הערב – 20:45 – בלוג חי מגמר ליגת העל בכדורסל מכבי חיפה מול מכבי ת"א

האם מכבי ת"א תחזיר לעצמה את כתר האליפות? האם המעבר לשני משחקים לא יהיה גדול מדי על האלופה מחיפה? האם מכבי ת"א שוב תעשה חיל ביורוליג מבלי להיות אלופת ישראל? האם מכבי חיפה תדמם רק בפוסטים של מתן גילור? איזה שם משפחה יותר מצחיק יבזורי, קוז'יקרו או אולי אלטיט? ואת מי בכלל מעניינת ליגת העל בכדורסל?

כל זאת ועוד, נדע הערב בשעה 20:45 עם בלוג חי לכבוד הגמר-סל הראשון מבין שניים בחיפה, שידור ישיר בערוץ הראשון.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צביקה
צביקה
08/06/2014 15:33:42

חיכיתי לפוסט הזה. ערב של כדורסל: מתחילים בזה, אחרי כך לישון 4 שעות, ולקום לאקשן. יהיה לילה נהדרֱ

איל
08/06/2014 15:46:21

באסה. לא אוכל לצפות במשחק.
יאיר, תחזיק אצבעות לחיפה בשבילי.

אפלטון
אפלטון
08/06/2014 16:56:25

אה יש 2 משחקים השנה?
ואם יש תיקו יהיו פנדלים? ברצינות איך קובעים את האלופה?

רועי ויינברג
Admin
08/06/2014 20:44:15
Reply to  אפלטון

הפרש סלים. אם הוא זהה יש הארכה. אם אחרי ההארכה אין הכרעה, עוברים לדוקים

דובי
דובי
08/06/2014 20:51:21

שלילי לדוקים.

חיובי לסל הזהב.

רומיאו
רומיאו
08/06/2014 17:05:26

הקלידו את התגובה כאן…

רומיאו
רומיאו
08/06/2014 17:05:55

הפרש סלים

אפלטון
אפלטון
08/06/2014 17:34:41
Reply to  רומיאו

באמת? זה לא יותר מגוחך ממשחק אחד קובע? או סדרה של הטוב מ-3 אם כבר? איך הגיעו לרעיון הזה?

רומיאו
רומיאו
08/06/2014 18:20:04
Reply to  אפלטון

אני מתפלא שאתה מתפלא
כל פעם מביאים איזה שטות הזוייה

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 17:18:28

היום תחושתי היא שחיפה מנצחת בהפרש קטן.

ניב
ניב
08/06/2014 17:29:29

אותי זה מעניין ליגת העל.
מקווה לאלופה בירוק:)

Mbk
Mbk
08/06/2014 17:35:40

אני נמצא בחו"ל לינק למשחק יתקבל בברכה

תודה מראש

דובי
דובי
08/06/2014 17:48:38
Reply to  Mbk

ערוץ אחד משדר באתר, תזכה לשמוע פרשנות בעברית

צביקה
צביקה
08/06/2014 17:37:32

ערוץ אחד

צביקה
צביקה
08/06/2014 17:39:35

גם אני מעדיף סדרה אבל שני משחקים זה לא רע בכלל. אנחנו מכירים מצבים שמשחקים על הפרש וכל סל קובע – זה יכול להיות מתח לא נורמלי!

דובי
דובי
08/06/2014 17:45:00

איזה רעיון יוצא דופן זה לעשות סדרה של מספר משחקים זוגי.

מישהו זוכר משהו דומה ממקום אחר?

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 17:49:28
Reply to  דובי

לא כי רק בארץ מחליטים מי רוצים שיהיה לה סיכוי הכי גדול להיות אלופה (יותר מדויק …איך ישנו סיכוי הכי גדול לקחת ממכבי את האליפות)
ועל פי זה מחליטים מה תהיה השיטה.
בכלל כאוהד אובייקטיבי אני מתבאס שאין סדרה ..כי לא הייתה סדרה אחת שנגמרה 0-3.כל סדרה הייתה מעניינת.
בעיקר הסדרות של חיפה מול נס ציונה (2-3 ) ומול ירושלים (1-3 ).
גם הסדרה של מכבי מול אילת הייתה נפלאה (1-3 כולל משחק רביעי שהגיע להארכה).
חבל …אך זה מה יש נקווה לכדורסל טוב .
קרב האלופות בין אלופת ישראל לאלופת אירופה.

דובי
דובי
08/06/2014 17:54:59

בשני משחקים זה הסיכוי הכי טוב לקחת ממכבי את האליפות? למה?

ההיגיון הוא משחק בית אחד לכל קבוצה, בלי יתרון לזו שסיימה במאזן הטוב יותר, ואתה טוען שבגלל שהביתיות של מכבי פחות משמעותית הסידור עובד לרעתה?

רועי ויינברג
Admin
08/06/2014 20:45:17
Reply to  דובי

צריך ללכת על הטוב משלוש, עם ביתיות לקבוצה שסיימה במקום גבוה יותר בעונה הסדירה. אחרי כמה שנים ככה, לעבור לטוב מ-5

דובי
דובי
08/06/2014 20:50:36

נשמע הגיוני.
אין סיכוי שיתקבל.

נסה שוב.

יאיר זעפרני
08/06/2014 17:51:52

אני אגיד את זה שוב כי אנשים טועים בזה: אין דבר כזה "לקחת ממכבי את האליפות". האליפות לא שייכת למכבי, היא לא כתובה על-שמה בטאבו, הצלחת לא קרויה על-שם שמעון מזרחי ובפעם האחרונה שבדקתי היא אפילו לא האלופה כרגע.
יש רק "לקחת את אליפות ישראל".

אפלטון
אפלטון
08/06/2014 18:03:27

צודק יאיר. לגמרי.
אבל מה ההגיון שעמד מאחורי החלטת 2 משחקים? באמת שאני לא מצליח להבין את זה חוץ מהמחשבה על כך שגם ככה מישהו יתלונן אז עדיף למצוא את הפיתרון הכי רע לכולם

דובי
דובי
08/06/2014 18:05:08
Reply to  אפלטון

משחק בית לכל קבוצה

אפלטון
אפלטון
08/06/2014 18:05:19
Reply to  אפלטון

אותי לימדו שבכדורסל צריך לקלוע נקודה אחת יותר מהיריבה כדי לנצח, עוד פעם עבדו עלי

דובי
דובי
08/06/2014 18:11:42
Reply to  אפלטון

המורה של שנינו היה מר היגיון הנערץ, אח של שכל.

אפלטון
אפלטון
08/06/2014 18:22:32
Reply to  דובי

איפה המורים של פעם דובי.
פעם ראשונה שאני יהיה בעד מכבי כדי שבלאט יצא כמו מלך ויגיע ל-NBA כבר.
שנה הבאה שחיפה תיקח או ירושלים, הכל חוץ ממכבי

דובי
דובי
08/06/2014 18:27:11
Reply to  דובי

איפה הזמנים שמורים יכלו להצליף בתלמידים איפה…

יאיר
יאיר
08/06/2014 18:24:46
Reply to  אפלטון

אתה מחפש הגיון בכדורסל הישראלי?! יש יותר סיכוי שתמצא את דנסקי שנעלם מהאתר בדצמבר.. הסיבה היחידה שיש שני משחקים היא שזה יותר ספורטיבי ממשחק אחד. מאמין שתוך שנה שנתיים יגלו ששלושה משחקים זה עוד יותר ספורטיבי.

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 18:18:37

יאיר אל תיתמם מחפשים שיטות שיוכלו למנוע ממכבי לקחת אליפות .
כשקופל היה יו״ר המנהלת בוא אמר זאת בגלוי .
השיקול היחידי בשיטה הוא הסיכוי להפתעה ובמילים אחרות לקחת אליפות ממכבי חד משמעית .
גם ביורוליג וגם במכללות משחקים בשיטת הפיינל פור אבל שם אין את השיקול שיש כאן במנהלת .
והכי גרוע שככה הכדורסל הישראלי לא יתקדם אלא רק יילך אחורה .

דובי
דובי
08/06/2014 18:27:50

אבל איך השיטה הזאת נותנת יתרון לאיזה צד?

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 18:36:27
Reply to  דובי

דובי זה הסיפור בקצרה .
בישראל כמו בכל העולם שוחק הפליאוף מזה שנים בשיטת הטוב מחמש.
לפני 8 שנים החליטה המנהלת כי יתקיים פיינל פור מתוך הנחה כי כך תהיה היתכנות להפתעה ולשבירת ההגמוניה הבלעדית של מכבי שהתואר כן היה רשום על שמה בטאבו ( לפחות כ חכירה ל50 שנה ..עם השכרת האליפות לשנה אחת בשנת 1992-3 עקב יציאה לשבתון 😊).
מכאן ואילך ובמשך 6 שנים התקיימה השיטה בשיטת הפיינל פור הידועה מהמכלות והיורוליג .לאחר ויכוחים שונים הושגה פשרה תחילה שרק הגמר ישוחק בשיטת הנוקאאוט ואז שהגמר ישוחק בשני משחקים .זו למעשה פשרה בין עמדת מכבי שרוצה סדרת פליאוף רגילה לעמדת רוב הקבוצות שהייתה משחק בודד על האליפות .

דובי
דובי
08/06/2014 19:11:07

פשרה בין העמדות שהיא לרעת מכבי תל אביב כי ההיכל שלה פחות ביתי משאר האולמות ובכך מקנה לאחרות יתרון?

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 19:35:56

בשנה שעברה הגמר היה ברוממה …השנה ו מציאות יותר סבירה למכבי .

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 18:19:32

תשאל את קופל

חום
חום
08/06/2014 18:29:10

עדיף למכבי מחיפה להפסיד היום או לנצח בהפרש קטן כדי שמכבי מתל אביב לא תיתפוצץ עליה במישחק השני.עודד קטש אמר פעם שכדי לנצח את מכבי צריך להיות בפיגור במחצית,ואני נוטה להסכים איתו.
אני במקום חיפה לא עושה שמירה כפולה על סופו,עדיף לה שהוא יעשה את ה15 נקודות שלו מאשר שכל הקלעים של מכבי יתעוררו,כי במצב כזה קשה מאוד לנצח אותה.
דרך אגב אני די בטוח שהשיטה הדבילית הזו של הפרשי סלים לקוחה מגביע קוראץ' זיכרונו לברכה.

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 18:38:56
Reply to  חום

נכון בקוראץ ז״ל ( כמו להבדיל בגביע אופ״א כדורגל ).
שוחק הטוב מ 2 ..אגב עכשיו הזכרת לי שגמר היורקאפ העונה שוחק בטוב מ 2 ובשני המשחקים ניצחה ואלנסיה את קאזאן .

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:02:58

חיפה עוד לא הפנימו שאליפות לוקחים בהגנה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 21:05:06

גם ההתקפה לא משהו, למרות שצריך לתת קרדיט למכבי

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:06:36

מכבי באה לסגור עניין היום. למורת רוחינו

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:18:04

עושה רושם שלא רק המשחק השני יהיה לפרוטוקול אלא גם המחצית השנייה של המשחק הראשון.
לפחות המשחק יותר חי מהבלוג…

Mbk
Mbk
08/06/2014 21:20:17

אני נאלץ לוותר על המשחק
הלינק לשידור החי רעוע ביותר
קודם גמר הרולאן גארוס עם שדר טורקי ועכשיו העונש הזה
אני סומך על הסיקור שלך יאיר זה יהיה טוב לפחות כמו לראות את המשחק

בקשר לשמות מצחיקים גרג קורנליוס וקורקי נלסון בנוק-אאוט פופה שאמרדיני ויסאיקבציוס במסגרת הסרט הזר

צביקה
צביקה
08/06/2014 21:20:21

משחק מצוין של תל אביב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 21:20:57

אני לא מסכים איתך, לפחות לגבי המשחק… יש קצב משחק גבוה, פער של 8-10 זה פער מחיק בהחלט

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:21:09

חיפה מאכזבת בעיקר בהגנה .
כמה שלשות הם נותנים ?

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:22:42

הסיפור הוא לא התוצאה אלא איך שחיפה נראית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 21:23:04

ובקשר לשמות, פעם שמעתי מוכר בפיצריה שואל את חברו: תגיד, אתה בכלל יודע מתי נחתם חוזה וורגס?

Mbk
Mbk
08/06/2014 21:26:24

המוכר בפיצריה פוטר מבורגר ראנץ לאחר שהתגלה שיש לו פוסטר של אריאל מק'דונלנד

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:24:38

מכבי ת״א העבירו לגמרי הילוך אבל אני מאמין שחיפה מסוגלת לחזור .

לבקן
לבקן
08/06/2014 21:27:23

רועדות לחיפה הביצים
גם אם יהיה משחק של שעתיים אני לא רואה אותם עולים ליתרון

לבקן
לבקן
08/06/2014 21:28:09

מנגד, רייס הגיע במוד של גמר. וכמו בגמר הקודם, הוא השחקן הטוב על המגרש

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:31:38

הגמר האמיתי מתחיל ב-3

לבקן
לבקן
08/06/2014 21:31:42

תסתכל באתר של הערוץ הראשון. רואים מצוין

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:35:16

1.הישראלים של חיפה רוט ויבזורי לא בעסק רוט כנראה רוצה להוכיח יותר מדי.
2. אילת הייתה מורידה את חיפה וירושלים בהליכה כנרה …אם היו נפגשות.

יניב
יניב
08/06/2014 21:36:58

הכל עדיין פתוח סהכ 10 למכבי

יניב
יניב
08/06/2014 21:38:44

טוב נו 13

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:38:53

בלאט מדהים .חוץ מזה שהוא פיתח סגנון עם סופו ואז סגנון עם טיוס.
הוא הפך את הקבוצה שהייתה קולעת 75 וסופגת 70 לקבוצה של 100 נקודות כשצריך.

לבקן
לבקן
08/06/2014 21:38:58

נכון אבל זה כמו המשחקים האלה שאתה מרגיש שלא משנה מה יקרה, מכבי תנצח כי חיפה פשוט לא מסוגלת. תסתכל הלילה על מיאמי ותבין על מה אני מדבר…

יניב
יניב
08/06/2014 21:40:50
Reply to  לבקן

הלוואי והנה חזר ל10 בגדול אני מסכים אבל חיפה יכולה לבוא אחרת למחצית השניה יב זורי יחמם את הידית והפער ימחק

צביקה
צביקה
08/06/2014 21:42:40

חיפה לא נראית טוב אבל עוד לא נעלמה. נראה איך הם יעלו למחצית.

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:48:40

חיפה מסוגלת למזער נזקים ברוממה …אבל יהיה לה קשה להתעלות מכאן ל 60 דקות ועוד למחוק הפרש דו ספרתי ו…היא תצטרך לשנות את יכולתה ב 180 מעלות !
מישהו יודע באיזה שעה מתחיל היום גמר 2 ?

יאיר זעפרני
08/06/2014 21:51:13

הגמר מתחיל ב3:00. הגמר הישראלי נגמר ב21:15

אלעד אייל
אלעד אייל
08/06/2014 21:59:30

המשחק הראשון החל ב4:00 מה קרה שהקדימו בשעה ?

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:01:46

משחקי הגמר של ימי ראשון בארה"ב הם תמיד שם בשעה 20:00 שעון מזרח ואלה של הימים האחרים (שלישי וחמישי שם) תמיד בשעה 21:00. השנה יהיה שינוי ואם יהיה משחק שביעי הוא יהיה בשישי בערב במקום בחמישי בערב מה שאומר שזה לא יהיה בשבילכם אהרון ואלעד.

אלעד אייל
אלעד אייל
08/06/2014 22:12:10

טוב אז דאנקן ושות' צריכים להתחשב ולסיים את הסיפור במקסימום 6 משחקים 🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 21:55:44

😊 תודה רבה

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:06:59

רוט עבור

חום
חום
08/06/2014 22:08:27

השופטים הורגים את חיפה

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:09:36

אם חיפה הייתה טיפה מרוכזת

דניאל
דניאל
08/06/2014 22:10:00

לברון ג'יימס לקח את הכישרון שלו לחיפה או שאני מדמיין?

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:11:29

יש משחק

לבקן
לבקן
08/06/2014 22:11:51

טוב, הזדרזתי מדי להספיד את המשחק

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:14:05

סמית דונטה התעורר

חום
חום
08/06/2014 22:14:07

מעניין איזה עונש תקבל אלופת המדינה בעקבות עצת הקהל לשימעון.אני מעריך בכלום..

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:15:00

רוט קלע סל אולי גם מסי יכבוש במונדיאל 😊

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:17:03

ממשחק אחר לגמרי ברבע הזה

חום
חום
08/06/2014 22:19:04

רייס מדהים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:20:53

הוא היחיד במכבי ברבע הזה

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:21:00

חיפה הגיעו עד הבאר ולא שתו. עכשיו הלכה ההזדמנות

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:21:36

אולי לרייס תהיה התכווצות שרירים…

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:22:14

רייס ברח לחיפה. חיפה במו ידיה פספסה כמה הזדמנויות לעלות ליתרון וזהו, נמאס לרייס, והוא החליט לא לתת להם יותר הזדמנות.

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:23:35

השידור באינטרנט גרוע ביותר. מעצבן

המשגיח
המשגיח
08/06/2014 22:27:04
Reply to  צביקה

תוריד קצת את האיכות, לי זה עזר

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
08/06/2014 22:24:04

רייס נותן את אחד מסיומי העונה הגדולים ששחקן נתן אי פעם בתולדות מכבי. והמבחר גדול.

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:29:10

גם בטלוויזיה השידור מעצבן. ולא בגלל האיכות של התמונה…

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:29:16

הקלידו את התגובה כאן…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:31:15

הקלידו את התגובה כאן…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:31:38

הרבע התחיל רדום משהו

חום
חום
08/06/2014 22:32:33

וירובניק ומועלם.הורגים את חיפה בכל התחלה של מומנטום

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:38:10

מכבי נראית כמו בתחילת העונה, אובדת עצות ברבע האחרון

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:41:17

מה פתאום בן רייס לוקח זריקות???

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:41:52

שוויון מדהים מכבי כבר הייתה צריכה לסגור את הסיפור ממזמן

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:43:01

חיפה מסרבת לקחת את המשחק

אהרון שדה
אהרון שדה
08/06/2014 22:46:09

הקלידו את התגובה כאן…

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:46:09

בריאן רנדל שחקן אדיר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2014 22:48:42

הקטע שלניצחון היום אין שום חשיבות, רק הפרש הסלים בסוף יקבע, אם הבנתי נכון

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:50:25

הבנת נכון אבל חיפה לא תנצח בנוקיה גם לא בנקודה

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:51:40

מכבי תל אביב קבוצה חכמה ומנוסה.

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:57:46

מחצעת ראשונה בסך הכל די צמודה. מכבי ת"א בעמדת ניצחון אבל חיפה יכולה להתעלות גם בנוקיה. זה עוד לא בכיס של ת"א.

יאיר זעפרני
08/06/2014 22:58:27

מכבי ת"א נשארה הקבוצה היחידה בפלייאוף שלא הפסידה בבית. זה יספיק לה לאליפות

דובי
דובי
08/06/2014 23:04:00

חום ציטט למעלה את קטש שאמר שכדי לנצח את מכבי צריך לפגר במחצית.
משחק אחד מתוך שניים הוא מחצית….

צביקה
צביקה
08/06/2014 22:59:29

לכו לישון. השכמה בשלוש!

עומר
עומר
08/06/2014 23:06:30

פשוט מדהים שדונטה סמית' משחק שנה שנייה בחיפה. פשוט שחקן לא לפה.

חום
חום
08/06/2014 23:54:58

כמה הערות:
למכבי חיפה יהיה קשה מאוד ברביעי אבל זה אפשרי.יום טוב של דונטה מה הוא עושה פה סמית ובריאן רנדל והכל אפשרי.
רודריק שחקן בינוני פלוס.חיפה היתה יכולה להגיע הרבה יותר רחוק עם זר איכותי יותר,מיצד שני זה עדיף על קובייאן,והוא גם בהחלט שחקן שיכול "ליתפוס יום" ולהתפוצץ.
גור שלף פשוט מתפרס בצורה בילתי רגילה,כל כך אובייקטיבי לטובת צד אחד[שפיטר אותו בטלפון] בצורה שזה כבר מגעיל. הוא גם צריך ארבעה הילוכים חוזרים בשביל לקלוט דבר פשוט בכדורסל (ועוד להתווכח על זה שלוש פעמים): זה לא משנה מי נגע אחרון בדרך החוצה, כל עוד טייריס רייס תופס את הכדור בחוץ. . גם כשאוהדי חיפה שרו את שירת הלל לחתן פרס ישראל לא שמעתי אותו מוחה על זה,לעומת הנאום שהוא נתן אחרי השלט של אוהדי הפועל.
אוהדי מכבי תל אביב זרקו כוס שפגע כנראה בראש של המאמן הלאומי.אני מריח העמדה לדין.. או שלא?

אלעד אייל
אלעד אייל
09/06/2014 0:22:25

חום כשאתה תכה על חטאי אוהדי הפועל יהיה על מה לדבר. עד היום עוד לא שמעתי ממך מילת גינוי אחת כלפיהם. כל אלימות מילולית או אחרת ראויה לגינוי ולטיפול חמור, אבל אתה נוהג איפה ואיפה והגיע הזמן שתפסיק להכות על חטאיו של האחר ותתוודה קודם על חטאי אוהדי קבוצתך, ואז נוכל לקיים דיון ענייני בנושא.

חום
חום
09/06/2014 1:10:01

היתנגדתי בזמנו לשירי שואה-והם פסקו לחלוטין.
קריאות לרגב פנאן-כמעט ואין.בחמש עד עשר המפגרים שעשו לבן שלו תנועת חבל צריך לטפל.
חשוב לציין שבכל העולם קבוצות שרות לקבוצות אחרות על טרגדיות שקראו לקבוצה היריבה,רק פה בארץ צריך לישכוח לגמרי שהבן אדם ששנא את הקבוצה שלך ניהל בנק של משקיעים ותלה את עצמו.מילא..
קריאות נגד חתן פרס ישראל שימעון מיזרחי-אני בעד.לא הסתרתי את זה לעולם ואני גם לא רואה סיבה להתביש בזה.
אלימות פיזית-לא היתה וגם לא תיהיה,בניגוד לקהל מהצד השני של הכביש שזורק קונדמים וכוסות,יורק ויורד לחדר הלבשה אחרי הפסדים,אצלנו זה לא קורה.

גיא
גיא
09/06/2014 16:48:48
Reply to  חום

הקהל שלכם זה קהל בושה !! בשום מקום מתוקן לא היו מאפשרים את הנאצות למזרחי.
את שירי השואה שלמרות דבריך לא פסקו בכלל.

אגב, גור שלף הגון למרות שפיטרו אותו. השנאה למכבי של השני אורי לוי. והעצבות הגדולה שלו מזה שמכבי תיקח עוד פעם אליפות. פשוט מעורר דחייה.