חם מהתנור (עדכונים שוטפים): לופז בלייקרס, הווארד בשארלוט

בפוסט הבא נשתדל להביא את כל העדכונים האחרונים מהליגה:

*

גרג מונרו צפוי להשאר עוד שנה במילווקי, בה ירוויח 17.9 מיליון דולר, ולא להיות שחקן חופשי. העונה מונרו קלע 11.7 נקודות עם 6.6 ריב' במשחק (22.5 דקות בערב).

*

כצפוי, דוויין ווייד החליט לממש את אופציית השחקן שלו לעונה הבאה "מ-24 מיליון סיבות" (ישתכר בעונה הבאה 23.8 מיליון דולר), מה שאומר שהעגלה של שיקגו ממשיכה לשקוע עמוק בבוץ.

על רקע מספר הערות ותגובות נגד המהלך בהן נתקל וויד, הוא "צייץ" את תגובתו בטוויטר:

*

שחקן אחר שהחליט שלא לנצל את אופציית השחקן שלו (על סך כ-16 מיליון דולר), הוא פאו גאסול הוותיק, שצפוי להמשיך בספרס במחיר הנחה (יחסי), ולמעשה מפנה לקבוצה מקום מתחת לתקרת השכר, אם וכאשר ינסו להחתים שחקני חיזוק.

*

 לאחר 9 עונות במדי הנטס, ברוק לופז עובר דירה.

הסנטר בן ה-28, שקלע בעונה שעברה 20.5 נק' למשחק (כולל 1.8 שלשות למשחק ב-34%), עובר בטרייד מעניין ללייקרס ביחד עם בחירת דראפט (מס' 27), תמורת החוזה המופרך של טימופיי מוזגוב (בקרוב בן 31),  אבל יותר חשוב – דיאנג'לו ראסל.

מדובר בטרייד שהתקבל ברגשות מעורבים בקרב אוהדי הלייקרס, שחלקם תומכים בפרידה ממי שסומן כאחד משחקני העתיד של המועדון, בעוד אחרים חושבים שניתן היה לקבל תמורה גבוהה יותר, להשאיר אותו, או לפחות להשתמש בו כקלף בניסיון להנחית כוכב אחר בטרייד.

 

*

 זוכרים את הימים בהם דוויט הווארד נחשב לסנטר הטוב בליגה? זה בסדר, רק הוא זוכר…

הסנטר בן ה-31, שבכלל היה עסוק בלדון בעתידו של פול ג'ורג' בטוויטר, בטח הופתע לגלות שעליו לעזוב את ביתו שבג'ורג'יה ולעבור לשארלוט (ביחד עם בחירת דראפט מס' 31), שבתמורה תשלח להוקס את מרקו בלינלי, מיילס פלאמלי, ואת בחירת הדראפט שלה (מס' 41).

את תגובתו של הווארד עוד לא קיבלנו, אבל מי יודע, אולי המעבר הזה יעשה לו רק טוב…

Subscribe
Notify of
217 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אסף
אסף
21/06/2017 9:22:37

לגבי בטרייד של ראסל בעיניי לא רע בכלל בתור אוהד לייקרס,
ראסל לדעתי לא יתפתח לסופרסטאר, שחקן טוב+ בהחלט כן אבל לא מעבר לזה על הדרך להפטר ממוזגוב והחוזה שלו תמורת לופז לשנה אחת ועוד שנת חוזה שלפעמים רבות גורמות לשחקנים לתת הרבה יותר ממה שיש להם…. נשמע לי דיל הוגן ובעיקר קריצה ראשונה לג'ורג'
שאנחנו מתחילים לפעול ולבנות לקראת בואך, בנוסף נראה לי שהטרייד הזה גם די מסמן את הכיוון של הלייקרס כן ללכת בדראפט על לונזו בול. לגבי הטרייד של הווארד מסתבר שהבלון הזה שבשיאו הביא קבוצה לגמר הליגה לחלוטין התפוצץ, לאטלנטה לקח שנה אחת להתייאש אם ג'ורדן מחזיר אותו איכשהו לחיים כשחקן כדורסל לגיטימי הוא באמת ראוי לתואר אלוהים.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 9:25:43

לי המהלך מזכיר את המהלכים של הניקס ושל מיאמי לפני קיץ 2010.
תאורטית, הלייקרס יכולים בקיץ הבא להיות עם מספיק מקום מתחת לתקרת השכר בשביל 2 חוזי מקסימום.

רק צריך לזכור איך נגמר אותו קיץ של 2010,
ולשאול את השאלה:
הלייקרס, נראים יותר כמו מיאמי או כמו הניקס?

תודה, רון.

דובי
דובי
21/06/2017 10:01:13

אחת התגובות המצחיקות והרעות שלך. לשים את הניקס ומיאמי באותו משפט שמדבר על תהליך זה כמו… משהו שמשווה שני דברים שלא קשורים אחד לשני בזמן, במרחב ובהיגיון. אפילו שסיימת כמו שסיימת.
להתחיל כמו שהתחלת שובר לי את הלב.

אבי
אבי
21/06/2017 9:27:45

מקווה שברוק לופז לא יעזוב אותנו שנה הבאה בתור שחקן חופשי
זה הסיכון היחידי בטרייד הזה

scuc
scuc
21/06/2017 12:32:34
Reply to  אבי

ברוק לופז יבקש וכנראה יקבל חוזה גבוה (אם לא מקסימום),
לדעתי הלייקרס הביאו אותו בגלל שנשארה לו שנה אחרונה בחוזה וככה בקיץ הבא יהיה להם מלא מקום (כי מוזגוב כבר לא שם)

הערבי
הערבי
21/06/2017 9:31:28

אם הליקרס יצליחו להפוך את הבחירות של 27' ו28' לבחירת אמצע סיבוב ראשון אז הטריד הזה מוצלח מאוד.
עכשיו רנדל + דנג לאיניאנה תמורת ג'ורג

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 9:35:00
Reply to  הערבי

הלייקרס כבר הציעו לאינדיאנה את בחירות 27, 28, ואת קלרקסון.
רנדל + דנג כבר לא יקרה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/06/2017 9:35:25

היישר ל נטס… – "ולמלשינים אל תהי תקווה"

רועי ויינברג
21/06/2017 9:35:37

תודה רבה על הגיבוי. יש גם שמועות על טרייד של דיאנדרה לפניקס

ינון יבור
ינון יבור
21/06/2017 9:42:10

בהחלט מסמן את הדרך לכך שאת המפתחות לקבוצה אנחנו לא שמים בידיים של ראסל – ולומר את האמת – אני די שמח מזה. הוא לא השאיר עליי רושם טוב מדי בשנותיו בקבוצה. בעיקר רכז חסר יציבות שהוא shoot first, ועם בחירת זריקות מפוקפקת.
עם זאת, צריך לזכור שאת השחקנים הללו אנחנו שופטים על פי מה שהיו אמורות להיות שנותיהם האחרונות בקולג', ולא הראשונות ב-NBA. זה לא מופרך לראות רוקי של וואן אנד דאן מתחיל לפרוח רק בעונתו השלישית או הרביעית בליגה, כך שאולי עוד יתפתח מראסל משהו מוצלח יותר מרודי גיי של עמדות הגארד (וגם כאן אני לדעתי מחמיא לראסל).

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/06/2017 12:48:24

ינון אתה אוהד לייקרס?!
לא הייתי מנחש, אתה לא כל כך מתאים לטייפקאסט שלהם
🙂

ינון יבור
ינון יבור
21/06/2017 13:25:01

תינוק שנשבה… בידי מג'יק בשנות השמונים.
היו לי סיבות טובות להתחפר בשנים האחרונות.

אסף
אסף
21/06/2017 9:43:53

דיאנדרה ג'ורדן לפיניקס? הקליפרס מבינים שפול הולך לחתוך לספרס?
החליטו לפרק ולבנות מחדש?

Berch
Berch
21/06/2017 9:45:17

מזל ששארלוט לא רחוקה מג'ורג'יה 🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
21/06/2017 9:49:35

שאלה לכולם.

האם איגואדלה הוא נכס או נטל עבור ג"ס בנקודת הזמן הנוכחית?

קצת רקע לשאלה. ההנהלה לא רוצה לחרוג מסך משכורות של 125 מיליון כדי לצמצם בשנים הבאות את נטל המס על חריגות מהמון להרבה מאד וכדי להשאיר קצת מרווח תימרון להמשך השנה.

אחרי השכר של ארבעת הגדולים פלוס חוזים קיימים מגיעים לשכר של 105 מיליון.

אם איגואדלה מקבל מזה 12 מיליון נשארים 8 מיליון עבור 9 מקומות בסגל וזה לא מספיק. ליוינגסון זאזא וקלארק חייבים ללכת וגם האחרים יוגבלו למינימום.

אם איגואדלה הולך יש 20 מיליון לחלק בין 10 אנשים ואשר יהיה להשאיר אחד מבין ליוינגסטון וזאזא לבטח וכנראה שגם להשאיר את מגיי.

מה דעתכם?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 10:08:50

איגודאלה שווה בשוק לפחות 15 מיליון.

אבל המשמעות היא רק על הכיס של הבעלים.
בגלל שדוראנט יקבל (כך טוענות השמועות) 31,800,000$ ,
וקרי צפוי לקבל 36 מיליון (זכאי לחוזה של 207 מיליון ל-5 שנים).

וזה אומר שקרי + דוראנט + חוזים קיימים (קליי, גרין, לוני, ג'ונס, מקאו) = 106 מיליון.
זה מעל לתקרת השכר עוד לפני שאיגודאלה ולווינגסטון מקבלים פרוטה.
אפשר יהיה להחתים את ה-2 בזכות העובדה שדוראנט מסכים לקחת פחות מהמקס, ולקרי יש קאפ הולד נמוך במיוחד.
ככה לגולדן סטייט יש עדיין את זכויות הבירד על 2 השחקנים,
והם יכולים להחתים אותם בלי בעיה.
אני מאמין שה-2 שווים ביחד (אחרי הנחה) לפחות 15 מיליון.

שאר ההחתמות –
מינימום ו-MLE למשלמי מס.

כאמור –
שאר ההחתמות של הקבוצה בכלל לא מושפעות מכך שאיגודאלה ולווינגסטון נשארים או הולכים.

רן הנרגן
רן הנרגן
21/06/2017 10:26:24

גיא, מה שאתה אומר לגבי השנה הנוכחית נכון. לחריגות אין משמעות מעבר לגובה המס שהקבוצה תשלם דבר שנוגע רק לבעלים.

אבל וזה אבל גדול, לחריגה מעבר לתקרת הסינר (apron) יש משמעות קשה לגבי חוזים שהקבוצה יכולה לתת, דוגמא אחת היא שלילה של ההגנה של זכויות גילברט ארינס של הקבוצה לגבי שחקן כמו מקאו.

נוסף לכך ככל שזה נוגע לקנסות על חריגות שכר והגבלות יש הסתכלות על רצף של 4 שנים אחרונות. מי שעובר את הסינר ביותר משלוש מתוך 4 שנים נקנס עוד יותר.

ג"ס כבר חרגה בשנה שעברה. חריגה גם השנה תשליך על התקופה שבה יחודש החוזה של תומפסון.

לגבי הקנסות, לא מדובר במיליונים אלא בסכומים עשויים לעבור רף של 100 מיליון דולר

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 10:42:24

מדויק.
גילברט לקח את הסיכון, והביא לקליבלנד אליפות.

אין תחליף לאיגודאלה.
אם הוא לא חותם, בכל מקרה המקסימום שהקבוצה תוכל להוציא זה MLE למשלמי מס (חוזה אחד) + חוזי מינימום.

למעשה, לדעתי, לחתימה שלו ושל לווינגסטון, יש השפעה עצומה על יכולתם של גולדן סטייט להמשיך להיות קונטנדרים.

תקח את הקבוצה של השנה שעברה –
להחליף את איגודאלה, ווסט, זאזא, מקגי, ולווינגסטון בחוזי מינימום + MLE משלמי מס אחד, ולהישאר באותה רמה?
כמעט בלתי אפשרי.

מדברים המון על דוראנט וקרי.
אבל במשחקים 2 – 5 בפיינלס, לחמישייה של קליבלנד היה יתרון (קטן) על החמישייה של גולדן סטייט. ההבדל היה הספסל.

מיקי
מיקי
21/06/2017 9:53:32

שמועה שאני מפיץ – פורזינגיס, שנכווה אצל פיל ג'קסון, הבין שהפתרון הוא לשחק אצל פופ. אתמול בלילה, 02:47 שעון ישראל, נערכה פגישה סודית בין השניים בחווה מבודדת בסמוך לסאן אנטוניו. פופ התחפש לזקנה מזוקנת בכסא גלגלים, פורזינגיס התחפש לעמוד חשמל. במבטא המזכיר את זה של איוון דראגו מרוקי 3, פורזינגיס אמר לפופ "I want to play for you, ופופ השיב "OK". הניקס יקבלו בתמורה את מילס, קייל אנדרסון ותמונה של פורזינגיס עם הקדשה אישית מפופ לפיל ג'קסון. עם 27 נקודות (כולל 5 מ-6 לשלוש), 15 ריבאונדים ולא פחות מ7 חסימות במשחק השביעי והמכריע בגמר המערב נגד הלוחמים, פורזינגיס מוביל את הספרס לג'נטלמן סוויפ בפיינלס מול לברון ולהקתו.

מתן גילור
21/06/2017 10:10:13
Reply to  מיקי

השמועה בוודאות שגויה – איון דראגו זה רוקי 4. 😀

מיקי
מיקי
21/06/2017 10:17:05

🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 10:18:54
Reply to  מיקי

הם אכלו בפגישה פיצה?

דובי
דובי
21/06/2017 10:23:34
Reply to  מיקי

sounds like the Knicks

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2017 10:24:51
Reply to  מיקי

100+
2- (על קייל ומילס)

סה"כ 98+

יובל
יובל
21/06/2017 12:05:38
Reply to  מיקי

חחחחחחחחח ענק 10000+

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/06/2017 12:51:13
Reply to  מיקי

אח זה טוב!
(להגיד כמו שיאצק/בראבא היה אומר)

ינון יבור
ינון יבור
21/06/2017 13:30:51

אתה חושב שמישהו פה חוץ ממך, ממני ומגיא מכירים או זוכרים?
+100 על האיזכור

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 13:31:57

נעלבתי. מה אני לא מספיק זקן בשבילך.

דינגו
21/06/2017 14:22:40

גמני יושב בפינה בחושך לבד עם הנר ונעלב.
לדעתי לפחות 15% מהמגיבים באתר ילידי שנות ה-70 ודרומה.

דורון ניצל בנס
דורון ניצל בנס
21/06/2017 14:40:04

זוכר ועוד איך, גם קטעים עתיקים שהקפטן מביא
איך עגל אמר: אני בגיל שצריך משקפיים

אסף
אסף
21/06/2017 18:01:30

דינגו אני מילדי שנות ה-80 ומכיר, כנראה שכל מי שראה זהו זה עד תחילת/אמצע שנות ה-90 מכיר לדעתי.

dror2
dror2
21/06/2017 22:34:51
Reply to  אסף

גם אני מילידי שנות ה80. אין על יאצק!

יאיר
יאיר
21/06/2017 10:05:03

אני יודע שזה לא ממש מעניין אף אחד אבל מישהו יכול להסביר לי את הצד של ברוקלין? מילא לוותר על השחקן הכי טוב שלך בשביל פאקינג דיאנגלו ראסל אבל גם לתת בחירת סיבוב ראשון?! ולספוג את מוזגוב?! הם בכוח לא רוצים להשריר לעצמם אופציה לצאת מהחרא? או שבוסטון שולטת בהם??

דובי
דובי
21/06/2017 10:09:35
Reply to  יאיר

רק פסיכיאטר יכול להסביר את הקבוצות של ניו יורק, או מישהו שמתמחה בקוואנטים.

מלובני
מלובני
21/06/2017 10:13:13
Reply to  יאיר

+1 קראתי את הכותרת ולא הבנתי את ההיגיון מאחורי הטרייד
לופז שחקן מעולה

Smiley
Smiley
21/06/2017 12:52:15
Reply to  מלובני

לופז וברוקלין מיצו אחד את השני.
ברוקלין קיבלה שחקן צעיר ומבטיח במשכורת נמוכה וקיבלו סנטר (אומנם נגר) שיתן גוף ודקות מתחת לסל.
קיבלו את ראסל והקריבו את מוזגוב – טרייד טוב לשתי הקבוצות.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 10:14:56
Reply to  יאיר

טרייד מצוין עבור ברוקלין.

לופז היה עוזב בעוד שנה עבור כלום.
וראסל, אני מנחש שהם חשבו שהוא שווה יותר מבחירה של סוף סיבוב ראשון.
מוזגוב?
יש להם כל כך הרבה מקום מתחת לתקרת השכר, שזה בכלל לא משנה שהוא מגיע לקבוצה.
זה לא שהם יעד מבוקש לשחקנים חופשיים הקיץ…
ככה לפחות יש להם סיכוי לפתח שחקן שיהיה אבן הדומינו הראשונה בבניה מחדש.

בשביל להבהיר עד כמה זו קבוצה אומללה –
אחרי שמוזגוב מגיע,
יש להם 25 וחצי מיליון מתחת לתקרת השכר.

דובי
דובי
21/06/2017 10:24:43

מצד שני,אתה שם את הקבוצה בידיי הבטוחות של דיאנג'לו ראסל.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 10:30:36
Reply to  דובי

החמצת את השרשור בו דדי טען שראסל שווה לקיירי (לפחות).
אז לא, אני לא חושב שהוא יהיה קיירי.
אבל אני כן חושב שיש לו פוטנציאל של אולסטאר.
הייתה לו בעיה של בגרות מנטלית,
וכאשר לוקחים בחשבון את גילו הצעיר, ואת הקבוצה בשורותיה שיחק,
אז להמר על כך שהוא יכול לממש את הפוטנציאל שלו תמורת בחירת דראפט סוף סיבוב ראשון?
לי זה נראה כמו הימור סביר לחלוטין.

דובי
דובי
21/06/2017 11:14:15

סוף שנה, סביר שהיו דברים שהחמצתי.
לראסל אין בעיה של בגרות מנטלית. רוצה לאמור, השריטה נובעת מהאופי ולא מהגיל, תחושה שלי.
אולסטאר אולי הוא יהיה, אבל ממתי השתתפות באולסטאר מעידה על איכות השחקן?

עומר
עומר
21/06/2017 11:41:01

באיזה כתבה זה היה? אני רוצה לקרוא?

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 11:45:41
דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 12:07:36

1+ לכולכם כולל ההומור 🙂

אסף
אסף
21/06/2017 12:16:18

לא חושב שראסל יהיה אולסטאר מצד שני בערבות ברוקלין בהחלט יוכל להתפתח בלי ציפיות ולחצים לשחקן טוב מאוד+

דדי
דדי
21/06/2017 16:55:55

גיא, תמשיך עם השטויות והסטטיסטיקות כמה שאתה רוצה, אבל בוא נמתך את הקו בשקרים.

אם אתה לא מסוגל לקרוא ולהבין מה שכותבים לך – אל תנסה לתת לזה כותרת עבור אחרים.

הייתי מאד מדוייק, הגבתי לטענה מסויימת ואמרתי דברים מאד ספציפיים. לא מוכן שתסלף אותם.

אלא אם כן מדובר בשקר מכוון, ואז bring it. יהיה פה מאד מעניין.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:03:29

דדי,
3 תגובות מעליך מצורף קישור לדיון על ראסל.
enough said

ושקר מכוון?
אתה מתכוון למשהו בסגנון "בוקר לא שיחק/כמעט לא שיחק (לא זוכר מה בדיוק רשמת) בשבועיים האחרונים של העונה" ?

דדי
דדי
21/06/2017 17:16:27

לא, לא enough said שקרן.

תן לי ציטוט אחד שבו טענתי שראסל יותר טוב מכל שחקן שבכלל עלה לדיון – לא רק קיירי.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:20:58

אתה עכשיו מתמם.
לא, לא כתבת במפורש שדאנג'לו ראסל טוב פוחת או טוב ויתר ממישהו.
אבל הכנסת את הרשימות הבאות:

Andy Bailey @AndrewDBailey
Players who matched D'Angelo Russell's 3P% and PTS, AST and REB per 36 minutes through two seasons: Curry, Bird, Manu, CP3 & Harden…

Sam Vecenie @Sam_Vecenie
D’Angelo Russell was the first player 20 years old or younger to put up 15.5 PPG, 4.5 APG and 3.5 RPG in under 30 MPG game. That seems good.

To really understand the projection Russell’s career should take, we must look at how he compares to these star guards in their first two seasons in the NBA.
The first comparison will be to Damian Lillard. Lillard averaged 19.9 points, 6.1 assists and 3.3 rebounds in 37.2 minutes per game in his first two seasons . Lillard is one of the best guards in the league now and was off to a great start due to the high minutes he was playing.
The next comparison is MVP candidate Russell Westbrook. After two seasons in the league, Westbrook averaged 15.7 points, 6.7 assists and 4.9 rebounds per game. Just as Lillard averaged high minutes, so did Westbrook with 33.4 minutes per game.
The last guard for comparison will be Wizards star John Wall. Wall averaged 16.4 points, 8.2 assists and 4.6 rebounds per game. Wall’s minutes were right on par with Lillard’s as he averaged 37 minutes per game.

דדי
דדי
21/06/2017 17:23:44

כל כך קל לי להגיד את זה (בזמן שאתה חורש את הלינק בתקווה למצוא משהו לא קיים), כי אני יודע בדיוק מה אני חושב ומה אני לא חושב על ראסל.

עלתה טענה על ידי מישהו אחר לגבי המספרים שלו.
ואני הראתי שהוא צודק.

לא פחות, לא יותר.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:23:49

אז אתה מתחבא מאחורי אוסף נתונים שהוא בכלל לא שלך.

כאשר אתה משווה, פעם אחר פעם, בין דאנג'לו ראסל לבין שחקנים שהם במקרה הגרוע מהשורה הראשונה של שחקני ה-NBA,
אז מה אמורים להבין מהטיעון שלך?

דדי
דדי
21/06/2017 17:29:15

אני מתמם ???

או אתה – מנסה לכסות על מה שהוא דוגמא הסטורית בהופס לכך שהמושג "רפות הבנה" אשכרה קיים ?

לא מוכן שתטען שאני אמרתי מה שמעולם לא אמרתי.

זה שמבחינתך להשוות סטטיסטיקות של שחקנים בגילאים מסויימים זה לטעון שבעל הסטטיסטיקה היותר טובה הוא בהכרח השחקן היותר טוב ?
– זה כבר היחסים המורכבים (מאד) שיש לך עם סטטיסטיקות.

אני לא חלק מזה.

לא מוכן שתטען שאני אמרתי מה שמעולם לא אמרתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:30:42

דדי,
בדיונים בינינו היחיד ששיקר, בצורה ברורה גם אחרי שהנתונים המדויקים הוצגו ל,
זה אתה.

"כן, בוקר בדיוק לא הרגיש טוב במשחקים האלה בשבועיים האחרונים של העונה.
ועוד לא דיברנו על צ'אנדלר וברבוסה.
סורי, לא יכול לנהל איתך דיון רציני כשאתה משווה את הדברים שהסאנס עשו להשבתה של שני שחקנים מהגרועים בסגל כבר באמצע העונה, ומתעלם מכל מה שקרה בשבועות האחרונים.
לפחות קארמה שמה לב."

http://www.hoops.co.il/?p=98470

שקר ברור, לאור העובדה שבוקר החמיץ משחק אחד בלבד בשבועיים האחרונים של העונה.

דדי
דדי
21/06/2017 17:31:08

אתה אמור להבין שהמספרים שלו אכן מרשימים מבחינה הסטורית – שזו להזכירך הנקודה שחלקת עליה ושאני הגבתי עליה.

עומר
עומר
21/06/2017 17:33:13

תודה על הקישור. לא נאמר שם שראסל יהייה טוב מקיירי, אבל אכן היה דגש על כך שהמספרים מראים שהוא שחקן טוב. מה הדעה אז על הטרייד?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:34:25

ואחרי נשימה עמוקה,
אני לוקח את דברי בחזרה.

לא, אני לא באמת חושב שכוונתך הייתה לשקר.
ולא, לא הייתי צריך לרשום את דבריך שלא כציטוט מדויק.

מצטער.

דדי
דדי
21/06/2017 17:35:15

Ah yes, the old "deflection" defense

לא מוכן שתפיץ ותטען לגבי דברים שכביכול טענתי או אמרתי שמעולם לא נכתבו על ידי.

זה הכל.

דדי
דדי
21/06/2017 17:37:23

אוקיי, קיבלת עכשיו 100,000 נקודות.

באמת עושה רושם שטעיתי לגבי בוקר – לא מתכחש לזה.

ועניין קיירי נסגר כרגע. מעריך את זה.

עכשיו תן לי לחזור לבאסות שלי עם הלייקרס…

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 17:52:15

גיא אם ה-end game שלך הוא שדדי יודה בטעות, אז יש לך יותר סיכוי שקרמר יחזור בשאלה ויסגוד למפלצת הספגטי המעופפת

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 17:56:21

ועד שסיימתי לכתוב את ההודעה דדי *כמעט* מודה בטעות.
מפלצת הספגטי אף פעם לא מאכזבת

מתן גילור
21/06/2017 10:15:57
Reply to  יאיר

נראה לי שההיגיון הוא שלופז ברמת ודאות של 95% היה עוזב אותם בסוף העונה בה הם גם ככה לא יגיעו לכלום וראסל זה חוזה ארוך יותר ושחקן שלרוב יהיה יותר איכותי מבחירה 27.

אחד העם
אחד העם
21/06/2017 10:20:05
Reply to  יאיר

היטבת להגדיר את התהיות שהתרוצצו במוחי

א.ב
א.ב
21/06/2017 10:47:10
Reply to  יאיר

ראסל אולי לא מרשים כבחירה מספר 2 אבל בהחלט שחקן עם פוטנציאל, הרבה יותר טוב ממה שבדרך כלל מוצאים בסוף סיבוב ראשון.

לופז מסיים חוזה ואין להם טעם להחתים אותו מחדש באמצע בניה על חוזה ארוך (או שגם כך לא ירצה לחתום בקבוצה בבנייה) אז אפשר לגמרי לוותר עליו. לופז בשמועות טרייד כבר הרבה זמן ולא יצא כלום אז כנראה שלא מעריכים אותו במיוחד או שאין קבוצה שרוצה אותו ויכלה לתת בחירת דראפט גבוהה או צעיר עם פוטנציאל חוץ מהלייקרס.

מוזגוב לא נורא מבחינת ברוקלין כי יש להם מלא מקום בתקרת השכר , בשנתיים הקרובות הם לא הולכים לשום מקום ובשלישית יוכלו להעביר אותו כחוזה גדול נגמר תמורת נכס בתזמון שלא רע להם. אפשר גם לציין גישה לשוק הרוסי ואוכלוסיה רוסית גדולה בברוקלין כמשהו שיכול להשתלם כלכלית

מלובני
מלובני
21/06/2017 10:16:29

באופן כללי אבל שני העסקאות משדרות שהולך להיות מעניין , כבר שתי שמות לא רעים שזזים קבוצות , וזה לפני האקשן של הדראפט והנכסים של בוסטון , בכל אוף סיזן נראה שיהיה מטורף ואז יש איזה שהוא רגיעה , השנה בזכות גולדן שכל אחד מרגיש שצריך ללכת ALL IN או FOLD לגמרי נותן אקשן לדעתי

גור גולן
גור גולן
21/06/2017 10:20:26

אני עדיין לא החלטתי מול עצמי אם זה טרייד טוב. הכול תלוי בשלב הבא כי לא נראה לי שהם סיימו בזה! מה שכן כואב לי על ראסל…
המטרה הבאה – פול גורג

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2017 10:26:00

עשיתם צעד בכיוון הנכון

גור גולן
גור גולן
21/06/2017 10:49:52

לחלוטין אבל אם לא יקרה כלום אז נפלנו בפל

avri
avri
21/06/2017 11:53:35

בוא אני אעזור לך – זה טרייד מחורבן. נתתם פרוספקט ויצאתם בלי תחתונים.

גור גולן
גור גולן
21/06/2017 12:11:57
Reply to  avri

אם הם יצליחו להביא את גורג בזכות זה אז זה ישתלם

avri
avri
21/06/2017 13:24:52

חתיכת ״אם״! אבל לי זה לא באמת משנה – שנה הבאה יש לנו את הבחירה שלכם ושל ברוקלין – יש מצב שזה יהיה בחירות 1 ו2 כי הלייקרס וברוקלין הן בענק הקבוצות הכי גרועות בליגה כרגע.

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 13:34:52
Reply to  avri

למה אתה קובע את זה? העונה עוד לא התחילה בכלל…יש את הסאנס, סקרמנטו והניקס שנמצאות חזק יותר בתמונה לקבוצות הכי גרועות בליגה

דדי
דדי
21/06/2017 16:57:46
Reply to  avri

כל עוד הטרייד הזה עוזר לדפוק 2 בחירות פוטנציאליות של בוסטון – זה אוטומטית WIN WIN

avri
avri
21/06/2017 19:36:22
Reply to  דדי

פרט והסבר איך בדיוק הטרייד הזה דופק את בוסטון. גם אם תוציאו את הבחירה הראשונה בשנה הבאה (ויש מצב שזה יקרה!) אז אנחנו עדיין מסודרים.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 10:27:48

הטרייד הזה יוצא טוב ללייקרס אך ורק אם הוא מביא להם את ג'ורג'.
בלעדיו זה טרייד גרוע ביותר.
לגבי ברוקלין: לופז גם ככה לא בתכניות שלהם ולא בטווח הגיל שהם מחפשים לבנייה מחדש. ראסל שחקן מצויין כבר עכשיו והוא יכול להפוך לפנים של המועדון תחת אטקינסון. זה שהם לקחו אותו מוקדם בחוזה הרוקי שלו מאפשר להם לתת לו הרבה מאוד כסף אם יתפתח לסטאר והם בדיוק יפטרו מהחוזים הגרועים.
אשכרה הוציאו בחירה מספר 2 של 2015 על ברוק לופז ובחירה 27. מי שחושב שזה טרייד רע לברוקלין חי בסרט רציני

מלובני
מלובני
21/06/2017 10:31:14
Reply to  אפלטון

להשתמש בטיעון שהוא בחירה מספר 2 מיותר ,
במידה והטרייד היה אנטוני בנט על ברוק לופז ובחירה 27 לא היית טורח לציין שהם הוציאו את הבחירה מס1

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 10:38:04
Reply to  מלובני

ממש לא מיותר.
הלייקרס עשו טנקינג והסריחו כל השנים כדי לקבל בחירות לוטרי. לא כדי למסור אותם כחבילה יחד עם חוזים גרועים אחרים שחתמו.
זה שהיו צריכים להיפטר מראסל רק מראה כמה החוזה של מוזגוב היה רעיל.
מה גם שראסל לא באסט אלא בתהליך של מימוש הפוטנציאל שלו.
אינגראם לעומת זאת, למרות שאני מסכים שהפוטנציאל יותר גבוה, עדיין לא הוכיח שהוא לא באסט.

IDO
IDO
21/06/2017 12:41:32
Reply to  אפלטון

אינגרם הוא באסט. ראסל הוא גיימר. אני לא סגור שאינגרם מתאים בכלל לNBA

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 13:07:54
Reply to  IDO

סגור אחי
ממתי שופטים שחקן בעונת הרוקי שלו? במיוחד שהוא בן 19, וקלע 13.5 נק למשחק אחרי פגרת האולסטאר. ממש באסט.

הערבי
הערבי
21/06/2017 10:39:04
Reply to  אפלטון

זה בכלל לא טריד רע לברוקלין הם הרוויחו שחקן חמישיה טוב+ צעיר לשש שבע שנים שאולי יכול להפוך לאולסטאר בעתיד.
אני חושב שבנתיים שתי הקבוצות יוצאות די טוב בטריד שרק פריצה מטאורית של ראסל יכולה להוציא את הליקרס רע פה

גור גולן
גור גולן
21/06/2017 10:51:01
Reply to  אפלטון

מסכים עם אפלטון
הכול תלוי במהלך הבא של פול גורג

אסף
אסף
21/06/2017 12:18:18
Reply to  אפלטון

לא חושב שיש אחד שלא מסכים על זה אפלטון וגור, ברור שזו המטרה בסוף. גיא כתב את זה למעלה באחת התגובות הראשונות די ברור אז נותר רק לאחל ללייקרס לא לגמור כמו הניקס 2010.

הערבי
הערבי
21/06/2017 10:41:22

למה באתר לא עושים שירשור טרידים לקראת הדראפט כמו שעשו בטרייד דד ליין? זה היה אחד השירשורים הכי כפיים לקריאה

יוסי
יוסי
21/06/2017 10:58:41

מה שעצוב שלליקרס יש תחוזה של דאנג שהוא אפילו גרוע יותר מזה של מוזגוב , הלייקרס יותר מדי שאננים בסוף ג'ורג' יחמוק להם

דובי
דובי
21/06/2017 11:16:23
Reply to  יוסי

מה שעצוב זה שהניקס עושים הכל כדי שפורזינגיס יתחנן לברוח

avri
avri
21/06/2017 11:52:12
Reply to  דובי

אל תתבאס דובי, תסתכל על הצד החיובי של העניין. יש מצב שאוטוטו הרבה אוהדים ירוקים יהיו מאוד שמחים מהעניין וזה יהיה הכל בזכות הניקס ופיל ג׳קסון. ולשמח כל כך הרבה אנשים זה נקודה זיכוי בכניסה לגן עדן.

אוי כמה אני מקווה שדני השודד יוריד גם לכם את המכנסיים עם איזה טרייד על פורזינגיס…

לביא
לביא
21/06/2017 11:57:21
Reply to  avri

ממה שאני מבין ומוסרים לי פיל מתכנן להשתמש בנקודות הזכות לגן עדן.

שתי אופציות על הכף: פיתוי קבוצות לקחת את החוזה של נואה ותוספת לחוזה החדש של רוז כדי לכנע אותו להישאר. הדיווח מוסיף שהאופציה השנייה היא הבוערת יותר בעיני פיל שמשוכנע שרוז הוא היחיד שיכול לשחק משולשים לצד ווילי הרננגומז ורון בייקר, הביג תרי הגדולים הבאים.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 11:19:44

הגיגים להיום:

1. הטרייד של הלייקרס + איך משפיע על הסלטיקס (התמקדות צפויה על סקרמנטו ב-2019).

הלייקרס בעיניי לקחו סיכון משתלם אתמול בלילה. בין אם לופז נשאר או לא, הקבוצה כרגע תהיה תואמת יותר למשחק הריצה שלונזו מתאים בו יותר. במקרה הכי גרוע, הוא יעזוב והמקום מתחת לתקרה השכר יהיה גדול יותר. אגב, לא יהיה לו קל לעזוב את הלייקרס.
השילוב בין לופז לבול – התקפית, זה יכול להיות מצויין. הגנתית? לא מדברים על זה…
אגב, לופז גם נחשב בחור מצחיק (הפחות מצחיק מבין התאומים, אבל עדיין), כך שלכן תדעו – אם בול בלייקרס, אולי לפחות נצחק מהחיכוכים בין לופז לאבא בול.

2. מה קורה עם הבחירה של בוסטון?
ישנם 2 דיווחים שיצאו וגורמים לי להאמין שבמידה והבחירה נשארת בבוסטון, אני מאמין שניתן להבין כבר מהן העדפות הקבוצה וה-Mock שלה כעת. אחד, הוא ההכרזה הנוספת של ג'קסון מאימון עם הקבוצה. הוא לא רק רוצה מהם הבטחה שהוא הבחור שלהם בבחירה 3 (מבלי להתאמן אצלם עדיין, כן?), אך בנוסף לכך – הוא רוצה לדעת שהוא הבחור שהם קיוו לבחור גם עם הבחירה הראשונה. בנוסף לדיווח הזה, הדיווח השני שמעניין אותי הוא שאיינג' טען אחרי הטרייד שהבחור 3 שהם היו לוקחים גם ב-#1 הם יקחו ב-#3. זה גורם ש לי להאמין שהם כנראה ראו את אותו בחור לפני כן ואהבו את מה שראו. עכשיו, הדעה שלי יותר מתגבשת כאשר איינג' אניתו התראיין במהלך סוף העונה ואמר שמה שהוא מחפש בדראפט ובקיץ הוא שחקנים שיוצרים לעצמם התקפה. סקוררים נוספים. וכאן אני מאמין שה-Mock של הקבוצה כעת הוא זה:
1. ג'ייסון טייטום
2. ג'ונתן אייסק
3. ג'וש ג'קסון
הסלטיקס גם ככה לא בוחרים שחקן נטו על סמך התקרה ואם הוא הכי טוב שנשאר על הלוח. מעבר לכך, כשמסתכלים על זה יותר לעומק, ג'קסון לא באמת יוסיף משהו מעבר לבוסטון שכבר אין להם כעת. והוא דומה מאוד לבראון, כאשר הזריקה שלו גרועה יותר. כמה גרועה? בוא נגיד שזה באמת צריך להיות "דגל אדום" למי שבוחר אותו. המכניקה שלו גרועה משל בול, כי הוא לפחות קולע אותה ובכל אחוזים טובים מהקו. לכן אני מאמין שהם ילכו עם השחקן השלם יותר בטייטום. אפילו אייסק לפני ג'קסון, כי הוא יכול להיות בוודאות סטרץ' 4 ולא רק בסמוך בול, כמו טייטום. אבל הוא שחקן פחות שלם וידרוש יותר פיתוח. בעיקר פיזית. לכן כרגע טייטום אצלי הוא המוביל לבחירה של בוסטון, כאשר הם מקווים למצוא בו אופציה טובה בהתקפה, שיוכל ליצור לעצמו גם מצבים.

באטלר וג'ורג' – מי נשאר?
ישנם דיווחים שהמחיר על פורזינגיס מגוחך והניקס בעיקרון רק שומעים הצעות, לא מציעים אותו, ומבריחים את כולם עם דרישותיהם (רואים? השיגעון של פיל גם יכול להשתלם! מצטער…ניסיתי לעודד, מה נעשה.. ). אי לכך, השני שחקנים הכי קריטיים בשוק כרגע הם באטלר וג'ורג'. כרגע אני מאמין שרק אחד יעבור וזה PG13. באטלר מסר לקאבס שהוא מעוניין להישאר בשיקגו ובקאבס הוא לא ירצה להישאר בטווח הארוך. האמת? אני חושב שהוא גם מבין שזאת קבוצה עם שעון חול מעל ראשה והחלון שלה קרוב להיסגר. מעבר לכך, לפני שהבולס פנו לקאבס על באטלר, אינסיידר של שיקגו טוען שהם הציעו אותו לבוסטון תמורת הבחירה ה-3 שלהם ובוסטון סירבו. דבר זה אומר לי שההצעה לקאבס באמת הייתה אסטרטגית, כמו שהאמנתי, ואני חושב שאיינג', במידה ויילך על המהלך, זה יהיה תמורת הבחירות מפילי. בעיקר כשעושה רושם שהלייקרס הולכים להשתפר הקיץ וייתכן מאוד והבחירה של הדראפט הבא לא תמומש על ידי הסלטיקס.
אבל אני מתחיל לקרוא את התוכנית של איינג' – הוא רוצה כביכול להישאר קרוב לצלחת בצמרת, אבל לא לעשות צעד אמיתי על חשבון הבנייה מחדש תו"כ, כדי לבנות גם לטווח הארוך. ומקסימום, אם מהשוק החופשי מגיע שחקן או שמגיעה הזדמנות אמיתית לעסקה שבאמת באמת שמה אותם בטופ, רק אז הוא ישקול זאת.
לטעמי, נכון גם לתת את הבחירה השנה תמורת באטלר, אבל אולי בוסטון גם חוששת מכך שלא מדובר בקלעי טוב. טענה כזאת רק מחזקת בעיניי את האמונה שבוסטון רוצה את טייטום ב-3.

לסיכום בנושא זה – בעיניי, עדיף את Trader Danny מאשר Drafting Danny…הוא הרבה יותר חכם בצד הזה של העסקאות ואני פחות סומך על העין שלו כשמדובר על הדראפט, אבל הצוות אנליסטים שלו הוא אחד הטובים, בראשם עוזרו – מייק זארן, לכן ייתכן גם שבמידה וטייטום כן יגיע, הוא גם יפתיע, כמו שבראון הפתיע.
אבל הבאת באטלר תתרום יותר…בעיקר כאשר בסופו של יום, טייטום הוא גם סמול פורוורד ואז יש 3 כאלו בקבוצה, כאשר אולי קראודר יכול לשחק ב-4, אבל זה לא מהלך בריא למשחק שלם ולעומתו, באטלר יכול לשחק גם כסקנד גארד. מבחינתי זה מהלך חכם לשחרר עליו בחירות ואז קראודר, אבל כמו שאנחנו מתחילים להבין, דני מעדיף עדיין ללכת על הדראפט.

רועי ויינברג
21/06/2017 12:14:22
Reply to  יונתן .S.

ניתוח מעניין בקשר לבוסטון – יש לי הרגשה שגם הם רוצים להפטר מהבחירה

א.ב
א.ב
21/06/2017 12:46:37
Reply to  יונתן .S.

אהבתי את הניתוח.
מעניין הרעיון של אייזאק, מתחבר לי בגלל הפוטנציאל למה שחשבתי קודם, שאיינג' רוצה למצוא סטאר שיהיה בסיס לקבוצה להרבה שנים קדימה (כי בחירת כוכבים בדראפט היא האפשרות היחידה כמעט לבנות קונטנדרית ל-10-12 שנים ולא ל-3-4.
בזכות זה שהם כבר קבוצה טובה ושיש לו את הבחירה של השנה הבאה הוא יכול להמר על פוטנציאל ונראה לי (על סמך היכרות דלה מאד עם שחקני מכללות) שאייזאק יחד עם פולץ אולי עם התקרה הכי גבוהה ממי שמוזכרים בטופ 5 ובעמדה שאולי תראה אפילו דקות בבוסטון. מאחר ויש כל מיני אמירות על האופי של פולץ ואת העומס בגארדים, אז יכול מאד להיות שאייזאק הוא הבחירה אם מחפשים בבוסטון לקחת הימור פוטנציאל לפרנצ'ייז.

אז טרייד באמת האפשרות המועדפת אבל גם הימור כדי לבנות קבוצה לשנים קדימה הוא אפשרות מאד מעניינת.

Smiley
Smiley
21/06/2017 13:05:05
Reply to  יונתן .S.

ניתוח יפה
1. לופז כנראה ירצה להישאר בלייקרס כי הוא יראה את המהלכים שלהם בקיץ הבא (במידה ויצאו לפועל) ויבין זאת קבוצה חזקה שבנוייה להתמודד בצמרת.
כלומר אם מצליחים להנחית את ג'ורג' ובסיטואציה מסויימת את לברון – אין לי ספק שלופז מוותר על כסף כדי להישאר.
2. בוסטון – לפי מה שאתה אומר איינג' מחפש סקורר ולכן טייטום הוא החשוד המיידי. שחקנים מצידו של ג'קסון יש לו מספיק וכבר ראינו מה קורה לדוגמא מסוגו (MKG משארלוט).
אני חושב שהבחירה ה-3 תמורת באטלר זה מהלך טוב, ואני מאמין שבאטלר גם ישאר ככה ולא ירצה לברוח (כמו בקליבלנד שיש לה עונה אחת במידה ולברון נוסע מערבה).
בנוסף לבוסטון יש עדיין כסף לשחקן חופשי – היווארד בעמדת הSF.

avri
avri
21/06/2017 11:47:07

הלייקרס החליפו הנהלה אבל רוחו של קופצ׳אק לא עוזבת כל כך מהר מסתבר.
אני מבין שרצו לפנות מקום לבול, אבל קבוצה שבונה את עצמה לא צריכה שחקן כמו לופז, בן 29 שמקבל המון כסף בשביל להיות חור בהגנה מתחת לסל. על ראסל הם יכלו לקבל; לפחות, בחירת דראפט טופ 10 די בקלות. אם ג׳ורג׳ לא מגיע העונה (והוא לא יגיע העונה כי הלייקרס לא ישלמו על מה שהם יכולים לקבל שנה הבאה בחינם) אז הלייקרס בעוד שנה של הסרחות ולבוסטון יש שתי בחירות טופ 5 שנה הבאה.

לגבי ברוקלין – טרייד מעולה. קיבלו שחקן צעיר ומוכשר שזה בדיוק מה שקבוצה בבניה צריכה. הוא גם גאנר וזו תכונה שדי היה חסר שם.

על לופז עצמו אני בעיקר מרחם. עושה רושם שהוא מעביר את השנים הכי טובות שלו בבתי שימוש של קבוצות – מברוקלין ללייקרס, לא יודע מה יותר נורא.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 11:58:02
Reply to  avri

האמת אברי אני מבין את כוונתך, אבל אני חושב שגם עם ג'ורג' לא מגיע, הגעת לופז עדיין תורמת לבנייה מחדש, כי כל עוד לבנה תשתית נוחה ללונזו, הלייקרס מגשימים את המטרה הראשית לעונה הקרובה. כל מה שהם צריכים זאת עונת רוקי טובה שלו ולהראות שהקבוצה משחקת שיטה שחקנים יהנו בה. במצב כזה הדברים הטובים כבר יגיעו אליהם.

ולא משנה מה – לופז עם חוזה לעוד שנה תמיד עדיף על מוזגוב לעוד 3.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 12:03:08
Reply to  יונתן .S.

אברי ,יונתן
לופז פה כי הוא חוזה נגמר של 20 מיליון דולר והלייקרס יהיו עם מעל 50 מיליון בשנה הבאה לבזבז על FA וברור שהבחירה ה 27 נועדה לשמש את אינדיאנה בטרייד.
העסקה הזו תיסגר.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 12:16:31
Reply to  דקסטר

אני איתך דקסטר. אני מבין את ההיגיון כאן.

אגב, סתם מציין עובדה – אנשים רבים טוענים שמג'יק מנהל את המועדון והוא בעצמו חסר ניסיון – דבר שיגרום לעוד פאדיחות מצד המועדון, אבל הם לא מבינים שזה לא מג'יק שמנהל את המועדון, אלא פלינקה.
מג'יק הוא הפנים, הוא יתרום בגיוס שחקנים ובדעתו האישית, אבל בסופו של יום, את הפן המקצועי עושה פלינקה.

אם מישהו לא מכיר אותו, אז לא נורא. גם את בוב מאיירס בווריורס כמעט לא הכירו ואמרו שבתורה סוכן שחקנים הוא לא יצליח בתור מנג'ר….

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 12:21:46
Reply to  יונתן .S.

בדיוק.
מג'יק הוא אלוף בלגייס את האנשים הנכונים והוא וינר אמיתי.
הוא יתן למישהו אחר לנצח כל עוד זה מביא אותו לניצחון.

ופלינקה הוא כריש רציני.
כרגע הצמד מג'יק-פלינקה הוא הספלאש ברדרס של ההנהלות 😀

avri
avri
21/06/2017 13:19:32
Reply to  יונתן .S.

ובכל זאת, על ראסל הוא היה צריך להוציא הרבה יותר.

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 11:59:21
Reply to  avri

לא מסכים
אמנם לופז הוא לא שחקן שמביא ניצחונות אבל הוא כן כוח התקפי מעולה כשהוא בריא.
ראסל עוד לא הוכיח איזה שחקן הוא בליגה הזאת, בין אם הוא אולסטאר או קלעי שלשות מעמדה 1…
ולגבי ג'ורג' אני יצטט מישהו שאמר פה את מה שאני חושב – בשנה אחת יכולים לקרות הרבה דברים

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 12:03:49
Reply to  הקרייתי

"בשנה אחת יכולים לקרות הרבה דברים.."
(דקסטר, בלוגיסט באתר. אוהד לייקרס)

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 12:11:53
Reply to  יונתן .S.

חחחחח ענק אתה 😀 😀

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 12:13:05
Reply to  דקסטר

😉

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 12:15:30
Reply to  יונתן .S.

יש לך ח"ח ממני

avri
avri
21/06/2017 13:22:28
Reply to  הקרייתי

כרגיל, אוהדי הלייקרס לא מוכנים לראות באיזה בוץ הם נמצאים וכמו שדדי וקיי 700 עשו מראסל קיירי אירווינג החדש (מה שברור שהוא לא) גם עכשיו קצת מצחיקה ההתעלמות שלכם מהשווי האמיתי שלו (שהוא לא מבוטל).

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 13:41:47
Reply to  avri

הלייקרס כבר בבוץ 3 שנים, ולטעמי לפחות זה אחד המהלכים הכי טובים שקרו להם בתקופת הזמן הזאת. אם פול ג'ורג' יבוא ואני מאמין שהוא יבוא אף אחד לא יבוא למג'יק ופלינקה בתגובות.

k_700
k_700
21/06/2017 18:38:58
Reply to  avri

מה? איפה? מי?

אתה מבולבל, אולי זה בגלל התקופה הזאת בשנה שאיינג׳ צריך לבחור גבוה בדראפט ואתה בחרדות שמא יבחר שוב באיזה רול פלייר פוטנציאל שעושה הגנה?

avri
avri
21/06/2017 19:34:27
Reply to  k_700

ענק, הרגת אותי עם ההערה על איינג׳. באמת נראה שהוא עושה את זה די הרבה. אני רואה שלראות את הקבוצה שלך שוקעת בשיא חדש של ביבים מוציא ממך טוב. אני גם רואה שלהבדיל מאחרים, אתה דווקא רואה דברים כמו שהם ואתה לא מנסה לטעון שהיה פה טרייד טוב או שטות בסגנון הזה.

the comedian
the comedian
21/06/2017 11:53:40

http://www.nbadraft.net/nba_mock_drafts/141792/edit המוק הלפני האחרון המעודכן לגבי הטריידים שהיו הלילה, מחר מוק אחרון

זיו
זיו
21/06/2017 12:39:25
Reply to  the comedian

לגבי הקינגס שני השחקנים שלהם במידה והם פנויים הם פוקס וזאק קולינס. הם מעדיפים את קולינס על מרקנן. התאהבו בו כשבא לוורקאווט ומאז הוא די באנקר. הם צפויים לעשות טרייד של קבלת חוזה לא טוב תמורת בחירות. כנראה עם פורטלנד על החוזה של אוון טרנר. לקינגס יש קאפ ספייס אולי הכי גבוהה בליגה. הלילה יצא מהחוזה שלו לנגסטון גלאווי. כך שירדו עוד ח מישה מיליון מובטחים. צוחקים על דיוואץ אבל הבחחור יודע בול מה בוא עושה.

the comedian
the comedian
21/06/2017 12:54:59
Reply to  זיו

מרוצה לפחות מהעדכון לגבי הסיבוב השני שהוא עבר שיפוץ קצת יותר גדול מהסיבוב הראשון?

זיו
זיו
21/06/2017 13:24:51
Reply to  the comedian

לא מכיר את השחקן שבחרת לקינגס אבל מבייקון אני לא מחזיק.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 11:55:39

אחת המסקנות מכל הסיפור הזה שכנראה פולץ לא כזה גיים צ'נצ'ר אחרת אף אחד לא היה מוותר עליו. הוא כנראה יתפתח לשחקן טוב אבל לא כזה שמשנה מועדון. שוב אי אפשר לדעת אבל מבחינת כשרון גולמי זה רחוק מלברון, אנטוני דייויס דוראנט וכו.
שזה מחזיר אותי למה שאני תמיד אומר אם יש שחקן טופ 15 שאתה יכול להביא פשוט תביא אל תשאל שאלות.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 12:02:25
Reply to  דקסטר

מאיזה סיפור הגעת למסקנה הזאת? (שואל מהתעניינות, לא ציניות).

ולפי קולנג'לו, הסלטיקס בונים בכלל הדראפט הבא (מה שאני מתאר שהגיש שוב ביוני הבא על דראפט 19 חחח).

בכל מקרה, נראה לי שאחד מהדברים שאמורים לעורר בלייקרס מוטיבציה להשתפר הקיץ היא העובדה שהסלטיקס מחזיקים בבחירה שלהם אם היא נוחתת בין 2 ל-5 שנה הבאה.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 12:04:49
Reply to  יונתן .S.

מהסיפור שבוסטון החליפו בחירות עם פילי.
הרי כל העונה ז**נו את המוח פה על פולץ ואני אמרתי ששום שחקן בן 19 הוא לא פקטור בליגה הזאת לפחות 3 שנים ראשונות.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 12:12:28
Reply to  דקסטר

אבל לא מדובר פה על להיות פקטור עכשיו, אלא מה הפוטנציאל הגלום בך – זה שיקבע איזה בדיוק פקטור תהיה בעוד מס' שנים?

ע"פ תחושות הסלטיקס, פולץ הוא לא דוראנט, טאונס או דיוויס ולכן הם העדיפו לרדת בדראפט. מעבר לכך, הם כנראה רואים עוד דברים שאנחנו לא חשופים אליהם ולא חושבים בצורה חד מימדית, כמו אוהדים רבים, נטו מבחינת כמה כישרון יש לו. הם חושבים על שילובו ברוטציית הגארדים העמוסה, על אם נכון לו להיכנס לסיטואציה מורכבת ויוצאת דופן לרוקי ברמתו, בקבוצת צמרת? יש המון משתנים והשאלה אם הם ישפיעו בסוף? חלקם כבר לא ישפיעו, כי כמו שרשמתי אתמול – פולץ של פילי לא יהיה מה שפולץ של הסלטיקס אמור היה להיות.

בשורה התחתונה – אנחנו נראה כבר בעתיד כמה זה ישתלם לבוסטון, אבל רבים יסכימו עם העובדה שכרגע פולץ מוכשר במיוחד, אך לא בעל פוטנציאל זהה למה שדוראנט, טאונס לאחרים הראו שהפכו אולם לקונצנזוס וודאי כל כך ברור, כי זה נראה שהם באמת יהיו כוכבים בליגה.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 12:19:23
Reply to  יונתן .S.

הפוטנציאל הגלום הוא שהוא כנראה יהיה שחקן טוב אבל לא טופ 10 בליגה.
ובדיונים הקודמים שלנו ועם אחרים העדפתי תמיד לתת את הבחירה תמורת סופרסטאר מוכח כמו באטלר.

זה רק נראה שיש לך מרווח תמרון יותר גדול ממה שזה נראה אבל תראה מה הולך בליגה. אי אפשר לחשוב קדימה לכן כל מנהל שחושב יותר מדי קדימה סופו לפספס את ההווה. בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

פתאום באטלר רוצה את הקאבס. פתאום הלייקרס חזק במשחק, פתאום פיל ג'קסון מחפש טרייד על פורזינגס, פתאום גריפין מפוטר ועוד אלף ואחד דברים שקורים..

לאסוף שחקנים בינוניים כל GM יכול.. טוב כמעט.

אני בטוח שאז המחיר של פולץ היה יותר גבוה דיברו עליו כהכי טוב מבין הדראפט הכי טוב מאז הדרפאט של לברון.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 13:08:21
Reply to  יונתן .S.

דקסטר, שוב כמו בכל דיון שלנו בנושא הזה – אני מבין את דעתך לחלוטין.
אבל, גולדן סטייט די טרפה את הקלפים וערערה את צמרת הליגה.
לבנות פשוט לשם בניית הווה לא משתלם לקבוצות אם זה אומר פשוט להיות בגמר/גמר המערב.
בנוסף לכך, אתה ואני רואים שאין באמת הרבה שחקנים כרגע בליגה ששווים המון וגם ניתנים להעברה. מה יש שם? באטלר וג'ורג' פחות או יותר. כל השאר לא טובים מספיק/לא ניתנים עדיין להעברה/לא מתאימים או לא נחוצים לסלטיקס.
אין ספק שאיינג' לוקח פה סיכון גדול שעלול להשאיר אותו בלי תחתונים בסוף, אבל הנוכחות של הווריורס היא עניין מורכב בהחלט. מה שכן, אני באמת חושב שעם כל השטויות שהקאבס עושים כרגע והעובדה שהספרס והרוקטס לא מזיזים כלום – שהסלטיקס יכולים למצב את עצמם עד תחילת העונה כמתחרה הגדולה לווריורס. גם אם הקאבס יהיו בעלי סטאר פאוור גדול משלהם. כי הם בנויים כרגע בצורה טובה מול גולדן סטייט. בהחלט יותר מקליבלנד.

ומאידך, כשמדובר בבאטלר אני באותה דעה כמוך – הלוואי והוא יגיע. אחד השחקנים האהובים עליי מחוץ לבוסטון.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 12:10:10

תודה לרון טחן הענק, מת על חם מהתנור תמיד, (של רועי ורון..)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 12:15:18

יש אחלה תגובות כאן וגם אצל מולי לא
(גיא ברחך ומולי בתגובות קורעות במיוחד
אפלטון בהתרוששות דימיונית (אם יחזיר את הכסף למתלוננים)
🙂
"לא תלך בעצת רשעים"
גיא הרשע מנדב את כספו של אפלטון
הומור ענק

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 12:17:05

אפלטון כבר כתב את זה,
אבל לא כתב את זה עד הסוף –

המהות של הטרייד היא שללייקרס יהיה בשנה הבאה מקום ל-2 חוזי מקס.
ג'ורג' ולברון.

הלוואי וזה יקרה, רק בשביל לקרוא את התגובות של אוהדי הלייקרס שמאכלסים את שורות ה-"ללל"…

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 12:19:03

וואיי זה יהיה קורע…. (וגם מעניין לראות).

מתן גילור
21/06/2017 12:19:57

הם פשוט יישארו במפרץ עוד כמה עונות. 😉

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 12:26:34

1+ לאפלטון גיא מתן ועידו, זה יהיה קורע 🙂

עידן
עידן
21/06/2017 12:46:22

אני לעולם לא אהיה לטובת לברון.מקווה שינחת בסופו של דבר בקליפרס.גם לברון בגיל 34 זו לא מציאה כזו גדולה.השאלה האמיתית היא האם גיא סומסום עגל אפלטון ושאר האנשים שהלכו עם לברון גם למיאמי ובחזרה לקליבלנד יהפכו פתאום לאוהדי לייקרס

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 12:48:53
Reply to  עידן

האמת שגם זה יהיה משעשע (מאד) לראות.
טוב מכיוון שהסאנס לא צפויים לחזור לעניינים עד אז אני כבר מזמין מקומות בשורה הראשונה.
make it happen

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 12:52:44
Reply to  עידן

בכנות –
זה תלוי בסאנס.
אם הם ממשיכים במגמת ה-"מקדונואיזם" שלהם, ושוב יתחרו על המקום האחרון בליגה,
אז יש סיכוי סביר ששוב אדלג מעגלה אחת לשנייה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 12:53:39

אבל ללייקרס!!!???
זה על גבול הבלתי נסלח.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 12:58:32

ספרס, זה בלתי נסלח.
לייקרס?
התמודדנו לא רע מולם לאורך השנים.
מאז שאני אוהד אותם, המאזן מול הלייקרס הוא 4 – 3 לטובתינו,
כאשר לא הייתה סדרה דרמטית שהפסדנו כאשר היינו מעומדים למשהו.
הכי קרוב להגדרה זה 2010, ואז כבר היינו קבוצה גמורה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 13:09:07

רק על ההשפלה של שנות ה-80 אי אפשר לעבור בשתיקה לנצח. חוץ מזה להזכיר לך את הפלייאוף האחרון שלנו? את הנקמה על הספרס השגנו.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 13:16:22

במחצית הראשונה של שנות השמונים, היינו ילדים.
עבורי הסאנס זו הקבוצה שניצחה ב-90' את הלייקרס למרות שהם היו מס' 1 במערב.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 13:20:10

שיהיה אני גדלתי על תיאוב הלייקרס והניצחון מולם ב-1990 היה רגע צרוף של אושר. אבל בשם המטה-וורלד פיס איך אתה יכול לשכוח את הפלייאוף האחרון?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 13:32:24

זוכר מצוין.
קובי האכיל אותנו מרורים.
אני לא חושב שהייתה לקובי סדרה טובה יותר בקריירה מאשר אותה סדרה נגד הסאנס.
והאייר בול של קובי, זה שהסתיים בסל ניצחון של ארטסט,
הוא הגיע אחרי שהלייקרס הצליחו לאבד יתרון של 20 נקודות?
(לא סגור על זה)

לא קרוב לצריבה שנשארה לי ב-2007

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 13:34:15

הקבוצה של 90'. אכן אושר צרוף.
בעידן של או אליפות או בנייה מחדש,
כיף להיזכר בקבוצה שבאמת לא הייתה מעומדת למשהו,
אבל קבוצה שהמילה שהכי נכונה עבורה היא "משמחת".

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 13:47:24

שכחתי שאתה ממש היית שם בזמן אמת.
ברור שלאוהדים המקומיים הלייקרס זה טאבו.

עידן
עידן
21/06/2017 13:01:45
Reply to  עידן

לונזו יכול לשחק בקו האחורי עם ווסטברוק?כי ווסטברוק חופשי ב2018 ולא נראה לי שישאר באו קיי סי במיוחד אחרי שדוראנט לקח אליפות והוא נתקע מאחור כמו כן ידוע שהוא כמו פול גורג מהאזור.אז אם קו אחורי של לונזו ווסטברוק אפשרי בתוספת פול גורג בעמדה 3 זו כבר התחלה טובה

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/06/2017 16:06:52
Reply to  עידן

אני אוהד יוסטון.
במאבק מזרח-מערב אני בעד המזרח כל עוד יוסטון לא מעורבת.
אם לברון יעבור ללייקרס, קליפרס, או כל קבוצה אחרת במערב, אאהוד אותה יותר מאשר את ג"ס, זה בטוח. אבל לא במקום יוסטון כמובן.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 16:31:02

אני צריך שתסביר לי פעם את המקור להטיה המוזרה הזו.

א.ב
א.ב
21/06/2017 14:21:37

1+

יואל
יואל
21/06/2017 16:09:44

גיא אתה מרושע,חחחחחחח

איציק שפיציק
איציק שפיציק
21/06/2017 12:19:58

מצחיק לראות איך אוהדי הלייקרס שמתיימרים לדעת ולהבין הכל כמו דדי וקיי 700 פמפמו לנו במשך שנתיים שראסל הוא הכוכב הבא וברגע שהלייקרס שלחו אותו בטרייד בשביל אותו לופז שהיה בדיחה מהלכת מבחינתם םתאום ראסל הוא לא שחקן כזה טוב..

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 12:24:07

זה באמת מצחיק, כי אני אישית עוד לא ראיתי תגובה של דדי לנושא ו K700 לא אמר שראסל שחקו לא טוב (רק שהוא לא רואה אותו כשוטינג גארד).

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 12:34:27

דדי חייב לנו דין וחשבון, הרי הוא כרגע "הכינוי של מייקל"
אגב, נקרעתי אתמול מהשילוב הקטלני של השיחה בינכם
(כמו בין אלוהים למלאך מיכאל או המלאך לוציפר)
אגב לוציפר הוא בכלל לא רשע כמו שחושבים,
אלא רק רצה להוסיף חומר לעולם הרוח, טכנולוגיה, אלקטרוניקה
כלי עבודה…
בתפקיד המלאך המתמרד לוציפר יכול ליהות גם דדי או עידו
אפילו אני מוכן לקחת את התפקיד
הוא לא רשע
פשוט היו עליו פייק ניוז, ואין פירסום רע
🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2017 12:41:12

אני מבין שנפגשתם.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 13:49:09

🙂 חיוך גדול. האמת שבתאוריות מסוימות המלאך לוציפר
החביב קיים בתוכנו כמו האלוהי ותבונת המלאך מיכאל,
לפני שהיה חומר היתה רוח
לוצי פשוט רצה שנחיה בסוג חדש של ניסוי
עולם החומר מיכאל היה נגד, אך האלוהי ומיכאל נתנו לו אור
ירוק, וזה חלק קטן מסיפור יצירתנו, ע"פ תאוריות ואמונות מסוימות.
נפגשנו כנראה וזה לא במודעות שלי (אין לי זכרון כזה אך יתכן
וזה קיים בכולנו) 🙂
הוא לא רע ולא רשע כנראה הייטקיסט מתקדם/מהנדס על.

פאקו
Admin
21/06/2017 14:00:06

דורון, נעלבתי בשם ההייטקיסטים.

דורון ניצל בנס
דורון ניצל בנס
21/06/2017 15:02:42

🙂 🙂 לפאקו הנהדר
איזה שיימינג לוציפר עבר,
כנראה העולם היה ללא חומר בכלל ללא כדור הארץ וללא כוכבים
אחרים, גם כוכבי האתר לא היו ולא יכלו לדמיין אפילו כוכבי כדורסל
הכל היה מעבר לזמן ולמרחב
לא היה זמן ומרחב
פשוט לא.
ואז לוציפר ביקש להמציא עולם פיזי עם המצאות חידושים ובלגן
לפני זה לא היו שום בעיות, כי בעולם אנרגטי אין בעיות
הוא לא היה רע ממש לא
פשוט עולם כזה ייצור בעיטות של רעב מחלות מלחמות שיברון לב
תאוות בצע שקשה לקנות דירה נורמלית…
הקיצר השטן לוציפר או בשמותיו האחרים, עבר שיימינג קשה
והאשימו אותו שבגלל שמתקיים עולם פיזי יש בעיות,
אך הוא לא אשם בחילוקי דעות והשחיתות שבעולם
אלא אנחנו.

k_700
k_700
21/06/2017 18:54:23

אתה מבין את הבעיה פה? אחד יכתוב את זה אחרים יראו את זה כעובדה ברורה.
הוא שחקן עם פוטנציאל גדול(יותר מאולסטאר), עדיין צעיר בגיל ומאוד תלוי במערכת ובמאמן שיאמן אותו(לא מהכשרונות הברורים האלה סטייל טאונס או דייוויס שלא משנה איזה פיתה בזעתר תאמן אותם אתה יודע שגדלים פה כוכבים).

מדבר אחד לא התלהבתי מעולם וזה מלשחק איתו שוטינג גארד למרות הנטייה שלו לזרוק הרבה והמכניקה היפה בזריקה(גם אחוזים לא רעים).
וזה לא בדיעבד, בכל דיון שהיה לי פה פ דדי תראו אותי נגד פיתוח שלו כשוטינג גארד על אחת כמה וכמה לצד בול.

אז זה הופך אותי לאחד שלא מחזיק ממנו? זה כמו להכניס לי מילים לפה שאני לא מחזיק מלברון אם מישהו יחליט לשחק איתו pf ואני אהיה נגד.

הטרייד טוב לנו כי-
1.
נותן את כל המפתחות לבול.
2. גורם לנו להיות תחרותיים יותר ומזיין את בוסטון לקראת השנה הבאה(מי יודע אולי אפילו הנטס ישתפרו).
3. לגמרי מעיד על כוונות ללכת על גורג כאן ועכשיו שזה נהדר.
4. רק בסעיף 4. זה הפרידה מהחוזה של מוזגוב שאגב טענתי בשנה שעברה שאם נרצה זה יקרה הרבה יותר מוקדם.

זה שלופז בשנה אחרונה לחוזה? רק מעלה אצלי נקודות לזכות הטרייד הזה כי נקבל לופז מכוון מטרב שמשחק תחת מאמן התקפי וגארד שאמור להןציא ממנו המון.
הפחד הזה שלופז כאילו יעזוב בשנה הבאה? לא קיים.
אף שחקן לא ירצה באמת לעזוב לייקרס שהיא כבר טוב ועם נכסים טובים שמתחילה לדלג על השלב הראשוני בבנייה.

הוא גם לא מבוגר, בן 28 עם סגנון משחק שגם ככה יכול להשאיר אותו עוד שנים רבות בתפקיד שלו.

avri
avri
21/06/2017 20:03:21
Reply to  k_700

לופז בן 29. איך בדיוק דפקתם את בוסטון? אתה חושב שהטרייד הזה יהפוך את ברוקלין לקבוצה נורמלית? הם עדיין הכי גרועים בליגה, ובפער. הלייקרס אחריהם.

IDO
IDO
21/06/2017 12:36:08

הלייקרס ממשיכים לעשות שטויות. את ראסל דיאנג'לו? אתם צוחקים עליי?

אחד הגייימרים של הליגה? שום כשרון לא יכול ללמד איך לנצח משחקים צמודים. זה או שיש לך את זה או שאין. יהיה נחמד לראות את ראסל ולין ביחד.

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 12:40:18
Reply to  IDO

את מי ראסל ניצח?

אלי
אלי
21/06/2017 13:05:26

איזה טרייד מחורבן .
אם הלייקרס הסכימו להקריב שחקן כמו ראסל אז למה לא על ג׳ורג׳? ביחד עם עוד כמה דברים.
טעות רצינית
אני לא יודע אבל אני מקווה שיש המשך למהלך הזה

k_700
k_700
21/06/2017 18:56:43
Reply to  אלי

כי זה היה נכנס ללקסיקון של המבלכים הכי מטופשים בהיסטוריה של המשחק לנסות להביא את ג׳ורג׳ במחיר כזה כשלכולם ברור שהמליר שלו הוא בחירת סוף סיבוב ראשון עם שחקן של תקרת רול פלייר.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 13:33:57

הטרייד של הלייקרס רק ממחיש כמה הדבר הכי חשוב בליגה של היום זה לא לעשות חוזים גרועים שיתקעו את הגמישות הכלכלית של הקבוצה לשנים (אהה אהה נואה).
מה שכן, כמה שכיף לרדת על הלייקרס עכשיו, וכמה שעדיין יש להם את החוזה של דנג כמו עצם בגרון, הם חזרה במשחק של הגדולות.
כל ההופלה סביב הדרישה של ג'ורג' והספינים על לברון וראסל החזירו אותם להיות יעד לשחקנים חופשיים.
קבוצה כמו לייקרס לא בונים דרך הדראפט, אין לאנשים שם את הסבלנות ולא את הרצון. לכן הם חייבים לעשות מהלך על ג'ורג' עכשיו כמה שיותר מהר שיהיה האבן הראשונה בדומינו. שנה הבאה קאזינס ובום יש להם כבר קבוצה רצינית להעמיד.
אם יחכו יותר מדי לאבן הראשונה שתגיע הם עלולים לבזבז את ההזדמנות

דורון ניצל בנס
דורון ניצל בנס
21/06/2017 13:54:37

אמש היה לי רגע של חמלה על הלייקרס (רק בגלל האוהדים שלהם
כאן)
הרופא גילה לי שזו תיסמונת קשה ומחלה חשוכת מרפא,
נתן לי לקרוא את מגיבי ההופס שוב ושוב, לראות את קובי פרימדונה,
וזהו ניצלתי נרפאתי
כמה כיף לחבוט בלייקרס

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 13:58:16

טוב עוד לא דיברנו על זה וצריך לגעת בזה לצערינו…

באיזה באסט JAX הולך לבחור בכוונה לניקס?

מרקאנן? לוק קנארד? טי ג'יי ליף?

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 13:59:56
Reply to  יונתן .S.

בטח שארלוט תיקח את קולינס או מרקאנן ויוסיפו את אותו שחקן לאוסף הסנטרים הלבנים שלהם.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 14:20:05
Reply to  יונתן .S.

המוק ההגיוני ע"פ ראשי ה-GM:

1. פולץ (פילי) – א.מ.ל *

2. בול (לייקרס) – א.מ.ל *

3. טייטום (סלטיקס) – כי לא צריך עוד שחקן כמו ג'יילן בראון ומרקוס סמארט (בולדוג עם ג'אמפ שוט מעורר מחלוקת – ושל ג'קסון הוא הרע מהשניים, בכך שהוא דומה לג'אמפ של סמארט. אוי ויי…). טייטום יכול לתת תפוקה בוודאות מבחינת נקודות.

# הסלטיקס לאחר מכן יחליפו את טייטום בבחירת דראפט סיבוב ראשון של אטלנטה ב-2024.

4. ג'קסון (פיניקס) – כי במקום לבחור את פוקס וליצור בכך טרייד-ציפ טוב לקבוצה בבלדסו, אני סומך על מ'קדונו שמאמין שעדיף לבחור עוד פורוורד למסה האינסופית שיש להם שם.

5. דיארון פוקס (סקרמנטו) – כי סקרמנטו יודעים לבחור לא רע האמת. הבעייה היא מה הם יעשו איתו אחרי הבחירה…אם הוא לא מדרדר להרואין שם אני בסדר איתו.

6. ג'ונתן אייסק (אורלנדו) – כי חייב לבחור בעוד טווינר ולנסות להכריח אותו לשחק בעמדה 3 ולא 4, כמו עם ארון גורדון.

7. דניס סמית' (מינסוטה) – כי הם אוספים שם עוד רכז לאוסף…

8. טי ג'יי ליף (ניקס) – כי בטח ג'קסון מאמין שהוא יותר טוב מפורזינגיס.

9. לאורי מרקאנן (דאלאס) – כי הם תמיד מנסים לחשוב TO MUCH מחוץ לקופסא. הם יטענו שזה מתוך ניסיון לחקות את ההצלחה של שני תאומי המגדל נוביצקי & צ'אנדלר בדמותם של מרקאנן ונואל.

10. מאליק מונק (סקרמנטו) – כי בסתר אני מתפלל שהוא ופוקס יגיעו לאותה קבוצה. זה אולי באמת משהו חיובי שיצליח לצמוח שם….אוי על מי אני עובד…GOD BLESS THEIR SOULS…

11. זאק קולינס (שארלוט) – עוד 7 FOOT לאוסף…

12. פרנק נ'טיליקינה – כי הוא הגיע לניו יורק כל הדרך מצרפת לערב הזה ופאדיחה, כי ה-GREEN ROOM כבר צריך להיות ריק. וכמובן כי אני רוצה שלפיסטונס יהיה רכז נורמלי. לאף קבוצה לא מגיע את ג'קסון כרכז פותח…

שאר הבחירות (13 ומטה) לא נרשמו מפאת חוסר עניין לציבור.

* א.מ.ל – אין מה להוסיף (=ברור לרובנו למה אין מה להוסיף)

הקרייתי
הקרייתי
21/06/2017 14:28:17
Reply to  יונתן .S.

מונק כשיש לך את הילד?

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 15:14:13
Reply to  הקרייתי

הקטע הזה נעשה בהומור.

כלומר, סקרמנטו כנראה שכחו מהשחקן מבחינתם הוא סטף קרי.

משיח
משיח
21/06/2017 14:24:50

שלוש שנים אני עמוק בהופס ועדיין שלול הבנה לחלוטין –

למה?

עדיין אני חושב שמוזגוב אחלה 5

דורון ניצל בנס
דורון ניצל בנס
21/06/2017 14:48:06
Reply to  משיח

מוזוגוב שחקן טוב מטיבעו
רק הליירקססס קילקלו אותו
רציתי לחמם את אוהדי קבוצת התחתית,
ולהוציא אותך רפה הבנה (שזו דרגה שהפכה לגבוהה כידוע לך)
אתה אחלה משיח

עידן
עידן
21/06/2017 14:37:24

Milwaukee Bucks center Greg Monroe plans to opt-in on his 2017-18 deal for $17.88 million, league sources tell @TheVertical.

נירו
נירו
21/06/2017 14:41:07
Reply to  עידן

בסך הכל חוזה סביר בשביל מה שהולך בליגה, נתן גם פליאוף לא רע.

Smiley
Smiley
21/06/2017 15:37:46
Reply to  עידן

עשה בשכל שנשאר עוד שנה. לא בטוח שאם היה יוצא מהחוזה היה מקבל יותר במקום אחר.
יתן שנה טובה ואז הערך שלו יעלה לקראת שנה הבאה

אלי לס
אלי לס
21/06/2017 14:56:22

כמו שאמרו פה זה טרייד גרוע ומפגר אלא אם יהיה לזה המשך בטריידים או החתמות נוספות.
אהבתי את ראסל מאד ועדיין חושב שיש לו עתיד, בס"ה הוא צעיר והיה בקבוצה מחורבנת הבעיה היחידה שלו שהוא עדיין צעיר ושהוא הלך לקבוצה עוד יותר מחורבנת.

ספלאש
ספלאש
21/06/2017 15:08:21

תגידו, יש גם מושג של רצפת שכר נכון? שהקבוצה משלמת בכל מקרה אם סך המשכורות נמוך יותר? אז מה מצב ברוקלין בהקשר הזה?
ויותר חשוב, לכם הולך כל הכסף של הקנסות האלה? לליגה? מה זה אומר בדיוק??

Etayle
Etayle
21/06/2017 17:06:00
Reply to  ספלאש

אם אני לא טועה זה מתחלק בין השחקנים

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 17:07:40
Reply to  Etayle

אתה לא טועה.

ספלאש
ספלאש
21/06/2017 17:57:45
Reply to  Etayle

אוקיי תודה.
וגם הקנסות על חריגה מהתקרה, וקנסות על טכניות נגיד, מתחלקות בין כל השחקנים? של כל הליגה??

Von
Von
22/06/2017 5:13:49
Reply to  ספלאש

ההפרש בין סך המשכורות לרצפת השכר(אם הקבוצה מתחת, מתחלק בין השחקנים של א ו ת ה קבוצה. קנסות על טכניות הולך להנהלת הליגה ונדמה לי שהיא משתמשת בזה לצדקה כמו מימון nba cares וכדומה.
קנסות על חריגה משכר מתחלקות בין הקבוצות, לא השחקנים, שלא חרגו מהשכר

דורון לוציפר לא אשם
דורון לוציפר לא אשם
21/06/2017 15:09:07

אני מספר על תאוריה וגם אמונה מדהימה (אותי מעניינים דברים אחרים
וזה בתור סיפור אמיתי או לא,
חלקו מהספר "המרכבה" של "דרובנלו מלכיצדק"
את הכותב כן פגשתי וראיתי דברים בניגוד לכל מתמטיקה והגיון
מראה לך חתיכת עץ כמו צוללת קטנה, אתה מסובב אותה
והנה לבסוף מתחילה להסתובב חזרה, קשה להאמין.

דורון לוציפר לא אשם
דורון לוציפר לא אשם
21/06/2017 15:09:34

🙂 לפאקו הנהדר
איזה שיימינג לוציפר עבר,
כנראה העולם היה ללא חומר בכלל ללא כדור הארץ וללא כוכבים
אחרים, גם כוכבי האתר לא היו ולא יכלו לדמיין אפילו כוכבי כדורסל
הכל היה מעבר לזמן ולמרחב
לא היה זמן ומרחב
פשוט לא.
ואז לוציפר ביקש להמציא עולם פיזי עם המצאות חידושים ובלגן
לפני זה לא היו שום בעיות, כי בעולם אנרגטי אין בעיות
הוא לא היה רע ממש לא
פשוט עולם כזה ייצור בעיטות של רעב מחלות מלחמות שיברון לב
תאוות בצע שקשה לקנות דירה נורמלית…
הקיצר השטן לוציפר או בשמותיו האחרים, עבר שיימינג קשה
והאשימו אותו שבגלל שמתקיים עולם פיזי יש בעיות,
אך הוא לא אשם בחילוקי דעות והשחיתות שבעולם
אלא אנחנו.

דורון לוציפר לא אשם
דורון לוציפר לא אשם
21/06/2017 15:15:30

הקיצר הלייקרס ולברון לא אשמים שיש בהם לוציפר 🙂
בטח יהיה לחלק קשה לדמיין עולם ללא שום חומר פיזי
עולם שכולו אוויר, רוח,
המילים שלי נבובות ודלות, אני מוגבל לגמרי
אין לי שום אפשרות להעביר את התחושה שאין כלום במימד
אחר, אין שום דבר מוחשי.
שם האושר ענק פי מליונים זה מעבר למילים.
ובנתיים כאן בעולם הפיזי יש אקשן
ואחלה תגובות נהדרות שלכם, ושל הכותבים.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 15:59:02

דיווח הנוגע בנושא פול ג'ורג' ללייקרס:

http://www.opencourt-basketball.com/paul-george-lakers-just-official/

יכול להיות שזה יהיה סגור עוד שעתיים בערך.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 16:04:42
Reply to  יונתן .S.

כמובן שלא מדובר במקור הכי מהימן, אבל נראה אם בשעות הקרובות זה נכון.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 16:05:47
Reply to  יונתן .S.

…it ain't over until the adrian wojnarowski sings

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 16:08:33

Just about right

דדי
דדי
21/06/2017 17:43:12

רק רוצה להסביר לכולם שהחלק העיקרי בטרייד של ראסל לא קשור לכדורסל.

יש עליו כבר המון זמן סיפורים די מזעזעים על ההתנהלות האישית וחוסר הבגרות שלו.
זו כנראה הסיבה העיקרית שהלייקרס רצו להיפטר ממנו ועושה רושם שהשמועות כבר הגיעו לקבוצות האחרות, מה שהוריד את הערך שלו בהתאם…

מאחל לו שיתאפס על עצמו ויעזור לנטס לדפוק את הבחירה של בוסטון.
שאלה מעניינת האם ההלם של הטרייד יגרום לו להתיישר או ישבור אותו…
אני חושב שיש לו שם סיטואציה מצויינת לפרוח.

מרקס עושה עבודה מדהימה.
מעניין אם לין הבא בתור.

דובי
דובי
21/06/2017 18:17:32
Reply to  דדי

people don't change

רוני מקרוני
רוני מקרוני
21/06/2017 18:46:40

ידיעה חמה טרייד מסתמן של לאב לאינדי גורג לפליקנס וקאזינס לקבלירס. במקרה כזה קליבלנד שןלחים לשיקגו את טריסטן תומפסון בתמןרה לבאטלר. כריס פןל חותם בקבאלירס וקיירי נשלח לנעקס בתמורה לפורזינגיזס ומלו.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
21/06/2017 19:19:20

מהלך טוב של הלייקרס לטעמי. השאלה היא אבל למה לא לעשות את זה על ג'ורג'? (נניח בתוספת בחירה נמוכה/ קלארקסון

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 19:34:36

כי אינדיאנה לא רצו את החוזה של מוזגוב

k_700
k_700
21/06/2017 19:39:24
Reply to  אפלטון

שטויות, אינדיאנה היו קופצים על טרייד כזה בלי למצמץ בכלל.

בשום תסריט אין מצב שהם יקבלו כשרון ברמה של ראסל על שחקן בשנה אירונה של חוזה שעושה הכל כדי לעוף משם(וכל הליגה יודעת).

מהסיבה הזאת אפילו הקשקוש שנתת אתמול על חבילה שמורי יציע לא נכון, המחיר של גורג נמוך מאוד.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 19:41:36
Reply to  k_700

כמה בולשיט יוצא מהמקלדת שלך זה לא יאומן

רוני מקרוני
רוני מקרוני
21/06/2017 19:45:26
Reply to  k_700

שחקן ברמתו? ןכל מה שקיבלתם זה ברוק לופז סנטר 7 פוטר שלוקח 3 ריבאונד לשמקח ובחירה 27. לא להיט הייתי אומר. כנראה שהבינו שם שהוא לא שחקן לבנות עליו

יואל
יואל
21/06/2017 19:52:08
Reply to  k_700

K-700 אתה כזה נרקסיסט ,לא יאומן, אתה חתיכת חרא מג'אייף בריח דגים

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:02:11
Reply to  k_700

K_700, אני לא יודע איך לבשר לך את זה, אבל….אה….גם ברוק לופז היה בשנתו האחרונה בחוזה והיה ידוע שהוא לא יישאר בברוקלין עוד מפברואר האחרון והם ניסו להעביר גם אז. תמורת שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט הנוכחי, בלי חשיבות קריטית למיקומן.

ומכאן אני רוצה להגיד שאת אינדי לא מעניין שחקן כמו דיאנג'לו ראסל וזה למה הלייקרס כביכול "התפשרו" ומסרו אותו בסוף לשחקן אחר שהיה באותה סיטואציה כמו ג'ורג'.

גם דדי רשם זאת ואני מצדד בדבריו – הערך של ראסל הפך לנמוך מאוד עקב התנהלותו מחוץ למגרש (לא כולל גם הופעות בשאקטין -א-פול שרק מוסיפות עוד רושם חיובי כלפיו).
אינדי, למרות שהיא יודעת בוודאות שהיא צפויה להפסיד את ג'ורג', מעדיפה את הבחירה השנייה עליו מהלייקרס, מאשר ראסל ואני מניח שהלייקרס הבינו זאת ולכן הלכו על עסקה אחרת איתו.
ולמה? כי בסופו של יום הקלפים הם עדיין בידיה של אינדי והיא יכולה להחליט ש-"ויהי מה" הם יעבירו אותו לקאבס והם ימצאו קבוצה שלישית שתיתן להם את מה שהיא רוצה.

בשורה התחתונה – אני רוצה שתבין שאין כאן עניין של שחור ולבן, בסדר?
יכול להיות שאינדי הייתה שמחה מהצעה כזאת וגם ייתכן והם לא. צריך לזכור שראסל בסופו של יום הפך לנכס שהוסכם להעבירו (וזה גם קרה בסוף), כי הוא בסופו של הדבר אכזב ואינו כמו שטענו שהוא יהיה. אי לכך, לא בהכרח הפייסרס יסכימו לקבל CASE מורכב כזה אליהם ולנסות לשים על כתפיו את האחריות להיות "הזה שהחליף את ג'ורג' ".

אבל מי כן יסכימו? הקבוצה שאין לה שום דבר להפסיד כרגע – ברוקלין.

k_700
k_700
21/06/2017 20:33:43
Reply to  יונתן .S.

כצפוי, אף אחד מכם לא מבין באמת את המצב.

הנטס מנסים לדחוף את לופז החוצה לא ההפך.

באינדיאנה ומהרגע שהטרייד דד ליין היה קרוב לסיום ג׳ורג׳ בריש גלי הכריז ל יעד איד שבאמת מעניין אותו להגיע אליו(די תקדימי בעשור האחרון לשחקן ברמתו ובגיל שלו) מה שאוטומטית מוריד את הערך שקבוצות שהן לא לייקרס יהיו מוכנים לתת בעדו ועם סיכון לא קטן שבתוך שנה הוא פשוט יתנדף להם ליעד שהוא רצה והפ ישארו עם כלום.

מכאן שהערך שלו כרגע נמוך מאוד ולמרות שהוא שחקן עלית בליגה(טוב בהרבה מלופז אם מישהו כמו אפלטון הסיק אחרת).

אף אחד לא חשב להציע אחרי הטרייד דד ליין משהו שבכלל קרוב לשחקן צעיר ברמה של דיאנגלו בתוספת לבחירת 27 תמורת גורג והסיבה ברורה(לרובנו לפחות).

מוזגוב זה נון אישיו מבחינת אינדיאנה, הם היו קופצים על טרייד כזה כולל מוזגוב בלי למצמץ.

יואל- כבר שכחתי
איך אתה אוהב את זה, אבל שאני אפתח כפתור עכשיו או שאני אשאיר את זה לך?

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:46:11
Reply to  יונתן .S.

K, אני הבנתי את זה.

עדיין אני מסביר לך – אינדי לא בהכרח היו רוצים את ראסל, אלא את הבחירה השנייה. הם יעדיפו לבחור את הפרוייקט הצעיר בעצמם.

אתה צריך להבין שהסיפור פה הוא לא לופז או ג'ורג', אלא ראסל ואינדיאנה.
הם לא רוצים את ראסל בתור השחקן שמחילף את ג'ורג' ובסופו של יום גם יש להם עדיין את הקלפים בידם בשביל להחליט זאת. גם אם הערך של ג'ורג' ירד לרצפה.

למה? כי הם יכולים להחליט שהוא יעבור מבחינתם רק לקאבס. והם קבוצה שמוכנה לקלוט אותו לעונה בלבד (כאשר הם לא היחידים).
תבין, עצם העובדה שנכנסתם למשא ומתן כקבוצה מראה שלפחות המנג'רים בלייקרס מבינים שלא הכל בידיים שלהם כאן ואם הם היו חוטאים ביהירות יתרה, הם גם היו עלולים להפסיד את ג'ורג'.

אז בשורה התחתונה – ערך ברצפה או לא, זה לא הלייקרס שיכריעו כאן את הסיפור, אלא אינדיאנה (כי יש להם שוק בשביל ג'ורג' להשכרה שלו לעונה אחת בלבד).

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:52:38
Reply to  יונתן .S.

ודבר נוסף – יש לי משהו להגיד על הצורה שפתחת את התגובה שלך.

"תפקיד המורה הוא להיות מובן, לא מובן מאליו".

אם כולם לא מבינים מה שאתה אומר, אולי הבעייה לא אצלינו.

בסופו של יום, אני לא אבוא להטיף לך מוסר. אבל אני כן אגיד שלטעמי, להתנשאות על אנשים רק ירחיק אותם ממך ומדעותייך. ולעשות זאת מאחורי מקדלת יהפוך את דעותייך (אלו שיגיעו בנימה של התנשאות) לבלתי נראות כאן בעיניי רבים, כאשר המעט שכן יקראו אותן לא יקחו אותן בכלל ברצינות. כי אתה לא לוקח אותם כך.

סתם נק' למחשבה…

k_700
k_700
21/06/2017 21:00:34
Reply to  יונתן .S.

אינדי בחיים לא מקבלים את הבחירה השנייה בדראפט אחרי הורייד דד ליין(גם לפניו לדעתי וכשג׳ורג התחיל ללבוש גופיות של לייקרס) , הם גם לא מצפים לזה ולכן הם לא היו ממצמצים אם במצבם היו מציעים להם ראסל+בחירה 27 ומוזגוב, אבל פלינקה לא מפגר.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 21:09:53
Reply to  יונתן .S.

K, זה לא משנה – בסופו של יום זאת מלחמת חפירות כרגע ומחכים לראות מי ימצמץ ראשון.

הלייקרס מההתחלה נכנסו לעסק, כי ההתנהלות של הפייסרס הכריחה אותם לעשות כך והם גם יכולים בהחלט להחליט שהם יעשו הכל כדי להעביר אותו לקאבס או לכל קבוצה אחרת ולא ללייקרס, אם הם לא יקבלו הצעה שגם הם מרוצים ממנה. אל תסיק מראש שהם היו רוצים את ראסל, כי לטעמי הוא לא היה עובר תמורת לופז, אם זה היה המצב.
אין סיבה שתמורת לופז הסכימו לתת אותו, אבל תמורת ג'ורג' לא.
ואגב, הם לא רוצים שום חוזה גרוע מהלייקרס וכבר יצאו דיווחים מהימנים על כך.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 19:40:54

אמנם לא שחקן אבל חדשה חשובה. דריל מורי חתם על הארכה ל4 שנים נוספות ברוקטס.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 19:51:30
Reply to  אפלטון

יבוא יום ואנשים יבינו שהעסקאות האלה הן הבסיס לשאר המהלכים של כל מועדון.

מועדון יחול לקום וליפול על יכולת של השחקנים שלו. הוא גם יכול להכיל בו סטאר או שניים ועדיין להיות די גרוע.
זה בגלל שהכל בסוף מתחיל מניהול נכון. ואגב, ניהול נכון זה לא רק ה-GM עצמו, אלא כלל הצוות שסביבו (זה כמו שהנהלת הווריורס והסלטיקס לא היו בטופ של הליגה ללא ג'רי ווסט ומייק זארן).

כרגע דריל מורי הוא מהמוחות החריפים במקצוע הזה בליגה ולטעמי הוא ממצב את הנהלת הרוקטס בטופ 5 של הליגה בקטגוריית ההנהלות, יחד עם הספרס, הווריורס, הסלטיקס וההיא, כאשר אני מאמין שעם ההנהלה החדשה בלייקרס, הם גם צפויים להיות בצמוד לאותן קבוצות.

רוני מקרוני
רוני מקרוני
21/06/2017 19:54:54
Reply to  יונתן .S.

כדי שתןכל להגיד שההנהלה של הלייקרס בטופ של ההנהלות קודם כלשיראו יציבןת . אי אפשר לשפוט הנהלה על סמך קיץ אחד.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:06:46

רוני, אני בכלל לא מכניס את ההנהלה שלהם על סמך עבודתם בקיץ עד כה.

זה נטו מדעתי האישית שאני מאמין שהפוטנציאל שלהם באמת גבוה ואני טוען זאת על סמך הרזומה של כל אחד מהם עד כה, מבחינה ניהולית ומקצועית.

ומאידך, זה למה רשמתי ש-"אני מאמין". כי זה לא דבר שהוא בטוח. אבל שוב, ע"פ הרזומה שלהם אני מאמין שהם עוד יתנו גם קבלות.
וכמובן שאסור לשכוח שהם במצב הכי נוח שיש – הם במועדון שרק מהשם שלו נעשתה כבר חצי מהעבודה, כי רבים רוצים לשחק שם (עקב תהילת המועדון), ולצד זה, הציפיות כרגע הן לא מה שתמיד היו בלייקרס, בגלל מס' השנים הרעות, כך שמבחינתם אפשר רק לעלות.
מה יותר טוב מזה?

k_700
k_700
21/06/2017 21:30:52
Reply to  אפלטון

יש סיבה שעבור לופז זה עבר ועבור ג׳ורג׳ לא ואני אמשיך להגיד לך ואתה תמשיך לא להבין, הבחירה ה27 בדראפט ששווה לבחור באיזור הזה בתוספת לשחקן משלים כמו קלרקסון או רנדל ישלימו את העבודה בדרך לקבוצה שתתאים לסגנון שמנסים לפתח ועפ קלף חזק ביד.

אין שום סימוכין לזה שאינדי לא היו רוצים את דיאנגלו(שום מקור שבכלל דיבר על זה כי הוא חא היה בכלל בתוכניות בדיבורים איתם).

אין גם שום קשר לזה שראסל אם היה מגיע הוא איזה מחליף ישיר לג׳ורג׳ או מישהו שהיה נכנס ישירות לנעליים של כזה שממשכנים סביבו את העתיד.
אם היו משיגים אותו זה בסך הכל היה עוד שחקן צעיר עם תקרה גבוהה מאוד שהם היו שמחים מאוד לאסוף וכשגם ככה הם הולכיפ לקראת ריבילד ארוך מאוד שבלי קשר אם יהיה להם את ראסל או לא הם היו מלקטים בלירות דראפט גבוהות בשנים הקרובות.

k_700
k_700
21/06/2017 21:33:23
Reply to  k_700

אגב אתה שולף פה את קליבלנד כל הזמן אבל גם הם לא מציעים שופ דבר מלהיב שמתקרב בכלל למה שהלייקרס ישימו על השולחן ואף אחד לא יעביר אותו לקאבס כדי לעשות בכוונה למישהו אחר ובתמורה לקבל פחות( ואת זה אפשר להבין ממה שהם מוכנים להקריב עבור שחקן שהם רוצים הרבה יותר- באטלר).

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 22:42:50
Reply to  k_700

K, אני אתחיל מזה שלעומתך, אני אכבד את עצמי ואותך ולא ארד לרמתך ואגיד ש-"אתה תמשיך לא להבין" , אלא אבוא ממקום שאני אנסה להמשיך להסביר את עצמי בכדי שאדע שאתה מבין את הנקודה שלי עד הסוף.

לטעמי אתה מסתכל על הדברים באופן חד – מימדי.
לגביי ראסל לאינדיאנה – לא אמרתי שיש סימוכין לזה שהם לא רוצים אותו, אבל באותה מידה גם אין סימוכין שהם כן רצו אותו (וזה אגב, בדיוק מה שרשמתי גם בפעם הקודמת).
ותגיד מה שתרצה, אבל בעסקאות של טריידים, רבים שופטים כל נכס בעסקה ע"פ הישגיו בהשוואה לנכס השני. כלומר, בין אם תרצה או לא, יהיו רבים שיצפו מראש לתמורה מסויימת מראסל, כי הוא נכנס לנעליו של ג'ורג' בקבוצה. ולא מדובר פה על כניסה לנעליו במובן שהוא צריך לתת את אותה איכות על המגרש, אלא יותר בפן הפסיכולוגי – פשוט יצפו ממנו להיות טוב, כי זה מה שקיבלו תמורת ג'ורג'. זה יכול להישמע לך הזוי, אבל בתור אחד שעוקב כבר שנים אחר השפעות פסיכולוגיות של מהלכים כאלה על שחקנים (וכאחד שלומד לתואר בפסיכולוגיה בעצמו), אני יכול להגיד לך שזה יכול להשפיע המון.

ולמה זה חשוב? כי בלייקרס ראסל נשבר מנטאלית לטעמי. ההתנהלות שלו הראתה לא פעם אחת שייתכן מאוד שהוא לא בעל מנטאליות של שחקן שיוכל להתפתח רחוק כמו שהפוטנציאל שלו רומז עליו.
ברוקלין לקחה אותו, כי אין להם שום דבר להפסיד כבר. לאינדיאנה יש מה להפסיד, כי יש להם את טרנר ועוד נכסים שיכולים להכניס תמורה נאה.

ובנוגע לקאבס – ברור שאני יעלה את שמם. אתה מסתכל על התמורה שלהם לאינדיאנה STRAIGHT UP ושוכח שהקאבס מנסים להביא קבוצה שלישית לעסק (מה שגם אמרתי כבר בהודעה הקודמת). הכנסה למשל של פיניקס, כמו בדיווחים שיצאו, יכולה להפיל את הפור כאן.
כל מה שאגיד כרגע זה היפוטתי, אבל נניח והסאנס מציעים בעסקה הזאת את הבחירה הרביעית שלהם לפייסרס, זה יכול להביא לאישור העסקה, כי הלייקרס הוציאו את הבחירה השנייה מהמשוואה והבחירותהבאות הן רק בסוף הסיבוב הראשון.
ומה שיוצא מכל זה הוא שאינדי מקבלים יותר, לא פחות. בנוסף לכך, זה לא שהם "עושים בכוונה" לאף אחד – כל עוד יש להם סוג של כח בידיים להשפיע על התמורה שהם יקבלו, הם יעשו זאת. בין אם זה אומר לבחור לנהל משא ומתן עם כמה במקביל כדי לנסות בכך להעלות את מחירו של ג'ורג', או באמת ללכת על הקאבס, שנואשים יותר מהלייקרס לגביו, ולערב קבוצה שלישית שתזכה את הפייסרס ביותר ממה שהלייקרס הציעו עד כה.

אז בסופו של יום K – כל מה שאני אומר כאן זה שלמטבע יש שני צדדים ולא נכון להסיק מראש ש:
1. אינדי רוצה את ראסל (או גם בכלל – כל קבוצה סבירה אחרת), כי הוא לא טוב כמו שאתה אולי חושב.
2. אל תתיימר שג'ורג' יגיע בוודאות ללייקרס כרגע, כי אם המועדון שלכם גם היה מתיימר וחושב כך, הוא בכלל לא היה נכנס לעסק הזה מלכתחילה וכולם שם היו מחכים פשוט לקיץ.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 22:57:00
Reply to  יונתן .S.

* אינדי לא רוצה את ראסל (או גם בכלל – כל קבוצה סבירה אחרת), כי אולי (רק אולי..) הוא לא טוב כמו שאתה עשוי עדיין לחשוב.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:12:21

According to a Cleveland source close to the situation, several of the Cavaliers who had been prodding Butler to push for a trade from the Bulls the last five days were now warning him to stay away from a suddenly volatile situation. With the ouster of Cavaliers general manager David Griffin on Monday, LeBron James, Kyrie Irving and Kevin Love could be headed for an unforeseen early breakup.

Through back channels, Irving let it be known that he’d be interested in coming to Chicago. Clearly the asking price for Irving would be too rich for the Bulls, so a third team would have to be brought into the mix. “Jimmy wants to win, period,’’ a source said. “Whatever it takes to get that done.’’

ידיעה של העיתון Chicago Sun Times.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 20:14:53
Reply to  יונתן .S.

עושה רושם שככל שנוקפות הדקות, באטלר לא הולך להגיע לקאבס וגם אנשים בתוך הקבוצה דוחפים אותו לא להגיע.

אבסורד…דן גילברט עוד יתחרה עם ג'יימס דולאן בתור הבעלים הגרוע בליגה, יחד עם ויווק המשוגע מסקרמנטו.

אני בעד שיעשו רוטציה בין שלושתן עם JAX ודיבאץ. גם ככה זה לא משנה כל כך מה הם יעשו, כי זה נראה שהחלטות בשגרה לא מתקבלות שם בצורה שפויה והחלטות קריטיות מחליטים ב-"אן-דן-דינו".

john
john
21/06/2017 20:37:44

נכון שהפיתוי להיכנס בלייקרס גבוה אבל:

1. למרות שאני מחזיק מדיאנג'לו. במיוחד אם היה עובר לעמדת השוטינג גארד. אבל הציוות שלו עם לונזו היה עם סיכון לא קטן. הן בהגנה והן בחדר ההלבשה. הלייקרס רוצים את לונזו בפוינט גארד. הם רוצים את ג'ורג' יחד עם אינגרם. אין כאן לאף אחד ידע מה היה מצב היחסים בין דיאנג'לו לשאר הקבוצה. הם כן יודעים.

2. הטענה שנשמעה על טווח הגילאים של הבנייה מחדש (אפלטון?). מי החליט שטווח הגילאים של קבוצת כדורסל צריכה להיות צמודה בגיל? וגם לא מדובר על גיל 38 אלא 28-29. הווריורס הריצו חמישייה של קארי קליי איגי דוראנט וגרין. האם הם צמודים בגיל? איזה אלופה מה30 שנה האחרונות ניצחה עם חמישיית צעירים בחוזיי רוקי?

3. ברוק לופז זו התאמה לא רעה ללייקרס. הוא נעלה על ראסל בשלב הזה של הקריירה (אולי ראסל יעקוף אותו בהמשך) ויתן להם דברים שאף אחד אחר לא יתן להם כשיש ללייקרס גבוהים אחרים שישלימו אותו בחסרונותיו. והם נפתרו מהחוזה של מוזגוב שתקע את המטרה שלהם! והכי חשוב שברוק לופז ידוע כיצור חברותי ונחמד ללא פוזות ועם חוש הומור משובח (קצת פחות מאחיו התאום). אגב בוודאות אילו הלייקרס היו מציעים טרייד דומה לניו אורלינס + נכס נוסף כרנדל – היו יכולים לקחת את דמרקוס קאזינס אליהם. ניו אורלינס מאבדת אולי את הולידיי וחייבת קליעה מבחוץ.

הדבר היחיד שכן צריך להטריד את הלייקרס זה הסטוריית הפציעות של לופז.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 20:51:50
Reply to  john

הפציעות של לופז קשורות לשלוב מוזר של חוסר מזל וטיפשות.
אבל הן לא באמת סיבה לדאגה.
2 הפציעות שלו הן שברים,
ומהסוג שנובע מטראומה.

חוסר המזל, זה כאשר שחקן חוזר לפעילות מוקדם מדי (בניגוד גמור להוראות רופאיו), ובעקבות זאת קורע גיד בקרסול של הרגל הפגועה.

כל אותן פגיעות הן מהסוג שמאפשר החלמה מלאה, ללא סיכון מוגבר לחזרה של אותה פציעה.

ב-3 העונות מאז חזר מהפציעה, אין לו עונה עם פחות מ-72 משחקים.
בנוסף, סגנון המשחק שלו, הוא לא מהסוג שמגדיל את הסיכון לפציעות,

john
john
21/06/2017 21:10:47

גם אתה רואה בטרייד הזה טרייד בסדר גמור לשני הצדדים?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 21:25:33
Reply to  john

ישר אחרי הטרייד, היום לפנות בוקר,
כתבתי – WIN, WIN

אני חושב שברוק לופז הוא אנדרייטד.
בקבוצות מהסוג של ברוקלין, "תחתית לעד", קל לגארדים לנפח את הסטטיסטיקות שלהם,
בעוד שלגבוהים זה קשה הרבה יותר.
היציבות של לופז לאורך השנים,
מגוון הכלים ההתקפיים שברשותו (יד רכה מכל הטווחים, פוסט אפ),
וגם, כן, אני יודע שזו הפתעה גדולה – ההגנה שלו מתחת לסל,
כל אלו, לדעתי, הופכים אותו לשחקן שיכול לתרום המון בקבוצת פלייאוף.

וכאשר לוקחים בחשבון את הנקודות עליהן כבר רשמת (הבגרות של ראסל),
אז כן, אני חושב שהלייקרס עשו טרייד נכון עבורם.

בכל הנוגע לברוקלין –
יש להם עדיין 25 מיליון לא מנוצלים, ואין להם באמת איך לנצל אותם.
כך שמוזגוב, עבורם, הוא לא בעיה.
כך שבסופו של יום הם החליפו שחקן שבכל מקרה היה עוזב ובחירת דראפט סוף סיבוב ראשון,
בשחקן צעיר עם תקרה מאוד גבוהה.

כאמור –
WIN , WIN

חזיר יבלות
חזיר יבלות
21/06/2017 21:35:26

לופז רכיכה וריבאונדר מזעזע. אבל מבחינת הלייקרס העיקר לשלוח את מוזגוב

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 21:42:41

ריבאונדר גרוע – כן.
רכיכה?
אני לא יודע מתי שחקן נהיה רכיכה, אבל במאבקים מתחת לסל הוא מאוד אפקטיבי. 0.97 נק' למהלך פוסט אפ, בקבוצה גרועה כמו ברוקלין –
זה מרשים.

א.ב
א.ב
21/06/2017 21:47:25

מאחר ודווין וויד כבר די מעבר לשיא, זה הזכיר לי שוב כמה עמידות זו תכונה אנדרייטד.
נכון שמתלהבים מהעמידות של לברון.
אבל כששמים את השחקנים האלו אחד ליד השני, רואים איפה לברון ואיפה וויד מבחינת יכולת, זה רק מדגיש עד כמה צריך להתלהב.
לברון צעיר מוויד, אבל הם נבחרו באותו הדראפט ולברון שיחק עד כה 200 משחקים יותר מוויד! 200! הוא נתן לקבוצות שלו שתיים וחצי עונות יותר באותה תקופה. זה שווה טון ניצחונות וכסף.
לברון גם שיחק בממוצע יותר דקות כך שאם מסתכלים על סך הכל דקות ההפרש עוד יותר גדול, לפני שבכלל נכנסנו לדיון על רמת משחק וכמה וויד בירידה.

המשגיח
המשגיח
21/06/2017 22:19:39
Reply to  א.ב

1ּ+

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 22:46:35
Reply to  א.ב

מסכים לחלוטין, רק ההשוואה עצמה קיצונית.

לברון אולי השחקן מהעמידים בהיסטוריה. אני לא חושב שהוא חווה בכלל פציעה רצינית שהשביתה אותו מעל לחודש אפילו לאורך כל הקריירה שלו.

ואני מאמין שלפחות הנהלות טובות בליגה שמות על זה דגש – רבים למשל מדרגים ב-WISH LIST שלהם השנה את היווארד מעל גריפין, כי הוא עמיד יותר (למרות שלגריפין בהחלט פוטנציאל כללי גבוה ממנו).
לעומת זאת, אני מניח שהרבה אוהדים כן שמים פחות דגש על הושא הזה ומסתכלים לפעמים נטו על הפוטנציאלים והכישרון ולא מעבר.

לצערי אני חש זאת גם כאן באתר שרבים בוחנים עסקאות, שחקנים וכדומה בהתסתכלות חד-מימדית ולא מעבר.

tripledouble
tripledouble
22/06/2017 1:46:04
Reply to  א.ב

+10, לברון מדהים בקטע הזה, על סף הלא אנושי. רק השנה התחלתי לראות ממנו ניצנים של ירידה באתלטיות ובעמידות הפיזיות, זה מטורף.

דדי
דדי
22/06/2017 0:16:16

לופז שחקן מצויין ויהנה מאד משיתוף פעולה עם בול, אבל אני לא רואה שום תסריט כלכלי שבו הלייקרס יחתימו אותו מחדש לטווח ארוך.
אז תכלס, כמו שזה נראה לי, כל מה שחשוב זה שהוא ישחק מספיק טוב כדי שיהיה אפשר להוציא ממנו איזו בחירת דראפט בדדליין.
אני אפילו לא אהיה בשוק אם משהו יקרה כבר מחר בדראפט.

דדי
דדי
22/06/2017 0:29:09

אני גם חושב שהקליפרס הם איום אמיתי לטרייד עבור פול ג'ורג', גם בגלל שיש סיכוי שהוא יסכים להישאר שם לטווח ארוך.

דדי
דדי
22/06/2017 0:59:21

חחחח והנה עכשיו שמועה שלופז אולי מגיע ליוסטון כחלק מהטרייד על פול ג'ורג' ללייקרס 🙂

לא יודע אם זה יקרה, אבל מצחיק אותי כמה פעמים זה קורה לי ממש דקות אחרי שאני כותב הערכות מצב…

נוסטרדדי !!!

דדי
דדי
22/06/2017 1:01:08
Reply to  דדי

אבל אם להגיד את האמת – לא רואה איך תסריט כזה מסתדר ליוסטון.

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 1:30:46
Reply to  דדי

רק אם אנדרסון יגיע לאינדיאנה מה שנראה לי שטויות, אבל לך תדע. האינסיידר הזה שדיבר על זה לא נשמע אמין במיוחד (כמו רוב האינסיידרים בקרבת הרוקטס)

גל אל-איי
גל אל-איי
22/06/2017 2:05:42

מוקדש באהבה ליקיר האתר, אשך טמיר המקורי (אגב: למה טמיר ולא תמיר – גיא!)
http://healthy.walla.co.il/item/3074842

עידן
עידן
22/06/2017 2:08:27

Source: Lakers guard Nick Young will decline his option and become a free agent.

דדי
דדי
22/06/2017 2:24:03
Reply to  עידן

comment image