דיון הופס ליום שני PM: בן סימונס או ברנדון אינגראם?

המאמן בראון על השלשה הראשונה של בן סימונס בקריירה:

הסרטון שמדבר על ההתפחחות של ברנדון אינגראם עד כדי מועמדות ל'שחקן המצטיין':

קודם מספרים:

*גובה: סימונס 2.08 מ' ו-109 ק"ג. גיל 23/ אינגראם – 2.02 מ', 89 ק"ג, גיל 22

*דקות למשחק: שניהם 33 דק'

*נקודות: סימונס 13.1, אינגראם 26.4

*ריב': סימונס 6.5, אינגראם 7.1

*אס': סימונס 7.9, אינגרם 4.2

*% קליעה: סימונס 55.3, אינגראם 51.6

*%מה-3: סימונס 100% (צחוקים, צחוקים!)…אינגראם 46.3 (!!!)

*% מהקו: סימונס 55.7, אינגראם 76.5

*PER: סימונס 18.0, אינגראם 23.9.

אני לא יודע בקשר אליכם, אבל אילו התחלתי קבוצה היום, הייתי בוחר בברנדון אינגראם לפני בן סימונס לפני היבהוב העין הבא.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 18:14:33

אני לוקח את אינגרם כי הוא קצת מזכיר לי את דוראנט, תיכף יתחילו לקטול אותי פה?
ונצל"ש, שם פה לינק לכתבה על מונטי וויליאמס עבור עידו וגיא למרות שסביר שכבר ראו אותה.
https://sports.walla.co.il/item/3325785

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני לוקח את אינגראהם

Zivke
Zivke
25/11/2019 18:22:33

מה שנקרא זה נבלה וזה לא יודע לקלוע שלשה…

בעיקר אהבתי את הטייפו "ההתפחחות של ברנדון אינגראם", תהליך שרואים אצל הרבה שחקנים בליגה, לרוב אחרי חתימת חוזה

Lavar
Lavar
25/11/2019 18:27:15

את אינגראם הייתי בחור לקבוצה שבנויה סביבו, שהוא הכוכב הראשון.
בתור כינור שני/שלישי – סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Lavar

קיצר בחרת באינגראהם כי מנחםמשאל שבונים קבוצה לא סביב אולסטארים. ליד קרי קליי דוראנט בטח שעדיף סימונס. מה יש לעשות עם אינגראהם?

עמיחי קטן
Admin
25/11/2019 18:38:20

אינגראם בכפוף למצב הרפואי

Noampor
Noampor
25/11/2019 18:58:55

ברור שסימונס.
סימונס, למרות משחק התקפה מוגבל. הוא אחד השומרים הכי טובים בליגה. הוא יכול לשמור באותו פוזשין על לו ויילאמס, קוואי והארל בלי למצמץ. זה נכס עצום! ואפילו לא התחלנו לדבר על המשחק ריצה שלו ועל הראיית משחק

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 19:04:08

ברור שאינגרם

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/11/2019 19:41:49

אני חושב שסימונס ספציפית לא עובד טוב עם אמביד, אבל ברוב הקבוצות הוא היה נלקח לפני אינגראם. אני חושב שהוא שלקבוצה כמו דנבר, הווריורס פיניקס ועוד ישודרגו ממנו מאוד על ידו. יש מצב שאם לא נ"א אז הספרס יכולים לקחת אותו כדרוזן משודרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס מעולה כשחקן מספר 3 4 בחשיבותו בקבוצה חזקה עם סטארים סביבו ובתנאי שיפנים שהוא לא כוכב אלא שחקן משלים סטייל דריימונד גרין ואז הוא יהיה מצויין. עמדה 4 מסיים קרוב לסל רק דאנקים ולייאפים יכול לרוץ מהר למסור טוב ולתת הגנה על הפרימטר.
בגולדן בטייט ליד קרי קליי דוראנט הוא בהחלט יהיה המנוע הלב והדבק זה לא שירכב על גבם😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס יהרוג את דנבר חחח איזה מתאים לדנבר יתקע הכל ויקח ליוקיץ כדורים על מה אתה מדבר?
לחוס יש טרייד סימונס מורי?

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/11/2019 6:19:51

עזוב שניה שזה לא אפשרי אבל עם שחקן כמוהו בחמישייה במקום בארטון והם יכולים לאתגר גם הלייקרס והקליפרס

asaf
25/11/2019 19:45:03

אינגרם! לבנות קבוצה לוקח אותו לפני סימונס . יותר מגוון פשוט בעיניי. מועמד חזק ל- MIP

עידן
עידן
25/11/2019 20:06:33

סימונס.
גם בלי הקליעה בשאר הדברים הוא מצויין
אם יפתח קליעה בינונית יהיה טופ 3 בנבא

אינגראם סקורר מצויין אבל מתאים בעיקר לקבוצות מחוץ לפלייאוף(לייקרס של שנה שעברה וניו אורלינס).
לא תגיע גבוה כשאינגראם הוא המספר 1 שלך ועם סגנון המשחק שלו אני לא יודע אם הוא יכול להיות מספר 2 או 3 בקבוצה.את זה יהיה אפשר לבחון שזאיון יתחיל לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

טופ 3 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 הוא צריך קליעה של קרי בשביל להיות טופ אתם בהזייה. סימונס הוא זורק דיסקוס כמה עוד תחכו לו…
כן עם סימונס מספר 1 תגיע הכי רחוק חחח
סימונס כמספר 1 לא מכניס את הפועל בש לפלייאוף בישראל חוזר ואומר ושם ים כסף עם מי שרוצה.
אינגראהם בישראל? מנגב חזק יקראו לו המטאטא

עידן
עידן
25/11/2019 21:28:45

הוא לא צריך קליעה של קרי.עם כל האהבה שלי לקרי לסימונס יש דברים שלקרי אין.הוא צריך קליעה של יאניס כדי להיות טופ 3 בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חחחחחחח סימונס הוא לא יאניס . הוא לא אתלטי גדול וחזק כמו יאניס די עם הסרט קומדיה הזאת. סימונס עם הקליעה של יאניס לא שווה יותר מידי. סימונס לא יכול לחדור כמו יאניס להגן כמו יאניס להיות דומיננטי כמו יאניס ובפלייאוף גם את יאניס סגרו אז מה יעשו לסימונס. סתם קואלה אין לו חצי מהחוזק של יאניס

Zion king
Zion king
25/11/2019 20:45:06

כמו בערב הדרפט הבחירה נשארה אינגרם שמוכיח העונה שהוא בהחלט כוכב ולא מהסוג הרע.
שיפר כל אספקט במשחק, וגורם לטרייד על דיוויס לראות כנצחון ברור יחד עם החבילה הכוללת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zion king

איזה נצחון אחי בקיץ הוא כבר בקבוצה אחרת

John
25/11/2019 20:45:41

אני לא רוצה להיות שבוי של הרגע כי סימונס כרגע נראה בירידה ואינגראם בשיא קריירה. כדי להיות הוגן צריך לחשוב על סטרץ' בו סימונס היה גם בשיאו כפי שברנדון עכשיו. כי אם זה כך כרגע אני הולך עם סימונס שהוביל את הסיקסרס ל-16 ניצחונות רצופים בעונת הרוקי לפני אינגראם שמפעיל בעיקר את עצמו למרות יכולת המסירה אך לא מעצים את הצוות סביבו. בדיוק כפי שקשה לי להתייחס לשיפור הגדול של בראדלי ביל שגם הוא לא מתבטא מספיק בטור הניצחונות. ברור שאם אינגראם ימשיך את הסטרץ הזה עם כאלה מספרים וטור הניצחונות יעלה כשהפצועים חוזרים אז אשנה את דעתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 21:09:40
Reply to  John

ג’ון סימונס זה בלוף , אתה זוכר מה אמרתי לך בקיץ שהוא לא באמת פיתח קליעה ? ושהכל זיוף גדול, הוא בדיוק אותו שחקן שהגיע לליגה אם הגנה אישית טובה טיפה יותר, אין לו מה לחפש והשוואה לסקוררים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לו גם ממבה מנטליטי הוא חושב שהוא כבר כוכב ככה כפי שהוא😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שני שחקנים עם תקרה לא ברורה ואופי בלתי מושלם – אבחר לפי הרצפה ולכן אינגרם. יהיה מעניין להסתכל על השאלה הזו שוב בעוד חמש ועשר שנים. תודה רבה מנחם, אחלה סוגיה לדיון.

שחר אלוני
25/11/2019 20:56:24

שאלה מעניינת
אנגראם סקורר טוב ועושה הכל מהכל בהתקפה, עוד שידרוג קטן והוא יזכיר את טוביאס האריס במיטבו, לפני שנה.
סימונס טוב בסיטואציות מאד מסוימות, וצריך לראות איזה מאמן יכול לשבץ אותו בהתאם לכישוריו: שחקן עם דגש על הגנה והרצת מתפרצות. סוג של שחקן מהיר לעמדה 4, שלוקח ריבאונדים ומשחק קרוב לסל, אולי פופ יכול להנדס לו משהו?
אם לא משבצת כזו אז הוא מוריד מהשחקנים האחרים כי אין תיאום, הכדור אצלו יותר מדי, ואז זה משנמך את חבריו לקבוצה

שורה תחתונה, אנגראם, יותר פשוט לשבץ אותו בקבוצה, שחקן יותר קונבנציונלי, והיום כנראה גם יותר טוב

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
25/11/2019 21:14:21

מסכים עם שחר. אפשר להגיד שלסימונס יש עקרונית תקרה גבוהה יותר בעוד אינגרם הוא "עוד קלעי", אבל סביב אינגרם קל הרבה יותר לבנות קבוצה ו/או לצרף סופרסטאר. לבנות לסימונס קבוצה זה חתיכת כאב ראש.

אגב, לא חושב ששניהם יותר ממספר 2 בקבוצה שרוצה להגיע לאנשהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם גם לא 2.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
25/11/2019 21:22:45

שים ליד הארדן את אינגראם במקום ווסטברוק ותקבל הרכב מאוזן בלי גמדים בעמדה 3 שיגיע בוודאות יותר רחוק ממה שיוסטון הנוכחית תגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חולק עליך

shadow
shadow
26/11/2019 1:46:36

אינגרם (עם עוד שיפור קטן?! ) יזכיר את טוביאס האריס של לפני שנה?! אינגרם כבר היום לא רואה את טוביאס האריס ממטר והוא בן 22 לעומת האריס שאמור להיות בשיא הקריירה שלו.
תבדוק את הנתונים שלהם וזה אפילו לא קרוב. להאריס מעולם לא הייתה עונה כמו שאינגרם מציג כרגע.
אינגרם גם שיפר השנה משמעותית את הקליעה שלו לשלוש שזה אחד הדברים החשובים בכדורסל של היום 45.9 אחוז לעומת 29.4 עלובים.
התקרה של אינגרם הרבה הרבה יותר גבוהה משל האריס.

Dor
Dor
25/11/2019 21:19:05

אני בוחר בסימונס למרות שלסיטואציות מסוימות אינגראם יכול יותר להתאים. קודם כל סימונס חייב לשחק 3 או 4 ורצוי ליד פוינט דומיננטי. היתרון הגדול שלו הוא ניצול מצבים תוך כדי תנועה. בפילי הוא 1 ובלי הקליעה קל לעצור אותו. שים אותו ליד דיימו או קמבה וכל העסק יראה אחרת. אינגראם פתח את העונה הזאת טוב והוא בוודאי סקורר הרבה יותר מגוון מסימונס, אבל כרגע הוא רחוק מאוד מסימונס, בעיקר כי את המספרים שלו הוא נותן בקבוצה מפסידה וכבר שלוש שנים לא מצליח לקפוץ קדימה. באופן אישי אני גם חושב שהוא לא שחקן חכם, לפחות כרגע. זה מתבטא במהלכים סוליסטיים מדי שבהם הוא סורק כמעט כל כדור שהוא מקבל לסל, או במילים פשוטות – קצת אגואיסט. להתחיל קבוצה אז סימונס. אם כבר יש לי שני אולסטארים ואני צריך מס׳ 3 בקונטנדרית סטייל הארדן ב okc אז אינגראם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
25/11/2019 21:24:13
Reply to  Dor

בהצלחה עם לספר לסימונס שהוא לא רכז יותר, ושאת הנקודות שלו הוא הולך להרוויח בחיתוכים לסל כאילו הוא עומרי כספי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא כמו עומרי כספי אלא כמו דריימונד 😂😂😂😂
ואז קלאץ יתחילו לבחוש בקדרה לשמועות טריידים 😂😂

שחר אלוני
25/11/2019 21:25:28
Reply to  Dor

ניתוח מעניין
אני מנסה לחשוב מה באמת אפשר לעשות עם סימונס בהתקפה
אם הוא בעמדה 3 אז זה כמו דוראנט, רק בלי לקלוע, אז מה כן? כניסות לסל? זה מוגבל, 3 צריך קליעה. האמת שגם 4 כמו דייויס צריך קליעה, בטח מחצי מרחק והיום גם מהשלוש. אולי הוא יוכל להיות גרסה של דיקמבה מוטומבו? הגנה וקליעה מהצבע עם בונוס של הרצת מתפרצות

שחר אלוני
25/11/2019 21:26:53

ופה השאלה אם הוא מוכן להיות שחקן באופי ובפוזיציה של מוטומבו או שהוא רוצה להיות השחקן המרכזי סטייל לברון ומג'יק? זה עניין של אופי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק עמדה 4 בהרכב כוכבים. העתק של דריימונד רק יותר אתלטי ובלי השלשות ונראה לי הוא פחות יאהב לעשות עבודה שחורה

אור
אור
25/11/2019 21:40:57

אין שום קשר לדריימונד, לא משנה כמה תחזרו על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

התכוונתי בתפקיד של דריימונד לא שהוא דומה לו. יעני לעשות עבודה שחורה והאסל

אור
אור
25/11/2019 21:45:59

אוקיי, אז הוא יותר מדי מוכשר בשביל זה תאהב את זה או לא.. אני כן רואה אותו נותן הגנה חזקה בפלייאוף

שחר אלוני
25/11/2019 21:47:31

הבעיה שהוא חוזה מקס, אז קשה לארגן הרכב כוכבים, אלא אם כולם על חוזה רוקי 🙂 חוץ מאחד
נגיד קוזמה, דונצ'יץ' סימונס אמביד וכקלעי – ג'ו האריס מהנטס, איך הקבוצה?
סימונס יצטרך להסתגל למעמד של שחקן שמקבל מסירה לזריקה פעם ב 10 התקפות, והשאר זה ריבאונד. הקבוצה צריכה גם מקום מתחת לתקרה ל 4-5 שחקני רוטציה טובים בספסל

אור
אור
25/11/2019 21:32:28

איזה מגזימים, כבר מסכמים לסימונס את הקריירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

תכף הוא משפר קליעה ומצעיד אותנו ל3 טבעות.

אור
אור
25/11/2019 21:42:07

הוא לא יצעיד אבל הוא בהחלט יכול להיות חלק מאלופת ה-nba עוד כמה חודשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחחח אלופת הnba עם מי אמביד הפצוע? יש הרבה יותר סיכוי שהוא עף הביתה מולצאינדי ובוסטון אפילו. מה שבטוח שסימונס יעלם בפלייאוף החל מסיבוב 2. הוא השחקן הכי פחות חשוב בפילי חשוב פחות מאמביד גוש הורפורד והאריס.

אור
אור
25/11/2019 21:50:45

לדעתי הם במזרח ראש בראש עם מילווקי שבינתיים לא נראית טוב כמו שחשבתי, נכון בגמר הליגה כל אחת מהן אנדרדוג אבל הסיכוי קיים.
לגבי סימונס, תן לו להוכיח את עצמו יותר משתי עונות בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 21:52:44
Reply to  אור

כמה עונות 10? 12 ? הוא בדיוק אותו שחקן שהגיע שנכנס לליגה (שדרך אגב היה לפני 3 עונות)

אור
אור
25/11/2019 21:53:57
Reply to  אור

מה אני חוזה את העתיד? שיחק 2 עונות בליגה זה הכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אני כבר מחכה ללונזו אז לחכות לסימונס קטן עלינו ברוך..

אור
אור
25/11/2019 22:03:17
Reply to  אור

לזכותך ייאמר שלונזו באמת נראה כמו שחקן שכבר לא ייצא ממנו שום דבר מיוחד כפי שתמיד טענת.
סימונס זה סיפור אחר למרות הבעיות הידועות

stam
stam
25/11/2019 22:18:24
Reply to  אור

איזה אנדרדוג, פילי דוג כמו כולם. על מה אתם מדברים.
אור, לגבי המזרח אל תשכח את בוסטון. ממה שראינו עד עכשיו, גם הסלטיקס דוג לגמרי, בעיני 1 מה-2 בגמר.

אור
אור
25/11/2019 22:33:23
Reply to  אור

כמו שזה פילי לא ברמה של המערביות. לגבי בוסטון לא שכחתי, נראים לי רכים מדי אבל השארתי אותם מאחור בפוטו פיניש

אור
אור
25/11/2019 21:42:29

חלק משמעותי הכוונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוזמן נגר כמו סימונס פלדין תופר צאקות

zivovivo
zivovivo
25/11/2019 21:45:13

אני לגמרא עם סימונס הוכיח את עצמו כבר גם ללא הקליעה, בא ניתן לאינגרם לחבר עונה אחת מלאה כמו שצריך ואז נרוץ למסכנות

stam
stam
25/11/2019 22:06:07

השוואה מעליבה.

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 22:15:42

לא סובל את "בייבי המלכה האם" אבל לוקח אותו לפני אינגראם.
הבעיה העיקרית של "בייבי המלכה האם" זה הצוות המקצועי של הקבוצה בראשות המאמן האהבל (שרק הבובה מאוקלהומה והרובוט מהבירה גרועים ממנו).
"בייבי המלכה האם" יכול להיות אולסטאר ומעבר במקום אחר ,עם השחקנים המתאימים לסגנון המשחק שלו.
לדעתי יש לו בעיה רצינית אחת ואם יפתור אותה הוא יהיה אחד המצויינים.
הבעיה כמובן קשורה במצב המנטלי שלו לזרוק את הכדור הכתום מחוץ לבקבוק.
אני מאמין שבמקום אחר עם מאמן אחר הוא יצליח לנצח את המחסום המנטלי הזה שתקוע לו בראש.
ל"בייבי המלכה האם" יש תקרה גבוהה ,הוא יכול להוביל קבוצה כשחקן שני בחשיבותו לטבעת.
זה כאמור במידה והוא יצליח לסדר את העניינים בראש בנוגע לקליעה.

.
אינגראם לעומתו כמעט ונוגע בתקרה ואין יותר מידי לאן להתקדם,מקסימום הוא יכול להיות שחקן 3-4 בקבוצה תחרותית.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 22:21:03
Reply to  ADISU33

אדיסו , זה לא בעיה מנטלית לילד יש מכניקת של ידוי פטיש, הוא לא זורק כי הוא לא מסוגל לזרוק , לא קרה אף פעם ששחקן שלא זרק לסל 23 שנה יפתח קליעה פתאום. אינגרם התקרה הרבה יוצר גבוהה הוא עדיין לא התמלא בגוף

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 23:33:55

תזמין אותו לחומוס אולי יתמלא טיפה חחח
זה הגוף שלו ואין לאן ללכת (סגנון הנחש).
אין לו לאן להתפתח מעבר למה שהוא מציג כרגע.
"בייבי המלכה האם" יכול להפוך לסופרסטאר,יש לו הכל ורק הבעיה הידועה שהיא פסיכולוגית עוצרת אותו.
גם ללא זה במקום אחר,עם מאמן אחר הוא יכול לסחוב קבוצה רחוק יותר מאשר אינגראם הנוצה.

IDO
IDO
25/11/2019 22:40:29

Too easy
סימנס. יעשה את הדבר הנכון 9/10 פעמים.
אינגרם ב 9/10 מהמקרים יבחר בזריקה ומכניס 5/10.
ובהגנה זה משקל כבד מול משקל נוצה.
אינגרם זה שחקן שגורם לקבוצה שלו להפסיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מהלך 5 נק של מכבי רק שבnba לא יראו את זה וגם השחקנים החוסמים יתחילו לעשות פלופים ויהיה גם שלשה של הארדן וגם 2 זריקות לקאפלהה חחח זה תקדים מסוכן

shadow
shadow
26/11/2019 2:00:12

אני חושב שזו בחירה מאוד צמודה וקשה.
אינגרם הוא שחקן עם המון פוטנציאל לדעתי ואנשים פה ממש טועים לחשוב שזו התקרה שלו. הוא רק בן 22 ועשה יופי של פריצה השנה מה שמצביע על הרצון ההתמדה והיכולת שלו לעבוד, לשפר ולהשתפר בחלקים החלשים והחזקים במשחק שלו. אף אחד לא קם בבוקר ופתאום מעלה את כל הממוצעים שלו, במיוחד לא בקליעה משלוש.
אני חושב שהוא עוד ידבר חזק בליגה.
סימונס מצד שני הוא שחקן שיכול לשחק בארבע עמדות מבחינה פיזית אבל לא ממש בשום עמדה כי אין לu קליעה והוא אפילו לא מנסה. למרות זאת הוא עדיין מוצא דרך להשיג את הנקודות שלו ביעילות, בנוסף הוא שחקן הגנה עילאי שישכול לשמור מצויין 4 עמדות ולא רע גם אם יצטרך לתת הגנה על סנטרים, שזה יתרון משמעותי בליגה שאין בא הרבה שחקנים כאלה.
בשורה התחתונה בנקודת הזמן הזו הייתי כנראה הולך עם אינגרם ולו רק כי אני מתחיל לחשוש שהבעיה המנטלית שלו בקליעה היא כבר משהו רציני שלא בטוח שאי פעם הוא יצליח לשפר. אם היו שואלים אותי לפני שנה הייתי אומר בלי לחשוב סימונס.
נראה לי שהפלייאוף השנה וכל העונה הבאה, בעיקר תחילתה, יהיו מאוד משמעותיות לקריירה שלו.

stam
stam
26/11/2019 8:27:45
Reply to  מנחם לס

אחרי רק 13 משחקים העונה, דוק. 74 זריקות לסל סה"כ. ורק 13 משחקים, 428 דקות.
לפני כן יש לך, 386 נסיונות, ב-33% בלבד… ב-190 משחקים, 6014 דקות. פי 14 יותר זמן משחק, ממה ששיחק העונה.
פרופורציות.
.
בלי קשר, אתה לא יכול לתת לו את האדג', רק על סמך זה, ולהתעלם מהיתרונות הרבים האחרים של סימונס. בראשם, לא רק – ההגנה המעולה. שמיים וארץ.

הערבי
הערבי
26/11/2019 8:12:36

אינגרם שיפר את הקליעה שלו אבל הוא משחק בקבוצה שחוץ ממנו (עד שזאיון יחזור) אין לה אף סקורר ואין לה חוץ ממנו אף שחקן iso שיכול לקלוע מכדרור
אין ואקום בכדורסל מישהו חייב לקלוע וזה אינגרם השיפור באחוזעם מבורך לצער הליקרס זה הגיע שנה אחת מאוחר מדי אולי היו יכולים לשמור את הארט או איזה בחירת דראפט.
אבל לשאלה של מנחם אני עונה סימונס כי עד שיוכח אחרת סימונס הוכיח כבר בעונה הראשונה שהוא יכול להוביל קבוצה לפלאאוף כי אחד משני השחקנים הבכירים.
לסימונס יש צקרה להיות לברון/מג'ק עם מאמן נורמלי שיטן לו בטחון בקליעה… הבנאדם לא זורק אי אפשר באמת לדעת אם הוא יכול לקלוע אם הוא לא זורק בכלל שיבוא מאמן שיתן לו אשראי לזרוק ואז נהיה יותר חכמים בכשר ליכולת שלו.
אינגרם התקרה שלו זה רודי גי/טוביס האריס הוא אולי ישחיל איזה הופעה שתיים בקרירה באולסטאר.

המשגיח
Admin
26/11/2019 9:03:09

אם אין לאינגרם בעיות רפואיות, לוקח אותו