You are currently viewing פריוויו יום ראשון – נודדים מערבה / עמיחי קטן
טריפל דירק בפעולה... עשו את שלהם הלילה...

פריוויו יום ראשון – נודדים מערבה / עמיחי קטן

יום ראשון הראשון של העונה, וגם של שעון החורף בישראל, קיבל 5 משחקים בלבד. קבוצות שכבר עלו פעם-פעמיים על הפרקט העונה יבקשו להוכיח שההצלחה המוקדמת לא הייתה מקרית, או יותר נכון במקרה של רוב הקבוצות שיעלו על הפרקט הלילה בעיקר למנוע את המשך הכישלונות.

רגע לפני שנתחיל רק נזכיר שבעקבות המעבר בארץ, וגם באירופה, לשעון חורף, מה שעוד לא קרה בארה"ב, השעות של המשחקים הן מעט שונות מהמקובל, כדאי לשים לב לכך. אני אסדר את המשחקים לפי סדר כרונולוגי, ואדרג את רמת העניין של כל משחק.

ועכשיו – נתחיל:

21:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-0) – גולדן סטייט ווריורס (1-0):

2 קבוצות שהתרגלו להיות בצמרת בעמדה טובה בהרבה מזו הנוכחית שלהן מחפשות ניצחון ראשון העונה. היריבות בין הקבוצות נולדה בעונת 2016 במשחק בו סטף קרי קלע 12 שלשות, כולל שלשת ניצחון בהארכה כמעט מהחצי, והגיעה לשיאה בפלייאוף של אותה שנה בסדרת גמר המערב בין הקבוצות, ובעיקר במשחק 6 ההיסטורי עם 11 השלשות של קליי תומפסון.

המעבר של קווין דוראנט מאוקלהומה לאוקלנד בקיץ לאחר מכן הפכה את היריבות הזאת לאישית בין דוראנט ובין ראסל ווסטברוק וכל האוהדים של הרעמים, אבל מבחינה מקצועית לא היה קשר בין הקבוצה שהייתה אולי הגדולה בהיסטוריה ובין קבוצה שלא עברה את הסיבוב הראשון.

כמובן שהיריבות הזאת עוררה עניין גדול בליגה בשנים האחרונות, מסיבות ברורות ולא מקצועיות, אבל גם זה נגמר בקיץ האחרון כאשר כל המעורבים בפרשה עזבו – דוראנט, ווסטברוק, קליי תומפסון פצוע וגם גולדן סטייט כבר עברה דירה, ככה שאנחנו צריכים לחזור להתמקד בשאלה המקצועית.

שאלת המפתח היא הקרב בין ההתקפה המוגבלת של אוקלהומה שקלע רק 85 נגד וושינגטון ובין ההגנה העוד יותר מוגבלת של גולדן סטייט שספגה במשחק הפתיחה 141 נקודות, והמפתח העיקרי למשחק הוא כנראה כריס פול, שסיפק משחק מזעזע נגד וושינגטון ויצטרך להיות טוב יותר אם הוא רוצה ניצחונות או לעבור בטרייד. כרגע נראה שגולדן סטייט ינסו להחביא עליו את סטף והוא יצטרך לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שעדיין אין לנו מושג איך הן ייראו וזאת הזדמנות טובה לשתיהן לשפר את הרושם הראשוני הרע שהן נתנו.

הימור: גולדן סטייט ב-11.

00:00 ממפיס גריזליס (2-0) – ברוקלין נטס (1-1):

ממפיס מגיעים אחרי הפסדים למיאמי ושיקגו וימשיכו להתמודד נגד קבוצות מזרחיות לעומת ברוקלין שמגיעים אחרי ניצחון בדרבי על הניקס אליו קדם הפסד בהארכה למינסוטה, ככה שמבחינת ניצחונות 2 הקבוצות לא מרוצות ממה שקרה עד כה, אלא אם מניחים שממפיס לא רוצים ניצחונות, ואז הם יכולים להיות די מרוצים מההפסדים הקלילים.

בצד של ברוקלין ניכר שקיירי החליט עד כה לקחת הכל על עצמו עם 50 נקודות נגד מינסוטה ובעיקר הרבה זריקות נגד הניקס. אין סיבה שנגד ממפיס זה יפסיק, בעיקר כאשר ההגנה של ממפיס לא ממש מרשימה בפתיחת העונה וסופגת 115 נקודות למשחק בינתיים.

שאלת המפתח תהיה השליטה בקצב המשחק והיכולת של ממפיס למנוע מברוקלין לרוץ, והדברים אמורים בעיקר לגבי קיירי שמשחק הריצה משפר את יכולתו ובעיקר את קבלת ההחלטות שלו. בינתיים ברוקלין לא מצליחה לברוח ליריבות, אבל ממפיס נראית יותר רע אפילו מהניקס.

רמת עניין של משחק: B+ – תלוי בסיכוי של קיירי לתת הצגה – חיובית או שלילית – שתהפוך את המשחק למעניין.

הימור: ברוקלין ב-8.

1:00 דאלאס מאבריקס (0-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-1):

צמד הכוכבים הצעיר ביותר בליגה מגיעים אחרי ניצחונות על וושינגטון וניו-אורלינס החלשות ויתמודדו לראשונה העונה עם יריבת פלייאוף, כדי שנקבל הזדמנות ראשונה לראות מה הצמד פורלוקה שווה. בצד של פורטלנד, הפסד דרמטי לדנבר נוקה על ידי ניצחון נוח בסקרמנטו וגם עבורם זאת הזדמנות לפגוש קבוצה שנמצאת בטווח הביניים בין קונטנדרית ובין הניקס.

דאלאס אמנם עם מאזן מושלם, אבל בינתיים ניכר שחוץ משני הכוכבים שלהם אין הרבה שחקנים איכותיים ונגד קבוצת פלייאוף עמוקה כמו פורטלנד זה עלול לעלות להם ביוקר. בצד של פורטלנד נראה שהצד הלבן (חסן ווייטסייד) נכנס די טוב לעונה ומשתלב יפה ליד צמד הגארדים, בעוד דווקא מקולום בינתיים זורק באחוזים רעים מדי.

המפתח למשחק הזה הוא הקרב בין הספסלים. לפורטלנד יש מספיק כוח אש בחמישייה כדי להתמודד עם כוכבי דאלאס, ודאלאס יצטרכו למצוא גם ספקי נקודות מהספסל כדי להתמודד עם זה של פורטלנד, שלפחות על הנייר אמור להיות בצמרת ובבית יש סיכוי גבוה יותר שזה יקרה.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות מסקרנות שפתחו די טוב את העונה וניצחון, בעיקר עבור דאלאס, יהיה הצהרת כוונות רצינית. על הדרך זה גם דו קרב בין שני מומחים בסלי באזר – דונצ'יץ' ולילארד.

הימור: דאלאס ב-5.

מינסוטה טימברוולבס (0-2) – מיאמי היט (0-2):

מינסוטה פתחו את העונה עם 2 ניצחונות חוץ מפתיעים (כי זה מינסוטה), ובעיקר עם הצהרת כוונות של קארל אנטוני טאונס עם 36 ו-37 נקודות ו-14 ו-15 ריבאונדים בהתאמה עם 11/18 מחוץ לקשת. בניגוד אליו, וויגינס זורק בערך באותה כמות וקולע בערך חמישית מזה, ומעלה את דרגת אי הסחירות של החוזה שלו מדרגת צ'אנדלר פרסונס לדרגת כריס פול (אחד לפני ג'ון וול).

מיאמי מגיעים בבק-טו-בק ובינתיים נאלצו להסתדר ללא ג'ימי באטלר. מי שנטלו את המושכות עד כה הם בעיקר ג'סטיס ווינסלואו ובאם אדבאיו שאולי מתחילים בפריצה שתהפוך אותם לגניבות דראפט כמו שהפרשנים חזו אז. גם דראגיץ' מתרגל למעמדו החדש כשחקן שישי ונתן הופעה מצוינת בניצחון החוץ של מיאמי במילווקי אתמול.

שאלת המפתח של המשחק היא היכולת של מיאמי להתמודד עם קא"ט בהגנה, גם בצבע וגם מחוץ לקשת, ולמנוע ממנו להגיע למספרים איתם הוא פתח את העונה. יש להיט את הכישרון ההגנתי הדרוש לשם כך על הנייר, אבל טאונס נראה בכושר מפחיד ואין ספק שיהיה קשה לעצור אותו, במיוחד ביום שני רצוף של משחק.

רמת עניין של משחק: B – עוד הופעה דומה של טאונס ויהיה אפשר לדבר על מינסוטה בתור קבוצה שצריך לקחת בחשבון. עוד הופעה דומה של וויגינס והוא מועמד להיות עוד בחירה ראשונה בדראפט שממינסוטה מגיע ליורוליג ולסין. גם מיאמי פתחה טוב את העונה והפתיעה בקאמבק מרשים נגד מילווקי והיא רוצה להראות שהיא יכולה להיות הסוס השחור של המזרח.

הימור: מינסוטה ב-3.

3:30 לוס אנג'לס לייקרס (1-1) – שארלוט הורנטס (1-1):

הלייקרס עד כה החזיקו יפה בשני משחקים קשים. אמנם הפסידו נגד הקליפרס, אבל ניצחו בעזרת ההגנה את יוטה, ובעיקר בעזרת ההתקפה של יוטה, ועכשיו הם מגיעים כנראה לטיול הראשון של העונה.

בצד של שארלוט, עיקר ההפתעה היה הניצחון הביתי על שיקגו במשחק הפתיחה, והעובדה שהם עוד לא במאזן שלילי, אבל זה כנראה לא יימשך להרבה זמן, ושיאי שלשות, של שחקנים או מועדון, לא ישברו כל הזמן.

המפתח למשחק הוא המיס-מאצ' בין מייקל ג'ורדן ובין לברון. שניהם בשנים האחרונות הדמויות המרכזיות בבניית הקבוצות שלהם, ובעיקר שילמו מחירים מוגזמים עבור מי שאמור להיות הכוכב שלהם. בתחום הניהול לברון עדיף, והיחס בין הלייקרס לשארלוט נראה בהתאם, וייתכן שהסיכוי הכי טוב של שארלוט לנצח הוא שהבעלים יעלה את עצמו על הפרקט.

רמת עניין של משחק: C+ – לייקרס העונה זה תמיד מעניין, אבל פה אין שום סיבה שזה לא יגמר בניצחון קל ומשעמם.

הימור: לייקרס ב-25.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
297 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
27/10/2019 13:26:46

הלייקרס כנראה ישתוו לקליפרס במאזן היום, אבל יש להם לסגור פער של איזה חודשיים שלושה בחיבור הקבוצתי ושיטת משחק
דאלאס ופניקס בינתיים המרענן הרשמי של הליגה

stam
stam
27/10/2019 14:30:20

הלייקרס קיבלו פתיחת עונה ממש קלה באופן יחסי. ממש במתנה, במכוון או לא. נוטה להניח שהראשון – הליגה לא תרשה לעצמה עוד עונה בלי הלייקרס בפלייאוף. מעכשיו עד מחזור 20 יש להם זמן להרבה נסיונות ולצאת מזה בסדר גמור בכל מקרה. עוד לפני הטרלול של לברון והטריידים, שבוא יבואו, אלא מה.

stam
stam
27/10/2019 14:35:50
Reply to  stam

נ.ב. וקיבלו גם את הסטרצ' האחרון הכי קל בליגה, עם 9-10 מ-11 קבוצות שאמורות להיות כבר עמוק בטנקינג. כדי לסגור כל פער שצריך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

גם יוסטון וקיירי קיבלו פינוק. בטוח יד המקרה 😂😂

stam
stam
27/10/2019 14:40:53

ערים מסכנות, LA ו-NYC. אל תהיה רשע.

שחר אלוני
27/10/2019 16:51:21
Reply to  stam

הם יחפשו טרייד על שחקן בעמדה 3 או 3+4 עם הגנה, מישהו בסגנון של איגודלה
יש להם את רונדו ופופ (שכר גבוה) כנכסים לטרייד

אור
אור
27/10/2019 19:00:47

כן, עם נכסים כאלה כולם עומדים בתור לעשות איתנו עסקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

😂😂😂😂 את רונדו אפשר לדחוף בקלות לאדיסו או לאשך. Kcp בעיה אולי גיא?

אור
אור
27/10/2019 20:44:40
Reply to  אור

לא אכפת לי שיישארו (מה החתימו את kcp שוב אף אחד לא יודע) אבל הם לא נכסים לשום דבר

ניר מועלם
Editor
27/10/2019 13:29:06

תודה רבה חיים
אהבתי את התוספת שלך לרמת העניין של המשחק.
לגבי OKC – GS אני מאמין שיהיה משחק מעניין דווקא, ובמיוחד גם לאור השעה המאוד נוחה שלו, אני מקווה לראות קצת מסטף וראסל ביחד, מה שכן הם אמורים לנצח את המשחק בדו ספרתי.
ברוקלין לא אמורה להתקשות מול ממפיס יותר מידיי, אבל יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה של קיירי עם השחקנים.
מסכים איתך בדאלאס, אגב מי שעדיין חסר לי במאבריקס הוא דווקא החד קרן, הלא הוא פורזינגיס שעד עכשיו לא מראה יותר מידיי ממה שהוא יכול לתת, ובמיוחד חסר לי הריבאונדים שלו, במיוחד שהוא גבוה ולא לוקח מספיק כדורים חוזרים.
במשחק של מינסוטה אני חושב שהיא דווקא הולכת להפסיד למיאמי, הרגשה משונה.
במשחק של הלייקרס אני מצפה לניצחון של הלייקרס אך לא ב-25 הפרש, נראה לי שפחות, אך אולי עוד אתבדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי נותן ללוקה לנפח מספרים ומשאיר לו את הריב בשביל שלוקה יגיע לטריפל דאבלים ודאבל דאבלים. בלי לוקה הוא כבר היה באולסטאר

השחקן היחיד שקיירי משתף איתו פעולה זה הסל, האחרים הם כמו בתחרות שלשות צריכים לקחת ריב אחרי ההחטאות שלו ולמסור לו חזרה. בעונה הבאה הוא ישתף פעולה עם דוראנט.
אגב מי סידר לקיירי את הלו"ז הזה של ניקס ממפיס ומיני בתחילת העונה? סילבר רצה למכור מנויים בסין אה?

ניר מועלם
Editor
27/10/2019 15:23:10

חחח ביג לייק על התגובה שלך, במיוחד על קיירי.
אגב מה שאמרת על קיירי תופס גם לגבי ראסל

גיא הירוק
Admin
27/10/2019 13:52:21

אני מכל המשחקים הכי מצפה למשחק בין מינסוטה להיט. הסיבה היא כוכב מינסוטה, KAT.
הוא פתח את העונה כמו מתוך לוע של תותח –
כתבת על כמות הנק', על האחוז הפסיכי מהשלוש.
ביחד זה מתרגם ל-TS של 74.1%
אבל זו לא רק הקליעה (יש לילד משחק התקפי בלתי עציר. הוא יכול לעשות הכל, ומכל מקום. תותח) –
הוא רביעי בליגה באחוז ריבאונדים בהגנה (אחרי לאב, דראמונד, ווייטסייד), הוא חוטף והוא חוסם. הרבה. יש לו 2.5 גגות במשחק.
חשוב יותר –
ה-USG גבוה יותר מאי פעם. הוא כבר לא כינור שני, לא של באטלר, ולא של וויגינס.
.
נכון, אלו רק 2 משחקים. אבל במקרה שלו, אני חושב שמדובר במגמה –
הוא לא ימשיך לקלוע שלשות כמו קרי משופר, אבל אני מאמין שהוא ישחזר את אחוזיו בשנתיים האחרונות (40%+), רק שהפעם הוא פשוט יזרוק יותר.
וזה הופך אותו ל-"יעד" ליג פאס קלסי (מה לעשות, הסאנס לא משחקים הלילה…)
.
תודה, חיים. אחלה פריוויו.

eliah malchi
eliah malchi
27/10/2019 21:25:46

באם שחקן הגנה מצויין הmvp שם עליו 29 נכון, (😅) אבל kat הוא לא יאניס ויש יותר התאמה לבאם בהגנה עליו. (קאט מכדרר פחות וגם פחות זריז מיאניס)
בקיצור. לא מצפה מקאט ליותר מדי מהמשחק היום

eliah malchi
eliah malchi
27/10/2019 21:28:44
Reply to  eliah malchi

הימור שלי? מיאמי ב7

eliah malchi
eliah malchi
27/10/2019 21:30:49
Reply to  eliah malchi

הימור שלי? מיאמי ב6

עגל
עגל
27/10/2019 13:59:04

המשחק המוקדם יהיה מעניין. יותר בקטע אנתרופולוגי של לראות איך האימפריות הגדולות של פעם נפלו ולא נותר להן זכר (אל תעלבו לי – יש דיסקליימר לגבי ג"ס).
ואף אחד לא אומר כלום על ההיעלמות של הבן הממזר, ודווקא אני מכל האנשים צריך להיות זה שכל הזמן רץ אחריו, ועוזר לו לקום ודואג לו?!
אולי זה בגלל הנפילה של ג"ס? יאללה עידו שלח לו איזה מייל שיתן קול חיים, פוסט של 300 תגובות לא שווה כלום בלי ההתחכמויות שלו.

stam
stam
27/10/2019 14:51:36
Reply to  עגל

אני לא מתכוון להחמיץ דקה של גולדן סטייט עד הודעה חדשה. אפילו עם אוקלהומה, שכמיטב המסורת תובס. אחרת, בשביל מה עבדנו?

עגל
עגל
27/10/2019 17:51:00
Reply to  stam

עכשיו שהם סתם קבוצה רגילה אני לא מוצא סיבה לשנוא אותם. ואת הסבל שהם גרמו לנו בעבר אני מנסה להשאיר מאחור . . .

אשך טמיר המקורי
27/10/2019 19:16:42
Reply to  עגל

הוא קאפקייק.
לא מוכן להתמסד, גם עם מערכת תגובות.

עגל
עגל
27/10/2019 19:54:54

קאפקייק אמיתי, כי תמיד בחיים ישנו איזשהו אלמנט של התמסדות, אתה רק צריך להחליט מה חשוב ולא מוותרים עליו ומה לא חשוב הטרוליזם שלו בהופס חשוב לאנשים ולכן אני מצפה שיתפשר ויקריב את עצמו לטובת הכלל.
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, אחלה פריוויו. דו קרב האימפריות במיל. יהיה מעניין.

Zvika Bar-Lev
27/10/2019 14:07:56

בינתיים קאט ויאנג פתחו בסערה. אף אחר לא נתן שני משחקים ברצף ברמת יעילות ואול ארואנד כזאת

יהלי אולמר
Editor
27/10/2019 14:48:05

הימורים להיום
אוקלהומה ב5
ברוקלין ב11
פורטלנד ב3
מינסוטה ב18
לייקרס ב12

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יחסי הווינר

אוק+1- גולדן (גולדן)

משחק די קשה כי הרבה הלוחמים מגיעים עם הגי ליג אבל מול פול ופרגסון סטפן ודיאנגלו אמורים לרקוד. מאצאפ מצחיק יהיה בין גרין לאדמס.

ממפיס+5 – ברוקלין (ברוקלין)

קיירי על ג'ה מוראנט? יהיה חתיכת חגיגה של איזה 40-50 נק

מאבס – פורטלנד+2 (פורטלנד)

המשחק של הלילה למי שמעוניין מבחינה תחרותית, ילך צמוד ואני חושב שדמיאן ישלח את לוקה בראצי לישון עם הדגים

מיני – היט+6 (מיני)

מיאמי אחרי הארכה בבק טו בק וטיסה למיני, קא"ט ימשיך לחגוג על המזרח

לייקרס – שארלוט+13 (לייקרס)

ערב ניפוח סטט לAD ולמלך, אולי גם ינוחו בחצי

Lavar
Lavar
27/10/2019 19:29:39

-1 על גולדן סטייט?! אם היה לי 18 הייתי שם משכורת חודשית על המשחקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

ממש לא משחק די שקול גלינארי ואדמס ביקשו אישור מדריי ולוני לנגיעות קלות מגונות וקיבלו הסכמה בתנאי שסטפני ודיאנגלה יתמזמו עם פולה ופרגי

Lavar
Lavar
27/10/2019 20:55:13

שקול? מצד אחד יש לך שלישיית סופארסטארים, מועמדים רציניים לפלייאוף (למרות בנגריה שסובבת אותם) ומהצד השני את אוקלהומה עם קייס חזק לטופ 5 בלוטרי. אני חושב שהת׳אנדר יתחילו עם התקינג כבר עכשיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

שלישיית סופרסטארים? קליי פצוע. דיאנגלו אולסטאר רק במזרח. סטפן סופרסטאר.
היתר גי ליג ביום טוב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/10/2019 17:05:42

יום ראשון, וגם אנשים פשוטים כמוני סוף סוף יכולים לראות משחק בלייב, כמה כיף!
תודה על הפריוויו

asaf
27/10/2019 17:26:38

משחק נחמד בשעה מוקדמת תמיד טוב. תודה על הפריוויו חיים.

Berch
27/10/2019 19:21:10

אהבתי את דירוג אי הסחירות של החוזים. חזק.
פרוויו משובח
🙂

NFS
NFS
27/10/2019 19:35:23

תודה רבה.
דאלאס-פורטלנד משחק מאוד מסקרן אבל בשעה בלתי אפשרית.
ב-21:00 מתחיל המשחק בין ירושלים למכבי, אבל ב-21:30 כבר ננסה להתארגן על מסך נוסף לראות את קרי מול לא בושה להיות גלינארי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אניאראה מכבי ים ורק אחכ ליגה ב מערב

ADISU33
ADISU33
27/10/2019 20:27:38

אדאמס הולך לפרוץ לאחר שהשתחרר מהחבל של ראס והוא כבר מראה לנו סימנים עם הצגות חסרות תקדים ומספרים מפלצתיים.
3 נקודות ו14 ריבאונדים
7 נקודות ו11 ריבאונדים

מומי החציל
27/10/2019 20:42:01

שארלוט הכבשה השחורה של הלייקרס
עשו לנו המון בעיות
מומי אומר 13 הפרש ללייקרס, משחק שיא של הגבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכיבשה תעלה קורבן היום

צ'יקו
Admin
27/10/2019 20:45:50

תודה חיים.
תיקון קטן- מיאמי עם 2 נצחונות ולא 1-1

NFS
NFS
27/10/2019 21:24:10

בראון ופלדין מנקנקים את מכבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

סוזמן הזה אחד הנגרים הגדולים ששיחקו בארץ. כל קשר בינו להתקפה מקרי בהחלט. מכבי נראים נורא 13 נק בבית ברבע

NFS
NFS
27/10/2019 21:30:58

שיפוט מעולה. נותנים להרביץ אבל ברוח טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נכון אני אוהב. כדורסל ללא מגע יתחיל ב9.45

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה יבחר גבוה, הוא יודע למסור טוב ובnba ילמדו אותו אולי לקלוע. חבל שבמכבי הוא לא בתפקיד האמיתי שלו ומשמש כעציץ בפינה אבל הוא מקבל השנה הרבה יותר דק ממה שציפיתי

NFS
NFS
27/10/2019 21:33:10

שמעון, הסטטיסטיקה לא משקרת-
תמיד כשיש בין רבעים אחד על אחד בין שני ילדים, אחד מהם יהיה עם כיפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווילבקין שומר כמו הארדן

לילי
לילי
27/10/2019 21:34:08

אתה מחמיא לווילבקין…
הארדן לפחות מסתכל על הכדור, ווילבקין עסוק בלחבק את הריצפה

אור
אור
27/10/2019 21:45:49

הארדן מגן מעל הממוצע לפי הסטטיסטיקות המתקדמות 😉

לילי
לילי
27/10/2019 21:35:51

משחק טוב בנתיים, בתור ירושלמי אני מודאג מזה שחוץ מפלדין ובראון אף אחד לא הגיע עדיין התקפית.

NFS
NFS
27/10/2019 21:37:13

אני מקווה שהניידת של שח"ל מתודלקת עם המפתח בסוויץ'- כספי נראה גמור.

לילי
לילי
27/10/2019 21:38:27
Reply to  NFS

כל עוד הוא מגיע באירופה כמו שהיה עד עכשיו מותר לו לנוח בארץ..
עם כל הכבוד לליגה הישראלית, מכבי וירושלים יסיימו בטופ ככה או ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

זה משחק מאד חשוב שלא תטעה אווירת פלייאוף והצהרה במיוחד שי-ם ניגבו את מכבי בגביע ווינר

לילי
לילי
27/10/2019 21:42:57

בזה אני מסכים.
יותר למכבי מאשר לנו האמת, ככה שאני רגוע.
בנתיים משחק יפה יחסית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אוהב את אבדיה בודאות יבחר טופ 10. אני צריך לראות קצת סרטונים של מי נחשבים כוכבים בדראפט הקרוב. אני מקווה שאבדיה יפול לאורלנדו, הוא יוכל לשחק שם רכז.
מי עוד יוכל להתאים לו? הבאקס אין שם רכז לעתיד אבל הבחירה שלו לא תהיה כזו נמוכה,. מיניסוטה אבל שם נקברים ולא כדאי okc אחרי שפול יעוף גם ריאלי. אלו הקבוצות שהוא יוכל לקבל דקות ולשחק עמדה 1 שלדעתי זו העמדה הכי טובה עבורו ולא מה שהוא משחק במכבי.

המה מכבי רצה 11 0 וחוזרת להוביל

לילי
לילי
27/10/2019 21:44:05

גם ניקס הוא יכול לשחק רכז אבל אם הוא נופל לשם אפשר לסגור לו את הקריירה..
(אפילו שאם הוא עוזר להחזיר אותם לפלייאוף הוא יקבל תהילת עולם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

אין לו סיכוי בניקס לקבל דקות בחיים. מסכן ככה ישר לבית חולים לחולי נפש מה הוא חטא?
הכי טוב אורלנדו אחכ okc. והן גם ריאליות ביחס לבחירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאריק בלאק הסה נגר בן נגר חוץ מלהטביע ולקלוע מסנטימטר כלום בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראון רותח

NFS
NFS
27/10/2019 21:42:24

בראון כבר עם 4/4 משלוש ו-14 נקודות.
השופטים לא שורקים עבירות- מכבי עם זריקה אחת מהעונשין וירושלים עם שתיים.

thejanitor
thejanitor
27/10/2019 21:42:34

יש פה נימה שלדאלאס אין סגל משלים בכלל וכאן הובאה הטענה שהספסל חלש. חלקתי על זה בעבר ואני שוב חולק על זה כאן. במשחק האחרון הספסל החזיר אותם למשחק ברבע השני והשלישי וסיים עם 51 נק. אמנם 20 של דילון רייט שלעתי יתבסס בתור גארד פותח בחמישייה אבל הסגל שלהם מאוד עמוק, למעשה כל ה-12 ראויים לדקות.

thejanitor
thejanitor
27/10/2019 21:54:51

חולק עליך.

ברגע שדוויט פוול יחזור והחמישייה תתייצב כי כרגע קרלייל טוען שהיא פלואידית ונגיד לוקה רייט פיני-סמית פאוול ופורזינגיץ חמשייה, מהספסל טימי הארדאווי גוניור, ג׳סטין גקסון, בובאן, מקסי קלבר, סת קרי, גיילן ברונסון, גיי גי בראה וקורטני לי, זה סגל מאוד עמוק ומגוון עם יצרני נקדודות בשפע

thejanitor
thejanitor
27/10/2019 21:56:19
Reply to  thejanitor

אני חושב שהספסל של דאלאס יהיה בחציון העליון העונה ובינתיים ב-2 המשחקים על אף שהחמישייה שונתה הספסל היה חזק

לילי
לילי
27/10/2019 21:45:44

בראון הגיע לרצוח היום.

Tamir
Tamir
27/10/2019 21:46:27

יש למישהו אתר לצפייה שלא דורש הרשמה שהיא בעצם מיליון קוקיז ?

Lavar
Lavar
27/10/2019 21:49:30
Reply to  Tamir

בהנחה שאתה מדבר על NBA ולא על כדורסל ישראלי: http://nbastream.tv/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כספי חושך מוסר כדורים לאדומים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלאק חטיא דאנק שני במשחק

NFS
NFS
27/10/2019 21:54:03

כבר חשבתי שסוף סוף אראה במאה ה-21 מחצית אחת של כדורסל בלי בולשיט קולס עד שהגיעה הדקה האחרונה

Lavar
Lavar
27/10/2019 21:57:15

המצב של גולדן סטייט קשה. כמה קשה? אוקלהומה שומרת על שלושה שחקנים. דריימונד כבר זרק שתי שלשות בחמש דקות. סטף קרי צריך לעזור להגן על הטבעת. נורא ואיום

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 22:06:51

וואלה זה יותר נראה כמו הקאבס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווילבקין 3 שלשות רצוף רותח

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 22:17:09

וואו כמה שזה נראה רע. לא מצליחים להגיע לזריקה כאשר מצליחים זה בחוץ ויש והמזל של הווריורס זה שהשופטים שלחו אותם לא מעט לקו. זה נראה יותר רע ממה שהיה מול הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מבין על מה דיברתי? ואני בכלל לא רואה חח רואה מכבי

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 22:28:36

תסכים איתי שגם אתה לא חשבת שהם הולכים לקלוע 40 נקודות במחצית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חשבתי שללוחמים יהיה הגנה מהגרועות בליגה וזה יראה יותר גרוע מול קבוצות יותר רציניות.
זה לא מרוע זה עובדה השחקנים שם למעט קרי וראסל לא עושים טופ 8 ביורוראפ. כל שחקן באירופה טוב מהם. כל שחקן מצסקא למשל טוב מהם.
אלו שחקני יורוקאפ לרגע זה שלקחו אותם לשחק בnba זו האמת.
אמרתי לך העונה שלחו את סטפן לנוח טטנקקו עמוק אולי תקבלו סופרסטאר בדראפט והשושלת תהיה ברת סיכוי מתישהו.
העונה הזאת חבלז. לא חשבתי שאוק ירמסו אתכם אבל בנחלט חשבתי שכל קבוצה נורמלית תרמוס אתכם. נתתי לכם מקום 8 רק בגלל סטפן שציפיתי יקלע מעל 30 העונה ודיאנגלו יקלע יותר ממה שהוא קולע

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 22:39:53

זה לא תירוץ. להארדן לא היה צוות מסייע טוב בהרבה ממה שיש לסטף והוא סחב אותם לבד כמעט עם כל הפציעות שהם חוו למקום מצוין. אבל זה נראה יותר רע מזה לקלוע ב27% מהשדה ו11 איבודים מול קבוצה לא לוחצת – זה נראה יותר כמו התפרקות בלי שהופעל עליהם שום לחץ שהופעל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מצבים שונים, מקומות שונים דיטה שונה והיי יש עוד 80 משחקים חכה אולי סטפן עוד יתפוצץ הוא צריך להבין שהעונה זה שלו לעשות מה שקיירי עושה בנטס. לזרוק 50 זריקות ואחרים רק חוסמים מוסרים ולוקחים ריב.
שוב השחקנים שם רכים לא יכולים לעצור קונוס. אין להם דרך לפתור את זה באמת. אפדר לשפר קצת אבל לא דרסטי. תעשו טנקינג זה בריא עונה אחת

רפיקי
27/10/2019 22:17:49

מעניין מה צריך לקרות כדי שסטיב קר יראה מודאג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

מה הוא יכול לעשות? דוראנט וקליי 2 סופרסטארים הוחלפו ביולב קאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקוטי ווילבקין 4 שלשות רצוף ב4 התקפות חח 20 נק מכבי בורחים ל11 הפרש

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:30:23

לא נעים, אבל הוא יותר טוב מכמה וכמה שחקנים שמשחקים כרגע בשביל פיינליסטית הליגה הטובה בעולם בשנה שעברה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

ברור הוא יותר טוב שם מכל מי שלא קרי וראסל.
אתם חושבים שצחקתי שהם לא עושים פיינל פור יורוקאפ בלי סטפן וראסל? מוכן על זה לשים שכר חודשי שלי

salva brazilay
salva brazilay
27/10/2019 22:22:41

בואו תספרו לנו שוב שסטף קארי הוא שחקן מהשורה הראשונה. הוא פשוט לא. קלע ענק שהיה מוקף בשחקני על מאז שפרח.
לא זכור לי שלברון קוואי הארדן או דוראנט עם קבוצת נגרים היו מטנקקים.. אבל מה לעשות סטף בלי 3-4 אולסטארים לצידו הוא גורנישט.

רפיקי
27/10/2019 22:28:42
Reply to  salva brazilay

זה משחק שני של העונה..עוד כמה משחקים גם קר יבין וקרי יתחיל לנפח סטט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

נו באמת מה קרה ללברון עונה שעברה ככ מהר שכחת?
עם הסגל הנוכחי כל אחד שתשים במקום קרי יראה ככה. וקרי גם כבר מעבר לשיאו לעומת לפני 3 שנים למשל. מה לברון יעשה במערב עם הסגל הזה? חחח עם הלייקרס התרסק שנה שעברה. גם קאווי לא יעשה איתם כלום.

salva brazilay
salva brazilay
27/10/2019 22:36:27
Reply to  salva brazilay

צודקים גם לברון בגיל 35 טינקק אחרי שהיה פצוע חודשיים.. הארדן עם נגרים הגיע לפלייאוף כמדומני.. דוראנט אני חושב גם בעונה שווסטברוק היה פצוע רוב העונה הגיע לפלייאוף.. קוואי לא היה מעולם בקבוצה עם סגל חלש.. ולברון עם נגרי קליבלנד בכמה סשנים שונים, פעם עם איגלוסקאס ושות׳ ופעם עם דלאבדובה ושות׳ בפלייאוף הגיע לגמר. אז אל תגידו שסטף מהשורה הראשונה. הוא חלק משמעותי (ה2 הכי משמעותי) מקבוצה שהייתה בשיאה בשורה הראשונה בהיסטוריה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

חביבי עם הסגל הזה במזרח אולי אפשר לעשות פלייאוף. במערב פשוט לא. לברון עם הסגלים הגרועים שלו היה נרמס במערב הוא שיחק במזרח.
להארדן לא היו נגרים ברמה הזאת.
קורה לטובים ביותר מסתבר שכל הגאונות של קר הנעת כדור וזה טובה שיש קרי קליי ודוראנט אבל שהם הופכים לקרי גלן רובינסון ולוני זה קצת קשה. כמו שחשבנו. אגב כל קבוצה תראה ככה אם תוציא לה 2 כוכבי על. תאר לך את פילי בלי אמביד והאריס. את הבאקס בלי יאניס ומידלטון יוסטון בלי ראס והארדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח עכשיו רואה תוצאה 50 28 לאוק חחח. טוב פלייאוף לא יהיה במפרץ השנה כדאי להם לטנקק עמוק

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:28:20

ממש סבל לראות את גולדן סטייט משחקים. רמת שארלוט וקליבלנד

רפיקי
27/10/2019 22:29:00
Reply to  Lavar

לדעתי גרוע יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

אמרת לי יש להם 3 סופרסטארים עכשיו ושהיית שם את השכר החודשי שלך 😂😂
הם מתים. איפה סתם לוודא הריגה?

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:32:29

דִּבַּרְנוּ דֹּפִי. טָפַלְנוּ שֶׁקֶר. יָעַצְנוּ רָע. כִּזַּבְנוּ. לַצְנוּ. תָּעִינוּ. תִּעְתָּעְנוּ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

😂😂😂😂😂😂
תגובת העונה כרגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גלינארי ממזמז יפה את גריי אני רואה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאבס או פיניקס בפלייאוף השנה במקום הלוחמים כנראה. יאללה אייטון תחזור כבר יא מסומם די עם שטויות.

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:44:28

הבעיה של גולדן סטייט היא שאין לה מה לעשות עם זה. חנוקים עם כל החוזים הענקיים בלי יכולת להחתים חיזוק מינימלי. עכשיו הטרייד של ראסל – האריס לא נראה לי משהו. גם אם המצב ישתפר כשלוני וקוואלי סטיין יחזרו (וגם אז מישהו אחר יפצע, ככה זה בג"ס) הקבוצה הזאת צריכה עוד שחקני כדורסל. את מה שקורה במפרץ עכשיו שמעון מגדיר מעולה – שחקני ג׳י ליג ונגרים. חייבים להשיג כמה שחקנים על ראסל, לא סטאר אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

האריס??? נראה לך? זה סתם פה ניסה למצוא מנגר פראייר לפילי שיסכים לזה ישר אמרתי לו נו וואי חוזיי.
מי יביא את האריס על דיאנגלו?
הבאסה ללוחמים שראסל נראה פח ומוריד ערך לטרייד 😂😂
רק מיניסוטה יכולה לאכול את הכוכבות שלו בטרייד שהצעתי גם אורלנדו

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:51:11

זה לא עומד לקרות אבל דטרויט במצב שהיא יכולה להביא הרבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

נכון שכחתי אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שדריימונד אולסטאר טופ 24 גרין יוכל לחלץ את הלוחמים הלב המנוע של הקבוצה 😂😂😂😂😂
מעולם לא רכב פח כזה על 3 כוכבים והגיע לאולסטאר דרכם. יש לו מזל שסגר חוזה טוב בדרך לגופה. הוא רק יזדקן ישמין וידרדר עוד יותר עם השנים החוזה שלו יהיה להם בגרון.
ברוב חוצפה עונה שעברה בחרו אותו לחמישיית הגנה 2 שהוא היה גרוע כל העונה בגלל מוניטין.
השנה בחרו בו לשחקן הכי קשוח ולמגן הכי ורסיטלי בליגה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 אוי איזה מנגרים יש בליגה הזאת קומדיה.
איפה הממזר יא רבאק

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 22:49:06

קרי לא נראה הרבה יותר טוב מגרין.. גם לא ראסל..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 3:10:58

MVP בסוף העונה
🙂

Tamir
Tamir
27/10/2019 22:45:08

כל הליגה עומדת בתור רק מחכה לדרוך על הגופה
של ג"ס

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:50:20
Reply to  Tamir

הנקמה מוגשת קרה

etayle
etayle
27/10/2019 22:55:36
Reply to  Lavar

+1

Tamir
Tamir
27/10/2019 22:58:20
Reply to  Lavar

מה זה קרה? כחולה עם סימני ריקבון ורימות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tamir

אפילו אין טעם לומר לשופטים לעזור להם ההפרשים ככ גדולים חח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אללה יסתר…. לא נעים בכלל
.
"על השחיטה", ח.נ קרי

yossi
yossi
27/10/2019 22:53:03

1. מתי חלון הטריידים נפתח או שכבר אפשר לבצע טריידים?
2. מתי אפשר לבצע טריידים על שחקנים שחתמו הקיץ?

שחר אלוני
27/10/2019 22:55:32

יש לינק למשחק של גולדן שלא דורש הרשמה לאתר?

Lavar
Lavar
27/10/2019 22:57:07

http://nbastream.tv/oklahoma-city-thunder-live-stream/ הצפייה באחריותך בלבד

שחר אלוני
27/10/2019 23:02:52
Reply to  Lavar

תודה
זה נראה שהקליפרס ניצחו בינתיים רק את הלייקרס 🙂

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
27/10/2019 22:56:34

וואו, לא נעים.
נהיה מרווח כאן על העגלה.

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
27/10/2019 22:57:26

בג"ס מפחדים מהסל.
רבאק, לא כולם שם מצליחים בכלל לתפוס את הכדור.

etayle
etayle
27/10/2019 22:56:48

יש איזה פרוספקט מעניין בדראפט הקרוב? אולי באמת כדאי להשבית את קרי ולעשות טנקינג.
קבוצות באות לשחק חזק מול גולדן, אולי כבר עדיף לוותר מראש

yossi
yossi
27/10/2019 22:57:56

1. מתי חלון הטריידים נפתח או שכבר אפשר לבצע טריידים?
2. מתי אפשר לבצע טריידים על שחקנים שחתמו הקיץ?
/

ג'ט לג
ג'ט לג
27/10/2019 23:12:53
Reply to  yossi

אפשר לבצע טריידים גם עכשיו
אבל על שחקנים שחתמו צריך לחכות 90/120 יום בהתאם לסוג החוזה שנחתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לילה טוב לכל עכברי הלילה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הארדן צוחק על עצמו על הכדור שפגע בזקן
.
https://es.pn/2BNoRRa via @ESPN App http://espn.com/app

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיאנגלו גם אמר לילה טוב כמוני לקרי 🤣🤣
אמר אם המאמן לא מוציא אותי ומבזה אותי אוציא את עצמי.

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
27/10/2019 23:08:58

ראסל ראהשזה לא כוחות, ובשביל שיהיה לאוקלהומה סיכוי החליט לצאת מהמשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ב40 הפרש סטיבן אדמס עם 4 נק ב2 מ6 מהשדה 🤣🤣🤣
איפה ראס שיתן לו אספקת דאנקים? אפילו מול גולדן סטייט?

ג'ט לג
ג'ט לג
27/10/2019 23:09:39

חשבתי לעצמי שכדאי להשאיר את דאנג'לו ראסל אולי ירוויחו שחקן שיסחוב את הקבוצה בהמשך
מצד שני יש שם ערמה של שחקנים שלא הייתי לוקח לקבוצת יורוליג.
ההנהלה של הווריורס צריכה להחליט- או שעושים פול טאנקינג על העונה הזאת או שמנסים להטריד את ראסל תמורת כמה שחקנים- כאלה ששמעו על הגנה בשביל להעמיד קבוצה תחרותית.
אם הם ישארו ככה זה יסתיים איפשהו באמצע בבחירת לוטרי נמוכה

נתן גולד
נתן גולד
27/10/2019 23:11:40

גולדן סטייט פשוט נוראית. אין הגנה אין התקפה. קרי עושה נקודות אבל לא משפיע על המשחק בכלל. לראסל נמאס. נראה לי ההחלטה להחתים את כריס הייתה מטומטמת. מקיני היה השחקן השלישי הכי טוב שלהם אם היה משחק.

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 23:13:51

אם מישהו שאל את עצמו איך נראית אסקופה. הבעיה היותר גרועה שהם נראים שבורים מנטלית ועוד לא התחילה העונה. לא הולך לכם? תרביצו תעשו טראש טוק תצבטו. משהו. הם משחקים כאילו הם עדיין האימפריה, שהנה, עוד שניה הדברים מסתדרים.

אור
אור
27/10/2019 23:14:00

איזה כיף לא לחפש לינקים בשביל 50 ש"ח מסכנים

אור
אור
27/10/2019 23:16:05

משחק שעבר דריימונד בכה שהם fucking sucked, מעיין מה יש לו להגיד עכשיו

שחר אלוני
27/10/2019 23:20:34

99-59 ברבע השלישי, אדמס קולע ללא התנגדות ואפילו לא מוסרים לו, אוק' אפילו לא מתאמצים במיוחד

Tamir
Tamir
27/10/2019 23:23:18

מתי הייתה הפעם האחרונה שהווריורס היו ב40- ?

אור
אור
27/10/2019 23:29:15
Reply to  Tamir

נגד דאלאס לפני חצי שנה

IDO
IDO
27/10/2019 23:43:39

איזה תענוג לראות את נמושות הליגה נותנות בגוויה המדמצת ששמה הלוחמים.
ברור לנו שזאת עונת טנקינג, אבל אם הקוביות יסתדרו בשמיים תהיה להם בחירה תשע כזה ואז עוד עונה כזאת ואז עוד אחת.
עשר דקות אחרונות זה זמן טוב להריץ את ראסל המלאך בשביל שיסדר לעצמו מספרים , ועוד הוא יועבר תמורת שחקן כדורסל יותר גבוה ויותר מדייק. אולי קיי די ירצה לחזור אבל אם לא. אינגרם?

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 23:45:03
Reply to  IDO

לראסל נמאס מוקדם יותר אז הוא הורחק אחרי שהיה לו דיבור צפוף עם השופט

חגי "התותח" ניסני
Editor
27/10/2019 23:45:39

מי היה מאמין שמפגש עם הסאנס בעוד כמה ימים יראה שהפייבוריטים הברורים הם בוקר וחבריו. עולם הפוך אני רואה.

stam
stam
28/10/2019 0:15:58

היוש!
הפסדתי משהו? :))))

stam
stam
28/10/2019 0:28:53

איך היה כותב הממזר עליו השלום ??
הליילה ליילה ליילה
שמחה גדולה הלליילה ..

stam
stam
28/10/2019 0:35:17

בהנחה שסטף יגיד "די, פליז" בקרוב – אין ספק שהוא כבר אומר את זה לעצמו –
מי יכולה להציע עליו טרייד שיתחיל להישמע סביר?
רציני. כי הדברים האלה קורים. בביזנס ברמות האלה הכל קורה, אתה מנסה בכל דרך לנצל כל מצב, אפילו בתור לונג ויילד שוט.
לפרק לפרק לפרק ולהציל לסטף את שנות הקסם האחרונות.

stam
stam
28/10/2019 0:37:38
Reply to  stam

אני הייתי הולך על דנבר. כל שחקן שאינו הג'וקר. תבחרו.

שחר אלוני
28/10/2019 2:04:23
Reply to  stam

לפילי תמורת סימונס או ללייקרס תמורת לא לברון ודייויס…..או קליפרס, וכמובן מילווקי….אבל נראה לי שהוא יפרוש בגולדן

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 0:41:45

לדעתי חסר לג"ס 2 מהגבוהים החשובים שלהם והם יהיו בסדר כשיחזרו.
הם כרגע בשוק ,הם יצאו מזה ויעשו פלייאוף .

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 0:47:35
Reply to  ADISU33

נ.ב-
אולי סופסוף יעריכו כמו שצריך את קליי שהיה מנקה את כל הקקי של הקבוצה הזו בכל פעם בהגנה או במצבים קריטיים בהתקפה

stam
stam
28/10/2019 1:00:30
Reply to  ADISU33

אתה *עדיין* שם?
Time to move on. מזמן. הזהרתי.
סטף חייב לצאת בטרייד. לטובת כולם. כל יום משמיד את ה"מורשת" שתישאר ממנו, "הנה זה מה ששווה סטף באמת". מורשת שממילא היא תמיד על השולחן, MJ וכל זה.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 1:08:30
Reply to  stam

איפה אתה רןאה אותו נכנס?
קבוצה עם משאבים קונטנדרית מספיק רצינית?
יש לו אחד מהחוזים הגדולים בליגה (בצדק כן?)
וצריך קבוצה שבאמת יכולה להגיל את זה… אולי ותרשה לי לפנטז קצת מיאמי שולחת כמה מהחוזים הנגמרים שלה פלוס איזה ג'סטיס וינסלוו? אני חולה על ווינסלוו אבל כשיש לך סטף על הפרק

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 1:16:58
Reply to  stam

הנה המסקנות אחרי משחק וחצי חחח
להעיף את כולם
קארי כבר לא זה
ובלה בלה בלה
.
להזכיר לך שקארי כולה 31 (למשחק שלו זה כמו 28)
קליי ודריימונד עדיין מתחת ל30
אז להרגע בבקשה מכל הקשקושים והמסקנות אחרי משחק וחצי.
עונה הבאה הם חוזרים לתחרות.
.

stam
stam
28/10/2019 2:02:21
Reply to  ADISU33

זו רק דעתי, ובכל זאת.
אהדת ספורט זה בעיקר עניין רגשי. מה שקורה איתך, כמו עם אוהדים של גולדן סטייט/ סטף, שאתם מושקעים שם רגשית עמוק, ומסרבים להתעורר.
זה כמו להמשיך להשקיע, לזרוק כסף רע אחרי כסף רע, והסכומים רק יילכו ויחמירו… אם סטף לא ימצא דרך מילוט, הוא בדרך לעונת השפלה שתמחה לגמרי את צלם האנוש שלו שאנשים אוהבים – והיא תהיה רק הראשונה…
כל הסימנים היו שם מהפציעה של KD, הפציעה של קליי, מצב השכר, התקרה הקשיחה, אוסף הכלום שנאלצו לקחת למלא רוסטר, ההחתמה הלא נכונה של ראסל… כתבתי את זה בזמן אמת כ"כ הרבה, שאין לי כוח לחזור עכשיו.
עוד ברגע הפציעה של KD בפינאלס, לי היה ברור, וזה נכתב: זהו. האימפריה איננה ולא תחזור עוד. וככל שתקדימו להיפרד – יהיה פחות כואב.
מה גם שהיא לא צריכה להיות טראגית, כ-95% מאוהדי הקבוצה בכלל לא היו אוהדים שלה (לא יודע לגביך), רק טרמפיסטים ואנטי-לברוניסטים.
.
אתה עובר פה ברפרוף על הראנקרים והתחזיות של תחילת העונה. יש שם קטעים, אין, זה משהו. אולי בהמשך. יש זמן. "השחקן הטוב בעולם, ייקח אותם אולי אפילו עד אליפות". כאלה מין. פלייאוף? זה בכלל מובן מאליו.
ויש פה בחור, עידן. היה לדבריו אוהד לייקרס. הוא שונא את לברון, ציטוט, "מהיום שהוא הגיע לליגה".
במקביל – הוא אימץ את גולדן סטייט ואת סטף, זה בד"כ הולך ביחד. "האיש שאני קם לראות בשבילו כדורסל ב-5 השנים האחרונות".
הוא כתב פה ממש עכשיו: החלום שלו, לראות את אוהדי הלייקרס מניסים בקריאות בוז את לברון מהקבוצה.
אז אני מודיע לו, ולאחרים –
(אם בכלל זה יקרה) מה שיקרה עם סטף עד אז, יוציא ממנו את החשק לראות כדורסל. מהיום שהוא הגיע לליגה, בערך.
אז לכל אלה אני אומר: תצאו בזמן. עדיין לא מאוחר.
גם סטף, אותו דבר. תצא עכשיו. כי עבורו, בגיל 31, כבר אין אופק ואין מחר בקבוצה הזו. שיציל את מה שנשאר לו לתת, וזה אני אהיה הראשון לשמוח. כי סטף הוא באמת שחקן שלא היה כמותו.

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 2:41:54
Reply to  stam

אני לא אוהד ג"ס/קארי ,למעשה אני לא סובל אותם (במיוחד בעונות עם הנחש) .
לא חייבים להיות אוהדים בכדי להיות ריאליים .
.
ב5 השנים האחרונות ובמיוחד ב3 האחרונות הם היו הקבוצה השנואה עלי (בתור אוהד אוקלהומה (כלומר ראס 😉)

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 1:24:43

ג'ה מוראנט הוא איך אומרים באנגלית אקספלוסיב
מרשים ביותר

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 1:28:25

קאט גדול על מאיירס לאונרד. שיתנו לבאם לשמור אותו

מנחם לס
Admin
28/10/2019 1:41:04

מתנצל שרק ניכנסתי. ככה זה כשעוברים לדירה חדשה בעיר חדשה

shadow
shadow
28/10/2019 1:41:30

לוקה פשוט שחקן מדהים עם כמעט חצי טריפל דאבל אחרי רבע אחד. איזה דאנק הוא דפק עכשיו

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 1:42:04

משחק נוראי של ההיט

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 1:44:45

לוקה מיוחד במינו.
יש לו בנוסף לכישורים את הסוואג בניגוד ל99% מהשחקנים הורודים בליגה

shadow
shadow
28/10/2019 1:47:31
Reply to  ADISU33

לגמרי. פשוט תענוג לראות אותו משחק

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 1:50:59

בחיים לא חשבתי שאראה 2.25 גובה דופק סטפ-באק מהקשת

shadow
shadow
28/10/2019 1:59:27

פרוזינגיס פשוט עגל בהגנה, עצוב לראות חוכמת משחק כל כך נמוכה. פעמיים רצוף חדר עליו מקולום והוא פשוט לא יודע לתזמן את עצמו הוא אפילו לא צריך לנתר בשביל לתת לו גג אבל מנסה לעמוד איתו בתחרות ריצה כשהוא צריך לראות ברברס ועוד נותן לו להצמד לגוף.

shadow
shadow
28/10/2019 2:02:27
Reply to  shadow

מזכיר את קמינסקי מול לו וויליאמס אתמול.

shadow
shadow
28/10/2019 2:09:57

אין הגנה לפורטלנד 71 נקודות חטפו במחצית וזה לא שדאלאס מרשימים

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 2:10:12

אני יודע שאף אחד פה לא רואה משחקים של ממפיס אבל מוראנט נותן הצגה , הוא הולך להיות שחקן שחקן
מאד אקספלוסיב אבל בשליטה, קליעה מצוינת מבחוץ וראיית משחק

stam
stam
28/10/2019 2:22:48

רואים רואים. מצוין.
רק שלא ייקח לקצה את ההירו-בול המשוגע של קיירי מהצד השני, כי הוא נדבק ממנו ברגעים האחרונים.

stam
stam
28/10/2019 2:12:27

WS:
התחיל עכשיו משחק 5 בוושינגטון. בין הנשיונלז אלופי ה-NL, ליוסטון אסטרוז, אלופי ה-AL.
הנאטס האנדרדוג, הלוזרים המקוללים, ניצחו פעמיים בחוץ. בסנסציה מדהימה. יוסטון הפייבוריטית די-כבדה התחילה את הקאמבק מהקבר, ולקחה 2 בחוץ משלה.
אין צורך להרחיב כמה המשחק הזה, האחרון ב-DC, קריטי, לקראת החזרה ליוסטון למשחקי 6-7.
תבואו תבואו! מי פה עוד בעניין? אפשר להגיב לתגובה שלי פה ולא להספים את כל היתר…

stam
stam
28/10/2019 3:23:04
Reply to  stam

שוב יוסטון מתנפלים על הפיצ'ר האומלל, שוב 2 HR, וזה כבר 0:4…
עכשיו לך תרדוף אחרי גריט קול. אמצע רביעי.

D_Wade
D_Wade
28/10/2019 2:12:40

קנדריק נאן ממש שיחוק

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:17:09

מקנות מהמחצית של ההיט נגד הטימברוולבס:
קנדריק נאן סטאר בהתהוות.
משהו לא מתקתק עד הסוף בהתקפה של מיאמי.
כשבאם שמר על טאונס ראיתי רק שלשה אחת אחרי שהחטיא 2 שנייה לפני- כל שחקן אחר ששמר עליו קיבל בראש.
סילבה שחקן של הגנה ופיור האסטל.
וויגנס נראה כמו בנאדם אחרי התספרות.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:17:31

מסקנות*

stam
stam
28/10/2019 2:21:42

שני איבודי קלאצ' איומים, שכר לימוד של מוראנט.

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 2:24:35
Reply to  stam

ועכשיו קלע את השוויון עם 7 שניות לסוף

stam
stam
28/10/2019 2:25:27

דוראנט? מוראנט!
איזו huevos.
7 שניות, בדרך לעוד קיירי באזר-ביטר… או OT.

the block
the block
28/10/2019 2:25:32

מוראנט roy. איזה שחקן מלהיב

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 2:26:50

מוראנט הוא בעצם כל מה שחשבו שמרקל פולץ יהיה

ועכשיו הוא חסם את נסיון זריקת הנצחון של קיירי

shadow
shadow
28/10/2019 2:27:37

איזה גג דפק על קיירי

stam
stam
28/10/2019 2:27:38

איזה גג של מוראנט על קיירי באזר-ביטר.
LOL.
בכל מקרה, ההמלצה רק מתחזקת – הנטס, הקבוצה הכי מבדרת בליגה. כל משחק פגז. לחובבי הכדורסל השכונתי.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:28:39

מוראנט גדול. פשוט גדול

stam
stam
28/10/2019 2:30:42

נראה לי הבוקס-סקור של מוראנט רק ברביעי, זה עבור משחק שלם.

stam
stam
28/10/2019 2:31:45

קיירי הוציא את JJJ. מפתח.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:49:13

איזה הארכה איכותית

stam
stam
28/10/2019 2:51:12

המון המון טעויות קריטיות של מוראנט בהארכה. של טירון. כניסה בהירו-בול לתוך הצבע, עכשיו העיף לעזאזל את הוצאת החוץ לבאזר ביטר של המשחק…
שנאמר, שכר לימוד הבחור תרגל פה NBA קלאצ' עבור הרבה זמן.

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 2:53:21
Reply to  stam

מוראנט מכדדר קדימה, מאחורי הגב ומוסר לקראודר חופשי לגמרי לסל הנצחון

stam
stam
28/10/2019 2:56:13

תשמע, יש לו הכל, ונותנים לו מפתחות להכל. בדיוק עבור זה יש את העונה, לשפשף אותו בכל מצב.
רק תוריד את השכונה של קיירי, את ההתפרעות של ראסל, ואתה טוב לצאת לדרך. איזה כישרון.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:51:52

טעות של רוקי

stam
stam
28/10/2019 2:52:01

באזר ביטר!!!!!!!!!!!!!!!!
קראודר
וואו

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 2:52:05

ממפיסססססססססססססססססססססססססססס

the block
the block
28/10/2019 2:53:07

ישששששששששששששששששש

the block
the block
28/10/2019 2:53:56

קיירי עכשיו לך תתנצל בפני לברון אולי זה יסדר לך את הקארמה

IDO
IDO
28/10/2019 2:56:28

הזוניה מצא אצלנו בית. טוב שבאת מריו

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:57:11

ואוווו

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 2:57:37

איזה סל גדול

stam
stam
28/10/2019 3:00:47

הבוקס סקור של מוראנט זה חנוכיה…
3-6-1-1-9-4-32. עשה 30 נק' ב-13 מ-22, 1 מ-2 מהשלוש, וכל זה רק על 32 דקות של משחק והארכה… מרשים לאללה. פרנצ'ייז מן הסתם של הדובים.

IDO
IDO
28/10/2019 3:01:53

ועברנו ראשונים את המאה.

the block
the block
28/10/2019 3:05:21
Reply to  IDO

אין לכם גבוהים. עכשיו גם קולינס פצוע

the block
the block
28/10/2019 3:04:33

פורזי זורק יותר מדי לשלוש. קלע כמה בהתחלה, זה לא הופך אותו לסטף

the block
the block
28/10/2019 3:06:52

דונציץ= הארדן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 3:50:13
Reply to  the block

בדיוק
על זה חשבתי. הכל בידיים שלו. זורק וזורק גם כשלא הולך.

IDO
IDO
28/10/2019 3:08:42

אני לא רואה מה מיוחד בפורזינגיס… קווין לאב לעניים

ADISU33
ADISU33
28/10/2019 3:10:55
Reply to  IDO

תן לו עוד זמן הבחור עדיין בהרצה.
אחלה שחקן

IDO
IDO
28/10/2019 3:13:16
Reply to  ADISU33

😀

stam
stam
28/10/2019 3:13:45

נראה שגם מיני מיאמי בדרך ל-OT…
ואולי גם דאלאס יסדרו. למה לא.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 3:15:08

4 דקות לסיום שווין 99 מיאמי וולבס.

IDO
IDO
28/10/2019 3:16:16

חסן וויטסייד תתעורר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 3:19:02

דונצ'י עושה הכל…
זורק פעמיים מ 3 ברצף ואחרי כן נותן עבודה טובה בהגנה הכל ב 20 שניות. מישהו צריך להגיד לו שעונה באן בי איי זה 82 משחקים…. שיאט את הקצב!

stam
stam
28/10/2019 3:19:15

מי אתה ומה עשית לאנדרו וויגינס?

trusttheprocess
trusttheprocess
28/10/2019 3:19:23

וויגינס שולח את מיאמי הביתה עם 16 נקודות ברבע הרביעי ומבול של שלשות

stam
stam
28/10/2019 3:20:20

בק-טו-בק-טו-בק 3 פוינטרס, משוויון 101, עד 9 פור למיני, פחות מ-2 לסוף.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 3:21:40

שיט שיט שיט.
ימח שם אנדרו ויגנס לעולם ועד או משהו כזה

The Bla bla Man
The Bla bla Man
28/10/2019 3:22:20

וואו, אסיסט ענק של לוקה לדאנק פאול סל

איזה חכם!

stam
stam
28/10/2019 3:23:56

איזה כיף, 3 משחקים, כולם down to the wire.
אמן עונה שלמה כזו.

stam
stam
28/10/2019 3:25:21

נורק בחוץ, קולינס שבר משהו (?), עכשיו חסן בחוץ בעבירות…
יאללה, הגבהות לנגיחות של פורזי.

לילי
לילי
28/10/2019 3:25:45

השילוב של פורזינגיס ולוקה עומד לדבר שנים קדימה.
איזה כיף.
אולי לא השנה, אבל שנה הבאה הם באנקר שלי בפלייאוף.
ומילה טובה לסת' קרי, החתמה טובה של דאלאס.

IDO
IDO
28/10/2019 3:32:39
Reply to  לילי

כבר השנה. משחקים נפלא כקבוצה. חסר קצת כשרון מסביב אבל ההתפתחות מקיימים מרשימה

stam
stam
28/10/2019 3:26:08

לא מבין. יש לך ג'ירפה 2.21 נגד גמדים, למה עכשיו הקליעות הקשות האלה?

IDO
IDO
28/10/2019 3:29:30
Reply to  stam

הזוניה

stam
stam
28/10/2019 3:27:07

בדיוק. ככה. חדירה לצבע, פורזי טריילר, וזה בטוח עבירה ואולי אנד 1.

dark
dark
28/10/2019 3:27:31

לינק ללייקרס בבקשה?

לילי
לילי
28/10/2019 3:30:24
Reply to  dark
לילי
לילי
28/10/2019 3:30:59
Reply to  לילי

תוסיף בסוף .xyz

stam
stam
28/10/2019 3:29:58

דונצ'יץ' מכריח…. מכריח מכריח. 3 פוינטרס קשים, כדרורים ארוכים מיותרים, מתחיל לאסוף איבודים בקלאצ'.
מה עם פלאן בי, אבאלה?

stam
stam
28/10/2019 3:31:50
Reply to  stam

+ מייד אחרי האיבוד, נתן לדיימו לעבור אותו כמו מים לליי-אפ קל, נקודה לפורטלנד, 26 שניות לסוף…

the block
the block
28/10/2019 3:31:46

לוקה שומר רע באחד על אחד

לילי
לילי
28/10/2019 3:33:10
Reply to  the block

כולם שומרים רע על לילארד בקלאץ
תשאל את פול ג'ורג'

stam
stam
28/10/2019 3:35:08
Reply to  לילי

לא בושה שדיימו יחסל אותך. זה המקצוע שלו. אבל לוקה פשוט עמד ולא עשה כלום. ליי אפ אימונים.

IDO
IDO
28/10/2019 3:34:09

חסימה נקייה של דיימו

לילי
לילי
28/10/2019 3:35:17
Reply to  IDO

אחד השחקנים האהובים עליי בליגה.
תענוג לראות אותן, בעיקר ברבעים אחרונים

stam
stam
28/10/2019 3:34:15

ומה? אותו דבר.
לוקה, מכדרר מכדרר מכדרר, בסוף סטפ-בק 3 קשה לאללה, כמובן שוב מכה בטבעת.
מזלם שיש אופנסיב ריבאונד. לא טוב ככה. כאילו מחפש בכוח את ההיילייט למחר.

לילי
לילי
28/10/2019 3:34:20

בשביל זה יש את הצ'לאנצ'.
בדיוק בשביל זה, אפילו שלא קיבלו הייתה החלטה נכונה

stam
stam
28/10/2019 3:37:32

ROFL
ביניים מכריע פורזינגיס ורודני הוד. ואפילו לקבל את זה נורמלי הם לא מסוגלים.

IDO
IDO
28/10/2019 3:38:48

נצחון מתוק

IDO
IDO
28/10/2019 3:39:45

הרבה קבוצות יאבדו נצחונות בדאלאס

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 3:40:31

לילה מצויין של כדורסל… יאללה עפתי לישון

stam
stam
28/10/2019 3:41:04

THJ בקליעת התאבדות, פורטלנד יוצאים עם זה בסוף…
שמתי לב לזה, לא פעם ראשונה, שלא עוברת חצי שניה מההחטאה, וכולם אחוכים במסיבת קוקטייל. הרגע הפסדתם על באזר-ביטר מוחמץ – וכולם כבר אחד עם השני, אהלן אחי, היית אחלה. חצי שניה לא עברה.
לא יודע, איפה טיפה רגש? תעשה פרצוף של עצוב, תוריד את עצמך על הארץ… זהו, דפקנו כרטיס, מהר למקלחת והביתה?

IDO
IDO
28/10/2019 3:42:58
Reply to  stam

זה ליגה לא פלייאוף. לוחצים ידיים מתחבקים הממשיכים הלאה.

לילי
לילי
28/10/2019 3:50:10
Reply to  stam

בעיקר בפתיחת העונה..
חכה, עוד תראה הרבה פרצופים מבואסים אל תדאג

IDO
IDO
28/10/2019 3:53:29

בנקודה הזאת בזמן מיניסואטה מוליכה את המערב…. סגניות דאלאס והדורבנות. אללה ירחמו

stam
stam
28/10/2019 4:00:56

AD שחקן הגנה כ"כ טוב, שזה לא פייר.
לייקרס במשחק מרדים לאללה. חתכתי.

the block
the block
28/10/2019 4:05:13

Kcp מהמר נגד עצמו, זה הסיפור. איזה שחקן פח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 4:18:48

בכמה הלייקרס מנגבים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 4:32:13

קווק עזר שם בקליעה וגם חטף עבירה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 4:32:46

מה זה, אנשים לא רואים לייקרס שארלוט?

גיא הירוק
Admin
28/10/2019 4:35:23

שומרים כוחות לסאנס מחר בלילה…

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 4:39:39

הילד של כולנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 4:51:11

נחמד האייקון החדש
ידענו שאתה לא באמת רשע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 4:33:46

הנה לברון מחלק הוראות כמו מאמן.
האם יהפוך למאמן אחרי הפרישה?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 4:38:58

התעוררתי אחרי שהכל כבר נגמר ונשארתי לזבל.
הגבה מאוד לא מרשים אותי עד כה העונה.

לילי
לילי
28/10/2019 4:49:05

פספסת את הרבע הראשון.
נתן שם הופעה.
כרגע לברון הוא מי שנראה רע מבין שניהם – ממש רואים שהוא איבד צעד.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 4:52:16
Reply to  לילי

לברון ברור לי שאיבד יותר מצעד כבר מעונה שעברה.
הגבה זה ההבטחה.
הוא לא עושה עלי רושם של שחקן רציני שיביא אותך למשהו. זבל מול נמושות כן.
כנראה שלא סתם לא עשה דבר בקריירה.
הוא פשוט לא הסופרסטאר שההייפ עשה ממנו.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 4:49:33

נראה כמו משחק קדם עונה בקזחסטן
לייקרס ושארלוט ברית קבוצות תואמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם

חח קיירי=כרמלו

גה מוראנט עושה עליו 30 נק ומנגב אותו היטב 😂😂😂 השמיד את הנטס פשוט.
אני רואה את הסיום המותח של המאבס עכשיו בליג פס החזרתי אחורה
שארלוט החזיקו מעמד מחצית יפה להם

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:02:22

מגע המוות של קיירי
לגמרי כרמלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:03:43

לא יפה יה שימון
לא יפה לצחוק על קיירי
🙂

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:01:38

טוב היה שווה להתעורר כדי לגלות את כתבת הקווים של שארלוט.
https://www.instagram.com/p/BcANfYYF8Oq/?utm_source=ig_web_copy_link

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:04:34

ועוד אוהדת של צאק ביסוויט, איך אפשר לא?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:07:53

מה זה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:20:40

מתופף אמריקאי מוכר וידוע

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:07:26

המשחק יותר מנומנם מזקן היושב על כסא נדנדה במרפסת ביום חם אחרי מנת חומוס

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:11:07

שארלוט זו קבוצה פיקטיבית המורכבת מרשימת שחקנים גנריים שהוציא המחשב

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:12:34

הלכתי לצפות קצת בצבע מתייבש כדי להתעורר

חגי "התותח" ניסני
Editor
28/10/2019 5:17:29

גדול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:19:33

חחחחחח

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:16:11

לדייוויס אין בעצם "טוב מאוד" בכלום.
יש לו פשוט "בינוני" בהרבה דברים – משחק פוסט בינוני, קליעה מרחוק בינונית, חצי מרחק בינוני, הגנה בינונית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:19:10

חחחחח
בסוף תהיה הייטר של כולם
🙂
וסתם בשביל לעצבן אותך ככה על הבוקר, ראס מלך, שחקן חד פעמי, אתלט על. יכול היה להיות נדיה קומנצי של האתלטיקה…

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:24:25

טיפש על, אידיוט חד פעמי, מלך הביבים, יכל להיות הטראמפ של הפוליטיקה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:42:55

חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:17:06

מה זה? לקודי זלר יש רטיה בעין? חטף זבונגה מפרזידנט גיימס?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:20:07

הגבה פתח לו את הגבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:22:10

חחחחחח
למד מהטוב מכולם בעניין המרפקים?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:26:12

האמת לא באשמתו

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:19:20

לא רק שהלייקרס לא יעשו כלום כמובן בתקופת לברון, מסתבר שגם אחר כך הם יישארו עם כוכב אימפוטנט לעתיד ובלי כלום מסביב.
בשביל זה העיפו קבוצה צעירה מתפתחת ומלהיבה עם פוטנציאל לשנים רבות, שנבנתה לאחר שנות לוטרי מתמשכות.

Itamar
Itamar
28/10/2019 5:19:44

לא נמאס ללברון לשחק עם שחקנים שקוששו מתחתית החבית בגלל מגבלות שכר? במקומו הייתי חותם על חוזה יותר נמוך רק כדי לחסוך מעצמי את
התסכול. הקבוצה הזאת תלויה לגמרי בדייוויס, יש להם שלושה שחקנים והשאר פח. כמו שהם הם לא הולכים לשום מקום.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:21:06
Reply to  Itamar

i need help
always need help

Itamar
Itamar
28/10/2019 5:26:26
Reply to  Itamar

איף איך שהמשחק הזה נראה

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:25:16

וואי דייוויס במופע זוועות

לילי
לילי
28/10/2019 5:26:11

המשחק הזה מאשש את מה שחשבתי על הניצחון מול יוטה.
זה לא שהההגנה של הלייקרס הייתה טובה כמו שההתקפה של יוטה הייתה גרועה.
לא יכול לחכות לרימאץ' עם בוגדנוביץ בסגל וקונלי מחובר.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:26:53
Reply to  לילי

זו תהיה שחיטה

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:27:53

בהתקפה האחרונה של שארלוט, בייקון מסר לאג, שמסר לסלאמי. הנעת כדור יפה

לילי
לילי
28/10/2019 5:29:40

באופן מפתיע הווארד נראה ממש טוב ועם ה+- הגבוהה בקבוצה

Itamar
Itamar
28/10/2019 5:30:23

דוויט כפרה עליו משגר מקו העונשין בדיוק עזתי

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:34:29

קרוסו!

לילי
לילי
28/10/2019 5:39:31

ראית איזה אהבה הוא מקבל מהאוהדים?
אחלה קארוסו שבעולם!

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:45:21
Reply to  לילי

ככה זה, אנשים יודעים לזהות את הלב האמיתי

Itamar
Itamar
28/10/2019 5:36:27

OUT
לברון ו-AD
IN
קארוזו והאוורד

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:39:29

לברון עושה שרירים וחוגג אחרי סל על קודי זלר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28/10/2019 5:41:17

זהו תם הטקס ומר פרזידנט גיימס מתבשם ודורש תשואות מהקהל.
סוקרטס סופרסטר חיאמו פסיכו

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:44:31

רוזיר החנזיר נבלע בחור התחת השחור של הליגה

Itamar
Itamar
28/10/2019 5:41:32

הלייקרס חוגגים עם הקהל. חברים, בואו… אני שמח שאתם שמחים אבל זה שרלוט.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:42:26

מצליחים לדרוס את המפלצת משארלוט ברביעי.
האולם באוויר.
בפעם הבאה – גניבת סוכריות מתינוקות והתעללות בקשישים סיעודיים

לילי
לילי
28/10/2019 5:47:00

נקודת האור היחידה בשרלוט – מיילס ברידג'ס

stam
stam
28/10/2019 5:48:13

חחח. הלייקרס מבזים את הליגה. שומרים מעכשיו כוחות.
לא משחקים משחק שלם, הכי כלום שאפשר.
טוב. שנעלה רגע לרביעי?
יאללה. בוא רגע נגמור את זה.
5 דקות לברון, בום, 20 נקודות.
הקבוצה הזו בדרך להיות מפלצת. זה עדיין ערב-רב של חתיכות. חלק ייזרקו, חלק יקבלו תפקיד ברור. קוזמה ורונדו אפילו לא הגיעו לעונה. טרייד לברוני בוודאי יגיע בהמשך. בינתיים זה סאמר-ליג במסגרת מחייבת.
ROFL כזו הכחשת מציאות רצה פה… מה זה פה, בני 4? "אני קובע ואני קובע?". מאן, גרואו אפ! פאקינג ג'וק. למשל המספרים הערב של AD. בהליכה. 13-29, והמיפלץ התחיל לעבוד על השלשות. כבר 3 מ-5. "בינוני בכל". חחחחחחחחחחחחחח. a fucking joke

לילי
לילי
28/10/2019 5:52:45
Reply to  stam

אתה מבין שהם משחקים נגד שרלוט, כן?
פחות או יותר הקבוצה עם הסגל החלש ביותר בליגה?
חכה למבחנים האמיתיים שיגיעו רק בדצמבר, אפילו שאני מאוד רוצה לראות אותם נגד החוכמה של הספרס והקשיחות של מיאמי בנובמבר.

לילי
לילי
28/10/2019 5:50:16

אני מסתכל על לוח המשחקים הקרוב של הלייקרס וזה פשוט מדהים כמה הליגה פירגנה להם..
שום קבוצה חזקה באמת באיזה 20 משחקים הבאים, המעניינות אלה ספרס פעמיים ודאלאס, הזוי.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:57:31
Reply to  לילי

כל הפירגון שבעולם לא ימנע את חשיפת הבלוף בסופו של דבר.
אבל זה מגעיל המניפולציות של הליגה, ליגת הכסף.
ספורט ותחרותיות אי שם בתחתית הרשימה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך היום יהיה נצחון ראשון לעונה לאקסי הלייקרס. לונזו בול יחגוג הם נגד גולדן סטייט בבית שהלוחמים בבק טו בק😂😂😂 יהיה למישהו כוח לרוץ בקצב בלוחמים?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 6:48:32

הייתי לא עולה ומסתפק ב-50-0 טכני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי תחושה שקרי לא יעלה היום ויהיה "פצוע"

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 5:58:24

היום בכותרות: "משחק מפלצתי לדייוויס"…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתי את ה5 דק האחרונות במאבס פורטלנד בש.ח אשך לוקה חרבן בדקה וחצי האחרונות עם 2 החטאות איבוד וחור הגנתי (בושה איך שדמיאן חדר עליו לסל ניצחון) ו-0 נק במאני. כמו שאמרתי דמיאן שלח את לוקה בראצי לישון עם הדגים.
הצאלנג הזה פעם ראשנה שינו אותו אבל למה היה ביניים ולא כדור של פורטלנד לא הבנתי? הכדור יצא החוצה מהרגל של פיני סמית אז אם אין עבירה כדור של פורטלנד?

עכשיו ברור לכל שכל מה שקרה בבוסטון היה בגלל קיירי, הוא רצה שטייטום בראון והיוורד יהיו הנגרים בהצגה הפרטית שלו וסטיבנס לא נתן לזה יד. קיירי הוא הגארד הכי פח מהכוכבים קלוריות ריקות, בלי לברון לא עשה פלייאוף, אחרי לברון כשלום על בבוסטון עם מקום 4 בנמזרח ובלעדיו בוסטון הגיע להישג הכי טוב שלה ואת הנטס הוא מחריב.
איפה הוא ואיפה קרי ראס הארדן דמיאן הם כולם מובילים קבוצות לפלייאוף במערב כל עונה. קיירי במערב עם הנטס מסיים מקום 1 מעל ממפיס.
הוא לא רכז אלא שוטינג גארד מאד מוכשר אבל בלי ערך אמיתי לקבוצה, לא יודע למסור, לא יודע להניע כדור וקבוצה, שחקן הגנה מהגרועים בליגה, לא מנהיג, אף אחד לא שומר בשבילו. רכב על הגב של לברון ועונה הבאה ינסה לרכב על הגב של דוראנט אם עוד יש לו גב.
קוריוז!!!

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 6:45:37

כמו שהוא רכב על לברון ככה לברון רכב עליו.
תביא אותו לבאר והוא סקורר ורוצח הכי טוב בליגה יחד עם דוראנט.
אבל הוא סוליסט מושלם ואין לו שום ערך מוסף בתור כוכב לבד.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 6:47:44

הגלגול לא צריך להוכיח כלום בקלאץ'.
הוא כבר הראה לנו מעל ומעבר בתחום בקריירה הקצרה שלו.
קורה שלא נכנס, לכולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם אני מתגרה בך 😂
היום הגנת פילי באה לחנוק את יאנג אבל יש סיכוי שבראון לא יביא עליו דאבל טים וטראפים כי הוא מפחד מהכוכבים האחרים בהוקס במברי הוארטר ורדיש 😂😂
הוא נראה לי יאנג מקבל אנקונדה ☺