דיון הופס למוצ"ש: מאמני לייקרס או קליפרס, הקשיבו: מעדיפים את בוסטון או מיאמי בגמר? / מנחם לס

ייתכן מאד שאם אתה מאמן הלייקרס פרנק ווגל אתה מעדיף את מיאמי, רק לא את הסלטיקס, ואם אתה דוק ריברס אתה מעדיף את הסלטיקס, רק לא את מיאמי, וכמובן שייתכן ששני המאמנים מעדיפים את אותה קבוצה.

בקיצר, אם אתה מאמן הלייקרס את מי אתה מעדיף כיריבה, ואם אתה מאמן הקליפרס את מי אתה מעדיף?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
12/09/2020 19:36:40

נראה לי את הסלטיקס. הם יותר ילדים קצת.
למיאמי יש יותר כלי נשק ויותר וובוס
🙂

אור
אור
12/09/2020 19:51:50

שאלה קשה, לדעתי בוסטון קבוצה יותר טובה אבל למיאמי יש שני שומרים מצוינים ללברון ו-AD. בסופו של דבר הייתי מעדיף את מיאמי

צ'יקו
Admin
12/09/2020 19:58:22

את בוסטון, בגמר כמו בגמר כל אחד יכול להתפוצץ, בבוסטון יש 4 כאלה במיאמי 7, העומק מכריע

רפיקי
12/09/2020 20:16:05

מעדיף כל יום את מיאמי.
עד עכשיו ראינו רק את קצה הקרחון של הפוטציאל של בוסטון.
חוץ מהם אף קבוצה מהחמישה שנשארו לא יכולה להתפאר בארבעה שחקנים שביום טוב הם סקוררים מהשורה הראשונה בליגה.
לעומת זאת מיאמי פה כי הם מנצלים כל גרם כישרון שיש להם וזה לא יספיק מול הלוס אנג'יות ואפילו לא מול בוסטון לדעתי

Berch
12/09/2020 22:37:08
Reply to  רפיקי

המורה שלי מיסודי עוד מחכה שהפוטנציאל שלי יתפוצץ….
🙂

onetwo3
Editor
13/09/2020 3:00:35
Reply to  Berch

אז הוא כנראה ממש לא אהב אותך..
אם הפוטנציאל מתפוצץ לא נשאר ממך דבר

Dor
Dor
12/09/2020 23:13:14
Reply to  רפיקי

ממש לא קצה קרחון אלא קצה התקרה. הסגל של הסלטיקס כרגע במקסימום שלו ואין להם אף שלב נוסף לטפס כרגע. הם עברו סדרה קשה עם המון דקות ביכולת המקסימאלי שלהם. אין ספסל ורק החזרה של הייוורד יכולה לשנות משהו אבל הוא בוודאי לא בכושר וסטייט-אוף-מיינד כמו שאר השחקנים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:07:31
Reply to  רפיקי

בדיוק!
עם 4 אולסטארים וסמארט אחד אף אחד לא רוצה להתעסק, בטח לא לברון.

לילי
לילי
12/09/2020 20:30:25

אם אני הלייקרס אני מעדיפה את בוסטון כל יום בשבוע מאשר את מיאמי.
אבל הסיבה היא שלקחת אליפות מול הירוקים (ולהשוות את שיא הזכיה באליפות לקבוצת NBA ) פשוט תהיה יותר מתוקה מולם.
אם אני הקליפרס והגעתי לגמר ליגה אני רגועה – בוסטון\מיאמי..
השניה עברתי את LJ+AD, אני אהיה בסדר.
.
ואישית?
הייתי רוצה לראות גמר של לייקרס בוסטון כי זה קלאסיקה ויהיה כיף וטייטום כוכב עליון!!!

etayle
etayle
12/09/2020 20:33:49

לא נראה לי זה כזה משנה להם,לפי דעתי הן ירמסו כל מזרחית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:10:05
Reply to  etayle

זה מה שאמרו גם בשנה שעברה וטורונטו צחקה כל הדרך לגביע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בעקבות פציעת דוראנט….אחרת היה גנטלמני

Zivke
Zivke
12/09/2020 20:43:56

כמו שכתבו מעלי, בכל מקרה הפער בין המערבית למזרחית אמור להיות מכריע.
אגב, אאל"ט אז בבוסטון אין אף אחד ברוסטר עם גמר ברזומה, ובמיאמי רק איגי (והאסלם הנצחי), אז גם מבחינת ניסיון יהיה למערבית יתרון גדול

Zivke
Zivke
12/09/2020 22:30:33
Reply to  מנחם לס

ברור, התכוונתי פער לטובת המזרח. כאילו ,דה….

אור
אור
12/09/2020 21:08:56

רק רוצה להזכיר (לפעמים גם אני שוכח) שהלייקרס עדיין לא בגמר המערב, כן?

אור
אור
12/09/2020 21:12:01
Reply to  אור

וגם לא הקליפרס כמובן. דוק ריברס כבר הפסיד 5 סדרות פלייאוף אחרי שהוביל 1-3 ומשהו כמו 8 סדרות אחרי שהוביל 2-3 (קרדיט למי מכם שהעלה את זה באחד מהבלוגים החיים)

etayle
etayle
12/09/2020 22:11:27
Reply to  אור

אני לא אשכח את הסדרה מול יוסטון, שג'וש פאקינג סמית החזיר אותם וניצח את הקליפרס כל הדרך לגמר המערב (לפי דעתי זה היה במצב של 3-2 ויוסטון לקחו את משחק 7)

אור
אור
12/09/2020 23:01:29
Reply to  etayle

כן, זה היה בעיקר המחליפים כשהארדן על הספסל מסוף הרבע השלישי

אור
אור
12/09/2020 21:18:06
Reply to  אור

סליחה הגזמתי, הפסיד פעמיים ביתרון 3-1 ולפחות 5 פעמים ביתרון 3-2

Jonathan
Editor
12/09/2020 22:05:11
Reply to  אור

סיכוי שאני טועה אבל נדמה לי שהרבה מה3-2 ברח לו (כמו ליוסטון) כי "כריס פול נפצע", לא?

אור
אור
12/09/2020 22:51:55
Reply to  Jonathan

פעם אחת

אור
אור
12/09/2020 22:54:59
Reply to  Jonathan

בעצם, אפס – מול יוסטון הוא נפצע בשני המשחקים הראשונים ובעונה לאחר מכן הם הובילו "רק" 1-2

Yinon Yavor
Editor
12/09/2020 22:08:55
Reply to  אור

אבל מתוך כמה?
כמה פעמים הוא היה ביתרון הזה וכן ניצח?

אור
אור
12/09/2020 22:57:19
Reply to  Yinon Yavor

השאלה במקום אחרת הנתון שרשמתי לא אומר יותר מדי, ובכל זאת אני מעריך שזה יוצא דופן גם באחוזים (עייף מכדי לבדוק)

Jonathan
Editor
12/09/2020 23:12:17
Reply to  אור

נכון… נזכרתי שהוא אימן גם בסלטיקס. איכשהו תמיד כשאני חושב על כריס פול בפלייאוף אני חושב על פציעות ברגע הלא נכון (מבחינת כריס פול לפחות).

שחר אלוני
12/09/2020 21:09:40

לדעתי האליפות תוכרע בגמר המערב (בהנחה שלא לפני זה עם הסדרה דנבר-קליפרס)
שתי המערביות הבכירות הרבה יותר טובות מהמזרחיות, לדעתי גם דנבר
בוסטון מיאמי וטורונטו הן בערך בכח של יוסטון,אוקלהומה ויוטה

שחר אלוני
13/09/2020 1:49:04
Reply to  מנחם לס

נראה 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שאלה מצוינת מנחם, תשובה מצוינת אין לי. אולי עדיף להם בוסטון שהם יותר צעירים, פחות מנוסים ובלי איגודאלה, אולי לא. לא יודע.

MBK
Editor
MBK
12/09/2020 22:11:05

הלייקרס תעדיף את בוסטון
בגלל המסורת, בגלל רונדו מול האקסים
מיאמי זה מאץ אפ קשה יותר בעיקר בגלל אדביו, באטלר והגארדים הלא נגמרים
בכל אופן גם בוסטון מאץ אפ מאוד לא נוח ללייקרס בגלל טייטום-ווקר. תייס יתקשה לעצור את דיווס
לקליפרס יש מאץ אפ נוח יותר מול מיאמי
קוואי מול באטלר זה ואוו
בוסטון זה הרבה יותר מאתגר עבורם

Jonathan
Editor
12/09/2020 22:15:40

מיאמי ובוסטון קבוצות הגנה מרשימות. במיאמי כל יום מישהו אחר יכול לקלוע הרבה נקודות אבל בניגוד לבוסטון אין להם שחקנים שפה "האגדה על הגדולה" שלהם עלולה להתחיל להיכתב… קצת מעדיף לצאת חבול ממיאמי מלגלות שג'ייסון טייטום עשה לי קוואי לאונרד.

Yinon Yavor
Editor
12/09/2020 22:19:20

אנשים לא מבינים כמה הסלטיקס טובים. יש להם 4 שחקנים של 20 פלוס נקודות למשחק, שרק בגלל השיטה הם לא צריכים לקלוע כל כך הרבה.
וזה כשאני ממש מחשיב את סמארט כאוברייטד (הוא לא אחד מהארבעה, רק להבהיר).
מיאמי טובים אבל עם תקרה נמוכה יותר. בבוסטון התקרה גבוהה יותר

רפיקי
12/09/2020 22:34:12
Reply to  Yinon Yavor

100+

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:15:17
Reply to  Yinon Yavor

אני אומר את זה מתחילת השנה. הסלטיקס עם 4 אולסטארים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:16:03

הסלטיקס שחטו את הלייקרס במשחק הראשון

דקסטר
דקסטר
12/09/2020 22:57:43

בוודאי בוסטון.
גם יותר רכים וגם אני מעדיף את סטיבנס על ספולסטרה

עמיחי קטן
Admin
12/09/2020 23:02:21

אחרי שטורונטו בחוץ אני עכשיו בעד מיאמי. מאמין שלברון לא יראה אור שמש מולם ואדבאיו יסתדר עם דיוויס.
לבוסטון אין כל כך קו קדמי חוץ מת'ייס.

עמיחי קטן
Admin
12/09/2020 23:02:44

הקליפרס הכי טובים, אבל גם הם יתקשו יותר נגד מיאמי לדעתי.

Jonathan
Editor
12/09/2020 23:14:20

גם ת'ייס הוא לא הרבה יותר מקובינגטון בגובה. הבדל של אינץ'. קצת יותר נפח, זה כן.

עמיחי קטן
Admin
13/09/2020 1:16:34
Reply to  Jonathan

ת'ייס בנוי טוב יותר להתמודד עם גבוהים

dvir
dvir
12/09/2020 23:44:00

מטעמי מצויינת הביסה את מילווקי עצרה את יאניס בצורה נהדרת זה אומר שלדיוויס ולברון תיהיה בעיה מולם. לבוסטון תיהיה בעיה הגנתית מול הלייקרס הם לא מסוגלים להתמודד עם לברון ואין להם מישהו שיתמודד עם דיוויס

ברוך רובין
ברוך רובין
12/09/2020 23:52:13

לא ממש משנה יש הבדלי רמות ברורים בין המערב למזפח , גם הלייקרס וגם הקליפרס ינגבו בלי הפסקה את מי שיעלה משם, אל תתבלבל בין תחרותיות לאיכות.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2020 0:14:20
Reply to  מנחם לס

מנחם זה למה אתה טועה פעם אחר פעם, המזרח זה בדיחה יש לפחות 4 קבוצות במערב שהיו לוקחות את המזרח בהליכה, אל תתבלבל בין איכות לתחרותיות. לא בוסטון ולא מיאמי ברמה של קליפרס לייקרס דנבר

IDO
IDO
13/09/2020 2:19:19

ברוך אתה משנה את דעתך ב 360 מעלות כל פעם שאתה מעלה תגובה
🌯😋

golan
golan
13/09/2020 0:38:36

הייתי מעדיף את בוסטון.
לבוסטון פוטנציאל יותר גבוה ממיאמי אבל הוא עדיין לא התממש לעומת מיאמי שהם כאן ועכשיו.
למיאמי יתרון בעמדת המאמן (לדעתי הטוב מהארבעה) וגם המנוסה בהם ומכיר את לברון אולי יוכל להכנס לו לראש …
יש כמה שחקנים עם ניסיון במיאמי (איגי, דראגיץ, באטלר) אבל גם הרבה רוקים. בוסטון כקבוצה יותר מנוסים (הם היו בגמר המזרח לפני שנתיים) גם קמבה כבר לקח אליפות מכללות. והם גם ניצחו משחק 7 מה שיכול לתת להם ביטחון
הספסל של מיאמי יותר עמוק משל בוסטון. (והמאמן גם משתמש בו)
המצ'אפ מול מיאמי קשה יותר לדעתי – יותר קלעי שלשות וביג מן מסיבי, הם גם נראים לי כמו שמנחם אומר עארסים (לבוסטון יש את סמארט)

בכל מקרה – אף אחד לא ינגב את אף אחד.

IDO
IDO
13/09/2020 1:17:50

על הנייר בוסטון יותר טובה, וגמר לייקרס בוסטון יהיה אפי.
אם אני לייקרס אני ארצה לשחק מול הטובים ביותר.
את קליפרס אני לא סופר כי יש אליהן קללה, הם לא יגיעו לגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעדיף את בוסטון. למיאמי יש יותר כלים גיוון וניסיון

אהרון שדה
Editor
13/09/2020 13:04:07

אני חושב שהקליפרס תעדיף את מיאמי מאשר הרביעייה הקטלנית של בוסטון
אבל יש מצב שהלייקרס יעדיפו את בוסטון שיותר קצרה מהן בספסל משמעותית.

שמול
שמול
14/09/2020 10:34:01

אם אני מאמן דנבר, אני מעדיף את בוסטון…
אין להם איך לעצור את יוקיץ'