You are currently viewing מעורב הופס ליום ב': הייתכן שאני גאון? HR ב-7 שולח את הדודג'רס ל-WS/ מנחם לס

מעורב הופס ליום ב': הייתכן שאני גאון? HR ב-7 שולח את הדודג'רס ל-WS/ מנחם לס

1.אני חושב שיש לי פתרון גאוני למיאמי היט ישר לאליפות!

מיד אחרי שמיאמי הפסידו ללייקרס החלו להגיע המסקנות מכל חור וצד: "כל מה שמיאמי צריכה זה סופר סטאר אחד!"

בסדר, אבל מה לעשות שאף כוכב-על לא מוכן לשחק עבור קובץ פיסטוקים?

2019-20: סיימה את העונה 29-44

הגיעה לגמר ה-NBA והפסידה 4-1 ללייקרס

השאלה הגדולה היא אם היא תוכל לחזור על הצלחתה הגדולה מחוץ לבועה בעולם כדורסל טבעי ורגיל.

אני הרגשתי משך כל הסידרה שבהנהגת ג'ימי באטלר, הקבוצה הצעירה של מיאמי רק תשתפר. אבל כדי לנצח בטופ ולא רק להגיע אליו, היא תצטרך להביא עוד כוכב בסדר גודל של באטלר.

מה הוא הפוקוס של הקבוצה לתפוקת ההפוגה הזאת?

ראשית, להחתים את שני שחקניה החופשיים גורן דראג'יץ' וג'יי קראודר!

למיאמי יהיה 21 מיליון תחת הסף.

מה בקשר לדראפט?

שנית, למיאמי ישנה בחירה מס' 20 בסיבוב הראשון. בחירה 20 תביא שחקן גבוה טוב !

שלישית, החלטות שעליה לעשות: את מי משחקניה החופשיים לחתום, כשלכולם יש את זכויות בירד (היא תוכל להחתים את כולם, או את מי שתרצה מהם, וכמה מהם אפילו במשכורת פחותה סגלל גילם, ואדוניס יפרוש ויהפוך לעוזר מאמן):

  • אדוניס האסלם – (זכויות בירד)
  • ג'יי קראודר (זכויות בירד)
  • גורן דראגיץ' (בירד)
  • סולומון היל – בירד
  • דריק ג'ונס – בירד
  • מאיירס ליאונרד – בירד
  • קלי אוליניק – בירד ו-ELIGIBLE FOR EXTENSIO

שימו לב לטבלה הבאה:

Miami Heat Team Payroll

2019-20 Salary Cap: (Salary Cap History)

Largest Guarantee: Jimmy Butler ($103,137,300)

Color Key: Free Agent, Player, Team, or Early Termination option

Payroll

 Salary 
PlayerAge2019-202020-212021-222022-232023-242024-25Signed UsingGuaranteed
Jimmy Butler31$32,742,000$34,379,100$36,016,200$37,653,300Sign and Trade$103,137,300
Goran Dragić34$19,217,900Bird Rights$19,217,900
Andre Iguodala36$17,185,185$15,000,000$15,000,000Bird Rights$32,185,185
Solomon Hill29$13,258,781Cap Space$13,258,781
Kelly Olynyk29$11,667,885$12,198,243Cap space$11,667,885
Meyers Leonard28$11,286,515Cap Space$11,286,515
Jae Crowder30$7,815,533Bird Rights$7,815,533
Tyler Herro20$3,640,200$3,822,240$4,004,280$5,722,1161st Round Pick$7,462,440
Bam Adebayo23$3,454,080$5,115,4921st Round Pick$8,569,572
Udonis Haslem40$2,564,753Minimum Salary$2,564,753
Derrick Jones23$1,645,357Minimum Salary$1,645,357
Kendrick Nunn25$1,416,852$1,663,861Minimum Salary$1,416,852
Duncan Robinson26$1,416,852$1,663,861MLE$1,416,852
KZ Okpala21$898,310$1,517,981$1,782,621MLE$4,198,912
Chris Silva24$466,918$1,517,981$1,782,621MLE$1,984,899
Kyle Alexander23 Two-Way Contract 
Gabe Vincent24 Two-Way Contract 
Ryan Anderson32$5,214,583$5,214,583$5,214,584$15,643,750
A.J. Hammons28$350,087$350,087$700,174
Yante Maten24$100,000$100,000
Team Totals$134,341,791$82,443,429$63,800,306$43,375,416$244,272,660

רק להזכיר:

1)*יש לה שלושה רוקיס במשכורות רוקי'ס והם מובטחים לעוד שלוש שנים – באם אדאביו, טיילר הירו, וקנדריק נאן

2)*יש לה סופומור – דנקן רובינסון – המובטח לעוד שנתיים.

3)*ויש לה 26 מיליון תחת הסף (בהנחה שסף המשכורות יהיה 108 מיליון)

עכשיו המצב הוא כזה:

מיאמי היט לא תוכל להביא סופר-סטאר כשיש לה 26 מיליון תחת הסף, והיא צריכה עדיין לסכם עם דראגיץ', קראודר, סלומון היל, ומאיירס ליאונרד.

לפתע קפץ לי רעיון שרק לאנשים יחידי סגולה כמוני הוא בהישג-יד:

מיאמי מציעה לטורונטו טרייד:

טורונטו נותנת למיאמי את קייל לאורי ומיאמי נותנת לטורונטו את טיילר הירו עם חתימה שטורונטו משלמת 20 מיליון עבור משכורתו של לאורי במקום 30 מיליון, ומיאמי וטורונטו מתחלקות במשכורתו של הירו לשלוש השנים הבאות (בהן הירו הוא על חוזה רוקי), או כל זמן שקייל לאורי משחק במיאמי.

1)להירו אין מה לומר בדבר. הוא על חוזה רוקי עוד שלוש שנים (בעונה שעברה משכורתו הייתה בערך 3.6 מיליון)

2) קייל לאורי חתום לעונה הבאה על 30 מיליון. אין לו מילה בקשר לטרייד הזה, ומלבד זאת מי לא מעדיף לגור במיאמי ביץ' מאשר בטורונטו הקרה, ועוד לעבור לקבוצה שתרוץ לאליפות? בעונה שאחרי זו המובטחת לו? מיאמי תציע לו את שוויו בשוק – לפי הרמה שיציג בעונה הבאה ובהתחשב שגילו יהיה 36. לדעתי יש בגופו שלוש שנות משחק טובות.

3) טורונטו משלמת בעונה הבאה 20 ללאורי ו-2 להירו, ומיאמי משלמת 10 ללאורי ו-2 להירו.

4) זה דיל מצויין לטורונטו: היא חוסכת 8 מיליון לעונה הבאה, ויש לה צעיר נפלא שכבר בעונת הרוקי היה בחמישייה של קבוצה בסידרת הגמר! ויש לה אותו לשלוש שנים במשכורת של 22 מיליון (או פחות, תלוי כיצד מיאמי תגמור עם לאורי), ואם לאורי לא חותם במיאמי אחרי העונה הבאה, טורונטו יכולה לחזור-ולשלם להירו לפי טבלת שחקני הרוקיס – דבר שהיא כנראה לא תעשה, אבל תסכם איתו למשהו כגון 10 מיליון (משכורת שהיא בוודאי באיזה 5 מיליון גבוהה ממה שהיה משתכר במיאמי בעונתו השלישית והרביעית, האחרונה בחוזה הרוקי!!!)

5) מיאמי מפסידה את הירו במשכורת שהיתה ללא הטרייד משהו בסביבות 4 מיליון, ומקבלת את לאורי בתשלום של 12 מיליון. אבל יש לה את הסופר-סטאר השווה 30, והוא השחקן שהיא חייבת כדי לנצח את הקליפרס או הלייקרס באליפות. טיילר – טוב ככל שהוא – הוא ילד בן 20. עושה שגיאות ומאבד כדורים והוא לא האדם שיביא לך אליפות. לאורי זה ווינר מוכח. והוא הסופר סטאר שג'ימי באטלר צריך לידו, ובמקום לשלם לסופר-שחקן כמוהו 30 מיליון, היא משלמת 12, ובערך כך זה ימשיך לשלוש השנים הבאות.

6) למיאמי היה 26 מיליון מתחת לסף. תורידו מזה 12, זה משאיר לה 14. בכסף זה היא מחתימה את דראגיץ'. השאר? תלוי איזה שחקן היא בוחרת בדראפט. אם זה דני אבדיה, כל בעיותיה נפטרו. אבל שחקן בקנה מידה של סולומון או מאיירס ליאונרד היא תמצא בדראפט, ואם היא רוצה להשאיר את מאיירס ליאונרד, היא תצטרך לעבור את הסף ב-10 מיליון. לא נורא. מייק אקריסון עושה זאת בכל CRUISE עם אחת מעשרות ה-CRUISE SHIPS שלו.

6) מיאמי תעלה עם דראגיץ', קייל לאורי, ג'ימי באטלר, ג'יי קראודר, ובאם אדובאיו, כשהשחקן הששי שלה הוא דנקן רובינסון שיכול להיכנס במקום 2, 3, ואפילו 4, ויסיים כ'האיש הששי של העונה' ומלך השלשות באול סטאר.

7. אליפות מספר 4 למיאמי היט.

2. האם קוואי לינארד נתן לקליפרס אולטימטום?

לא שמעתי אותו אומר זאת ולא קראתי על כך. אבל שמעתי זאת בתכנית של א. סמית "FIRST TAKE" בה הוא אומר – לפי סמית זה נשמע כאולטימטום – שהקליפרס חייבת להביא פןוינט גארד על רמה אם בעל הקבוצה ומנהליה רוצים אליפות.

סמית' אמר בברור שהוא לא רוצה פוינט גארד במקום פטריק בברלי. אבל הוא אמר שהם חייבים להביא פוינט גארד "שמסוגל לנהל את הקבוצה ולקלוע". ברור לי שהכוונה למישהו שקוראים לו כריס פול, או משהו כזה.

3. לסלטיקס אין בעיה עם "5". "אנחנו מסודרים בסנטר"

"אלא אם כן יש לך סופר-סטאר בסנטר ברמה של AD או יוקיץ', סנטר הוא לא בראש מעייננו" אמר ברנדון ביילי, עוזר מאמן הסלטיקס ל-בוסטון גלוב. "דניאל ת'ייס וקנטר הם כל מה שאנחנו צריכים בסוג המשחק שלנו. ולפעמים בבועה ניסינו להתאמן עם גורדון הייוארד כקובו 4/5 וזה עבד מצויין".

4. האם ראז'ון רונדו עשה מספיק הפעם להטות את ההמאזניים לעבר 'היכל התרבות'?

אני שואל. התשובות שלכם.

5. תמונות NBA

פעם ה-NBA היה משחק של גברים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
185 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
19/10/2020 6:25:10

מצטער, מנחם. זה טרייד לא אפשרי. קבוצה לא יכולה "להתחייב" לשלם לשחקן שלא משחק בשורותיה כחלק מטרייד.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:00:42
Reply to  מנחם לס

אין כזה דבר ב-NBA.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:11:16
Reply to  מנחם לס

לא מכנים. כי אין.
הדבר הכי קרוב זה באיאאוט.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:27:05
Reply to  מנחם לס

מה שעשו עם כרמלו היה שתי עסקאות נפרדות. הבאי אאוט היה עסק של ההוקס מולו והחתימה של הברוקטס איתו הייתה הרבה אחרי.
בכל מקרה אתה לא יכול לעשות את זה כאן הצורה שתשתלם לשני הצדדים. אם יש טרייד הקבוצה שמקבלת את השחקן היא שמשלמת לו. אתה לא יכול להתנות את זה במה שמשלמים לשחקן אחר.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:27:27
Reply to  מנחם לס

בקיצור זה לא מציאותי מנחם.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/10/2020 17:20:23
Reply to  מנחם לס

כשקבוצה עושה בייאוט הסכום שהיא מתחייבת לשלם נספר במסגרת השכר ולכן לא נוצר המצב שמנחם קיווה לו. אפשר לחלק את השכר הזה על מספר שנים קדימה, תלוי במצב החוזה (מסובך משהו). דוגמא לפני עונת 2019/2020 שון ליוינגסטון פרש מג"ס וסכום הבייאוט שסוכם עליו נפרש לשלוש שנים קדימה ונחשב במסגרת השכר של ג"ס.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 17:41:07
Reply to  מנחם לס

מה שהוא התכוון זה במקרה ומיאמי היו מחתימים את לאורי על 1 מיליון אחרי הבאייאאוט אז בערך חצי מזה היה יורד מתקרת השכר של הראפטורס (מה שנקרא סט-אוף).
אבל זה לא מאפשר בשום מצב את מה שהוא רוצה ולא הגיוני לשתי הקבוצות (ובטח שלא מאפשר לעשות התחיבויות לגבי השכר של הירו).

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:09:41
Reply to  מנחם לס

לא.

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 6:36:25

מה שכן אפשרי זה טרייד של אוליניק + הירו + איגודאלה עבור לאורי (תוך ניחוש הגיוני שאוליניק מממש את אופציית השחקן שלו).
.
אני אוהד גדול של לאורי,
השאלה היא האם מיאמי באמת מוכנים לוותר על הירו תמורת שנה אחרונה בחוזה של גארד בגובה 1.83 שכאשר העונה הבאה תתחיל, יחגוג 35.
אני מנחש שלא, ולא בגלל שלאורי שלא שחקן טוב. בגלל שהיסטורית, הנפילה ביכולת של גארדים נמוכים היא דראסטית כאשר הם מתקרבים לרף 1,000 משחקי הליגה.
המשמעות היא עונה אחת של לאורי, תמורת קריירה מלאה של הירו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. טרייד לא טוב להיט
2. מיאמי היה גימיק חולף. אם הם לא יחתימומאיזה תותח כמו ביל או יאניס או משהו בסגנון הם לא יראו גמר הרבה שנים
3. בוסטון צודקים אם אמביד דיוויס יוקיץ ועבורם ספציפית טאונס לא ברשימה אין להם צורך בשום סנטר. כל היתר פחים באותה רמה ובוודאי לא ההבדל באליפות.
4. בוסטון לדעתי תעשה את קפיצת המדרגה עם מה שיש ושנה הבאה תיקחף את המזרח בסגלים הנוכחיים אם ישארו ללא שינוי מהותי. לדעתי סלטיקס ונטס הן הפייבוריטיות במזרח.
5. ברדלי ביל זה שחקן שובר שיוויון במזרח ותלוי לאיפה יגיע.
6. איי סמית סתם ממציא דברים שהוא חושב ואומר ששחקנים אמרו לו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 8:38:31

לגמרי מסכים עם 3 שלך.
אם אי אפשר להביא את טאונס או יאניס שישארו עם מה שיש ואולי ימצאו משהו בדראפט. הטיימלורד של אברי לא שווה את המאמץ.

Avri
Avri
19/10/2020 13:00:57

הטיים לורד כבר הראה שהוא שחקן לגיטימי בליגה. עונה הבאה הוא מתפוצץ עם 9 נקודות ו7 ריבאונדים למשחק, מרק מיי וורדס!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 13:25:17
Reply to  Avri

לדעתי יהיה חלק מתרייד אבל אזכור את הנבואה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מה הפירוש לגיטימי? כולם לגיטימים. גם דראגן בנדר יכול להיות.לגיטימי בסיטואציה מסויימת. זה לא שחקן רציני חביבי.

Avri
Avri
19/10/2020 15:50:05

סיימון ידידי, קודם כל, כשאני מדבר על ההתפוצצות של הטיים לורד אז אני חצי צוחק. ברור לכולם שהוא לא הולך להיות כוכב בליגה הזאת. אבל, בנימה יותר רצינית, אין ספק שהוא יכול להיות סנטר מחליף לגיטימי, לתת דקות טובות ויעילות לקבוצה כמו בוסטון שבהנתן התקציב שלה, ובהנתן שוק הסנטרים הפנויים, תצטרך להמשיך להעמיד סוללת חוטבי עצים בעמדה הזאת. השנה זה די הצליח, ולטיים לורד יהיה תפקיד יותר משמעותי בשנה הבאה (אם ישאר בריא).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הבנתי זה אני מקבל. אגב באירופה כל סנטר טוב ממנו לא עדיף לכם לקחת משם?

Avri
Avri
19/10/2020 17:06:06
Reply to  Avri

אירופה? כל טייריק בלאק או זיזיץ' הוא כוכב כאן. הגזמת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 8:39:39

4 שלך מאד תלוי במה נקבל מדוראנט-קיירי?….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מניח שדוראנט חוזר לכושרו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 13:26:52

ואיך תעצור גם את דוראנט וגם את קיירי?
קיצר, יהיה קשה ואני חושב שיעשו לואד מנג'מנט על השניים האלה עד לפליאוף.

Dor
Dor
19/10/2020 10:31:51

שמעון, בוסטון חייבים גבוה הגנתי. תייס נמוך מדי ולא סתם אמביד קלע עליהם 30 כל משחק ואם היה לו כושר וביצים הוא היה מסיים עם 50 ממוצע. הם חייבים מישהו סטייל ביינס או גאסול (מעשהו כמו נורקיץ בכלל היה הופך אותם לקונטנדרים), עם מאסה וסנטימטרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 10:44:13
Reply to  Dor

כן, נורקיץ באמת יותר מסיבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

שכחתי את נורק ועדיין דיוויס עשה מטלית. הקטע שעל נורק הם יצטרכו לתת את בראון כנראה, לא טרייד שהייתי עושה בשום מצב.
אל תגידו לי היוורד כי איש לא יביא את נורק עליו

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 12:12:15

היוורד ובחירות 14 ו-30 על נורקיץ' ואריזה.
https://tradenba.com/trades/MQVgRUsUs

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פחחחחחחח זה יפה דאתה דוחף את היוורד לכל מקום ובכלל בוסטון דוחפים אותו לכל מרום וחושבים שיקבלו כוכב 😂😂😂

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 15:35:49

אתה אמרת היוורד אז ניסיתי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 21:05:32

חיים
אני קורא דיי הרבה באתרים שלהסלטיקס שהיווארד חביב מאד על איינג' שלא חושב בכלל להתריד אותו למרות כל השמועות וההצעות. מקוו שיש דיבורים על המשך הדרך בבוסטון עם חוזה ארוך טווח ובמחיר מוזל אחרי שכבר קיבל את הברינקס, אבל נחייה ונראה.

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 21:10:05

ביקשו טרייד של היוורד על נורקיץ', אז ניסיתי להציע.
אני מסכים שאם הוא מאריך חוזה לטווח ארוך במחיר נמוך אין טעם להטריד אותו.

Avri
Avri
19/10/2020 13:02:22

שאלה גם של התאמה לשיטת משחק. נורק ממש לא מתאים לבוסטון, זה לא יקרה.

Dor
Dor
19/10/2020 13:56:21

דייוויס יעשה מטלית מרוב הגבוהים בליגה. העניין הוא שצריך גבוה עם אוריינטציה הגנתית כי לסלטיקס לא היתה כמעט בכלל נוכחות ליד הטבעת. ההתקפה של נורק זה בונוס אבל התכוונתי בעיקר לגאסול/ביינס וכאלה. אולי שיחזירו את בוגוט מסידני..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Dor

סטיבן אדאמס?

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 6:43:23

אחרון –
במהות, הרעיון של לנצל את החוזים של איגודאלה + אוליניק (מאפשרים יחדיו לקלוט חוזה גדול בחזרה) + הפוטנציאל של הירו בשביל לקבל סופרסטאר הוא בהחלט רעיון טוב.
אולדיפו מהפייסרס הוא דוגמה לשחקן שאפשר להביא בטרייד כזה. זה הימור בגלל ההיסטוריה הבריאותית שלו, אבל הפוטנציאל של באטלר + אולדיפו יחדיו בהגנה, הוא אדיר. מה גם, שנוכחות של שחקן שכזה מאפשרת להיט לשחק 48 דקות במשחק עם בולדוג על הפרקט.
.
אני בטוח שלריילי יש רעיונות טובים יותר…
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הייתי נוגע באולדיפו אם אני מיאמי.
מה כן הייתי עושה? מפעיל את גימי במועדונים עם אמביד שינסה לגייס אותו ויבקש טרייד מפילי. משהו בסגנון הנאום שברוני נתן לגרופי.
אבל קודם מחכה לתשובה מיאניס😎

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 6:55:22

אני משוכנע שבאטלר ילך לכל משימת גיוס שריילי יישלח אותו…

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:00:13

למה לך?
הירו על חוזה רוקי ואתה חוסם לך את ההאופציות ליאניס והשאר בקיץ הבא.
כל העברה של הירו לשחקן שהוא לא בטופ 10 תהיה טעות.

asaf
19/10/2020 7:26:58

צודק לגמרי עידו.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:29:08

בעצם לא חוסם כלום כי לאורי מסיים את החוזה.
אבל עדיין לא הייתי מוותר על הירו עבור שחקן שאינו בטופ.

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 7:45:34

נראה לי שלא הובנתי כראוי.
.
בהאתי את אולדיפו כדוגמה לשחקן עם חוזה גבוה אשר הוא וקבוצתו נמצאים בסיטואציה בה אפשרי להביא אותו בטרייד.
כדאי? לא כדאי?
אני מסריח כ-GM. ריילי, להבדיל, דווקא מוצלח…
.
הפואנטה שלי היא שמיאמי אכן נמצאים בהמקום בו הם יכולים לבצע טרייד על כוכב כזה או אחר. יש את החוזים, יש את ה-"ממתק".

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2020 8:48:46

טכנית ריילי לא הGM (טכנית)

דדי
דדי
19/10/2020 7:19:51

אוי מנחם אתה חמוד….חחחחחחח.
.
אז כמובן שה״הברקה״ היא לא אפשרית ולא חוקית.
.
וכשאתה מכוון ליאניס בקיץ הבא, אני לא רואה שום סיבה אפילו לשקול להטריד שחקנים שהם גם צעירים, גם זולים, וגם צלפים שזו ההתאמה האידיאלית להשלים את יאניס.
.
1. להציע לדראגיץ חוזה מנופח לעונה אחת (אולי עם אופציית קבוצה לעונה שנייה), לפחות 20 מיליון.
2. להציע לקראודר משהו דומה על 10.
3. להחתים שחקן על חוזה 1+1 עם ה mle (כ 9.5 מיליון שנה ראשונה)
4. להחתים שחקן על חוזה 1+1 עם ה ble (כ 3.6 מיליון שנה ראשונה)
5. לבחור טוב בדראפט…
.
זה הכל.

דדי
דדי
19/10/2020 7:28:00
Reply to  דדי

אני יודע שאולדיפו מאד רוצה לשחק במיאמי, ואם הוא יעשה מספיק שרירים, יש לזה פוטנציאל להפחיד קבוצות אחרות כי הוא מסיים חוזה, אז האופציה השנייה שאני רואה היא לתת לדראגיץ׳ ללכת, ואז להציע לאינדיאנה טרייד של בחירה 20 + בחירה לא מוגנת ב 2025 תמורת אולדיפו.
נשמע מצחיק, לא נראה לי מאד סביר, אבל יש סיכוי שההצעות שאינדיאנה יקבלו יהיו ממש נמוכות, וחיסכון של כל כך הרבה כסף זה משהו שתמיד מדבר לפייסרס (הסיבה העיקרית שהם מחפשים להטריד אותו זה כי לא רוצים להתחרות בהצעות שיהיו לו בקיץ הבא). תוסיף 5.6 מיליון במזומן, ומי יודע…

דדי
דדי
19/10/2020 7:36:26
Reply to  מנחם לס

עדיין חמוד אבל במגמת ירידה.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:36:32
Reply to  מנחם לס

מנחם שוב:
אין כאן שום קשר לבאיאאוט. זה לא ריאלי לשתי הקבוצות ובטח שאי אפשר להתנות אותו בטרייד של שחקן אחר
אתה מדבר שטויות.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:40:18
Reply to  מנחם לס

טוב בסדר מנחם, אתה גאון בלי להכיר שורה מהcba.
אם אתה אומר שאפשר אז בטוח אפשר.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:39:11
Reply to  מנחם לס

לא מנחם היא לא חוקית.

asaf
19/10/2020 7:28:38

להידיוטים כמוני… איפה אפשר למצוא הסבר פשוט יחסית על כללי השכר בליגה??? (mle, ble וכו'…)

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 7:30:07
Reply to  asaf

תגדיר יחסית פשוט…

עידו גילרי
Admin
asaf
19/10/2020 9:50:34

תודה עידו. נראה לי עונה על ההגדרה בשבילי.

דדי
דדי
19/10/2020 7:33:03
Reply to  asaf

הלינק שעידו נתן לך הוא מצויין, אבל אני חושב שבגדול תוכל למצוא הסברים יותר פשוטים (לטובה ולרעה לפעמים) אם תשאל שאלה בגוגל לגבי כל מושג (תקפיד גם לכתוב nba).

דדי
דדי
19/10/2020 7:53:52

אוי יש לי טרייד פשוט מעולה.
.
דאלאס צריכים לעבוד על פינוי החוזים של פאוול ורייט עבור חוזים מסתיימים, ולדעתי יש לי פיתרון מצויין לרייט –
.
החוזה של רייט (9.5 מיליון העונה, 9 מיליון בעונה הבאה)
+
בחירה 31
+
3 מיליון במזומן
.
תמורת טוני סנל מדטרויט (12 מיליון לעונה הבאה).
.
win/win לכולם.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/10/2020 17:33:06
Reply to  דדי

מה המוטיבציה של דטרוייט? הם רוצים בחירות, הרבה בחירות. אתה מציע דרדלה במקום 31.
.
דטרוייט במצב מענין. הם יהיו מוכנים לקנות חוזים רעילים מכולם תמורת בחירות עתידיות. השחקן היחיד שווה להם להחתים זה כריסטיאן ווד

דדי
דדי
19/10/2020 18:58:15

31 היא בחירה שווה בימים אלה, אני מעריך אותה בלפחות 4 מיליון $ לפי עסקאות דומות אם לא יותר, ואם המוטיבציה של דטרויט היא להשיג בחירות מקבוצות אחרות – הטרייד הזה מפנה לה יותר מ 2.5 מיליון נוספים מתחת לתקרה כדי לעשות את זה.
לגמרי שווה להם.

שייקה
שייקה
19/10/2020 19:03:32

הדראפט הזה מלא בלא מעט פוטנציאל לרול פליירז טובים ולכן גם בחירות מאוחרות יכולות להיות לא רעות.
הבעיה העיקרית היא שדילון רייט אחרי שנה לא טובה. אבל לא זוכר כמה זמן נשאר לו בחוזה

דדי
דדי
19/10/2020 19:19:09
Reply to  שייקה

כתבתי כמה נשאר לו – עוד עונה, ובחירה 31 (ואפילו קצת למטה מזה), היא בחירה בטווח שקבוצות מאד אוהבות, לרוב אפילו יותר מבחירות בסוף הסיבוב הראשון, כי אתה מדבר על אותה קבוצת כשרונות באופן כללי, אבל מקבל שחקן שהשכר שלו לא מובטח בכלל לעומת התחייבות לשנתיים לפחות לבחירת סיבוב ראשון.

שייקה
שייקה
19/10/2020 21:17:12
Reply to  שייקה

לגמרי לגבי 31 ולגבי רייט, הוא שחקן שככל שהציפיות יורדות, הוא משחק טוב יותר.. דווקא יכול לראות אותו מפתיע בדטרויט חסרת העתיד.

שייקה
שייקה
19/10/2020 18:51:11
Reply to  דדי

אהבתי מאוד.

למרות שאני צופה ירידה משמעותית בהגנה של סנל אבל היי, ליד לוקה הוא צריך רק להתאמן מהפרימטר.

כמה שנים יש לפאוול בחוזה, והאם אתה בטוח שהוא יחזור ממש רע מהפציעה? לזכרוני הוא התאים לא רע בתור רים רנינג סנטר שחוסם ומתגלגל יפה לסל ליד לוקה.

דדי
דדי
19/10/2020 19:12:50
Reply to  שייקה

לא משנה כמה סנל ירד, הוא לא יהיה פחות טוב מרייט…
אבל זה יותר טרייד של חוזים מאשר של שחקנים. הפוקוס של דאלאס צריך להיות לקיץ הבא.
פאוול יותר בעייתי, יש לו עוד 3 שנים בחוזה והוא שחקן שבנוי על יכולת אתלטית מצד אחד אבל חוזר מפציעה לא פשוטה מצד שני.
.
בעיקרון לא חייבים להיפטר גם מפאוול בשביל להציע חוזה מקסימום באוף סיזן הבא (בהנחה שלא קורה איזה אסון כלכלי בליגה), אבל אם יצליחו, אולי יוכלו להשאיר את הרדוואי ליד שחקן המקסימום שיחתימו – מה שאולי יהיה יותר חשוב מפאוול כשמצב הפציעה שלו לא ברור עדיין.
אבל אם הוא בריא אז זו פחות בעיה והוא שיחק טוב עם לוקה.
.
בכל אופן, אם ירצו לנקות גם אותו, לדעתי יש סיכוי שאטלנטה יקבלו אותו עם הבחירה ה 18 תמורת דדמון, אבל לא בטוח בזה כמו בעניין רייט, וכאמור זה אולי גם לא הכרחי.

אשך טמיר המקורי
19/10/2020 8:00:53

אסור לוותר על שחקן כמו הירו בעד שום הון שבעולם

shadow
shadow
19/10/2020 9:09:13

מנחם אם נשים לרגע בצד את העובדה שאין אפשרות לבצע בכלל עיסקה כזו זה פשוט טרייד גרוע בשביל מיאמי.
למה שהיא תרצה את לאורי? הוא אולסטאר אבל ממש לא סופרסטאר וגם בתור אולסטאר הוא סבבה ולא מעבר.
והכי גרוע לוותר אל הרוקי המעולה שלך בשביל שחקן בסוף קריירה?!

אשך טמיר המקורי
19/10/2020 9:41:30
Reply to  shadow

1+

Alex Rabino
19/10/2020 9:46:08

לפני שמדברים על טריידים צריך להסתכל שוב על לוח המשכורות.
יש אי צדק משווע ששחקנים כמו סולומון היל ומאיירס ליאונרד שלא תורמים כמעט כלום מקבלים מעל 10 מיליון דולר לעונה בעוד שהעתיד של הקבוצה רובינסון, הירו ונאן מקבלים 3 מיליון ואפילו הרבה פחות לעונה. אני הייתי משאיר את כול השלושה כי הם העתיד של הקבוצה. לעומת זאת הייתי נפטר מאיגוודלה והשניים שנזכרו מעלה היל וליאונרד.
לבסוף משהו לגבי הבעלים של מיאמי. קודם כול קוראים לו מיקי אריסון (אחיה של שרי אריסון) ולא כפי שנכתב מעלה. עסקי הקרוזים של קרניבל על הפנים עכשיו והאוניות לא מפליגות. הוא מפסיד מליארדים כול חודש ולאחרונה כבר מכר כמה אוניות. אז אל תהיה כול כך בטוח שיש לו כסף פנוי לשפוך על מיאמי היט.

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 9:53:42
Reply to  Alex Rabino

לשניהם נגמר החוזה – גם לנארד וגם היל, וככל הנראה החוזה הבא של כל אחד מהם יהיה קטן יותר, לא משנה אם במיאמי או מקום אחר.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 9:57:20
Reply to  Alex Rabino

זה הכל עניין של וותק אלכס. כשחוזי הרוקי שלהם יגמרו הם ירוויחו בהתאם.
מה גם שאתה יכול להפסיק לדאוג בנוגע להיל ולנארד – שני החוזים שלהם ירדו מהמצבה ברגע שמשחק 6 נגמר.

Smiley
Editor
19/10/2020 9:52:14

מיאמי מתכוננת לקיץ 2021 בו רוב החוזים שלה מסתיימים והיא מכוונת ליאניס.
הירו על חוזה רוקי הוא נכס משמעותי ביותר, בטח לא עבור לאורי, שהוא בן 35 ונכון להיום הירו עדיף להם משמעותית (על אחת וכמה כאשר דראגיץ' בריא וחותם לשנה אחת).
.
גם במידה ולאורי מגיע, הוא לא גיים-צ'נג'ר עבורם שיקח אותם לאליפות (בטח לא בויתור על הירו, שהוא קלעי טוב יותר).
.
יאניס, בראדלי ביל, אולדיפו (בהנחה בריא) הם כולם מטרות יור הגיוניות מאשר רכז נמוך בן 35.

Smiley
Editor
20/10/2020 0:29:10
Reply to  מנחם לס

🤦‍♂️
מנחם, אתה קורא את מ שאתה כותב או מה שכתבו לך פה?
חבל שאין אימוגי של שופל, כי אתה מתחפר במחשבה הלא נכונה שלך.
.
מתי לאורי היה mvp?
זה היה לנארד בפיינלס.
.
מיאמי לא במצב של אול-אין (להבדיל מהקליפרס שהיו שמחים לאיזה לאורי כזה).
למה להם לוותר על אחד משחקני העתיד שלהם, שכבר עכשיו הוכיח שהוא מסוגל לשחק ברמות הגבוהות של הפלייאוף, על חוזה רוקי נמוך? וכל זה עבור רכז שלא ממש פותר את מה שהם צריכים?
הם ישמחו לקבל תמורת הירו איזה בראדלי ביל, יאניס או אפילו אולדיפו בריא.
למה שהראפטורס יעשו ללאורי בייאאוט? הוא בשנה האחרונה בחוזה

MacLeod 1
MacLeod 1
19/10/2020 9:54:05

מסכים, הירו שחקן על עם תיקרה בלתי צפוייה.
הסיכוי היחידי שלהם לאליפות זה יאניס שנה הבאה או טרייד משולש איכשהו השנה שזה לא סביר כל כך.
רונדו שייך להיכל לפי דעתי, לא רואה למה לא ייכנס.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
19/10/2020 10:10:21

ראזון רונדו כבר קיבע את מעמדו בהיכל התהילה.
עם האליפות הגדולה עם הלייקרס רונדו ממשיך לחלוף על פני רכזים אחרים, ולהתקדם ברשימת הרכזים הגדולים של כל הזמנים.
ראזון רונדו > גייסון קיד > קייל לאורי > כריס פול

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 10:16:15

לא מודדים רק לפי כמות אליפויות וגמרים. קיד ופול היו כמעט MVP בשיאם, וגם לאורי היה השחקן הכי טוב של קבוצת פלייאוף. רק רונדו לא היה קרוב ולקח 2 אליפויות כשחקן רביעי-חמישי בחשיבותו

etayle
etayle
19/10/2020 10:41:30

LOL
דה פרו זה אתה?

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 10:46:59
Reply to  etayle

לא. זה שיבוט ווסטברוקי.

אור
אור
19/10/2020 11:02:18

🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 13:29:04

מאד מסכים עם הדירוג שלך.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 13:43:10

🤦

Avri
Avri
19/10/2020 14:12:43

אם רונדו נכנס להיכל זה רק על השנים שלו בבוסטון – השנים היחידות בהן מישהו ספר אותו ככוכב בליגה. מאז הוא יותר על תקן הורי, ברוס בואן, דרק פישר, ללא ספק תרם המון להישגים אבל ממש לא שחקן של היכל תהילה. על שנותיו בבוסטון לא הייתי מכניס אותו כי הפיק היה קצר מידי וגם שם הוא תמיד היה מספר 3-4 בחשיבותו.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/10/2020 18:08:17
Reply to  Avri

+1
.
אני לא חושב שרונדו עובר את המשוכה. אפילו על איגואדלה אין תמימות דעים (סביר שיכנס) והוא שחקן שהופיע בששה גמרים ברציפות והיה שותף חשוב לזכיה בשלש אליפויות פלוס הופעה משמעותית בנבחרת

רביד אראל
רביד אראל
19/10/2020 20:21:45
Reply to  Avri

מאמין שרונדו ייכנס, היו לו עוד שנה או שנתיים טובות מאוד בבוסטון אחרי השלישייה נפרדה (אלן הלך) וגם אחרי הטרייד של פירס וגארנט היה מצוין.
אולי היה נשאר אצלנו כל הקריירה אם לא היינו הולכים לריבילד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/10/2020 21:10:36

+100

Movazana
Movazana
20/10/2020 0:53:46

אהההה. לא.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/10/2020 10:35:04

אחלה מעורב, תודה רבה.
מסכים עם חיים שרונדו גבולי, בעיקר בגלל התפקיד ששימש ברוב האליפויות. אני אישית עדיין מוקיר לו תודה על השנים בסלטיקס…

Dor
Dor
19/10/2020 10:36:22

תודה מנחם. בקשר למעורב של אתמול ולעיסוק במורי-בול ובאנליטיקה, נתקלתי בסטט׳ שמראה מאיפה בעיקר כל קבוצה זורקת הכי הרבה מהזריקות שלה. המגמה די ברורה של רוב הקבוצות זה זריקות מתוך הצבע או שלשות, תלוי קצת בסגל
https://twitter.com/owenlhjphillips/status/1317111245741359106?s=24

Dor
Dor
19/10/2020 10:39:53
Reply to  Dor

מדובר בסטט׳ של 25 זריקות אז אין מובהקות אבללפני כמה שנים השלשה אפילו לא היתה מופיעה בסטט׳ כזה

etayle
etayle
19/10/2020 10:45:25
Reply to  Dor

נראה לי זה 25 הזריקות הכי שכיחות, וזה כן מלמד על מגמה.
מה שמעניין זה שאפשר לראות בלטות שם, של וויציביץ' מחצי מרחק שם.
בסוף יוסטון לא שונים כל כך מכולם. יהיה מעניין לראות את ברוקלין שנה הבאה, בעיקר כי שני הכוכבים שלה שחקני מיד ריינג' יוצאים מגדר הרגיל. (דוראנט בקטע היסטורי)

Dor
Dor
19/10/2020 11:55:42
Reply to  Dor

טעות שלי. זה המסמך הישן. 🤦🏻‍♂️

Dor
Dor
19/10/2020 11:58:37
Reply to  Dor

בעצם זו ההשוואה 😅

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/10/2020 12:00:14

מנחם שכחת גם לציין שדאנקן רובינסון בסוף מציל את הנסיכה מידיו של הנבל ומביא שלום עולמי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/10/2020 12:10:17

מיאמי לא יכולה להרשות לעצמה טרייד\החתימה מאסיביים של שחקן שהוא לא גבוה.
כל טרייד כזה פשוט יחסל להם שנים קדימה.
מיאמי צריכה לנסות להביא את סימונס או אמביד בטרייד כלשהו והם יביאו לה גודל ומאסה שחסרים מאוד.
.
יאניס כן יכול לפתור למיאמי את בעיית הגודל והרכות בהגנה, אבל הוא יוצר להם בעיות קליעה בהרבה מאוד הרכבים, בעיקר כאלה שהירו ורובינסון לא משחקים ביחד (ושניהם, ביחד עם נאן, השומרים הכי חלשים בקבוצה).
לכן עדיף למיאמי ללכת על שחקן יותר שלם שלא יחשוף אותה לבעיות אחרות.

אור
אור
19/10/2020 13:24:30

עד שמיאמי הצליחו לנצח פעמיים גם את זה לקחת להם..
.
אם היה אפשר לעשות השתתפות במשכורות העניינים היו הרבה יותר מסובכים (ומעניינים)

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:38:08
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה מביך את עצמך.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:41:07
Reply to  מנחם לס

הסברתי לך.
מה שאתה מציע אסור.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:41:43
Reply to  מנחם לס

מה יהיה הוכחה מבחינתך?

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 18:42:31
Reply to  מנחם לס

ואני בורח מהסברים אחרי שהשקעתי את כל הבוקר בלהסביר לך…
עזוב אתה יודע מה – אתה גאון.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 19:07:18

אין צורך. אני מכיר את ההתלהמות הרגילה שלך.

רועי ויינברג
Admin
19/10/2020 13:49:59

מעטים מאוד השחקנים שמיאמי צריכה להעביר את הירו בשבילם. רכז פציע בן 34 הוא לא אחד מהם. שנה הבאה הם לא יקחו אליפות, פשוט run it back לעוד עונה ויתנו לבאם והירו להמשיך להתפתח. ב-2021 יגיע סופרסטאר.

Avri
Avri
19/10/2020 14:26:48

פציע? דווקא שיחק די הרבה בשלושת העונות האחרונות. אם ראית אותו בבועה אז אתה גם יודע שכוחו עדיין במותניו, ואשכיו עדיין גדולים כמו אשכי שור מצוי. ומי בדיוק מבטיח לך שיבוא סופר-סטאר? זה באמת כל כך קל לעשות? וגם מי מבטיח לך שהתקרה של הירו זה לא משהו שכבר ראינו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מיאמי עם לאורי לא יכולים לקחת שום אליפות. הייתי נותן עליו את איגי בלבד 😂😂

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 15:38:22

איגי, אוליניק כמשלים שכר ובחירת סיבוב ראשון הראשונה שזמינה על לאורי הולך?

Avri
Avri
19/10/2020 16:02:05

לא נראה לי שטורונטו לוקחים כזה דבר. הם רוצים להיות קבוצה תחרותית.

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:34:59
Reply to  Avri

אני מסכים, אבל תמיד יכולים לגלות שזה כבר לא עובד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה חתמתי בתור ההיט

Avri
Avri
19/10/2020 15:51:13

בוא נעשה לך את זה יותר ברור. אם אתה טורונטו, אתה נותן את לאורי בשביל איגי בלבד?

רועי ויינברג
Admin
19/10/2020 16:46:17
Reply to  Avri

היה אדיר בבועה, אבל שיחק 65 מ-82 משחקים בעונה הסדירה הקודמת ו-58 מ-72 בנוכחית. יכול להיות שזאת הייתה שירת הברבור שלו ושהוא ימשיך להפצע, יכול להיות גם שהפלייאוף של הירו היה חד פעמי. אבל אני לא רוצה לעשות All-In על השנה הבאה בתור מיאמי, אין לחץ

שחר אלוני
19/10/2020 13:50:28

מיאמי הפיקו מעצמם 120% מהסגל , יהיה להם קשה לשחזר את זה. הם צריכים לבנות בסבלנות על הצעירים, להפיק עוד עונה טובה מבאטלר ודראגיץ' ולראות מה אפשר לעשות בקיץ הבא אחרי עוד פלייאוף נחמד שיתן נסיון לצעירים (סיבוב שני אולי שלישי)

M-AIR-J
M-AIR-J
19/10/2020 14:20:07

לאזן את הדעות הפוליטיות באתר
https://www.israelhayom.co.il/opinion/806247

Avri
Avri
19/10/2020 14:22:43
Reply to  M-AIR-J

איזנת.

Avri
Avri
19/10/2020 14:21:49

מנחם, להבדיל מכולם כאן אני לגמרי משוכנע שאתה צודק.

החישוב קל ופשוט בהרבה ממה שעושים ממנו – צריך רק לשאול לאיזה קבוצה יש סיכוי טוב יותר לקחת אליפות?
:
קבוצה א. מיאמי של השנה, מינוס הירו, ופלוס לאורי,
או
קבוצה ב. מיאמי עתידית כלשהי, שאולי הירו יהפוך בה לשחקן מוביל, ואולי ג'ימי (בן 31) יצליח לשמור על הפיק שלו כשזה גם יקרה, ואולי יאניס יחתום שם (ספקולציה לחלוטין) בעתיד.

אני קונה את קבוצה א', קל. כמה לב, כמה כשרון וכמה נסיון יש בקבוצה כזו.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 14:23:41
Reply to  Avri

אבל אתה מבין שאלו לא האופציות שעומדות אחת מול השניה?

M-AIR-J
M-AIR-J
19/10/2020 14:25:48

הוצאת לי את המילים מהפה

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 14:32:29

ברמה מסויימת,
זו השאלה.
.
אם בוחרים לדייק –
.
לשנה הבאה, מה עדיף:
לאורי + 2 שחקנים וותיקים על חוזה מינימום.
הירו + אוליניק + איגודאלה.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 14:34:14

לא ממש. אתה לוקח כאן את דרגיץ' כמובן מאליו וגם את קראודר.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 14:36:35

למרות שלפחות את דראגיץ' אני רואה נשאר בקלות בקונסטלציה כזו על חוזה חד שנתי

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 14:53:11

הדבר היחיד שאני לוקח כמובן מעליו בתגובה שלי, זה שאוליניק מממש את אופציית השחקן שלו. כל השאר, לצורכי טרייד, לא באמת רלוונטיים.
אם כבר, טרייד שכזה מצביע לוותיקים של הקבוצה שהיא הולכת ALL IN על אליפות, והפוכת את מיאמי ליעד אטרקטיבי למי שמחפשים אליפות בסוף קריירה.

גיא הירוק
Admin
19/10/2020 20:45:18
Reply to  מנחם לס

מנחם, אני לא רוצה לרדת לפסים אישיים. היגיון, ניסיון, או חוש, כלל לא קשורים לעניין.
מה שכן קשור אלו הכללים כפי שהם מופיעים ב-CBA, והמצב הפיננסי של הקבוצות.
.
אז בפשטות –
לא.
"טרייד" כפי שכתבת אותו (גם אם אתה מחליף לו את השם ל"ביי אאוט") הוא בלתי אפשרי.
.
מה לעשות, אלו הכללים והמגבלות סביבן מתנהלות הקבוצות.
.
וזה מבלי להיכנס לשאלה האם טרייד שכזה בכלל כדאי למיאמי.
.
רוצה להבין למה לא?
בבקשה (וזו רק רשימה חלקית):
.
*אף אחד לא מבטיח לשחקן שחוזהו נקנה בביי אאוט שהוא עובר ווייברס (48 שעות בהן כל קבוצה עם מקום מתחת לתקרת השכר יכולה לקנות את החוזה)
*אין דרך לגרום לשחקן חופשי לחתום בקבוצה כלשהי. נגיד ולחצו ידיים, לאורי וטורונטו. ואז הוא מקבל הצעה עדיפה מזו שמיאמי וטורנטו מוכנות לשלם לו, או שהוא פשוט מחליט ללכת למקום אחר. אין דרך לגרום לו לחתום במקום בו הוא לא רוצה לשחק.
*מיאמי במצב כזה צריכה מקום מתחת לתקרת השכר בשביל לקלוט את לאורי כשחקן חופשי. אבל אתה כתבת שהם שומרים על קרואדר, דרג'יץ', ולאנרד (או לפחות על זכויות הבירד שלהם). הקאפ-הולדס של ה-3 מחסלים את כל המקום של מיאמי מתחת לתקרת השכר.
.
זה על רגל אחת, מבלי להיכנס לפרטים של המשמעויות של כמות הכסף המת בעסקה שכזו, או לבעיות אחרות שנוצרות.
.
או במילים אחרות –
ניסיון, חוש, והיגיון, כבודם במקומם מונח.
הם לא משנים את הכללים והעובדות שבשטח.

Avri
Avri
19/10/2020 14:47:37

גיא כתב למעלה שזה כן אפשרי (אם זורקים פנימה כל מיני אוליניקים ואיגואדלאים למיניהם). נראה מהתגובה שלך למטה (על דראגיץ') שאתה מסכים שזה לא כזה מופרך.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 14:51:55
Reply to  Avri

זה לא הירו מול לאורי.
ברור שזה אפשרי אם מוסיפים עוד שחקנים.

Avri
Avri
19/10/2020 15:53:47

טוב נו, אל תהיה לי פדנט, לא ברמה הזאת.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 16:02:12
Reply to  Avri

אז בוא נחליף את כל מי שהוא לא באטלר ואדאביו ונחשוב שזו עדיין אותה קבוצה.
עזוב זה באמת רעיון גרוע גם ככה.
בדיוק כמו שאתה מטיל ספק בעתיד של הירו אפשר להטיל הרבה יותר ספק באליפות על בסיס 'ביצי השור של לאורי'
אין שום מנג'ר בליגה שעושה טרייד כזה.

Avri
Avri
19/10/2020 16:19:45
Reply to  Avri

נו באמת, משלימי שכר, גופות ונספחים אחרים עוברים בכל טרייד, וגם אתה הסכמת שזה לא כזה מופרך. לגבי הטרייד עצמו, נסכים שלא להסכים. קצת נסחפת/ם עם הערכת השווי של טיילר הירו, ומי שראה את טורונטו בבועה לא יכול שלא להעריך את קייל לאורי, גם בגילו המתקדם. יש גם את חלון ההזדמנויות של מיאמי (באטלר בן 31, דראגיץ' 34, כן, גם ריילי בן 75 וספק אם יפספס הזדמנות של כאן ועכשיו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אני חוזר ואומר מיאמי עם לאורי לא מועמדים לכלום

The Pro
The Pro
19/10/2020 14:46:00

מנחם, שיחפשו ביורוליג.
אילו שחקנים ירצו לשחק בפרנצ'יז הזה.
כוכבי NBA לא נופלים מהשמיים וגם אין במיאמי את לברון ג'יימס
מי ירצה לשחק ליד שחקן בעייתי ואגואיסטי כמו באטלר.

כפי שאמרתי לפני הגמר זו תהיה הפעם האחרונה שההיט יגיעו למעמד הזה.
במידה ולא יהיה בועה בשנה הבאה אז הם גם לא יעברו את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

צ'יקו
Admin
19/10/2020 18:11:14
Reply to  The Pro

אתה מוכן להתערב על כך שהם עוברים את הסיבוב הראשון ואפילו את השני בשנה הבאה? (אם לא יהיו פציעות קריטיות במהלך העונה ובפלייאוף)

The Pro
The Pro
19/10/2020 14:46:22


היו שמועות על ההחלפה של רונדו בפול.
אם זה בכלל אפשרי מבחינה חוזית
זה יכול להיות מהלך מנצח שיקרב את הליקרס לת'ריפיט.

שחקן רוטציה בינוני כמו רז'ון רונדו נכנס להיכל
אז אין שום סיבה שדני גרין ,ג'יי אר והווארד ישארו בחוץ.

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 14:52:00
Reply to  The Pro

אם רונדו ייכנס זה יהיה בגלל 2008-2012, וכמעט בכלל בלי קשר למעמדו הנוכחי

Ari
Ari
19/10/2020 15:57:36

רונדו הוכיח את עצמו כמומחה לענייני פלייאוף גם בניו אורלינס וגם בלייקרס עכשיו זה לגמרי חלק מהותי ברזומה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Ari

Kcp צריך להיות hof גם, חייב להיות. ההבדל שלו בין העונה הסדירה לפלייאוף הוא מטורף

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:39:59

בואו פשוט נכניס כל שחקן שהיה אי פעם עם לברון בקבוצה ל-HOF, ואז נגיד שזה הכל בזכותו, או שהוא לא מסוגל לבד (כל אחד לפי הצד שלו בדיון…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂
כל הפלייאוף ניסיתי להטריל עם זה אף אחד לא נגס בפתיון. טנש התעלמו באלגנטיות
אתה הראשון שנגסת

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:49:48

בפעמים קודמות גם אני התעלמתי, אבל כבר נגמר הפלייאוף, אז אפשר ללעוס פתיונות בתיאבון

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:33:58
Reply to  Ari

כן, אבל זה לא משתווה לשחקן טופ 10-15 שהוא היה לפני קצת פחות מעשור

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 14:52:51
Reply to  The Pro

יש גם שמועות על החלפה של יאניס בקייל קוזמה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אבל מילווקי יצטרכו להוסיף שלוש בחירות סיבוב ראשון כדי שזה יקרה….

Movazana
Movazana
20/10/2020 1:02:25

😂😂😂😂

etayle
etayle
19/10/2020 16:01:46
Reply to  The Pro

אתה מודע שלפני 3 מגיע הספרה 2 (בבסיס 10)?
איך הלייקרס קרובים לתריפט אם לא עשו ריפיט?

S&M
S&M
19/10/2020 15:22:26

מי שמוותר על הירו הוא ההפך מגאון

Avri
Avri
19/10/2020 15:58:00
Reply to  S&M

הכל שאלה של מחיר. חוצמיזה, אני קורא את התגובות ודי נדהם – חדשות לי לכולכם: הירו לא הולך להפוך ללברון ג'יימס הבא. יהיה שחקן חמישייה טוב, קריירה כמו של רדיק במקרה הטוב (וזה הרבה מאוד), או מייקל רד במקרה הממש קיצוני.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 16:08:27
Reply to  Avri

אתה עוד תתחרט על ההשוואות האלה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2020 16:16:40

IT
השני

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 16:29:14

חחחח

Avri
Avri
19/10/2020 16:21:23

יש לי הרגשה שעוד נחזור להשוואות האלו בעתיד. אחד מאיתנו ידאג להזכיר את זה לשני.

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 16:31:14
Reply to  Avri

לא יודע מה איתך אבל אני בטח עוד שבוע כבר לא אזכור.
אז לא. לא נראה לי…

Avri
Avri
19/10/2020 17:07:38

אני אזכור בשביל שנינו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הוא כבר היום טוב מרדיק
כמה רפי הבנה אתמול התווכחו איתי במגרש ואמרו שטריי יאנג זה גימיק ובקבוצה נורמלית הוא קולדוול פופ וקארוסו ושאם היו שמים את ווילבקין בהוקס במקומו הוא היה נותן 23 נק למשחק לפחות…

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:38:25

ווילבקין סקורר לא רע בכלל. יש מצב שהוא יכול להיות מחליף של 8-9 נקודות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הויכוח התחיל מזה האם ווילבקין יכול להיות גארד פותח בליגה אמרתי שאין סיכוי…הבאתי להם דוגמאות לגארדים ואז אמרו לי מי זה יאנג סתם גימיק מנפח סטט😂😂😂

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:50:40

להשוות לטריי זה לא יפה. תשווה אותו לרוזיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא השוויתי לטריי מניתי את הגארדים שפותחים בליגה. רוזיר טוב ממנו. אמרתי להם שהוא יכול להיות במילווקי ובלייקאס במקום קארוסו אבל תכלס אין לו מקום בליגה בחמישייה באופן רציני. הגופות של גורג היל מתיוס וקרוסו לא נחשב 😂😂
הם פשוט השמיצו את טריי…
אתמול אגב הלך כמות טראש טוק מטורפת במגרש כולם היו עצבניים על כולם 😂😂😂
גמייקל גרין דחף לי מרפק מכוון שלא אצא לשמור לשלשה ביקשתי תוקף הוא התחיל להגיד לי שאני נכנס רק עם מרפקים עצבן אותי הם הובילו 7 0 נגמר 11 7 לנו דפקתי 11 נק רצוף כולל 4 שלשות על הראש שלו ועד אז ניגרתי.
אחכ קייל לאורי כל הערב התגרה ברקדן נכנס לו לראש 😂😂😂😂 הרקדן התחיל לשחק נגדו אחד על אחד בלי למסור הרקיד אותו סטפס אבל ניגר ומה זה התעצבן. אחרי שקלע עליו אחד הוא שאג עליו 😂😂😂 לאורי הוא אחד הטראש טוקרים הגדולים אצלנו בשכונה לא סותם לשנייה.
כולם שלחו אחד לשני מרפקים היה מצחיק.
אחכ הרקדן תפס טראמפ התבאס שנוגב במשחק השני ואמר לי על המרפקים אמרתי לו לברון ויאניס רק עם המרפק נכנסים להרגיז אותו (אגב אני לא נכנס ככה זה סתם הם ניסו להיכנס לי לראש) אמרתי לו במקום להתבכיין כמו ילדה תשמור או שתחליף שומר ותגיד שאתה לא יכול ואחד מהקבוצה שלו אמר לו עזוב תן לי לשמור אותו יצא לו עשן מהאוזניים 😂😂
ישר הורדתי עליו 3 היה שיווין 8. והוא אמר לי נו זרוק עוד אחד נראה אותך קולע וצעק לי איירבול דפקתי לו עם הקרש שלשה מה זה מגעילה😂😂 הכדור החליק לי מהיד היה מלא זיעה אבל נכנס איכשהו ואמרתי לו יאללה רד לנוח ותחשוב איך למנוע את זה בפעם הבאה.
משחק אחרי זה הוא בא כמו מקס הזועם הוריד לי 3 שלשות על הראש ואמרתי לו מה אתה משתמש בחסימה לא יכול אחד על אחד? הוא אכל את הפתיון והחטיא.
הכי מצחיק שגם הקבוצה שישבה בחוצה טיטרשה את כולם בכל עת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
רונדו – אצלי לגמרי כן, אבל קשה לי להצדיק את ההחלטה הזו בנתונים. גם בוריס דיאו לא פיימר – אולי צריך לפתוח היכל חדש לגאונים בלבד והם ימצאו שם את מקומם.
.
מיאמי – מסכים עם כולם שכדי לוותר על הירו צריך ממתק אמיתי ואין יותר מדי כאלה כרגע, אבל בכל חלון טריידים אנחנו מקבלים הפתעות אז לך תדע. לדעתי אם לבראדלי ביל יש שכל הוא דורש טרייד עכשיו ונראה לאן יגיע – מיאמי? דנבר? ברוקלין? יכול לשנות את הטרג'קטורי של כל אחת מהן.
.
ולא – דרק וייט לא על המדף. תשכחו מזה כולכם. אבל על דרוזן ואולדריג' אשמח לשמוע הצעות.

Avri
Avri
19/10/2020 16:01:00

רעיון מעולה מיקי. היכל חדש שיקרא 'לא-הול-אוף-פיימר-אבל-לא-יכולנו-להתעלם-מהפרישה-שלך'. את בוריס דיאו בהחלט הייתי מכניס לשם, כנ'ל את הורי, או את רדיק לכשיפרוש.

etayle
etayle
19/10/2020 16:02:27
Reply to  Avri

מזכיר פרוייקט שהיה פה פעם "שחקנים שאסור לשכוח" או משהו ברוח זה.
בהחלט רעיון מבורך.

Avri
Avri
19/10/2020 16:21:51
Reply to  etayle

נכון, שכחתי מזה.

אבג
אבג
19/10/2020 16:18:03

קשה אפילו לדמיין את רונדו ב HOF.
ביירון סקוט לא נכנס, קוקוץ לא נכנס (דוגמא למספר 4 בשושלת – לא אלופה חד פעמית). אפילו שיד לא וובר לא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

כל פחון היום hof למה שרונדו לא יהיה? ברור שיכנס

עמיחי קטן
Admin
19/10/2020 16:37:14
Reply to  אבג

רצו להכניס את שיד, אבל הוא קיבל טכנית

אבג
אבג
19/10/2020 16:52:48

הסתכל לא נכון על הועדה

Avri
Avri
19/10/2020 17:09:22

מעולה, 🙂 קיבל הרחקה סימבולית מהיכל התהילה, יכנס רק ב2030.

אבג
אבג
19/10/2020 16:52:10
Reply to  אבג

ראיבאקה גם? מה זה כל אחד? צאלמרס גם?

רביד אראל
רביד אראל
19/10/2020 20:31:02
Reply to  אבג

זה גם עניין של מחזור, אם יש כמה מחזורים חזקים אתה יכול להשאר בחוץ לנצח (יש הגבלה על כמה פעמים אפשר להיות מועמד). מאמין שוובר יכנס בפעם הקרובה וגם שיד בטח אבל הכל תלוי בועדה

עידו גילרי
Admin
19/10/2020 20:52:50

אין הגבלה על כמה פעמים אפשר להיות מועמד. הכי גרוע שאפשר זה שידחו את המועמדות למספר שנים.

אור
אור
19/10/2020 22:13:26

ראשיד HOF? נו באמת. גם לא רונדו

עידן
עידן
19/10/2020 22:07:59

הירו לא זז לשום מקום.
הירו ואדבאיו בלי פציעות חמורות יהיו בהיט כל העשור הקרוב.
מיאמי מכוונת לקיץ 21 שאמור להיות קיץ מלא בסטארים בפרי אייג'נסי וכבר היום היא המועמדת מספר 1 לקלוט את יאניס אם יעזוב את מילווקי ולכן אחרי שפינתה כבר לפני חצי שנה מקום בתקרת השכר(ג'סטיס וינסלו ג'וש ריצ'רדסון וכו')היא לא תתן לדראגיץ וקרואדר חוזה ליותר מעונה 1 כדי לא יסתמו לה את תקרת השכר לקראת הקיץ הבא.הם יכולים להציע לדראגיץ וקראודר חוזים יותר גבוהים מאשר הם באמת שווים אבל רק לעונה 1