אירועי דיומא – 01.03.2019

היום: קטע ההכרעה בטור האמירויות וגם חצאי גמר טורניר דובאי.

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 24 / ניר מועלם:

21:30 אוגסבורג – דורטמונד , ספורט 1 : משחק מעניין מאוד מצפה לדורטמונד שהייתה בתקופה לא טובה כל כך שכללה צימוק הפער מבאיירן מ-9 נקודות עד ל-3 , וגם הפסד בשמינית גמר האלופות לטוטנהאם, אך במחזור האחרון במשחק קשה מאוד נגד לברקוזן היא חזרה לנצח, השאלה הגדולה היא: האם היא תמשיך לנצח ותחזור למסלול. אוגסבורג במקום ה-15, במרחק 2 נקודות ממשחק הפליאוף(בגרמניה 2 האחרונות יורדות אוטומטית , והקבוצה השלישית משחקת נגד הקבוצה מהמקום השלישי בליגה השניה במשחק פליאוף על העלייה/הישארות בליגה). דורטמונד לעומתה במקום ה-1 במרחק של 3 נקודות מבאיירן מינכן (שלה מצפה משחק קשה מאוד מול מינשנגלאדבך). אוגסבורג מגיעה למשחק אחרי 3 הפסדים רצופים שכלל מאזן שערים עלוב של 3-12 . מנגד, דורטמונד מגיעה אחרי ניצחון 3-2 על לברקוזן.  המשחק הקודם ביניהם נגמר ב4-3 לדורטמונד, במשחק שהיה בו הכל, כולל 3 שערים של דורטמונד מהדקה ה-80 ואילך וגם שער ניצחון של דורטמונד בדקה ה-96. הימור – זה ילך מאוד קשה לדורטמונד אבל אני מאמין שהיא תנצח . חשוב לציין , שיום שלישי יש את משחק הגומלין של דורטמונד מול טוטנהאם , אבל אין לי ספק שהם יעלו עם ההרכב החזק ביותר שלהם.

 

סרייה א' – מחזור 26 / ניר מועלם :

21:30 קליארי – אינטר , ONE 2     : אינטר עברה שבוע קשה נוסף , גם השמועות על מאמנים אחרים , גם טעות השיפוט הנוראית במשחקה האחרון , מה שגרם לה לאבד 2 נקודות יקרות וגם המשך הסאגה של מאורו איקארדי שגם פירסם אתמול פוסט רציני שבה להראות לאוהדים שהוא אוהב אותם מאוד ושהוא שיחק פצוע עבור הסמל , אבל שהוא גם מאשים את הנהלת הקבוצה בזה שהם לא באים לקראתו כמו שהוא בה לקראתם. נחזור קצת לכדורגל , אינטר מגיעה אחרי 3-3 מול פיורנטינה , בו היא נשדדה על ידי השופט בדקות הסיום , והיא כבר עם 3 משחקים רצופים בליגה ללא הפסד, מנגד קליארי מגיעה אחרי הפסד 1-0 לסמפדוריה , ובסה"כ ב-5 משחקי הליגה האחרונים שלה היא הפסידה 4 וניצחה 1. קליארי במקום ה-14 ורחוקה 6 נקודות מהקו האדום , וכרגע היא עדיין בסכנת ירידה, במיוחד שיש עוד 39 נקודות בקופה , מנגד אינטר נמצאת במקום ה-3 והיא כבר תקופה ארוכה מאבדת גובה, והמקום ה-3 שפעם היה נראה מובטח לאינטר, כבר לא כל כך מובטח כי הפער ממילאן ירד ל-2 נקודות, והפער מרומא ל-3. לכן, אינטר חייבת לנצח היום את קליארי בחוץ. קליארי קבוצת בית יחסית טובה והיא עם מאזן של 4 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ורק 2 הפסדים. הימור – אני רוצה להמר על אינטר שתנצח(בתור אוהד) אך אני חושב שיהיה מאוד קשה היום ואני חושב שיסתיים בתיקו(לצערי).

כדורסל

יורוליג מחזור 24/ שי בוקר

5LIVE ,19:55: בודוצ'נוסט (17-6) – באיירן מינכן (12-11) – העונה של המונטנגרים גמורה ונשאר להם לשחק רק ספויילר. מנגד, הגרמנים נמצאים חזק בטופ 8 כשהם רק בפיגור ניצחון מהמקום ה-8. אם יפסידו יפלו למקום ה-11 בטבלה לפני מפגש קריטי מול מכבי תל אביב. במפגש הקודם, הגרמנים ניצחו 88:93 בביתם לאחר שחזרו מפיגור 17.

21:25, 5STARS: אולימפיאקוס (11-12) – צסק"א מוסקבה (5-18) – בלאט. איטודיס. ספאנוליס. דה קולו. בטוח שיהיה מעניין. היוונים מנסים לשמור על מקומם בפלייאוף, הפסד ייצור להם בעיה גדולה. במפגש הקודם, הרוסים שרדו מותחן במוסקבה, 65:69. אני מודאג מההתקפה של אולימפיאקוס, אבל גם צסק"א מדאיגה אותי העונה למרות המאזן הנהדר. אני לא התרשמתי מאף אחת מהקבוצות הללו העונה אבל מצפה לניצחון יווני.

21:55, 5LIVE: ברצלונה (9-14) – ריאל מדריד (5-18) – עוד קלאסיקו. עוד משחק מרתק יהיה וזה בטוח. כן יש פערי רמות לטובת ריאל ואני חושב שהם יטרפו את המגרש מהרגע הראשון גם במשחק חוץ. ההפסד בגמר גביע המלך צורם להם מאוד. במפגש הראשון העונה ביורוליג, ריאל דרסה את הקטאלונים 65:92.

טניס – טורניר דובאי / אלכס דוקורסקי

חצאי הגמר יתקיימו מחר החל מהשעה שלוש אחה"צ.
סטפאנוס ציציפאס – גאל מונפיס. היווני ניצח בשלוש מערכות את הוברט הורקאז' הפולני. מונפיס נזקק גם כן למערכה מכרעת מול בראנקיס הליטאי.
שני השחקנים נפגשו פעמיים ביניהם (שני המשחקים על משטחים קשים) והחליפו ביניהם נצחונות. ציציפאס ניצח ב-2018 ומונפיס יצא עם ידו על העליונה בתחילת חודש פברואר בסופיה שבבולגריה.
רוג'ר פדרר – בורנה צ'וריץ' – פדרר גבר בשתי מערכות על מארטון פוצקוביץ' ההונגרי והקרואטי הצעיר ניצח במשחק מאוד צמוד, שהלך לשובר שוויון במערכה המכרעת, את ניקולוז בסילאשווילי הגיאורגי.
שני השחקנים שיחקו ביניהם 4 פעמים וגם המאזן הפנימי ביניהם שווה, אולם בשני המפגשים האחרונים, בשנת 2018, הקרואטי ניצח.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 6

קטע 5 היה קטע עם סיום שטוח, שהסתיים כצפוי במיאוץ סיום, והיה זה מיאוץ צמוד במיוחד. את הקו חצה ראשון אליה ויוויאני, כשממש מעט אחריו מגיעים בקו אחד מרסל קיטל, פרננדו גביריה וסם בנט. לאלוף האיטלקי זהו הניצחון הראשון במירוץ, מה ששם אותו בשוויון עם חברו לשעבר לקבוצה גביריה. נראה מאד סביר שהקטע האחרון בשבת יהיה שובר השוויון בין השניים. הקטע לא שינה את תמונת ההובלה במירוץ, כשפרימוז רוגליץ' מוביל, ואחריו ואלוורדה (21+), גודו (38+), בוכמן (46+), קלדרמן (54+), דן מרטין (1:01+), דומולאן (1:04+), דה לה פארטה (1:12+), נוקס (1:14+) ופורמולו (1:15+).

*המלצת צפייה* קטע 6, למרות שהוא לא הקטע הנועל של המירוץ, צפוי להיות הקטע שיכריע את גורלו. בדיוק כמו בקטע הטיפוס הראשון של המירוץ, יש לנו כאן קטע שטוח עד לטיפוס המסיים, הפעם בהר ג'איס. זה טיפוס ארוך מעט יותר ותלול מעט פחות מקודמו (19 ק"מ בכ-5 אחוזים). כפי שקטע הטיפוס הקודם לימד אותנו, ישנם שני רוכבים הרלוונטים במאבק על הקטע ועל המירוץ כולו – פרימוז רוגליץ' ואלחנדרו ואלוורדה. הסלובני, למרות ההפסד הצמוד בקטע הקודם לאלוף העולם, נמצא במושב הנהג במירוץ הזה, עם פער של 21 שניות על יריבו, מה שצפוי להשאירו בעמדה זו עד לסיום. היום נראה אם זה אכן יהיה המצב, ואם כן אם יסתפק בהבטחת הניצחון הכולל, או שינסה גם לעשות זאת בסטייל עם ניצחון בקטע. רוכבים כדן מרטין, גודו, קלדרמן, דומולאן ובוכמן צפויים לשמש כתפאורה הולמת למאבק בין השניים. שידור ביורוספורט 2 ב-13:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה ניר
    מה אתה אומר על שני הנושאים הבאים?
    1) פלורנטינו וריאל לאן? קודם איבד את שני הכוכבים הכי גדולים שהיו לו אי פעם ביד (רונאלדו וזיזו) ועכשיו איבד את בייל
    2) מדוע לעזעזל היונייטד עדיין לא החתימו את אולה על חוזה ארוך טווח. הבנתי שהוא המועמד העיקרי לחתימה אבל הקסם כבר פה! אז למה לא לסגור את העניין מחר ושיתחיל כבר לבנות את שנה הבאה ובעיקר בהגנה. וזה בלי התעלמות מחידוש 3 חוזים שהוביל בשבועיים האחרונים.

    1. 1. פלורנטינו כנראה ישאר בעמדה של הנשיא עוד כמה שנים, אני לא רואה מישהו מספיק מושחת או עם מספיק גב כדי לתפוס את מקומו. אני מאוד מקווה שיעיפו את בייל בקיץ ויבנו קבוצה של צעירים סביב : וינסיוס , רגליון , סביוס ואסנסיו. כמובן שאליהם צריכים לצרף שחקן עולמי , אני דווקא חושב שהזאר הוא לא הפתרון , אבל הוא בהחלט יכול להוסיף.
      2. אני לא יודע באמת למה זה תקוע, יכול להיות שהם רוצים לראות אם הוא מסיים את העונה בין 4 הראשונות ומבטיח ליגת האלופות, סטייל מה שעושים מילאן עם גאטוסו.

      1. חוסר ההחתמה הזו, שטות שתעלה עוד כסף. אולה בתחילת הדרך ואפשר להחתים אותו על גרושים (בעבודת האימון הקודמת לא השתכר לדעתי יותר מ 200 בשנה!). השחקנים אוהבים אותו, בטח אחרי שהיו צריכים לעבוד לפי הסיסטמה הגרועה של מוריניו ולפניו וואן חאל.
        אני לא הייתי מחכה והייתי סוגר על 4 מליון ל 4 שנים. הוא לא יגיד לא לכזה חוזה ואם יצטרכו לפטר אותו זה לא יהיה אסון גדול בלשון המעטה.

    1. ןלוורדה לפי דיווחי סייקלינג ניוז היה מעט חולה לא במיטבו ועם חום קל…
      כרגיל אצל בסייקלינג ניוז שום קשר למציאות….
      ולוורדה מושך פציעה מנפילה לפני יומיים , אתמול כבר היה ברור שהוא מנסה לשרוד במקום השני , והיום ברור לגמרי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט