אלוף האלופים – בד בויז – בולס / MBK – עדו מוריה

בשבוע החולף היה נוק אאוט של הדוק מול רועי כשבוסטון 86 לא הותירה כל סיכוי למיאמי 13

337 מצביעים, 262 מתוכם לבוסטון 78% שהם שיא כל הזמנים, 75 רפי הבנה לטעמו של הדוק הצביעו להיט

השבוע "דואל" משובח ביותר בין הבולס לבין הבד בויז. עידו שהשמש בדאון אנדר רצה להיות חלק בפרויקט הוא יהיה בפינה השמאלית מכנס אדום שחור צבוע בצבעי קרב אבוריג'ינים אל מול MBK המוקשח באדיבות מהרון את ליימביר ממתין בפינה הימנית במכנס כחול וחלוק כחול ספוג  גריז כיאה לעיר המכוניות.

  without further ado

בד בויז 89  – MBK

כשמדברים על קבוצות גדולות יש קבוצה אחת שלא נכנסת לשום דירוג של שום אתר. אלוף האלופים הוא הזדמנות נהדרת לתקן עוול היסטורי ולפאר את אחת הקבוצות הטובות ביותר שעלתה על מגרש כדורסל. קבוצה שמורכת מנבלים שיזכרו לה בעיקר המון רשע אבל היה שם גם כדורסל גדול.

הפיסטונס הייתה קבוצת כדורסל נהדרת בעידן בו הכדורסל חזר אל הבמה המרכזית. בירד ומג'יק והאימפריות של שנות ה-80. המהדרין (ורפי יצחק) יפרגנו גם לד"ר ג'יי ופילדלפיה שהייתה מועודן כדורסל ענק בעבר, והפיסטונס? הקבוצה שקעה בתהום הנשייה של הליגה ולא בצדק.

כולם שנאו את הבד בויז בשנות ה 80 כולל עבדכם הנאמן אבל באשר ללהודות בטעות, אמר בשעתו משה דיין בעין בלתי מזויינת: רק חמור לא יודה בטעותו.

היו 2 אופציות בשנות ה-80 אוהדי הלייקרס או הסלטיקס. האאוטסיידרים אהדו את הפיסטונס (דובי אהד את הניקס ואיני יודע איזה קטגוריה ראויה לאוהדי הניקס).

ב-87 היה זה בירד שגנב את הכדור לאייזה וסיים את הסיפור של דטרויט ב-7 משחקים.

ב-88 הם כבר הגיעו לגמר ואז המתינה להם הלייקרס הגדולה בכל הזמנים שהזיעה והזיעה וגברה על הפיסטונס לאחר שיצאה מפיגור 2:3. הופעת ענק של אייזה תומאס (השחקן הכי אנדריייטד איי פעם), טריפל דאבל של וורת'י ושריקה מפוקפקת לעבירה של ליימביר על קארים במשחק 7  שסידרה אליפות נוספת לגוד גייז של LA (מג'יק חיים של מומי וחבורתו).

היו כבר שמועות שהליגה לא מעוניינת באליפות של הפיסטונס ואז התרחש טרייד ששינה גורלות. אדרייאן דנטלי (HOF) ואחד הסקוררים הגדולים של זמנו הועבר בטרייד עבור מארק אגוויר. הפיסטונס מפסידה את 2 המשחקים הראשונים שלאחר הטריייד, אבל אז היא מנצחת 30 מ 34 המשחקים האחרונים של העונה בדרך ל-63 ניצחונות. נראה היה שהפעם איש לא יעצור את הבד בויס ואכן היא סיימה את העונה בסטייל עם סוויפ על הלייקרס ומאזן 2-15 כללי בפליי-אוף (סוויפ 0-3 גם על בוסטון ללא בירד, 0-4 על הבאקס ו- 2-4 על הבולס).

ואלה שמות:

לפני שאפרט על סגל הקבוצה, מעל כולם היה צ'אק דיילי, אחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים שאימן את הדרים טים 92.

היה צריך מאמן עם אישות ואופי מיוחד לאמן ולטפח את הקבוצה של הבד בויז. היו שם מקרי ראש יותר קשים מהמסובכים בגולשינו וכותבינו.

אייזה תומאס הרכז הטופ 3 בכל הזמנים, יחד איתו ג'ו דומארס השלים קו אחורי קטלני. דומארס היה רוצח שקט ושחקן הגנה עשוי ללא חת.

מארק אגווויר היה ה-SF סקורר חסר רחמים שהסתגל היטב לשיטה של הפיסטונס.

אם אייזה היה הנהג, דומארס הדלק ואגווויר האגזוז,  המנוע של הקבוצה היה ביל ליימביר: סנטר לבן שמנחם פעם כתב עליו שאינו מסוגל לנתר מעל נייר עיתון. הוא היה השחקן הכי נאסטי שאני זוכר במובן החיובי של המילה.

ריק מהרון , ג'ון סאלי ג'יימס בודהה אדוורדס ובחור צעיר ואנרגטי שלימים יהיה חבר היכל התהילה, דניס רודמן, היו יחידת חיסול של דוברמנים המשוועים לטרף.

השלים את הספסל ויני מיקרווייב ג'ונסון, גארד קשוח שקיבל את הכינוי בגלל היכולת שלו להתחמם מהר ולנפק הרבה נקודות בפרק זמן קצר.

משותף לרובם וסליחה על הבוטות – חרא של אישות שחקני כדורסל גדולים.

אז למה היא באמת גדולה?

למה? קבוצה של צווארון כחול שמורכבת מ-3 HOF (תומאס, דומארס, מהרון). אם ריצמונד בפנים, אז אגוויר ולימביר חייבים להיות שם.

קבוצה שקידשה את האמצעיים בשם הניצחון. הם היו גועליים (תכלס אייזה תומאס), הם היו רעים אבל מעל לכל הם היו מנצחים.

שנות ה-80 היו של בירד ומג'יק, שנות ה 90 של מייקל, אבל מה עם הקבוצה שבין העשורים? זו שסיימה את דרכה של בוסטון והלייקרס והמשיכה לאליפות נוספת ב-90 והופיעה ב-3 גמרים רצופים, והייתה רחוקה שריקת שופט ופציעה אחת של תומאס מלנצח את שלושתם?

עם כל הקשיחות והאופי היה גם לא מעט יופי בכדורסל של הפיסטונס

המאץ' אפ מול הבולס

עידו אתה עושה צחוק? הטיעון שלך שהבולס 91 נתנה סוויפ לפיסטונס 91, אתה מבין 91! על מי אני מדבר? על הפיסטונס 1989. ככה באים לא מוכנים לדו קרב? למה שלא תשכב ותתן לשופט לספור עד 10 לפני שהקרב התחיל… זה הסטייל בדאון אנדר?

ואנחנו מדברים על הבד בויז 89. הקבוצה שריק מהורן היה חלק ממנה לא זו שהגיעה לבולס לאחר 4 עונות של 100 משחקים, עייפה וזקנה.

התקפת המשולש? בחייאת! אתה יודע איך נראה משולש חסום במעגל? אין לו הרבה אופציות יציאה בעיקר כשהמעגל מורכב מליימביר, מהרון, סאלי, רודמן ואדוורדס רוקדים פוגו סביב מי שמכונה אלוקי הכדורסל.

על חוקי ג'ורדן שמעת? הבד בויז אמללו אותו ולמעשה יצרו אותו. מאחורי כל באטמן עומד ג'וקר ובלי הפיסטונס לא היה ג'ורדן. הוא חייב להם חצי מהמורשת שלו.

הקו האחורי של דטרויט היה בשל יותר וטוב יותר, בטח ובטח שהתלע של ג'ורדן היא פקסון הרך ככדור גלידה שנפל על מדרכה ביולי.

פיפן? רודמן חיסן גדולים וטובים ממנו.

ליימביר מול קרטרייט, קאם און…

הוראס גראנט היה נתקף התקפי חרדה ומתעורר מסוייט למראה סאלי ומהורן מכפכפים לו את הפדחת.

4-2 לפיסטונס בדיוק כמו ב 89.
https://www.youtube.com/watch?v=iPrtvv014h8

אינר סירקל מתארים מה יקרה למי שיתעסק עם הבד בויז –

Bad boys, bad boys whatcha gonna do?
Whatcha gonna do when they come for you?
Bad boys, bad boys whatcha gonna do?
Whatcha gonna do when they come for you?

התשובה – פאקינג אבסולטלי נפינג

בולס 91 עדו מוריה

אמיגוס, הפרוייקט של אלוף האלופים מציב הרבה פעמים מאצ' אפים מגוחכים ובעיות היפוטתיות מטופשות, כמו מה היה עושה מג'יק ג'ונסון מול סטפן קארי ומי יותר טוב ויילט צ'מברלין או טים דאנקן?…

הפעם הפרוייקט נותן לכם מנוחה. ילדים רעים דטרוייט. האלופים היוצאים עם כל הכוכבים. איזיאה תומאס, דומארס, למבייר, סאלי, רודמן מול שיקגו. איך ייגמר?

אני אעבור לתשובה. ה-2 נפגשו בצורה לא היפותטית בגמר המזרח 90/91. ושיקגו נצחה 4:0.

אין פה כלום היפותטי. שיקגו ניצחו בסוויפ מהדהד את הקבוצה הכי מפחידה שיצר הכדורסל. אני בדעה שכוח ועוצמה יינצחו כל דבר, ומידן בטח יזכיר לכם איך הילדים הרעים הראו לליקרס הגדולים של מג'יק וקארים ולבוסטון הנהדרים של לארי ומקהייל את הדרך הבייתה, ואפילו שנה קודם הם הצליחו לנצח את שיקגו של מייקל 4:3. אבל אנחנו מדברים פה על המוטציה הכי מדהימה שעבר הכדורסל במחי טקס ווינטר ופיל ג'קסון אחד. ה-2 הגיעו ב-89  והנחילו שיטה שתשנה את ההסיטוריה לנצח.

הכדור מגיע לפרימטר, עובר לגבוה ויש לו אפשרות מסירה קרובה או משולש שנפתח בצד החלש. ז"א שלגארד יש אפשרות P&R דרייב. מסירה לפוסט או מסירה לצד השני למבטים פנויים. היום אולי זה נראה טריווילי אבל תסתכלו על בוסטון של 86, זה הכל מסירה לפוסט. תסתכלו על הלייקרס של ה-80 זה הכל פלאפי (ריצה לסל וחזרה)  של וורת'י או מסירה לקארים כתוכנית ב'. פתאום משחק בו לכל אחד מהחמישייה יש צ'אנס לחורר סל… זה היה מהפכני. ועוד כשיש לך את הנשק הכי קטלני ששיחק איי פעם כדורסל… זהו. זה היה הסוף של הכדורסל המיושן של שנות ה-80, וגם הסוף של הבד בוייס ששיחקו את המשחק הכי טוב עד לאותו הזמן. לראשונה, כח ועוצמה לא נצחו דיוק וזריזות.

הנה המספרים 53% לזריקות מ-2 ומעופיי ציפור. 36% לזריקות מה-3 של פקסון ארמסטרונג וג'ורדן, ואם אין ברירה הוראס גראנט וקרטרייט יסדרו נקודות קלות מ P&R  20 ס"מ מהסל.

תסתכלו על המספרים בהתקפה. גם היום זה מספרים של אליפות, אבל בואו לא נקדים את המאוחר  קודם צריך לנצח את הבד בויס.

ואת זה שיקגו עשתה בהגנה דווקא. מייקל ופיפן הם 2 מהמגינים הגדולים ביותר בתולדות הכדורסל, בטח בשנים המוקדמות. 3 חטיפות וחסימה למשחק זה מה שהבד בוייס היו צריכים לעבור, ופתאום איזיאה תומאס שתמיד ידע למצוא את הגבוה בפוסט בכלל לא הצליח להתקדם עם הכדור. שיקגו תסכלה את הפיסטונס בהגנה ולפיסטונס לא היתה תשובה בהתקפה.

את התוצאות אתם יכולים לראות בעצמכם בסדרת גמר המזרח ל 90/91. התוצאה סוויפ. בשנים הבאות שיקגו תשלים לטריפיט. מייקל ילך לנוח יחזור וייקח עוד טריפיט. אחריו הכדורסל המנצח יחזור לכח ועוצמה בעצם עד השנתיים האחרונות כשס"א וג"ס עשו את קפיצת הדרך למה ששיקגו עשתה כבר ב -91… לקבוצה מהעתיד.

הפיסטונס מפסידה ונוטשת את המגרש לפני מועד הסיום.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דינגו
24/12/2015 1:27:09

רק לראות את הסרטון של הבד-בויס, אשכרה פעם כדורסל היה משחק של מכות, היום ליימביר היה מושעה לכל העונה על 90% ממה שרואים בסרטון שם.
אישית אני מעדיף את אז…
גם בסרטון של נצחון הבולס, רואים את רודמן, אחרי שנכנס בפיפן בלעליה לסל, כששניהם יורדים לקרקע פשוט מעיף את פיפן עם 2 ידיים לקהל 😀
3 הילוכים חוזרים ורודמן עוד מביט לשופט שניה אחרי זה, לאר מבין איך נתנו לו פאול חריף/חמור/פלאגרנט או איך-שלא-קוראים לזה.
כנ"ל במחצית שניה, כשג'ורדן עובר שם שחקן שנופל על הארץ, השחקן של דטרויט פשוט תופס לו את הרגל ומכשיל אותו :-D:-D
נפלא.

דורון האסטבן שעבר דירה ולא היה לו אינטרנט לשמחתו
דורון האסטבן שעבר דירה ולא היה לו אינטרנט לשמחתו
24/12/2015 1:30:43

סידרה ענקית מרהיבה ומהנה ביותר.
מודה שבבליץ המטורף של מנחם על בוסטון לארי מקהייל פאריש
הצבעתי מהר למנחם סלטיקס ולא קראתי את רועי שהוא מצוין
ולא פחות מאף אחד. מנחם כתב בשיגעון מכניע.
רועי יסלח לי כי הוא בעל אינליגנציה רגשית ועוד שלל תכונות
נעלות וכתב על. גם עידו הצביע כך ולא נותר אלא להאשים
את הכתיבה המצוינת של מנחם גם בעשרות מעורבים יותר
מידי טובים.

דורון האסטבן שעבר דירה ולא היה לו אינטרנט לשמחתו
דורון האסטבן שעבר דירה ולא היה לו אינטרנט לשמחתו
24/12/2015 1:41:08

הצבעתי לבולס אך זה די צמוד
הכותבים פה כולל רב המגיבים עושים
עבודה מלאה באהבה
כמו מנחם כולכם משקיעם באהבה גדולה בכתיבתכם
באתר. אני מדבר על כל הכותבים הנהדרים ועל
כמעט כל המגיבים המצוינים שמפוצצים אותנו כמו הבד
בויז פגזים קליעים וטילים של אהבה
רק אהבה יכולה לכתוב כל כך טוב
אני מדבר על כל הכתבות
אתם נהדרים כולכם מדהימים ומדהימה (גו(
יש לי עוד הרבה מחמאות להרבה מכם גם ספציפית
כל אחד ואחת פה מס 1 בסגנון הכתיבה האלוהי שלו
בתודה גדולה ובברכת הצלחה לכולכם
דורון שאוהב אתכם כמו שאתם ואני אוהבים את היופי
האלוהי במשחק המופלא
באהבה.

מוש השור
מוש השור
24/12/2015 2:23:07

לא ראיתי בכלל את הפיסטונס בגדולתם, את הבולס ראיתי ממש מעט ב 91, הייתי בסוף בי"ס יסודי ככה שלא ממש הבנתי (בניגוד לווינברג), הלכתי על מי ששכנע אותי יותר, סורי אוזי, ניסיון טוב אבל מתן לוקח.

Mbk
Mbk
24/12/2015 8:42:33

זה שמכנים אותי פה ושם מומי עוד התרגלתי
אבל מתן ?????
יקח לי כמה ימים להתגבר על זה

מתן גילור
24/12/2015 12:20:12
Reply to  Mbk

אאוץ'

MBK
MBK
24/12/2015 14:10:34

לא מבין למה נכנסת לזה ….
לא בדיוק חשבתי עלייך

מתן גילור
24/12/2015 15:08:40
Reply to  MBK

שכחתי סמיילי בסוף התגובה 🙂

אשך טמיר המקורי
24/12/2015 5:57:10

bad boys!
ולא רק בגלל שאני אוהד אותם. אחת הקבוצות החזקות שהיו שיוצגו נאמנה ע"י MBK.

אגב מידן, אני יודע שיש לך קשר עם מומי (ווטסאפ? אולי יונת דואר מתאים לו יותר), אנא תמסור לו שהלילה הוא הופיע בחלומו של האשך!
ולא, לא חלום כזה… חלמתי הלילה שמומי ושאר הצוות עושים סירטון מצויר לאיזה תוכן הופס כלשהו שאני לא זוכר בדיוק מה היה בו (סגנון משחקי הכס של הNBA אולי), ויש הקרנה חגיגית לקוראי הופס ושזה הדבר הכי חזק שראיתי! גאונות צרופה!

🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
24/12/2015 6:11:42

אשך יקר
מומי אם היה לו שקל על כל פעם שהופיע בחלום של מישהי היה לו בית בארסוף עם נוף לקפריסין

אם בי גיי נכנס מידי פעם למונית של מומי שיש לו נסיעה לשדה תעופה , איזה נוסע יבש מזכיר למומי את טו בשבט

מומי מידי פעם יש לו חלומות שלא יכול להרחיב את הדיבור , אולי בחקירה במחלקת המוסר

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 15:11:14

איזה שרוטים שניכם 🙂 + 200

גור גולן
גור גולן
24/12/2015 8:17:41

+100
לשניכם

Mbk
Mbk
24/12/2015 8:43:55

לפי הידוע לי מומי מעדיף את יונות הדואר שלו על האש או ממולאה באורז הזמין מביו ה 2

יאיר
יאיר
24/12/2015 5:57:40

הפיסטונס בקלות

אהרון שדה
24/12/2015 6:55:45

פרויקט מצויין.
בניגוד לבחור שמעליו שאוהב אנדרדוגים….או להיות יצירתי .
אני מרובע שאוהב לומר אמת.
והאמת היא של שיקגו היה הרבה יותר קשה ממה שנראה.
ובכל זאת הבולס בשש ( אולי בשבע ).

שגיא
שגיא
24/12/2015 6:57:20

ה פיסטונס קבוצה חזקה מאוד
אבל אפשר להגיד שגם הבולס קבוצה טובה.
אפילו מצויינת.
קרב צמוד,הפיסטונס לוקחים.
הבולס לוקחים בשלב מאוחר יותר כשרודמן מצטרף לבולס

אשך טמיר המקורי
24/12/2015 11:51:25
Reply to  שגיא

אתה כנראה צודק

גור גולן
גור גולן
24/12/2015 8:17:11

תודה לשניכם.
את שתיהן לא ראיתי משחקות אבל mbk שיכנע אותי בגדול!
ג׳ורדן עשה קסמים אבל לדעתי הפיסטונס היו קשוחים מאוד.

Mbk
Mbk
24/12/2015 8:46:07

קשוחים קשוחים
הם היו עשויים מפלדת אל חלד

אחד העם
אחד העם
24/12/2015 9:48:07

הנשק הכי גדול של הבד בויז הוא הייצוג שלהם ע"י מידן.
הצלחת לייצר מאייזיה ודומארס פלוס קבוצת מגנים מעולם הפוטבול יחידה של כדורסל. ..
אני עם הבולס

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
24/12/2015 10:27:46

יושבי האתר אוהבים אנדרדוג.
אחרת אי אפשר להסביר את הניצחון של יוטה על הלייקרס
וההובלה (כרגע) של פיסטונס על בולס( או מיי גוד איזו קבוצה) 90-93

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
24/12/2015 10:29:26

הם עשו להם 4-0 למען השם.
ואל תגידו שהם היו זקנים כי לא היה כמעט הבדל באיכות הקבוצה באותם שנים

מתן גילור
24/12/2015 12:58:18

מידן באמת טען יפה מאד (גם עידו כמובן) ואם לא הייתי חי באותה התקופה היה מקבל את קולי.
אמנם הייתי רק ילד ביסודי, אבל אני זוכר את הבאז המטורף שהיה סביב הבולס באותה העונה. זה משהו שאני לא זוכר שחזר מאז. מאז יש רשתות חברתיות והמון ערוצים וכיו"ב.
ולכן, בגלל אותו זיכרון ילדות, הבולס מקבלים את קולי.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
24/12/2015 14:09:42

דואל סוף הדרך. חבל שאחת מהן תסיים את דרכה בעוד שיוטה עברו סיבוב.
הבוכנות בהטלת מטבע (וגם כי אני קצת מפחד ממהורן).

Berch
Berch
24/12/2015 14:19:21

הלב אומר דטרויט
אבל הפעם השכל מנצח.

שיקאגו 91 היו קבוצה די קשוחה בעצמם…..

עגל
עגל
24/12/2015 14:37:43
Reply to  Berch

אולי האציל יחליט בעד מי הוא ?
(יוסלה או ברץ')

עגל
עגל
24/12/2015 14:35:36

גם אני עם הפיסטונס. איזה שחקן ענק דומארס היה, גם הוא אחד היותר אנדרייטד בליגה.
איזה הבדל בין ליימביר המאותגר אתלטית (לא מסוגל לכוף ברכיים) לבין דווייט הווארד. ליימביר אוכל את הווארד ללא מלח. זה השחקן שכל כך חסר ליוסטון.

עגל
עגל
24/12/2015 14:36:55

אגב השיר שמידן שם bad boys הוא בביצוע של inner circle ולא של בוב מארלי.

MBK
MBK
24/12/2015 15:47:41
Reply to  עגל

אלה לה לה לונג
יצאתי גרטל
מיי באד !

אסף
אסף
24/12/2015 14:44:03

פתאום שמתי לב שלפיסטונס היה קו קדמי עצום: למביר,סאלי,אדוארדס,רודמן , תמיד בלט לי צמד הגארדים ומהורן , הארת היום מבחינתי

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 15:17:16

דו קרב משובח נוסף בסדרה. הבד בויז באמת אנדרייטד, היה להם חלק משמעותי בהתפרקות של הסלטיקס הגדולים אחרי שהתישו אותם במשך כמה עונות. גם את הוינריות של איזיה ודומאס לא כולם זוכרים, אבל אני הולך עם הבולס שהיו לא פחות קשוחים, ואח"כ התמודדו גם מול הקשיחות של הניקס ויכלו גם להם.

אשך טמיר המקורי
24/12/2015 15:42:10

לניקס הייתה את הקשיחות אבל הם היו מאותגרים כדרסולנית. את הפיסטונס בשיאם הם לא היו עוברים.

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 16:51:56

כשאתה צודק אתה צודק, אבל הנקודה שלי הייתה שהבולס לא היו רק מוכשרים אלא אלא גם אחת מקבוצות ההגנה הטובות והקשוחות ביותר

MBK
MBK
24/12/2015 17:00:51

הניקס של ריילי היו קשוחים מאוד אבל במאץ אפ הקשיחות
ליימביר 1 – יואינג 0
סאלי ומהרון 2 – אוקלי וצ'רלי סמית 1 ( רק אוקלי היה באמת שקוח )
רודמן ואגוויר 2 – אנתוני מייסון 2
דומארס ותומאס 2 – סטארקס ודרק הארפר 1 וחצי

הפיסטונס

ביל לךיימביר היה נותן מכות לאמא שלו על המגרש ומהרון היה האיש להיות לצידך בתגרה
הבולס היו קשוחים אבל פקסון וקרטיירט לא ברמה של הבז בויז

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 20:19:06
Reply to  MBK

צ'רלס סמית עדיין מתעורר בבהלה בלילות כשסיוט ארבע החסימות שחטף תחת הסל במשחק השישי ב-93 מול הבולס עדיין מהדהד בראשו

צביקה
צביקה
24/12/2015 16:34:04

זה באמת דו קרב מטורף. וןבמחשבה נוספת, אני בוחר לשנות את הצבעתי שנתתי לבולס, ולהעבירה לבאד בויז 89.
העובדות הפשוטות אומרות ש 4 פעמים ברציפות נפגשו הקבוצות הללו בשנים 87-91 בחצי גמר המזרח (87) או בגמר (88-91). 3 מהמפגשים הסתיימו בהדחת הבולס. הם ניצחו אמנם בסוויפ ב-91, אבל אייזה היה פצוע ולא שיחק, זה ממש לא אותה קבוצה, והם היו מספיק מדוכאים מהמצב כדי לרדת בסוך המשחק הרביעי מהמגרש ולא ללחוץ ידים לשיקגו.
בקיצור, בכושר שהם היו ב89, כנראה שהיו לוקחים את הבולס. אפשר לטעון שיש לזה הוכחה, בערך. במפגש הראשון שלהם באותה עונה, הפיסטונס עוד לא היו פצועים, הם קרעו את הבולס 105-84. אחר כם בהמשך העונה הם הפסידו להם עוד 3 פעמים וניצחו עוד פעם, אבל זה המשחק הראשון, והיחיד שהיה נצחון מוחץ.

מנחם לס
מנחם לס
24/12/2015 16:40:03

הדו קרב הזה גרם לי לשבת ולחשוב על מי להצביע משך 20 דקות שלמות תוך כדי חליבת העיזות. התחלתי לתת להם מים רק במשורה ולהאכילן הרבה קש יבש בתקווה שבמקום חלב ייצא עוגורט עיזים, ו-הפתעה! – הבוקר יצא חלב סמיך, יותר מזכיר יוגורט מחלב. טוב, אחרי עינויים עצמיים בחרתי בבד בויז. פעם ראשונה שאני הולך נגד מייקל ג'ורדן!
לכן אני מרגיש נקיפות מצפון, וכאן עלי לומר שאני לא רואה את מייקל מפסיד לאף אחד.
אז זה מין תיקו כזה.

סתם ילד
סתם ילד
24/12/2015 16:42:13

Detroit basketball

baaad boys
baaad boys
24/12/2015 17:00:04

התשובה הנכונה היא- הקבוצה בה דניס רודמן ישחק תנצח.
עכשיו ברצינות למרות שהבולס לדעתי היו הקבוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה אני לא מסוגל נפשית ורגשית ללכת נגד הבאד בויז.
באד בויז זה דרך חיים, זה הרבה יותר מכדורסל, הגישה של הבאד בויז זה משהו שמלווה אותי כל חיי (ככה זה שהספר הראשון שאתה קורא כילד זה רע כמו שמתחשק לי של רודמן).

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/12/2015 19:09:50
Reply to  baaad boys

+ 10

עגל
עגל
24/12/2015 19:22:33
Reply to  baaad boys

על חסמבה ותום סוייר שמעת ?

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 20:14:45
Reply to  עגל

ז'ול וורן, וינטו ויד הנפץ, המוהיקני האחרון ו…!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/12/2015 22:42:02

מקס ומוריץ, דון קיחוטה (סרוונטס לילדים), פנג הלבן ו… !

Baaad boys
Baaad boys
25/12/2015 11:57:10

האינטרנט היה די בחיתוליו בזמנו, זה היה הדבר הכי קרוב לפורנו שהיה…

אשך טמיר המקורי
25/12/2015 10:00:20
Reply to  baaad boys

לוליטה, פטריק קים (רק החלקים הגסים) וחמשירי זימה

פינקי
פינקי
24/12/2015 19:24:53

MBK קנה אותי.
חוץ מהקטע על זה שאיזייה טופ 3 ברכזים, כל מילה זהב.

Mbk
Mbk
24/12/2015 21:34:40
Reply to  פינקי

בלי גוזמאות או חירטוט לא יוצאים מאחד על אחד מנצחים 🙂

amitlahev
amitlahev
24/12/2015 19:42:27

צמוד מאוד! בחרתי בולס, שלאחר האליפות הראשונה לא ידעו מה זה להפסיד בסדרות מכריעות.

חוץ מזה הם זיכרון הילדות הראשון שלי מה-NBA. הייתי כזה תמים.. כשראיתי פעם משחק שלהם חשבתי שלקבוצה בלבן קוראים NBA והיא הכי טובה בעולם ואז הגיעה הקבוצה באדום (שיקגו בולס) וניצחה אותם אז מבחינתי הבולס היו הכי טובים…

דובי
דובי
24/12/2015 19:56:34

פיסטונס, בשם הגעגועים לכדורסל האמיתי

אלעד אייל
אלעד אייל
24/12/2015 20:16:32
Reply to  דובי

הבד בויז הם כל מה שהניקס רצו להיות רק עם כישרון ווינריות

Ljos
Ljos
24/12/2015 20:52:53

אם אפשר רגע קטנוני גיקי קטן…
הבאד בויז זה לא ג'וקר. לניהיליזם הקיצוני והכאוס הטוטאלי (ובעיקר הכיף והחיוך שלא יורד, לא משנה כמה אקונומיקה שמים) שהנסיך הליצני של הפשע מביא איתו לכל מקום שהוא מפוצץ אין מקום בקבוצה הרעה של עיר הפשע.
הקבוצה מעיר המנועים דומה דווקא לראס אל-גול. לא משנה אם המטרה היא חיסול שחיתות פוליטית או הצלת הסביבה הצמחית, ליגת הצללים בראשותו של ראש המפלצת תמיד תשים את המטרה מעל האמצעים, גם אם האמצעים כוללים חורבן עיר גדולה בארה"ב.
בנוסף, הג'וקר לא יצר את באטמן. הוא פגש אותו כשהוא כבר כזה ועזר לעצב את נפשו הבוגרת (והמעורערת). ראס אל-גול פגש את ברוס וויין הצעיר והפך אותו למה שהוא היום (ביקום הדמיוני לחלוטין. כן, אני יודע שזה דמיוני. אפשר לחיות שם בכל זאת?).
לכן אני דווקא עם באט… כלומר, מייקל. הקבוצה ב-89 שהפסידה לישעיהו תומאס, לא הייתה אותה קבוצה שדרסה אותם ב-91. המלחמות איתם חישלו את ברו..ג'ורדן ורק אז הוא הפך למי שהוא היום. הקול שלי הולך לצמד הדינאמי, ג'ורדן ופיפן.

Mbk
Mbk
24/12/2015 20:58:15
Reply to  Ljos

באטמן 1 מכיר ?
ההוא שאוהד הלייקרס גילם את הג׳וקר ורצח את ההורים של ברוס ווין לנגד עיניו
בלעדיו אין באטמן , על כל הכבוד ( ויש המון ) לטרילוגיה המודרנית של נולאן ( הגאון )
ראס אל גול הוא מתקופה אחרת , מודרנית יותר
זכיות היוצרים של באטמן שייכות לג׳וקר לפחות לפי דעתי , זקן נרגן בן 38!

Ljos
Ljos
24/12/2015 21:02:24
Reply to  Mbk

מכיר, כמובן, אבל דיברתי על הקומיקס. שם ראס קיים בערך מאז שנולאן נולד. אין לו את הותק של הג'וקר, אבל גם לבוכנות אין.
אז אתה טוען שהג'וקר זה קלייד דרקסלר שאשם שג'ורדן נבחר רק 3?

Mbk
Mbk
24/12/2015 21:24:01
Reply to  Ljos

מאחר והסרט יצא בשנות ה 80 המאוחרות הוא סגר לי את הפינה באנלוגיה
אם הקומיקס יותר מדייק אני מקבל את זה
אם אייר ג׳ורדן הוא באטמן , סקוטי פיפן עם האף שלו הוא הפינגווין
קלייד דרקסלר ? עם הריחוף שלו יש לו פוטנציאל להיות ספיידרמן הבעייה שברגע האמת החוט קצר והמדרכה כואבת

אהבתי את הדיון !!! יש מצב שאנסה לכתוב פוסט בנושא

Ljos
Ljos
24/12/2015 21:54:35
Reply to  Mbk

זו הייתה התקטננות קטנה וקטנונית מצידי, אבל אם יצא פוסט אז הרווחנו.

אפלטון
אפלטון
24/12/2015 21:40:22

בלה בלה בלה דטרויט. למה? ככה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/12/2015 21:48:27
Reply to  אפלטון

אולי המשפט הכי מדויק שקראתי באתר הזה.

MBK
MBK
24/12/2015 22:31:28
Reply to  אפלטון

רעיון גאוני אפלטון
בשבוע הבא בלה בלה יוסטון 95 מול בלה בלה גולדן סטייט 15
חסכתי לי וליאיר איזה 3-4 שעות כתיבה

עגל
עגל
24/12/2015 22:40:51
Reply to  MBK

יוסטון 95 בכל יום מול כל קבוצה

אפלטון
אפלטון
24/12/2015 23:20:34
Reply to  MBK

אני טיים. תמיד פה בשביל לעזור.
וברור שיוסטון. למה? ככה.
עובד בכל פעם.

איתי
איתי
24/12/2015 21:45:42

באד בויס

Kami
Kami
24/12/2015 23:02:53

זו לא הייתה השנה שהם עברו את גורדן בערד ומגיק? או שאני סתם טועה מהזיכרון?

דרור
דרור
25/12/2015 3:06:35

בחירתה של סופי.
רועי, יש מצב להפיק תוכנית חדשות יומית סטייל "לונדון וקירשנבאום זצוק"ל" בהנחיית האשך ומומי?

חצבני
חצבני
25/12/2015 4:09:29

הפיסטונז הם אהבתי הראשונה בכדורסל בכלל. כשכולם רצו חולצה של מג'יק או בירד אני חיפשתי ב"לודז'יה רוטקס" את החולצה של אייזיה (נו טוב, וגם בירד).

באד בויז!

איש הערפל
איש הערפל
25/12/2015 5:53:08

כולם תמיד מדברים על הקרסול של אייזאה שחרץ את אליפות 1988 אבל סתם ככה תזכורת שבגמר של 1989 ביירון סקוט לא שיחק וגם מג'יק באמצע משחק 2 נפצע וגמר את הסדרה(וזה אחרי שהלייקרס עשו סוויפ כל הדרך לגמר), אז רק בגלל זה המיתוס של הפיסונס אצלי לא כזה גדול ואני לצערי הולך עם שיקגו.

חמי
חמי
25/12/2015 15:22:56

הפיסטונס אחת הקבוצות המגעילות שעדיף שיימחקו מההיסטוריה. אין לי בעיה עם משחק פיזי אבל שלהם היה מלוכלך ברמות ולא ראוי לאיזכור עם כל האלופים האחרים.
אני מניח שעד היום ליימביר לא מקבל עבודה בליגה של הגברים זה בגלל שלא סובלים אותו ואת משחקו המלוכלך עד היום ובצדק!

trackback

[…] -4 על הבלייזרס , כמו כן ובהתאם למאץ אפ הקודם הבד בויז פירקו את הבולס של אחד בשם ג'ורדן http://www.hoops.co.il/?p=57732 […]