אירועי דיומא – 09.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – פתיחת הפרמייר ליג האנגלית עם כאשר אלופת אירופה – ליברפול תארח את נוריץ שרק עלתה העונה ליגה

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 1 :

22:00 ליברפול – נוריץ, ספורט 1 : אין כמו לפתוח את העונה עם משחק באנפילד כאשר אלופת אירופה וכמעט אלופת אנגליה אפשר לומר תארח את הקבוצה שעלתה העונה מהצמפיונשיפ כאשר סיימה את העונה בצורה נהדרת ובמקום הראשון. ליברפול לא עשתה יותר מידיי בקיץ ולא הביאה שחקן משמעותי שיחזק אותה, כך שמצד אחד היא נשארה עם אותו הרכב שזכה באלופות אך היא הייתה חייבת לרענן עמדה או שתיים או להביא שחקן שיעמיק את הספסל אך היא לא עשתה את זה, ומנגד נוריץ שרק עלתה ליגה לא עשתה חיזוק משמעותי לסגל שלה אך צריך לשים לב לחלוץ הפיני הנהדר שלה – טמו פוקי אשר הבקיע בעונה שעברה 29 שערים ובישל עוד 9, וגם לאמיליאנו בונדיה הקשר שכבש 8 שערים ובישל 12 שערים. הימור – ליברפול תתחיל את העונה עם ניצחון, במיוחד שהיא משחקת בבית.


סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – חצי הגמר

9:00, 14:30: מארק סלבי-ג'אד טראמפ (יורוספורט)

הטורניר האיכותי הזה מביא לנו משחקים טובים, וכך היה גם ברבע הגמר אתמול. מארק סלבי נקם כשורה בגארי ווילסון על ההדחה באליפות העולם, והדיח אותו מהטורניר בעזרת פריים מכריע. אלוף העולם, ג'אד טראמפ, התקשה מעט פחות מול טום פורד בדרך לשלב הבא, וכך עשה גם מארק אלן מול דינג ז'ונווי. המשחק בין שון מרפי לגרהאם דוט היה צמוד מעט יותר, ובסיומו מרפי התקדם לחצי הגמר.

בתום משחקי אתמול קיבלנו שני חצאי גמר מהטובים והאיכותיים שיכולנו לבקש. היום נקבל את הראשון שביניהם, זה שבין מארק סלבי לג'אד טראמפ. אלוף העולם נמצא בכושר משביע רצון בתחילת העונה, אך עדיין לא נתקל ביריבים מהשורה הראשונה. סלבי לעומתו שרד שני מותחנים מול שני יריבים קשים מאד, כך שלפחות נראה שהוא חוזר למוד הנחוש שכה אפיין אותו בעבר. אם זה יספיק היום מול אלוף העולם, את זה נצטרך לראות.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פולין – קטע 7 ואחרון

קטע 6 היה הראשון המיועד למטפסים (מלבד הקטע שבוטל), והוא הציג לנו כמה רוכבים שיכולים לדבר לא מעט בעתיד. שלושה כאלו היו אלו שהרכיבו את קבוצת הבריחה בסוף הקטע – פאבל סיבאקוב, יונאס וינגגראד וג'יי הינדלי. השלושה הצליחו לשמור על המרחק מהדבוקה המדוללת שמאחוריהם, כשבסיום הקטע היה זה וינגגראד שהקדים את סיבאקוב ואת הינדלי. לדני הצעיר זהו ניצחון ראשון בוורלד טור, בשנה הראשונה בה הוא עלה לקטגוריה. הניצחון הזה שלו ממשיך את העונה המצויינת של קבוצת יומבו ויסמה ההולנדית. וינגגרארד כעת עלה להוביל במירוץ לפני סיבאקוב (4+), הינדלי (6+), אוליסי (17+), היגיטה (18+), להטור (19+), פורמולו, המילטון, מייקה, נוקס והארט (20+).

קטע 7 הוא הקטע הנועל של המירוץ. גם כאן אנו מקבלים שורה של טיפוסים קצרים וקשים, לרבות זה של בוקובינה המופיע שלוש פעמים בקטע. גורל הקטע הזה, כמו גם גורל המירוץ כולו, פתוחים לחלוטין. יש לנו כאן שורה של מתמודדים ותיקים ובעלי שם כאיזאגיר, מייקה, אוליסי ופוצוביבו מול פוטנציאל לכוכבים עתידייים כסיבאקוב, וינגגראד, הינדלי והיגיטה. הפערים הקטנים בצמרת מבטיחים מירוץ צמוד, בלי אפשרות להמר מי יחגוג בסופו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

 

 



לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. די השנה זה חייב להגיע.ליברפול חייבים לקחת אליפות אחרי 30 שנה(1989-1990).שנה שעברה הגיעה הזכייה בצמפיונס ליג המפעל הגדול ביבשת והייתי מוכן להחליף את הזכייה הזו באליפות פריימיר ליג(יותר קל לקחת צמפיונז מאשר אליפות בליגה כמו ריאל מדריד)

  2. הצעירים ממשיכים להשתלט על הענף, ופאבל סיבאקוב מאינאוס (22) מבטיח את הזכייה במירוץ כולו. מאטיי מוהוריץ׳ זוכה בקטע האחרון מהבריחה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט