אירועי דיומא – 10.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – המחזור ה-1 בפרמייר ליג נמשך כאשר במוקד טוטנהאם תארח את העולה החדשה אסטון וילה ועוד יותר מוקדם במהלך היום יארחו ווסט האם את מנצסטר סיטי האלופה.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 1 :

14:30 ווסט האם – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : האלופה פותחת את העונה החדשה אצל הפטישים, כאשר צריך להזכיר את העובדה ש-9 המשחקים האחרונים ביניהם סיטי ניצחה בכולם, כך שהמאזן של ווסט האם מול סיטי לא מעודד כל כך מבחינתם. ווסט האם איבדה מספר שחקנים מרכזיים כמו: אדריאן, פדרו אוביאנג, ארנאטוביץ, נאסרי ואדמילסון פרננדז, אך מנגד הם הביאו מספר שחקנים טובים כמו: פבלו פורנאלס וסבסטיאן הלר שנקנה ב-40 מיליון ואם אינני טועה זהו הסכום הגבוה ביותר ששילמו הפטישים אי פעם. הקיץ של סיטי היה מנומנם יחסית והם שחררו מספר שחקני סכל כדוגמת: דלף, קומפני, דגלאס לואיז וכו' והחיזוק המשמעותי שלהם הוא כמובן רודרי שהגיע מאתלטיקו מדריד תמורת 70 מיליון יורו. הימור – סיטי תפתח את העונה ברגל ימין ותשיג 3 נקודות ראשונות בדרך למירוץ האליפות.

17:00 קריסטל פאלאס – אברטון, ספורט 4 : משחק מאוד מסקרן לטעמי בין פאלאס לבין אברטון שעשתה חיזוק מאוד רציני הקיץ ואני מצפה שהם ידברו חזק מאוד העונה, הם אומנם שחררו את גיי לפריס סן זרמן ואת לוקמן ל-לייפציג אך הם הביאו את אנדרה גומס מברצלונה, את פביאן דלף מסיטי, את גבמין מ-מיינץ ואת ילד הפלא של יובנטוס – מויזה קן שלדעתי ידבר חזק מאוד העונה. קריסטל פאלאס לעומת זאת לא עשתה שינוי רציני בקיץ ונראה שהיא יותר נחלשה בעקבות מכירתו של ואן ביסאקה המצוין ליוניטד אך תחליף לא ממש הגיע ואפשר לציין את הגעתם של ג'ורדן אייו שכנראה יחזק את הספסל ואת גארי קהייל שהגיע מצ'לסי. הימור – אברטון לדעתי תפתח את העונה ברגל ימין עם ניצחון חוץ.

19:30 טוטנהאם – אסטון וילה, ספורט 1 : איזה משחק מסקרן בין טוטנהאם שעשתה עונה מופלאה לבין אסטון וילה שעלתה ליגה והוציאה עד עכשיו(רביעי) את הסכום הגבוה ביותר מבין קבוצות הפריימר ליג על רכש. נכון להיום טוטנהאם מכרה את דמבלה ואת טריפייר ובמקומם הביאה את הרכש אולי הכי מעניין באנגליה – אנדומבלה המצוין מליון, כאשר צריך להזכיר שעדיין מדברים על מעבר אפשרי של כריסטיאן אריקסן, כאשר יש כבר שתי חלופות מאוד מעניינות על הפרק שרק ממתינות לביצוע העסקה, מצד שני ניתן לציין את התהפוכה שעברה על אסטון וילה אשר קנתה את: ווסלי החלוץ של קלאב ברוז תמורת 24.5 מיליון, מאט טארגט מסאותהמפטון תמורת 15.6 מיליון, טיירון מינגס מבורנמות תמורת 22.3 מיליון, דגלאס לואיז מסיטי תמורת 16.7 מיליון ועוד מספר שחקנים כמו: נקאמבה, אייטון, טרזגה, אנגלס וקונסה. הימור – אסטון וילה התחזקה משמעותית לקראת המעבר לפריימר ליג וגם מכרה את השלד שהעלה אותה לפריימר ליג כך שאני מאמין שהיא תסיים את העונה באמצע הטבלה אך הפעם היא תאלץ להתחיל את העונה עם הפסד לטוטנהאם, אחת החזקות בליגה.

משחקים נוספים:

17:00 בורנמות – שפילד יונייטד

17:00 ברנלי – סאותהמפטון

17:00 ווטפורד – ברייטון, ספורט 1

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – חצי הגמר

9:00, 14:30: מארק אלן-שון מרפי (יורוספורט)

חצי הגמר הראשון של הטורניר בין מארק סלבי לג'אד טראמפ הזכיר את גמר אליפות העולם, שבה זכה האחרון. סלבי דווקא פתח טוב את המשחק, ועלה ליתרון של 3:1, אלא שההמשך מאותו הרגע היה שייך בלעדית לטראמפ. אלוף העולם סגר את העניינים בבליץ מפלצתי של שבעה פריימים, שהעלה אותו אל הגמר מחר.

היום יתקיים המשחק השני של חצי הגמר, זה שבין מארק אלן לשון מרפי. אלן היה אחד השחקנים הטובים אשתקד, אך נחלש מעט בסיומה של העונה, ובפרט באליפות העולם. שון מרפי, אחד שכבר אוחז בתואר אליפות העולם, סבל מעונה וחצי קשות, בהן התמודד עם פציעות טורדות. בטורניר הזה, כך נראה, הוא חוזר לעצמו, עם ניצחונות קשים על שחקנים מצויינים כבר מהסיבוב הראשון. צפוי לנו כאן היום משחק פתוח, התקפי ומהנה.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר המאסטרס במונטריאל

הערב ייערכו חצאי הגמר, אך לפני כן ייקבע יריבו של רפאל נדאל בשלב ארבעת האחרונים, כשגאל מונפיס הצרפתי ישלים את משחקו מול רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (שמונה בערב, שעון ישראל). 

22:00: קארן חצ'אנוב-דניאיל מדבדייב – דרבי בין שני שחקנים רוסים צעירים (בני 23) וגבוהים, שלא מכבר נכנסו לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי ומצדיקים בהחלט את מעמדם בטורניר הנוכחי. בשלב הקודם שניהם גברו על מדורגים בכירים מהם. מדבדייב ניצח את דומיניק תים וחצ'אנוב את אלכסנדר זברב. 
03:00: נדאל יישחק, כאמור מול המנצח בין מונפיס לבאוטיסטה אגוט. 

טורניר טורונטו – נשים

הערב והלילה ייערכו שני חצאי הגמר בטורניר היוקרתי לנשים.
20:00: ביאנקה אנדרסקו (קנדה)-סופיה קנין (ארה"ב) – הקהל הקנדי יעודד את השחקנית המקומית, שחזרה מפציעה והספיקה כבר לנצח את קארולינה פלישקובה הצ'כית, מהמדורגות הבכירות בעולם. גם קנין משחקת היטב לטורניר ובדרכה לחצי הגמר ניצחה, בין היתר, את אשלי בארטי, המדורגת ראשונה בעולם ואלופת הרולאן גארוס. 
03:00: סרינה וויליאמס-מארי בוזקובה (צ'כיה) – מחזיקת 23 הסלאמים, שתחגוג בעוד כחודש וחצי 38, גברה ברבע הגמר על נאומי אוסאקה (אזכור מהיר לחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה לפני שנה). יריבתה, הצ'כית הצעירה, הובילה ביתרון מערכה על סימונה האלפ, לפני שאלופת ווימבלדון הטריה פרשה בגלל כאבים בגיד האכילס. 

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

גביע אירופה לאומות

התחרות נערכ כיום מדי שנתיים וכוללת התמודדות קבוצתית בין הנבחרות השונות, שמפוזרות על פני ארבע ליגות ברמות שונות. כל משתתף צובר ניקוד בהתאם למקום שהוא השיג בתחרות (מקצועות הגברים והנשים משתקללים יחדיו, כשלראשונה תיערך גם ריצת שליחים של 4*400 מעורבת). ישראל מדורגת בליגה השלישית ותשתדל לשרוד בה. 
צפיה בתחרויות הנבחרת הישראלית (שנערכות בעיר וראזדין שבקרואטיה) אפשרית כאן, מעכשיו ועד שמונה בערב. 
ניתן לצפות בליגת העל של הנבחרות כאן וביורוספורט (ערוץ 59) משעה 17:00.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. סתם תוספת קטנה
    היום יומולדת 48 לרוי קין הענק.
    יונייטד זה בנשמה….
    שחקן שעשה את הקבוצה והאמין שהקבוצה גדולה ממנו.
    נשארנו עם הטמבל (מחליף את המונח קוף לכל יפי הנפש שהמילה קוף עם שחום עור מקפיצה אצלהם את עצב הזגענות) פוגבה שמחזיק מעצמו גדול מהיונייטד 🙁

  2. אתמול התחיל מוצלח עם ה 1-4 של ליברפול על נוריץ.עוד מעט ווסטהאם-סיטי בתקווה לאיבוד נקודות ראשון של סיטי.תמיד אפשר לקוות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט