לדראון עולם .

קווין דוראנט עשה מהלך שלכאורה הוציא אותו גדול אבל עבורי, הסדרה הזו רק הזכירה לי איזה לוזר בלתי נתפס הוא.
אולי הלוזר הגדול בהיסטוריה או לבטח אחד מהגדולים.

שוב תודה לכל המשקיעים, המגיבים ומנהלי האתר הכיפי הזה.

יום מהמם לכולם ועונת מלפפונים מהנה

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 8:00:36
Reply to  ארז

+1 על הכל.

p
p
13/06/2017 8:02:19
Reply to  אפלטון

+1.

זאת האליפות הראשונה שאני ראיתי שהיא בגדר “לסמן V ולעבור הלאה”.
אין בה הישג של ממש. ההישגים הם כמובן הדרך המרשימה, אבל לא עצם האליפות עצמה.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/06/2017 9:01:18
Reply to  p

אתה סתם מתפלפל . אליפות היא פסגת השאיפות של כל קבוצה. לא V ולא נעליים .

p
p
13/06/2017 9:36:31

ברור.
זאת לא הנקודה שלי.
אני לא רואה באליפות הזאת הישג, אלא המינימום ההכרחי.
ההישגים שלהם זה הדרך ואליפויות ברצף.
זה מה שמצופה מקבוצה שהפרה את האיזון בליגה(עובדתית, אין לי טענות).
היא עד כדי כך יותר טובה.
בתחילת העונה אמרתי לחברים שיש יותר סיכוי שג”ס לא תפסיד אף משחק בפלייאוף מאשר שתפסיד את האליפות.
אז טעיתי, היא הפסידה משחק, אבל כרגע זה בוגרים מול תיכונים. לא כוחות

יאיר
יאיר
13/06/2017 8:07:28
Reply to  ארז

לא יודע אם דוראנט לוזר אבל בהחלט אפשר להסכים שלעבור לקבוצה עם 4 כוכבים זה בהחלט בחירה קלה.
אין לדוראנט בעיה לחתום גם על חוזה מינימום. בשלב הזה הכסף הגדול יגיע מפרסומות.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
13/06/2017 8:17:02
Reply to  ארז

+100. חוץ מהקטע של הלוזר

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
13/06/2017 15:05:27
Reply to  ארז

בס”ד
דוראנט היה חייב לעזוב את אוקלהומה. כמה אפשר כבר לשחק עם ווסטבורק שלא מאפשר לך להוציא לפועל את יכולותייך כשאתה מספר 2 בליגה? אין מתסכל מזה.
כמובן שאם עוזבים ואחרי תסכול מחוסר ביטוי היכולת כדאי לדוראנט עצמו ללכת למקום עם הכי הרבה סיכוי לביטוי עצמי+ זכייה באליפות וזה גולדן.
מישהו היה עושה אחרת בעבודה שלו?
לא הולך למקום עם הכי הרבה יכולת ביטוי, הנאה, והתנאים הטובים ביותר?
וכיוון שזו מסקנתו האישית של כל אחד מה רוצים מדוראנט?!

Benny
Benny
13/06/2017 19:26:38
Reply to  ארז

לא מסכים לחלוטין עם התגובה שלך. במשך שנים דוראנט שיחק עם ראסל. ראסל הוא שחקן שנפלא לצפות בו אבל הוא זה שמנהל את המשחק. מנהל משחק טוב דואג שהשחקן הטוב ביותר עם אחוזי הקליעה הטובים ביתור יזרוק את רוב הזריקות. היו אין ספור משחקים שראסל שהוא קלעי נחות בהרבה לדוראנט סיים עם יותר זריקות מדוראנט והרבה פעמים באחוזים מגוכחים. ראסל גם מאבד הרבה כדורים יש לו נפילות ביכולת והוא בסופו של דבר סופר אנוכי. אפילו שחקן מדהים כמו דוראנט לא הצליח לקחת אליפות לצידו. אי אפשר לקחת מדוראנט את מה שעשה בסדרה הזו כשלצידו פוינט גארד מפרגן כמו סטף שהוא 180 מעלות מראסל מבחינת אנוכיות. הוא קלע קליעות סופר חשובות קליעות קלאץ והכל בהמון איכות עם אחוזים אדירים שמאפיינים אותו. הוא לא השחקן השני בליגה הוא השחקן הטוב בליגה כבר שנים . הוא לא פחות טוב מלברון בכל פרמטר של המשחק : חדירות לסל ריבאונד ויכולת מסירה. הוא הרבה הרבה יותר טוב מלברון בתכונה הכי חשובה לשחקן וזה יכולת קליעה. קליבלנד היא קבוצה אדירה זה לא רק לברון. מי שהמציא את שיטת ההתחברות לכוכבים זה לברון שלא הצליח לקחת שום אליפות לבדו עד שבסוף עשה את מה שדוראנט עשה הפעם. התחבר לכוכבים אחרים. אני לא ממעיט בערך של לברון הוא שחקן אדיר כייף לראות אותו ובטח אחד הטובים בהיסטוריה אבל דוראנט טוב ממנו. אין שום כוכבית על האליפות הזאת דוראנט ניסה במשך שנים לאלף את ראסל אבל ראסל לא ניתן לאילוף. אז הוא הלך. אין שחקן שמגיע לו יותר טבעת מדוראנט בליגה הזו . זה צדק הסטורי מה שנעשה פה הלילה.

יאיר
יאיר
13/06/2017 8:04:53

דוראנט שחקן מדהים. מה שטוב בו הוא, שהוא לא אנכי. הוא לא מוסר טוב כמו לברון אבל כמעט ולא פוגע בשתף המשחק. גולדן סטייט וגם קליבלנד ידעו היום לנצל את השחקן הפנוי והחם. קליבלנד השתמשה בסמית ותומפסון וגולדן סטייט באיגודלה

יוסי
יוסי
13/06/2017 8:07:08

דטרויט עושים בשכל אם הם מפרקים תקבוצה , אין להם כלום .
אני אומר ללברון שיצטרך עלינו לפליקנס , יחד עם דיוויס קוזינס , נפרק תליגה .
יש הרבה דיבורים עדיין על כך שרוביו יעבור מימיני , מקווה שאיך שהוא יגיע עלינו

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 8:08:14
Reply to  יוסי

אתם חייבים ריווח. רוביו נהדר אבל לא מה שאתם צריכים.

יוסי
יוסי
13/06/2017 8:25:04
Reply to  אפלטון

כן אני יודע אבל הוא יותר טוב ממה שנוכל להשיג בשוק , החוזה שלו גם מצויין ,אולי צריך לבדוק עם רג’י ג’קסון גם , המטרה של דאמפס צריכה להיות לפנות מקום בתקרת השכר , חייב להעיף חוזה אחד לפחות אסיק , מור אגיטסו ואפילו אולי היל

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 8:33:56
Reply to  יוסי

לדעתי אתם צריכים לעשות מה שאפשר להשאיר את הולידיי ולתת לקבוצה הקיימת לרוץ קצת עם תוספות של קלעים בכנפיים. השאלה מה יהיה עם סולומון היל, חוזה גרוע שיהיה קשה להיפטר ממנו, אבל אם הוא יוכל לממש את הפוטנציאל הוא תוספת מעולה ומה שנקרא-שחקן דבק טוב. מעניין מה השוק על באטום, הייתי נותן עליו מבט רציני.

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 8:38:00
Reply to  אפלטון

טוב שכח מבאטום. אין לכם 20 מיליון וגם אם היה לא שווה. נמשיך לחשוב, דווקא אחת הקבוצות המעניינות של הקיץ.

יוסי
יוסי
13/06/2017 8:54:34
Reply to  אפלטון

בגדול ג’רו מתאים בול למה שאנחנו צריכים אבל מבחינתי הוא אכזבה , למרות הכשרון שיש לו אף פעם לא ראיתי ממנו תרומה אמיתית לקבוצה , בנוסף הוא ידרוש חוזה מוגזם והסטוריית הפציעות שלו מדיאגה ,היל דווקא הראה בסוף העונה יכולת לא רעה שיפר את הקליעה מבחוץ וגם למד לחדור לתוך הצבע מצויין , אם באמת הוא ייצב תקליעה שלו לגמרי אז מצאנו תסמול שלנו , צריך למצוא טרייד למור ואסיק בעיקר , מה אומר על טרייד אסיק ודיאלו תמורת גורדון

נתן
נתן
13/06/2017 8:12:13

לא מבין למה אנשים מדברים על שנה הבאה, למי יש סיכוי מול ג”ס?

ברבור שחור
ברבור שחור
13/06/2017 8:13:07

לברון הוא הראשון ליצור סופר טים כשירד למיאמי. אז לכל מי שמתלונן ועדיין מתבכיין על זה כדאי שיפתח את העיניים טוב טוב… לכל מהלך יש תגובה ולכן לדעתי עוד נראה כמה קבוצות בעתיד הקרוב שיהיו סופר טים עד שהליגה תתעורר ותעשה משהו לגבי זה.
המועמדות הבאות ליצור סופר-טים לדעתי הן :
הספרס (פול-לאורי)
הפליקנס
ובעתיד הרחוק יותר אולי הלייקרס

הליגה חייבת להתעורר

מתן גילור
13/06/2017 8:17:07

אני לא מבין למה ממשיכים להגיד שהוא הראשון.
ווילט עבר לשחק עם ווסט וביילור.
מלון עבור לשחק עם הד”ר (מיד אחרי שהאחרון הפסיד בגמר).
גארנט ואלן חברו לפירס.
אפילו בולס שצרפו את מלך הריבאונדים וחבר חמישיית ההגנה.

Smiley
Smiley
13/06/2017 13:41:35

שיקגו לקחו את רודמן כאשר אף אחד בליגה לא היה מוכן לגעת בו אחרי הצרות שעשה בספרס (והשמועות שהיגעו משם על התנהגותו).
גם הבולס חששבו לפני שלקחו אותו ובסוף הבינו שמקצועית זה הפתרון.

p
p
13/06/2017 8:19:17

בוסטון של פירס אלן וגרנט.
מה שהיה בבוסטון ובמיאמי שונה לחלוטין ממה שקרה גס ודורנט.

נתן גולד
נתן גולד
13/06/2017 8:20:57
Reply to  p

מה שהיה בבוסטון היה שונה לחלוטין ממה שהיה במיאמי

p
p
13/06/2017 8:46:29

שני סופרסטארים חוברים לסופרסטאר שלישי.
אין ספק שהשלישיה של מיאמי הייתה בלבל גבוה יותר, אבל להגיד שלברון התחיל את זה זה לא מדוייק

נתן גולד
נתן גולד
13/06/2017 8:51:49
Reply to  p

לברון לא התחיל את זה כמו שדוראנט לא התחיל כלום. ועדיין, כמו שיניב אמר יותר הגיוני לראות את זה כעוד שלב בהתפתחות הסופרטימס של שנות האלפיים. דוראנט הסלים את ההחלטה של לברון ווייד ובוש שהסלימו את הסופרטים בבוסטון( שהגיעו בטריידים כן?)

p
p
13/06/2017 9:53:12
Reply to  p

אני מקווה שזה לא יוצא שחצני או לא יפה כי זאת לא הכוונה: כתבת בתגובה לדברים שלי “מה שיניב אמר” על דברים שהוא אומר שאני אמרתי.
זה קצת כאילו אני מתדיין עם עצמי…

סתם משעשע 🙂

ואכן זאת מגמה שמסלימה עם הזמן. אני לא רואה מעבר יותר משמעותי ממה שדורנט עשה, אבל כן פתח לבניית סופר טים פסיכיות כי אחרת פשוט לא יהיה אפשר לחשוב אפילו על אליפות

יניב
יניב
13/06/2017 9:59:28
Reply to  p

תמיד יהיה משהו שלא חשבת גם על לברון זה לא היה נתפס בזמנו,אז נכון שעשו את זה קודם אבל לא השחקן הכי טוב בליגה שחובר לעוד סופר כוכבים ואחרי שחשבנו שיותר מזה לא נראה,בא דוראנט ושבר את זה.מה השלב הבא לא יודע אבל בטוח זה יקרה.

p
p
13/06/2017 10:05:41
Reply to  p

אני באמת מנסה לחשוב איך משהו מתעלה על הMVP לפני האחרון שבדיוק נכנס לשיאו ונחשב כקונצנזוס כשחקן טופ-3 בליגה מצטרף לקבוצה שהרגע שברה את המאזן של העונה הסדירה (מהשיאים שחשבו שלא יישברו) והייתה רחוקה סל מריפיט.

באמת מנסה לחשוב על משהו שיתעלה. שMVP מכהן ייצטרף לקבוצה שעשתה 3 אליפויות ברציפות?

אשמח אם תצייר לי תרחיש ריאלי למשהו שאתה רואה בקרוב שיסלים את המגמה.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 10:09:32
Reply to  p

כריס פול מצטרף לקאבס על חוזה מינימום כשחקן מחליף לקיירי…

תמיד יש דרכים להסלים!

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 10:11:08
Reply to  p

הקליפרס מסכימים על סיין אנד טרייד גריפין/תומפסון…

p
p
13/06/2017 11:19:11
Reply to  p

גיא, אפשר להוסיף לפול גם את ג’ורג’ ודייויס?
חמישייה: פול, אירווינג, פול ג’ורג’, לברון, לאב ודייויס

אני יודע שכתבתי 6 שחקנים בחמישייה, אבל זה עדיין לא הדבר הכי מופרע שכתבתי בתגובה הזאת!

מתן גילור
13/06/2017 12:26:58
Reply to  p

מוזס מלון היה MVP מכהן. לכל הפחות, כמי שלא חי באותה התקופה, אני נוטה להאמין שהיה לו קייס לא רע לשחקן הטוב בעולם. (כמובן שזה לא חד חד ערכי כמו שאנחנו רואים השנה). אבל כרים שעבר ללייקרס די בודאות היה השחקן הטוב בעולם.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 12:36:41
Reply to  p

2 פעמים בהם 2 MVP חוברים יחדיו, אחרי שה-2 הובילו את הליגה ב-PER:

1983 (מוזס מלון + ד”ר ג’יי)
2017 (דוראנט, קרי)

עידו גילרי
עידו גילרי
13/06/2017 12:44:24
Reply to  p

הם אמנם לא היו MVP שחוברים זה לזה. אבל לברון,ווייד ובוש היו 1,2,4 ב-PER עונה לפני האיחוד במיאמי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 13:55:18
Reply to  p

וייד+לברון+בוש לא בהכרח טובים מאלן+פירס+גארנט. אמנם הרביעייה ול”ב+שאק טוב מהרביעייה אפ”ג+רונדו.

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 16:54:03
Reply to  p

תפסיקו לבלבל את המוח על מוזס מלון. סיפור לא קרוב בכלל רק בגלל שליוסטון לא היה כסף לשלם למלון. היו אדיבים איתו מספיק לתת לו לבחור לאן הוא רוצה ללכת (בגיל 32 אחרי פציעה) והלך לקבוצה בקונפרנס אחר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 17:37:23
Reply to  p

דוראנט היה טוב מקארי והמספרים מבטאים זאת היטב. הוא קלע ברגעים חשובים יותר מקארי והיה יציב יותר מקארי שהיה לא טוב במשחק החמישי.
אמנם הסטטיסטיקה לא תמיד קובעת אך הרבה פעמים כן וכאן המספרים מבטאים את מה שהיה, שדוראנט היה השחקן החשוב ביותר של הווריירס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 17:39:38
Reply to  p

גארנט+פירס+ריי אלן אינם בהכרח טובים מלברון+וייד+בוש. א

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 17:49:14
Reply to  p

טעיתי בתגובתי הקודמת: שאק היה לפני שלברון הגיע למיאמי והיה השני בחשיבותו אחרי וייד (היה אז כבר לא מעט מעבר לשיא).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 18:43:42
Reply to  p

למעשה מדובר בתגובה שלפניה כי תגובתי הקודמת (ביחס לפעם הראשונה שכתבתי “תגובתי הקודמת” והיא בתגובתי הקודמת לזו הנוכחית) נכתבה בטעות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 18:49:43
Reply to  p

ממוצע עשרת האסיסטים של לברון הוא עד כמה שידוע לי הוא שיא גמר לשחקן שאינו שחקן חוץ. לבירד בגמר 86′ היה ממוצע של 9.5 אס’ (גמר של שישה משחקים).
השאלה מה הממוצע של לברון לכל הפלייאוף הזה. שיא הממוצע לפלייאוף לשחקן שאינו שחקן חוץ הוא תשעה אס’ של וילט ב-67′.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/06/2017 19:46:44
Reply to  p

ניב, אני יודע שאתה לא אוהב את זה אבל ההשואה למקרה של מוזס מלון מתבקשת. זה נכון שהנסיבות היו שונות והמניע היה כספי אבל בכל זאת זה היה MVP מכהן (אפילו אם הוא בן 32) שהצטרף לפיינליסטית והתוצאה הייתה דומה.
הרוקטס לא היו אדיבים ונתנו לו לבחור לאן ללכת מפני שהוא היה שחקן חופשי (מוגבל) ויכל לבחור באיזה קבוצה שירצה. הרוקטס כמובן לא יכלו להשוות את ההצעה האסטרונומית של פילי.

יניב
יניב
13/06/2017 8:43:35
Reply to  p

P עד כמה שאני זוכר זה אתה זה שאמרת שהמעבר של דוראנט זה עוד שלב באבולציה.בראשית היו גארנט+ריי אלן שנחשבו כוכבים אבל לא בלבל הראשון והיו כבר בחלק השני של הקריירה חברו גם לכוכב שלא נחשב בלבל הראשון ויחד יצרו את הסופר טים הראשון של התקופה החדשה.אחר כך בא לברון ושידרג את המהלך כאשר בשיאו הלך וחבר לעוד 2 מגה סטארים שגם בשיאם(אפשר להתווכח קצת על בוש אבל הוא בזמנו היה לפחות טופ 10)ודוראנט זה שלב הבא .
ולשם שינוי הסכמתי איתך אז וגם עכשיו אני חושב שזאת הדרך הכי נכונה להשוות בין המעברים.

p
p
13/06/2017 8:51:53
Reply to  יניב

מסכים. לכן אני טוען שלברון לא התחיל וכן היה חלק ממגמה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 15:54:14
Reply to  יניב

יש לך טעות רצינית ביותר: לומר שגארנט וריי אלן לא היו כוכבים ברמה הראשונה זה לא להבין בכדורסל בכלל: גארנט הוא מגדולי הפאוורים בכל הזמנים, מגדולי שחקני ההגנה בכל הזמנים ומהשחקנים המגוונים והחכמים ביותר; ריי אלן היה מגדולי הקלעים הטהורים בכל הזמנים.
אמנם נכון שהם היו כבר בתחילת הירידה אך עדיין מהטובים ביותר בליגה וגארנט נבחר לשחקן ההגנה של השנה ולחמישיית העונה הראשונה ומועמד רציני לתואר “השחקן רב הערך ביותר”/”השחקן בעל הערך הרב ביותר” בעונה הסדירה.

Avri
Avri
13/06/2017 21:37:59

Enough is enough.
The Boston super-team was built via smart trades, which is a very different story. Just a super smart gm doing his job, nothing special or problematic about it. Not the same as the current cavs/warriors super teams

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 23:48:16

אני אוהד סלטיקס ואני כמובן לא חושב שהיה משהו בעייתי בטריידים שעשתה הסלטיקס כשהיא כמובן לא כפתה אותם.
אני הגבתי לכך שכתבו שהשלישייה של הסלטיקס לא ברמה הגבוהה ביותר כשהיא כן כשמדובר בשילוב של אחד מהפאוורים הגדולים ביותר בכל הזמנים, אחד משחקני הפינה הטובים ביותר בליגה ובמקום היסטורי טוב גם אם לא כמו גארנט בפאוור, ואחד מהקלעים הטהורים הטובים ביותר בכל הזמנים.

נתן
נתן
13/06/2017 8:21:39

אף אחד לא מתלונן, פשוט אומרים שדוראנט לא כזה שחקן גדול, זה הכל.

אפלטון
אפלטון
13/06/2017 8:27:07
Reply to  נתן

לא חושב שיש מישהו שאומר שדוראנט לא שחקן גדול. אים כאן טענות על הגדולה שלו כשחקן אלא על הבחירות שלו כספורטאי ומה שזה מייצג בשבילנו. לי אישית זה ביאס את הליגה, כמו שהיה מבאס.אם הנבואה של לברון על 1-2-3-4-5… היתה מתגשמת. רק ששם זו היתה נבואה שמתבססת על מציאות רעועה וקבוצה על הנייר.
כאן זה משהו שאין לו אח ורע בכדורסל. וזה רע, אח.

נתן
נתן
13/06/2017 8:57:02
Reply to  אפלטון

דוראנט שיחק נהדר, אבל עדיין, היה לו קל, הוא חלק את העומס עם שחקנים ועם קבוצה הרבה יותר טובים, הוא נדרש לעשות הרבה פחות מכל פרנצ’ייז פלייר אחר בליגה, לכן לברון ולא הוא ה MVP של הפיינלס.
יכול להיות שהוא באמת שחקן גדול, אבל אנחנו כבר לא נדע. עד היום הוא לא הוכיח את זה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
13/06/2017 9:00:22

ממש לא הראשון . . .
כבר טחנו את זה מספיק

אבי
אבי
13/06/2017 8:15:57

אולי עם כריס פול חוזר לפליקנס הקיץ אז שנה הבאה יהיה להם סיכוי מול הג”ס

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 8:17:50
Reply to  אבי

אין לפליקנס מקום מתחת לתקרת השכר בשביל פול.
ואני לא רואה איך הוא לוקח MLE או מינימום.

Berch
Berch
13/06/2017 8:21:23

איפה היית ב67?
איפה היית ב 48??
למרות הכל שחקן גדול. שמח בשבילו.
מעניין אם נראה אותו לוקח קבוצה לבד….

captain beefheart
captain beefheart
13/06/2017 9:18:35
Reply to  Berch

איפה היית ב-14?

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 8:25:22

אישית, אני פשוט לא מסכים אם כל מי שמכנה את דוראנט “לוזר”.
35 נק’ למשחק בפיינלס, 63.9% אפקטיבי!
לא היה בתולדות ה-NBA שחקן עם 35+ נק’ למשחק בפיינלס עם אחוז אפקטיבי גבוה כמו של דוראנט.

זה לא לוזר. זה שחקן שנתן את הטוב ביותר שלו במאני טיים.
ההפך מלוזר.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
13/06/2017 8:29:57

זה מאני טיים, סבבה. אבל זו נבחרת ארה”ב. אם מלו קולע 40 נק’ בגמר אולימפי בנבחרת הוא ווינר לדעתך? (אישית אני לא חושב ש kd לוזר בלי קשר)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:37:23

אין קשר בין שני המשפטים הראשונים שלך

לוזר – בגלל שבחר לבוא לקבוצה היסטורית מפוצצת כישרון שכבר הייתה פסע מאליפות

לא קשור בכלל למספרים שלו וליכולת שהציג בגמר

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 8:40:39

אם “לוזר” = “מפסידן”,
אז אני לא רואה איך שחקן שהעלה את רמתו במאני טיים לשיאים חדשים,
והוביל את קבוצתו לאליפות,
יכול להיות “לוזר”.

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 8:43:27

גיא נו, you are better then that

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 8:45:16

או שאני מחמיץ את הפאנץ’,
או ש-
שגיא, לדעתך דוראנט לוזר???

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 8:53:07

גם אם היה מסיים עם 50,30,20 היו קוראים לו לוזר, זה לא קשור למספרים. כולם מסכימים שהוא נתן סדרה מופתית. לוזר זה בגלל המהלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 8:56:58

אז על הנקודה הזו נאלץ שלא להסכים.
לטעמי, בדיוק כמו שלא הייתה לי בעיה עם המעבר של לברון למיאמי/לקאבס,
ככה אין לי בעיה עם המעבר של דוראנט.

אני רואה את זה אחרת –
שחקנים הם כלי משחק בידיים של בעלי קבוצות ו-GMים,
עד שהם מגיעים לשוק החופשי.
אז זה הזמן היחיד שיש להם את הכוח לשנות את המסלול של הקריירה שלהם.

אישית, אני מאוד מכבד שחקן שיש לו את האומץ להתעלם מהרעש שמסביב, ולקבל החלטה שתקדם אותו.

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 9:08:16

אני אגב לא קראתי לו לוזר, רק ניסיתי להסביר על מה הביקורת.

הנושא חפור כבר 10 חודשים עם מאות פוסטים ומיליון תגובות.
לאף אחד אין בעיה שעזב את אוקלהומה, מה שהפריע זה שעבר לווריורס.
היה עובר לסלטיקס, לוושינגטון, לקליפרס – אף אחד לא היה פוצה פה. אולי בקטנה היו אומרים שהגדולים מכולם עשו קריירה במועדון שבחר בהם כמו מייקל, מגיק, בירד ואחרים אבל גם זה היה זניח.

אפילו שאני אנטי לברון – המעבר של דוראנט פחות לגיטימי בעיניי כי עבר מקונטנדרית לקבוצה היסטורית בלעדיו. עם כל הביקורת יל לברון, היתה לו קבוצה חרא. וחלק גדול מהביקורת היה על הדרך ןהשופוני וההחלטה. לא על המעבר עצמו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:53:46

אתה חייב שידרוג בתוכנה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
13/06/2017 8:28:33

תתווכחו עם זה או לא- אם ג”ס תישאר ביחד וללא פציעות משמעותיות קווין דוראנט ייזכר היסטורית כשחקן גדול יותר מלברון. המנצחים כותבים את ההיסטוריה(בטח כשהם מוכרים כל כך הרבה חולצות)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:38:06

והלוואי שזה יקרה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 8:39:52

ובגלל זה הדיונים ההיסטוריים האלו מטופשים, על גבול ההטרלה.

תנו כבוד לעבר. ואת זה אומר מישהו שמתגעגע תמיד לעתיד.

dror2
dror2
13/06/2017 9:33:10

גם אם הוא ייקח עוד 5 אליפויות אני בספק אם הוא ייזכר כגדול יותר מלברון. לברון הוא השחקן הכי שלם בהסטוריה והיחיד שיכול לקחת כל קבוצה (כולל פח האשפה המכונה קליבלנד 2004-2010) ולהפוך אותה לקונטנדרית. אפילו בסדרה הזאת הוא לא היה גדול מלברון, שסיים עם מספרים מפלצתיים והפסיד לקבוצה הרבה יותר גדולה משלו, ושבנויה הגנתית בדיוק כדי לעצור את הקאבס.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
13/06/2017 9:45:11
Reply to  dror2

+1

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
13/06/2017 10:44:50
Reply to  dror2

מסכים איתך. אבל לא אנחנו כותבים את ההיסטוריה

Ish
Ish
13/06/2017 14:05:50
Reply to  dror2

הקאבס אף פעם לא היו קונטנדרית בשנים ההן

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 8:32:40

קווין דוראנט היה ענק וזכה בMVP בצדק, ניצח לבדו את משחק 3, קלע היום את כל הסלים ששברו מומנטום לקליבלנד ואם קרי היה מפרגן לו טיפה יותר בסוף המשחק גם היה מסיים עם שיא קריירה בפלייאוף. לברון יכול להאשים רק את עצמו על היווצרות הסופר טים בג”ס, ו-ווסטברוק יכול לדפוק את הראש בקיר לשארית הקריירה שלו שלא אפשר לשום שיטת משחק נורמלית להתפתח באוקלהומה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:39:36
Reply to  tripledouble

100+

ווסטברוק ימשיך לדפוק את הראש בקיר, אבל לא מחרטה
הוא תמיד יהיה בטוח שהוא 100% בסדר

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 8:45:48

לול, אולי בסוף יפול לו האסימון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:35:38

בהחלט אחת מתצוגות ה-MVP הגדולות בהיסטוריה.
נתן סידרה ענקית, בשני צידי המגרש, וסלי מומנטום קריטיים.
והכי חשוב – השתלב מצוין במרקם הקבוצתי.

הבעיה היחידה עבור ג”ס שהיא הפכה יותר מדי תלויה בו וגם שהיא איבדה את הנקודות של קליי, שהפך לשחקן משלים וסטופר הגנתי, סוג של איגודלה.

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
13/06/2017 8:38:58

דוראנט ישאר בג”ס גם אם זה יהיה בחינם.
חלק גדול מהמעבר הזה היה בגלל מלחמה על נתח שוק בין נייק לאנדרארמור, נייק לא יכלה להרשות לעצמה עוד אליפות לקרי דבר שהיה מצמצם פערים בין אנדר ארמור לנייק
מה שלא יקבל מג”ס יקבל מנייק …

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
13/06/2017 8:41:26
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/06/2017 8:40:12

תודה רבה רועי

עידן
עידן
13/06/2017 8:44:55

עכשיו עידן עופר בערוץ הספורט

עידן
עידן
13/06/2017 8:45:30
Reply to  עידן

רשום עידן עופר מ hoops.co.il

יניב
יניב
13/06/2017 8:45:14

ארופו לגבי היוורד אז אשתו העלתה תמונה של הבן שלהם הלבוש בחולצה של סלטיקס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 8:49:32
Reply to  יניב

מיני קאפקייק.

כולם בורחים מזרחה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 8:58:35

צדק בדבר 1… שגולדן מפלצת.. זה נו בריינר.

להכניס לפרופרציות את המאזן גמרים של לברון – במערב הוא היה עף בסוויפ מול גולדן בסיבוב השני עם המאזן שלהם.

חוץ מזה שהוא יצא שמוק – אתה נוסע לחו”ל, סבבה…

לא יכולת לפרגן את המנוי ליג פאס למישהו… ?

כשיחזור נגיד לו את זה בפרצוף.. סמיילי

הייט אשברי
הייט אשברי
13/06/2017 9:07:20

במה צדק ? שג”ס תהיה אלופה ? זו היתה התחזית של הרוב .
בזה שהיאת לא תתקשה לזכות ? לא מדוייק שהיא לא התקשתה. לולא הפציעה של קוואי היא היתה מתקשה הרבה יותר בסדרת גמר המערב. וגם בסדרת הגמר היא הזיעה החל ממשחק מס’ 3.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 9:11:02

מזל טוב יו”ר העגלה.

נירו
נירו
13/06/2017 8:56:33

עוד עונה נגמרה, שמח שזכיתי לראות את הדו קרב בין גולדן סטייט לקליבלנד .
תודה רבה לכל העושים במלאכה שהנעימו לנו במשך כל השנה.

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 9:00:44
Reply to  נירו

תגובה של קאפקייק

נירו
נירו
13/06/2017 9:02:30

תודה ענקית לשגיא נאור, המסקר מספר 1 של הופס!

עידן
עידן
13/06/2017 8:58:32

עוד מעט דראפט ואז מתחילה העונה האהובה עליי-עונת המלפפונים עם הפרי אייגנטס

שגיא נאור
שגיא נאור
13/06/2017 9:01:06
Reply to  עידן

עומר מזיג כבר מחמם מנועים

רביד אראל
רביד אראל
13/06/2017 12:12:51
Reply to  עידן

באיזה יום הדראפט?

רביד אראל
רביד אראל
13/06/2017 16:58:22

תודה רבה, גם זכרתי משהו כזה.
ומתי מכריזים על הMvp ושאר התארים האישיים?

רביד אראל
רביד אראל
13/06/2017 21:57:59

מעולה תודה רבה!

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
13/06/2017 9:09:15

דוראנט היה גדול, ענק. עשה הכל ביעילות מדהימה והרגליים לא רעדו לו.
אמרתי כבר קודם – ג”ס היו צריכים את הקש שישבור את גב הגמל והם קיבלו אותו.
קש ששוקל 1 טון.
פצצה חודר בונקרים על צריף של דאע”ש. ואז עוד פצצה ועוד אחת ליתר ביטחון לווידוי הריגה. אין דבר כזה excessive force 🙂
את דוראנט אני מבין לגמרי ומצדיק אותו. כמו שגיא אמר, כשנגמר החוזה היתה לו הזדמנות לקבוע את גורלו והוא עשה את זה.
רק חבל על הליגה. אני מקווה שהעונה הבאה לא תהיה מבוזבזת כמו זאת (נהנינו אבל רק בגלל זה שאנחנו עכברי כדורסל ולא בזכות התחרותיות).

לסיכום:
1. מלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג”ס
2. סומסום צדק.

דבר אחרון – מה דעתכם להדפיס חולצות עם הכיתוב של שתי הנקודות 1, 2 לכמעלה, לחלוקה במפגש הקרוב?

p
p
13/06/2017 9:18:08

+1 להדפיס את נקודה 2 על סטיקר!
בדיוק חשבתי על זה גם!

ו+1 על התגובה באופן כללי.

יניב
יניב
13/06/2017 9:50:43

סומסום עוד לא צדק.צאו מהתזה הזאת אוטוטו הפכתם אותו לנביא שלכם.להזכירכם כל הויכוח עם סומסום הוא מה יהיה הלאה לא האם גולדן יזכו באליפות או לא.סומסום טוען שהליגה סגורה לחמש שנים הבאות וזהות האלופה ידועה לכל.אז האם סומסום צדק זאת נדע עוד שלוש שנים לפחות.אני לא מאמין שבתקופת הזמן הזאת כולם יפתחו רגליים ולא תקום סופר טים אחת לפחות שתתן פייט לגולדן.
לגבי קליבלנד אז היא לא הייתה כל כך רחוקה מגולדן,היא צריכה שינויים בספסל שלה להעיף את קורבר ודרון ווילאמס(שהכי ביזה את המעמד בארנס נתן פיינלס אלוהי לעומתו)ולהביא 2 שחקנים שיתרמו לה גם בהגנה וגם בהתקפה(אפילו שזה יהיה קצת פחות טוב בהתקפה)וצריכה לבסס שיטת משחק שתבליט את קיירי לפרקים ממושכים יותר במשחק ולא להתבסס רק על לברון.
זה 2 דברים שהם ממש לא בשמיים ואם קליבלנד משפרת אותם היא בהחלט יכולה להתמודד עם גולדן.

p
p
13/06/2017 9:57:03
Reply to  יניב

אני לא נכנסתי לכל העניין של סומסום צדק או לא. פשוט אחלה סטיקר…

בכל אופן, להגיד שקליבלנד לא הייתה רחוקה, נראה לי קצת מוגזם.
כן, משחק 3 היה פספוס מבחינתה, אבל גם משחק 4 היה חריג ותופעה של פעם ב.
שורה תחתונה היא הפסידה 4:1, ג”ס עשתה 16:1 בעונה ההראשונה שלה. הפערים כרגע ענקיים.

Ish
Ish
13/06/2017 14:11:48

לא שמתי לב שהווריירס לקחו ארבע אליפות עם 11 סוויפים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 9:09:45

תודה לכל העוסקים במלאכה על עונה שלמה רוויית יצרים.

והחלמה מלאה ומהירה למנחם, מקווה שזה משהו קל, לפחות לא היה צריך לראות מערבית לוקחת אליפות.. המעורב של יום שלישי חסר לי מאוד…

דורון אני סבור שיש לאהוב את עגל גיא ותומכי הקאבס יותר
דורון אני סבור שיש לאהוב את עגל גיא ותומכי הקאבס יותר
13/06/2017 9:19:08

אוהב אתכם כל תומכי הקאבס ואפילו זה גואה. 🙂
גם את תומכי ג”ס (מה אני אוהב את עצמי? )
כולנו אוהבים את אותו משחק יפייפה,
רק דעותנו שונות לעיתים.
באהבה

דורון אני סבור שיש לאהוב את עגל גיא ותומכי הקאבס יותר
דורון אני סבור שיש לאהוב את עגל גיא ותומכי הקאבס יותר
13/06/2017 9:21:16

החלמה מהירה לגייל הנהדרת,
תודה לרועי.

stef 30
stef 30
13/06/2017 9:23:43

דורנט בחיים לא MVP !! איזה חארטה …
MVפ זה לא על מספרים ..
אם הולכים על מיספרים אז אפילו להברון האפס היה יותר טוב ממנו …

ה MVP זה סטףףף.. רק סטף !

דורנט זחל על 4 בשביל לבוא לגולדן .. לקבל טבעת .. וזה רק בגלל סטף..
אל תשכחו מי ה MVP .. ושלא יעבדו עלכים !! סטף המלך ושדורנט ידחף.. חחח.. תגיד תודה שנתנו לך טבעת בגולדן .. חח

Ish
Ish
13/06/2017 14:14:19
Reply to  stef 30

זהו, נגמרה העונה אפשר לסיים את המשחק ולחזור לשגרה, לא נורא שלא יצא כמו בתכנון

yp
yp
13/06/2017 15:18:02

רועי מה שלומך ?
היה לנו דיון מענין לפני משחק 4 .
עכשיו כשהאבק שקע , אם היית מגיע לסדרה נוספת כזאת , איזו תכנית משחק אתה מציע לקליבלנד ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 17:42:50
Reply to  stef 30

דוראנט היה השחקן החשוב ביותר של הווריירס והיציב ביותר שלא היהלא משחק אחד לא טוב והתעלה ברגעים החשובים יותר מכל השאר.

yp
yp
13/06/2017 9:58:43

למגיבים מתגובה 16
אני מרשה לעצמי להגיב בתור אחד מ-2 האנשים היחידים באתר שהזדהו כל העונה כגרופיס של KD :
אחד כינה עצמו מבין קטן
שני כינה עצמו מבין קטן 2
הצלחתם לגרום לי לפחות לצאת להגנתו של ראס:
עכשיו לי ברור ונדמה לי שלרוב האוהדים האחרים גם , שהאין שיטה של OKC הוכתבה מלמעלה . ראס בהחלט מסוגל לשחק אחרת וראיתי את זה באותו מונדובסקט 2010 שבו גיליתי את KD .
2 צוותי אימון שונים השתמשו באותה אין שיטה , ועכשיו אני מבין שמי שזה לא נראה לו , מצא את עצמו מחוץ למערכת הזו בדרך זו או אחרת .
מערכת שיש לה בו זמנית 3 מגדולי הכשרונות בדור הזה ומצליחה לא להפיק מזה דבר , כנראה שהפגם הוא במערכת עצמה ולא בברגים שמרכיבים אותה .

p
p
13/06/2017 10:12:56
Reply to  yp

אני באמת לא מבין למה ווסטברוק יוצא האשם העיקרי.
אין בי שום העדפה לאף אחד מהם. אני פשוט חושב שאומנם הסגנון הקבוצתי מטיב יותר עם דורנט מאשר עם ווסטברוק, אבל לא חושב שווסטברוק אשם בסגנון שהיה באוקלאומה יותר מאשר דורנט שגם מכריח בידודים לא מעט.
אם ניקח את המרכיב הסתמי של אסיסטים, דורנט השנה מסר פחות אסיסטים בממוצע מאשר ב-2 מ-3 העונות האחרונות שלו באוקלאומה (כשהיוצאת דופן היא זאת שהוא נפצע בה אחרי 27 משחקים)

yp
yp
13/06/2017 10:24:30
Reply to  p

אני אבהיר את עצמי :
קווין לא הכתיב .
ראס לא הכתיב .
הארדן לא הכתיב .
ברוקס לא הכתיב .
דונובן לא הכתיב .
מי נשאר ?

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 10:25:15
Reply to  p

אין לאסיסטים קשר לקבוצתיות. דוראנט מסר פחות אסיסטים השנה אבל היה הרבה יותר קבוצתי מאשר בשנים עברו כי הוא השתתף בקבוצה שהניעה כדור משחקן לשחקן ומה שמראה יותר מכל על הקבוצתיות הוא מספר האסיסטים של הקבוצה ובזה ג”ס נמצאת מעל כולם בפער. ווסטברוק הוא האשם העיקרי כי בתור הרכז של הקבוצה והדמות היותר אגרסיבית וקולנית בחדר ההלבשה הוא היה מכתיב הטון המרכזי בקבוצה והיא שיחקה לרוחו. דוראנט עוד ריסן אותו יחסית, ראו השנה וכשהיה פצוע ב2015 מה קורה כשהוא מאבד את הרסן לחלוטין.

yp
yp
13/06/2017 10:36:26
Reply to  tripledouble

ל-3d
מה שאני טוען הוא שאמרו לראס לשחק ככה , זה לא שהוא כפה את זה על הפרנצייז . הבטחתי פעם לכתוב פוסט שיציג את התובנות שלי בעניין .

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 14:48:54
Reply to  yp

לא מאמין לזה, פשוט לא.

yp
yp
13/06/2017 14:57:57
Reply to  yp

אתה בטח מבין שאין לי הוכחה משפטית …
אם תיצור איתי קשר אני מוכן להציג בפניך את התובנות שלי .

yp
yp
13/06/2017 15:20:01
Reply to  yp

3d
אתה אוהד OKC ?

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 15:26:51
Reply to  yp

קשה לי לשייך את עצמי כאוהד של קבוצה כלשהי בליגה זרה במדינה שנמצאת אלפי קילומטרים מאיתנו. אני אוהד של שחקנים ודוראנט הוא המרכזי שבהם, אוהב מאוד את סגנון המשחק שלו ואת האופי הצנוע, אז כששיחק בOKC הייתי בעדם כמובן. עכשיו תפסתי טרמפ על העגלה 🙂

yp
yp
13/06/2017 15:39:12
Reply to  yp

3d
אני לתומי חשבתי שאני היחיד עם הרזומה הזה …
לפי הכינוי שבחרת סברתי שאתה עדיין אוהד .
בכל אופן לבעלי הרזומה הזה היום יום טוב …

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 17:44:26
Reply to  yp

לא מדויק כי השחקנים הקבוצתיים מוסרים לא מעט אסיסטים, אך בהחלט לא כל מי שמוסר לא מעט אסיסטים הוא מאוד קבוצתי.

p
p
13/06/2017 10:46:28
Reply to  tripledouble

בכוונה רשמתי “המרכיב הסתמי” כי ברור שזה לא הכי מכריע.
אבל אם הוא כזה שחקן קבוצתי והגיע לקבוצה היסטורית מבחינת נקודות ואחוז סלים מאסיסטים, הייתי מצפה שהאסיסטים האישיים שלו יעלו גם כן.
מצד שני, נראה שהוא בעצמו עדיין מבצע לא מעט בידודים וממעט לשחרר את הכדור בעצמו.

yp
yp
13/06/2017 11:03:17
Reply to  p

יש פה איזושהיא מחשבה ששחקנים עושים על המגרש מה שבא להם , לפי גחמות וכו . זה פשוט לא נכון . רוב המהלכים מתוכננים מראש למרות שלנו זה נראה די אקראי . רק כשהמהלך המתוכנן משתבש וצריך לאלתר בא לידי ביטוי האלמנט האישי . תהיה בטוח שרוב הבידודים האלו נקראו עי המאמן וכו , שאר השחקנים מסתדרים בדגמים מסוימים כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המהלך .

tripledouble
tripledouble
13/06/2017 14:52:21
Reply to  p

אם רוב ההתקפה לא עוברת דרך 2 שחקנים כמו בימיו באוקלהומה אז למה שהאסיסטים האישיים שלו יעלו? חוץ מזה הסתכלתי עכשיו והשנה היו לו 4.8 בעונה הסדירה לעומת 5 שנה שעברה, לא הבדל בשמיים. אין סיבה שהוא לא יבצע מדי פעם בידודים פה ושם כשההתקפה נתקעת, זאת אחת מהסיבות שג”ס מאוד רצו שהוא יבוא אליהם כדי שייצר סלים מכלום וזה בלט במיוחד בגמר כשההגנות מאוד אגרסיביות וקשה יותר להשתחרר מחסימות לשאר הקלעים בג”ס ולשחק את משחק המסירות הרגיל שלהם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/06/2017 10:28:34
Reply to  p

לכמות אסיסטים אישיים בתקופתנו, אין שום קשר לקבוצתיות.

אם סטוקטון היה משחק היום, הוא היה משחק לגמרי אחרת, אחרת הוא היה נחשב לבולהוג.

yp
yp
13/06/2017 15:07:14

וחייבים להגיד פה חד משמעית שקווין הפתיע בסדרה הזאת אפילו את תומכיו הגדולים ביותר .
ללא ספק הכדורסל הכי טוב בקריירה שלו , ובפער .
המשחק הלילה ( וזה ממי שראה אותו מאות שידורים ) המשחק הכי טוב בקריירה שלו .
עד כה , הכדורסל האולטימטיבי שלו היה דווקא אצל ששבסקי .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 23:54:38

שוב בצד אחד יש קשר: כי שחקנים קבוצתיים מחפשים אסיסטים לא פחות מנקודות וממילא מוסרים לא מעט אסיסטים.

Ish
Ish
13/06/2017 13:51:00
Reply to  p

כופה בידודים

אל תתחיל איתי 😀

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
13/06/2017 12:34:56

אל נא תאמרו מבין קטן, אמרו מעתה – “מבין קטן-בינוני”.
הרחבה בהמשך, בינתיים מתפעל מהשנאה לדוראנט, שנתן 8 שנים מהחיים ל-okc והחליט שנמאס לו לשחק עם השחקן הנרקסיסטי ביותר בתולדות ה-נבא.
אגב, לא ייאמן שיש כאלה שעדיין לא מפנימים שהם היו עדים לאחת מתצוגות ה-mvp הגדולות בהיסטוריה, בצמרת יחד עם התצוגות של ג’ורדן ושאקיל.
אגב, מי שחושב שגולדן סטייט הייתה לוקחת בלי דוראנט את האליפות, מוזמן לרשת את שמי הקודם “מבין קטן”.

yp==מבין קטן 2 גרסה 8
yp==מבין קטן 2 גרסה 8
13/06/2017 14:23:24

אתה קולט שהיינו פה 2 נגד ….

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
13/06/2017 17:39:47

👍

Ish
Ish
13/06/2017 13:43:35

מותר כבר לקרוא לליגת השנאה החדשה בשם?

ללקק
ליגה. להשמדת קאפקייק קווין

Ish
Ish
13/06/2017 13:44:55
Reply to  Ish

צ”ל להשמצת

אגב שמתם לב שכל החברים הם אלו שכל הזמן מתלוננים על הללל?

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 13:56:00
Reply to  Ish

השמצה גסה…

Ish
Ish
13/06/2017 14:16:10

צודק, הכללה לא במקום וטרולית. אני חוזר בי

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
13/06/2017 15:05:37

בס”ד
דוראנט היה חייב לעזוב את אוקלהומה. כמה אפשר כבר לשחק עם ווסטבורק שלא מאפשר לך להוציא לפועל את יכולותייך כשאתה מספר 2 בליגה? אין מתסכל מזה.
כמובן שאם עוזבים ואחרי תסכול מחוסר ביטוי היכולת כדאי לדוראנט עצמו ללכת למקום עם הכי הרבה סיכוי לביטוי עצמי+ זכייה באליפות וזה גולדן.
מישהו היה עושה אחרת בעבודה שלו?
לא הולך למקום עם הכי הרבה יכולת ביטוי, הנאה, והתנאים הטובים ביותר?
וכיוון שזו מסקנתו האישית של כל אחד מה רוצים מדוראנט?!

דקסטר
דקסטר
13/06/2017 16:23:26

מי שחושב שהקבוצה של שנה שעברה היתה מספיקה מול הקליבלנד הזאת צריך שיעורי כדורסל בסיסיים.
לא סתם קליבלנד ניצחו אותם 3 פעמים ברצף. לא סתם קארי וקליי לא היוו פקטור במשחקים האחרונים. קליבלנד הבינו איך לעצור אותם.
ובכלל לברון הפך לכזו מפלצת! מרגישים שהוא שחרר מעצור נוסף

דוראנט היה הכרחי!! לסדרה זו ובזכותו העיקרית הם ניצחו.

צוחק מי שצוחק אחרון.. מי האהבל שיעז לבקר את דוראנט עכשיו??
יש לו הכל! כולל מקום מובטח בהסטוריה ואחת הקבוצות הגדולות!!

דוראנט יעשה מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה ביחד כי מה זה משנה כבר 35 מיליון לעונה או 30? אפילו הנינים שלו לא יצליחו לגמור את הכסף הזה..

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 16:42:12
Reply to  דקסטר

אין לי ספק שדוראנט יוותר על המקסימום, ו-“יסתפק” ב-31.8 מיליון בעונה הקרובה (“אובדן של 3.5 מיליון בשנה הבאה).
וזה אומר שגולדן סטייט לא צריכים לוותר על זכויות הבירד של לווינגסטון ושל איגודאלה.
מי שדרך אגב הולך לקבל יופי של משכורת, זה קרי.
הוא זכאי לחוזה מקסימום של 205 מיליון ל-5 עונות.

יהיה מעניין לראות מה יקרה הקיץ.
אם דוראנט מוותר על ה-3.5 מיליון,
בעלי הקבוצה משאיר את איגודאלה ולווינגסטון?

בגלל שאם קרי לוקח את המקסימום,
גולדן סטייט יעמדו על שכר של בקרוב 110 מיליון,
עם 6 שחקנים חתומים.
וזה אומר שהם בדרכם להפוך לאחת הקבוצות היקרות בהיסטוריה.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/06/2017 17:24:00

גם אני חושב.

השאלה המעניינת היא הגבוהים של גולדן סטייט.
אני חושב שכל ה-3 עוזבים (זאזא, מקגי, ווסט),
וזה אומר שגולדן סטייט צריכים לדוג “רודפי טבעות” כמה שיותר מהר –
בגלל שההיצע שלהם לא גדול.

Ish
Ish
13/06/2017 17:32:58

דווקא נראה לי שווסט יישאר.

tiribokky@walla.com
tiribokky@walla.com
13/06/2017 23:40:38
Reply to  דקסטר

הם הפסידו שנה שעברה כי קארי היה פצוע, והליגה דחפה את הראש שלה פנימה. בנוסף, קליבלנד של השנה, הרבה יותר טובה משנה שעברה, לאב היה הרבה יותר מחובר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2017 23:59:43

הליגה לא דחפה אלא גרין הגיב באלימות לפרובוקציה וההרחקההייתה מחויבת. להפך, אם לא היו מרחיקים אז זה לא היה צודק!

לגבי זה שקארי היה פצוע, בעונה הקודמת קיירי ולאב היו פצועים בקאבס ולא שיחקו כלל בגמר ועימם קליבלנד היו יכולים להתמודד על האליפות.

איש הערפל
איש הערפל
13/06/2017 20:18:14

ומה קורה עם זאזא?? יחתום במכבי???

שישקבב
שישקבב
14/06/2017 10:06:26

איפה רנדי איפה???