סיכום השבוע בבייסבול / יוני לב ארי

החל מהשבוע בכל יום שני – סיכום השבוע החולף במייג'ור ליגס. והפעם: מי נכנס להיכל התהילה בקופרסטאון, הענקים מתעוררים, התאומים נרדמים, וכמעט שני משחקים מושלמים. וגם: מבט לשבוע הקרוב

 

מדור הבייסבול של האתר מתרחב, והחל מהשבוע, במקביל לטור הצבע שמפורסם בכל יום שישי ("שישי בבסיס"), נסכם את שבוע הבייסבול שעבר על הליגה בכל יום שני עד לסיום העונה.

 

 

Enter Sandman

מריאנו ריברה, גדול הקלוזרים בכל הזמנים, נכנס אתמול להיכל התהילה שבקופרסטאון, ניו יורק, כשהוא הראשון אי פעם שנבחר פה אחד. לא ג'ו דימג'יו, לא מיקי מנטל, לא ווילי מייז או בייב רות'. ריברה. לעיני לא פחות מ-55,000 צופים, אמר הפיצ'ר הפנמי כשהוא נרגש מאוד: "תודה שאתם אוהבים אותי, אתם מאוד מיוחדים בשבילי. God Bless You All".

ריברה והחבר'ה נכנסים לקופרסטאון. צילום: thenewstribune.com
ריברה והחבר'ה נכנסים לקופרסטאון. צילום: thenewstribune.com

 

לצד ריברה נכנסו עוד כמה שמות גדולים: הפיצ'רים לי סמית', מייק מוסינה ורוי הלאדיי ז"ל, והחובטים אדגר מרטינז והארולד ביינס. אחלה נבחרת שבעולם.

 

חם-חם-לוהט

אוהדי הסן פרנסיסקו ג'איינטס התבאסו כשהקבוצה יצאה לפגרת האול סטאר. ריצה של 1:6 זה דבר שלא משחקים איתו. אבל נראה שהענקים מסן פראן לא התרגשו מההפסקה, והמשיכו להתקרב לפסגת הוויילד קארד (פיגור של 2.5 משחקים כרגע) גם אחרי הפגרה.

ובתואר המשחק הדרמטי של השבוע:

 

הקבוצה של ברוס בוצ'י ממשיכה להתעלל בכל יריבה, עם מאזן של 2:9 מאז הפגרה (3:15 בסך הכל), כולל ניצחונות חוץ במילווקי וקולורדו, וניצחונות סופר דרמטיים בבית על המטס. ומקבוצה שמוכרת את נכסיה, סן פרנסיסקו הפכה למועמדת לפלייאוף. הכל פתוח 1.

 

קר-קר-קפוא

הטווינס היו הלהיט של הליגה בחצי הראשון של העונה. אבל לאחרונה הם התקררו, והשבוע שחלף היה החלש ביותר שלהם מאז תחילת העונה. מאזן של 5:1, כולל תבוסה 14:4 למטס המסכנים, ופתאום האינדיאנס יכולים להדביק את הפער (שלושה משחקים בלבד) בראש הבית המרכזי. הכל פתוח 2.

הג'איינטס בפוזה אופיינית השבוע. צילום: aroundthefoghorn.com
הג'איינטס בפוזה אופיינית השבוע. צילום: aroundthefoghorn.com

 

הפספוס

טמפה ביי היתה עד היום רק בצד המפסיד של משחק מושלם. ועוד שלוש פעמים. השבוע, בבולטימור, פספסו הרייז הזדמנות פז להיות בצד השני. שני פיצ'רים, ראיין סטאנק וראיין יארברואו, הביאו את הקבוצה לבאר, אבל לא שתו, כשבתחילת האינינג התשיעי האנסר אלברטו חבט סינגל והחלום נגוז.

 

חלפו שישה ימים, והנה שוב זה קורה. הפעם למייק ליק וסיאטל. הפיצ'ר של המארינרס, שנותן עונה בינונית במקרה הטוב, הוריד 24 שחקנים של האיינג'לס, רק כדי לראות את לואיס רנגיפו מוחק אותו מעל לדפי ההיסטוריה.

 

צפו בטמפה ביי מפספסת היסטוריה:

 

ההגנה הכי טובה היא התקפה

סטיבן סטרסבורג נותן עוד עונה יפה. האייס של וושינגטון, עם מאזן של 4:12 ו-ERA  של 3.52, מנצח את המשחקים שלו בדרך כלל בזכות פיצ'ינג טוב. אבל במשחק החוץ באטלנטה השבוע, הוא עבר ממגננה למתקפה. 3 מ-3, שני היטס באותו האינינג (בו הנשיונלס הביאו שמונה ריצות הביתה), ו-2 ראן הום ראן. סלאגר.

 

במבט לשבוע הבא

הרד סוקס רחוקים 11 משחקים מהיאנקיז שמוליכים את הבית המזרחי, ושני משחקים מטמפה ביי שבוויילד קארד. בשבוע הקרוב תצא בוסטון לטמפה, תארח את היאנקיז, ולאחר מכן תארח את טמפה ותצא לניו-יורק. זה הזמן של הגרביים לסגור פערים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. בוסטון כבר לא יסגרו את הפער, ובפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו (הסטוריה בלונדון), הזברות הנחיתו עליהם מטר של ריצות.

  2. אני רוקד ממש עם ההצלחה של היאנקיס. להיות עם רק 34 הפסדים בשלב זה זה משהו (אבל בליגה הנחותה הדודג'רס היא עם 35, וגם באמריקן ליג יוסטון לא רחוקה עם 37 ומינסוטה לא רחוקה אף היא עם 38
    מה שפוגע מעט הוא שב-6 האזורים השנייה היא רחוקה מהמובילה מלבד מניסוטה וקליבלנד.

    רעיון נפלא לבוא עםן זה כי אנחנו זוחלים לעבר הוורלד סרייס ואני מקווה שעד אז עוד כמה גולשים יידלקו.

    תודה יוני. לטס גו יאנקיס!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. מעולה! שמח לשמוע שהמדור מתרחב!
    .
    לגבי היכל התהילה – מדהים איזה שינוי נדרש כדי שהחבר'ה הנפוחים מקופרסטאון יבינו שיש שחקנים שמגיע להם להיבחר פה אחד. אולי השינוי יאפשר לשחקנים כמו בארי בונס, פיט רוז או (ירחם השם) ג'ו ג'קסון להיכנס להיכל, בדיוק כמו שמגיע להם.
    לגבי הטקס עצמו: היה קשה מאוד למצוא עין אחת שנשארה יבשה כשאלמנתו של רוי הלאדיי ז"ל נאמה במקומו ("זה לא הנאום שלי לתת"). מאגש מאוד.
    .
    הג'יינטס מפתיעים לטובה וגורמים לי להתחיל ולעקוב יותר אחרי העונה, מפתיע שהם עושים את זה בשנה אי-זוגית, אבל כנראה שחמש שנים זה זמן ארוך מידי להיעלם. רק חבל שבדיוק היום נפתחת רשמית עונת הפוטבול (הרוקים מתחילים את מחנה האימונים)…

  4. בדיוק 100 משחקים, ומשהו כמו 9 קבוצות מתוך 30, שליש ליגה – ללא שום עניין עד הסוף. כלום – לא פלייאוף, לא WC.
    די מזכיר את מה שנהיה ב-NBA. המקבילה זה סביב משחק 50, שאז (עוד לפני לפעמים) כל השליש התחתון אאוט לגמרי.
    כנראה זה לא מפריע לאיש. מסורת זה מסורת, והמשחקים הם אירוע בידור פירסט. רק אחרי זה בתור בונוס, מלחמה ותחרות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט