טורונטו ודנבר מנצחות ומשוות – סיקור משחקי שבת /ראובן בראל

בוסטון סלטיקס (2) 93 – טורנטו ראפטורס (2) 100

אוי, כמה שבוסטון מצטערים על השלשה של אנובי בסיום משחק 3. אחרי שהיו מרחק חצי שניה מיתרון 0-3 וניצחון כמעט מובטח בסדרה הם בשוויון 2-2 וללא המומנטום שעבר אל האלופים מקנדה.

הפעם הראפטורס לא היו צריכים נס כדי להשיג ניצחון. הם הובילו מהפתיחה בזכות צמד הגארדים לאורי את ואן וליט. טייטום השאיר את הסלטיקס קרובים ברבע הראשון, סמי אוג'ליה עשה זאת עבורם ברבע השני עם 7 נקודות ברבע . הוא גם העלה את בוסטון ליתרון 49 – 46 עם שלשה 1:44 לסיום המחצית. ואן וליט ענה עם אחת משלו.

הרבע השלישי המשיך צמוד עד שאנובי החליט להכאיב לסלטיקס עוד יותר כשקלע מאותה נקודה והחזיר את היתרון שחמק לראפטורס.

מכאן הראפטורס כבר לא איבדו את היתרון, סיאקם הגיע סוף סוף לסדרה ולמרות אין סוף החטאות מחוץ לקשת (2-13) קלע 11 נקודות ברבע השלישי בדרך ל 23 במשחק. שאר הראפטורס קלעו כמעט 50% מחוץ לקשת הרבה בזכות הנעת כדורותנועה מצויינת , הנה דוגמא :

הסלטיקס ובעיקר בראון וטייטום ניסו לחזור דרך שלשות אבל פגעו רק ב 2 מ 10 ברבע האחרון ו 7 מ 35 במשחק. הם יצטרכו לקלוע ב הרבה יותר טוב כדי להחזיר לעצמם את היתרון בסדרה.

לוס אנג'לס קליפרס (1) 101 – דנבר נאגטס (1) 110

יוקיץ ומארי מקשים על קוואי – הצמד של דנבר השווה את הסדרה

רבים הספידו את הנאגטס אחרי המשחק הראשון בסדרה, את המשחק השני הם פתחו בסערה והצהירו אנחנו לא מתכוונים לוותר . יוקיץ קלע 15 נקודות עם 3-3 מחוץ לקשת. מארי הוסיף 11 נקודות , שנתנו לדנבר יתרון 19 בסיום הרבע שבסופו של דבר הכריע את המשחק.

יוקיץ את מארי הוסיפו עוד 9 נקודות כל אחד ברבע השני ושמרו מרחק ביטחון מהקליפרס.

הנה הביצועים של ה ג'וקר במחצית הראשונה :

שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הטבעת ברבע השלישי (פחות מ 30% לשתי הקבוצות, הקליפרס עם 0-6 לשלוש, הנאגטס עם 2-11) הקליפרס ניסו לחזור דרך הקו כשהגיעו אליו 19 פעמים מול 2 ביקורים בלבד של דנבר אבל השאירו שם 8 נקודות יקרות – הרבה להחטיא, השחקן ה 6 הטרי הארל עם 2 מ 6 , 12 לדנבר לפני הרבע האחרון.

פול ג'ורג' ניסה לנגוס ביתרון שחל דנבר ואף הצליח לצמק ל 5 בלבד , 8 דקות לסיום אבל הנאגטס מצאו גיבור חדש בדמות גארי האריס שענה על כל נסיון צמצום של הקליפרס עם סל משלו והבטיח את הניצחון של דנבר.

מארי סיים עם 27 יוקיץ עם 26 ו 18 . פול ג'ורג' קלע 22 לקליפרס, קוואי ירצה לשכוח את המשחק וגם את ג'רמי גראנט ששמר עליו . (13 נקודות , 4-17 מהשדה).

Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zivovivo
zivovivo
06/09/2020 8:01:33

תודה ראובן,
מעניין ממש מעניין 🙂

מנחם לס
Admin
06/09/2020 17:32:43
Reply to  zivovivo

ראובן סקירה לוהטת. מצויין. 10

Jonathan
Editor
06/09/2020 8:01:37

כבר בסוף הסדרה של דנבר מול יוטה הימרתי על זה שהקליפרס יעיפו אותם בסוויפ. אחרי המשחק הראשון השתכנעתי יותר. שמח לגלות שהם נותנים פייט. אם הם ימשיכו לעצור ככה את קוואיי הם אפילו ישיגו עוד ניצחון לפני שיודחו.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 8:14:32

תודה על הסיקור המעולה.
הערב הייתי בלואוד מנג'מנט, הגעתי רק לרביעי של דנבר.
1. אי אפשר לא לאהוב את דנבר. אם הם ימצאו דרך להאט את קאוואי – יש להם צ'אנס. אבל מוקדם לשמוח. קאוואי רוצח, זה לא יעבור לדנבר בשתיקה. ג'מאל מוריי בזון זה השחקן הכי בלתי עציר בליגה – אחרי הארדן.
2. אם טייטום בא למשחק עם נעל אחת לבנה ואחת אדומה – זה אומר שיש לו דברים יותר חשובים בראש מאשר הניצחון. הוא אמנם היה טוב אבל בוסטון קיבלו בראש. שיבואו לנצח ולא לעשות פוזות. עכשיו הם צריכים להתפלל שהשלשות של רונטו לא יפלו במשחק 5. לבי איתך רזיאל.
3. פאני – קראתי על הקולומביה – גדול! אני זוכר את השער הזה, אוואט הניח את הרגל אחרי שהכדור עבר חחחחח
4. כל הכבוד לאנשי ונשות הבלוג החי! אני לא מזכיר שמות כדי לא לשכוח אף אחד. נתתם בק-טו-בק מרשים אחרי ליל שישי הבלתי נגמר. מקווה שנשאר לכם כוח להערב, יש לנו לילה מפוצל. הבועה ממריאה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 9:43:00
Reply to  דה שוט

לגבי הנעליים של טייטום, כל מילה וזה סימפטום של משהו….

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/09/2020 10:29:33
Reply to  דה שוט

כן זה בדיוק המשמעות של זה שהוא בא עם נעליים בצבע שונה. אני שמח שאנחנו לפחות אחרי הימים האפלים שבה אנשים היו מפרשים בפירושים מופרכים ומופרחים את צבע הנעליים כנטייה מינית ואם מישהו הוא עם נטייה מינית הומוסקסאלית אז ברור שהוא גרוע.. לפחות עם הפירושים שלך אין הכתמה של קהילה שלימה. זה סתם בפסיכולוגיה בגרוש.

גיא הירוק
Admin
06/09/2020 10:48:56

נו באמת, חגי.
שוב אתה חי מהבוקס סקור ומתעלם מהמציאות, גם כאשר היא בועטת בך עם נעל ואדומה. אדומה!!!
לא ברורה לך המשמעות של נעל אדומה + לבנה?
זו נעל שהיא אפקטיבית בצבע ורוד!!!
על מה לעזאל הוא חשב, טייטום! בטוח שלא על כדורסל.
אתה ניסית לקלוע מטווח ה-3 עם נעל אפקטיבית ורודה?
רואים שאתה לא שחקן כדורסל בעברך…
.
(ורגע לפני שאתם אנשי המספרים קופצים עם "הוא סיים כקלע המצטיין של הסלטיקס באחוזים טובים, כאשר הוא היחיד בחמישייה עם +/- חיובי, אני חייב לציין שיש דברים שהסטטיסטיקה פשוט לא יודעת לספר. ורוד, חגי. ורוד!)

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:08:23

הו שלום איש המיספרים,
חסרת לנו פה בימים האחרונים,
יצא לך לראות איזה משחק באחרונה או רק בוקס-סקורים? (פיניקס הרי כבר לא משחקת…)
חשבתי שאולי נסעת לאומן,
🙂
שמעתי שיש שם חנויות מלאות בוקס-סקורים ציבעוניים, אפקטיביים ו-PERים מרהיבים, ודיפנסיב-רייטינגס בצורות שטרם נראו. חגיגה לעיניים!
אם המנהיג שלך בא למשחק עם נעל אחת אדומה ואחת לבנה – זה אומר שיש לודברים אחרם בראש ושהוא מתעסק בשטויות במקום בכדורסל. אבל לא רואים את זה בבוקס-סקור אז זה חסר משמעות.
🙂
ראיתי באומן כתובת: ב… בו… בוק… בוקס סקור מרפרנס

גיא הירוק
Admin
06/09/2020 11:17:26
Reply to  דה שוט

תראה איזה קטע,
בסוף השבוע לא ראיתי משחקי כדורסל בכלל.
ואתה יודע מה עוד לא עשיתי?
לא כתבתי הכרזות מרחיקות לכת על אותם משחקים בהם לא צפיתי.
למעשה, אתה מוזמן לחפש מתי לאחרונה כתבתי על מילווקי/בוסטון/טורונטו ושאר הקבוצות שמשחקות במשחקים המוקדמים.
.
(רמז, בשביל לעזור לך לא לשרוף זמן מיותר: אני כותב בוחר להיכנס לוויכוחים רק אודות משחקים בהם צפיתי)
.
"אם המנהיג שלך בא למשחק עם… (השלם את החסר)"
.
תגיד, אתה באמת רציני? באמת?
ראית איך אהודך ווסטברוק מתלבש? במקרה שלו, זה גם מלמד על משהו, או שהפסיכולגיה עובדת רק כאשר היא מתאימה לנרטיב?
.
(אתה לא צורך לענות. כל מילה נוספת מיותרת)

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:26:16

גדול אתה 😀
״זה הטיעון שלי – אל תענה – כל מילה מיותרת״
😂😂😂😂😂

גיא הירוק
Admin
06/09/2020 11:49:30

די, נעלבת?
זה שהדוקטור רגיש, אני יודע. אבל גם אתה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 11:39:34
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:25:04

גיא לגמרי פספסת את המסר שלו:
comment image

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:28:02

כיוון שלא כתבת שאסור לענות אז אני מניח שמותר:
שתי הנעליים באותו צבע 🙂
אבל אהבתי

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:30:33
Reply to  דה שוט

יופי אז תפסיק לדבר שטויות

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:37:49
Reply to  דה שוט

אני רואה שאימצת את כללי השיח של גיא 😀

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:38:45
Reply to  דה שוט

טוב תמשיך – אחרי הכל זה יעזור באמת לאנשים לקחת אותך יותר ברצינות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 11:42:21
Reply to  דה שוט

אם כבר אז גיא איצץ את כללי השיח של עידו.

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:44:06
Reply to  דה שוט

רזי אתה האחרון שיש לו זכות להטיף כאן למישהו….
בטח כשזה מגיע לשיח.
לך תחפש עוד משהו שסטיבנס עושה לא טוב.

גיא הירוק
Admin
06/09/2020 11:52:31
Reply to  דה שוט

דוק,
בו אדם רגיש. רגיש לתגובות הנכתובות עליו, רגיש לתגובות הנכתבות על אחרים.
.
(אבל מה עם התגובות שלך, דוק?)

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:53:56
Reply to  דה שוט

אפרופו סטיבנס – אני עדיין מחכה לדוגמה של שמירה איזורית על מהלך אחרון במשחק. תריץ איזה אלגוריתם – בסוף תמצא משהו.

אור
אור
06/09/2020 11:54:04
Reply to  דה שוט

עזבו גיא ועידו, תנו לשונאים לשנוא או משהו.
.
(איך זה היה?)

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:58:09
Reply to  דה שוט

זהו דה שוט? למדת מילה חדשה – אלגוריתם.
אין לי זמן כרגע לחפש אז את הסיבוב הזה תוכל לרשום לזכותך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:40:52
Reply to  דה שוט

גיא אתה חמוד ואתה יודע שאני שטותניק שבא באמוציות לכל ספורט שאני אוהב.
סטטיסטיקות לא מעניינות אותי במיוחד. אבל אני נהנה מהדחקות. אתה הרי לא נעלב נכון? אם כן אני מתנצל.
המוסד שב"ר הומצא פה ואחרי כן ראיתי שבתגובה הומצא גם מוסד טנ"ש…. בינתיים שב"ר נשבר.. ברוך עזב לאנחות והשאיר את שימון גלמוד, אז אתם צריכים שם חדש, אתה מוזמן להכניס אותי או את דה שוט או את שנינו. מבטיח לא להעלב במקרה כזה אלא רק לצחוק.

דובי
Editor
06/09/2020 11:33:28

אז טייטום אנונובי וונאבי?

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:34:23
Reply to  דובי

לא יודע – הראש שלו כנראה לא בכדורסל…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:41:13
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול

etayle
etayle
06/09/2020 13:24:42

אני לא מתעסק בפסיכולוגיה. אבל לי זה מרגיש שלטייטום יש קושי ל"השתלט" על המשחק. הוא בהחלט מספק נקודות, אבל הן מרגישות שקטות כאלה. משחקן ברמתו אתה מצפה שהוא יהיה יותר מורגש(וגם לקחת יותר עליו במשחק, לא הגיוני שבראון בערב כזה זורק יותר ממנו,למרות ההגנה של טורונטו)

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:00:42

זה פסיכולוגיה במיליון שקל – חבל שאתה לא מספיק פתוח לנסות להבין אותה
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 11:43:29
Reply to  דה שוט

דה שוט עזוב אותו מפסיכולוגים/יאטרים. הכל טוב.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:56:24

תהיה בטוח שבמשחק הבא שתי הנעליים של טייטום יהיו באותו צבע 🙂

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:58:52
Reply to  דה שוט

רגע איזה נעליים מאושרת כרציניות? כל זוג תואם?

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 13:36:10
Reply to  דה שוט

כן גילרי – כל זוג תואם. תרשום.
ד"א, לפני שנתיים וחצי הייתי במשחק בוושינגטון, נגד קליבלנד של לברון.
הוא עלה עם נעל שחורה ונעל לבנה לחצי הראשון – משהו שקשור למחאה וכאלה (התברר לי בדיעבד).
זה צרם. אמרתי לחבר שאיתו באתי – תראה שבמחצית הוא יחליף.
נחש מה?
בחצי השני הוא החליף נעליים.
נחש מה? הוא העלה הילוך וקליבלנד ניצחו.
נ.ב.
זה היה אחד המשחקים האחרונים של ג'ון וול. היה פעם שחקן כזה.
בקשר לאלגוריתם – אל תטרח – אני מניח שלא תצליח למצוא. "אין לי זמן" זה מספיק טוב
🙂

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 14:20:42
Reply to  דה שוט

אתה רוצה להגחיך את הדברים שלי סבבה – שנינו יודעים שגם אני אוהב לשחק את המשחק הזה. אבל אל תגחיך את האינטגריטי שלי. אם אמרתי לך שאין לי זמן זה כי חשבתי על מה זה דורש וראיתי שזה לא ריאלי. ביננו מספיק פעמים שלחו אותי כאן למשימות go fetch ורצתי כמו כלב טוב וחזרתי עם המקל. אז כן לא פשוט כשאתה לא זוכר ללכת לחפש סיטואציות משחק ספציפיות כאלו.
יש המון שחקנים שמשחקים אם נעלים לא תואמות מדי פעם. אין לזה שום קשר למשחק אז אני שמח שזה לא מתיישב עם השקפת העולם הדה-שוטית אבל גם במשחק של לברון שאתה זוכר כל כך טוב הוא היה 4 מ-12 בחצי הראשון ו4 מ-11 בשני. והוא כל כך העלה הילוך ברביעי שהוא סיים שם 2 מ-7 והחטיא את כל הזריקות האחרונות שלו (הנה אתה רואה כשזה לא מסובך אני יודע ללכת למצוא). אולי לך זה צורם אבל כנראה שלליגה זה לא.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 14:38:52
Reply to  דה שוט

קבל ביג לייק,
אני ממש לא מזלזל ביכולת שלך למצוא דברים שכולנו לא מצליחים – עובדה שמצאת בקלות את הפרטים על לברון (ד"א זה היה ברמת האנקדוטה, אבל בהחלט מעניינים הנתונים).
דיברתי בטון מליצי כי אני באמת חושב שיהיה קשה למצוא דוגמה לאיזורית במהלך אחרון. פשוט לא עושים את זה – כי יכול לקרות אסון בדיוק כמו שקרה – זה עלול לעלות לבוסטון בסידרה כולה.
בוא נראה עם איזה נעליים טייטום יבוא במשחק הבא. הנה – האינטגריטי שלי בסוליות של טייטום!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:41:55
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
על איזה צבע אתה מהמר?
הוא יכתוב משהו עליהן?

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 14:45:18
Reply to  דה שוט

אני לא מעז להמר על צבע, אבל מהמר שיהיו באותו צבע. אם לא – אז רק הפסד שלכם יציל אותי – אחרת טנש יעשו ממני סטייק
🙂
לכתוב עליהן אני מרשה לו – כולם עושים את זה.

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 14:47:50
Reply to  דה שוט

אך אחד לא יעשה ממך סטייק בטח לא גיא שידוע באנינות הטעם…
סביר שהוא יבוא עם זוג תואם כי זה מה שהוא עושה רוב הזמן אבל בערך כל משחק הוא משחק עם צבע אחר. אז מה זה יגיד?
ככה או ככה – כלום.

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/09/2020 13:35:24
Reply to  דה שוט

אם זה מליון שקל אצלך.. שיהיה. אתה עוזר לי להבין איך ייצרו ידע לפני המהפכה המדעית. גם שם אני שמח שבאופן עקרוני התקדמנו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:42:31

חגי שחרר
למה אתה לוקח את זה כל כך ברצינות?

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/09/2020 15:04:28

כי זה נאמר ברצינות. תסלח לי רזי אבל זה מאוד קרוב לפרשנות שלך על סטיבנס. לא שאני פסיכולוג אבל התחום שלי מספיק קרוב לשם.. היה עובר לך בשקט אם מישהו היה כותב שטויות על ההתחממות הגלובלית או כמה זה חרטא כל מה שמספרים לנו על היכחדות המינים? לא נראה לי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 17:23:20

חגי, זה אתר ספורט, לא היה מזיז לי אם מישהו היה כותב שאין התחממות גלובלית. בחיי, לכל היותר הייתי כותב:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ושם כמה סימני קריאה או נקודות.
אותו הדבר עם ההכחדה השישית. אני פה בשביל ספורט נטו ומה שקשור בספורט.
בחברות מגיל העמידה….
🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

יש שמועות שאומרות שטייטום גם, רחמנא לצלן, מתגלח כל יום. תסתכלו על הפנים שלו, תמדדו את אורך השערות שלא קיימות.
אדם שמתגלח כל יום, שכל יום משקיע דקות, שניות אפילו, לגילוח הפנים שלו. זה עוד כמה דקות, שניות אפילו, שהוא לא משקיע בלרצות יותר. יש לו דברים חשובים יותר, יותר שטויות, בראש מאשר הניצחון. כמו חוסר בשערות.
ושלא נתחיל לדבר על מה אומרים על אנשים ללא שיער פנים. אנחנו בכל זאת בחברה מתורבתת.
גאד, אני שונא בולשיט ניו אייג'י ניאו ליברלי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 11:44:15

חחחחחחחחחחח
למה אתה שונא?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

כי השימוש של ההון בניו אייג' שמטיף להתפתחות ואחריות אישית מנותקת הקשר מהסביבה הוא לא סתמי. הוא הצורה בה הוא יכול להמשיך להצדיק לעצמו חוסר שוויון. להצדיק לעצמו גזענות. הומופוביה.
אחרי הצבא העברתי שיעורי תגבור בבית הספר הישן שלי לתלמידים חלשים, רובם אתיופים. הם סיפרו לי שהביאו להם (לכל בית הספר) הייטקיסט שיספר להם על הצלחה, ושרצון זה הדבר החשוב ביותר. אז כמובן שההייטקיסט לא היה אתיופי שעלה לכאן בשנות האלפיים, לא אחד שנתקל בגזענות מימיו ולא הוסלל לשכונות עוני ודחייה מהממסד עצמו. כי כשהם לא עושים שיעורי בית כי אין להם בית, אין לאותו הייטקיסט שום דבר שהוא יכול להגיד להם על רצון שיעזור להם. והמסר היחיד שהוא מעביר להם הוא שאם הם נכשלים בתנאים הנוראיים שהם קיבלו זה אשמתם בלבד ושהם כישלון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:44:33

חבל מאד
אבל לא מבין מה הקשר לטייטום שהוא מצליחן גדול ובטח ירוויח בעשר השנים הבאות יותר ממה שאני ואתה יכולים לחלום עליו?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא מבין מה הקשר בין לקשור הכל ל"רצון" ו"אמונה" לבין לקשור הכל ל"רצון" ו"אמונה"?
שאלת למה אני שונא בולשיט ניו אייג'י ניאו ליברלי, זו הסיבה. הוא גם manifests עצמו במקומות אחרים, בדרכים אחרות, ומכריח את עצמו על מקומות קשים יותר, תוך אותה התעלמות ממנגנונים חברתיים. כמו שדה שוט עושה כאן.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 16:24:44

איסלנדי – אתה נלחם נגד עצמך. כל מה שאמרתי זה – שאם הכוכב שלך מופיע למשחק כל כך חשוב (משחק על המומנטום שאבד בטעות נוראית) עם נעליים צעקניות – זה אומר משהו על היחס שלו למשחק. לפטור את זה או להתעלם מזה – זה חוסר רצינותצ (מצחיק שהקטמוני חושב שזאת בעצם רצינות). אתה הרי חושב כמוני – אז למה אתה מתווכח? זה לא קשור לניו אייג' שיט – זה פסיכולוגיה פרויידיאנית ברמה הכי בסיסית שלה. הכי אולד-אייג' שתמצא (אולי חוץ מסופוקלס, שעליו פרוייד מתבסס). הבגדים שלנו אומרים עלינו משהו. מה? לא?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אם הכוכב מופיע למשחק כל כך חשוב עם בגדים צעקניים, זה לא אומר משהו?
אני לא חושב כמוך בכלל. אני מגחיך אותך. אני לא חושב שהבגדים של ראסל אומרים אם הוא רציני או לא. גם לא הנעליים של טייטום או הציפורניים שלו. זה גג אומר שהוא רצה ללבוש זוג נעליים בצבע שונה והוא נמצא בחברה שבה הוא יכול לעשות את זה. הבגדים שלנו מקסימום אומרים עלינו מאיזה חברה למדנו לסגנן.
מה שאתה עושה זה לא פסיכולוגיה בסיסית, זה זילות של פסיכולוגיה, אסטרולוגיה של פסיכולוגיה, עבור דברים ניו אייג'יים שנגועים בגזענות או גילנות כדי לדחוף הכל לתבנית של "הוא הצליח כי הוא רצה יותר" שלא תקפה בשום מקום בעולם האמיתי.

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/09/2020 16:41:52

תסלח לי שאני לא רציני? בהנחה שהפסיכולוגיה הפרויידנית היא הדבר שאפשר לקחת כפשוטו (התקדמנו מאז אתה יודע..) כמה אתה מבין באותה פסיכולוגיה פרויידנית? תסלח לי אבל עם רמת הידע שאתה מפגין אז זה בערך כמו שאני אטען שהסלטיקס הפסידו בגלל השפעות קוונטיות מסויימות, הנה קראתי 3 ספרים של האוניברסיטה המשודרת בעניין אז אני מבין. זה נראה לך רציני?

דובי
Editor
06/09/2020 11:45:26

אבל הקטע עם הזקן נכון!
מי שמגדל זקן מנסה להסתיר משהו. ידוע.
אז מי שמתגלח הוא גלוי לב וכנה.
והמסקנה ברורה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דובי

ומי שמגדל זקן צרפתי?

דובי
Editor
06/09/2020 12:12:41

זה כבר בחלק של העדפה לאומית ועם כאלה לא מתעסקים.
הדיון עוצר במקום של הכללות מופרכות בנוגע למין האנושי בכללותו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:45:05
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שהכל ברוח טובה

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 11:51:25

נתת דוגמה בצחוק (שלא מצחיקה) אבל יצא לך הפוך.
מי שמתגלח כל יום הוא חרוץ, מי שמגדל זקן הוא עצלן.
אבל היום זקן זה כבר אופנה אז יש מזוקנים שהם גם חרוצים. אין מגולחים עצלנים.
לוגיקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

לרגע לא חשבתי שאין לך דעה ברורה ומטומטמת להחריד על זקנים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/09/2020 14:47:04

הנה הכנסת את המילה….
חיכיתי לראות מי יהיה הראשון שיכנע, האמת, לא חשבתי שזה יהיה אתה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

"לרגע"? זו מילה טובה מאוד בהקשר המתאים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

אבל רגע, טייטום בחר שתי נעליים בצבע שונה. התאים אותם. למה זה לא חריצות? השקעה מעבר למה שחובה עליו?

דובי
Editor
06/09/2020 12:57:45

הפוך גוטה.
כמו דיוגנס שראה במותרות העולם הזה מסיחי דעת מיותרים, חי חיי כלב והתגורר בחבית, כך ג'ייסון טייטום שבשוכבו ובקומו טרודה נפשו בעניינים שברומו ואין לו פנאי לשאלת התאמת צבע נעליים, רחמנא ליצלן.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

1) דיוגנס גם לא התגלח.
2) הוא סתם ציניקן.

דובי
Editor
06/09/2020 13:24:40

סקפטי ידידי, סקפטי. עוד מאירופה הוא היה סקפטי.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 13:41:37

חחח איסלנדי הכל הפוך אצלך היום 🙂
לא אמרתי שהוא עצלן. ההיפך.
עצם זה שהוא השקיע אנרגיה, זמן ומחשבה בדבר כל כך לא חשוב ולא קשור למשחק – מראה לך שהיו לו דברים אחרים בראש, מלבד הניצחון ו/או התרומה שלו לקבוצה בצד המקצועי.
אתה והקטמוני בתחרות – מי חושב יותר "קשה".

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 13:42:15

הגם אתה דובוס?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אתה הכנסת את העצלן/חרוץ. אני אמור לרוץ כל פעם במעגלים אחריך?
אז פעם אחרונה, אני חוזר לשאלה המקורית.
הוא התגלח. הוא ככל הנראה מתגלח קבוע. עצם זה שהשקיע כל כך הרבה אנרגיה וזמן במשהו שהוא לא הניצחון במשחק, לא מראה לך שהיו לו דברים אחרים בראש מלבד תרומה לקבוצה? זה לא אומר לך כלום לגבי הלבוש המוגזם שנבחר בקפידה של ראסל אהובך?
מי חושב יותר קשה – אתה. מאה אחוז אתה. אתה אומר משהו מטופש לחלוטין ומעוות כל פעם מחדש את העולם כדי שיתאים. נכנס פול גז עם ראש בקיר ואומר שזו אשמתנו שלא עשינו כמוך.

דובי
Editor
06/09/2020 14:11:57

אני כאן בשביל הכיף

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 14:42:59

איסלנדי – אני אמרתי שהנעליים של טייטום הראו משהו על ההתייחסות שלו למשחק. אתה חושב שזה מטופש, זכותך. אתה צודק – אני לא צריך להכריח אותך (לראות את האמת… חחח… סתאם).
.
דובי – קבל ביג לייק – העיקר שאם וכאשר (מלו, תפוח גדול וכאלה) – אל תשכח לזרוק עלי מילה טובה במועדון שלכם (יש במועדון עוד מישהו חוץ ממך?!) ולאשר את האפליקציה שלי…

דובי
Editor
06/09/2020 14:55:52

שמע ידידי, אני כמובן לא יחידי ביחידה ויש עוד מלבדי, העניין הוא שהרוב הוא דומם וביישן ולא מודה.
אבל באיזו אפליקציה עסקינן? רוב המכרים שלי הם עובדים סוציאליים ומטפלים. זה רלוונטי אליהם?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא אמרת איך זה אומר כאן ואיך זה לא אומר במקרים אחרים. ואתה לא יכול כי זה לא מסתדר עם המציאות.
אני יכול להגיד שבוסטון הפסידה וזה באחריותו האישית של ג'ייסון טייטום בגלל שהוא גזר ציפורניים לפני המשחק. זה לקח ממנו כוחות עצומים שהיה צריך אותם כדי לחשוב על הרצון לנצח. תוכיח אחרת.

דה שוט
דה שוט
06/09/2020 16:36:18

דובי התכוונתי "אפליקיישן" – כלומר טופס בקשת הצטרפות. "יש עוד מלבדי…" חחח אחד הטובים
.
איסלנדי, עניתי לך למעלה
🙂

גיא הירוק
Admin
06/09/2020 17:08:42


.
עכשיו ברור איך הת'אנדר הפסידו לג'אז בפלייאוף 18'.
עם חוסר רצינות שכזה (הבן אדם, אחרי משחק הפסד, לקח את הזמן להתאים לעצמו תלבושת סגנונית שכזו. בושה),
לא היה לת'אנדר סיכוי כלשהו.

דובי
Editor
06/09/2020 17:16:07

בכבוד, כולם מוזמנים!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לילה מצוין לאוהד הנייטראלי, כן ירבו.
.
דברים הסתדרו לדנבר משני צדדי הפרקט. מעניין למה.
.
לא צפיתי, אבל לפי הקליפים כאן יוקיץ' מסתדר מצוין עם זובאץ', ובטח עם חילופים, ובלילות שהוא קולע בעצמו מצריך דאבל טים, ואם האחרים קולעים את הזריקות שהוא מייצר להם ההתקפה עובדת.
.
בהגנה – נראה במשחק הבא האם גרנט באמת מצליח לעשות מה שאף אחד אחר לא כל כך מצליח, או שזה גם היה יום חלש של קוואי. בכל מקרה, קשה לי להאמין שהקליפרס ימשיכו לקלוע כל כך גרוע מבחוץ (28 אחוז מעבר לקשת).
.
מקווה שהדבר ימשיכו למצוא פתרונות והסדרה תתארך.
.
טורונטו קבוצה, לא יעזור כלום. כל הכבוד להם. אחלה סדרה קיבלנו. יהיה מעניין לראות כל אחת משתי הקבוצות מול מיאמי הלוהטת.
.
תודה רבה ראובן

Berch
06/09/2020 8:18:14

נצחונות משמחים מאוד עבורי.
אחלה סיקור
🙂

Yp
Yp
06/09/2020 8:24:17

בוקר טוב ותודה על סיקור טוב ומהיר
1.בוסטון טורונטו : לעולם לא לזלזל בלב של אלוף , ולמי בליגה יש לב יותר גדול מאשר לקייל לאורי ? ( אולי לאיש חולוניה?)
2.קליפרס שעבר : ההפתעה הגדולה בשבילי במשחק היתה ההגנה הנפלאה על קוואי.מאז הפריצה ההתקפית שלו לפני 4 שנים לא ראיתי הגנה שהצליחה ממש לשתק אותו.הרבה מחמאות למאלון והצוות שלו,וכמובן לשחקנים שהוכיחו שהם לא פראיירים . מילה מיוחדת לגארי האריס שהזכיר נשכחות .
ולמדתי שהכינוי של זובאץ הוא זובאקה עקב דמיונו לצ'ובאקה.

Yp
Yp
06/09/2020 8:25:55

התיקון האוטומטי הזה :
שעבר = דנבר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/09/2020 11:27:27
Reply to  Yp

תיקון אוטומטי של גולם! (הרגע היה תיקון אוטומטי מ"גולם" ל"כולם" ושמתי לב לפני הפרסום).

דובי
Editor
06/09/2020 9:10:52

דנבר תענוג. אמנם לא יקרה יותר מדי פעמים שקוואי ביום כזה, עם כל הקרדיט להגנה המצוינת, אבל תענוג לראות את הנאגטס מתחברים כמו שצריך.

etayef
etayef
06/09/2020 9:17:16

למרות המיקוד בקוואי, הצליחו לעצור את כולם: ג'ורג', וויליאמס, הראל, אף אחד לא התפוצץ שם בגלל תשומת הלב שקוואי קיבל. לא ראיתי את המשחק, אבל זה נראה שהסתדרו איתו ב 1/1 שזה דבר נדיר.

Zivo
06/09/2020 9:39:53
Reply to  etayef

ההגנה של דנבר הייתה מפתיעה. נלחמו וחסמו עם הרבה האסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivo

העיפו את המדדה מהספוטים שלו זה היה הכי חשוב ועל הדרך בעטו לו בישבן

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/09/2020 9:41:09

טורונטו מדהימה. הקבוצה עם הכי פחות כשרון בשלב הזה ביי פאר, אבל גם הכי מאומנת ונחושה. ככה זה שה-"כוכב" שלך בגיל 34 שלך עסוק בלהתייצב מול חודרים, במקום בלואד מנג'מנט.

עם זאת, בוסטון עדיין פייבוריטים לדעתי (למרות שבברקט אצלי הם מפסידים 4-2)

thejanitor
thejanitor
06/09/2020 9:45:37

שמעון זכור לי שמיהרת להטריד את גרמי גראנט הנגר, לא מכיר נגר אחר שמסוגל לעשות סטפ באק אנקל ברנקר לבברלי ולתפור שלשה. אגב גראנט גם השומר למשימות מיוחדות של דנבר, הוא גם השחקן שסגר הכי טוב את מיטצל סדרה קודמת. דנבר שיחקו אותה עם ההבאה שלו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/09/2020 10:51:28
Reply to  thejanitor

גרנט גם נראה רע מאוד לפרקים בבועה, אבל ללא ספק שבשביל 27 ל-3 שנים הוא שיחוק. מבחינת שימון, אגב, כל מי שלא נגר מקבל או צריך לקבל 20+, אז לא הייתי לוקח את הנגריה כל כך ברצינות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

נגר בן של כל הנגרים. כל דורותיו היו נגרים. הספיק לי ממנו כל השנים בokc. מטריד אותו בשנייה עם בעיטה בישבן. לעולם לא יקלע את השלשה החשובה/הדאגר/ השובר שיוויון לבד לגמרי מהפינה.
בהגנה לפחות הוא מתאמץ ולפרקים טוב. היום היה מצויין.

thejanitor
thejanitor
06/09/2020 12:35:49

😂 לפעמים אני שואל את עצמי אם אתה אמיתי או שמישהו הינדס אותך גנטית

רועי ויינברג
Admin
06/09/2020 10:45:03

סיקור מעולה ראובן. אני לא יודע כמה אוויר ישאר לטורונטו אחרי שני המשחקים האלה כשלאורי, FVV וסיאקם שיחקו מעל 43 דקות בכל אחד מהם.

NFS
NFS
06/09/2020 10:54:28

תודה על הסיקור לערב נהדר.
ממש לא מסכים עם המשפט "שנתנו לדנבר יתרון 19 בסיום הרבע (הראשון) שבסופו של דבר הכריע את המשחק". הרבע הראשון, כבודו במקומו, אבל כמו שכתבת 8 דקות לסיום זה היה רק 5 הפרש, ובכלל ההפרש הרגיש שברירי כמו במשחקים שמכבי ראשל"צ מובילה על מכבי.
.
יוקיץ עם מחצית שניה זוועתית של 2 נקודות ומאתיים איבודים. גם מוריי קלע איזה 5 נקודות, רק שלמזלם של הנאגטס גארי האריס נתן ביצה, פורטר השחיל איזה שני סלים חשובים ואפילו מילסאפ קלע לתדהמתו.
ג'רמי גראנט אמנם לא פגע אבל היה אדיר בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

רק לך זה הרגיש ככה. לי לרגע לא הרגיש שהקליפרס הופכים את זה וכן היה להם הזדמנויות להפוך.
השואג חרבן למוות על הקו

NFS
NFS
06/09/2020 12:34:23

בהחלט נתת ביצה בבלוג לקליפרס. עבדת קשה בלנסות לנחס ("זה גמור", "תם הטקס" וכו' ב-10 הפרש ברבע השלישי).
אני חושב שלא היה אחד שחשב שזה גמור. כמו שכתוב, זה הרגיש כמו ראשון נגד מכבי, בעיקר כשיוקיץ לא הצליח להשלים מסירה אחת ליעדה ונראה גמור.

עגל
עגל
06/09/2020 13:30:29

נו פאני צודק ושמעון מגזים, המשחק היה צמוד בסוף

golan
golan
06/09/2020 11:09:51

תודה על הסיקור המעולה.
אחלה פלייאוף, היה מאוד נקי סיבוב ראשון אחרי הרבה מטאטאים, סיבוב 2 מאוד צמוד… (יופי באקס, מקלקלים לכולם)

bobby
bobby
06/09/2020 11:33:13
Reply to  golan

דווקא אם הבאקס אכן יפסידו בסוויפ, זה לא מוריד מהעניין בפלייאוף הזה, להפך דווקא.
אבל אין ספק שסדרות הסיבוב הראשון במזרח מכתימות פלייאוף שהוא דיי כיפי דווקא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

דווקא מעולות מה אתה רוצה. מת שיאניס יעוף והיום מנגבים את השיקצה ראס הנגר מביא שלשת נצחון בפול אפ בפיגור 2 על הבאזר

bobby
bobby
06/09/2020 11:31:39

תודה על הסיקור!
אם טורונטו משלימים קאמבק, הוא 100% רשום על לאורי ואנונובי, גם אם סיאקם ו-ואן וליט תופרים 40 נקודות כל אחד במשחקים הבאים.
.
כיף לראות שגם דנבר חזרה לעניינים ונותנת פייט. גארי האריס חזר מפציעה לא? זכור לי שהוא לא היה בסדרה מול יוטה.

thejanitor
thejanitor
06/09/2020 11:42:51
Reply to  bobby

חזר לשחק כבר מול יוטה, במשחק 5 אני חושב

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:45:46
Reply to  thejanitor

אתם קצת מתבלבלים. הוא סובל עכשיו מהבראה (כנראה לא חמורה) בסיומה יחזור להיות פצוע.

bobby
bobby
06/09/2020 11:49:46

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

היי!
זה… מדויק.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
06/09/2020 12:50:29

מקווה שיסבול מהבראה זמנית ארוכת שנים.
זה די ממצה את עצמו כששחקנים שאתה אוהב לא רואים מגרש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מבריק!
:-)))))

אור
אור
06/09/2020 13:33:32

🙂

NFS
NFS
06/09/2020 14:02:00

אל דאגה, הוא הוחזר לפקפקים והצמר גפן עד למשחק הבא

אשך טמיר המקורי
06/09/2020 18:00:37

אוי, מסכן… מאחל לו פציעה שלמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אני נקרע פה מהדיון ורק חושב לעצמי מה היה קורה אם דוראנט היה גולש בהופס כקאפקייק היה משתייך לטנש או לשבר?
לאן נעלם ברוך, אני מקווה שהוא לא לקח את כשרונו יותר מידי עם הגראס.

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:55:07

אם(?) דוראנט היה גולש בהופס הוא היה סומסום…

אור
אור
06/09/2020 11:55:52

הוא היה חבר צוות שמתחזה למישהו אחר

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 11:59:32
Reply to  אור

אם מייק ברין היה גולש מתחזה בהופס הוא היה רושם:
באנג!

thejanitor
thejanitor
06/09/2020 12:53:23

החבר צוות שיהיה לו גישה זמן וסבלנות לעשות מחקר אנטרופולגי על המגיבים כאן, הטרולים והזהויות הבדויות (אני בהתחלה בכלל חשבתי ששמעון טבדי זה הדמות החדשה במקום מומי החציל של מידן וואטאבר) יקבל פרס נובל לטוקבקיסטים

thejanitor
thejanitor
06/09/2020 12:54:41
Reply to  thejanitor

*טוקבקולוגיה

דובי
Editor
06/09/2020 12:59:01
Reply to  thejanitor

*איג נובל

עידו גילרי
Admin
06/09/2020 13:11:37
Reply to  thejanitor

יש סיכוי גדול יותר שמשימה כזו תסתיים בפרס דרווין…

etayle
etayle
06/09/2020 13:36:15
Reply to  thejanitor

יש לנו פה כבר מישהי שלומדת פסיכולוגיה,נחכה כמה שנים,ואז אולי יהיה לה אחלה דוקטורט.
(שב"ר נגד טנ"ש בראי הזמן)

etayle
etayle
06/09/2020 13:34:55

תודה רבה.
בטורונטו בוסטון הכדורסל השתפר,אז עכשיו יש סדרה לעילא ולעילא.
1.לבוסטון בהתקפה יש בעיה, שההתקפה ממש תלויה בקמבה. ההגנה של טורונטו נהדרת,ולכן צריך שחקן שיוכל ליצור לעצמו.
טייטום לכאורה אמור להיות האיש הזה,אבל הוא לא תמיד מורגש. הוא צריך להיות יותר מורגש (שוב הוא לא רע,או לא מספק נקודות,אבל זה לא מרגיש שהוא טורף את המגרש)
2.במשחק הזה, סטיבנס הגיב טוב לאיזורית של נרס.
3.ההגנה של בוסטון יורדת נמוך אחרי חסימה כדי למנוע חדירה, זה משאיר מרווח לקלעי שם להתרומם לשלשה דיי ריקה (או לחוסם להישאר לבד על השלוש) מארק חושך מוחלט משלוש בסדרה, כשאיבקה משחק הוא בד"כ נשאר לבד על השלוש, המשחק הוא גם קלע(4 מ4 מהשלוש)
אם זה יתחיל להיכנס לואן ליט,לבוסטון יהיו בעיות.

עגל
עגל
06/09/2020 13:37:01

היה ערב מצוין.
"טורבו פסקל"
כשסיאקם משחק אגרסיבי ולוקח עליו משהו טוב קורה לטורונטו. אפילו כשהוא קולע 0 מאינסוף מהשלוש.
העיקר שימשיך כטורבו.
קייל לאורי שחקן עם לב ענק (וגם לא מעט כישרון), והוא ממשיך להיות המנוע של הקבוצה הזאת שלא תיפול בלי קרב.
קוואי ירד למימדים אנושיים למרות שהוא היה עדיין השחקן הטוב במגרש בפער. הבעיה איתו, אם משווים ללברון, היא שכשסוגרים אותו עם 2-3 שחקנים בנקודות שהוא אוהב הוא או נתקע או שמוסר באיחור, חסרות לו כמה עשיריות שניה כדי שהגנה תשלם על הטראפים האלה, והערב דנבר ביצעו אותם בצורה מושלמת. הקליפרס צריכים להסתכל על המחצית השניה ולצאת מזה מעודדים כי אחרי הפתיחה הבובמסטית של דנבר הם ניצחו בכל 3 הרבעים האחרונים (באחרון הם ממש הביסו)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/09/2020 14:03:16
Reply to  עגל

ממש אין להם מה לצתא מעודדים. אם מובילים עליך ב-19 אחרי רבע אחד, ואת הרבעים הבאים אתה מנצח ב-3/4 נקודות, זה אומר שהפסדת וגם לא היית קרוב מדי באף שלב. הכי הרבה שהקליפרס הובילו במשחק היה ב 3- בפתיחה אחרי הסל הראשון של דנבר.

NFS
NFS
06/09/2020 14:12:21
Reply to  עגל

צודק.
לגבי המשפט האחרון- לדעתי דווקא דנבר צריכים לצאת מעודדים מהמחצית השניה- יוקיץ עם 2 נקודות, עשרות איבודים ותרומה שלילית, מוריי נעלם ודווקא הצוות המסייע המושמץ בראשות הפורצלן האנושי גארי האריס והנגר-בואכה-מגן-על ג'ראמי גראנט החזיקו אותם עד לניצחון.

עגל
עגל
06/09/2020 14:20:02
Reply to  NFS

זאת גם דרך אופטימית להסתכל על מה שהיה.
לסכין – הקליפרס יודעים שהם שיחקו בצורה נכונה ככל שהמשחק התקדם. הם צריכים לראות מה עבד בחצי השני, להסתכל על זה כמו על שיעור, וללכת עליו.

אור
אור
06/09/2020 14:52:33
Reply to  NFS

אני הגעתי למסקנה שכל ה"יכולים לצאת מעודדים" זה חרטא אחת גדולה. איך אמרו פה חכמים? כל משחק לגופו ומה שחשוב זה כמה כמה בסדרה
.
סתם עולה לי לראש שפורטלנד ניצחו את הלייקרס במשחק 1 ואמרו שזה עוד ביום בינוני שלהם או משהו כזה, אז תארו לכם מה יקרה כשיהיו בשיאם… ראינו

עגל
עגל
06/09/2020 14:59:54
Reply to  אור

חחח אני לגמרי איתך.
הכוונה היתה שיש משהו טוב להוציא מכל משחק אפילו אם מפסידים

אור
אור
06/09/2020 15:06:09
Reply to  עגל

כן, לדוגמה התאמות של מאמנים זה משהו שקיים, אבל לא נראה לי שחוץ מזה יש איזשהי קורלציה בין המשחקים

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  אור

אני חושב שאתה יכול לצאת מעודד מהמסקנה הזו.

NFS
NFS
06/09/2020 18:05:06

רק מהמחצית השניה שלה.

popo
popo
06/09/2020 14:11:23

משהו בקליפרס מצד אחד מפחיד, לפחות ההגנה ולו ויליאמס, מצד שני יש משהו תקוע שם, ההתקפה ופול ג'ורג.
פול ג'ורג' כשהוא טוב הוא השחקן הכי אסתטי בליגה, זריקה נקיה שליטה מדהימה והטעיות גוף פנטסטיות, בכלל אחד מהספורטאים המרשימים בליגה ההתאוששות מהפציעה עד המועמדות לmvp בעונה שעברה, אבל כשהוא רע הוא עושה בעיקר הגנה שזה גם פלוס לכוכבים ברמה שלו, כשמשחקים התקפה הוא בברלי קוואי גרין וזובאץ' בחמישיה הזו יש רק סקורר וחצי במגרש, וזה נראה בהתאם.
לא בטוח שהקליפרס יעברו את דנבר בקלות וזו הפתעה בשבילי חשבתי מלכתחילה4-1 גג.

אבל באמת הכל זיבולים עד לדבר האמיתי, יוסטון-לייקרס היום בלילה, מהגמר של קליבלנד ג"ס לא חיכיתי ככה למשחק!

שחר אלוני
06/09/2020 14:53:43

בוסטון עוד היו בתוך המשחק הקודם, נראו מבואסים ועצבניים, החטיאו המון שלשות, טייטום ובראון היו לא מפוקסים, החטאות של לייאפים בהתקפות מעבר ועוד. טורונטו גם די בינוניים.
גם אם בוסטון יעלו הם משלמים מחיר כבד על השלומיאליות במשחק 3

שחר אלוני
06/09/2020 14:54:49

דנבר עשו את שלהם. יש להם 1-1 מול קבוצה עדיפה לאחר שהגיעו מסדרה מתישה, ועל הדרך נראה שיש להם יכולת להאט את קוואי. אתמול ניצחו כאשר יוקיץ' ומארי טובים לפרקים אבל לא מתעלים, המטרה הבאה -להגיע ל 2-2

דובי
Editor
06/09/2020 17:16:25

אופס

מנחם לס
Admin
06/09/2020 17:35:00

אמש, אחרי המשחק השני, הרגשתי תשוש פיזית ומנטלית

וניל טרופי
וניל טרופי
06/09/2020 20:03:31

לקמבה היה משחק נוראי בגיים 2, לטייטום בגיים שלוש ולבראון בגיים ארבע…. אפשא לומר שבןסטון כבר ניצלו את כל המכסות האפשרויות, ועכשיו אין להם מקום לטעויות. רק בלואו אאוט בגיים חמש יחזיר אותם למסלול, אחרת יהיה שם שינויים, טריידים ובעיות חברתיות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/09/2020 3:17:00

הכנה אישית למשחק הריקבונות מצד ימין עומד הקוף בריח בולבוסה,הנשיא העתידי של מנחם,מציל האנושות.
מצד שמאל עומד הזקן המנדבוש המהלך,מר צעדים ,אבוווווווווו מנדבושקס
שקיות הקאה -צ'ק
טיטול עם הגנת גוף מלאה (יוצרה לאסטרונאוטים במקור)-צ'ק
ג'וינט לעזרה נפשית במידת הצורך-צ'ק
בובות וודו\מחטים מולבנות -צ'ק
ואם כל זה לא יעזור ,שלט לסגירת המחשב בשיא המהירות-צ'ק
גווווווווווו אבו מנדבושקס