מעורב הופס ליום שני: החתמות שעלולות להיות קריטיות / מנחם לס

1. דרון ויליאמס בקאבס

לברון קיבל את הפוינט גארד שהוא ביקש. הוא היה מעדיף את כריס פול, אבל זה מה יש.

ת'אמת? זוהי תוספת חשובה מאד לקאבס כי היא מקבלת פוינט גארד גבוה, חזק, מנוסה, שמת להשיג טבעת יותר מרוב שחקני הליגה, כי הוא נמצא בליגה יותר זמן מרובם, והיה פוינט גארד מהטובים (פוינט גארד פותח בנבחרת ארה"ב האולימפית) ללא הישג מיוחד כל שנותיו ב-NBA.

הסיבה? הוא אף פעם לא שיחק בקבוצה טובה ממש. אבל כששיחק עם נבחרת ארה"ב בשתי אולימפיאדות הוא היה הפוינט גארד הפותח ואחד השחקנים הטובים בנבחרת!

איזה שחקן הם מקבלים?

שחקן שהוא ראשית כל אמין. אמין, פיקח, ולא מחפש שום נוצות אישיות. הוא לא מחפש נקודות ולא מחפש הילה אישית. כל מה שהוא רוצה זה להתרומם מהספסל ולתת 10-15 דקות מצויינות. ייתכן מאד שהרבה יותר דקות אם צוות מאמנים יחליט לשחק איתו כרכז וקיירי אירוינג כשוטינג גארד.

הוא אמר:

"At the end of the day, I just felt like this was the best fit for me .It was a team that showed interest in the offseason in signing me and one — I think my name was thrown around all season and so I know a lot of the guys on the team, you know playing with LeBron [James] in the Olympics.

הוא הפתיע רבים בחצי עונה מצויינת בדאלאס, ולך תדע – אולי הוא עוד יחזור קרוב ליכולתו באולימפיאדת לונדון שם היה קנון! (יש לו שתי מדליות זהב)

"ארגש בקאבס בבית. אני וקייל קורבר חברים אישיים קרובים שנים על גבי שנים. אני תמיד הסתדרתי טוב מאד עם לברון. אני לא בא לגנוב מקום של אף שחקן בחמישייה. כל מה שאני רוצה זה לתרום במקומות ובזמנים שיצטרכו אותי".

הוא מגיע אחרי חצי עונה טובה מאד בדאלאס שם קלע 13.1 נק' ו-6.9 אס' עם 2.6 ריב' למשחק.הוא חתם על חוזה מינימום לווטרן, ויעלה לקאבס $900,000 עד סוף העונה, פלוס מס מותרות.

הבעייה היחידה שאני רואה? שני D-WILL באותה קבוצה!

2.  חוזה קלדרון לווריורס ("!" או "?")

(עוד יורם לקבוצת היורמים)

כמעט בטוח ש-"!".

הווריורס הפכו משך הערב למועמדים הראשיים להחתים את חוזה קלדרון אחרי שהוא הצליח להשיג את שחרורו מהלייקרס ועליו  'TO CLEAR WAIVERS' עד יום רביעי ב-5 או שהוא לא יהיה כשיר לשחק בפלייאוף.

מה זה "TO CLEAR WAIVERS"? קבוצה יכולה לשחרר שחקן ל-48 שעות ל-"WAIVER WIRE" שם הוא נשאר 48 שעות. בזמן שהוא ב-WAIVERS כל קבוצה יכולה להחתימו על משכורתו העכשווית. אם אף קבוצה לא בוחרת בו, הוא נחשב כשחקן ש-"CLEARED WAIVERS" ואז הוא בדיוק כמו שחקן חופשי לחלוטין, אבל אם קבוצה חפצה בו, היא חייבת להחתימו לפני 5 אחה"צ זמן ניו יורק של ה-1 למרץ. אחרת הוא יכול לשחק בקבוצתו החדשה את שאר העונה, אבל לא להשתתף בפלייאוף.

בשבת בערב, בתום נצחון הווריורס על ברוקלין, סטיב קר אמר שהקבוצה לא תאריך את חוזה ה-10 ימים של בריאנט וובר (מישהו החתים אותו הערב). הוא אמר גם שהקבוצה עומדת להחתים "A VETERAN PLAYER". מי שלא מאמין שזה חוזה קלדרון שירים את ידו!

טוב. רק K-700 מרים ידו. הווה אומר שזה עסק גמור. רק צריכים לקרות כמה דברים רשמיים. הוא עשה BUYOUT ולווריורס יש גארד מבוגר (שתמיד חיבבתי גם כאדם וגם כשחקן למרות שהוא קצת ווניל אירופאי) שאני מנסה בכל יכולתי להבין כיצד הוא יכול לעזור להם, ומחשבותיי מביאות אותי, איך אומרים, למבוי סתום.

3. גם אנדרו בוגוט לקאבס?

כמו קלדרון, גם בוגוט השיג שחרור (מהסיקסרס). אם לאוסטרלי הזה יש שכל (בד"כ האוסטרלים לא מבינים בדיוק בין ימינם ושמאלם) הוא יחתום בקאבס. גם הספארס, הרוקטס, והסלטיקס מעוניינים בו, ועליו להזדרז. עליו 'TO CLEAR WAIVERS' ולדבר עם כל ארבעת הקבוצות עד מחר בשעה 5.

 

4. "רחמנות" על קבוצות שלא היו מעורבות בטריידים ("!" או "?")

אז מה? הקבוצה שאתה אוהד (אתם מקשיבים אוהדי הבוסטון סלטיקס באתר, ולי תמיד תהיה פינה חמה בלב השייכת להם מהרגע שראיתי את הקבוצה הנפלאה עם ביל ראסל ובוב קוזי אוכלת את הניקס בגארדן 'הישן' בשנת 1961) לא עשתה אף תזוז? THEY STAYED PUT? לא אסל ולא בסל? הם לא לחצו על הכפתור של מכונת הטריידים כדי שגם שמם יופיע ב-ESPN או ב-FOX SPORTS, או ב-NBA.COM? כולם עושים דילים ורק אתם מסכנים דורכים במקום? בגלל שהם לא ביצעו אף צעד 'גאוני' הפסדתם הערב נגד הנמושה מהמערב?

זה בסרט. זוכרים את מילותיו של מגווייר בסרט?

In the words of Sean Maguire, “It’s not your fault.

אתה בוודאי ראית את אוקלהומה סיטי מביאה שחקן גבוה מנוסה ושוטר פוטנציאלי מצויין עבור שתי חתיכות פאזל שעכשיו נראות עקומות, ואני יודע שעיקמת את האף כשיוסטון הביאה עוד קלעי שלשות לקבוצה שמקווה לקחת אליפות רק עם דאונטאונים, וכמובן שהוספת מגדל למגדל הקיים בפליקנס זו לא אשמתך, אבל זה קרה.
אתה רצית שקבוצתך תתן איזה 'נובודי' מהספסל עבור, נניח, תומפסון, כמו בקליי. אתה סופר איזה 29 אופציות שהיו – כולל מאט בארנס – ואתה מתפוצץ מרוגז שקבוצתך לא היתה מעורבת באף אחת מהן. "על מה משלמים ל-GM את כל הכסף הזה?", אתה שואל. "עבור שיישב ולא יעשה אפילו טרייד קטן? אפילו קטן שבקטנים?

מה אתם חושבים? שדני איינג' ישב על הכורסא עם התחת הגדול שלו ועישן סיגרים בשעה שקנונים עוברים מכאן לשם ומשם לכאן?

אה…אני מבין. חיכיתם לאיזה MOVE שידוג לכם איזה ג'ימי באטלר או ג'ורג' פאול וזה לא קרה! אתם לא חושבים שאיינג' הציע כל שחקן "ירוק" שלא קוראים לו אייזיה תומאס או אל הורפורד? הוא אפילו הציע את טרי רוזייר.

ואם אתה אוהד הניקס חיכית לדיל שישלח את כרמלו אנטוני, דריק רוז, ויואקים נואה. ריקי רוביו עבור דריק רוז. זה היה קרוב, BUT NO CIGAR. כל כך רציתם את ריקי כי חיפשתם פוינט גארד המגן טוב ולא מחפש את הזריקה אלא את המסירה (לקריסטפאס פורזינגיס).

מה שעליכם להבין הוא שאין ארוחת צהריים חינם בעולם. אולי פעם היה בקיבוץ, אבל היום אתה משלם או שבודקים לך תעודת זהות. אם אתה רוצה משהו עליך לשלם בשבילו. אתה חושב שה-GM השני מטומטם?

בכל טרייד אתה נותן משהו ומקבל משהו.לפעמים לעשות טרייד הוא טוב לקבוצה. לפעמים הוא יוצא רע. לפעמים הוא לא משנה דבר. לא לעשות כלום יכול להיות דבר טוב, ויכול להיות דבר רע, ויכול להיות לא זה ולא זה.

כל האוהדים של הקבוצות שעשו טריידים או אלה של אלה שלא עשו טריידים – נא להירגע. ישנן יותר מדי אפשרויות שדברים יקרו.

5. "הכישלון הגדול" של אורלנדו

אורלנדו ידעה שהיא לא הולכת לשום מקום יום לפני הדראפט של 2016. אז מה הם עשו? עשו טרייד של הבחירה שלהם כחלק מההחלטה להביא את סרג' איבקה אליהם. האוף סיסון לא נראה כזה מבולבל עד שהם עשו עוד צעד מוזר והביאו את ביסמארק ביומבו עם דיל ל-4 שנים, לא פחות ולא יותר, כשיש להם כבר את ניקולה ווצ'ביק וארון גורדון בפרונט. השאלה היתה כיצד הם יסתדרו עם כל שבט הגבוהים הזה. תשובתם היתה שהם ינצחו עם ההגנה שתהווה את הסכר הגבוה והחזק תחת הסל מאז הימים של… (אני כבר לא זוכר).

התשובה? הם לא הסתדרו.

*

*
*

*

9. דווייט האוארד נותן גופיה לצופה אחרי הניצחון על הסלטיקס

*

 

*

10. הבלופרס של הסטרטרס:

*

*

11. וואללה צחוקים!

*

*

12. סת' קרי עוד יסיים טוב מאחיו!!!

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wave bull
Wave bull
28/02/2017 6:41:25

רק הערה אחת מל
ראיתי את חוזה קלדרון ממטר וחצי
תגיד עליו מה שתגיד -שמנמן הוא לא.

מנחם לס
מנחם לס
28/02/2017 7:27:52
Reply to  Wave bull

צודק! התבלבלתי עם הספרדי האחר. אתקן מיד!

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 7:07:07

אחלה של מעורב מנחם.
אז לברון בוכה שהוא צריך ANOTHER PLAYMAKER ומאז הוא קיבל במתנה את קייל קורבר, דרון וויליאמס וגם בוגוט בדרך להצטרף לחגיגה, מדהים פשוט.

I.P
I.P
28/02/2017 7:31:45
Reply to  tripledouble

אם כל פעם שילד בוכה הוא מקבל מה שהוא רוצה, הוא לומד שהשיטה עובדת. במקרה הזה הטענות צריכות להיות, אם בכלל, כלפי ההורים שלו.

השרת
השרת
28/02/2017 10:15:38
Reply to  I.P

+1

ברוך רובין
ברוך רובין
28/02/2017 8:18:20
Reply to  tripledouble

1.קליבלנד חייבת ללכת על הכל, הם יודעים שיש להם חלון הזמנויות מוגבל בזמן. ההחתמה של דרון וויליאמס גאונית הוא לא השחקן שהיה לפני הפציעות ולעולם לא יהיה אבל כמוביל כדור, ולהוריד את העומס מקיירי הוא באמת מספיק, השאלה שעכשיו נשאלת היה ההגנה שלו אני לא רואה אותו משחק מול גולדן סטייט (גם קיירי מגן רע אבל דרון נוראי). לגבי בוגוט אני פשוט לא רואה איך הוא יכול לתרום הצוות הרפואי של גולדן סטייט מדהים והצליח לסחוט ממנו את הלימון עד הסוף, אני בהחלט מאמין שהוא יהיה לא משמעותי.
4. לבוסטון התקרה ידועה חצי גמר המערב, הם חלשים מאוד בריבאונדים אני באמת מאמין שהנכדה בת ה9 שלי תצליח לקחת יותר ריבאונדים מהורפורד, אם זאת מה שאינדיאנה ושיקגו ביקשו מוגזם מאוד.
5. אורלנדו נבנתה כל כך לא נכון בקיץ שזה עצוב, GM שהרס קבוצה כל כך כישרונית, גורדון הפסיד כמה שנים קריטיות בהתפתחות אם זה מאמן שלא השתמש בו או ששיחק בעמדה שלא יכל להצליח בה, מקווה שיעזוב את אורלנדו.
6. ההגנה של הניקס בדיחה למה לא עשו אליו דאבל טים במשך המשחק? למען השם טורנטו מסרו 2 אסיסטים במחצית, זה היה ברור כשמש שהוא הולך לISO ועדיין נתנו לו מסכנים אוהדי הניקס.
8. אני פשוט לא אוהב את הקליפים של ההיליטס האלה הסרטונחם האלה גורמים לאנשים ללשוב שמדובר על שחקן של פעם בדור אחד שיגיע וישתלט על הליגה זה פשוט לא נכון, מעוותים את המציאות. מרקל פולץ שחקן נהדר והיחיד בנתיים בדראפט שכנראה יהיה סופרסטאר, אבל יש לו המון מקום להשתפר אם זה בקליעה מ3 שהיא לא עקבית אם זה פלואטר די בעייתי, לאלה שמחפשים את הפוטנציאל של פעם בדור הוא אמביד (פילי ממשיכה בטנקינג בעונה זה הסיבה שמשביתים גם את סימונס).

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 11:43:00

סבבה שהם חייבים ללכת על הכל, אבל איך קורה שפתאום כולם פשוט שולחים להם שחקנים חשובים מהקבוצות שלהם?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 11:49:08
Reply to  tripledouble

קורה פה משהו. על בטוח.

אבל זה לא שקבוצות שולחות (חוץ מאטלנטה חסרת הטאקט, ככה זה במזרח, אין נימוסים, מוציאות לכל המזרחיות האחרות את העיניים עם קורבר)

הן רק "משחררות"..

צריך להיות תמים בשביל לחשוב שכספים ודברים אחרים לא עוברים מתחת לשולחן.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/02/2017 11:50:43

אני מת על התיאוריות קונספירציה שלך. איך נמנעת מכל הויכוח על כדור הארץ השטוח?

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 11:53:50

דייויד ווסט בגרושים.
זאזא בגרושים.
למה אז לא הזדעקת?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 11:59:36

כל התאוריות קונספירציה האלו הן לא סתם עורבא פרח, חסרות בסיס, אלו בעלות אמינות גבוהה !

אני זוכר שקראתי עליהן פעם באיזו תגובה שכתבתי כרגע..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 12:00:59

למה שאני אזדעק אם הם מגיעים לגולדן ?

זה התפקיד שלך..

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 12:03:53

עכשיו עלית על ההבדל המהותי בינינו –
לא לא הייתה בעיה עם ווסט/זאזא.
זה בגלל שאני לא חסיד של תאוריות קונספירציה.
(אבל זה שאתה פרנואיד, לא אומר שלא רודפים אחריך…)
(סמיילי אובססיבי)

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 12:08:15

כן, כי דוראנט שעובר מאוקלהומה ככה סתם ומשאיר אותה הרוסה (ולא, נניח, בסיין אנד טרייד), וזה אחרי ש*במהלך העונה* דריימונד גרין יושב לו על הווריד ואומר, בוא אלינו, כיף בחממה, וטייקונים מההייטק באים לדבר איתו על ה"אנדלס פוסיביליטיז" שיהיו לו בעמק הסיליקון –
זה כשר לאללה. עם או בלי מגש פיצה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 12:17:09

זה לא קונספירציה מה שאתה מעלה עכשיו סומסומיקו ? (וכבר כמה חודשים טובים)

אתם מנסים ליצור הסכמה בכוח, אתם לא צריכים אותי בשביל זה, אלא 2 דברים אחרים : כלב דשבורד, ו באמפר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 12:25:49

אתה אולי לא חסיד של תאוריות קונספירציה, רק יש לך כמה.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 11:52:25
Reply to  tripledouble

מי שעוקב מקרוב, יודע –
אם קבוצה הייתה מציעה יותר מהקאבס, אז הוא לא היה מגיע לקאבס.
שום קבוצה אחרת לא הציעה בחירת סיבוב ראשון.

דרק וויליאמס?
הקאבס היחידים שנתנו לו הזדמנות אחרי שנחתך.

דרון וויליאמס?
במה זה שונה מההצטרפות של ווסט או קלדרון לגולדן סטייט?
שחקן חופשי זכאי לבחור מבין ההצעות שהוא מקבל.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 12:06:01

העניין שלי הוא בכלל זה שנפטרו ממנו.. (כן כן שנה אחרונה)

דיברנו על זה לילה שלם. יש לך כוח לעוד סבב של 250+ תגובות ?

אני פנוי עד השעה 2..

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 12:10:14

למעני, למענך, ולמען שאר הגולשים התמימים –
עדיף לצרף לינק…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/02/2017 12:21:25
tripledouble
tripledouble
28/02/2017 14:02:52

השאלה שעולה היא למה אטלנטה שחררו אותו מלכתחילה? כנל לגבי דאלאס

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 14:09:25

אטלנטה לא שחררו אותו.
הם קבלו תמורתו בחירת סיבוב ראשון!
אני מזכיר – הוא בשנה האחרונה של החוזה.

דאלאס?
תשובה פשוטה וברורה –
טנקינג. הרי ברור שהוא לא ממשיך בשנה הבאה,
יש שחקן צעיר שכרגע חתם,
אז ישנם 2 אפשרויות –
לשחרר אותו, ולהראות לשחקנים חופשיים עתידיים שדאלאס זו בחירה מצוינת,
או לייבש אותו על הספסל.
דאלאס בחרו לשחרר אותו.

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 14:30:18

אוקיי, קיבלו תמורתו בחירת סיבוב ראשון. כל זה כשהם היו באותו זמן במקום ה-3 במזרח ומועמדים ללכת די רחוק בפלייאוף (חצי גמר- גמר מזרח). אז נכון ש99.9% שהם היו עפים מול קליבלנד בסדרה מולם אבל ככה לוותר מראש?
בקשר לדאלאס, מי זה הצעיר שחתם?

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 14:43:56

כשהם החליטו לחפש טרייד על קורבר הם היו במקום ה-7 במזרח.
לקבל בחירת סיבוב ראשון על שחקן שבוודאות עוזב?
נו בריינר. אלא אם מדובר בקונטנדרית.
אני לא משלה את עצמי, ואני בטוח שאטלנטה לא משלים את עצמם –
הם לא קונטנדרים.

יוגי פרל הוא הרכז שהרשים, ותפס את מקומו של דרון.

אני
אני
28/02/2017 8:51:15
Reply to  tripledouble

לברון בכיין נקודה.
תמיד היה תמיד יהיה.

מורשת מביכה.

עידן
עידן
28/02/2017 7:35:15

קליבלנד הפכה חד משמעית לפיבוריטית עם ההחתמות שלה השנה

קוררבר, ווילאמס*2 ובוגוט הם שידרוג משמעותי מאד לקבוצה

8 שחקנים מבחירות טופ 5 בקבוצה אחת!

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
28/02/2017 7:46:00

בוגט הוא חיזוק מנטלי משמעותי

רוני ש.
רוני ש.
28/02/2017 8:20:22

מעניין לקרוא על הטריידים בדיעבד שיצא מהם מה שיצא , אבל חלקם נראו לא הגיוניים בזמן אמת ובאמת הם פשוט לא הגיוניים. כשרואים טריידים שכאלה צריך לבדוק טוב טוב מי האנשים שעומדים מאחוריהם, סוכני השחקנים ועוד כהנה וכהנה נתונים שבכלל לא קשורים לספורט נטו אלה לאינטרסים כלכליים שונים ומשונים.

הבעיה לצערי שכרגע מה שאנחנו רואים בליגה זה פארסה אחת גדולה, קבוצות עושות הכל כדי לא לקחת חלק במירוץ ספורטיבי, מוותרות על שחקנים טובים בשביל איזו בחירות דראפט עתידיות, או סתם להיפטר מחוזה ולא להיות תחרותיות, ונותרו שתיים וחצי קבוצות שמנסות לתת פייט. יחד עם הקבוצות יש את כל אותם שחקנים שמסכימים לחוזי מינימום או חוזים נמוכים מאוד ביחס למה ש"מגיע " להם ,ולשחק כמה דקות רק כדי להיות עם צ'אנס גדול לטבעת, מקרה מאוד מובהק לדבר כזה היה למשל עם ריי אלן שדחה סכום גדול בהרבה מהסלטיקס כדי להצטרף לטריו במיאמי וזה עוד שחקן שהייתה לו כבר טבעת והיה רחוק משחק אחד מלהדיח את אותה מיאמי.

אז יופי, הליגה תקבל (או תעשה הכל כי לקבל) את הקרב האולטימטיבי כביכול שלה בפיינלס כשללברון יש עכשיו סגל שיכול להתמודד עם "המפלצת מהמפרץ", אבל זה יוצר עיוות ספורטיבי כל כך גדול, עונה רגילה בכלל לא מעניינת ואוהדים של אחוז עצום מהקבוצות בליגה שאין להם בכלל על מה לחלום חוץ אולי מלזכות בבחירת דראפט…

אור בן-יעקב
28/02/2017 9:31:02
Reply to  רוני ש.

זו תוצאה ישירה של עידן הגלקטיקוס – איזו סיבה יש לך להילחם על כל משחק כשהסיכויים שלך להגיע לאנשהו בשנים הקרובות אפסיים?
היום כולם מחפשים קיצורי דרך – הרבה יותר קל (בתאוריה) להפסיד משחקים ולבנות קבוצה דרך הדראפט מאשר לנסות לעשות מהלכים חכמים.
אגב אני לא כל כך בטוח שזה באמת נכון – לא בטוח שיש יותר קבוצות שנבנו דרך טנקינג והצליחו לעומת קבוצות שנבנו בטריידים והחתמות יעילות.
ואני לא מסכים שהעונה משעממת – עד עכשיו קיבלנו לא מעט רגעי שיא והישגים אישיים מרשימים. הייתי מעדיף תחרות אינטנסיבית על כל משחק, אבל גם מה שיש עכשיו לא רע בכלל.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/02/2017 10:09:46
Reply to  רוני ש.

הטנקינג שאתה מדבר אליו לא התחיל היום, סטרלינג הגזעני ציין את זה כבעלים לפני קרוב ל40 שנה,השושלת של הספרס התחילה בטנקינג מגעיל. אנחנו צריכים לזכור שקבוצות זה קודם כל עסק, ממפיס נמצאת בתקופה הטובה ביותר בתולדותיה למרות שהתקרה שלה ברורה מבחינה כלכלית ושיווקית אין לה שום סיבה לפרק. אותו דבר טורנטו שנהנית מפריחנ חסרת תקדים (אין להם סיכוי נגד הקאבס, גם עם החיזוק של טאקר ואיבקה סגנון המשחק שלהם מאוד בעייתי לפלייאוף).

אור בן-יעקב
28/02/2017 10:55:16

אין ספק שהטנקינג לא התחיל לאחרונה – אני זוכר את הניקס מנסים לסיים אחרונים בשביל לקבל את יואינג ב-86' – אם אני לא טועה אחרי זה שינו את החוק והכניסו את הגרלת הדראפט, כשעד אז הקבוצה הכי גרועה הייתה בוחרת ראשונה וכן הלאה. מה שכן חדש זה התנהלות של קבוצה כמו פילדלפיה.
לגבי הדוגמא של ממפיס – ברור שיש עניין שיווקי, אבל גם מבחינה ספורטיבית איזו סיבה יש לממפיס לפרק את החבילה? זה הרי לא שפתאום הם יצליחו לחבר בעונה הבאה את ווסטברוק עם פול ג'ורג' וקאזינס ובלי זה יהיה להם קשה מאוד לאיים על הווריורס,
המצב היום קצת מזכיר את אמצע שנות ה-80' – יש קבוצות טובות בליגה ,אבל מאוד ברור שבגמר ישחקו הסלטיקס והלייקרס, או כרגע הווריורס והקאבס – ואת זה הייתי שמח לראות משתנה.

מנחם לס
מנחם לס
28/02/2017 18:30:00

הניקס היתה מקבלת את יואינג בכל מקרה כי דייויד סטרן דאג לזה עם כדורי הפינג=פונג והמעטפות. הכל שם היה FIXED

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:25:01
Reply to  רוני ש.

מסכים, והשנה זה מגיע לשיאים חדשים. התחרותיות נהרסת – וכשאין תחרות, אין ספורט.

הפתרון מונח מול העיניים: תקרת שכר קשיחה, בלי הגבלה על שכר השחקנים. אין יותר חריגות, אין יותר הארכות חוזים מעל התקרה. תסתדרו עם התקרה וניקל לא יותר.

וגם – מניעת העיסקאות המלאכותיות האלה, שמאפשרות הגעת שחקנים באפס כסף, מה שבפועל מבטל את הכללים שמנסים ליצור שוויוניות ופייר-פליי.

אם אלה לא הולכים – אז להגדיל את התחרויות והסיכוי, בדרך של קיצור סדרות הפלייאוף ל-5 משחקים (אפשר מצדי להוסיף עוד סיבוב פלייאוף. שכולם ישחקו).
סדרה של 7 ממש גומרת על הצ'אנס להפתעות, דרמות, וסיכוי של קבוצות יותר חלשות.
אתם תראו את זה השנה, כשפורמט סדרת ה-7 יהפוך את הפלייאוף כולו לשטיח של המפלצת מהמפרץ. לא שבסדרת 5 יש סיכוי גדול נגדם, אבל נניח שיש משהו. בסדרה של 7? לנצח 4 משחקים? בדיחה רעה. אבל על זה דיברנו כבר מספיק.

יניב
יניב
28/02/2017 10:29:55

נו באמת סומסום.כמה אתה יכול לנסות לעבוד על אנשים.
אני כבר מוכן להתערב שהפיינלס יהיו במינימום 6 משחקים אם לא 7 שאני בכלל לא נעול על הזוכה.אמנם אני לא אתערב על זה אבל אני כן רואה את קליבלנד פייבורטית (בקצת) .עד עכשיו גם קארי וגם דוראנט לא הוכיחו את עצמם מי יודע כמה בפליאוף לעומת לברון שמעלה הילוך ושלא נדבר על קיירי שנראה שנולד בשביל לשחק בפליאוף

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:32:24
Reply to  יניב

אמרתי ואל תיקח את זה אישי – דיברנו מספיק על קאבס-גולדן סטייט. אין מה לחדש, בחיי. יש? מתקשה להתרגש מדרון וויליאמס או בוגוט – האנשים האלה נחתכים מהקבוצות for a reason, זה לא גיים צ'יינג'ר כמו דוראנט.

בכל מקרה, בוא נחכה ונראה – ואגב, אני ממש לא אוהד קאבס! רק אוהב לשפוך מים קרים על העגלה של הווריורז.

יותר מעניין אותי ברמה העקרונית – איך מחזירים את התחרותיות לליגה. או מחזקים אותה.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:35:24
Reply to  יניב

בכל מקרה זה יפה שאתה אומר שאני "עובד על אנשים" – כאילו אני *יודע* איך ייראה הפלייאוף, וכמה משחקים יהיו בגמר – ואני מוכר לאנשים סיפור אחר, שלא תהיה תחרות.

אהבתי את יכולת הידיעה לעתיד שאתה מייחס לי! בחייאת, אפילו לא יודע מה אני אוכל היום בצהריים. אולי מרק קובה צהוב. נראה.

יניב
יניב
28/02/2017 10:39:01

עובד על אנשים זה לחזור על מנטרה שוב ושוב מבלי שכפי שאתה מודה בעצמך עוד לא עמדה למבחן.
אתה רוצה לבכות על חוסר תחרותיות סבבה.תגיד הליגה סגורה לשנים הבאות שהאלפוה תהיה או קליבלנד או גולדן סטייט שהולכות לחלק את כל האליפויות הבאות. בינהם אז סבבה אבל אתה עובד על אנשים בכך שאתה מתייחס רק לחלק אחד במשוואה ומהחלק השני אתה מתעלם. באלגנטיות.
נ.ב
מה זה לעזאזל מרק קובה צהוב????

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:48:46

חמוסטה, הכורדי. יעני חמוץ.
גם האדום (סלק) טעים, אבל צהוב זה משהו אספסיאל.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 10:54:07

לא אכלתי מרק קובה כבר 25 שנה (בפעם האחרונה זה היה כשהייתי חייל בסדיר, ויצא לי לעבור עם חבר ירושלמי מהמחלקה במסעדה ירושלמית קטנה ומצוינת).
איפה אפשר למצוא מרק קובה צהוב?

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 11:05:42

בשוק התקווה, או במחנה יהודה בירושלים, אצל מורדוך המפורסם ובטח יש עוד.

אני
אני
28/02/2017 12:27:46

תקנה מרק קובה רגיל. תוסיף קארי ותערבב. הכי גרוע זה ייתן לך סגולות של קליעה משלוש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/02/2017 12:40:40

רק שאצל גולדן מדובר על צירוף של שחקן חופשי, שיכל ללכת לאן שירצה, ואילו אצל הקאבס הם מקבלים מתנות מקבוצות שאמורות להתחרות בה (עיין ערך קורבר).
בתור אוהד בוסטון, שאין לו עניין רגשי בקרב בין השתיים, הייתי ממליץ לכמה מהמגיבים לשים לב לסיטואציה המשתנה. גולדן כנראה לא שטן, וקליבלנד בטוח שלא צריכה להיות הנסיכה שלכם על הסוס הלבן. יש לה הנהלה ששופכת כסף ברמות לא הוגנות (לעבור את רף המשכורות זה לא תקין, בדיוק בגלל זה יש מנגנון ענישה), שחקני על בדמות ארווינג ולאב, ואם כבר הזכרנו סוס לבן, יש לה חד קרן (אני לא מחובבי הלברון, אבל שחקן בעל השפעה כמו שלו מגיע פעם בעשור, במקרה הטוב). כל ניסיון לצייר אותה כדוויד בקרב מול גוליית הוא מגוחך בעיניי.
וואו, יצאתי החלטי ואגרסיבי, אל תספרו לאשתי שאני יודע איך

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 12:48:53

אני לא מסכים אתך (על חלק מהדברים) –
יש כללים, והן גולדן סטייט והן קליבלנד מצייתות להם.

מס המותרות הוא לא מנגנון ענישה. יש הבדל מהותי בהגדרות של "מס" ו-"קנס". אם לא היו רוצים תקרה גמישה, לא היו צריכים לאפשר אותה.

אטלנטה חיפשה טרייד עבור קורבר. קליבלנד היחידה שהסכימה לתת בחירת סיבוב ראשון עבור שחקן בסוף חוזה.
לכתוב "מתנות" לא מתייחס לעובדות כראוי.
רק תסתכל על המחיר שנתנו עבור קאזינס,
ותבין – זו לא הייתה מתנה.

אני לחלוטין מסכים שגולדן לא השטן, ולברון לא האביר על הסוס הלבן.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/02/2017 10:40:01
Reply to  יניב

יניב מה אתה אומר על התערבות? תבחר כל סכום שהלוחמים רומסים את הפרשים בגמר? כמובן שפציעה רצינית לאחד הכוכבים מבטלת את ההתערבות. את הדעה שלי על דרון ובוגוט כבר כתבתי

יניב
יניב
28/02/2017 10:46:27

יאללה בכיף.אני בטוח שסדרת הגמר תהיה לפחות 6 משחקים.
אל תשכח את הדיון של אתמול זאת אומרת שבנוסף להכל יש לי את היתרון של התערבות של הליגה 🙂

אפלטון
אפלטון
28/02/2017 12:54:13
Reply to  יניב

איך לא שמת בתפריט קובה במיה? המאכל התעלפות האהוב עלי והיחיד שאשתי לא יודעת להכין טוב כמו של סבתא שלה.
בכלל יש לי הרגשה שצריך להיות זקנים כדי להכין קובה טוב.
ואל תדאג סומסום, אני לא שוכח את הקללה, היא תגיע בזמן הנכון.

אני
אני
28/02/2017 8:50:28

נו אז איפה כל המייבבים על חוסר ההוגנות של גולדן סטייט?
עכשיו שקליבלנד מנסה ומחתימה כל מה שזז

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/02/2017 9:52:52
Reply to  אני

זה עדיין לא כמו צירוף סופר סטאר לקונטדורית וקבוצה שזכתה באליפות והגיעה לגמר נוסף עם שיא נצחונות בעונה הסדירה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/02/2017 12:41:33

התגובה הזו הייתה אמרוה להגיע לכאן, במקור:
רק שאצל גולדן מדובר על צירוף של שחקן חופשי, שיכל ללכת לאן שירצה, ואילו אצל הקאבס הם מקבלים מתנות מקבוצות שאמרורות להתחרות בה (עיין ערך קורבר).
בתור אוהד בוסטון, שאין לו עניין רגשי בקרב בין השתיים, הייתי ממליץ לכמה מהמגיבים לשים לב לסיטואציה המשתנה. גולדן כנראה לא שטן, וקליבלנד בטוח שלא צריכה להיות הנסיכה שלכם על הסוס הלבן. יש לה הנהלה ששופכת כסף ברמות לא הוגנות (לעבור את רף המשכורות זה לא תקין, בדיוק בגלל זה יש מנגנון ענישה), ואם כבר הזכרנו סוס לבן, יש לה חד קרן (אני לא מחובבי הלברון, אבל שחקן בעל השפעה כמו שלו מגיע פעם בעשור, במקרה הטוב). כל ניסיון לצייר אותה כדוויד בקרב מול גוליית הוא מגוחך בעיניי.
וואו, יצאתי החלטי ואגרסיבי, אל תספרו לאשתי שאני יודע איך

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 10:43:52
Reply to  אני

קלדרון יקבל בדיוק את אותו הסכום שדרון וויליאמס יקבל (מינימום לשחקן וותיק).
2 הקבוצות רצו להתחזק, 2 הקבוצות פתחו את פנקס הצ'קים, 2 הקבוצות פועלות בתוך מארג הכללים שהיו ידועים מראש, ושהם שווים לכולם.
ואני חושב שמי שרואה בעיה בכך אז –
א. מתלונן כלפי הכתובת הלא נכונה (אלו בעלי הקבוצות שהם הבעלים של הליגה. ה-CBA נראה כמו שהוא נראה, בגללם).
ב. כנראה שהקבוצה שלו לא פותחת את פנקס הצ'קים…

אני
אני
28/02/2017 12:24:36

שלי פותחת גם פותחת
אבל השם שלה מתחרז עם פיקס
אז מה זה עוזר לי 🙁
מאז ימי מייסון אוקלי ויואינג הכל שחור.

אני
אני
28/02/2017 12:26:15
Reply to  אני

זה הגיוני שאני אפילו מתגעגע לסנטר-המטפטף-מה-זה-מטפטף-שלוליות-ממש של יואינג בזמן שהיה עליו קלוז אפ בזריקות העונשין?

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 13:47:16
Reply to  אני

יואינג. כל כך אנדרייטד.
לאחרונה יצא לדון כאן באתר על אלאג'ואן, על רובינסון, על שאקיל.
אבל יואינג לא נפל מהם.

9 עונות רצופות של 20+ נק', 10+ רב', 2+ חסימות.
לאלאג'ואן יש 12 עונות רצופות, לקארים 8 (אבל לא ספרו חסימות ב-4 שנותיו הראשונות בליגה, כל שככל הנראה 12 זה המספר האמתי), לדנקן 8, לרובינסון 7 , לשאקיל 6.

אלו מספרים ששמורים רק לטופ שבטופ של הסנטרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/02/2017 15:14:38
Reply to  אני

יואנג נופל מרובינסון אין פה שאלה בכלל. יש סיפורים שאומרים שרובינסון עדיין קם בלילה מהסיוטים שקיימים לו מאלאג'ואן.ולגבי שאקיל יש להם מזל שאף אחד מהם לא פגש אותו בשיאו עם כל הכבוד להאקים הוא היה קטן מדי כדי להתמודד איתו.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 15:30:09
Reply to  אני

לא מנסה להשוות בינהם ברמה של "מי שחקן יותר טוב".
מנסה להזכיר עד כמה יואינג היה שחקן נהדר.
העידן בו שיחקו סנטרים מופלאים, יואינג הצליח לפרוח גם הוא.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
28/02/2017 15:49:55

ואו , קלדרון יקבל כמו וויליאמס .
ממש פייר פלי , כמה חבל שחסר לי משהו במשוואה הזאת.
אה כן מה הסטטיסטיקה של שני השחקנים המדוברים ?
אני מניח שגם זהה אם הם מרויחים אותו דבר , נכון ?

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 16:02:09

אני הגבתי לטענה של – "חוסר ההוגנות".

גם הקאבס, וגם גולדן סטייט, ניסו להתחזק.
ה-2 יכולו לתת מינימום לשחקנים וותיקים, ואלו השחקנים שהם הצליחו להחתים.
מה לא הוגן?
ובמה הסטטיסטיקה האישית של כל אחד מה-2 (קלדרון ודרון וויליאמס) קשורה לעניין?

יניב
יניב
28/02/2017 9:49:43

האמת שמסיר את הכובע בפני קליבלנד.לברון מתווה את המדיניות ואת הדרך ואז גריפין במיומנות מצליח להגשים לו כל מה שרצה.
ווילאמס זה מטורף.מדובר בשחקן שנותן עונה טובה מאוד אמנם הוא לא השחקן שהיה אבל בהחלט שחקן טוב עד טוב מאוד.
עכשיו בכל רגע נתון ישחקו עם לברון וקיירי(בפיינלס שניהם ישחקו מעל 40 דקות) שלושה שחקנים שאף אחד מהם לא יוריד את הרמה.ובקרב של השחקנים המחליפים קליבלנד נותנת נוקאאוט לגולדן סטייט.
איפה סומסום שצריך אותו????

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:12:43

הטרייד על קוואי לנארד הוא אחד השיחוקים/ אינסייטים המדהימים אי פעם.

הספרז ויתרו על פוינט גארד העתיד שלהם, שהם בחרו וטיפחו – ג'ורג' היל – תמורת הימור על בחירה מס' 15 בדראפט. קוואי נבחר 15, זה פשוט מדהים.

הסיפור המלא של מאחורי הקלעים נמצא כאן:
http://grantland.com/features/analyzing-kawhi-leonard-george-hill-trade-2013-conference-finals/

מלובני
מלובני
28/02/2017 10:39:39

מבקשים את סומסום שיבוא לוויכוח קליבנד-גולדן והוא בא בהפוכה על הספרס , אין עליו.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 10:54:12
Reply to  מלובני

עניתי, למעלה.
הוכחנומטר שלי להיום נגמר. מה אגיד חדש בזה? אין מה להגיד.
בסדר:
הקאבס שערוריה, לברון רשע, אין תחרות במזרח, והמערב הוא ג'ונגל.
די נו, עייף עכשיו.

דובי
דובי
28/02/2017 10:51:54

לפני שהספרס מוותרים על פוינט גארד העתיד שלהם הם מבינים את מה שהתברר מאוחר יותר, שג'ורג' היל הוא לא פוינט גארד העתיד שלהם.

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 13:22:40

כולן החתמות משמעותיות, אבל אני לא מבין למה ג"ס צריכה את קלדרון. הוא לא רע אבל הם לא צריכים עוד פליימייקר. אין להם פורוורד שיכול לתת הגנה מהספסל כמחליף ולא כמנהיג של החמישייה השנייה (לכן איגודלה לבד לא בטוח יספיק). עדיין העומק של קליבלנד מרשים יותר וזה יכול להביא להם טבעת.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 13:29:52

הבעיה הגדולה ביותר של קלדרון?
הוא אחד המגנים הגרועים בליגה.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/03/2017 0:44:50

ג"ס מקווה שקלדרון יאפשר לקרי לשחק פחות דקות במשחקים שנותרו בעונה הרגילה וגם יהווה ביטח לשעת חירום במקרה שקרי יפצע שנית בפליאוף.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/02/2017 13:29:36

כשאני חושב על זה, אני מבין כמה הייתי רוצה לראות את כריס פול בספרד. אבל אני מתקשה להאמין שהם יצליחו לעשות שוב מהלך כזה, כמו שעשו בהבאת אולדריג'

יונתן .S.
יונתן .S.
28/02/2017 13:31:33
Reply to  יונתן .S.

*בספרס. תיקון אוטומטי…

ורועי, לגביית פורוורד הגנתי בגולדן סטייט – מה לגביי איגודאלה? אם אתה מתכוון לעמדה 4, אז אין צורך האמת…הדקות בעמדה מאויישות לחלוטין ע"י גרין ודוראנט.

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 16:03:23
Reply to  יונתן .S.

איגודלה אחלה, אבל לא בטוח שיכול להחזיק פלייאוף שלם בתפקיד מפתח וגמר שלם מול לברון. עוד מישהו שיקל עליו יוכל לעזור להם

יונתן .S.
יונתן .S.
28/02/2017 17:40:00

אז בהצלחה עם מאט בארנס או כספי (שזה יהיה מדהים…!)

נראה מה יהיה…תסריט חלומי לישראלים:

כספי מגיע, נותן אחלה פלייאוף ונשאר כתחליף צעיר וזול יותר מאיגודאלה.

שגיא נאור
שגיא נאור
28/02/2017 13:45:59

גם אחרי המעבר של דוראנט למפרץ אני חושב שהקאבס התחזקו מאז הקיץ יותר מהווריורס.
בואו נבדוק את השינויים מהקיץ:
הקאבס איבדו את דלוודובה ומו וויליאמס, קיבלו את דרון וקורבר וכנראה את בוגוט. שידרוג גדול לעמדת הרכז וקלעי נהדר ושחקן חמישיה לגיטימי בליגה. עם בוגוט הם יוסיפו פצוע כרוני שאם יהיה כשיר הוא עדיין סנטר חמישיה מצויין.

הווריורס איבדו את בארנס, ברבוסה, בוגוט ואזילי. גם את ורזאו המיותר. קיבלו את דוראנט, פצוליה, ווסט, מגי ומקאו.
שדרוג גדול לעמדת הסמול פורוורד, היחלשות בעמדת הסנטר וגם הספסל פחות טוב העונה.

שינוי בשחקנים שנשארו:
לברון נשאר לברון, עוד דקות על הגוף אבל שיפור בקליעה משלוש. קיירי מעט טוב יותר ולאב גם כן נראה השנה קל יותר ומשופר בעיקר בהגנה. תומפסון תמיד נותן את שלו אבל גיי אר סמית הפצוע בסימן שאלה לגבי איך יחזור לפלייאוף. פריי וגפרסון הזדקנו בשנה אבל יתנו את שלהם – קליעה מבחוץ של פריי והגנה ואנרגיות של גפרסון.
אצל הווריורס – סטף וקליי נותנים פחות או יותר תפוקה דומה, גרין השתפר הגנתית אבל נחלש התקפית,
איגואדלה וליווינגסטון נראים קצת פחות אוב משנה שעברה, איאן קלארק קצת יותר טוב.

לסיכום:
אם שנה שעברה הווריורס היו טובים יותר במהלך העונה אבל הקאבס לקחו את האליפות ואפשר היה לומר אחקי משחק 7 צמוד ששתי הקבוצות די שוות ברמתן (אולי יתרון מקצועי קטן לווריורס שסבלו מפציעות של איגי ובוגוט ומההיעדרות של גרין) אני חושב שעם החיזוק הנוכחי של הקאבס הם טובים יותר.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 14:02:01

על הנייר ובגדול, אתה צודק 100 אחוז.

אבל נדמה לי שזה מתעלם קצת מ-
1. גיל ושחיקה במהלך העונה וכמובן בפלייאוף – וכאן הקאבס בחיסרון משמעותי. זו קבוצה ישישה ממש, והעונה בעקבות הפציעות, לברון וקיירי נכתשים. לברון משחק העונה הכי הרבה דקות בכל ה-NBA! (אחרי לאורי – וראינו מה קרה לו). זה בלתי נתפס ממש.

2. הפלייאוף, במיוחד, הוא עניין של סופרסטארים. כולנו זוכרים את הפיינאלס האחרונים, ובראשם משחקים 5, 6, 7 וההתעלויות של קיירי והרשע. ובחזית הזו, גולדן סטייט הביאה את האקס-פקטור, האבא שלו, את הנשק שובר השוויון האולטימטיבי. פריקינג קווין דוראנט.

נוצרה שם כזו מסה קריטית, שאתה פשוט לא יכול עליה. גם אם קארי יהיה מצונן, גם אם תומפסון ייסגר באיזה משחק, גם אם גרין יהיה שקוע במריבות – האופציה הרביעית שלך, היא בעצם מס' 1 בכל קבוצה אחרת בליגה, או בעולם. טו מאצ'. ואלה לא דברים בעלמא – תראה את המשחקים העונה, תראה את האחוזים של דוראנט, תראה את הרבעים האלה, ה-5 דקות, שהווריורז לוחצים על הדוושה ופוף, זה נעלם באבק. טו מאצ'.

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 14:07:42

אני מאוד אוהב את דוראנט אבל הוא עוד לא הוכיח את עצמו כנשק קטלני בשלבים המכריעים בפלייאוף. שנה שעברה הוא קלע ב-33% אחוז ב-3 משחקים רצופים נגד גס.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 14:12:00
Reply to  tripledouble

נציג את זה אחרת ובפשטות:

האם היית לוקח את דרון וויליאמס, קורבר, בוגוט –
ונותן בתמורה את קווין דוראנט?

עוצמת הצחוק מעצם השאלה, מעידה על גודל הפער בין 2 הקבוצות.

שגיא נאור
שגיא נאור
28/02/2017 14:20:54

שוב אתה מסלף את המציאות. ויליאמס, קורבר ובוגוט הגיעו במקום כלום. ליתר דיוק – במקום דלבדובה.
דוראנט הגיע במקום בארנס, בוגוט וברבוסה. יחד עם פאצוליה, מגי ווסט.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 14:22:29

אבל לא זו השאלה שצריכה להישאל.

היית מחליף את לברון בדוראנט?

מה שקובע בפיינלס במסדרה בין 2 קבוצות ברמה כל כך גבוהה,
זה המאצ' אפ.
החיזוק של קליבלנד, לדעתי, מטה את הכף לטובתם.
בהעדר שחקן שסותם את הצבע של גולדן סטייט,
הכניסות לסל של לברון וקיירי הופכות לאפקטיביות יותר.
וכאשר ה-2 מוקפים בסוללת קלעים כלח כך איכותית,
קשה מאוד לעצור את הקאבס.

בנוסף, אחד החסרונות הגדולים השנה היה ההרכב שעולה לשחק בתחילת הרבע הרביעי.
הקאבס ספגו המון נקודות בגלל אותו הרכב, ולא מעט הפסדים הגיעו בגלל אותם דקות.
ההגעה של דרק וויליאמס וקורבר גרמה לקבוצה להראות טוב יותר, ולמרבה הפלא, גרמה גם להגנה להשתפר.
כשדרון וויליאמס יכנס לעניינים, הדקות של קיירי ולברון יוכלו לרדת,
וסוף סוף יהיה מנהל משחק שהוא לא קיירי/לברון.

תוסיף למשוואה את ג'יי אר ואת לאב,
ואתה מקבל מה שלדעתי הוא יתרון במאצ' אפ בין הקבוצות.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 14:25:27

לא מסלף ולא נעליים.

בהינתן *כל אלה* – אתה נותן לקאבס את דוראנט, ומקבל אליך את כל מה שויתרת עליו?

הקאבס יעלו עם:
לברון, קיירי, דוראנט, לאב, טריסטן
בלי קורבר, בלי דרון וויליאמס על הספל.

הווריורז יעלו עם:
קיירי, סטף, בארנס, גרין, בוגוט.
עם ספסל שכולל את: ברבוסה, מצדי קח גם את פאצ'וליה ודיוויד ווסט, מתנה.

יש תחרות בכלל?

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 14:44:28

אבל זאת לא השאלה שמתאימה לסיטואציה. גולדן סטייט זרקו חצי מהספסל שלהם שהיה הכי טוב בפער בעונה שעברה +2 שחקני חמישייה כדי להביא את קווין דוראנט. אותה ג"ס של שנה שעברה הפסידה לקליבלנד, אז הם מחליטים להתחזק ומביאים תמורת כל השחקנים והכימיה שהייתה להם את דוראנט. אז נניח שהם התחזקו- אותה קליבלנד שניצחה אותם בגרסה של שנה שעברה מינוס דלבדובה ו-מו וויליאמס שלא באמת היוו פקטור בגמר מצרפת אליה את קייל קורבר+ דרון וויליאמס וכנראה גם את בוגוט. מאיפה הקביעה הנחרצת שג"ס עדיפה כ"כ על קליבלנד בהתאם לשינויים האחרונים?

סומסום (KD גמד)
סומסום (KD גמד)
28/02/2017 14:55:25

נעשה את זה פשוט:
טענה: קליבלנד התחזקה העונה, יותר ממה שגולדן סטייט התחזקה העונה.

יש מישהו שמסכים?

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 15:03:29

א. כן, אני.

ב. שאלה בעייתית.

בערכים מוחלטים, דוראנט + 3 שחקנים על חוזה מינימום, שווים יותר מהתוספת בערכים מוחלטים אותה מעניקים השחקנים החדשים של קליבלנד.

רק שערכים מוחלטים הם שומרים גרועים בצבע…

אם לדוגמה, היינו מחליפים את קליי בווייטסייד או במארק גאסול,
אז, למרות שקליי > ווייטסייד (בערכים מוחלטים), הייתי אומר שגולדן סטייט פייבוריטים.

הכל שאלה של מאצ' אפ.

שגיא נאור
Editor
28/02/2017 15:11:15

כן, זאת בדיוק הטענה. הקאבס התחזקו יותר מהוריורס כשמשקללים מה כל קבוצה איבדה והרוויחה מאז סדרת הגמר ואת השינוי בשחקנים הקיימים.
נכון, דוראנט טוב יותר מכל מה שהקאבס הביאו אבל הקאבס לא איבדו כלום לעומת שנה שעברה והווריורס איבדו 2 שחקני חמישיה, חלק גדול מהספסל ושני המחליפים העיקריים שלה פחות טובים משנה שעברה.
אז כן – בסך הכל הקאבס התחזקו יותר לדעתי. כמובן שזה נתון לוויכוח.

סומסום (KD גמד)
סומסום (KD גמד)
28/02/2017 15:32:14

אוקיי.
שמח שהגענו להסכמה – במה אנחנו חלוקים.
תן לי את דוראנט וקח את כל הקרנבל, בכיף.

tripledouble
tripledouble
28/02/2017 16:10:05

כן לטעמי קליבלנד התחזקו יותר, ג"ס עדיין מנסים למצוא את עצמם עם כל השינויים שבוצעו ולראייה צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו כדי להשוות את המאזן מעונה שעברה בעוד אצל קליבלנד כל השלד המרכזי נשאר+ נוספו שחקנים מעולים וגם נראה שלאב מוצא את עצמו הרבה יותר טוב מבשנתיים האחרונות ומשחק כמו ששיחק במינסוטה.

שגיא נאור
שגיא נאור
28/02/2017 14:18:39

1. לברון משחק המון דרות זה נכון. אבל הוא נח 4 משחקים עד כה. קארי, קליי, דוראנט וגרין נחו 7 משחקים. ב י ח ד.
מה הופך את.קליבלנד לקבוצה ישישה?! ממוצע הגיל של החמישיה שלה הוא כמה? 28? קיירי ישיש? תומפסון?
וגם הספסל הישיש, כביכול, משחק 20-25 דקות לערב במקרה הטוב. לא נראה לי שזאת שחיקה כזאת גדולה.

2. כמו שאתה אומר, הפלייאוף הוא שעתם של הסופרסטארים. אז בעוד רוב האונהדים היו בוחרים את סטף לפני קיירי – אם תבקש מהם לבחור מביניהם לפני סדרת הגמר התוצאות יהיו אחרות לגמרי. ולברון בסדרת גמר?! שני הגמאים האחרונים נותנים דוגמא לא רעה. עם כל הכבוד לדוראנט.

ולגבי הנקודה האחרונה – לפרק קבוצות ב-5 דקות הווריורס עשו גם בעונה שעברה בלי הפסקה. רבעים של קארי עם 20+ הפכו לעניין שבשגרה. אבל בפלייאוף, כמו שראינו, הדברים הלכו קצת פחות חלק.
כמו שאתה דואג להזכיר מדי פעם את המספר הזוכה – 89.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
28/02/2017 14:29:42

"עניין הסופרסטארים" = קבוצה אחת הגדילה את הכמות, מ-2 ל-3. השניה נשארה עם 2.
זה – קריטי. זו קפיצה קוואנטית – אין תשובה לזה.

ובאמת, למה ללכת סחור-סחור:
פריקינג קווין דוראנט!

שום בוגוט ושום וויליאמס ושום זאזא לא מתחרים בזה, כולם ביחד. פריקינג קווין דוראנט. זה הכל.

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 15:13:57

קווין דוראנט זה האיש שיציל אותם בפלייאוף? האיש וה-1 מ-7 ברבע אחרון בבית שיכל להעלות אותו לגמר? ההוא שניצח את לברון איזה 5 פעמים מתוך 20 בקריירה?

הקרייתי
הקרייתי
28/02/2017 17:34:52

רועי, כן קווין דוראנט, שחקן טופ 3 בליגה.
אני עם סומסום, קווין דוראנט בדומה ללברון וקובי הוא לא סופרסטאר, הוא שחקן שמשנה פנים של מועדון. דוראנט אולי לרעה אבל יש לו קליעה של שחקן שמגיע פעם בדור. זה לא שראסל שיחק מושלם במשחק מספר 7 מול גולדן בשנה שעברה.
דוראנט + מגי האנדרייטד + ווסט ופאצוליה > 2 הוויליאמסים, קורבר ובוגוט

שגיא נאור
Editor
28/02/2017 18:42:17

קרייתי, שכחת את השחקנים שהווריורס איבדו לעומת הקאבס שאיבדו רק את דלבדובה. זאת המשוואה הנכונה, לא רק מי הגיע. הייתי מוסיף גם את היכולת של השחקנים שנשארו ואצל הקאבס קיירי ולאב השתפרו קצת ואיגי וליווינגסטון נחלשו.

הקרייתי
הקרייתי
28/02/2017 22:09:35

אני לא קונה את "ההשתפרו מעט" וכו', בסדרה נתונה הכל יכול לקרות, ללאב אין בהגנה את המצ אפ שהיה לו שנה שעברה, מגי בהחלט כוח שצריך להתחשב בו כשהוא מפוקס. איגי כן נחלש אבל אני מאמין שעם הוא ינוח כמו שצריך ויקריב מעצמו הוא לא יראה בפלייאוף כמו שהוא נראה בעונה הסדירה.

Smiley
Smiley
28/02/2017 14:02:53

הטרייד של מקריידי:
אורלנדו וויתרו על מקריידי שעבר ליוסטון תמורת סטיב פרנסיס.
ואן גנדי (הפרשן שבזמנו אימן את יוסטון) הסביר את הטרייד שאם קיבלת את השחקן הטוב (מקריידי) אז הטרייד היה לטובתך

אוהד ס"א
אוהד ס"א
28/02/2017 14:05:17

2 הערות ברשותכם:
1. את בוגוט הייתי לוקח לספרס לא לשנה הנוכחית אלא להיות שם סנטר מחליף כשנטיירד את פאו. הבן אדם מהיום הראשון שלו בליגה משחק כמו שהספרס רוצים מסנטר
2. אין טעם לאינדי לבכות על קאווי. כי קאווי היא לא כל כך בחירת דראפט מפוספסת כמו שהוא תוצר של בנייה בעבודת יד של הספרס. האופי שלו מתאים כמו כפפה ליד לפילוסופיה של הארגון. בכלל לא בטוח שהוא היה פורח בארגון אחר (שום דבר לא מצליח לפרוח באמת באינדי)

john
john
28/02/2017 15:35:04
Reply to  אוהד ס"א

אני גם שותף לזה. נתחיל מזה שלא כל מאמני הקליעה נבראו שווים. לא כל מאמני ה-SKILLS נבראו שווים. לא כל צוותי הרפואה נבראו שווים וכך גם הסיטואציה בו אתה שחקן שבונים את ההתקפה סביבו. בנוסף מאוד נדיר ששחקן שפיספס את גיל האצת ההתפתחות בין 19-23 השלים את הפער מאוחר יותר כך שאם "ביזבזת" שנים יקרות כנראה שזה לא יקרה. במילים אחרות לא כל יום קייל לאורי או פול מילסאפ

שדג
שדג
28/02/2017 14:32:38

Lebum is a cry baby.
Can you imagine Kobe being on such as stacked team and still asking for more help?

embarrassing…

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 14:49:16
Reply to  שדג

אני זוכר שקובי דרש פומבית טרייד.
הוא היה ממש קרוב להגיע לשיקגו, אבל אלו לא רצו לתת את דנג.
אני לא יודע איזו תיקייה סודית החזיק באס לפני הטרייד על פאו גאסול, אבל רק בזכות הטרייד הזה קובי נשאר בלייקרס.

אני זוכר שקובי למעשה העיף את שאקיל מהקבוצה, מה שגזר על הקבוצה את אותם שנים של בינוניות,
ואת הדרישה של קובי לטרייד.

embarrassing…

לברון, הוא שיחק כל דקה מכל חוזה שלו בלי להזכיר את המילה "טרייד".

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 15:16:57

420+

בכל שנות השיא של לברון כשחקן קליבלנד/מיאמי היו בגמר, או יהיו בגמר.

בחלק די גדול (2004-2007) משנות השיא של קובי הלייקרס היו קבוצת סיבוב ראשון בפלייאוף. זה אומר הכל בקשר למי שחקן קבוצה יותר טוב.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/02/2017 15:31:00

מסכים בתיקון קל- ב2004 הם היו בגמר.2005/6/7

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 17:20:24

כן, טעות שלי. ב-2004 זה עוד היה עם שאק, 2005 בכלל לא בפלייאוף.

הקרייתי
הקרייתי
28/02/2017 17:39:49

אין ספק שלברון שחקן קבוצה הרבה יותר טוב, אבל הסגל שהיה סביבו בשנים האלה עם אריק סנואו, לארי יוס וביג זי היה הרבה יותר טוב מחבורת הנגרים שקובי היה צריך להתמודד איתם. חוץ מאודום כולם שם היו שחקנים ברמה של יורוליג, סמוש, כריס מיהם וכמובן גם קוואמי.

Ish
Ish
28/02/2017 15:46:29

שאק דווקא טוען שהוא הועבר בגלל כסף שהלייקרס לא רצו לשלם לו בחוזה הבא.

הקבוצה של קובי הייתה מאוד לא טעונה כשהוא דרש טרייד, כך שהטענה הזו שלו עומדת, על אף היותה לא רלוונטית לשום דבר.

שדג
שדג
28/02/2017 16:37:13

please refer to what I wrote

Can you imagine Kobe being on such as stacked team and still asking for more help?

stacked…

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 16:46:29
Reply to  שדג

ברור.
לדרוש לעבור בטרייד זה הרבה יותר גרוע.

שדג
שדג
28/02/2017 16:45:44

Kobe was never on stacked team like lebron was.
he stuck with the lakers when it got rough and is a laker for life.
Lebron just doesn't have that killer mentality. Every time he wins a championship is with 2 other superstars.

he's just a pussy and ya'll are his dickriders

Ish
Ish
28/02/2017 16:53:35
Reply to  שדג

אוקיי, עכשיו אתה פשוט סותר את עצמך

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 16:56:19
Reply to  שדג

בגדול, תגובה שכזו לא ממש ראויה ליחס.

אבל, באמת???

MVP פיינלס ב-3 האליפויות הראשונות של קובי היה שאקיל.

אז לקובי "קפץ" האגו, והוא סילק את שאקיל.
ללא שאקיל ההישגים של קובי מחווירים מול אלו של לברון,
אז ב-2008 הוא דרש טרייד.

הלייקרס סדרו לו את גאסול, ואז הוא סוף סוף זכה באליפות שרשומה על שמו.
לשמחתו, גאסול היה שם בשביל להציל אותו במשחק 7 של השנה שאחרי, במשחק בו קובי הציג את אחת מהופעות הנפל היותר מרשימות.

קובי בשום פיינלס לא התקרב לקרסוליים של מה שלברון עשה בשנה שעברה.

אבל למה אני מבזבז זמן הלנסות להסביר עובדות להייטר?

רועי ויינברג
Admin
28/02/2017 17:22:27
Reply to  שדג

"ללברון אין מנטליות של קילר". הוא חזר מ-3-1. בגמר. בלי ביתיות. מול קבוצה שניצחה 73 משחקים בעונה.

רוני ש.
רוני ש.
28/02/2017 18:07:19

עדיין מדהים אותי כל ההשוואות האלה של הקאבס והלוחמים משנה שעברה להשנה כאילו מדובר במשחק מחשב, אתם רציניים ?? הכל כל כך על הנייר מה נראה מג'יי אר ולאב בפלייאוף מישהו באמת יכול לאמר שהם יתנו יותר או פחות משנה שעברה ?? ודוראנט ה"לוזר" הגיע איכשהו לגמרים איזוריים וגם פעם לפיינלס. מה לגבי קארי ? שכחו שהוא נפצע בפלייאוף ? מה בדיוק בוגוט ייתן אם וכאשר אחרי שלושת רבעי עונה נפלאים בדאלאס ? וגם דרון וילימאס אפילו לא שיחק דקה עם הקבוצה החדשה אז העונה הוא נותן מספרים יפים בדאלאס אבל מה יקרה ברגעי האמת בפיינלס, מה לגבי ההגנה שלו ? הכל טוב ויפה על הנייר , בזמן אמת כל ענייני הסדרות נקבעים על פי התאמות ולכל משחק יש את הדינאמיקה שלו. איפה בדיוק היה איום השלשות של פריי בפיינלס ? מה קרה לבארנס בשלושת המשחקים האחרונים , מה לעזאעל עשה אזילי במשחק שבע ברבע האחרון ועוד כהנה וכהנה דברים שלא כתובים בשום השוואת סגלי קבוצות לפני ההתמודדות

גיא הרשע
גיא הרשע
28/02/2017 18:10:27
Reply to  רוני ש.

מצד אחד,
כמובן שאתה צודק.
מצד שני,
זה פחות כיף לשבת ולשתוק עד לפיינלס…

רוני ש.
רוני ש.
28/02/2017 18:42:11

כן ברור, מיד אחרי ששלחתי את התגובה חשבתי לעצמי, מה אני עושה ? מה בדיוק נעשה נחכה אחרי משחק שבע ?

מנחם לס
מנחם לס
28/02/2017 18:39:25

תודה לכל המגיבים. כרגיל, אני ניכנס מאוחר מדי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/02/2017 21:43:17
Reply to  מנחם לס

"הקם להשכימך – הקדם להרגו"

סגירת תפריט
109
0
Would love your thoughts, please comment.x