פוסט ציונים – דראפט 2018 / רועי ויינברג

דראפט 2018 מאחורינו והגיע הזמן לנתח את הפעולות של כל קבוצה. מי המנצחות הגדולות, מי הפסידו ועוד. בפוסט הבא נדבר לעומק על הפעולות של כל קבוצה וקבוצה.

פניקס: 8.5

בחירות: דיאנדרה אייטון (1), מייקל ברידג'ס (10, טרייד), אלי אוקובו (31), ג'ורג' קינג (59).

דיאנדרה אייטון בבחירה הראשונה היה צפוי. שחקן מצויין שדובר על מידת ההתאמה שלו לסאנס מספיק. הוא יצור צמד מעניין יחד עם בוקר ויכול להתאים מאוד למאמן כמו איגור קוקשוב. אני לא מפרט עליו יותר מדי כי לא היו כל כך חדשות בבחירה הזאת, אבל הוא אכן מתאים – שיחק באריזונה, סנטר עם סייז נהדר והרבה כישרון וחוכמת משחק. אתה לא מוותר על דברים כאלה.

מצד שני, הם כן עשו טעות עם הטרייד של זהייר סמית' על מייקל ברידג'ס לדעתי. לא רק שלא לקחו רכז בבחירה ה-16 (דונטה דיוינצ'זו היה פנוי ויכל להתאים הרבה יותר לסגל של הסאנס), הם ויתרו על בחירת סיבוב ראשון של מיאמי ב-2021. 2021 לא כל כך רחוקה, רק עוד 3 שנים. הקבוצה של מיאמי כבר עכשיו מבוגרת יחסית וברמה של סיבוב ראשון במזרח, אז יכול להיות שעוד שלוש שנים יהיה מדובר בבחירת לוטרי (מאוד סביר). כשהבחירה בלי הגנה יכול להיות שהם העבירו פה בחירת טופ 3.

ברידג'ס שחקן עדיף על סמית' כרגע, אבל פניקס גם ככה חושבת על העתיד ולא צריכה עוד כוח אש משמעותי בכנפיים כשיש לה את דווין בוקר וג'וש ג'קסון. כשהם בחרו את אייטון עדיף להם להתרכז בעמדות הרכז והפאוור פורוורד. הם לא עשו את זה, אבל הוא עדיין שחקן שיכול לתרום ויהיה מעניין לראות כמה דקות יקבל בסאנס של השנה הבאה. לא אופתע אם נראה אותם מכוונים לרכז בקיץ (רונדו?). המהלך עדיין תמוה. אוקבו בבחירה ה-31 הוא בחירה מעניינת כרכז עם פוטנציאל גדול שיכול להיות אותו רכז שפניקס צריכה. הוא לא יקבל הרבה הזדמנויות אבל מדובר בקלע לא רע שילחם על כל צ'אנס בעמדה הדלילה של הסאנס ויכול להיות יופי של שחקן שישי. לא מאמין שנראה אותו בחמישייה שלהם.

סקרמנטו: 9

בחירות: מרווין באגלי (2).

לא בחירה מפתיעה מדי. הקינגס צריכים כמה שיותר כישרון והם מאמינים שבאגלי הוא הכישרון הגדול ביותר שנשאר עלע הלוח. ההגנה שלו בעייתית, למרות שיש לו את הנתונים הפיזיים בשביל להפוך לשומר טוב. הוא ריבאונדר נפלא ו-2.10 מ' שיכול לשחק כמו רכז ועם ארסנל התקפי. על הנייר הוא מתאים ליד ד'ארון פוקס וסנטר הגנתי כמו ווילי קאולי-סטיין ויכול להיות חלק מבסיס נחמד. הוא יוביל כבר מהשנה הבאה ולא יפתיע אף אחד לראות אותו נותן 15-20 נקודות למשחק בשנה הבאה.

אז למה לא 10? כי זאת הבחירה הצפויה והם לא עשו איזה מהלך נוסף שיכל להביא להם עוד כישרון (לוותר על אחד מהשחקנים הצעירים האחרים בשביל בחירה נוספת, למשל). באגלי כן כישרון גדול אבל גם בחירה די צפויה. העניינים התחילו להחתמם בבחירה שלאחר מכן.

אטלנטה: 4

בחירות: טריי יאנג (5, טרייד), קווין הוארטר (19).

האם טריי יאנג בדרך להצטרף למועדון של רוברט טריילור, ולאדה דיבאץ וטריי ליילס? שלושתם הועברו בליל הדראפט בטריידים שנראים רע יותר מיום ליום (על דירק נוביצקי, קובי בראיינט ודונובן מיטשל בהתאמה). יאנג לא שחקן רע, אבל לא שווה את הבחירה השלישית בדראפט. רוב השמועות טוענות שהם היו יכולים לבחור יותר נמוך בשבילו.

זה מה שהם עשו – בפועל הוא נבחר בבחירה החמישית, כשכנראה אם היו מחכים למקום נמוך יותר אורלנדו היו מנסים להביא אותו. ההוקס הרוויחו בחירה נוספת ב-2019, אבל היא מוגנת טופ 5. בשביל זה לוותר על שחקן יוצר כמו דונצ'יץ'? מוגזם. יאנג יכול להיות מעניין כאיש המוביל בקבוצה ויכול להיות שנראה אותו מקבל את המפתחות של אטלנטה כבר בשנה הבאה. מעניין מה יקרה עם דניס שרודר, כי שרודר ויאנג לא יסתדרו באותו קו אחורי. החלפה של שרודר בניקולה ווצ'ביץ' מאורלנדו, שבחרה את מו במבה, נראית כמו מהלך שיעשה טוב לשני הצדדים. אתה עדיין לא מוותר על שחקן כמו דונצ'יץ', במיוחד אחרי שכבר בחרת אותו בדראפט.

הוארטר זאת בחירה נחמדה ליד יאנג. הוא יכול להשלים אותו מעולה כקלע והם יוצרים קו אחורי מאוד נחמד שיזכיר לא מעט את זה של ג'ף טיג וקייל קורבר. הוארטר שחקן הגנה לא רע ואני לא אופתע אם נראה את שניהם משחקים אחד ליד השני בחמישייה של השנה הבאה, למרות שבייזמור כבר שם. בחירה מעניינת של מי שיכל להבחר גבוה יותר אם לא היה נפצע סמוך לדראפט והימור שיכול להיות שווה את זה.

ממפיס: 7

בחירות: ג'ארן ג'קסון (4), ג'אבון קרטר (32).

ג'ארן ג'קסון בחירה מעניינת. הוא קולע שלשות (39.6% השנה מחוץ לקשת לסנטר), הוא עושה הגנה והוא מאוד צעיר. הוא יכול לשחק גם כסנטר וגם כפאוור פורוורד ולהיות שחקן שבונים סביבו הגנה. בהתקפה הוא לא יהיה שחקן של 20 נקודות למשחק אבל כן יכול להיות איום מעניין. כשמו במבה ומייקל פורטר סירבו לשתף מידע רפואי עם הגריזליס לא הייתה להם כל כך ברירה.

השאלה המעניינת עכשיו היא מה יקרה עם מארק גאסול. יכול להיות שנראה את ממפיס מנסה לשחק העונה עם חמישייה הגנתית של קונלי, שלדן, ברוקס, ג'קסון וגאסול, או שנראה טרייד של האחרון (בשנת חוזה) לקבוצה כמו פורטלנד או מילווקי. אם הבאקס ישיגו את ג'ון הנסון, ת'ון מייקר ומלקולם ברוגדון על גאסול, או 2 מה-3, זה טרייד שיכול לעשות טוב לשני הצדדים. בסך הכל הגריזליס השיגו פה שחקן מוכשר וזה הדבר הכי טוב שהם יכלו לעשות. קרטר גארד הגנתי נחמד שמזכיר לא מעט את קונלי, אבל קשה לי לראות אותו הופך למשהו באמת משמעותי בליגה.

דאלאס: 10

בחירות: לוקה דונצ'יץ' (3, טרייד), ג'יילן ברונסון (33), ריי ספולדינג (56), קוסטאס אנדטקומפו (60).

לוקה דונצ'יץ' יכול להיות עצום בדאלאס. הוא יפרח ליד מוביל כדור כמו דניס סמית' כפי שפרח ליד סרחיו יול וגוראן דראגיץ' בריאל מדריד וסלובניה בהתאמה, כשהוא ינצל את חוכמת המשחק שלו גם בלי הכדור וגם איתו. ראיית המשחק שלו נהדרת ומאמן כמו ריק קרלייל ידע איך להוציא ממנה את המיטב כשגם הקליעה שלו טובה מאוד והוא נותן משחק אול-אוראונד טוב.

מבחינת כדורסל נטו יש מצב שדונצ'יץ' השחקן הכי טוב בדראפט הזה. הוא הכוכב שדאלאס צריכה והוא סגר להם קו אחורי לשנים קדימה. נכון שהם ויתרו על בחירת הסיבוב הראשון של השנה הבאה (מוגנת טופ 5 ב-2019 ו-2020, מוגנת טופ 3 ב-2021 ו-2022, ללא הגנה ב-2023. בשנה שבה הבחירה לא נופלת בטווחים שצוינו היא של אטלנטה), אבל הוא שווה את זה. יהיה נחמד לראות את האירופאי הגדול בכל הזמנים, דירק נוביצקי, באותה קבוצה עם מי שיכול להתברר כיורשו. יש כמה סימני אזהרה, אבל הכישרון בהחלט שם. אתה לא משיג שחקנים ברמה שלו דרך הבחירה החמישית. אכן מרשים. כשמוסיפים לזה גניבה כמו ג'יילן ברונסון, אחד הרכזים הפחות מוערכים בדראפט, בבחירה ה-33 דאלאס יוצאת המנצחת הגדולה מהערב. ברונסון יכול להיות שחקן שישי מעולה והיה מרשים מאוד בקריירת המכללות שלו. הוא לא יפתח על חשבון סמית' או דונצ'יץ', אבל כן יהיה שחקן משמעותי. בנוסף יש להם את האח של יאניס. היום הם חזרו להיות רלוונטים.

אורלנדו: 7.

בחירות: מו במבה (6), מלווין פרייזר (35), ג'סטין ג'קסון (43).

המג'יק היו צריכים רכז, אבל טריי יאנג נלקח בחירה אחת לפניהם. קולין סקסטון לא שחקן מספיק טוב בשביל הבחירה השישית ולכן הם לקחו את השחקן הכי טוב שזמין וזה במבה. על הנייר במבה יכול לסגור קו קדמי אתלטי, בין אם זה ליד ארון גורדון או ג'ונתן אייזק (או שניהם). השילוב הזה מסוכן הגנתית ויחד עם הקליעה מרחוק של במבה. הוא ארוך בטירוף ושחקן שאתה בונה הגנה סביבו, משהו שאורלנדו יצטרכו.

הוא הראה מוסר עבודה טוב, סימן מעודד. הקליעה שלו מדאון טאון השתפרה מאוד מהעונה וזה הופך אותו לסנטר מאוד מעניין. עכשיו לאורלנדו יש פקק בצבע כשהם עם במבה, ווצ'ביץ' וביסמק ביומבו שפרח אצל סטיב קליפורד בתקופה המשותפת בשרלוט. טרייד על אחד מהם, או אפילו שניים. החוזה של ביומבו עצום ולא יהיו עליו הרבה קופצים, אבל יהיה ביקוש לסנטר כמו ווצ'ביץ'. אם הם יצליחו להשיג עליו מישהו כמו שרודר אז אורלנדו יכולה לצאת מרוצה מהדראפט הזה. זאת השאלה הגדולה ביותר עכשיו.

שיקגו: 8.

בחירות: וונדל קרטר (7), צ'נדלר האצ'יסון (22).

בחירה די נחמדה. לא וואו. הוא יודע לנהל כדור מהפוסט, מה שיכול להיות שימושי אצל מאמן כמו פרד הויברג. הוא מאוד מסיבי ויכול לאפשר לשיקגו לשחק עם 4 שחקני חוץ סביבו. הוא משלים את לורי מרקנן היטב כמי שיכול להוציא כדור מהפוסט החוצה ולתת הגנה על הטבעת, שני תחומים שהפיני לא מצטיין בהם. מעניין אם הוא יהיה הסנטר הפותח כבר במשחק הראשון של השנה הבאה כי הוא מאוד לא בשל. הוא לא יהיה אול-סטאר, גם לא בהכרח משהו כמו אל הורפורד, אבל כן סנטר פותח יעיל שעושה הגנה נהדרת בצבע. יחסית לבחירה 7 זה לא רע בכלל.

האצ'יסון גם שחקן נחמד. שחקן של שלשות והגנה זה תמיד נחמד והוא יכול להיות איש משלים טוב ליד דאן, לאבין, מרקנן וקרטר. הוא מגיע לליגה בגיל מבוגר יחסית, אבל רול פלייר שיכול להתאים להם ולתרום כאן ועכשיו. הוא חורר רשתות במכללות והוא יכול להיות חתיכת גניבה, כשהוא לא נופל מדנזל ולנטיין, דיוויד נוואבה או כל אופציה אחרת של שיקגו בכנפיים (אולי מלבד לאבין). יכבוש מקום בחמישייה מהר משחושבים.

קליבלנד: 6.

בחירות: קולין סקסטון (8).

בחרו את מי שלברון אוהב. עדיין לא ישאיר אותו. הייתי בטוח שהם ישתמשו בבחירה בשביל לנסות להנחית כוכב נוסף אבל זה לא קרה ואנחנו עם סקסטון. סקסטון רכז שיכול להוביל קבוצה ויהיה שימושי בחיים שאחרי לברון, למרות שעדיין אין שם בסיס משמעותי יותר מדי. יהיה לו זמן להתפתח בשממה שתשאר בקליבלנד אחרי הקיץ הזה והתיאום שלו עם קווין לאב, אם ישאר, יכול להיות מעניין.

הוא לא השחקן הכי מוכשר שנשאר על הלוח או ההימור הכי גדול (אלה היו מייקל פורטר וקווין נוקס). הוא כן רכז שיכול להיות מעולה ובחירה סבירה בהתחשב בכך שהם כן מנסים להשאיר את ג'יימס, למרות שהסיכויים קלושים. אם יביאו כמה קלעים סביבו הוא יכול להיות שחקן שיתרום כבר כאן ועכשיו. קשה לפרט יותר מדי, כי אנחנו באמת לא יודעים איך קליבלנד תשחק שנה הבאה.

ניו יורק: 8.

בחירות: קווין נוקס (9), מיצ'ל רובינסון (36).

היה הגיוני לראות סנטר בבחירה הזאת, אבל ארבעת הסנטרים הטובים של הדראפט נלקחו לפני הבחירה התשיעית. הניקס הלכו על נוקס. הוא פורוורד שקולע טוב מהשלוש ואני מאמין שנראה אותו משחק כפאוור פורוורד ליד קריסטפס פורזינגיס העונה בהרכב מלא קליעה והגנה כשלשניהם יש יכולות לשמור על כמה עמדות. נוקס יכול לשחק גם כסמול פורוורד, אבל זאת עמדה שהוא יהיה בה פחות משמעותי.

תמרור האזהרה הכי גדול לגביו הוא מנטלי. היו משחקים שבהם הוא נראה כשחקן שטיפה בורח מהכדור ובקבוצה כמו ניו יורק, עם כל התקשורת והלחץ שיש כל שנה על הניקס (נבחרת אנגליה של ה-NBA) זה יכול להשפיע. הוא עדיין מישהו שדיוויד פיזדייל יכול להפוך לשחקן כדורסל נהדר בשני צדדי המגרש והימור לא רע בכלל בבחירה הזאת. חושב שהשאלה היחידה היא באיזה עמדה הוא ישחק, כי לשים אותו כסמול פורוורד יהיה טיפה בזבוז. הוא סטרץ' 4 קלאסי. רובינסון ב-36 הימור מעניין על סנטר שלא שיחק בתיכון אבל מחזיק בנתונים בשביל להפוך לשחקן ציר חשוב. הוא פרוייקט, אבל אחד שיכול להיות שווה את ההשקעה ולהוות מטרייה בצבע.

פילדלפיה: 7.5.

בחירות: זהייר סמית' (16, טרייד), לנדרי שאמוט (26), סוויטאוסלב מקיאלוק (47), שייק מילטון (54).

פילדלפיה עשו טרייד איינג'י. זאת אולי המחמאה הכי גדולה שג'נרל מנג'ר יכול לקבל. סמית' שחקן לא בשל, אבל עם תקרה גבוהה. הוא יכול לשמור על כמה עמדות ואתלט נהדר. יש לו אפסייד מאוד גדול והרבה מה לפתח, משהו שפילדלפיה יודעת לעשות היטב ועשתה עם שחקנים היטב בעבר (רוברט קובינגטון למשל). סביר שנראה אותו משחק כגארד, למרות שאני לא יודע כמה הזדמנויות יהיו לו לעשות את זה השנה. הבחירה ב-2021 של מיאמי יכולה להיות גבוהה ויחד עם התקרה של סמית' בטווח הארוך זה עשוי להתברר כמהלך מצויין.

שאמט משלים אותו לא רע. הוא לא שחקן מוכר במיוחד ואני חושב שפילדלפיה יכלו לבחור יותר טוב (רוברט וויליאמס היה פנוי ויכל להיות המחליף שג'ואל אמביד צריך), אבל גארד עם קליעה לא רעה שיכול לקלוע ממסירה ולהוביל כדור. בן סימונס יכול להרוויח מאוד ממישהו כזה לידו בדקות מסוימות וככזה הוא מתאים לפילי. קשה לדעת כמה דקות יקבל בעמדות גארד עמוסות (סימונס, פולץ, מקונל, רדיק, לואו-קברוט, סמית', בלינלי ושאמוט) אבל אין לפילדלפיה עוד שחקן, אולי חוץ ממקונל שלא זורק מספיק, שיכול גם לקלוע טוב וגם להוביל כדור.

שרלוט: 6.

בחירות: מיילס ברידג'ס (12, טרייד), דבונטה גרהאם (34), האמידו דיאלו (45), ארונלדאס קובלוקה (55).

שרלוט בחרו את הבן אדם הנכון. שיי גילגיוס אלכסנדר היה יכול להיות מצויין שם כרכז והם בחרו אותו, אבל אז העבירו אותו לקליפרס תמורת ברידג'ס. ג'רי ווסט ניצח שוב. ברידג'ס שחקן לא רע ופאוור פורוורד שיכול להשיג נקודות, אבל היה עדיף לנסות להביא רכז אם ווקר בדרך החוצה. מבחינת העונה הזאת ברידג'ס יותר מתאים ובקבוצה שמשחקת מהר הוא יכול להיות יעיל.

מעניין כמה זמן משחק הוא יקבל. הוא יותר טוב ממרווין וויליאמס ואולי יפתח לפניו, כשהוא יכול להתאים ליד סנטר כמו קודי זלר. הוא שחקן שמאוד תלוי בסיטואציה אבל אחד עם פוטנציאל וככזה ההורנטס צריכים לתת לו כמה שיותר כלים להצליח לפי דעתי. הוא יפרח אם ווקר לידו, השאלה היא האם ווקר ישאר הרבה זמן. גרהאם ב-34 בחירה מעניינת לא פחות: הוא גדל בצפון קרוליינה, ליד שרלוט והיה משמעותי במכללות. הוא מוכן יחסית לליגה ובגלל הגיל המבוגר נבחר נמוך יחסית. יכול להיות שהוא יהיה הרכז הפותח של ההורנטס בעולם בלי ווקר ומעניין לראות איך יתפקד במערכת NBA. עוד פוטנציאל לגניבה וכך גם האמידו דיאלו, שחקן עם נתונים פיזיים נפלאים ומעט מאוד כדורסל.

קליפרס: 8.

בחירות: שיי אלכסנדר (11, טרייד), ג'רום רובינסון (13).

אלכסנדר בחירה מעולה. הוא רכז פותח קלאסי שיודע לעשות הגנה ויכול להתאים ליד פטריק בברלי או אוסטין ריברס בטווח הקרוב (ולהוביל קבוצה בטווח הרחוק). מנהיג שהיה טוב בקנטקי ושחקן ארוך מאוד לעמדה. יתאים שם למרות שהקליעה טעונת שיפור והצורך להתחזק. נראה שהוא שולט במשחק וקבוצה כמו הקליפרס באמת צריכה בעל בית. הטרייד עם ההורנטס היה חכם מהבחינה הזאת עבורם ונתן להם שחקן מתאים יותר.

רובינסון הוא יותר תעלומה. היו אנשים שחשבו שהוא לא יבחר בכלל בסיבוב הראשון ופתאום הוא הלך בלוטרי א-לה גיורגוס פאפאגיניס, שנבחר באותה בחירה בדיוק ב-2016 (מצד שני, מיטשל נבחר שם ב-2017 ובוקר ב-2015 ככה שזה לא אומר כלום). יכול להיות שהקליפרס סגרו קו אחורי לשנים עם אלכסנדר ורובינסון ביחד. רובינסון קלע טוב שיכול לקלוע גם ממסירה וגם ליצור לעצמו זריקה, כך שהוא ישלים היטב את אלכסנדר. יחסית מבוגר ועם תקרה נמוכה בהגנה, סביר שהיו יכולים לקחת אותו גם בבחירה ה-20, אבל הפוטנציאל שם. שם מעניין.

דנבר: 10.

בחירות: מייקל פורטר (14), ג'ארד ונדרבליט (41), תומאס וולש (58).

כולם ציפו שילך גבוה יותר. הפסימיים ביותר שמו אותו במקום השביעי, האופטימיים בטופ 5. הוא עף על עצמו מהרגע הראשון והשווה את עצמו לשילוב בין יאניס ודוראנט. כנראה שהפציעות, בגללן פספס חלק מהאימונים ואת כל עונת המכללות, פגעו בערך שלו משמעותית. לא ראינו יותר מדי מפורטר על הבמה הגדולה וזה הופך אותו לחתיכת הימור. לא ברור בדיוק כמה הוא בריא, לפחות לא לנו.

אם ההימור הזה מצליח דנבר שיחקה אותה. הם חייבים חיזוק בעמדה של הסמול פורוורד, עמדתו של פורטר. להביא לשם סקורר כמוהו יכול להיות שימושי – הוא יכול ליצור לעצמו זריקה מכלום שההתקפה נתקעת, משהו שחסר בדנבר והוא יכול לשחק בלי הכדור, בין אם בזריקה אחרי חסימה או מסירה או בכניסה לסל הודות לאורך הבלתי נגמר שלו. יכול להיות מאוד מהנה לראות אותו ליד ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי. מנטליות של אלפא דוג שקבוצה פרווה כמו דנבר יכולה להרוויח ממנה לא מעט. ונדרבליט ב-41 גם בחירה מעניינת כמי שיכול להיות סנטר מעולה בהרכבים נמוכים ולהיות עוד נשק בקו הקדמי העמוס ממילא של הנאגטס.

וושינגטון: 6.

בחירות: טרוי בראון (15), איסוף סאנון (44)

אני לא מבין למה וושינגטון צריכה את טרוי בראון. אין לו קליעה, אבל הוא יכול להיות גארד טוב מבחינת ראיית המשחק ולהחליף על כמה עמדות. אין לוויזארדס הרבה גארדים שעושים הגנה טובה ואם ההגנה שלו כבר עכשיו ברמת NBA הוא יהיה שימושי בדקות בהן רק וול או רק ביל על המגרש. התקרה שלו נמוכה (רול פלייר) ואני חושב שבבחירה 15 אפשר להוציא יותר ממי שבמקרה הטוב יהיה אייברי בראדלי (של שנה שעברה).

מילווקי: 8.

בחירות: דונטה דיוינצ'זו (17).

בחירה ממש אחלה. דיוינצ'זו ווינר והשחקן המצטיין של הפיינל פור האחרון אחרי שהיה עצום בגמר הקולג'ים. הוא יודע לנצח וזה חשוב למועדון צעיר כמו מילווקי. הוא טיפה תקוע בין עמדות 1 ל-2 ויחסית מבוגר, אבל יש לו קליעה נהדרת (59% מהשדה ו-40% מהשלוש העונה) אתלטיות ויכולת לסדר לעצמו מצבים עם ובלי הכדור. הוא יכול להיות שחקן משמעותי בקבוצה מצליחה כמו מילווקי. לא בטוח שבחמישייה (כל עוד בלדסו שם), אבל בהחלט שחקן שיכול לכדרר מהספסל. אין בבאקס כאלה. חשבתי שנראה אותם עושים עוד מהלך או מנסים להשיג שחקן בסיבוב השני, אבל זה לא קרה. טוב לראות אותם הולכים על שחקן יחסית מוכן ולא על עוד פרוייקט כמו יאניס או מייקר, זה שינוי מחשבתי מרענן.

סן אנטוניו: 9.

בחירות: לוני ווקר (19), שימזי מטו (49).

ווקר בחירה מאוד מעניינת לספרס. ציפו שהוא יהיה בחירת לוטרי אבל הוא נפל עד לפה וס"א יודעת להרים שחקנים כאלה. הוא אתלט אדיר שיכול להפוך לשחקן הגנה מחונן. הוא אקספלוסיבי ומתאים למשחק התקפי עם הרבה תנועה ועוד שנתיים יכול להיות שחקן מצויין. הוא צריך מסגרת קבוצתית טובה כדי שיוכל לפרוח בה והוא מגיע למסגרת הקבוצתית אולי הכי טובה ב-NBA. יש לו קליעה מהשלוש והוא יכול להפוך לשחקן חשוב בשני צדדי המגרש וכזה שמתאים ליד דיונטה מארי. אם הוא יזכה להזדמנויות השנה, וכולי תקווה שכן (למרות שבשנים האחרונות פופ לא נותן לרוקיז לשחק), הוא יכול להיות עצום.

מינסוטה: 7.5.

בחירות: ג'וש אוקוג'י (20), קייטה בייטס-דיופ (48).

דיופ ב-48 הוא גניבה. הוא אתלט מעולה ושחקן הגנה נפלא שיכול להחליף על כמה עמדות ולתרום כבר עכשיו. בגיל 22 הוא בן גילם של טאונס ואנדרו וויגינס, ככה שהוא מתאים יחסית למינסוטה ויכול להיות בעל תפקיד משמעותי כבר העונה. יהיה מעניין לראות אותו ליד טאונס כפאוור פורוורד בהרכבים מסוימים, או כסמול פורוורד ליד באטלר, ג'ונס, גיבסון וטאונס כשהקבוצה רוצה לשחק הגנה. אין לו תקרה כזאת גבוהה אבל הוא יכול להיות אחלה רול פלייר.

אוקוג'י גם בחירה לא רעה. שוטינג גארד שיכול לעשות הגנה ויתרום מהספסל עם קליעה נחמדה וריבאונד לא רע בכלל. יכול להיות שהיה עדיף להם לנסות להביא את גרייסון אלן או מישהו אחר, אבל הוא עוד שחקן טוב לספסל. הוולבס באו לדראפט כשהם רוצים לחזק את היחידה השנייה ועשו את זה עם שני שחקני הגנה טובים מאוד, לכן הם יכולים להיות די מרוצים.

יוטה: 6.

בחירות: גרייסון אלן (21), וינסנט אדוארדס (52).

באמת? גרייסון אלן? אחרי זה? לא מבין את הבחירה. נכון שהוא ווינר, מוכן לליגה וקלע טוב מאוד, אבל האישיות שלו מאוד בעייתית והוא שיחק הרבה אזורית בדיוק מה ששם את היכולות ההגנתיות שלו בשאלה. שחקן שכולם שונאים כשהוא נגדך. יכול להיות שמהספסל הוא יכול להיות יעיל בדקות בהן מיטשל נח ויוטה משחקת עם כמה מובילי כדור שימצאו אותו פנוי, אבל אני חושב שהיה עדיף להם לנסות להביא סנטר בבחירה הזאת ולא אחד שחטף כאפה מהשחקן הכי טוב שלהם לפני שנה בערך.

אינדיאנה: 5.

בחירות: ארון הולידיי (23), אליזה ג'ונסון (50).

פליימייקר לא רע מהספסל, אבל לאינדיאנה יש מספיק רכזים בינוניים. קורי ג'וזף, דארן קוליסון ועכשיו הולידיי זה עוד מאותו דבר. הוא טיפה יותר אקספלוסיבי, אבל זאת לא הבחירה שאינדיאנה היו צריכים. לא מתלהב ממנה יותר מדי, למרות שיכול להיות שהוא מגיע כמחליף לג'וזף שיהיה שחקן חופשי בשל הדמיון בסגנון משחקם והוא מתאים ליד אולאדיפו. הפייסרס עדיין צריכים רכז יותר טוב.

פורטלנד: 6.

בחירות: אנפרני סימונס (24), גארי טרנט (36).

2 בחירות די סתמיות של שחקנים שלא יתרמו יותר מדי בטווח הקרוב. אנחנו או-טו-טו ב-3,000 מילה, לכן אין סיבה להמשיך לחפור יותר מדי.

לייקרס: 6.5.

בחירות: מו וגנר (25), אייזק בונגה (47).

וגנר בחירה לא רעה. הוא גבוה שיכול להיות שימושי מהספסל כביג-מן שקולע מרחוק. כשברוק לופז יכול לעזוב וגנר הוא תחליף לא רע ומעניין לראות כמה דקות יקבל בלייקרס של השנה הבאה, אם בכלל. אבל אם אתה מחפש גבוה ויש את רוברט וויליאמס פנוי, למה לא ללכת עליו? שאלה טובה. וגנר גבוה זורק שלשות וזה משהו שכל קבוצה צריכה, אבל לא יודע אם הוא יכול להפוך ליותר מזה – ההגנה שלו לא בכיוון.

בוסטון: 11.

בחירות: רוברט וויליאמס (27).

איינג' ניצח שוב בדראפט והפעם בלי ברוקלין. אחת החולשות הגדולות שלהם הייתה בעמדת הסנטר, כשכל שנה היה שם נגר אחר – אמיר ג'ונסון או ארון ביינס. עכשיו הם השיגו פרוספקט טוב לעמדה הזאת לכמה שנים. וויליאמס היה בחירת לוטרי בכל מוק דראפט שכיבד את עצמו וזומן לחדר הירוק, המקום בו השחקנים שהליגה חושבת שיבחרו בלוטרי מחכים עם המשפחות שלהם.

הוא יכול להיות שימושי בסלטיקס. הוא אתלט נהדר שיודע לסיים בטבעת, בין אם באמצעות דאנקים או חיתוכים לסל. בקבוצה שתשחק עם שני מובילי כדור על המגרש (אירווינג והיווארד) זה שימושי. יש לו מוטת ידיים אדירה שהופכת אותו לשחקן מצויין בהגנה על הטבעת ואינסטינקטי הגנה טובים, משהו שהסלטיקס ישמחו להשתמש בו. אין לו קליעה מרחוק אבל אם סטיבנס הצליח ללמד את ביינס לצלוף שלשות הכל אפשרי בהיבט הזה. בחירה באמת טובה של בוסטון, שחקן שיכול להיות שחקן חמישייה בגמר הקרוב.

גולדן סטייט: 8.

בחירות: ג'ייקוב אוואנס (28).

סמול פורוורד שקולע שלשות ועושה הגנה. הווריורס היו צריכים עומק בכנפיים והוא מספק להם את זה – יכול לשמור על כמה עמדות, יודע לעבוד עם הכדור טוב וסיים עם 3 אסיסטים למשחק בסינסנטי ויכול להשאר פנוי. העדר הכנפיים המחליפות פגע בווריורס כשאיגודלה ודוראנט היו פצועים ושחקן כמו אוואנס יכול לסגור את הפינה נהדר. התקרה שלו לא גבוהה, אבל גולדן לא צריכה יותר מרול פלייר. הוא אחלה רול פלייר.

ברוקלין: 9.

בחירות: דז'נאן מוסא (29), רודניוס קורקוס (40).

אגו בעייתי ומוטת ידיים לא משהו הורידו אותו עד לפה, אבל הוא שחקן שיכול ליצור נקודות. ההנהלה הבינ"ל של ברוקלין זיהתה את הפוטנציאל ובחרה אותו כי הוא סקורר לא רע בכלל והנטס צריכים משהו כזה – מישהו שישים את הכדור בסל לפני הכל. השיטה אוהבת הזריקות של קני אטקינסון תעשה לו טוב, אבל עדיין צריך לעבוד על כמה גורמים במשחק שלו. לנטס יש זמן והם יכולים להגיע למצב שהוא שחקן טוב מאוד בעוד כמה שנים, כשיחזרו להיות רלוונטים. קורקוס גניבה בבחירה ה-40. אני לא יודע אם הלטבי הצעיר יגיע לליגה השנה, אבל הוא הראה פוטנציאל בברצלונה ויכול להיות שחקן נחמד מאוד עוד כמה שנים. כשהסיבוב השני של הדראפט נהפך לתחרות השגת זכויות בינ"ל על שחקנים לא אמריקאיים, קורקוס בחירה מצוינת.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
135 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סיוו
סיוו
22/06/2018 11:10:57

יוסטון עשו דדאפט מאד טוב ביחס לקלפים שלהם

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 11:34:32
Reply to  סיוו

לא מכיר את מלטון אבל אומרים שהוא הגארד ההגנתי הכי טוב בדראפט הזה. ישב שנה בחוץ בגלל כל החקירות של הncaa אז כנראה שקבוצות שכחו ממנו. יוסטון חשבו שיבחר בסיבוב הראשון.
יוסטון רצו לבחור את אדוארדס ב46 אבל בגלל שמלטון היה פנוי לקחו אותו ועשו טרייד עם יוטה כדי להשיג את אדוארדס.
בכל מקרה קשה לי לראות אותם משתחלים לרוטציה אז בטח שיצאו אותם בd league או יעבירו בטרייד

עידן עופר
עידן עופר
22/06/2018 11:14:44

תודה על ההשקעה רועי, פוסט מעולה. פיניקס עשו נכון שלא הלכו על דיוינצ׳נזו, כמו שרשמת הוא קומבו גארד שהם לא באמת צריכים..מאמין שהם ניסו להשיג את שיי אלכסנדר ולא הצליחו. שחקן כנף שיודע לשמור 1-5 ולקלוע שלשות אף פעם לא מזיק. דאלאס עם טרייד מעולה, דונצ׳יץ׳ יעלה השנה מהספסל לדעתי בגלל מת׳יוס אבל מהעונה שלאחר מכן זה הקבוצה שלו ושל סמית׳.
אני מבין שהדוח הרפואי של פורטר לא בישר דברים טובים אבל לדעתי הניקס היו צריכים להמר עליו..נוקס נחמד (לא גבוה מספיק בשביל לשחק לצד פורזינגיס כארבע) אבל התקרה שלו לא קרובה לזו של פורטר.

עב"ם
עב"ם
22/06/2018 11:31:18

לא לגמרי הבנתי את הצד של פיניקס בטרייד. נכון שלא רע להביא עוד קליעה מבחוץ ליד בוקר (כי ג'קסון לא קולע מבחוץ, בקושי מבפנים), אבל אני לא רואה מה הם מרווחים.
מבחינת דרפט 2021 – אם זו תהיה בחירה גבוהה ופילי תשמור עליה היא יכולה להיות באותה שנה אלופת הNBA ומייד אחרי זה לבחור כוכב עתיד לבנות עליו את המשך השושלת:
http://www.nbadraftroom.com/p/2021-nba-mock-draft.html

FAN
FAN
22/06/2018 11:36:45

אחלה סיכום לדראפט!
חשבתי שטיפה תחליד בלי לכתוב, מסתבר שזה רק משתבח! תודה

נראה לכם שיש קבוצות שהיו בתחתית הטבלה בשנה האחרונה, והשנה נראה אותם מדברים חזק בזכות הבחירות של השנה/שנתיים אחרונות?

טל
טל
22/06/2018 11:40:14

אני חושב שדאלאס הציעו לאטלנטה טרייד שהם פשוט לא יכלו לסרב לו. דלאס במערב לא תהפוך לקבוצה טובה כבר בשנה הבאה ויכול מאוד להיות שנראה את אטלנטה עם שתי בחירות גבוהות בשנה הבאה. יכול להיות שזה טרייד טוב לשני הצדדים.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
22/06/2018 11:42:22

תודה רועי, איזה הספק, כמעט כמו מנחם 🙂

סיכום קצר שלי:
https://giphy.com/gifs/sharktank-914-3ohjVaLrmlE7Tm22Z2

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
22/06/2018 11:42:58

דנבר המרוויחה הגדולה עם שלוש בחירות מעולות
אטלנטה עשתה טעות גדולה עם יאנג
אורלנדו תגלה מהר שבמבה זה פלופ אחד גדול
וגם ההתלהבות מדונציץ מוקדמת .

אבל הגניבה הגדולה שייכת לגולדן סטייט עם ג'ייקוב אוונס !!

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 11:43:21

לא יודע מה אני מרגיש לגבי פיניקס.
אייטון בסדר, זה לא נראה שיהיה באסט ויהיה שחקן תורם מיידי, אבל לא יודע כמה הוא גיים צ'יינג'ר.
לגבי מיקאל בריג'ס מאוד אוהב את הבחירה בו לחזק את הכנפיים. לא מבין את פשר העניין שאמרת שהוא יושב על המשבצת של בוקר. ממש לא. בוקר הוא גארד יוצר וגבוה, מיקאל הוא 3&d שיכול לשחק ולשמור על 3-4 עמדות וגם לקלוע. סך הכל יצאו מאוד חזקים פיניקס בבחירה הזו. אם רק היו בוחרים בדונציץ והולכים על אחד הסנטרים בשוק הפתוח בכלל היו יוצאים ענקיים.
מה שכן פילי השיגו בחירת דראפט עתידית מאוד מפתה, וזה הפרס הרציני. זאהיר נראה כמו הימור שפילי יכולה להרשות לעצמה לקחת.

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 12:23:49

לגמרי יכולים לשחק עם בוקר בריג'ס וג'קסון, וכבר בשנת הרוקי.
מה גורם לך לחשוב שלא?

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 14:17:39

אתה ראית את אותה הליגה שאני ראיתי בשנים האחרונות?
זו ליגה של פורוורדים וורסטילים.
בוקר הוא גארד מנהל משחק והכדור אצלו רוב הזמן. האם זה טוב? לא בטוח אבל זה המצב ובפיניקס מאמינים שזה הדבר הנכון לעשות.
ג'וש ג'קסון דווקא הראה שהוא יכול להחזיק בכדור ויחד עם בריג'ס ואייטון יש להם 4 שחקנים גבוהים וזריזים שיכולים לעשות סוויץ' על כל עמדה (אייטון יהיה חייב להוכיח שהוא יכול לעשות את זה, פיניקס מאמינים בו).
השאלה מבחינת פיניקס היא מה לעשות עם טי ג'יי וורן שבדיוק חתם על חוזה גדול (מדי).
לא אתפלא אם דווקא ילכו על קמבה ווקר וישכנעו את מייקל ג'ורדן שוורן הוא הדבר הבא, אבל כל מה ש פיניקס צריכים לעשות זה לבחור בגארד סביר במחיר זול מכל הגארדים שמציפים את השוק ויש להם קבוצה עמוקה בכנפיים לשנים קדימה, שזו העמדה הכי חשובה בכדורסל היום.

Benjo
22/06/2018 15:55:14

מסכים עם כל מילה גם אני חשבתי על קמבה. ברידג'ס הוא שחקן שאין עליו הרבה סימני שאלה הוא אמור לתת תוצרת מיד בשנה הראשונה. זה מראה על כוונות רציניות כבר לשנה הנוכחית.צריך לזכור שיש מקום מתחת לתקרה להביא pg רציני. יש מצב שיעשו גם טרייד על צ'נדלר. דיברו שהסיבה שפילי יזמה את הטרייד זה גם כדי לפנות מקום ללברון (הפער בשכר בחירה 16 מול 10 פלוס אם יחליטו לוותר על רדיק). לא יודע כמה זה נכון אבל זה נראה לי מהלך מצוין של פיניקס. אוקובו גם עושה רושם של בחירה טובה. נקוה. זה נראה שמכל הקבוצה של המשתרכות בשנים האחרונות פיניקס בעלת הפוטנציאל הכי גדול לצאת משם בשנה שנתיים הקרובות. לגבי ג'קסון הוא שיחק לא רע בסוף השנה שעברה אבל לא אתפלא אם יטרידו אותו אם לא יתחיל לגלות יותר יציבות. נראה שהולך להיות מעניין שם בתקופה הקרובה.

א.ב
א.ב
22/06/2018 20:18:47

כל הרעיון שהם 2-3-4, כמו שבוסטון משחקים עם טאטום ב-4. ואייטון אמור לעזור.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2018 15:20:06

הבחירה באייטון מצויינת, הוא הכישרון הגדול בדראפט שגדל ושיחק באריזונה, הייתי בוחר בו 10 פעמים לפני שהייתי בוחר בדונציץ, כשיש לך שחקן כזה שמגיע פעם בכמה שנים אתה לוקח. לא מחזיק בכלל מדונציץ, אני לא רואה אותו שולט בליגה או הופך לכוכב על בלי אתלטיות , הרצפה שלו גבוהה מאוד אבל לדעתי עדיין מדובר בפריחה מוקדמת מדי. מי שהשווה אותו ללברון גיימס צריך להיכלא.

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 15:39:38

אף אחד לא השווה אותו ללברון ג'יימס. השוו אותו לג'יימס הארדן או מאנו גינובילי.
שחקן בגיל כזה, עם נתונים פיזיים טבעיים כאלו שיכול לשלוט על המשחק ועל הקצב ברמה כזו זה משהו כל כך הרבה יותר נדיר מגבוה אתלטי.
אין לי ספק שאייטון יהיה שחקן מצויין, אבל דונציץ ממה שראיתי זה עילוי אמיתי. הרעיון שהוא לא אתלטי מספיק או לא רציני מספיק הוא מגוחך. אלו בדיוק הדברים שהכי קל להתמודד איתם במערכת טובה.

zivovivo
zivovivo
22/06/2018 17:48:02
Reply to  אפלטון

+100
דיקת את מה שאני חושב גם.
איטון הוא השחקן הרביעי שהייתי בוחר.

Benjo
22/06/2018 18:55:52
Reply to  אפלטון

זיו אתה יכול להסביר איך הם בחרו את באגלי ולא את דונצ'יץ'? יש מצב שהסיפור אם דונצ'יץ' לפני הדראפט שאיים להמשיך לשחק בספרד זה בגלל שלא רצה ללכת לסקרמנטו והעביר להם את המסר?

zivovivo
zivovivo
23/06/2018 6:12:39
Reply to  אפלטון

לפי מה שדיוואץ אמר הם בשנה האחרונה התביתו על ארבעה שחקנים ובסוף נשארו עם שניים שההחלטה כנראה נפלה כשבאגלי הגיע לוורק אאוט.
יש לו קטע שהוא צריך לאהוב שחקן בשביל לבחור אותו.
השחקן שלו לסיבוב השני נבחר אז הוא החליף את הבחירה בבחירות עתידיות כדי להשקיע בסגל הקיים.
כמה שאני במחנה דונציץ הפער לדעתי הוא לא כזה גדול
מרווין באגלי הוא חתיכת שחקן כדורסל דיואץ מאמין שהוא טוב מדונציץ, השיקול הוא מקצועי ולא אחר.

Benjo
23/06/2018 6:23:39
Reply to  אפלטון

אני מקוה שאתה צודק בשביל סקרמנטו כמובן אבל לא משוכנע למשל שלקחו את הטוב ביותר. לדעתי גם אם החליטו מראש ללכת על ביג מן ג'קסון היה אלטרנטיבה לא פחות טובה מבאגלי. נחיה ונראה

רפי
רפי
22/06/2018 11:45:25

רועי
קודם כל הטריד הוא בסטייל היניקי (להגיד איינג זה חילול הקודש בפילדלפיה)
בנוסף מהבחינה של פילדלפיה הטריד מביא חסכון של עוד מיליון דולר לקראת הפרי אייגנט
בסך הכל פילי נכנסו לדראפט עם 2 בחירות סיבוב ראשון ו-4 שני
הם יוצאים עם שלושה שחקנים ועוד 4 בחירות עתידיות
שאפו לברט בראון על היצירתיות בדראפט הראשון שהוא מוביל
לא חשבתי שהוא כזה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/06/2018 11:46:54

איך הבחירה ה-57 הגיעה מבוסטון לאוקלהומה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/06/2018 16:13:50

בכמה כסף מדובר????

שגיא נאור
22/06/2018 11:56:51

תודה רועי, אין לי כלים לבחון ולהעריך את הציונים שנתת אבל עשית לי הרבה סדר וזה עוד לפני שאני משלים את הפוסט ים של גנון.
ושאפו על ההשקעה, לא מובן מאליו בכלל!

סער ברעם
22/06/2018 11:59:55

מבסוט ממש על דאלאס. UP WE GO!

ולדי קוגן
22/06/2018 12:13:09

סקירה מדהימה.דונציץ נפל לקבוצה הכי טובה בשבילו. בוסטון נתנו עבודה כרגיל. מה שפילי עשו עם ברידגס אחרי שאמא שלו התרגשה זה קר ביותר.

א.ב
א.ב
22/06/2018 21:47:58

הייתה טענה שהם רצו אותו ורק אחר כך באה ההצעה של פיניקס ואי אפשר לא לקחת הצעה כזו

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
22/06/2018 12:17:42

יש לי שאלה, אני יודע שזה לא הפוסט, ועוד לא התחילה עונת המפלפפונים, אבל מישהו חשב על טרייד של דווין בוקר? פיניקס אמנם לקחה בחירה ראשונה בדראפט, אבל לדעתי לאייטון צריכה להיות עונה גדולה כרוקי אם פיניקס רוצה שבוקר יחתום איתה בעונה הבאה. לעומת זאת לדעתי היא יכולה לקבל עליו אחלה של טרייד, יש לא מעט קבוצות שירצו אותו.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
22/06/2018 12:18:56

טעות שלי בוקר חופשי רק עוד שנתיים, נדבר שנה הבאה.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2018 12:34:36

כן, בעיקר אנחנו רוצים שישאר.
כשאתה מוצא סטאר אתה לא רוצה לותר עליו.

.איתי.
.איתי.
22/06/2018 12:25:50

תודה על הסיכום המעולה.

משה פ.
משה פ.
22/06/2018 12:35:54

זה רק נדמה לי, או שגם בדראפט המערב ניצח השנה את המזרח ?

נראה לי שכמעט כל הקבוצות המערביות רק יתחזקו מהדראפט הזה. אפילו גולדן סטייט, אולי היחידה שלא צריכה חיזוק, הצליחה להתחזק.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2018 12:41:05
Reply to  משה פ.

קשה להחליט כבר עכשיו מי התחזק ומי לא. אם זה היה כל כל פשוט הדראפט לא היה כזו רולטה.

דדי
דדי
22/06/2018 13:30:16
Reply to  משה פ.

למערב היו את 4 מתוך 5 הבחירות הראשונות.
למה ציפית ?

Avri
Avri
22/06/2018 12:45:59

רוברט וויליאמס זו בהחלט עוד חתיכה מאוד שימושית לפאזל של איינג׳. בקונסנזוס מוק דראפט שמו אותו בבחירה ה13. מבחינה פיזית הוא מוכן לליגה ואם הוא יתרום דקות משמעותיות (אפילו משהו ברמה שת׳ייס נתן לנו השנה) אז דיינו. אם יש פוטנציאל ליותר מיזה אז בכלל יופי.
רק הערה – כתבת שהוא יסגור לבוסטון את עמדת הסנטר – צריך לזכור שהוא 2.08 וקצת נמוך מידי בשביל לסדר לנו את הפינה הזו. יותר נראה כמו מחליף טוב לאל הורפורד בעמדה 4 שבגלל החוזק והאורך יוכל לתת דקות גם בסנטר אם צריך.

עופר
עופר
22/06/2018 17:50:43
Reply to  Avri

מצד אחד. קצת נמוך מצד שני מוטת ידיים של 2:21 אז זה קצת מחפה

שי אבן צור
שי אבן צור
22/06/2018 12:48:42

הבקיאות הזאת לא פחות ממדהימה רועי!

תומר השני
תומר השני
22/06/2018 12:52:10

פוסט מצויין רועי ! אני חשבתי שהניקס בבחירה שלהם ייקחו את פורטר או ישנמכו וייקחו את רוברט ויליאמס פלוס בחירת דראפט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/06/2018 13:08:32

תודה רבה רועי, על סיכום מעולה שעושה סדר.
מקווה שהעובדה שהספרס לא לקחו SF מרמזת טובות בעניין קוואי, אבל לא אופטימי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 13:22:53

שים לב שמאז הפגישה המדוברת כל הלחשושים בעניינו הסתיימו

דדי
דדי
22/06/2018 13:32:59

שים לב למסע ההכפשות שהוא עובר עכשיו על ידי אנשים שקשורים לקבוצה ועיתונאים מקורבים.

נוהל סטנדרטי של קבוצה שעומדת להיפרד מכוכב כנגד רצונה.

צריך לרכך את הקרקע לאוהדים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 13:44:17
Reply to  דדי

אתה מתכוון לזה?

Marc Stein Retweeted

Tom Orsborn

@tom_orsborn
R.C. Buford on Kawhi: "Our goal is to keep him as a part of our program
for a long time." #Spurs

קוואי יישאר והשיקוץ יעבור ללייקרס. ואני אשאר עם 2 אשכים ביד ב-100% מהשדה

דדי
דדי
22/06/2018 13:47:14

תתכונן לשיר סופרן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/06/2018 13:43:33

מצד שני נאמר שהוא ניסה להתחמק מהפגישה ולדחות אותה, ושאמר לפופ במהלכה מפורשות שהוא לא רוצה להישאר.

ככל שהדווחים האלה נכונים, זה שם אותנו בנקודת התחלה לא טובה, ולא ברור לי מה אמור להיות ההמשך – פגישה נוספת? מתי? וכו'.

בקיצור, להערכתי המשבר בעינו עומד, לפחות עד שנקבל אינדיקציות חיוביות, ולא רק הורדת רף השמועות.

אני גם חושב שאם הכוונה הייתה לקבל סופר מקס, זו דרך מסוכנת מאוד לעשות זאת, כך שאני נוטה להאמין שהבקשה לטרייד היא אותנטית, ועכשיו צריך לקוות שקוואי ירגע ויחשוב מחדש על כל העניין.

בניגוד ללמרקוס בשנה שעברה, והאמת די בניגוד למה שאפשר היה לצפות עקב פציעת קוואי, נראה שלא מעט מועדונים גילו עניין אמיתי, ולכן לקוואי, כנראה, הרבה יותר אופציות מללמרקוס, כך שהשארתו, עם או בלי סופר מקס, היא משימה קשה הרבה יותר.

אני חושש שעצבינו ימרטו עוד לפחות שבוע-שבועיים, עד שרמת אי הוודאות תפחת, לכאן או לכאן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 13:49:24

אין פה שום דבר מעבר לאכזבה אישית על כך שהספרס לא האמינו לו שהוא עדיין פצוע.

כל השאר – ציוצים של אנשים מקרבתו שלא מייצגים את דעתו האישית כי הבנאדם פשוט לא מדבר בכלל.

שום דבר ששיחה עם פופ וקצת קוצי-מוצי לאדם רגיש ומופנם לא יכולה לפתור.

אם הוא הצליח לשכנע את למרקוס אז קוואי זו משימה קלה בהרבה.
לא להתרגש מדיבורים של אחרים שמועצמים עשרת מונים ע"י התקשורת הצמאה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/06/2018 14:00:48

מהפה שלך לטמיר שבמרומים. אמן.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2018 13:57:52

ראית דיווח על מה היה בפגישה מעבר לסטיבן איי סמית' שאני לא מתכוון לקחת ברצינות שום דבר שהוא אומר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/06/2018 14:12:10

הסתכלתי שוב עכשיו, כנראה שאתה צודק. ווג' אמר שהפרסום של קוואי על הרצון בטרייד היה לפני הפגישה, אך הוסיף שלא ידוע אם עלה במהלכה. בכל מקרה, נקווה לטוב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 13:28:05

דטרויט בחרה היטב, כמעט בטוח שהוא לא יהיה באסט.
ביחד עם המאמן החדש, הצעיר והמבטיח שמייצג בצורה מובהקת את הגל החדש של המאמנים האינטיליגנטים והפתוחים מחשבתית בסגנון סטיבנס, אנחנו בדרך הנכונה לסופר-טים ושושלת חדשה.
אולם חדש מלא עד אפס מקום כבר יש, כוכב ענק במיטב שנותיו יש, נשאר רק איזה טרייד טוב על הנכסים המרשימים שלנו כדי להביא עוד איזה כוכב משלים, ואנחנו דורסים את הליגה.

דדי
דדי
22/06/2018 13:29:18

טוב, זה לא מה שהלייקרס עשו.

25. ואגנר

39. פילדלפיה בחרה עבורם את אייזק בונגה בטרייד שיושלם רשמית רק ביולי כי מעורב בו כסף מזומן והסיקסרס כבר קיבלו את הכמות המקסימלית המותרת העונה.

שחקן שפלינקה וג'סי באס הצרשמו ממנו כשהיו בנסיעת סקאוטינג באירופה לא מזמן.

47. סביאטוסלב מיכאליוק שכתבתי שכנראה ייבחר על ידם כי היה לו אימון אישי מעולה בלייקרס.

מידע מעניין – הלייקרס התלבטו בין ואגנר לספלמן (שנבחר 30 על ידי אטלנטה) ועדיין חושבים שספלמן הוא השחקן העדיף אם שניהם יישארו בריאים, אבל מה שהכריע היו הבדיקות הרפואיות של ספלמן שהצביעו על כמה סיכונים שהדאיגו אותם.

דדי
דדי
22/06/2018 15:04:23

כן.

הייט אשברי
הייט אשברי
22/06/2018 13:31:37

כשאני קורא את הבלוג מהלילה אני משתכנע שעלי באבא ( מהאגדה , לא מסין ) היה מחליף בשמחה את 40 השודדים בנבחרי הדראפט הזה . כולם גניבות , לפני שהקפיצו כדור אחד ב-NBA .

בירדמן
בירדמן
22/06/2018 20:41:21

+1 !

ניר
ניר
22/06/2018 13:32:49

תודה רבה על הסיכום. עשית לי הרבה סדר למרות שראיתי בלייב.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
22/06/2018 13:43:18

תודה רועי,שיא עונת המלפפונים הגיע ,אחלה כיסוי מצדך

פאקו
22/06/2018 14:07:47

אחלה אחלה סיכום שעושה הרבה סדר.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22/06/2018 14:31:18

קודם כל מדהים. פרוייקט מדהים שלך ושל יונתן.
קצת דטרמינסטי מדי (ואם דונצ'יץ יתגלה כרוביו 2.0?).
לגבי הספרס. הם בחרו אול סטאר לעוד 5 שנים.
אני הייתי מחתים את אייברי ברדלי שיזדקן סולידית אצלנו, עד שיעבור לספסל ויסגור לנו פינה בעמדה 2 להרבה שנים.
הבעייה היא מהצד של החתן. לא הקליפרס ולא פילי הביאו נדוניות מעניינות. לספרס חסר דם צעיר בצבע. מישהו שיעשה סימנים של שיניים בטבעת. למרקוס מזדקן ומעולם לא היה אתלטי. פאו שיחק עוד נגד היהודים בגירוש ספרד ונמצא בפנסיה

אוהד ס"א
אוהד ס"א
23/06/2018 9:46:28

גם אני חושב שהוא טוב מרוביו, אבל זה ההבדל בין הסתברויות לידיעה
10% שיהיה יותר טוב מדירק
10% שייפצע בעונה הראשונה ותיגמאר הקריירה וכל השאר זאת עקומה נורמלית, כאשר ההחציון לטעמי הוא מין קוקוץ צעיר כזה (שזה יפה מאד מאד).
ב2קשר לדני, מה המקורות שלך? יש לו עוד עונה בחוזה. משאירים לעונה? מאריכים חוזה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 14:36:06

ראיתי סרטון היילייטס של לוני ווקר. לא התלהבתי, בלשון המעטה.
נראה כמו פרויקט ארוך טווח עם פוטנציאל גולמי ובעל יסודות גרועים (מלבד מכניקת זריקה והגנה).
סוג של דני גרין משונמך.
מהמר שתוך 2 עונות מועבר בטרייד בתור השלמת משכורות ותוך 4 כבר לא בליגה.

רפיקי
רפיקי
22/06/2018 14:53:26

המנצחות לדעתי: (ביחס לקלפים)
בוסטון (שהתעוררתי חיפשתי אותו כמה דקות בטופ 15 אשכרה לקחו אותו 27)
דנבר (פורטר רוקי העונה הבאה)
דאלאס (יצאו הכי נשכרים מהדראפט)
ספרס- ווקר שווה טופ 10
קליפרס- ביחס למה שהיה להם התקדמו בטירוף

המפסידה כרגיל סקרמנטו

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 15:02:38
Reply to  רפיקי

אני איתך על סקרמנטו. גם אם הם יקחו את השחקן הטוב בדראפט, משהו במערכת שלהם כרגע מחרב שחקנים. בין אם זה חוסר יכולת לבגר אותם, או לממש את הפוטנציאל שלהם.

פשוט מועדון אימפוטנט. עצוב..

רפיקי
רפיקי
22/06/2018 14:55:57

גם שיקגו הפציצו

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 15:00:57

תודה רבה רועי!

חייב לציין כמה נק' על השראפט שראינו:

1 – פילי. לטעמי רואים שהם יתנהלו בלי GM. כמובן שתמיד מישהו ייכנס לנעליים ויש עדיין עוזרים וסקאוטים, אבל מנג'ר קיים בשביל לרכז הכל ולהפעיל יכולות של היבטים כלכליים, ניסיון אישי – כל מה שיעזור לבצע את הבחירה הנכונה לקבוצה.
פילי? אשכרה בחרו בשחקן שיכול להתאים להם, לפחות מהספסל, ונתנו אותו תמורת גארד נוסף, ברוטציה די מלאה גם ככה. אלא אם פולץ עובר בהמשך הקיץ, הבחירה מרגישה לי תמוהה.
אה, וכמובן שהם הצשיכומלפגוע ביחסי ציבור שלהם בהעברת philly native, אחרי שאמא שלו שמחה כל כך על הבחירה.

2 – דונצ'יץ'. למזלו הוא הגיע למערכת הכי טובה עבורו. בפיניקס לא מתאים לשיטה, בסקרמנטו קיים גיהנום כשרונות, אטלנטה מבולגנת כרגע, וממפיס לא מאוזנת כרגע. לדאלאס יש את אחד המאמנים הטובים בליגה, הם משחקים בשיטת התקפה שמתאימה לו, עם המון תנועה של כדור, נוביצקי שם כאירופאי וותיק שיעזור לו להתאקלם.
מושלם. מצד שני, מבין למה שלנק (יוצא מערכת גולדן סטייט) כיוןן ליאנג והוארטר. הוא מכוון לדימוי הקו האחורי של הווריורס. האם זה יילך? לא בטוח, אבל מה שכן בטוח הוא שיאנג יקבל שם את המפתחות ובכך הוא יכול יותר להצליח.

3 – סקרמנטו ובאגלי. אני תמיד חושש על שחקנים שנבחרים מקום 2. בשנים האחרונות זה לא הלך משהו…וכשמדובר בסקרמנטו? שיהיה לו בהצלחה…מצד אחד אולי התקרה הגבוהה ביותר בדראפט. מצד שני, הוא כרגע מזוג הגבוהים שמאבדים זמן פרקט לגבוהים שלמים יותר, גם אם פחות מוכשרים.

4 – פורטר. שווה את ההימור של דנבר עליו בבחירה ה-14. ולחשוב שהבחירה הייתה אמורה לעזור להעיף את פאריד…

5 – נק' אחרונה היא בחירה לפי צורך או פוטנציאל וההבנה מתי לשים דגש על מה.

יש סיבה למה קבוצות ממשיכות להירקב בתחתית, לעומת אחרות, שגם ללא אמצעים רבים, עוד מתחזקות ונשארות טובות.
דוגמא אחת היא למשל אורלנדו. מאז הארדווי אין לכם רכז פרנצ'ייז. מניח שהם רצו את יאנג. בסדר. אבל אם לא הוא, אז תשקלו טרייד! יש לכם כבר את אייסק, גורדון, ווצ'ביץ' וביומבו. למה גם את באמבה עכשיו? הם מכניסים את עצמם לבלאגן כמו בשארלוט.

מהצד השני יש לנו קבוצה כמו בוסטון. אני בהחלט משוחד, אבל הריי לנו קבוצה שהבינה שבמצב הנוכחי שלה, אין צורך לבחור לפי חוק "השחקן הטוב על הלוח", אלא ע"פ צורך בקבוצה. הם צריכים סנטר אתלטי, שבמידה ויכול לחסום ולעשות הגנה, מה טוב? הם גם עשו זאת, גם במחיר של רוקי סוף סיבוב ראשון (שבמידה ולא תלך טוב, לא נורא שבזבזו אותה) וגם יש יותר כסף לביינס וסמארט לקיץ.
אם מישהו תהה – וויליאמס הוא סנטר לכל דבר ועניין. כמו טריסטן תומפסון. טיפה אנדרסייז, אבל האתלטיות, הפיזיות, מסת הגוף ומוטת הידיים הופכים אותו לסנטר מן המניין. במערעת כמו הסלטיקס, ועם ווטרן כמו הורפורד, אל תפלאו שזה יצליח לבוסטון. מה שכן, התרגלנו שהבחירות של בוסטון נראות נפלא (בגלל טייטום). עדיף פה לחשוב לטווח הרחוק ולא רק לעונה הקרובה.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 17:31:21

בול מה שחשבתי – אורלנדו צריכים רכז יחסית וותיק ואטלנטה תרצה סנטר, וכשהןא יכול לקלוע זה נהדר. תעלה את דדמון מהספסל אם תצטרך יותר rim protection. אתה גם ככה לא בונה הכל עכשיו בשנתיים הקרובות. דראפט הבא אולי ימצא הסנטר הצעיר ליד קולינס. לשנה הקרובה זה טוב עבור שני הצדדים.

zivovivo
zivovivo
23/06/2018 6:21:03
Reply to  יונתן .S.

גם קווין דוראנט נבחר שני
ונתוני הקולג שלהם מאד מזכירים

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 15:04:21

ואיך שכחתי!

פיניקס…שאפו. הצליחו להשיגנשחקנים גם לפי "הטוב על הלוח" מילאו צורך.

אפשר כעת לנסות לעבור להרכב מהיר ודינאמי, עם בוקר, ג'קסון, ברידג'ס ואייטון. רק שים להם שם רכז מנוסה ואיכותי והם על הגל.

רפיקי
רפיקי
22/06/2018 15:04:38

מישהו יודע אם יש משהו בדיבורים על הווארד בווריורס שרצים בכמה פורמים?

אפלטון
אפלטון
22/06/2018 15:08:15
Reply to  רפיקי

אף אחד לא באמת יודע, אבל מתנהלים מגעים לבייאאוט מברוקלין.
הווארד רוצה טבעת אז גולדן סטייט זו הדרך הבטוחה. בושה וכבוד עצמי זה כבר לא משהו שקיים בליגה.

רפיקי
רפיקי
22/06/2018 15:21:57
Reply to  אפלטון

מעניין.תודה

Ljos
Ljos
22/06/2018 15:31:20
Reply to  רפיקי

כדי שהווארד יתאים לגולדן סטייט הוא יצטרך לעשות את כל אחד מהדברים שהוא מסרב כבר שנים: להסכים לצאת מהפוסט, לעשות חסימות לאחרים, לא להיות מרכז ההתקפה, ללמוד לשמור על שחקנים שהם לא סנטרים כבדים. ולעשות את כל זה עם חיוך ולא להיות התגלמות גלולת הרעל שהעיפה אותו מרבע מקבוצות הליגה.

רפיקי
רפיקי
22/06/2018 15:06:14

יכול להיות מגניב..אם הוא מתפשר על החוזה הוא ג'אבל מגי משופר
מה שייצא מזה זה בעיקר מהלכי היילייטס

דביר
דביר
22/06/2018 15:10:30

יפורסם השאר?
מה עם ליאנג'לו בול?
סתם מעניין לדעת
תודה רועי

Ljos
Ljos
22/06/2018 15:38:07
Reply to  דביר

עכשיו תתחיל העונה הכי גדולה בכל הזמנים. עונת "ללוואר בול יש ילד/נכס שהוא שחקן חופשי". הו, האפשרויות. הו, ההדלפות והתלונות הישר מחדר המשא ומתן (לא חושב שהייתה פעם מסיבת עיתונאים הישר מתוך ותוך כדי המו"מ). הו, האם בכלל מישהי תציע לו?

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 15:12:59

תכלס? אני מהמר עליו במילווקי. אם לא שם, והווריורס איכשהו יזמכו על כך שהאופי שלו לא יפריע להם – גולדן סטייט תהיה האופציה השנייה אחרי הבאקס.

סוסים שחורים?

– פורטלנד (אם נורקיץ' לא חוזר).

– ניו אורלינס (גיבוי נואש לקאזינס).

– והאופציה החזקה כסוס שחור היא ללא ספק וושינגטון, במקום גורטאט.

הערבי
הערבי
22/06/2018 17:27:20
Reply to  יונתן .S.

אוי לראות אותו בוושינגטון עם טרבל מיקרז כמו וול בייל ומוריס זה מזכיר לי נשכחות בימי ארינאס את קריטינטון העליזים.
אסור לוויזרס להתקרב אליו זה יגרום לפיצוץ גרעני בחדר ההלבשה
גולזן סטייט היא האופציה המובילה לדעתי כי שם לפחות הוא בא מראש בידיעה שהוא שחקן משלים ואם הוא יפתח את הפה דרימונד ישבור לו את הלסת.
דאלאס גם אופציה
קליפרס אם ד.ג'ורדן עוזב
מילווקי גם אופצייה אבל קשה לי להאמין שיסכים ללכת לשם בשביל המינימום או בשביל חוזה לשנה

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 17:35:01
Reply to  הערבי

כשאני חושב על זה עכשיו – בודנהולצר מאמן מילווקי. אם הוא היה זם עדיין כשהעיפו את הווארד, אז זה לא יקרה, גם אם יכולים להציע לו יותר ממינימום.

אבוי באמת אם יגיע לחדר הלבשה הבעייתי גם ככה בוושינגטון, אבל אל תתפלא אם זה יקרה, כי קבוצות נואשות עושות מהלכים בהפטרה.
דאלאס אופציה מעניינת באמת. האם דווקא שם זה יילך? נראה לי שקרלייל ונוביצקי יאכלו עליו סיבוב…
הקליפרס עם דוק יכולים ללכת עליו. הוא מצליח לא פעם לנהל אגואים (עד שזה מגיע לבן שלו והרכזים האחרים..).

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2018 15:50:26

סחתיין על ההשקעה. תודה, רועי.

בשלב הזה, לנסות ולשפוט את איכות הכישרונות שנבחרו, זה חוטא לניסיון שנלמד לאורך השנים –
זוכרים את הביקורת על הבחירה בפורזינגיס?
(לזכותו של דדי צריך לציין שהוא מרגע א' כתב שזו בחירה מצוינת. ותודה למערכת חיפוש התגובות)
זוכרים איך כולם היללו את מיאמי על בחירתם בביסלי/ווינסלו?

מה שכן אפשר לשפוט זה את התנהלות הקבוצות.
מי לקחה סיכון, ומתי?
מי השיגה את השחקנים שמתאימים לשיטה שלה?
מי היו פרואקטיבים, ועשו מהלכים בניסיון לחזק את המועדון?
מי קפאו על השמרים?

נתחיל בדנבר. הם לקחו סיכון. הם לקחו סיכון על שחקן שיכול (אם יגיע או יתקרב לתקרה שלו) להפוך את הקבוצה מקבוצה "נחמדה" לקבוצה "מפחידה".

קפאו על השמרים:
הבולס. עם הבחירה ה-7 הם לקחו more of the same .
גבוהים לא חסרים לקבוצה. גם לא חסרו לפני כן (אולי היו יותר מדי?).
מה שחסר לקבוצה זה שחקן שיודע ליצור לעצמו מצבים, מישהו שלצדו הקו האחורי יקבלו חופש פעולה.

בחלקת ה-"בול פגיעה" צריך לציין את הסלטיקס, שבמקרה הטוב השיגו קפלה 2.0 , ובמקרה הרע?
אין מקרה רע. זו בחירה שאפשר רק לנצח אתה.

הקבוצות הפרואקטיביות הן אטלנטה, דאלאס, והסאנס.
נתחיל באטלנטה. מי שעוקב אחרי הקבוצה (אני מודה – יש לי פטיש מוזר עם הקבוצה הזו) יודע שהם "נדלקו" על יאנג.
כמה הוא באמת שווה?
לא אני, ולא אף אחד אחר מבין גולשי הופס באמת יודע.
אבל אטלנטה, הם באמת מאמינים שהוא שחקן שמשנה פרנצ'ייז. כמו קרי.
אז לא רק בחרו בשחקן "שלהם". הם גם השיגו בחירת דראפט עתידית.
לכל המבקרים, כל מה שיש לי לומר זה "זכרו את הטייטום".

דאלאס. גם הם יצאו תותחים. הם הלכו על השחקן שיכול לשנות את הפרנצ'ייז שלהם, מי שעלול להיות בבוא היום השחקן הטוב בדראפט.
אי אפשר לזלזל בקבוצה שהולכת בכוח על השחקן שהיא מאמינה שישדרג אותה.

הסאנס.
כן, אני משוחד.
כן, אני לוקה בווישפול ת'ינקינג.
אבל עדיין, צריך להסביר את המהלך של הקבוצה –
מי שעוקב אחרי הסאנס יודע שהמטרה של הקבוצה בטווח הארוך זה להחזיק קבוצת "אולר שוויצרי".
שחקנים בעמדות 1 – 4 שמסוגלים להחליף אחד את השני בהגנה,
שמסוגלים לעשות סוויצ'ים בהגנה ללא מצמוץ, שמסוגלים לרווח את המשחק.
הטרייד על ברידג'ס מקרב אותם למטרה.
זוכרים את התפקוד של PJ טאקר בפיינלס?
הוא שיחק בעמדה מס' 4 של הרוקטס, והיה לו חלק משמעותי בעובדה שהם היו ביתרון 3 – 2 מול אלופת הליגה בשנתיים האחרונות.
ברידג'ס מביא לסאנס שחקן פיזי, שמצטיין בהגנה, שמסוגל לשמור על עמדות 1 – 4, שמסוגל לקלוע מבחוץ.
נכון –
הוא חלש בכדרור. הוא לא מסוגל ליצור לעצמו מצבים.
אבל אלו לא התכונות שהסאנס חיפשו –
הם חיפשו את השחקן שיכול להשלים את בוקר וג'קסון בעמדות 2 – 3 – 4.
והם מצאו אותו.
כאשר לוקחים בחשבון שגם עמדת הסנטר אוישה בדראפט השנה,
אז הסאנס, עבורי, הרוויחו ציון 9+ (לא 10, מחמת ניחוס…).

יאללה, אני לא זוכר מתי חיכיתי בכזה קוצר רוח לליגת הקיץ!

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2018 16:39:32

לתחושתי, אנחנו נראה את ברידג'ס משחק לא מעט דקות לצדם של בוקר וג'קסון.
יש המון סימני שאלה –
,מי זה דאנדרה אייטון?

איזה PF יתפקד לצדו הכי טוב?
סטראצ' פורוורד קלסי שמרווח את המשחק (בנדר),
פורוורד אתלט שיעזור להפוך את הסאנס לקבוצת ריבאונד מפחידה (כריס),
או אולי שחקן כנף מזן ה-3&D (ברידג'ס)?

מה יהיה התפקיד של וורן?

מי יהיה הרכז של הקבוצה?

כאמור –
המון סימני שאלה, מעט תשובות.
כל מה שיש זה הכיוון הכללי שהסאנס מכוונים עליו.
והכיוון הזה הוא הרכב שמזכיר במשהו את זה של הרוקטס בשנה שעברה –
עם שוטינג גארד שיש לו חלק מהותי בניהול המשחק,
עם שחקני כנף 3&D בעמדות 3 ו-4,
עם סנטר (בשאיפה קצת יותר) אתלטי (ודומיננטי) שמנצל עד תום כל מיס מאצ', שמנצל עד תום את הריווח במשחק.

כמובן שהדרך עוד ארוכה.
בוקר עוד רחוק מהארדן.
אין רכז (בטוח שלא ברמה של פול).
ויש 2 רוקים בתצרף, רוקים שתרומתם עדיין עלומה.

השורה התחתונה, והפואנטה של התגובה שלי –
אותו כיוון עליו מכוונים הסאנס במהדורתם הנוכחית,
אחרי הדראפט, הסאנס לקחו כמה צעדים קדימה בכיוונו.

יוסי
יוסי
22/06/2018 20:01:11

מה שפיניקס צריכה זה שחקן כמו ג'רו הולידי שיהיה הרכז , טרייד שלו תמורת בריג'ס וורן ובחירת סיבוב 2 היה בחשבון אם הינו מפנים מקום בשכר בשביל שחקן שיהיה מוכן להגיע כמו לברון או ג'ורג.
את וורן גם מעבירים אינדיאנה תמורת בחירת דרפט .
במקום פיניקס הולך על סמרט או אקסום ,אפילו מנסה טרייד להביא את ניליקינה שלא מוערך בכלל בניקס

Benjo
22/06/2018 22:53:52
Reply to  יוסי

מתקשה מאוד מאוד לראות אותם עושים איזה שהוא טרייד על בריג'ס. זה עוד מוקדם לאמר אבל לדעתי הלילה יש בסאנס כמה אנשים מאושרים מאוד שלדעתי בונים עליו כאבן פינה במועדון הזה לא פחות ממה שבונים על איטון. זה מאוד מוקדם לאמר עדין והכל יכול להשתבש אבל אני מאמין שלפחות יתנו לזה צ'אנס. אם תסתכל טוב טוב על הנתונים של השחקנים בדראפט הזה ותתעלם לרגע מכל המפלצות והמוטציות הפיזיות שאיכלסו אותו והקוסמים למינהם (יאנג דונצ'יץ') ותתמקד בלחפש סתם שחקן כדורסל טוב לדעתי אתה תבחר בברידג'ס. יש לו הכל וזה נראה די מוכן. לי יש תחושה שפיניקס לא מאמינים שהוא אצלם ברוסטר.

יוסי
יוסי
22/06/2018 20:35:28

אופציה שפיניקס אולי צריכים לשקול , בריגס תמורת אנאובי מטורונטו שיותר מתאים לשחק גם כ4 D&3 יכול להיות מושלם ורק נשאר לפיניקס למצוא רכז

Benjo
23/06/2018 6:37:40
Reply to  יוסי

לגבי רכז : ברור דמה שיש להם היום זה לא משהו . לגבי פייטון אני לא יודע אם הוא הולך להישאר שם וגם אם ישאר לא יודע אם ישלמו עליו הרבה ויש מצב שאם ישאר אז יהיה רכז שני. לגבי יולס לדעתי הם מבינים כבר שהוא לא ממש אופציה . אוקןבו עושה רושם של מישהו ששווה לתת לו צ'אנס. אם זה לא יצליח זה אומר שעל רכז הם כנראה הולכים לשלם השנה. ראשית יש להם מקום מתחת לתקרה שנית הם יכולים לעשות טרייד על טייסון צ'נדלר שהנוכחות של איטון הופכת אותו לקצת מיותר ובכל מקרה החוזה שלו השנה יסתיים.
בכל מקרה יש להם גם סגל עם המון פוטנציאל וגם גמישות כלכלית. אם יצליחו להתנהל נכון בלי לעשות שגיאות השמים הם הגבול.

Avri
Avri
22/06/2018 17:06:50

״בשלב הזה, לנסות ולשפוט את איכות הכישרונות שנבחרו, זה חוטא לניסיון שנלמד לאורך השנים״.

ברור גיא. אבל זוהי עונת המלפפונים ומשחקים פה בנדמה לי בעיקר כי זה כיף, וגם כי אין הרבה על מה לדבר בשלב הזה של השנה. בסופו של יום כנראה שכמו תמיד, מתוך כל השחקנים האלו יצאו 3 שחקנים טובים ועוד בערך 8-10 שחקני רוטציה. די אפרורי ומשעמם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/06/2018 15:51:08

מנחם
מה עם איזה מעורבב לשבת
מתגעגעים.

Ljos
Ljos
22/06/2018 15:54:23

לגבי דנבר זה פשוט. או שכמו שכולנו מכירים את השמות סאם בואי ודרקו מיליצ'יץ', כולנו נצטרך בעתיד לשנן 12 שמות (מלבד דונצ'יץ') שנבחרו לפני פורטר. או שאוהדי דנבר יצטרכו לשנן את כל השמות שנבחרו אחריו.

מה שבטוח זה שלפחות בדנבר יש את החומר שיקל על הכאבים שלו.

Benjo
22/06/2018 19:04:34
Reply to  Ljos

הוא לא היה מוכן לחשוף את התיק הרפואי שלו אחרי שעבר ניתוח בגב. זו נראית לך התנהגות סבירה? למה שמישהו יקח עליו סיכון במצב הזה? בבחירה 14 אתה מהמר על זה. זה סביר. אבל להפסיד בחירות ראשונות ?
ואפרופו בואי מזכיר לך שמה שגמר לו את הקריירה זו פציעה. התנהגות סבירה של כל המנג'רים. ואם כבר אז מוצא חן בעייני שאף אחד לא בחר בבול. זה מסר יפה לאבא שלו וגם מראה כמה "מעריכים" בליגה את לונזו.

Ljos
Ljos
22/06/2018 19:17:41
Reply to  Benjo

לא, זה לא סביר, אבל אסביר את עצמי עוד קצת –
אם פורטר הופך לשחקן שהוא טוען שהוא, התיק הרפואי שלו יזכר בדיוק כמו הסיבה שבואי נבחר. גם שם הייתה סיבה מאוד לגיטימית.
אם פורטר נכנע לפציעות שלו, אוהדי דנבר יאכלו את עצמם וידברו על הבחירה הזו בעשרים השנים הקרובות, כי מההיכרות הקצרה שלי עם הפורומים שלהם, זה מה שהם עושים. Nugget life זה להאמין שחוק מרפי שונא אותך ולזכור לו את זה במרירות קלילה וצינית.

א.ב
א.ב
22/06/2018 20:21:51
Reply to  Ljos

אף אחד לא יאכל את עצמו. זו בחירה 14. לא היה אחריו ג'ורדן.

Ljos
Ljos
22/06/2018 20:37:15
Reply to  א.ב

תראו, אני יודע שזו לא הסאטירה הכי חזקה או ברורה שנראתה, אבל ניסיתי. אם הייתי אומר שכל אוהדי דנבר יוציאו את עינם הימנית, היה עובר?
אני מקצין את הדעות לפה ולשם לגבי הבחירה הזו כדי להגיד בדיוק מה שאתם אומרים – זו הייתה בחירה לגיטימית שבצידה הימור, היה לגיטימי מצד הקבוצות הקודמות לוותר עליו, והיה לגיטימי גם אם דנבר הייתה מוותרת עליו.

Benjo
22/06/2018 23:10:12
Reply to  א.ב

אז אנחנו מסכימים. אני מסכים שהבחירה שדנבר עשו היא טובה וזה הימור שהיחס סיכון סיכוי בו משתלם. אם האיש לא יחזור לשחק כדורסל אף פעם (צריך לקחת את זה כאופציה) או שיחזור תחת מגבלות שלא יאפשרו לו להיות מה שהיה אז זרקת שכר של בחירה 14 (לא גבוה מידי) ובחירת דראפט. אם היה נבחר בבחירות הראשונות 3-4 אז גם בזבזת בחירה עם פוטנציאל לאול סטאר וגם הרבה כסף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/06/2018 16:10:49

אהבתי מאד את "שחקן שיכול להיות שחקן חמישייה בגמר הקרוב"
הסלטיקס נהנו מן ההפקר ובראד ואיינג' בטח יעשה שיחות מוטיבציה עם וויליאמס ויעשו לו טיול בגארדן שילמד לאיזו מועדון ענק הוא הגיע. מחכה לראות מה הוא יכול לתרום בהגנה בליגת הקיץ. אם יסדרו לו את הברגים אז הרוויחו גם השנה בחירת טופ 10 בכלל בלי להתאמץ….

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2018 17:37:57

היופי פה הוא שזה גם הפסד שלו אם לא יבין. בוסטון לא ימצמצו איתו. בטח ככשנה הבאה יש מס' בחירות.

מאמין שגם במערכת טובה הרבה יותר (בחייאת…הוא שיחק 4 בA&M כשהוא קולע 43% אחוז מהשדה ולא קיים מהשלוש), וכזאת שהינה דורשנית יותר, עם שאיפות ועם ווטרנים, הוא יתאפס או יעוף.

כשזאת בחירה 27, אין לבוסטון מה להפסיד כלל. הרווח יהיה כולו שלהם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2018 7:46:21
Reply to  יונתן .S.

לגמרי מסכים. אם לא ישתפר ילך והסלטיקס לא הפסידו כלום! יוכלו גם להיפטר ממנו בתרייד אם לא יהיה מספיק טוב. אבל הוא כנראה יקבל את ההזדמנויות שלו.

דדי
דדי
22/06/2018 16:35:34

מבחינתי הקבוצה הכי מייאשת זו אורלנדו.
שנה אחרי שנה אחרי שנה של בחירות גבוהות, וכל מה שהם מצליחים להשיג זה סימני שאלה ופוטנציאלים.
הקינגס למרות הטעות המסויימת עם באגלי, עקפו אותם בקיץ הזה.

יוסי
יוסי
22/06/2018 20:08:46
Reply to  דדי

אורלנדו בחרו נכון השחקן הכי כשרוני על הלוח שלפי דעתי יכול להיות באמת כזה , טופ 3 שלי
לא רואה סיבה שלא יצליח ,,נתונים פיזיים מטורפים ברמת הפריק וחשוב מזה בחור עם שכל , שמעתי ראיון שלו ונשמע מאוד בוגר לגילו וגם שהיה באימון בפיניקס מקדונו אמר שהוא אחד השחקנים הכי פיקחים שהוא פגש.
לא רואה בו באבסט , מקרה גרוע רודי גובר מקרה טוב יואינג

מנחם לס
מנחם לס
22/06/2018 16:54:29

נהדר רועי. האתר לא יכול בלעדיך

zivovivo
zivovivo
22/06/2018 17:44:17
Reply to  מנחם לס

+1 תודה רבה!

גל אל איי
גל אל איי
22/06/2018 17:20:14

תודה רועי, סיקור נהדר. מיכאילוק (סיבוב שני 47) חותם לפי דיווחים על חוזה 2 ways עם הלייקרס כמו החוזה של יקיר האשך (וגם שלי) אלכס קארוסו. זה אומר עד 45 ימים עם הקבוצה הראשונה והשאר בג׳י-ליג.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2018 18:23:30

מת על קארוסו!
המקריח החביב הזה

דדי
דדי
22/06/2018 21:39:42

אני לא שמעתי על זה אז תסלח לי שאני מפקפק.
אני חושב שהתכנית לגביו היא חוזה רגיל.

אני כן יודע שהם החתימו על חוזה 2 WAY שחקן שהם כמעט בחרו ב 47 בשם מאליק ניומן.

Berch
Berch
22/06/2018 18:03:30

סיקור מעולה של הבחירות. הבאת בפירוט מטורף על כל אחד 🙂

דקסטר
דקסטר
22/06/2018 18:25:48

הדראפט הזה נראה לי כמו אחד החלשים בשנים האחרונות.
אפילו איטון הוא סימן שאלה יותר מקריאה.

מעניין לקרוא את הפוסט המקביל של שנה שעברה

רן הנרגן
רן הנרגן
22/06/2018 19:07:55

הווארד. ג"ס היא בערך קבוצה היחידה שיש לה סיכוי לאלף אותו בינה. חוזה מינימום לא מובטח. סיכוי טוב לטבעת. קח או ברח.

הייט אשברי
הייט אשברי
22/06/2018 19:08:07

נושא הווארד לג"ס רציני אם הוא יעשה buy out לחוזה שלו . אני לא מסכים שהוא יהיה רעל לקבוצה . הלוחמים יודעים לקלוט שחקנים ששמים עליהם סטיגמה. הוא יקבל עליו את התרבות האירגונית הבריאה של הלוחמים ויתרום הרבה דקות איכותיות .

החתול יובב
החתול יובב
22/06/2018 19:28:32

לא מצטרף פה בינתיים לשלל התשבוחות לברט בראון. לא באיינג'יות, בטח לא לדיבורי השושלת בטוקבקים.

שלוש שנים זה עוד הרבה זמן במונחי nba, מדובר בלבחור רוקי עוד שלוש שנים כן ? כלומר שיתחיל להגיע לשיאו עוד חמש-שש שנים.

מיאמי היא יעד חם לפרי-אייג'נטס. אף אחד לא יודע איפה היא תהיה עוד שלוש שנים. בטח שאי אפשר להעריך שייצא להם מזה בחירת לוטרי.

על פי דבריו של בראון בעצמו. זה בשביל טרייד. אם הבחירה הזאת הייתה החתיכה החסרה כדי להביא כוכב לפילי אז אחלה טרייד. אם לא, וברידג'ס הופך להיות שחקן טוב יותר מסמית. טרייד גרוע.

א.ב
א.ב
22/06/2018 23:07:49

בהנחה שפילדס רק תשתפר בשנה-שנתיים הקרובות, היא תצטרך נכסים לטריידים, אם בשביל להביא עוד רול פלייר, אם בשביל להפטר משכר, בחירת סיבוב ראשון זה אחלה נכס. יש גם משהו (לא וידאתי שנכון) שב – 21 יתנו לתיכוניסטים להבחר וזה יהפוך את הדראפט לאיכותי מאד.
כרגע אין מישהו שרואה (חוץ מפיניקס, שלא הוכיחו יכולות מיוחדות בתחום) משהו מיוחד בברידג'ס, אז זה טרייד מצויין לפילדלפיה.

יוסי
יוסי
22/06/2018 19:52:56

באמת לא מבין למה כוכבים כמו לברון וג'ורג לא רוצים לפליקנס .
דיוויס ג'רו ומירוטיץ זה בסיס אדיר תוספת של ג'ורג או לברון ומדובר בקבוצה לאליפות , קבוצה יותר מוכנה מבוסטון ופילי הבוסריות.
הפציעה של בוגי הוכיחה דבר אחד שכבר אמרתי מזמן שדיוויס צריך לשחק סנטר ולהיות עוגן הגנתי וגם בהתקפה הוא מנוצל יותר טוב .
בתכלס בוגי מיותר בקבוצה אך אין אופציות אחרות וגם באמת שאוהבים אותו בקבוצה והוא התחבר לארגון/עיר/קבוצה .
בתכלס סיין אנד טרייד של קאזניס עם וושניגטון תמורת אוברי גורטאט וסטורנסקי או פשוט פשוט תמורת פורטר יהיה בדיוק מה שהקבוצה צריכה .

KingJames23
KingJames23
22/06/2018 20:11:08
Reply to  יוסי

האופציה הראשונה שאני רוצה זה לברון לפליקנס. רשמתי את זה גם בדיוק שהסתיים הפינלס.
לברון ביחד עם AD זה פשוט חלום

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2018 22:55:31
Reply to  יוסי

שמעתם על המושג שנקרא תקרת שכר? הפליקנס לא יכולים להתחזק עוד בטח לא בכוכבי על כאלה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2018 7:50:47
Reply to  יוסי

יוסי אתה רציני?
אתה חושב שלזרוק את דימרקוס יהיה טוב לניו אורלינס?
אז אני אתן שני שמות, דייויס ורונדו. שניהם חברים טובים מאד של קאזינס ושניהם לא יאהבו מהלך כזה מצד ניו אורלינס….
למה להיכנס עם הראש בקיר??? שימצאו דרך להשאיר אותו וכולם יהיו מאושרים ויקפצו ללוול הבא!

יוסי
יוסי
23/06/2018 8:10:48

אמרתי שמאוד אוהבים את קאזינס ,גם אני אישית מאוד אוהב אותו ומחסיק ממנו כשחקן.
ברור לי שויתור על קאזינס יהיה רק תמורת חיזוק אמיתי, אני מאמין שבסוף הוא ישאר , מקצועית לא בטוח שזה מהלך נכון .
תכלס כמו שאמרת דיוויס וקאזינס חברים טובים ודיוויס רוצה אותו איתו וזה אומר מבחינת ההנהלה שחייבים להחתים אותו גם במחיר של חריגה בתקרת השכר.
דיוויס קאזינס ומירוטיץ תיהיה רוטציה הכי טובה של גבוהים בליגה גם יתן אופציה להוריד דקות לכולם .
בגדול יחתימו את בוגי רק חייב למצוא חיזוק לסמול פורוורד ולהחתים את רונדו .

אברבור שחור
אברבור שחור
22/06/2018 21:27:52

ציונים מחלקים בסוף השנה לא ביום גיבוש. לא נראה כדראפט יוצא דופן בכול מקרה.
דונציץ נראה קצת איטי לליגה וחוכמת המשחק שלו עוד דרושה הוכחה

א.ב
א.ב
22/06/2018 23:14:27

בעיני הקצנת עם הציונים של סקרמנטו ואטלנטה, יאנג יכול להיות מצוין, עדיין לא הייתי מוותר על דונצ'יץ', אבל זה לא טרייד כל כך גרוע.
אולי אני לא מבין משהו, אבל באגלי נראה לי הסיכוי הכי גבוה לבאסט מהחמישיה הראשונה, יכול לגמור טיירוס תומאס, הוא יהיה שווה 2 רק אם יפתח קליעה בדרך קסומה כלשהי.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
22/06/2018 23:45:06

רועי אתה גדול. תודה על הסיקור, לא הייתי בחיים באופן כללי ביומיים האחרונים ובכלל הרבה זמן כבר לא מעורב באתר כמו שהייתי רוצה, אבל כיף להיכנס ולראות את המקצוענות שלך ושל החבר'ה. אין על הופס

ליאור
ליאור
22/06/2018 23:45:46

תודה, רועי, על ההשקעה!

דדי
דדי
23/06/2018 1:36:37

Bamba number 5 –

*clears throat*
A little bit of Nikola at the five
A little bit of Mario on the side
A little bit of Aaron on the team
A little bit of DJ Augustin
A little bit of Elfrid (now a Sun)
A little bit of Isaac, number one
A little bit of Simmons, Jonathan
A little Iwundu makes me a fan
The Lando
@TheLando__
It appears Mo Bamba will wear #5 for Orlando. #MamboNo5

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 1:55:07
Reply to  דדי

יופי, מה עם הגרסה של המאבס ל-Luka?

דדי
דדי
23/06/2018 1:55:48

just don't ask me what it was

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 2:06:09
Reply to  דדי

if you hear something late at night
i just might…

דדי
דדי
23/06/2018 3:58:31

Hey Cleveland, you can get LeBron James Cavaliers jerseys for half price now. https://yhoo.it/2yC6Aay
3:45 AM – Jun 23, 2018
31
See Yahoo Sports NBA's other Tweets

המשגיח
המשגיח
23/06/2018 6:25:54

שאפו רועי

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
23/06/2018 12:32:01

הטור נפלא וגם התגובות
(שוב יצאתי דורון)

trackback

[…] ברידג'ס! לא מעט אנשים, כולל הח"מ, לא כל כך אהבו את הבחירה הזאת. לפחות לפי שני המשחקים הראשונים הוא מוכיח אחרת. ברידג'ס […]