בוסטון-וושינגטון (2), גולדן סטייט-יוטה (1) / יונתן שגב

הסיבוב השני מתחיל, ושני משחקים יציגו עצמם לפנינו הערב, כשהסלטיקס ינסו לשמור על יתרון הביתיות שלהם (בניגוד לבד"כ), וגולדן סטייט ינסו להמשיך את הדומיננטיות הפלייאופית שהם מציגים עד עכשיו.

3:00-בוסטון סלטיקס – וושינגטון וויזארדס

מצב הסדרה: בוסטון מובילה 0-1.

הסלטיקס פתחו את הסדרה ברגל ימין, עם משחק מרשים מאוד, במיוחד התקפית, ביום ראשון. הקבוצה של בראד סטיבנס קלעה 123 נק' מול וושינגטון במשחק הראשון, עם 48% מהדאון טאון (19 מ-39) בניצוחו של השחקן עם היחס לב:גובה הגבוה בליגה. שקלע 33 נק' וחילק 9 בונבונים.

בסך הכל, הסלטיקס עומדים על 5 ניצ' רצופים, כמעט בלי ששמנו לב, והם החזירו את המומנטום וכוח ההרתעה הראויים לקבוצה הממוקמת ראשונה במזרח, מעל האלופה. עוד שחקן שהיה פשוט מצוין ביום ראשון היה אל הורפורד, שהיה רחוק אשכולית אחת מ"ראסל ווסטברוק". 21 נק', 9 קרשים ו-10 בונבונים ב-10 מ-13. אפשר לבקש יותר מכך?

מהצד השני, הוויזארדס לא פרייארים. הקבוצה עברה בצדק את אטלנטה, והיא לא מתכוונת לעצור כ"כ בקלות גם נגד מובילת המזרח. מה הם צריכים? אם אתם שואלים אותי, עוד ג'ון וול. כן, הגענו למצב שבו 20 נק' ו-16 אס' של הרכז המחונן הם מעט מידי בשביל הקבוצה מעיר הבירה. כן, אלו מספרים מרשימים מצד אחד, אך כשמסתכלים קצת יותר, רואים גם 8 איבודים, 2 הגעות לקו העונשין ובאופן כללי, יש תחושה שבחלקים מהמשחק הגארד הבכיר במזרח לפעמים נעלם, בורח מהכדור, ולא מצליח להניע את ההתקפה. זו תחושתי לפחות. כמובן, אם בוגדנוביץ' יצליח פעם אחת להתפוצץ, או שההגנה תעלה רמה זה יכול לעזור, אך בסופו של דבר זו הקבוצה של וול, לטוב ולרע.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס – יוטה ג'אז

יש כאן משחק מעניין מאוד, בין שתי קבוצות בסטטוס כמעט הפוך. מצד אחד, גולדן סטייט -שסיימה סיבוב ראשון הכי נקי שאפשר – 4-0, ללא כל קושי ובעיות. הקבוצה הייתה כ"כ דומיננטית, כשגם שהכוכבים של הטרייל בלייזרס לא ידעו החטאה מהי, הם לא הצליחו לדגדג את הווריורס. מאידך גיסא – מצד שני, בארמית (נכון גיא?) – הג'אז נצחו רק אחרי מלחמת חורמה את ל.א קליפרס, ויכול מאוד שללא הפציעה של בלייק גריפין הקבוצה המורמונית לא הייתה עוברת.

האמת, כשאני חושב על כך, אין זה ההבדל היחידי בין הקבוצות. הווריורס אוהבים לרוץ והג'אז אוהבים להוריד את קצב המשחק כמה שהם יכולים. הלוחמים מנוסים מאוד עד מאוד, וההרכב הנוכחי כבר השתתף בהרבה מאוד משחקי פלייאוף בכלל ומשחקים מכריעים בפרט, כשבג'אז להרבה מאוד שחקני מפתח זה פלייאוף ראשון. הקבוצה עם הכי הרבה "כישרון גולמי" לעומת זאת עם הכי פחות (מאלו שנשארו בפלייאוף. אתם מוזמנים לחלוק על האימרה הזו). ודווקא בגלל כל ההבדלים הללו, הרבה מאוד אנשים חושבים שהלוחמים יתקשו לעבור את הג'אז.

האם העיקשות והלחימה של יוטה תספיק מול הלוחמים? האם הם יצליחו להגביל את הדומיננטיות מקו השלוש של גולדן סטייט? האם בצד ההתקפי יהיו להם מספיק נשקים? גורדן היוורד יעשה קפיצה מאולסטאר לסופרסטאר? רודי גובר יתמודד עם "חמישיית המוות" של הווריורס ויצליח לעשות את אותו האפקט גם מחוץ לצבע? למי מגיע שחקן ההגנה של השנה – דריימון גרין או רודי גובר?
תשובות לכל אלה, ועוד, הערב.

Subscribe
Notify of
279 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ולדי קוגן
02/05/2017 19:41:22

נראה לי שג"ס מתפוצצים היום, בוסטון וושינגטון יהיה צמוד. אני הולך עם האורחים.

רועי ויינברג
Admin
02/05/2017 19:42:05

פריוויו פנטסטי. השאלה הגדולה של היום לדעתי היא האם מרקיף מוריס משחק, כי אם כן בוסטון יצטרכו למצוא פיתרון לשילוב שלו ושל גורטאט (ונראה הרבה דקות של אונלינק). כרגע הוא צפוי לשחק.

מבחינת גולדן סטייט-יוטה, זאת סדרה מעניינת. הווריורס אמרו שהם רוצים את הקליפרס כי אין חיי לילה ביוטה, די מגעיל לדעתי.

(http://www.espn.com/nba/story/_/id/19287923/golden-state-warriors-preferred-play-los-angeles-clippers-next-part-enjoy-la-nightlife).

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2017 19:51:07

מה שמגעיל הוא לייצר כותרות צהובות בכח. השאלה שהפנו לשחקני הווריורס הייתה את חיי הלילה של איזו עיר הם מעדיפים. כאילו שהתשובה לא ברורה מאליה. מכאן ועד הכותרת המתריסה הדרך הרגילה ב espn של הזמן האחרון היא קצרה.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 19:51:43

גם אני לרגע חשבתי כמוך,
אבל כשנכנסים לעומק, מגלים שהכתב ניסה בכוח לדלות את ה-"סקופ".

Mbk
Mbk
02/05/2017 20:53:42

היית פעם בסולט לייק סיטי ?
זאת העיר הכי יבשה שהייתי בה והייתי בחורים במזרח אירופה ,סין ועוד

אבי
אבי
02/05/2017 19:49:34

בוא נודה על האמת…. עוד סוויפ של 4-0 ללוחמים. במקרה הגרוע יוטה תגנוב משחק אחד בבית, וזה יגמר ב-4-1

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 19:50:07

פריוויו מצוין. תודה.

'אידך' בתרגום מארמית = אחר.
מחד גיסא, ומאידך גיסא = מצד אחד, ומצד אחר.

(למעשה, למילה 'אידך' יש משמעות רחבה יותר – 'אידך' גם משמעותו 'כל השאר'.)

אבי
אבי
02/05/2017 20:07:44

אכן.

ניתן לראות זאת גם במשפט: "ואידך זיל גמור" (כלומר את השאר לך תלמד).

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2017 20:05:13

תחושתך נכונה בהחלט- ג'ון וול נעלם לחלוטין ברבע הרביעי.

משחק 2 בין בוסטון לוושינגטון מעניין ביותר, מהסיבה שוושינגטון יבואו לפרק כשמוריס חוזר לליין אפ. בניגוד לקאבס, שללא ספק יעברו את טורונטו, פשוט לא ניתן לדעת איזו בוסטון תעלה היום ואיך תסתיים הסדרה.

יוטה-ג"ס באנקר.

Angel eyes
Angel eyes
02/05/2017 20:13:03

אני לא חושב שיוטה יתקדמו לשלב הבא,אבל האיש שיקבע כמה משחקים כמה משחקים יהיו בסדרה הוא תומפסון. מומנטום שלו וג"ס בלתי מנוצחת. יום רע שלו בעייתי מאוד לקבוצה. בשתי העונות הקודמות רק הלך והשתפר, השנה יש הרגשה שקצת נתקע. נקווה שיפרח בסדרות הקרובות.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 20:17:18

תודה רבה יונתן.
וושינגטון היו טובים מאוד במשחק שעבר עד הפציעה של מוריס – והם השאירו המון נקודות מהקו אם אני זוכר נכון. אני חושב שהלילה הם יכולים לקחת את המשחק הזה.
לוחמים – לדעתי יהיה כאן עוד צ'יעמומון – חוץ מעמדת הסנטר אין שום עמדה שהם נחותים בה מהג'אז (ובזה הם נחותים גם מהפועל גבת או מאליצור אשקלון נשים) ועם כל הכבוד להיוורד יש מולו את שתי שחקני הגנה היותר טובים בליגה. מקווה שזה לא יהיה סוויפ אבל אני בכלל לא בטוח שאפשר אחרת בסדרה הזו.

המשגיח
המשגיח
02/05/2017 20:35:36

אתה כותב פשוט נהדר מר שגב

אורן
אורן
02/05/2017 20:43:00

תודה על הפריוויו הנהדר. אני גם מרגיש את ה"ההעלמויות" של וול לפעמים. זה לא שהוא מחטיא או משחק רע, פשוט יש דקות שהוא כאילו לא מעורב. אולי זה בגלל שגילינו רק לאחרונה את מוד ההשתלטות שלו, מה שמאיר את המשחק הסטנדרטי באור אפור. אבל באמת שאם וושינגטון רוצה לעבור את בוסטון, היא תצטרך אותו במוד השתלטות כמעט תמידי.. ואני לא יודע אם הוא מסוגל לזה עדיין

חתוליו
חתוליו
02/05/2017 20:44:07

ואולי ליוטה היה הרבה יותר קל מול הקליפרס עם גריפין

Mbk
Mbk
02/05/2017 21:01:27

תודה על הפריוויו
גולדן סטייט יכולה לגמור את המשחק מהר
וושינגטון חייבת לנצח את המשחק או שהסדרה גמורה

אילן
אילן
02/05/2017 21:19:39

איך נגמרו המפגשים בין גולדן ליוטה במהלך העונה הסדירה?

אבי
אבי
02/05/2017 21:31:15
Reply to  אילן

ניצחון ביתי ב-40 הפרש לגולדן סטייט.
ניצחון חוץ לגולדן סטייט ב-7 הפרש.
הפסד ביתי של גולדן סטייט ב-6 הפרש…. לקראת סיום העונה שזה כבר לא יותר מדי היה רלוונטי להם. ובלי תומפסון שקיבל מנוחה.

Berch
Berch
02/05/2017 21:27:32

יוטה לוקחים היום. כתוב בכוכבים. קראתי….

תחזור לישון
תחזור לישון
04/05/2017 15:53:01
Reply to  Berch

הכוכבים לעולם לא משקרים hater

מאיר
מאיר
02/05/2017 21:45:02

ערב טוב

אפשר לקבל בבקשה קישור לצפיה ישירה במשחקי הפלייאוף? תודה

אבי
אבי
02/05/2017 21:56:15
Reply to  מאיר
דה שוט
דה שוט
02/05/2017 21:51:03

הפיצוץ הגרעיני שיתרחש לפנות בוקר בעמק הסיליקון זה ג"ס – לא טיל מצוללת של קים ג'ונג און…

שמייקל
שמייקל
02/05/2017 21:54:11

איך ג'ו ג'ונסון חביבי בפלייאוף הנוכחי?

רביד אראל
רביד אראל
02/05/2017 22:32:55
Reply to  שמייקל

מצוין, ניצח להם את המשחק בקלאץ׳ פעם אחת ובאופן כללי מקבל הרבה את הכדור בגלל הניסיון שלו

שימחה ריף
שימחה ריף
02/05/2017 22:12:36

בוסטון עולה ל2-0
גולדן סטייט קולעת מעל 110 נקודות ומנצחת

מאיר
מאיר
02/05/2017 22:12:50

תודה

bobby
bobby
02/05/2017 22:16:54

תודה על הפריוויו!

לדעתי יהיה ניצחון ״טיפוסי״ של גולדן סטייט הלילה – יהיו שלושה רבעים צמודים, ורבע אחד (לרוב השני או השלישי) בו יתפוצצו ויפתחו פער שיוטה לא יוכלו לסגור.

מקווה לניצחון של וושינגטון, שיפתח את הסדרה.

עגל
עגל
02/05/2017 22:19:47

תודה יונתן.
אני מקווה שיוטה תגנוב את המשחק הראשון, ככה בשביל העניין, להעיר את סטף (ואת ה"א 🙂 )
וושינגטון חייבת לבוא לחסל אחרת היא בבעיה

Ghost Rider
Ghost Rider
02/05/2017 23:07:58

תודה על הפריוויו.
קדימה בוסטון. מזל שבשלב הזה כבר לא חייבים לשמוע את השדרנים הנוראים של הקבוצה שמלהד כל מגרעותיהם המקצועיות מתעקשים לקרוא לתומאס שוב ושוב "האיש הקטן"

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 23:23:38

מצויין יונתן!

אדם אחד
אדם אחד
03/05/2017 0:14:21

יוטה גונבת

יונתן .S.
יונתן .S.
03/05/2017 0:48:50

תודה יונתן.

חשוב לציין שבשני המשחקים הקבוצות חוץ יושפעו מכושרם של שחקני הפנים שלהן.

ב-DC גם מרקיף וגם גורטאט נקעו את קרסולם. זה שהם רוצים לשחק זה בסדר גמור וגם מובן, עקב עומק שלא קיים אצלם. מאידך, אין לדעת איך זה ישפיע על היכולת שלהם.
כנ"ל לגביי גובר ביוטה. מצבו הרפואי ישפיע מאוד על היכולת של יוטה, כי אני מניח שיהיה להם יותר נוח לשמור צמוד בקו השלוש, כשהם יודעים שהוא ייתן מענה הולם לחדירות בצבע.

ויסקונסין -דורון האסטבן
ויסקונסין -דורון האסטבן
03/05/2017 1:31:17

מצוין יונתן הנהדר, החדשים חושבים שיונתן בן 40 30
לפי רמת הכתיבה, תתפלאו הוא פחות מ20.
תמיד מחדש משהו בדרך הכתיבה שלו.
תודה יונתן תבורך ותצליח תמיד

ויסקונסין -דורון האסטבן
ויסקונסין -דורון האסטבן
03/05/2017 1:35:15

ברור שהמאץ אפ בין 2 ענקי הדור הMVP הקודם מול האמיתי
שצריך (וויתר על התאר)לקחת, יכריע,
סטפן קארי – ג'ו אינגלס.

nba
nba
03/05/2017 2:58:48

וושינגטון מנצחת , גולדן מנצחת בחד ספרתי

פרוש
פרוש
04/05/2017 15:53:56
Reply to  nba

עדיף שלא תשים בwinner אחי

המשגיח
המשגיח
03/05/2017 3:10:07

אחלה התחלה לוול

אלי
אלי
03/05/2017 3:17:09

וושינגטון מפנים לוול חצי פרקט לפוסט אפ על תומאס, אין לבוסטון ברירה אלא להביא אליו שמירה כפולה או לשים עליו עין, הוא מנצל את זה למסירות קלות.

עומר
עומר
03/05/2017 3:21:22

הבעייה של וושינגטון זה תמיד שהספסל מתחיל לשחק

אלי
אלי
03/05/2017 3:24:06

אייזיאה תאווה לעיניים.
חתיכת שחקן, זו לא הבלחה של עונה.

Ghost Rider
Ghost Rider
03/05/2017 3:29:09

וול אף פעם לא היה באולסטאר?

המשגיח
המשגיח
03/05/2017 3:30:56

אוליניק הזה סכנה

nba
nba
03/05/2017 3:33:42

וול בלתי ניתן לעצירה זה נראה כאילו מתי שהוא רוצה הוא יעשה סל

אלי
אלי
03/05/2017 3:40:11

הספסל של וושינגטון באמת מביך

nba
nba
03/05/2017 3:43:57

הספסל שלהם מחזיר את בוסטון

נמרוד
נמרוד
03/05/2017 3:45:41

מתחיל להיראות כמו הדק' שבהן ווסטברוק נח בOKC

nba
nba
03/05/2017 3:46:18

וול כנראה השחקן הכי חם בפלייאוף הזה חוץ מלברון שהוא מעל כולם

nba
nba
03/05/2017 3:47:57

שמוריס וול על המגרש בוסטון חסרת אונים

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 3:52:39

מצד אחד –
הספסל. ככה אי אפשר לנצח ברמות הגבוהות ביותר.
מהצד השני, זה ללא ספק צריך לתת הרבה סיבות לאופטימיות, עבור כל מי שהוא אוהד הוויזרדס.
ספסל זה החלק שפחות קשה לחזק בפגרה.

nba
nba
03/05/2017 3:54:02

מוריס וול 2 עבירות אסור להם לקבל את ה 3 לפני המחצית

nba
nba
03/05/2017 3:56:59

שלישית של מוריס זה משמעותי ביותר

גיא
גיא
03/05/2017 3:57:47

אין קישור נורמלי, הקישור ההוא מתחיל להיות מוגבל לאחר 5 דקות

Ghost Rider
Ghost Rider
03/05/2017 4:02:04
Reply to  גיא
גיא
גיא
03/05/2017 4:02:52
Reply to  Ghost Rider

תודה כבר מצאתי

איתמר
איתמר
03/05/2017 4:02:28
Reply to  גיא
שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:02:51
Reply to  גיא

yoursportsinhd.com

אלי
אלי
03/05/2017 4:00:44

טוב, זה של בוסטון לדעתי.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:01:52

התחלנו עם השלשות

nba
nba
03/05/2017 4:03:01

מהרגע שמוריס יוצא בוסטון חוזרת , שמוריס על המגרש הם חסרי אונים , חבל שהוא נכנס ל 3 עבירות , וול עכשיו יקח על עצמו עד המחצית

גיא
גיא
03/05/2017 4:03:16

בוסטון אוהבים לחזור מפיגור

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 4:04:07

Xסוף סוף משחק ששווה להסתכל עליו

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 4:05:16

ראיתם כיצד אייזיה חסם את הפולני? (לשלשה של סמארט)

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 4:13:27

הוויזרדס צריכים את ביל בחזרה.
החקיין שתפס את מקומו במחצית הראשונה בכלל לא יודע לשחק כדורסל…

אלי
אלי
03/05/2017 4:14:49

ביל היה מזעזע

nba
nba
03/05/2017 4:35:14

מה שוול עושה פה ראוי להערכה , ומה שיותר מדהים שהוא עושה את זה בקלות זה לא נראה שהוא מתאמץ יותר מדי

אלי
אלי
03/05/2017 4:36:33

אני לוקח את שני הרכזים שעל הפרקט לפני ווסטברוק לכל קבוצה שאני בונה.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 4:51:28
Reply to  אלי

שים את וול או תומס בתאנדר והם עושים פחות מראסל

אלי
אלי
03/05/2017 4:59:08

בחיים לא. עושים אולי נתונים פחות פומפוזיים בתחומים מסוימים אבל יותר ניצחונות.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 5:03:12
Reply to  אלי

ברור לך שאם היה מחליף ראוי לראסל במנוחות שלו התאנדר היו עוברים את יוסטון

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 4:40:13

לפני שוול הצטרף ל-NBA, הרבו להשוות את רמת הכישרון שלו לזו של לברון.
השנה בפלייאוף בכלל, והלילה מול הסלטיקס בפרט, וול מציג יכולת אול אראונד שמצדיקה את ההשוואה.

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 4:43:38

מוריס –
12 נק', 100% מהשדה, 4 עבירות.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:44:57

איזה נגר דוחה האוברה הזה

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:45:41

החטאת לייאפ פשוט מזעזעת

nba
nba
03/05/2017 4:46:44

וושינגטון צריכה את המשחק הזה והסדרה שלה , קבוצה טובה יותר

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:50:39
Reply to  nba

1+
מאמין שהם לא ישמיטו את זה

אלי
אלי
03/05/2017 4:56:14
Reply to  nba

קבוצות די שוות.

גיא
גיא
03/05/2017 4:50:33

תומאס בריון, דוחף לאנשים בפנים. זה משהו נורא והוא מקבל את העבירות לזכותו

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 4:53:25

מלא דם ,מזכיר משחקים משנות ה90

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 4:53:46

וושינגטון פראיירים
יכל להיות 15 בשקט

nba
nba
03/05/2017 4:53:54

מובילים 10 ולחשוב שמוריס שיחק רק 12 דקות בגלל שיש לו 4 עבירות , ובייל במשחק נוראי , מה היה קורה שמוריס על המגרש ובייל במשחק ממוצע אפילו

גיא
גיא
03/05/2017 4:55:30

וושינגטון נבהלים מהפיזיות, וההפתעה שמי שמוביל בבריונות הוא לא סמארט אלא תומאס וקראודר

אלי
אלי
03/05/2017 4:56:44
Reply to  גיא

שני שחקנים מגעילים, במיוחד האחרון.

אלי
אלי
03/05/2017 5:03:57
Reply to  אלי

התכוונתי לסמארט וקראודר

אלי
אלי
03/05/2017 5:07:05

די נו הפאולים האלו מעצבנים.

שחקו כדורסל.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 5:08:03

אני רוצה רק שתדעו שאני לא נעלמתי מהאתר. אני מסתכל על המשחק בכל אחת מ-3 הטלוויזיות בבית. אבל לאשתי עשו החלפת ירך מ לאה לפני 5 ימים והיא צריכה את עזרתי כמעט בכל דבר. אז אני רואה הכל אבל לצערי לא יכול לכתוב עד יותר מאוחר.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:10:02
Reply to  מנחם לס

החלמה מהירה לגייל מנחם!

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 5:08:59

השיפוט הופך להיות ביתי יותר ויותר (ואני אוהד בוסטון)

nba
nba
03/05/2017 5:09:59

ביטלו את השלשה שיפוט ביתי במקום 10 נהיה 5 סתם

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:11:12
Reply to  nba

למה ביטלו את השלשה?
פיספסתי את זה

אלי
אלי
03/05/2017 5:11:59

כי העבירה הייתה לפני שהכדור יצא לו מהיד.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:13:44
Reply to  אלי

פעם שניה שזה קורה במשחק הזה.. לא צריך לשרוק על דברים כאלה

אלי
אלי
03/05/2017 5:15:35

השריקה לעבירה כנראה הייתה נכונה. סמארט עושה את ההצגות האלו הרבה מאוד פעמים, השופטים לא מפגרים והם מנסים ללמד אותו שזה לא יעבוד לו. הם לא יכלו לדעת מראש שתהיה שלשה.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 5:13:17
Reply to  nba

השלשה נזרקה אחרי העבירה ,שריקה נכונה

אורי הלוי
אורי הלוי
03/05/2017 5:14:35
Reply to  nba

"סתם". אני בטוח ש"סתם" שרקו עבירת מגן לפני שהזריקה שוחררה בכלל ובכוונה כי השופטים ידעו שאוברה הולך לקלוע את השלשה ולשרוק יחסוך מבוסטון 3 נקודות.
נו באמת.

אלי
אלי
03/05/2017 5:10:46

לא אמור להיות סל

nba
nba
03/05/2017 5:12:32

שיפוט מבזה איכס בושה

אלי
אלי
03/05/2017 5:14:20

בוסטון קבוצה טובה יותר לדעתי. לא בהרבה, אבל טובה יותר.

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 5:17:18

זו סדרה של 7 משחקים. איזו אווירה בבוסטון. קהל הפלייאוף הטוב בליגה

nba
nba
03/05/2017 5:19:12

מוריס עבירה 5 בנוסף לזה שבוסטון ביתרון

המומנטום של בוסטון כרגע

אלי
אלי
03/05/2017 5:19:27

תומאס ענק. שחקן הרבע הרביעי הטוב בליגה, שחקן שמנצח משחקים.

גיא
גיא
03/05/2017 5:19:50

זהו בוסטון לוקחים את זה

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:19:58

וושינגטון רכים

אורי הלוי
אורי הלוי
03/05/2017 5:20:21

הקהל של בוסטון שווה לפחות 10 נקודות.

גיא
גיא
03/05/2017 5:20:28

מוריס טפש

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:23:47

אי אפשר ששתיהן יפסידו הערב?
מתקשה להחליט מי יותר בלתי נסבלת.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:24:55
Reply to  סומסום

בוסטון! אין שאלה בכלל

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:24:05

איזה עבירה היתה עכשיו???

nba
nba
03/05/2017 5:24:22

וושינגטון התקפה להחזיר יתרון וכמובן השופטים חח איזה שיפוט ביתי

אלי
אלי
03/05/2017 5:24:48

החסימות של גורטאט בעייתיות, זה היה עניין של זמן עד שישרקו לו.

אורי הלוי
אורי הלוי
03/05/2017 5:25:52

סוף סוף, מפלסת השלג הפולנית מקבל את השריקה על החסימות הנעות שלו.

nba
nba
03/05/2017 5:28:05

השופטים ובוסטון נגד וושינגטון וושינגטון עדיין תנצח יהיה צדק פה

אלי
אלי
03/05/2017 5:30:22
Reply to  nba

השיפוט סביר. כלומר, כמו בכל משחקי הNBA הוא פשוט גרוע באתה המידה לשני הצדדים.

ערן
ערן
03/05/2017 5:28:15

בוסטון לא יכולה לקנות סל

גיא
גיא
03/05/2017 5:29:15

איך העזתי ללכלך על מוריס

IDO
IDO
03/05/2017 5:29:30

ס'וטי ברוקס בפך את הוושינגטון לקבוצת עילית. איזה הגנה . איזה תרגילים להוצאה מתחת לסל.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:29:38

יופי מכשפים
הגנה מצוינת
שלושה פוזשנים ללקק ת'אצבעות

גיא
גיא
03/05/2017 5:30:00

מישהו יודע מה אם נהימי

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 5:30:12

אני תמיד אוהב משחקי מזרח יותר ממערב

IDO
IDO
03/05/2017 5:30:23

והאולם בבוסטון הכי טוב בכל אמריקה!

בלי לייצנים בתחפושות. בלי לוליינים וחולצות בחינם. רק מוסיקת הארד קור!!

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 5:35:40
Reply to  IDO

אירים משוגעים עם בירה

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 5:31:01

כמו בסדרה הקןדמת. מוריס הוא הX פקטור של וושינגטון.
תוציא אותו מהמשחק והם רק שני גאנרים בלי לב. כשהוא מתפקד בשני צידי המגרש וושינגטון מאיימת על באמת.

IDO
IDO
03/05/2017 5:33:41

ISIAH שלשה בחצי סיבוב.. רק רשת! תעשה לי טובה!!

גיא
גיא
03/05/2017 5:34:25

וואו איזה קרב

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 5:35:12

וואו. איזאה תומאס.
king of the 4th!

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:35:15

אייזיה שחקן!

IDO
IDO
03/05/2017 5:35:53

בוסטון מעולים! קבוצה שנבנתה בלי סופר סטאר אחד רק עם מאמן תותח. מחזיקה את
איזייה – ALLSTAR
סמרט – שחקן חמישיית ההגנה של השנה
וכל השחקנים נותנים עבודה דה לוקס.

אלי
אלי
03/05/2017 5:38:13

סמארט פלופר מגעיל.

IDO
IDO
03/05/2017 5:40:02
Reply to  אלי

הייתי מת שיהיה בקבוצה שלי!

אחד היחידים בליגה שיודע לתת הגנת פרימטר ולנטרל שלשות

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:38:48

פורטר!!!

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 5:39:19

ככה צריך להראות משחק פלייאוף!

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:39:21

משחק מטורף, וושינגטון חייבים לקחת את זה

גיא
גיא
03/05/2017 5:39:44

תענוג משחק, דוג פייט

אלי
אלי
03/05/2017 5:39:56

מת על זה שוול לא כופה את עצמו כמו לא מעט סטארים בליגה.

גיא
גיא
03/05/2017 5:41:24

וואי פלייאוף טיים איזה כיף

IDO
IDO
03/05/2017 5:44:09

TO?

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:44:53
Reply to  IDO

נראה ככה

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:44:21

תומאס הוא השחקן הכי קלאץ בליגה, מלבד אולי אירווינג

אלי
אלי
03/05/2017 5:45:58
Reply to  tripledouble

אירווינג שחקן של זריקות מכריעות, לא שחקן שמוביל קבוצה לניצחונות ברבע ברביעי.

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:49:02
Reply to  אלי

לא מסכים, בניגוד לאייזאה משחק לידו כוכב על שלוקח חלק נכבד מהאחריות

אלי
אלי
03/05/2017 5:49:55
Reply to  tripledouble

וראינו איך הוא היה נראה כשלא היה לברון לידו. הוא לא הגיע אפילו לפלייאוף.

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:44:40

מריח כמו הארכה.
וול או ביל ייקחו קליעה קשה, במקום להיכנס לסל ולגנוב עבירה, בנוסח תומאס.

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:45:36
Reply to  סומסום

ולמה לא שניהם?!

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:45:56
Reply to  סומסום

LOL

IDO
IDO
03/05/2017 5:46:28
Reply to  סומסום

+2

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:47:45
Reply to  סומסום

ולא כאלה זריקות קשות

IDO
IDO
03/05/2017 5:45:54

OT !

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:46:11

ביל קיבל זריקה נוחה, יצא מזה איירבול

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:46:43

ידעתי ידעתי
לא סמכתי עליהם שיסגרו עניין

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2017 5:47:14

שתי זריקות אחרונות של הויזרדס שהיו חופשיות למדי

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:49:00

אין לוושינגטון סיכוי בהארכה, אלא אם ביל ייזכר שהוא יודע לקלוע.
שום סיכוי, כמעט כל כניסה של IT לסל היא נקודות או שריקה לעבירה. לוויזארדס אין שום ריספקט מהשופטים, כולם מלאים שם עבירות.

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 5:50:07

ב-30 השנים האחרונות יש ל-2 שחקנים משחק פלייאוף עם שורה של
40+ נק', 10+ אס', 3 + חט', 3+ חס'.

וול הלילה, ולברון במשחק 6 מול גולדן סטייט בשנה שעברה.

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:50:28

בבקשה. גורטאט ב-6 החוצה, על כלום.
שיפוט איום ונורא.
ולא שאני מת על וושינגטון האנטיפטית, קבוצה מעולה בלי טיפת נשמה.

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:51:25

מה נסגר עם ביל??

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:54:03

המשחק בורח לוושינגטון

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:56:08

השובקים

איתמר
איתמר
03/05/2017 5:56:34

תומאס מפלצת!

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 5:56:46

אייזאה חולה נפש

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:57:25

על מה עבירה?????

אורי הלוי
אורי הלוי
03/05/2017 5:57:58

על המכה ביד ימין.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 5:58:26

נראה שיש לך בעיית ראייה
עבירה ברורה

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 5:59:45

חרטא ברטא

אלי
אלי
03/05/2017 6:34:51

לא הייתה עבירה. קרי שלח את הרגליים לצדדים ועשה תנועה כאילו לא הוא שיזם את המגע.

גיא
גיא
03/05/2017 5:58:05

וולקאם טו אייזאה שואו

אלי
אלי
03/05/2017 5:58:16

MVP או לוMVP

אורי הלוי
אורי הלוי
03/05/2017 5:58:17

הוא לא אנושי הבן אדם הזה.

סומסום
סומסום
03/05/2017 5:58:40

IT לסל, בטח בבוסטון, זה או נקודות או שריקה לעבירה, או ביחד. עכשיו גם מוריס יוצא ב-6.
ממש מגיפת הארדן. הוא אפילו נכנס לסל עם שתי הידיים ישרות מושטות קדימה, למד מהמאסטר.

ערן
ערן
03/05/2017 5:58:55

טוב, כל הכבוד לאייזה תומאס, כזה קיילר במאני טיים לא ראיתי אף פעם. ממש חבל לי על וול. נתן משחק סופר אחראי שלא הספיק, כי איזה ביל אחד, שוב משחק איום ונורא. רק אם היו יכולים להחליף בין החוזים של שניהם..

ערן
ערן
03/05/2017 5:59:42

סומסום, הארדן מוכר הקלטות בווידאו לכמה פוינט גארדים נבחרים בליגה

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
03/05/2017 6:07:01
Reply to  ערן

ראיתי אותו בתחנה המרכזית של יוסטון עומד בדוכן וצועק "2 בעשר"

אלי
אלי
03/05/2017 6:00:36

51 נקודות!

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:01:14

GAME OVER

אלי
אלי
03/05/2017 6:02:30

53!

IDO
IDO
03/05/2017 6:02:31

GREAT GAME
IT UNBELIEVABLE

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:02:49

איזאה תומאס זה הדבר הכי מרגש בעונה הזאת, עם כל הטירוף של ווסטברוק והארדן.
איזה שחקן. איזה לב.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 6:04:04
Reply to  אפלטון

1+
הקטן הזה באמת גדול

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:09:10

53 נקודות בפלייאוף וואו זה לא קרה הרבה זמן

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 6:11:33
Reply to  tripledouble

אייברסון, 2003

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 6:09:20

שחקני סלטיקס עם 50+ נק' במשחק פלייאוף:

האבליצ'ק, סם ג'ונס, ריי אלן, אייזאה תומאס.

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:09:56

עם כל הקסמים של IT, בוסטון מנצחת את המשחק על עבירות –
כל הפרונט-קורט של וושינגטון נפגע, וזה היה קריטי בהארכה. מוריס עם 6, גורטאט עם 6, אוברה עם 5.
ועל עונשין: וושינגטון עם 17מ-22, בוסטון עם 26 מ-34 פעם הליכה לקו.

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:12:42
Reply to  סומסום

הכל בסדר. בוושינגטון הם יקבלו הכל בחזרה. וושינגטון משחקים מאוד אגרסיבי ועושים עבירהמבכל התקפה. בחוץ שורקים להם, בבית לא. כמו בסדרה מול אטלנטה

שליו
שליו
03/05/2017 6:15:16
Reply to  סומסום

שזה חלק מהקסמים שלו
היכולת שלו לסחוט עבירות במיסמאץ'

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 6:18:14
Reply to  סומסום

וושינגטון צריכים להאשים את עצמם ולא את השופטים. המשחק היה בידיהם והם הצליחו להפסיד אותו.
אייזיה -ענק.

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:19:45

+1, וול אכזב במאני טיים, על ביל אני בכלל לא מדבר חושך כל הערב

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:10:38

בינתיים במפרץ, המורמונים מצליחים להחזיק את הגולדן בויז אין צ'ק.
חפירות בצבע

גיא
גיא
03/05/2017 6:14:40

נשמו ליד קארי, 3 זריקות

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:16:28
Reply to  גיא

כן, אפילו הוא עושה את הקפיצה הפלופרית הזו. מגפה בליגה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:18:48
Reply to  סומסום

תיכף תגיד שלא היתה עבירה תוך כדי זריקה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:18:02
Reply to  גיא

הוד דחף אותו מאחורה תוך כדי זריקה . עבירה ברורה לחלוטין . לא מהסוג של הזריקות אחרי שנגעו בך . כדאי שתסתכל בהילוך החוזר לפני שאתה כותב סתם.

גיא
גיא
03/05/2017 6:21:05

פחחח קארי דימם, הוד בחוצפתו הסתכל עליו

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:21:32

שום דבר שמצדיק את הקפיצה שבאה אחר כך, עם הרגליים נזרקות הצידה. זה פתטי, בטח עבור קארי, בטח במשחק כזה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:24:50
Reply to  סומסום

קארי נדחף במשחקים המון ללא תגובת השופטים . יש סרטים שלמים על זה באתרי אוהדי ג"ס. הוא רצה לוודא שיקבל את השריקה שהגיעה לו . לפחות הוא לא פלופר שקופץ גם בלי שנוגעים בו – ולא אציין רשימה של מי שכן .

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:38:07

קארי המציא את הנפילה לאחור בשלשה, לא יודע מה אתם מדברים. כוכבים תמיד קיבלו עבירות בליגה. ליד ג'ורדן אי אפשר היה לנשום, וזה עוד בתקופת ההנד צ'ק.
חלק מרכזי במשחק של היום זו היכולת לסחוט עבירות, מי שעושה את זה טוב, רווח נקי לקבוצה שלו.

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 6:23:01

ראינו בהילוך חוזר. לא היתה עבירה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:33:45

אם זה מה שראית , תעבור דחוף ניתוח קטרקט

אלי
אלי
03/05/2017 6:36:26

לא הייתה עבירה. פלופ די ברור של קרי, שלח את הרגליים לצדדים.

אבי
אבי
03/05/2017 7:50:36

חברים, לכו מהר תעשו בדיקת ראיה.

הייתה עבירה ברורה.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 6:17:37

הקלידו את התגובה כאן…

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:21:31

טוב, החזיקו רבע יוטה. גם יפה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:22:08

איזה סל של קליי מחצי מגרש. אם הוא חוזר לעצמו אז באמת אפשר לפרוש.

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:22:57

כמה כוח אש יש לקבוצה הזאת פשוט לא פייר לשאר הליגה

גיא
גיא
03/05/2017 6:23:57

והריצה מגיעה שקאקי ודוראנט בספסל

גיא
גיא
03/05/2017 6:24:33
Reply to  גיא

*קארי

אלי
אלי
03/05/2017 6:33:25
Reply to  גיא

קצת כבוד לשחקן השני בטיבו בעולם

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:25:56

לא להאמין שאיגודלה, ליווינגסטון, דיוויד ווסט, קליי תומפסון ודריימונד גרין זאת חמישייה מחליפה

אלי
אלי
03/05/2017 6:28:47
Reply to  tripledouble

תומפסון וגרין לא מחליפים, מהשאר לא עפתי, לא בשלב הזה של הקריירה.

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:39:11
Reply to  אלי

התכוונתי שזאת החמישייה שפותחת את הרבע השני, הלא מרכזית. מספיק לראות את התפקוד של איגודלה כשדוראנט היה פצוע ולהבין שהם מתפשרים בשבעל הקבוצה.

אלי
אלי
03/05/2017 6:27:50

כמה זמן לא היה שחקן עם 53 נקודות ויותר בפלייאוף?

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 6:28:36
Reply to  אלי

אייברסון 2003 עפ גיא

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:29:09

גובר צריך להיות עם ממוצע של 30 נק בסדרה הזאת כדי להשאיר את יוטה קרובים

nba
nba
03/05/2017 6:29:55

כואב על וושינגטון , זה כנראה ישבור אותם נקווה שלא

אלי
אלי
03/05/2017 6:30:56
Reply to  nba

זה עדיין לגמרי הפיך. הפ יכולים בכיף להשוות בבית ל2-2, הבדלי הרמות בין הקבוצות לא גדולים.

nba
nba
03/05/2017 6:33:09

בהחלט ולא ראיתי הבדלים בטח לא לטובת בוסטון

nba
nba
03/05/2017 6:34:04

עכשיו הם צריכים 2-2 רק בשביל אולי לגנוב את 5 בחוץ , ובניתיים התחילה הסדרה הכי אפורה בחצי גולדן-יוטה

גיא
גיא
03/05/2017 6:35:47

נגמר? חברים אומרים לי פה שנגמר עוד לפני שהתחיל

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 6:36:52

נראה כאילו שהיחידה שיש לה איזשהו קמצוץ של say מול הלוחמים במערב זו יוסטון.

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:39:05

כך הסתמן לאורך כל העונה.
הייתי נותן לה 2 או 3 אחוז סיכוי לנצח ארבע פעמים וסדרה שלמה, בהיעדר פציעות לקאפקייקס. לאחרות אני נותן 0 עגול.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/05/2017 6:40:59
Reply to  סומסום

כדאי שתתרכז במזפח . שם הסיכוי של כולן לעבור בסדרה את קליבלנד הוא אפס עגול .

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:45:06

אתה אוהד פנאט של גולדן סטייט, ושונא את לברון ג'יימס שינאה תהומית ("הייתי מפסיק לאהוד את גולדן סטייט אם הוא היה מגיע אלינו"), מלידתו ממש, מהיום שהגיע לליגה כדבריך.
כך שעדותך בנושא אינה רלבנטית.

עכברוש
עכברוש
03/05/2017 6:55:21
Reply to  סומסום

מתי בפעם האחרונה קליבלנד הפסידו בפלייאוף לקבוצה שאיננה גולדן סטייט?

הייט אשברי
הייט אשברי
03/05/2017 7:44:43
Reply to  סומסום

אני , בניגוד אליך , לא מתכחש למהלכים במגרש . אם יש עבירה של שחקן שלנו אני לא אומר כלום . וכנ"ל אם עוברים עבירה על לברון . אז תפסיק לקשקש בקומקום .

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
03/05/2017 6:41:31
Reply to  סומסום

סומסום אני בהימורים שמתי שטורנטו עוברים את הקאבס – אבל אתה חייב להודות שאיך שזה נראה מהמשחק הראשון – זה לא הולך להיות קשה למלך גם השנה להגיע לגמר

אפלטון
אפלטון
03/05/2017 6:40:05

גם יוסטון לא יכולים מול כוח האש בהרכב מלא. קללת סומסום חייבת לפעול. שמתי כמה בובות וודו של גרין במקפיא

nba
nba
03/05/2017 6:38:48

יוסטון יורים בלי הכרה השאךה כמה זה ימשיך

Rocky1
Rocky1
03/05/2017 6:40:23

האם היה בהיסטוריה של הליגה מצב ששתי קבוצות הגיעו לגמר ללא הפסד (גיא?!??!)?

etayle
etayle
03/05/2017 6:40:31

לא יפה מה שקרי עשה לגובר

קלמנטה
קלמנטה
03/05/2017 6:40:58

גיא וסומסום אתם שני אפסים.
בוכים עך קארי שקיבל את הפאול על ה3
"כן זו מגפה בליגה" בןכה סומסום.
שני מתחסדים מביכים.

משווה לי את הארדן ששומרים צפחדים להרים ידיים לידו לקארי שכל התקפה נדחף ומחובק והשד יודע מה. כבוד מהשופטים הוא ממש לא מקבל.

את זה אתם משווים?
שני שלולי הבנה וגונבי דעת

כואב לכם שקארי טוב?
עיוורים בקטע אחר.

סומסום
סומסום
03/05/2017 6:48:29
Reply to  קלמנטה

קלמנטה, עוד ילד כאפות שהצטרף לעגלה של גולדן סטייט, ועכשיו בא לזהם את הופס.
את האלימות המילולית שלך – תשמור לחברים שלך (התחלת להכות כבר את הילדים? או שזה בעצם ממה שחטפת בגיל צעיר?).
לך מפה, אידיוט. אל תטעה מהעובדה ששנינו חולקים אותו דף וירטואלי. אין שום אפשרות לקשר מקצועי, או חברתי, בינינו, בכל מרחב אחר. לך.

הייט אשברי
הייט אשברי
03/05/2017 7:23:42
Reply to  סומסום

בייגלה – חוץ מהקטע של השפה הוא צודק . אני לא סובל את לברון , לדוגמא , אבל על כן-או-לאעבירות עליו אני מסתכל בצורה הוגנת ולא מתוך ההעדפות שלי . נחמד שאתה רוצה תחרותיות , אבל לפחות תהיה הוגן לגבי מה שקורה במגרש.

גיא
גיא
03/05/2017 6:48:47
Reply to  קלמנטה

מפגר הייטר… אתה לא חייב להחליף את השם שלך, אתה יכול להשתמש ביוזר שאתה תמיד חופר פה 😕😕😕

חסוי
חסוי
03/05/2017 12:56:42
Reply to  קלמנטה

קלמנטה, אתה באמת חתיכת אידיוט, אם אתה רוצה להתחיל לקלל (ועוד את גיא אחד המגיבים היותר איכותיים בהופס) אז עדיף שתעבור לוואלה תלמד לנהל דיון בלי קללות אתה לא מסכים עם דעה של מישהו, אתה לא חייב אבל תלמד להעביר בצורה נאותה.

IDO
IDO
03/05/2017 6:41:28

אין מה לראות את המשחק השני. WIPE OUT

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 6:47:50
Reply to  IDO

יוטה פשוט לא באותו איזור חיוג. 4:0 ללא מאמץ.

גיא
גיא
03/05/2017 6:45:52

אם יוסטון ינצחו את הספרס הם יהיו שטיח ללוחמים. היחידה שיש לה סיכוי מזערי זה הספרס בכלל הגדולה של פופוביץ.

פיגור, להשוות את זה לקרבות הקשים שמחכים במזרח טורונטו ובוסטון החזקות

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
03/05/2017 6:48:29
Reply to  גיא

אתה רושם את זה ברצינות או עם הומור??

גיא
גיא
03/05/2017 6:49:53

רגע שאבין, אתה באמת מתווכח עם זה?

עידן
עידן
03/05/2017 7:00:25
Reply to  גיא

הלוואי שהווריירס יקבלו את הספרס חסרי הקליעה מבחוץ.אבל לא נראה לי שזה לא יקרה.בליגה של היום לקבוצות שלשות יש יתרון ולכן כל ה 4 שיעלו ל גמרים האיזורים קליבחנד וורירס יוסטון ובוסטון הן קבוצות שלשות מטורפות.סן אנטוניו וטורונטו עם קו אחורי בלי קליעה משלוש למעט לאורי ששובק כל פלייאוף הן חסרות סיכוי בליגה של היום.גם גם אם הספרס ינצחו מחר הם יפסידו את הסדרה והוורירס יקבלו את קלעי השלשות הארדן גורדון לו וויליאמס אריזה אנדרסון ואפילו בברלי שנהיה קלעי שלשות השנה

Rocky1
Rocky1
03/05/2017 6:49:29
Reply to  גיא

דווקא המשחק נגד יוטה יכול להיות אינדיקציה לסדרה (אם וכאשר) נגד הספרס. שתי קבוצות מאוד דומות במשחקן. ובינתיים, זה לא נראה מבטיח (מבחינת תחרותיות).

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 6:52:40
Reply to  גיא

לספרס אין מה לחפש מול ג"ס. רואים זאת בבירור בפלייאוף הזה- קבוצה כבדה ללא באק-קורט, שמסתמכת על קוואי יותר מדי ועם כוכב משנה לא מתפקד.

עידן
עידן
03/05/2017 6:46:40

דריימונד גרין הוא ה ,MVP האמיתי של הליגה

etayle
etayle
03/05/2017 6:47:39

איגי פשוט לא פוגע

גיא הרשע
גיא הרשע
03/05/2017 6:57:10

למיטב זיכרוני לא היו 2 קבוצות שהגיעו לפיינלס ללא הפסדים.

עמירם
עמירם
03/05/2017 7:00:24

איגי נעצר על ידי דוראנט.(במתכונת דוראנט עוצר את קארי, שזה שטויות)
ועכשיו ברצינות, 5 זריקות לשלוש של איגי, הוא צריך לחדור פנימה ולתת איזה דאנק או שניים.
יוטה משחקים הגנה מעולה, והחזרה שלהם באיבודים דווקא טובה, כל עוד יש דאנק אחד ברבע זה ממש לא נורא, מול פורטלנד איגי ודוראנט היו חלוצים בנבדל בכל התקפה מתפרצת.
אני לא רואה את יוטה עוצרים את גולדן סטייט על פחות מ55 נקודות בחצי השני, אולי רק אם הם ימנעו מקארי לשחק ברבע הרביעי כמו רוב הקבוצות שעצרו את גולדן סטייט על פחות מ120 השנה ופשוט פי ידו בענק ברבע השלישי.

אלי
אלי
03/05/2017 14:52:37
Reply to  עמירם

דוראנט אכן עצר את קרי. זה לא שטויות וגם היה צפוי מראש. יכולנו לראות את זה בבירור העונה כשדוראנט לא שיחק.

nba
nba
03/05/2017 7:06:45

פתיחה חזקה של יוטה

tripledouble
tripledouble
03/05/2017 7:07:08

יש משחק במפרץ

etayle
etayle
03/05/2017 7:07:28

הפסקי זמן האלו מכה

nba
nba
03/05/2017 7:09:39

מי היה מאמין אינגלס תופר שלשות באוריקאל ובמכבי לא עשה כלום

עידן
עידן
03/05/2017 7:12:22

קלייייייי

no funny shtuff
no funny shtuff
03/05/2017 7:13:11

חזל"ש

nba
nba
03/05/2017 7:14:06

הבדיחה המתבקשת : מתי מתחילה הסדרה של גולדן-קליבלנד ?

etayle
etayle
03/05/2017 7:18:30

לא נראה טוב. (חוץ מלאוהדי גולן סטייט) . הכדורסל שלהם פשוט מעולם אחר.

etayle
etayle
03/05/2017 7:33:34

כולם מחכים לרגע שקרי שם 3 שלשות בדקה ונגמר הסיפור.

nba
nba
03/05/2017 7:39:22

ספרס-יוסטון הולך להיות אש בניגוד למה שקורה פה

מלובני
מלובני
03/05/2017 7:39:48

גרין מטורף

nba
nba
03/05/2017 7:41:44

הטיולים שלהם משעממים פורטלנד יוטה , בגמר מערב לפחות תהיה קבוצה נורמלית מי שלא תעלה

etayle
etayle
03/05/2017 7:42:19

גולדן ביום חלש מהשלוש מובילה ב17 בלי להתאמץ , מה זה אומר על ההמשך?

גיא
גיא
03/05/2017 7:44:18

אין שום תחרות במערב, גולדן סטייט הרסו את הליגה

הייט אשברי
הייט אשברי
03/05/2017 7:50:38
Reply to  גיא

דיי – בכיין . יש הרבה תחרות במזפח , אה ? במערב יש אחת טובה באופן בולט מהשאר כי היא פשוט משחקת טוב. במזרח יש אחת טובה יותר כי השאר שטיחונים . קפיש ?

חסוי
חסוי
03/05/2017 13:09:08

מה אתה אשכרה לא מבין שהוא מחפש לעקוץ את כל אוהדי גולדן סטייט שמדברים כל שני וחמישי על הטיולים של לברון במזרח אבל במערב קורה אותו דבר כמובן שתתרצו את זה בזה שאתם עד כדי כך טובים אם זה נכון אז מה אכפת לכם מהטיולים של לברון אתם הרי עד כדי כך טובים זה לא אמור להיות משנה לכם.

עמירם
עמירם
03/05/2017 7:44:30

החמישייה שעל הפרקט עכשיו, גרין ווסט איגי איאן ותומפסון זו פשוט חמישייה אימתנית לא לשחק מולה עם סקורר
אם הארדן או קאווי נחים מול החמישייה הזאת המשחק יגמר.
היחידים שיש להם את הנשק להתמודד עם החמישייה הזאת שפותחת את הרבעים השני והרביעי אלה קליבלנד.
לברון פותח את הרביעי ויהיה מעניין לראות את החמישייה הזאת במבחן אמיתי.

nba
nba
03/05/2017 7:45:55

קליבלנד היחידה שלא מפחדת מהם בטח שיש לקליבלנד ספסל טוב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/05/2017 7:48:03

בוקר טוב. מקאו שיחק הלילה ?

etayle
etayle
03/05/2017 7:48:53

לא

סומסום
סומסום
03/05/2017 7:48:27

אנשים מתבכיינים שנים – לפעמים אגב בצדק – על חוסר התחרות במזרח, לכאורה. על זה שלברון ג'יימס חזק מדי, וקל לו מדי וכו' וכו'.

מעניין שחלק מאותם אנשים – פשוט מבסוטים מגולדן סטייט, עברו אליה (כמו הבן הממזר), כשהקבוצה ודוראנט עשו הרבה יותר גרוע מזה. ולא רק קבוצה של איחוד כוכבים, הדארלינג החדש של אמריקה הלבנה והעולם הלבן והעשיר – גם כזו שמקבלת, בנוסף לדוראנט, עוד בונוס, פרונט-קורט של פאצ'וליה ודיוויד ווסט, שמגיע בהתנדבות בשכר מינימום – גם הוא כדי לעקוף את כללי תקרת השכר.

אז ההוא היה פסול, אבל זה ממש סבבה.

הדבר הזה נקרא צביעות. ויותר מכך, הוא חושף את המניע האמיתי ליחס ההפוך בתכלית – הוא נקרא שינאה ללברון ג'יימס.

שינאה שבהרבה מקרים, יש בה גם מניע גזעני (סמוי כמובן, אף אחד לא מודה בזה בראש חוצות, צריך לחלץ אותה). כששונאים אדם מיום הולדתו, מהגעתו לליגה, מעצם היותו – וזה בתוספת כינויים מעולם החי והשחור במיוחד, "גורילה" וכו' – זו שנאת צבע וגזע, שמתחבאת כהרגלה בתירוצים אחרים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/05/2017 7:50:31
Reply to  סומסום

סבא רבא שלי אתיופי, אבל תמשיך.. זה מצחיק.

סומסום
סומסום
03/05/2017 8:00:14

Every brother ain't a brother cause a color
Just as well could be undercover
Every brother ain't a brother cause a Black hand
Squeezed on Malcolm X the man
The shooting of Huey Newton
From a hand of a Nig who pulled the trig

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/05/2017 8:05:37
Reply to  סומסום

מה שאומר שהצבע לא משנה… ולכן תגובה 176 מיותרת.

:גאפר
:גאפר
03/05/2017 7:56:40
Reply to  סומסום

עיצוב אנושי…. הנדסת אנוש? . הכל מהונדס. אי אפשר להאשים את העדר…. פשוט עושים מה שנדרש מהם… כמו כולם… כמוך…. כמוני… באמת אין טעם להתרגש מזה.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 7:57:19
Reply to  סומסום

סומסום, מה אתה טוען? שיש גזענות נגד לברון כי הוא שחור כהה ואת סטף אוהבים כי הוא בהיר יחסית?

זאת שטות גמורה. ללברון קוראים גורילה ומפלצת בגלל שהוא אימתני כ"כ וכישרוני כ"כ. לא קוראים כך לאיבקה או ביומבו בגלל שהם הרבה פחות מוכשרים.

חוץ מזה, אתה משדר אובססיביות עם החפירות האלה.

סומסום
סומסום
03/05/2017 8:07:15

אתה טועה בגדול, וזה נושא מרכזי בתרבות ה-NBA. לא קשקוש אובססיבי שלי.
הרחבתי בעבר כאן, תגובה 11 ואילך:
http://www.hoops.co.il/?p=94942

אבל אתה מוזמן להתחיל לקרוא (לא מעלה לינקים כי התגובה לא תעבור), למשל כאן:
The history of white people hating LeBron James | The Daily Dot

להמשיך להערה של קובי בראיינט לג'ורדן קלרקסון, "אל תשחק כמו לייט-סקינד" – הגרדיאן עשה על זה כתבה יפה, עם תמונה של בראיינט וקארי, ולא במקרה:
Kobe Bryant's 'light-skinned' remark hints at NBA's peculiar racial politics

תמשיך בכתבת השער של GQ:
The Revenge of Stephen Curry, the Happy Warrior

וההתייחסות למוטיב הגזע העולה ממנה, ומהכתרת קארי וגולדן סטייט, על פני לברון השחור:
Steph Curry Is in the NBA’s Sunken Place

כתבה בקומפלקס שתעשה לך מעניין.

נתראה אחרי. וזה רק קצה קרחון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/05/2017 8:11:51
Reply to  סומסום

אתה כזה דרמה קווין.. פונה למכנה הרגשי הנמוך ביותר.

ברור שהנושא קיים, אף אחד לא מכחיש אותו, אבל כשאתה מנסה להכליל אותו על אנשים מהבלוג שההיכרות שלך איתם היא רק מ… הבלוג, אז אתה יוצא מגוחך.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 8:17:23
Reply to  סומסום

אבל מה כל זה מוכיח בסופו של דבר? שמעדיפים את קרי על לברון בגלל צבע?
תקן אותי אם אני טועה אבל לא זכור לי שהיתה העדפה לבירד על פני מג'יק.
הסגידה לג'ורדן היתה היסטרית אז ונמשכת עד היום. לברון עצמו הוכתר בגיל ההתבגרות וגם שאקיל.
אני אעשה חלק משיעורי הבית שנתת לי( 🙂 ) אבל אנשים מדברים וידברו תמיד, גזענים היו, ישנם ויהיו תמיד אז זה לגמרי מובן מאליו שתהיה שנאה ענקית ללברון בקרב החלאות האלה.

הייט אשברי
הייט אשברי
03/05/2017 7:58:33
Reply to  סומסום

בטח ג'ורדן , קארים ומג'יק וואספים ממסצ'וסטס. אבל תמשיך לשעשע אותנו.

עידן
עידן
03/05/2017 8:04:58
Reply to  סומסום

חח עכשיו אתה מנסה לצייר את כל מי שמתעב את לה פלופ כגזען.מעניין לאן תגיע עד סוף הפלייאוף עם ההאשמות שלך.לא סובל את לברון מהיום הראשון שדרך בליגה ולהיותו שחור או כמו שאתה מתאר אותו שחור מידי מבחינה תרבותית(אני לא חושב שהוא כזה) אין אפילו מאית אחוז קשר לזה.דריימונד גרין השחקן האהוב עליי בליגה הרבה יותר כזה מאשר לברון

שי אבן צור
שי אבן צור
03/05/2017 7:50:49

ראיתם את ההבעה על פניו של דייויד ווסט? הבעה של "איזה כיף לשחק בקבוצה כזאת"

nba
nba
03/05/2017 7:54:00

העיקר מדברים על הטיולים במזרח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/05/2017 8:00:12

מקאו צריך לקבל דקות משחק.

קלמנטה
קלמנטה
03/05/2017 9:04:07

כן סוצסום כן…
ג'ורדן באמת היה מאד בהיר.
גם דרקסלר.
יואינג בכלל.