גיבור על: 37 נקודות של הירו מעלות את מיאמי ל-3-1 / רועי ויינברג

מיאמי היט (3) 112-בוסטון סלטיקס (1) 109

משחק חייו של טיילר הירו, עם 37 נקודות, נתן למיאמי יתרון עצום בדרך לגמר ראשון מאז 2014.

הרבע הראשון בפרט והמחצית הראשונה בכללותה התאפיינו בריצות של 2 הקבוצות, כשהירו עושה את ההבדל ברבע השני ומוריד את מיאמי לחדר ההלבשה ב-44-50, בזמן שג'ייסון טייטום מתקשה להכנס למשחק ומחטיא את 6 הזריקות הראשונות שלו מהשדה. בוסטון התקשתה מול האזורית של מיאמי לאורך כל המשחק ובפרט בתחילת הרבע השלישי, כשמיאמי עולה ליתרון הגדול ביותר שלה בסדרה עד עכשיו, 48-60.

בשלב הזה טייטום התעורר. שתי שלשות רצופות שלו הורידו ל-56-62 ורבע התקפי אדיר של בוסטון, 32 נקודות אחרי 44 בכל המחצית הראשונה, הצליח למחוק את היתרון לחלוטין בזמן שג'יי קראודר ושאר שחקני מיאמי לא מצליחים לעצור את חבר חמישיית הליגה השלישית. הרבע נגמר ב-76-77, המשחק נפתח לחלוטין.

מיאמי עלתה לרבע האחרון עם דראגיץ', הירו, באטלר, באם אדביו ואנדרה איגודלה (27:15 דקות היום אחרי 29 דקות בשלושת המשחקים הראשונים ביחד). שלשה גדולה של קמבה הצליחה לתת לסלטיקס יתרון ראשון מאז הרבע השני, 85-84, אבל רצף נקודות של הירו ודראגיץ' הפך את זה ל-97-85. טייטום סייע לבוסטון להוריד שוב, הפעם ל-95-98, 03:17 לסיום.

רצף איבודים של הסלטיקס בזמן שמיאמי מצליחה לקלוע בלי הפרעה ב-4 מהלכים רצופים נתן לה יתרון שנראה כמעט בלתי מחיק, 98-107, 56 שניות לסיום. פסק זמן של בוסטון, בחזרה ממנו ווקר מחטיא פלואטר ולוקח את הריבאונד. הוא מוסר לטייטום שקולע מרחוק, 101-107. דראגיץ' מאבד, טייטום רץ לסל ובאטלר עם הגנה טובה מונע מהכדור להכנס. 18.5 שניות לסיום, אחרי ערעור מוצלח של מיאמי בקשר לפאול באותה חסימה, הסלטיקס חייבים שלשה. היווארד מוציא את הכדור לג'יילן בראון שזורק תחת שמירה כבדה וקולע. 104-107, 16 שניות למשחק.

מכאן התחיל רצף ארוך של זריקות עונשין כשכל קבוצה קולעת את זריקות העונשין שלה. 109-111, 1.1 שניות לסיום, הסלטיקס שלחו את באטלר לקו. הוא החטיא את הראשונה, קלע את השנייה והסלטיקס ניסו להוציא שלשה בלתי אפשרית בשנייה שנשארה. ההיט סגרו טוב את ג'יילן בראון, שהיה היעד של בוסטון לכדור, והמשחק נגמר בניצחון גדול של הקבוצה מסאות' ביץ'.

במיאמי, טיילר הירו הצטיין עם 37 נקודות (יותר מכל רוקי אחר מאז מג'יק ג'ונסון) ב-14 מ-21 מהשדה עם 6 ריבאונדים. באטלר קלע 24 נקודות (8 מ-20 מהשדה) עם 9 ריב', דראגיץ' 22 ואדביו 20 עם 12 ריבאונדים. שאר השחקנים במיאמי קלעו 9 נקודות משותפות ב-2 מ-15 מהשלוש.

בבוסטון טייטום קלע 28 נקודות (כולן במחצית השנייה) עם 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 6 איבודים ו-3 חסימות. בראון 21 עם 9 ריב', ווקר 20, היווארד 14 וסמארט 10 (1 מ-8 מהשלוש) עם 11 אסיסטים.

הפתרון לחידה מהפריוויו: באם אדביו כמובן. שיחק כסנטר מחליף בסדרת הסיבוב הראשון של מיאמי ב-2017/18 נגד פילדלפיה ולא מסר אסיסט אחד (18 נקודות ו-20 ריבאונדים). בפלייאוף הזה הוא עם 61 אסיסטים ב-13 משחקים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
170 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 7:08:40

אין דיומא אז אולי פה המקום:
Hansi Flick has been nominated for UEFA's Men's Coach of the Year award
ניצח את קלופ"ס" הקציצה הגרמנית
🙂

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 7:13:41

אין ראוי ממנו! עם שחקנים מדרג 1 נמוך ודרג 2 ושיטה יעילה – לקח ליגת אלופות (עם קצת עזרה מליון ואתלטיקו ש״ניקו״ לו את סיטי וליברפול)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 7:28:06
Reply to  דה שוט

אכן
מאמן גדול והשנה התחילה עם 8:0
מה אתה אומר? הפולני יקח שחקן העונה?
שחקן ההגנה אלאבה וקישור דה בריינה?

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 8:04:00

הגנה דייויס שקוף

פאקו
Admin
24/09/2020 9:16:09

יש דיומא רזי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 9:35:48
Reply to  פאקו

אההה, לא ראיתי, סליחה.
פשוט לא היה בימים האחרונים. מתנצל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 7:11:09

רועי אמרתי לך שאין מה לדאוג, ספולס עשה שחמט לסטיבנס וביחד עם הקללה של שי לסלטיקס לא היה סיכוי. אין לי טענות לשיפוט במשחק הזה.
חבל, הכנתי כובע לטקס האכילה אבל אם סטיבנס לא מצליח לנצח עם קמבה, טייטום, בראון, סמארט והיווארד הכובע ניצל.
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 7:28:40

1.יועצו של סילבר בארץ הקודש גיא, אני עדיין מחכה להסבר ואיזה סעיף זה בחוקה שטייטום דורס את באטלר בסוף משחק עם כתף חדה כל העולם רואה את זה ומבין שזוהי עבירת תוקף , צמד חמד השופטים ברודרס& פוסטר נמצאים מטר מזה , הולכים אחרי זה לריוויו ושורקים שהכדור אבד במקום עבירת תוקף,חצי דקה אחרי נותנים לווקר שריקת אוויר על 3 נקודות שמשאירה את המשחק באוויר ,״טעויות שיפוט״ נכון?
.
2. לא יודע מה מאשימים את סטיבנס, טעות אחת הייתה לו הלילה וזה שהוא השאיר את ווקר יותר מדי זמן על המגרש ונתן לו לשמור על הגיבור. היירו סיים עם 37 נקודות באחוז מדהים.
.
בדרך כלל יש לי ביקורת על סטיבנס אבל הוא הכין את הקבוצה הלילה מצויין הוא לא אשם שהנגרים מחטיאים זריקות מצויינות.
.
3. תייס זה המגן הגרוע ביותר שראיתי אפס מיקום אפס הגנה על הטבעת אפס איום, יוקיץ נראה כמו דיוויס לעומתו, בוסטון שנה הבאה תהיה חייבת להביא מגן טבעת אימתי (גם שנה שעברה נפלו בזה), החוסר באורך ובגובה שלהם פשוט לא מספיק מול אדאביו (ששם בפרופורציה את הסטטיסטיקה שאמביד נגדם).
.
4. טיילר היירו לא ייאמן, סקורר אדיר בחסד שהוא נכנס למוד הסל נראה בשבילו כמו אוקיינוס, גם משחק שעבר הוא היה בלתי ניצן לעצירה ברבע השני, הערב היה ככה פשוט כל המשחק.
.
5. איזה כיף להיות במזפח, שני הקבוצות היו חוטפות בלואוט מהלייקרס וגם מדנבר ביכולת שהציגו עד החצי, המערבית שלדעתי תהיה הלייקרס בכמה רמות מעליהם .

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 7:52:56

צרך סרטון של המהלך המדובר, ואראה האם האינסטינקט הראשוני שלי (להציע לך ממחטה בשביל לנגב את הדמעות) היה נכון.
לא צפיתי במשחק הלילה.

מנחם לס
Admin
24/09/2020 8:19:42

גיא, רק בגלל סגנון הכתיבה המגעיל והמאוס של ברוך רבין – שעבורי הוא גם הגולש המאוס ביותר – לא הייתי מתייחס אליו כלל. אני מזמן הפסקתי להתייחס לזקן האומלל הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם למה אתה עצבני מה מגעיל בסגנון כתיבה שלו? כותב בסהכ אמת ויש לו אחלה סגנון כתיבה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:40:43

היו לו תגובות מגעילות כלפי מנחם.

ברבור שחור
ברבור שחור
24/09/2020 11:58:21

אתה שופט ? מנחם 50 אחוז מהזמן מתנגח ומזלזל באנשים. זה הביזניס. התגובה למעלה של רבין יותר מראויה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 9:09:28
Reply to  מנחם לס

נו גיא חכם הוא לא ייקח עצות מאחיתופל המודרני שהמליץ על רובינסון במקום הירו על המגרש.
.
https://youtu.be/b7ovhbmVDPA דקה 6:18 העבירה

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 12:45:32

הייתה עבירת תוקף.
השופטים לא יכלו לשנות את ההחלטה לפי הכללים הקיימים.

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 12:48:50

…ועכשיו אני רואה שעידו נתן תשובה מפורטת. אופס.
.
(לא שזה משנה את העובדה – על איזו כתף חדה אתה מדבר? השופט טעה, בגלל הזווית. מהזווית של הלינק שלך אל רואים כלום, רק במבט מהחזית רואים את העבירה הברורה – דחיפה עם היד)

סוסמעץ
סוסמעץ
24/09/2020 9:20:01
Reply to  מנחם לס

דוק יקר, זה האתר שלך, אתה המארח
ומתוך זה נובעת האחריות שיש לך מול הגולשים והמגיבים.
==
תגובתך לברוך רובין פשוט לא מכובדת
==
לא עבורו כאדם ולא עבורך כבעל האתר.
==
עשרת ימי תשובה הם ממש עכשיו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 9:31:14
Reply to  סוסמעץ

סוסמעץ לא צריך לקחת כל דבר ברצינות, אין שום דבר רע בטראשטוק הדדי, זה שמנחם ולא מסוגל להתייחס לתגובה ולא לכותבה זה עומד לו לרועץ.
.
דרך אגב אף פעם לא קלטתי את הקונספט על עשרת ימי תשובה הסליחה ו״חשבון הנפש״ שעושים ונשכחות מיד אחרי יום הכיפורים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:36:38

קשה יותר מדי להתעסק עם חשבון נפש כל השנה אז ישנה תקופה מיוחדת לכך.
הגם שישנם לא מעטים שיושבים על כך במידת האפשר כל השנה.
אמנם גדולי התורה של עם ישראל בכל דור כל חייהם הם חשבון נפש על מעשיהם ודבריהם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:38:40
Reply to  סוסמעץ

גם חרובים היו תגובות לא מכובדות כלפי מנחם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:40:00

*גם לרובין

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 10:42:10

וואו ציפור איזה תגובות מגעילות היה לי כלפי מנחם? בבקשה תביא ציטוט, אני משתדל תמיד להתייחס לתגובה ולא לכותבה.

לירון
לירון
24/09/2020 12:28:45

לברוך, ממה שאני זוכר, מנחם נפגע מכך שאמרת שהוא שיקר בהקשר לאשתו המנוחה. נגעת לו בנקודה כואבת ורגישה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 12:43:14

ציטוט בבקשה. זה כמו הזכרונות של שמעון על הדברים ״שגיא״ כתב , אני לעולם לא דיברתי על אשתו המנוחה של מנחם זה היה גלאל, אני בהחלט ציינתי שהוא שיקר בקשר לטראמפ. מפה ולרדת לפרטים אישיים הדרך ארוכה

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:21:36
Reply to  מנחם לס

מנחם הסגנון שלך מגעיל לא פחות

סוסמעץ
סוסמעץ
24/09/2020 9:24:19
Reply to  דה שוט

10+

Smiley
Editor
24/09/2020 9:28:49
Reply to  דה שוט

איום בחסימה כנראה יובא אוטוטו…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:37:22
Reply to  דה שוט

כנגד סגנון מגעיל אז מנחם עונה בהתאם

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:22:12
Reply to  מנחם לס

תיקון: של רובין בסדר גמור 👍

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2020 10:38:02
Reply to  דה שוט

תיקון לתיקונך: היו לרובין תגובות מגעילות.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 10:44:37

ציפור אני מחכה לציטוט, על תגובות מגעילות וסגנון כתיבה מגעיל כלפי מנחם, תזכור אתה בעשרת ימי תשובה עכשיו, ההוא למעלה סופר שקרים ובדיות.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 11:16:22

ציפור את שם? אני מחכה לציטוטים, מה הרמב״ם כתב על לשון הרע?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 12:17:13

כנראה שעונת הנדידה התחילה ,ציפור תכניס את השקרים ולשון הרע שאתה מוציא לרשימת הסליחות שאתה רוצה לכפר עליהם.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:01:42

ברוך – הם לא ראו את התוקף בלייב והלכו לריפליי. אי אפשר להפוך את זה לשריקה לעבירה בריפליי.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 10:32:56

היה צאלנג, בצאלנג אי אפשר לשנות החלטה ?
דרך אגב ״לא ראו ״ זה לזלזל באינטלגנציית הצופה אני ראיתי את זה על מסך הטלוויזה מקילומטרים בלי ריפלי, שופט אחד עומד מטר בצד ימין, אחד מאחור על הקו השמאלי ואפשר גם משם לראות את טייטום מעיף את היד בכניסה.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 11:21:05

זה לא תוקף זה דרדל׳ה אפילו באטלר אמר ״רק כדור״ ולא ביקש תוקף

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:23:53
Reply to  דה שוט

זה תוקף ברור.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 15:46:43

מרוב שזה כל כך ברור באטלר אומר ״רק כדור״ חחחח כנראה שלו זה לא היה כל כך ברור

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 15:57:32

הוא התכוון למה שהוא עשה לא לטייטום…

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:22:37

רק את ההחלטה אם יש או אין פאול. לא ניתן להחליט שהיה אופנסיב. ללא ספק שיטת הצ'לנג תצריך עוד הרבה שינויים.
ולגבי ה"לא ראו" שלך מי ששרק את העבירה היה פוסטר שראה בעיקר את הגב של באטלר – אז כן הוא לא ראה.
מי שבעיקר מזלזל באינטלגנציה של כל מי שמעורב בליגה זה אתה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 11:32:26

אז למה יש 3 שופטים על הפרקט? אני באמת מנסה להבין אם השופט שבצד ימין לא רואה עבירת תוקף ברורה? הטכנולוגיה לשיפוט טוב ממזמן קיימת בליגה, אתה לא חושב שיש סיבה שלא משנים את דרכי השימוש שלה?
.
כל השיטה נראית לי רקובה מאוד, כל מה ששופט צריך לעשות זה להגיד ״לא ראיתי״, ואז החוק לא מאפשר לו לשנות לשריקה הנכונה. כל מה שצריך לעשות בNBA זה כמו בכדורגל ומערכת הVAR.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:34:43

להזכיר לך שזו השנה הראשונה שמשתמשים בצ'לנג?
וזה שכל חשד לנגיעה באף של שחקן שולח אותנו להפסקת ריוויו זה נראה לך נכון?
ללא ספק יש כאן עוד הרבה עבודה כדי להפוך את השימוש בטכנולוגיה ליעיל.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 11:48:40

אני מסכים איתך,המשחק שידור המשחק אתמול ארך כשלוש שעות, ה2 דקות האחרונות היו נצח.

Zvika Bar-Lev
24/09/2020 7:30:07

תודה על הסיקור המהיר. שמתי שעון מעורר לחצי השני, אבל לא ממש הצלחתי לקום, חזרתי ונרדמתי וכבר קמתי רק ב7:00 לפגישה בעבודה. נראה לי שהחמצתי אחלה מחצית.

עגל
עגל
24/09/2020 7:50:08

גם אני לא הצלחתי להתעורר ועושה רושם שהפסדתי משחק גדול. על טיילר הירו שמתי עין מזמן, לבחורציק הזה יש עתיד מזהיר ובכלל למיאמי יש עתיד ורוד

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:02:52
Reply to  עגל

אנשים פה לא מתפקדים במאני טיים.

Zvika Bar-Lev
24/09/2020 10:26:56

לגמרי – אכזבה קשה מעצמי פה

אור
אור
24/09/2020 11:17:30

תכף כל המגזר הפרטי חסר הילדים יוכל לקום בצהריים..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 11:34:33
Reply to  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עגל
עגל
24/09/2020 12:22:45
Reply to  עגל

אני דווקא הייתי איש ברזל בכל ה 5-6 שנים האחרונות, לא יודע למה אני שפוך לאחרונה.
בהחלט צריכים להרים את הרמה כי עוד מעט נכנסים לשממה ארוכה בלי משחקים מי יודע עד מתי

Smiley
Editor
24/09/2020 7:52:19

מה שיותר מרשים בהירו, מעבר לקליעה והבטחון שהוא מפגין כרוקי, זה הביטחון של ההיט לתת לו להריץ את ההתקפה לפרקים וליצור מהלכים לעצמו ולחברים, והוא עושה את זה בצורה מאוד מרשימה.
#הלד_ענק!

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:03:07
Reply to  Smiley

לגמרי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה רועי על הסיקור הזריז.
.
תובנות מהרבע הרביעי:
.
קמבה נכס או נטל? לפחות בהגנה הוא פשוט לא מסתדר, וכשהוא מנוטרל בהתקפה בוסטון בנחיתות. הוא בוודאי עדיף על רוזייר. אנחנו יודעים שהתכנון המקורי היה קיירי, שגם הוא חור בהגנה אבל יותר יציב בהתקפה, ובסוף זה לא קרה, אבל בשורה התחתונה יכול להיות שהוא התקרה של בוסטון הנוכחית.
.
השיפוט אכן היה בלתי מושלם, ובלי להיכנס לפרטים או לרקורד של שני הזברות הספציפיות האלה, אם גם בפעם הבאה שהם יופיעו יהיו בלגנים צריך פשוט להוציא אותם מהרוטציה, כי זה פוגע בחווית הצפיה, גם אם אי אפשר להוכיח בתבין ובתקילין שהם בעייתיים.
.
ביסודי איתי ישב ליד אסף, איתי היה ילד ממושמע, תלמיד מצטיין ואהוב המורות. אסף היה שובב. שיעור אחד אסף דיבר באמצע השיעור, והמורה השתיקה אותו. אחר כך שוב. בפעם השלישית המורה אמרה לאיתי "בפעם הבאה שאני תופסת אותו אתה יוצא החוצה!"…. לא היו לה הוכחות, אבל זה עבד…
.
ב"נסיכה הקסומה"? בדו-קרב? כשהם אומרים "אני לא שמאלי" ומעבירים את החרב ליד ימין? אז כזה – המיאמי שראינו עד עכשיו החביאה את איגודאלה… ועם צירופו לקבוצה, אני לא רואה איך בוסטון יוצאים מזה בשלום, ולא בטוח בכלל שהמערבית, תהא אשר תהא, היא פייבוריטית בפיינלז.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:08:31

מאנו – כשבאים מראש להסתכל על השיפוט תמיד תמצא משהו. עם כל הבעיתיות של שניהם (ויש לא מעט בעיקר לפוסטר) הם שני השופטים בותיקים בליגה לא בכדי. זו גם הסיבה שהם נקלעים להרבה "בלגנים" פשוט כי הם שופטים הרבה.
היום לטעמי היה שיפוט טוב יחסית – הם התייעצו כצוות ותיקנו טעויות, ונעזרו בריפליי כשצריך. גם מבחינת שריקות מעוררות מחלוקת לא היו הרבה. אז אתה יכול להחליט שהיה 'בלאגן' (למה בעצם?) או להסתכל בזוית קצת יותר רחבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אני לא בא מראש להסתכל על השיפוט. להיפך – מבחינתי זה צריך להיות שקוף, וברוב המשחקים זה אכן שקוף, וגם אם יש טעויות, שזה לגיטימי, השיפוט לא משאיר רושם של מוטה או דומיננטי מדי.
.
בנוגע להערב – אני יכול רק להעיד על הרבע האחרון אותו ראיתי, אבל כן נוצרה אצלי התחושה הכפולה ש:
.
א. השיפוט הופך לגורם דומיננטי.
.
ב. השיפוט הולך בעיקר לכיוון אחד.
.
התחושה הזו מפריעה לחוויית הצפייה. לא יודע כמה פעמים השניים האלה, או שופטים ספציפיים אחרים, גורמים לתחושה הזו, אבל אם זה קורה יותר מדי, גם אם אפשר להגן על החלטה כזו או אחרת שלהם, זה הופך אותם לבעיתיים, ועדיף שלא ישפטו.
.
כאמור אני לא עוסק יותר מדי בשיפוט בכדורסל, אז אין לי דוגמא הפוכה משם, אבל אגייס דוגמא מכדורגל – קולינה היה שופט אדיר, גם אם טעה מדי פעם, כי אף פעם לא הרגשת שהוא משפיע על המשחק אלא רק מפקח עליו, כמיטב יכולתו, וללא הטיות. בשלבים כל כך גבוהים אין הצדקה להתפשר על פחות מקולינה גם בכדורסל.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:51:29

אוקיי אז בוא נדבר תכלס.
מה גרם לתחושות האלה?
איזה שריקות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אבל זו הפואנטה – זה לא קשור לתכלס או לשריקה כזו או אחרת, זה קשור לחווית הצפייה של הלקוח. אם הלקוח מרגיש שהשיפוט דומיננטי מדי ואו מוטה מדי השופט צריך לשנות משהו. אז אם זה קורה פעם ב… סבבה, אבל אם זה קורה לאורך זמן זו בעיה.
.
ובכל זאת ספציפית – השריקה לעבירה של באטלר כשלא הייתה עבירה, הכדור יצא החוצה מהיד של טייטום, ואפשר היה גם לשרוק על זה תוקף, הייתה בעייתית מאד. אני מבין שהם "תיקנו" את זה וזיכו את באטלר על העבירה, אבל התוצאה הסופית עדיין רחוקה מאד מהאמת ובהחלט נותנת בונוס לבוסטון (שאגב, הייתי בעדם הלילה).
.
את המקרים האחרים אני לא זוכר. אני כן זוכר שהרגשתי, בזמן אמת, שזו לא רק השריקה הזו.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:04:58

ואני טוען שהרבה מההרגשה הזו קשור לאווירת העליהום הכללית ששוררת באתר ביחס לשופטים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא יודע כמה עליהום יש באתר. יש מספר גולשים שמבקרים את השיפוט באופן קבוע, בצדק או שלא בצדק, אבל הרוב לא מרבה לעסוק בהם.
.
בכל מקרה, במשחקים שאני צפיתי בהם לא זיהיתי בעיות מיוחדות מלבד המשחק הראשון של גמר המערב, והמשחק של אתמול, אז גם אם יש עליהום כזה נראה שהוא לא משפיע עלי באופן מתמשך ושהסיבה יותר קשורה למתי השופטים משפיעים על המשחק ומתי לא. אתמול, לדעתי, הם השפיעו.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:20:34

אבל אתה לא יודע להגיד למה…

עגל
עגל
24/09/2020 12:25:17

גם אני לא בטוח שהמערבית תהיה פייבוריטית בגמר, אפילו אם זה הלייקרס

מנחם לס
Admin
24/09/2020 7:58:14

זה לא נכון שרק מג'יק. גם דריק רוז היה פחות מגיל 20

מנחם לס
Admin
24/09/2020 8:00:26

השיפוט היה איום ונורא. אני לא יודע אם חד צדדי בכוונה, אבל היו 3 שריקות מההזויות ביותר, וכולן ניתנו נגד מיאמי ולטובה בוסטון.
בושה וחרפה

Berch
24/09/2020 8:09:39

תודה על הסיקור, טיילר הירו הביא את הכישרון שלו לסאוט ביץ'
🙂

מנחם לס
Admin
24/09/2020 8:12:42

לי נראה שאדביו פצע את זרועו בצורה רצינית. אני לא מבין כיצד ספואלסטרה השאיר אותו במשחק ב-3-4 דקות הסיום כשלי נראה שהוא שבר את זרועו.

אור
אור
24/09/2020 11:20:57
Reply to  מנחם לס

אז החשש של רזי לא היה מוצדק??

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 11:37:57
Reply to  אור

לפי מה שקראתי עכשיו הוא בסדר וישחק בשישי.
https://heatnation.com/media/bam-adebayo-speaks-injury-suffered-game-4/

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 11:40:04
אור
אור
24/09/2020 11:50:22

בטעות הגבתי פה במקום איפה שמנחם רשם על טעויות השיפוט נגד מיאמי

Cooks
Cooks
24/09/2020 8:13:23

דיברו כבר על זה שאנדריי איגואדלה הולך להיות שותף בריצת פלייאוף שתיגמר בגמר נבא זו השנה השישית ברציפות?

עמיחי קטן
Admin
24/09/2020 8:15:29
Reply to  Cooks

בדיוק הזכרתי את זה בפוסט שהרגע עלה

Cooks
Cooks
24/09/2020 10:47:18

+1000

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Cooks

גם פט מקאו עם 3 טבעות

מנחם לס
Admin
24/09/2020 8:17:19

אחת הסיבות הראשיות לדעתי להפסד הסלטיקס היה הפחד הלא מובן של גורדון הייוארד לזרוק לסל כשהיה פנוי לחלוטין.

.אם אדביו שבר את עצם האולנה או עצם הרדיוס (כפי שנראה לי כשהחזיק את ידו ביד השנייה) ההיט בצרה רצינית. אפילו אם יצליחו לנצח את הסלטיקס, ללא באם אדבאיו אין להם כל סכוי נגד הלייקרס

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 8:30:23
Reply to  מנחם לס

ועוד פחות מול יוקיץ' והנאגטס.

אור
אור
24/09/2020 11:23:01

מצטער, כבר סגרנו בפוסט "את מי קבוצות LA מעדיפות בגמר" שדנבר לא יהיו שם

trusttheprocess
trusttheprocess
24/09/2020 8:17:39

בוסטון נותנים יותר מדי חופש וזריקות לקמבה
הוא לא הארדן, חלק גדול מהזריקות האלה צריכות ללכת לבראון

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 9:11:44

כן ומיאמי מנצלת את זה, הם יורדים עד לסל איתו בחסימות, גארד עילית היה קובר עליהם 50 בהגנה כזאת. אותו דבר הנגר סמארט שזורק לסל בלי הפסקה.

לילי
לילי
24/09/2020 8:31:21

משחק אחלה, לא מהטובים שהיו עד עכשיו אבל אחלה.
.
נראה לי צ'יקו אמר את זה ונישאר לי רק להסכים – ההשוואה לתומפסון נהיית אמיתית יותר ויותר מרגע לרגע (רק שהירו שומר פחות טוב אהל מנהל משחק עדיף), אוהדי מיאמי – נראה שזכיתם פה ביהלום רציני, אני עוקבת לי וניהנת מכל רגע (נכנס לפינקס, קצת מתחת טייטום במזרח).
.
וויליאמס אחלה, גם הוא נכנס לפינקס – יהיה לייט בלומר כנראה, אבל לדעתי עוד יוכל לתרום רבות בליגה.
.
אה ותודה על הסיקור המהיר, נהיה כבר שגרה פה באתר – כיף כיף כיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

גם קליי לא שמר משהו בעונת הרוקי וגם אחכ. רק אחרי כמה עונות באה הפריצה ההגנתית גם

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:37:24

שומר על, עם תחביב מגונה להכניס רגליים להארדן בנחיתה כדי לנסות לפצוע אותו 😉

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:09:32
Reply to  לילי

בעיקר מחצית שניה אחלה – הראשונה הייתה מזעזעת משני הצדדים.

לילי
לילי
24/09/2020 13:18:13

מחצית שניה אפילו הייתה טובה אז החלטתי על אחלה כעמק השווה.
.
לגבי וויליאמס – יש לבוסטון אחלה פיתוח שחקנים, אתלטיות מטורפת יש, בסיס הגנתי יש ואם יצליחו להביא אותו לקליעה סבירה מהעונשין גם, אני מאמינה שהוא יוכל להיות סנטר מחליף מצויין אולי אפילו פותח..
אבל אני כשאני אוהבת שחקן זה הכל ווישפול אז…

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:10:27
Reply to  לילי

וויליאמס זוועה – הוא לא מבין איפה הוא צריך לעמוד בכל רגע ולא מסוגל לתפוס כדור. בזבוז של אתלטיות מטורפת.

סוסמעץ
סוסמעץ
24/09/2020 9:21:53

תודה על הסיקור
==
לא יאומן אבל הפכתי לאוהד של מיאמי..

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:34:34

ברכות רועי ותודה על הסיקור. (ברכות גם לצ׳יקו וחיים)
משחק מאוד לא נעים לצפייה. קרב חפירות. היה צפוי, זה שלב גבוה ויש הרבה לחץ.
1. היה שווה כדי לראות את הירו. חאב א שוט חבל על הזמן. זורק יפה, מגבוה, עם ניתור. באמת גניבה של מיאמי.
2. היה שווה בשביל טייטום – 28 נקודות במחצית – אבל איפה היה בראשונה? אי אפשר להגיע באיחור. מי שרודף כל המשחק – ב-90% מהמקרים מפסיד. גם אם הצליח לחזור.
3. קללת הנעליים במזרח – כמעט אין אפס! קראודר ורובינסון חושך! טייטום שילם ביוקר בחצי הראשון. הירו חמק 🙂 אבל הצבע היה סולידי (חאקי די מכוער).
4. תהיו בטוחים באלף אחוז – קראודר ורובינסון יחליפו לנעליים שחורות במשחק הבא. אם לא, אז לפחות אחד מהם.
5. זה לא גמור. במשחק הבא בוסטון ינצחו.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 9:45:28
Reply to  דה שוט

דה שוט הבעיה של קראודר זה לא נעליים זה ידיים, אני אצטט את חברי הטמיר שנתן תמונה מצב מדוייקת על קראודר:
״מי שהולך לישון עם קראודר יקום עם ספסל, ארון ושידה.״
בנוסף יש עליו את קללת המטלית

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:53:56

חחח ראיתי בבלוג החי הטמיר חריף באחרונה, הדילול בשיקוצים עושה לו טוב.
ירדו:
השיקוץ האוסטרלי
השיקוץ המזוקן
השיקוץ הקטן (לא הגיע)
השיקוץ הטזמני
השיקוץ נפוליאון
השיקוץ הסופלאקי
השיקוץ המדדה
.
נותרו:
הגדול מכולם
השיקוץ הגרופי
.
בונוס:
חרדון ארך צוואר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דה שוט

מיהו הטזמני?

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 15:48:47

ראס ווסטברוק הגדול מכולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא לגמרי שד טזמני 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אגב הקטן לא מתאים לקיירי אלא השיקוץ השטוח

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 17:03:47

זה של הטמיר – לא מעיז להתווכח איתו על שיקוצים. זה המומחיות שלו ושל פיטר פן מהולנד

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:11:10
Reply to  דה שוט

דווקא המחצית השנייה הייתה טובה.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 10:22:27

כן נכון, היה שיפור, בעיקר אצל טייטום, אבל גם אצל אחרים (הירו השתגע). היה משחק בהחלט מהנה.

עמיחי קטן
Admin
24/09/2020 10:40:04
Reply to  דה שוט

אני אמנם מחבב מאוד את מיאמי הנוכחית, אבל אני לא אוהד של ההיט, ואין לי העדפה מובהקת מבין מיאמי, בוסטון ודנבר.
אני משער שהברכות מגיעות לי על הדיוק בפריוויו – "בקיצור, מיאמי ב-3 אחרי קרב צמוד"

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 11:23:17

פגעת טוב 👍 אני כרגיל הפוך 🤦‍♂️

אור
אור
24/09/2020 12:29:41
Reply to  דה שוט

אודה לך אם באמת תאמין שדנבר מנצחת היום

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 17:04:37
Reply to  אור

חבריקו זה לא עובד ככה, זה חייב לבוא מהבטן ברגע האמת בפריוויו, אין לי שליטה על זה

אור
אור
24/09/2020 17:14:15
Reply to  דה שוט

חחח, דיבוק צא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 9:34:52

קראתי וצחקתי אבל באמת, מה עוד הוא יכול להגיד?
בראד סטיבנס: "אנחנו בודקים כיצד נשחק טוב יותר בליל שבת. זהו המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו צריכים לשחק הכי טוב עד כה"
גם אם ינצח בליל שבת, הוא הפסיד את הסדרה הלילה. זה היה המשחק הכי חשוב של העונה, אבל בינינו זה מה יש וזה מה שנשאר לו להגיד.
אם הפציעה של אדבאיו באמת חמורה אז בכל זאת יש צאנס. לא הייתי בונה על זה ומצער אותי שנפצע. הוא שיחק מצויין.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 9:35:57

תנצחו גם עם אדבאיו. אנחנו תמיד נגד פציעות 💪

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:11:45

עוד לא נולד ההפסד של הסלטיקס שלא סטיבנס הפסיד.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 10:21:08

אגב בזכותך אני ממש עוקב אחריו מקרוב הפלייאוף הזה אז ככה:
תגובות בזמן עם טייםאאוטים -צ'ק
דרבון והכוונת שחקנים במהלך המשחק – צ'ק
ויכוחים עם שופטים – צ'ק.
התאמות הרכבים ושינויים במהלך משחק – חצי צ'ק.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 10:40:02

האמת הוא היה מצויין היום, הוא לא אשם בכלל שהנגרים לא מצליחים לקלוע את המצבים המצויינים שהשיטת משחק שלו והתרגילים סידרו להם . צריך לזכור שהמטרה של מאמן זה לא לקלוע כדורים אלא לשים שחקנים בסיטואציות ובמצבים נוחים לקליעה.
.
הטעות היחידה שהייתה לו זה ההתעקשות על ווקר בהרכב ,בטח בהגנה על הירו ויותר מדי זריקות ומצבים בשבילו שצריכים לעבור יותר לבראון.
.
ווקר זה לא הרכז שיוביל אותם לרמה הבאה, כמו שכתבתי לך הוא שחקן טוב אבל ממש לא בעילית של הליגה , מיאמי יורדים בהגנה עליו עד לסל בחסימות, גארד עילית כמי קרי הארדן… היה קובר 50 ומנגב את מיאמי.
.
גם סמארט לוקח יותר מדי זריקות מ3 (וזאת ההגנה של מיאמי שנותנת לו ), אני בהחלט חושב שהיוארד במקומו בהרכב היה עושה יותר טוב התקפית, בסוף סמארט זה נגר רציני התקפית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חולק על כולכם לגבי קמבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 11:42:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני באמת התנחלתי אצלך בין האזניים יותר מכל אחד אחר.
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 11:43:15

כנראה שאתה מאד אוהב טרולים כמוני, זה מחצמיא לי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:50:05

צא מהסרט רזי…
אני מבין שאין לך דברים עניינים להגיד
חוץ מלהטיף על חוסר כבוד מדומיין בזמן שאתה לא מסוגל לכבד את מי שמתייחס לדברים שלך (סליחה להטרלות)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 14:25:06

חמוד, בחיי שאני מתנצל שעצבנתי אותך. התפלק לי ולא ברור לי למה. זה ספורט, בידור לקהל הרחב. ככה אני רואה את זה ומתייחס לזה. לא מתיחס ברצינות לחלק מהעניינים מסביב. אם אתה רוצה לבדוק והראות שאני טועה, אין לי בעיה עם זה.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 14:40:01

סבבה רק אל תיעלב ותצא אחר כך במניפסטים על שיח לא מכבד.
או איך אתה אוהב להגיד את זה? אל תהיה כל כך קפוץ.

רפיקי
24/09/2020 11:45:15

הוא השאיר את קמבה על הירו במאני טיים ולא הצליח לייצר שום תרגיל מוצלח או חטיפת כדור הטיים אאוטים במאני טיים.
מספיק כדיי לשלוח אותו לאזור הבנוניות יתר.
(במשחק הזה, לא שופט אותו על פי משחק אחד)

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 11:55:16
Reply to  רפיקי

רפיקי זה ממש לא נכון, השחורה של בראון בסוף משחק (17.3 שניות לסיום שקבעה 104-107 ) באה מהוצאת חוץ,
היה לבוסטון היום מצבים חופשיים בסיטונאות הוא לא אשם שווקר וקמבה לא פוגעים. איך בדיוק מאמן יכול לייצר חטיפת כדור בטיים אאוט ?
.
במאני טיים קמבה לא היה על הירו (הוא בהחלט השאיר אותו יותר מדי זמן במהלך המשחק לשמור עליו, או על הפארקט).
ווקר בסוף רכז בינוני + בדומה ללאורי ולא מעילית של הליגה .

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:00:22

קמבה נוגד את הקונספט הבסיסי בהגנה של הסלטיקס שכל שחקן יכול לשמור על כל שחקן והור בהחלט בור שההיט מנצלים יפה.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 11:58:23
Reply to  רפיקי

קמבה כבר לא היה על הירו במאני טיים (למעט זריקה אחת אחרי חילוף) מה גם שקמבה. עבר עליו אחרי שהוא עשה צחוק מכל השאר במחצית הראשונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 12:06:44

עידו אותי מעניין מה לדעתך סטיבנס יכול לעשות, אני חושב שהוא צריך לעלות עם היווארד במקום סמארט, ולסדר יותר זריקות לבראון על חשבון ווקר, אבל מעניין אותי מה הפיתרון שלך.
.
בוסטון חייבת גבוה שניים בסגל ומפתיע אותי שלא הביאו בתחילת השנה .

רפיקי
24/09/2020 12:07:53

הירו קלע עליו את רוב ההתפוצצות ברבע האחרון,
זה לא משנה מה היה לפניי,
כשחקן בכזה זון צריכים לשמור אותו סמארט בראון או טייטום, תלוי במאצ' אפס האחרים.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:17:02

אם שני סלים זה רוב ההתפוצצות של 17 נקודות אז יש לנו קצת בעיה…

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:19:52

ברוך – הבעיה של הסלטיקס היא האיבודים. היוורד במקום סמארט יכול להיות פיתרון טוב וכמו במשחק שלוש הם צריכים להיכנס יותר לסל במקום להתפשר יותר מדי על השלשות. האופציות שעומדות לרשותם די מוגבלות. הם קבוצה שנבנתה על היכולת האישית של האולסטארים. על זה הם יחיו וימותו.

עמיחי קטן
Admin
24/09/2020 12:21:23

יש תגובה של האשך באחד הפוסטים על שינוי פורמט האולסטאר השנה שבה הוא מציע שכל נקודה תהיה שווה 8, ואז שני סלים שווים לפחות 17

Amitlahev
Editor
24/09/2020 9:52:33

תודה רבה על הסיקור. 3-1 זה כבר בור רציני לכל קבוצה שהיא לא דנבר..
כיף לראות את השדרוג בקליעה של מיאמי שלפחות מבחינתי נתפסה כקבוצה עם בעיות קליעה מבחוץ (לא בדקתי את המספרים של העונות האחרונות אבל משום מה מרגיש לי ככה).

לילי
לילי
24/09/2020 14:24:08
Reply to  Amitlahev

מיאמי הייתה העונה הקבוצה השנייה בטיבה בליגה באחוזים ל3 אחרי יוטה…
38.9% אם אינני טועה – קליעה מבחוץ היא לא הבעיה שם.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 10:31:38

אני מצטרף למחזקי השיפוט. היה טוב. תיקנו טעויות ושרקו בשטף וברוח המשחק. היו מעט מאוד תלונות וחלקן תוקנו בלי מוניטור (חוץ של דראגיץ׳ למשל).
המהלך השנוי במחלוקת לא היה באשמתם. החוק לא טוב. לטעמי זה היה חוץ נגד טייטום – יותר מהכל. התוקף היה פרווה ובאטלר בכלל לא ביקש אותו. ה-קילוף של באטלר היה נקי וזה אכן תוקן – הפאול בוטל. החוק חייב ביניים. טעות אמנם אבל לא גורלית, ולא השפיעה על התוצאה. אנשים באמת באים עם טענות לשופטים מהבית. תתעלו מעל זה חברים! תשאירו את זה להערב 😀

bobby
bobby
24/09/2020 11:31:22

תודה על הסיקור הנהדר רועי!
.
תהייה שאולי כבר העלו פה –
האם המשחק בבועה, ללא קהל (מוחשי), עוזרת לביטחון של רוקיס ושחקני קצה רוטציה, לעומת איך שהיו מתפקדים במגרש מול קהל? (בין אם בבית או בחוץ – כל אחד יכול לעורר תחושת חוסר ביטחון מסיבות אחרות).
להירו תמיד היו ביצים, גם טרום קורונה, אבל כזאת הצגה בפלייאוף? לכו תדעו אם הידיים היו רועדות יותר במשחק שהוא פחות ״תנאי מעבדה״.

רפיקי
24/09/2020 12:05:45

לסלטיקס היו כמה נקודות בהן יכלו לנצח את המשחק.
העניין פה הוא לא התאמה מסויימת או חוסר מזל.
העניין הוא קבוצה פחות טובה אבל עם חבורת ווינרים מול קבוצה יותר טובה אבל מהססת ולא מספיק בטוחה בעצמה.
כל עוד בוסטון לא יצליחו לפתוח הפרשים גדולים, ולהרוג את המשחק הם ימשיכו להפסיד במשחקים צמודים.
..
למה אני מחשיב את בוסטון ליותר טובה?
לאורך כל הסדרה ניתן לראות שהם מייצרים ריצות בקלות מטורפת שאם היו שומרים על רמה כזו הם היו עושים ארבעה בלואו אאוטים, ומנגד ניתן לראות דקות שההגנה שלהם פשוט חונקת את מיאמי אבל גם את זה הם לא מצליחים לשמר.

הסיבה לדעתי לחוסר אופי בבוסטון?
לדעתי זה עניין של מנהיג, כשהמאמן הוא לא "אישיות" מספיק בשביל להיות המקור ביטחון לשחקנים ברגעי לחץ צריך שאחד השחקנים יהיה המנהיג שאחריו מסתערים,לא רואים בעיניים והלחץ יורד.
היחיד שנראה כרגע בתפקיד הזה זה סמארט, וזה לדעתי פוגע בבוסטון יותר מתורם ואני אסביר:
אני מת על סמארט אבל הוא מה שנקרא בולדוג, האופי והרקע שלו קשים, בעיניי הוא מנהיג שלילי, כלומר כזה שמוביל על ידי הנמכת האנשים סביבו ולא על ידי תמיכה בהם. (כל מי שנפגש עם מפקדים בצבא מבין את ההבדל).
הוא מצטייר לי ככה כי השילוב של עארס ומנהיג לא הולך בעיניי,ומתווספות לזה השמועות על ההתנהגות שלו בחדר ההלבשה.
המנהיג של בוסטון צריך להיות קבמה או הייוארד, כוכב עם אופי נוח וותק., הבעייה היא שלקמבה אין את הבטחון הדרוש והייוארד בכלל רוב הזמן בפיזיותרפיה.
אולי טייטום או בראון יתפתחו להיות המנהיג הזה בשנים הבאות.(זה לא מתאים לכל אחד).

אני יודע שזה פסיכולוגיה בשקל, אני רק כותב מה עובר לי בראש כשאני רואה את בוסטון ברגעי לחץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 12:15:43
Reply to  רפיקי

איזה ״מנהיג״ היה לטורנטו עונה שעברה? אני לא זוכר את ספלורטאה מתוצץ על הקווים. לגבי מנהיג שלילי גם זה שטויות קובי ברייאנט ז״לומייקל ג’ורדן היו מתעמרים בחברים שלהם בקבוצה צעקות קשות הרבה יותר מסמארט, הקטע שהם ייצרו קבלות.
.
אני עדיין מנסה להבין מה האדמה של סטיבנס שהשחקנים נגרים ולא קולעים נקודות למרות שהוא מסדר להם מצבים חופשיים? לדעתך אם היה יותר ״מנהיג ״ היה מעביר להם אנרגיה שהיו קולעים את הזריקות האלה?

אור
אור
24/09/2020 12:31:08

שמעתי שצביקה שרף פנוי אם בוסטון מחפשים מנהיג שמשתולל על הקווים

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 12:36:55
Reply to  אור

מה קרה לאפי בירנבויים?

אור
אור
24/09/2020 16:02:43

חחחח, עוד יותר טוב

רפיקי
24/09/2020 18:25:13

ברוך לטורנטו היה את לאורי.
..
אני לא מדבר על מאמן שצועק אלא מאמן שמשרה ביטחון בשחקנים, לא סתם נתתי השוואה של מפקד.

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/09/2020 12:45:30
Reply to  רפיקי

הסיבה היא שלבוסטון אין ספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

סמארט הוא עבריין שבמקרה משחק כדורסל אבל אני אוהב את הדביל הזה ולא חושב בכלל שהצעקות שלו הם בעיה. להיפך הוא מעיר את הישנונים. יש בעיות אחרות בראון עסוק במחאות במקום בנצחונות ובזיוני שכל גורג היל 2, כנראה מחפש מקום כבוד במפלגת השיקצה בעתיד, כל המוחים כבר עפו חוץ מהשיקצה ואמן גם הוא יעוף, איך בא לי שהלבנבן השמן יוקיץ יעיף אותו, לצערי לא יקרה, הפרשים באפור מושקעים חזק בבורסה. גימי בא במוד של רק ביזנס לא מתעסק בחרטוטים פוליטים.
סטיבנס הזה הוא בול עץ, היום לבוסטון היה קטע של מלא איב כדור, סתם ממש מסרו כדורים להיט והוא עומד כמו בול עץ תן סטירה למישהו פאק יו גיגי דאטומה פאק יו סמארט (אם לא רוצים להעליב כוכבים).
תכלס אם האיש שלי קראודר לא היה חוזר לעצמו לנגורותו זה היה 4-0, הוא ההבדל ב-2 משחקים אחרונים שובר קרשים למוות.
עכשיו מבחינה מקצועית זה נופל על איינג. לא מבין למה לא לנסות את אדוארס, לך תדע פתאום יתפוס יום צ'אקטין מה3? הספסל שם זה נס ציונה. וונמייקר היה פח אוברייטד גם ביורוליג. זליקו אוהב רכזים נגרים שמעבירים כדור בחצי וזהו. איפה הוא ואיפה לארקין. וויליאמסים האלו יכלו לשחק באותה מידה בנס ציונה, לא הייתם מבדילים מבטיח לכם.
היוורד הפציעות גמרו אותו הוא ככ איטי נהיה מדדה כמו סבא עד שעושה מהלך. יש לבוסטון הכל בשביל לקחת אליפות כולל מאמן בבסיס שלה אבל חייבים משהו בצבע ובספסל בקטנה משהו ברמת NBA עונה סדירה (אפילו לא פלייאוף)

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 13:55:23

שמעון הרגת אותי חחחחח, לבוסטון יש הכל אבל חייבים משהו בצבע ובספסל.
.
בכללי בוסטון היא קבוצה מאוד חלשה מבחינת הכישרון שלה ומבחינת הגיוון, פרט לטייטום שהוא אולסטאר , יש לה שני שחקנים טובים ווקר ובראון, נגר הגנתי כמו סמארט והיווארד מהספסל זהו, לא יודע איך קראו להם ביג 4. כמעט כל קבוצה במערב מתעלה על הכישרון בסגל הזה. הקבוצה הזאת בדומה לקליפרס לא נבנתה עם סגל מגוון ומתקשה מאוד מול הרכבים מסויימים (בניגוד לדנבר ולייקרס לדוגמה שיכולה לשנות מערכים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל בבסיס ברוך. יעני יש להם את הבסיס לאלופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקליפרס הכל נבנה מושלם חוץ מהמאמן ועוזרו. לא חסר כלום צריכים לעשות פו פו פו פו קל.
מה אתה בא לי עם דנבר בדיעבד? לדנבר גם חסר דברים. קליפרס הובילו 3-1 ובגיים 5 16 הפרש….הבעיה שם לא בשחקנים ולא בסגל.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 14:36:16

לא בדיעבד לפני הסדרה אמרתי זה סדרה של6-7 משחקים, האם לקליפרס יש כלים לאליפות ברור, האם זה פו פו פו כמו שאתה מציין ממש לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך מה נהיית טנש? פו פו פו זה סתם כביטוי. יש לך תסמיני טנש לאחרונה 😎

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 14:47:56

התחלת לפוסט הרבה שטויות לאוויר ידידי, אני כאן רק כדי לווסת ולשמור על שמו הטוב של מוסד ש״בר, הקליפרס לא הייתה מסוגלת להתמודד מול יוקיץ, הייתה קבוצה מאוד איכותית אבל כלל לא מגוונת, באופציות שלה. בנוסף יש לה את הלוזר האפסון על הקווים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 17:17:12

קראודר מושתל של התאגיד?
🙂

captain beefheart
captain beefheart
24/09/2020 12:32:30

צירוף המילים "גמר בוסטון לייקרס" מעורר זכרונות ומעודד ציפיות. במיוחד כאשר הצד הלייקרי מגיע עם דואו ברמה של ווסט/צ'מברלין, מג'יק / קארים, קובי / שאק. אני כמובן מאחל ללייקרס שיפסידו הלילה ובסדרה, אבל הצד של בוסטון לא נראה משהו. אם הפרנצ'ייז פלייר שלך מאופס נקודות בכל המחצית הראשונה יש לך בעייה. וברור שעם זה לא תנצח את הלייקרס המצויידים בדואו מהקטלנים בהיסטוריה (ולצדם ועידת סנטרים, וטראן רג'ון אחד שעוד כוחו במתניו ורול פליירס סבירים). אם צריך לגעת בנקודה בעייתית ושורשית אחת של הקבוצה אני אבחר בחוסר סנטר.
הירו: אני מת על סיפורי סינדרלה בספורט. הבעייה היא שרובם מסתיימים מהר. הקבוצות לומדות את השחקן שהפציע מתחת לרדאר, מגיבות אליו ובדרך כלל מאיטות את ביצועיו. נראה איך טיילר הגיבור עובר את העונה הבאה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

וגמר של דנבר לא מעורר את אותן זכרונות וציפיות? עונה אחרונה של ה-ABA, קבוצות מתחננות לכסף ושהעונה תיגמר כבר, שחקנים חושבים כבר על העונה הבאה/איפה יפתחו מוסך, קבוצות מתפרקות על ימין ועל שמאל, הנטס בגמר הליגה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

סליחה עם כולכם. שמתי לי שעון מעורר ל-11:00 בבוקר כדי לקרוא סיקור ותגובות, ופשוט המשכתי לישון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט עוד פעם עשו סגר חחח במיוחד בשבילך. טנש מנהלים את ביבי 🙂
טנש אמרו לביבי שהסטט האפקטיבי של החולים לא טוב אז שבועיים ישפרו את הסטט ואחרי חודש הכל יחזור כשהיה 🙂
במבחן העין הכל חרטא. וירוס שמקבל האדרה מבית התאגיד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 14:29:01

הסגר מוצדק יה צדיק. הגענו ל 7000 נדבקים מאומתים ביום (זו עובדה), בתי החולים מתמלאים ועוד מעט….
אני מניח שיש לך הורים מבוגרים, לפחות תדאג עליהם….
שבועיים סגר בהחלט הגיוני במיוחד בחגים בהם חלק גדול מהציבור בחופש.
צריך להוריד את קצב ההדבקה ורק סגר יכול לעשות את זה לצערי הרב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יעזור שום סגר. חודש אחרי הסגר יהיה לך אותה כמות בדיוק. ההורים שלי שומרים על עצמם ולא עסוקים בסגרים. שאנשים יקחו אחריות וישמרו על עצמם ואם לא רוצים זה בעיה שלהם.
במה בדיוק סגר יעזור? לשפץ סטט למשך חודש?
הכי טוב כמו השוודים לחיות כרגיל אז יש 7000 אז מה שיהיה גם 70 אלף מה גם שפעת היית סופר ככה? מה תכלס קורה?
הפגנות יש לבטל בלי קשר ממזמן היה צריך שיפגינו במרפסות את האייטם והצומי התקשורתי יקבלו בצורה זהה ועדיין יראו אותם.

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 14:52:39

יפה. עוד תחום בו אתה מגלה בקיאות מרשימה המזכירה את זו שאתה מגלה בכל הקשור לכדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העיקר שהאפקטיבי יתיישר 😂😂. גם אתה יודע שחודש אחרי הסגר יחזרו אותם מספרים או שלא יהיה בדיקות אל תיתמם.

גיא הירוק
Admin
24/09/2020 17:20:36

תלוי.
אם מי מציבור המכחישים (ההולך וגדל) ימשיכו לזלזל בהנחיות,
ואם הממשלה תמשיך לא לתפקד,
ואם רשויות האכיפה ימשיכו להתמהמה,
אז כן –
יחזרו המספרים.
.
מספיק שהציבור יפנים שזלזול גורם להן פגיעה בנפש, והן פגיעה בכיס,
והפעם יינטש את מנטליות ה-"חחח" אותה אתה מייצג נאמנה –
ואתה טועה.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 16:05:26

חחח כל מילה – חוץ מההפגנות – זכויות חשובות חבריקו – אני יודע שבעינך לא כל כך
🙂
בקשר לסטאט – שמעתי רופאים שמתלוננים שקשה והם קורסים – מסכנים ממש – שכחו להגידתודה שיש להם עבודה. למיליון מובטלים לא קשה בעבודה. המחלקות מלאות? ממש – מחקלת קורונה זה כמה מיטות עם אנשים לא חולים שחצי מהם "חולים קשה" עם 93% סאטורציה שזה בערך הנשימה של יוקיץ' אחרי שתי חדירות רצופות, או של לברון אחרי מתפרצת, או של הארדן אחרי שהוא נועל נעליים. מאשפזים אותם בריאים כדי לקבל תקציבים.
.
עזוב זה קרב אבוד – הפסדנו בגדול – ראינו איך עזר הסגר הקודם – עזר בעיקר לחבר שלך – במקום מעשיהו הוא בבית הלבן ואישתו עושה שם כביסה חינם חחחח (תקרא על זה זה גדול) ועוד 36 שרים עם 700 אנשי פמליה בתשלום – בחסות הפאניקה.
אפילו את רזיאל הם תפסו (אבל אני לא שופט אותו כי לא שופטים אדם בצערו, כשהקבוצה שלו עסוקה בנעליים צבעוניות במקום בכדורסל והמאמן שלו ישן על הספסל וכולם בוכים שאין סגל קבוע כבר שלוש שנים בזמן שהבוס קלעי העבר – כל מה שהוא רוצה בחיים זה לעשות טריידים).
.
טנ"ש מובילי דעה – באתר, בארץ ובעולם. אנחנו זה האופוזיציה (טוב בחיים האמיתיים אתה בקואליציה ולי יש איזה שלושה וחצי מנדטים) חחחחחח
.
בשנה הבאה דוראנט וסטף חוזרים ויחזור גם הסדר העולמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני אומר אם יש בחינם תיקח.מה הבעיה עם כביסה על חשבון הבית הלבן. אפשר לחשוב ראשי ממשלה בעבר ונשותיהם חיו מהיד לפה…פשוט אז לא היה תקשורת סתם קנאות וצרות עין. שיהיה לבריאות. זה הכיף בלהיות מטמד גבוה שכולם מלקקים לך ואתה מקבל דברים בחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני אומר אם יש בחינם תיקח.מה הבעיה עם כביסה על חשבון הבית הלבן. אפשר לחשוב ראשי ממשלה בעבר ונשותיהם חיו מהיד לפה…פשוט אז לא היה תקשורת סתם קנאות וצרות עין. שיהיה לבריאות. זה הכיף בלהיות מעמד גבוה שכולם מלקקים לך ואתה מקבל דברים בחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שיפגינו במרפסת כמו שמחאו כפיים לרופאים אז. מה הבעיה יקבלו אותו סיקור יביאו ציצים דילדו ושלט נגד הדיקטטור ויראו אותם.
למה בזמן מגיפה מרשים להתקהל ככה אם סה ככ מסוכן? כל אחד שיפגין בביתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 17:06:46
Reply to  דה שוט

דה שוט איזה מובילי דעה? פאניקה והפחדה זה שיטות ידועת עוד מהתנך, אני לא מבין למה אתה מזלזל ככה בקורונה? ברור שהקורונה אמיתית להתכחש לזה זה כמו להתכחש לכוח המשיכה,ורק תורם להפצת המחלה ולסגרים

. היא גם לא קטלנית כמו שמנסים להפחיד רק לאוכלוסיות בסיכון שבהם צריכים להיזהר יותר (כמוני כמו מנחם…). ובהחלט וצריך לחיות עם הקורונה לא בעזרת הכחשה אלא בעזרת סולדיריות חברתית , שמירה על מרחק, מסיכות..
. הסגר שהולכים להטיל אליכם הולך להיות אסון הרבה יותר קשה לעם ויגבה הרבה יותר קורבונות ומעורבב בגורמים פוליטיים רבים אבל אי אפשר להתכחש שהציבור אפשר להם לעשות את זה בכל ששם פס על ההוראות .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 17:29:42

ברוך
את הסגר מטילים כדי שלא נגיע למצב שבו אין יותר מקום בבתי החולים, נשגב מבינתי שאתם לא מבינים את זה.
מנסים להקטין את קצב ההדבקה שלא נגיע ל 10000 נדבקים ביום שמתוכם מאות חולים קשה. ברגע שיש המון חולים בתי חולים יקרסו כי לא יעמדו בהספק והתמותה תגדל מאד. מבין? אתה אומר הציבור צריך לעשות ככה וככה… אני אצעק לך סוד? הציבור מזלזל. אותם המזלזלים אשמים בסגר השני….

ברוך רובין
ברוך רובין
24/09/2020 18:03:34

דוקטור אני לא יודע כמה הדיווחים נכונים, גם10000 נדבקים ש95% לא מרגישים כלום זה הפחדה זולה , הסגר הולך להיות מכת מוות על לא מעט אנשים.
.
אנחנו מסכימים שהציבור מזלזל ואשם בסגר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 17:23:44
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 17:29:34

תאמין לי דוקטור הופמן התגובה שלך הכי חכמה פה 😀

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/09/2020 17:35:19
Reply to  דה שוט

לא חושב שהיא כל כך מוצלחת אבל הצחקת אותי מאד ואני צוחק מכל הלב.
אחד מהיתרונות של הופס ישראל זה אנשים מצחיקים כמוך וכמו שימון. אחרת לא הייתי נכנס כל כך הרבה….
אני אשים לינק למשחק הערב. זה יכול להיות הגביע הרביעי של מינכן העונה טראבל…
יהושוע מאד מזכיר לי את פיליפ לאם והוא אפילו יותר טוב ממנו.

דה שוט
דה שוט
24/09/2020 17:58:10

לאם האגדי לקח אליפות עולם ופרש בשיא. אחחח ימי ה1:7 העליזים

שחר אלוני
24/09/2020 13:45:40

משחק קשה לצפיה, בעיקר מצד בוסטון, ממש צפיה מבאסת. בקושי מסוגלים לעשות סל ועם כל כך הרבה כישרון, אולי זו עייפות, לגיטימי.
זה הכי טוב שיש במזרח? מה קרה השנה?
דנבר היו עושים 4-1 או 4-0 פה
אני כבר לא מדבר על הכישרון על הנייר של פילי שהיה אמור לנצח, אבל אלה חדשות מלפני שנתיים

Yinon Yavor
Editor
24/09/2020 13:46:28

מה שמדהים בעיניי זה נתון שאמרו על נקודה כלשהי במשחק הזה:
היום נרשם יתרון השיא של מיאמי בכל הסידרה – 12 נקודות. שתים עשרה!!!!
זה מראה עד כמה זו קבוצה מצד אחד מוגבלת ולא דורסת, ומצד שני סופר מרוכזת כדי לבצע (execute) בסופי משחקים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
24/09/2020 14:28:01

מה לגבי הפציעה של אדאביו?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

חשוב לציין, בעקבות החדשות האחרונות מארצות הברית, שטיילר הירו קלע את 37 הנקודות שלו ב-21 זריקות.
לעומתו, שלושה שוטרים ותיקים ממשטרת לואיוויל ירו מעל 20 פעמים ופגעו רק פעם אחת.
באמת יודעים לבחור טוב שם במיאמי.

עידו גילרי
Admin
24/09/2020 16:08:56

רייג'ון רונדו הוא גם שוטר ותיק מלואיוויל…
רק אומר.

אור
אור
24/09/2020 16:52:40

רונדו רייג'ון, אני מבקש

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני קונה עכשיו פחות מ-5% שלו בסדרה.

דן רוזנבלום
24/09/2020 16:56:14

לא מנסה להיות אנאלי אבל למה אתם קוראים לו הירו?
אני מבין שזה עיוות מגניב לאללה ושהוא גיבור…

אבל זה הררו…Herro como en espanol sabes?

ו…יוצא אנאלי לבכל זאת…

דן רוזנבלום
24/09/2020 17:05:21

בעצם שמעתי עכשיו את השדר האמריקני…אכן מבטא את זה היררו.
אנאלי כבר אמרנו?

G-dog
G-dog
24/09/2020 16:59:38

רחמים על הירו… כל הקריירה הוא יצטרך לשמוע את הבדיחות האלה על גיבורי על… כל פעם שהוא קולע 30 נקודות כל עכבר כדורסל יכתוב שהוא סופר הירו

וניל טרופי
וניל טרופי
24/09/2020 19:28:05

תודה על הסיקור, רק תיזהר עם הניחוסים לגביי גמר ראשון מאז אתה יודע מי. אם כבר בניחוסים עסקינן, כבר זמן מה אני חושב לעצמי שזה ממש מוזר שאין פציעות רציניות בפלייאוף השנה. לא יודע אם זה בגלל החוסר בנסיעות וטיסות או שמדובר על תקופת המנוחה של השחקנים מאז מרץ. מה שבטוח שלעומת עודף החיסורים של שחקנים בשנים קודמות, הפעם אפילו הזקן ל. גימס מושך. איך דנבר אחרי שתי סדרות שבע כשיש לה פצועים פוטנציאלים כמו פורטר מחזיקה בסגל כמעט שלם, כנל בוסטון וכנל זקני הליקרס. אחרי שאתמול באם החליט להראות לי שלא הכל מושלם נשאלת השאלה לעכשיו, מה תעשה מיאמי אם וכאשר תעלה כשאין לה את באם……… ולשנה הבאה או לעתיד, איך הופכים את הפלייאוף למעניין בלי פציעות ואיך שומרים על השחקנים הטובים בריאים לרגעי ההכרעה.