סיקור מומי לראשון

לילה של 8 משחק מאחורינו

הדורבנות עשו מהלייקרס קורבנות , מילווקי לא נכותה מהשמש של פיניקס

וושינגטון הפסידה לג'אז, הדובים לא התקשו מול נגיסי העוף

טורנטו ובוסטון רשמו W והשקנאים עם הפסד 3 רצוף מאז הטרייד על קאזינס

לוס אנג'לס לייקרס 98 (41-19) – סן אנטוניו דורבנות 119( 13-45)

רבע ראשון שנגמר 20-36 חיסל את הפנטזיות של לייקרס סופית

פאו גאסול בחזרה שלו לאל איי ובמשחק השני מאז הפציעה נראה תענוג עם 15 נקודות ב 20 דקות

קוואי השתולל ברבע הראשון וגמר את המשחק עם 25 ב 25 דקות

בלייקרס אינגרם שיחק אותה ברנדון מבוורלי הלס 90201 ששם 22 נקודות ( שיא קריירה )

הלייקרס רשמו הפסד 15 ב 19 המשחק האחרונים , זה היה ניצחון 7 רצוף של הספרס בספלייס סנטר ו 8 בטוטאל

הלייקרס ימשיכו לפתח את הצעירים ויחפשו W על שארלוט בשלישי

 

Spurs
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. AldridgePF 23 8-14 0-0 0-0 5 4 9 1 0 0 0 0 +13 16
K. LeonardSF 26 9-18 2-7 5-6 1 2 3 1 0 0 2 0 +18 25
D. DedmonC 20 4-4 0-0 3-4 4 5 9 3 1 0 1 1 +11 11
T. ParkerPG 20 4-5 0-0 0-0 0 3 3 9 0 0 0 0 +8 8
D. GreenSG 20 2-6 1-1 0-0 0 1 1 1 3 1 0 0 +8 5
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. LeePF 25 3-4 0-0 0-0 2 6 8 3 1 1 2 3 +8 6
D. BertansSF 8 1-1 1-1 0-0 0 1 1 2 0 0 1 0 -3 3
P. GasolC 20 6-12 2-2 1-1 0 7 7 0 1 1 0 2 +13 15
D. MurrayPG 11 0-2 0-0 0-0 0 0 0 4 1 1 3 2 -7 0
P. MillsPG 17 4-8 1-4 0-0 0 2 2 7 2 0 1 0 +20 9
K. AndersonSG 14 4-8 1-1 0-0 1 2 3 1 1 0 0 2 +1 9
J. SimmonsSG 17 2-8 0-1 2-2 0 0 0 1 0 1 2 0 -1 6
M. GinobiliSG 20 2-4 2-4 0-0 0 0 0 4 2 0 0 5 +16 6
TEAM 49-94 10-21 11-13 13 33 46 37 12 5 12 15 119
52.1% 47.6% 84.6%
Lakers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. RandlePF 28 2-9 0-2 2-6 2 10 12 4 0 0 3 3 -17 6
B. IngramSF 35 10-15 1-4 1-1 1 1 2 0 0 1 3 4 -10 22
T. BlackC 16 0-0 0-0 2-2 2 2 4 2 0 0 0 3 -6 2
D. RussellPG 29 8-16 2-5 0-0 2 3 5 3 1 0 3 1 -8 18
N. YoungSG 23 3-8 1-4 1-1 0 0 0 0 0 0 1 1 -13 8
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 13 1-5 0-0 0-0 0 2 2 1 0 0 1 0 -13 2
T. RobinsonPF 17 4-7 0-0 1-2 4 4 8 0 4 0 2 0 +2 9
L. DengSF 13 0-2 0-1 0-0 0 4 4 1 1 0 1 1 -6 0
C. BrewerSF 13 1-3 1-1 2-2 1 1 2 1 1 0 0 2 -7 5
I. ZubacC 18 1-3 0-0 0-2 0 2 2 0 0 1 2 3 -11 2
J. ClarksonPG 27 8-16 1-3 2-2 0 2 2 2 0 0 2 0 -19 19
T. EnnisPG 8 2-3 1-2 0-0 1 0 1 2 1 0 0 0 +3 5
T. MozgovC DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-87 7-22 11-18 13 31 44 16 8 2 18 18

מילווקי דולרים 100( 31-26 ) – פינקס שמש 96 ( 41-18 )

מילווקי רשמה W לא קל על פיניקס שנגיעה אחרי משחק של הארכה

פיניקס שמחזיקה במאזו חיובי מול קבוצות המסרח ( 10-11 ) הייתה חזק בתמונה

סנל שנתן תצוגת (0 0 0 0 0 ) דפק 13 נקדודות ושלשה שסגרה עניין אחרי שהסאנס הורידו לנקודה ( 96-97)

מילווקי קיבלה 28 מהפריק היווני שעוד יפרק את הליגה

49 נקודות מהספסל למילווקי ברשאות ביסלי עם 17

וורן עם 23 לפיניקז אלו ןןילאמס עם 17 ( שיא קריירה )

 

Suns
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. ChrissPF 16 4-8 0-1 0-3 1 0 1 1 1 0 1 4 -4 8
T. WarrenSF 39 11-14 1-1 0-0 0 5 5 1 1 0 1 3 +9 23
A. LenC 14 2-7 0-0 2-2 4 5 9 0 2 0 0 1 -2 6
E. BledsoePG 34 4-10 0-2 3-4 0 4 4 9 2 2 5 4 +5 11
D. BookerSG 35 5-11 2-3 3-4 0 4 4 3 1 0 3 3 +6 15
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. WilliamsPF 34 7-13 0-0 3-3 7 8 15 3 3 1 2 3 -2 17
D. Jones Jr.SF 10 1-1 0-0 0-0 0 0 0 0 1 1 3 1 -9 2
J. DudleySF 25 2-5 2-4 0-0 0 2 2 4 1 1 2 1 -14 6
T. UlisPG 14 1-7 0-2 0-0 0 1 1 2 0 0 2 1 -9 2
L. BarbosaSG 18 3-7 0-1 0-0 0 1 1 3 0 0 1 1 +0 6
T. ChandlerC DNP-COACH'S DECISION
B. KnightPG DNP-COACH'S DECISION
R. PricePG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-83 5-14 11-16 12 30 42 26 12 5 20 22 96
48.2% 35.7% 68.8%
Bucks
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. MakerPF 14 0-5 0-2 2-2 1 1 2 2 0 1 0 2 -5 2
G. AntetokounmpoSF 36 11-13 0-0 6-7 1 7 8 6 1 2 4 3 +5 28
M. DellavedovaPG 24 0-6 0-4 0-0 0 2 2 3 1 0 1 1 -2 0
K. MiddletonSG 28 3-8 1-3 1-1 0 7 7 2 0 0 4 3 -14 8
T. SnellSG 33 5-9 3-6 0-0 1 2 3 2 0 0 1 1 -1 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. TeletovicPF 9 0-2 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +6 0
M. BeasleySF 23 8-10 0-0 1-1 1 2 3 0 2 1 4 3 +11 17
G. MonroeC 34 5-13 0-0 4-5 2 6 8 3 3 2 3 3 +9 14
M. BrogdonSG 24 6-9 1-3 2-2 0 0 0 7 2 0 2 3 +6 15
J. TerrySG 16 1-1 1-1 0-0 0 0 0 1 1 0 0 1 +5 3
S. HawesPF DNP-COACH'S DECISION
J. HensonC DNP-COACH'S DECISION
R. VaughnSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 39-76 6-20 16-18 6 27 33 26 10 6 19 21 100
51.3% 30.0% 88.9%

 

דנבר חטיפי עוף 98 ( 33-26 ) – ממפיס דובים 105( 25-35)

מומי חושב שצריך לשים קו ממקום 7 במערב ומטה

אוי לבושה שקבוצה עם מאזן שלילי תעשה פלייאוף משהו שלא קרה מאז 97 אז מומי היה נשוי באושר ( בשלישית) לאוקסנה

הלילה הדובים השתלטו על המשחק ברבע האחרון ולא השאירו סיוכי לצעירים של דנבר

הביג 3 של ממפיס היו בשיא בעיקר קונלי עם 31 , גאסול עם 23 וזובי דובי עם 20 מהספסל

החשמיישה של דנבר קלעה בדאבל פרינגלס בראשות גלינארי עם 24

דנבר ממשיכה למשחק מול הבולס , ממפיס תארח את פיניקס

Grizzlies
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. GreenPF 28 1-3 1-3 6-6 2 8 10 0 1 0 2 5 +2 9
C. ParsonsSF 21 0-3 0-2 0-0 0 4 4 1 0 0 1 3 -10 0
M. GasolC 38 9-17 3-6 2-2 1 4 5 6 0 1 4 0 -6 23
M. ConleyPG 35 9-16 5-9 8-11 0 4 4 5 2 0 1 1 +6 31
T. AllenSG 28 3-8 0-1 2-2 4 3 7 0 5 1 4 4 -7 8
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
Z. RandolphPF 26 9-18 0-2 2-2 4 7 11 2 0 0 1 0 +14 20
T. DouglasPG 20 1-4 0-2 0-0 2 2 4 5 0 0 0 1 +12 2
T. DanielsSG 18 2-5 2-5 0-0 0 2 2 0 0 0 0 4 +10 6
V. CarterSG 26 2-6 0-3 2-2 0 2 2 2 1 0 2 2 +14 6
D. DavisPF DNP-COACH'S DECISION
B. WrightPF DNP-PERSONAL REASONS
J. EnnisSF DNP-COACH'S DECISION
A. HarrisonPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 36-80 11-33 22-25 13 36 49 21 9 2 15 20 105
45.0% 33.3% 88.0%
Nuggets
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. JokicPF 33 5-11 0-2 0-0 2 9 11 6 1 1 2 3 +4 10
D. GallinariSF 35 6-16 2-7 10-11 0 4 4 1 2 0 1 2 +1 24
W. ChandlerSF 36 5-15 2-7 2-2 6 3 9 6 1 0 4 3 -2 14
J. NelsonPG 32 5-8 2-4 0-0 0 2 2 4 1 1 0 4 +7 12
G. HarrisSG 34 8-16 3-8 0-0 2 1 3 3 1 1 1 3 +6 19
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. ArthurPF 12 0-1 0-1 0-0 0 1 1 1 1 0 1 2 -9 0
M. PlumleeC 17 1-3 0-0 0-2 0 3 3 1 1 0 1 3 -12 2
J. MurraySG 16 5-9 1-2 0-0 0 4 4 1 0 0 0 3 -14 11
W. BartonSG 25 2-5 1-3 1-2 0 2 2 3 1 0 2 0 -16 6
J. HernangomezPF DNP-COACH'S DECISION
R. HibbertC DNP-COACH'S DECISION
E. MudiayPG DNP-COACH'S DECISION
M. MillerSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-84 11-34 13-17 10 29 39 26 9 3 12 23 98
44.0% 32.4% 76.5%

וושינגטון מכשפים 92( 23-34 ) – יוטה ג'אז 102 ( 22-37)

יוטה כרגיל העונה הטעו את מומי בניחוש

מומי אומר שכדאי לפקוח עליהם עין הם לט הולכים להיות שטיח של אף אחד והם בכושר מצוייין

הלילה הם הראו למה המערב גדול על המזפח

יוטה שלטה חזק בריבאונד עם יתרון 27-52 תחת הסלים ( גובר עם 20 משלו לקח כמעא כמו כל וושינגטון ביחד )

רבע שני עצר את וושינגטון על 15 נקודות מול 25 של יוטה וושינגטון לא הצליחה לחזור

הוויזארדס רשמו הפסד שני רצוף מאז האולסטארז וזה אחרי רצף חזר של 3-18 לפני

היווד עם 30 , היל 21 ליוטה

וול וביל שמרו מרחק עם 22 ו 23 לוויזארדס

החדשות הרעות של וושינגטון , גולדן סטייט מגיעה לביקור העירה

Jazz
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. FavorsPF 24 5-9 0-0 0-0 4 3 7 0 0 4 2 3 +7 10
G. HaywardSF 40 11-22 4-6 4-8 2 7 9 2 0 0 3 2 +14 30
R. GobertC 36 2-5 0-0 11-14 4 16 20 3 1 4 4 3 +13 15
G. HillPG 37 7-13 5-8 2-4 0 3 3 6 1 1 5 1 +24 21
R. HoodSG 27 2-7 2-4 5-5 0 3 3 2 2 1 2 4 +11 11
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. InglesSF 19 1-2 0-1 0-0 0 6 6 1 2 0 2 1 -2 2
J. JohnsonSF 24 2-6 0-3 0-0 0 1 1 1 3 0 0 2 +0 4
B. DiawC 13 2-4 0-0 1-1 0 0 0 2 0 0 2 1 -2 5
D. ExumPG 11 0-1 0-1 0-0 1 1 2 1 0 1 4 0 -12 0
A. BurksSG 10 2-4 0-1 0-0 0 1 1 0 0 0 0 2 -3 4
T. LylesPF DNP-COACH'S DECISION
J. WitheyC DNP-COACH'S DECISION
S. MackPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 34-73 11-24 23-32 11 41 52 18 9 11 24 19 102
46.6% 45.8% 71.9%
Wizards
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 29 3-11 0-2 1-1 0 3 3 1 3 0 1 6 -23 7
O. Porter Jr.SF 40 3-9 0-2 0-0 1 6 7 1 3 0 0 3 -1 6
M. GortatC 28 3-9 0-0 0-0 2 6 8 0 2 0 1 2 -6 6
J. WallPG 37 9-18 2-4 3-5 0 3 3 11 4 0 9 2 -7 23
B. BealSG 34 9-16 3-7 1-2 1 2 3 4 0 0 0 4 +6 22
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. OchefuPF 1 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
K. Oubre Jr.SF 9 2-5 0-1 0-0 0 0 0 0 1 0 0 2 -9 4
I. MahinmiC 16 2-3 0-0 3-3 2 0 2 1 2 0 2 2 -3 7
T. BurkePG 5 0-2 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -6 0
T. SatoranskySG 7 1-3 0-0 0-0 0 0 0 2 0 0 0 3 +3 2
S. McClellanSG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
B. BogdanovicSG 33 5-10 3-6 2-2 0 1 1 1 1 1 2 3 -4 15
J. SmithPF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-87 8-22 10-13 6 21 27 21 16 1 15 27 92
42.5% 36.4% 76.9%

טורנטו עופות דורסים112  (24-35) – פורטלנד חליפות 106( 34-24)

תענוג של משחק היה בקנדה

פורטלנד לא ניצלה את העידרות של לאורי עקב שפעת

ריצת 2-15 של טורנטו בסוף הרבע ה 2 נתנה להם יתרון 52-53 עם הירדה לחצי

המשחק הלך צמוד המחצית ה 2 ודרוזן עם 33 ואיבקה עם ח"י נקודות דאגו שה W ישאר בקנדה

ללארד עם 28 לא הספיק לפורטלנד שנראה שתפרו את החליפות מוקדם מהצפוי

הקנדים ימשיכו למשחק מול ניו יורק ניקס , פורטלנד תשחזר את גמר 1990 מול הפיסטונז

Trail Blazers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. VonlehPF 21 2-3 0-0 1-2 0 4 4 0 0 1 0 4 +4 5
M. HarklessSF 36 7-9 2-3 2-4 2 3 5 0 2 1 1 4 -7 18
J. NurkicC 21 3-9 0-0 2-3 1 3 4 2 1 0 1 4 +3 8
D. LillardPG 36 10-20 4-7 4-5 0 6 6 8 2 0 4 2 -3 28
C.J. McCollumSG 35 6-19 1-3 4-6 1 2 3 1 0 0 0 4 -16 17
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. LeonardPF 21 1-5 0-2 3-4 0 5 5 2 1 1 0 3 -4 5
A. AminuSF 29 3-6 1-3 6-6 3 5 8 2 0 1 2 5 -10 13
S. NapierPG 9 1-2 1-2 0-0 0 1 1 0 0 0 1 0 +1 3
A. CrabbeSG 31 2-6 0-1 5-5 1 2 3 1 0 1 0 0 +2 9
E. DavisPF DNP-COACH'S DECISION
J. LaymanSF DNP-COACH'S DECISION
F. EzeliC DNP-COACH'S DECISION
T. QuartermanSG DNP-COACH'S DECISION
P. ConnaughtonSG DNP-COACH'S DECISION
E. TurnerSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-79 9-21 27-35 8 31 39 16 6 5 9 26 106
44.3% 42.9% 77.1%
Raptors
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. IbakaPF 34 8-15 2-5 0-0 2 8 10 2 2 1 1 3 +2 18
D. CarrollSF 32 1-5 1-3 2-4 0 4 4 1 0 1 1 2 +4 5
J. ValanciunasC 22 7-8 0-0 1-2 2 5 7 1 0 1 1 2 +6 15
C. JosephPG 33 6-12 1-1 1-1 0 1 1 6 1 0 1 2 +1 14
D. DeRozanSG 36 9-16 0-2 15-16 0 6 6 2 2 1 4 2 +9 33
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. PattersonPF 19 2-5 2-5 0-0 0 1 1 0 1 1 0 1 +2 6
P.J. TuckerSF 21 1-1 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 0 3 +6 2
L. NogueiraC 10 0-0 0-0 0-0 0 2 2 1 1 1 1 1 -7 0
J. PoeltlC 6 0-1 0-0 0-2 1 0 1 0 0 0 0 3 +5 0
D. WrightPG 15 5-9 1-3 0-0 0 2 2 1 0 0 0 4 +5 11
N. PowellSG 12 3-6 0-1 2-2 0 4 4 1 0 0 1 1 -3 8
P. SiakamPF DNP-COACH'S DECISION
F. VanVleetPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-78 7-20 21-27 5 34 39 16 7 6 10 24 112
53.8% 35.0% 77.8%

דטרויט בוכונות 98( 31-28 ) – בוסטון סלטיקס 104( 21-38 )

קלאסיקה מזרחית בדטרויט שנתלתה הלילה את החולצה של האיש המסכה והג'אמפ מחצי מרחק – ריפ המליטון

מומי כואב לו על אריק וסומסום , המשחק היה ביידים של הבוכנות

שלשה של ג'ליין בראון 37 טיקים לסוף עשתה 98-96 לבוסטון , היה גם פאול בראון פספס סמארט יצא חכם שלקח את הריבאונד וקבר עוד 2 מהקו במהלך של 5 נקודות של בוסטון

אייזה תומאס ב חזר לעירו של אייזה תומאס המקורי ותפר 33 משלו

כל החמיישה של דטרויט קלעה בדאבל פינגרס ללא הועיל . 16 מ 35 בלבד מהקו לדטרויט היו סיפור המשחק שלהם ( 1 מ 11 לדראמונד )

Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. JohnsonPF 19 2-3 0-0 0-0 1 8 9 3 0 0 2 5 +16 4
J. CrowderSF 33 3-8 1-4 7-9 0 11 11 5 1 0 0 3 +3 14
J. BrownSF 26 5-9 2-2 1-3 2 3 5 1 2 0 4 2 +14 13
A. HorfordC 36 2-11 0-3 0-0 0 9 9 5 0 1 0 3 +5 4
I. ThomasPG 35 10-23 5-12 8-9 0 2 2 3 3 0 2 3 +9 33
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. JerebkoPF 13 1-6 0-2 2-2 1 1 2 0 1 0 0 0 +1 4
T. ZellerC 4 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -2 0
K. OlynykC 19 2-8 1-3 0-0 0 6 6 1 1 0 3 3 -11 5
M. SmartPG 31 5-10 0-3 4-5 4 1 5 2 1 0 2 3 -7 14
T. RozierPG 18 4-5 3-4 2-2 1 2 3 2 0 0 1 3 +5 13
J. YoungSG 6 0-2 0-2 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
J. MickeyPF DNP-COACH'S DECISION
G. GreenSF Did not play
D. JacksonPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 34-85 12-35 24-30 9 43 52 22 9 1 14 26 104
40.0% 34.3% 80.0%
Pistons
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. LeuerPF 25 4-11 2-7 0-2 1 3 4 1 0 0 3 2 -3 10
M. MorrisPF 38 5-15 2-7 4-5 5 5 10 4 1 0 5 3 -10 16
A. DrummondC 36 8-13 0-0 1-11 2 13 15 0 2 0 3 2 -13 17
R. JacksonPG 34 6-12 3-5 2-2 1 3 4 6 1 0 3 2 -13 17
K. Caldwell-PopeSG 36 6-14 3-8 3-5 0 3 3 3 1 2 1 3 -18 18
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. JohnsonSF 12 2-2 1-1 2-2 0 2 2 1 2 0 0 1 +12 7
T. HarrisSF 33 2-8 1-5 3-6 1 1 2 2 1 1 2 5 +1 8
A. BaynesC 12 1-1 0-0 1-2 1 0 1 2 0 0 0 1 +7 3
I. SmithPG 14 1-5 0-0 0-0 0 4 4 3 0 1 0 5 +7 2
R. BullockSF DNP-COACH'S DECISION
B. MarjanovicC DNP-COACH'S DECISION
B. UdrihPG DNP-COACH'S DECISION
D. HilliardSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-81 12-33 16-35 11 34 45 22 8 4 17 24 98
43.2% 36.4% 45.7%

 

אוקלהומה סופרסינקס 118( 25-34 ) ניו אורלינס שקנאים 110( 36-23)

עם כל הכבוד לשקנאים צריך לתת בכפיים לטרייד של OKC

השקנאים ירדו למאזן 3-0 מאז שקאזינס בשכונה

עם כל הכבוד לצמד בו-גבה ראסל ווסטברוק פספס קווארדפל דאבל על איבוד אחד הלילה היה לו 11 ריבאונד ואסיסט + 41 נקודות ו 9 איבוד

21 נקודות ברבע האחרון של ווסטברוק השאירו את ה W באוקלהומה . טריפל דאבל מס 29 של ווסטברוק העונה

בוגבה היו 69 שלא עזרו להם הפעם ( 31 ו 38 ) קאזינס שהיה עם בעיית עבירות שיחק 21 דקות בלבד !

קאנטר נתן 20 משלו

ניו אולרניס יצאו למנוחה ויארחו את הפסיטונס ברביעי , OKCX תשחק מול יוטה בשלישי

 

Pelicans
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. CousinsPF 21 8-15 0-3 15-15 2 8 10 3 0 0 1 6 +2 31
A. DavisPF 32 15-28 2-3 6-6 3 4 7 4 1 0 1 4 -6 38
H. ThompsonSF 31 2-4 2-3 1-2 0 3 3 0 0 0 1 2 -3 7
S. HillSF 31 1-3 1-3 4-4 1 3 4 0 2 0 0 3 +2 7
J. HolidayPG 33 3-9 0-2 0-0 0 3 3 8 2 1 5 2 -5 6
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. MotiejunasPF 23 2-6 0-2 2-6 1 3 4 0 1 0 0 2 -5 6
D. CunninghamPF 21 1-2 1-2 0-0 0 1 1 0 0 0 1 2 -8 3
A. AjincaC 5 0-1 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 0 2 +1 0
T. FrazierPG 15 1-4 0-1 0-2 0 1 1 1 0 0 0 2 -3 2
E. MooreSG 27 3-8 2-2 2-2 0 1 1 0 4 0 1 1 -15 10
C. DialloPF DNP-COACH'S DECISION
R. WilliamsSF DNP-COACH'S DECISION
J. JackPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 36-80 8-21 30-37 7 28 35 17 10 1 10 26 110
45.0% 38.1% 81.1%
Thunder
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. SabonisPF 8 2-3 0-1 0-1 0 1 1 0 0 0 0 3 -9 4
A. RobersonSF 30 4-4 1-1 0-0 0 6 6 0 1 0 0 6 +3 9
S. AdamsC 29 6-10 0-0 1-5 9 1 10 0 0 0 0 3 -8 13
R. WestbrookPG 37 14-29 2-8 11-12 2 9 11 11 1 0 9 2 +3 41
A. AbrinesSG 35 4-12 3-7 2-2 1 2 3 1 0 0 0 4 +8 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. GibsonPF 21 2-9 0-0 2-2 1 4 5 0 0 0 1 2 +2 6
J. GrantSF 21 2-3 0-1 3-3 0 3 3 1 1 0 1 3 +5 7
D. McDermottSF 23 1-4 0-1 0-0 0 5 5 1 0 0 0 2 +10 2
E. KanterC 24 6-9 0-0 8-10 3 6 9 3 1 0 2 4 +21 20
S. ChristonPG 11 1-5 0-2 1-2 0 0 0 0 0 0 0 0 +5 3
N. CollisonPF DNP-COACH'S DECISION
J. HuestisSF DNP-COACH'S DECISION
K. SinglerSF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-88 6-21 28-37 16 37 53 17 4 0 13 29 118
47.7% 28.6% 75.7%

לוס אנג'לס ב' 124( 23-36 ) – שארלוט צרעות 121( 34-25)

משחק שהלך צמוד מהמצופה ונכנס להארכה , בסופו של לילה מומי הביא 7 מ8

משחק מעולה היה במנה השנייה בספלס סנטר

המפרשיות חשבו לשייט לניצחון קליל שהובילו 68-51 ברבע ה 3

ריצת 1-18 ב 4 דקות וחצי איזנה את המשחק לצרעות שלא וויתרו

המשחק כבר נראה גמור שהקליפרס הובילו 113-108 48 טיקים לסוף ץ שלשה של קמבה ווקר ועוד 2 שלו מהקו איזנו ל 113 לכל

כריס פול שוב נפל ופספס הג'אמפ ניצחון והמשחק הלך ל OT

המשחק המשיך להיות צמוד מאוד פול שוב פספס ודיאנרה ג'ורדן עם ריבאונד ודאנק סגר את המשחק לקליפרס

זה היה לילה מצויין מבחינת מספרים לביג 4 של הקליפרס. גריפין 43 + 10 , ג'ורדן 20 + 19. פול עם 15 + 17 פינוקים + 9 ריבאונד ורדיק עם 22 + 2 ו 2 ( היא רחוק 8 אסיסט ו 8 ריבאונד מטריפל דאבל )

ווקר עם 34 ובאטום עם 31 לא הספיקו עבור שארלוט שישחקו ביום שלישי מול הלייקרס

Hornets
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. WilliamsPF 39 2-6 1-3 3-4 0 6 6 1 0 0 0 5 -4 8
M. Kidd-GilchristSF 21 1-3 0-0 0-0 1 5 6 2 0 0 1 6 -11 2
F. Kaminsky IIIC 28 5-13 1-5 5-5 0 5 5 4 0 0 2 6 -2 16
K. WalkerPG 43 11-19 6-10 6-8 0 2 2 2 1 0 3 2 -19 34
N. BatumSG 43 9-18 8-13 5-5 0 8 8 4 0 1 5 3 -18 31
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
C. WoodPF 23 2-4 0-1 0-0 3 3 6 1 0 0 1 3 -2 4
M. TobeyC —– —– —–
B. RobertsPG 10 1-3 0-2 0-0 0 1 1 0 0 0 0 1 +15 2
R. McCallumPG —– —– —–
M. BelinelliSG 14 2-4 1-3 0-0 0 2 2 0 0 0 1 2 +7 5
T. GrahamSG 7 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +5 0
J. LambSG 37 5-10 1-3 8-8 1 5 6 2 0 0 3 4 +9 19
J. O'Bryant IIIPF DNP-COACH'S DECISION
M. PlumleeC DNP-COACH'S DECISION
TEAM 38-80 18-40 27-30 5 38 43 16 1 1 16 32 121
47.5% 45.0% 90.0%
Clippers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Mbah a MoutePF 35 3-6 1-1 0-0 0 0 0 0 4 1 0 3 +10 7
B. GriffinPF 42 15-26 3-4 10-16 4 6 10 5 2 0 1 4 +18 43
D. JordanC 43 9-10 0-0 2-4 9 10 19 1 3 2 3 2 +18 20
C. PaulPG 41 4-18 2-6 5-6 0 9 9 17 1 0 0 3 +19 15
J.J. RedickSG 38 9-16 3-7 1-2 0 2 2 2 1 0 2 2 +24 22
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
W. JohnsonSF 5 0-1 0-1 0-0 0 2 2 0 0 0 0 0 -8 0
M. SpeightsC 8 1-3 1-3 2-2 0 0 0 0 0 0 1 3 -15 5
A. RiversPG 20 2-8 0-5 1-1 1 0 1 1 0 0 0 5 -12 5
R. FeltonPG 12 0-2 0-1 0-0 1 1 2 1 1 0 0 1 -15 0
A. AndersonSG 5 1-2 0-1 1-1 0 1 1 0 0 0 0 0 -3 3
J. CrawfordSG 16 1-5 0-3 2-2 0 1 1 0 2 0 2 2 -16 4
B. BassPF DNP-COACH'S DECISION
B. JohnsonF DNP-COACH'S DECISION
P. PierceSF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 45-97 10-32 24-34 15 32 47 27 14 3 9 25 124
46.4% 31.3% 70.6%

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
277 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ori88
Ori88
27/02/2017 7:46:32

נפלא
מומי, הרגת אותי עם: "ורדיק עם 22 + 2 ו 2 ( היא רחוק 8 אסיסט ו 8 ריבאונד מטריפל דאבל )

הטריפל דאבל של ראסל לא מעניין אם הוא בא עם 9 איבודים.

יבוטל הטריפל דאבל עם כזו כמות של איבודים !

פאקו
Admin
27/02/2017 7:47:55

תודה למומי השולף המהיר במערב. בסוף יתברר שהטרייד של קאזינס הוא למטרות טנקינג.

john
john
27/02/2017 8:59:08
Reply to  פאקו

רק חבל שאין להם בחירות…

פאקו
Admin
27/02/2017 10:46:08
Reply to  john

גם לנו אין, אבל ביבי בכל זאת עושה טנקינג.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
27/02/2017 7:56:38

צריך גם לציין שבוגי עשה טכנית ויחמיץ את המשחק הבא. הפליקנס נראים אבודים.

צביקה
צביקה
27/02/2017 7:59:42

החיזוק של טורונטו ואוקלהומה בטריידים פותח במידה מסויימת את הפלייאוף בשני הצדדים, מזרח ומערב. יהיו קרבות אדירים.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:07:55

תודה על הסיקור הזריז, מומי.

מרק סטיין מ-ESPN מדווח שבוגוט (אם יצליח להגיע לסיכום על ביי אאוט בזמן) מעדיף לשחק בקליבלנד,
וזה למרות שיוסטון יכולים להציע לו 3.5 מיליון יותר.

יניב
יניב
27/02/2017 8:47:10

זה יהיה מגניב שהוא ישחק בפיינלס נגד הלוחמים.
מעניין כמה פעמיים הלוחמים/בוגוט יתבלבלו וישכחו שהם כבר לא משחקים ביחד

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:55:53
Reply to  יניב

הכי משעשע יהיה לראות את בוגוט עושה את אחת מהחסימות הנעות שלו, הפעם לשלשה של קורבר,
ואז לראות את קליי נותן מבט "לברוני" לשופטים (המבט אחוז התדהמה המופנה כלפי שופט המשחק…).

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
27/02/2017 10:39:56

לגיא
למה רשע? אתה בן אדם נפלא.
אני קורא לרוב תגובות שלך. לא מצליח למצוא רמז לרשעות!

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 10:52:45

אני לא המצאתי לעצמי את הכינוי, פשוט אימצתי אותו.

כשהייתי חייל בסדיר, ללא מעט חיילים הוצמד כינוי כזה או אחר,
לצערי, לי, הוצמד כינוי לא מעורר השראה (בלשון ההמעטה).
כאשר אחד מה-"קבועים" (והמוצלחים) באתר כינה אותי "גיא הרשע" החלטתי לאמץ בזריזות את הכינוי (וזה אחרי הפקת לקחים מהכינוי הקודם…), כך שהפעם יהיה לצד שמי כינוי קצת יותר מחמיא…

יניב
יניב
27/02/2017 11:05:48

נו עכשיו אני במתח מה היה הכינוי?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:08:39
Reply to  יניב

ג'מוס.

יניב
יניב
27/02/2017 11:13:11
Reply to  יניב

במילה אחת א-כ-ז-ב-ה.
ג'מוס זה הכינוי הלא מחמיא????
ציפיתי למשהו הרבה יותר אכזרי.
אם היית יודע איך קראו לי אחרי הטירונות ועד שנפטרתי ממנו היית מבין מה זה כינוי לא מחמיא

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:18:25
Reply to  יניב

אני בן אדם רגיש…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 10:53:07

תודה!

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:07:20

גיא הרשע זה כינוי נפלא. ברור שהוא לא רשע זה רק אוהדי ג"ס שכואב להם כשהוא מציג בפניהם את המציאות.

Berch
Berch
27/02/2017 8:08:20

קאזינס מגלה שהכדור אצל השכן לא תמיד כתום יותר….
יופי של סיקור ותמיכה נהדרת ברדיק 🙂

לא משנה שמות
לא משנה שמות
27/02/2017 8:08:37

מומי מס' 1!

לא משנה שמות
לא משנה שמות
27/02/2017 8:09:26

הגעתי אחרי שחברים סיפרו על מומי המלך, ונשארתי בזכות השאר.
שבוע טוב חברים

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 8:10:22

שוקרן עלייך יא אח !

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 8:11:35

מומי רצה לתת את ה MVP היומי לווסטברוק אבל אז התברר לו שזה העצם בלייק גריפין
מזל שוורן ביטי לא מסקר בהופס

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:13:57

זו לא השנה של לוס אנג'לס…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:25:17

הוליווד השנה הלכו "אנטי-טראמפ".

אירני זכה בפרס הסרט הזר,
ויולה דייויס, מהארשלה עלי, זכו באוסקר על תפקידי משנה,
ראקי ג'נקינס על תסריט מעובד.
ואז בסוף, אור ירח ניצח את לה לה לנד.

לדעתי, זה אכן היה הסרט הטוב של השנה,
אבל קשה שלא להרגיש שזו גם הייתה דרכה של הוליווד להפנות אצבע משולשת כלפי טראמפ.

יניב
יניב
27/02/2017 8:45:54

אני לא יודע לגבי למה הם נתנו את האוסקר או לא ואני גם לא חובב קולנוע יותר מדי אבל באמת שניסיתי לראות לה לה לנד ואחרי שעה מאוד מאוד קשה פשוט ויתרתי ולא הצלחתי להבין איך לעזאזדל זה סרט שאמור לזכות באוסקר????

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:57:20
Reply to  יניב

תראה, בלקסיקון שלי, מחזות זמר צריכים טקס פרסים נפרד. כזה שאותי ממש לא מעניין…

סלים ווארזה
סלים ווארזה
27/02/2017 9:11:48
Reply to  יניב

זה סרט פנטסטי. אחרי 15 דקות פתיחה יבשות הוא מתפתח לתענוג של ממש. סרט יפהפה ומקסים.

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
27/02/2017 10:43:03
Reply to  יניב

סרט על הפנים. כדי להעביר את הזמן אכלתי סוכריות שוקולד.
עליתי איזה 3 ק"ג.
סרט פשוט דבילי.
שילמדו מהדוקטור איך לגרום עניין לצופים!

captain beefheart
captain beefheart
27/02/2017 8:57:38

הפליקנס אמורים לפרוץ בעונה הבאה, אם ישיגו רכז ברמה או יגדלו כזה. הגבה יהיה אחרי ההרצה וייכנס למהירות שיוט של 10 עונות שיא לא כולל פציעות. קאזינס הוא פקטור מעולה ויהיה בוגר יותר. רכז מעולה עושה את הקבוצה הזו קונטנדרית למקום שני במערב.

עדיין לא מבין מה התלונות על RW. לא ראיתי את המשחק ואשמח לדעת כמה מהאיבודים שלו היו ממסירות כושלות לאסיסט.

בהזדמנות זו – מתי נפתחת עונת לל"ל? האייפ קיבל מנוחה מספיק זמן מאז גניבת האליפות מג"ס.

אגב מומי ראיתי בבוקר מישהו שדומה לך שתי טיפות בן דוד. הולך בשדרות ירושלים ביפו בטרנינג פומה שני חלקים צבע תכלת, כובע צמר וסיגריה קנט קצר.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 8:59:49

יושב הראש עדיין לא התאושש מהמפלה בעונה שעברה…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 9:04:23

גם צריך לקחת בחשבון את התגלית המופלאה –
"אשך טמיר המקורי" זה רק הקיצור של השם המלא של יושב הראש של ה-"ללל".

השם המלא הוא –
"האשך הטמיר המקורי של המלך מידאס."

כל מה שהוא נוגע בו – הופך לזהב.
לברון זכה באליפות,
הארדן בדרך ל-MVP,
דוראנט הפך לשחקן מספר 1 של גולדן סטייט.

צריך לקבל בהבנה את נקיטת הזהירות של היושב ראש…

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:10:18

גדול גיא.
בדיוק כל מושאי השנאה של אדון טמיר הם אלה שעולים לגדולה.
לדעתי בגלל זה הם הנמיכו פרופיל, חזרו לעבוד במחשכים הרחק מאור השמש המחטא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 16:20:36

לברון הולך השנה לקבל כתר מזהב כמו אח של חאליסי

https://www.youtube.com/watch?v=Akl6OK2HUNA

MBK
MBK
27/02/2017 16:22:32

🙂

john
john
27/02/2017 9:17:46

מה אם בוגוט בעצם תכנן את הכל? ברגע שגולדן סטייט הייתה זוכה באליפות ובארנס היה עוזב הם היו מציעים לקארי הארכת חוזה מוקדמת ולמי לא היה נשאר כסף? לבוגוט שהיה מובן מאליו והפסיק לקבל קרדיט כזה ששינה את התרבות של הווריורס. "אני אראה להם, אמר לעצמו". הוא נפצע במשחק 4 שעוד נגמר 3-1. ואמר בואו נראה אותם מסתדרים בלעדי! והם לא… אבל אז אף אחד לא הזכיר אותו בכלל! "זה קארי הצ'וקר!" זעם ההמון. מה קארי? זעם בוגוט. הם זוכרים את המאזן שלהם כשאני פצוע? טוב, אמר לפחות יציעו לי חוזה טוב. זה ארגון נהדר שנמצא "שנות אור לפני כולם" לא?

ואז דוראנט קרה. ואז בוגוט רקח את תוכניתו. הדרך לשטח האויב. אני אחתום על חוזה קצר בקבוצה לא רלוונטית כדי לקבל את הכסף. הציפיות ממני יהיו גדולות. כמובן שאף אחד לא יופתע שנפצעתי כי היי, זה מה שאני עושה לא?. ואז באמצע העונה כשאהפוך למיותר אבקש בשושו להשתחרר וזה יראה כאילו שיחררו אותי ללא תמורה. כמובן שלא אוכל לחזור לווריורס כי אני מנוע מכך ובכך לא אחשב לבוגד.

אבל דאלאס לא פראיירית ועשתה עליו טרייד. מצד אחד הוא שוחרר מכבליו מצד שני הוא יכול לחזור לווריורס. טוב נו… למה אני עובד קשה חשב. למישהו עוד נשאר בושה בליגה הזו? יאללה לברון. חברים?

captain beefheart
captain beefheart
27/02/2017 9:32:21
Reply to  john

כשאתה מעלה את השם של בוגוט עולות לי גם שאלות על מתווה הגז והסיפור עם דודו אהרון ואשתו.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 9:43:44

המכשפה, שהאמא הביאה?
זה אני.

john
john
27/02/2017 9:45:31

שני הסיפורים שהעלת הם קונספירציות ידועות. אמא של דודו אהרון היא חברה באילומינאטי. זוכר את טקס הכישוף שעשו? לדודו מותר לחבור רק לבחורות מהארגון.

לגבי מתווה הגז אני לא זוכר את הסיפור. יש איזה גולש סודי בשם "לידיעת הציבור" שהוא סוג של גרון עמוק שיודע שבהופס יש לו אנונימיות מוחלטת ולכן משתף אותנו במידע הרגיש והסודי ביותר. קיצר משהו שקשור בעופר שלח ושרנצקי.

וקיירי צדק העולם הוא צלחת מעופפת.

מתן גילור
27/02/2017 12:51:49
Reply to  john

הוא נפצע במשחק החמישי.

התאוששיואל
התאוששיואל
27/02/2017 12:52:33

הוא התאושש יג'מוס, הלעטנו אותו בחסה,ה-ללל מכינים תמיסת נודים ללברונית , ולנורטון שמאונן עליו כל היום,

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:56:20

אני רואה שגם אתה התאוששת.
תמשיכו, ובכל הכוח!
זה רק יהפוך את הזכייה למתוקה הרבה יותר…

שמחת זקנתי
שמחת זקנתי
27/02/2017 14:22:29

יש לך פה מסריח כנו ביוב. אתה בטח איש מסריח כמו ביוב

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 9:06:33

פומה ?
מומי לא יוצא מהבית על פחות מאדידס עם 3 פס בצד רטרו ואורגינל
ה-ללל קצת ברי ארגון
נחזור חזקים מתמיד בסביבות מאי

john
john
27/02/2017 9:22:11

בדומה ל"מלך" אנחנו נחים בעונה הרגילה, מתלוננים ליושב ראש שאין לנו מספיק גולשים איכותיים ושאנחנו מקופחים בהופס. ואז בפלייאוף היו"ר מחלק לנו ויטאמינים אנחנו מקבלים בוסט של אנרגיה טבעית ונכנסים לפעולה.

Mbk
Mbk
27/02/2017 9:26:37
Reply to  john

ג׳ון הגם אתה ב -ללל ?

john
john
27/02/2017 9:32:15
Reply to  Mbk

אני פועל בעורף האוייב ומתחזה לאדם רציונאלי הגיוני שמתייחס למציאות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 16:34:57
Reply to  john

100+

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 9:45:07
Reply to  Mbk

ג'ון ל-"ללל" זו רעידת אדמה המקבילה רק להצטרפות של דוראנט לגולדן סטייט…

john
john
27/02/2017 9:47:21

יותר סוג של ג'רי ווסט…
איש צללים שלא סותם את הפה

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 9:10:50

ראסל חוזר לדיון על MVP עזבו את הסטטיסטיקה, תראו מה הוא עשה ברבע 4 ובאילו אחוזים כולל שני דרייבינג-ג'אמס מרהיבים עם יציאה אדירה מהמקום תוך כדי תנועה בצעד האחרון לפני העליה לדאנק. התפוצצות, אין מילה אחרת.
מילה על אורך העונה : מעבר לצד הכלכלי יש כאן עוד דבר חיובי – לקבוצות יש זמן למצוא את עצמן וזה מאוד חשוב. כך למשל, כל משחק שעובר מחבר עוד את המפלצת ומאפשר לכוכבים שם למצוא את מקומותיהם; באותה מידה כמות המשחקים הגדולה מאפשרת לראסל לחדד את הגדרות הכוכבנות החדשה שלו ולעצב את מנהיגותו. גם דונובן לומד תוך כדי תנועה והמשחקים הרבים מאפשרים לו את זה. במזרח כנ"ל, בעיקר בגיזרה של הטוענות לכתר – טורונטו, וושינגטון ובוסטון. אני בטוח שהמאמנים מבכרים על מספר ההזדמנויות הגדול שיש להם להריץ הרכבים, לבצע התאמות ולמצוא איזונים.
אחלה עונה, יהיה פלייאוף אש.

ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופסם (נחוץ)
ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופסם (נחוץ)
27/02/2017 11:20:23
Reply to  דה שוט

ראסל מעולם לא עזב את דיון הMVP. מפלץ.

אפלטון
אפלטון
27/02/2017 9:12:14

אילה סיקור שבעולם.
החיזוק של טורונטו משמעותי ברמות אחרות. עד עכשיו הם לא היו מנצחים משחקים כאלו בלי לאורי. עכשיו גם כשההתקפה נתקעת הם יכולים לעשות מספיק עצירות כדי להיות בעמדת ניצחון.
ולגבי ווסטברוק, זה ממש קשה לי אבל אם הוא ממשיך ככה, ונראה שהוא ממשיך, אפילו אני נותן לו את ה-mvp מהמקום השישי. כשמגיע מגיע.

Mbk
Mbk
27/02/2017 9:19:35
Reply to  אפלטון

מה שמדהים בעייני בווסטבורק שיש לו יותר ריבאונדים מאסיסטים
אני לא בטוח שהיה שחקן בגובה 1.90 שסיים עונה עם דאבל פיגרס בריבאונד
הוא משיג את רוב הנקודות שלו ברבע האחרון לרוב אחרי שהטריפל דאבל הושג . אם הוא היה זונח את עניין הטריפל דאבלים זה היה עושה רק טוב לקבוצה . הוא נראה כמו ג׳אנקי של טריפל דאבלס
בכל אופן עם החזרה של קאנטר והשיפור בסגל טור האסיסטים צפוי להשתפר

captain beefheart
captain beefheart
27/02/2017 9:34:14
Reply to  Mbk

חוזר ואומר: "ג'אנקי של טריפל דאבל" זה מחמאה. עוד ייכתבו ספרים ושירים על האיש הזה.

john
john
27/02/2017 9:39:11
Reply to  Mbk

זה ההבדל בזהות של מועדון. טורונטו עושה הכל כדי להכניס את איבקה וטאקר לעניינים. הקהל דוחף אותם. ווסטברוק רואה רק בוקס סקור. מקדרמוט שיחק כ-23 דקות וזרק 4 פעמים. זוכרים איך בקאבס הם חיפשו את קרובר שפיספס שוב פעם ושוב פעם והם לא ויתרו? אם באמת תתעמקו בOKC במה הסגל שלהם נופל משל בוסטון? או של ממפיס? העניין הוא שקשה לבקר קבוצה שמנצחת. גם אם באופן לא משכנע.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 10:21:21
Reply to  john

כמו הקליפרס, אין להם את התנאי ההכרחי לקונטנדרית, ווינג, סמול-פוורוורד. במקום זה יש להם טראומה.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/02/2017 9:39:50
Reply to  Mbk

לא היה באמת. ורק פאט ליבר עבר את ה-8 למשחק (4 פעמים).

שי אבן צור
שי אבן צור
27/02/2017 9:39:45

אחלה סיקור מומי!
ראיתי חלק מהמכשפים נגד יוטה ואין מה להגיד – יוטה ידברו חזק בשנים הקרובות.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 9:48:47

התובנה המרכזית מאמש (שהתוקף שלה עד מחר, כמובן), היא לשים את הכסף על בוסטון בתור הטוענת הבכירה במזרח.

(הכנס כאן: "נו, במזרח ממילא אין שום תחרות". בסדר, הלאה)

בוסטון במצוקת גובה ואיזור הצבע, והיא לא עשתה כלום בפגרה לטפל בזה. אין כמו דטרויט, הלא-טובה העונה, כדי לחשוף את זה. ולסלטיקס צפוי פלייאוף קשה כנראה, נגד וויטסייד אולי או הבולס בסיבוב ראשון, וכמובן, טורונטו בסיבוב שני – איבקה ו-JV יהרגו אותם, ואת השאריות ייקח פיג'יי טאקר. אני לא מדבר על גמר אפשרי מול לברון-לאב-טריסטן בפרונט-קורט. הורפורד יודע איך זה נראה, משני הסוויפים על אטלנטה.

הכל עניין של מאצ'-אפים – ולסלטיקס יש בעיה קשה.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 9:49:14

(היא *לא* לשים את הכסף)

צביקה
צביקה
27/02/2017 9:51:42

קאנטר חזר חזק לגמרי, באותו כושר מעולה שהיה לפני כן, אולי יותר:
24 דקות, 20 נקודות באחוזים מעולים, 9 ריבאונדים (3 בהתקפה) ו3 אסיסטים וגניבה. ב+/- הוא ב+21, הכי הרבה ביי פאר מכול שחקן אחר בקבוצה. ווסטברוק עם הטריפל דאבל שלו והרבע האחרון המעולה, רק ב+3.

אמיר
אמיר
27/02/2017 10:00:03

איזו הפתעה בהוליווד הכושים התלוננו שנה שעברה שהם לא זכו באוסקר והשנה הכושים זוכים באוסקר.

Ish
Ish
27/02/2017 10:28:33
Reply to  אמיר

ממש כמו בnba, הקאבס התלוננו לפני שנתיים שהם לא זכו באליפות ושנה אחר כך הם זכו באליפות

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 10:48:05
Reply to  Ish

וקווי הדמיון לא נגמרים בזה –
ב-2 המקרים האנדרדוג זכה,
ב-2 המקרים זו גם הייתה זכייה מוצדקת.

Ish
Ish
27/02/2017 10:55:11

האוסקר לא מעניין אותי אבל תאמין במה שאתה רוצה להאמין, זה החיים שלך ואתה חווה אותם דרך העניינים שמתרחשים בראשך אז אני לא מרגיש צורך לשנות לך אותם(אפילו שאתה טועה)

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:02:32
Reply to  Ish

אני די משוכנע שאלו היו הקאבס שזכו בשנה שעברה באליפות,
ושזה לא היה בראשי.

יותר מכך, זה לא כאילו הזכייה שלהם הייתה אחרי משחק בודד (כמו בפוטבול) או אחרי פיינל פור (אירופה). זו אליפות שהושגה אחרי סדרה של 7 משחקים, ללא יתרון ביתיות.

אפלטון
אפלטון
27/02/2017 11:03:36
Reply to  Ish

הי ביוסטון מתלוננים כבר 20 שנה שהם לא זוכים באליפות! איפה האליפות שלהם גאד דמיט?!!

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:06:11
Reply to  Ish

יוסטון, תעמדו בתור!
אתם כבר "גזלתם" מאתנו 2 אליפויות!

(ואז אני נזכר –
ססססרסבר. מקדונווווו…)

טוב, אתם יכולים לקחת את התור שלנו…

Ish
Ish
27/02/2017 11:13:49
Reply to  Ish

כפי שהבן של אמר לך:
The nba is rigged for drama

בלי זה הסיפור היה נגמר שבוע מוקדם יותר

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:16:50
Reply to  Ish

תאמין במה שאתה רוצה להאמין, זה החיים שלך ואתה חווה אותם דרך העניינים שמתרחשים בראשך אז אני לא מרגיש צורך לשנות לך אותם (אפילו שאתה טועה).

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 11:30:47
Reply to  Ish

ברצינות?
חוויות הספורט הכי גדולות ועוצמתיות, כאוהד – הן ההפסדים הכי גדולים.
אף שמחה, והיו לי כאלה, זה אושר וכיף, והלוואי שהייתי אוהד הקאבס על אמת בגמר האחרון – לא משתווה לטרגדיות הגדולות.

גמר המונדיאל האחרון, למשל, עדיין לא יצאתי מזה.

https://www.youtube.com/watch?v=pVo5eMuYwK4

זה מה שהפריד בין גביע נכסף לאסון. זה מה שהיה סוגר אחת ולתמיד את הוויכוח על מסי. עדיין חוזר לי בחלומות.

Ish
Ish
27/02/2017 11:44:38
Reply to  Ish

לצערי, בבדיקה אובייקטיבית, כל מה שאני אומר על השיפוט בגמר מתברר כנכון, אבל זה לא שאתה אפילו לא טרחת אי פעם לברר מה בעצם אני אומר, אז שיהיה.

(גיא)

Ish
Ish
27/02/2017 11:45:50
Reply to  Ish

אבל זה לא שאתה אפילו טרחת

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 11:52:45
Reply to  Ish

לפעמים זה הרבה יותר פשטני – לברון לא בא לאנשים טוב בעין.
עידן אמר אתמול, בכנות – אני שונא את לברון מהיום שהוא הגיע לליגה. וזה לגמרי בסדר, זאת אומרת, אני מעריך כנות על פני תלי-תלים של התפתלויות , למה הקבוצה שלו בעצם ככה, ולמה הם האובר-דוג דווקא, וכו' וכו'.

אפשר להודות: שונא את לברון. אפילו בלי לנמק. אוהב את קארי. לפעמים זה בדיוק זה, וקל למצוא – לאו דווקא אנשים כאן, אלא בציבור הרחב – לברון-הייט משוגע, שלא בהכרח מתקשר למשהו שהוא אי פעם עשה או לא עשה. לא בא טוב בעין.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:53:33
Reply to  Ish

אתה יותר ממוזמן להראות איך הפיינלס הוטו לכיוונם של הקאבס.
עד היום כל מה שכתבת זה (בערך) nba is rigged .
אבל אני לא זוכר מתי צירפת לטענה הסבר.
זה עליך, לא עליי.

Ish
Ish
27/02/2017 12:00:01
Reply to  Ish

טוב, אני מרשה לך להחליט עבור עצמך אם מה שכתבת כאן זה שקר גס או חוסר תשומת לב שלך לדברים שכתבתי בעבר.
אני סיימתי לדבר איתך.

Ish
Ish
27/02/2017 12:02:37
Reply to  Ish

אני לא שונא את לברון ולא אוהב את קרי. איפה זה שם אותי ומה אני אמור לעשות עם עצמי על בסיס זה?
(סומסום)

יניב
יניב
27/02/2017 11:10:56

יש לי בעיה עם סעיף 1 שלך
זה נכון שגולדן סטייט ניצחו 73 משחקים אבל אני מרגיש קצת דיסוננס שאתם כל כך משבחים את לברון ושהוא אוטוטו עובר את גורדן אם כבר לא עבר ויש לו את הקבוצה היקרה ביותר בליגה ובכל זאת אתה קורה לו אנדרדוג????.משום מה אני לא זוכר את מייקל גורד'ן מאז האליפות הראשונה נחשב אנדרדוג איפעם.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:14:43
Reply to  יניב

אחרי הזכייה ב-2015 , ואחרי עונה של 73 ניצחונות, עם ה-MVP של 2 העונות האחרונות בהרכב, עם הרכב קלעים חסר תקדים.
תבדוק בכל אתרי הספורט הגדולים בארה"ב,
כמה מהפרשנים המובילים הימרו שקליבלנד זוכה באליפות?

אנדרדוג. בטח שאנדרדוג.

יניב
יניב
27/02/2017 11:20:35
Reply to  יניב

כל זה לא משנה,ברגע שאתה השחקן הטוב בעולם בפער אדיר ויש לך קבוצה טובה עד טובה מאוד אז אתה בהגדרה לא יכול להיחשב אנדרדוג אלא אם כל הסופרלטיבים שמרעיפים עלייך קצת חורגים מהאמת 🙂
(רק בשביל להוכיח לך שה-ללל עדיין קיימים)

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:21:37
Reply to  יניב

אתה צודק (גם גיא).
ישנה בעיה של כולנו עם הסיפור, "הנראטיב" כמו שאומרים, של לברון.
הסיפור שלו הוא לא הסיפור הרגיל בנבא.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 11:22:15
Reply to  יניב

זה נקרא דיסוננס קוגנטיבי.
או במציאות הפוליטית, 'הכחשת מציאות' (בישראל) או 'עובדות אלטרנטיביות' (באמריקה).
מתישהו כדאי להתחיל להתמודד עם זה, אולי במודל קובלר-רוס. אחד מהחברים בהופס, לא רוצה לציין את שמו, בחור ממש סבבה, ממזר כזה – פשוט נעלם מכאן אחרי גיים 7, למשך חצי שנה בערך. איך אמרה ג'וזי כץ? "במשק לא יכלו לשאת את החרפה".

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:23:11
Reply to  יניב

זה נכון.
הסופרלטיבים שמורעפים על כל גדולי המשחק קצת חורגים מהאמת.

אפלטון
אפלטון
27/02/2017 11:26:15
Reply to  יניב

יניב, עם כל הכבוד ללברון, ג'ורדן הוא לא. והקבוצה של גולדן סטייט נחשבה לאלופה ולקבוצה הטובה בהיסטוריה אחרי העונה הזו. עם ה-mvp הראשון שנבחר עם 100% מהקולות. ברור שקליבלנד היו אנדרדוגס. אם גולדן סטייט היו זוכים מישהו היה מערער שזו הקבוצה הגדולה מכולם?
צירוף אירועים, כמו הפציעה של קרי, התגובה של גרין לפרובוקציה של לברון והופעה היסטורית חד פעמית של השחקן הגדול בדורו שינו את ההיסטוריה. הליגה לא היתה צריכה לבחוש בקלחת, ההיסטוריה אוהבת לספק לנו דרמות ותפניות בזכות עצמה.
איך ישראל היה אומר? יש אלוהים. מש"ל.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:26:37
Reply to  יניב

לא רק הבן נעלם.
יואש בן טולילה הבטיח שאם ג"ס מפסידה הוא לא חוזר להגיב כאן לעולם.
שכנעתי אותו בטוב שיחזור, שהוא מאוד יחסר. אז בסוף הוא התרצה.

Ish
Ish
27/02/2017 11:47:08
Reply to  יניב

"הליגה לא היתה צריכה לבחוש בקלחת"

אז למה הם עשו זאת בכל מקרה?

אפלטון
אפלטון
27/02/2017 13:53:41
Reply to  יניב

איש זה קצת מצחיק שאתה מגיב באופן רציונלי לכל דבר באתר, אבל ברגע שמדברים על הגמר אתה הופך ל"לידיעת הציבור'.
איפה בדיוק היתה בחישה בקלחת? על הטכנית של גרין? אתה טוען לשנייה שהיא לא הגיעה לו?
חוץ מזה ראיתי כמה פעמים את כל המשחקים, גמר נפלא, אבל חיפשתי את הטיות השיפוט המופגנות שאתה כל הזמן מדבר עליהן והן פשוט לא שם. יש טעויות שיפוט לשני הצדדים.
אתה כל הזמן טוען לאוביקטיביות אבל אני ממש לא רואה את האובייקטיביות בטענות שלך. סורי.
מעניין אותי אם אחיך חושב כמוך לגבי הגמר

Ish
Ish
27/02/2017 16:36:31
Reply to  יניב

אולי זה צריך לתת לך רמז שהתגובות שלי לגבי הגמר הן רציונליות?

captain beefheart
captain beefheart
27/02/2017 13:36:38

ובכלל – בהוליווד יש כושים, וגם ב-NBA יש כושים. הכל מתחבר.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:17:16

איך שחקן קטנצ'יק, נמוך קומה, כמו כריס פול מתקרב כל כך לטריפל דאבל? פשוט מרשים.
קאנטר שחקן מצוין רק חבל שהוא שוכח שמשחקים גם בהגנה.

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 11:22:07

לקאנטר יש בעייה פיזית בהגנה. הוא רזה מדי.

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 11:21:07

לברון רוצה אליפות. קורבר, דיוויל ועכשיו בוגוט. חתיכת רשימת קניות הוא העביר לגריפין-את-גילברט.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:24:34
Reply to  דה שוט

הוא מתחרה עם חבורה של סוברואים נגד מרצדסים
פטון נגד מרכבה סימן 4
פאנטום-מיראז' נגד F35
אופני קיבוץ נגד trek מקרבון
🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:30:17

don't sell the cavs short

למעט הקליפרס, הקאבס הם הקונטנדרית שסבלו השנה מהכי הרבה פציעות.
כמות המשחקים בהם לפחות 2 שחקני חמישייה לא שיחקו היא אדירה.
ועדיין הם מובילים את המזרח,
כאשר בנוסף הם התחזקו משמעותית.
לאב יחזור, ג'יי אר יחזור, דרון יצטרף (ואולי גם בוגוט) –
ולקאבס תהיה קבוצה ממש, אבל ממש, חזקה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 11:50:17

בוגוט, אם יצטרף, יכול להיות סוף סוף חיזוק משמעותי
(על קורבר אני עדיין לא סומך). אבל הם כולם נפצעים כל הזמן

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:57:26

קורבר שחקן סופר משמעותי. הוא לא מגן מדהים, וקולעים עליו באחוזים גבוהים מאוד,
אבל הוא שחקן חכם שיודע לתפקד כחלק ממערך הגנתי, ובמשמרת שלו כמעט ואין "היעלמויות".
בצד ההתקפי – הוא מדהים.
זה לא רק שהוא פוגע באחוזים מדהימים, זו היכולת שלו לדעת לנוע למקומות הנכונים, כך שקיירי/לברון יכולים למצוא אותו יותר בקלות.

ושכחתי את דרק וויליאמס.
אני מקווה שהוא ממשיך, בגלל שיחד אתו, הספסל משחק עם המון אנרגיות, ועם (סוף, סוף) הגנה לא רעה.

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 11:36:54

חחח… היום בקיבוצים נוסעים על trek carbon
בעיקרון ההבדל בין הקבוצות מתמצה בסטף. לברון לא נחות מדוראנט, לאב, לדעתי, לא נחות מגרין, טומפסון לא נחות בהרבה מפסוליה וסוללת הקלעים מקזזת את תומפסון. הספסל של הפרשים יותר חזק.

Ish
Ish
27/02/2017 11:48:29

למה כל שחקן שמשחק לצד לברון ישר מקבל הורדה בדרגה?

יניב
יניב
27/02/2017 12:00:30
Reply to  Ish

כדי שנוכל להאדיר יותר את לברון. ולהפוך אותו לאנדרדוג שלקח שחקנים מסכנים שאפילו במכבי הנוכחית אין להם מקום והצליח לקחת אליפות מול סוללת הכוכבים של הלוחמים

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:09:45
Reply to  יניב

ובו זמנית אני זוכר איך ה-"ללל" והעגלונים מהמפרץ טענו ב-2015 שהעובדה שקיירי ולאב לא משחקים רק חיזקה את הקאבס…

בואו ונצייר מטרה מסביב לחץ!

(למען הסר ספק –
אני לא מסכים אם עגל אודות הסוברואים.
וכתבתי דוגמאות לדעתי לא מעט לאורך הזמן.)

יניב
יניב
27/02/2017 12:16:06
Reply to  יניב

גיא לא ציירתי שום מטרה ושום חץ ISH שאל שאלה ועניתי לו תשובה.
אני מודה שגם אני הייתי בין אלה שחשבו בזמנו שקליבלנד נראתה טוב יותר בלי לאב וקיירי כי הם שיחקו הגנה מדהימה.שנה אחרי זה קליבלנד הוכיחו לי שטעיתי(יותר מהכל מי שבאמת היה חסר זה קיירי).
אני באמת חושב שמנמיכים את השחקנים שמשחקים עם לברון בשביל להאד'יר אותו זה לא סותר שום דבר אחר שאמרתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:21:58
Reply to  יניב

מי הם "המנמיכים"?

לי, אישית, אין ספק שגם קיירי וגם לאב, הם אול-סטארים בזכות.
ויותר מכך –
mark my words , אתה תופתע השנה לטובה מקווין לאב בפלייאוף,
ולא רק מהקליעה והרב', אלא גם מההגנה שלו.

יניב
יניב
27/02/2017 12:27:45
Reply to  יניב

המנמיכים ברובם הם אוהדי לברון.
למשל ברגע שלברון חזר לקליבלנד אז לדעתי למשל אחת מהסיבות הייתה שהוא ראה שבקליבלנד יש לו יותר פוטנציאל להצליח מאשר במיאמי כי יש את קיירי,יש הרבה בחירות דראפט,הקיצר יש עם הרבה יותר מה לעבוד.ואז הגיע קיוון לאב.עכשיו מה רבים טענו פה באתר שזה שטויות כי קייר לא כוכב ולאב כוכב של קבוצות קטנות והם לא שיחקן עדיין בפליאוף ובקיצור לא עשו כלום ואז בגיע לברון והפך אותם לשחקנים טובים אך עדיין שבלעדיו לא שווים יותר מדי.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:32:31
Reply to  יניב

סבבה.
אנחנו "אוהדי לברון",
אנחנו כמו קיבוץ עין חרוד. יש איחוד, ויש מאוחד. דומה, אבל שונה…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:33:15
Reply to  יניב

ולמען הסדר הטוב (והסקרנות) –
מה היה הכינוי???

יניב
יניב
27/02/2017 12:36:11
Reply to  יניב

ז**ה קטנה ובכיינית

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:38:04
Reply to  יניב

טוב, עכשיו אני נבוך שבכלל התלוננתי…

יניב
יניב
27/02/2017 12:43:06
Reply to  יניב

:).
אצלנו היו אכזריים בקשר לכינויים.
היה הפוזל,היה המוגבל,היה אחד שקראו לו וזלין ועוד…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 11:25:42
Reply to  דה שוט

בוגוט עוד לא סגור.
אבל זה מרשים, איך בסופו של דבר גריפין הצליח לחזק את הקבוצה תמורת כלום.

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 11:40:50

+1

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 11:51:41

אני חושב שמי שמרשים כאן זה לברון. הוא מבין בדיוק באיזו נקודה נמצא השעון הביולוגי שלו ומגיב בתחרותיות ראויה לשבח לפצצה הגדולה שדוראנט הפיל על כולם בקיץ. באותה מידה הוא היה יכול להיכנע, לבוא לגמר בתור אנדרדוג של האנדרדוג ולהישאר עם מה שכבר השיג, פלוס עוד כמה הצגות לפנתיאון ושבחים על "הפסד בכבוד" נוסח 2016. אם בוגוט יבוא (שיבוא), אפשר בהחלט לדבר על קרב שקול בגמר. בגלל זה לברון הוא ווינר, הוא תמיד שם את עצמו בעמדה של התמודדות על התואר (למעט 2016, אז קיירי ולאב הבריזו לו).

יניב
יניב
27/02/2017 11:59:01
Reply to  דה שוט

אתה אומר קצת את המובן מאליו.
לברון בשלב זה של הקריירה מכוון מטרה אחת ואחת בלבד וזה להיות יותר גדול ממייקל גור'דן ובשביל להגיע למטרה הזאת הוא חייב לזכות בעוד אליפויות,אין ברירה אחרת. זאת אחת הסיבות שאני כל הזמן אומר לסומסום עם התחזיות הקודרות שלו של סוף הליגה חכה במידה ולברון לא יצליח השנה אז שנה הבאה או שנה אחרי הוא כבר יקים לו קבוצת כוכבים חדשה ונוצצת בשביל לקחת עוד אליפות.ומה שהכי יפה זה שבזכות דוראנט והמעבר שלו אף אחד כבר לא יוכל לבוא אליו בטענות שהוא שוב מקים קבוצת כוכבים (חוץ מאיתנו ה-ללל שאנחנו תמיד נבוא בטענות)

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 12:04:28
Reply to  יניב

בתור אוהב ספורט, אתה חייב להעריך את מי שמוכן לעשות הכל כדי להתחרות, גם אם זה לא פופולארי. בגלל זה אני כל כך אוהב את ראסל ווסטברוק. זאת מהות הספורט התחרותי – בשונה, למשל, מספורט עממי. משהו מוזר קורה לי העונה – ככל שהיא מתקדמת, אני מגלה יותר ויותר סימפטיה לקליבלנד העשירה והדורסנית (במובן הניהולי), ול-"נוול" העומד בראשה. איך אמר הנשיא בסרט "היום השלישי" (סרט גדול) :
we will not go quietly in to the night

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:05:43
Reply to  יניב

אני עוד ב-2010 לא הבנתי את הטענות של כולם.
בטח שהשחקנים התחרותיים ביותר יירצו לשחק ולנצח עם קבוצות חזקות.

כל מי שאמר שמג'יק לא היה מצטרף לבירד, שוכח לציין את העובדה שמדקה 0 הוא משחק לצדו של קארים.
ובירד?
הוא הגיע לאימפריה מס' 1 ב-NBA.
שוכחים (או לא יודעים) שקארים דרש טרייד, אבל לא סתם טרייד –
או ניקס, או לייקרס.
קובי איים שהוא עוזב אם הקבוצה לא מתחזקת (ואז באס שלף את הטרייד על פאו. מעניין מה הוא העביר לממפיס מתחת לשולחן…).

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 12:07:24
Reply to  יניב

גיא הרשע – צודק מארץ הצודקים.

יניב
יניב
27/02/2017 12:11:30
Reply to  יניב

זה לא עניין של להעריך או לא.פשוט לברון נמצא בשלב של הקריירה שהוא חייב להיות ALL IN אין לא ברירה אחרת.
בעניין שאתה מדבר עליו אפשר לתת 2 דוגמאות אחרות וזה טורנטו ובוסטון.
טורנטו למרות גולדן סטייט ולמרות קליבלנד אמרו אנחנו הולכים על כל הקופה ולא משנה כמה זה יעלה לנו הביאו שחקנים ששנה הבאה אין להם חוזים ולמרות הנחיתות מנסים לתת פייט ועל זה אני אומר באמת כל הכבוד,לעומת בוסטון (נכון שהסיטואציה קצת שונה) ההרגשה שאיינג' מפחד לעשות את הצעד המתבקש בגלל קליבלנד וגולדן סטייט

דה שוט
דה שוט
27/02/2017 13:00:52
Reply to  יניב

יניב – הבחנה יפה לגבי טורונטו ואני אוסיף – זה בגלל שדרוזן הוא מהסוג של לברון ו-ווסטברוק – תמיד חושב שהוא יכול וצריך לזכות בכל הקופה. בבוסטון אין אחד כזה. עם כל הכבוד לאיזיאה, הוא עדיין לא מקרין מהאופי שלו על הקבוצה. בסוף היום, הליגה שייכת לשחקנים.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:07:37
Reply to  יניב

יפה, הציטוט שהבאת הוא בדיוק הלך הרוח של לברון בקטע הניהולי.
והאמת היא שזה יפה שהוא עוד מנסה לחזק את הקבוצה מול המפלצת מהמערב

ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופסם (נחוץ)
ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופסם (נחוץ)
27/02/2017 11:25:03

עוד ערב סולידי+ לג'יילן בראון. אחרי הכל בחירה סבבה, לא?

השרת
השרת
27/02/2017 11:34:03

לא

השרת
השרת
27/02/2017 11:34:18
Reply to  השרת

סתם 🙂

ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופס
ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופס
27/02/2017 11:38:04
Reply to  השרת

חח

a.f
a.f
27/02/2017 11:59:24

זובי דובי….פיפי!!!
100+

bobby
bobby
27/02/2017 12:05:05

וואלה אני אישית דיי אתבאס אם בוגוט יסגור בקליבלנד.
לדעתי יוסטון ובוסטון זקוקות לשחקן כמוהו לא פחות מקליבלנד, ובנוסף אם יצטרף אליהן ולא לקליבלנד אולי יהיה צ׳אנס אמיתי לפיינלס שהוא לא קאבס מול ג״ס/ספרס.

bobby
bobby
27/02/2017 12:05:55
Reply to  bobby

אגב, מישהו יכול בבקשה להסביר לי למה האוואטר שלי נעלם ואיך אני מחזיר אותו? 😢

Ish
Ish
27/02/2017 12:10:26
Reply to  bobby

בהתחשב בזה שאני רואה אותו אז לא.

לביא
לביא
27/02/2017 12:14:38
Reply to  bobby

דון דרייפר נעלם? אבוי

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:09:57
Reply to  bobby

החלפת את האימייל שאיתו אתה מגיב?

bobby
bobby
27/02/2017 13:25:55

וואלה לא, אותה כתובת.

לביא
לביא
27/02/2017 12:14:07

חזרנו לדיבורים על ווסטברוק וMVP ולכן אני אניח כאן שוב את מה שאמרתי בתחילת העונה.

נכון, הMVP לאורך השנים ניתן לשחקן הטוב ביותר בקבוצה הטובה או לזו בקבוצה השנייה הטובה ביותר. אבל כמעט תמיד היה לו ממד נוסף והוא היות השחקן המקבל הסיפור הגדול של אותה העונה. או לפחות, אחד הסיפורים המרכזיים שבה.
ספורט, כמו כל זירת התרחשויות, הוא מרחב בו מתרחשים סיפורים רבים. אפשר ללכת לשנים האחרונות ולראות את החזרה של לברון לקליבלנד, את הניסיון של גולדן סטייט להשיג את המאזן הטוב ביותר ואת פסטיבל הפרישה של קובי כדוגמאות מצוינות לסיפורים שעונת הNBA מספרת.

העונה, לדעתי, הסיפור הגדול לצד הגמר הצפוי (וממילא המפגשים בין לברון לג"ס בעונה הסדירה) הוא ראסל ואוקלהומה. זה התחיל בזכות דוראנט והמשיך בזכות ראסל עצמו שניסה בגלוי לחלוטין להשיג שיא אישי נדיר שמבליט את האופי שלו כשחקן על יתרונותיו וחסרונותיו. שחקן שמאתגר את האופן שבו אנחנו חושבים על משחק אישי ועל הישגים בכדורסל. אם הוא יצליח, לדעתי התואר צריך ללכת אליו. לאו דווקא כי הוא הוביל את הקבוצה להישגים הטובים ביותר בליגה, אלא כי הוא סיפר במלואו סיפור הצלחה שהוא אולי הסיפור הכי מרכזי בעונה הרגילה השנה. יגיע לו התואר כי הוא השחקן המרכזי בעונה הנוכחית, ובכך הוא מתאים לאחד הממדים המרכזיים של הפרס הזה לאורך השנים. גם אם לא הממד הסטטיסטי או הקבוצתי.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:11:24
Reply to  לביא

נכון
אני לא אוהב את הסגנון של ראסל אבל קשה להתעלם מה guts שיש לבחור הזה. גם כשחזר אחרי פציעה הוא אף פעם לא לקח שבויים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 12:39:13

גיא, תראה לי בבקשה מקום 1 בו טענתי שהחיסרון של לאב וקיירי עבד לזכותה של קליבלנד.

להראות לך שטענתי ההפך ? רק תבקש.

אתה יוצא נגד תאוריות קונספירציה של אנשים. תרשה לי לשאול אותך שאלה :

למה דריימונד גרין לא הורחק בסדרה מול אוקלהומה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:42:05

לפני כן, תראה לי היכן כתבתי שאתה זה שטען שהחיסרון של לאב וקיירי עבד לזכותה של קליבלנד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 12:45:53

"ובו זמנית אני זוכר איך ה-"ללל" והעגלונים מהמפרץ טענו ב-2015 שהעובדה שקיירי ולאב לא משחקים רק חיזקה את הקאבס…"

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:51:12

העגלה גדולה ורחבה. יש בתוכה המון מקום, ובשנתיים האחרונות היא התמלאה.
כשיניב כתב שיש תומכי לברון שמשנמכים את קומתם של חבריו לקבוצה,
הגעתי למסקנה שהוא צודק. אני לא משנמך את קומתם, אבל לא חסרו תגובות (חלקן הזויות) שבהחלט עשו כך.

אבל זה יפה שאתה משייך את עצמך לקבוצת העגלונים. זה הופך את הדיון העתידי לקל יותר.
(או שאלו ה-"ללל"?)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 12:54:52

בחייך… לפני שנתיים לא היו עליה מי שנמצאים עכשיו.

תן שמות.. (הייט אשברי אוהד, לא עגלון)

ולעניין הרחקת גרין והאליפות של הסאנס ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:59:28

אם גרין היה שומר את הידיים שלו לעצמו, הוא לא היה מורחק.
לברון ללא ספק התגרה בו (וזכה על כך בטכנית מוצדקת),
אבל גרין נפל לפח, והורחק.

בקשר לשאר העגלה וה-ללל?
ינינב בדיון היום כבר הודה שהוא כתב את זה. אני בטוח שאם תחפש עוד דוגמאות, תמצא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:03:39

יניב ב "ללל" הוא לא עגלון.

ואני שאלתי למה לדעתך דריימונד לא הורחק מול אוקלהומה, לא למה הוא הורחק מול לברון..

אז למה לדעתך הוא לא הורחק מול אוקלהומה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:04:57

עניתי בהמשך.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 13:23:38

לברון האפפסון נכנס בקארי
משך כל משחק 4 הוא התנהג כמו פרובקטור
https://www.youtube.com/watch?v=CF52TQrYanw

מומי היה חייב לשים את האמת

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:30:15

אכן התנהג כמו פרובוקטור. וגרין נפל בפח.
ההבדל?
שחקן אחד השתמש בשכל שלו, השחקן השני לא.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 13:33:47

בית המשפט נתן עונש לאחד
והוציא זכאי את השני

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:37:15

מומי, תבדוק את הכללים.
לברון קיבל טכנית. גרין קיבל פלייגרנט.
וזה בדיוק מה שהגיע לכל אחד מהם.
גרין יצא טמבל אחרי שצבר כל כך הרבה נקודות פלייגרנט בפלייאוף.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:37:27

היום התקרית הזאת אפילו יותר מצחיקה אותי. לגרין יש שורשים מרוקאים, בצ'יק אתה מדליק אותו
🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 13:40:11

זה כמו מקרה שהשכן של מומי היה זורק עליו ביצים
מומי עלה אליו והוריד לו אחת לפרצוף
השכן השתנקר למשטרה בעיקר בגלל היה זקוק לאשפוז באיכלוב
אז מי אשם ? מומי ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 12:49:36

שאלה נוספת :

למה ה הסאנס של נאש לא זכו באליפות ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:53:54

אתה מנסה לגרור אותי לדיון על קונספירציות.
ה-NBA היום שקוף בהרבה. המדיה והציבור רואים, בודקים, בוחנים, ומנתחים, כל שנייה של כל משחק.
2007 היא כבר לא 2011 .
אם אתה טוען שיש הטיה, נטל ההוכחה אליך.
במקרה של הסאנס ההוכחות סופקו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 12:57:12

אתה מתחמק…

אני שואל למה לדעתך הסאנס לא זכו באליפות ?

ולמה לדעתך דריימונד לא הורחק ב2016 ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:03:31

אני ממש לא מתחמק. עניתי בבירור בקשר לסאנס,
ועניתי בקשר לגרין.
בכל הנוגע לשאלה למה הוא לא הורחק כבר נגד הת'אנדר,
את התשובה ניתן לקרוא בבירור בדוח שה-NBA מוציא אחרי כל טכנית ופלגרנט.
אני חושב שהם טעו, ושהוא היה צריך להיות מורחק.
האם זו קונספירציה?
לא. לא כל טעות היא קונספירציה. צריך להראות מגמה ברורה בשביל להוכיח קונספירציה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:08:13

התשובה שענית נמצאת בשרשור הזה ? כי בחיי שאני לא רואה אותה.

אתה יכול בבקשה לחזור בשבילי, על התשובה לשאלה : "למה לדעתך הסאנס של נאש לא זכו באליפות ?"

רק שבזמנו, הדו"ח שיפוט של האן בי איי לא סיפק אותך, וטענת דברים קונספרטיביים לגביי אי הרחקתו של דריימונד גרין.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:14:12

ממזר אתה שמניח שאם פניקס היתה עולה לגמר הי היתה לוקחת אליפות . . .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:15:56

עגל, אני לא מניח כלום.

אני רק שואל שאלה קטנה, שמשום מה לוקח הרבה זמן לענות עליה.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:23:26

מולטי טסקינג. זו לא אגדה, אפשר לעשות כמה דברים בו זמנית
(למרות שכנראה הרבה יותר מדי מזמני מוקדש להתנצחויות…)

Ish
Ish
27/02/2017 13:35:19

יוטה של דרון וויליאמס וקליבלנד של לברון 1.0. זה אפילו לא שאלה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 13:38:40

כרגיל לא סופרים את המזרח . . .

Ish
Ish
27/02/2017 13:40:36

היה סוויפ בגמר

Ish
Ish
27/02/2017 13:42:45

הסאנס ניצחו את הקאבס בשני המפגשים שלהם בעונה ב19 ו15 נקודות

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:47:06

רגע שכנראה לא יחזור –
אני מסכים אם איש.
לי אין ספק שהסאנס היו זוכים באליפות.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 14:08:58

הסאנס בוודאי היו פייבוריטים אבל אי אפשר לבטל ככה סתם את שתי הקבוצות שעוד היה להם לנצח.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:15:04

כמו שגולדן היתה פייבוריטית מול קליבלנד ?

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2017 16:43:35

די אני מצטער אבל אני חייב להגיב לדיון, סאנס נשדדה על ידי שופט וליגה מושחתים, המקרה שונה לגמרי לגמר ששם השיפוט היה פיזי לשני הצדדים (כל גמר הוא פיזי גם הגמר הזה לא היה יתר על המידה), יש רק אשם אחד בכך שקליבלנד לקחו אליפות וזה לברון הוא נתן סדרה מדהימה בכל קנה מידה, בעוד שMVP הבלתי מעורער איכזב מאוד (אני ממליץ לך לעבור על הסטיסטיקה בין העונה הרגילה לגמר). מצחיק אותי שאנשים מנסים להציג הכל בצורה מעוותת. היחידה שנפגעה באמת מהשיפוט בפלייאוף היא אוקלהומה שהפסידה את העתיד של המועדון. גרין שיחק במשחקים 6 ו7 (עברתי על הסדרה כדי לחפש טעויות שיפוט), אבל אז משתנה הטיעון מגרין לפציעה של איגודלה ובוגוט (ב2015 לקליבלנד נפצעו שני שחקנים הרבה יותר חשובים). לברון בלתי עציר אין שום קשר לאיגודלה לגרין או לבוגוט שחקן שנמצא מעל הליגה שנתן הופעה היסטורית.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 12:54:16

לא 2017

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:20:58

קצת מבולגן, אז לפי הסדר –

קודם כל, בהגדרה שלי, הייט אשברי הוא חלק מהעגלה.
ציטוט שלו:
"לא רואים את ההבדל הגדול איתם לעומת סדרת גמר הפלייאוף , בעיקר כי שניהם חורים בהגנה"

סאנס 2007 . כשיש שופט ששפט בסדרה והוא ישב בכלא, אין הרבה מה להרחיב.

לגבי אי ההרחקה של גרין מול הת'אנדר.
אני לא זוכר מה כתבתי, אני כן זוכר שהייתי נסער מההרחקה.
אם אתה טוען שכתבתי שהליגה בחשה, ושהייתה קונספירציה,
אז אני אשמח אם תראה לי היכן.
(כך שאוכל לטעון לאי שפיות זמנית…)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:30:12

עגלונים זה ברבים ? מי עוד ? אתה בטוח שזה לא כוון גם אליי ? (אין לי בעיה, טעויות קורות, סולחים וממשיכים הלאה)

סאנס 2007 – האם זה מהווה הוכחה, וכמה סדרות שהשופט הזה שפט צריך לפסול. לכתוב – "כשיש שופט ששפט בסדרה והוא ישב בכלא, אין הרבה מה להרחיב." – זה מאוד מתחמק.

ובכל זאת האם אתה חושב שהיה מדובר רק בשופט ?

ציטוט אחד מהזכרון – כתבת לגבי אי הרחקתו של דריימונד, וגולדן – "יש דרג, ויש זרג", בנוסף כשאני הצעתי לך התערבות, והסברתי לך שלליגה יש אינטרס, אמרת משהו כמו בערך "וזו הסיבה שאני לא מתערב איתך"

אם אתה מכחיש, אפשר לבדוק בארכיון.

הנקודה הגדולה היא שאתה מאמין לתאוריות קונספירציה בדיוק כמוני, וכמו אחרים שבאמת מאמינים שנשדדה לגולדן אליפות.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:35:24

את הציטוט הזה דווקא מצאתי:

הליגה החליטה להימנע מלהשעות את גרין.
ככה זה ב-NBA. יש דרג ויש זרג. ובגולדן בויס לא נוגעים.
(חוץ מהגולדן בויס של אדאמס. בהם מותר לבעוט…)

זו עדיין לא טענה לקונספירציה.

אם כבר, מאוקלהומה נשדדה הזכות לשחק בפיינלס.
תראה לי היכן גולדן סטייט קופחו. בגלל שתבדוק את הווידאו, ותבדוק את הכללים, ותראה שצריך משקפיים צבועות בצבע תכלת עמוק, בשביל לפרש אחרת את הכללים.

ואז לך ותסתכל על מה שקרה במשחק של הסאנס.
ההשוואה כל כך לא במקום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:40:25

מה אתה רציני ?

"בגולדן סטייט לא נוגעים… דרג זרג… ככה זה באן בי איי…"

איך אני אמור לפרש את זה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:44:10

תפרש את זה בכך שאני חושב שהם פישלו, והבעתי את זה בצורה ברורה.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:45:55

על הסאנס של 2007 כתבתי בצורה ברורה שלדעתי הייתה יד מכוון שרצתה להסתיר שופט שסרח. זה לא משתמע ל-2 פנים.
מאז, שטרן כבר לא הקומישינר.
ה-NBA של סילבר שקופים בהרבה. אין מה להשוות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:57:43

דרג – זרג זה פאשלה ?

זו העדפה ברורה.

אותו דבר "בגולדן לא נוגעים" – לא העדפה ?

מי לא נוגע ? – הנהלת הליגה. מי עוד יכול לגעת בהם ? אחותו הקופיפה והזריזה של אדאמס ?..

"ככה זה באן בי איי" – ככה זה מה באן בי איי ?

מצטער. זו התחמקות נטו.

ואם האן בי איי של סילבר כל כך שקופים למה, סילבר שהיה הסגן של שטרן באותו זמן לא חושף עכשיו ובדיעבד את כל השחיתות שהיתה שם לטענתך ?

לא מגיע לנו האוהדים המסורים שקמים כל לילה קצת שקיפות ? שנוכל סוף סוף לשים את הפרשייה הזו מאחור ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:04:12

זכותך לבחור לפרש את דברי איך שאתה רוצה.
כשאני רוצה להיות ברור ונחרץ אני משתדל לעשות זאת בדרך שלא משתמעת ל-2 פנים.

לגבי סילבר ושטרן. לא אני הכתובת.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:12:18

אז תפרש לי אתה איך זה נשמע.

בוא תסביר לי – מבטיח לבוא בראש פתוח… סמיילי

אבל סילבר הוא גם מההנהלה הנוכחית.

אם אתה טוען שההנהלה הקודמת סרחה, בדק הבית צריך להעיף את כל מי שהיה קשור לפרשיה. לא ככה נלחמים בשחיתות ?

ועכשיו אותו סילבר, שלקח לסאנס שלך אליפות, דואג להגיש את הפיינל אם וי פי, ללברון. לא בעייתי ?

העניין הוא שלך אין מושג מי נתן את ההוראה, אבל אתה לא מפסיק לטעון שהיתה הוראה.

נשמע כמו תאוריית קונספירציה בשבילי.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:15:42

קודם כל אתה צריך עדויות לשחיתות.
ב-2007 היה שופט שסרח, נשפט, והורשע.
הייתה הסדרה בין הספרס לסאנס, עם כל האנומליות שהיו באותה סדרה.
מה הטיעון הרלוונטי ל-2016?
אני לא חושב שגולדן סטייט קופחה,
אני כן חושב שהת'אנדר קופחו, אבל שזה לא נבע מקונספירציה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:29:01

גיאאאאאאאא

ביקשתי שתסביר לי את הציטוטים שלך לגבי גרין – אוקלהומה

כשאתה כותב "בגולדן לא נוגעים" – למה אתה מתכוון ?

בחיייייייייי אתה לא מפסיק להיתמם.

השופט שהורשע טוען שהנהלת הליגה הסיטה משחקים (גם אתה עכשיו טוען זאת) בהנהלה הזו ישב סילבר כמספר 2, הוא היום מנהל את ארגון האן בי איי, אם מבחינתך עבריין שלקח אליפות ועדיין ממשיך לכהן, זה לא מעמיד את כל המוניטין היושרה של הליגה בספק ? מצטער, אבל זה ההגיון שלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:09:46

למה מיתמם.
אתה הבאת דוגמה לציטוטים שלי אודות הסאנס.
הם ברורים, חדים, ולא משתמעים ל-2 פנים.

Ish
Ish
27/02/2017 13:36:12

לדבר הזה שאתה נתקל בו קוראים צביעות

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:40:00
Reply to  Ish

אני לא מבין למה אתה נמנע מלהראות היכן גולדן סטייט קופחו על ידי השופטים.

Ish
Ish
27/02/2017 13:44:11

החלטת כבר אם אתה שקרן או סתם מתעלם סדרתי מתגובות שלא מוצאות חן בעיניך?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:53:54

אף אחד לא הכריח אותך להגיב לשרשור הנ"ל.

אני החלטתי שאתה אוהד גולדן סטייט שעדיין לא יצא מהארון,
ובלילות אתה צופה בסרטונים של ה-"ללל"…

אני באמת לא מבין מה אתה רוצה.

Ish
Ish
27/02/2017 13:56:31

מזל טוב, אני רואה שהגעת לכיתה ג'.

תתחיל בלא לשקר

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:02:34

לא הייתה לי ברירה אלא לרדת לרמה המתבקשת.
אתה מאשים אותי בשקר –
תראה איפה שיקרתי.

Ish
Ish
27/02/2017 14:27:11

כבר אמרתי לך בדיוק אבל אם לא הבנת:

16.1.1.1.10

עד היום כל מה שכתבת זה (בערך) nba is rigged .

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:49:24

זה היה ציטוט של מה שאתה רשמת.

אבל לא הייתי צריך לכתוב "כל מה שכתבת.
מתנצל על כך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:38:17

עוד משהו : אם בליגה היתה הטיית משחקים, והשופט טים דונהי הנאשם מספר 1 טוען שהליגה גם הורתה להטות משחקים (לא אומר בהכרח שהוא לא משקר) למה זה כזה מופרך שאנשים יחשבו שהליגה הזו מושחתת ?

אתה זה שאמור להגיד במקומי – "מי שנכווה בצוננים.."

אז למה אני רואה אן בי איי : תסמונת שטוקהולם.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 13:41:36

אם לא הייתה הטיית משחקים וואגס הייתה פושטת רגל ממזמן
למה שחקנים עם הראש בלוח תוצאות ?
לראות איפה הם עןמדים ביחס לליין

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 13:42:46

זמנים שונים. אנחנו בעידן הרשתות החברתיות, והמצלמות שמצלמות מכל זווית אפשרית.

יש כל שנייה ושנייה של כל אחד ממשחקי סדרת הגמר בווידאו. תראה לי היכן יש רצף ברור בו כל טעויות השיפוט הן לרעת גולדן סטייט.

Ish
Ish
27/02/2017 13:46:06

זה לא צריך להיות ברצף בדיוק כמו שזה לא היה כך ב2007

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:00:58

ב-2007 הרחיקו את שחקני הסאנס שקפצו מהספסל, ובאותו משחק נמנעו מלהרחיק את דנקן שקפץ מספסל סן אנטוני אחרי עבירה קשה שביצע דווקא שחקן הספרס.
התירוץ?
במקרה של העבירה על נאש הייתה "התרחשות" על המגרש, במקרה של דנקן לא.

ככה נראית דוגמה רלוונטית לקיפוח ברור.
מה שלי חסר בדיון זו דוגמה איך גולדן סטייט קופחו,
בגלל שהדבר היחיד שניתן כדוגמה זה "למה לא הרחיקו את גרין מול הת'אנדר".
אז ראבק –
תנו דוגמה קונקרטית. כזו שהיא לא ססמה.
משהו בסגנון 40 זריקות העונשין של הלייקרס מול הקינגס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:07:49

מצטער גיא, גולדן כרגע לא רלוונטית כי אני לא העליתי אותה כנושא.

הנושא הוא : למה לך מותר לכתוב תאוריות קונספירציה (שאני מסכים איתן לגמרי, גם זו של גרין כתבתי זאת בזמן אמת.) ולאחרים לא. למה ?

הליגה לא נוקתה. סילבר היה עמוק בהנהלת הליגה בזמן הפרשה של הסאנס, אם הן אכן קרו, בתור מספר 2 של שטרן הוא היה ממקבליי ההחלטות.

אם תשאל את סילבר האם הליגה בזמנו הסתירה מידע, מה נראה לך שסילבר יענה לך ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:12:27

בחיים לא טענתי שאסור לך לכתוב משהו.
אבל זו זכותי לא להסכים, ויותר מכך, זו זכותי לבקש סימוכין.
אני כתבתי דוגמה ברורה לאירוע שעל פיו כתבתי מה שכתבתי על הסאנס.
חסרה לי הדוגמה שלך ללמה אתה טוען שגולדן סטייט נשדדו.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
27/02/2017 14:18:55

אבל אמארה יהודי!!!!

זה לא בושה להודות ולהפסיד ללברון ג'יימס,השחקן הכי גדול בהיסטוריה של המישחק.
הווריורס לא היו זוכים באליפות אחת אם חצי מהסגל של קליבלנד לא היו פצועים בשנה הקודמת.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:21:38

אתה לא הוכחת כלום.

אתה טוען שהליגה כיסתה על הפרשה הזו, מבלי הוכחה אחת.

אז אתה יודע מה ? אני אשתמש בטיעון שלך.

אתה טוען שההנהלה שגנבה לסאנס שלך אליפות הייתה מושחתת, ההנהלה הזו והעומד בראשה, סילבר, נמצאים שם גם היום, וזו הטיעון שלי לגניבת האליפות של גולדן – כל עוד לא מסלקים אותם משם, מבחינתי כל תאוריית קונספרציה כשרה (וזה הכי הגיוני בעולם. לא ?)

אגב – מה המניע של הליגה, לקחת לסאנס את האליפות ?

הדבר הכי חשוב – מניע..

אצל גולדן – כסףףף

Ish
Ish
27/02/2017 14:22:20

אז עברנו מ'רצף של טעויות שיפוט' ל'דוגמה רלוונטית לקיפוח ברור'?
איך בדיוק החלטות הרחקת שחקנים ממשחקים של הליגה הן 'שופט שסרח' שהליגה מנסה להסתיר? (ובחיי שאתה נאיבי אם אתה מאמין לגרסה של הליגה של שופט אחד שסרח)

זה גם לא הסיבה שהפסדנו את הסדרה ב2007. (ראה העובדה שלבואן היה מותר לעשות על נאש עבירה מתמשכת לאורך כל המשחק בלי שישרקו לו על כלום ולסאנס בקושי היה מותר לנשום על שחקני הספרס בלי שהמשרוקית תצייץ(מה שאם תעיין בעיון בדברי ימי דונהי תגלה שלא היה מקרי))

זה נחמד שאתה נטפל לדוגמה שאני לא רק אף פעם לא הבאתי או טענתי אלא אני גם לא מסכים איתה.

אבל רוצה את זה מתומצת במשפט אחד עם נתון סטטיסטי? בבקשה:

סטפן קרי, משחק מספר 7, 1 מ1 מהעונשין

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:40:07

14 מ-19 ניסיונות הזריקה של קרי במשחק היו מה-3 .
גם אני ראיתי את המשחק, השיפוט לא היה מדהים, אבל הוא גם לא היה חד צדדי.
ברבע הרביעי בכל פעם שלברון חדר לסל טיפסו עליו, ועבירות לא נשרקו.

אני זוכר מצוין את הסדרה של הסאנס,
ואני מצטער, לדעתי, אין מקום להשוואה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:44:04

גיא, עזוב את גולדן בצד רגע (MVP בק2בק מורחק ב6 עבירות… פחחח)

אתה טוען ששטרן אחראי לבד על אובדן האליפות של הסאנס ?

סילבר לא ידע ? איך אתה יודע זאת ? איך אתה יודע ששטרן אחראי ?

האםסילבר קודם רק בשביל לשמור את פיו סגור בנוגע לפרשיית הסאנס ?

למה זה לא נראה לך בעייתי שאחד מאותו משתפים למחטףך האליפות שלך, מנהל כרגע את הליגה ?

Ish
Ish
27/02/2017 14:50:52

אתה מכיר את זה שאחרי 4 עבירות ברבע כל עבירה נוספת שולחת את השחקן עליו נעשתה עבירה לקו? רוצה לנחש כמה אחוז מהמשחק קרי שיחק עם שחקן קאבס שאוחז בו(או בחולצתו) או דוחף אותו?

גם לא שרקו ללברון לא לצעדים ולא לעבירות התוקף שהוא עשה ברבים מהמקרים האלו, במהלך כל הסדרה (לא רק הרבע הרביעי של המשחק השביעי)

אם אתה זוכר מצויין את הסדרה של הסאנס אז אתה יודע שמה שאני אומר כאן עליה נכון.

ברור שאין מבחינתך מקום להשוואה.
אתה אוהד סאנס שהיה באופן מוצהר וברור בעד הקאבס בסדרת הגמר הזו. איזה עוד דעה צפוי שתהיה לך?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:04:14

בו ממזר,
בטח שלא הוכחתי כלום. כתבתי דעה, ונימקתי אותה.
בסך הכל בקשתי ממך לנמק את דעתך.
אני טוען שגולדן סטייט לא קופחו. אתה טוען שכן.
אז בקשתי שתדגים לי היכן.
ואת זה לא עשית.
איש, להבדיל, הביא דוגמה למקום בו הוא חש שגולדן סטייט קופחו, ואני ניסיתי להראות איך לדעתי הוא לא צודק באותה נקודה.
מה שחסר לי בדעות שלך אלו הנימוקים.

ואני מצטער, עדיין לא ראיתי משהו ששינה את דעתי בקשר לסדרה בין גולדן סטייט לקאבס.

בקשר לסאנס –
יש מגוון דוגמאות לאיך הסאנס קופחו, את חלקן רשמתי בתגובה אותה ציטטת.
אני חושב שאם תשווה בין 2 המקרים תגלה פער מהותי (בלשון ההמעטה).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:16:32

אתה פשוט פוחד להתייחס לכל הדברים שהעלתי :

כלום. פשוט כלום.

אמרתי לך מה הטיעון שלי – אני משתמש בטיעון שלך נגדך – אם סילבר לקח לך אליפות כמו שאתה טוען, והוא מושחת, אז כל המוניטין של הליגה הזו, וכל התארים שמוענקים בה הם פיקציה.

איך אתה יכול להתייחס לאליפות של קליבלנד ככשרה, אם העומד בראש הארגון גנב לך אליפות לטענתך. מי שחי פה בהכחשה זה אתה, לא אני. אני הייתי עקבי בטענות של גם בזמן אמת לרעת גולדן במקרה גרין, שהסיבה שלא התערבת איתי, היא שגם אתה העלת טענות קונספרטיביות שאתה מתחמק מלפרש את המשמעות שלהם.

לגבי גולדן. כבר שמעת ממני את הטענות שלי לא בפוסט הזה ולא פעם אחת. אני לא אחזור עליהם כי זה לא הנושא.

הנושא הוא – אתה שלועג לקונספירטורים, בזמן שאתה בעצמך קונספירטור מדופלם. דרגת הקונספירציה לא מבחינה בין הגגרת קונספירטור לקונספירטור. מי שמאמין ב X FILES או באלביס חי או בחייזרים שחטפו את אלביס או השבכ ושמעון פרס רצחו את יצחק רבין – כולם קונספירטיבים, לא משנה התוכן. אותו דבר גולדן – סאנס = שתיהן קונספירציות.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:25:37

התייחסתי לכל אחת ואחת מהטענות שלך במלואן.
מי שמתחמק זה אתה –
להשתמש בטיעון שלי כנגדי זו סתם התפלפלות.
ולא שמפריעה לי ההתפלפלות,
אבל אין בכך ולא שמץ של נימוק אמתי לטענותיך.
אתה משתמש בציטוטים מתוך התגובה שלי אודות הסאנס 2007,
מתעלם לחלוטין מהעובדה שנימקתי במפורט את כל מה שאני מלין אודותיו, ואז לוקח את החלק של הקונספירציה, ומשתמש רק בזה.
זה סוג של דמגוגיה.

אתה חושב שאני קונספירטור מדופלם –
שיהיה לך בכיף.
אם זו הייתה המטרה של הדיון –
לבריאות, ניצחת!

אם המטרה הייתה להראות שגולדן סטייט קופחו –
אז בכך נכשלת כישלון חרוץ.
כאשר הצד שמולי נוקט בטיעונים דמגוגים בשביל לחזק את עמדתו, זה הופך לדי ברור שהתוכן של עמדתו לוקה בחסר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:34:27

לטעון שהליגה שדדה מהסאנס את האליפות – זו קונספירציה

ולא התייחסת בשום מקום לכך שמדובר אותן הנהלות, כשהעומד בראש הארגון היום, היה אז מספר 2. זה לא טיעון מספיק טוב לחשוד בכל אליפות מאילך, ולא רק האליפות של גולדן ?
אתה מאמין למישהו שלקח לקבוצה שלך אליפות, ובנוסף לקח לעוד קבוצה (סקרמנטו) לדעתך, 2 מקרים לא מספיקים כדי שתחשוד באותו בן אדם לנצח ?
אלו דברים שאתה העלית, וזה מפריע לך שאני מצטט אותם כי זה לא מסתץדר עם האשמות שלך.

הכי פשוט היה להגיד " כן גם אני מאמין בקונספירציות מסוימות, אבל לא באלו שלך.."

לא הסברת בשום צורה את מה שכתבת לגבי גרין. מצטער, אולי אני מפספס, אתה מוזמן להפנות אותי למקום בו אתה מצליח להסביר מה זה ":יש זרג ויש דרג" "בגולדן אסור לגעת" "אבל זה האן בי איי…"

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:38:44

אם תשאל את סילבר : "קומישנר יקר, האם הסאנס של נאש נשדדה על ידי השופטים והנהלת הליגה ?

מה אתה חושב שהוא יענה לך ? ואחרי שהוא יענה לך את מה שכמובן הוא יענה לך… (ברור שהוא ישקר..) האם תוכל לסמוך עליו ?

אז איך אתה רוצה שאקח את תוצאות הליגה הזו ברצינות ?

מזל שיש שם אמנים כמו קארי…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:46:07

אני אסביר את זה בפשטות –
כן, אני חושב שהת'אנדר קופחו.
לא, אני לא חושב שזה היה חלק מקונספירציה.
כן, אני כן חושב שב-NBA יש דרג ויש זרג (אדאמס לא זוכה לאותה התייחסות כמו גרין או לברון).
כן, אני חושב שהסאנס נשדדו.
לא, אני לא חושב שיש לסילבר קשר לעניין.

http://www.espn.com/nba/playoffs2007/news/story?id=2871615

Ish
Ish
27/02/2017 15:49:23

גיא, ומה עם גמר 2006? גם כשר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:53:18

שוב התחמקות – "בגולדן לא נוגעים" – מי לא נוגע ?

לקח לך כמה שעות להפוך את זה לגרין מול אדאמס, ואתה קורא לי מתפלפל ?

אז שטרן עשה הכל לבד ? מספר 2 שלו לא ידע על כך ? לפי מה אתה מנחש את זה ? תחושת בטן ? למה אתה חושב בכלל שהליגה טייחה את זה ? יש לך הוכחות טיוח ? כי אם לא זה בגדר קונספירציה..

סילבר לא ידע… נו באמת

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:53:35

אין ספק שברגעי מפתח, השריקות היו לכיוון מיאמי בצורה בולטת.
האם זה מכוון?
לא יודע.

בסדרה של הסאנס התעסקתי הרבה יותר.
וזה די ברור למה…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:58:58

בן ממזר, חבל שאתה לוקח את זה לפסים אישים.

"לקח לך כמה שעות להפוך את זה לגרין מול אדאמס",
אז רק שתדע. בו בזמן שאני שורף המון זמן מול הופס, אני גם עובד, ובו זמנית דואג לארוחת הצהריים של ילדי שהגיעו מבית הספר.
כך שאם אני מתמהמה, אני מתנצל (לא באמת. חשוב לי שההתנצלויות שלי יישארו כנות).

אני לא יכול להיות ברור יותר –
ה-ת'-א-נ-ד-ר קופחו.

משום מה אתה דורש ממני להוכחות של מה סילבר עשה או לא עשה, וכאשר אני לא משתף פעולה, אתה לוקח ללב.

תשחרר.

לא מקובלת עליך דעתי?
סבבה.
לא אחזיק זאת כנגדך.

Ish
Ish
27/02/2017 16:01:33

4 משחקים שלמים של שריקות הזויות מצד אחד ושקט ממול בטבח מצד שני. דווין ווייד שלם שמקבל עשרות עבירות מהאוויר ויחס שאפילו MJ לא חלם עליו בחלומותיו הורודים ביותר ושלא נראה מאז עבור אף שחקן. ואנחנו יוצאים עם ברגעי מפתח, השריקות היו לכיוון מיאמי בצורה בולטת?

מדובר על סדרה עם שיפוט מוטה בוטה מהסאנס ספרס 2007(בקלות) ועליה אתה לא יודע אם זה מכוון אבל על 2007 כן?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:06:01

אני מאמין שהיה ברור מדברי שהקדשתי הרבה יותר מחשבה ועיון לסדרה ב-2007 .
זו גם הסיבה שכתבתי על 2007.

אתה מוזמן לכתוב ולהראות איך דאלאס קופחו ב-2006 ,
ואני מבטיח שאחרי שאקרא בעיון, אגיב בהתאם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:08:19

אני כותב שאתה מיתמם, כי אני זוכר בוודאות שכשהעלתי את האינטרס של הליגה, ושהצעתי לך להתערב לא הסכמת בדיוק מהסיבה הזו, את הפוסט הזה יותר קשה למצוא בגלל שהוא לא היה קשור לפוסטים שהיו לכאורה רלוונטים (המשחקים בין גולדן לאוק') אבל אני זוכר זאת בפירוש. וכשיהיה לי זמן יותר פנוי גם אחפש, (עוד לא חיפשתי)

סבבה, לא אדרוש ממך הוכחות לגבי סילבר, אבל אתה מאשים את שטרן, אז תביא הוכחות, כי אחרת קונספירציה לכל דבר.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:13:56

תקרא בעיון את מה שכתבתי באותו פוסט על הסאנס.

Ish
Ish
27/02/2017 16:19:12

אתה באמת צריך שאני אכתוב בהרחבה על גמר 2006 בשביל שתגיב לגביו? אין צופה נייטרלי בעולם שצפה ולא ראה מה התרחש שם. לא זוכר? תלך לצפות.

החוסר עניין הזה במקרים אחרים הוא בדיוק הדבר שמראה לי שאתה חסר אובייקטיביות לחלוטין כאן, ושכל ויכוח הוא אבוד מראש כי כל טיעון או הסבר ימצא את התירוץ או הרציונליזציה שתאפשר להניח אות בצד ולהתעלם ממנו (ראה דוגמת 'ועל לברון עשו המון עבירות ברבע הרביעי שלא נשרקו'(פראפרזה))

למה אני כן מדבר גם על 2006? תאמין לי ש2007 כאב לי באופן אישי הרבה יותר.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:26:19

אתה מאשים אותי בחוסר אובייקטיביות,
כאשר יש את הרושם שאתה סובל מאותה הבעיה בדיוק.

אולי לגבי הסאנס אני לא אובייקטיבי, אבל לגבי הפיינלס של 2016, לדעתי, אני כן.

ולגבי 2006 –
מהיכן אתה יודע מה ראיתי או לא ראיתי, מה עשיתי או לא עשיתי, באותה תקופה?
אני משתדל לא להגיב על נושאים בהם חסרה לי אינפורמציה.
לעולם לא התיימרתי לשפוט מה קרה באותה סדרה, ולכן היא גם לא הייתה עד היום חלק מהטיעונים שלי. לא ראיתי את אותה סדרה בלייב, ולעולם לא כתבתי שכן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:49:55

ועוד משהו, גיא השופט טים דונהי, הוא היחיד שאתה מאשים באובדן האליפות של הסאנס של נאש, אז אל תפיל את רק עליו, כי הקונספירציה שלך יותר מורכבת מזה, זוכר את הציטוטים האלו ?:

"אתה חושב שהם היו מפסידים לקליבלנד בפיינלס???
מי שיש לו עיניים בראשו ראה שהסאנס שיחקו נגד הספרס, השופטים והנהלת הליגה. נקודה."

"אני באמת מאמין שלסאנס ולסקרמנטו גנבו את האליפות.
ולכן הן הסאנס של 93', והן יוטה של 97' ו-98' לא ברשימה שלי. הן פשוט הפסידו לקבוצה טובה יותר."

"ושוב אנצל את הבמה למחות על נוכחותה של יוטה בתחרות.
לי אין ספק שאם כבר בוחרים קבוצה שלא זכתה באליפות זו צריכה להיות אחת מ-2:
או הסאנס של נאש, או סקרמנטו של וובר (2 קבוצות שהודחו ע"י ששופטים מושחתים וליגה שהתחפשה לעיוורת)"

"דריסה" זה מה שהספרס עשו אחר כך לקליבלנד.
מה שעשו לסאנס זו גנבה. גנבו מהם את הזכות להתמודד על האליפות.
https://www.youtube.com/watch?v=QRp17FCifjc
וככה זה נראה כאשר קבוצה אחת מנסה לשחק נגד שופטים מושחתים, ליגה אטומה, ויריבה שלא בוחלת מלנצל את המצב עד תומו."

כולם ציטוטים שלך בהם אתה מאשים את כולם, כולל את הנהלת הליגה.

מהפוסט הזה (מומלץ) :

http://www.hoops.co.il/?p=60619

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 13:52:01

בפסקה הראשונה כתבתי שאתה מאשים רק את טים דונהי, אבל תכלס האשמת את כולם בחתיכת קונספירציה.

Ish
Ish
27/02/2017 14:35:08

ברצינות, על מי עוד אתה מחזיק מאגר קישורים לציטוטים בנושא X?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 14:46:39

אז כפי שאתה רואה –
א. אין בכלל ספק שאת הסאנס אני לוקח הרבה יותר ללב…
ב. כשאני רוצה להביע דעה נחרצת, אני לא מתבייש.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 14:50:20

ואני לוקח ללב את גולדן…

אז האם אתה מודה שאתה קונספירטור ?

ולמה לעזאזל אתה לא עונה על השאלות שלייייייייי ??? סמיילי אובססיבי

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:08:15

אני משתדל לענות, אני פשוט לא עומד בקצב…

לא מודה בכלום.
אין לי הוכחות, יש לי דעה מוצקה בנושא.
אני חושב שהסאנס קופחו, והדגמתי איך.
אני חושב שגם הייתה סיבה ברורה ללמה הם קופחו –
השופט שסרח.

אני לא חושב שהייתה קונספירציה לתת אליפות ללברון.
מספיק להתבונן בדקות האחרונות של משחק 7 , ואז בדקות האחרונות של משחק 6 בין הקינגס לבין הלייקרס ב-2003 בשביל להבין עד כמה גדול הפער בין זעקות החמס ב-2 המקרים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:21:47

"קופחו" – העלת קונספירציה שלמה. תסתכל בציטוטים.

אתה קונספירטור. תסתכל מה כתבת לגבי אי ההרחקה של גרין. די נו..

זה לועג לכל רמת אינטלגנציה ההתחמקויות האלו.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:33:53

אישית, אני לא מבין איך אתה סובל דיון כל כך ארוך כאשר מי שמולך לעוג לכל הרמות של האינטליגנציה.

"ככה זה נראה כאשר קבוצה אחת מנסה לשחק נגד שופטים מושחתים, ליגה אטומה, ויריבה שלא בוחלת מלנצל את המצב עד תומו."

שופטים משחתים – מוכח. השופט ישב בכלא.
ליגה אטומה – ההרחקה של שחקני הספסל של הסאנס.
יריבה שלא בוחלת – המשחק האלים של בואן והורי לאורך כל הסדרה.

בין זה לבין הטענות שלך יש הבדל שמיים וארץ.
ובהצלחה עם העב"מים….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:45:48

השופט הזה שפט מאות משחקים.

אם כך זה פוסל כל שנה שהוא שפט בה…

אתה כתבת יותר מ"ליגה אטומה"… שוב התחמקות.

הקומישנר סילבר גם צריך לשבת בכלא אם הוא טייח לא ?
שטרן לא צריך לשבת בכלא ? כמה אלופות עברו תחתיו ? האם האליפות שלהן לא חשודה ?
זה לא מה שההיגיון אומר ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:50:25

אני לא בית משפט, לא קטגור, ולא המשטרה.
דעתי היא שהסאנס קופחו.

האם סילבר ידע או לא ידע?
מאיפה לי לדעת?

אני כן יודע שלא הוא זה שהתעסק באותה תקופה בענישה (סטו ג'קסון), ושלא הוא זה שעמד בראש הפירמידה (שטרן).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:59:10

מישהו אמר שאתה אחד מכל הדברים האלו ? אתה מסיט את הדברים שאני שואל אותך לכיוונים שנוח לך.

האם כל האלופות תחת ידיו של שטרן לא צריכות להיות חשודות באליפויות שלהן על פי מה שאתה טוען (לקח מ 2 קבוצות אליפות!)

הבן אדם היה בארגון מ1980, תעשה חשבון כמה קונספירציות זה.. ומי שהיה יד ימינו למשך הרבה זמן זה סילבר.. אבל שטרן הרים את כל ההפקות האלו לבד, וסילבר לא ידע, לא שמע, לא ראה, לא דיבר..

רק שטרן אחראי. בוא נשים אותו בכלא, למה הוא בהיכל התהילה ?

לא נראה לך שכל ההנהלות הזו למשך שנים נותנת לגיטימציה לטענה של קונספירציות, שוב, לפי הטיעונים שלך…

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:02:57

אז כנראה לא הבנת את דברי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:15:55

אי אפשר להבין אותם. הם נכתבו בשביל המטרה הזו.

האם לא כל האלופות של שטרן צריכות להיות חשודות, אם אתה מאשים את הליגה, במסירה של האליפות המערב של סקרמנטו קינגס, ללוס אנג'לס לייקרס ?

מי יודע כמה עוד מקרים הוא טייח, ומה הוא עולל..

ואם אתה מאשים מישהו בטיוח, כדי שתביא הוכחות. לא ?

עוד לא הבאת הוכחה אחת לטיוח של שטרן. קונספירציה.

דדי
דדי
27/02/2017 13:41:01

LakerStats @LakerStatistics
Players this year with per 36 over 19 PTS, 6 AST, 2.5 3PM, 1.5 STL:

Harden
Curry
Russell

מתן גילור
מתן גילור
27/02/2017 13:50:47

קיירי ודרון ב1
סמית, קורבר, שאמפרט, גפרסון, וויליאמס ולברון ב2-3
לאב ופריי ב4
TT ובוגוט ב5
זה באמת רוסטר חזק. פחות חזק מג"ס אבל סוויפ בהפרש ממוצע של 15 כבר לא יהיה אם קאבס בריאים.
יותר לכיוון משחק או שניים לקאבס ועוד אחד או שניים צמודים.
מה שכן רוסטר כזה סוגר סוף סופית סופנית את חלומות התחרות במזרח.

MBK
MBK
27/02/2017 14:00:56

מעולם לא שוחקה סדדרת גמר של ה NBA 3 שנים ברציפות ע"י 2 קבוצות
גולדן סטייט וקליבנד נגד ההיסטוריה למען ההיסטריה

תודה לכולם על הדיון הסוער,מזכיר שאנחנו בסוף פברואר
תשאירו תחמושת ליוני והכי חשוב – take it easy

דובי
27/02/2017 14:11:02
Reply to  MBK

ועכשיו תדמיין שלניקס הייתה קבוצה ראויה… אנחה קורעת לב.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/02/2017 14:13:17
Reply to  MBK

אני כבר למדתי to take it easy ב-1994.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
27/02/2017 14:13:51
Reply to  MBK

שתיי הקבוצות הכי חזקות בהיסטוריה???
זאת הקבוצה עם השחקן הכי טוב בהיסטוריה ומנגד קבוצה שמנצלת את החולשה של היריבות שלה במערב ולוקחת מהם את השחקן המוביל שלה.

MBK
MBK
27/02/2017 14:30:45

רנדי
אם כתבתי שאלו 2 הקבוצות החזקות בהיסטוריה אתן לך מיליון דולר לקבוצה

john
john
27/02/2017 14:47:55

כבר דיברתי על כך בעבר אז לא אאריך (באופן יחסי…)

יש דרכים לשנות תוצאות של משחקים או הלך רוח של משחקים ללא עבירות שיפוט ש"כולם" מסכימים איתם. "הציבור מטומטם לכן הציבור ישלם" – זו השורה הכי לפנים מכל שיר עברי שאי פעם שמעתי. למה?

כי הציבור חונך להפסיק לחפש נורמות וסטייה במובן הפשוט של המילה. "הציבור" מחפש את המעטפה. הוא ראה מספיק סדרות בלשות בשביל להיות מתוכנת לחפש את האקדח המעשן או את המעטפה המרשיעה. בנוסף הוא רגיל לשאול מהמשפט הפלילי את הביטוי "נטל ההוכחה" שטוען שעל הטובע תמיד הנטל לשכנע מעבר לכל ספק סביר על מנת להרשיע אדם בעבירה פלילית. זה נהיה מצחיק שכחברה התאהבנו במה שנועד מלכתחילה להיות מנגנון שמגן על האדם החלש מול מנגנוני הענק מרובי המשאבים של המדינה.

העניין הוא שבניגוד לסרטים, לרוב אין מעטפות או אקדחים מעשנים, או פגישות במרתפי חניונים עם גרון עמוק. המציאות המושחטת היא מצחיקה בפשטותה. היא נמצאת במבנה, בשפה, במשובים, בתרבות ובפרשנות של בני האדם.

בקצרה (כי הבטחתי לא להאריך) אתן נקודות ללא התייחסות. שכל אחד יבין לבד מה אני מנסה לומר.
1. המבנה התמריצי של תרבות הסדרות וה-rivalry נותן עדיפות למשחק צמוד וסדרות ארוכות. לכולם

2. ספרי השיפוט של הליגה מלאים בחוקים שהם בלתי אפשריים לשפוט בזמן אמת וחוקים אחרים שניתן להם מרחב שיפוטי מאוד רחב. כשחוקים כתובים ב- ambiguity (לא יודע לתרגם אולי עמימות?) אתה מסמן לשופט משהו.

3. האיסור לבקר שיפוט, גם כשהצדק איתך. גם שזה נעשה בצורה מכובדת ומרומזת ועם "הוכחות".

4. הנרטיב. שמתם לב שברגע שיש נרטיב שולט – כולם מתיישרים? עיתונאים, פרשנים, הליגה וכו'. הסיפור אם מתקבע בסמוך לאירוע ומקבל אסמכתא לעולם נכתב כך בספרי ההיסטוריה של הליגה. הליגה היא עסק וחלק גדול מהמוצר שלה הוא סיפור. נרטיב. כשהנרטיב נחלש ואי אפשר לשכתב אותו – יש ריאקציה לפעמים בלתי כתובה של בעלי הכוח בליגה.

5. הליגה מאזנת את המוצר כאשר קבוצה מבצעת מהלך כשר אך שעלול לפגוע במוצר. דוראנט בגולדן סטייט, זה סיפור אחד. קאזינס והתנהגותו בסקרמנטו זה סיפור שני. צ'ארלס אוקלי זה סיפור שלישי וג'בל מקגי מול שאק זה סיפור חמישי. שימו לב איך הליגה טיפלה בכל אחד מהמקרים הנ"ל.

Ish
Ish
27/02/2017 14:56:35
Reply to  john

תוסיף שהשופטים מקבלים הנחיות שיפוטיות לקראת כל משחק כולל סרטונים בהם מעורבים השחקנים והקבוצות במשחק בו הם צפויים לשפוט(בנוסף על החוקים המעורפלים)

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 15:17:59
Reply to  john

ג'ון, חסרה לי השורה התחתונה.
קשה להתעלם מהעובדה שהתגובה נכתבה בהמשכו של דיון סוער למדי אודות כשרות הפיינלס האחרונים.
כאמור –
מה דעתך?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 15:47:42

היא חשודה, כי הקומישנר סילבר צריך לשבת בכלא לפי מה שאתה טוען לגבי האליפות של הסאנס, ולא לנהל את הפאקינג ליגה המזויינת הזו.

מתן גילור
27/02/2017 15:53:55

"פאקינג ליגה המזויינת"
אני חושב שבובי ניצח בויכוח 😂

Ish
Ish
27/02/2017 15:55:10

השורה התחתונה היא:

The NBA is rigged for D R A M A

לפעמים אתה אוהב את זה ולפעמים לא, לפעמים כשאתה אוהב את זה יש אחרים שלא אוהבים את זה אז אתה מכנה אותם דברים כבכיינים וכדומה, ולפעמים כשאתה לא אוהב את זה ויש אחרים שכן אתה מכנה אותם דברים כגון כבשים עיוורות שקונות את מה שהליגה מוכרת להם(והם מכנים אותך דברים כגון בכיין וקונספיקטור)

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:02:01
Reply to  Ish

אתה מכניס לי מילים לפה.
מה שאני ביקשתי זו דוגמה לקיפוח שנטען שהיה.

לא זעקתי "שדדו את הסאנס" ואז סיימתי את דברי.
הסברתי בפירוט למה אני חושב ככה.

Ish
Ish
27/02/2017 16:08:28

גם אני הסברתי בפירוט מספר פעמים בעבר. זה שאין לי כח לחזור על כל הדברים שכבר כתבתי לא אומר שהטענה שלך לגטימית משלי.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:12:41

לא טענתי אחרת.

כנראה שלא הייתי חלק מהדיון כאשר הסברת בפירוט איך גולדן סטייט קופחו.

למען הסר ספק –
לא חשבתי, ואני לא חושב, שהטענות שלי לגיטימיות יותר משל כל אחד אחר.
הדבר היחיד שאני חושב שמוריד מערכו של טיעון, זה טיעון שנזרק לאוויר ללא כל נימוק שמגבה אותו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:20:56

גולדן היא לא העניין.

אפשר לנהל את הדיון הזה על כל אלופה שיצאה תחת ידם של הצמד שטרן/סילבר, לפי הטיעונים שלך, לא שלי.

אתה מאשים פה אנשים בטיוח (אשמה קשה ביותר שצריך לשבת עליה בכלא) ולא נותן ראיה או הוכחה אחת שהליגה ושטרן לאשמה הקשה הזו.

ההגדרה של קונספירציה.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:27:32

אז נאלץ להסכים שלא להסכים.

Ish
Ish
27/02/2017 16:31:38

כמו שאתה לא צריך לפרט כל פעם מחדש את הטענה שלך שהגמר הוכרע בצורה לגטימית והוגנת, אני לא צריך לפרט כל פעם מחדש את הטענה שלי בקשר לדרך בה השיפוט השפיע על תוצאת הסדרה.
איכשהו אבל כל פעם שאחד מאיתנו מציין טענה כנגד הלגיטימיות הספורטיבית של תוצאת סדרת הגמר המדוברת ישר אנחנו נענים בתגובות מבטלות כאילו אין לטענותינו שום קשר למציאות. עכשיו אני מודה שלעיתים אני עושה את הדבר ההפוך אבל נראה שהכיוון הראשון הרבה יותר רווח.

לראיה תגובתך לא הייתה: וואלה? אתה חושב שסדרת הגמר הוכרעה באופן לא ספורטיבי? אתה מוכן לנמק. מעניין אותי לדעת למה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:31:46

רק לפני שאתה הולך..

יש לך הוכחה או אין לך הוכחה לגביי טיוח של שטרן ?

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:36:54

שחרר, בן ממזר. שחרר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:42:49

שאלה פשוטה.. אתה גם לא חייב לענות. מדינה חופשית וקונספירטיבית.

ולמה לקחת לפסים אישיים ? אני נעלב מזה שמאשימים אותי כקונספירטור ? או שאני דמגוג ?

john
john
27/02/2017 19:00:55

השורה התחתונה שלי היא 5000 מילה 🙂

בגדול שעיניים שיבואו להוכיח שהכל תקין ימצאו שהכל תקין. הם ימצאו אחוז טעות סביר והרבה שריקות וניהול משחק שהוא כביכול בתוך הנורמה. מן הסתם הם גם לא ישאלו את עצמם מה הנורמה והאם היא סבירה כי המציאות כרגע עושה לנו "נעימי". וכשאתה במערכת יחסים טובה ומאוהב אתה מעגל את הפגמים ומתעלם מהשריטות ונלחם בכל מי שאומר אחרת.

עיניים שיחפשו את הלא סביר ימצאו בשפע. הם יראו איך אי אפשר להתעלם לא רק מטעויות אחדות אלא מאפקט הפרפר שהחלטה אחת יכולה לגרום. בסוף ב-2017 אתה קודם בוחר זהות ואחרי זה תופר את החליפה סביבה. אם אתה דמוקרט פמיניסט אז כל אדם שבא לעבוד עם טראמפ תמצא את ההיא שהוא העליב לפני 30 שנה ותתעלם מהשאר. אבל אם ישאלו אותך על דעתך לגבי התנהגות הילרי בנושא המתלוננות של ביל ואיך טיפלה בנושא הם יצעקו גוועלד! איך אתה מעז להגיד כזה דבר על אישה שעשתה כל כך הרבה למען נשים. ואותו דבר להיפך.

אני בטוח שאם אשים שני סרטונים מיוטיוב, אחד עם המהלך במשחק 7 בו לאב שמר על קארי (היה שם יותר מזריזות רגלים של לאב) ואחד וידאו ביוטיוב של כל 6 העבירות שסטף עשה במשחק 6 (אני מצאתי 2 נכונות, 2 ששופט סביר היה שורק אולי 50% מהפעמים ו-2 מומצאות ובוטות) נקבל 30 דיעות שונות.

לי יש דיעה מסויימת שאומרת שצריך לצמצם את כל הפרשנות השיפוטית שמובילה לאקטיביזם שיפוטי ולתת למחוקקים להגדיר הכל גם על חשבון תוצאות פחות סקסיות ופחות משחקי 7. אבל כעסק זה רעיון רע כי יש לליגה רק מה להפסיד כל עוד 99% מהצופים חושבים שהכל תקין ו…גם הם נהנים מדרמה וטוויסטים בעלילה אז המצב ימשך, עד שזה קורה לקבוצה שלך וזה משאיר צלקת כאוהד (למזלי לעולם לא אהדתי קבוצה ב-NBA והשנה אנ עם מינסוטה…)

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 19:19:36
Reply to  john

תודה על התשובה המפורטת והמנומקת.

סומסום (KD צדק)
סומסום (KD צדק)
27/02/2017 16:03:03

כל הדיון הסוער הזה הוא טראומה מצד אחד – ואנשים שנאלצים להגיב לה באופן שפוי. שמן ומים. האחד ראה את אלוהים הרגע, השני מנסה להסביר לו שאלוהים לא נראה בסביבה כבר, אלף-אלפיים שנה. פלוס.

אחת בקטנה:
איך פתאום נעשו ארבעה אולסטארים טופ-12 מהרכב ה-9-73 המשופר עם שיאי קליעה שלא נודעו כמותם, למקבילה של הרכב הטלאים שמושך לברון? עם אנשים על חוזה 10 ימים וכאלה שנחתכו מהקבוצה, בגיל ממוצע של 700?

זו הטראומה זועקת. כל דבר שקשור ללברון – הוא סכנה מטורפת. השנאה והפחד מדברים כאן.

כי אחרי שדלבדובה (מי זה?) כמעט הטביע את קארי – "האיש שמשנה את חוקי הכדורסל" – בגלל לברון, אחרי שכל מיני שלומפרט ומומפרט הופכים אצלו לשחקנים לגיטימיים –
אז גם כל דבר שהוא, שקשור ללברון הוא טראומה. אבל כל-דבר-שהוא.

למשל:
הרכב של לברון, לודמילה תיכון, אחמד יאסין, שמשון ויובב – היה מועמד עכשיו, אצל הפנאטים-טראומטים, לזכיה בלי התנגדות במזרח. "כי המזרח הוא שטיח. תאומי הפינוקיו, שמשון ויובב, עברו לקליבלנד במסגרת מזימה של קבוצות המזרח, לעזור ללברון".

ובפיינאלס, זו כבר לודמילה תיכון, שמתאזנת בערך עם דריימונד גרין ("שחקן ההגנה הטוב בליגה"). כי היא אפילו חוטפת יותר טוב.

ולהביא את השייח' אחמד יאסין, במצבו, לקליבלנד – זו יוזמה של אדם סילבר. של נייקי. של דאעש (האמת, זה כבר קרוב למציאות). של כל כוחות האופל הדמונייםף שחוברים כדי למנוע ממני, ממני!, את הגביע הקדוש שרשום בטאבו על שם גולדן סטייט. איך הוא עושה לי את זה, הלברוןןןןןןן הזזזזזהההההה?? איךךךךךךךךךךךך???!!!!

הטראומה, הטראומה.
89.
89.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:10:12

אתה לא קשור לכלום.

לא טענת לקונספירציות לגבי העזרה של הליגה לקביעת הרקורד 73 -9 של גולדן ?

להביא ציטוטים ? – אם כן אביא בלילה כרגע אין לי זמן.

קונספירטור.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
27/02/2017 16:15:55

מאוד יכול להיות שטענתי שהליגה תשמח לשיא הזה של ה-73 –
לאנס סטיבנסון טוען עד היום, ובצדק, שעשו עליו עבירה בקליעה האחרונה במשחק שקבע 73. תבדוק – אפילו הליגה הודתה, בדיעבד בדו"ח השיפוט, שהיתה צריכה להישרק עבירה.

רק לא הבנתי:

ה"קונספירציה" גרמה לגולדן סטייט להחטיא בטירוף מה-89-89?

תשע פעמים. בוא נספור ביחד:

קארי – קונספירציה!
קליי – קונספירציה!
איגואדלה – קונספירציה!
גרין – קונספירציה!
איגואדלה – קונספירציה!
קארי – קונספירציה!
קארי – קונספירציה!
קארי – קונספירציה!
ספייטס – קונספירציה!

It's over! It's over! Cleveland is a city of Champioms once again!

טוב. אם אתם זקוקים למניין גם מחר, אשמח להשלים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:18:15

טענת הרבה משחקים לפני זה כבר, ואני יכול לצטט דברים כמו : "זה שווה לליגה הרבה כסף, ומי שלא מבין את זה תמים" (דברים בסגנון הזה)

כל שאר הדברים שאתה כותב עכשיו זה סתם מופע פירוטכניקה של מילים ריקות מתוכן לחפות על זה. זה לא באמת מפריע לי. אני רק אוהב להעמיד דברים על דיוקם.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
27/02/2017 16:21:45

ברור שזה שווה לליגה.
אין ספק – גופיות של סטף זה ים כסף, לכולם.

מכאן ללכת ולהגיד שהכל מסריח – שיש חשד קבוע על ה-כ-ל – זה לכפור בכל הליגה הזו.

אז למה בכלל אתה רואה?

זה משחק כזה שאתה תמיד מנצח: אם גולדן סטייט זוכה באליפות – היה כשר והגיע לה.
אם היא מפסידה – היה מסריח, זה לא נכון.

נגד זה אין לי מה לעשות.
כמו אדם מאמין: קרה משהו טוב – יש אלוהים וזה בגללו. קרה משהו רע – נסתרות דרכי האל, אין לו קשר. ווין-ווין תמידי. עייפתי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:25:49

סומסום, אתה כתבת שהליגה דוחפת לכיוון השיא של גולדן ע"י השופטים.

אני זוכר טוב מאוד, ואפשר להביא ציטוטים

חאלס עם ההיתממות של כולם פה.

כל אחד מאוהב בקונספירציות שלו ושונא את של האחרים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:27:28

למה אני רואה :

תסמונת שטוקהולם, תינוק שנשבה, ובסך הכל אני אוהב את המשחק הזה.

למה אתה צופה וקם ב2 בלילה בליגה הכי לא תחרותית כהגדרתך ?

אותו דבר – אתה אוהב בסקטבול.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2017 16:54:58

הממזר קראתי את הדיון נחמד להגיב לכל תשובה בשאלה, אני הרגשתי בדיון שגיא מנסה להתנצח עם קיר, אני מחכה לראות בדיוק איפה גולדן סטייט קופחו בגמר, השיפוט לא היה טוב ל2 הצדדים, כן נתנו עבירות לקרי שלא היו צריכות להישפט אבל אותו דבר ללאב (ממליץ לך לראות איך גולדן סטייט קיבלו 4 נקודות במתנה).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 17:01:35

זה בגלל שאתה רפה הבנה. סמיילי מאולץ

הנושא הוא לא גולדן, אלא תיאוריות קונספירציה.

אני בכלל טענתי בזמן אמת שגולדן תזוכה מהנהלת הליגה במקרה של דריימונד – אוקלהומה, ושלא בצדק, כי הבעיטה היתה מכוונת.

את כל זה כתבתי טרם ההחלטה שלה. אני עקבי בעניין בקונספירציות, אגב גם הייתי מאלו שטענו שבמשחקים מסוימים השופטים דוחפים לרקורד 73 -9. של גולדן. ככה שקשה להאשים אותי בחוסר עקביות בעניין.

captain beefheart
captain beefheart
27/02/2017 17:08:51

ברור לך איפה קנית אותי 😉

ואין הכוונה לשחקני החמישיה שמשון ויובב, אחמד יאסין והבן של גלוריה ווסט.

Zivke
Zivke
27/02/2017 16:24:09

גדול אתה מומי. בעיקר אהבתי את הבדיחה על זה שהלייקרס יחפשו W

Ish
Ish
27/02/2017 16:37:59

אני מסתכל על כל התגובות כאן….

בחיי שאנחנו חבורת פסיכיים.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:42:25
Reply to  Ish

+1

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:44:12
Reply to  Ish

אולי אתם. אני שפוי לגמרי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 16:42:09

חום מהתנור:
————-

16:41: במקום הבוגוט שהובטח לו לפלופ קיבל באגט בחומיה

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 16:43:53

הערנו את המלך!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 16:47:15

גם את המלך ג'יימס גילברט העיר עם הבאגט.

אם מישהו רוצה באגט עם נוטלה מוזמן לפנות לאקרון אוהיו

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27/02/2017 16:46:42

נראה לי שלברון מעדיך את הבאגט שלו קשה ויבש אולי אפילו בטוסטר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:49:23

לא הבנתי.

בוגוט החליט לאן הוא לוקח את הכישרון שלו ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 16:50:33

עוד לא. אבל הבאגט כבר החליט

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/02/2017 16:54:35

סליחה על הבורות, אבל על מה אתה מדבר ?

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2017 17:07:36

באגט באגטים נראה לי שלברון החליט לפתוח מאפייה (:
וכנראה לברון החליט שבוגוט יהיה מה שבוש היה במיאמי (לא על הפרקט אלא בחדר ההלבשה) ויקבל ממנו את הבגט מהדלת האחורית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/02/2017 18:45:33

ברוך אתה מר ברוך!
100+

no funny shtuff
no funny shtuff
27/02/2017 18:07:16

תגובתי לעניין השיפוט-

1. לייקרס-קינגס גמר המערב: שיפוט מושחת, ללא ספק, כולל הודאה של שופט וכו'
2. דאלאס-היט גמר 2006- שיפוט בזיוני לטובת ההיט כולל משחק אחד שהעלה המון תהיות על כשרות המשחק.
3. סאנס-ספרס: בזמן אמת רתחתי על ההרחקה השערורייתית בעקבות כניסה למגרש של שחקני הסאנס אחרי התיקול של הורי על נאש. ההחלטה על ההשעיה היתה של הליגה, שטרן אנד קומפני, לא היה שם שיפוט שערורייתי בריל טיים במשחקים. בנוסף, עד היום לא ברורה לי הקונספירציה שאומרת שהליגה רצתה בניצחון הספרס. למה? הסאנס עם הכדורסל היפה, מונהגת בידי האמ.וי.פי ארוך השיער והלבן- מול הכסחנים בראשות בואן- אז למה שהליגה תעדיף את הספרס?? במקרה הזה, סתם החלטה דבילית של הליגה.
4. ווריורס-ת'אנדר: גרין היה צריך לקבל טכנית, סה-טו.
5. ווריורס- קאבס: נו באמת. אני כבר מזמן מפלטר את יללות ה"שופטים נתנו לקאבס את האליפות". מגוחך במקרה הטוב.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 18:34:39

דונהי לא שפט במשחק בין הקינגס ללייקרס. הוא שפט במשחק 3 בין הסאנס לספרס ב-2007

no funny shtuff
no funny shtuff
27/02/2017 20:03:39

ידוע. אבל הוא זה שיצא לתקשורת (כשהפרשה שלו התפוצצה) וסיפר שהמשחק ההוא היה פיקסד.
כבר כתבתי בעבר הקרוב פה באתר (אפשר למצוא במנוע החיפוש http://www.mamzer.com) שדיק בווטה נתן בגיים 6 הופעת אולסטאר.

גיא הרשע
גיא הרשע
27/02/2017 20:08:23

אין לי וויכוח לגבי מה שקרה ב-2002
(סקרמנטו זו הקבוצה הראשונה "שאמצתי" אחרי סוף עידן קווין ג'ונסון בסאנס),
ולכן אם תשתמש במנוע החיפוש בשביל לגלול בשרשור האינסופי שרץ כאן, תראה שציינתי את הקינגס לצד הסאנס כ-2 הקבוצות "הנשדדות".

מנחם לס
מנחם לס
27/02/2017 18:24:58

עד שאני מתעורר, שותה קפה, חולב את העיזות, מאכיל אותן (עוד לפני שאני אוכל) כבר כל הדיונים והמחמאות ניגמרו. אז יש לי רק להוסיף שקראתי הכל כולל כל התגובות, והכי נהניתי מ-"רק עוד 8 ריב' ו-8 אס היה לרדיק טריפל דאבל". אבל צחוק בצד – רדיק הפך לשחקן-שחקן!

a.f
a.f
27/02/2017 22:00:28

לברון על אפך ועל חמתך יממזר