חם מהתנור: מוריס בספרס, קאזינס ורונדו בלייקרס / עידו גילרי

***

תקופת המורטורים חלפה ומרבית הסיכומים עליהם שמענו עד עכשיו יהפכו כעת לרשמיים.

***

הסן-אנטוניו ספרס החתימו את מרכוס מוריס על חוזה לשנתיים בגובה 20 מיליון דולר. הספרס השתמשו לצורך ההחתמה בחריגת המיד-לבל של הקבוצה, מה שאומר שיצטרכו לתפקד כעת תחת תקרה קשיחה.

***

כדי לאפשר את ההחתמה של מוריס הספרס היו חייבים לבצע עוד מהלך והפכו את ההחתמה של דמארה קארול לסיין-אנד-טרייד בו מעורבות שלוש קבוצות. הספרס מחתימים כאמור את קארול ושולחים לוויזארדס את דיוויס ברטאנס. הקבוצה השלישית היא הנטס שמקבלת את הזכויות כל ארון ווייט ונמנייה דנגובעיץ (שנבחר ב-2014).

***

דמארקוס קאזינס שחזר בעונה שעברה מפציעה באכילס במדי הווריורס חתם לעונה אחת בלייקרס עבור 3.5 מיליון דולר ויחזור לשתף פעולה עם אנתוני דיוויס. הלייקרס מחתימים שוב גם את רייג'ון רונדו ששיחק בקבוצה בעונה שעברה על חוזה מינימום לשנתיים. את הסגל הלייקרס משלימים עם ההחתמה מחדש של אלכס קארוסו על 5 מיליון דולר לשנתיים.

***

הקליפרס החתימו את הסנטר הצעיר איביקה זובאץ' על חוזה של 28 מיליון ל-4 שנים. זובאץ' שהגיע לקליפרס מהיריבה העירונית הלייקרס הראה התקדמות בעונה שעברה בה רשם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-18 דקות משחק.

***

מיאמי היט חתכו את ריאן אנדרסון. לאנדרסון נותרה שנה אחת בחוזהו בשווי 15.6 מיליון דולר וההיט יפרסו אותה על פני שלוש השנים הבאות. המהלך היה הכרחי עבור ההיט כדי לרדת מתחת לתקרת המס ולאפשר את השלמת הסיין-אנד-טרייד על ג'ימי באטלר.

***

אורלנדו מג'יק חתכו את טימופי מוזגוב. לסנטר הותיק נותרה עוד שנה על חוזהו בשווי 16.7 מיליון דולר והמג'יק יפרסו אותו על פני שלוש שנים במהלך שיוריד אותם מתחת לתקרת המס.

Subscribe
Notify of
318 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
Admin
06/07/2019 21:56:41

שמח ב .ל.א ממש שדרת הכוכבים

נתן גולד
נתן גולד
06/07/2019 21:58:47

בנייה לא נכונה לדעתי של הלייקרס אחרי ההחלטה של קוואי. גרין ופופ יקרים מדיי. ההחלמה של מגי סבבה בעיניי אבל אז מביאים את קאזינס כשבברור חסר להם גארדים ולא שחקני פנים.
הם היו צריכים ללכת על אחד המוריסים ועל רונדו, להוריד את פופ למינימום ואת גרין ל10 מיליון. ולא לקבור את עצמם בחוזים בעייתיים. החוזים לא ארוכים אבל שנה הבאה הם ירצו להתחזק בעוד כוכב לא?

אביב
אביב
06/07/2019 22:40:37

די לחיות בסרט, זה המחיר שמשלמים היום על שחקנים שיכולים לקלוע משלוש ולהגן. נראה לך שהלייקרס משלמים 14M$ לגרין כי הם מעריכים את הקריירה שהוא הציג עד כה? אולי המחיר קצת גבוה לקדלוול פופ אבל הוא האופציה הנורמלית היחידה שנשארה.
ובקשר לאורכי החוזה זה החלטה מצויינת של הלייקרס. בקיץ הבא המחזור FA דליל מאוד. הלייקרס צוברים נכסים כך שיוכלו במידה וירצו להטריד בקיץ הבא, יחד עם בחירת דראפט שיש להם (וקוזמה?) לשחקן שכבר שווה את זה. אם הכל הלך כשורה חוזרים עם אותו סגל בתוספת לNONTAX PLAYER MLE שיהיה שווה 10M$ שנה הבאה ומוסיפים שחקן נוסף. ללייקרס אין שום חוזה גרוע ואם ירצו להפטר מקלדוול פופ זה לא יהיה בעיה בכלל כי כל הקבוצות בNBA צמאות ל3&D
ללייקרס יש דרך אגב בערך 9.7M$ שיכולים לעלות ל13M$ (לפי אריק פינקוס,בליצ'ר ריפורט). עדיין אפשר להחתים את השמות שאמרת.

Dor
Dor
06/07/2019 22:47:25
Reply to  אביב

איך שלא תהפוך את זה גרין היה צריך לקבל 10-12 גג. ורצוי לעונה. הוא שומר טוב וקליי סביר (נגד פילי היה חושך). יש המון שחקנים כמוהו בליגה וזו טעות ברורה של הלייקרס לחלק ככה את היתרה שהם ״חסכו״ עם ההסרזה של קאווי

AI3
AI3
06/07/2019 22:55:52
Reply to  Dor

קשה להגיד על דני גרין שהוא קלעי סביר, 1.9 שלשות למשחק ב-40.4% ממוצע קריירה בעונה הסדירה, ו-1.9 שלשות למשחק ב-39.7% ממוצע קריירה בפלייאוף, אבל אני מסכים איתך 10-12 זה מחיר ריאלי בשבילו, חיסכון של 3-5 מיליון דולר במקרה של גרין, וגם על kcp נתנו חוזה מוגזם, חוזה של 5 מיליון לעונה היה הגיוני יותר וגם פה עוד 3 מיליון דולר היו מתווספים לתקרה, 6-8 מיליון דולר נוספים היו יכולים להיות משמעותיים.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
07/07/2019 10:14:03
Reply to  AI3

קלעי סביר וגם זה בגלל שאני לארג איתו. כבר כמה עונות שהוא בינוני מינוס ומאוד לא יציב בקליעה. לזרוק עליו 15 מליון לעונה זה טעות רצינית בטח כשרואים שמרכוס מוריס חתם ב10 מליון לעונה

שמול
שמול
07/07/2019 19:04:22
Reply to  AI3

השאלה היא מה האחוזים שלו בעונה שעברה (אין לי מושג), ולא מה האחוזים שלו בקריירה הארוכה …

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/07/2019 0:18:34
Reply to  AI3

לאחד שזוכר: לכל קלעי יש עליות וירידות אך לגרין היו שנה שעברה 45.5% מהשלוש וזה אמנם אחרי עונתיים פחות טובות עם בסביבות 36% ו-38% שהם טובים פלוס וטובים מאוד בהתאמה.
כך שהוא לא בינוני מינוס בשנים האחרונות אלא עגיין קלעי נהדר.

אור
אור
06/07/2019 22:00:17

וגם רונדו

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:03:17

כל החוזים של 2 עונות (גרין, קלווד-פופ) יכול להיות שזה אופציה של הקבוצה לעונה ה2

אהרון שדה
אהרון שדה
06/07/2019 22:03:24

קאזינס ודיוויס גם על כך חשבתי אבל גיא הוריד אותי מזה.
מסתבר שהכל אפשרי בליגה

דביר
דביר
06/07/2019 22:05:54

אבל אין רכזזזזזז!!!!
טרייד דחוף על משהו שיכול לרכז

קרי קיטלס אנדרייטד
קרי קיטלס אנדרייטד
07/07/2019 5:37:19
Reply to  דביר

לברון?
רונדו?

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
06/07/2019 22:06:35

הדבר היחידי שאומר בעד קבוצת השיקוצים ב ל.א,לפחות הם מחתימים ,רק לעונה הבאה,
הסחורה לא משהוא,
העונה הזאת ללייקרס, הלכה לפח,אין את מי לפתח,והם החתימו שאריות,
קוואי ואיי ואיי,תפר את הלייקרס מלמטה עד הפיקה,
אני ממש אוהב את הבחור,אפילו שהוא מ-ו-ז-ר
איזה עונה כיפית באה אלינו לטובה,
הארכי שיקוץ, יאדיר את הגוויה שלו בסרטים,
ויהיה לנו שקט מהפרונט אופיס/חברים בתוך העסק ב שושו ,לכמה חודשים מדדי "המומחה"
שתי ציפורים על המנגל ביחד👍👌💪😭

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:08:01

אני מת על ההחתמה של קאזינס , השנה זה שנה שנייה אחרי הפציעה באכילס אמור להיראות הרבה יותר טוב. רונדו זה בלוף חסר קליעה לא יודע מה החלימו אותו שוב שחקן חילוש

אריק מנקין
אריק מנקין
07/07/2019 0:14:31

כרגיל כתבת לא נכון…

מייקי
מייקי
07/07/2019 11:37:55

לברון, דיויס וקאזינס אחראים על הקלעה, רטנדו אחראי שכל אחד (שלא קוראים לו לברון) יקבל את הכדור איפה שהוא אוהב.
אגב, מישהו יודע לאמר לי מי זה אלכס קארוסו, שיקבל השנה יותר מדימארכוס קאזינס? הדבר היחיד שקפץ לי זה שלפני שנה היה מועמד למכבי תל-אביב…

יאללה חולוניה
יאללה חולוניה
07/07/2019 12:23:00
Reply to  מייקי

הוא קיבל 5 מעליו לשנתיים (2.5 לשנה) הוא רכז אתלטי שהטביע על כולם בסוף העונה, כישרון גדול הוא לא ואני לא יודע עליו הרבה…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2019 23:46:49

רונדו שחקן עם ראיית משחק וניהול משחק מעולים וניסיון רב.

אסף
אסף
06/07/2019 22:08:52

הביאו את רונדו וכגיבוי קרוסו

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:09:10

אני מקווה שמרכוס מוריס גם יחתום בלייקרס ואם לא הוא, אז ריאן אנדרסן

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 22:11:00

סך הכל התאוששות יפה של הלייקרס והחתימו את כל השחקנים הטובים שנשארו בשוק

IDO
IDO
07/07/2019 10:09:47
Reply to  דקסטר

או כל הבננות השחורות שנשארו על המדף להסריח ולהתמלא בזבובונים כי אף אחד לא חשב לנגוע בהם…. .
29 קבוצות השאירו את הבאסטים האלו על המדף במשך שבוע, והלייקרס באמוק שופינג מטורף קנו את כל הסגל קומפלט בחצי שעה.
רק בשביל הרפרנס תראה מה יוגירי יעשה עם החור בסגל שלו.

יניב
יניב
07/07/2019 10:15:24
Reply to  IDO

אתה מגזים.פופ ומגי וגרין חיכו לראות מה יהיה עם קוואי,קאזינס זה נכון שאף אחד לא רצה לתת לו את החוזה אבל סך הכל זאת החתמה גם לא רעה .
אנשים פה נוטים לזלזל בלייקרס ולדעתי השנה יאכלו כובע לא קטן.
הסגל של הלייקרס בסדר גמור.כולם משבחים ומהללים את הקליפרס ודי בצדק אבל מישהו בכלל חשב שאולי אצלהם הכימיה לא תעבוד,אולי אצלם ידרכו יותר מדי על הבלטה של אחד מהשני.סוויט לו שהוא מדהים שנה שעברה ביחוד ברבע האחרון,אתה באמת חושב שעם קוואי וג'ורג' בהרכב הוא יקבל אור ירוק להשתלט על הרבע האחרון כמו שהוא עשה בעונה האחרונה?
הקיצר גם בקליפרס יש לו מעט סימני שאלה ודווקא מתאים שתמשיכו לזלזל בלייקרס

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2019 10:44:58
Reply to  יניב

הולמת אותך האופטימיות, יניב.
.
אני מסכים אתך. אני לא בטוח שהלייקרס קונטנדרים (יש הרבה יותר מדי משתנים מבכדי להגיע להכרזות נחרצות בשלב מוקדם כל כך. זה נכון, דרך אגב, גם לגבי הקליפרס),
אבל פוטנציאלית יש להם בהחלט סיכוי להיות שם.
משום מה כולם שכחו שאנטוני דייויס ולברון משחקים בקבוצה. אני מבין את ההתלהבות מקאוויי וג'ורג', באמת. אבל לדעתי,
לברון + דייויס > ג'ורג' + קאוויי, ולו בגלל העובדה שיש סיכוי גדול יותר להתאמה בין 2 שחקנים שאחד מהם הוא "יוצר" והשני "מסיים" מאשר 2 שחקנים שמשחקים בדיוק באותה העמדה ("מסיימים" מהטובים שיש. אף אחד מהם לא מנהל משחק דגול).
.
כמובן שיש סימני שאלה ענקיים.
.
מי מרכזי הלייקרס הוא באמת שווה רכז פותח ב-NBA של 2019 (לכתוב על עמדת הרכז של הלייקרס "לא משהו" זה נאנדרסטייטמנט של כל האנדרסטייטמנטים).
.
איזה קאזינס נראה העונה?
(קאזינס הפעם מתחיל עונה בריא. זה אומר שהוא אחרי תקופת ההחלמה, אחרי תקופת "ההרצה", ויש לו את כל הקיץ להיכנס לכושר ללא פציעה שעומדת בדרכו. אם יש לו שכל, הוא תופס טרמפ על הצוות הרפואי של לברון…)
.
האם השוטינג גארדס של הקבוצה (פופ וגרין), אלו שמרוויחים ביחד סכום מכובד למדי, יצליחו סוף סוף לתת עונה מלאה עם יציבות (ואחוזים סבירים) מהשלוש?
.
אם התשובות לשאלות הנ"ל יהיו חיוביות –
.
קוק נותן קפיצת מדרגה, בדגש על ההגנה, ונותן עונה של 40%+ מהשלוש.
קאזינס מציג כדורסל התקפי שמזכיר את זה ששיחק במרץ ואפריל האחרונים (15 משחקים, 17.3 נקודות למשחק ב-54.5% אפקטיבי מרשימים).
גרין מצליח לשמור על 40%+ מהשלוש, והפעם לוקח את יכולת זו ומיישם אותה גם בפלייאוף.
.
(סימני שאלה לא קטנים בכלל…)
.
ובהינתן בריאות לשחקנים המרכזיים (תנאי הכרחי),
.
אז בהחלט אפשר לדמיין את הלייקרס כקונטנדרית.

יניב
יניב
07/07/2019 11:10:10

תודה ,משתדל לא להיות אופטימי יותר מדי 🙂
אין ספק שאתה צודק ויש המון משתנים אבל הפוטנציאל בהחלט קיים,לגבי הרכז אז כן זה עקב אכילס יש לך רק את רונדו וקראוסו מצד שני אני מניח שנראה לא מעט את לברון משחק יחד עם קוק שיתפקד פחות כרכז ויותר כקלעי שמקבל את הכדור אחרי חדירה של לברון.
האופטימיות שלי האמת נובעת בעיקר מ2 סיבות.האחת למרות שהגיעה הרווחת פה באתר היא די לזלזל ביכולות של דיוויס,אני חושב שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם ויחד עם לברון(שבתכלס הוא די תלוי בו כמו שכתבת ) הוא ייתן עונה מפלצתית(רק לא פציעות חמסה שום בצל) והסיבה השניה היא שלהרגשתי העונה האחרונה פגעה קשות במורשת של לברון ולא משנות בכלל הסיבות ולכן נראה לברון שונה השנה והכוונה בשונה נראה אותו טוב יותר משנה שעברה ומכיוון שכמו שגיא זוארץ אוהב להגיד חסינות שוב על הפרק אז השנה אין ספק שאליפות שוב על הפרק הרבה קבוצות טובות בלי פייבורטית מובהקת אז אילו הסיבות לאופטימיות.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 17:04:48

מה אתה מנמיך ציפיות? הלייקרס על הנייר מס 2 בליגה אחרי הקליפרס. עכשיו גיא זה הזמן להתערבות עם הממזר על מקום 3 ומעלה.
בלי קשר אני לוקח כל יום את קאווי וגורג על לברון ודיוויס

IDO
IDO
07/07/2019 12:33:11
Reply to  יניב

חצי שעה של שופינג… גבר. אולי הדעה הקדומה על שופינג ואשה עשירה מבברלי הילס דווקא כו נכונות. אבל אני אשאיר את זה למנחם.

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:13:15

נשאר ללייקרס את המיד לבל אקספיישן, מקווה שילך על מרכוס מוריס

יניב
יניב
06/07/2019 22:14:19

שאני חושב על זה אז שלושה שחקנים מניו אורלינס אצלנו

IDO
IDO
07/07/2019 10:10:14
Reply to  יניב

והם היו כל כך מעולים בניו אורלינס ….

יניב
יניב
07/07/2019 10:15:47
Reply to  IDO

דוקא ששלושתם שיחקו בניו אורלינס היא הייתה לא רעה בכלל

חן
חן
06/07/2019 22:16:02

החתמות בדיחה של הלייקרס. הביאו שחקנים שגולדן סטייט לא רצתה ועוד חוזים הזויים לדני גרין ששווה אולי 5 לעונה ולפלופ השני נתנו 16 מ' לשתי עונות.
לא רואה אותם מגיעים מעבר לחצי גמר המערב.

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:17:29
Reply to  חן

זה תלוי מה השנה ה2 בחוזה אם זה מובטח או אופציה של הקבוצה
ההחתמות של הלייקרס מצויינות – הם החתימו את כל הFA הפנויים שנשארו (חוץ ממרכוס מוריס)

IDO
IDO
07/07/2019 10:11:04
Reply to  חן

מקום עשירי כזה … הרבה אחרי ניו אורלינס

IDO
IDO
08/07/2019 0:58:22
Reply to  IDO

קרמר – גרין היה חרפה בפלייאוף. חרפה! הוא היה חור שחור בהתקפה.
הנתונים מעונות סדירות לא מעניינות, זה סוג של משחקי אימון ממושכים במיוחד מול 15 קבוצות שעושות טנרינג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2019 23:49:33
Reply to  חן

ראה תגובה 15 ותיווכח גמה אתה טועה!!!

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:16:32

הלייקרס עם סגל של:
חמישייה: רונדו , דני גרין, לברון, אנטוני דייויס, דמרכוס קאזינס
ספסל: קווין קוק, קלווד – פופ , טרוי דניאלס, ג'ארד דאדלי, קוזמה, מגי

מאמין שהלייקרס יחתימו עוד שחקן אחד – מרכוס מוריס או שחקן שיקבל בייאאוט (איגאדולה או קורבר)

שחר אלוני
שחר אלוני
06/07/2019 22:21:53
Reply to  קוזמה

קבוצה מצוינת, לא פחות מהקליפרס, או מאד קרובה

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
06/07/2019 23:36:21

"קבוצה מצוינת, לא פחות מהקליפרס, או מאד קרובה"
נו,אופטימיות של חסר נסיון,
סבבה לך שאתה חושב ש ל.א והקליפרס על אותו עמוד,
זאת בדיחה,אבל נזרום שחר

שחר אלוני
שחר אלוני
07/07/2019 0:59:07

רק 40 שנות נסיון או 38 אם לדייק 🙂
ללייקרס יש כשרון באותה רמה של הקליפרס, עומק באותה רמה ויותר נסיון פלייאוף וקשיחות
הקליפרס הסימפטיים עוד צריכים לעמוד במעמד של סדרת אליפות בגמר המערב מול לברון כשכל האולם (והעיר) בעד הלייקרס ומולם משחקים כמה וטרנים במעמד. לברון, רונדו שהיה אלוף, גרין אלוף, קאזינס שהיה בגמר כללי ועוד.
בקליפרס רק קוואי וקצת ג'ורג', אם הכתף שלו החלימה, יש להם נסיון פלייאוף משמעותי, אולי שכחתי שחקנים משלימים בשתי הקבוצות

IDO
IDO
07/07/2019 10:14:40

הלו אנחנו ב 2019 …
קאזינס זה בשר רקוב. לא קופץ. דני גרין לא פוגע כבר שנה שנייה ברציפות. רונדו נתן משחק אחרון טוב בסבוב הראשון לפני שנתיים. פופ הקלעי המהןלל היה שם גם לפני שנה, לא קיבל חוזה ולא עזר ללברון להגיע לפלייאוף. ואני לא בטוח איזה לברון נראה השנה. ומי לעזאזל הולך לאמן את כל זה.

AI3
AI3
07/07/2019 10:57:45

קאזינס הגיע על חוזה מאוד נמוך, אם הוא מצליח לחזור לעצמו השנה, ללייקרס ביחד עם דיוויס יש את הקו הקדמי הכי טוב בליגה ולזה אתה מוסיף את לברון, קוזמה ומגי, וזה במינימום קבוצה של פלייאוף.
לגבי הקו האחורי, דני גרין השנה קלע 10.3 נקודות עם 2.5 שלשות במשחק ב-45.5%, גם עונות קודמות שהוא לא פגע אז הוא קלע 1.7 שלשות במשחק ב-36.3% בעונת 2017-18 ו-1.7 שלשות למשחק ב-37.9% בעונת 2016-17, וזה בנוסף לכך שהוא מגן מעולה. מה גם שיש עוד קלעים טובים אחרים כמו קווין קוק, טרוי דניאלס וקארוסו, וגם את kcp שהוא יותר סטריקי שוטר, אבל כשהוא חם הוא קולע טוב מאוד, והוא גם מגן לא רע, ולזה אפשר להוסיף את רונדו על מינימום, ובפלייאוף הוא ייתן את שלו (למרות שאתה לא מאמין שהלייקרס יהיו בפלייאוף).
אגב, טוב שמזלזלים בלייקרס, אבל אני די בטוח שאם הלייקרס "יפתיעו" ויהיו טובים, אז תגידו שסגל כזה צריך לקחת אליפות, אבל אז יהיה יותר קשה להגיד את זה אם לא חשבתם שהם שווים פלייאוף.

IDO
IDO
07/07/2019 11:35:54

אני לא הולך להחמיץ שנייה מהתאונה המפוארת הזאת.

יהלי אולמר
יהלי אולמר
07/07/2019 12:32:40

סוויט לו כבר לא צעיר והיה בכמה ריצות פלייאוף בחייו,גם הארקלס,בברלי ושאמט נולד בשביל הפלייאוף.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/07/2019 0:04:06

לעידו: הנתונים של גרין, כפי שהביא גיא מראים שגווקא היה נהדר. ללייקרס, לצערי, קבוצה נהדרת וטובה משמעותית משל הסלטיקס.
אפשרי גמר מערב שהוא דרבי של ל"א.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2019 23:53:02

ראה תגובה 15 שמראה שאתה טועה כי ללייקרס קבוצה איכותית מאוד

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:36:15
Reply to  קוזמה

אני דווקא חושב שקוק צריך לפתוח על רונדו, חמישייה של קוק גרין לברון קוזמה דיוויס , לברון דיוויס מגי זה חמישייה מצויינת התקפית והגנתית. ללברון יש לידו שני צלפי שלושות מצויינים, יש את דיוויס שמפעילים בפיקאנדרול ויש סנטר עבה בצבע או סמול בול.
(ואין שותף טוב ממנו ללברון ויש פה הזויים שהשבו לה את לאב לדיוויס).
.ספסל חזק ומצויין

שחר אלוני
שחר אלוני
06/07/2019 22:18:07

ללייקרס יש ליין אפ יפה
חמישיה נניח: רונדו, גרין, לברון דייויס מגי
מחליפים: קוזמה, פופ, קארוסו, קאזינס, ואם גם מוריס יגיע, הם מסודרים עד הגג

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:19:19

קאזינס הוא הסנטר הפותח
דיוויס כבר אמר שהוא מאוד אוהב לשחק עם קאזינס (כאשר הוא בעמדה 4)

שחר אלוני
שחר אלוני
06/07/2019 22:24:26
Reply to  קוזמה

השאלה אם צריך שכל אלה שאפקטיביים עם כדור ביד ישחקו ביחד
אפשר לפצל חמישיות בסגנון פילי
רונדו, גרין, לברון, קוזמה, מגי
קארוסו, פופ, דניאלס, דייויס, קאזינס
**
אם יש לך על המגרש את לברון, קוזמה, דייויס וקאזינס, יש ארבעה שצריכים את הכדור

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:51:48

דיוויס לא צריך כדור ביד זה כל הקטע שלו הוא שחקן פיקאנדרול שמופעל אדיר, הוא לא מסוגל להפעיל אחרים זה הסיבה למה בדומה לדוראנט הוא צריך מנהל משחק לצידו (ליד לברון כוכב 2 ) הוא השחקן הטוב בעולם, ביחד עם קוואי.

שחר אלוני
שחר אלוני
07/07/2019 1:00:58

הוא לא צריך כדור ביד, אבל הוא שחקן מרכזי שההתקפות עוברות ומסתיימות אצלו

שיר
שיר
06/07/2019 22:18:44

איזה עוד גארד נשאר שחקן חופשי בשוק?

שחר אלוני
שחר אלוני
06/07/2019 22:26:14
Reply to  שיר

קוק וקארוסו יוצרים לעצמם, גם מוליך הכדור לברון יוצר 🙂

דביר
דביר
06/07/2019 22:20:29

אין גארדים שיוצרים לעצמם…
הלייקרס חייבים אחד כזה, הם בבור

Lavar
Lavar
06/07/2019 22:24:51
Reply to  דביר

אתה לא צריך גארד שיוצר לעצמו כשיש לך את לברון. מהספסל יש את קוק, שהוא לא רע וגם עם אחלה קליעה

דביר
דביר
07/07/2019 0:04:20
Reply to  Lavar

בטח שצריך ראינו מה קרה שלא היה קיירי

עידן
עידן
06/07/2019 22:25:00

Free agent Stanley Johnson has agreed to a two-year, $7.5M deal with the Toronto Raptors, with a player option in the second season, agent Nima Namakian of BDA Sports tells @TheAthleticNBA @Stadium.

Lavar
Lavar
06/07/2019 22:29:15
Reply to  עידן

לדעתי החתמה טובה. אמנם לא משהו בהתקפה, אבל שחקן הגנתי מעולה. אני בהחלט חושב שטורונטו יכולה להגיע עד לחצי גמר מזרח. נשאר הרכב די טוב.

AI3
AI3
06/07/2019 22:28:32

שתי החתמות לא רעות בכלל, אם יוסיפו את מרקוס מוריס וקארוסו זה ייתן ללייקרס המון עומק בסגל, גם דני גרין זו החתמה טובה אבל המחיר גבוה מדי (היו צריכים להחתים אותו על 20 ל-2 עונות במקום 30), גם kcp זו החתמה לא רעה אבל שוב המחיר גבוה מדי (5 מיליון דולר לעונה מקסימום), ההחתמה של מגי ב-4 מיליון לעונה זו החתמה טובה, כבר עכשיו מתחיל להיות עומק טוב בלייקרס, ומה שמצוין זה שאף אחד מהחוזים לא ארוכים, אז אם יהיה שחקן טוב שאפשר להחתים לעונה הבאה, זה יהיה אפשרי להחתים אותו.

עידן
עידן
06/07/2019 22:43:49

לייקרס מילאו יופי את הסגל.
השאלה האחרונה שנשארה פנויה לאן ילך מרכוס מוריס מקלאץ ספורט
העונה הקרובה הולכת להיות אחת העונות הקטלניות והצמודות ביותר
למרות שבשליפה הגמר אמור להיות קליפרס-מילווקי.במבט יותר רחב יש לטעמי 9-10 קבוצות בליגה עם סיכוי ממשי לתואר.חלק עם סיכוי יותר גבוה חלק עם סיכוי נמוך יותר אבל עדיין 9-10 קבוצות עם סיכוי.
כל כל מצפה לעונה הקרובה

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:53:42
Reply to  עידן

מילווקי פח אשפה, איבדו את ברוגדון. הקבוצות החזקות בליגה בסדר יורד זה קליפרס לייקרס דנבר ורק אז, יש בדיוק 4 קבוצות עם סיכוי לתואר, קליפרס קוטנדרית עיקרית לייקרס קוטנדרית עיקרית דנבר ביום טוב ופילי

עידן
עידן
06/07/2019 23:01:29

שום פח אשפה.המועמדת הבכירה במזרח
פילי ובוסטון מיד אחריה
במערב ל 6 קבוצות לדעתי סיכוי לאליפות
קליפרס
לייקרס
יוטה
יוסטון
דנבר
גולדן סטייט(העונה הסדירה מעניינת את התחת.)
אם בפלייאוף אני עם חמישייה של קרי תומפסון שחקן עמדה 3 שבא בטרייד על ראסל פלוס תוספות לספסל דריימונד גרין וקאולי סטיין/לוני אני מרגיש בנוח מול כל קבוצה

הקבוצה העשירית היא אינדיאנה עם ברוגדון ו אולדיפו שתלויה בשיתוף הפעולה בין סאבוניס לטרנר

לא לכל הקבוצות סיכוי שווה אבל לכל הקבוצות יש סיכוי

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 23:12:39
Reply to  עידן

תומפסון לא חוזר העונה, לא יודע מי מדבר על חזרה של עוד 5 7 חודשים, הרופאים ממליצים על שנה בחוץ כיוון שיש סיכוי לקרע גדול חוזר ברצועה (ואת זה מומחה כמו מוש השור אמר, שאני די בטוח שהוא אחד הרופאים הטובים בישראל).
.
עידו לייצר מתח לא נחוץ לא באמת צריך הליגה תחרותית מאי פעם, אבל הייתה שם את כספך על בוסטון מילווקי אינדיאנה יוסטון יוטה, שיאיימו על התואר, ונוסיף גם את הלוחמים העונה.

עידן
עידן
06/07/2019 23:17:14

חוזר כמו גדול.
אמרתי כבר לא לכל המשתתפות סיכויים שווים לחלקן סיכויים גבוהים ולחלקן סיכויים נמוכים אבל עם טריידים במהלך העונה בוסטון למשל חסרה חתיכה כמו סאבוניס אם לא ישתלב באינדי ביחד עם טרנר כדי להעלות את סיכוייה משמעותית
ההימור עדיין נשאר קליפרס מילווקי אבל קבוצה עם טרייד טוב עד פברואר יכולה להעלות את סיכוייה משמעותית במאבק

מוש השור
מוש השור
07/07/2019 5:22:09

ברוך תודה רבה על המחמאה אבל אני גם לא רופא וגם לא בישראל 😂😂. אני פיזיותרפיסט וחי בקנדה. קליי יכול להיות זמין אם הכל מושלם תוך תשעה חודשים, למרות זאת מבחינת סיכון לשחקן עדיף לחכות שנה. לדעתי אם הם יהיו טובים הוא יוכל לחזור איפשהו הפלייאוף, אם לא אז יעדיפו לחכות לשנה אחרי.

עידן
עידן
06/07/2019 23:20:38
Reply to  עידן

שכחתי את פורטלנד גם לה יש סיכוי קטן

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 23:52:57
Reply to  עידן

די נו עידו אולי את פיניקס סאנס, גם לה יש סיכוי,אם פורטלנד הרכים האלה זוכים באליפות אתה תראה זקן בין 81 רץ ערום (יותר נכון מדדה עם מקל הליכה) רץ ברחובות

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 13:45:05
Reply to  עידן

אם פורולנד זוכים באליפות אני גם מוכן לרוץ בעירום 😂😂😂😂

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 13:46:36
Reply to  עידן

אני מניח שגם ג'ניפר…

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:54:21

החוזה של רונדו בלייקרס לשנתיים הוא בשביל וטרן מינימום – צעד מצויין

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:55:00

החוזה של קאזינס בלייקרס זה ב2.3 מיליון דולר – נראה כמו גם וטרן מינימום

AI3
AI3
06/07/2019 22:57:36
Reply to  קוזמה

אם זה נכון, אז החתמות מצוינות, גם לגבי רונדו וגם לגבי קאזינס.

אסף
אסף
06/07/2019 22:58:20
Reply to  קוזמה

במחיר כזה שתי ההחתמות טובות מאוד. מפצה קצת על ההחלמה בשכר מוגזם לגמרי של גרין…

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:55:01

אבל לפילי יש את הצמד האוסטרלי שיחסל כל חלקה טובה, אם הם לא מגיעים לגמר זה הכישלון הגדול מאז ומעולם בטח בפח אשפה שהמזרח הפך להיות. הליגה חייבת לבטל את הקונפרנסים ולהוסיף 5 משחקים 3 משחקים מול כל קבוצה, ולהאריך טיפה את הליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 22:55:52

אבל לפילי יש את הצמד האוסטרלי שיחסל כל חלקה טובה, אם הם לא מגיעים לגמר זה הכישלון הגדול מאז ומעולם בטח בפח אשפה שהמזרח הפך להיות. הליגה חייבת לבטל את הקונפרנסים ולהוסיף 5 משחקים 3 משחקים מול כל קבוצה, ולהאריך טיפה את הליגה יעשה טוב, החוסר איזון הזה שהולך לגדול השנה זה ביזיון

Trusttheprocess
Trusttheprocess
06/07/2019 23:21:26

שנה הבאה אתה תאכל כובעים בדיוק כמו הכובע קש שאכלת עם טורונטו

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 23:30:09

כמה שנים טראסט אתה אומר את זה, שסימונס יפתח קליעה? שמדובר בכוכבי על, די אתה באמת עובד על עצמך? אתה בחור טוב אבל בכל הנוגע לפילי אתה פולט המון שטויות, הם הפסידו לטורנטו עם הסגל שלא מגיע

Trusttheprocess
Trusttheprocess
06/07/2019 23:56:17

סימונס שיחק שנתיים בליגה
אני מבין שאצלך הוא צריך להיות אייס שוטר אחרי 22 דקות אבל לפעמים זה לא קורה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 0:01:53

הוא צריך לזרוק לסל אפילו מחצי מרחק בטח שהוא משחק רכז , לא אומר לו להיות סטפן קרי רק להתחיל לזרוק, אני בגיל 81 קולע טוב ממנו זה נראה לך הגיוני, יש לו מכניקה של זורק כדור ברזל קליעה הוא לא ייפתח גם לא מחצי מרחק , עכשיו הוא גם לא אתלט חד פעמי ברמה של יאניס לברון שיכול להשתלט על המשחק רק עם אתלטיות. לתת לו מקס זה הייתה שירת הברבור של פילי .

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 0:04:09

והדבר היותר גרוע מחוסר מכניקה זה חוסר רצון להתאמן שוב הוא לקח את אח שלו ״למאמן קליעה״ הוא הולך לנבחרת ומפסיד חודשיים קריטיים להתפתח בדיוק בדומה לוויגנס שרק רוצים לבלות ולתת בראש. עכשיו עם 170 מליון האוסטרלי במקום שלושות הוא יעשה שלישיות

מוש השור
מוש השור
07/07/2019 5:25:14

מה רע השלישית, דווקא נשמע נחמד 😂😂. הבעיה של סימונס זה לא שהוא לא קולע, אלא שהוא אפילו לא מנסה. תחושה שלי שתוך שלוש שנים לונזו בול נחשב יותר טוב ממנו

קוזמה
קוזמה
06/07/2019 22:56:31

אני מקווה שהחוזים של קלווד פופ ושל דני גרין הם עם אופציה של הקבוצה לעונה ה2

אוהד ס"א
אוהד ס"א
06/07/2019 22:56:57

אני מאמין שהלייקרס יזכו… בכרטיס לפליאוף. זאת לא קבוצה לאליפות. לא בגלל לברון המקשיש. הוא ייתן את העבודה (אם יזכה למנוחה בעונה הרגילה).
מי שידפוק את העסק זה AD. שחקן פציע, אנדר אציבר, שמעולם לא הוביל קבוצת צמרת. חסר ניסיון במשחק בשוק טלוויזיה גדול + אופי יללני ותבוסתני. אם הוא היה הצלע השלישית, סטייל בוש או לאב מילא. אבל הציפייה ממנו להוביל. זה לא ילך.

KingJames23
KingJames23
06/07/2019 23:05:56

הoffseason הטוב בהיסטריה.

ממש מבסוט על ההחתמה של קאזינס,הוא בגיל מצוין (28) ועבר מספיק זמן שיחלים מהפציעה

אוסקר
אוסקר
06/07/2019 23:09:01

הלייקרס קבוצה מעניינת מאוד. בוגי לברון ורונדו מוסרים מעולים, דיוויס גרין וקוזמה מסיימים טוב. הם יכולים לעלות עם הרכבים מוזרים שבהם לברון ובוגי מנהלים את המשחק, בהתקפה הם יהיו טובים, יש המון כשרון. בהגנה לא ברור מה יהיה, אבל זה כבר לא החלק החשוב במשחק, את הקבוצות הטובות באמת אי אםשר לעצור, רק להאט קצת.
בוגי חוזר על הטריק של שנה שעברה ומצטרף לקבוצה שרצה לאליפות כצלע חמישית, קצת מעפאן ששחקן כמוהו עושה כזה דבר לא? או שהוא לא כזה טוב גם ככה? (מודה שלא ראיתי אותו הרבה לפני הפציעה) כנראה שכבר אין לו הרבה הצעות.

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:06:10
Reply to  אוסקר

לקאזינס אין שוק. אף קבוצה לא מוכנה לתת לו כסף מעבר למינימום.
למרות שעשה כמה דברים יפים בעונה שעברה, הוא היה איטי להחריד רוב הזמן. הוא לא שווה חוזה גדול כי קבוצות מעדיפות להשקיע במקום אחר (ועוד יש את עניים הראש הבעייתי – סטיגמה או לא, הוא תקוע עם זה כנראה עד לסוף הקריירה).
רק קבוצות שיש להם מישהו חזק בחדר הלבשה (ווריורס, לברון בלייקרס) מהמרות שיוכלו לאלף אותו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 2:07:39
Reply to  Smiley

סמיילי… צריך להתחיל להתארגן על לינקים, אחרי הנפילה ברדיט.
.
יש לך כיוון ?

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:19:22

כן. יש לי כמה אתרים שמשדרים כרגע ליגת קיץ

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:20:55
Reply to  Smiley
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 2:29:02
Reply to  Smiley

תודה. יש לך אולי משהו שלא מצריך LOG IN ?

no funny shtuff
no funny shtuff
06/07/2019 23:09:27

לא רע בכלל מצד הלייקרס, ועדיין- 30 מיליון לעונותיים לדני "קלינג" גרין?! מוגזם לגמרי.
.
בפלייאוף המערב בעונה הקרובה-
קליפרס, לייקרס, דנבר, יוטה, יוסטון, גולדן סטייט, פורטלנד, ומאבק על השמיני בין הספרס, דאלאס וסקרמנטו.
**הרוקטס עדיין כאן, בהנחה שנשארים באותו ההרכב פחות או יותר. נפגעי הווריורס האלה יכולים לתת עוד ריצה אחת עד הסוף..

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 23:27:23

גולדן סטייט לא בפלייאוף לדעתי, אני מוכן להתערב שהספרס בפלייאוף, אני יודע שזה ניחוש פרוע אבל אני מאמין שהפליקאנס בפלייאוף זאיון במה שהראה אתמול עד שנפצע אין לו כבר עכשיו מי שיתמודד עם הפיזיות שלו, הוא חזק יותר מלברון והוא יוסיף את המהלך היעיל בליגה לסופרסטאר כניסה עם מרפק

Gl
Gl
06/07/2019 23:57:06

ברוך סטף הולך להאכיל אותך ואת שמעון מרורים שנה הבאה

קאווי תוצר סקיינט מערכות
קאווי תוצר סקיינט מערכות
07/07/2019 12:20:36
Reply to  Gl

אני חולה על סטפן המרקד, סיכוייו עלו עם התפרקות OKC במקום אחד. לכן אני חושב שהם כן יהיו בפלייאוף אבל מהמקום האחרון אם קליי לא חוזר מוקדם.

לייקרס קליפרס יוטה ספרס דנבר פורטלנד, יוסטון בטוח בפלייאוף. ממפיס, פיניקס, מיני, אוק בטוח לא בפלייאוף.

נשארו 4 קבוצות על מקום 1: סקרמנטו, מאבס, גולדן, פליקנס. מתוכן גולדן הכי טובה ועם כוכב גדול אז היא תהיה בפלייאוף

קאווי תוצר סקיינט מערכות
קאווי תוצר סקיינט מערכות
07/07/2019 12:23:49

הימור שלי לסגלים כרגע

1. קליפרס
2. דנבר
3. לייקרס
4. יוטה
5. ספרס
6.יוסטון
7. פורטלנד
8. גולדן
9. מאבס
10. קינגס
11. פליקנס
12. מיני
13. אוק (אני מניח שראס יוטרד בקרוב ולא יהיה שם בפתיחת העונה)
14. פיניקס
15 ממפיס

IDO
IDO
07/07/2019 14:59:46

ג"ס זה בוודאות שנת טנקינג.
פליקנס קבוצה צעירה בטירוף מערכות. תרשום מקום שמיני. לייקרס אפילו בלי מאמן זו תאונה שמחכה להתרחש. תרשום מקום עשירי. ראס שווה לבדו פלייאוף. תרשום מקום שישי.
1. דנבר
2. פורטלנד
3. יוסטון
4. קליפרס
5. יוטה
6. ראס
7. ספרס
8. פליקנס
9. מאבס
10. לסרון

עגל
עגל
07/07/2019 9:16:02

ששש, לא מדברים כאן על יוסטון.
יש כאן יותר מדי מנחסים

Trusttheprocess
Trusttheprocess
06/07/2019 23:20:08

ווסטברוק זה סגור במיאמי, לא צריך להתחבא בתא המטען של פט ריילי כאילו הוא לינדה רמביס כדאי לדעת את זה .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 23:24:26

נבואת חורבן אוק' :
.
"יוטה והקליפרס שציינת הם ארגונים בריאים עם יד יציבה על ההגה
זה אולי הדבר הכי חשוב בליגה, יותר מרוסטר.
הם לא הולכים לשום מקום.
.
פורטלנד – מקולום יהיה בריא עד אז, לא יודע מה יהיה עם הנרקיס
אבל קולינס יכול לצמוח ולפרוח מתוך הסיטואציה
וזו קבוצה עם אוריינטציית עונה רגילה.
.
הקאפסנייק ובוגי לא רלוונטי. זה לא שגולדן לא יעשו פלייאוף בלעדיהם..
.
יוסטון יהיו בסדר.
.
ואז יש עוד את כל האלו שמתדפקות על הדלת.
.
אבל אם נניח אני צריך לבחור קבוצה, אני הולך על אוקייסי, במידה ועפה סיבוב ראשון השנה.
מנסה לדמיין חדר הלבשה אחרי ה "טריפיט" שלהם…
אני רואה לוקרים, גרביים משומשות, ומאמנים וצוות מקצועי זרוקים לכל עבר."
.
הממזר של סטוקטון, אתר הופס, 2 אפריל 2019, 04:34:16

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 23:31:14

ממחר, לצד דגני הבוקר, על קרטוני החלב שלכם.. :
.
comment image

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
06/07/2019 23:39:16

חחחחחחחחחח
אתה באמת ממזר,

K_300
K_300
06/07/2019 23:36:24

אפשר לסגור את הליגה.
לא 1,לא 2\לא 3 לא 4

תום
תום
06/07/2019 23:50:18

ESPN Sources: Russell Westbrook and his agent Thad Foucher are engaged with OKC GM Sam Presti on next steps for the All-Star guard, including the possibility of trade this summer.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 23:55:23

אחרי שצחקנו… הרגע לו לא חיכיתם.. חשיפת כינויו החדש של נאמבר 2 עם הצטרפותו לקליפרס.. (תופים ם ם ם)
.
..

.
קיוT- רקxסססופט-Machine
.
(מה ? גרוע ?.. מתאמץ מדי ?!.. לכו תזדיינו.. 3 קבוצות ואישיות פסיכוטית אחת הייתי צריך להלחים פה !)
.
https://www.youtube.com/watch?v=-Ah473duC48

עידן
עידן
06/07/2019 23:56:04

מה עם עומרי כספי?כנראה סיים את דרכו בליגה אם היום בלילה או מחר לא תהיה החתמה.
מילאנו של מסינה מתאימה לו ביורוליג-הם רוצים אותו לפי אתרי הספורט בארץ

Ido
Ido
07/07/2019 2:11:19
Reply to  עידן

He's finished two years ago.

עידן
עידן
06/07/2019 23:58:43

הכמויות רפש בטוויטר שהוטחו בכריס ברוסארד(קליפרס מחוץ לתמונה.בתחילת השבוע 90 אחוז לייקרס ואתמול פיפטי פיפטי בין הלייקרס לטורונטו)ובגיילן רוז(99 אחוז טורונטו) היו מדהימות.למדתי את הלקח לא להקשיב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 0:03:08
Reply to  עידן

זה סופה של כל שרלילת חצר.

דקסטר
דקסטר
07/07/2019 0:08:30

בתכלס היחידי שיצא גבר היה סקיפ בייליס!
מטורף!!
כל מה שהוא אמר היה בול כולל זה שהוא יגמור בקליפרס וככל שהזמן עובר הסיכוי של הקליפרס הולך וגדל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 0:12:08
Reply to  דקסטר

מה גבר ? הוא עוד מפגר.

דקסטר
דקסטר
07/07/2019 0:15:50

אבל בעניין הזה הוא יצא יותר ממזר ממך

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 0:21:03

מה אתה בן שתיים ?!
.
עזוב את זה שהוא פסול לעדות בכל מה שקשור לקיוטי.. זה שטויות.
.
העניין עצמו, ומביך אותי שאני אשכרה צריך להסביר איך עובדות תוכניות הקליקבייט המטומטמות האלו
זה שעל לפחות חצי מהנושאים, הם מעלים דעות, השערות, ספקולציות,
שהן בכלל לא מאמינים בהם, רק כדי ליצור עאלק דיון לשם רייטינג, ספין, אג'נדה,או כל דבר אדיוטי אחר…

דקסטר
דקסטר
07/07/2019 0:25:22

תגיד לי מה נולדתי אתמול??
אבל הוא היחידי שלא הצטרף למקהלה.
דווקא במקרה הוא הביא רציונל.
תקשיב לא חסרות לו מגרעות אבל כשמגיע הקרדיט אני מעדיף לתת.
.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 0:34:02

לא אמרתי שנולדת אתמול, אלא לפני שנתיים..
.
"היחיד שלא הצטרף למקהלה" – LOL
.
Never go full retard
.
ברשותך, אני אדלג על ה "רציונל".

דקסטר
דקסטר
07/07/2019 0:53:22
Reply to  דקסטר

טוב נראה לי שהשנה אתה תהיה אפילו יותר מוזר מתמיד.
ה FA השנה היה יותר מדי בשבילך.
לא שהיו לי ציפיות כן?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 1:17:58
Reply to  דקסטר

מוזר זה לא בהכרח רע… להיפך.
.
ה FA יותר מדי בשבילי או… בשבילך ?..
לא אני התעוררתי לזרועותיו של רונדו,
אחרי שחלמתי בשלב ה R.E.M שאני מחובק צמוד עם קוואי בהופעה של R.E.M
.
"היחיד שלא הצטרף למקהלה… רציונל…"
.
אני כותב לך שהם אומרים לעיתים דברים שהם לא מאמינים בהם,
רק כדי לייצר אופוזיציה, ליצור קונפליקט, לעורר פרובוקציה, וכ"ו וכ"ו…
ואתה בא לי עם :
"היחיד שלא הצטרף למקהלה" LOL
ברור… תמיד צריך את המפגר שזורק אבנים על מנצח התזמורת.
.
"הרציונל" –
כל אידיוט יודע מהו הרציונל להצטרף לקליפרס
כל אידיוט יודע מהו הרציונל להצטרף לראפטורס
כל אידיוט יודע מהו הרציונל להצטרף ללייקרס
.
יש סיבות למה כן/לא להצטרף לכל קבוצה, זה לא אומר לי כלום.
גם לא זה שהוא "פגע בול".
.
כי אם אתה ואחרים היו מסתכלים על כל הפעמים שהוא וחבורת הדבילים לא פגעו,
אז אולי לא הייתם משחיתים את הזמן שלכם על הטמטומת הזו.
.
זה פרשן כדורסל שלא יודע מתי משחקים איזורית…
אפילו אני שלא מבין כלום ב X/Y של כדורסל יודע (או לפחות נדמה לי.. קצת)
מתי משחקים איזורית.
.
אתה צופה בו רק כי מישהו החליט לשים את הבובה הספציפית הזו על המרקע.
אם זה לא היה הוא, היית צופה בבובה אחרת.
וחבל… כי כל יום בו לפחות אדם אחד מהישוב צופה בבובה הזו או אחרת,
הוא עוד יום בו אני יודע כי משיח בן דוד לא יגיע…
.
לילה טוב וחלומות R.E.M על קוואי.

קוזמה
קוזמה
07/07/2019 0:30:54

לדעתי , כרגע הקו האחורי של הלייקרס חלש מאוד.
כן, למרות שרונדו ודני גרין שם.
חסר לי שם מישהו…

קוזמה
קוזמה
07/07/2019 0:39:04

מרכוס מוריס חתם בס"א ל2 עונות , כאשא העונה ה2 היא אופציה של השחקן
צעד תמוה מאוד מהצד של הלייקרס שהעדיפו להחתים את קלווד פופ על 8 מיליון לעונה ואת דני גרין על 15 מיליון לעונה
הלייקרס היו חייבים שחקן כמו מרכוס מוריס בסגל
מזכיר שהוא נמצא בסוכנות של חבר של לברון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 0:53:34
Reply to  קוזמה

איפה ראית את זה?

ווג דיווח:
א. העסקה עם קארול הוארכה לשלוש שנים (21 מיליון) משנתיים/13 שתוכננו. ממש לא מובן.
.
ב. מטרידים את ברטאנס (צעד סביר) לוושינגטון (?) לא ברור עבור מה, אבל זה אמור לאפשר קאפ ספייס לעסקה של קארול (? גם לא ברור, אז אולי זה באמת עבור קאפ ספייס למישהו אחר/מוריס?)

Spurs are finalizing a trade to send F Davis Bertans to the Wizards, league sources tell ESPN. Bertans will be absorbed into an exception, allowing Spurs to complete deal for DeMarre Carroll.

קוזמה
קוזמה
07/07/2019 0:41:48

אני מקווה שהלייקרס יחתימו עוד שחקן – איגאדולה / ג'בארי פארקר/ דוויט האורד/ קייל קורבר

עידן
עידן
07/07/2019 0:54:50

Free agent forward Marcus Morris has agreed to a two-year, $20M deal with the San Antonio Spurs, with a second-year player option, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

חיזוק נהדר לספרס

עידן
עידן
07/07/2019 0:55:47

Spurs are finalizing a trade to send F Davis Bertans to the Wizards, league sources tell ESPN. Bertans will be absorbed into an exception, allowing Spurs to complete deal for DeMarre Carroll.

עידן
עידן
07/07/2019 0:56:29
Reply to  עידן

מודה שלא הבנתי את ההחתמה של דמארה קארול.

יואב
יואב
07/07/2019 0:55:58

מוריס בספרס
בראנס עובר בטרייד לוושינגטון
קארול יגיע לספרס בסין אנד טרייד בשביל שמוריס יוכל לחתום
מעניין מה פופ יוציא ממוריס.
לדעתי אחלה החתמה

עידן
עידן
07/07/2019 0:57:01
Reply to  יואב

מוריס החתמה נהדרת לספרס ואובדן לבוסטון

יואב
יואב
07/07/2019 1:00:07
Reply to  עידן

כן אבל היה ברור שלא ימשיך שם
לדעתי בוסטון הולכים לעונת בניים לראות מה קורה עם הווארד
עם יחזור מעולה
אם לא החוזה שלו יהיה סחיר מאוד שנה הבאה
ועם הגרעין הצעיר אולי יוכלו לעשות משהו מעניין

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 2:48:54
Reply to  עידן

בוסטון פח אשפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 6:07:17

נחייה ונראה.
לדעתי אתה טועה ותופתע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 1:03:38

או.קי, תודה על העדכונים.
.
אז אם הבנתי נכון קארול בעצם מגיע כטרייד עבור ברטאנס, ומוריס כשחקן חופשי.
.
קארול בן 33 ופציע, למה להחתים לשלוש שנים? ממש לא בטוח שזה עדיף על ברטאנס שיפנה 7 מיליון בסוף השנה.
.
אין לנו גארד מעל 25, חוץ מפאטי, ודרוזן, ואין לנו גבוהים צעירים למעט פולטל וסמניץ. מעניין איך זה יעבוד על המגרש ובחדר ההלבשה.
.
אולי אפשר לעשות מכל החתיכות האלה משהו יפה גם בלי דרוזן? אין לי כח לחכות לסוף החוזה שלו.

אורי
אורי
07/07/2019 9:32:13

איך אתה חושב שמארי יחזור לעונה הבאה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 10:30:50
Reply to  אורי

שמעתי שהוא עבד קשה כל העונה, וגם הגיע למשחקים, אז יש אינדיקציות חיוביות, מצד שני 2/3 מבחירות הדראפט שלנו היו של גארדים, לא שיחררו את פורבס (וכן את ברטאנס), אז יתכן שעדיין אין וודאות לגביו. בכל מקרה יקח זמן לחזור מפציעה כזו ומעונה שלמה בחוץ, אז בשלב זה נקווה שיחזור בהדרגה ולא יפצע שוב.

קוזמה
קוזמה
07/07/2019 1:16:09

אני מקווה שהלייקרס יחתימו עוד שחקן – איגאדולה / ג'בארי פארקר/ דוויט האורד/ קייל קורבר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 1:27:26

To free the space, the Spurs first had to engage Brooklyn in a sign-and-trade deal with DeMarre Carroll, who had already agreed to — but had not yet signed — a two-year, $13-million contract to come to San Antonio.

The Spurs re-worked that contract into a three-year deal worth $21 million, then looped Washington into trade talks involving Bertans. The upshot was that by acquiring Carroll from the Nets via trade, it allowed the Spurs to use the entirety of their $9.3-million mid-level exception on Carroll.

The result of that complicated bit of wheeling and dealing is this: The Spurs part ways with Bertans, a 26-year-old sharpshooter who hit 42.9-percent from 3-point range last season. They add Morris, a hard-nosed 29-year-old power forward who averaged 13.9 points and 6.1 rebounds last season

אז הספרס קיבלו את קארול בטרייד וחסכו כסף להחתים את מוריס, ווושינגטון קיבלו את החוזה הנגמר של ברטאנס, עדיין לא ברור לי מה ברוקלין קיבלו, וממי.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
07/07/2019 1:28:14

ג'רי ווסט עם סיבוב הנצחון בליגת הקיץ
כל העולם בא ללחוץ לו ידיים כאילו הוא דון קורליאון

Trusttheprocess
Trusttheprocess
07/07/2019 1:35:42

בן סימונס חושב ביציע ליד ברט בראון מגיע ישר לסיוטים של ברוך רובין
סימונס עם 50 קילו שרשראות זהב על הצוואר , יש אנשים באפריקה ששוקלים פחות

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 2:07:18

חחחחחח יש לו 170 מליון לשרוף!!! כסף לא שלי שיהיה לו לבריאות, הבעיה שהחוזה הזה גמר את פילי

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:01:33

חחחחח עושה אלן אייברסון 😂😂😂😂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 1:40:06

לההה… זה על איך שהוא השחיל בצהריים את הכדור הלבן הקטנטן לגומה ה 18…
סיים עם בירדי (אין לי מושג מה אמרתי עכשיו, אבל שמעתי שזה מונח מאוד מקצועי בגולף)

Trusttheprocess
Trusttheprocess
07/07/2019 1:51:23

האמת שאתה צודק , שיחק בבוקר גולף בדזרט פיינס , אבל מוקדם בבוקר לפני שמתחיל להיות חום אימים והוא צריך את האחות שתמלא לו קרם הגנה על האף

אור
אור
07/07/2019 1:45:19

🙂

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:01:09

חחחחחח

עידן
עידן
07/07/2019 2:00:02

Free agent guard Alex Caruso has agreed to a one-year deal to return to the Lakers, league source tells ESPN.

עידן
עידן
07/07/2019 2:01:31
Reply to  עידן

Deal: two years, $5.5M

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 2:08:26
Reply to  עידן

קרוסו עדיין חי
.
בצינוק של המלכה אבל עדיין יש אוויר, אבל המלכה כבר לא צעירה היא בת 35 והתפרצויות הזעם הפכו יותר וייצר

שייקה
שייקה
07/07/2019 7:05:03
Reply to  עידן

אחלה החתמה ללייקרס. מאוד אוהב את קרוסו, יש לו תכונות מאזנות. אם ימשיך בקו החיובי של שנה שעברה אולי לברון אפילו יזכור את השם שלו…

יואב
יואב
07/07/2019 2:06:44

אשך לבנו איתך
קרסו נשאר בלייקרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 6:42:33
Reply to  יואב

😢
לפחות הוא עדיין חי.
נפנה לאו"ם שיתערבו לטרייד חילוץ.

Ido
Ido
07/07/2019 2:17:36

הלייקרס מלאה את המקרר בכל השאריות המקולקלו והמסריחו שאף אחד לא לקח.
ועוד שילמה מחיר מלא.
אני בספק אם יעשו פלייאוף. זה נראה כמו מקום עשירי כזה.

שחר אלוני
שחר אלוני
07/07/2019 2:29:09
Reply to  Ido

מקום בגמר המערב עם סדרה שקולה על האליפות מול קוואי ושות'

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:21:36

שידורי ליגת קיץ
http://www.worldcupfootball.me/nba

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 2:33:44
Reply to  Smiley

למה משודר שידור חוזר של משחק קולג' ?

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:50:22

http://www.worldcupfootball.me/nba
יש כאן את המשחקים של היום בליגת קיץ
.
לייקרס -קליפרס
http://www.worldcupfootball.me/nba/1521900016/h

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 2:49:18

טוב… עזבו שטויות כמו אימונים בהבאת לינקים (שהרי רק בשביל זה נועדה ליגת הקיץ, למי שלא יודע..)
יהיה מספיק זמן בשביל זה.
.
UFC 239 התחיל כבר עם 2 קרבות מוקדמים, אבל אנחנו כמובן מחכים לקרבות ה Main Card :
.
גולות הכותרת :
.
ההבטחה והקאמבק של דייגו סאנצ'ז
הקרב בין בן אסקרן ל ג'ורג' מאסוידאל אחרי דם רע טראש טוק אינסופי.
וכמובן ג'ון ג'ונס המסומם מגן על החגורה.
.
http://buffstream.live/ufc/ppv-live-stream.php

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 2:55:46

מת על גו ג’ונס , אדך כמה לדעתך זה בגלל הסטרואידים הביצועים שלו, לדעתי הוא יכל להיות אלוף אימתני גם ללא הסמים, כמו שהוא מוכיח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 3:04:58

מה "כמו שהוא מוכיח" ? הוא נתפס נון סטופ…
היו צריכים להעביר קרבות שלו, למה הועדה של נאבדה לא דופקת חשבון.
.
עילוי פיזי ענק, אבל בדיקתת דם שגרתית שלו מעלה 50% PED ו 50% קוק פרסי..
.
הבעיה היא שנשיא ה UFC זה מזדיין אחד
שאפילו לא מסוגל לתת לטוני פרגוסון טייטל פייט כי הוא קצת קרינג'י,
ולא מוכר מספיק (לכאורה.. קרב שלו מול חאביב, יעשה אחלה קופה, אבל המזדיין לא ויתר עדיין על השיכור האירי)

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 2:53:53

לא יודע מה מדברים על החוזה של גרין חוזה מצויין אין מה לעשות זה הסכומים שהולך בשוק, רוביו 51 מליון ל3 שנים, הייתי רוצה לראות את ברוגדון וגרין ביחד בלייקרס ביחד עם לברון ודיוויס היה חלום אבל לא מסתדר כספית ואינדיאני לקחו אותו, הלייקרס עשו את המיטב. אני מבין למה מוריס הלך לספרס הוא רוצה למקסם רווחים

Anonymous
Anonymous
07/07/2019 7:18:05

חוזה מעולה. גרין הוא שחקן הגנה מצוין, ועוד בונוס קטן – מי שמכיר הכי טוב בעולם את קוואי. אם וכאשר, זה יהיה התיק שלו. להיכנס מתחת לעור של קוואי.

שלום
שלום
07/07/2019 13:00:37
Reply to  Anonymous

קשה לי לראות את גרין מזיז לקוואי, גם אם הוא ממש ממש ינסה

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:56:04

החוזה של גרין זה חוזה עבור שחקן D&3 מצויין, שיש לו את המינוף כי בדיוק זכה באליפות

Ido
Ido
07/07/2019 4:08:53
Reply to  Smiley

האשך הפסיכולוג עוד מעט יסביר לך למה זה d or 3
Not d&3

Smiley
Smiley
07/07/2019 2:57:45

רק לקרוא את הטירוף עם פרסטי, ווסט ויוג'ירי. שלושה GM מצויינים
המציאות גם הייתה יכולה להיות שקוואי מקבל את ווסטברוק וג'ורג' בראפטורס…

Smiley
Smiley
07/07/2019 3:35:57

ג'רי ווסט משוטט בליגת קיץ כמו הסנדק… כולם עושים "עליה לרגל" לאיפה שהוא יושב

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 4:56:27
Reply to  Smiley

את האמת אין קשר לגרי ווסט הוא מקבל יותר מידי קרדיט. קאווי עשה הכל קאווי רצה לייקרס ולא רצה לברון אז נשאר קליפרס. קאווי אמר בפברואר לווסט להכין את עבורו את הקרקע וזהו. בדיוק כמו שלפלינקה או מגיק אין קשר להגעת לברון. לברון אמר שהוא מגיע ודרש מהם להכין את הקרקע ניקוי שכר וכו בדיוק מה שקאווי עשה.
קאווי הוא האדריכל. קאווי רצה אל איי אחרת ווסט לא היה עוזר בכלום כמו שיוגירי שעשה הכל לא עזר כי קאווי לא רצה טורנטו.

2 המנגרים הטובים בליגה לברון וקאווי עושים צחוק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:07:16

"רק הכין עבורו את הקרקע"…
.
רק ניקוי אורוות חוזים וכוכבים שעבר זמנם.
.
רק שילם את מחיר ממוזער נזקים על הכוכב שהקיוטי כנראה ביקש.
.
רק מרגע שהגיע, הקליפרס עברו לתרבות ניהולית אחרת
(שקט תעשייתי, הפרדת רשויות, ביטול נפוטיזם וכ"ו)
.
רק…

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:17:14

גם מגיק עשה את זה פינה מקום מתחת לתקרה. והחתים חוזים יפה לשנה. הוא כמו ווסט קיבל הוראה מלברון כמו שקיבל הוראה מקאווי. אם ווסט היה בטורנטו למשל קאווי לא היה חותם אצלומזה מה שאני אומר. הוא קיבל הוראה להכין את הקרקע והכין אותה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:49:57

מג'יק התנהל כמו פיל בחנות חרסינה.. מה יש להשוות בכלל ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:49:57

מג'יק התנהל כמו פיל בחנות חרסינה.. מה יש להשוות בכלל ?

יניב
יניב
07/07/2019 9:17:45

אתה טועה פה בגדול,שמעון,הקרדיט לווסט בהחלט מוצדק.האדריכל היה קוואי אבל מי שביצע את זה היה ווסט.עצם העובדה שהוא הצליח לשכנע את פרסטי שהוא GM ממולח להסכים לטרייד הזה דווקא לקליפרס רק זה שווה את הקרדיט.להזכירך עד עכשיו כל כוכב שדרש טרייד הGM עשה הכל בשביל שהוא לא יקבל את הקבוצה שהכוכב רצה ועל מה ווסט ויתר על מיליון בחירות לא רלוונטיות ,העיף את גלינרי שלא היה מחזיק באינטנסיביות שתהיה בקלפירס השנה והדבר היחידי שבאמת שווה זה האהוב של ברץ.ואם כל הכבוד לפוטנציאל שלו זה בטח לא שווה ערך לפול ג'ורג'

Smiley
Smiley
07/07/2019 12:13:46

שמעון זה פשוט שטויות. מרגע שבאלמר הביא את ווסט כל הקליפרס פשוט נראים אחרת, ניהול ותרבות וסגל שנראה במרחק שנות אור ממה שהיה בתקופ סטרלינג (שהגיע הכי רחוק עם פול-גריפין-ג'ורדן).
ווסט ערך שם תשתית שלמה כדי שקוואי יראה את הקליפרס כאופציה, וגם ששחקנים אחרים ישקלו אותם.

א.ב
א.ב
07/07/2019 15:44:15
Reply to  Smiley

פשוט לאסוף בחירות דראפט ראשונות תוך כדי שאתה שומר על סגל תחרותי שמגיע לפלייאוף במערב זה משהו קל, כל gm היה עושה את זה בקלות, פשוט הרוב לא קיבלו הנחיות מקוואי.
ווסט עשה לא מעט צעדים טובים בדרך והשיג נכסים בזול, כמו בחירות דראפט ושאמט תמורת האריס שניה לפני שעוזב, כמו בחירה של שג"א במקום 12 בדראפט, כמו להביא את זובאץ בשביל כלום.
נראה שגם פיתוח השחקנים בקבוצה עובד טוב.
ויש לווסט את האומץ, כמו יוג'ירי, ללכת על כל הקופה כשצריך ולא לפחד לא ללכת עליה אם לא צריך.

Ido
Ido
07/07/2019 4:16:38

מה יוגירי יעשה עכשיו? סטף קארי?

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 4:59:49

החוזה של גרין מוצדק עבור הלייקרס כי אין להם הגנה והם חייבים מגן ברמה סופר גבוהה וגרין הוא כזה והיחיד שנותר בשוק אז הלייקרס היו חייבים לשלם עליו מחיר מופקע. הוא משומרי הפרימטר הטובים בליגה נכון שהוא לא קאווי גורג קליי או באטלר אבל הוא יחד עם סמארט אחריהם ברשימה. בברלי אגב קיבל סכומים די דומים בקליפרס שגם היו צריכים. הוא לא שווה תכלס 15 מיליון אבל ללייקרס הוא כן שווה. בדיוק כמו דטוביאס שווה 45 רק בחלומות אבל לפילי הוא כן שווה

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:03:16

טופ 6 מערבי שלי קליפרס לייקרס דנבר ספרס יוטה פורטלנד לדעתי בטוח בפלייאוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:09:57

יאללה… נכנסים ל קרבות Main Card…
.
יעלה ויבוא… דייגו סאנצ'ז !

UFC 239
http://buffstream.live/watch/mmastreams

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:15:28

יאללה נראה תכף תודה ממזר

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 5:15:09

מרקוס מוריס הלך למכון גמילה בחור של אנטוניו. הוא גם ככה סובל מחרדות והיה בטיפולים פסיכולוגים בבוסטון אז בפאסיב אגרסיב של לברון ובעיר כמו אל איי עם כל המסיבות הוא היה עלול לגמור כמו אודום. עכשיו במכון הגמילה שיעור ראשון לשים את הנשמה בsoul box 😂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:26:23

מדהים שסאנצ'ז שרד את הסיבוב הזה.
הוא בנה כזה הייפ לפני הקרב, שזה הולך להיות שברון לב…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:32:49

שרד עוד סיבוב.. השריר היחיד שעובד אצלו זה שריר הלב.. לב אמיץ !
.
עצוב לראות את הגיבורים שלך מעבר לשיא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:41:30

ו… נגמר.
.
הבדליי סייז גם לא עזרו..
.
יחסית לחגורה סגולה בג'יו ג'יטסו ברזילאי, הטכניקה של מייקל צ'יזה משוייפת לעילא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:43:37

ועכשיו הקרב בו לא מעט אנשים רוצים לראות את הפרצוף מלא הזחיחות של רוקהולד עובר חוויה מתקנת…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 5:58:40

"הצלצול זה בשבילי.. " LOL

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:01:00

וואווו !!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:02:07

חוויה מתקנת זה לא מילה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:17:47

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
.
הקרב הכי מהיר ב UFC !

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:07:50

כעת, אולי הקרב הכי מסקרן… בן אסקרן מול ג'ורג' מאסוידאל.
הלך הרבה שיט בפרומשן, לאחד האירועים ג'ורג' אף לא טרח להופיע.
בוא נראה אם ההיאבקות של אסקרן תשרוד גם את הפאנצ'ים של ג'ורג'.. אחרי הבומבות של לאולר עליהם התגבר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:18:14

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
.
הקרב הכי מהיר ב UFC !

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:21:04

פסיכי לגמרי !
.
"ישו הפרואני" מרדים את ה "פסל של אל יווני" עם ברכייה לפנים, אולי שניה מתחילת הקרב.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:28:41

חחח פספסתי סעמק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:30:32

הקרב הבא :
.
הולי "THE PREACHER'S DAUGHTER" הולם…
כמי שאחראית ישירה לנפילתה של אימפריית ומורשת ראונדה ראוזי..
תנסה לעשות עוד הפתעה מול האלופה אמנדה נונס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:46:54

ענק !
.
נונס מסיימת את הולי הולם, כמעט באותה צורה בה הולי סיימה את ראונד ראוזי..
.
הבת של המטיף כבר לא תגיע ל דרשה של סאנדיי מורנינג…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 6:53:16

אנד נאו דה מיין איבנט אוף דה איבנינג…
.
ג'ון ג'ונס Vs טיאגו סנטוס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2019 7:43:34

ג'ונס בהחלטה… משעמם…

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:00:58

תגידו יש מצב שראס ובלייק יכולים להגיע להיט לצד באטלר? החוזה שלהם גם פחות או יותר באותו טיים ליין. סיכון ששווה לקחת במיוחד במזרח

יואב
יואב
07/07/2019 6:03:17

רק אחד מהם וגם זה עם מאמץ ולמיאמי אין עוד המון בחירות לתת אז בכלל.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:22:44
Reply to  יואב

הנה אני אדריכל הטרייד

היט מקבלים ווסטברוק ובלייק
בוסטון מקבלים אדמס וויטרס
דטרויט מקבלים 4 בחירות דראפט ואת השחקנים ברשימה
או2 מקבלים גיילן בראון אוליניק דראגיץ וסנל

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:23:00
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 7:51:36

לא, תודה….

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 7:18:07

תחזור לשולחן השרטוטים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 6:14:25

דייויס רונדו וקאזינס בלייקרס….
סאקרמנטו ב' + לברון????
חגיגת 🙂

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:29:22

מה אומר על הטרייד שרקחתי לך?

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:47:20

מדהים 😂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 7:48:58

חתיכת ברכייה שם ועוד שתיים שגמרו סיפור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 6:48:39

שמח על החתמת מוריס, לא מבין את סיפור קארול, ועצוב על בארטנס.
פופ מעולם לא אהב אותו.
ממש חבל.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:49:17

המוות עזב…

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 6:49:56

אשך בתור מנגר דטרויט תענה לטרייד שלי כן או לא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 7:45:26

לא ראיתי

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 7:47:49

תגובה 64.1.1.1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 7:47:49

לא, דטרויט נחלשת. בנויה כעת לחלוטין סביב גריפין והייווארד לא תחליף לזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 9:02:57

קארול באמת עסקה מוזרה, ובעיקר ארוכה מדי, אבל לפחות סגרנו את החור ב-sf, מתוך גיי, קארול ומוריס שניים יהיו בריאים בכל רגע נתון (כנראה מוריס ואחד משני האחרים).
.
אר.סי אמר שהם מתכוונים לתת לסמניץ לשחק כבר בעונה הקרובה. אאמין כשאראה את זה קורה, אבל אם הוא אכן ישחק ואכן יהיה טוב, אז חשיבותו של ברטאנס יורדת.
.
סך הכל, עם כל הבלאגן במערב והקבוצות שיקח להן זמן להתחבר, ואם דז'ונטה חוזר בכושר, אין סיבה שלא נעשה פלייאוף ממקום שישי וצפונה ואולי גם נעבור סיבוב.
.
ועדיין, מדגדג לי באצבעות להטריד את דרוזן ולתת לצעירים להוביל את הבק קורט.
.

אחד העם
אחד העם
07/07/2019 9:13:38

לי עדיין לא ברורה ההירארכיה המתוכננת.
יש 6 שחקני חמישיה (ע"פ החוזים וע"פ התנהלות העבר)
la
מוריס
גי
פרוזן
ווייט
מורי

איך זה הולך להיראות?

אחד העם
אחד העם
07/07/2019 9:20:30
Reply to  אחד העם

ושכחתי את גי
זה 7

אחד העם
אחד העם
07/07/2019 9:21:07
Reply to  אחד העם

אופס
לא שכחתי
זה 6
ראשון בבוקר וזה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2019 10:35:25
Reply to  אחד העם

מורי לדעתי יתחיל מהספסל או לפחות עם מגבלת דקות, גם ACL, גם סיפורי קוואי ודוראנט – לדעתי ישלבו אותו מאד לאט.
.
גיי יהיה פצוע לפחות שליש מהזמן, אל תדאג…
.
אבל אני מסכים – לא ברור איך בדיוק זה יראה.

אסף
אסף
07/07/2019 12:58:03

סאן אנטוניו דווקא נראים מאוזנים ועמוקים,
הבעיה שעדיין תלויים ביכולות של דרוזדן ולמרקוס ברגעי הקלאצ' …
חמישייה: וויט, מארי/פורבס, דרוזדן, מוריס, אולדריג'
ספסל: מארי/פורבס, מילס/ווקר, בילנלי?,
ג'יי, פולטל

Smiley
Smiley
07/07/2019 12:24:49
Reply to  אחד העם

גיי כבר שנה שעברה רוב הזמן עלה מהספסל ומארי יחזור לאט לאט מהפציעה גם מהספסל

אוהד ס"א
אוהד ס"א
07/07/2019 13:09:46

אין מצב שדרוזן יישאר (אולי גם גאי) . אין מצב:
א. עמדה 2 מלאה, עמדה 3 פקוקה. גם בלי דרוזן, אני לא רואה את לוני וקלדון משחקים (חבל מאד).
ב. הספרס לא נוהגים לפזר כספים ולחרוג מתקרת השכר. מילא היו מביאים איזה עילוי ב- 20M וצפונה, אבל 2 שחקנים בינוניים בצד השני של הקריירה (למוריס יש הגנה לפחות)? זה לא הגיוני וזה לא מתאים למדיניות הקבוצה.

אני רואה טרייד לא סימטרי על דרוזן תמורת בחירות דראפט עתידיות או משהו.
יש לי איזה רעיון פראי: דרוזן חוזר לטורנטו במקום החוזה הגמור של איבאקה +- שחקנים ובחירות דראפט לפה ולשם.

גם גאי הוא סחורה שאפשר לסחור בה (חוזה יקר מדי), אבל קבוצות נואשות שמחפשות SF במקום מישהו שברח להן, יכולות להסתפק בזה.

אני עדיין לא ויתרתי על אדמאס, גבוה שיכול להוביל את הספרס ליום שאחרי למרקוס.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 13:16:28
Reply to  אוהד ס"א

הספרס לא נוהגים לחרוג מתקרת השכר? וואלה? אולי כדאי שתרים טלפון לביופורד כדי שהוא ידע את זה. מתי הייתה הפעם האחרונה שהספרס לא חרגו מהתקרה, או אפילו היו קרובים לזה?

Anonymous
Anonymous
07/07/2019 7:04:30

לברון הוא-הוא קלאצ' ספורטס.
אם מרכוס מוריס לא חתם בלייקרס, זה אומר שיש סיבה מאוד טובה לזה.

Anonymous
Anonymous
07/07/2019 7:08:58

ההחתמה של קאזינס = 10. מקרה נדיר של low risk, very high reward.
אם דמרכוס נותן 50 אחוז ממה שהיה פעם, או אפילו משחזר רק כמה דקות חזקות מהפלייאוף האחרון – ללייקרס יש פרונט-קורט שלא היה כמותו בליגה. לברון, דיוויס, קאזינס.

Anonymous
Anonymous
07/07/2019 7:14:04

דני גרין: חוזה גבוה בלי ספק אבל מצב של אין ברירה. עדיין אחוזי הקליעה שלו משלוש טובים, עד גבוהים במצב קליעה חופשי – העונה עם רונדו ועם לברון, יהיה לו גם מי שיידע למצוא אותו.
חוץ מזה, לגרין שמור עוד תפקיד אחד מובהק – להיכנס מתחת לעור של קוואי, אם וכאשר. אין שחקן בעולם שמכיר את קוואי טוב כמו גרין. קוואי גם נטש אותו במעבר האחרון, אז יש אקסטרה-מוטיבציה. גרין, לברון ו-AD, התשובה הכי טובה לקוואי הגנתית, בשעה שבצד ההתקפי, לקליפרס אין תשובה סבירה לדיוויס (איביצה מי?) – בטח לא כשקאזינס בסביבה.
סה"כ הלייקרס עשו את המיטב בהחתמות האלה. עוד חיזוק קטן עם איגואדלה / קורבר, והיידה.

אסף
אסף
07/07/2019 12:54:23
Reply to  Anonymous

למה הקליפרס לא מחתימים גם את גרין השני שוב? לא נשאר מקום כספית?? כי הוא אחלה תשובה יכולה להיות להתמודדות מסוימת עם הגבה…

Berch
Berch
07/07/2019 7:21:13

הספרס מכוונים גבוה
🙂

Anonymous
Anonymous
07/07/2019 7:27:43

LOL
סקיפ בייליס מצא מטרה חדשה להטרלות שלו: קוואי, שהוא מכנה בקביעות, Number 2, על כל המשתמע.
עושה מטעמים מהדווחים של רמונה שלבורן, על זה שקוואי הפציר בדוראנט ("מספר 1") לבוא איתו לקליפרס, ונדחה.
אגב: איפה היתה שלבורן עם כל הדיווחים האלה, בזמן אמת? גם את הסקופ של הריב בין דריימונד לדוראנט, והמחשבה על טרייד של דריימונד בעקבות הפיצוץ – הואילה לגלות רק השבוע. יחצנית בתחפושת עיתונאית.

אסף
אסף
07/07/2019 12:52:05
Reply to  Anonymous

סקיפ ביילס זה עוד כתב חצר של לברון לא???

אור
אור
07/07/2019 13:22:19
Reply to  אסף

רחמים על מי שמבזבז תזמן שלו על הטמבל הזה

AI3
AI3
07/07/2019 13:46:42
Reply to  אסף

אסף, הוא מתעב את לברון, אבל גם מתעב את קוואי לא פחות.

אסף
אסף
07/07/2019 17:16:25
Reply to  AI3

אוקי. תודה על הסדר

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
07/07/2019 8:35:35

שמח שנפתרנו מהאיטריה עם הידיים הכי קצרות בביזנס, ברטאנס, שמסינה היה קולע עליו באימונים; מאושר שמוריס מצטרף, הוא פתאום נראה לי ספרסי מלידה; מודאג מהשנה השלישית של דמארה, התימני כבר לא ילד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 12:37:29

לא יפה ללכלך ככה על המוות הלבן

אסף
אסף
07/07/2019 12:51:27

מתחת לראדר פופ עושה זאת שוב. בתחושה הספרס עושים 3-5 במערב העונה.

אסף
אסף
07/07/2019 8:52:58

עסקה טובה של הספרס ,סוגרת את הכנפיים ועמדה 4,
מוריס עם קליעה טובה מבחוץ גם .
קוק גם חתם בלייקרס לא???

AI3
AI3
07/07/2019 9:32:42
Reply to  אסף

נכון, קוק חתם בלייקרס.

אבי
אבי
07/07/2019 9:47:51

כן

אבי
אבי
07/07/2019 10:37:50

איך לעזאזעל לקליי אוברה אין עוד קבוצה למה טורנטו לא זורקים עלייו ים כסף גם ככה הם הולכים לריבילד עכשיו והוא וסיאקם יכולים להיות התחלה מצויינת עבורם

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 10:38:59
Reply to  אבי

קלי אוברה ישאר בסאנס זו הסיבה. לטורונטו גם ככה אין את היכולת להציע שום דבר לאף אחד.

אבי
אבי
07/07/2019 10:38:25

אני לא מבין איך גם לגרין מהקליפרס עדיין אין קבוצה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
07/07/2019 10:53:01

לאנס סטבנסון יכול להיות אופציה מעולה ללוחמים בעמדה 3

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
07/07/2019 12:09:47

אוקיי אז רועי ודה שוט המנגרים של ההיט ואוק הסכימו אבל רזי ואשך הפילו את הטרייד

אז הצעה שונה לטרייד מרובע

מיאמי (רועי) מקבלים: ווסטברוק, בלייקף סמי אוג'ילה
בוסטון (רזי) מקבלים: אנדרה דראמונד, גלינארי
דטרויט (אשך) מקבלים: סטיבן אדמס, היוורד, וויטרס, ג'י וויליאמס
אוק (דה שוט) מקבלים: דראג'יץ, אוליניק, ווינסלו+זבל להשלמת משכורות+בחירת דראפט סיבוב 1 מבוסטון+בחירת דראפט סיבוב 2 מבוסטון+בחירת דראפט סיבוב 1 מדטרויט מוגנת טופ 12.

יש טרייד GM'S יקרים?

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y3o96p7f

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 12:14:48

תמשיך להתעלם. הטרייד הזה לא קרוב ללהיות אפשרי בגלל הסיטואציה של מיאמי אבל אם אתה נהנה תעשה חיים.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 12:41:07

יש לך אתר אחר לטריידים?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 12:44:04

לא. אבל למצב מתחת לתקרת השכר של כל קבוצה אתה יכול להיכנס לspotrac או hoopshype

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 12:36:15

לא

דה שוט
דה שוט
07/07/2019 14:59:29

שמעון – אני לא בדיוק מייצג את אוק' סיטי כאן – אם ראס עובר למיאמי – אני בעד מיאמי 🙂
חוץ מזה הכנת לנו איזה 15 ונילים
חוץ מזה מה נתת לנו עוד בחירות דראפט?! נוכל לגייס מניין לתפילת 18 (אולי אפילו 18)
אבל בלי קשר – ראס וגריפין במיאמי זה חלום רטוב, לפני שנתיים שלוש כתבתי כאן שהייתי מת שגריפין יבוא לאוק' סיטי, מאוד אוהב את המוגבל הזה

Zivke
Zivke
07/07/2019 15:15:32

שמעון – אוק' קיבלה בטרייד על PG בחירות דראפט של קליפרס ומיאמי, לא? אז קליפרס יהיו חזקים והבחירות נמוכות, למה להם להטריד את ראס, לחזק את מיאמי ולדפוק לעצמם את שאר הבחירות?

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
07/07/2019 15:21:01

אם דוק רזי מסכים לקחת את הזבל של דטרויט,אני אישית שורף לו את הגלשן,
חרא טרייד שמעון,
שים טיטול בפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 18:53:29

לא לשרוף תמועדון…
את הזבל של קטרוייט שיצון יקח ויעשה קבלת שבת.

אייל
אייל
07/07/2019 12:12:11

קוק הקומבו חתם בלייקרס.
הקליפרס נראים יותר מאוזנים מהלייקרס אבל הכל תלוי בחיבור.יהיה אש בל א

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 12:34:40

Nick Nurse on Kawhi “You can’t blame a guy for wanting to go home. That’s what he texted me today ‘I’m going home.’
.
אה, אמרתי לכם?

אסף
אסף
07/07/2019 13:01:15

אף אחד בטורונטו לא בא אליו בתלונות, היה ברור להם שזה הימור עם סיכוי נמוך להמשך יותר מעונה, על הדרך הביא להם אליפות היסטורית. החוזים הכבדים ברובם לא לטווח ארוך מדי, בינתיים אפשר לתת לסיאקם וואן ליט להמשיך להתקדם. גם בסגל הנוכחי העונה הם קבוצת פלייאוף במזרח ואפילו עוברים סיבוב. חוץ מזה יוג'ירי שועל לא קטן וכנראה לא ישקוט על השמרים יותר מדי לדעתי.

Smiley
Smiley
07/07/2019 13:37:28
Reply to  אסף

מאמין שיוג'ירי יתן טריידים על גאסול ואיבקה. בכל מקרה בעונה הבאה הם יורדים מהספרים יחד עם לאורי ויש הרבה מקום (רק פאוול ואננובי משמעותיים וחתומים)

רפיקי
רפיקי
07/07/2019 13:35:07

הלייקרס מאחדים את האתר הזה.
אין משהו מאחד יותר משנאה משותפת

AI3
AI3
07/07/2019 13:48:51
Reply to  רפיקי

את הקבוצה שלך שונאים לא פחות, אז אין לך מה להתלהב.

רפיקי
רפיקי
07/07/2019 14:09:40
Reply to  AI3

הרבה פחות.
השנאה שירחשו ללייקרס שנה הבאה היא משהו שטרם נראה

AI3
AI3
07/07/2019 14:27:45
Reply to  רפיקי

השנאה לגולדן סטייט של שנה שעברה, ובכלל כל עונה אחרי ההצטרפות של דוראנט הייתה ענקית, כמעט כל מי שלא אוהד או שלא נמצא על העגלה תיעב את גולדן סטייט, ולא רק באתר, גם בכל מקום אחר.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
07/07/2019 15:58:57
Reply to  רפיקי

רפיקי צודק ב 100%,
תועבה,טינופת,רפש,
הכל זה הלייקרס,
סחורה מקולקלת,בעלתריח סירחוני במיוחד,
על כל הפסד,והשפלה ,במיוחד לפלול ,ולעוזר החדש שלו,עין פלול
אחגוג ,😀😀😀כאילו נקנקתי הרגע את מישל פייפר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 18:56:24

יואל
רסמי יש שם עכשיו סקרמנטו.
מה יהיה?
מצחיק?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 18:58:30

נשלח לך את גולדי הון מודל 2019…
רק בשבילך עיוני
https://inorte.org/page-23374/70-1986/

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 18:54:40
Reply to  רפיקי

תוציא אותי מרשימת השונאים. לא שונא אף אחד. כנראה שאני אוהד בוסטון לא אופייני…

גיל GPR
07/07/2019 13:49:05

שלום רב,
אני עוקב אחרי האתר הזה כבר שנים רבות ואני מאוד אוהב את איכות התכנים כאן.
אני צריך לכתוב כמה מאמרים בנושא נעלי כדורסל
במידה ויש כאן מישהו שמסוגל לבצע את העבודה הוא מוזמן ליצור איתי קשר
בברכה,
גיל

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
07/07/2019 15:17:04
Reply to  גיל GPR

האמת תיגש לאתר הבא,הם מפרסמים באופן שוטף על נעלי כדורסל,והאמת ,
הם מבינים בסחורה
https://postup.co.il/

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 17:00:08

😂😂

קאווי תוצר סקיינט מערכות
קאווי תוצר סקיינט מערכות
07/07/2019 16:06:36

טוב יאללה ננסה עוד טרייד

בוסטון מקבלים: בלייק, דראמונד
ווש מקבלים: אדמס, ווסטברוק
אוק מקבלים: ביל, ג'יילן בראון, מהינמי, בונגה+בחירת דראפט סיבוב 1 2022 מווש סיבוב ראשון
דטרויט מקבלים: 2 בחירות דראפט 2020 ו-2024 סיבוב ראשון, היוורד, מיילס+אשפה לאיזון שכר

רזי, שלהבת, דה שוט, אשך?

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y3egpdrn

קאווי תוצר סקיינט מערכות
קאווי תוצר סקיינט מערכות
07/07/2019 16:07:48

הבחירות של דטרויט מווש כמובן

דה שוט
דה שוט
07/07/2019 19:03:07

מה עם ג'ון וול? נשאר עם ראס? הם יחטפו אחד לשני

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 20:05:47
Reply to  דה שוט

גון ולל ישב ביציע עד תום החוזה. יכול לעשות ביי אאוט לסין

דה שוט
דה שוט
07/07/2019 19:01:07

ראס בוושינגטון יילך להתארח אצל אמא של דוראנט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 19:01:43

אתה הורג אותי שימון. רק שאיינג' לאיחליט ללכת פתאום על גריפין…
את דארמונד היית צריך להציע לפני 6 שנים!

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
07/07/2019 16:19:01

שמעון ימניוק,
תפסיק לדחוף סחורה סוג ז' מקולקלת לסלטיקס

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
07/07/2019 16:22:15

אשכרה,בלייק+דראמונד
הראשון חייב טיטול 24\7
השני גם טיטול כולל מנעול ,כבר לא יעזור

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 16:56:07

חחחחח למה יש לו קמבה טייטום סמארט הוא צריך בשר מתחת לסל. דראמונד נגר על אבל רזי אוהב נגרים

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 17:01:07

כרגע של לך שם רוטב יבסולה ואיסה וויליאמס שרזי הפך אותו לאנתוני דוויס 😂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 19:03:35

חחחחחחחחחחחח, תיכף התקף לב. רק שמנחם לא יגיד שאתה מקלקל אותי, יה הוני מלוכלך 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 19:02:02

+100

לא ממש משנה
לא ממש משנה
07/07/2019 16:33:25

אני שחקן כדורגל לשעבר שיחקתי בליגה לאומית והרווחתי לא רע בכלל. פי 3 ממהנדס..
נפצעתי באכילס בגיל 27 וחצי.
בגיל 28 וחצי חזרתי לשחק והחזקתי בדיוק עונה ביכולת שביישה אותי, זו האמת.

לא ניתן לחזור לעצמך אחרי פציעה באכילס אלא אם כן ביום מן הימים תהיה פריצת דרך רפואית.

לכן, בוגי מעולם לא יחזור לעצמו. להערכתי זו יונתן האחרונה או לפני אחרונה., אפשר להגיע גג ל 50-60 אחוז..

דרך אגב גם דוראנט לא יחזור לעצמו, ההחתמה שלו בנטס משוללת כל יסוד רפואי..מטומטמים

עגל
עגל
07/07/2019 16:42:03

קודם כל תנחומי על הפציעה וחיסול הקריירה בגיל צעיר.
אבל אל תשכח שבכדורסל ישנו אלמנט שאין בכדורגל – גובה וקליעה, ושני אלה לא יפגעו אצל דוראנט. אם הוא יחזור ל 80% מהיכולת זה מספיק. פחות מזה והנטס בבעיה (גם אני מהמר שהם קברו את עצמם)

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 16:54:35

בלי להעליב, אתה לא מקבל את אותו טיפול רפואי ואת אותם אימונים שמקבל דוראנט, בשנים האחרונות יש פריצת דרך רפואית בכל עניין הפציעות ובטח בקשר לפציעות אכילס, ואני לא מדבר על עניין של גובה וקליעה של דוראנט יש וזה לא נפגע.

מנחם לס
מנחם לס
07/07/2019 17:06:13

אני מרגיש שקט נפשי כשאני בחווה מבודדת ויודע שעידו שם עם היד על הדופק

000
000
07/07/2019 17:49:00

אה, אז זה גילרי….
ואני נתתי לו קרדיט יותר מזה.
יפה יפה. תודה מנחם. עזרת מאוד!

Trusttheprocess
Trusttheprocess
07/07/2019 18:10:50

יהיה מעניין בקליפרס השנה , כשפול ג'ורג' שיחק באינדיאנה החברה שלו הייתה הבת של דוק ריברס, ג'ורג' בגד בה עם סטריפר (פצצה לא נורמלית) והכניס את הסטריפר להריון, ג'ורג' הציע לה מליון דולר שתעשה הפלה אבל היא בתגובה תבעה אותו למשפט, כל זה התפרסם והבת של ריברס עזבה אותו ואחרי שהתהוללה עם איזה חצי מהשחקנים בליגה מתחתנת השבוע עם סת קארי.
ג'ורג' מאז עשה שלום בית עם הסטריפר והם חיים ביחד ומגדלים את הילד שהוא הציע לה מליון דולר בשביל לזרוק אותו לפח , הסטריפר שהייתה פצצה טבעית עשתה מאז כמה ניתוחים פלסטיים בפנים ובסוף ונראית כמו פלסטיק מייד אינ צ'יינה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2019 19:06:59

חחחחחחחחחחח, איזה סיפור.
מה יש להם מכל הניתוחים והבוטוקס?

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
07/07/2019 20:10:37

טראסט תגיד אתה חדש בהופס?

אין דיבור פה על בחורות בלי תמונה. מה שלא רואים לא קיים.

https://marriedbiography.com/daniela-rajic-second-pregnancy-paul-george-offered-pay-1-million-abortion-first-child-love-details-read/

הבחור יודע לנגב סרביות בהחלט

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 20:59:10

וואו, טראסט איך לא סיפרת על זה לפני במקום אתה מספר על בן סימונס מאשר על הפצצה הלא נורמלית הזאת, פעם הבאה תמונות

John
John
07/07/2019 18:58:19

הלייקרס בהתקפה בנויים טוב יותר מהקליפרס. יש שם איזון מצויין לא משנה כמה יורדים על השחקנים שם. שוכחים שישנם צעירים כקווין קוק וקוזמה שמסוגלים לתת קפיצה מאוד משמעותית. קוק יכול להיות מעיין דריק פישר בהתקפה. סוג של רכז דמה שיכול להוביל כדור אך תפקידו לאחר מסירה ללברון תהיה להגיע לפינות ולנוע בין חסימות. כך גם גרין. סימני השאלה שלי הם בעיקר סביב ההגנה כאשר זה אולי נשמע מצחיק אבל אולי שווה להעלות את אלכס קרוזו בחמישיה כפוינט גארד עקב היכולת שלו לשמור על פוינט גארדים לא רע. כך בחמישייה יהיו 2 שומרים מצויינים (גרין ו-AD) שומר אחד טוב (קרוזו), שומר איום ונורא (קוזמה) ולברון שיחליט לפי חשיבות המשחק כמה להשקיע. את בוגי לפחות בתחילת העונה אולי שווה להעלות מהספסל אחרת תהיה טיילת ברחבות כל עוד השחקן עליו שומר AD מושך אותו החוצה

הקליפרס מציגים פוטנציאלית את אחת ההגנות הטובות אי פעם. בברלי, שאמט, קוואי, PG, וזובאץ' מסוכנת מאוד. אם מוסיפים את הארל מהספסל במקום מקבלים חמישיית חילופים מסוכנת שתחנוק יריבות. כמובן שחבל שלא הצליחו להשאיר את שג"א אבל גם בלעדיו יהיה מעניין. השאלה הגדולה היא מה יעשו בהתקפה. קוואי מאוד נהנה מקבלת ההחלטות של לאורי וואן פליט וגאסול לידו. הוא שיפר את קבלת ההחלטות עם הכדור אך הוא רחוק עדיין מלהיות עילי בתחום זה. אני יודע שהנרטיב בעתיד יתקן את הרושם שקוואי לקח אליפות לבד (כשסיאקום יתחיל לאסוף אול סטארים יזכרו ששיחק עם 3 אולסטרים נוספים) אך כדאי להיזהר דווקא השנה כאשר בפעם הראשונה בקריירה לא ישחק קוואי כאשר הוא מוקף במוסרים עילאיים ( מנו, פארקר, דאנקן, דיאו, גאסול, לאורי). לכן הרבה יותר ממה שנראה יפול לא מעט על לו ווילאמס. הפעם לא כמסיים אלא כעושה משחק…

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2019 19:11:17
Reply to  John

כל מילה.

שייקה
שייקה
07/07/2019 19:19:49
Reply to  John

אחלה תגובה.

אני לא בטוח שאני מסכים עם המסקנה הראשונית והחותכת שלך, אבל בהחלט נתת קייס. אני חושב שקוואי יכול להיות עושה משחק טוב יותר בסיטואציה הנוכחית מאשר בטורונטו. בכלל, העובדה שזו קבוצה עם שני שחקני כנף מהעילית של הליגה תיצור בעיות קשות לקבוצות בהגנה, בעיקר בפלייאוף. אם ג׳ורג׳ ימשיך ביכולת הכללית הטובה של שנה שעברה, שאמט יעלה הילוך בריווח ובברלי ייתן את העקיצות האלה משלוש, אני לא צופה להם בעיה משמעותית רוב הזמן. זה שבאופן לא שגרתי ההגנה שלהם מסתמנת כבעלת פוטנציאל היסטורי, לא בהכרח אומר שההתקפה תיתקע (לא שאמרת את זה).
.
מצד שני אמרת הרבה דברים מעניינים שלא חשבתי עליהם קודם. בעיקר אני תוהה מה יעשה ללא מוסר מעולה באמת בקבוצה. לא זוכר כרגע את כל הסגל אבל בהחלט נקודה מעניינת, בעיקר במקרה של פציעה שיכולה לטרוף את הקלפים וליצור מצב שיש חשיבות ה-ר-ב-ה יותר גבוהה ליכולת של עושה משחק סביר פלוס.
.
מעבר לזה, אני מת על קרוסו. מהרגע הראשון התאהבתי. פועל כזה, אבל חכם ממש. שני הרגעים היפים ביותר שלו:
.
https://www.youtube.com/watch?v=OEUl_tBgOPk
.
וכמובן – ישר אחרי שלברון עובר את מייקל בנקודות קורה הדבר הנדיר הבא:
https://twitter.com/i/status/1103518214661713921

Q
Q
07/07/2019 19:59:18
Reply to  John

השאלה היא איך לברון ישחק מחוץ לתבנית שלו להיות מוקף בקלעים ובמיוחד הציוות עם רונדו שממה שיצא לי לראות אותם משחקים ביחד לא נראה מדהים. רונדו בעצם קצת מבוזבז כרכז עילאי ליד לברון (שגם הוא רכז איליט) אני יכול לנחש שהנפילה של הלייקרס בשנה שעברה מעבר לכל הסאגה שהייתה סביב דיוויס זה חוסר ההתאמה הזו.
.
ההתקפה של הלייקרס בשנה שעברה על אף ריבוי כלים לא התעלתה בלשון המעטה (סיימה במקום ה24 בדירוג) כאשר גם מבחינת יכולת המסירה היא לא הצטיינה (מקום 16בAST% מקום 22 בAST/TO) השנה נראה שהם הולכים להיות לא יותר טובים לונזו לא יהיה (גם המקטרגים עליו יודו שבזה לפחות הוא היה טוב) דני גרין בוגי וגם AD – הם לא הכלים שאתה רוצה להנעת כדור.
.
מה שמשאיר אותנו עם המהלך שהולך להיות אולי הקטלני ביותר בשנים האחרונות בליגה פיק&רול בין דיוויס ללברון ואז המגרש אמור להיות נתון לחסדי הלייקרס אבל בגלל הסיבות שלעיל + זה שהגנה חכמה תדע לעייף את לברון סביב המהלך הזה (סטייל הגנת מלווקי) וזה יכול להיות תרגיל שלא ניתן לעשות המון במשחק.
.
עדיין הלייקרס הולכים להיות מפחידים בעונה הבאה במיוחד אם לברון יתן לווגל לאמן.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
07/07/2019 20:00:09
Reply to  Q

וחזרתי להיות תותח אחרי כמה דקות שהבן שלי החליט שאני Q

Ljos
Ljos
07/07/2019 20:08:00

או. אבל איזה Q?
(בסדר, אנחנו יודעים שאתה תותח, זה לא קשור)
הישות האל מותית שמשחקת עם חוקי הפיסיקה להנאתה, שמגולמת על ידי שחקנים שונים, או ההוא מסטאר טרק?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 20:09:06
Reply to  Ljos

🙂 הייתה לי הרגשה שתיתן לזה טוויסט

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2019 20:10:39
Reply to  Ljos

ואם יורשה לי Q (ההוא שלא משחק עם חוקי הטבע) הוא אחת הדמויות המעצבנות והאובר-רייטד בהיסטוריה של הסדרה.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
07/07/2019 20:13:19
Reply to  Ljos

אני לא מכיר את השני אבל לבן שלי בהחלט יש יכולות שהן מעל הטבע בכל מה שקשור למחשב. אין לי מושג איך הוא מגיע לי להגדרות שבחיים לא ידעתי שקיימות וכל זה על ידי לחיצות "אקראיות" (יבוא הממזר ויגיד שאין אקראי ויגרום לי לדפיקות לב לכמה דקות)

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 21:00:39
Reply to  John

מסכים

אשך טמיר המקורי
07/07/2019 21:27:06
Reply to  John

כל מילה חוץ מהמילים על הלייקרס

דה שוט
דה שוט
07/07/2019 19:06:42

אני ממשיך לטעון שלקליפרס אין חמישייה, יחנקו את קאוואי ואת ג'ורג', חכו ותראו

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
07/07/2019 19:43:41
Reply to  דה שוט

?
א' נכון שאין רכז ולדעתי זה ייתן את אותותיו אבל יחנקו? אם ככה להערכתך באיזה מקום הם יסיימו, ולאיזה מקום הם יגיעו בפלייאוף?
ב' אני לא מבין כלום בתקרות שכר וכדומה אבל אפילו מישהו סטייל ג'ף טיג שמגיע עכשיו או בפבואר ויש להם שחקן סולידי בפויינט + SG שהוא כלב משוגע שיודע לתקוע שלשות + לא צריך להוסיף במילים + סנטר יציב ועם אחד הספסלים הכי עמוקים בליגה. מה אתה עוד צריך?

O
O
08/07/2019 1:36:33

אחד הספסלים העמוקים?! הספסל זה הילד לנדרי שאמט, ואין-הגנה לו וויליאמס. האמת, וויליאמס כרגע פותח חמישיה… אין גארד לפניו. מה ספסל עמוק? כמעט אין ספסל בכלל.
ואיזה סנטר יציב יש שם? זובאץ'?! מונטרז הראל, שהוא מס' 4, נמוך, עם הגנה ירודה מול גבוהים? תבדוק מספרים.
הקליפרס קבוצה מאוד לא מאוזנת – היא עירומה בצבע, ותישחט מול הדואו בפרונט לברון-AD. ועל זה אתה מוסיף את קאזינס, אפילו אם יישאר כמו בעונת הפציעה עם 4-8-16 על 25 דק'. לברון-AD-בוגי. שחיטה לא כשרה.
ומה יפה? ללייקרס יש עוד 10 מיל' בערך להתחזק. אולי איגי, קורבר, בראדלי. דברים עוד יקרו.

שייקה
שייקה
07/07/2019 19:52:03
Reply to  דה שוט

מי יחנוק אותם?

Ljos
Ljos
07/07/2019 20:03:32
Reply to  שייקה

מאבקי האגו עם דוראנט.
סוכן מוסד לשעבר שנזרק בגלל שהיה קשוח מדי ושיחק בחוקים משל עצמו ששמע על הסיפור העצוב של כספי, שחקן שנזרק מהליגה אחרי שתשע שנים כסמוי הצליחו לחשוף שהוא ישראלי, ויצא במסע נקמה פטריוטי.
אנשי הלטאות ששולטים ממתחת לשדה התעופה של דנבר, אחרי שקוואי וג'ורג' יעשו פניה לא נכונה בדרך למטוס.

שייקה
שייקה
08/07/2019 0:34:03
Reply to  Ljos

שמע הקטע עם שדה התעופה שם פסיכי לגמרי

עגל
עגל
07/07/2019 20:03:04
Reply to  דה שוט

נו בחייכם, מי שבונה על בברלי צריך לדעת שהוא יפצע באמצע העונה

נתן
נתן
07/07/2019 22:30:17

דדי עדיין במצב של להתחבא בשירותים

אדם ברזל
אדם ברזל
08/07/2019 0:29:45

דילון רייט הוטרד לדאלאס

Smiley
Smiley
08/07/2019 0:38:11

היה שחקן חופשי מוגבל שעבר בסיין-נ-טרייד לדאלאס.
לדעתי אחלה החתמה של דאלאס – אחלה גארד שיכול להתפתח לשחקן מעניין

O
O
08/07/2019 1:41:13

אם המתמטיקה עובדת, אז עם ה-10 מיל' שנשארו ללייקרס לבזבוזים, וניקוי מדפים שיבוא בהמשך (רונדו, kcp, גרין, ועוד קרוסו או שניים), יכולה להגיע לסכום שיכול להביא את, לא נגלה יותר מדי… נכנה אותו, פוינט גארד עצבני שמתבזבז אי שם באוקלהומה. קצת סטרץ', אבל זה מתקרב לאיזור…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/07/2019 1:47:57
Reply to  O

זה שאשתך אוהבת ?

O
O
08/07/2019 2:14:39

היתה, עברה ל-B (=קלי אוברה)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/07/2019 2:25:12
Reply to  O

אני שוקל לאיזה רמה או רמות אני רוצה/צריך לרדת…
.
אני חושב שאוותר. (לפעמים…כמעט תמיד, האתגר הכי גדול הוא לא להיענות לאתגר הכי גדול)
.
ורק אשתול את הרעיון בסגנון Invisible Jiu-Jitsu.

יוסל’ה שוחמכר
יוסל’ה שוחמכר
08/07/2019 2:05:26

הוליס ג’פרסון בטורונטו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/07/2019 2:06:24

Kevin Durant says he will now wear No. 7 as he begins his Brooklyn Nets career, switching from No. 35.
.
מספר טיפולוגי

O
O
08/07/2019 2:10:24

שלושת ממוצעי ה-PER לקריירה הכי טובים בתולדות ה-NBA:
1. מייקל ג'ורדן, 27.91
2. לברון ג'יימס, 27.59
3. אנתוני דיוויס, 27.42

Smiley
Smiley
08/07/2019 2:48:40
יוסל’ה שוחמכר
יוסל’ה שוחמכר
08/07/2019 3:09:31
Reply to  Smiley

😂 בראשמור של הגזורים

אדם ברזל
אדם ברזל
08/07/2019 17:42:48

גראנט בדנבר תמורת סיבוב ראשון. אולהומה הולכים לבנייה