חולמים על לוחמים – פריוויו 2017-8 / MBK

גולדן סטייט ווריורס – הפריוויו 

אולם

אורקל ארינה , אוקלנד. קיבולת  19,596.

זו השנה הלפני האחרונה באוקלנד ב -2019 הקבוצה צפויה לעבור לשחק באולמה החדש בסן פרנססיקו לרווחת עובדי ההיי טק ואוהדי הקבוצה שמתקשים להגיע לאוקלנד. ( רחמנות )

רקורד בעונה שעברה :

 67 – 15 .*המאזן הטוב בהיסטוריה ל 3 עונות רצופות עם 207 ניצחונות, ניפצה את השיא של הבולס 203 מ 1996 ועד 1998

ואם כבר רקורד 1-16 בפלייאוף ,מאזן הפלייאוף הטוב בכל הזמנים

סוויפ על פורטלנד , סוויפ על יוטה ,סוויפ על סן אנטוניו בגמר המערב 1-4 על קליבלנד בגמר נליגה.

מאמן ראשי : סטיב קר עונה רביעית על הקווים ( פלוס מינוס אם לא סופרים העדרות עקב בעיית גב ) מאזן 207 -39

אני מסיר את הכובע בפני קר ,זכיתי להעביר עליו לא מעט ביקורת לאחר אובדן האליפות של 2016. בעונה הקודמת קר הציג שהוא הפנים את לקחי 2016.

גולדן סטייט שייטה בעונה הרגילה , אפילו רשמה רצף ראשון של 3 הפסדי ליגה רצופים מאז מארק ג'קסון אבל היא סיימה את העונה עם 2 הפסדים בלבד ב 33 המשחקים האחרונים( ליגה + פלייאוף).

קר הצליח להיות המאמן הראשון שרושם 3 עונות רצופות מעל 65 ( מעל 67 אם לדייק *) ניצחונות.

בפלייאוף הקבוצה הגיעה בכושר מעולה ועד לשלבים המאוחרים מייק ( ביצה חומה ) בראון הצליח לרשום מאזן נקי מהפסדים וקר חזר בדיוק ברגע המתאים ( משחק 2 של הגמר ) להוריד את הנבוט ולגזור את הסרט.

קר הוא מאמן של שחקנים ומצליח לנהל את האנסמבל עמוס האגו של גולדן סטייט מעל ומעבר למצופה

לא נותר לאחל לו בריאות

שחקנים שעזבו /באו:

לאחר הקיץ הקודם והפצצה של דוראנט עבר קיץ שקט באופן יחסי על גולדן סטייט ,בעצם עומרי כספי חתם בקבוצה אז היי !!! למי מי זה דוראנט ?

באנו לעשות שמח :

ניק יאנג (חופשי, לוס אנג'לס לייקרס), עמרי כספי (חופשי, מיניסוטה), ג'ורדן בל (דראפט, סיבוב שני)ג'ורג'ס ניאנג (אינדיאנה).

נפרדנו כך :

ג'יימס-מייקל מקאדו (לפילדלפיה) ,מאט בארנס, איאן קלארק (לניו אורלינס), .

חמישיה ( אין חדש תחת הגשר ) 

סטף קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין, זאזא פאצ'וליה.

ספסל ( כל דקה שכספי ישב עליו יעלו את מדד האיבה לסטיב קר בישראל ) 

אנדריי איגודלה, שון ליווינגסטון, פטריק מקו, ג'אבייל מקגי, ניק יאנג, דייויד ווסט, עמרי כספי, ג'ורדן בל, דמיון ג'ונס, קבון לוני.

אין מילים לתאר את היעליות של גולדן סטייט ביכולת לשמור ולשמר את הסגל ( בעיקר איגי ,זאזא , ליוונטסטון וג'אבל מגי יכלו להשתדרג כספית בקבוצות אחרות )ולהתחזק מעט עם סוואגי פי שיגיע מערבות אל איי ,מכספי שהגיע מהערבות הבוכיות ואיכשהו לבחור תכשיט בדראפט

חלוקת השכר

אז מה היה לנו שם ?

קווין דוראנט ( כצפוי אם קראתם את הפריוויו של השנה שעברה ) השתלב בצורה נהדרת בקבוצה ולמרות שהחסיר להייט אשברי פעימות לב כשזאזא ( אני גיאורגי חף מפשע ) פאצוליה נפל עליו במשחק מול וושינגטון.

דוראנט רשם סדרת גמר מטורפת (  10 הופעות גמר כולן עם 30 ומעלה למשחק ) ונבחר בסיומה ל MVP.

גולדן סטייט רשמה 115.6 באופנסיב רייטינג ( עשירית פחות מהמדד בטוב בהיסטורייה ששייך לליקרס 1987 ) ודיפנסיב רייטינג של 104 ( השני בטיבו בליגה )

גולדן סטייט המשיכה לשחק כמו יחידה עילית והתאוששה בענק מטראומת ה 1-3 של 2016.

למרות הפציעה של דוראנט הוא חזר בדיוק לפלייאוף ועלה הילוך בהדרגה.

לגולדן סטייט לא הייתה תחרות מול פורטלנד ויוטה שהיו 2 סדרות נוחות מאוד , מול הספרס ואחרי שנקלעה כבר לפיגור 25 הפרש במשחק 1 הפציע שוב זאזא במשימת חיסול על הקרסול של קוואי ( מהלך גבולי מאוד) ומצחיק שפופביץ שמבית מדרשו יצא המחסל מס 1 בהיסטוריה עיין ערך ברוס בואן בכה על מר גורלו

מול קליבלנד שהגיעה במאזן 1-12 לגמר קליבלנד ולברון שנראה בשיא ( ממש בשיא ) גולדן סטייט רשמה 1-4 וסגרה עניין.

גולדן סטייט עברה קיץ רגוע מאוד בגזרת השחקנים עברה מיני סערות כשקארי פתח חשבון עם טראמפ שביטל את ההזמנה המסרותית של האלופה לבית הלבן בעוד דוראנט הגוד בוי של אמא עבר מיני שערוריות עם חשבון הטוויטר הכפול ( באמת קווין ? למה היית צריך את זה ? לא למדת את הלקח של מומי החציל ? ) והערה לא ממש במקום על הנעלים של אנדר ארמור שעלולות לפגוע בסטפן הפנים של המוצר ( ושל אמא ).

גולדו סטייט הייתה ונשארה המועמדת מס 1 לאליפות

גאווה ישראלית

עם כל הכבוד לחתימה של כספי מרצון על חוזה מינמום אני מפרגן אבל לא קונה את זה. מעמדו נחלש מאוד בשנה האחרונה ומעט חבל שלא זכה לקבל חוזה שמן יותר אם היה כזה הוא כנראה שלא היה בגולדן סטייט.

כספי הולך לשחק בקבוצה מטורפת אבל צריך לזכור שיש את דוראנט ואיגי לפניו

קליי תומפסון הוביל את גולדן סטייט עם 34 דקות למשחק כשג'אבל מגי עם 9.6 דקות למשחק כשחקן ה 13. זה לא מבטיח כלום לכספי אבל כנראה הוא יקבל כ 12 עד 15 דקות למשחק כאשר הוא יכול לשחק גם כ PF וייתכן שאפילו כ SG.

אני  מאוד מקווה שכספי יראה דקות משמעותיות ( קר נתן כאלו גם לשחקנים זוטרים בגמר ) ויזכה לשחק סוף סוף גם בפלייאוף ( לראשונה בקריירה ) נראה שזו קבוצה מושלמת לכל שחקן שמסוגל לזרוק כדור מחוץ לקשת.

כספי בדרך כלל מציג חצי ראשונה עונה טוב ואז דועך בחצי השני של העונה הפעם הוא זקוק לשמור את כל הכוחות ואין עליו לחץ ,אני מניח שאם השילוב לא יעבוד או אם תהיה פציעה רצינית בסגל הוא אף עלול להחתך אבל דיה לצרה בשעתה

הראיון שכספי נתן ל SI ( ב 27.9.)  היה מעט מביך חלק מהתשובות של כספי היו לא לעניין הוא חייב מודעות עצמית ( סטייל הקמפיין שהריץ להיות בתחרות השלשות באול סטאר )הוא לא כוכב בליגה וככזה הוא צריך לחשוב כמו רול פלייר זה יעשה לו רק טוב.

אני מקווה שלא נזכה לכותורת סטייל – 3 נקודות לכספי בניצחון אמש על OKC ( באזר ביטר של דוראנט מהחצי ) או קר מייבש את כספי על הספסל – כספי אני מתגעגע לייגר

כנראה שנזכה גם ל – היסטוריה ! אליפות NBA לשחקן ישראלי ! ( כספי שותף 17 שניות במשחק האליפות )

צריך סבלנות וקצת פחות פוריביציאליות אחרת נשכה לשידורים של טי ג'יי ליף ואינדיאנה ( בכל זאת דרכון כחול )

כספי בהצגת השיא שלו בקריירה 9 שלשות ,36 נקודות באורקל ארינה

אז מה צפוי לנו ?

הלוחמים הם מכונה משומנת שיטת המשחק שם מעל הכל וגם ללא קר וללא אחד הכוכבים הם מנצחים ודי בקלות.

לאחר המרדף אחרי ה 73 בעונת 2016 נראה שמה שלא הורג מחשל והלוחמים הפנימו שזה לא משנה איך אתה פותח עונה אלא איך אתה מסיים אותה.

בליין אפ של הקבוצה יש יותר מידי כוח אש קארי-דוראנט שני שחקנים במועדון ה 90-50-40 , קליי תומפסון שאכשהו אני תמיד בתחושה שהוא אנדרייטד בעיקר בצד הגנתי שלו

דריימונד גרין ימשיך להיות שר ההגנה וחבר בכיר בהנהגת הקבוצה

גולדן סטייט יכולה רק להמשיך ולהשתפר הסגל בריא והסיסטמה עובדת כמו שעון שוויצרי.

גולדן סטייט שינתה לחלוטין את הליגה המודל של הסופר טים הולך ומקבל תאוצה כאשר עיקר הדגש הוא על קבוצות ללא סנטרים כוכבים ,המערב התחזק מאוד ( OKC ויוסטון ,לא הייתי מזלזל בקליפרס בריאה , הספרס היו ונשארו קבוצת עונה רגילה מעולה ומינסוטה פורטלנד ודנבר התחזקו אף הן )

קווין דוראנט שהתחיל את הקיץ עם וויתור על 9 מיליון דולר המשיך אותו בניגוד מוחלט הוא מזכיר לי חפ"ש שלועג לקצינים כשהופך לאחד כזה כאילו שכח מאין הגיע. נראה שמשהו השתחרר אצל דוראנט אחרי האליפות מאדם צנוע הוא שם את האגו ואת חשבונות הטוויטר הכפולים בפרונט וחבל.

קארי שנבחר כבר פעמיים ל MVP יהיה זקוק ל MVP פיינל ולא רק בשביל האגו אני מקווה שזה לא ישפיע לרעה אם וכאשר גולדן סטייט תהיה בגמר

גולדן סטייט ניצבת בפני היסטוריה בדרך לגמר 4 ברציפות מאז 1985 לא הייתה קבוצה מערבית שעשתה זאת ובנוסף בק טו בק ,תשאלו את בירד ודאנקן הם יכולים להסביר כמה זה קשה.

מצד שני אליפות קלה נוספת והליגה תאבד לא מעט צופים אבל זה לא אמור לעניין את גולדן סטייט.

https://www.youtube.com/watch?v=LzNvbV7cDCI

דוראנט ה-קליעה הכי גדולה של הקריירה שלו

תסריט פסימי ( ואופטימי לליגה ? )

בשנה שעברה בכל התסריטים גולדן סטייט יצאה עם אליפות

השנה המערב התחזק מאוד ואני חושב ש OKC עם ראסל הזועם + כרמלו ( בצ'אנס באמת אחרון ) ופול גורג' הבריא עשויים לחולל הפתעה מרעישה

מאבקי אגו בין דוראנט לקארי מחריפים על רקע פרסומת חדשה של דוראנט בה הוא זורק נעל של SC30 מגשר הזהב. אמא של קארי ואמא של דוראנט מנסות סולחה שלא עובדת

זאזא פוצע באימון את גרין וגולדן סטייט למרות עונה של 66 ניצחונות נעצרת בגמר המערב ל OKC שמנצחת ב 6 משחקים.

תסריט ריאלי

גולדן סטייט קבוצה היסטרית והיסטורית משיגה שוב 67 ניצחונות , דוראנט נבחר ל MVP של העונה הרגילה

הפלייאוף לא יהיה חלק כמו בעונה הקודמת 0-4 על הקליפרס בסיבוב הראשון , 2-4 על הספרס עם קוואי הבריא בחצי גמר המערב ו 1-4 על OKC בגמר המערב

מול קליבלנד שתגיע שפוכה מסדרה של 7 משחקים מול בוסטון זה יגמר שוב ב 5 משחקים לטובת הלוחמים

תסריט אופטימי

תסריט יותר אופימי מהראילי ? אפשר לסגור את הליגה.

מישהו חושב שזה יגמר אחרת ???

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
01/10/2017 5:32:20

תודה מידן.
אני רואה אותם נעצרים השנה בגמר המערב נגד אוקלהומה אבל לפחות עד אז אזכה לראות את סגנון הכדורסל שלהם שאני כל כך אוהב.
כספי הוא אנדרסון ורזאו 2.0 אין סיכוי שהוא רואה אליפות לצערי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/10/2017 5:37:23
Reply to  עידן

אללללה אתה והשטויות החינניות שלך.

ד"ש לקליפרס דאשתקד..

ג'ורדן בל רוקי העונה PER MIN. תרשום

סמי הבת ימי
סמי הבת ימי
01/10/2017 5:43:46

🙂 1+

עידן
עידן
01/10/2017 6:14:08

מקווה.קליפרס שוב פעם נפצעו בפלייאוף אז אין לי שליטה על זה.
הכי חשוב שתהיה פה בלילות הנבא ותעשה את הלילות מעניינים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/10/2017 6:40:13
Reply to  עידן

"השמיים כחולים
העננים לבנים
העצים ירוקים
הקליפרס בפלייאוף נפצעים"

סמי הבת ימי
סמי הבת ימי
01/10/2017 5:42:32

עידן לא מבין את ההשוואה של כספי וורזאו, הסבר?
באמת אוקלוהומה יספיקו, לא חושב, יפה שעידן מאמין.
תודה מידן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/10/2017 5:44:40

אחד שתזרוק אותו בדרים טים 92, והם מתמודדים על הארד.

סמי הבת ימי
סמי הבת ימי
01/10/2017 5:54:07

אהה ורזאו מנחס התכוונתם? חחח
שום מיבנה ומלח מהדד סי יגרשו את הנכס

עידן
עידן
01/10/2017 6:05:25

ורזאו היה בקליבלנד הפסיד לווריירס בגמר עבר באמצע העונה לאחר מכן לווריירס הפסיד לקליבלנד בגמר.כספי אמנם לא היה בגמר אבל הוא גם סוג של מנחוס.כל קבוצה שבה שיחק בשנותיו בנבא הייתה אנדראציברית
ואל תחפשו הסבר לוגי לגבי אוקלהומה.תחושה מאד חזקה שאם יהיה יחס טוב אני גם אשים עליה כסף

עידן
עידן
01/10/2017 6:06:07
Reply to  עידן

ואני אוהב את כספי אני לא אומר את זה כהייטר

סמי הבת ימי
סמי הבת ימי
01/10/2017 8:10:23
Reply to  עידן

מנחוס 🙂 שומע לראשונה, אולי סוס טרואיני שנשלח ע"יי לברון להרוס את
הלוחמים, אם כך שייחתך,
גם אני בלית בררה בעד כספי כישראלי היחידי.

סמי הבת ימי
סמי הבת ימי
01/10/2017 5:59:45

* נחס (כספי נכס (בתקווה) ולא נחס)
עידן שיצא לעבודה האם לזה התכוונת?
הממזר תירגם
ומידן יפה, זו באמת הבעיה של כספי, מתראיין יותר מידי
כשחקן טוב יותר,
שיעבוד קשה וימעט בדיבור.

פותח בתולות
פותח בתולות
01/10/2017 6:03:55

תרשום תרשום-
דוראנט גומר על אלונקה. ראס לוקח אליפות היסטרית. אנשים בסיאטל קופצים מהגג.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/10/2017 6:17:52

דוראנט על אלונקה גומר (זאזא) וחוזר.

ראס ישאר לנצח בתולת אליפויות – גם פותחן כמוך לא יעזור לו.

בסיאטל עדיין מתאבדים בגראנג' ג'אנקי סטייל והרואין שיק, עם מחטיי מזרקים שחודרים 3 שכבות של חולצות פלנל.

ראית פעם הומלס קופץ מהגג של הבית שלו…?

Captain Beefheart
Captain Beefheart
01/10/2017 12:56:01

סיאטל מרובת הומלסים למרבה הצער. ואחרי הליגליזציה עוד הרבה יותר

etayle
etayle
01/10/2017 6:16:15

נהדר, לא רואה שום דבר חוץ מאליפות. אוקלהומה צריכה שהכל ישלתב באופן מושלם כדי שיהיה להם סיכוי( שימצאו פתרונות בהגנה ובהתקפה), שנה שעברה בגמר גרין לא היה קיים ותומפסון פושר לא הייתי בונה על זה גם השנה.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/10/2017 6:48:45

תודה מידן
דבר ראשון הגאווה הישראלית היא כבר מזמן גל גדול כספי יותר דומה לגל מקל בקטע הזה
OKC באמת יכולים לדגדג אותם, אבל יצטרכו התעלות מיוחדת על מנת לקחת אותם בסדרה כשהלוחמים בריאים. כמעט בכל מצ'-אפ בסופו של דבר הלוחמים טובים יותר כאשר הייתרון המשמעותי של הרעמים הוא בעמדת הסנטר שפחות רלוונטית.
בסדרה שלפני שנתיים המיתולוגית לOKC היה איבקה ודורנט בצבע – שלדעתי ביחד עם רובנסון היו השלד הקשוח של ההגנה (לאדמס היה מאוד קשה מול הרכבים נמוכים) כאשר 2/3 לא נמצאים הם יצטרכו הגנה סופר מיוחדת לעבור את הלוחמים. ועדיין העונה הזו הפכה להיות מאוד מעניינת עם כל המעברים.

MBK
MBK
01/10/2017 7:37:46

ווסטברוק מגיע חדור שנאה ומוטיבציה
כרמלו לא כזה פרימדונה כמו שנוטים לחשוב ופול ג׳ורג׳ עשוי לעשות את ההבדל
יהיה מעניין

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
01/10/2017 12:37:36
Reply to  MBK

מידן מסכים מאוד שיהיה מעניין אבל:
מלו קולע 48% אפקטיבי בעונה הרגילה ו44% אפקטיבי בפלייאוף בקריירה – לא מזהיר בלשון המעטה. הוא לא נודע בזכות ההגנה המשובחת שלו.
ראס גם הוא לא השומר הכי משובח ללא ספק המספרים המדהימים שלו גבו מחירים לא פשוטים של איבודים וכמובן הטענות הידועות מוכחות או לא על צורך לשליטה מתמדת בנעשה.
סטיבן אדמאס פחות רלוונטי להרכבי סמול בול. מה שמשאיר את הרעמים עם שני שומרים מצויינים רובנסון וג'רוג'.
הסידרה ב2016 הייתה כל כך מותחת לדעתי בגלל שלושת שומרי על שהיו לרעמים דורנט ואיבקה ורובנסון. ההגנה שלהם השנה לדעתי הולכת להיות סבירה ובשביל לעצור את הלוחמים אתה גם ככה צריך הילוך נוסף. לכן לדעתי הם יצליחו לקחת להם 2 משחקים במקרה הטוב.
כמו שאמרת יהיה מעניין.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
01/10/2017 13:03:03

בהפשטה תיאורטית אפשר לומר של-OKC יש כלים להתמודד היטב עם ג"ס: ראסל יכול לנטרל את סטף, פ"ג את דוראנט, וכרמלו יכול קצת לקזז את קליי וגרין.
אך זו תיאוריה חלולה כי קליבלנד לא הצליחה לעשות זאת עם לברון מול דוראנט, קיירי מול סטף ולאב על תקן "מקזז".

התסריט המועדף עלי – 4:3 לגולדן בגמר מערב על OKC.

(מי תקבל 4:0 בגמר כבר לא מעניין)

tripledouble
tripledouble
01/10/2017 15:40:08

סטף טוב במעט מראסל, דוראנט טוב משמעותית מגורג, ובשלב הזה של הקריירות שלהם דריימונד גרין יותר טוב מכרמלו ואני אפילו לא מכניס את קליי לכל המשוואה והספסל של גס שהרבה יותר עמוק, זה לא כוחות.

סילפן
סילפן
01/10/2017 16:59:49

אז שחכתם לגמרי את מה שהיה שם.
זו הייתה הסדרה שהעלתה את סטיבן אדאמס ברמה מבחינה תודעתית. אחת הסיבות העיקריות? כי אוקייסי היו עושים חילופים בשמירות והוא היה שומר מעולה. סטף וקליי לא יכלו לקלוע עליו.

מנחם לס
מנחם לס
01/10/2017 7:01:53

פריווו נהדר ומאד אובייקטיבי.
אני מקווה מאד שכספי ישתלב שם לאיזה 18-16 דקות למשחק, ושהיד שלו תהיה מאופסת.

עכשיו ברצינות: מה כל כך מיוחד בווריורס? מה יש להם של-OKC אין? מה יש להם שלקאבס אין.

אני לא אומר זאת להיראות חכם או לעורר מהומות, אבל לדעתי האמיתית הם קבוצה אוברייטד, והעונה ניווכח כולנו בזה.

MBK
MBK
01/10/2017 7:34:47
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם

etayle
etayle
01/10/2017 7:52:03
Reply to  מנחם לס

הם פשוט יותר טובים בכל עמדה ועם יותר עטמק. קרי טוב מראס, דוראנט ממלו/ג'ורג' וגרין הגנתית טוב מהשאר ואפילו לא חישבתי את קליי.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/10/2017 8:58:09
Reply to  etayle

וגם ספסל טוב יותר, עם איגי שהוא השישי הטוב בליגה , שון , פט מקאו שהתגלה כשיחוק אמיתי עוד בשנת הרוקי שלו ובפרט בגמר הפלייאוף , ג'ורדן בל שהולך להיות שיחוק השנה , ועוד לא הזכרתי את ג'אוואל MY MAN , את דיוויד ווסט ואת סוואגי פי שהולך לפרוח אצל סטיב.

פינקי
פינקי
02/10/2017 10:26:57
Reply to  מנחם לס

יש להם סינרגיה.
אם לokc יהיה את זה הם יריבים ראויים, אם לא הם יפסידו בדיוק כמו הקאבס.

Berch
Berch
01/10/2017 7:30:21

הלוחמים הביאו סגנון חדש
אבל הקבוצות למדו אותו
. גם אני חושב שיהיה להם קשה יותר השנה לשחזר את ההישג
הלוואי שכספי יככב

וממתי לעזאזל לא מזלזלים בקליפרס ??

MBK
MBK
01/10/2017 7:33:33
Reply to  Berch

בפרוויו של הקליפרס מחר אסביר למה אני לא מזלזל בהם
לדעתי כשהסגל שם בריא הם לא נחלשו ביחס לשנה שעברה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/10/2017 7:39:54

משובח.
השנה תהיה להם יותר אופוזיציה מאי-פעם – אוק', יוסטון, קליפרס, ס"א ואפילו מינסוטה – כולן יכולות להקשות עליהם מאוד כשהן בריאות (ומחוברות).

גור גולן
גור גולן
01/10/2017 7:44:49

מעולה תודה!!!
אני חושב שאליפות תקרה עם גם בתסריט הפסימי😀
קבוצה מדהימה עם עומק מדהים. אבל השנה 16-1 בפלייאוף בלתי אפשרי. אוקלהומה יוסטון חזקות מאוד! יהיה מעניין.
דרך אגב ישבתי וניסיתי לדרג של המערב והמזרח וזה בלתי אפשרי… קשה ממש אחרי ה-4 בכל קונפרנס.

גור גולן
גור גולן
01/10/2017 7:46:16

לגבי כספי – מקווה שלא יעשו רעש תקשורתי מוגזם של משחק גרוע של כספי 2 נקודות… זה לא באמת מעניין.
אני מאחל לו עונה של 15 דקות משמעותיות

מתן גילור
01/10/2017 7:54:06

הייתי הולך על מיני וקליפרס 5-6 במערב.
מזרח גם יש 6 שנראה שתהיינה בטופ: קאבס, בוסטון, וושינגטון, טורונטו, מילווקי, היט.

מתן גילור
01/10/2017 7:55:05

שכחתי את דנבר כחלק מ-5-7 במערב.

גור גולן
גור גולן
01/10/2017 7:55:07

דומה לבחירתי מאוד

anon
anon
01/10/2017 8:01:12

מניח שאתה כולל את SAS ברביעיה הפותחת במערב כי התרגלנו. אבל הקבוצה נחלשה מאוד. לא נראה שתהיה פקטור העונה.

מתן גילור
01/10/2017 8:03:33
Reply to  anon

חושב שתסיים 4. היא עדיפה על מיני ודנבר שכלל לא עשו פלייאוף. מפורטלנד אני פחות תופס ונ"א מאד לא מאוזנת. יוטה וקליפרס נחלשו משמעותית. לפיכך, אני לא רואה מי יעבור אותם במקום הרביעי. צריך לזכור שעדיין יש להם את קוואי, אולדריג' (עם כל הבעיות), גרין ובעיקר פופוביץ'.

anon
anon
01/10/2017 8:19:30

מאוד הגיוני, וקוואי מדהים. אבל מתישהו נגמר הטנק וזה עלול להיות העונה. הקבוצה ממש הרימה ידים בקיץ (החוזה המוזר של גסול היה השיא) ונדמה לי שפופ מבין שאין לו אחרי מה לרדוף העונה…

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
01/10/2017 7:47:27

איזה שפוכה ? שבעה משחקים ?
התחרפנו לגמרי, סלטיקס בחיים לא לוקחת את הקאבס למשחק שבע.
הקאבס stacked בצורה בלתי רגילה.

anon
anon
01/10/2017 7:54:14

או, אחד שמבין. יותר הגיוני שבוסטון בכלל לא עושה גמר מזרח מאשר קליבלנד שפוכה. אחרי כל הבכיות לברון צייד את עצמו בכל טוב. טריסטן תומפסון ודוין וויד עולים בחמישיה שניה, זה כמה הם מצוידים. אל תתפלאו אם קליבלנד תטייל תדרוס ותגנוב אליפות, כשמי שתגיע שפוכה היא בכלל מהמערב.

המשגיח
המשגיח
01/10/2017 7:58:36

תודה מידן.
כמו שציינת, קבוצה היסטרית והיסטורית. The team to beat

captain beefheart
captain beefheart
01/10/2017 8:02:37

כואב הלב איך איזור שלם בארה"ב מחוץ לתמונת האליפות. ודווקא איזור נחמד, ממיאמי ועד קייפ קוד, מהאטלנטי ועד ויסקונסין. איזור נחמד מאוד. חבל שבוטל הכדורסל שם

אדם סילבר
אדם סילבר
01/10/2017 8:19:29

טרגדיה, נזיל דמעה, כל כך איכפת לך באמת?
29 מופסדות מראש,
הכלכלה צונחת בכל האזורים הללו,
די ליהות רגשן, זו המדינה הכי טובה ע"פ מנחם

captain beefheart
captain beefheart
01/10/2017 9:01:34

יש לי משפחה גם בצד הזה, לא נעים. הוריקנים, טראמפ, מזג אוויר קשה בקיץ ובחורף ועכשיו בוטל הכדורסל. אין ספק שבארה"ב מקפחים חזק את המזרחים

no funny shtuff
no funny shtuff
01/10/2017 8:38:42

פריוויו מצוין ממש.

לרשום ביומנים 22.11.17 ווריורס-ת'אנדר באוקלהומה. נקווה שיהיה שמייחח.

ולדי קוגן
01/10/2017 9:43:09

מקווה שהתסריט הריאלי לא יתרחש, למרות שיש סיכוי גדול שזה יקרה. יש לי אופטימיות שאוקלהומה יתחברו ויעשו גמר מערב, ושם בתקווה יקשו על ג"ס כמה שאפשר. בשביל שזה יקרה נצטרך לוותר קצת על האגו ושאדאמס יתן קפיצת מדרגה.ההימור הבטוח הוא שג"ס יקחו עוד אליפות, אבל פציעה אחת יכולה לשנות הכל, ואני לא מאחל כמובן פציעות.

amitlahev
amitlahev
01/10/2017 9:47:11

פריוויו מצוין.
אם כולם שם בריאים הם הולכים לדרוס את הליגה עם קצת פייט מאוקלהומה.
הליגה ארוכה ולכן כספי יקבל לא מעט דקות בשלבים מסוימים. בסך הכל למעט איגי ויאנג אין יותר מדי שחקני התקפה משמעותיים על הספסל. כאן יש לכספי סיכוי לא רע להשתלב.

כדור הרעם
כדור הרעם
01/10/2017 10:04:43
Reply to  amitlahev

שון לווינגסטון, פטריק מקאו, ג'בל מקגי, דייויד ווסט וככל הנראה גם ג'ורדן בל, הם לא שחקני התקפה משמעותיים? (נכון שמקגי משמעותי יותר בהגנה, אבל גם בהתקפה הוא תרם)

amitlahev
amitlahev
01/10/2017 10:30:10

הם כן אבל אין מה להשוות אותם לשחקני הספסל של קליבלנד.

כדור הרעם
כדור הרעם
01/10/2017 10:00:52

מנחם אתה באמת רציני כשאתה שואל מה יש בלוחמים שאין ברעמים ובקליבלנד?

אז אגיד לך מה יש בהם – יש בהם כדורסל קבוצתי, חכם והרמוני. יש בהם הרמוניה קבוצתית, פרגון הדדי ושיתוף. יש בהם כדורסל יפה ושמח שלדעתי אפשר להקביל אותו לכדורגל היפה והשמח בתקופות היפות של נבחרת ברזיל הגדולה בכדורגל. (קרי=פלה?!)

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 10:07:57

כל מה שכתבת, היה נכון גם לקליבלנד של השנה שעברה.
הם קלעו לא פחות טוב מגולדן סטייט,
והכדורסל שלהם היה לא פחות זורם וקבוצתי (אם כי בצורה שונה).

ההבדל הגדול בין 2 הקבוצות הוא בהגנה.
גולדן סטייט הייתה (וכנראה שעדיין) אחת מההגנות החזקות בליגה.
לקליבלנד הייתה אחת מההגנות החלשות בליגה.

כדור הרעם
כדור הרעם
01/10/2017 10:14:14

קליבלנד אימצה את סגנון המשחק של הלוחמים?

ועדיין ראו הבדל כדול ביניהם.

בהתאמה ולהמחשה – יש הרבה זמרים שמחקים את בוב דילן הענק, חלקם עושים זאת בהצלחה, אבל אף אחד מהם לא משתווה למקור, לגדול מכולם.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 10:26:55

ממש לא.
סגנון שונה לחלוטין.

ההתקפה של קליבלנד סבבה את יכולתם של קיירי ולברון באחד על אחד,
כאשר שאר שחקני הקבוצה מתפנים לקליעות קלות מה-3.

קליבלנד קלעו טוב יותר מה-3 (בהפרש זניח – 38.4% מול 38.3%),
וגם זרקו יותר מה-3 (33.9 ניסיונות מה-3 לקאבס, 31.2 לגולדן סטייט),
וזה הפרש לא קטן בהתחשב בפערים בקצב המשחק –
פר פוזשן, הקאבס זרקו 13% יותר שלשות מגולדן סטייט.

בפלייאוף 2 הקבוצות הציגו התקפות טובות ברמה היסטורית.
טובות מאוד, ושונות מאוד אחת מהשנייה.

שעיה
שעיה
01/10/2017 10:07:48

קליבלנד לוקחים השנה

IDO
IDO
01/10/2017 14:04:29
Reply to  שעיה

שעיה אתה רוצה לעשות את זה יותר מעניין? אני שם בצד 100 שקל (בתלושים של פיי פל) אם אתה רוצה להפוך את זה לרשמי

רועי ויינברג
Admin
01/10/2017 10:52:28

תודה רבה על הפריוויו. יהיה ריפיט

דור בלוך
דור בלוך
01/10/2017 10:54:15

יופי של פריביו, יהיה מעניין לראות אם קבוצות מצאו דרכים לעצור את גולדן סטייט שלא נוסו בשנה שעברה, והאם ג"ס תבוא עם רעיונות חדשים לעונה.

יאללה כספי

IDO
IDO
01/10/2017 14:01:55

אולי המלבורן סטורם ברוגבי יכולים לעצור אותם במשחק נוק אאוט אבל לא בסדרה …

שי אבן צור
שי אבן צור
01/10/2017 13:07:03

פריוויו נהדר מידן!
ת'כלס קשה לראות מי יכולה לעצור אותם אבל יהיה מרתק לראות את המפגשים מול יוסטון/OKC/קליבלנד/ספרס/בוסטון.

יהיה מעניין.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/10/2017 18:57:37

ואל תשכח את קבוצות הפריצה של השנה שאמורות להשתפר-
דנבר, מיני, מילווקי, ברוקלין.

שי אבן צור
שי אבן צור
01/10/2017 20:50:28

ברוקלין?

no funny shtuff
no funny shtuff
02/10/2017 1:54:03

בדקתי עירנות

סוסמעץ
סוסמעץ
01/10/2017 13:18:05

תודה על פוסט משובח

לא פחות מאליפות. ובקלות מביכה

יותר מידי חורים וחולשות בסופרטימס שנבנו מולם.

מלובני
מלובני
01/10/2017 13:19:39

ווסטבורק < קארי ( נגיד נגיד תיקו )
גורג < דוראנט
מלו < קליי

ולא דיברתי על אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה , שחקן שישי מטורף ,כימיה מוכחת , לא מבין איך בכלל מישהו חושב שOCK יכולה לדגדג אותם , ריפיט.

IDO
IDO
01/10/2017 14:01:00

מידן YOU GETTING SOFT תכתוב בלי פחד מייט. זו קבוצה ראש וגקאבל מגי מעל כל דבר אחר שנראה בליגה הזאת אי פעם.

תחזית פסימית – ג"ס מפסידים פעמיים ולוקחים את הרפיט
תחזית ריאלית – את המערב בסוויפ ואת המזרח בסוויפ ג'נטלמני
תחזית אופטימית – פו פםו & פו בדרך לטריפיט .

IDO
IDO
01/10/2017 14:06:26
Reply to  IDO

כמובן מלאכת כתיבה משובחת או משובכת לא סגור על הכתיב הנכון

שי אבן צור
שי אבן צור
01/10/2017 14:16:20
Reply to  IDO

משובחת

MBK
MBK
01/10/2017 15:01:22
Reply to  IDO

Soft ???
יכלתי לסכם את הפרוויו במילה -ריפיט

IDO
IDO
02/10/2017 5:12:32
Reply to  MBK

שאני עשיתי פוסט של מלה אחת צלבו אותי. אבל זה אכן מתבקש

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/10/2017 14:22:06

תודה מידן. לא רואה תסריט בו ג"ס לא לוקחת שוב (גיא הרשע מבין).
המכונה משומנת היטב ועוד החליפה חלקי חילוף ושיפצרה כמה פטנטים (שחקני ספסל).
אינשאללה שלכספי תהיה אליפות!
מה שיכול לדפוק אותם זה (1) פציעות (2) לדוראנט קפצו הפיוזים ויצא האגו.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
01/10/2017 22:31:01

אין לדוראנט באמת אגו, אלו שחקיאגו במסגר המותרת למשוך תשומת לב , פירסום קהל.
אין בינו לקארי יריבות אמיתית , לא משהו שיפוצץ את החבילה המושלמת.

אורי
אורי
01/10/2017 14:40:36

אנשים שוכחים מעבר להיותם סופר גרופ 4 אולסטרים בהווה ו1 בעברו(איגודאלה), גס הם קבוצה הם סופר טים, הם משחקים כמו קבוצה, מחוברים כקבוצה.
בניגוד לאוקלהומה, או יוסטון, אפילו הספרס כבר לא משחקים כקבוצה.
והכי מפחיד את הליגה שדוראנט פיתח רעב.
אין אחד בליגה שיכול לעצור את דוראנט 1 על 1 הכי מתקרב זה קוואי ל.
כשדוראנט רוצה הוא משתלט על המשחק כמו בגמר אשתקד.
והוא מבין שהיום הוא יכול להשתלט על כל משחק בכל דקה.
ראסל רק ריסן את הכישרון של דוראנט.
עכשיו זה הליגה שלו.
ואף אחד לא מדבר על זה שבשביל לקחת אליפות לברון חייב קבוצה סופר טים ולהישאר במזרח החלש, כי בנינו במערב הוא בקושי עובר סיבוב ראשון עם הקאבס.
לא משנה ה300 מיליון מס מותרות שלהם.
או ה900 אולסטרים שהם הביאו.
7 שנים גמר במזרח זה לא חוכמה.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 14:55:22

בפלייאוף של השנה שעברה,
גולדן סטייט פגשו 4 קבוצות.

לפורטלנד היה מולם אופנסיב רייטינג של 96.3
ליוטה היה מולם אופנסיב רייטינג של 97.6
לספרס היה מולם אופנסיב רייטינג של 103.2
לקאבס היה מולם אופנסיב רייטינג של 111.6

הנט רייטינג של כל 3 המערביות מול גולדן סטייט היה 15- או גרוע יותר.
הנט רייטינג של הקאבס מול גולדן סטייט היה 5.9-

לדעתי, הנתונים פשוט לא תומכים בהצהרה שלך על חולשת הקאבס מול שאר המערב.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 14:55:55

נכתב בתגובה לאורי.

מלובני
מלובני
01/10/2017 15:28:51

נראה לי הוא מדבר על השנה שאפילו OKC ויוסטון יכולים להדיח אותם לפני הגמר.

דביר
דביר
01/10/2017 15:27:59

הקאבס ללא קיירי חלשים יותר. ברור שבשנה שעברה הקאבס היו חזקים יותר מכל המערב ( פרט לסאן אנטוניו שאי אפשר לדעת איך היה נגמר עם קוואי על המגרש) . אוקלהומה התחזקה יוסטון התחזקה סאן אנטוניו התחזקה קצת ( רודי גיי יוסיף להם קצת) מיניסוטה התחזקה וקליבלנד לדעתי לא התחזקה אלא אפילו נחלשה ( עם כל הכבוד לכל השחקנים שהגיעו אף אחד לא יכול למלא את החור שקיירי השאיר) .

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 16:01:40
Reply to  דביר

שאלת קיירי היא שאלה גדולה.

למעשה, השאלה הגדולה היא שאלת תומאס –
איזה תומאס נראה השנה בקאבס?

אם תומאס יחזור לקו הבריאות.
אם כאשר יגיע הפלייאוף הוא ישחק בכושר של השנה שעברה (לא פחות טוב מקיירי).
ואם תומאס יתחבר כמו שצריך לקאבס –

(וזו ללא ספק רשימה גדולה של "אם"ים…)

אז לדעתי, הקאבס השנה, יכולים להיות חזקים מהקאבס של השנה שעברה.

tripledouble
tripledouble
01/10/2017 19:11:58
Reply to  דביר

אם אייזאה תומאס חוזר לכושר שלו מלפני הפציעה הוא יכול וחצי למלא את החור שקיירי השאיר, ובתוספת וויד, רוז, קראודר, גרין וקלדרון יש להם עכשיו גם הרבה יותר עומק

שמחי בן משה
שמחי בן משה
01/10/2017 15:50:23

איזה בזבוז :
מידן לא יכלת להשאיר את הפריוויו הזה למישהו שמבין ?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/10/2017 15:58:31

לאור התגובות הארוכות, המיותרות, והמלאות שטויות שיצא לך לכתוב בעבר
(ע"ע השטויות שכתבת על "גן ה-EOP") –

אתה תצא טוב יותר אם תבחר לשמור את התובנות שלך לעצמך.

פומה
01/10/2017 18:37:03

עוד מבין…

שמחי בן משה
שמחי בן משה
01/10/2017 22:42:26

אתה בטוח שלא EPO אולי ? …
נסה כאן:
http://www.medicinenet.com/erythropoietin/article.htm

גיא הרשע
גיא הרשע
02/10/2017 4:04:37

הבעיה שאתה לא מבין את מה שאתה קורא.

בטח שיש דבר כזה EPO.
רק שלטעון ששימוש בהורמון ה-EPO גורם לנזקים ארוכי טווח, זו טעות.
לרשום שבתקופתו של מוזס מאלון ידעו להשתמש בגן ה-EPO בשביל לגרום לגוף לייצר יותר EPO בקביעות –
זו כבר השמצה שבנויה על חוסר הבנה משוועה.

יש לך איזו אמונה שבנויה על רסיסים של הבנה ממה שקראת,
ואתה מלביש אותה על הכל מכל.
אין ספק שיש המון ספורטאים שהשתמשו, ומשתמשים, ב-PED.
ספציפית לגבי EPO –
אין ספק שבזמן שימוש הוא מסוכן.

אבל הטענות המופרכות שבנית מסביב לעובדות הנ"ל,
הן בדיוק כאלו –
מופרכות.

ומעבר לכל זה,
יש את שאלת הסגנון –
לכתוב כל כך הרבה שטויות,
ובגסות רוח.
ואז להאשים (שוב, באותה גסות רוח) את מידן בחוסר הבנה?

ב-3 מילים –
טרול ישראלי מצוי.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/10/2017 17:07:43

+1

tripledouble
tripledouble
01/10/2017 15:52:14

תודה על פריוויו מצוין. אמנם אני לא צופה בnba המון זמן כמו חלק מהאנשים פה אבל הלוחמים בגרסה הנוכחית שלהם זאת הקבוצה הכי stacked שראיתי ובפער עצום מהשאר. להוסיף על זה את סגנון המשחק המרהיב שלהם וזה פשוט תענוג לצפות בהם משחקים. לדעתי יש 2 דברים שיכולים למנוע מהם ריפיט: פציעות ומשחקי אגו במיוחד בין דוראנט וקרי שאני בטוח שמפריע לו במידה כזאת או אחרת שדוראנט הגיע לקבוצה לקח fmvp ומתייחסים אליו כשחקן הכי טוב שלהם.
ללא זה , המכונה שלהם תמשיך לתקתק ושום קבוצה לא תעצור אותם ואני אתפלא אם בכלל יצליחו לקחת אותם לסדרה של 6 משחקים.

I.P
I.P
01/10/2017 16:14:23

כמו שכתבו פה, השנה ג"ס יקיזו דם כדי להגיע לגמר, וזה אולי הדבר המרכזי ששונה לעומת שנה שעברה. אם יגיעו מותשים מדי, ובטח אם יאבדו בדרך שחקן משמעותי בגלל פציעה, אז קליבלנד בהחלט יכולה להרוויח מהעניין ולקחת אליפות.

עגל
עגל
01/10/2017 21:49:47
Reply to  I.P

איך יקיזו דם?
הם השתפרו ברמה אחת למעלה, ובאותו זמן ס״א נשארה באותה רמה, אוקלהומה עם פוטנציאל נפיץ אבל קבוצה שלא רצה אפילו שנה אחת, ויוסטון אותו דבר. כל השאר די עלובות, גם במערב

אפלטון
אפלטון
01/10/2017 16:20:53

תודה מידן. הקטע המפחיד שגולדן סטייט התחזקה והתעמקה משנה שעברה.
אני חושב שבקונסטלציה מסויימת המצ' אפ של אוקלהומה יכול לתת להם fighters chance להפתיע כך שלפחות זה הוסיף לי קצת עניין בליגה.
צריך גם לזכור שבאופן יחסי גולדן סטייט היו די ממוזלים עם פציעות בפלייאוף בשנים האחרונות. ראינו איך חצי פציעה של קרי השפיעה עליהם, אבל זה בעידן טרום דוראנט.
עד כמה שזה עצוב, כדי שיהיה סיכוי לנצח אותם עדיין צריך לקוות לפציעה של אחד מה 4 הגדולים, להיות בריא לחלוטין בעצמך וגם אז הם פייבוריטים, אבל לפחות יש סיכוי.

החבשי
החבשי
01/10/2017 16:45:27

דבר אחד אני כמעט משוכנע.

הקליפרס מסיימים מעל יוסטון!!

לא מבין את כל ההתלהבות מצמד מחבקי הכדור שאחד מהם גם חלש הגנתית להחריד והשני זקן בשביל לרדוף אחרי רכזי העל .

בנוסף הם איבדו את השחקן ההגנתי הטוב ביותר שלהם(בברלי) ואת אחד הקלעים הטובים (ווליאמס).

שניהם עברו לקליפרס

כריס פול מעולם לא עשה עלי רושם.
שחקן שהתקשורת בנתה .
הוא מעולם לא הגיע לגמר המזרח.
שחקן שבתכלס תוקע את המשחק כשהוא מחזיק בכדור כמעט עד לסוף השעון..

לא מבין למה מחזיקים ממנו יותר מראסל למשל?

אפלטון
אפלטון
01/10/2017 17:37:56
Reply to  החבשי

אין מצב שזה קורה חבוב.
הקליפרס לא הולכים להיות מעל מקום 6 במערב.
יוסטון קשה לי לראות איך הם יורדים מהטופ 4.
זה לא רק פול, זה העומק, התוספות של טאקר, מבה אמוטה, טייריק בלאק ועוד שנה של קפלה. זו הולכת להיות קבוצת התקפה טובה יותר משנה שעברה (שהיתה טובה ברמה היסטורית) וקבוצת הגנה הרבה יותר טובה. טופ 10 במקרה הרע, טופ 5 במקרה הטוב.
אנשים תמיד מפספסים עד כמה הארדן שחקן טוב, ותמיד מפספסים עד כמה יוסטון טובים כקבוצה.

צביקה
צביקה
01/10/2017 18:16:28

מסכים איתך אפלטון לגבי יוסטון, אבל האמת חושב שבהחלט קליפרס יכולים להפתיע לטובה. OKC תיתן פייט אדיר, אבל אף אחת המערב היום לא יכולה באמת לעבור את ג"ס, וגם קליבלנד שהולכת די לקלקל לבוסטון את השנה שבה היא חשבה להגיע לגמר, לא באמת יכולה על ג"ס. שהתחזקה! וייד מורכב על רוז, וIT כולם פייטרים רציניים, וקראודר תוספת רצינית ביותר, אבל הם לא יכולים על המכונה המשומנת הזאת.

אסף
אסף
01/10/2017 18:18:00

אני חושב שהמהלך של הקיץ מבחינת הרוקטס הוא אי הבאת כרמלו והאגו שלו, יש שם תלכיד מבטיח ויחסית מאוזן, פוטנציאל למקום 2 במערב לדעתי. לגבי הקבוצה לשמה התכנסנו ברור שהלוחמים המועמדים הבכירים לטבעת גם העונה, אקח סיכון ואהמר שמתשיהו במהלך העונה יצוצו קרבות האגו בין הילדים הטובים דוראנט וסטף שגרים לא יוותר על לבחוש ידו בצלחת…. הדחה מפתיעה בגמר המערב לרוקטס/ת'אנדר/קאווי וקשישי הספרס שלעולם אני לא מעיז להספיד… ואם לא מקסימום יצאתי רפה הבנה (גם ככה עם כל עכברי הליגה פה אני לא תופס עצמי הרבה יותר מזה)

אסף
אסף
01/10/2017 18:19:22

גרין כמובן.

עידן עופר
עידן עופר
01/10/2017 18:37:07

תודה מידן, אני הולך עם התחזית הריאלית .

אורי
אורי
01/10/2017 18:55:46

קשה לראות את פול מסתדר עם הארדן שניהם גנרלים שצריכים את הכדור ביד, בגלל זה הארדן באוקלהומה רוסן.

אפלטון
אפלטון
01/10/2017 20:13:53
Reply to  אורי

קודם כל הארדן היה בן 22 באוקלהומה, זה פשוט מגוחך שאנשים מסתכלים על שחקנים בגיל הזה וחושבים שהם אותם שחקנים בגיל 26 וצפונה. כמו עם קיירי והמחשבה שהוא לא יכול להוביל קבוצה בגלל שבגיל 22 לא עשה את זה כמו שצריך.
הארדן ופול זה בהחלט סימן שאלה, אבל ככל שאני מקשיב למה שהם אומרים ומסתכל על הדברים שהם עושים אני יותר ויותר אופטימי שזה יעבוד.
מה גם שמה שיותר מעניין אותי זה הפוטנציאל ההגנתי של הקבוצה שהרבה יותר מאוזנת באספקט הזה משנה שעברה.

אסף
אסף
01/10/2017 20:50:51
Reply to  אפלטון

מסכים אתך אפלטון, חושב שיש סיכוי שפול יאפשר להארדן להיות נטו מסיים ופחות מנהל המשחק, איכשהו אני רואה את זה כרגע עובד הרבה יותר טוב מהמשולש של OKC

עגל
עגל
01/10/2017 21:51:28
Reply to  אפלטון

סוף סוף אחד שמבין

Ljos
Ljos
01/10/2017 22:04:07
Reply to  אפלטון

בתור אחד שרוצה שהשילוב ביניהם יצליח, ושהם ילמדו לשחק ביחד, אבל לא באמת עוקב אחריהם הקיץ – אני חייב לשאול מה אתה רואה שהם עושים?

אפלטון
אפלטון
02/10/2017 3:39:28
Reply to  Ljos

הם משחקים ביחד מהשנייה שפול הצטרף. מדברים שניהם על לשחק אוף דה בול, במיוחד הארדן. נראה שההיררכיה ברורה כשפול המוביל כדור העיקרי והארדן כפינישר ומוביל כדור משני.

Benny
01/10/2017 19:53:01

תודה מידן כתוב כרגיל יפה אני כמוך מתקשה לראות איך התרחיש הריאלי לא מתרחש למעט מקרה של פציעה של זאזא את דוראנט וסטף. פציעה של גרין עדין נופלת אצלי בתרחיש האופטימי …