אשר יגורתי – אנטוני דייוויס מבקש טרייד / מולי

כבר לא אנטוני דייויס פירושו כבר לא ניו אורלינס פליקנס

אשר יגורתי… אנטוני דייוויס, הקפטן, לא נשאר לטבוע עם ספינת הפליקנס שעדיין לא טבעה, אך אפשרי ואפילו סביר שתטבע בשל עזיבתו…
שני הסנט שלי בנושא…

בשעה שלוש, שעון ישראל, פרסם שאמס צ'אראניה את הידיעה הבאה, ואני מתרגם:

ריץ' פול, סוכנו של האול-סטאר אנטוני דייוויס הודיע לניו אורלינס פליקנס ביום ששי שדיוויס לא יחתום על הארכת חוזה, וכי הוא מבקש טרייד. פול גם אומר שלדייוויס היו לפני החלטתו גם מחלוקות  עם חבריו לקבוצה.

המקור:

 

בתור אוהד ניו אורלינס, קבוצה עם מעט הצלחות היושבת בעיר למודת טרגדיות, קשה להסביר עד כמה זו ידיעה מדכאת.

קיווינו שהוא לא ירדוף אחרי הכסף

קיווינו שהוא לא ירדוף אחרי ההישגים

קיווינו להטמיע בו את "החיים הטובים שולטים"

והוא – כמו כולם…

איכשהו זה מזכיר לי את השבר שהיה לי כאוהד הפועל קטמון כששחקני הקבוצה הלכו מכות במגרש ברמלה,

"אבל אתם אמורים להיות אחרים", זוכר שחשבתי בלבי.

 

אבל לא, מתברר שהם, בדיוק כמו "הגבה", הם אנשים כמו כולם…

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u
Subscribe
Notify of
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידו גילרי
עידו גילרי
28/01/2019 15:56:53

אני מקווה שאתה מבין עכשיו עד כמה ההתרברבויות בתחילת השנה היו מגוחכות.
אתם דווקא רציתם שדיוויס ילך עם הכסף הגדול שאתם מציעים לו. הבעיה היא שלא השכלתם לייצר קבוצה מספיק טובה סביבו (הרבה מזה אגב על ג'נטרי לטעמי). ואני לא מבין איך אתה יכול לקוות ששחקן מקצועני לא ירדוף אחרי ההישגים?

עידו גילרי
עידו גילרי
28/01/2019 16:04:33
Reply to  מולי

הכוונה היא לגבי היכולת של הפליקנס לזכות באליפות.

אהרון שדה
28/01/2019 15:59:08

הדרך היחידה להשאיר אותו היא לדרוש מהקבוצה שחקני אליפות בטריידים אחרים
אם זה לא יקרה לא תהיה ברירה .
אשמח לדעת מה ניו אורלינס יכולה להציע בעד אולסטרים
וכמובן מי יכולה לקחת את דיוויס

ולדי קוגן
28/01/2019 16:03:13

אני חושב שלא חסרות קבוצות טיפשות שישימו הרבה על שנה וחצי של גבה, אני בהחלט מצפה ליעד מפתיע

Hobo
Hobo
28/01/2019 16:07:36

חוץ מהלייקרס, מי עוד יכול להציע חבילה יפה וגם להתמודד על האליפות?

הייט אשברי
הייט אשברי
28/01/2019 17:16:09
Reply to  מולי

לא צריך – יש לנו את בוגי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/01/2019 18:18:21

בטח שצריך, להמשיך בקו של החלשת המתחרות.

Auron
Auron
28/01/2019 20:17:24

עגל אני מקווה שאתה בכיין רק בספורט..

יום אחד
יום אחד
28/01/2019 16:19:53

גיא , עידו, יש אופציה של טרייד ליוסטון תמורת כריס פול גורדון וקאפלה? ברור שזה טרייד רע לנ"א אבל מבחינת שכר וכו'…
פשוט מדליק אותי הרעיון של הארדן ודייויס ביחד!

יניב
יניב
28/01/2019 16:35:47
Reply to  יום אחד

ככה אתה רוצה להפוך את הגבה לקאפלה?
עומד מתחת לסל ומחכה שהארדן ימסור לו בסוף השעון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/01/2019 18:17:21
Reply to  יניב

אנתוני דיוויס *יחד* עם קאפלה, לא במקום

אדון שוקו
אדון שוקו
28/01/2019 16:35:29

אם הלייקרס מביאים את דיוויס (נגיד תמורת בול,אינגרם,זובאץ,ובחירה) הם יוכלו להחתים שחקן מקסימום בקיץ?

שחר
שחר
28/01/2019 16:41:52

בסוף ניו אורלינס יחליטו, אז גם הצעה מטורונטו או מברוקלין אם תגיע, יכולה להתקבל.
ועם זאת נראה שיגיע ללייקרס, זה טוב ליותר מדי גורמים, בעיקר לליגה עצמה שתקבל בוננזה בלוס אנג'לס

שחר
שחר
28/01/2019 16:43:24

אגב, האם בטרייד אפשר גם להעביר כסף, או רק חוזים של שחקנים?

עידו גילרי
עידו גילרי
28/01/2019 16:45:05
Reply to  שחר

אפשר גם כסף אבל יש מגבלות על כמה.

יוסי
יוסי
28/01/2019 16:46:01

תנו לי אותו בדאלtס עם דונצ'יץ ואני בעננים

יוסי
יוסי
28/01/2019 16:46:44
Reply to  יוסי

דאלאס*

ohad
ohad
28/01/2019 16:49:31

נניח הם עושים תטרייד על שלושת הצעירים(בול אינגרם וקוזמה ) האם יש לליקרס מה שנדרש כדי ללכת עד הסוף?

אסף
אסף
28/01/2019 16:54:54
Reply to  ohad

לא!

Berch
Berch
28/01/2019 16:55:35

מולי, זה הזמן להתחיל לחשוב על העתיד
להשאיר את העבר מאחור
ולקוות לקבל את הגבה 2.0 מהדראפט העתידי…..
כמו שמלמיליאן עזב
כמו שאוחנה עזב
גם הגבה סופו לעזוב. לפחות הוא לא עובר למכבי…..
🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
28/01/2019 17:17:31

במבט לאחור , ייתכן שהשקנאים ירו לעצמם ברגל כשהציעו לבוגי הצעה משפילה . הגבה ראה – והפנים .

בירדמן
בירדמן
28/01/2019 17:17:42

לדעתי יצא גבר. יכל לחכות עד תום החוזה, ואז להגיד "מצטער חבר'ה…". תחת זאת נותן להם אפשרות לקבל תמורה הולמת.

שמואל
שמואל
28/01/2019 17:36:37
Reply to  בירדמן

+100

Yaniv Knoll
28/01/2019 20:51:24
Reply to  בירדמן

מסכים, לא רואה סיבה לגנות אותו על כך.
כל התחום של האם שחקן פועל בצורה "ספורטיבית" או "טהורה" בכלל מאוד עדין ונפיץ,
שלא לדבר על האם לקבוצה אליה הוא מצטרף היו אולסטארים\הצטרפו אלוסטארים בטווח סביר מאז הגעתו וכו'.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/01/2019 17:26:46

דיכאון או שאולי אנחנו כבר צריכים להתרגל לעידנים חדשים ולהבנה שהעולם הישן והמוכר שייך לעבר ופשוט לקבל את זה.
תודה מולי – אני מקווה שתדעו ימים יפים יותר.

איתי קדם
28/01/2019 17:27:28

יאללה מולי לא נורא , גבה באה וגבה הולכת ניו אורלינס תמיד תישאר….
רנדל והולידיי זה צמד טוב , עכשיו למצוא טרייד מספיק טוב על הגבה כדי להתחיל להיות תחרותיים… לפחות שיבוא שחקן שישחק 82 משחקים זה גם משהו

דור
דור
28/01/2019 17:50:00

לא רואה שום קבוצה אפשרית חוץ מהלייקרס או בוסטון.
בגלל לברי'ץ פול , כניראה לייקרס.
מה שאומר שכניראה יפרדו מאינגראם ולונזו ואו קוזמה , כניראה שגם מקגי או KCP.

רונדו
KCP\הארט
לברון
קוזמה\ ביסלי
דיוויס

אני לא חושב שההרכב הזה מספיק להביס את הלוחמים.
זה גם הרכב מאוד בסכנת פציעה.

האמת? אני פשוט לא יודע, מה יקרה אם לברון ימשיך להיפצע? הוא בן 34.

אם הטרייד אכן יתרחש, ווןלטון הולך הביתה.
וכלם חכמים גדולים וצועקים לפטר אותו, אבל מי יביאו במקומו? הסוריקטה ?(תודה ממזר זה ענק) , מארק ג'אקסון?
הלכתי להקיא.

חרש עץ
חרש עץ
28/01/2019 17:51:50
Reply to  דור

חברה ריץ פול זה איש הקש של לברון איזה בגלל ריץ פול חחח כאילו ריץ פול קובע משהו LOL. יש בוס אחד עם מס 23

חרש עץ
חרש עץ
28/01/2019 17:52:23
Reply to  דור

בדיוק אחד מסוריקטה או המטיף

אור
אור
28/01/2019 20:41:00
Reply to  חרש עץ

לא מאמין, לפחות לא על לו. הוא לא באמת חבר או שתול של לברון, רק יצא ככה שהסתדרו ביחד אחרי שהחליף את בלאט. לגבי ג'קסון מאוד מקווה שלא יגיע אבל זה כבר נשמע לי יותר סביר.

Ljos
Ljos
28/01/2019 22:10:18
Reply to  דור

לא הבנתי איפה הדילמה.
ת'יבודו עדיין פנוי, ואם אתם מתעקשים על מאמן שחור משום מה הפיראט ג'ייסון קיד כבר מזמן מחכה לדרוס מישהו.

חרש עץ
חרש עץ
28/01/2019 17:52:41

הנד דאון מן דאון LOL

מנחם לס
מנחם לס
28/01/2019 17:55:50

מולי, 3 שחקני לייקרס ובחירת דראפט יעזרו לפליקנס ה-ר=ב-ה יותר מגבה אחת, אפילו שהיא מחוברת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/01/2019 18:16:23

מולי אתם תקבלו הרבה מאוד בתמורה לגבה, שחקן שנפצע יותר מדי (ברור שהוא ענק כשהוא בריא)
לברון ודיוויס לבד, אחרי שהטרייד ירוקן להם את הקבוצה, לא יספיקו לשום דבר

דור
דור
28/01/2019 18:36:42

זה מה שמעצבן בכל הסיפור.
אוהדי לייקרס אמיתיים לא היה רוצים לרוץ שנה-שנתיים ולחזור ללוטרי.
אוהדי לברון-באמריקה זה ממש דבר ד"א, רוצים טרייד עכשיו כי כל מה שאכפת להם זה לברון.
אותו דבר לגבי השנאה לאינגראם, שלא עוזר לרפד את האסיסטים של לברון, ולוקח לפעמים ללברון את הכדור מהידיים, אבל בואו אני יגלה לכם סוד? אף שחקן לא יכול להחזיק בכדור כל הזמן, בטח לא בגיל 34.
טרייד תמורת הגבה לא בהכרח טוב, וכמובן לא בהכרח רע.
הכל תלוי כמה הלייקרס יהיו מוכנים לתת.
לטעמי מבחינת מאמן,. וולוו האופציה הכי טובה עד שיתפנה מאמן אחר בשוק.

דור
דור
28/01/2019 18:37:31

וולטון*

דדי
דדי
28/01/2019 18:49:58

כל הרעיון בלבקש טרייד עכשיו הוא להוציא את בוסטון מהתמונה.

והמאזן של הפליקנס מספיק גרוע שגם טנקינג עוד העונה יהיה יעיל וייתן מוטיבציה נוספת לטרייד.

אני במקומם מחכה עד לקיץ אבל יכול להיות שיש כאן יותר מדי כוחות חזקים בוחשים.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/01/2019 18:53:18
Reply to  דדי

כוחות בוחשים לא מזיק אבל גם דל דמפס בצד השני לא…

אור
אור
28/01/2019 20:36:12
Reply to  דדי

מחכה לקיץ כי הצעירים של הלייקרס לא משהו כזה אטרקטיבי, כמה שלא תספר לנו סיפורים.

פה איתמר
פה איתמר
28/01/2019 20:59:06
Reply to  דדי

איך?

איתן
איתן
28/01/2019 19:02:25

בסד
אני עם דדי. מחכה לקיץ שאז בוסטון נכנסת לתמונה.

אוסיך רעיון מחוץ לקופסה. דיוויס שחקן על שכל קבוצה תרצה, בטח לכמה שנים, גם במחיר גבוה.
אני רואה את הניקס לדוגמא מטרידים את פורזיניגיס.
הגיוני שדיוויס יתחייב לניו יורק. בטח אם כבר מתחת לשולחן יהיה סיכוי אם כוכב/שניים נוספים בהתאם לפיירול ושכנראה תהיב להם בחירת דראפט סופר גבוהה. ככה הפליקנס מקבלים כבר אבן פינה לבנות מחדש.
אפשרות שנייה היא לפרק הכל! לתת תמורת נכסים צעירים ובחירות גבוהות.
לתת גם את הולידיי, מירוטיץ וכל מה שבר ערך ולהיכנס למוד טנקינג עמוק

משה פ.
משה פ.
28/01/2019 23:40:54
Reply to  איתן

רעיון מעניין ביותר – הרחבתי על זה בתגובה 38 למטה

יאיר
יאיר
28/01/2019 19:21:38

תנחומיי מולי.
אבל שתדע שזה הדבר הכי קסום אצלך, שאה מצליח לשמור על תמימות למרות ניסיון החיים המכובד שלך.

זבוב
זבוב
28/01/2019 19:59:38

AD חתום בסוכנות של לברון ג'יימס.
הלייקרס הם הפרנצ'ייז מספר 2 ב-NBA, ואם לזכור מי מס' 1, אז אפילו 1 בריבוע.
AD רוצה להיות השחקן הכי טוב בעולם בקבוצה הכי גדולה בעולם.
ויש עוד דבר מרכזי בליגה שהשתנה. כוכבי העל כבר לא נשמעים לטריידים שהם לא לרוחם.
לפרטים: קיירי ארווינג, קוואי ליאונרד. היוניון של הפועלים המסכנים שכולם מנצלים אותם, אבל רק הם יחליטו לאן הם עוברים.
AD לא רואה את עצמו גרוש פחות משני אלה, וכנראה הרבה יותר.
now you do the math.

אור
אור
28/01/2019 20:38:36
Reply to  זבוב

ואיך הם יחליטו לאן הם עוברים? איך הדוגמאות שלך מוכיחות משהו? רק כשיסתיים החוזה הם יחליטו.

יניב
יניב
28/01/2019 20:42:31
Reply to  זבוב

קוואי וקיירי לא החליטו שום דבר. ההחלטה היחידה שקיבלו היה שהם רוצים טרייד. ליקירי היה מזל שאיינג חמד אותו וקוואי נשלח לטורנטו לא בדיוק החלום שלו

הקרייתי
הקרייתי
28/01/2019 20:51:18

אני לא חושב שהטרייד של דייויס (כנראה ללייקרס) יקרה עד לדדליין. מה שכן, לכל היותר, עד פתיחת העונה הבאה הוא שם.
עם כמה שמג'יק חם על אינגרם, הוא חייב להיות בטרייד הזה. כנראה עם לונזו, הארט \ מיקליוק ובחירת דראפט. השאלה היא כמה ניו אורלינס דורשים.

Yaniv Knoll
28/01/2019 20:56:26

לא רואה סיבה למה שנ"א יסכימו לטרייד עם הלייקרס,
בטוח יש להם אופציות טובות מאינגראם ולונזו.

אופיר נ.
אופיר נ.
28/01/2019 21:13:29

מולי,
עם כל הכבוד לדיוויס,
בסופו של דבר אם הוא לא יחבור לקבוצה עם סופר סטאר אחר מסוג אלפא,
הוא יסיים בדיוק כמו שמנמלו, הול אוף פיימר בלי טבעת.
בשורה התחתונה 6 שנים הוא לא הוכיח שהוא מנהיג שמעמיס את הקבוצה על הגב וסוחב אותה עד לגמר איזורי.
אני חושב שבסופו של יום, אם תשיגו הרבה נכסים צעירים בטרייד עליו, בעונה הבאה כבר תוכלו להתמודד על מקום בפלייאוף, ואם בטעות תשיגו בטעות את הראשון לציון בדראפט, בכלל הרווחתם.

תומר השני
תומר השני
28/01/2019 21:50:29

מולי ברגע שדיוויס חתם עם הסוכנות של ריץ פול הכתובת כבר הייתה על הקיר . אם הטרייד יערך עכשיו המועמדת החזקה ביותר להחתים אותו תהיה הלייקרס שמייד אחרי ההחתמה שלו תחתים את כרמלו אנתוני לעמדה 3 שתתפנה , אם הפליקנס ימתינו לקיץ בוסטון תוכל לתת להם תמורה גבוהה יותר משמעותית .

Ido
Ido
28/01/2019 21:52:44

הגבה בפורטלנד זו קב לאליפות

ניר מועלם
28/01/2019 22:49:47

מולי , אני רואה בזה דווקא דבר חיובי מאוד גם לפליקנס וגם לדיוויס עצמו:
לפליקנס – יש הזדמנות להשתחרר משחקן שלא רוצה להישאר והיא יכולה לקל עליו הרבה, גם שחקנים טובים עם עתיד טוב, גם בחירות דראפט , גם שחקנים עם חוזים עד סוף העונה ואז בסוף העונה יהיה להם הרבה מקום מתחת לתקרת שכר. קיצר יש לפליקנס הרבה מאוד אפשרויות להרוויח מכך.
דיוויס – מרוויח כנראה פליאוף , השאלה על איזו קבוצה הוא נופל. הסלטיקס לא יכולים להחתים אותו עכשיו , לכן האופציה הריאלית היא הלייקרס , אך השאלה האם יש עוד קבוצות שמתכננות איזו הפתעה? אותי מעניין לראות האם יהיו קבוצות נוספות שירצו טרייד , כמו למשל:
מילווקי(לדעתי לא איזה הצעה משהו לפליקנס אבל שיהיה) – http://www.espn.com/nba/tradeMachine

פייקרס
פייקרס
28/01/2019 22:50:58

דיווח: ניו אורלינס מדברים על קוזמה, לונזו, זובאץ', ובחירת סיבוב 1.

דור
דור
28/01/2019 22:52:41
Reply to  פייקרס

חוטף את זה בשנייה.
הלוואי ויצליחו להשאיר את לונזו, אבל אם מצליחים את אינגראם גם טוב (בעיקר בגלל הגנה, בכל זאת מישהו צריך להגן בהרכב הזה).

פייקרס
פייקרס
28/01/2019 23:07:33
Reply to  דור

זה כבר הספיק להקים חצי מאוהדי הלייקרס (בבלוג שלהם), שלא מוכנים גם לונזו וגם קוזמה. אנשים באילוז' היסטרי… על AD נותנים בערך הכל, פרט ללברון.

אור
אור
28/01/2019 23:12:02
Reply to  פייקרס

לא מוכנים עלק
אוהדי הלייקרס באינטרנט זה לא דוגמה לכלום ואני ביניהם.

דור
דור
28/01/2019 23:45:58
Reply to  פייקרס

סליחה שיש אוהדים שאכפת להם שהקבוצה לא תחזור ללוטרי אחרי ריצה של שנתיים, נגד ווריורס שכמעט בלתי ניתנים לניצחון.
ראינו את הלייקרס בלוטרי שנים , וזה היה כואב.
אוהדי לברון יכתיבו את הנארטיב שלליקרס כדאי לתת הכל, וזה פשוט לא נכון, זה הימון גדול.
אני מוכן לתת המון בשביל דויס,הוא הרבה יותר טוב ממה שאי פעם הצעירים אינדוידואלית יהיו, אבל לא הכל.

AI3
AI3
29/01/2019 11:34:50
Reply to  דור

דור איזה בולשיט, אם אני זוכר נכון גם דקסטר, גם מידן וגם יניב אמרו שבשביל אנתוני דיוויס הם נותנים הכל, והם אוהדי הלייקרס, ולא אוהדי לברון, ואנתוני דיוויס ממש לא נותן רק ריצה של שנתיים, מדובר בשחקן צעיר בן 25 שיש לו עוד המון שנים בטופ, ואף שחקן מהצעירים של הלייקרס לא ידגדג את הרמה של דיוויס, היחיד שכרגע נראה כמו שחקן שעדיף לא לוותר עליו זה קוזמה, אבל אם אתה מקבל שחקח כמו אנתוני דיוויס זה שווה את זה.

דור
דור
29/01/2019 16:52:11
Reply to  דור

AI3,
הם אמרו דברים כאלה בבלוג חי שהעצבים עולים ומגיבים מתוך אינסטיקט ולא מחשבה.
זה גם תלוי איך הם מעריכים את הצעירים של לייקרס, רב אוהדי הלייקרס, רואים שהם צעירים עם פוטנציאל ומתקדמים.
כתבתי למעלה כבר שאף אחד מהם לא יהיה דיוויס, אבל ברגע שאתה מוכר את כולם, ואתה נשאר עם לברון בן 34 ודיוויס עם היסטוריית פציעות, זה סכנה לעתיד המועדון (שוב, בטח שווריורס בתמונה).
מה שאני אומר זה שלמעריצי לברון לא אכפת מעתיד המועדון, אכפת להם מאיך לברון יזכר.
ושמפמפמים בתקשורת שלייקרס חייבים לעשות טרייד בכל מכיר, אנשים מתחילים להאמין בזה.
חוץ מזה שלכל אוהד יש דעה שונה, אני חושב שרב אוהדי הלייקרס שעקבו מסכימים עם הדעה שלי, אך אני מכבד את דעתם של דקסטר ומיידן.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
28/01/2019 23:02:12

מה שחשוב זה שבוסטון אוכלים חרא.
לא אתפלא אם קיירי יעזוב את השוקת השבורה הזאת בקיץ
מרקוס סמארט וגורדון הייורד לא יובילו אותו לשום מקום

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/01/2019 10:23:20

הסבר יותר מדוע הסלטיקס אוכלים צואה?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
28/01/2019 23:07:16

אם אני פילדלפיה שניה אחרי הטרייד של דייויס שולח לפליקנס את פולץ,זהיר סמית,קורק,צ'נדלר, בחירת סיבוב ראשון של פילדלפיה ובחירת סיבוב ראשון של מיאמי לא מוגנת תמורת הולידיי ומירוטיץ'(אין בעיה לקחת איזה חוזה שהם רוצים להיפטר ממנו כמו היל)
מעמיד קבוצה של סימונס, הולידיי, באטלר,מירוטיץ' ואמביד ולוקח את המזרח

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:33:32

אם הפליקנס ידברו עם הסיקסרס זה יהי רק תמורת סימונס

דדי
דדי
28/01/2019 23:34:48
Reply to  Smiley

נחש מי הסוכנות של סימונס…

אפילו לא ירימו את הטלפון.

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:37:33
Reply to  דדי

משום מה גם קשה לי לראות את הסיקסרס מוותרים על סימונס לשילוב של אמביד-דיוויס (מטורף ככל שיהיה)

דדי
דדי
28/01/2019 23:39:28
Reply to  Smiley

מסכים.
ובטח כשדייויס לא רוצה להישאר.

אור
אור
28/01/2019 23:40:30
Reply to  Smiley

הוא לא מדבר על דייויס, תקרא שוב את התגובה המקורית

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:45:30
Reply to  Smiley

צודק אור. שמתי לב.אכן אפשרות מעניינת לסיקסרס, אבל אני לא בטוח כמה רוצים לנסות להמר על מה שנותר מהכתף של פולץ'

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:35:44

לייקרס נכנסו חזק בתמונה. לדעתי הפליקנס חייבים להיות סבלניים ולחכות לקיץ, שם הסלטיקס יכנסו לתמונה (ולניקס יתברר איזה בחחירת דראפט הם מקבלים).

הניקס סוס שחור עם פורזינגיס (הבעיה שלא ידוע מצבו הריאותי ואם יהיה מוכן להאריך חוזה בניו אורלינס). במידה והניקס עם בחירה גבוהה (נניח מס' 1) מוכרים לפליקנס את "האור מציון" בתוספת ללטבי.
בקיץ גם האפשרויות של נהיקס להנחית שני כוכבים גדלה, ולכן "סיכום" של כוכב נוסף (דוראנט?) עם דיוויס ופתאום הניקס זוכים בלוטו.

דדי
דדי
28/01/2019 23:38:20
Reply to  Smiley

ואם קיירי הולך ללייקרס או לניקס ?

בוסטון אפילו לא נותנים הצעה והלייקרס יתנו הרבה פחות משהפליקנס יקבלו מהם עכשיו + יפספסו את הטנק של העונה הזו…

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:43:44
Reply to  דדי

לא חושב שקיירי יעזוב את בוסטון (אלא אם הוא סוגר עם דוראנט על הניקס), כי אין לו קבוצה שתתן לו כזה סיכוי לאליפות כמו הסלטיקס (גם לא לברון והלייקרס).
לגבי הלייקרס, דיוויס זה לא ג'ורג' ולדעתי בקיץ עדיין הלייקרס יצטרכו לתת את שלישיית הצעירים שלהם כדי לקבל אותו.
בוסטון לדעתי בכל מקרה יתנו הצעה על דיוויס בקיץ, אם קיירי או בלעדיו, אבל אם קיירי עוזב מדובר בהימור כמו שהראפטורס עשו על קוואי.

דדי
דדי
28/01/2019 23:45:49
Reply to  Smiley

נשמע שאתה גם אחד מאלה שלא חשבו שלברון יגיע ללייקרס כי יש לו סיכוי יותר טוב לאליפות במקום אחר…

Smiley
Smiley
29/01/2019 0:04:45
Reply to  דדי

לא. דווקא ההגעה של לברון ללייקרס הייתה די ברורה לי

Smiley
Smiley
29/01/2019 0:05:19
Reply to  דדי

היה לי די ברור שהוא יגיע לשם ויתחיל לבנות סביבו קבוצה

משה פ.
משה פ.
28/01/2019 23:40:15

אם אנתוני דיוויס היה מכוון לבוסטון, לא היה עדיף לו לדרוש את הטרייד בסוף העונה? הרי נשאר לו חוזה לשנה וחצי. אם הוא עובר עכשיו לקבוצה אחרת (הרי בהגדרה הוא לא יכול כרגע לעבור לבוסטון), אז הוא נעול אצלם לשנה וחצי. מה, אחרי חצי שנה יבוא וידרוש עוד פעם טרייד? לא נראה לי. לכן, כנראה, המסקנה היחידה היא שדיוויס פשוט לא מעונין לעבור לבוסטון. חבל. אפילו חבל מאד, כי הסלטיקס יחד איתו זה גמר NBA בטוח, ואולי אפילו אליפות…

בתגובה 25 יש רעיון מעניין – טרייד לניקס מול פורזינגיס. ככל שאני חושב על זה, זה נראה יותר ויותר הגיוני אם לוקחים בחשבון עוד שני אקס-פקטורים:
א. קיירי אירווינג פנוי בקיץ ולפי השמועות הוא פוזל לניו יורק אם בבוסטון לא יצליח הפרוייקט.
ב. גם קוואי ליאונרד פנוי בקיץ. נכון, הוא לא הזכיר את ניו יורק והוא כבר קנה בית בלוס אנג'לס, א-ב-ל …

אם ההנהלה של הניקס מצליחה לשכנע את את שני הנ"ל, הם מרכיבים קבוצת חלום. 3 הול אוף פיימרים עתידיים בקבוצה אחת, כשהם עוד צעירים, רעבים להוכיח את עצמם לבדם (בלי לברון או דאנקן ליד), השיא הגופני שלהם עוד לפניהם, וכל זה במקום הכי מרכזי בכדור הארץ, בפרנצ'ייז אחד העשירים שיש.

לא רק שזה נראה בר ביצוע, אפילו התמורה שניו אורלינס תקבל הולמת בהחלט (אני מניח שבמקרה זה פורזינגיס לא יהי היחיד, אלא עם עוד מישהו).

Smiley
Smiley
28/01/2019 23:59:28
Reply to  משה פ.

אני לא יודע אם הניקס יכולים להביא עוד 2(!) שחקנים חופשיים במידה והם מנחיתים את החוזה של דיוויס

משה פ.
משה פ.
29/01/2019 0:22:07
Reply to  Smiley

אם הווריורס יצליחו לעשות זאת עם "חמישיית המוות", הניקס יצליחו עם שלושה. אל תשכח שזו הניקס. כסף זה הדבר האחרון שחסר להם (יכולת ניהול זה הראשון שחסר).
חכה, וכבר כתבו למעלה שיש סיכוי שהם זוכים בבחירה 1 בדראפט הקרוב. אז אפשר לצרף לשלישייה את ציון !
טוב, נראה לי שאני נסחף בהתלהבות (ואני אפילו לא אוהד הניקס). קודם כל שיצליחו להביא את דיוויס.

דדי
דדי
28/01/2019 23:46:42

אנתוני דייויס לא היה צריך לחתום בקלאץ׳ כדי להגיע לבוסטון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 0:12:46

כל כך ברור שהליגה והכסף היהודי חזק בתמונה, שאין טעם להגיש תלונה על דה מוסט אווייס טמפרינג EVER.
.
2010 ALL OVER AGAIN

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2019 12:16:54

מה כסף יהודי, לא סיכמנו שלברון לא אוהב אותנו? צריך לשמור על נראטיב אחיד, אם לא זה נורא מבלבל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 12:34:39

מה לא מסתדר לך ?
.
הוא מקבל כסף יהודי, והוא עובד עבור יהודים,
זה לא אומר שהוא נהנה מזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2019 0:30:53

טוב חבל, היה נעים לפנטז שהוא יגיע לבוסטון. בתכל'ס, אני מבין למה הוא רוצה לשחק עם לברון. לידו, הוא נראה כמו דוגמנית על

Adiso33
Adiso33
29/01/2019 0:30:56

אם הלייקרס שולחים את כל הצעירים תמורת דייוויס הם מטומטמים !
דיוויס עם כל הכבוד שחקן שנפצע כל שני וחמישי .
לברון מעולם לא שיחק עם סנטר ברמה של הגבה,האם זה יכול להצליח במיוחד כשחלון הזמן של לברון הולך ונסגר?

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 5:41:17
Reply to  Adiso33

דיוויס פי 10 מכל צעירי הדרעק שלהם

שלהבת
שלהבת
29/01/2019 0:37:36

למה הוא לא יכול לעבור לבוסטון?

Smiley
Smiley
29/01/2019 1:48:18
Reply to  שלהבת

החוזה של קיירי לא מאפשר. ברגע שמגיע הקיץ וקיירי יוצא מהחוזה לחוזה חדש אז אפשרי להחזיק את שניהם

שלהבת
שלהבת
29/01/2019 1:59:18
Reply to  Smiley

כלומר אין מקום תחת התקרה?

דקסטר
דקסטר
29/01/2019 2:05:03

תכלס ניו אורלינס מרוויחה בכל מקרה.
עם כל הכבוד לגבה הפליקנס לא קרובים להסניף פלייאוף זאת קבוצה גמורה.
וגם שוק מת.
וגם מגיע להם אחרי הטרייד בלוק על כריס פול..

מהצד של הלייקרס קוזמה זה אחלה פיתוי לא להיפטר מכל הצעירים אלא לשלם מחיר נמוך יחסית. כי אם דיוויס מגיע קוזמה ממילא לא מתאים לחמישייה.

בכל מקרה מכל "הגרעין הצעיר" והבחירות תמיד אמרתי שכולם שווים הטרדה
ואחרי קלרקסון נאנס ורנדל יגיע תורם של השאר.
אולי יינצלו 1-2.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/01/2019 13:01:58
Reply to  דקסטר

דייוויס יכול לשחק ציר ליד קוזמה כפאוור.
בכל מקרה אהיה מאוד לא מרוצה אם דייוויס יגיע ללייקרס ואם הלייקרס תהפוך לקבוצה ברמת אליפות.

מקסימוס
מקסימוס
29/01/2019 2:14:40

פיניקס, טרייד משולש כדי לגנוב איזה רכז? (הולדיי/בול)

נתן
נתן
29/01/2019 2:39:35

הצעה של הלייקרס של לונזו ואינגרם נדחתה על ידי ניו אורלינס בשביל דיוויס

נתן
נתן
29/01/2019 3:07:19

ישלי סברה מסוימת שאני לא שולל שיכולה לקרות עם הלייקרס או יותר נכון לברון מתכנן להביא את דיוויס לליקרס עוד השבוע ולקחת לסלטיקס את קיירי בקיץ מה אתם אומרים??

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 5:40:29
Reply to  נתן

קייריט לא יגיע בלייקרס. ישאר בבוסטון כמו גדול כל השאר ספקולציות של לברון שהוא זורע בתקשורת

Westbororian
Westbororian
29/01/2019 3:14:23

Nuggets are loaded and can deliver a most serious package….expect the unexpected…

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
29/01/2019 3:35:32
Reply to  Westbororian

זה אומר שהנאגטס יעבירו את יוקיץ'?
לא בטוח שהם מתחזקים, גם אם דייויס קצת יותר טוב ובריא, צריך עדיין שיהיה תיאום בהתקפה עם שחקן מרכזי חדש, וזה לקבוצה שנמצאת בצמרת הגבוהה עם יוקיץ' כמנהל משחק. לנ"א זה יהיה מצוין, יקבלו שחקן מעולה על דייויס שרוצה לעבור

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 5:39:37

דיווויס הרבה יותר טוב מיוקיץ בשני צידי המגרש. מדרג את דנבר פלאים. הקטע שבלי התחייבות מצידו של דיוויס ל5 שנים דנבר לא יוותרו על יוקיץ בשביל שנה ורבע של דיוויס

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 5:48:02

חברים דיוויס באל איי בטוח. עכשיו תלוי בדמפס אם זה יהיה עכשיו, בקיץ, בפברואר הבא.
אם אני דמפס אני מחכה לקיץ ושולח אותו לבוסטון אם הם מעוניינים עבור שנה אחת (דיוויס לא יתחייב לאף אחד כי בסוף החוזה הוא רק בלייקרס).
עבור שנה אחת אם אני יוסטון אני נותן עכשיו הכל כמו שהצעתי בטריידים (אפלטון לא קיבלתי תשובתך, טחן הסכים).
קאפלה, גורדון, 4 בחירות דראפט סיבוב ראשון לשנים 2019, 2022, 2024, 2026 (כי בשנתיים הקרובות לא שווה לנ"א יוסטון יהיו טובים), חוזים נגמרים של כריס ונייט תמורת דיוויס והולידיי. יוסטון אול אין העונה ועונה הבאה עם פול הארדן הולידיי טאקר דיוויס על אליפות.

או לייקרס נותנים את קוזמה+אינגראם+הארט+רונדו+זובאץ+בחירת דראפט העונה סיבוב 1, אני יודעשלברון לחוץ תחת ויפעיל מכבשים על ההנהלה.

החבילה הכי טובה כרגע זה של הלייקרס אם מסכימים. אח"כ יוסטון. היתר לא יכולות להתחרות (בוסטון וטורנטו יכולות רק בקיץ)

הייט אשברי
הייט אשברי
29/01/2019 5:50:29

AD יכול ללכת מצידי החורף לאן שיבחר . הוא ירוקן סגל של כמעט כל קבוצה ולא ישדרג אותה לקונטנדרית .
היוצאת מן הכלל – קבוצת ארץ המייפל . יש לה עומק גדול גם אם תיתן תמורתו את ואן וליט , סיאקם ואיבקה , והצמד קוואי – AD יכול להיות קטלני .

הייט אשברי
הייט אשברי
29/01/2019 5:52:51

לייקרס ? אחרי שיתנו תמורתו את קוזמה , בול ואינגראם הם ייראו פחות טוב מעכשיו . כמובן שבשנה הבאה , אם לפלופ ומג'יק ידאגו לחיזוק נוסף במקומות הנכונים , זה יכול להיות אחרת .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 5:55:48

הגבה סגור אצל לברון כבר די הרבה זמן.
וזה ייקרה העונה.
השאלה היחידה היא מה תהיה החבילה.
אני מאמין שזו תהיה לונזו, אינגרם, פופ וזובאק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 5:58:17

-> נ"א משתפרת

הייט אשברי
הייט אשברי
29/01/2019 6:28:48

נ"א תהיה טובה יותר , הלייקרס טובים פחות .

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 6:27:17

כיזה ניהול מומ של דמפס חח. לברון משחק אותה קשוח לא מוותר על קוזמה ואז כאילו מתרצה חחח מרוב שלברון לחיץ תחת נא יכולים לקבל עת כל הקבוצה שלהם אבל סמכו על דמפס שהוא יצא במינימום.

אם אני פליקנס מבקש את קוזמה אינגראם הארט זובאץ ורונדו פלוס בחירת סיבוב ראשון 2025 של הלייקרס. בלי החבילה הזאת בלבד אין טרייד נראה את לברון מחכה שנה וחצי חחחחח

AI3
AI3
29/01/2019 11:51:06
Reply to  חרש עץ

כרגיל אוהב לבלבל את המוח, לברון לא בנה על אליפות השנה בכל מקרה.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 6:36:13

לברון מנהל את הפליקנס כאילו גם הם הקבוצה שלו חח. אם דמפס לא מרוקן את הלייקרס מכל השחקנים שלהם אז הליגה מאחורי המהלך. הjewish money בשיאו כמו שהיה עם קובי ופאו 2010.

דביר
דביר
29/01/2019 11:36:52
Reply to  חרש עץ

לברון לא טיפש.
הוא לא ימכור את כל הקבוצה בשילוב דיויס

AI3
AI3
29/01/2019 11:55:42
Reply to  חרש עץ

ברור, לברון יתן את כל הסגל בשביל דיוויס, הם ישחקו משחק של 2 על 5 זה בטוח יתן לנם ניצחון, מה גם שטרייד כמו שהצעת לא בטוח שמאושר מבחינה חוזית, אין שום קשר לליגה, אבל תמשיך לבלבל את המוח כהרגלך.

דביר
דביר
29/01/2019 13:49:39

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y75zov57
מה עם זה ובחירה מוגנת טופ 10?
זה משאיר לליקרס מספיק שחקנים קוזמה הממתק הגדול אינגרם יכול להתפתח יותר טוב בלי לברון.
פופ למשכורת וואגנר או זובק להשלמה.

trackback

[…] ינואר 2019, בזמן סגריר, סופה ורעם, אשר יגורתי ביקר אצלי בנשמה וקבע במסמרות שאין לעקמם או לחלצם, את מה […]