You are currently viewing הקליפרס מנצחים ונשארים בתמונה / אדר בר דוד

הקליפרס מנצחים ונשארים בתמונה / אדר בר דוד

לוס אנג'לס קליפרס 106 – פיניקס סאנס 92 (פיניקס מובילה 1-2 בסדרה)

אז הקליפרס מגיעים בסיטואציה מוכרת – פיגור 2-0 ומשחק שהוא מאסט ווין מבחינתם בפעם השלישית בפלייאוף הזה.

הרבע הראשון הלך צמוד צמוד כשכריס פול חוזר לפרקט ומזין את החברים באסיסטים ובצד השני רג'י ג'קסון פותח מצוין עם 8 נק'. אחרי יתרון קטן, 21-23, הקליפרס מסיימים עם 6 רצופות בשביל לסגור 12 דקות ראשונות ביתרון נחמד, 29-21.

הסאנס מאבדים את קמרון פיין בפציעה אבל על המגרש הם שוב בעניינים וברידג'ס מעלה אותם ליתרון 35-33 והאסיסט השמיני של כריס פול במחצית הולך לבוקר שקובע 48-42 והרחשים בסטייפלס סנטר לא מבשרים טובות למארחת. עבירה שלישית של קראודר על שלשה של ג'ורג' ועוד סל של פי ג'י מרגיעים את טיי לו ומחצית הגנתית וקשוחה מסתיימת ב-48-46 לקבוצה מאריזונה.

פול מוצא את ברידג'ס לסל ועבירה עם תחילת הרבע השלישי וזה 55-50 לקבוצה של מונטי ויליאמס אבל הקליפרס מהדקים את ההגנה, עוצרים את פיניקס על 3 נק' ב-7 דקות וקולעים בזמן הזה 21 נק' כדי לעלות ל-71-56, הרבה בזכות טרנס מאן עם 10 נק' ברבע ואחרי נק' של קאם ג'ונסון ובוקר, פול ג'ורג' מסיים את הרבע עם הדבר הזה כדי לקבוע 80-69:

עם תחילת הרבע האחרון הקליפרס עולים ל-18 הפרש אחרי חסימה אדירה של מאן על בוקר. לא מעט קבוצות בסיטואציה הזו היו מוותרות על המשחק ומתכוננות למשחק 4 אבל הסאנס נותנים ריצה אחת אחרונה בשביל להפוך את המשחק שוב לתחרותי. פול עם שלשה ואסיסט לאייטון ובוקר מובילים ריצת 12-0 כדי לקבוע 89-83. למי הקליפרס ילכו בשביל לעצור את המומנטום? רג'י ג'קסון עם ליי אפ ושלשה הרגיע את העניינים, פיניקס נתקעה 3 וחצי דקות בלי נקודות, קראודר יצא בעבירה שישית ו-5 רצופות נוספות של ג'קסון קבעו 99-86. שלשה נוספת של בברלי סגרה סיפור סופית והסאנס יורדים מנוצחים אחרי 9 משחקים רצופים.

פול ג'ורג', אחרי הסיום המאכזב מהקו במשחק 2, מילא את הסטט' עם 27 נק', 15 ריב' ו-8 אס' אבל רק 9/26 מהשדה, 3/11 מחוץ לקשת וגם 6 איבודים אבל כשהוא על המגרש הקליפרס היו ב-23+.

רג'י גקסון היה נהדר עם 23 נק' באחוזים מצוינים, זובאץ נתן עבודה בצבע עם 15 נק' ו-16 ריב' והראה שהוא יכול להיות אפקטיבי בהרכב הגבוה של טיי לו. טרנס מאן סיים 12 לחלק חשוב בריצה שהפכה את המשחק ברבע השלישי. בברלי סיים עם 8 בלבד אבל עם השפעה עצומה על המשחק בחלק ההגנתי.

בוקר ופול נעצרו על 10/40 משותפים מהשדה ו-3/14 משלוש ו-15 נק' כל אחד, ככה לא יהיה להם סיכוי לנצח גם את מועצה אזורית בני שמעון. פול הוסיף 12 אס' אבל רק 3 הגיעו בחצי השני. אייטון הוביל עם 18 נק' וברידג'ס סיים עם 13 נק' ב-8 זריקות.

Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Li Ming
Li Ming
25/06/2021 7:45:27

מרשים האופי שהקליפרס מגלים בפלייאוף הזה. להתאושש ממשחק מספר 2 המאכזב ולבוא ולנצח בצורה כזאת עם כל מה שפניקס סורקת עלייך זה לא פשוט בכלל… מה שכן אם רק אחד מבוקר או מפול יאפסו את הידית למשחק הבא וזה יהיה סיפור שונה לגמרי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא הבנתי למה פיין המופלא שיחק רק 4 דקות, וכבר באתי לנזוף במונטי על חלוקת הדקות הבלתי נסבלת בינו לבין כריס פול, עד שהבהרת את הנקודה.
.
אז נראה שהפציעות ממשיכות לשחק תפקיד מרכזי וחבל. מה קרה לפיין? יחזור למשחק הבא?
.
צ'מעו, כל הכבוד לקליפרס, ממש יפה איך הם מסתדרים בלי קוואי, וזה לא רק משחק אחד של אקסטרא מוטיבציה, אלא שורת משחקים מכריעים.
.
עכשיו תור פיניקס לפצח את מה שנדרש לעשות, אולי בלי פיין, בשביל לנצח. המשחק הבא יהיה קריטי. לא משעמם כאן לרגע.
.
תודה רבה אדר.

עגל
עגל
25/06/2021 7:59:56

מה קורה עם פיין, הפציעה שלו רצינית?
.
מן הון להון זובאץ סוף סוף הפך לשחקן רוטציה מרכזי, הנזק שהוא עושה לפיניקס הוא אדיר.
אמנם נגר בשפתו של שמעון, אבל כוח הגנתי חשוב מאוד וגם קוטף כ”ח בהתקפה

asaf
25/06/2021 8:33:50
Reply to  עגל

תודה אדר על הסיקור. זובאץ' מאוד יעיל בסדרה הזו על אף הסל ניצחון שחטף על ראשו במשחק 2. מי שבקליפרס אגב בעיניי הפך למרכזי מאוד בפלייאוף הזה והלכת כמה וכמה מאז פציעת קוואי הוא רג'י ג'קסון , אני ממש מופתע לטובה מקבלת ההחלטות שלו ורמת הביצוע. כמו שכתבו מעלי פיניקס צריכה למשחק הבא את בוקר ופול או לפחות אחד מהם באיפוס כוונות וזה עסק אחר לגמרי. ממש מקווה שהפציעה של פיין לא רצינית .

Berch
25/06/2021 8:04:36

תודה על הסיקור
לא רע בשביל פניקס הפסד… יחשל אותם
מצד שני
זה גם מה שאמרתי על פילי 🤦

ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2021 8:13:34

בס"ד
הסדרה פתוחה.
כולם שואלים על הפציעה של פיין ובצדק, אבל מה עם קוואי?

asaf
25/06/2021 8:35:28

שאלת מיליון הדולר מה עם קאווי…

עמיחי קטן
Admin
25/06/2021 8:56:25

תודה על הסיקור המשובח.
בגדול, פול ובוקר היו שניהם ביום רע ופיניקס לא הלכו מספיק לאייטון, ברידג'ס וג'ונסון שכן קלעו באחוזים סבירים או טובים בדקות הטובות של הקליפרס, אבל פיניקס הוכיחו אופי בפלייאוף הזה באופן משמעותי יותר מהיריבות הקודמות של הקליפרס, ולדעתי יש עדיין סיכוי סביר שזה היה הניצחון האחרון של נציגת לוס אנג'לס העונה

פיני
25/06/2021 8:59:28

מסכים

פיני
25/06/2021 9:03:12

תודה על הסיקור.
פיניקס הייתה ביום רע של השחקנים המובילים וסבלה מאיבודים רבים. הפציעה של פיין די שיבשה את המערכת של מונטי והוא לא הצליח להגיב להגנה המצויינת של הקליפרס. לא פינה שטחים למיד ריינג' של הגארדים ולא שיחק מספיק על ברידג'ס ואייטון באזורי הנוחות שלהם.
שאפו לטיי לו על ההתאמות וההגנה. נפל גם על יום אדיר של רג'י ג'קסון.
ועדיין המשחק לא היה סגור שלוש דקות לסיום.
נוטה להעריך שזה היה הניצחון האחרון של הקליפרס בפלייאוף הזה.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 9:05:06

תודה שגיא, אחלה סיקור
על נירטיבים ואנשים.
פול ג'ורג', 27 נק' (כמו בוקר ופול ביחד), 15 ריב' (כמו אייטון וקראודר ביחד), 8 אס' (מתוך 20 של כל הקבוצה), מדד פלוס מינוס 23, לקח 26 זריקות! שיחק 43 דקות (כמו בכל משחק כמעט). בא לעבוד. מוביל ככוכב ראשי קבוצה שאיבדה את הכוכב הראשי שלה, עבר את יוטה ללא ביתיות (ראשונים בליגה), הוציא משחק מפיניקס (שניצחה 9 רצופים), היה רחוק כחוט השערה מניצחון במשחק הקודם. מגיע לכל משחק בפלייאוף (אולי למעט השניים הראשונים).
נירטיב הופס – הוא אפס ולוזר.
.
איביצה זובאץ עם 15 נק' ו-16 ריב', 9 מ-10 מהעונשין, משחק שעבר עלה בחמישיה והעמיד מספרים דומים.
דיאנדרה אייטון עם 18 נק', 9 סלי שדה, רק אחד מהם עם כדרור, זריקת עונשין אחת(!) 9 ריב' – וזה כשהוא משחק נגד מדינת הגמדים.
נירטיב הופס – זובאץ נגר שלא צריך לשחק, אייטון כוכב עליון, הדבר הבא בליגה (זה הנירטיב גם בערוץ 5).
.
רג'י ג'קסון בפלייאוף אדיר, שם נקודות יקרות מפז בכל משחק, קולע נפלא משלוש, חודר ועובד בהגנה, ולא מרבה לאבד. אבל בשלושת המשחקים בסדרה יש לו 8 אסיסטים במצטבר והלילה היה לו רק ריבאונד אחד!
נירטיב הופס – הוא הכוכב של הקליפרס.
.
מונטי וויליאמס ניצח בעור שיניו את הקליפרס בבית, בלי הכוכב הראשי שלהם (נכון – הוא היה ללא כריס פול). הערב קיבל שיעור מטיירון לו שלקח ממנו את המיד ריינג'.
טיירון לו עם זובאץ ובברלי בחמישייה ודקות משמעותיות על חשבון מוריס ובאטום. מי היה מאמין – אחרי שהם יובשו נגד דאלאלס וחצי סדרה נגד יוטה. מאמן גמיש ויצירתי, היה רחוק 0.8 שניות מ-1:2 סנסציוני.
כאן לפחות הנירטיבים מגוונים.
.
אז מה אני חושב?
ג'ורג' כוכב על, ג'קסון שחקן משלים, אייטון נהדר אבל שחקן משלים (עד שלא יפתח "משחק"), טיירון לו בתצוגת אימון שלא נראתה הרבה שנים בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט אם יתנו לאייטון הוא ישים 45 ו25 על זובאץ

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 9:26:11

שמעון אייטון זה הטעות הכי גדולה שלך. אתה לא רואה שהוא לא מסוגל להוריד כדור לרצפה? איך "יתנו" לו? חייבים להאכיל אותו עם כפית. לזובאץ יש הרבה יותר כדורסל ממנו. הוא ילד טוב, חכם מאוד, יודע לנוע ליד הסל, ענק וחזק עם ניתור ומוטת ידיים – אבל הוא לא "סנטר" שאתה יכול לבנות עליו מהלכים בהתקפה. והוא גם לא מספיק זריז בריבאונד. תראה את קאפלה אתמול – 12 נקודות באחוזים דומים ן-19 ריבאונד. הסגנון שלהם דומה, פשוט אייטון הרבה יותר גדול וחזק.
הוא יקלע 45 נקודות? חחחח אתה יודע שאני תמיד בעדך אבל הפעם הגזמת, לא השארת לי ברירה. לא נורא, אתה תחזור משם מחוזק!
מצ"ב סרטון קצר של שמעון מובל אחר כבוד לסיב במכבסה…
https://youtu.be/Anx9Jv_Qak0
🙂

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:33:53
Reply to  דה שוט

הוא סנטר, לא גארד.
הסאנס זורקים לובים שרק הוא יכול לתפוס .
אהי לא מדבר על לוב להטביע,
אלא למסירות לצבע עם שחקן עליו.
הוא תופס, עולה לזריקה. ג'אמפ הוק, או אפילו גויאבה כאילו היה אליהו הנביא…
כאשר הכדור שם, הוא קולע.
ההשוואה לקפלה מגוחכת בגלל שלא נדרש דאבל על השחקן המוסר על מנת שאייטון יהיה אפקטיבי. הוא קולע גם על שמירה,
והוא עושה את זה באחוזים אדירים.
מחפש השוואה?
ה-"קליי תומפסון" של הסנטרים. תן לו את הכדור לבלטה, והוא יקלע, שומר או לא שומר. יותר מכך, כמו קליי, גם אייטון עושה את התנועה ללא כדור שכל כך חשובה להצלחת הקבוצה.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 9:46:17

ההשוואה לתומפסון יצירתית קבל +1 אבל בעייתית, דורשת יותר מדי "התאמות". אני צריך לישון על זה.
לגבי אייטון – ראה תגובתי למטה.

Jonathan
Editor
25/06/2021 11:33:05

מעניין.
כי תמיד חשבתי על ההתקפה של תומפסון כעל איזושהי גירסה לסנטר שעומד מאחורי קו השלוש.
"פינישר".
בליגה שמלאה בפליימייקרים – מישהו שיכול למקם את עצמו בצורה מושלמת (בלי כדרורים לשיפור פוזיציה), לתפוס ולקלוע – זה נכס עצום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח קטע טוב דה שוט. מה שאתה שומע אם יביאו לאייטון כדורים יעשה מעשה אמביד בקאפלה לזובאץ. אל תהיה אשך שלא תגמור כמוהו עם ביינס עדיף על אייטון 😂😂😂
מאז הוא עם ריישון הולמס עדיף על אייטון. אין ספק שדרוש שיפור לאייטון ביצירה לעצמו וזה קצת קשה שהגנרל לא מוסר… יגיע עם הזמן. אם לא יגיע בעיה של הסאנס.
אגב בסוף תקבל באמת אייטון לופז בגמר יהיה מצחיק 😂😂

גיוש עזוב את הסטט חסר תועל הזה בסוף הוא לא דומיננטי מספיק ה80 אחוז לא אפקטיבי. הוא צריך יותר להפעיל לחץ על ההגנה שלהם שיהיו בפאניקה אין להם עם מי לשמור עליו

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 10:22:29

אתה יכול לצחוק כמה שבא לך.
בעונה שעברה הסתבר שצדקתי לגמרי – פיניקס עם ביינס הייתה טובה יותר מאשר עם אייטון.
העונה ביינס נפל מהצוק ואני לא יודע מה הסיטואציה שלו בטורונטו. נראה שגמר את הסוס.
הולמס – מסתבר שהתבלבלתי ובכלל התחלתי איתו, שנה קודם (לפני שביינס הגיע).
ותתפלא מה? הסתבר שצדקתי גם בזה.
תראה את הסטט' שלהם העונה, זה בערך אותו שחקן:
https://stathead.com/basketball/pcm_finder.cgi?request=1&sum=0&player_id1=holmeri01&p1yrfrom=2021&player_id2=aytonde01
שניהם תופסים לובים בעיקר ועושים הגנה.
להולמס יש push shot מכוער אבל מאוד אפקטיבי בקרבת הסל.
ההבדל ביניהם?
הולמס מקבל 6.5 מיליון ואייטון כפול ממנו, וזה לפני המקס שיקבל.
עוד הבדל? לדעתי להולמס יש הרבה יותר נוכחות במגרש.
כמו שכתבתי לפני 3 עונות – הם היו צריכים להשאיר את הולמס והיו מקבלים היום את אותה תוצרת בדיוק שמקבלים מאייטון, רק בהרבה פחות כסף, פלוס כל התמורה המטורפת שהיו מקבלים על אייטון אז.
אייטון – דעתי לא השתנתה הרבה מאז שראיתי אותו לראשונה, בתחילת עונת הרוקי – אין לו אופי ונוכחות של סנטר או של שחקן מוביל, הוא ילד טוב מדי. הוא השתפר מאוד בהגנה (שהייתה קטסטרופלית) אבל רחוק מאוד מההבטחה שהבטיחו לנו והפך לגמרי לשחקן משלים – פיניקס לא משחקת עליו, באופן קבוע.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 10:31:09

אתה לא צפית השנה בסאנס משחקים.
זה גמר המערב,
ולאייטון יש 20 נק' 10 רב' 70% מהשדה. רוב הנק' של אייטון הלילה היו עם שומר. להולנד אין את היכולת לקלוע את המידע ריינג' כמו אייטון. גם לא את היכולת להצליח להישאר אפקטיבי הגנתית בעולם בו גבוהים נעלמים כאשר יש לידם גארד.

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 10:36:44

אני חושב שאתה טועה.
אייטון כמעט לא משתמש במיד ריינג' שלו, לפחות בפלייאוף מאז שראיתי, ולהולמס יש בהחלט יכולת קליעה באיזור הסל.
האחוזים האפקטיביים שלו הרבה יותר טובים משל אייטון.
וההאסל שהוא מביא גדול יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אייטון עושה רק לובים? בחייאת יש לו הוק שוטים חצי מרחק שלא נדבר על כוח ועוצמה שהוא מרכז בצבע ולא נדבר על ההגנה די עם שטויות של הולמס חחח הולמס הוא סנטר מחליף סבבה שעושה לוב עם הגנה חלשה. סוג של נואל משופר טיפה בהתקפה

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 10:44:47

אייטון כיום זה כמעט אחד לאחד הולמס.
גם הולמס יודע לעשות נקודות בצבע יפה מאוד ונותן הגנה והאסל.

פיני
25/06/2021 10:45:27

אשך, אתה נעול קצת יותר מידי, תשחרר…
תבוא בידיים נקיות, אולי תגלה שטעית

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/06/2021 11:03:46

אשכוס תלמד אותי את הקסם שלך. איך אתה מצליח תמיד להיות כזה צודק?

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 11:34:53

הסוד הוא שאני לא

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 11:42:15

עכשיו נגיד שאייטון נותן יותר ממה שהולמס היום היה נותן להם.
אתם באמת טוענים שהפער הזה יותר גדול ממה שפיניקס היו מקבלים בטרייד על אייטון לפני 3 עונות?

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:17:01
Reply to  דה שוט

התחלת יפה.
כבר התכוננתי לכתוב תגובה מחמיאה. ואז יצא הדה מרצע מהשק.
לאייטון יש 20 נק' ו-10 רב' ביותר מ-70% מהשדה.
נראה לי שלא צפית במשחק. רוב הנק' שלו היו כאשר זרקו את הכדור לכיוון הכללי של הצבע, עם צפייה שהוא יצליח לתפוס את הכדור. זה הסתיים בדאנק, ליי אפ, או ג'אמפ הוק.
הוא לא זרק העונשין?
אם זה היה מצב הפוך היינו שומעים בכי עז על השיפוט וששוב לא הראו הילוך חוזר …
.
הסאנס הסריחו היום. לא מעט בזכות הגנה חכמה מאוד של הקליפרס. לצפות מאייטון לכדרר כאשר מולו ים אפשרויות איבוד מקבוצת הגנה שמצטיינת בגרימת איבודים,
זו,
אני מחפש מילה לא מעליבה. נשתמש ב-קלולסיות.
.
הסאנס צריכים להמשיך ולמסור לאייטון בצבע,
להמשיך ולהניע את הכדור.
לא בכל יום מחטיאים כל כך הרבה.

פיני
25/06/2021 9:19:36

ולמצוא את המיד ריינג'. פול בכלל לא הגיע לספוטים שלו. המון קרדיט ללו, נו נו נו למונטי

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:26:25
Reply to  פיני

בברלי עשה עבודה אדירה על בוקר.
תרתי משמע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיבוק מנוגב 2 משחקים ברצף אם הוא לא יכול על הכלבת הוא בבעיה בתכלס הוא יחסית רך איתו. נראה לי במשחק הבא יקרצף אותו

asaf
25/06/2021 10:49:40

גיא בברלי עשה עבודה אדירה גם על בוקר וגם על הפנים שלו… מסכים אתך מאוד גיא בנוגע לאיטון וגם בסוף בוקר או פול מאופסים בקליעה וכל הסיפור שונה.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 10:51:19
Reply to  asaf

ולכן תרתי משמע…
.
לזכותו של בוקר,
הוא לא התלונן, ולא השתמש בתירוץ של הפציעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא צריך ללמוד להקפיץ בלי ללמוד להקפיץ הוא יהיה בבעיה סנטר שלא יוצר לעצמו ותלוי באחרים הוא חלש מהותית

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 10:26:56

אני לוקח את מנעד היכולות של אייטון בכל רגע נתון על פני כל סנטר אחר בליגה.
במדי סאנס, גם לפני 2 הסנטרים היחידים בליגה שמשחקים טוב ממנו –
אמביד, בגלל שאני לא רואה את אמביד מסכים לשחק לתוך תלכיד קבוצתי שכולל את בוקר ופול.
יוקיץ' בגלל ההגנה, ובגלל שהסגל הנוכחי של הסאנס לא צריכים מנהל משחק נוסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא זה לא אותה רמה אל תצא ביינס טוב מאייטון.
אמביד בסאנס אתם אלופים בהליכה הוא שוחט הכל בצבע ובוקר ופול בלי שמירה בכלל אתה אמיתי?

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 10:48:46

אמביד בצבע מדהים.
הבעיה שהעצלן בורח לקו השלוש,
לא מתקרב לאייטון בכל הנוגע למשחק הקבוצתי (אני לא זוכר אותו עושה סקרין בפלייאוף), נשאר פעם אחר פעם ללא חמצן ברבע האחרון, ואיך שבחר לתת גב לשחקן קבוצתו אחרי ההפסד?
מנהיג נולד…
גם בהגנה, אייטון הופך לאט לאט לשחקן טוב יותר.
.
כתבתי במפורש –
אמביד שחקן טוב יותר, עש לו טווח, והוא מייצר לעצמו מצבים. הכי חשוב?
הוא אדיר בפוסט. כאשר הוא מגייס את על הפיזיות שלו,
הוא מזכיר במטרים גדולים מימים עברו.
.
כאמור,
לטעמי מה שאמביד מביא למשחק לא מתאים להרכב של הסאנס.

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/06/2021 11:13:50

גיא התאהבת. התאהבת בצדק אייטון שחקן מעולה. אבל אתה מדבר מתוך התאהבות. אמביד/ ג'וקר במקום אייטון זה כבר על סף הסופר טים. רק לדמיין את פיניקס עם ניהול משחק 48 דקות של ג'וקר/ פול, ואת התנועה סביב ג'וקר עם בוקר, בריג'ס פיין וכו'. או לדמיין את הכדור נכנס לאמביד לפוסט שמייצר את המיסמאץ' ומשם הכדור נע. זה לא אותו עולם.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 11:24:37

יוקיץ'?
יש מצב שאני נותן לאהדה שלי לסנוור…
.
אמביד?
אני לא מסכים. הוא מחזיק הרבה יותר מדי בכדור.
קבוצה עם פול ובוקר לא צריחה עוד שחקן שרוצה את הכדור ביד.
אני לא מדבר על כמות זריקות –
אני חושב שחיבים לשחק יותר על אייטון. רק אמביד, הוא רוצה את הכדור בשביל להתחיל מהלכים. הבדל גדול.

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/06/2021 11:28:13

לא יודע. מזכיר לי את האמירות שדורנט לא יוכל להשתלב בווריורס ועדיף את האריסון בארנס. עכשיו זה לא שהפער בין אמביד לאייטון הוא הפער בין דורנט לבארנס. הוא קטן הרבה יותר ולדעתי אייטון בהחלט בדרך להפוך למה שחשבו שהוא יהיה והוא יזכיר את דיוויס ביכולות שלו, אבל בנקודת הזמן הנוכחית הסאנס היו הופכים לבלתי עצירים עם אמביד

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 11:39:37

אני מסכים עם גיא כאן. אמביד משנה את כל הדינאמיקה בסאנס.
בכלל לא בטוח שהיתרונות שמביא עולים על החסרונות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/06/2021 11:41:44

אשך עזוב רגע אופי. תיקח רק את הכדורסל אתה לא חושב שהסאנס בלתי עצירים??

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 11:45:28

לא. זה לא כ"כ פשוט להעריך דבר כזה.
ואני מעולם לא הייתי חסיד של אמביד.
אי אפשר גם לעשות הערכה בלי לקחת בחשבון את האופי – זה חלק ממכלול השחקן, ובזה אמביד בעייתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיוש יהיה לאמביד הרבה חמצן בסאנס שהוא לא יצטרך לגעת בכדטר כל התקפה וגם לעשות את כל ההתקפה.
ניסני צודק זה כמו דוראנט לא ישתלב בווריירס השוואה יפה.
בסאנס הוא לא יצטרך להתחיל כל מהלך ויכדרר הרבה פחות.
עם כאלה סקוררים הסאנס עושים פו פו פו פו עם השואב אבק.
אמביד זה מפלצת בצבע וכל דאבל טים מות יומת

NFS
NFS
25/06/2021 10:03:02
Reply to  דה שוט

דה שוט, ראית את המשחק?
אל תיפול בפח הסטטיסטיקה. פול ג'ורג' אכן עם 23+ במדד (בברלי עם 24+ וזובאץ עם 28+) ואכן עם הריבאונדים והאסיסטים שבוהקים בדף הסטאט, אבל מה אני אגיד לך- איבד לא מעט ובכלל היה מפוזר והחטיא לא מעט, אפילו לייאפים מתחת לסל, ובשלב מסויים במחי רצף איבודים והחטאות הסאנס חזרו ל-6 עד שג'קסון שיחרר את הניצרה.
תשמע, הוא שחקן טוב. אבל הוא חייב לשחק יותר טוב בשביל שלקליפרס יהיה סיכוי בסידרה.
בברלי ("הכלבת", אחד הכינויים המשעשעים) הוא תופעת טבע. הגנת ברזל ויושב באוזן של בוקר כל המשחק. אפילו קולע לפעמים.. איפה הוא ואיפה סימונס האפאטי והקפוא.
משחק 4 בסטייפלס – מלחמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

הכלבת שיגע את בוקר שלא רגיל לכזה טראש טוק חח אבל סימונס עדיף עליו לא צריך להגזים. כבר משחק הבא הדיבוק מנגב אותו.
מה שכן הכלבת יכול להשאיר את סבא פול על 0 נק בהחלט פול לא יכול להתמודד מול לחץ וטראש טוק כזה חחח

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 10:20:13
Reply to  NFS

6 הפרש 83:89
בוקר מחטיא 3 פעמים, פול מחטיא ואייטון מחטיא
ג'קסון קולע 8 – שלושה סלים מאסיסטים של ג'ורג'. הראשון לא ממש אסיסט אבל הוציא לו יפה קדימה. השני אסיסט פשוט – אבל לא כפה זריקה. השלישי כבר חדירה עד הסל והוצאה אחורה לשלשה לאיש החם. בתווך ג'ורג' מוסיף 2 מהעונשין וגם לוקח 2 רובאונד. 13 הפרש
איך פול אמור לשחק יותר טוב? הוא מוציא מעצמו מעל למקסימום. עושה הכל. להזכירך – הוא קלע 9 נקודות רצופות שהביאו את פיניקס לפלוס 1 במשחק, לפני שהחטיא מהקו.
הוא לא קלעי ברמה של הגדולים, הוא לא אמור להוביל קבוצה. הוא מספר 2 שהפך ל-1 מול שתי הקבוצות הכי חזקות בקונפרנס, ואולי בליגה.
פאני – יש לך מזל שאני אוהב אותך, קבל כרטיס "דלג" על המכבסה
🙂

NFS
NFS
25/06/2021 11:42:56
Reply to  דה שוט

תשמע אני בעד הקליפרס בסדרה הזו, והייתי בעדם גם מול יוטה. הייתי צריך לעכל את זה כי חשבתי שאהיה נגדם כל הדרך.
את פול ג'ורג' אני מחבב ואני כמובן מעדיף אותו על הפרקט. בחיי שבמשחק הזה שמעתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים מתעצבן עליו על איבודים שטותיים, החטאות. אולי אפילו יצאה איזו מילה לא במקום סטייל "כלומניק" וכד'.
הנשיקות שהוא הפריח לקהל אחרי הפוקס מהחצי.
רק להכניס אימוג'י 🤦‍♂️
לעומתו צמד הקילרים גקסון את בברלי – רספקט. לא ריספקט, בלי ה-י', רספקט.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 11:58:39
Reply to  NFS

ג'ורג' הוא לא כוכב מהרמה הראשונה בליגה. הוא לא פרנצ'ייז.
אין לו את הקליעה של דוראנט, הספוטים של קאוואי, העצמה של יאניס, הוורסאטיליות של דייוויס, הגודל של אמביד, הגאוניות של לוקה ושל לברון או התזזיות של יאנג. הוא גם לא ברמת ייצור הנקודות של הארדן "הרזה".
הוא מספר 2 קלאסי. עושה הכל מהכל אבל חייב לעבוד מאוד קשה ולכן עושה גם שטויות. זריקות קשות ואיבודים. יש לו גם היסטוריה של החנקויות שלא עוזרת.
השנה – להוריד בפניו את הכובע. עזר לקאוואי לעבור את לוקה ממצב בלתי אפשרי. לקח על הגב את הקבוצה מול יוטה במצב בלתי אפשרי. עשה ניסים במשחק 2 ובעט בדלי. ובא לתת עבודה אתמול – עם כל הקופים האפשריים על הגב. קלע או לא קלע, איבד או לא איבד – זה לא משנה. הוא בא לזרוק, להלחם, לקחת ריבאונדים, למסור אסיסטים. אם היה אפשר לזלזל בדאלאס (עדיין התחילו עם 0:2 בחוץ, זה בור עמוק) – הרי שאי אפשר לזלזל ביוטה עם ביתיות ובטח שלא בפיניקס הלוהטת (9 נצחונות רצופים. זה כבר ממש פו אנד פו).
ג'ורג' שחקן ענק. אולי הלא-פרנצ'ייז הכי טוב בליגה.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:18:51

הפסד מבאס. אבל לא מפתיע –
מגיע הרגע בו כבר אי אפשר לגנוב ניצחונות.
היכולת, עוד מהרגע הראשון פשוט לא הייתה שווה ניצחון.
.
תודה, אדר.

פיני
25/06/2021 9:20:34

לגנוב? מתי הסאנס 'גנבו' ניצחון בפלייאוף הזה?

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:25:14
Reply to  פיני

במשחק הקודם. יותר מזל משכל.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 9:36:09

מסכים לגבי המשחק הקודם. בהחלט גנבתם אותו עם המון מזל.
לגבי אייטון – אני לא יודע מה מותר לי או אסור במסגרת הסכמי ורסאי – אבל 70% לא מספר את כל הסיפור. זאת שטות מהמדרגה הראשונה. באמת.
כוכב שרוצה להשפיע על ההתקפה חייב להפעיל לחץ על ההגנה. תראה את האחוזים של ג'ורג' היום – ותראה את הפלוס מינוס שלו – אז מה זה אומר? שהוא היה גרוע לקליפרס? דיאנדרה אייטון במינוס 25! אז מה זה אומר? שהיה טוב לפיניקס כשהוא על המגרש?
אייטון לא מפעיל שום סוג של לחץ על ההגנה, ההגנה לא "סופרת" אותו, מוכנים לחיות עם ה-20 נק' שלו ב-80%, זה מפנה את הגארדים להשתולל על האחרים, לנשוך את בוקר כמו דגי פירנה.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:42:59
Reply to  דה שוט

אין לי ברירה אלא להכריז על ביטול הפסקת האש…
.
ראית את המשחק???
אתה באמת כותב על פלוס מינוס של משחק בודד?
לא יכול להיות יותר דמגוגיה מזה.
.
8 נק' מהמינוס של הסאנס הן מהרגע הראשון.
בלי אייטון הרבע נגמר ב-20 הפרש,
וכל מי שצפה במשחק יודע את זה.
לחץ לא חייבים להפעיל עם כדרור. כמה לחץ קליי מפעיל דרך כדרור?
מספיק שהוא נע בשביל להשפיע על התקפת היריבה.
אם היית צופה במשחק היית רואה איך תחת לחץ בוקר נפטר מהכדור עם לוב לשום מקום. רק שחקן כמו אייטון יכול לתפוס כדור שכזה, ואז על ההגנה לקלוע ג'אמפ הוק רק רשת.
.
יאללה,
הגיע הזמן להשתחרר מאותן תגובות שנכתבו עוד לפני המשחק,
בגלל שאם היית צופה בכל המשחק לא היית נותן להן אור.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 9:52:46

ראיתי את הרבע האחרון – כמו במשחק הקודם (שם ראיתי קצת יותר) – והשלמתי היילייטס.
אני מבין את התסכול שלך, לא מההפסד חלילה – כמו שאמרת – אתם קבוצה ואתם תתגברו – התסכול מכך שמנפנפים לך בבוקס-סקור.
מרגיז נכון?
בשורה התחתונה – המשחק נגמר על 14 עם הפרש דו ספרתי יציב מאמצע הרבע השלישי (עם גיחה ל-6 ברביעי). ג'ורג' שיחק כמעט כל המשחק. הפלוס מינוס שלו גבוה ב-9 מההפרש. מה זה אומר?
לעומת זאת של אייטון מינוס 25 – נמוך ב-11 מההפרש. מה זה אומר?
ד"א יודע למי היה הכי גבוה? זובאץ. פלוס 28!!!! מה זה אומר?
.
שקול היטב את מילותיך. אני משאיר לך את המילה האחרונה.
🙂

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 10:04:38

א. זה כבר לא סוף הפסקת אש. זו מלחמה מלאה.
.
"מנפנפים לך בבוקס סקור".
להבדיל, אני לא אכתוב על משחק בודד אם לא צפיתי בו. אתה מוזמן לחפש מתי עשיתי זאת.
תחפש גם מתי הזכרתי את ג'ורג' עם מגוון נרטיבים. בצורה מוזרה אתה מתבלבל ביני לבין חבריך השבורים.
.
התבוננות בפלוס מינוס של משחק בודד זו טיפשות.
0 יכולת ללמוד משהו אמיתי על המתרחש.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2021 13:56:22

אני מת על אייטון, אבל ההשוואה לקליי של הסנטרים טיפשית להפליא, הלחץ שקליי מפעיל זה הרבה בגלל הטווח הבלתי נגמר שלו כשחקן. אני לא מדבר על השטות בכלל של לקחת שחקן כמו אייטון לפני דיוויס יוקיץ…. אני רק מדמיין את יוקיץ בפוסט ולצידו סקורר כמו בוקר וקליי שלושות, או את ההתקפה עם אמביד (איזה דאבל היה אפשר לעשות עליו שבוקר לידו?גיא גם דונציץ מתעייף ברביעי בגלל חוסר עזרה עדיין הייתי לוחש אותו לסאנס בכל יום לפני פול
.
לגבי אייטון הוא שחקן מצויין הוא עדיין לא בקליאבר של הסנטרים הגדולים , עם זאת בפלייאוף הוא מראה סוף סוף את ערכו הוא היה מהנקודות אור הבודדות של הסאנס אתמול צריך ללמוד לשחק עליו יותר, לסאנס היה יום קליעה שחור ואי אפשר לנצח שאתה מחטיא ככה מהשדה.

פיני
25/06/2021 9:44:56
Reply to  דה שוט

אתה לא איתנו

פיני
25/06/2021 9:43:45

לוידע… הסאנס איבדו יתרון בסיום, במשחק בו הם שלטו.
גם אם זה יותר מזל משכל, זו לא גניבה

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:49:25
Reply to  פיני

בוא נודה באמת. אין באמת דבר כזה "לגנוב ניצחון". אבל עדיין,
המון מזל.
טבלת הסיכויים במכפלות – הסיכוי שג'ורג' יחטיא פעמיים כפול הסיכוי לשמור על הכדור אחרי החטאה סמוך לבאזר (היה אייטון תופס את הכדור? כנראה היה נגמר לו הזמן לפני שיכל לעשות משהו) כפול הסיכוי להצליח להוציא לפועל את התרגיל המנצח?
לא גבוה במיוחד…

פיני
25/06/2021 9:53:25

בסדר, אתה מדבר על הפוזשן האחרון. במשחק עצמו, פיניקס הייתה עדיפה.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 9:45:29

דרך אגב,
נקודה לאופטימיות (בכלל לעתיד הסאנס).
כמו אחרי ההפסד הקודם (פיגור 1 – 2 מול הלייקרס),.הסאנס לא ירדו לחדר ההלבשה עצבניים, כעוסים, מפורקים.
זו קבוצה,
והם מאוד מחוברים.
את הדבידנד הם יגזרו בהמשך,
גם אם זה לא יהיה העונה.

golan
golan
25/06/2021 9:54:18

תודה על הסיקור.
שבת שלום

NFS
NFS
25/06/2021 11:50:00
Reply to  דה שוט

עזוב, תמיד יש את הסטטיסטיקות האלה של קלע ככה וככה למשך ככה וככה בזמן ככה וככה.
גם קמרון פיין הצטרף למועדון יוקרתי- הקלע המוביל כאשר הקלע השני אחריך קולע 5 נקודות פחות וסל ניצחון.
כאמור הוא הצטרף למועדון יוקרתי של קארים עבדול ג'אבר, רקס צ'פמן, מנוטה בול וג'ון קקימייקר.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 12:02:25
Reply to  NFS

חחח ג'ון קקימייקר זה הפרנצ'ייז בקבוצה של יואל והטמיר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25/06/2021 12:19:59
Reply to  דה שוט

דמגוג ושטן

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 12:36:11

דה מגוג ודה שטן.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 13:24:41

חחחחח
יואל תשים צללית שלו ״עושה תרגיל״ על החיתולים כמו הצללית של מייקל באייר-ג׳ורדן, עזוב – הוא יכול להיות ה״לוגו״ שלכם 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
25/06/2021 12:59:05
Reply to  דה שוט

זה הנסיין שלנו בפס הייצור.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2021 14:12:38

אני מת על אייטון, אבל ההשוואה לקליי של הסנטרים טיפשית להפליא, הלחץ שקליי מפעיל זה הרבה בגלל הטווח הבלתי נגמר שלו כשחקן. אני לא מדבר על השטות בכלל של לקחת שחקן כמו אייטון לפני דיוויס יוקיץ…. אני רק מדמיין את יוקיץ בפוסט ולצידו סקורר כמו בוקר וקליי שלושות, או את ההתקפה עם אמביד (איזה דאבל היה אפשר לעשות עליו שבוקר לידו?גיא גם דונציץ מתעייף ברביעי בגלל חוסר עזרה עדיין הייתי לוחש אותו לסאנס בכל יום לפני פול
.
לגבי אייטון הוא שחקן מצויין הוא עדיין לא בקליאבר של הסנטרים הגדולים , עם זאת בפלייאוף הוא מראה סוף סוף את ערכו הוא היה מהנקודות אור הבודדות של הסאנס אתמול צריך ללמוד לשחק עליו יותר, לסאנס היה יום קליעה שחור ואי אפשר לנצח שאתה מחטיא ככה מהשדה.
.
שמעון תפתח את המכבסה גיא צריך להיכנס איתך לכמה סיבובים

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 14:29:51

אתה מטפטף לכל עבר, ברוך. אולי החיתול של יואל יעזור…
.
התאוששת מההופעה של טריי "פח אשפה שאין לו אופי של כוכב" יאנג?

כן, אין ספק. אתה מבין היטב (ובצורה אינטימית) מה זה טפשי…

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2021 14:51:02

התחלת להמציא זה יותר מתאים לחגי… די מאכזב

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 14:57:19

חביבי,
ציטוטים מדויקים. מילה במילה –
"אין לו אופי של כוכב".
"פח אשפה".
יש עוד כמה,
אבל זה מיותר.
.
אתה מוזמן לחזור הבושת פנים למכונת הכביסה.
home sweet home

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 15:00:04

סליחה.
הציטוט המדויק הוא:
"יאנג הזה פח אשפה גדול"
.
ברוך רובין, הופס, מרץ 2021.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2021 15:06:43

התחלנו עם השקרים והדמגוגיות, זה היה במשחק אחד שהוא הסריח את הפארקט, הדעה שלי על יאנג ידועה, בדיוק כמו שכתבתי במהלך הבלוג החי שקרי מסריח את הפארקט.
.
טקטיקות שמתאימות לחגי אבל היום עם הפייק ניוז של לקחת טענה להוציא אותה מהקשר לעוות אותה… די מאכזב חייב לומר, ואני מעט מאוד מופתע מאנשים

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 15:34:13

חביבי,
יש שורה של תגובות שכתבת.
הציטוטים מדויקים אחד לאחד.
.
כן,
אני יודע שהחלפת את דעתך,
וזו זכותך.
אבל בדיון בו אתה מעלה ברוב תגובות מ-2019,
אל תתפלא שאני מביא תגובות שלך מ-2021.
.
אין לו אופי של כוכב.
לי זה נשמע נחרץ למדי. וזה לא היה בבלוג החי במהלך "סערת רגשות".
.
על קרי, דרך אגב, כתבת שאיבד צעד והוא כבר לא הסופרסטאר שהיה.
.
היה והטיעון שלי הוא שאתה כיום חוב כך או אחרת,
או אז זו בהחלט הייתה דמגוגיה.
מה שהיה כאן זה טראש טוק שמטרתו להציב מראה ולהראות לך מעט מהשטויות שכתבת בעבר.
אתה יכול לקחת את זה בחיוך,
אתה יכול להעלב.
אם הבחירה היא (2),
אז אדע להיזהר בתגובותיי היות ואתה לא מעכל טוב טראש טוק.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 15:44:44

במבט לאחור,
יש בהחלט מצב שהתגובות שלי לוקות במעט (או הרבה) יותר מדי ארס. פסיכולוגית, אני לא מורגל לסאנס בפלייאוף.
אני מתנצל, ברוך.
אני מציע הפסקת אש סטייל דה שוט.
.
שבת שלום.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2021 16:45:10

https://hoops.co.il/?p=221728

גיא הציטוט הזה נלקח מפה בבלוג החי, ברור שיש אמוציות ואני מגיב על המשחק עצמו, אתה אחד המגיבים שאני הכי אוהב ואין לי בעיה אם טראש טוק
או להודות שאני טועה (דונציץ קרי שחשבתי שיהיה אולסטאר טייטום…) והרשימה ארוכה, דבר שאני לא מוכן לקבל זה שמוציאים דברים מהקשרם.

גיא הירוק
Admin
25/06/2021 20:05:53

כתבתי שאני מפסיק, אז אני מפסיק.
אבל לא מפוסט זה לקוח הציטוט,
ולא מבלוג חי.

אור
אור
25/06/2021 15:41:23

תודה על הסיקור, עוד לא יצא לי להשלים אבל חייבים להעריך את הקליפרס על היכולת להתאושש ולנצח בצורה מוחצת אחרי פיגור 2-0 בכל סדרה, עם או בלי קוואי.

עגל
עגל
25/06/2021 18:00:33

דה שוט, אתה חדש פה בהופס, אתה רוצה שאסביר לך למה שונאים את "פול ג'ורג' הלוזר?
זה מאז שהוא הפסיד ללברון במיאמי.
הוא היה הבטחה גדולה באינדי וחשבו שהוא יחסל את "השיקוץ".
.
ובלי קשר, יש להודות על האמת, הוא מעולם לא קיים את ההבטחה הגדולה שהוא היה אמור להיות.

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 18:46:02
Reply to  עגל

הוא היה ילד ואז נפצע ממש כשהיה אמור להגיע לשיא. באינדיאנה הוא הגיע מעבר למצופה. מה בדיוק ציפו ממנו? לעצור את לברון ווייד ובוש? עם מי? עם רוי היברט?
חוץ מזה עבר קצת זמן מאז, הוא נותן השנה פלייאוף אדיר. הקליפרס שלו מרגשים, נגעו ללב של רבים. טול קורה חבריקו
🙂

עגל
עגל
25/06/2021 19:36:00
Reply to  דה שוט

מה טול קורה?!
תפעיל את האלגוריתם שלך ותראה שאני היחיד שאמר עליו דברים טובים השנה, עוד מהסדרה נגד דאלאס.
.
הוא כוכב משני מעולה, לא ברמה הכי גבוהה אבל טופ-X כלשהו

דה שוט
דה שוט
25/06/2021 23:18:26
Reply to  עגל

חחחח אני באן מהאלגוריתם
כפי שאמרתי ג'ורג' שחקן מדהים, הכי טוב מאלה שאינם פרנצ'ייז

מנחם לס
Admin
25/06/2021 21:42:30

תודה אדר. גרמת לחתיכת דיון כאן.