יאללה בלאגן – לקראת מחזור 11 בNFL

מזעזע את כל הליגה

מאת צוות הופס פוטבול: פריים טיים זק, יניב שושני ועידו יצחקי

תחילה נעבור לסיקור אירועי יום חמישי ששימשו במה למשחק עם תקרית קשה בסופו.
קליבלנד בראונס (6-4) 21 – פיטסבורג סטילרס (5-5) 7
בייקר מייפילד כנראה לקח קשה את הביקורות ברחבי הרשת שלעגו לפער בין הציפיות ממנו ומהקבוצה עמוסת הכוכבים לבין המציאות. כבר שבוע שני שקליבלנד מנצחים קבוצות שעל הנייר ובמאזנם אמורים להיות חזקים יותר מקליבלנד.
אבל בפוטבול כמו בפוטבול, מומנטום, כמו מאזנים יכולים להתהפך וקליבלנד משיגה פה נצחון מוראלי חשוב בתוך הבית על יריבתה, פיטסבורג.
מייפילד (17/32 ל193 יארד ו2 ט"ד) כבר משחק שני רצוף משחק שקול ואחראי ובלי טעויות, נעזר המון במשחק הריצה של ניק צ'אב והופך מנער פרוע ומשולח רסן למנהל משחק אחראי. עוז\רת לו גם ההגנה שמוצאת את הקצב שלה כשחטפה את מייסון רודולף (23/44 ל221 יארד וט"ד) 4 פעמים במהלך המשחק ולא הותירה לסטילרס סיכוי.
אך על כל זאת העיבה תקרית מכוערת בסוף המשחק כשמיילס גארט, שחקן קו ההגנה הענק של הבראונס, הגיע למייסון רודולף והפילו לקרקע בצורה חוקית אם כי קצת מאוחרת, רודולף בתורו נאחז בקסדה של גאראט ונסה לתלוש אותה מעל ראשו, בשלב זה גאראט איבד את העשתונות, הרים את רודולף מהריצפה, הסיר לו את הקסדה ודפק לו אותה בראש. all hell broke lose כשמרקיז פונסי, הסנטר של הסטילרס חש להגן על הק"ב שלו והתנפל על גאראט באגרופים ובעיטות.
גארט, המוכשר, הושעה על ידי הליגה עד להודעה חדשה ולפחות עד סוף העונה, פונסי הושעה למשחק אחד, שתי הקבוצות קיבלו קנס של רבע מיליון דולר ורודולף יצא ללא עונש.
תשפטו בעצמכם.

קרולינה פנתרס (5- 4) מול אטלנטה פלקונס (2- 7) (שרלוט, ראשון 20:00)

אטנלנטה השיגו ניצחון מדהים על ניו אורלינס בשבוע שעבר ונראו פתאום כמו הקבוצה שהאוהדים קיוו לראות בתחילת העונה. העונה הזו כבר כמובן אבודה לפלקונס  אבל הם ירצו להמשיך לנצח כדי לבנות מחדש את המסורת המנצחת והגאווה של הקבוצה הפצועה הזו, שכבר שכחה את עונת הסופרבול המופלאה שלה – ואולי גם לשמור על המשרה של המאמן דן קווין. זה מתחיל במשחק הזה מול יריבה ותיקה מבית ה-NFC  דרום – קרולינה המפתיעה והעקשנית שעם קייל אלן בעמדת הק"ב מצליחה לשמור על מאזן חיובי וסיכוי להגיע לפלייאוף. הם מצליחים לעשות זאת הרבה בזכות העונה המופלאה של כריסטיאן מקאפרי שמשיג מעל 150 (!!) יארדים כוללים למשחק (ראשון בליגה בהפרש גדול). נקודת התורפה הגדולה ביותר של הפנתרים היא הגנת הריצה (ההפסד לגרין ביי בשבוע שעבר היה הרבה בזכות 163 יארד שקרולינה איפשרה על הקרקע) – אבל מול אטלנטה שנטולת רצים משמעותיים זה לא כל כך יבוא לידי ביטוי. אני חושב שמקאפרי ואלן יצליחו להתגבר על ההגנה הפצועה והמחוררת של הפלקונס (שיתקשו לשמור על רמה גבוהה, במשחק חוץ שני ברציפות) כדי להשיג ניצחון חשוב שישאיר אותם במרוץ לפלייאוף לפחות שבוע אחד נוסף.

מינסוטה ויקינגס (7- 3) מול דנבר ברונקוס (3- 6) (מיניאפוליס, ראשון 20:00)

מינסוטה מרשימה מאד לאחרונה – אחרי פתיחה צולעת של העונה היא ניצחה 5 מ-6 המשחקים האחרונים ונשארת צמודה לגרין ביי בקרב על ראשות בית ה- NFC  צפון. הניצחון בדאלאס בשבוע שעבר היה חשוב במיוחד והפגין את היכולות של כוכבי הקבוצה – הק"ב קאזינס ( שבניגוד למוניטין שלו שיחק מצוין במשחק פריים-טיים, ושהרייטינג שלו העונה הוא 112 – שלישי רק לווילסון ולמהומס) וכמובן הרץ דלווין קוק שהשיג במשחק 183 יארד (!) בריצה ובתפיסה. את כל זה הם עשו בלי התופס המוביל אדם ת'ילן (שכנראה יחזור אחרי בעוד שבועיים, אחרי שבוע החופש של הקבוצה במחזור ה- 12). גם השבוע הם פוגשים הגנה טובה – זו של דנבר שמדורגת במקום השישי בליגה ומאפשרת רק 19 נקודות למשחק. הבעיה של דנבר היא כמובן בהתקפה ובעיקר בעמדת הק"ב. לאחר רצף תצוגות נפל הם הושיבו את ג'ו פלאקו על הספסל והעלו את ברנדון אלן לשחק במקומו, והוא היה טוב למדי בניצחון הבית על קליבלנד. בחוץ, מול הגנת מינסוטה הקשוחה יהיה לו יותר קשה לייצר מהלכים שישאירו את התקפת דנבר על המגרש, והתקפת הויקינגס תצליח לנצל את ההזדמנויות שיהיו לה כדי לייצר מספיק נקודות ולנצח באופן ברור (גם אם בתוצאה לא גבוהה).

אינדיאנפוליס קולטס (4-5) – ג'קסונסוויל ג'אגוארס (5-4) (אינדיאנפוליס, ראשון 20:00)

האם יהיה זה משחק החזרה של קווטרבקים מפציעות? בעוד שאצל הקולטס אין שום התלבטות, ובקבוצה מייחלים לשובו של ג'קובי בריסט לאחר שני הפסדים רצופים בהיעדרו, הרי שבג'קסונוויל יש התלבטות בין ניק פולס למחליפו המפתיע לטובה גארדנר מינשו. אבל מעבר לשאלת החזרה או לא, שתי הקבוצות שמות יהבן לא מעט על משחק הריצה, בעיקר ליאונרד פורנט בג'קסונוויל, שהוא אחד מחמישה שחקנים בלבד בליגה עם מעל 1000 יארדים כוללים.

נתון מעניין – אדם ויניאטרי האגדי עם 11 החמצות השנה (שערי שדה ובעיטות המרה), הכי הרבה בליגה.

.ומה התחזית? משחק שווה כוחות, ובאם בריסט אכן יחזור, הקולטס ינצחו וישארו בתמונת הפלייאוף.

צרות טובות, מינשו או פולס

טמפה ביי באקנירס (6-3) – ניו אורלינס סיינטס (2-7) (טמפה, ראשון 20:00)

אחרי שישה ניצחונות רצופים נעצרה מכונת הסיינטס, ודווקא בבית מול הפלקונס המפורקים באחת מהפתעות המחזור הקודם. גם השבוע מקבלת ניו אורלינס יריבה בהזמנה, והיא תוכל להתאושש מההפסד עת תתארח בטמפה מול הבאקנירס החלשים. אמנם טמפה מגיעה לאחר ניצחון, אבל היה זה ניצחון על הקארדינלס, ובנוסף לכך ג'יימיס ווינסטון המשיך לזרוק יותר אינטרספשנס מאשר ט"ד, לא ממש בשורה מלבבת מול ההגנה החזקה של הסיינטס.

נתון מעניין – הבאקנירס סופגים 31 נקודות למשחק, הכי הרבה בליגה.

קשה להאמין שדרו ברוס ומייקל תומס ישיגו שוב רק 9 נקודות, ועוד מול הגנת המסירה העלובה של טמפה. ניצחון לסיינטס.

מיאמי דולפינס (7-2) – בפאלו בילס (3-6) (מיאמי, ראשון 20:00)

אם הסקירה הייתה רק לפני שבועיים, אזי לא היה כמעט ספק מי תנצח במשחק. אבל בשני המחזורים האחרונים הדולפינים כמעט מכפילים את ממוצע הנקודות למשחק, סופגים רק 14 נקודות למשחק, ופתאום יש קבוצה במיאמי. הבילס מנגד מפסידים שניים משלושת המשחקים האחרונים, ובהתייחס ללוח המשחקים הקשה שלפניהם, המשחק מול מיאמי הופך להיות קריטי לגבי אפשרות ההופעה בפלייאוף.

נתון מעניין – לג'וש אלן יש 6 ט"ד בריצה, יותר מלאלווין קאמרה, סאקון בארקלי ולביון בל ביחד (!)

לא פשוטה התחזית למשחק זה, אבל באפלו עדיין קבוצה טובה יותר מהדולפינס, וההגנה שלה תוביל אותה לניצחון יקר במיאמי.

האיש והזקן, ריאן פיצפטריק

בולטימור רייבנס (2-7) – יוסטון טקסנס (3-6) (בולטימור, ראשון 20:00)

איזה משחק מצפה לנו, בין שתיים מהקבוצות הטובות ביותר ב- AFC ואולי בליגה כולה, ובין שניים מטובי הקווטרבקים ב- AFC, ואולי בליגה כולה.

בפינה השחורה/אדומה דשון ווטסון, דיאנדרה הופקינס וקרלוס הייד מובילים את ההתקפה של הטקסנס למקום הרביעי בליגה מבחינת צבירת יארדים, וזה עוד בבית הדרומי הצפוף והתחרותי. בהגנה המצב פחות טוב, בעיקר בכל הנוגע להגנת המסירה, אבל מול הריצה המצב משתפר פלאים, ויוסטון לא הרשתה לאף שחקן בודד לחצות את קו ה- 100 יארדים מאז המחזור האחרון של עונת 2017.

בפינה הסגולה לאמאר ג'קסון, מרקיז בראון ומארק אינגרם הם השחקנים הבולטים בהתקפה שמדורגת ראשונה בליגה מבחינת נקודות, כאשר ג'קסון ואינגרם הם הצמד היחידי בליגה עם מעל 600 יארדים ושישה ט"ד בריצה. ההגנה פחות טובה משנה שעברה, אבל עדיין מהווה יחידה יעילה וטובה, וספגה מעל 20 נקודות רק בשלושה משחקים העונה.

נתון מעניין – התקפת הרייבנס ראשונה בליגה עם 197 יארדים למשחק בריצה, הגנת הטקסנס סופגת 84 יארדים למשחק בריצה, שלישית בליגה.

אז מי תנצח במפגש הצמרת? בולטימור, בזכות ההגנה ובזכות עוד משחק ריצה משובח של ג'קסון.

דו קרב, ווטסון מול ג'קסון

וושינגטון רדסקינס (8-1) – ניו יורק ג'טס (7-2), 20:00

בכל שנה אנו מגיעים לשלב הזה, בו במחזורי הסיום קבוצות התחתית של הליגה פוגשות זו בזו, כשהן בעצמן לא בטוחות האם יעדיפו לנצח או שמא להפסיד בכדי לזכות לבחירה גבוהה יותר בדראפט. כל שכן, המשחקים הללו הם הזדמנות מצויינת לשחקנים מדרג המשנה להוכיח שמקומם בליגת הNFL ולא להיזרק אל איזור הדמדומים של הליגה – שוק השחקנים החופשיים. הג'טס נראים הרבה יותר טוב כשסאם דארנולד פותח, ורק מחכים להעיף את אדם גייס לכל הרוחות. שני הניצחונות הרצופים שלהם נותנים תקווה שאולי הקווטרבק הג'ינג'י רואה עוד דברים חוץ מרוחות רפאים. הרדסקינס ישובו משבוע החופש ויקוו ליכולת טובה יותר של דווין האסקינס, שלא מבריק עד כה. ניצחון  חסר חשיבות לג'טס.

דטריוט ליונס (1-5-3) – דאלאס קאובויז (4-5), 20:00

אחרי רצף היסטורי של 136 משחקים רצופים בהם פתח, מאת'יו סטאפורד נכנע לפציעה בגב ונאלץ לצפות בקבוצתו מפסידה לשיקאגו תחת האפרוריות של ג'ף דריקסל מחלפיו. למרות פתיחת עונה מרשימה ויכולת לא רעה, חלומות הפלייאוף של הליונס נגוזו. בהתחשב בכך שהם משחקים בבית הכי חזק בליגה, הליונס ראויים לכל המחמאות. לעומת דטרויט, דאלאס שוב פספסה בשבוע שעבר הזדמנות נהדרת לברוח לאיגלס ולעשות צעד משמעותי אל עבר הפלייאוף, כשהקבוצה הפסידה באיצטדיונה הביתי לוייקינגס הנהדרים. קו ההתקפה של הקאובויז לא מבשר טובות, וההגנה משדרת בינוניות וחוסר יציבות. מאז שלושת הניצחונות בפתיחת העונה, דאלאס בעיקר מאכזבת וחייבת להשתפר בכדי להגיע לווילד קארד. לפחות השבוע הם קיבלו יריבה נוחה ממנה יוכלו לנסות ולצאת אל רצף חדש. ניצחון לדאלאס, שלא אמורה להתקשות נגד דטריוט נטולת סטאפורד.

סן פרנסיסקו 49 (8- 1) מול אריזונה קרדינלס (3- 6- 1) (סן פרנסיסקו, ראשון 23:05)

סן פרנסיסקו ספגו הפסד אכזרי (שהיה הראשון שלהם העונה) מול סיאטל והפער שלהם בראשות בית ה-NFC  מערב הצטמצם למשחק אחד בלבד – כך שהם לא יכולים לעצמם להפסיד שוב (במיוחד בהתחשב במשחק הגומלין בסיאטל לקראת סיום העונה). ההגנה המצוינת שלהם, שהתקשתה מול ראסל ווילסון תצטרך לחזור לעצמה, למרות שגם קיילר מאריי מאריזונה הוא לא פציינט קל – כפי שגילו במשחק שהיה בין הקבוצות הללו רק לפני שבועיים בו ניצחו הניינרס בקושי, תוך שהם מאפשרים למאריי לזרוק ל-240 יארד ו-2 ט"ד ללא יירוטים. הקבוצה מאריזונה מפתיעה לטובה, ההתקפה כבר מדורגת בחצי העליון של הליגה ואם הקבוצה תדע לבנות הגנה הולמת יש לה שלד טוב להצלחה לשנים הבאות. הניינרס כמובן מסתכלים לטווח הרבה יותר קרוב ומקווים למשחק טוב יותר מגארופולו, שהיה חלש מול סיאטל (לזכותו, הוא סבל מהעדרותו של הטייט אנד המצוין ג'ורג' קיטל, שלא ישחק גם השבוע), כדי לשמור על מיקומם בראשות הבית. יהיה במשחק הזה עימות מעניין וישיר בין המועמד המוביל לרוקי ההתקפי של העונה (מאריי) למועמד הכמעט ודאי לרוקי ההגנתי של העונה (ניק בוסה, הפאס ראשר של הניינרס). לדעתי בוסה והפאס ראש של הניינרס ינצחו בקרב הזה, יגבילו את מאריי והתקפת הקרדינלס ויאפשרו לגארופולו, גם אם שוב לא יבריק, לנצח את המשחק שצפוי להיות צמוד ומרתק.

מאטצ' אפ מעניין, מארי, בוסה.

פילדלפיה איגלס (4-5) – ניו אינגלנד פטריוטס (1-8), 23:25

לאחר שמונה ניצחונות רצופים, הפטריוטס גילו סימני חולשה ראשונה כשהובסו בבולטימור לפני שבועיים. פילי מציגה בכל שבוע יכולת מבלבלת מאוד ועדיין מהווה איום על כל יריבה אותה היא פוגשת. שחזור סופרבול 52, הולך להיות מרתק

מפתיחת העונה, ההגנה של הפאטס זכתה לשבחים מכל עבר. הקבוצה הביסה ורמסה בלי סוף את נמושות הליגה, כאשר ההגנה מנפקת מספרים היסטוריים וגרמה לכל קווטרבק יריב לרצות לקבור את עצמו אחרי המשחק. אבל לכולם היה ברור שההתקפה בעייתית. קו ההתקפה סבל מפציעות רבות, חוליית הרצים לא השיגה מספיק יארדים והתופסים התחלפו בכל שבוע כמו גרביים. מי זוכר שפעם ג'וש גורדון ואנטוניו בראון לבשו העונה את מדי האלופה? מוחמד סנו שהגיע במקומם לא מהווה תחליף הולם. נגד בולטימור כל הבעיות צפו מעל המים, ולאמאר ג'קסון הצליח לרסק את הפאטס במשחק ענק של חוליית הרצים. תהיו בטוחים שביל בליצ'ק ניצל את שבוע החופש לתקן את הליקויים. כשצמד האחים מקורת'י וגילמור מאיישים את הסקנדרי, הדרך היחידה לנצח את ניו אינגנד היא על הקרקע. לתשמות לבו של דאג פדרסון.

פילדלפיה מגיעה גם היא לאחר שבוע חופש, וחייבת ניצחון בכדי להמשיך להילחם על ראשות בית הNFC מזרח שבהחלט נמצא בהישג יד. קצת קשה לנתח את פילי מודל 2019: לצד ניצחונות ענקיים על הפקרס, הבילס והברס ישנם גם הפסדים מביכים לאטלנטה, מיסנוטה ודאלאס. למשחק הערב מגיעים הנשרים כשהם במומנטום חיובי. קרסון וונץ אמנם עדיין לא אותו שחקן מאז עונת האליפות, אך הוא בהחלט מאייש בכבוד את העמדה החשובה ביותר בפוטבול עבור פילדלפיה. בהתחשב בחומר הקיים והבינוני בצד ההתקפי, וונץ מספק את הסחורה. לקראת המשחק הערב חוליית הרצים זכתה לחיזוק חשוב בדמות ג'יי אג'אי – מכוכבי האליפות ההיא, שלא פתח את העונה במדי שום קבוצה, וחוזר לפילי היישר למשחק החשוב נגד הפאטס.

חוסר היציבות של פילדלפיה לצד ההגנה החזקה של הפטריוטס, גורמות לי להמר על ניצחון צמוד לאלופה.

אוקלנד ריידרס (4-5) – סינסנטי בנגלס (9-0), 23:25

אף אחד לא דמיין ולא האמין, וודאי לאחר סאגת אנטוניו בראון שפקדה את הקבוצה בתחילת העונה שאחרי עשרה מחזורים הריידרס יהיו במאזן חיובי, כשלא מן נמנע שבסיום המחזור הנוכחי אוקלנד תוליך את בית הAFC מערב. ט"ד נהדר של הרץ הרוקי ג'וש ג'ייקובס בדקה האחרונה, סידק לריידרס ניצחון חשוב על הצ'ארג'רס בחמישי שעבר, לאחר משחק גדול של הגנת הסקנדרי. דרק קאר אמנם רחוק מהיכולת של 2016, אך קו ההתקפה שלו סביר בהחלט, חוליית התופסים עושה את שלה ומשחק הריצה הפך לנשק חשוב בתכנית המשחק של גרודן. ובכדי להמשיך את הרצף ולתפוס מקום טוב לקראת הישורת האחרונה של העונה, הקבוצה קיבלה מפגש עם הקבוצה החלשה בליגה – סינסנטי בנגלס, שמאיימת לסיים את העונה עם אפס בטור הניצחונות. אוקלנד צריכה להביס את סינסי האומללה ולהמשיך להתקדם הלאה. במירוץ בחטיבת הAFC החלשה, הריידרס מחזיקים בסיכויים גבוהים לתפוס את המקום לווילד קארד. ניצחון קליל לאוקלנד, בדרך לעוד מפגש קל בשבוע הבא נגד הג'טס. 

לוס אנג'לס ראמס  (5- 4) מול שיקגו ברס (4- 5) (לוס אנג'לס, שני 03:20)

משחק בין שתי אלופות בתים מהעונה שעברה, שבאופן מפתיע (וללא שינויי סגל מהותיים) מאכזבות מאד השנה ובסיכוי גבוה ייראו את השנה הפלייאוף בטלוויזיה. זהו סוג של משחק הדחה עבור שתיהן, שכן ברור שאף אחת מהן לא תהיה אלופת הבית שלה השנה (שתיהן שלושה משחקים מאחורי מובילת הבית שלהן), והסיכוי להגיע לווילד קארד יצטמצם משמעותית עם עוד הפסד לרקורד. שיקגו הצליחו לגרד ניצחון מול דטרויט (נטולת  מתיו סטאפורד) כדי להישאר בחיים אבל בלוס אנג'לס יהיה להם הרבה יותר קשה לשמור על רצף הניצחונות הקצר הזה. עם כל הביקורת (המוצדקת) על טרוביסקי, חשוב לראות את הדברים בהקשר של חוסר התפקוד של כל מערכי ההתקפה, וכמו תמיד זה מתחיל מקו ההתקפה החלש (מדורג ברבע התחתון של הליגה) שמאפשר המון לחץ על הק"ב (ויותר משני סאקים למשחק)  וגם לא פותח נתיבים למשחק ריצה (הרץ המוביל של הברס – מונטגומרי – משיג רק 3.6 יארדים למהלך). ההגנה מתפקדת טוב (אם כי הרבה פחות דומיננטית מהעונה שעברה) ומאפשרת רק 17.4 נקודות למשחק (מקום רביעי בליגה) אך כשההתקפה משיגה רק 18 נקודות למשחק (מקום 27) זה לא מספיק אפילו למאזן חצוי. באופן מפתיע (בניגוד למוניטין של שון מקווי כגאון התקפי  ולעבר הלא רחוק), גם התקפת הראמס מדורגת רחוק מצמרת הליגה במרבית המדדים הסטטיסטיים. היא משיגה כמות סבירה של יארדים (375 במשחק – מקום 12) ונקודות, אך סופגת הרבה איבודי כדור (כמעט 2 למשחק – מקום 26 בליגה). גם משחק הריצה (בראשות טוד גרלי) וגם משחק המסירה (שמוביל ג'ארד גוף) רחוקים מלהזכיר את היכולת המצוינת מן העונה שעברה.  ההגנה (עם ארון דונלד המצוין) דווקא עושה את חלקה ומדורגת רביעית בליגה – ובמיוחד מצטיינת נגד הריצה. אחרי ההפסד המפתיע מול פיטסבורג הראמס חוזרים הביתה במשחק שהם כאמור חייבים לנצח. לדעתי ההגנה של לוס אנג'לס תסגור את משחק הריצה החלש של שיקגו, הלחץ שיפעיל הפאס ראש (יום גדול לדונלד) יגרום לטרוביסקי לאבד כדורים  – וזה ייצר הזדמנויות נוחות להתקפת הראמס לשים מספיק נקודות על הלוח כדי לנצח במשחק שייגמר בתוצאה נמוכה ובהפרש לא גדול.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6-4) – קנזס סיטי צ'יפס (4-6), בין שני לשלישי, 03:15

שני ניצחונות רצופים על גרין ביי ושיקאגו הפיחו תקווה באוהדים המעטים של הצ'ארג'רס שאפשר להוציא עוד משהו מהעונה הזו. אלא שבליל חמישי שעבר, דרייב הגנתי רע נגד הריצה של אוקלנד גרמה לקבוצה לאבד את המשחק, ועל הדרך גם את התקווה. בLA ציפו להיות במקום אחר בשבוע 11, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. הצ'ארג'רס נראו רע לאורך כל העונה, קו ההתקפה שלהם התפרק, ההגנה ירדה דרסטית במרה, משחק הריצה בראשותו של מלווין גורדון נעלם כלא היה ואנתוני לין – שכלל לא ברור על מה הוא עובד עם שחקניו באימונים. מנגד, תעמוד הערב קנזס, שמגיעה לאחר הפסד מאכזב לטנסי במשחק שהסתיים בדרמה אדירה. פטריק מהומס חזר מהפציעה הראשונה בקריירה והמשיך בדיוק מהמקום ממנו הפציעה השביתה אותו. מהומס היה חד ומדוייק, סיים עם 446 יארדים ושלושה ט"ד והוביל את הקבוצה ליתרון מבטיח ברבע האחרון. לדאבונו, שני דרייבים נוראיים של ההגנה וטריק פליי כושל בניסיון הבעיטה גרמו להפסד דרמטי. נראה שלא רלוונטי כמה מהומס יחולל ניסים, הגנת קבוצתו תהיה גרועה יותר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע קנזס לא יכולה להילחם בפלייאוף – בלי הגנה שמסוגלת לעצור במאני טיים, לצ'יפס אין סיכוי להגיע לסופרבול. ובכל זאת, ההתקפה שלהם היא אולי הכי מוכשרת בליגה, ומול הצ'ארג'רס הלא יציבים – הכישרון אמור להספיק. ניצחון לקנזס. 

לפוסט הזה יש 35 תגובות

    1. צודק. הטעות תוקנה. עדיין מהמר על הפאטס… משחק הריצה של האיגלס לא מספיק טוב (הקו ההתקפי שלהם בעייתי) ובאוויר הם בעמדת נחיתות משמעותית מול ההגנה של הפטריוטס.

  1. לא חוכמה להמר על הפאטס, סיכוי כרגע של 8 ל 1 שההימור נכון. אבל ש פילי הקבוצה הכי לא צפוייה בליגה ניצחו, הם עשו את זה דרך משחק הריצה ושהם נתנו אוויר וונץ. פאטס לא כל כך טובים נגד משחק ריצה ובאוויר זה תלוי בקו הקדמי של פילי.
    אם פילי לא יתחילו מנומנמים (ואיך אפשר נגד הפאטס) יהיה אחלה משחק.

  2. פאונסי הושעה ל3 משחקים- לא ל1 כמו שכתבת.נראה שהסיבה העיקרית לזה היא שלא רוצים שישחק במשחק השני של הבראונס נגד הסטילרס עוד שבועיים

      1. טוב שהליגה פעלה במהירות ובתקיפות. חבל שרודולף לא נענש גם על חלקו בתקרית.
        ממש מזל שבזה הכל נגמר. היינו יכולים להימצא היום מול שאלות מאד מאד קשות.

  3. תודה רבה
    מחכה למפגש בין למאר ג’קסון לדשון ווטסון ב 20.00
    הפטס אצל האיגלס מנה שניה ב 23.25
    ונקנח בSNF עם משחק שלפני תחילת העונה היה אמור להיות מפגש בין טוענות לסופרבול לפי עונה שעברה והפך למשחק חשוב לראמס במאבקם על הווילד קארד

    1. אמנם חצי עונה כבר מאחורינו אבל לא הייתי חותם על זה שהראמס לא לוקחים את הבית, שני משחקים אחרי הסיהוקס ושלושה מאחורי הניינרס, לא כזה מופרך. אמנם עד עכשיו גרלי בעונה יחסית חלשה אבל דברים יכולים להשתנות.

        1. האמת, גם אני.
          מצד שני זו ליגה כל כך הפכפכה שלך תדע. גם לסיאטל וגם לניינרס יש לוח די קשה, מספיק שהניינרס מפסידים לגרין ביי, לסיינטס ולרייבנס (לדעתי תרחיש יותר מסביר) כדי להפוך את הבית לשיוויוני לגמרי

  4. לראמס אין שום סיכוי.
    בית הקלפים התמוטט העונה עם חשיבה לא נכונה של ה GM. פעמיים הקדימו את הארכת החוזה מבלי כל איום ופעמיים נפלו. גרלי וגוף הם שני החוזים הכי יקרים בליגה ואף אחד לא היה קרוב לתת להם משהו דומה. אם היו ממתינים כמה חודשים היו מבינים שגרלי זה שחקן גמור והיו מפנים את הכסף למוקד אחר.
    גוף הוא לא יותר מק"ב ה 14-15 בטיבו ואין שום הצדקה. יותר מדי בחירות דראפט שהלכו לאיבוד ואי יכולת לשלם למי שהגן על אותו גוף שיציג כאלה מספרים. הוא לא ווטסון או וילסון שיכולים לעשות משהו עם הרגליים. הוא לחלוטין ק"ב של שיטה וקבוצה

  5. שאלה קצרה, כיצד נקבע דירוג הסידס?, כלומר המאזן הכללי בא לאחר הדירוג בדוויז'ון?
    אתן דוגמא, על הוייקינגס אלא מה.. לסגולים מאזן טוב יותר משל הקאובויז אך הם 6th סיד ודאלאס 4th סיד. דאלאס מובילים את הבית שלהם, בעוד הוייקינגס שניים.
    יען כי הדרך היחידה של חבורתו של זימר להתקדם בדירוג הסידס היא לעבור את גרין ביי?

      1. אולי יוצר עיוותים אבל לעתים עושה צדק.
        נגיד הבית של הניינרס נראה הקשה ביותר. נניח הקבוצה שיוצאת משם מהמקום ה 1 במאזן פחות טוב משל קבוצה כמו מינסוטה.
        אני מעדיף לתעדף אותה. נכון שלפעמים זה יוצר עיוות אבל לכל שיטה יש עיוות כלשהו.
        האמת זה יותר מעניין כשיש עיוותים וסיפורים הזויים בספורט

      2. תודה על ההסבר.התחלתי לעשות חישובים כבר אבל כפי שזה נראה כרגע, 1:33 לסוף הרבע הראשון, הברונקוס שוחטים את הוייקינגס במיניסוטה… שוחטים!
        סיד שש, או סיד חמש..רק שיהיו הפלייאוף קודם (ואז או סיאטל בחוץ, או דאלאס בחוץ..)

        1. לא, באמת… שחיטה. לא ראיתי משחק כזה בזוי ומשפיל בחיי. קריסת מערכות כללית בכל המימדים האפשריים של המשחק.

  6. אחלה מחזור!
    אני מתלבט בשמונה אם לצפות בבולטימור -טקסנס או ברדסקינס מול הג'טס.
    לא באמת…
    משחק ללקק את האצבעות בבולטימור. יעופו ניצוצות.
    חבל על הניינרס, אם רק היו ב 9-0 רגוע היו צולחים גם את הקרדינלס, עכשיו הלחץ יידבר.
    מרגיש לי שמיאמי מנצחים את בופאלו.

  7. וואלןלה איזה מחזור!פלקונס בפנתרס, וקליבלנד ופיטסבורג (שכבר שוחק) הם משחקי דרבי ממש. פטריוטס באיגלס…ג'ייסון עורך "איגלס פרטי בביתו וכמובן שנהיה שם. הייתי חייב לקנות פריט של האיגלס כדי להיכנס לבית של הבת אפרת, קילומטר מהבית. קניתי כובע איגלס ב-$24…ג'ייסון הוא מטורף איגלס. טכסנס ברייבנס. איזה משחק! מצ'אפ בין שני קוורטרבקים מסוכנים גם בזה וגם בזה – דשון ווטסון ומבולטימור למאר ג'קסון. ברס נגד רמס זאת הגנה נגד התקפה. איזה יום מחכה לנו!

    1. רציתי להגיד לך ב10-0 שתהיה בטוח שתנצחו, אבל ב-20-0 כבר לא הייתי כ"כ בטוח.
      מסכן גיא,כמה עוד הפסדים צמודים אבל לסבול

  8. אני באמת מנסה להבין את המשחק הזה, באופן כללי. אחרי מחצית ועוד שבהן הברונקוס הובילו בכל מדד אפשרי בפער (פי שניים וחצי יארדים כוללים, פי שלושה יארד פר גיים, פי ארבע פירסט דאונס ופי שניים זמן החזקה בכדור), כולל מהלכים מופרעים ( סאקים, שני פאמבלים ברד זאון, מסירה ל43 יארד של QB המחליף של המחליף, פעמיים השלמות ב4th דאון אנד לונג) ופתאום המשחק מתהפך ההיפוך מושלם.
    מה מוביל לזה? מומנטום ומזל זה הרי מעולם הכדורגל.. האם מדובר בהתאמות בלבד? בשינוי הפלייבוק, מה?
    (אגב אמש הייתה הפעם הראשונה בחמש שנים האחרונות שקבוצה חזרה מפיגור 20 במחצית וסיימה מאזן של 0-99 במצב הזה)
    (ואגב אחרון, ראיתי את נאום הניצחון של זימר בחדר ההלבשה. הוא העדיף להתמקד בתצוגת הנפלא של החצי הראשון..)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט