פריוויו לעונת 2016/17 – מיאמי היט / רועי ויינברג

אחרי עונה של מקום שלישי במזרח וסיבוב שני פצוע במיוחד, יש ב-2016/17 מיאמי היט חדשה לגמרי. בלי כריס בוש, בלי דווין וויד אבל עם הרבה תקוות לקראת העתיד.

אולם ביתי: אמריקן איירליינס ארינה, 19,600 מקומות (בעונה האחרונה בממוצע היו בו 19,740 מושבים, כשהאולם הורחב בחלק מהמשחקים).

מאזן בעונה שעברה:
34-48 (מקום שלישי במזרח) ואליפות הבית הדרום מזרחי. הדחה בסיבוב השני של הפלייאוף לאחר הפסד 4-3 לטורונטו.

מאמן: אריק ספולסטרה, מתחיל את שנתו התשיעית כמאמן ראשי (כולן במיאמי ברציפות החל מ-2008/09). מאזן של 241-399 בעונה הרגילה (62.3% הצלחה), 2 אליפויות ו-2 הגעות לגמר עם ההיט ברזומה.

שחקנים שהגיעו: דיון וויטרס (שחקן חופשי מאוקלהומה סיטי), דריק וויליאמס (שחקן חופשי מניו יורק), וילי ריד ו-ווין אלינגטון (שחקנים חופשיים מברוקלין), ג'יימס ג'ונסון (שחקן חופשי מטורונטו), לוק באביט (שחקן חופשי מניו אורלינס), אוקורו וויט, רודני מקגרוגר, קית' בנסון, סטפן יאנקוביץ' (חתמו על חוזים למחנה האימונים, כנראה לא ימשיכו בקבוצה).

שחקנים שעזבו: דווין וויד (שחקן חופשי, לשיקגו), לואל דנג (שחקן חופשי, ללייקרס), ג'ו ג'ונסון (שחקן חופשי, ליוטה), ג'רלד גרין (שחקן חופשי, לבוסטון), דורל רייט (שחקן חופשי, לקליפרס), אמארה סטודמאייר (שחקן חופשי, להפועל ירושלים).

חמישייה צפויה: גוראן דראגיץ', טיילר ג'ונסון, ג'יימס ג'ונסון, ג'אסטיס ווינסלו, חסן וויטסייד.

מה שהיה: מיאמי היט של 2015/16 הייתה קבוצה עם הרבה עליות וירידות. היא התחילה בתור קבוצה עם הגנה חזקה וסגנון משחק צולע שקלעה טיפה יותר מ-95 נקודות למשחק, מה שהספיק למאזן של 21-23. אז הגיע הסוויץ' של מיאמי והקבוצה התחילה לקלוע בכמויות מסחריות. ההיט הפכה לקבוצה שטסה על המגרש, קלעה בממוצע 105 נקודות למשחק והגיעה למאזן של 38-44 (13-25 בפרק הזמן הזה) שהטיס אותה כל הדרך ליתרון ביתיות בפלייאוף.

יותר משהשינוי הזה הוביל להצלחה על המגרש, הוא הראה את שינוי ההובלה במיאמי. מהקבוצה האיטית יחסית של דווין וויד וכריס בוש, ההיט עברו לקבוצה מהירה ומודרנית יותר שמבוססת על רכז דומיננטי, גוראן דראגיץ', חבורת קלעים יעילה סביבו (בהנהגת ג'ו ג'ונסון ולואל דנג) וסנטר נפלא אחד, חסן וויטסייד. זה שינוי תפיסתי מסויים שמראה את ה-pace and space במלוא הדרו, וככה הם נראו בסוף העונה הסדירה.

אבל בפלייאוף, מול קבוצה עם סגנון משחק דומה ומאזן זהה (בסוף העונה הקודמת למיאמי, בוסטון, אטלנטה ושרלוט היה מאזן זהה, אבל שובר שיוויון מרובע שלח את מיאמי למקום השלישי במזרח, את אטלנטה לרביעי, בוסטון לחמישי ושרלוט לשישי) הקצב המהיר נעלם. ב-2 המשחקים הראשונים הכל היה טוב ויפה, אבל אז שרלוט עשתה את ההתאמות הנדרשות והתחילה לכתוש את מיאמי.

המשחק הקבוצתי נעלם, בין היתר בגלל העובדה שזה היה פלייאוף ראשון של חלק משחקני ההיט, ומיאמי עברה להתבסס על שחקן נפלא אחד. קוראים לו דווין וויד. פלאש סחב את מיאמי על הגב לאורך הפלייאוף והצליח בכוחות עצמו להעביר אותם לסיבוב השני. שם, מול הראפטורס, חסן וויטסייד נפצע, אמארה סטודמאייר היה פצוע כרגיל ולהיט לא היה סנטר בהתחשב בעובדה שגם ג'וש מקרוברטס לא היה כשיר לחלוטין. זה נגמר בהפסד כואב במיוחד במשחק השביעי לקנדים, במה שהתברר כמשחק האחרון של דווין וויד בקבוצה.

אני לא הולך להרחיב יותר מדי על וויד. דיברנו עליו מספיק, ומי שמעוניין לקרוא עוד מוזמן לראות את הכתבה של עומר מזיג בנושא. הוא היה במיאמי, הוא גדול השחקנים של ההיט בכל הזמנים, אבל בעונה הקרובה הוא לא ישחק עם הקבוצה. אני גם לא הולך להרחיב יותר מדי על כריס בוש. נכון שטכנית הוא שחקן הקבוצה, אבל פט ריילי, המנג'ר של מיאמי, אמר שהקריירה שלו בהיט כנראה נגמרה. לכן גם הוא לא צפוי לשחק במיאמי בשנה הקרובה, וההערכה בפריוויו היא שהאיש ו-8 הטבעות צודק.

(קרדיט על ה-Meme: רון טחן)

הקבוצה הזאת עשתה הרבה דברים בקיץ, ובראשותם הארכת החוזה של חסן וויטסייד. לא מעט אנשים ציפו שהוא לא ימשיך, כולל הח"מ, אבל הוא ימשיך עם חוזה של 98 מיליון דולר ל-4 שנים. הוא אחד משני האנשים שיובילו את מיאמי והאיש החשוב ביותר בהגנה. הקבוצה תתבסס בעיקר על הגנת הטבעת שלו וכישוריו בפוסט, וההיט יקוו להמשך היכולת הנפלאה שלו מהתקופה בה שיחק ללא כריס בוש: 17.5 נק', 13.3 ריב' ו-3.3 חסימות בחצי שעה למשחק. יכול להיות שהוא ימשיך לעלות מהספסל, בדומה למה שקרה העונה, אבל בכל אופן הוא אחד השחקנים החשובים ביותר של החבורה מסאות' ביץ'.

מהלך נוסף ובולט של מיאמי בקיץ היה השוואת הצעת החוזה של טיילר ג'ונסון, 50 מיליון דולר ל-4 שנים, מברוקלין. ג'ונסון יוכל להיות נשק טוב מהספסל כשחקן שקולע ומסוגל לרכז את החמישייה השנייה, וגם כמישהו שמספק הרכב עם שני מובילי כדור ליד דראגיץ' (ושלושה עם מקרוברטס). הוא מוסיף הרבה גמישות התקפית, אבל במחיר יקר. לא בטוח שזה שווה את הכסף בשביל שחקן של 8.7 נקודות למשחק בעונה שחוזר מפציעה קשה.

יחד איתם מיאמי החתימה כמה שחקני משנה חביבים יותר (ווין אלינגטון) ופחות (דריק וויליאמס, דיון וויטרס). מה שמשותף לכולם, אולי מלבד וויטרס, הוא יכולת בקאץ'-אנד-שוט ופחות יצירת זריקות. זה מראה לנו שהאיש של מיאמי בהתקפה השנה הוא גוראן דראגיץ'. כל פוזישן יתחיל אצל הרכז הסלובני שירצה להראות לעולם שהוא אחד מרכזי העילית בליגה ולהפגין יכולת גבוהה לאורך עונה שלמה. התלות של שחקני ההתקפה בו הופכת אותו לאיש החשוב ביותר על המגרש ומיאמי תרצה יותר מה-14 נקודות ו-6 אסיסטים שלו למשחק בעונה האחרונה.

על הנייר זה אולי יצליח, אבל חוץ מוויטסייד ודראגיץ' אין אף שחקן דומיננטי במיאמי. כולם רול פליירס טובים יותר ופחות, ורק משחק קבוצתי עם הרבה תנועת כדור יוכל לגרום להתקפה של מיאמי לעבוד. ג'וש ריצ'רדסון יצטרך לקלוע יותר מ-6 נקודות במשחק, ג'אסטיס ווינסלו יצטרך להראות יכולת התקפית כלשהי וכל השאר יצטרכו לתת יכולת יציבה, או סתם לקוות שכל פעם מישהו אחר יתעלה בערב נתון וישיג להם ניצחון. אבל כל עוד הם תלויים בדראגיץ', ברגע שעוצרים אותו עוצרים את ההיט. עם האסטרטגיה הזאת הרבה קבוצות יבואו למשחק מול מיאמי ויוכלו לנצח אותם בקלות. לכן הוא איש המפתח של ההיט השנה.

למרות כל זה, זאת עונת מעבר מבחינת מיאמי. אין אף אחד שחושב שהם באמת יכולים להגיע למשהו, אפילו בתחזית הפרועה ביותר, והם באים לקיץ 2017/18 עם מקום מתחת לגג השכר – החוזים המובטחים היחידים, בהנחה שהם יוכלו לנקות את בוש מתחת לתקרה, הם של דראגיץ', וויטסייד, ג'ונסון ואלינגטון. מדובר בקצת פחות מ-53 מיליון דולר, מה שיאפשר למיאמי להנחית עוד שחקן משמעותי (בלייק גריפין? גורדון היווארד? פול מילסאפ?) ולחזור לטופ. עקב כך הדבר הכי חשוב מבחינת מיאמי 2016/17 זה להראות בסיס טוב ואת זה שהם מרחק סטאר אחד מלהיות קונטנדרית. לא בטוח שזה יקרה (דראגיץ' כבר בן 30), אבל זאת מטרת העל.

תחזית אופטימית: דראגיץ' מראה לכולם את היכולת האמיתית שלו ואת זה שהוא ברשימה הראשונה של הרכזים בליגה עם עונה של 20 נקודות ו-8 אסיסטים במשחק כל הדרך לאול-סטאר. זה הופך את הצוות המסייע של מיאמי לאחד יעיל במיוחד, כשדיון וויטרס מראה את יכולות האול-אוראונד מהתקופה באוקלהומה וריצ'רדסון הופך לשחקן של דאבל פיגרס. וויטסייד נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה של העונה ומיאמי מגיעה למקום השישי עם 42 ניצחונות ומודחת מול הסלטיקס בסיבוב הראשון. בקיץ 2017 מגיע סטאר וההיט הופכים ליריבה החזקה ביותר של הקאבס במזרח.

תחזית פסימית: דראגיץ' דורך במקום עם 14 נק' ו-6 אס' במשחק, ו-וויטסייד חוזר אחורה ולא מצליח להיות אחד השחקנים החשובים ב-2 צדדי המגרש לאורך זמן. כל הצוות המסייע לא יעיל עקב החולשה של שניהם, ומיאמי מסיימת באזור ה-30 ניצחונות והמקום ה-14 במזרח. לפחות יש בחירת דראפט גבוהה.

תחזית ריאלית: יהיה שיפור מסויים של וויטסייד ודראגיץ', אבל לא מספיק בשביל להגיע לפלייאוף כרגע (עקב חולשת הצוות המסייע). 35 ניצחונות, המקום ה-10 במזרח ובחירת לוטרי לא רעה. בנייה מחדש לוקחת זמן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
69 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
09/10/2016 6:10:38

פריוויו טוב מאד עם חסרון אחד: לא נתת מספיק קרדיט לוינסלו שבליגת הקיץ קלע 19 נק' ממוצע ושיפר את משחק ההתקפה שלו בצורה משמעותית ביותר.

גלעד
גלעד
09/10/2016 22:06:27

סת' קרי עדיין לא שיחק בקבוצה מתפקדת באופן קבוע, אני רוצה לקוות בשבילו שכשהוא משחק בקבוצה הגיונית עם מאמן מצוין הוא יכול להבליט את היכולת שלו (בעיקר בעקבות העובדה שכנראה בקרוב דאלאס יכנסו לתהליך בלתי נמנע של בנייה מחדש). קייל אנדרסון משחק לא רע בזמן שנותנים לו לשחק, אבל להיות הוגנים על המשבצת שלו משחק קוואי.. ווינסלו מפתח יכולת התקפית לא רעה, הוא יהיה לדעתי שחקן של 15 נקודות למשחק ואיום לשחקן ההגנה של העונה בכל אפשרות שיש לו.

עידן
עידן
09/10/2016 7:04:34

אני עם התחזית הריאלית.עם נטייה קטנה לפסימית.המזרח התחזק השנה.מקומות 10-12.תודה על הפריוויו

יאיר
יאיר
09/10/2016 7:06:11

תודה רועי על פרייויו ממצה ומעניין. אני לא לגמרי מבין מה מיאמי רוצה לעשןת בחיים, אבל אם יש מישהו שמעניין לראות איך יתפקד השנה זה ספולסטרה שבעצם הופך להיות השריד היחיד חמיאמי האלופה וצריך להמציא את עצמו מחדש קצת.

אורי הלוי
אורי הלוי
09/10/2016 8:28:08
Reply to  יאיר

יודוניס האסלם לא מסכים איתך.

דובי
דובי
09/10/2016 7:33:24

דראגיץ לא אמין במיוחד בעונות האחרונות ו-וויטסייד הגיע רחוק מדי מהר מדי.

לא משנה שמות
לא משנה שמות
09/10/2016 7:37:22

כתוב מעולה.

מיאמי ממש נחלשה הקיץ, ותפנה את מקומה בפלייאוף לאחת הקבוצות שלא הגיעו לשם בעונה שעברה.

ולדי קוגן
09/10/2016 8:22:29

מיאמי זו ההגדרה של בנייה מחדש. מקום 13 ובחירה טופ 5.

המשגיח
המשגיח
09/10/2016 9:05:32

פריוויו מצוין, תודה.

אגב, דיון ווייטרס לא מיועד לפתוח? הוא לא עדיף על ג'ונסון?

בכל מקרה, למרות היחלשות הסגל, יהיה מעניין לעקוב אחרי ההתקדמות של ווינסלו וריצ'ארדסון, ולראות את ג'ונסון עם תפקיד משמעותי יותר.

כמו כן, אולי מקרובטס סוף סוף יעביר עונה במיאמי (שיחק פחות מ-60 משחקי עונה רגילה בשנתיים האחרונות) בלי פציעות, וישחזר את היכולת המעולה משארלוט.

גיא
גיא
09/10/2016 9:21:17

תודה, רועי.

אין קבוצה בליגה שהיא עבורי בגדר נעלם, יותר מאשר ההיט.
משחקים בשורותיה שחקנים שהפער בין עונותיהם הטובות ביותר, לבין עונותיהם הגרועות ביותר, הוא בלתי נתפס.
דראגיץ', ווייטסייד, ווייטרס.
אין דרך לדעת, או אפילו לנסות לנחש ניחוש מושכל, מה הם יתנו בעונה הקרובה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/10/2016 10:06:06

סגל פשוט מזעזע. המועמדת מס' 1 לקריסה במזרח.

סומסום
סומסום
09/10/2016 10:10:43

לכל דסיז'ן יש מוצאי דסיז'ן.

יניב
יניב
09/10/2016 10:24:21

לא הבנתי רק למה הרבה תקוות לעתיד???
האם זה נובע מכך שהם יחתימו שם גדול שיצטרף וישנה את המועדון?
אז אם זאת הציפייה ועל זה העתיד הוורוד יש לי רק מילה אחת להגיד לך: "לייקרס".

יניב
יניב
09/10/2016 15:13:32

למיאמי יש את לברון ובוש לא זכור לי עוד פרי אייגנט סופרסטאר שהגיע למיאמי.
ובכלל הכוונה שלי שזה נראה שמיאמי בונה על השם שלה,על כך שהחיים במיאמי סבבה ועל פט ריילי בשביל למשוך כוכבים וזה קצת מזכיר את הלייקרס שבנו על כך שהם שוק גדול ושהם הלייקרס.במציאות של ימינו זה כבר לא תופס.זאת כוונתי,על מנת למשוך כוכבים אתה צריך להראות קבוצה מה שנקרא מוכנה לאליפות וזה לא נראה בעתיד הקרוב אצל מימאמי(לצערי גם אצל הלייקרס)

yamani1000
yamani1000
09/10/2016 10:59:30

רועי, מאחל לך ולקבוצתך בהצלחה. אם להיות ריאלי, פט ריילי כבר בן יותר מ- 70, ולא נראה לי שהוא יהיה שם כדי להוציא את המועדון מהבור שאליו נכנס. כנראה שצפויות שנים בינוניות מאוד מבחינת כישרון בסאות'-ביץ'…

מנחם לס
מנחם לס
09/10/2016 18:15:31
Reply to  yamani1000

אני הוצאתי את הופס מהבור כשהייתי בן 73

דובי
דובי
09/10/2016 11:44:19

דראגיץ נתן חלקי עונות טובים אבל אף פעם לא הראה יכולת מנהיגות ולא יכולת לקחת קבוצה על הגב לאורך זמן. ווייטסייד הצליח לעשות מספרים יפים אבל קפץ מהר מדי למעמד של סופרסטאר בשכר ובמעמד. יותר סביר שיעלה לו השתן לראש מהמעמד, ואם להאמין למה שנאמר פה ושם, זה יהיה המילוי היחיד לגולגולת שלו.
כשמצרפים את זה לשחקן שבעיני עצמו הוא קלעי על ומהצד כולם רואים שהוא בסך הכל שמנמן לא מוכשר במיוחד, וכבר הוכיח ביותר מקבוצה אחת שהוא לא הטיפוס הכי חברתי בעולם..
בקיצור, דראגיץ ווייטסייד ו-ווייטרס משולש נפיץ. אני בניגוד למנחם קצת פחות מחזיק מווינסלו, ובכל מקרה קשה לראות אותו לוקח את הקבוצה על הגב.
לא מקנא בספולסטרה. וברועי.

דובי
דובי
09/10/2016 14:47:34

יש גם תקופות כאלה.
אל תדאג, יהיה יותר גרוע.

פינקי
פינקי
09/10/2016 12:01:09

אחלה פריוויו, תודה.

רק עכשיו אני קולט כמה מיאמי נחלשו.
אם התקוות שלהם תלויות בכך שדראגיץ' יהפוך לרכז מהטופ של הליגה, מצבם לא מעודד במיוחד…
לא מתאים לריילי להעמיד קבוצה כל כך חלשה, האיש מתדרדר.

דובי
דובי
09/10/2016 14:56:10

זאת ממש לא בנייה מחדש

פינקי
פינקי
09/10/2016 18:38:52

מריילי הייתי מצפה שגם כשהוא הולך לבניה מחדש, (וכמו שאמרת, זה לגיטימי לחלוטין) שלפחות יעמיד קבוצה תחרותית שתמשוך כוכבים בהמשך.
מנקודת המבט שלי זה נראה יותר כמו טאנקינג, וזה לא ממש הסטייל של ריילי.

שגיא נאור
שגיא נאור
09/10/2016 12:17:00

פריוויו מצוין רועי, תודה.
הסיכוי היחיד שההיט עושים פלייאוף לדעתי זה מכת פציעות אצל היריבות. זה התחיל עם מידלטון במילווקי, אם זה ימשיך עם עוד 4-5 שחקני מפתח אולי ההיט יצליחו להשתחל. נכון לעכשיו, אולי הקבוצה הכי חלשה בקונפרנס אחרי פילי וברוקלין.
אני לא רואה מצב שוייטסייד לא עולה בחמישיה, זה הפרנצייז פלייר והוא יפתח תמיד. דראגיץ ימשיך לשקוע לאיטו לצערי ורק שיפור משמעותי של שלושת הצעירים -וינסלו, ג'ונסון וריצ'רדסון – יכול להיות איזשהו אקס פקטור.

avri
avri
09/10/2016 12:48:12

לפי דעתי יש מצב שהולכים שם לסוג של מיני טנקינג השנה והאוהדים עוד לא הפנימו את זה.
לפי מה שאומרים המומחים בדראפט הקרוב יש מצב לדוג דג משובח במיוחד גם במקומות 5-6, ובשקט בשקט עושה רושם שלשם מיאמי של העונה מכוונת. אני לא אופתע אם דראגיץ' יהיה סוג של פצוע רוב העונה ועושה רושם שיתנו לצעירים להריץ קצת קילומטרז', בתקווה שאולי, מי יודע, אחד מהם יראה שהוא יכול להיות יותר מרול פלייר.
יגמרו השנה רחוק מאוד מהפלייאוף – יהיו ברמת הסרחה מדרגה שלישית (רמת הסרחה מדרגה ראשונה – לייקרס וברוקלין, שניה – פיניקס ופילי, שלישית – סקרמנטו ומיאמי). שנה אחר כך, עם בחירה גבוהה וצעירים קצת יותר מנוסים, ריילי יפעיל מבערים וינסה להנחית עוד כוכב.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
09/10/2016 12:49:48

תענוג של כתיבה – תודה! גם פריוויו מדוייק מאוד. רועי, אתה להערכתי אחד מעשרת מומחי ה NBA העכשווי המובילים בישראל.

avri
avri
09/10/2016 12:57:12

לגמרי מסכים עם סתםפאקראחד

מנחם לס
מנחם לס
09/10/2016 18:16:26

נכון!

עגל
עגל
09/10/2016 13:17:33

עונת מעבר במיאמי. לא הייתי קורא לזה טאנקינג אבל בדיקת כוונות. האם וייטרס שווה משהו ואיך הוא ישתלב עם דראגיץ' וויטסייד?
מי שבעקומת שיפור ישאר גם לשנה הבאה ומי שבירידה יישלך הצידה. יש מה להיות אופטימי עם ריילי ישמור על אש הנעורים.

עגל
עגל
09/10/2016 13:17:41
Reply to  עגל

*אם*

מנחם לס
מנחם לס
09/10/2016 18:16:59
Reply to  עגל

עגל, מיאמי ב-DEEP SHIT לצערי

שמייקל
שמייקל
09/10/2016 13:31:29

נכון שחוץ מדראגיץ' ווייטסייד על פניו כולם רול פליירס אבל שני הסטארים של מיאמי הם בתפקידים הכי חשובים סנטר ורכז וזה מאוד מאוד משמעותי, אני מאמין שהם יהיה בפלייאוף דראגיץ' פחות ווייד שווה הרבה יותר.

MBK
MBK
09/10/2016 13:32:39

תסיים 12 במזרח
נפילת השנה , איבדה יותר מידיי כוח וויטסייד לא כזה גדול , נראה אותו אחריי החוזה הגדול
דיוון ווטרס הגיע לקבוצה שהוא יכול וצריך להיות שחקן מוביל שלה , הזדמנות אחרונה לפני חוזה בליגה הסינית

דובי
דובי
09/10/2016 14:55:30
Reply to  MBK

דיון ווייטרס יכול להיות שחקן מוביל של קבוצה? באיזו ליגה? באיזה יקום?

Mbk
Mbk
09/10/2016 15:44:58
Reply to  דובי

אם הוא לא יקבע יתד במיאמי הוא יהיה בדרך לליגה הסינית
שחקן שחסרים לו ברגים

Ljos
Ljos
09/10/2016 14:11:19

קבוצה משונה.
הרבה קבוצות לאורך ההיסטוריה זכו במיקום 11-12 בדראפט. אך עושה רושם שההיט של השנה היא אולי הקבוצה הראשונה שנבנתה כשזו המטרה הכמעט מוצהרת שלה.

אפלטון
אפלטון
09/10/2016 15:00:02

מצוין רועי.
מסכים עם התחזית הריאלית. מיקום 10-12 נראה הוגן איתם.
השאלה היא כמה היחס לוויד ולבוש ישפיע על מעבר של שחקנים חופשיים לסאות' ביץ' לאחר שהיתה יעד מבוקש ביותר בשנים קודמות.
לדעתי תהיה לזה השפעה משמעותית

D-Wade
D-Wade
09/10/2016 15:01:35

אחלה פריוויו, רועי, תודה.

לדעתי העונה הקרובה תהיה קיצונית, לכאן או לכאן. דראגיץ' ללא וויד הוא שחקן הרבה יותר אפקטיבי ומסוכן וכך גם וויטסייד כשבוש לא על הפרקט. תוסיפו לזה את ריצ'ארדסון ו-ווינסלו שיכולים להתפוצץ בכל רגע ומיאמי יכולה לעשות דברים יפים. אממה, יש יותר מדי סימני שאלה.

אולי באמת כדאי למיאמי ללכת על טנקינג. בחירה דראפט טובה בשנה הבאה + פרי אייג'נט רציני ומיאמי תוכל להתחרות עם קליבלנד על המקום הראשון בעוד שנתיים.

amitlahev
amitlahev
09/10/2016 15:28:35

פריוויו מצוין. קבוצה הרבה פחות.
קשה לי לראות את מיאמי מאיימים על קליבלנד ב-3 שנים הקרובות. הם חייבים דג שמן במיוחד בדראפט פלוס שני אולסטארים בנוסף לשיפור של הצעירים.

דדי
דדי
09/10/2016 17:01:08

מסכים עם התחזית הריאלית, אבל העתיד יפגע אנושות בגלל היחס לווייד ובוש.
שחקנים רואים, שומעים, ומדברים…

ונקודה שחייבים להעלות (או לפחות אני חייב…) –

ביום שאודריך נחתך ממיאמי בעונה הקודמת ובאופן פלאי וויתר על כמה מאות אלפי דולרים שהורידו את מיאמי מתחת למס המותרות והיו שווים הרבה כסף לקבוצה, כתבתי כאן שההחתמה הכי וודאית של העונה הבאה היא בנו אודריך למיאמי (וכמובן שזה משהו שאסור היה להם להבטיח לו בזמן שנחתך מהקבוצה…).

וראו איזה פלא – מיאמי החליטה בקיץ הזה שדראגיץ' וג'ונסון לא מספיקים, והם "חייבים" להחתים עוד רכז לבן, שמאלי, שלא שומר…
מי היה מנחש ?
אה נכון – אני.

ככה פט ריילי עושה עסקים. מלוכלך ומתחת לשולחן.

מישהו כאן מכיר/זוכר את סיפור אנתוני קרטר והסוכן שלו ש"שכח" להגיש מסמכים בזמן על מימוש אופציה ?

יש ניסים שקורים רק במיאמי, ורק לפט ריילי.

רביד אראל
רביד אראל
09/10/2016 17:37:22

הם לא נזרקו, הסלטיקס העבירו אותם לאחר שהם קיבלו הסכמה לטרייד מפירס וגארנט.

דדי
דדי
09/10/2016 17:51:45

יאפ. העבירו אותם לקבוצה שהיתה אמורה להתמודד על האליפות בזמן שהסלטיקס הלכו ונחלשו.

D-Wade
D-Wade
09/10/2016 19:07:51
Reply to  דדי

נו, באמת.

בוש לא מוכן להשלים עם העובדה שמיאמי לא תסכן אותו ובשביל זה קיימים אנשים כמו פט ריילי. מה שחסר לפרנצ'ייז הזה הוא שחקן שימות על הפרקט כי לאף אחד לא היו ביצים להגיד לו שהוא לא יכול לשחק.

ההתנהלות מול וויד לא הייתה מושלמת, אבל על כל מקרה כזה יש חסן וויטסייד שיכול לספר למה כן כדאי להגיע למיאמי.

דדי
דדי
09/10/2016 19:20:35
Reply to  D-Wade

פנטזיות בשקל.

עדיף שתקרא קצת על ההתנהלות לפני שתצא בהצהרות.
ריילי אפילו לא דיבר ישירות עם ווייד לפני שהחל והחתים שחקנים אחרים בכסף שהיה יכול לשלם לו, וכנ"ל לגבי בוש שמספר שריילי אפילו לא דיבר איתץו והוא היה צריך לקרוא בתקשורת על זה שהוא חא ישחק במיאמי העונה.

יש לריילי מזל שהוא היה יכול להציע לווייטסייד יותר כסף מכל קבוצה אחרת אבל זה כבר לא יתפוס עם שחקנים חופשיים מהטופ של הליגה בעתיד.

D-Wade
D-Wade
10/10/2016 0:10:53
Reply to  דדי

קראתי, ואני קורא מספיק זמן בשביל לדעת שדיווחים של עיתונאים הם לא תורה מסיני.

הכינוי שלי מסגיר אותי ואין שחקן שאני אוהב יותר מוויד, אבל עם כמה שהוא גדול – ריילי לא צריך להתייעץ איתו לפני שהוא מחתים שחקנים. יש היררכיה ברורה. וויד קיבל הצעה נדיבה ממיאמי וסירב. אני חושב שריילי לא נלחם עליו מספיק אבל זה לא משנה. בסופו של דבר וויד הבהיר שהכל בסדר ביניהם.

המקרה של בוש מאוד מצער, אבל לדעתי הוא מדבר מתסכול. יש רופאים שעקבו אחר המצב הבריאותי שלו 24/7 והם אלה שקובעים אם הוא ישחק. כשיש חילוקי דעות בין הצדדים, טבעי שבוש ידבר ככה. אני מאמין שגם פה ההתנהלות של ריילי לא הייתה מושלמת אבל לא אני ולא אתה מכירים את הסיפור ולא צריך לנפח דברים מעבר לפרופורציות.

אני לא מבין מאיפה הנחרצות הזאת מגיעה. על סמך מה אתה קובע שכוכבים לא ירצו להגיע למיאמי?

אפלטון
אפלטון
10/10/2016 0:17:17
Reply to  D-Wade

מוקד המשיכה של מיאמי הוא בעיקר מזג האוויר והעובדה שתמיד ינסו שם ללכת גבוה.
אבל, העובדה ששני הכוכבים והסמלים של הקבוצה אומרים הקיץ שנשיא הקבוצה לא דיבר איתם מראה על תבנית מסוימת שיכולה לדחות כוכבים מלהגיע. צריך לזכור שכולם בסופו של דבר מדובר בילדים מגודלים, והיחס שהם מקבלים מהקבוצה בהחלט משפיע על הרצון שלהם לשחק בקבוצה זו או אחרת

D-Wade
D-Wade
10/10/2016 0:26:57
Reply to  D-Wade

וויד מעולם לא אמר שריילי לא דיבר איתו. הטענות כלפי ריילי בתקשורת היו על כך שהוא לא הסכים לשלם לוויד את הסכום שמגיע לו לקבל אחרי 13 עונות של דם, יזע ודמעות במיאמי. לאחר מכן וויד סיפר שרוב הדברים שנכתבו הם הנפצות ושהוא מכבד ומעריך את ריילי ומבין את התפקיד שלו כאיש עסקים וכנשיא מיאמי.

בוש, ואני אומר את זה עוד פעם, מגיב בצורה אמוציונלית בעיניי. הוא מאוד רוצה לשחק וקשה לו לקבל את העובדה שזה לא אפשרי. ריילי לא אמר לו שהוא לא יכול לשחק? אני בטוח שמספיק רופאים אמרו לו את זה. מיאמי מנסה להציל לו את החיים, זה היחס הכי טוב שהוא יכול לקבל מהפרנצ'ייז.

Ljos
Ljos
10/10/2016 0:27:44
Reply to  D-Wade

רק לגבי דבר אחד: "היררכיה ברורה". לדעתי היא: תהיה בנאדם (מעל) תהיה מנהל. ריילי לא צריך להתייעץ. ריילי צריך לדבר עם השחקן שהוא מחתים על חשבונו ותפקידו אחרים ולהסביר לו את המצב ואת תפקודו.
אין לי מידע לגבי מה קרה שם הקיץ, אבל זו לא ההגנה הנכונה בעיניי על תפקודו של פט.

D-Wade
D-Wade
10/10/2016 0:34:02
Reply to  D-Wade

ריילי הוא אולי לא רומנטיקן, ולי כאוהד לפעמים קשה לקבל את זה, בייחוד כשהשחקן שבזכותו אני מכוון את השעון המעורר שלי למשחקיה של מיאמי עוזב, אבל… בואו לא נשכח שריילי צריך לדאוג לעתידה של מיאמי.

הלייקרס בחרו ברומנטיקה AKA לשלם לקובי כדי שיסריח את הפרקט לפני הפרישה שלו. בפועל הם הפסידו כסף וגם לא הרוויחו מקצועית כי שום כוכב לא פוזל לכיוון שלהם.

מיאמי מתנהלת נכון מבחינה מקצועית ואני לא רואה סיבה ששחקנים שמחפשים טבעות לא יגיעו לפלורידה, עם כמה שהם ילדים מגודלים.

Ljos
Ljos
10/10/2016 0:44:50
Reply to  D-Wade

שים לב שאני לא מתלונן על ההחלטה של ריילי. לגיטימית בעיניי. אלא רק על צורת ההגנה על המעשים בסגנון – "המטרה מקדשת את האמצעים". אפשר לעשות דבר נכון בצורה גרועה ודבר רע בצורה טובה. אבל תמיד אעדיף שיעשו דברים בצורה טובה, כי לדעתי זה טוב יותר לטווח הארוך.

D-Wade
D-Wade
10/10/2016 1:19:43
Reply to  D-Wade

אני לא אומר שאני לא מסכים איתך, אבל לפט ריילי אסור לחשוב כאוהד. אם הוא יפעל עם הלב על חשבון המקצועיות הוא לא יעשה את העבודה שלו. איך וויד אמר, "הוא חובש כובע אחר".

יש גם צדדים פחות יפים בביזנס, אין מה לעשות.

מנחם לס
מנחם לס
09/10/2016 18:18:45

חברים, מיאמי היא ב-DEEP SHIT לצערי. אין בריחה מהעניין

Smiley
Smiley
09/10/2016 18:21:53

מיאמי שמה עתידם בדראגיץ' שלצערם הוא לא רכז שהולכים אותו רחוק (אלה אם הוא משחק ליד לברון ג'יימס).
יאבדו סיכוי לפלייאוף קצת אחרי האולסטאר

דדי
דדי
09/10/2016 18:24:58
Reply to  Smiley

אני ממש לא בטוח שדראגיץ' אפילו יסיים את העונה במיאמי.

Smiley
Smiley
09/10/2016 22:38:29
Reply to  דדי

אם אני מיאמי אני מנסה לחפש לו קונים ולקבל עליו כמה שיותר נכסים

Berch
Berch
09/10/2016 20:52:01

יש מצב שלברון מגיע שנה אחרי עם כריס פול וכרמלו כדי לקחת 3 אליפויות (לפחות). ?