You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. ספורטס אילוסטרייטד בחר בווריורס כ'איש השנה' בספורט של 2018

עורכי המגזין מסבירים את הבחירה (ולמתקשים באנגלית – הקלה – נא לעבור ל-"2")

(ואני מדגיש בפונט שחור את הדברים העיקריים עבורי)

By The Editors Of Sports Illustrated

December 12, 2018

In each of the last four decades—1980, 1999, 2004 and now 2018—sports have gifted us a team so sublime that it is impossible to separate any one, or two, individuals from the rest of the group. How extraordinary were the Golden State Warriors, the recipients of the 65th Sports Illustrated Sportsperson of the Year award? Warriors players, coaches and executives alike, given a vote, likely would have conferred the honor upon a single player. “The reason for all this,” says Andre Iguodala. The sun around which the Warriors universe revolves, insists GM Bob Myers.

And yet. . . .

For all the individual brilliance of Steph Curry—a selection whom few would have protested—the Warriors have always been most delightfully viewed through a collective prism. There have been superteams that have forced us to reimagine how the game is played, but none perhaps in a generation, maybe two, are so beautifully choreographed as the Warriors. At the Dubs’ most golden, their movements and pieces seamlessly blur into each other to the point where it impossible to distinguish the magic of one player from another, even magic so singular as that of Curry or KD. 

As with each of the Warriors’ 64 predecessors, performance alone did not exclusively define Golden State. The rise of the Warriors has coincided with the restoration of the NBA as a leading edge of culture that recalls the league’s prolonged boom, which began with the Magic-Larry years in the 1980s and continued through the Jordan-dominated ’90s. The current boom, too, has coincided with the increasing intersection of sports and the hard questions of politics, race and identity, among others, that have so divided the country. The Warriors—forcefully but civilly—embraced the unique platform afforded them. No, they did not change the world and its attendant conflicts and ills, but they did not ignore them either.

The Warriors, of course, are not perfect. During the reporting of his story—which will first appear exclusively on Apple News—senior writer Chris Ballard caught the Warriors perhaps at their least perfect, their most destabilized, in the last half-decade: fragile (between them, Curry, Draymond Green and Shaun Livingston have missed 34 games), indifferent (three blowout losses of 21 points or greater) and riven (Green’s infamous “you’re a b**** and you know you’re a b****” blowup and subsequent suspension). In dozens of interviews, Ballard discovered a team deeply aware of a ticking clock and the strains of sustained success. A dynasty, and the scrutiny that is its kin, can be a b**** too.

The competition for the award was fierce—seven-game-series fierce. Each of the only two-time winners of Sportsperson of the Year, Tiger Woods and LeBron James, offered compelling candidacies to be the first three-time recipient of the award. There were several newcomers to superstardom who made powerful cases: the electric snowboarding gold medalist Chloe Kim, the graceful Naomi Osaka and Triple Crown-winning horse Justify. Sports Illustrated has always had a soft spot for the drought-breaker, and an even softer spot for the draught-soaked drought-breaker who can bring nonpartisan joy even to joyless Washington, D.C. That would be you, Alex Ovechkin.

The choice was no less difficult than it was in 2015 and ’17, both years in which the candidacy of the Dubs was debated right up to the end. Three titles in four years undeniably stamps them as a dynasty, the likes of which we might not see again amid the relentless churn of pro sports. But it’s the individual pieces—from the longtime equipment manager to the highest reaches of management—and how seamlessly they are woven together that gives their story a different ring: 2018 Sportsperson of the Year.

2.מנצחים ומפסידים בטרייד בין הסאנס והוויזרדס

אז מה היה לנו?
הכל התחיל עם הודעה של וודג':
*
As part of a three-team deal nearing completion: Ariza to the Wizards, Kelly Oubre to the Memphis Grizzlies and Austin Rivers and two Grizzlies role players to Suns, league sources tell ESPN.
*
שני ה-ROLE PLAYERS היו אמורים להיות וויין סלדן ומרשון ברוקס.
*

כמובן שהיה כאן מקרה של  (MISTAKEN IDENTITY (BROOKS שפתרו בשבת, ועתה אחרי לילה שלם של טלפונים, צעקות, תחינות, ומי יודע אם לא איומים, מה שנשאר הוא שטרבור אריזה עבר לוויזרדס ואוסטין ריברס וקלי אוברה עברו לפיניקס סאנס.

וורסיה היותר מוקדמת היתה שהסאנס חשבה שהיא מקבלת את וויין סלדן ודילון ברוקס.

בדיל האורגינלי היא – ממפיס – היתה צריכה לקבל את אוברה מהויזרדס כשהם נותנים עבורו שתי בחירות דראפט סיבוב שני – וויין סלדן, ואת מרשון ברוקס.

אבל הסאנס חשבה שהיא מקבלת את וויין סלדן ודילון ברוקס.

אמנם שני ה-BROOKS היו שחקני ספסל די אנונימים בשוק הקטן של ממפיס, אבל דילון הפך לשחקן חשוב של הגריזליס שמשחקן ספסל שהגיע ב-2017 הפך לשחקן חמישייה מצויין. אמנם הוא ירד לספסל העונה, אבל בן ה-22 הזה נושא איתו את האופנסטיב רייטיטנג הגבוה בקבוצה והכל עבור אופציה של 1.6 מיליון בעונה הבאה. מרשון ברוקס הוא שחקן בן 29 שבילה את רוב שנות משחקו בסין. הוא שיחק מספר דקות מינימלי וחוזהו מסתיים בסיום העונה.

במילים אחרות, מרשון היה מין חתיכת THROW-IN בכל הסיפור. דילון הוא שחקן-שחקן ולא THROW-IN בשום אופן וצורה.
*

היה בלבול באיזה ברוקס מדובר. כשבסאנס חשבנ שמדובר בדילון, ממפיס מיד ברחה מהדיל כמו מאש. אוברה היה יכול להיות תוספת טובה לממפיס אבל הוא הופך בסוף העונה לשחקן חופשי.

מי הפסיד ומי הרוויח?

הסאנס: לדעתי היא הרוויחה.

יש לה שני שחקנים צעירים, אתלטים. אמנם אוברה בחוזה שמסתיים העונה, אבל אני אוהב את העארס הזה. הוא מזכיר לי ניק יאנג טוב. אוסטין הוא שחקן שבויזרדס הוא לא קיבל את הצ'אנס להראות מי הוא ומה הוא יודע בגלל השחקנים האחרים בקבוצה. בסאנס, עם איגור קוקוסקוב הוא יקבל צ'אנס לשחק (ובמיוחד עתה כשדווין בוקר פצוע), ולמרות שהוא לא פוינט גארד טבעי, יש לו את השליטה בכדור, הקליעה מרחוק, והכניסה לסל לשמש גארד-גארד עם דווין. אוברה? אני אוהב אותו. הוא קצת דפוק בראש והוא בערך בגובה ובתפקיד של ג'אש ג'קסון וטי ג'יי וורן אבל עם השלושה האלה בסמול בול לקוקוסוב ישנן המון דברים לנסות. מה כבר טרבור אריזה היה מביא לקבוצה? הוא מבוגר שאין לו מה לחפש עם צעירי הסאנס. הוא הרי היה עוזב בסוף העונה ולפלייאוף הוא לא היה מביא אותם, אז מי צריך אותו, ואת המשכורת הגבוהה שלו?

וושינגטון: בוושינגטון נשארה אותה גברת רק בשינוי אדרת. בויזרדס לא יקרה דבר עד שהיא תחליף את מאמנה.

אני לא מבין את הויזרדס. מה עשה להם הטרייד? אני יודע שאריזה הוא שחקן קבוצתי מצויין שישתלב מצויין עם ג'ון וול וברדלי ביל – כי הוא מסתדר עם כל שחקן ובכל קבוצה בגלל צורת משחקו השוטפת. הוא שחקן של קץ'-אנד-שוט ויצליח לשחק בכל שיטה. אבל הוא בן 33 ויש לו חוזה מסתיים העונה. הוא רוצה לשחק בלייקרס. לאן הם יכולים להגיע איתו? לשום מקום. ומנגד הם הפסידו שני שחקנים צעירים מצויינים לדעתי – אבל עם מאמן שיודע כיצד לעשות מהם מצויינים וסקוט ברוקס לא יודע.

ממפיס: הרוויחה בזה שלא הפסידה את דילון ברוקס.

אוברה: אין לדעת. תלוי כיצד וכמה ישחק בפיניקס.

יש לסאנס שני שחקנים טובים מאד במשבצת שלו. בויזרדס הוא עלה בחמישייה ושיחק 26 דקות למשחק עם 13.6 נק' למשחק. אין לדעת מה יקרה בפיניקס. תלוי במאמן. לאוברה אין מה לדאוג: הרבה קבוצות יקפצו אחריו בסיום העונה. אבל יש סיכוי שאם המאמן יצליח לפתח צורת משחק של סמול בול כשרק אייטון הוא הציר ומסביב ארבעה שחקנים בגובה 2.00 מ' עד 2.04 כבוקר (ואוסטין ריברס), אוברה, ג'אש ג'קסון, וטיג'יי וורן, אני רואה פוטנציאל לאחלה קבוצה.

ריברס: ראה אוברה (רק ב-5 ס"מ יותר נמוך, אך מצד שני מוח כדורסל).

אריזה: אין לו מה להפסיד.

אם הוא מעוניין לעבור ללייקרס, המעבר מוושיטנגטון יהיה יותר חלק וקל, כי בוושינגטון יהיה לו קל יותר להתברג בקבוצה ולהראות את יכולתו. בוושינגטון יהיה לו צ'אנס לגרות את הלייקרס הרבה יותר משיכול היה בסאנס. אם הוא מעוניין להישאר בווושינגטון ולעבוד יחד איתם בניסיון להגיע לרמה שחשבו שיגיעו העונה – זאת ההזדמנות שלו לגרום שם לשיפור משמעותי.

3. שבעה מקרים ברוטאלים בפוקר

למבינים (אני לא אחד מהם. שאלות והערות? למומי)

1) משהו מאד מיוחד קרה באליפות העולם של 2017 בפוקר: Quad 7s beat trip Aces in an epic cooler

למבינים (אני לא אחד מהם)

There’s nothing more entertaining in pro poker than a miracle river card that stuns the table. Here are eight brutal bad beats.

Event: 2017 World Series Main Event

In one of the nastiest coolers of all time, Vanessa Selbst flopped trip Aces and seemed to have Gaelle Baumann in a terrible position with trip 7s – but a fourth 7 on the turn allowed Baumann to knock out Selbst on Day 1.

 

 

Sang Liu celebrates WSOP win prematurely, loses 61 million-chip pot (2.

Event: 2018 World Series of Poker, $565 Colossus No Limit Hold’em

Sang Liu was one card away from $1,000,000 and a World Series Bracelet this summer – and he even started celebrating before a brutal river card hit the table. Roberly Felicio dropped to his knees when he got a miracle 8, and went on to win the event.

 

Royal flush trumps quad Aces in WSOP Main Event (3

Event: 2008 World Series of Poker Main Event

Ray Romano was at the table to witness a thrilling hand, which saw Motoyuki Mabuchi’s quad Aces beat by a royal flush.

Announcer loses it after a ridiculous series of events (4

Event: 2017 Unibet Open

A pre-flop showdown between pocket queens and pocket 10s turned into a roller coaster ride of emotions for one poker commentator. A flop of K-6-10 gave Jason a commanding lead, but a queen on the turn turned the tables. The river? A fourth 10. Madness.

 

 

Arseniy Karmatskiy beats pocket aces in a lucky, dramatic hand (5

Event: 2018 European Poker Tour Sochi

Karmatskiy shoved all in with pocket kings, although he may have reconsidered if he knew one of his opponents was also holding King-4. Mikhail Kovalyuk drew pocket aces and immediately called – but Karmatskiy flopped a third king, then survived Kovalyuk’s 11 different outs to knock him out of the tournament.

 

 

Streamer is left speechless after the unluckiest hand (6

Event: Online tournament

Kevin Martin was certain that he’d split a big pot with an all in opponent holding the same hand – Ace-King – but he had a chance win the pot outright by landing a higher flush. Holding an ace of diamonds to his opponent’s king of diamonds, Martin watched two diamonds hit the table on the flop, and another hit on the turn.

Needing one more diamond to take a pot of $204,424, the river card was a queen of diamonds – which gave Martin’s opponent a straight flush. He was understandably stunned.

 

 

Kevin MacPhee doubles up with a miracle river card  (7

Event: 2017 World Series of Poker Europe Main Event

In an all in showdown with Marc MacDonnell, Kevin MacPhee had just a 2% chance to hit a miracle 9 on the river and win a huge pot with trip 9s.

 


הערות ושאלות למומי!

 

4. שעור בהיסטוריה לסטפן קרי

5. למה ה-15 לדצמבר הוא למעשה התאריך הבלתי רשמי של תחילת עונת הטריידים?

אמצע דצמבר הוא תקופה של חגים כאן. חנוכה, חג המולד, NEW YEAR, וזאת גם התקופה בה ה-NBA מתחיל את ה-SZN הבא שלו.

עונת הטריידים של ה-NBA מתחילה – אני בטוח שאף אחד מכם לא ידע – בחצות של היום החמישי ה-17 של העונה. העונה הזאת התאריך הוא ה-7 לפברואר. אבל הלילה בחצות (כבר אמש; חצות של ה-15) הוא הזמן ששחקנים חופשיים יכולים להיות 'מוטרדים' (מעתה מילה עברית רשמית)  באופן רשמי (או שלושה חודשים מאז שהפכו ל'חופשיים' – מה שמגיע יותר מאוחר). כריסטיאן וינפילד כתב ב-SB NATION כמה מחשבות בנושא:

טרבור אריזה היה הראשון כפי שכולנו כבר יודעים (עבור Oubre and Rivers.).

ישנם כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה בירבורים שלא רואים את היער מרוב העצים. יוסטון תישלח את כרמלו אנטוני לאן שהוא אבל היא רוצה לקבל שחקן עבורו. הוא רוצה ללייקרס אבל הלייקרס לא רוצה אותו. מדברים על מיאמי – מקום בו יוכל לשחק עם דוויין ווייד – או פורטלנד שם דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום חייבים 'שם' לצידם, ואולי אפילו פילדלפיה, שיהיה כוכב וותיק לצד ג'ואל אמביד, בן סימונס, וג'ימי באטלר?

או הוא לא יילך לשום מקום כי אף אחד לא ירצה בו.

מה בקשר ללייקרס? הלוס אנג'לס טיימס שבלייקרס אף אחד לא בטוח לחלוטין מלבד לברון, אבל הקבוצה החלה לשחק טוב מאד ואני בטוח שמג'יק והאחרים לא יעיזו לגעת במה שנוצר שם פתאום – לפחות עד הקיץ שם יש להם כמה וכמה שחקנים על חוזה של שנה אחת. אחת הסיבות שהם כנראה לא יבצעו כל מהלך בתקופת הטריידים הזאת (למרות שהם יכולים לנסות לעשות משהו עם רונדו ראז'ון, KCP, לאנס סטפנסון, מייקל ביזלי, וג'בל 'האיש שלי'  מגי) היא בגלל שהם מרכזים את כל מאמצם להביא את אנטוני דייויס או קוואי לינארד – או את שניהם – לשורותיהם בקיץ הקרוב.

הפליקנס מתחילים להרגיש את הפרשר בקשר ל-AD שיהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל ב-2020. הם יודעים שעליהם להתחיל לחשוב על כך עכשיו. מה הם יכולים (חייבים!)  לעשות?

שתי אפשרוית:

1) להביא שחקנים לקבוצה ש-AD ישתכנע שאיתם ניתן להשיג אליפות.

2 ) להודות בעובדה שהם שוק קטן עבור AD ושאולי הזמן להשיג עליו ממש אוצרות של שחקנים הוא עכשיו. אם הוא יסרב הקיץ לחתום על חוזה הארכת מקסימום, הווה אומר שהכתובת על הקיר.

שליש קבוצה יכול להיות מוטרד אחרי אמש: איין קלארק, ג'וליוס רנדל, ג'היל אוקפור, קנריץ' ויליאמס, ואלפריד פייטון. הם היו מסכימים כנראה לעשות טרייד שלהם עבור סופר-סטאר אחד, אבל אני לא רואה אחד שיסכים. לפחות לא כעת.

טוב. זיו יאמר לכם שלפתע גם הקינגס מתחילה להרגיש כשחקנית רצינית. יש להם שחקן טוב מאד, יוגי פרל, סקורינג גארד שבגלל דארון פוקס ופרנק מייסון III כמעט שלא משחק. הם יכולים לקבל עבורו ערך ניכר. הם יכולים גם להביא שחקן ב-15 מיליון כי זה הסכום שהם נמצאים תחת התקרה (סך המשכורות שלהם הוא 90 מיליון). אין להם בחירת דראפט ב-2019 אבל הרבה קבוצות יתנו להם בחירה גבוהה עבור 15 מיליון (הווה אומר ימכרו להם בחירת דראפט עבור 15 מיל.).

ומה עם דנבר? יש להם יותר מדי גארדס טובים. הם לא ציפו שמונטה מוריס יהיה כזה טוב, כשהוא קולע 10 נק' עם 4 אס' וזה מאחורי ג'מל מוריי. ואייזיה תומאס עומד לחזור מפציעה.

הנה השחקנים שעתה יכולים להיות מוטרדים:

ATLANTA

Vince Carter
Alex Len
Daniel Hamilton

BOSTON

Jabari Bird
Aron Baynes
Brad Wanamaker

BROOKLYN

Treveon Graham
Ed Davis
Shabazz Napier

CHARLOTTE

Tony Parker

CHICAGO

Ryan Arcidiacono
Antonio Blakeney
Jabari Parker

CLEVELAND

David Nwaba
Channing Frye

DALLAS

DeAndre Jordan
Devin Harris
Dirk Nowitzki
Ryan Broekhoff
Salah Mejri

DENVER

Monte Morris
Isaiah Thomas
Torrey Craig

DETROIT

Zaza Pachulia
Zach Lofton
Johnny Hamilton
Jose Calderon
Glenn Robinson III

GOLDEN STATE

DeMarcus Cousins
Kevin Durant
Jonas Jerebko
Kevon Looney

HOUSTON

James Ennis
Carmelo Anthony
Michael Carter-Williams

INDIANA

Kyle O’Quinn
Doug McDermott
Tyreke Evans

CLIPPERS

Luc Mbah a Moute
Tyrone Wallace
Mike Scott

LAKERS

Rajon Rondo
Michael Beasley
LeBron James
JaVale McGee
Kentavious Caldwell-Pope
Lance Stephenson

MEMPHIS

Shelvin Mack
Omri Casspi
Kyle Anderson

MIAMI

Wayne Ellington
Udonis Haslem
Derrick Jones Jr.

MILWAUKEE

Ersan Ilyasova
Pat Connaughton
Brook Lopez

MINNESOTA

Luol Deng
James Nunnally
Anthony Tolliver

NEW ORLEANS

Ian Clark
Julius Randle
Jahlil Okafor
Kenrich Williams
Elfrid Payton

NEW YORK

Noah Vonleh
Mario Hezonja
Luke Kornet

OKLAHOMA CITY

Nerlens Noel
Raymond Felton

ORLANDO

Isaiah Briscoe

PHILLY

J.J. Redick
Amir Johnson

PHOENIX

Trevor Ariza

PORTLAND

Seth Curry
Nik Stauskas

SACRAMENTO

Yogi Ferrell
Nemanja Bjelica

SAN ANTONIO

Rudy Gay
Quincy Pondexter
Marco Belinelli

TORONTO

Lorenzo Brown
Greg Monroe

UTAH

Georges Niang

WASHINGTON

Dwight Howard
Jeff Green

6. עולמנו המסתורי (והמהמם): חיות ה-ALBINO (בעיקר של צפון אמריקה המערבית)

 

(לבקשת כמה וכמה גולשים, אמשיך מדי פעם עם תמונות של חיות, כולל הסברים). חיות האלבינו ("ALBINISM") הן חיות שנולדות ללא פיגמנטים – או יכולת לייצר פיגמנטים – והן גדלות לבנות. זוהי תקלה אבולוציונית שקורית גם לבני אדם, אבל משום מה באחוזים קטנים מאשר לחיות. לא כל חייה לבנה היא 'אלבינו' (למשל חתול לבן) כי כדי להיות 'אלבינו' הלבן שבעיניים חייב להיות וורוד (וישנם עוד קרקטריסטים שניתן למצוא בויקיפידיה). משום מה בצפון מערב ארה"ב וקנדה נמצא הריכוז הגדול ביותר של חיות המוגדרות 'אלבינו', עד עתה דווח על 59 מיני חיות שמצאו ביניהן 'אלבינו'. הסיבה המדוייקת מדוע דווקא בצפון מערב ארה"ב וקנדה קיים ריכוז כזה גדול של אלבינו לא ידוע, אם כי כמה מדענים משייכים את התכונות למאורעות שקרו בתקופת הקרח, לפני בערך 150 מיליון שנה. לחיות האלבינו ישנן כמה קרקטריסטים שונים מבני מינן עם פיגמנטים, במיוחד בגלל שעליהן היה לפתח אמצעי הגנה שונים מהיכולת להתמזג עם הסביבה (הסוואה). בשנים האחרונות התברר שחיות מעבדה (עכברים וכו'י) הופכות לאלבינו תוך כמה דורות.

7. חיות שגורמות לנו לחייך (2)

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
lorenzo ferguson
lorenzo ferguson
16/12/2018 7:34:52

נהדר מנחם

שלהבת
שלהבת
16/12/2018 7:42:12

מנחם, ממפיס הפסידה – יכלה לקבל את אוברה. ממפיס גם הפסידה בכך שהרסה את האמינות שלה – כולם יודעים שהם כנראה שיקרו ואני בספק שקבוצות רבות ירצו להטריד איתם – כמו שהסברתי בכתבה מאתמול בנושא:

http://www.hoops.co.il/?p=143736

אסף
אסף
16/12/2018 17:13:10
Reply to  שלהבת

לגבי האמינות זה נכון שלהבת… לגבי אוברה? לא רואה במה הוא טוב יותר מדילון ברוקס שבנוסף גם תפור עליהם כמו כפפה ליד בסגנון וחושב על חוזה רוקי עדיין נדמה לי…

שלהבת
שלהבת
16/12/2018 19:39:54
Reply to  אסף

אמינות זה הרבה. שנית, יכלו להציע חבילה קצת יותר טובה – בלי דילון – אולי עם בחירת סיבוב ראשון או כספי או משהו וכן לקבל את אוברה.

Adiso33
Adiso33
16/12/2018 7:50:06

כרמלו אנתוני וג'י אר סמית' נמצאים גם כן על המדף.
האמת הייתי רוצה שפרסטי ישים יד על ג'י אר סמית'

שמעון
שמעון
16/12/2018 7:55:43
Reply to  Adiso33

גי אר גופה אולי בשכר מינימום שווה עונה אחת מהספסל וזה גם אני לא חושב. בשכר שהוא מקבל חס וחלילה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/12/2018 8:48:09
Reply to  שמעון

ג'יי-אר יהיה תוספת נהדרת ליוסטון או לאוק'.

שמעון
שמעון
16/12/2018 8:52:15

יהיה יותר מעולה ליוטה או לספרס יחד עם כרמלו

ולדי קוגן
16/12/2018 11:33:58

סמית באוק, הלכתי להקיא

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
16/12/2018 14:40:21

😂🤣😅 סמית יחרב את אוק',הקאה מוצדקת

Adiso33
Adiso33
16/12/2018 16:04:16

חחחח אני חושב שאנחנו צריכים משוגע אחד בקבוצה ,זה המתכון של כל קבוצה המתיימרת להיות אלופה וסמית' מתאים להגדרה הזו .
הוא אולי בעייתי בגלל החוזה שלו אבל אני בטוח שיהיה אחלה שדרוג לקליעה מבחוץ .
אני סומך עליו שישים את השלשה בזמן המתאים מאשר על אברינאס או פטרסון.

שמעון
שמעון
16/12/2018 18:21:44

אדיסו תקשיב בתור הפתולוג הראשי של האתר אני מומחה לזיהוי גופות. גי אר הוא כמה שעם שוק חשמלי יכול לספק משחק 1 מתוך 10. החוזה שלו שהוא במיוחד לשנתיים תהפוך את הגופה בשנה השנייה לריקבון מתקדם.

ניר
ניר
16/12/2018 7:53:24

טור ענק מנחם, תודה רבה.
תודה רבה על ההסבר על תופעת האלבינו ועל התמונה , מהמם.
אני מקווה שבניקס יעשו מעשה ויטרידו את הרדוואי ג'וניור כך שנוכל להעיף אותו ואת החוזה הכבד שלו ולתת עוד יותר דקות לצעירים לקראת שנה הבאה, אבל זה רק חלום.

Berch
Berch
16/12/2018 8:46:41

יש לי הרגשה לא טובה שהניקס יחזירו את כרמלו……
אחלה מעורב 🙂

ניר
ניר
16/12/2018 11:25:57
Reply to  Berch

איזו טעות זו יכולה להיות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/12/2018 8:46:55

מכת האלבינו הכתה חזק ביוטה ג'אז, הנגיף השתלט על שחקנים רבים בשורותיה, ביניהם ה"splash uncles" אינגלס את קורבר, הפלא הספרדי ריקי רוביו שבנוסף אובחן כסובל מרגישות לכל מה שהוא לא לקטוז, גופה מהספסל אשר עונה לשם גרייסון אלן, ואפילו קראודר מתחיל לגלות סימני דהייה.

בין שאר התסמינים המחלה גורמת לחיוורון כללי של הקבוצה, לסכנה מוגברת מצד טורפים, ולהיעדר פיגמנטים בהתקפה.

אסף
אסף
16/12/2018 17:15:31

גדול אשך… אפשר לחבר את ההעדר פיגמנטים בהתקפה גם לממפיס

מנחם לס
מנחם לס
16/12/2018 17:51:22
Reply to  מנחם לס

מה קרה לתמונה של הגבר החתיך?

Benjo
Benjo
16/12/2018 17:50:21

חחחח ענק :)))

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/12/2018 8:48:24

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
לא ראיתי הרבה מציאות ברשימה, נראה לי שנצטרך לחכות קצת בשביל לראות עסקאות רציניות.
שאלה מעניינת (והזויה) – נניח שהמצב של דוראנט בלוחמים חמור ממה שאנחנו יודעים ברמה שהם חושבים שהעסק עלול להתפוצץ בהמשך העונה, וגם מגיעים למסקנה שדוראנט בכל מקרה עוזב בקיץ, האם הם מוכנים לקחת סיכון על השנה ולהטריד אותו על מנת לקבל נכסים לשנים הבאות? נניח לניו אורלינס עבור רנדל וכל מיני תוספות? האם ניו אורלינס מוכנים לקחת את הצ'אנס על דוראנט כדי לנסות לקחת אליפות השנה ולהשאיר את דייויס וגם דוראנט?זה יכול להיות חתיכת טוויסט בעלילה 🙂

שמעון
שמעון
16/12/2018 8:53:22

אני מבין שפיספסת הקטע בו דוראנט מדבר על פסל שלו מחוץ לאולם החדש של הלוחמים. הוא לא הולך לשום מקום כי הוא יודע איפה הכי קל להשיג טבעות.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/12/2018 9:30:02

אתה באמת משעשע . KD הצהיר אתמול שבעתיד יבנו פסל שלו בכניסה לאולם החדש בס"פ אליו הקבוצה עוברת בתום העונה הנוכחית . תחשוב לבד מה זה אומר על המחשבה שלו ואיפה הוא רואה את עתידו .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/12/2018 10:09:55

אתם צודקים, כמובן, לכן המילה הזויה מופיעה בתחילת המשפט 😉

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/12/2018 13:09:44

טרייד דוראנט מול לברון.
win-win לשני הצדדים

שמעון
שמעון
16/12/2018 15:50:37

איזה ווין קרי קליי וגרין יברחו משם. העין של סאורון תשאב מהם את כל התהילה, הקרדיט והכל יהיה התאגיד. אין סיכוי שהם יסכימו להביא אליהם את לברון בחיים. סטף חולם ראשמור, הגעה של לברון הוא קאץ אן שוט ובתקשורת הוא רול פלייר משרת התאגיד.
וסטיב קר עוד לבן, גם גרוע בשביל לברון.

יניב
יניב
16/12/2018 17:17:30

קניתי

שמעון
שמעון
16/12/2018 8:56:42

חחח ראיתם מי מדבר?

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5425988,00.html

לא תאמינו, זה שהשופטים שורקים לטובתו שנושפים עליו, זה ש16 שנה דוחף מגינים עם היד בעבירות תוקף ומקבל אנד וואן. LOL.

זבוב
זבוב
16/12/2018 9:09:36
Reply to  שמעון

זזזזט!

יניב
יניב
16/12/2018 9:24:46
Reply to  שמעון

שמע אני האחרון שייגן על לברון בקטע הזה אבל ההבדל בין שניהם זה שלברון הולך לסל בדרך כלל בשביל לקלוע ושהוא לא מצליח אז הוא מתבכיין ואילו הארדן פשוט הולך לקבל עבירה.זה המשחק שלו ואם ראית את הלייקרס נגד יוסטון אז זה באמת היה מגוחך

הייט אשברי
הייט אשברי
16/12/2018 9:37:41
Reply to  שמעון

עם כל סלידתי מהשיקוץ הגדול , הוא לפחות משחק כדורסל על המגרש (ועיקר הטענות אליו הן בכך שהוא לא מתרכז במגרש בלבד) .

השיקוצון מעיר הטילים והנפט משחק ב"לרמות את השופטים" , והוא השחקן עם המשחק המכוער ביותר שראיתי אי פעם ב-NBA . לכן אני בהחלט מבין ומזדהה עם מה שלפלופ אמר .

שייקה
שייקה
16/12/2018 10:25:29
Reply to  שמעון

אם לא היית כזה מוטה בכל דבר שיוצא לך מהפה היית שם לב שכל שחקן בליגה בערך עושה את מה שאתה מייחס ללברון. לא שזה בסדר, אבל כנראה שככה זה עובד. ואם אתה לא מאמין לי, תתחיל לשים לב לזה אצל כל שחקן שחודר לסל ותראה.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/12/2018 13:42:02
Reply to  שייקה

יש לך בעיה בהבנת הנקרא . כתבתי שאין לי כל טרוניות למשחקו של לברון על הפארקט .

נתי
נתי
16/12/2018 15:53:10

הפוסל במומו פוסל
לך יש בעיה בפענוח מערכת התגובות,הוא לא פנה אליך..😀

שייקה
שייקה
16/12/2018 17:34:51

הבעיה היא כולה שלך, ידידי. לא דיברתי אליך. חבל, עד שיוצאת לך תגובה סמי מאוזנת אתה חייב להרוס אותה עם איזה עלבון ילדותי.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
16/12/2018 10:09:21

אלבינו בעברית זה לבקן.
והנה יצירה מפורסמת של אלבינוני (לבקני ?), אוזניות סטריאו חובה.
https://www.youtube.com/watch?v=kn1gcjuhlhg

ערן
16/12/2018 16:53:49

יצירה נהדרת, אבל היא של ג'יאזוטו, לא של אלבינוני.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
16/12/2018 18:58:29
Reply to  ערן

חצי נכון, אבל אני עדיין בהלם מכך ש-שי אביבי יושב ליד מג'יק ג'ונסון בתמונה בסעיף 5 אז לא אתווכח

E.C
E.C
16/12/2018 10:37:53

כרמלו לא מוכן לעלות מהספסל ולכן הוא סיים או שיחליף פאזה…
לייק גדול על המילה העברית החדשה "מוטרדים"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/12/2018 11:04:47
Reply to  E.C

אם כבר מילים בעברית אז מדוע "לייק" ולא "אהבתי"? כלומר: "אהבתי גדול על המילה החדשה"!!!😄😃😀😁😅😂

E.C
E.C
16/12/2018 14:46:35

קלטת אותי 👍

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/12/2018 10:50:18

אהבתי את האליגטור הלבקן.
כמובן שחיות מחמד לבקניות יקרות מעט יותר והמוטציה מופיעה בעיקר אצל זוחלים. היות שאני הרפטולוג כבר שנים רבות ומגדל נחשים בבית, עברו אצלי לא מעט כאלה. כרגע מחזיק זוג פיתונים מתכדרים ואת האבקועים שבקעו אצלי לא מזמן מביצים שהנקבה הטילה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/12/2018 11:07:13

לגבי המילה העברית החדשה, לכאורה יותר מתאים היה "מוטריידים"!!!😄😃😀😁😅😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/12/2018 11:23:46

אהבתי, ביג לייק ⁦👍

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/12/2018 13:12:54

תודה מנחם על המעורב בכלל ועל החיות בפרט. אם אפשר לבקש אז תוסיף את שם החיה (מה זה היה כאן טפיר או משהו כזה, אולי טפירו ? 🙂 )
מכת האלבינו דווקא מאוד מפותחת בארופה, בדגש על מזרח אירופה, שם כולם ונילים

משה
משה
16/12/2018 15:08:32

מנחם ממה יש לשחקני NBA שמרוויחים מליונים בשנה להיות מוטרדים??

Benjo
Benjo
16/12/2018 15:59:32

מעורב משובח תודה מנחם

נתן
נתן
16/12/2018 18:00:12

ניראה לי שדדי ברח מהאתר

dedication
dedication
16/12/2018 21:20:32

The following musical relief is dedicated to Joe Biden's homosexual lover and Bob Marley's assassin Robert Earl Moore.
I guess now, what with Joey's sanguine anus you're going to quit giving it to him up the ass

And I always thought you should respect your elders…

אתנחתא מוסיקלית
אתנחתא מוסיקלית
16/12/2018 21:23:27

https://m.youtub e.com/watch?v=S5FCdx7Dn0o

סגירת תפריט
50
0
Would love your thoughts, please comment.x