You are currently viewing הטור של מל: "כולם מחכים לקוואי"??? – מי זה בכלל קוואי אם לא אוברייטד ברמות?
PORTLAND, OR - DECEMBER 15: Kawhi Leonard #2 and Gregg Popovich of the San Antonio Spurs talk against the Portland Trail Blazers on December 15, 2014 at the Moda Center Arena in Portland, Oregon. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2014 NBAE (Photo by Sam Forencich/NBAE via Getty Images)

הטור של מל: "כולם מחכים לקוואי"??? – מי זה בכלל קוואי אם לא אוברייטד ברמות?

 

עולם כדורסל שלם מצפה להחלטה שהסינופסיס שלה הוא "אכזבה"

מי שחושב שיש לי עניין כאן בחווה של בני החורג קני, במוריסוויל, צפון קרולינה (כשמסביבי מייללים איזה אלף תנים ואיילים מפחד אלוהים בגלל זיקוקי ה-4 ביולי, חג העצמאות, שנראים כאור יום גם משרלוט הנמצאת 20 מייל מאיתנו, וגם מילדי חוואים היורים בעצמם FIRE-WORKS), להבריג לכם את המוח עם ספורים "כדי להגדיל את מספר התגובות"  שיעצור כאן ויעבור הלאה.

הזיקוקין מטרפים את כל חיות היער, וגייל אשתי נועלת את הבקתה שלנו ומתחננת שלא אתן לאף חייה להגיע ולהיכנס, וכולם בטרוף, אך אני רגוע ושקט לחלוטין כשאני יודע שקוואי לינארד עומד "להודיע את 'החלטתו' ברבים", ואני אומר קבל עם ועידה – 'מי שם קצוץ'? (אוקיי, אגיד זאת כמו שבאמת מצייץ לי בראש: 'מי שם זין'?)

היש לכם מושג בכלל כמה אהבתי את הפוסט של האווי לאסוף "כולם מחכים לקוואי? קראתי אותו 17 פעמים עד שלמדתי את כולו בע"פ מילה במילה, כמו שהייתי חייב ללמוד כל מילה שיצאה מפיו של המורה שלי קווינט למשך 70  שנה לפחות.

זה היה ב-1944, כשהייתי בן 7. הוסיפו לזה 70 שנה, והנה אני מצטט אותו מילה במילה 75 שנים אחרי ועדיין לא סיימתי.

אז זוהי האמת. כולם מחכים לקוואי ועוד מעט תשמעו את דעתי בנידון, כמו שאומרים החברים שלי מבית שאן.

והנה היום NO FUNNY STUFF שולח עוד טור מדהים של שירה. כבר הזהירו אותי שהאתר הזה הופך לאט אבל בטוח לאתר של זמירות, ניגונים, רינה, ופיוט במקום לאתר של פאולים ו-DOUBLE-DRIBBLING (שב-NBA לא שמעו עליו מאז ד"ר נייסמית קבע את חוק 'ההקפצה הכפולה' לפני איזה 200 שנה).

אז בואו אגיד לכם את דעתי.

תהרגו אותי אם יש לי מושג על מה כל עולם הכדורסל עוצר את נשמתו בקשר ל-'החלטה' של קוואי לינארד. "כולם מחכים לקוואי"…כולם מחכים להחלטתו. תשכחו מ-"WHERE HAVE YOU GONE MRS. ROBINSON?". עכשיו זה "WHERE HAVE YOU GONE MR LEONARD?", או, יותר נכון, "WHERE ARE YOU GOING,  MR. LEONARD?".

אז אגיד לכם את דעתי, בשפה עדינה כך שגם שמעון יבין:

WHO GIVES A SHIT????

מי זה בכלל הקוואי הזה?

אפשר לחשוב. עשו ממנו סופר סטאר.

אתם יודעים באיזו רמה הוא? בקושי פול ג'ורג'. אוקיי, ב  1.7 נק' ממוצע  מתחת לפול ג'ורג'. הוא אפילו לא קיירי אירוינג.

ראיתם אותו במשחקים 1, 3, 5, ו-6 נגד הווריורס?

הוא קלע 23 נק', 30, 26, ו-26. הוא סיים 6 משחקים בממוצע של 28.5 נק', 9.8 ריב', ו-4.2 אסיסטים. ורק שלא אשכח, 3.0 איבודים למשחק. לפחות 30 פעם בסידרה נגד הווריורס הוא פרץ לסל, נעמד, חירבן על הכדור, ולא היה לו מושג מה לעשות. למזלו היה לו את קייל לאורי ופרדי ואן-וליט שיצילו לו את התחת שוב ושוב. הוא קלע את נקודותיו ב-43.8% (34.9% מה-3).

מייקל ג'ורדן קלע ב-179 משחקי פלייאוף 33.4 נק', 6.4 ריב', ו-5.7 אס' בדיוק של 49.7% (אמנם רק 33.2% מה-3 אבל הוא כמעט שלא זרק משם.

אתם יודעים מה מספריו של קוואי בקריירה בפלייאוף???

19.5 נקודות…..19.5!!!…7.7 ריבאונדים…3.9 אסיסטים, כמו שלושה נקודה תשע למשחק…

מייקל קלע יותר מפעם וחצי כ-פ-ו-ל ממנו ממוצע לקריירה בפלייאוף!!!

קוואי קלע בסידרה הגמר בדיוק של 43.8. מייקל קלע ב-179 משחקי פלייאוף בדיוק של 49.7%. סליחה. נדמה לי שכתבתי כבר.

אפילו לברון סיים קריירת פלייאוף מלאה (פלייאוף הוא לא יראה יותר בחייו!) עם 28.9 נק', 8.9 ריב', ו-7.1 אס' שמעמידים את קריירת קוואי לא בצל אלא בחושך צלמוות. כמו בגיהנום.

קובי???

אפילו קובי עושה מקוואי צחוק עם 25.6 נק', 5.1 ריב', ו-4.7 אס' למשחק בקריירה.

מי זה הקוואי הזה בכלל???

תגידו, "מנחם, כל ה-NBA מחכה למוצא פיו ואתה אומר 'מי שם זין'???"

כן. אני שם את עצמי מול כל מי שחושב אחרת, כולל % גבוה של הגולשים כאן. לימדתי אתכם הרבה שעורים? אז לא נורא. תלמדו עוד אחד: קוואי לינארד עומד להיות שחקן בינוני פלוס העונה. זהו. נקודה. AVERAGE PLAYER וניפגש כאן שוב לדסקס את הפואנטה הזאת.

עושים מקוואי מה שהוא לא. הוא היה טוב מאד בספארס. היה טוב מאד עד, וכולל 2016. אבל מאז עברו מים רבים בסן אנטוניו ריבר. עושים ממנו כוכב-על בשעה שמקומו – בקושי, ואני אומר זאת ברצינות – עם שחקנים כווסטברוק, לילארד, אירוינג, או ג'ורג'. למה? כי גיליתי את איטיותו כי רבה היא, וכי גיליתי שהוא אחול מניוקי אוברייטד בדיוק כמו מוניקה פלוצ'י שאיזה עיוורים מפגרים בחרו ל'האשה היפה בעולם'. רק עבור הג'קט היא חייבת לקבל עונש של עשר שכיבות שמיכה:

 

 

לא יודע מה קרה לו בספארס. כנראה שפציעה שחיסלה אותו כשחקן מצויין.

דוראנט? קרי? תומפסון? ועכשיו ציון ויליאמסון? ליגה אחרת.

מצידי שיבחר בלייקרס. השלישייה הגדולה תסיים את העונה כ-'שלישיית הגמדים מארץ עוץ'.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
219 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
05/07/2019 7:01:33

מבחינה יחסית אתה כנראה צודק

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 7:14:17

וואלאק מנחם מה יש לך נגד קאווי. זה שאתה משווה את קאווי לגורדן וקובי אומר דיינו על מי הוא.

מנחם קאווי קיבל כל משחק דאבל וטריפל טים בגמר. שבוסטון 08 עשתה רק קצת מזה ללברון וקובי הם ניגרו את התחת מולה. מייקל שמרו עליו בדיחות בשנות האליפות ובלי שום דאבל טים בסדרות הגמר למען השם שמרו עליו שחקנים שהם לא חצי מפול גורג בהגנה. דן פאקן מארלי ברייאון פאקן ראסל בדיחות. שעל קאווי שמר ככה בן סימונס ששומר טוב מראסל ומארלי הוא נוגב באחד על אחד. חמעשה קאווי עשה צחוק מכל שומר באחד על אחד.
אתה רציני משווה את קאווי לראס וקיירי חחחח אלו שחקנים של עונה סדירה. קאווי לקח זבל כמו טורנטו והפך אותה לאלופה פאקן טורנטו נכון שהוא נהנה מפציעה של דוראנט אבל עדיין אלופה.
מי זה קאווי? השחקן הטוב בעולם היום אה…והוא גם עושה הגנה. פול גורג.? הבן אדם נחנק מול יוטה ופורטלנד בפלייאוף בחייאת מנחם.

קאווי הקטע אצלו שהוא פרח מאוחר מאד. יש לו רק 3 שנים טובות בקריירה בגיל 28 לעומת האחרים שהגיעו ככוכבים בליגה לכן הממוצע הנמוך שלו. לקרי יש 6 שנים וזה כנראה גם מה שיהיה לקאווי אבל הכל תלוי כמה אליפויות הוא יביא עוד 2 אליפויות הוא יהיה בדיבור חזק לראשמור. כרגע הוא בהחלט לא שם סטטיסטית. יש לו עוד 4 שנים בעילית לתת

נתן
נתן
05/07/2019 7:54:56

אתה מדבר שטויות למה עם קוואי היה משחק מול בוסטון 2008 הוא היה נחנק ובורח מהמגרש ואותו דבר תקף על דטרויט עם ג׳ורדן אז בבקשה לא לדבר שטויות

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 8:12:27

שמעון, לפעמים אתה כותב כל כך הרבה שטויות שזה מחרפן.
.
אין לי מושג אם צפית בסדרה בין הקאבס לבוסטון ב-08' (נראה לי שלא, לאור מה שאתה כותב),
אבל על מה שלברון "ניגר" באותה סדרה, כוכבים אחרים רק מפנטזים.
להזכיר –
בוסטון ניצחו רק אחרי 7 משחקים. ואנחנו מדברים על קאבס מודל 08'. מקומות 2 ו-3 בטבלת קלעי הקבוצה באותה סדרה היו איגאוסקאס ודלונטה ווסט (עם קצת פחות מ-12 נקודות כל אחד).
לברון?
הוא אכן נתקל בהגנה מס' 1 בליגה,
ובמשחקים 1 ו-2, הקאבס נבלמו (כולל לברון שקלע 33 נק' ב-2 המשחקים יחדיו, באחוזים מזעזעים).
.
אבל כמו שעושים השחקנים הגדולים באמת, לאט לאט הוא התחיל להרים את הרמה –
21 נק' במשחקים 3 ו-4 (כולל הגנה פסיכית שהעלימה את פירס. 4 חטיפות ו-3 גגות במשחק 3. 3 חטיפות ו-2 גגות במשחק 4).
במשחק 5 הוא כבר קלע 35 נק', במשחק 6 32 נק', ובמשחק המכריע, משחק 7, הוא קלע 45 נקודות (53% אפקטיבי). באותו משחק, בבוסטון, הוא ישב על הספסל במשך פחות מ-2 דקות, משחק אותו סיים עם +/- מאוזן (הקאבס הפסידו ב-5 הפרש).
.
ההשוואה בין ההגנה של גולדן סטייט לזו של בוסטון זו השוואה מעליבה (לבוסטון, כן?).
ההשוואה בין סגל השחקנים שמקיפים את קאוויי לאלו שהקיפו את לברון, זו כבר לא השוואה. זו בדיחה חסרת טעם.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:52:20

חחח 21 נק המשחקים 3 ו4? זה נוראי עבור לברון. הוא נתן 5 משחקים גרועים מ7. הייתי אומר שבוסטון ניגרו אותו חזק. והם היו קבוצת הגנה מדהימה ששמרו עליו כמו שצריך. שורה תחתונה הפסיד. אתם רק מאמתים את מה שאני אומר שהכוכבים פוגשים הגנות חזקות הם בדרך כלל מפסידים בשורה התחתונה. מייקל מול דטרויט ובשנות ה80. לברון וקובי מול בוסטון. קרי שחוסל עיי הגנת טורנטו. דאבל וטריפל טים ממושך הורגים ומתישים כוכבים. הבעיה שמשתמשים בזה מעט מאד בליגה כי מאמנים רפי הבנה והשחקנים לא מאומנים בזה ולא לכל הקבוצות יש כלים לזה ולדאבל טים חכם ומאומן היטב כמו ההוקס או פורטלנד שהן דוגמאות קלאסיות לאיך לא לעשות את זה.
השורה התחתונה שלי שאיש טרם לא סתר ולא התווכח איתה שמייקל בכל הגמרים בשנות ה90 כמעט לא ראה דאבל טים ו נשמר 1 על 1 עי שחקנים מביכים. הוא לא ראה הגנות חכמות אלא סטריט בול נתנו לו את הכדור בלי שאיש מפריע לו לקבל ונתנו לו אחד על אחד בכיף שלפעמים רק למראית עין כאילו היו מחכים לו בצבע לסגור חדירה וגם הביצוע הזה היה מביך.

Smiley
Smiley
05/07/2019 8:24:05

השומרים של ג'ורדן נראו חסרי אונים בגלל ג'ורדן בעצמו, לא בגלל שהם שומרים חלשים.
.
בחייך, לג'ורדן לא היה שומר מולו – זה לחלוטין היה תלוי בו בכל משחק.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:55:31
Reply to  Smiley

אין קשר. מייקל אכן היה מנגב כל שומר היום. בגמרים שמרו אותו שומרים מביכים. דן מארלי זה שומר ברמה של כמעט קורבר. אבל יש דרך להקשות על כוכב לגרום לו לחשוב להתאמץ יותר. השומרים שלו אפילו לא הפריעו עמדו ושיחקו מול סטריט בול אחד על אחד.
אם גולדן סטייט היו נותנים לקאווי לשחק ככה אחד על אחד סטריט בול הוא היה מוריד עליהם ממוצע 45 נק בסידרה. ראית שהם נתנו ללברון לשחק סטריט בול ב2015 ו16 מה הוא עשה להם.

נתן
נתן
05/07/2019 9:35:21

שמעון, אתה מדבר שטויות.
ג'ורדן שיחק בפלייאוף נגד ההגנות הטובות ביותר, בעידן שבו היה מקובל דרך קבע לבצע פאולים שהיום היו מזכים אותך בפלייגרנט.
כל השחקנים שמנחם הזכיר כבר פרשו מלבד לברון, אז מה זה משנה אם הוא פחות טוב מהם?
יחסית לליגה של היום הוא מהטובים ביותר, והוכיח שיכול להיות שחקן מוביל בקבוצה אלופה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 11:41:43

כדאי שתבדוק היטב את המקורות שלך. גם בשנות השמונים היו הגנות מעולות ושחקני הגנה גדולים בכל העמדות כולל גארדים כמייקל קופר, דומארס, אלווין רוברטסון, מונקריף ועוד ושחקני הגנה איכותיים מאוד כסטוקטון (שאמנם גם היה ממש מלוכלך) ואייזיאה וסטארקס ועוד, ומייקל עשה צחוק מולם.
ויש לציין שאז פחות החמירו בשריקות לעברות והיום שורקים יותר והחוקים היום מקשים יותר על ההגנות ואף שאז היה קל יותר להגן לא הצליחו לעצור את ג'ורדן, גם לא המצטייניםנביותר בהגנה בעמדות הגארדים.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:57:23

תלמד לקרוא מי דיבר על שנות ה80? בשמות ה80 מייקל לא זכה בכלום אתה רק מאשש את טענתי.
אני דיברתי על שנות ה90 ועל סדרות הגמר שם.

מנחם לס
מנחם לס
05/07/2019 14:04:41

הוא פצןע. הוא פיניטו

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 7:18:51

כל מה שאמרתי לא סותר שהוא הפך לשיקוץ. הדסיזן שהוא עושה שם את לברון בכיס הקטן. הוא התחיל להיות חולה צומי ויעני משחק אותו נוןשלנט שלא מעניין אותו כלום אבל מעניין אותו מאד.
בכלל אני חושב היום מי הבן אדם הכי חזק בליגה כיום וסטיב באלמר הוא הכי חזק כי הוא הכי עשיר ואוכל את כולם לארוחת בוקר אז הוא צריך לרדוף בעצמו אחרי קאווי. זה ירגש את קאווי להוריד מישהו ברמה של באלמר על הברכיים הוא שווה יותר מדרייק ולברון שרודפים אחריו. את מי באלמר דולח גרי ווסט הזקן ודוק ריברס? לא סקסי צריך לרדוף בעצמו שאדם עם 30 מיליארד מתחנן אליך הכוח שלך יותר גדול מאיזה לברון או דרייק. זו הטעות של הקליפרס לדעתי כרגע במומ.

קצח
קצח
05/07/2019 8:20:11

או שקוואי פשוט מתלבט איפה הכי נכון בשבילו להעביר את ה3-4-5 שנים הקרובות? או שבעיניך זה לא אופציה והכל זה רק משחקי כוח.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:58:14
Reply to  קצח

חחח מתלבט תזכיר לי מתי נגמרה סדרת הגמר? 😂😂 הוא ממזמן יודע איפה הוא ישחק

Smiley
Smiley
05/07/2019 8:22:13

שמעון, למה השטויות האלה?!?! באלמר הכי עשיר, אבל ל-NBA עדיין יש חוקים למנוע מהעשירים להתעשר עוד יותר – זה נקרא חוקי השכר, שהם יחסית גמישים, אבל בעלים עשיר ככל שיהיה, אחרי כמה שנים מתחנן ל-GM שלו שיוריד את תשלום המס (ראה את האוליגרך הרוסי שהתפכח בנטס).
.
היתרון של הקליפרס ידוע, הם שינו את כל הניהול וזה ארגון מסודר ברמה הגבוהה ביותר (שזה לא ממש קשה אחרי דונלד "לא משלם ביטוח שיניים" סטרלינג). החסרון גם ברור ושאין שם עוד כוכב לסחוב את העגלה (הסגל של הראפטורס, לפחות לשנה הבאה טוב משל הקליפרס וכמובן שגם להיות בקונפרנס המזרחי עוזר).
.
המסקנות שלך פשוט מגוחכות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 9:44:42
Reply to  Smiley

להשוות את האוליגרך של הנטס לבאלמר זה בדיחה סטיב באלמר יהיה מוכן לשלם חמישה חוזי מקס בכיף, זה פירורים בשבילו.

Smiley
Smiley
05/07/2019 9:58:02

אם זה יקרה אני מוריד בפניך את הכובע – להערכתי, זה לא יקרה.
.
לא רואה את האלמר משתולל עם הכסף שלו. יש והיו מספיק בעלים עשירים ב-NBA ועובדה שלאורך שנים לא היה אף אחד שהשתולל עם הכסף.
שלא לדבר שאין אפשרות להביא שחקנים במקס (התקרה כרגע מאפשרת בערך 3 חוזי מקס). מצב של חמש מקס, זה אומר שפגעת בחמישה צעירים (הכי קרובים היו OKC והם ויתרו על הארדן בגלל 4 מיליון)

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 19:00:29
Reply to  Smiley

לא הבנתי על מה אתה מלין? אמרתי שבאלמר צריך ללקק לו לרדוף אחריו זה יעשה את קאווי מאושר שמיליארדר עוצמתי ככה מלקק לו. זה מה שהוא מחפש תקרא את הכתבה של סמיילי הוא היה מאושר שבאו לבקר אותו כל יום בבית מהמכללות זה מה שלברון עשה לא הבנת? הוא רוצה לראות מי יותר מתאמץ בשבילו. קליפרס לא יכולים לומר לו זה מה אנו מציעים אנו הכי טובים וזהו בעוד שלברון ודרייק רצים אחריו אחוזי טירוף

אדי
אדי
05/07/2019 7:36:32

צודק, זה ממש המלך עירום. קוואי זה בסה"כ פועל שחור, טוב בהגנה, אבל מגמגם בהתקפה. ובנוסף, זה נראה שהוא סוחב עכשיו איזו פציעה שגורמת לו להיות עוד יותר מגושם ומהוסס ממה שהיה. חוץ מזה, הוא קצת דפוק בשכל, תגובות קצת על הספקטרום האוטיסטי וקריזות. לא דבר טוב לקבוצה… בסה"כ שחקן טוב שתורם לקבוצה אבל כסופרסטאר, הוא ממש אוברייטד. עם כל זה, אין ספק שהביא לטורונטו אליפות🤣 וחוץ מזה, יש עיוות שכר בליגה שכל מיני שחקנים בינוניים מקבלים שכר של 20 מליון פלוס, אז כבר עדיף את קוואי ב-32…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 11:59:19
Reply to  אדי

ממש לא צודק כי נתוני ההתקפה שךו נהדרים והוא היה מצוין כל העונה וגם בפלייאוף ובגמר לא רק בהגנה!

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 7:38:33

זה רק אני, או שכרגע הוכרע סופית שקאוויי מצטרף ללייקרס, ואלו זוכים השנה באליפות (פיינלס MVP של קאוויי)? . . .
(יש פוסטים ותגובות שצריך לקטלג במדור "קללות וניחוסים…")
.
ההשוואה בין קאוויי של הספרס (בעונתו הטובה ביותר) לקאוויי של טורונטו מלמדת שמדובר בדיוק באותו שחקן. בול.
בספרס הוא קלע 25.5 נק' ב-54.1% אפקטיבי לצד 5.8 רב' ו-3.5 אס'.
בטורונטו המספרים הם 26.6 נק' ב-54.6% אפקטיבי לצד 7.3 רב' ו-3.3 אס'.
.
אם כבר, במדי טורונטו הוא נתן את עונתו הטובה ביותר.
.
בכל מקרה –
הכל נכתב בהומור, מנחם. 4 ביולי שמח לך, ולמשפחתך.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 7:53:58

ממש לא אותו שחקן של הספרס, קוואי של טורנטו מנהל משחק יודע להצמודד מצויין עם הדאבל טים, יודע לשחרר את הכדור מתי שצריך. קוואי נכון להיום הוא השחקן הטוב בעולם.
.
הסטטיסטיקה של קוואי פחות טובה מזו של הארדן מול הלוחמים אבל קוואי היה טוב בהרבה קוואי קלע את הנקודות בשתף המשחק ונתן לכולם לפרוח הארדן ולברון קולעים אבל השחקנים האחרים משתתקים.

רותם אלרן
רותם אלרן
05/07/2019 9:23:37

+100

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
05/07/2019 10:31:31

+1

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 15:36:43

בקליבלנד השחקנים האחרים לא השתתקו כי אז לא היו זוכים באליפות ולא מגיעים לשלושה גמרים נוספים.

השרת
השרת
05/07/2019 16:55:32

+101

אוגי
אוגי
05/07/2019 7:41:58

מנחם יקירי אתה משווה את קוואי למייקל ומגביה אותו בניגוד לרצונך.(עע בלעם והקללה).
קואי הוא לא מייקל. מייקל יש רק אחד. מדובר על תקופות שונות ואין מקום להשוואה.
ועדיין קואי שיחק מעולה בפלייאופ כולו ובפרט ממשחקי הגמר מול מילווקי וכמובן מול הלוחמים הפצועים והתשושים.
השוואה של נקודות וסטטיסטיקות לא מראות הכל. אם כבר, הייתה תחושה שהוא היחיד שמזכיר את מייקל ולו בגלל היכולת ההגנתית המרשימה שלו ששתקה שחקנים יריבים. ולפרקי זמן קצרצרים אפילו חזינו בהשתלטות שלו על המגרש, בעיקר כשקבוצתו הייתה בפיגור.
אני חושב שמה שהכי מרשים בו זה שהוא לא עושה שום דבר מיוחד, לא מלהיב בכלל (למעט דאנק פה או שם), ולא שמים לב והופ יש לו 28 נקודות.
ומה שעוד יותר מרשים זה הקלות בה הוא שם נקודות. במקומות כלכך נכונים.

אין ספק שהאיש יצא מבית מדרשם של פופ ושל דאנקן.
לכן מנחם היקר ,אתה טועה. יש חשיבות עצומה לביחרה שלו ולכולם אכפת. אם הוא יבחר בלייקרס אני לא רואה שום קבוצה במערב שתנצח אותם בדרך לגמר הנבא(בתנאי שלא יהיו פציעות חמורות).
אם הוא ישאר בטורונטו, אני לא רואה דרך בה הלייקרס עולים לגמר. אם הוא ישאר במזרח ,הוא יגרום לצד השנים עלוב הזה, להיראות משנה לשנה כמו מכונית ספורט צעירה ורעננה.

כן הוא חשוב

הייט אשברי
הייט אשברי
05/07/2019 7:48:32

קוואיי בשורה הראשונה של שחקני ה-NBA . אבל הפסטיבל סביבו כמובן שמגזם .
יש לפסטיבל הזה 2 סיבות עיקריות :
1. המצב הייחודי שנוצר בלייקרס המסקרנת, שההבדל בינה עם קוואי לבינה בלעדיו הוא בין קבוצה טובה, אבל שספק גדול אם היא מסוגלת
להיות קונטנדרית אמיתית בלעדיו , ולעומת זאת איתו מועמדת בכירה לתואר. זה , והעובדה שהוא נשאר הג'וקר האחרון על הלוח אחרי שכל הקלפים הטובים כבר חולקו.
2. הוא לקח אליפות ואת ה-FMVP . פציעה אחת פחות אצל הלוחמים , בעצם שתיים – ואני אפילו לא מתכוון לדוראנט אלא לפציעה הכפולה של קליי – והפסטיבל הזה היה בקושי אירוע בסדר גודל של מסיבת כיתה.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 7:53:49

הבעיה בכוכביות היא שיש הרבה מהן לחלק.
"פציעה אחת פחות אצל ___ " (השלם את החסר)
(יוסטון)
(קאבס)
(נראה לי שהכוונה ברורה)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 7:55:26

אשברי תפסיק הוכחתי לך שטורנטו היו יותר טובים גם כשקליע שיחק מספיק להאשים פציעות, לא הגיוני שאתם כל הזמן בוכים ולא יודעים לקבל אלופה בכבוד

הייט אשברי
הייט אשברי
05/07/2019 9:49:32

ברוך – מאז שהתחלת את מסע הצלב שלך נגד דונקי , אולסטאר עכשווי ו-HOF עתידי , הפסקתי להתייחס מזמן לשטויות שאתה כותב .

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 9:59:22

אוקי נחמד שרתה לא מוכן להתייחס להוכחות, עצוב שמה שקשר בסן פרנסיסקו לא כשר בקנדה, קוואי הוא הטוב בעולם טורנטו גדולה יותר מגולדן סטייט ללא דוראנט (ובהפרש עם קליי או בלעדיו), חבל שאתה לא מכון להתייחס לסטטיסטיקה.
.
לגבי גרין הוא שחקן משלים נפלא הוא לא HOF ולא אולסטאר זה שהמונחים ירדו לזנות לא אומר שהוא אמור להיכנס שם, בקיץ נראה אם גולדן סוויט חושבת כמוני ואם הוא ייקבל מקס או לא , אם הוא ״אולסטאר״ אין פה בכלל שאלה .

Smiley
Smiley
05/07/2019 10:01:56

זה לא שהמונחים ירדו לזנות… זה פשוט שקם מוסד מתחרה בשם "אול-סטאר שמעון-ברוך" 😉

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 18:30:20

אול סטאר שמעון ברוך- זה אולסטאר אמיתי שבכל קבוצה היה נחשב לאולסטאר, ולא משנה מזרח או מערב. .
.
נגרים כמו רודמן גרין … לא היו נכנסים למעמד, וגם שחקנים טובים כמו לאורי (אולסטאר 5 פעמים והGM מעדיף את קונלי על פניו שלו 0 אולסטארים).
.
סוף עונה גולדן סטייט יראו לנו מי צודק, על ״אולסטאר ״משלמים מקס בטח על שחקן חמישייה שניייה בוא נהיה חכמים ונראה כמה יהיו מוכנים לשלם לגרין.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/07/2019 9:51:17

גיא – אתה צודק . אבל העובדה בעינה עומדת . ובוודאי תסכים איתי שאם טורונטו לא היתה זוכה, מימדי הפסטיבל היו קטנים בהרבה.

אסף
אסף
05/07/2019 10:02:08

ברור שאתה צודק אשברי שלא היה כזה קרנבל אבל בכל מקרה קאווי היה תופס מקום של כבוד כי די ברור שהוא השחקנים העילית של הליגה (בניגוד לדעתו של מנחם). אבל באמת די עם ההתעסקות במה אם….אפשר לשים את זה על אליפויות שונות כמו שגיא הזכיר.

צביקה
צביקה
05/07/2019 7:52:59

אתה טועה כל כך בחן וכישרון, שכולנו ממש סבבה עם זה. כן הליגה אוהבת להעצים אנשים ולבנות כוכבים, אבל קאווי למרות שנפשית הוא ממש לא טיפוס של כוכב, הוכיח פעם אחר פעם שהוא מביא תוצאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2019 8:03:33

מה שקורה עם ההחלטה של קוואי מעניינת מאוד ב2010 כל השוק חיכה ללברון ואבני הדומינו התחיל לנוע רק אחרי שעבר, הפעם כל הכוכבים כבר סגרו מקומות ומה שנשאר זה רק טיפות בים, משאיר שני קבוצות קרחות, מה שקורה שאם הוא לא מגיע לקליפרס שאר השחקנים מתחלקים בקרוב ל52 מליון דולר לא בטוח שכדאי לשחקנים שהוא יגיע.
.
קוואי עשה את הבחירה שלו הוא רק רוצה שכל עולם הכדורסל ידבר עליו ובצדק, פרסום שווה כסף

Smiley
Smiley
05/07/2019 8:27:39

מאמין שאם קוואי לא נוחת בקליפרס נראה שם סדרת מהלכים על שם ג'רי ווסט להעמיד קבוצה טובה ולכסות על ההיצע התקציבי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2019 8:18:43

כמה צחקתי. טור אדיר.
אבל קוואי השחקן הטוב בליגה.

א.ב
א.ב
05/07/2019 8:21:33

אמרו פה ואדגיש, קוואי התמודד עם הגנה שלמה עליו. חצי מהפלייאוף קבוצות התרכזו בו, ולא היה לו הרבה מסביב.זה לא עבד, והיו הפלייאוף הזה לא מעט רגעים שברבע הרביעי הוא נתן רצף של 10 נקודות.
מה נכון? לדעתי היה חלש בהגנה (יחסית לעצמו), כנראה בגלל הפציעה והרצון לשמר אותו להתקפה, יש מצב שבעונה הבאה הוא יהיה בריא יותר וטוב יותר.

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
05/07/2019 8:29:28

הממוצע פלייאוף שלו כולל את העונות שהיה ילד…

Smiley
Smiley
05/07/2019 8:32:52

מצטער, אבל זה פשוט מגוחך לקרוא לקוואי אוברייטד. רק לראות מה הוא עשה בעונה האחרונה, איך הוא שינה מועדון מהקצה אל הקצה, יש אולי 2-3 שחקנים כאלה בליגה וקוואי אחד מהם.
.
פשוט מעצבן אנשים שהוא לוקח את הזמן עם ההחלטה שלו ויגרום לשתי קבוצות להישאר "קרחות" (יכול להיות שהקליפרס היו צריכים להחתים כוכב בהתחלה שיהיה להם עוד משהו שישחק לטובתם בפגישה עם קוואי).
.
יש שחקנים שלא מבינים איך הם כאלה טובים – מנחם, אמרת שהוא איטי… – אבל בסופו של יום הוא מסיים עם ה-25 שלו ביעילות, תוך כדי השטף של המשחק, פשוט לוקח מה שנותנים לו (ואל תשכח את השלשה-חטיפה-שלשה עם המומנטום האדיר). אין לו פשוט מספיק "שוואג" או הייפ שיתלהבו ממנו. הוא פשוט לא מספיק ספקולרי (מצטער , אבל לא כולם עונים להגדרת "תאונת הרכבת" ע"ש ווסטברוק).
.
בשורה התחתונה, קוואי פשוט שחקן מעולה ויקבל את החוזה שמגיע לו

אסף
אסף
05/07/2019 10:04:52
Reply to  Smiley

מסכים מאוד סמיילי, מעבר לזה יכול להיות שקאווי פשוט "מושך" את ההחלטה כי הוא באמת מתלבט, לא נשמע שיותר מדי אנשים לוקחים את האופציה הזו ברצינות.

אהרון שדה
05/07/2019 18:53:48
Reply to  אסף

אסף בדיוק זו לדעתי הנקודה העיקרית ,יתרה מכך אם הוא לא היה מתלבט כולם היו כבר יודעים ,הסיבה היחידה ההגיונית לזה שלא כולם יודעים היא כי …קוואי עצמו טרם יודע.

צ'יקו
Admin
05/07/2019 8:33:55

צודק מנחם, סוף סוף מישהו אומר את זה. מאדירים את קוואי יותר ממה שצריך.
הוא שחקן בינוני פלוס, מעולה בהגנה בינוני בהתקפה.
מלהד הסדרה מול הסיקסרס לא היה לו פלייאוף שאפשר להגיד שהוא ברמות הגבוהות. המספרים משקרים. חצי מהנקודות שלו באו מהקו או בגארבג טיים.
נמאס מהשוק של השחקנים. נהיה גועל נפש

עידו גילרי
עידו גילרי
05/07/2019 8:42:45
Reply to  צ'יקו

חחח. שחקן בינוני פלוס…לא היה לו פלייאוף שאפשר להגיד שהוא ברמות גבוהות.
איזו ליגה ראית בשנה האחרונה? כי זה לא הnba

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/07/2019 9:03:26

אתה מדבר עם פילי פאן
שעוד לא התאושש מהגונג של גיים 7.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/07/2019 9:06:04

סל בינוני מינוס

שייקה
שייקה
05/07/2019 9:17:51

היו ארבעה גונגים, מיינד יו.

צ'יקו
Admin
05/07/2019 10:13:54

אתה ראית את אותו קוואי שאני ראיתי, שקולע בגראבג', שנותן משחקים בינוניים בגמר..
ראיתי את לברון קולע 50 נגד הווריוורס, ראיתי את גולדן שלפני דורנאט עם אש בעיינים ומלחמה בתנועה, ראיתי את קיירי ולברון שוברים שיאים וחוזרים מ3-1. קוואי לא היה הגיבור בסיפור, בשום משחק אי אפשר להגיד שהוא השתלט על המשחק וניצח אותו בכוחות עצמו(בגמר).
אגב אני לא אוהד פילי, שיקגו אהבת חיי מאז ומתמיד

עידו גילרי
עידו גילרי
05/07/2019 10:18:50
Reply to  צ'יקו

כן היה לו גמר פחות טוב. זה הופך אותו לשחקן בינוני פלוס? זה הופך את הפלייאוף שלו לבינוני?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 11:55:40
Reply to  צ'יקו

הוא היה המצטיין בגמר וידע לקל וע גם זרחקות מכריעות ולא רק בזמן זבל. הוא היה המצטיין שלמטורנטו בכל הפלייאוף וגם בגמר.

שלהבת
שלהבת
05/07/2019 8:35:29

קודם כל, קוואי מעולה בלסחוט עבירות ונעזר כמו הארדן בכללים החדשים, וסחט הרבה עבירות של חופש תנועה ומגע מינימלי. ראיתי זאת גם נגד פילדלפיה וגם נגד גס.

בשנות ה-90 מייקל לא קיבל הרבה מהשריקות שהיום קוואי מקבל.

לגבי דאבל טים- לא היו כל כך הרבה בגמר.

אבל בסופו של דבר מה שהיה הכי מרשים איתו מבחינתי היו שני דברים:

המלחמה שלו על כל כדור חוזר. הוא קרא ממש טוב את המשחק וידע מתי לוותר ולרוץ להגנה ומתי להילחם על כ"ח.

הדבר השני הוא שהוא משתף את חבריו. בסדרה עם פילי פחות אבל בגמר הוא היה שחקן קבוצתי.

הוא שחקן גדול בדיוק בגלל העובדה שהוא לא סופרסטאר אמריקאי. הוא כוכב שמשחק את המשחק נכון.

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
05/07/2019 10:35:13
Reply to  שלהבת

לגבי מייקל והעבירות:
אתה רציני?
מייקל היה מקבל פאול כל פעם שהיה נכנס לצבע ומחטיא (את הזריקה בצבע).

Yaniv Knoll
05/07/2019 11:48:17

לגמרי , לא יודע מאיפה הנוסטלגיה משפיעה ככה על הזכרון

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:26:41

בדיוק חחח

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
05/07/2019 8:35:54

אבל מאוד כיף לקרוא, טור קטילה ברמת roast עולמית

גדי הלוי
05/07/2019 8:36:39

מנחם, נכון שממוצעי הקריירה של קאוואי לא מדהימים, אבל אי אפשר להסתמך רק עליהן.. שחקנים משתנים וריצת הפלייאוף האחרונה של קאוואי לא מייצגת את ממוצעי הקריירה שלו בשום צורה… בנוסף, אתה אף פעם לא יכול להשוות שחקנים למייקל ג׳ורדן, לברון ג׳יימס וקובי בראיינט ולצפות לתוצאות טובות… אתה מחמיא לו באמצעות ההשוואה.
חוץ מזה, יש כמה סיבות מאוד ברורות לציפיה של כולם: הוא הפיינלס MVP, יש לו את הכוח לשנות מאזני כוחות בליגה כמו אף אחד אחר, ובעיקר לדעתי: הוא פשוט השחקן הטוב באמת האחרון בשוק.
ומנחם, כמו שאמרו פה, אתה טועה באופן מעולה ומשכנע, ואני לא מסכים בכבוד!
תודה

שלהבת
שלהבת
05/07/2019 8:45:14

לא הגיע לו ה fmvp

גדי הלוי
05/07/2019 8:49:52
Reply to  שלהבת

כמובן שהגיע לו. אל תהיה מגוחך

שלהבת
שלהבת
05/07/2019 9:03:05

ואן וליט

צ'יקו
Admin
05/07/2019 13:55:44

חד משמעית ואן וליט, ואחריו סיאקם ואז קוואי או לאורי

השרת
השרת
05/07/2019 17:44:22
Reply to  צ'יקו

פחחחח. תסלח לי אבל אתה מדבר מתוך הייטריות.
.
קוואי fmvp. ואן פליט סיפור מאוד רומנטי ואין ספק שיכולת הקלאץ שלו היתה קריטית אבל עדיין..
.
סיאקם התעלה רק במשחק הראשון. .
.
לאורי נו באמת 😂

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:44:00
Reply to  צ'יקו

הוא היה ציני נדמה לי

Gl
Gl
05/07/2019 8:47:39

גם אני חושב בערך כמוך מנחם
אני כן חושב שהוא שחקן טוב מאוד אבל צריך להוכיח עוד יציבות כמה שנים בטופ
כרגע הוא לא בלבל של דוראנט ולברון ודעתי אפילו לא בלבל של קרי והארדן , מקווה שישאר בטורנטו שיוכח שמה שהיה השנה היה מקרי

ינתי
ינתי
05/07/2019 8:50:31

קוואי שחקן אדיר אדיר. נכון, הוא לא דוראנט, אבל דוראנט פצוע והוא by far ,השחקן הכי טוב בליגה לפחות עד שיאניס יוכיח אחרת. לקח אליפות עם קבוצה שמספרי 2 ו3 שלה הם סיאקם ולאורי והx פקטור הוא ונדליט זה כבר אומר הכל. עד הפציעה לפני שנתיים הוא הוביל עם סן אנטוניו על המפלצת מהמפרץ בגמר המערב ולאחריה הספרס קרסו והפסידו על האפס

משה פ. , לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
משה פ. , לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
05/07/2019 8:52:08

איך יודעים ששחקן הוא שחקן על ?
כשהוא מסיים את סדרת הגמר בממוצע של 28.5 נקודות למשחק, 9.8 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים (לא בדקתי, זה מנחם כתב) ואומרים עליו שהוא היה בינוני…

מה שמטעה אצל קוואי זה החוסר אגואיסטיות שלו. לברון, מייקל, קובי, ווסטברוק, הארדן – כולם כריזמטיים בטירוף, משתלטים בכח על המשחק, גם כשברור שהקבוצה שלהם סובלת מזה. לפעמים זה מצליח (מייקל) לפעמים לא (כל השאר). קוואי הוא מגה סטאר שמתנהג ומתנהל כמו אחרון הנגרים מקצה הספסל. כשצריך, הוא יקח את הזריקה המכריעה וגם יכניס אותה (שלום פילדלפיה), וכשצריך הוא יתמקם בפינה, ימשוך אליו את ההגנה וישאיר את המגרש לחבריו שינצחו את המשחק. יש לזה ביטוי: מים שקטים חודרים עמוק.

בדבר אחד אני מסכים עם מנחם – החדירה של קוואי לסל נראית הרבה יותר איטית מבעבר, וזה הלך והחמיר ככל שהתקדמו הסדרות. לי זה נראה שילוב של פציעה ותשישות.

וכל זה בגלל שהבן אדם סחב לבד קבוצה חצי אלמונית עונה שלמה עד למקום השני בקונפרנס, ניצח שלוש סדרות מזרח, שבשתיים מהן טורונטו היו אנדרדוג מוחלט, כאשר הוא היה השחקן הדומיננטי והמכריע בכולן, כולל מהלכי קלאצ' במאני טיים (שזה אחד המדדים הכי חשובים לגדולתו של שחקן, לתשומת לבך סטפן קרי).
אז בסוף בסוף גם הוא קרס, אחרי 4 סדרות של דאבל וטריפל טימים בלתי פוסקים, העייפות הכריעה אותו. אז בלית ברירה הוא קלע 30 נקודות במשחק 3.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 11:53:17
Reply to  שאול

גם מייקל מסר לאחרים לזריקות מכריעות כשראה שחקן חופשי לזריקה נוחה כמו שהיה עם פקסון בגצר 93' ואאל"ט גם קובי עשה זאת במקרה שראה דבר כזה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
05/07/2019 10:00:47

סחב למקום השני? הדבר האחרון שקוואי עשה השנה זה לעזור לטורונטו לסיים שני. היו מסיימים שלישי לפחות גם אם הוא לא היה משחק דקה

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:23:56

ממש הגזמת אלא אם כן התכוונתי עם דרוזן ואז נכון

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:25:42

הוא לא קרס הלוחמים עשו עליו דאבל טים כל נתקפה ועדיין תקע 28 נק עליהם שלא נדבר על הפאניקה בהגנה

השרת
השרת
05/07/2019 17:48:01

כל מילה

Gl
Gl
05/07/2019 8:52:22

אולי הליגה תעניש אותו על דחיית ההחלטה ויתחילו לשרוק לו עבירות תוקף וצעדים שהוא עושה בלי סוף

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
05/07/2019 8:52:44

מי מחכה לקוואי? מיייייי
אם הוא עושה מלכוד 22 ללייקרס,אני בעד,
אם הוא עושה כמצוות הפלול ,בעקבות "ההחלטה",
שיהיה לו בסבבה,שילך כמה שיותר מהר ללייקרס,
כדי שכל הטינופת תתרכז בחבילה אחת,
מעולה לפס היצור
אצלי זה WIN WIN

בוני
בוני
05/07/2019 9:03:23

הגיע הזמן באמת שתכין חיתולים לכל הליגה ולעצמך.
כי הלייקרס הולכים לנצח כל העונה.

KingJames23
KingJames23
05/07/2019 8:53:49

קוואי טופ 3 בליגה. אז כן, כל ההיפ סביבו הגיוני!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/07/2019 8:57:44

למי יש כוח ל בבל"ת של הדוק ?!..
.
יש דברים יותר חשובים הסופ"ש :
.
https://m.youtube.com/watch?v=DpMw4WGSrXo
.
שבת שלום יפהפיות…

בוני
בוני
05/07/2019 9:01:17

אין מה לעשות מנחם,
מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס הן ודגמאות יוצאות דופן לשחקנים שעלו על כל הדור שלהם ברמה היסטורית.

כשמשווים אינדיבדואלית בין הגדולים
אני חושב שקוואי שמה בין דווין וויד לדירק נוביצקי,מעל דורנאט ובטוח שמתחת לשאקיל,אייברסון,דאנקן.
:
קוואי יכול להיות השחקן ההשלמה הכי טוב שיגיע ללייקרס.
היתרון הגדול של קוואי ע"פ כישרון כמו ג'ורג' או קובי הוא שהוא שחקן קבוצתי או שחקן השלמה מצויין, מזכיר את דווין וויד באופי.
וכשהוא ישחק בקבוצה גדולה כמו הלייקרס הוא ידע את מקומו כאופציה שניה\שלישית ואפילו רביעית כפי שעשה זאת בסן אנטוניו.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
05/07/2019 15:16:40
Reply to  בוני

"כשהוא ישחק בקבוצה גדולה כמו הלייקרס הוא ידע את מקומו כאופציה שניה\שלישית ואפילו רביעית כפי שעשה זאת בסן אנטוניו."
יחד עם הטיטולים המיוחדים בצורת בולבוס,
של הפלול האהוב עלייך נורטון,אנחנו נשלח לך נזם,שתוכל לתקוע אותו לקוואי,שיהיה ממושמע,😘😘😘

עידן
עידן
05/07/2019 9:05:22

ההחלטה של קוואי היא סופר חשובה
אם יחתום בלייקרס לדעתי האליפות די סגורה ב 3 שנים הקרובות.מעבר לזה שזה יהיה הטריו הגדול ביותר לדעתי אי פעם,ללייקרס גם בגלל הפרנצייז גם בגלל לברון וגם בגלל המיקום בלוס אנגלס יש אפשרות למלא גם את הספסל עם שחקנים טובים בחוזי מינימום.
חתימה של קוואי בטורונטו ויש לנו ליגה שיוויונית עם הרבה קבוצות שיכולות לקחת אליפות כמו
הלייקרס((לברון דייוויס קוזמה ו32 מיליון לשחקנים)
טורונטו
פילי
מילווקי
בוסטון(יהיו יותר טובים עם קמבה בלי קיירי וזה הזמן גם של גייסון טייטום להשתלט על הקבוצה)
יוטה
יוסטון
דנבר
גולדן סטייט שקליי יחזור בפברואר
קליפרס אם יעשו טרייד על ביל או אפילו על סטאר יותר גדול כמו פול גורג
אפילו פורטלנד ואינדיאנה

לעידן
לעידן
05/07/2019 9:46:18
Reply to  עידן

– אינדיאנה
+ סן אנטוניו, אוקלהומה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/07/2019 12:24:38
Reply to  לעידן

+ אינדיאנה
– אוקלהומה
בנוגע אלינו עדיין מוקדם לחשוף את התכניות, מבקש לשמור על בטחון שדה.
🙂

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:21:33
Reply to  עידן

3 שנים לא יהיה. יהיה שנה שנתיים. יהיה שובע עייפות פציעות וקרקס הלברוני התורן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/07/2019 12:23:13
Reply to  עידן

כל מילה

צחי זופרן
צחי זופרן
05/07/2019 9:18:27

מוניקה בלוצ׳י היא אחד היצורים המרהיבים שהילכו כאן אי פעם, הייתי מחתים אותה על סופר מקס גם בגילה המתקדם

עידן
עידן
05/07/2019 9:19:40

+1

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:20:34

סוםר מקס מעל גיל 50 זה רק פמלה אלילת קנדה

ori
ori
05/07/2019 9:29:02

anyone know what's going on with postup? did they quit?

Berch
Berch
05/07/2019 9:29:08

אני אתך דוק
אבל מצד שני…. גם הארדן איטי וגמלוני ואף אחד לא מצליח לעצור אותו….
🙂

שאול
שאול
05/07/2019 9:29:45

לא מסכים, אבל הכתיבה נפלאה. תודה!

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 9:43:41

לפי ג'יילן רוז – קאוואי 99% בטורונטו

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:19:50
Reply to  דה שוט

לפי גיילן קיירי ודוראנט היו בניקס

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 13:57:28

לא היה רחוק

שלהבת
שלהבת
05/07/2019 10:04:30

ג'יילן….

אחד שזוכר
אחד שזוכר
05/07/2019 10:04:52

מנחם כבר מאוחר. לך לישון.

אין לי מה לכתוב אז...
אין לי מה לכתוב אז...
05/07/2019 10:17:01

בוא נכתוב איזו שטות שקוואי אוברייטד ונעורר דיון על זה.

באמת,מה הלייקרס הקליפרס והראפטורס מבינים כשהם מחכים למוצא פיו של השחקן העלוב הזה.

פינקי
פינקי
05/07/2019 10:20:49

אתה מגזים.
קוואי בן 27, עם שתי אליפויות ושני fmvp.
בגיל הזה ג'ורדן היה עדיין בלי אליפות אחת.
זה לא שאני טוען שקוואי יותר טוב (הוא לא), זה רק שהשוואה כזאת לא נכונה מהבסיס.

קוואי שחקן ענק, להכחיש את זה זה להתעלם מהמציאות.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
05/07/2019 10:40:26

אין מה לומר דוק אתה יודע לעורר עניין.
.
לא רק שהוא נתן פלייאוף מדהים הוא גם גילה/ פיתח/ הוסיף לעצמו יכולת של ניהול משחק שאני לא ראיתי אותה מגיעה. מה עוד צריך לתת בשביל להיות מגה סטאר אני לא יודע

ברבור שחור
ברבור שחור
05/07/2019 10:50:56

נראה לי מנחם ששתית יותר מידי אלכוהול בחגיגות יום העצמאות….כאלה שטויות לא כותבים אפילו בוואלה

ארי
ארי
05/07/2019 11:08:10

לא ברור אם הטור נכתב ברצינות..
יש שחקני סטטיסטיקות כמו גורג וסטברוק ליליארד קאזינס פול וכו, ויש מיעוט שיודעים לנצח משחקים כמו לנארד או דאנקן בדרך אנמית יחסית אבל עדיין מסיימים עם תואר
ויש יחידי סגולה כמו מייקל שעושים גם וגם
אגב שלשת הניצחון במשחק 7 זה משהו שאין ברזומה של כל ה"שחקנים שיותר טובים מלנארד" ולא אליפות ולא FMVP

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:18:39
Reply to  ארי

ליליארד לא יודע חנצח משחקים? לקח אימפוטנטים כמו פורטלנד לגמר המערב. אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה אה והוא משחק במערב

רפיקי
רפיקי
05/07/2019 11:31:56

מנחם אשמח לדעת איך קוראים לחבריך מבית שאן

קוואי הוא כוכב ושחקן ושומר ושחקן קלאץ' גדול טבל יותר מכל הוא שיקוץ ענק.
אם זה היה מתאים כרונולוגית הייתי מאמין שהוא תוצאה של לילה חם בין לברון להארדן

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:17:34
Reply to  רפיקי

קאווי לקח את הפאסיב של לברון האגרסיב תכף יבוא את סחיטת העבירות של הארדן ואת השאגות של ראס בכניסה לסל לסחיטת עבירות לאפקט הדרמה.
שיקוץ לגמרי

אחד שמבין
אחד שמבין
05/07/2019 11:44:19

ובסופו של יום מי לקח אליפות לבד בלי סופרסטאר לידו ? מייקל ,מג'יק, לארי,לברון, קובי ,שאק? התשובה הנכונה רק קוואי…
קצת כבוד מנחם והייט הבכיין שהקבוצה שלו כל שנה נהנתה מפתיעות רציניות אם לא צפוי בעצמה.

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:15:47

אליפות בלי כוכב לצידו ובלי פציעות של היריב לקח רק דירק. היחיד בהיסטוריה. האקים נהנה מפרישת מייקל וקאווי נהנה מפציעת דוראנט אס הם הרבה מתחת לדירק שהשפיל את כל כוכבי העל בשיאו עם חבורת נגרים וזקנים. הישג ששום שחקן לא ישחזר לעולם. אחריו זה אכן האקים וקאווי אבל הם נהנו מהיעדרות כוכבי היריבה.
ב10 דק שדוראנט שיחק בגמר ראינו בדיוק מה היה קורה

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 14:04:01

תאכלס,
אבל דרק נהנה משנת הסתגלות של לברון במיאמי – היו שם בעיות הירארכיה עם ווייד שנפתרו שנה אחר כך
דרק נהנה גם מליקוי מאורות בליגה – נוצר חלון חד פעמי בטקס החלפת המשמרות – קובי בדיוק ירד, אוק' הצעירה רק הפציעה, במזרח כבר אמרתי על לברון, והטריו של הסלטיקס בדיוק הגיע לקצה של הגבעה

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 18:41:43
Reply to  דה שוט

מה זה שנת הסתגלות חחח ניצח קבוצה עם סטארים בשיאם. זה כמו לומר שדטרויט לקחו ב08 בגלל הסתגלות. פדוט ניצח קבוצות טובות ממנו לייקרס אוק ומיאמי.
תירוצים למה ההיט הפסידו אפשר למצוא בלי סוף זה כמו התירוצים של אמביד. שורה תחתונה ניצח קבוצה עם 2 סופרסטארים טופ 5 בליגה ואולסטאר וגם הקבוצה מסביבם הייתה לא רעה בכלל ועם מי? גייסון קיד בן 200 מעבר לשיא שון הנגר מריון טייסון שאחרי עונה זו נעלם צנדלר וגייסון פאקן טרי הגט 😂😂😂 שאני עכשיו רושם את זה אני עוד יותר מבין איזה הישג חולני הוא עשה. במערב שיחק גם וניגב את קובי דוראנט ראס לברון וויד בוש. תכלס התנאים הכי קשים שיש. זה לא ישוחזר שנים מה שהוא עשה.
גם מה שדטרויט עשו ב04 זה כמו לסטר. אליפות בלי שום סופרסטאר ועם שחקנים שבקושי מגרדים אולסטאר. ראשיד היה שם אחרי השיא.

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 19:06:33

צודק, באמת זוכר שבזמן אמת הייתי בטוח שאין לדאלאס סיכוי, בעיקר אחרי ההפסד בבית (משחק 3). באמת גם שיחק די לבד, חוץ מזה שכל העולם בערך רצה שינצח

השרת
השרת
05/07/2019 19:50:04

דרק אמנם היה הכוכב היחידי לפי התקשורת אבל באותה סדרה כל המטאטים ירו שם בדאלאס

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 22:14:50

+100 שרת, לא חשבתי על זה, באמת ירו שם כמו משוגעים (הג'ט, סטיבנסון, בריאה ואפילו באטלר)

ד"ר דובי הדוברמן
ד"ר דובי הדוברמן
05/07/2019 11:44:57

סליחה , אבל מזמן לא קראתי כאלה שטויות….
דקדוק באחוזים מהשדה, כל מיני סטטיסטיקות התקפיות….

שום מילה על ההגנה??
הרי בהגנה הוא עילוי של ממש, תופעת טבע נדירה.

שמירה אישית, חטיפות, עזרה, חסימות… הוא ענק בכל תחום הגנתי.

תוסיף לזה את הכישורים ההתקפיים שרק משתפרים, את קור הרוח ואת לקיחת האחריות – ואתה מקבל את הגירסא הקרובה ביותר לג'ורדן

Adisu33
Adisu33
05/07/2019 11:47:44

מגוחך
חסר רק שתקרא לו number 2 ואתה המקביל הישראלי/אמריקאי של סקיפ בייליס..

עידן
עידן
05/07/2019 11:57:40
Reply to  Adisu33

חחח.מאז שעזב את סן אנטוניו סקיפ לא קורא לקוואי בשם שלו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/07/2019 11:48:24

למנחם: בספרס קואי היה ברוב העונות שם שחקן צעיר והרביעי בחשיבותו שעלתה עם הזדקנות השלישייה המובילה ופרישתם. ההישגים שלו עולים כל קיירי וראסל וסטברוק וג'ורג' כשחוץ מהיותו המצטיין של שני גמרים (כן גם בגמר האחרון הוא היה המצטיין) ועם שתי אליפויות, הוא היה שחקן ההגנה של השנה פעמיים.
כן שהוא שחקן גדול יותר מקיירי וראסל ולא פחות טוב מג'ורג'.

לייקרס מנגבים
לייקרס מנגבים
05/07/2019 12:12:45

אדגיש שוב כל אלו שמדברים דטרויט ו
שנות ה80 מייקל הפסיד!!!!! מתי הוא התחיל לנצח ששמרו עליו אשפה ונגרים אז לא רחוונטי הטיעון שלכם. שמישהו יראה לי שומר גדול ששמר על מייקל בגמרים בשנות ה90. שמרו עליו בדיחות.
זה לא סותר שמייקל הגדול מכולם והוא היה מתעלל בשומרים של היום גם אבל בחייאת מאז 1990 הוא כמעט לא ראה דאבל טים שלא נדבר על טריפל. המאמנים היונאז,עכ רפי הבנה שדונובן ובראון היו נישבים מאמני על בגמישות מחשבתית.

000
000
05/07/2019 12:18:31

יש הרבה סיבות למה קוואי לא יגיע לליקרס ויבחר להישאר על בטוח בטורונטו.
אחת מהן – הוא לא יצטרף לקבוצה, שהוא לא יהיה בה מס' 1. ולא מדובר דווקא בלברון.

אל תתפסו אותי במילה
אל תתפסו אותי במילה
05/07/2019 12:19:23

אבל נראה לי ש'מל' פרסם פעם שהשחקן שהכי מזכיר את ג'ורדן זה קוואי.
וגם זה קופי פייסט מפרסום אחר כמובן 🙂

(לא הייטר,פשוט שונא דמגוגיה)

Zivo
05/07/2019 12:20:20

כן ג'ורדן לא ג' ורדן, שיודיע כבר לאן הוא הולך ויפסיק לתפוס תחת. יש לו חתיכת אישיות מורכבת שזה פשוט שווה מחקר בפני עצמו.
דרך אגב יש מצב מישהו למפה של כל המשתתפים באתר עם השמות הכפולים והכינויים? מי אוהד קבוצה מסוימת, מי רק רוצה לנחס אותה וכו'? זה לא פחות מבלבל מקוואי…

טיפשי אם ילך עם הלייקרס
טיפשי אם ילך עם הלייקרס
05/07/2019 12:25:45
Reply to  Zivo

אני אישית חושב שמועדון כמו טורונטו הרבה יותר מתאים לאופי של קוואי.
גם מבחינת המועדון עצמו,קרי סגל השחקנים וגם מבחינת הסביבה.
לא מבין למה הוא צריך להכניס את עצמו לכל הקרנבל התקשורתי בלייקרס.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 12:25:34

בלי קיירי והקלאצ' לא הייתה לקאבס אליפות. הוא הציג במשחקים 5 – 6 – 7 כדורסל ברמות הגבוהות ביותר.

099
099
05/07/2019 12:30:47

קוואי יישאר בטורונטו. כי הוא חשדן, עוין, אוטיסט, לא מאמין באף אחד רק במעט שהשיג בטורונטו, והדבר האחרון שהוא יעשה זה להצטרף לקרקס המשוגע ב-LA, בתור מס' 2 או מס' 3.
עדיף גם ללייקרס. כל מה שקוואי עשה עד עכשיו, לדפוק קבוצות בהמתנה, מוכיח שהפיצוץ איתו בדרך. זה לא יעבוד. שיעבדו עם מה שיש, ויחזקו את הרוסטר, יש להם 33 מיליון דולר. איגואדלה, קורבר על מינימום, קאזינס מחכה, מרכוס מוריס של ריצ' פול, אולי דני גרין – אפשר להרים אחלה קבוצה, עם לברון דיוויס קוזמה. אחלה אחלה קבוצה. בעונה שבה יש 7-8 שוות על התואר והכל פתוח. יאללה. חלאס עם קוואי. נמאס.

Dan
Dan
05/07/2019 12:53:42
Reply to  099

+1

Dan
Dan
05/07/2019 12:56:18
Reply to  Dan

קוואי עם טורונטו או הקליפרס לא לוקחים את הלייקרס שהרגע תיארת למעלה…

הם עדיין פייבוריטים לאליפות

המאמן
המאמן
05/07/2019 12:57:12

קוואי שחקן.
יכולת גבוהה בשני צדי המגרש.
שחקן קבוצתי בלי גינונים.
רוצח שקט, יעיל, ממוקד מטרה, וינר.
ראש בריא.
שתי אליפויות, שני MVP פיינלס.

דקסטר
דקסטר
05/07/2019 12:59:38

תכלס השמחה שאמורה להגיע עם החתמת קוואי תהפוך לאנחת רווחה. הסיפור הזה יצא מכל החורים.
גם בלי קוואי ועם החתמות בינוניות במקומו הלייקרס היו הפייבוריטים לאליפות.
.
מקווה שלפחות לא נפספס את גרין, הולידיי ומוריס. הלייקרס חייבים גארדים בצורה נואשת.
.
ובכלל הייתי שם את קוזמה בחמישייה יחד עם לברון ודיוויס. יחד עם רונדו וגרין זו חמישייה חזקה לכל דבר.
מהספסל קרוסו הולידיי פופ מוריס קורבר וגם יהיה כסף לקאזינס אז למה לא..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2019 15:44:30
Reply to  דקסטר

זאת קבוצה לבית אבות 'שערי שמיים'.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2019 15:46:48

אבל פייבוריטית לאליפות שם.

שחר אלוני
שחר אלוני
05/07/2019 13:32:38

קוואי הוא לצד לברון, שחקן שיכול להוביל קבוצה בפלייאוף עד הסוף. אין הרבה כאלה. הופך סגל שהתקשה בפלייאוף לאלופים עם 3 סדרות קשות. זה נכס שאין שני לו.
אישית הוא טופ 5 בהגנה בליגה, וטופ 5 או 10 בהתקפה, לדעתי 5. שילוב ששם אותו גם על הנייר מאד גבוה (אפילו בלי שראינו את המנהיגות וההובלה של סגל טורונטו לאליפות.)
**
לגבי ההחלטה שלו, ברור שהוא צריך לחשוב אחרי שנפגש עם כולם עד אתמול. זו החלטה גדולה, לא מקבלים אותה ברגע

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/07/2019 13:41:30

קאווי הוא חידה עטופה במסתורין מבחינתי, אבל מה שלא יהיה, הוא חתיכת שחקן. לא אוהב השוואות, אבל ההשפעה שיש לו על משחקים היא מכרעת.
.
מה שכן, הטור הזה הוא אול אוף פיימר, זה בטוח. תודה רבה מנחם (ותודה על המחמאה, כשזה מגיע ממך זה מרגש)

פרוש פרוש לדוקים
פרוש פרוש לדוקים
05/07/2019 13:59:35

רוטרי ברמה של קיירי ופול ג'ורג' ? כן לשלושתם יש 2 אליפויות 2 f mvp ו 2 dpoy קוואי השחקן הכי טוב מאז לברון בליגה הוא עצר עם חבורת זקנים את מיאמי של לברון וויד בוש ואלן הוא עצר את פאקינג גולדן סטייט עם טורונטו למען השם אפשר לכתוב מה שרוצים עליו כל קבוצה שהוא מגיע אליה מועמד אוטומטית לאליפות. מרגיש לי שילד בן 9 שיודע רק מי זה סטף קרי ולברון מדבר פה אם אתה לא מבין במשהו את לא צריך לכתוב טור על זה את קווי שמרו גרין ואיגואדלה 2 מהשומרים הכי טובים בעולם ואף פעם לא לבד מינימום 2 עליו כמו שהיו שומרים את ג'ורדן קובי ולברון חכמים ממך משווים אותו כבר עכשיו לחברה האלה והוא מתקרב לשם משנה לשנה

יאללה חולוניה
יאללה חולוניה
05/07/2019 14:19:08

לא מבין איך להשוות סטטיסטית שחקנים עוזר במשהו חוץ מלהראות שאתה טוב במתמטיקה…
אתה משווה כאן את קאווי לשלושת השחקנים הטובים בהיסטוריה (לפי דעתי, אבל כולם לפחות טופ 10) אז ברור 'הוא לא יהבי באותה רמה חוץ מזה קאווי הוא לייט בלומר (פרץ מאוחר יותר) אז אם כבר להשוות אותו אז תשווה את חמשת השנים האחרונות שבהם הוא הפך את לברון לבובת המין האישית שלו.
קאווי הוא רוצח סדרתי של סופר טיפ, הוא יעשה את זה גם שנה הבאה, הוא פשוט רובוט של כדורסל שקורא את המוח של המגן שלו והשחקן שהוא מגן.

מנחם לס
מנחם לס
05/07/2019 14:29:54

תודה. בחווה ץריך לקום מוקרם

רפיקי
רפיקי
05/07/2019 16:00:05

פאקו מחכים לטור הכנה לטור

פאקו
Admin
05/07/2019 16:25:24
Reply to  רפיקי

בהכנה.

רועי ויינברג
Admin
05/07/2019 16:27:33

קוואי אחד משני השחקנים היחידים בליגה שהופך כל קבוצה שהוא חותם בה למועמדת לאליפות (השלישי פצוע). הגיוני שכולם יחכו לו והוא לא לוקח כזה הרבה זמן – ההחלטה של לברון הייתה ב-8.7.

שחר אלוני
שחר אלוני
05/07/2019 18:47:49

השלעשי דוראנט פצוע וגם לא מסוג השחקנים שלוקח קבוצה לאליפות. סקורר שלא היה כמוהו אף פעם אבל הוא לא מנהיג של קבוצה. הכי התאים לו בגולדן. בנטס זה יהיה קשה.
מנהיג שמביא אליפות זה בינתיים לברון וקוואי ואולי יאניס יוכיח שגם הוא. קרי וקליי ביחד אפשר גם לומר

עידן
עידן
05/07/2019 18:45:51

Kawhi Leonard is expected to announce his decision today, according to @criscarter80.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 19:02:37
Reply to  עידן

יאללה הימורים אחרונים וקובעים. אני נשאר עם הקליפרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2019 21:58:52

גם אני

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 22:15:46

ג'יילן רוז אמר – 99% טורונטו, מה לא הקשבתם?

עידן
עידן
05/07/2019 18:47:02

היום עד 7 בבוקר שעון ישראל ו 12 בלילה שעון מזרחי בארצות הברית נדע לאן קוואי הולך

שחר אלוני
שחר אלוני
05/07/2019 18:49:49
Reply to  עידן

יפה לו
נפגש עם כולם ולקח החלטה מאד גדולה תוך יום אחד אחכ. חשבתי שיקח עוד יום עד ה 6 וישר יחתום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/07/2019 18:55:03
Reply to  עידן

שהחיינו. בחיי.

אהרון שדה
05/07/2019 19:00:34

תודה לכולם ערב שבת אז כמובן אדע אחרון על ההחלטה ההימור שלי
פייבוריטית מספר 1 טורונטו אח"כ קליפרס ואח"כ לייקרס קשה לי להאמין שיילך ללייקרס אבל מה אני מבין כך או כך לדעתי צריך לתת את הדעת למה שאסף כתב ו..למה שהוספתי על דבריו אז אני מעלה את זה כאן .

13.1 מסכים מאוד סמיילי, מעבר לזה יכול להיות שקאווי פשוט "מושך" את ההחלטה כי הוא באמת מתלבט, לא נשמע שיותר מדי אנשים לוקחים את האופציה הזו ברצינות.

13.1.1

אהרון שדה הגב 5 יול 2019 18:53:48
אסף בדיוק זו לדעתי הנקודה העיקרית ,
יתרה מכך אם הוא לא היה מתלבט כולם היו כבר יודעים ,הסיבה היחידה ההגיונית לזה שלא כולם יודעים היא כי …קוואי עצמו טרם יודע.

עידן
עידן
05/07/2019 19:03:06

אני עדיין מהמר על הלייקרס.לא בביטחון של 95 אחוז כמו לפני כמה ימים(הימים טרום גיילן רוז) אבל עדיין זה המקום הכי נכון לו מקצועית גם עכשיו וגם אחרי פרישתו של לברון ולמרות שבטורונטו הוא אמור לקבל יותר כסף מעשית בלייקרס יקבל יותר בגלל המיסים הגבוהים בקנדה

נתן
נתן
05/07/2019 19:08:32

אם דדי בשקט עד עכשיו זה יכול להגיד לי רק דבר אחד שהקבוצה שהוא חותם איתה היא

לא הלייקרס

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
06/07/2019 3:02:18
Reply to  נתן

חחחחחחח 100%

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 19:34:13

יאללה,
תודיע כבר טורונטו, וכולם יוכלו להתקדם.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/07/2019 19:37:04

5 דקות? 10 דקות? שעה?
.
אחרי שקאוויי מודיע "טורונטו", כמה זמן אחר כך מודיעים הלייקרס על צירופם של מרכוס מוריס ודני גרין?

דקסטר
דקסטר
05/07/2019 19:45:50

5 שניות

עידן
עידן
05/07/2019 19:49:00

2 דקות.אלו השחקנים הכי טובים שנשארו בפרי אייגנסי.את רונדו ומקגי אפשר להביא גם בחוזי מינימום

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
05/07/2019 20:35:50
Reply to  עידן

2 דק גם😎

סולי
05/07/2019 23:20:58

גם ג'רמי לין…צריכים רכז..או דמוי רכז

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:20:22

דני גרין ישאר עם קוואי בראפטורס – הוא יד המלך…

עידן
עידן
05/07/2019 19:47:35

אלו השחקנים שנשארו בפרי אייגנסי ושרובם יחתמו בקבוצות בנבא וחלקם יפלטו לליגות השונות בעולם או ל g league
דני גרין
גבאל מקגי
מרכוס מוריס
דלון רייט
קנטביוס קולדוול פופ
גונאס גרבקו
איביצה זובאץ
טיוס ג’ונס
קנת פאריד
גמייקל גרין
קם בירץ
דמרקוס קאזינס
ציק דיאלו
זאזה פאצוליה
כרמלו אנתוני
גוררים נואה
קלי אוברה
טייסון צנדלר
ג’סטין הולידיי
גרמי לין
טריי בורק
וינס קרטר לשנה אחרונה בקריירה
דאנטה קאניהגהם
קווין קוק
גריאן גרנט
אקפה אודו-אולי יחזור לאירופה איפה שבאמת הצליח
דווין האריס
תאבו סאפלושה
מרסין גורטאט
ננה הילאריו
דוד נואבה
גבארי פארקר
אימן שאמפרט
עומרי כספי-האם סיים את קריירת הנבא אחרי 10 עונות
רגון רונדו
רונדה הוליס ג’פרסון
טריי ליילס
פאו גאסול
אמיר גונסון
פורקן קורמאז
סלאח מגירי
גרג מונרו
ניק סטסקהאוז
לאנס סטיבנסון
קורי באואר
סם דקר
שלבין מק
לואל דנג
קווינסי פונדקסטר
ריימונד פלטון
קוסטה קופוס
חוזה קלדרון
טיילר דורסי
צסון רנדל
דראגן בנדר
סטנלי גונסון
גארל מרטין
פטריק מקאו
טימותי לוואו קברוט
קמרון פיין
ג’סטין אנדרסון
הנרי אלנסון
קמרון ריינולדס
טיילר לונדון
בן מקלמור
אייזיה בריסקו
גיילן ג’ונס
ג’ודי מיקס
גייסון סמית
אייזיה קאנאן
ריי ספלדינג
טיילר זלר
גמאל קרופורד
מיץ קריק
ג’ון ג’נקינס
לאנס תומאס
גריד ביילס
בילי גארט
הייוד הייסמית
ווסלי גונסון
לוק מבאה א מוטה
אריק מורלנד
ג’סטין פאטון
תיאו פינסון
קווינסי אסי
רון בייקר
איאן קלארק
דניאל המילטון
אייזיק האמפריז
דונטאס מוטיגונאס
מלאכי ריצ’ארדסון
מרקיז כריס
גימר פרידט
ווין בולדווין
ווין שלדן
ג’ונתן גיבסון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2019 21:56:17
Reply to  עידן

הבחירה שלי:
pg -רונדו
sg – פופ
sf – אוברה
pf – מוריס
c – זובאק

דה שוט
דה שוט
05/07/2019 22:18:32

שכחת את כרמלו

אור
אור
05/07/2019 22:30:37
Reply to  דה שוט

חמישיית המחפשים חוזה אך ממש מעבר לשיאם באופן קצת עצוב:
.
מונטה אליס
וינס קארטר
כרמלו
אמארה סטודמאייר
פאו גאסול

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:36:27
Reply to  אור

שים גם את דוויט הארווד שהולך להיחתך מממפיס

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:22:11
Reply to  עידן

יש פה אחלה שחקני בשכר מינימום שהוויורס יכולים למלא את הסגל: ג'מייקל גרין, בן מקלמור, ת'אבו ספולושה, אפילו קאזינס לעוד עונה

עידן
עידן
05/07/2019 20:45:44

טוב אני סגור על קוואי ללייקרס אחרי ששמעתי את כריס קרטר
חבל לי על גיילן רוז שהחשבתי אותו לאמין

oofir
oofir
05/07/2019 20:50:56
Reply to  עידן

מקור למה שהוא אמר?
כן, כריס קרטר הזה מרגיש לך כאמין יותר מג'יילן.
אני תופס מקנדריק פרקינס, אבל לא ראיתי אותו אומר משהו חד-משמעי בנושא. בנוסף הוא גם לא שיחק אף פעם עם קוואי (בשונה מKD).

עידן
עידן
05/07/2019 20:59:52
Reply to  oofir

כריס קרטר מציג את עצמו כקרוב למשפחה

https://twitter.com/ftfonfs1/status/1147097486877761536?s=21

נתן
נתן
05/07/2019 21:52:42
Reply to  עידן

""""""’""""""ג' צ' ז' ץ' """""""""""""

שעיה
שעיה
05/07/2019 21:46:57

קוואי בניקס

עידן
עידן
05/07/2019 22:17:33

Kawhi clearly waiting to give Coco Gauff her deserved stage. Fourth round Wimby at 15 years old and with virtually no grass-court experience … C'MON!

הטניסאית בת ה 15 מדהימה.
הייתה בפיגור מערכה ו פיגור 2-5 במערכה השנייה ולקחה את המשחק

מנחם לס
מנחם לס
05/07/2019 22:39:49
Reply to  עידן

לא יאומן. עכשיו האלפ

עידן
עידן
05/07/2019 22:46:51
Reply to  מנחם לס

לא הכרתי אותה לפני הטורניר אבל ערוץ הספורט אצלנו שמשדר את ווימבלדון דיבר עליה ממש יום לפני תחילת הטורניר וגם על זה שאבא שלה לקח השראה מהאבא של הוויליאמסיות אז היא סקרנה אותי ויצא שראיתי את כל 3 המשחקים שלה עד עכשיו בטורניר

דור
דור
05/07/2019 23:10:24

https://twitter.com/criscarter80/status/1147231393111584768

קוואי לא מודיע היום.
בעייתי ללייקרס כי מחר הטרייד על דיוויס הולך להתבצע, לאחריו הם לא יוכלו להחתים שחקן מקס.

אור
אור
05/07/2019 23:14:03
Reply to  דור

וואלה
לא חושב שזו תהיה בעיה אם הוא אכן יבחר בלייקרס

דור
דור
05/07/2019 23:24:16
Reply to  אור

בתיאוריה אם הוא מודיע מחר עד7 בערב שעון ישראל , לא אמורה להיות בעיה.
אבל זה בערך הדדליין, להבנתי הלייקרס יצטרכו לדחות את הטרייד בשביל להחתים את קוואי , אם קוואי לא מחליט עד 7.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/07/2019 23:32:18
Reply to  דור

אין שום אפשרות לדחות את הטרייד כי הטרייד הזה משפיע על חצי מהליגה,כי כל חלק מהטרייד שהועבר לקבוצה אחרת גם יבוטל,סילבר בחיים לא יתן לזה לקרות.

סתם אחד
סתם אחד
06/07/2019 1:17:40
Reply to  אור

בהחלט כן..
למייטב הבנתי ללייקרס יש מקום למקס (כמעט) רק אם יעשו את החתימות בסדר מסויים.
בשנייה שהטרייד קורה (וכמו שאמרו פה מתחתי, הוא יקרה די מהר) תם ונשלם הקונדס מבחינת הלייקרס.
הצד החיובי של הסיטואציה היא שבכל מקרה מחר נדע אם הוא בלייקרס או לא.

אור
אור
06/07/2019 1:35:18
Reply to  סתם אחד

לזה התכוונתי, זה לא שהוא יבחר בלייקרס באיחור

עידן
עידן
06/07/2019 0:37:51
Reply to  דור

כריס קרטר הזה שיגע אותי

דקסטר
דקסטר
05/07/2019 23:33:06

לכל מי שחושב שזאת החלטת חיים של קוואי-
בנבא של היום דברים כ"כ דינמיים. אם קוואי בוחר בלייקרס ורוצה לצאת משם הוא ייצא משם.
שחקנים היום יכולים לכפות את עצמם על הקבוצה וזו המציאות שצריך להתמודד איתה.
לכן לא ברור מה פה הדילמה. ישנם בערך אלף החלטות יותר חשובות ומשפיעות מזה.
בכל מקרה הוא ירוויח כ"כ הרבה כסף מכדורסל שהוא לא יוכל לבזבז את כולו גם אם ירצה, תהיה לו השפעה חזקה גם לאחר מכן והקריירה שלו תסתיים בעוד 6-7 שנים פחות או יותר. מה הסרט בדיוק????
כשכל התנאים שווים שפשוט יילך אחרי הלב כי אי אפשר לרמות אותו.
אם קוואי באמת אוהד את הלייקרס ויש לו הזדמנות להיות באותו זמן השחקן הכי טוב בעולם וגם לקחת אליפות בקבוצה שהוא אוהד מה הדילמה פה. מעט מאוד אנשים יכולים להגיד שהם עשו את זה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/07/2019 23:37:04

מצחיק לראות איך אנשים פה כועסים על קוואי ועל הזמן שלוקח לו.
……………..
א)מישהו מכריח את הלייקרס לחכות,הם יכולים להחתים שחקנים,הם מחכים כי יש להם הזדמנות לבנות סופר טים.
………………..
ב)ב2015 לברון חזר לקליבלנד וחתם שם רק ב11 ביולי, דוראנט חתם ב4 ביולי בגולדן סטייט.
…………………..
הסיבה שנראה שקוואי לוקח המון זמן זה כי כל החוזים נסגרו מראש בגלל טמפרינג,וכולם הוכרזו בתחילת הפריי אג'נסי,בגלל זה נראה כאילו קוואי מושך זמן שלמעשה הוא עומד בקצב הרגיל של הפריי אג'נסי.

דקסטר
דקסטר
05/07/2019 23:57:05

המצב כאן הוא שונה.
גם לברון וגם דוראנט ידעו קודם מה הם מתכוונים לעשות.
הקבוצות ידעו מה הם מתכוונים לעשות.
לא היו 3 קבוצות שגורלן תלוי כ"כ בצורה חדה בהחלטה הזו.
בוא נגיד שקבוצה אחת צריכה לדעת כבר עכשיו בוודאות שהיא לא בתמונה. אין מצב שזה 33-33-33 אחוזים…
אלו באמת לא החלטות כאלה קשות. הקליפרס כנראה בחוץ. הוא יקבל מקסימום כאן ומקסימום כאן. יבטיחו לו שותפות בעסקים של מג'יק\לברון ומצד שני עם דרייק. כסף עבודה ותהילה לא יהיו חסרים לו בכל מקרה. כולם הלכו למצב של ALL OUT – קח כמה מנוחה שתרצה, תביא מאמן תזונה, מאמן כושר, מאמן פלייסטיישן מה שבא לך..
בסופו של דבר ההחלטה שלו צריכה להיות כזו שבעוד 20 שנה בראייה לאחור הוא יגיד- עשיתי מה שבאמת רציתי

בני
בני
05/07/2019 23:57:39

אבידה ענקית לחובבי הסטרימים: nbastreams ברידיט הושעה. באסה בניתי עליהם היום לסטרים של זאיון מול בארט.

א.ב
א.ב
06/07/2019 0:19:54

למתעניינים – זוסמן משחק עכשיו

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 0:56:17

מה שחסר לקוואי ברזומה זה MVP של העונה הרגילה ואת זה הוא יכול להשיג בקליפרס או בטורונטו,בשום מצב הוא לא יכול להשיג את זה בלייקרס.
אני מקווה שזה חשוב לו וחושב על זה.
אני גם מקווה שהוא מבין מי יקבל את כל הקרדיט בהצלחה של הלייקרס ואת מי יאשימו באי הצלחה.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 1:26:33
Reply to  Adisu33

אדיסו את מי זה מעניין MVP של עונה רגילה?
אתה מחזיק מהארדן יותר או פחות בגלל ה MVP?
קוואי בכל מקרה לא יזכה בתואר כי הוא משחק 20 משחקים פחות בעונה ועל זה לא מגיע שום פרס של עונה רגילה.

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 2:13:55
Reply to  דקסטר

MVP זה הפרס האישי הגדול ביותר בnba!
שחקן ברמתו בכדי לעלות ברשימה של הגדולים חייב שיהיה לו לפחות אחת כזו בחגורה.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 2:27:30
Reply to  Adisu33

אליפות היא הפרס האישי הגדול ביותר.
אתה מוזמן לשאול את קרל מלון או סטיב נאש…
ובכל מקרה הוא לא יכול לזכות בו כי הוא משחק 60 משחקים בעונה! וזה לא משנה איפה ישחק- טורונטו, לייקרס או מכבי חיפה כדורגל.
לכן בעיני קוואי הוא שחקן גדול עם כוכבית. הוא לא מאלה שיישאו בנטל המנטלי של הקבוצה אלא יברחו משם והוא לא זה שיישא בנטל הפיזי של הקבוצה.
האליפות עם טורונטו היתה עניין חד פעמי עם צירוף נסיבות מאוד מיוחד. הוא פשוט היה שם לקחת אותו.
כמובן שהוא שחקן מצוין אבל בשורה של הגדולים? כרגע זה רחוק מאוד.

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 2:43:10
Reply to  דקסטר

דיברתי על פרסים אישיים
אליפות זה קבוצתי .
וברור שאליפות זה הדבר החשוב ביותר ברמה הכללית.
אבל שחקן ברמה של קוואי בנוסף לאליפות מסתכלים על הרשומה האישי והשחקן המצטיין של הליגה זה הפרס האישי החשוב ביותר.

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 2:49:15
Reply to  דקסטר

והוא בן 28 (לפני כמה ימים) ככה שיש לו המון שנים לשחק ברמה הגבוהה ביותר.
ג'ורדן להזכירך זכה באליפות הראשונה בגיל 28/27.
הסטט' האישי שלו לא משהו כי הוא העביר 8 שנים בארגון שאינו מהלל ומשבח את המשחק האינדיבידואלי אלא את המשחק הקבוצתי בנוסף הוא לא הגיע לליגה בתור שחקן התקפה ,לקח לו זמן להפוך לשחקן שהוא היום בצד ההתקפי.
.

ברבור שחור
ברבור שחור
06/07/2019 10:00:24
Reply to  דקסטר

הבנאדם אחרי פציעה…מה אתה רוצה שישחק ? שייסכן חוזה מקס העונה ?

פעמיים פיינל mvp . תן כבוד

AI3
AI3
06/07/2019 8:46:20
Reply to  Adisu33

איזה שטויות, שלברון נכשל עם מיאמי אף אחד לא צלב את בוש או את וויד, צלבו את לברון, כשלברון לקח אליפות עם קליבלנד לברון לקח את ה-fmvp בגלל שהמספרים שלו היו יותר טובים משל קיירי, אבל לזריקת הקלאץ' של קיירי קראו "אחת מזריקות הקלאץ' הגדולות בהיסטוריה", ואת כל זה עשה ככוכב משני, אבל ברגע שעבר לבוסטון ונכשל ככוכב ראשי צלבו אותו, אז די לבלבל את המוח עם כל השטויות האלה מהפחד שלך שקוואי יאחד כוחות עם לברון, בסופו של דבר במידה והם ישחקו ביחד, מי שיקבל את ה-fmvp יהיה מי שיביא את הסטטיסטיקה הכי טובה כשהם יגיעו לגמר, אבל אם האחרים יהיו טובים אבל זה לא יספיק להם ל-fmvp, הם עדיין יקבלו קרדיט, ואם הפרוייקט יכשל, אז מי שיוגדר "הכוכב של הקבוצה" יגרור אחריו את רוב הביקורות.

ליאור
ליאור
06/07/2019 1:29:02

בגדול מסכים איתך מנחם, אבל רק בגלל איך שהוא משחק ולא בגלל התפוקה. מבחינת הצורה של המשחק הוא לעולם לא יוכל להיות בספייס ג'ם. אותו הייתי מלהק לסרט "קוואי שובר את הנ.ב.א" (כמו ראלף שובר את האינטרנט) מאחר שהוא נראה כמו משחק של ארקייד ולא משחק כמו נ.ב.א 2k וכאלה. אבל מבחינת התפוקה הוא די כמו מכונה ואפשר לסמוך שיגיע לכל משחק (לא כמו שחקנים מסוימים למשל קיירי שלפעמים מגיע ולפעמים לא).

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 2:02:18

באיזשהו מקום אני מעדיף שקוואי יישאר עם טורונטו.
אם תגיע אליפות היא תהיה אחת שהם הרוויחו לא אחת שלא הפסידו..
ולדעתי יש מספיק כסף ל:
קאזינס
קווין קוק
דני גרין
רונדו
מגי
מוריס
קורבר

סתם אחד
סתם אחד
06/07/2019 2:12:11
Reply to  דקסטר

מספיק בהחלט.
לדעתי הלייקרס עשו טעות שהימרו עליו – הסיכון לא שווה את זה.
גם אם (וזה בהחלט אם) הם יצליחו להחתים את כל הרשימה שלך עדיין תהיה להם קבוצה שתלויה יותר מידי בלברון (שצריך מנוחה, אין מה לעשות הוא 35 עוד מעט).
היו צריכים ללכת על עומק מההתחלה לטעמי.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 2:24:01
Reply to  סתם אחד

גם אם רצו לא יכלו.
המשכורות שהתעופפו שם ממש לא התאימו למה שהלייקרס מחפשים.
הם צריכים להשלים 7-8 שחקנים וכל שחקן דרג ב' קיבל 20-25 מיליון. שחקן דרג ג' קיבל 10-15 מיליון.
אין חוזה שחשבתי שהיה טוב ללייקרס והם פספסו. סת' קארי היחידי שהוא גבולי.
הלייקרס צריכה להמר כמה שפחות ולתת לקבוצה לרוץ עם השחקנים שהיא תחתים ולא לפחד לשלם ליותר מעונה אחת.
יהיו קבוצות בטרייד דד ליין הבא שיירצו להיפטר משחקן טוב תמורת בניה מחדש ולשם הלייקרס יצטרכו לכוון מחדש.
אני לא חושב שהלייקרס יהיו חזקים בהרבה עם קוואי מאשר בלעדיו כיוון שהם יהיו ממש רזים בספסל. וזה אומר להביא 7 שחקנים על מינימום לשנה אחת בלי שום אפשרות לנסות לחבר אותם מבחינה אידיאולוגית אלא פשוט ה 7 שיסכימו לשחק על מינימום..

בני
בני
06/07/2019 3:01:19

יש למישהו סטרים למשחק של הלייקרס נגד הבולס?

בני
בני
06/07/2019 3:41:20

שאמס: Sources: Washington has traded Dwight Howard to Memphis.

איתן
איתן
06/07/2019 4:11:43
Reply to  בני

ממפיס שיחררו בנוסף את אברי בראדלי

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:26:53
Reply to  איתן

אייברי בראדלי לדעתי שחקן שיהיה לו הרבה ביקוש. השאלה כמה פער ציפיות יהיה אצלו בין מה שהוא מבקש למה שמוכנים לתת לו (כי הוא פצוע כרוני)

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
06/07/2019 5:52:46
Reply to  Smiley

למה שחררו אותו,יש לו ערך,לפחות בחירת דראפט סיבוב ראשון,
מוזר

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:31:03
Reply to  בני

דוויט הארווד צריך לחפש את עצמו בסין. זה נראה כאילו כבר אף אחד לא יתן לו דקות משחק ב-NBA

עידן
עידן
06/07/2019 5:01:53
Reply to  בני

וממפיס מעבירים את סי גיי מיילס לוושינגטון בטרייד

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:30:17

שידורי ליגת קיץ
http://www.worldcupfootball.me/nba

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:37:40

25 ה-FA שנותרו פנויים:
https://bleacherreport.com/articles/2844251-2019-nba-free-agency-big-board-top-25-players-still-available-entering-day-6#slide26
יהיו פה בהחלט כמה שיהמרו על עצמם לשנה כי לקבוצות לא נשאר כסף עבורם

Smiley
Smiley
06/07/2019 4:42:16
Smiley
Smiley
06/07/2019 4:49:03

מי בסוף הסוכן של זאיון?

Smiley
Smiley
06/07/2019 5:09:40

בינתיים קווין נוקס מראה למה הוא מסוגל

Smiley
Smiley
06/07/2019 5:14:26

זאיון נתן לקווין נוקס שיעור באגרסיביות

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 6:12:48
Reply to  Smiley

אכל אותו חחחחחח, זאיון מפלצת חבל שבקושי שיחק

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 6:57:59

ואולי זה חלק מההסכם ביניהם? אולי סגרו גם את הפינה הזו בנוגע לטיימינג? דבר מאוד בסיסי לעשות בכל חוזה, בטח ארוך טווח על מיליונים – לסגור אפשרות של דחיה במועדים. קיים בכל חוזה פשוט שעושה קבלן. מאמין שעורכי הדין של הקבוצות האלה לא נופלים ברמה.
חוץ מזה, בינתיים גריפין עשה עבודה מעולה בניו אורלינס, אתה לא חושב?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 7:01:31

איזה חלק, לפני שבועיים היה דיווח שלא היו מוכנים לדחות, פתאם מוכנים אני מוכן לשים הכל שלי שלברון התקשר ונתן לו בראש

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 7:05:21

נניח. אני מזמן הפסקתי להאמין כמו עיוור לכל הדיווחים שיוצאים משם – עיתונות הספורט האמריקאית היא פח זבל, אולי יותר גרוע מישראל (תראה את הפחדנית הזו רמונה שלבורן, מה שכתבתי מעל).
אבל נניח שזה ככה. לא ככה עושים עסקים בכל העולם? קשרים אישיים ומחשבה על העתיד, זה תמיד פקטור. אז מה – אתה רוצה להרוס את הקשרים עם הלייקרס, עם לברון, עם כל מיני שחקנים שיושפעו מזה שלא תדחה, עם כל הסוכנים שלהם ויש המון סוכנים – רק על פינאטס? על כלום, על דחיה טכנית במועדים, שלא קשורה לקבוצה שלך בעצם?? זה טיפשי. עבור מה – להגיד, "הרסתי ללייקרס"? אתה הורס גם את עצמך.

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 7:08:22

ואם אני לומד דבר אחד עד עכשיו מכל הקיץ והסאגה הארוכה הזו, זה שדיוויד גריפין נותן לכולם שיעור, מה זה להיות GM.
הוא מעולה. פשוט הגיע לקבוצה גמורה, עם AD שבורח בכל מקרה, חוזים גרועים, הניהול הכי גרוע בליגה – ותראה מה כבר עשה ממנה. חיים חדשים.

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 7:10:39

ובעוד מחשבה (תסלח לי, אבל ממילא אנשים בישראל לא ערים בשעה הזו) – אם הוא כזה חבר של לברון, אז אני לא מבין למה הוא לא הגיע ללייקרס. דמיין לעצמך איך הקבוצה היתה נראית עם גריפין עכשיו, ולא עם חדלי האישים שעושים שם קרקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2019 8:21:49
Reply to  עפיפון

לברון לא צריך אותו כמו שהוא לא צריך את ג’ונס בקבוצה שלו, הוא עשה עבודה מופלאה אבל אין לו שום סיבה לוותר על קוזמה או חדלות את הטרייד, נטו טובה ללברון.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 11:21:32
Reply to  עפיפון

למה? כי ג'ני חושבת מלמטה ולא מלמעלה

קרי קיטלס אנדרייטד
קרי קיטלס אנדרייטד
06/07/2019 8:18:49

היי מל,
מה קרה?
רק ההיסטוריה תקבע אם יש לקוואי מקום בנשימה אחת עם קובי או חס וחלילה אלוהים.
קוואי ענק נקודה. בלי קשר לממוצע נקודות כזה או אחר. הסדרה עם פילי הוא לקח לבד, ובגדול הגיע כשהיה צריך אותו.
גם ההתנהלות עכשיו היא לגיטימית לחלוטין, יש שחקנים נוספים שעדיין לא סגרו בשום קבוצה.
לך לא לקח זמן לקבל חלק מההחלטות שקיבלת בחייך? פשוט לא הייתה לך את התקשורת על הגב.
שחררו את הנער הזה, אם הוא לא היה כל כך טוב זה לא היה מזיז לאף אחד.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 11:19:54

עלק DEEP SOUL SEARCHING …
פשוט ניסו במשך כמה ימים לתפור את העסקה של ג'ורג'