ראשון בלי מומי – משחקי יום א' ב-NBA / גיא רוזן

 

 

2 בשורות איומות נפלו קהילת הופס בסוף השבוע האחרון –
קודם כל, מסתבר שעצרו את מומי, ועיכבו אותו לחקירה בגלל שהוא נתפס מנסה להבריח לארץ דרך מעבר ארז מכולה מלאה בחיתולים (הכל הלך חלק, עד שאחד מעובדי המכס קלט שעל אריזות החיתולים כתוב "באמברס…").
וחמור הרבה יותר –
במקום הצחוקים הרגילים, צריך לקרוא את הפריוויו שלי!!!

אז היום אשתדל לשמור על הקלילות המומית האופיינית והאהובה של ימי א'.
נקווה שהפריוויו יהיה קליל לפחות כמו הדבר הכי מהיר שאפשר למצוא ברומניה (מולדובני שרץ עם הטלוויזיה החדשה שלך…),
ואם לא, אז שיהיה קליל לפחות כמו קלילות רגליו של הדבר השני הכי מהיר ברומניה
(מולדובני נוסף. הוא רץ עם הלפטופ החדש שלך בידיו…)

 


(בתמונה: מומי וסילבי?)

 

ברוקלין נטס (13 – 55) – דאלאס מבריקס (29 – 39)
(18:00 אחר הצהריים)
מה עוד בורח לו בזריזות?
הסיכוי של דאלאס להשיג את הכרטיס האחרון לפלייאוף במערב.
דאלאס כבר מרחק 3.5 משחקים מדנבר, ולאור הכושר שלהם לאחרונה, חלון ההזדמנויות שלהם הולך ונסגר.
רק לפני יומיים דאלאס ספגו תבוסה בביקורם את עיר "אחוות האחים" (הפסד ב-42 לסיקסרס),
בעוד שבאותו ערב משחקים, הנטס כמעט והצליחו לנצח בביתם את הסלטיקס.
הניחוש שלי למשחק הערב –
ההבדל בין הכדורסל של דאלאס לאחרונה, לבין זה של הנטס?
כמו ההבדל בין חתונה מולדובנית והלוויה מולדובנית
(בהלוויה יש אחד שלא שתה לשכרה…) –
לא גדול.
לדעתי, המאבריקס מבינים שהעונה עבורם כבר נגמרה.
ברוקלין, להבדיל –
הם נהנים לנסות ולהכניס מקלות לגלגלי הקבוצות האורחות.
הלילה אני מאמין שברוקלין יצליחו להכניס מקל, וסופית לדרדר את העגלה הטקסנית מדרכה לפלייאוף.

 


(בתמונה: סם הינקי)

 

פילדלפיה סיקסרס (25 – 43) – בוסטון סלטיקס (44 – 25)
(19:00 בערב)
ממש חילופי זוגות…
הסיקסרס ששחטו את דאלאס זוכים לארח את הסלטיקס שכמעט והפסידו בברוקלין.
מצד אחד, זה לא שהסיקסרס משחקים כדורסל מזהיר לאחרונה –
למרות התבוסה שהם הנחילו לדאלאס, יש להם רק 3 ניצחונות ב-10 משחקיהם האחרונים.
מהצד השני, גם הלילה הסלטיקס עולים לשחק כאשר כוכב הקבוצה, הרכז הנהדר אייזאה תומאס, שוב לא משחק.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
איך קוראים ל-2 רומנים שדוחפים דאצ'יה בסמטה אפלה של בוקרשט באמצע הלילה?
כוח לבן!
איך קוראים ל-2 טורקים שדוחפים דאצ'יה בסמטה אפלה של בוקרשט באמצע הלילה?
כוח שחור!
איך קוראים ל-2 טורקים שדוחפים דאצ'יה בסמטה אפלה של בוקרשט באמצע הלילה?
קוראים למשטרה!
קצת כמו המולדובני בסמטה, נראה לי שהלילה הסיקסרס ינצלו את חסרונו של תומאס (ואת החיסרון של הסלטיקס מתחת לסל) בשביל "לגנוב" לסלטיקס מהסיכוי של לצמצם את הפער מקליבלנד שמולכים על הסלטיקס ב-2 משחקים במאבק על המקום הראשון במזרח.

 


(בתמונה: סם הינקי)

 

דטרויט פיסטונס (33 – 36) – פיניקס סאנס (22 – 47)
(22:30 בערב)
2 קבוצות שיש דיכטומיה גדולה בין רמת הכישרון התאורטי שלהן, לבין הביצועים בפועל.
זה קצת מזכיר את הדוד הרחוק שלי מיאשי, את בן דודי הקטן, וחיתולים.
בביקור שורשים פגשתי את אותו דוד מחזיק את בנו הפעוט על ידיו.
אחרי כמה שעות ששהיתי בביתו, כבר לא יכולתי להתאפק,
ולהתגבר על הריח העז, ושאלתי:
"למה אתם מחליפים לילד חיתול רק פעם ביום???"
הדוד נראה מבולבל, ושאל:
"אצלכם יש חיתולים מסוג אחר?
על אלו שאנחנו קונים כתוב על האריזה: 'עד 4 קילו'…"
אין ספק בכלל.
הניהול של 2 הקבוצות בהחלט מזכיר את הניהול של פ.צ. יאשי…
הניחוש שלי למשחק הלילה?
לפיסטונש עדיין יש סיכוי,
והסאנס, הם השביתו כמעט כל שחקן שיש לו וותק של יותר מ-3 שנות ניסיון.
אז כשלוקחים בחשבון את הביתיות, את הכישרון, ואת הפער בניסיון (לצד העובדה שהמוריסים תמיד שמחים לנצח את הסאנס…) –
אני בוחר בפיסטונס כמנצחים.

 


(בתמונה: סם הינקי)

 

ניו אורלינס פליקנס (28 – 41) – מינסוטה טימברוולבס (28 – 40)
(00:00 בלילה)
ל-2 הקבוצות יש עדיין סיכוי תאורטי להעפיל לפלייאוף (מרחק 4.5 ו-5 משחקים מהמקום השמיני),
אבל ברור לכל הסיכוי הוא רק על הנייר.
גם אני, על הנייר, מיליונר.
עכשיו כל מה שאני צריך זה שטופס הלוטו שבכיסי, יהיה הטופס הזוכה…
הניחוש שלי למשחק הלילה?
2 הקבוצות עם מאזן 5 – 5 ב-10 משחקיהן האחרונים,
2 הקבוצות מצליחות להציג רגעים של כדורסל יפה, לצד לא פחות רגעים של כדורסל לא תכליתי.
במאבק בין 2 קבוצות עם משחק פנים יוצא דופן,
אני אבחר בקבוצה בקבוצה הביתית.

 


(בתמונה: מיליונר)

 

טורונטו ראפטורס (40 – 29) – אינדיאנה פייסרס (35 – 33)
(00:00 בלילה)
שוב מקרה של 2 קבוצות מגמגמות.
ל-2 הקבוצות 50% ב-10 משחקיהן האחרונים,
2 הקבוצות החמיצו לא מעט הזדמנויות לשפר מיקום לקראת הפלייאוף.
ההבדל?
בעוד שלראפטורס יש תירוץ (הפציעה של לאורי),
לאינידאנה באמת שאין הסבר למאזן החוץ "המרשים" של הקבוצה (ניצחו 11 מ-34 משחקי חוץ).
המשותף בין ה-2?
עבור 2 הקבוצות התאור המילוני במולדובנית למילה 'עתיד', מתאים מאוד:
"קטן, שחור, ודופק על הדלת…"
הניחוש שלי למשחק הלילה?
טורונטו, ולא עם סימן שאלה, עם סימן קריאה.
(כבר הזכרתי את מאזן החוץ של אינדיאנה?)

 


(בתמונה:לארי בירד)

 

מיאמי היט (34 – 35) – פורטלנד טריילבלייזרס (31 – 37)
(00:00 בלילה)
משחק מרתק.
מצד אחד יש את ההיט, עם אחת מההגנות החזקות בליגה, ועם המאזן הטוב בליגה מאז אמצע העונה.
מהצד השני יש את פורטלנד, עם השיפור הניכר בהגנה מאז הגעתו בטרייד של נורקיץ',
ועם קו אחורי מאיים במיוחד.
יהיה מעניין לראות איך ווייטסייד מתמודד עם נורקיץ', שמוכיח בפורטלנד ש-"יש לו את זה" גם בהתקפה, ולא רק בהגנה,
יהיה מעניין איך דרגיץ' מתמודד בצד ההגנתי מול הקו האחורי האקספלוסיבי של הטריילבלייזרס.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
אני חושב שמיאמי היא לא "קבוצה על גל",
אני חושב שהם "הדבר האמתי".
יש בקבוצה שלוב של הגנה נהדרת, של התקפה שמצאה את עצמה, ושל ספסל –
אולי אחד החזקים בליגה. למה שג'ונסון את ג'ונסון עושים בדקות בהן הם עולים מהספסל,
יש חלק גדול מאוד בהצלחת הקבוצה לאחרונה.
אני חושב שהלילה מיאמי מנצחים, וממשיכים את מסעם המדהים, קודם כל לפלייאוף
(ורק להזכיר – האמצע העונה, אחרי 41 משחקים, מאזן הקבוצה היה 11 – 30),
ואני מאמין –
שהם יצליחו להגיע כל הדרך עד לגמר המזרח.

 

סן אנטוניו ספרס (52 – 16) – סקרמנטו קינגס (27 – 42)
(01:00 לפנות בוקר)
באותו ביקור שורשים ברומניה,
הוזמנתי עם חבר מולדובני למסיבה בקונסוליה הסרבית.
אנחנו מסתובבים במסיבה, וכל מי שאנחנו מדברים אתו, מספר בדיחה על מולדבים.
אחרי אינספור מפגשים שכאלו, כבר לא היה לי נעים –
אז שאלתי את חברי:
"רוצה שנלך, נראה לי די פוגע כשמספרים כל כך הרבה בדיחות על חשבונך."
הוא התבונן בי, ואמר:
"בשבילך אלו אולי בדיחות. בשבילי אלו זיכרונות ילדות…"
(לא צריך להבהיר מי הסרבי הסיפור, ואיזו קבוצה היא הקבוצה המולדובנית…)
למרות הניצוצות של האופטימיות שאפשר לראות במשחקי הקינגס,
את הניחוש שלי למשחק הלילה, אפשר לסכם ב-2 מילים:
לא כוחות.
ניצחון לספרס.

 


(בתמונה: הקינגס)

 

לוס אנג'לס לייקרס (20 – 49) – קליבלנד קאבלירס (45 – 23)

(03:30 לפנות בוקר)
מה זה –
גדול, שחור, מוציא הרבה עשן, וחותך גזרים ל-3?
מכונה רומנית שמטרתה לחתוך גזרים ל-4…
מה זה –
אדישים, רועשים, ומוכווני הפסדים? (שייעודם הוא טופ 3)
הלוס אנג'לס לייקרס ("שיזכו" בבחירה ה-4…)
הניחוש שלי למשחק הלילה?
לא ניחוש.
לא כוחות.
קאבס.

 


(בתמונה: הלייקרס)

Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פאקו
Admin
19/03/2017 16:07:31

ענק גיא!
הייתי אומר שזה פריוויו שיושב בול על מומי (עזוב את הקטע המולדובני, כולנו אחים), עד שראיתי את המילה דיכוטומיה.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/03/2017 16:16:30
Reply to  פאקו

למי שזורם דם מולדובני בעורקיו –
מותר!
(תמהיל מבהיל של דם רומני/מולדובני/גרמני)

עידן
עידן
19/03/2017 16:16:50

ענק גיא

מיאמי-פורטלנד המשחק היחידי שמעניין אותי היום ואני בו לטובת מיאמי גם הספרס אמורים לעניין אותי אבל אין סיכוי שיפסידו בבית לסקרמנטו

ולדי קוגן
19/03/2017 16:20:40

גיא אתה פשוט אדיר. ממים גאוניים

מתן גילור
19/03/2017 16:28:19

ענק. מת על הקדימונים שלך.
ד"א, מתי בפעם האחרונה לברון הפסיד ללייקרס?

יניב
יניב
19/03/2017 16:32:02

תודה גיא.
ואני איתך מפרגן למיאמי הלוואי ויגיעו לגמר.אה רגע שכחתי אין להם סיכוי במזרח.הרי יהיה ש מרחץ דמים ואין למיאמי שום סיכוי מול אריות המזרח שיאכלו אותה חיה.
אפרופו כתות ודתות למינהם

אפלטון
אפלטון
19/03/2017 16:47:53

מעולה גיא. שמעתי שמומי קיבל החמרת תנאים במאסר וצריך לעשות הכל פעמיים.
מיאמי – פורטלנד משחק חזק ביותר כששאר המשחקים די משמימים.
גם לי מיאמי נראים כמו הדבר האמיתי והיום ישפרו את הסיכויים שלהם למקום שישי במזרח.

אבי
אבי
19/03/2017 16:48:24

תודה גיא!

ב"מנה העיקרית" ללילה הזה (מיאמי – פורטלנד) לא הזכרת את החיסור שיש למיאמי….

http://www.espn.com/nba/player/_/id/6628/dion-waiters

אבי
אבי
19/03/2017 16:58:24

מישהו יודע עם השלישיה המרכזית של הקאבס ישחקו מול הלייקרס הערב? (אחרי שאתמול השתעשעו על הספסל בכיף שלהם).

אבי
אבי
19/03/2017 16:58:35
Reply to  אבי

אם*

Wave bul
Wave bul
19/03/2017 17:58:38

פריוויו לפניתאון (גיא!)

חגי
חגי
19/03/2017 17:58:51

ניסיתי לקרוא ברצינות אבל הבאמברס לא הפסיק להצחיק אותי, פשוט אדיר!!

יעי
יעי
19/03/2017 18:03:54

שידור לברוקלין דאלאס?

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 18:12:26

נהדר, תודה רבה. נחמד שיש משחק בשעה כל כך מוקדמת.

מנחם לס
19/03/2017 18:19:04

גיא, הצחקת אותי כמתחזה מצויין למומי, והתמונות שוות זהב בעיקר הינקי מנסה לדחוף את עגלת פילי!!!

עשר!!!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/03/2017 18:46:34

גיא תודה על פריוויו מ וין ומשעשע!
אין כמו בדיחות על מדינות מהגוש הקומוניסטי לשעבר.
פורטלנד-מיאמי באמת מסקרן. פורטלנד המאכזבת פתאום חזרה לעצמה אז אני לא יודע; אולי מיאמי בכל זאת תיקח.
אם היא תגיע לגמר המזרח אתה תוכתר כ"אורקל מנשר".

סוס מעץ
סוס מעץ
19/03/2017 19:07:23

תודה רבה גיא
אבל
איפה הבנות?

Ljos
Ljos
19/03/2017 19:17:10

בגלל שברוקלין הפכה העונה לחביבה במיוחד, בעיקר על ידי מעריצי קומדיות בריטיות שרגילים לראות את הלוזר שניסה חוטף, חוטף ואז חוטף עוד קצת, אז נדבר קצת על איך באמת נראה שחקן שחשוב לקבוצה בזמן שהם חוטפים ביץ' סלאפ מידו המקומטת של נוביצקי.
ג'רמי לין, The Asian Flush (ממליץ לראות את הפרק האחרון של Fresh Off the Boat הלא מוערכת), חזר לשחק מפציעה ארוכה בשיאה של ריצת 1-25. אם זה לא ברור מהקבוצה, ה-1 נמצא בטור הניצחונות. מאז שהוא חזר, הם כבר ב-4-8. עדיין מפסידים, אבל Gosh Darn It, הם מנסים. איתו הם נראים כמו קבוצה, בעיקר ברבעים האחרונים. לין דוחף את הקבוצה במשחקים צמודים. במשחקים שנגמרים בפחות מ-10 הפרש, הם 4-20 בלעדיו ו-5-7 איתו (די, זו ברוקלין. תמיד המספר הנמוך יותר יהיה בצד הניצחונות).
אם לין עומד בראש חבורת הצעירים שלא בטוחים עדיין שהם במקצוע הנכון, הם יכולים לעשות צרות לכל קבוצה. בלעדיו, ולא משנה שהייתה להם את רוב העונה להתרגל לשחק לבד, הם איומים ברמות היסטוריות (ותזכרו שהייתה לנו את פילדלפיה של הינקי). והוא עדיין פצוע ובמגבלת דקות כזו שאמביד מסתכל מהצד, מרחם. וגם כאשר הוא פצוע, אומרים שהוא לקח את ווייטהד ולברט תחת חסותו והוא מנסה לעודד אותם במהלך העונה הקשה הזו שבה עירוני בת ים בטעות הגיעה לשחק ב-NBA.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/03/2017 19:24:53
Reply to  Ljos

נקודה מצוינת.
השנה, ההערכה שלי כלפי לין צמחה פלאים.
כשהוא משחק, הוא מצליח להדביק את הקבוצה במצב רוח של !FU ,
וזה דבר בריא במיוחד לקבוצה במצבה של הנטס.
(בעיקר אם חושבים שיש סיכוי שממישהו מהחברה הצעירים, יצמח שחקו.)

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 19:38:11

RHJ נראה לא רע בכלל במשחקים האחרונים. 10.6 נקודות, 5.9 ריבאונדים וחטיפה במשחק מאז הפגרה.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 19:40:33

קשה לי להאמין שהם יראו כל כך גרוע בשנה הבאה.

הם הולכים לעוט על השוק החופשי ולנסות להציע הצעות גבוהות מאוד על כל שחקן צעיר שהוא חופשי, אך מוגבל. יתרה מכך, שחקנים חופשיים יקבלו מהם בוודאות הצעות גבוהות יחסית ממה שהם שווים וזאת בכדי להתחיל לנסות ליצור בקבוצה סוג של התקדמות. חשוב לזכור שבדראפט הבא לא תהיה להם כלל בחירה (לעומת הדראפט הקרוב, בו תהיה להם את הבחירה מבוסטון). אני גם מאמין שהם ינסו להעביר את לופז תמורת בחירות נוספות ולנסות להפוך את הקבוצה לצעירה יותר.

שיהיה ברור, אם הסאנס והלייקרס ישיגו מהדראפט שחקנים טובים והם ימשיכו בשיפור המתמיד שלהן, ייתכן מאוד שהם עדיין יהיו הגרועים בליגה. ומאידך, כנראה שהם יהיו תחרותיים יותר מהעונה הזאת.

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 19:46:52
Reply to  יונתן .S.

מסכים, ושווה להזכיר גם את הבחירה מוושינגטון שהם יקבלו. סביר שיהיו 2 בחירות עוקבות, והם בדיוק הקבוצה שתלך על סליפרים למיניהם. יכולים להוציא הרבה מ-2 הבחירות האלו.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/03/2017 19:40:17

פריוויו נפלא, אהבתי.

ובפינת "טמבלים לא שותלים, הם צומחים לבד"-
יש מספר משחקים נהדרים היום, חלקם בשעות טובות, אולם בערוץ הספורט משדרים בספורט 5+ לייב את הפליקאנס מול מינסוטה.

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 19:42:47

פילדלפיה מובילה ב-8 הפרש על בוסטון. יכול להיות מעולה עבור קליבלנד.

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 19:48:46

וירד לנקודה.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 20:01:45

לחשוב שהסלטיקס היו בתחילת העונה במקום האחרון בהגנה בליגה.

כעת? חישוב סלקטיבי שכולל רק את המשחקים ששוחקו לאחר פגרת האול-סטאר מראים שהם ישתפרו עד כדי הגעה למקום ה-4 בליגה.

חישוב כולל של כלל המשחקים העונה מדרג אותם במקום ה-12. ושוב, החישוב הזה כולל גם את תומאס בחמישייה.

גם היום הם משחקים טוב הגנתית. יש לקבוצה עומק יוצא דופן של שחקנים בעלי יכולות טובות בהגנה והגיע הזמן שיבינו שהג'וקר שלהם לקראת הפלייאוף הוא ההגנה והעומק ברוטציה של שומרים טובים בפרימטר.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/03/2017 20:04:15

עיזבו נבא עכשו. לואיוויל מול מישיגן.

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 20:13:22

ליברפול-סיטי

רן הנרגן
רן הנרגן
19/03/2017 20:11:53

האם וגנר יהיה היורש של נוביצקי?

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 20:16:46

מתפתח מותחן בין הנטס למאבריקס. הפסד פה ודאלאס מחוץ למירוץ בודאות

אבי
אבי
19/03/2017 20:32:05

בוסטון לוחצת כעת על הגז… פתחה פער דו-ספרתי.

תגיד רועי, יש במקרה מידע אם השלישיה של הקאבס תשחק היום?
אתמול נחו… היום מול הלייקרס ישחקו, או ינוחו למשחקים קשים יותר…?

טנקס 🙂

רועי ויינברג
Admin
19/03/2017 20:35:52
Reply to  אבי

בדרך כלל הם לא יושבים שני משחקים ברצף, אבל אין לי מידע. לא חושב שינוחו.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 20:40:38

מניח שישחקו, יפתחו פער גדול מאוד וינוחו כבר מאמצע הרבע השלישי בערך.

אבי
אבי
19/03/2017 21:01:00

תודה.

וואלה פילי עלתה ליתרון 3 נקודות אחרי שהייתה בפיגור דו ספרתי… הזוי.

אבי
אבי
19/03/2017 21:27:39
Reply to  אבי

פילי ניצחה את הסלטיקס (105 – 99)…. אם קליבלנד היום מנצחת (והיא אמורה בקלות לנצח) היא מגדילה את הפער בצמרת המזרח.

שייקה
שייקה
19/03/2017 20:22:28

בום, מישיגן.

אפלטון
אפלטון
19/03/2017 20:35:24
Reply to  שייקה

מה זה בום? ירייה לרקה בבראקט שלי. גם ווילנובה וגם לואיביל? רק נותר לקוות שביילור יקחו את האליפות כדי להציל את הגוויה שבחרתי.

אפלטון
אפלטון
19/03/2017 21:01:32

עכשיו שאלה אמיתית. מישהו הולך לתת לנואל חוזה של 18 מיליון לעונה? האם דאלאס יכולה לבנות עליו כעוגן שלה בצבע?
מה באמת הערך שלו כרגע?

Ljos
Ljos
19/03/2017 21:11:13
Reply to  אפלטון

קודם כל, כמו שיונתן S אמר למעלה – ברוקלין אורבת לכל שחקן חופשי מוגבל. אולי נואל יסכים לשמוע מהם.
מלבד הצעה גבוהה במיוחד, יש סיבה לדאלאס לא ללכת עליו? יכולת מסויימת הוא כבר הראה, וזה לא סוג השחקנים שבדאלאס מוותרים עליהם (אלא אם כן נועלים אותם בביתם במהלך המו"מ).

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:19:37
Reply to  Ljos

דאלאס יחסית מאוהבים בנואל. הם מאמינים שהוא יהיה הטייסון צ'נדלר הבא שלהם ובליגה בכלל.

השקעה כספית לא מפחידה את מארק קיובן לטעמי. הם ישקיעו את הסכום הזה. גם ככה הם הולכים להיות כרגע קבוצה בינונית. אז למה לא לאגור לפחות נכסים שהם כן בעלי פוטנציאל להשתפר?

לגביי ברוקלין, הם ילכו עליו רק אם ברוק לופז יועבר. אין למה להביא אותו אם כך.

Ljos
Ljos
19/03/2017 21:29:05
Reply to  יונתן .S.

אני חושב שדי עדיף לברוקלין לקחת את נואל מהשוק החופשי המוגבל ולתת את לופז למרבה בבחירות.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:40:23
Reply to  Ljos

מסכים איתך.

איציק קוברה
איציק קוברה
19/03/2017 21:05:09

לדעתי בין 8 ל12 מליון . וזה רק בגלל הפוטנציאל. לפי התפוקה שלו עד עכשיו לא מגיע לו יותר מ8.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:20:22

נכון, אבל זה לא מה שהתקרה העתידית שלו והחוזים שנחתמים בליגה לאחרונה אומרים.

יושי
יושי
19/03/2017 21:14:38

משחק צמוד ומבולגן בפילי

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:22:59
Reply to  יושי

עוד משחק שהיה בידיים של הסלטיקס והם זורקים אותו לפח, בגלל התנהלות מבולגנת. למה לא להצמד לשיטה שיצרה את ה-13 הפרש עד אותה נקודה?

יש גם ככה משחק B2B קריטי למחרת, אז לא חבל לסגור את המשחק ברבע השלישי ולנוח ברבע האחרון?

לא מבין את זה…

A Golden God
A Golden God
19/03/2017 21:22:41

סאריץ', סימונס, אמביד, קובינגטון, איזה פרודיג'י פוינט גארד מהדראפט, והמפלצתתת רישון הולמס –
אם אתה ילד קטן, יש לך קבוצה להתחיל לאהוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/03/2017 21:34:00
Reply to  A Golden God

רק להעיף משם את אוקפור הפלגמט הזה.

A Golden God
A Golden God
19/03/2017 21:36:41

לגמרי. ליאור אליהו שכזה – יכול לייצר הרבה נקודות מהר, אבל פציפיסט. הגנה היא ערך בזוי.

חורחן
חורחן
20/03/2017 0:16:16
Reply to  A Golden God

+100 תיארת אותו בצורה מושלמת, ממש ליאור אליהו של הnba

Ljos
Ljos
19/03/2017 21:49:15

תלוי גם באם שאריץ' וסימונס יוכלו לשחק ביחד. הם חולקים את אותם הצעצועים, כשדאריו מוסיף אסרטיביות וקליעה, סימונס מוסיף בעיקר בלון הייפ שעדיין מקפץ עם שאריות הליום.
אני בהחלט רואה מקרה נואל\אוקפור\אמביד מחודש עם שני אלה בעוד שנתיים. רק חסר שיבחרו 3-4 גבוה שיודע למסור בדראפט הקרוב.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:39:12
Reply to  A Golden God

לא הייתי ממהר להצהיר עליהם כאחת מקבוצות העתיד של הליגה.

אמביד צריך להוכיח שהוא מסוגל להשאר בריא.

סימונס צריך לחזור ולהוכיח שביכולתו להוביל את הקבוצה הזאת ולתת לה ערך מוסף. הוא אמנם היה כוכב במכללות, אך הוא לא הצליח להוביל את קבוצתו לטורניר המכריע ב-NCAA ועכשיו כשהוא קפץ מדרגה אל ה-NBA, הוא יצטרך להראות שהוא יותר מעוד פוינט פורוורד. אם הוא לא יראה טוב מדריימונד גרין זאת אכזבה לדעתי.

צריך לראות איך סאריץ' יתאים לצד אמביד בצבע, כי רוב העונה הסיקסרס ניסו בכח להתאים את נואל ואוקאפור לצידו. אין סיבה שזה לא יילך, אך חשוב להבין שקבוצה (בעיקר כאשר היא צעירה) צריכה זמן כדי ליצור כימיה וזרימה קבוצתית שתאפשר להם להראות טוב ביחד.

והם יצטרכו כמובן רכז אפקטיבי יותר. מקונל כשרוני ללא ספק, אך התקרה שלו די נופחה ואני מאמין שאם הקבוצה הזאת באמת תשתפר, היא לא יכולה להיות מובלת על ידו. הוא יהיה רכז טוב מהספסל ותו לא.

בסופו של יום, יש יחסית הרבה קבוצות עתידיות בליגה (הוולבס והבאקס למשל) ועד כה הן חוות הרבה כאבי גדילה (וכאבים באופן כללי). לא יהיה קל לפרנצ'ייז להפוך לקבוצה מנצחת בליגה ואני חושב שיש להם הרבה מה להוכיח לפני שיכנסו בגלל לפלייאוף המזרח. הם יכולים להפוך בקלות לפורטלנד של העשור הזה, כאשר דאז הם היו, יחד עם ברנדון רוי וגרג אודן, העתיד של הליגה, אך סיימו את השושלת הזאת במפח נפש.

אני מחזיק להם אצבעות שיצליחו לבסוף לצאת לדרך חדשה, אך הדרך להצלחה ארוכה ובעלת לא מעט מוקשים בדרך.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
19/03/2017 21:24:14

תודה רבה גיא – אי אפשר להחליף את מומי אבל זה הכי קרוב שאפשר.

איזה פראריים בוסטון בכל פעם שהם מתקרבים למקום 1 הנכסף הם מפסידים אותו – שיהיה להם הרבה בהצלחה בקרבות מול מיאמי בסיבוב הראשון

המשגיח
המשגיח
19/03/2017 21:26:34

כל הכבוד גיא! עמדת במשימה בהצלחה

Mbk
Mbk
19/03/2017 21:31:35

פריוויו מעולה 👍

צביקה
צביקה
19/03/2017 22:14:00
Reply to  Mbk

מזל טוב מידן!

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 21:47:23

עוד משחק נזרק לפח.

אני מקווה בשביל הסלטיקס שתומאס משחק מחר. במידה ולא, הם הפסידו הזדמנות טובה להתחיל לפתוח פער מהוויזרדס בתחרות על המקום ה-2.

אני חושב שלעת עתה, עדיף שכולם יניחו בצד את הטענות על המרדף של הסלטיקס אחר המקום ה-1 במזרח.

וכמובן שנציין גם דברים חיוביים:

הסלטיקס ממשיכים להשתפר בהגנה. גם היום היא לא נראתה רע, אך הקבוצה התקשתה להשאר מרכוזת בצד הזה של המגרש, לאחר שהם התחילו לעשות המון טעויות בצד השני ואפשרו לסיקסרס לצאת להתקפות מעבר רבות. בכל אופן, הסלטיקס צריכים להמשיך להתמקד בשיפור בהגנה. זה הג'וקר שלהם לקראת הפלייאוף ואין צורך להמשיך לנסות להפוך להתקפה קטלנית אם זה בא על חשבון ההגנה.

ולא לשכוח שהסלטיקס עדיין מהקבוצות היציבות בליגה מאז פגרת האול-סטאר והחמישייה שלהם מדורגת 6 באפקטיביות שלהם מכל חמישיות הליגה + מאזן מצויין כאשר כלל החמישייה בריאה.

אלו הדברים שצריכים לעניין – בריאות ושיפור ההגנה. מעדיף את ההפסד הזה מאשר לשחק עם תומאס ולהביא אצלו לשחיקה לקראת הפלייאוף.

כל הכבוד לסיקסרס על ניצחון ראוי ומקווה בשבילם שהם יממשו את עצמם בעונה הבאה.

JOJOembiid
JOJOembiid
19/03/2017 21:50:41

איזה כיף לאוהדים בקו אורך 35
הסיקסרס על אש (the sixers on fire)
הינקי פשוט גאון !
קובינגטון בחוזה יותר נמוך מגל מקל !

The Comedian
The Comedian
19/03/2017 21:59:09

עומרי כספי למיניסוטה דיווח של מארק סטיין

A Golden God
A Golden God
19/03/2017 22:05:01
Reply to  The Comedian

הופה!

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 22:00:36

מישהו שם לב שהריצה הקטנה של OKC קירבה אותם מרחק נגיעה מהמקום ה-5? והגריזליס מאחוריהם רק בחצי משחק.

אם הקליפרס ימשיכו להראות חוסר יציבות, הם גם עלולים לסיים את העונה במקום ה-7 והיום הם היו יכולים להיות במקום ה-6, לולא הקאבס החליטו לתת לכוכבים שלהם לנוח במאצ'-אפ אשתקד.

הדחה בסיבוב הראשון נראית קרובה מאוד וקשה לי להאמין שהגרעין הקבוצתי יישאר זהה בקיץ. רדיק יהיה, כנראה, יקר מדי בשבילם לעומת מה שהשוק החופשי יוכל להציע לו (סיכוי גדול לאליפות / חוזה עצום).
אם רדיק לא נשאר, אני ממליץ לברר שוב מה הערך של גריפין בשוק הטריידים של הליגה (שכנראה יהיה הגיוני וגמיש יותר בקיץ) ולראות אם ניתן להביא ערך גבוה אחר בתמורתו. אני מאמין שהקבוצה למדה שהיא לא בהכרח טובה בהרבה איתו. הוא יכול להיות מצויין בהרבה קבוצות במזרח (הפייסרס, הניקס, ההיט והסלטיקס עולות לי לראש כאופציות טובות לצורת המשחק שלו. כמובן שהערך שיתקבל מאותן קבוצות בחזרה הוא מה שאמור לקבוע). אם הם מצליחים להביא סמול-פורוורד כמו קראודר (טייפ של THREE & D) + סטרץ' 4 כמו ראיין אנדרסון שיתאים יותר לצד DJ בצבע.

A Golden God
A Golden God
19/03/2017 23:01:22
Reply to  יונתן .S.

איזה משחק נורא מתפתח בדטרויט.
גיא, עידו – מי הנוער האלה? מי זה אדי? למה אלכס לן? דווין בוקר מסופסל?
כואב בעיניים לראות את זה. בחיי.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/03/2017 23:01:56
Reply to  A Golden God

באההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

Ljos
Ljos
19/03/2017 23:04:51

כת ההתאבדות של פיניקס ואוהדיה נכנסה לפעולה?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/03/2017 23:05:32
Reply to  Ljos

ככה נראה טנקינג במיטבו

Ljos
Ljos
19/03/2017 23:19:44
Reply to  Ljos

ומה התירוץ של דטרויט?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/03/2017 23:22:31
Reply to  Ljos

לא היה סקאוטינג ריפורט על ג'ארל אדי

Ljos
Ljos
19/03/2017 23:26:09
Reply to  Ljos

גם לארל ווטסון לא היה.

trustheprocess
trustheprocess
19/03/2017 22:03:47

בוסטון זה פח אשפה , הפסידו לסרג'יו רודריגז וניק סטהוסקאס

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 22:07:52
Reply to  trustheprocess

אתה שוכח שהם שיחקו בלי תומאס.

זאת קבוצה שהרבה מהיכולת שלה בנוייה עליו.

תוציא מ-OKC את ווסטברוק או מיוסטון את הארדן והמקרה לא יהיה שונה בהרבה.

זאת לא קבוצה בעלת שחקנים טובים רבים בטופ שלה כמו וושינגטון או טורונטו, להן יש לפחות 2 כאלו. לעומת קליבלנד הסיטואציה בכלל שונה.

Smiley
Smiley
19/03/2017 23:52:48
Reply to  יונתן .S.

לא ולא.
בוסטון אמורה למצח משחק כזה גם בלי תומאס – חד וחלק

trustheprocess
trustheprocess
20/03/2017 0:01:46
Reply to  יונתן .S.

בוסטון שיחקו בלי תומאס? כנראה שכחת שהסיקסרס שיחקו בלי אמביד,סימונס,בייליס, ג'סטין אנדרסון,ואוקפור שיחק רק כמה דקות ונפצע.
5 השחקנים האלה זה קבוצה יותר טובה מחצי הקבוצות בליגה

יונתן .S.
יונתן .S.
20/03/2017 0:10:30
Reply to  יונתן .S.

תמיד אמרתי שחיסרון של שחקנים הוא לא תירוץ. אך חשוב לציין שבסופו של יום הוא חשוב לקבוצה יותר ממה שרבים הצליחו לראות בו.

ונכון שלסיקסרס יש יותר חסרונות, אך סימונס לא רלוונטי, כיוון ולא שיחק מתחילת העונה ורק אמביד היה כנראה יכול להביא באמת לשינוי במהלך המשחק. אני לא יודע כמה שאר השחקנים היו מביאים שינוי אמיתי לקבוצה מול בוסטון בריאה.

אך כמובן שבסופו של יום הקבוצה הייתה צריכה לנצח. חד וחלק. אם השחקנים אפילו אומרים זאת, אין לנו סיבה להגיד אחרת (וכמובן שגם הפרש של 13 נקודות מגבה זאת).

דה שוט
דה שוט
19/03/2017 22:05:26

כמו שהמזרח נראה, לו יכול להושיב את הטריו עד סוף העונה. ארבע הראשונות במזרח 108:57 מול המזרח ו- 63:48 מול המערב. כלומר 65.5% הצלחה במזרח מול 56.7% הצלחה במערב. הבולטת מכולן קליבלנד, עם או בלי כוכבים, עם מאזן 30:11 במזרח ו-15:12 במערב.

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 22:05:49

כספי בדרך לוולבס.

עסקה מעניינת. זה כנראה אומר שסטפנסון לא יקבל עוד חוזה 10 ימים מהקבוצה.

כספי כמובן לא מחליף בדיוק את מה שסטפנסון נתן לקבוצה, אך התחרות שלו ברוטציה עדיין תהיה קשה.

מעבר לעובדה שהעמדות יחסית עמוסות, אני מאמין שהוא אמור להיות הסמול פורוורד המחליף של הקבוצה.

מה שבעיקר מעניין אותי הוא מה הקבוצה מתכננת לגביו? הריי הם לא ייכנסו לפלייאוף ואין ממש סיבה מהותית להביא אותו, אם הם לא רואים בו גם אפשרות להשאר בה לטווח הארוך.

יהיה מעניין לעקבו אחר הסיטואציה שלו שם. מה שכן, הוא כנראה ישחק תחת המאמן הכי טוב שהיה לו עד כה (גם יותר ממקהייל ביוסטון, שבינינו הוא לא היה מאמן יוצא דופן בקדנצייה שלו שם).

A Golden God
A Golden God
19/03/2017 22:06:09

רועי, חם-חם מהתנור, בגירסת אש-תנור מידל איסט?
כספי בדרך למינסוטה.

עגל
עגל
19/03/2017 22:20:10

חדשות טובות בנוגע לכספי.
אבל מה הם ישעו איתו שם אם הם לא נכנסים לפלייאוף?

רפי
רפי
19/03/2017 22:53:08

השאלה שעולה מיד …..
האם הסלטיקס עושים פלייאוף בלי תומאס ?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
19/03/2017 22:56:03
Reply to  רפי

ספק גדול…

יונתן .S.
יונתן .S.
19/03/2017 23:22:15
Reply to  רפי

בספק.

הצמד משחקים האחרון הוא פוש נחמד לתומאס בשביל ללכת עוד קצת קדימה במירוץ ה-MVP.

בכל מקרה, אני חושב שנצטרך להגיע לפלייאוף כדי להבין סופית האם הסלטיקס לקחו צעד קדימה ואם הם בנויים למאבקיןץם מול שאר הצמרת במזרח.

אגב, הדיווחים מסטיין גורסים שגם בוסטון הייתה במירוץ על כספי. אם איך שירבקו נראה והעובדה שיאנג הוא באסט לכל דבר ועניין – אין סיבה לא לקחת עליו את הסיכון ולחתוך את יאנג. אך כנראה שבוסטון פספסו את הרכבת וייתכן שהם גם יתחרטו על כך. הוא מוסיף להם הרבה בריבאונד ואיום מה-3.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20/03/2017 0:07:12
Reply to  יונתן .S.

חבל מאוד כי כספי היה מוביל אותם לאליפות מובטחתת

כמו שהוא עשה כשהוא היה המעודדת הכי טובה של בוגי ולועס המסטיק הכי מהיר בליגה.

יונתן .S.
יונתן .S.
20/03/2017 0:14:52

אף פעם לא הבנתי אנשים שמגיעים בצורה כזאת מתנשאת.

הוספה שלו לא באה להצהיר כוונות לאליפות. הוספה שלו לרוטציה הייתה עוזרת לבוסטון להשתפר ולתת לה עומק שעשוי לץהיה לעזור לה במאבקים שלה מעכשיו ועד סוף העונה שלה.

אם הוא היה מקבל הזדמנות הוגנת והוא היה משחק בקבוצה מאורגנת יותר, הוא היה זוכה להזדמנויות גדולות בהרבה ממה שנתנו לו בסקרמנטו. היכולות שלו הן תכונות שרוב הקבוצות רוצות אצלן.

אגב, אל תבנה על הופעות יוצאות דופן שלו במינסוטה, כי הוא נכנס לרוטציה שרצה ביחס יותר מעונה כבר והוא צריך להשלים על הדרך שיטת משחק שלמה (ושל ת'יבודו, לא סתם מאמן עם שיטות רגילות).

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20/03/2017 0:18:30
Reply to  יונתן .S.

בלי להיתנשא, אף פעם לא הבנתי אנשים שהופכים את בלאט למאמן הכי טוב בעולם ואת כספי לשחקן שיכול להשפיע על קבוצת פלייאוף.

רוב הסיכויים שהוא לא היה מקבל מספיק דקות בבוסטון כדי להרשים ולקבל חוזה בעונה הבאה.

נאחל לו בהצלחה במינסוטה בתיקווה שיקבל דקות מישחק…

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20/03/2017 0:09:25

אף אחד פה לא רשם שלברון הוא השחקן עם הממוצע דק' הכי גבוה מבין כל הכוכבים בליגה

האחרון שצריך לבוא בטענות של עייפות כי הוא משחק יותר מכולם ומשפיע יותר משחקן נחות כמוו תומאס.

יונתן .S.
יונתן .S.
20/03/2017 0:16:41

תומאס לא שחקן נחות.

קל להשוות כל שחקן לחברון ולהגיד שהוא נחות. מדובר בשירות הטוב בליגה.

תהיה בטוח שהוא לא היה משחק כל כך הרבה אם לאב לא היה נפצע.

Mbk
Mbk
20/03/2017 3:37:17

זה לא משחק לזכותו
רק מחשיד יותר

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20/03/2017 0:11:42

איזה שיעמום ,אין מה ליראות עד ההצגה של המלך ב-3 וחצי

באמת שעדיף ליראות כדורסל תיכונים או בייסבול ישראלי.

גל אל-איי
גל אל-איי
20/03/2017 1:07:59

ג׳קסון מקנזס הוא The real Deal
מקווה שיפול בדראפט לידיים של הלייקרס ולא לונזו בול. הוא ואינגראם יכולים להיות מעולים ביחד אחרי כמה שנים. ווישפול טי׳נקינג?

יואל
יואל
20/03/2017 4:21:25

רנדי רנדי אתה כלכך דפוק שאין טעם לרדת עלייך יותר, ניצחת חביבי, פרשתי בשיא,חחחחחחחחחחח
אתה כלכך דפק שזה מצחיק ולא מצחיק יחדיו

זיו
זיו
20/03/2017 1:22:15

איזו התחלה מטורפת דח הקינגס 14 2 בסאן אנטוניו מול הסטרטרים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 1:30:41
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 1:41:03

לילארד בזון מטורף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 2:01:36

התכוננו למבול פוסטים נוטפיי ריר של IDO מהיבשת המיותרת.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 3:41:33
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 4:18:28

חחח

הלייקרס לא מצליחים בינתיים עם הטנקינג מול הקאבס..

Wave bul
Wave bul
20/03/2017 4:41:00

נתנו להם מחצית להשתעשע

Wave bul
Wave bul
20/03/2017 4:54:53

די אנגלו ראסל חוגג על קיירי… הברכיים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 4:56:39
Reply to  Wave bul

שלושת המוסקטרים לא נחו מספיק..

"כולם בשביל אחד, אחד בשביל כולם" חחחחחחחחח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 4:54:59

גו לייקרס חחחחחח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 4:59:14

אינגרם עם משחק לאינסטגרם !

Wave bul
Wave bul
20/03/2017 5:11:36

ראסל עם שבע שלשות בשלושה רבעים
ההגנה של הקאבס נשארה להשתזף בווניס ביץ׳

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 5:12:49

קיירי לא מצליח לשמור את דיאנג'לו קרוב.

כנראה הקונספירטור פוחד ממכשירי ציתות והקלטה… חחחחחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/03/2017 5:12:58

הצטרפתי. גיא, לא ציינת בפריוויו שהלייקרס-קאבס זה משחק 1X1.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/03/2017 5:24:53

טוב.. היה נחמד וכיף.. אבל נראה שהלייקרס נזכרו מהמטרה האמיתית שלהם העונה.

אני
אני
20/03/2017 5:36:13

לברון כרגיל נכנס פנימה ודוחף ולעולם לא ישרקו לו

קיירי מדהים- כרגיל תענוג. כמו משחק מחשב שלוחצים על הכפתור-של-הטריקים

A Golden God
A Golden God
20/03/2017 5:54:52

גוד מורנינג אוקלהומה! נחשו מי בא היום לעיר!

עגל
עגל
20/03/2017 7:33:08
Reply to  A Golden God

מי?