מעקב שחקנים חופשיים: יום 5 – ג’וש ג’קסון בממפיס

הגריזליס קיבלו מפניקס את ג’וש ג’קסון, די’אנטוני מלטון ובחירות סיבוב שני ב-2020 ו-2021 תמורת קייל קורבר וג’אבון קרטר. המהלך יחסוך לפניקס כ-3.6 מיליון דולר.

ג’קסון, הבחירה הרביעית בדראפט 2017, קלע העונה 11.5 נקודות עם 4.4 ריבאונדים במשחק. מלטון פתח ב-31 משחקים עבור פניקס כרוקי וסיים עם 3.2 אסיסטים, 1.4 חטיפות, 2.7 ריבאונדים ו-5 נקודות בערב. קורבר קלע 8.6 נקודות למשחק ב-39.7% מהשלוש עבור הקאבס והג’אז וקרטר קלע 4.4 נקודות בערב.

הסאנס מתכננים לשחרר את קורבר והשחקן מועמד ללייקרס, לפילדלפיה ולמילווקי, אך לא יחתום באף אחת מהן עד שיצא מה-waivers, יומיים אחרי שחרורו מפניקס.

***

ג’ייק ליימן סיכם על חוזה של 11.5 מיליון דולר ל-3 שנים במינסוטה. הוא קלע העונה 7.6 נקודות לערב ופתח ב-33 משחקים עבור פורטלנד. הוולבס ישתמשו בחריגת הטרייד שהם יצרו בטרייד על דריו שאריץ’ בשביל להחתים את השחקן.

***

ראול נטו סיכם על חוזה מינימום בפילדלפיה. הוא שיחק ב-37 משחקים העונה עבור הג’אז וקלע 5.3 נקודות עם 2.5 אסיסטים במשחק.

***

מרקיף מוריס סיכם בדטרויט. הוא קלע העונה 9.6 נקודות עם 4.66 ריבאונדים במשחק עבור וושינגטון ואוקלהומה. הוא ירוויח כ-3.6 מיליון דולר לשנה כשדטרויט תנצל את הבי-אנואל אקספשן עבורו.

***

טי ג’יי מקונל סיכם באינדיאנה על חוזה של שבע מיליון דולר לשנתיים. הוא קלע העונה 6.4 נקודות עם 3.4 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים למשחק בפילדלפיה.

***

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

* רודני מקגרודר לקליפרס (ממיאמי), 15 מיליון ל-3 שנים.

* בובאן מריאנוביץ’ לדאלאס (מפילדלפיה), 7 מיליון לשנתיים.

* ווילי קאולי סטיין לגולדן סטייט (מסקרמנטו), 3 מיליון לשנה.

* נואה וולנה למינסוטה (מניו יורק), 2 מיליון לשנה.

* גלן רובינסון לגולדן סטייט (מדטרויט), מינימום לשנתיים.

* לוק קורנט לשיקגו (מניו יורק), מינימום לשנתיים.

* ג’ארד דאדלי ללייקרס (מברוקלין), מינימום לשנה.

* ווילסון צ’נדלר לברוקלין (מפילדלפיה), מינימום לשנה.

* עמנואל מודיאיי ליוטה (מניו יורק), מינימום לשנה.

* ג’ף גרין ליוטה (מוושינגטון), מינימום לשנה.

הארכות חוזה:

* דריוס מילר בניו אורלינס, 14 מיליון לשנתיים.

* ראיין ארצ’יקידונו בשיקגו, 9 מיליון ל-3 שנים.

* ג’יימס אניס בפילדלפיה, 4.1 מיליון לשנה.

טריידים:

צ’נדלר פרסונס באטלנטה, מיילס פלאמלי וסלומון היל בממפיס.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: ראז’ון רונדו, קווין קוק, טיוס ג’ונס.

גארדים: דני גרין, קנטביוס קלדוול-פופ, ג’סטין הולידיי.

סמול פורוורדים: קוואי לנארד, קלי אובורה, ג’בארי פארקר.

פאוור פורוורדים: מרקוס מוריס, קנת’ פאריד, ג’מייקל גרין.

סנטרים: דמרקוס קאזינס, ג’בל מגי, איביצה זובאץ.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
293 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2019 23:41:53

אוי הסאנס הסאנס , הם מחלקים לקבוצות אחרות מתנות בחינם לא זכור לי דבר כזה, לא אתפלא אם סארבר מקבל מתנות מתחת לשולחן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/07/2019 23:52:17

זה לא סרבר. הוא מולך שולל, כמו כל הנאיביים של הסאנס.

אור
אור
03/07/2019 23:44:24

עפ”י ג’יילן רוז, קוואי 99% בטורונטו לשנתיים

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2019 23:59:55
Reply to  אור

אף אחד לא יודע מה יקרה, אם זאת אני לא מוצא סיבה אחת שישאר בטורנטו ולכן מאמין שהלייקרס היא הבחירה
.
סגל- הסגל המסייע בטורנטו חלש משמעותית מזה של הלייקרס, נשאר לו בדיוק עוד שנה אחת לרוץ 3 מ5 השחקנים בחמישייה עברו את גיל 32, בלייקרס הוא יכול לבנות דייסטני, הקליפרס ישבו על השמרים ולא הביאו עוד כוכב לצידו. לברון מספר לו סיפורים כל היום על איך יחצבו את שמו של קוואי בהר ראשמור שזה תהיה הקבוצה שלו, שיהיה לו פסל ליד זה של שאקיל בסטייפלס, שכל ילד יצעק את שמו…
.
הכנסה –
.
מהמגרש- קוואי הוא אזר קליפורניה וארצות הברית הוא משלם טקס אדיר ברגע שהוא ממשיך בטורנטו, ההכנסה שלו רק מהחוזה בלייקרס ובקליפרס תגרום לו להרוויח 11.4 מליון יותר (ישאר לו חלק יותר גדול אחרי המיסים) אני לא מאמין שהתקשורת המפגרת הזאת לא ציינה פרט כזה קריטי.
.

מחוץ למגרש – בלייקרס/ בקליפרס השוק גדול משמעותי לברון יסדר לו חוזה נעליים שהוא רק יחלום עליו, יביא לו תמלוגים מספייס ג’אם יפרסם את המותג של קוואי עד שיתקע לאנשים בגרון מי שחושב שאנתוני דיוויס קיבל ״ במקרה״להיות על העתיפה של NBA2K טועה בענק המלכה מושכת בחוטים.(קוואי שנה שעברה קיבל הצעה מעליבה לשחקן במעמדו מאיר ג’ורדן רק 5.7 מליון דולר לבן סימונס חוזה נעליים גבוה יותר), מדובר על הרבה מאוד כסף שחתימה עם התאגיד תסדר לו.
.
איכות חיים- הקור של טורנטו לעומת החום והחופים של סאן דייגו (אולי העיר הטובה מכולם לצעיר מליונר לגור בה, המשפחה של אישתו שם ייתרון אדיר לקליפורניה.
.
כל הסיבות האלה מובילים אותי לכך שיחתום בלייקרס, השמועות הם לא יותר מרק שמועות הצוות של קוואי שומר על דממת אלחוט זה פשוט הגיוני שיעזוב את טורנטו.

אהרון שדה..
אהרון שדה..
04/07/2019 0:27:37

ואני חלוק עלייך
1. סגל טורונטו עם סיקאם שחקן המשני הבולט צעיר מאד היתר ברי תחלופה ויש להם כח לעוד שנה לפחות .

2.הכנסה לא יודע מה שאני יודע שיש לו מספיק לו לניניו ולנכדיו ולניניו ככה שזה לא שיקול עיקרי .ואני משוכנע שגם בקנדה יש כלכלה שיודעת לתגמל .

3.מחוץ למגרש נדמה לי שקוואי יודע להסתדר בעצמו בלי מתווכים ובלי שותפים .

4. איכות חיים תלוי איזה אופי של אדם אתה וזה מה שאנו לא יודעים לגמרי על קוואי.
אני אוסיף כמה דברים
יש כנראה 3 מועמדות שהגיעו לקו הגמר 2 קבוצות ל.א וטורנטו
ולכן .
א. אם הוא רוצה את השוק של ל.א ואת ההכנסה והשמש הוא יכול גם בקליפרס.

ב. אם הוא רוצה גדולה הוא לא צריך את לברון ודיוויס לידו ( כשם שלא היו לו כאלו בס.א למעט שלישייה וותיקה מעבר לשיאה ובטח שלא בטורנטו ).
יתרה מכך יש 2 אסכולות של גדולה
1. אסקולת הנרטיב החדש שגורסת שלקחת אליפות בכמה שיותר קבוצות עושה אותך לגדול מכולם גם אם נגרוס שקוואי חושב כן הרי שהוא הולך להיות המשני של לברון שלא ייתן לו אם וי פי גמר וקוואי יודע זאת .

2. אסקולת הנאמנות שאומרת ששחקן צריך להיות נאמן למועדון לכאורה קוואי לא שם בגלל מקרה ס.א אבל. אני לא בטוח שהוא באמת לא שם ונאמנות לטורנטו יכולה לשנות את הסריאטיפ כלפיו והוא כנראה בחור רגיש גם אם מופנם.

3. מצד שני אני מקבל שיכול להיות שהוא יודע דברים שאנו לא יודעים מבחינה בריאותית ומגבלות משחקים ורוצה חלוקה בנטל .

4. דבר מעניין נוסף זה הניסיון להבין למה הוא לא פרסם ההחלטה אז אולי זו באמת פגישת נימוסין עם טורונטו ואולי הוא פשוט מתלבט .
לי נראה שהוא אכן מתלבט .

בשורה התחתונה.
אם מעניין אותו האתגר המקצועי נטו אך גם נאמנות וסיכויי הצלחה גבוהים הוא צריך להישאר ( קחו בחשבון שהמזרח נחלש).

אם מעניינים אותו החיים הטובים אך בכל זאת הוא מחפש גדולה מקצועית וקבוצה שלו זו קליפרס שתפורה למידותיו.

רק אם הוא רוצה חיים טובים אבל גם קלים ופחות מאתגרים רק אז הלייקרס הקבוצה בשבילו .

אראל
אראל
03/07/2019 23:51:32

אתה יכול בבקשה להסביר את האינטרס של הסאנס? מי זה גיבון קרטר?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:00:29

היה להם מקום לריקי רוביו לא היה צריך פיות שכר בשבילו

אראל
אראל
04/07/2019 0:04:35

לא ברור לי עדיין. הם בעצם נתנו את ג’וש ג’קסון חינם בשביל להחתים את רוביו??? בעצם פיניקס כאילו עשו טרייד של רוביו תמורת ג’קסון+מלטון ו-2 בחירות סיבוב שני. תכלס, גם בטרייד כזה הייתי אומר שיוטה שיחקו אותה…

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:08:23
Reply to  אראל

רוצים לשחרר ללברון את קורבר, נתנו את ג’קסון מתנה בדיוק כמו שנתנו את טי גי וורן , מישהו צריך להתערב ולקחת את הקבוצה מסארבר, זה בדיחה

רותם אלרן
Editor
03/07/2019 23:44:31

טרייד מעניין לשתי הקבוצות, ממפיס קיבלה שני שחקנים הגנתיים מצוינים, ופיניקס קיבלה קלעי שלשות טוב בשוטינג גארד (כבר הרבה זמן שלא היה להם כזה:)) לרכז טוב

עידן
עידן
03/07/2019 23:56:30

פיניקס תחתוך את קורבר.הם עשו את המהלך הזה כדי שיהיה להם לשלם לקלי אוברה שהוא שחקן חופשי מוגבל

עידן
עידן
03/07/2019 23:57:43
Reply to  עידן

במקום אחר באמת כתוב ריקי רוביו כפי שרועי אומר

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:52:15

חורבר זה גופה בלי דופק והוא לא ישחק שם יחתך מהר ויגיע במינימום ללברון לחמם ספסל ולהביא מגבת

רז
רז
03/07/2019 23:47:35

וואו פיניקס זה באמת בדיחה עצובה

אבשה
אבשה
03/07/2019 23:48:34

מישהו מוכן להסביר באמת מה האינטרס של הסאנס ,גוש גקסון שחקן שעוד יכול להפןך למשהו והם לא מקבלים כלום (אוהד מיואש )

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:51:11
Reply to  אבשה

הדבר היחיד שגוש גקסון יכול להפוך אליו זה מבאנגיסט לנרקומן מלא. הוא לא המלעח עם בוקר ואייטון אתה חושב שהוא יצליח עם מוראנט וjjj שהם יותר צעירים ועדיין יקבלו לפניו?? התקרה שלו זה טייריק אוונס בשנים שאחרי עונת הרוקי בסקרמנטו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/07/2019 23:52:55

וואו..
ג’יימס ג’ונס מוכר את הסאנס בריש גלי בשביל הזונה מאוהיו וכל הכבשים של הקבוצה עוצמים עיניים.
לא פלא שהיא נראית ככה.

Shadow
Shadow
04/07/2019 2:33:48

ועוד מנתחים את הטרייד כאילו יש בו הגיון אובייקטיבי

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:49:23
Reply to  Shadow

😂😂😂😂

אור
אור
03/07/2019 23:54:11

איך בכלל קבוצה כזאת חלשה ומלאת חוזי רוקי מגיעה למצב ששולחים את ג’קסון ומילטון כדי לפנות מקום תחת התקרה??

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
03/07/2019 23:54:54

מחכה לתגובה\קללות\מריטת שערות של גיא הרשע\עידו,
איפה ימי השפיות ,של הקבוצה מהמדבר

קוזמה
קוזמה
03/07/2019 23:56:27

אור, אפשר מקור לזה שקוואי חותם בטורונטו?

אראל
אראל
03/07/2019 23:58:51
Reply to  קוזמה
אור
אור
04/07/2019 0:01:42
Reply to  קוזמה

זה לא אומר שהוא חותם, בשלב הזה לא הייתי מאמין כבר לאף אחד עד להכרזה רשמית
.
https://twitter.com/GetUpESPN/status/1146519168080121857

אראל
אראל
04/07/2019 0:07:23
Reply to  אור

ברור, רק הנחתי שלזה התכוונת בתגובה למעלה. אגב, ג’יילן רוז כבר מזמן איש מדיה 100% שמנפיץ שטויות ודואג להזכיר מיליון פעם רק כשפוגע

שחר אלוני
שחר אלוני
04/07/2019 0:04:00
Reply to  קוזמה

זו אמונה של ג’יילן רוז, שחקן עבר בטורונטו
אף אחד לא יודע מה קורה אבל כנראה שזה יהיה תוך כ 24 שעות

קוזמה
קוזמה
03/07/2019 23:57:22

אני מקווה שגם איגואדלה וגם קורבר יחתמו בלייקרס, אחרי שיקבלו בייאאוט.
יכולים לשחק 10 דקות למשחק ובפליאוף לקבל יותר דקות…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/07/2019 23:57:50

אנשים פה באמת לא מסוגלים לעשות 1 + 1 פשוט… LOL… בחייייייים אל תקראו לי “עכבר NBA”. פאדיחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:06:35

לברון מחזיק בקקרילשל חצי מהנהלות שפוגעות בקבוצות שלהם בכוונה כדי לחזק אותו, הסאנס עושים את זה בכוונה כבר שנתיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:07:17

ברור מה אתה חושב שלברון לא מושך בחוטים שם, שנה שעברה סתם שחררו לו את פארסונס כמחווה טובה? ברור שיש לו שותפות עם סארבר מתחת לשטיח/

.
.
04/07/2019 0:13:06

די! שבעים אחוז מכל התגובות כאן הם קונספירציות הזויות על לברון! בהתחלה זה עוד היה סבבה ומצחיק, אפילו עם הללל, אבל עכשיו זה באמת בלתי נסבל. חבל ממש, כי במקום לכתוב תגובות שמוסיפות, אתם חוזרים על אותן שטויות ומקצינים אותן. שלא תבינו אותי לא נכון, זה מצחיק, נחמד, ויש בזה גם קצת אמת. אבל בחייאת דינאק, כל התגובות שלכם על הנושא הזה. באמת נמאס.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:27:02
Reply to  .

זה ממש לא קונספירציה משחררים לליקרס שחקנים בחינם כמחווה טובה, זה באמת הזייה.
.
הבעיה לה שחושבים שהכל בליגה ישר אין קשרים מתחת לשולחן קיירי ודוראנט לא סיכמו לפני חודשים איפה ישחקו, שחקנים לא מדברים עם קבוצות, הרופאים דואגים תמיד לשחקנים הרי הם נשבעו בשבועת היפקרוטס ולא לטובת הקבוצה בגלל זה העלו את איגודלה עם שבר וגמרו לדוראנט על האכילס , שלברון לא מעורב בקלאץ ושולט בחצי מהGM בליגה והוא הביא לחברו סתם במתנה עסק שמגלגל מיליוני דולרים.

אור
אור
04/07/2019 0:29:50

ההזייה היא איך אתה מצליח להתעלות על עצמך כל פעם מחדש עם שטות יותר מקושקשת
הכל מכור ומסריח אז בשביל מה אתה בכלל עוקב?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:47:56

אור למה אנשים צופים בWWF למרות שזה שואו והכל מכור?
.
למה הליגה לא עושה בדיקות סמים, קובי היה סתם נוסע ״ לטיפולים מיוחדים בגרמניה״, אני ממש לא אומר שהכל מכור אלא שלברון יש קשרים חזקים בהנהלות הליגה, ובטח עם השחקנים הוא שולט ביד רמה בכל מה שקורה בליגה.
.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:51:51

למה אנשים צופים בליגה האלופות והספרדית למרות שיודעים שריאל קונה שופטים?

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:48:07

אנשים פה ככ נאיבים….
העולם הוגן ושיוויוני כמו הnba 😂😂😂

קוזמה
קוזמה
03/07/2019 23:59:18

מאכזב שקוואי בחר בסוף בטורונטו
אבל אני חושב שעדיין הלייקרס יכולים להגיע רחוק מאוד
מקווה שמרכוס מוריס, איגאדולה, קורבר יחתמו בלייקרס

אור
אור
04/07/2019 0:03:06
Reply to  קוזמה

למען הסר ספק, קוואי עוד לא חתם בשום מקום

Lavar
Lavar
04/07/2019 0:31:48
Reply to  קוזמה

גם אם כל אלו חותמים, הלייקרס לא משיגים ביתיות. נס(בשבילם, אני אישית מאחל להם רק רוע) אם יעברו סיבוב ראשון, על גמר מערב בכלל אין מה לדבר.

עידן
עידן
04/07/2019 0:01:01

הנה הקטע עם גיילן.עד היום הוא תמיד היה אמין וגם מבחינתי אחד משחקני העבר עם ההבנה הגדולה ביותר
כשהימר שדנבר תהיה בטופ של המערב בקיץ שעבר אחרי שלא נכנסו לפלייאוף ויסיימו לפני הלייקרס עם לברון צחקו עליו

https://twitter.com/getupespn/status/1146519168080121857?s=21

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2019 0:01:03

רק עכשיו ראיתי שבובאן בדאלאס, כעת יש שם את טריו הסופרסטארים של אירופה. בשבילי זה כמו לגלות שלקראש החדשה שלך (לוקה) יש את אותה סטייה קטנה כמוך (בובאן)

משיח
משיח
05/07/2019 0:23:19

LOL
ממש קטנטנה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:09:16

אף אחד לא יודע מה יקרה, אם זאת אני לא מוצא סיבה אחת שישאר בטורנטו ולכן מאמין שהלייקרס היא הבחירה
.
סגל- הסגל המסייע בטורנטו חלש משמעותית מזה של הלייקרס, נשאר לו בדיוק עוד שנה אחת לרוץ 3 מ5 השחקנים בחמישייה עברו את גיל 32, בלייקרס הוא יכול לבנות דייסטני, הקליפרס ישבו על השמרים ולא הביאו עוד כוכב לצידו. לברון מספר לו סיפורים כל היום על איך יחצבו את שמו של קוואי בהר ראשמור שזה תהיה הקבוצה שלו, שיהיה לו פסל ליד זה של שאקיל בסטייפלס, שכל ילד יצעק את שמו…
.
הכנסה –
.
מהמגרש- קוואי הוא אזר קליפורניה וארצות הברית הוא משלם טקס אדיר ברגע שהוא ממשיך בטורנטו, ההכנסה שלו רק מהחוזה בלייקרס ובקליפרס תגרום לו להרוויח 11.4 מליון יותר (ישאר לו חלק יותר גדול אחרי המיסים) אני לא מאמין שהתקשורת המפגרת הזאת לא ציינה פרט כזה קריטי.
.
מחוץ למגרש – בלייקרס/ בקליפרס השוק גדול משמעותי לברון יסדר לו חוזה נעליים שהוא רק יחלום עליו, יביא לו תמלוגים מספייס ג’אם יפרסם את המותג של קוואי עד שיתקע לאנשים בגרון מי שחושב שאנתוני דיוויס קיבל ״ במקרה״להיות על העתיפה של NBA2K טועה בענק המלכה מושכת בחוטים.(קוואי שנה שעברה קיבל הצעה מעליבה לשחקן במעמדו מאיר ג’ורדן רק 5.7 מליון דולר לבן סימונס חוזה נעליים גבוה יותר), מדובר על הרבה מאוד כסף שחתימה עם התאגיד תסדר לו.
.
איכות חיים- הקור של טורנטו לעומת החום והחופים של סאן דייגו (אולי העיר הטובה מכולם לצעיר מליונר לגור בה, המשפחה של אישתו שם ייתרון אדיר לקליפורניה.
.
כל הסיבות האלה מובילים אותי לכך שיחתום בלייקרס, השמועות הם לא יותר מרק שמועות הצוות של קוואי שומר על דממת אלחוט זה פשוט הגיוני שיעזוב את טורנטו.

Lavar
Lavar
04/07/2019 0:27:17

להיפך! ההיגיון אומר שהוא חייב להישאר בטורונטו! מבחינת הכסף עדיף לו להישאר.

מבחינת האהדה(הוא אמר שפחות חשוב לו ובכל זאת) – קל טורונטו.כרגע בטורונטו הוא מלך. מלך. הוא יכול ללכת בערך לאן שבא לו בחינם. ראש העיר אמר שהוא היה נותן את המשרה שלו לקוואי, אם הוא היה רוצה. אנשים מעריצים אותו כמו שלא היה אף פעם בטורונטו
, הוא גיבור העיר, פשוטו כמשמעו. בלייקרס לעומת זאת? הוא יהיה כלום. כינור שני, אולי שלישי ללברון. אף אחד לא ידבר עליו. כל הקרדיט – לברון.

גם מבחינת קבוצה עדיף קנדה. הלייקרס תהיה מורכבת מכוכב, עוד כוכב מעבר לשיא, וממלאי חורים, כאלו שיפסידו משחק להפועל תל אביב. בטורונטו לעומת זאת, הוא ישחק עם עוד חמישה שחקנים ברמה גבוהה, ספסל, אשכרה קבוצה, ואחת כזאת שהוא משחק איתה כבר שנה.

עם תעזוב את כל הספקולציות ותצא מהמחשבה על זה שלברון שולט בליגה, תבין ששחקן במצב שלו, בטח אחרי שלקח fmvp, הגיוני שיישאר, וגם כנראה יעשה את זה

AI3
AI3
04/07/2019 1:07:02
Reply to  Lavar

אם הוא חותם בלייקרס תהיה לו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שיהיה לן בטורונטו.

Lavar
Lavar
04/07/2019 1:28:06
Reply to  AI3

לברון בצניחה חדה, יש את דיוויס, שהוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה, ואת קוזמה, שיש לו את זה בהתקפה, אבל פחות בהגנה. מצד שני יש לך את לאורי(מרוב שכולם אומרים שהוא אוברייטד, הוא אנדרייטד), דני גרין, סיאקם וגאסול רק החמישיה. נכון שחלקם כבר מעבר לשיא, אבל הם נותנים את הכל, גם בהגנה. עם fvv, פאוול וog, אין אפילו מה להשוות. טורונטו הרבה יותר טובה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 1:57:48
Reply to  Lavar

איזה צניחה חדה בדיוק ללברון יש?

hotspur
hotspur
04/07/2019 22:06:26
Reply to  Lavar

ועדיין בטורונטו הוא תמיד יהיה שני לכל שחקן הוקי בערך.

טורונטו זאת עיר של הוקי, כדורסל זה ספורט משני שם. אולי אפילו אחרי פוטבול קנדי בפופולריות שלו.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
04/07/2019 0:31:01

ברוך, גרהאם גרין כתב פעם ספר על בחירה לא רציונאלית של אדם. הוא קרא לזה the human factor. יכול להיות שקוואי פשוט אוהב את המועדון והעיר.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:34:08

הוא אמר שהוא אוהב יותר את קליפורניה ששם הוא גדל, סן דייגו הרבה יותר טובה למחייה מאשר טורנטו (ויש קשר עצום למזג האוויר הבלתי נסבל בטורנטו בטח מאוקטובר עד אפריל), בחירה לא רציונלית מדובר על אדם מהמר או מכור, שיודע שזה לא טוב לו ועדיין מהמר. לא במקרה של קוואי

Frank g
Frank g
04/07/2019 0:32:26

לא רואה שום סיטואציה שלברון לא בלייקרס ,לגיילן רוז אין מקורות יותר טובים משאמניה או ווז ואם היה מה לדווח הם היו עודים את זה. לדעתי הוא סתם מנתח סיטואציה על פי עצמו, לא אומר כלום

Lavar
Lavar
04/07/2019 0:35:34
Reply to  Frank g

מניח שהתכוונתי לקוואי. בכל זאת, הייתי מעריך דעה של מישהו מבפנים, בטח יותר מהדעה שלך. ווג ושאמס מדווחים אם קרה משהו, ולא את הדעה שלהם. יכול גם להיות שרוז יודע משהו שהם לא

AI3
AI3
04/07/2019 1:10:16
Reply to  Lavar

כאילו שג’יילן רוז יודע משהו, כריס ברוסארד וגם סטיבן איי ואפילו ווג’ אמרו שהם מעריכים שקוואי יבחר בלייקרס, אבל ג’יילן רוז אמר אז הוא יודע, ואני לא אומר שהשאר יודעים, אבל גם ג’יילן רוז לא יודע, כולם משערים, בטח כשמדובר בכספת כמו קוואי.

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 1:22:24
Reply to  AI3

כריס וסטיבן זה 2 קשקשנים ליצנים
כריס כבר מיום שני הוא מספר שקוואי חותם בערב (יום שני) בשעה 6 בערב ולמחרת שוב פעם (בשעה 6 של יום שלישי) וכך הלאה …

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:45:40
Reply to  Adisu33

חחחח

Lavar
Lavar
04/07/2019 1:30:20
Reply to  AI3

חחח אל תגיד שאתה באמת מאמין למילה שיוצרת לסטיבן א מהפה

AI3
AI3
04/07/2019 7:48:26
Reply to  Lavar

כמו שכבר ציינתי, אף אחד מהם לא יודע כלום, חודשים הם אמרו קוואי מאה אחוז בקליפרס, אח”כ קוואי 99% בלייקרס, עכשיו ג’יילן רוז אומר “אני מאמין שקוואי ישאר בטורונטו” אף אחד מהם לא יודע כלום, הם רק משערים, בטח כשמדובר בכספת כמו קוואי.

עידן
עידן
04/07/2019 1:34:39
Reply to  AI3

גיילן רוז הוא אחד האנשים האמינים שם.גם שאמר שדוראנט יהיה בניקס הוא אמר שהוא מנחש לא שיש לו מקורות(דוראנט היה חותם בניקס אלמלא הפציעה.הניקס ויתרו עליו)
פה גיילן אומר שיש לו מקורות והוא בטוח ב 99 אחוז שזה כבר משהו אחר.אם קוואי ילך ללייקרס אז גיילן הופך ללא אמין אבל עד עכשיו הוא תמיד היה אמין גם בנושא קוואי וסן אנטוניו הרבה לפני שקוואי ביקש טרייד הוא אמר שקוואי לא ידרוך שם יותר

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:44:53
Reply to  עידן

חחח די עם החותם בניקס הוא לא היה מגיע לשם בחיים. הניקס לא ויתרו עליו דולן היה יורד לו אם צריך. הוא העיף אותם לכל הרוחות ואז דולן יעני לא רצה אותו

עידן
עידן
04/07/2019 0:39:43
Reply to  Frank g

אחד מהמקורות של גיילן אני מניח שזה רוב פלינקה חברו מהקולג ממישיגן שגיילן כל הזמן מגן עליו

AI3
AI3
04/07/2019 7:54:43
Reply to  עידן

אם אתה טוען שהמקור שלו זה רוב פלינקה, אז הלייקרס כבר אמורים לדעת שקוואי בטורונטו, אם זה ככה למה הם מחכים, הם היו אמורים כבר להחתים שחקנים, בגלל קשה לי להאמין שזה נכון.

עידן
עידן
04/07/2019 0:33:53

לפחות אפשר להסכים שהקליפרס ירדו מהפרק
הייתי בטוח לייקרס עד לפני חצי שעה אבל אחרי הקטע עם גיילן רוז פתאום זה נראה לי פיפטי פיפטי כי גיילן הוא לא מהמקשקשים בדרך כלל

יבגני
יבגני
04/07/2019 0:43:56

לא הייתי סומך על שחקן שחטף 81 נקודות על הראש מקובי ברייאנט
לפי מה שקראתי הוא גם אמר שקווין דוראנט יגיע לניו יורק….וכולנו יודעים איפה חתם בסוף…..

עידן
עידן
04/07/2019 1:14:59
Reply to  יבגני

דוראנט היה מגיע לניקס אלמלא הפציעה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/07/2019 0:47:01

שוב פעם ג’יימס ג’ונס עוזר ללברון,מה הקטע הזה הוא שתול בפיניקס ואשכרה עוזר ללייקרס.

מה לעזאזל יצא לפיניקס מהטרייד הזה?? הם עושים טרייד גרוע של שחקנים ועוד הם מוסיפים בחירות דראפט.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 0:55:15

גיימס ג’ונס AKA המטומטם הבוחש,אבל מה אני יודע ההנהלות בNBA מבינות יותר מאוהד הפשוט,

עידן
עידן
04/07/2019 1:15:23

מארק סטיין:
If the Raptors pull this off … it would surely feel like winning a second championship in three weeks

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 1:21:46
Reply to  עידן

זיקוקים מעל הג’ראסיק פארק ALL OVER AGAIN

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 1:16:31

אני באמת לא מבין את החברים שכותבים “קוואי רוצה קל”ב” כאילו אנשים חיים בתקופת האבן ללא שום תקשורת.
עסקים היום עושים דרך המחשב
משפחה זה כמה שעות טיסה
הוא בחור גדול ולא ילד בפינמייה שמתגעגע להורים.
הכסף שיעשה בטורונטו לא פחות ממה שיעשה בקרקס של הוליווד .
קוואי זה אדם שונה ביותר בנוף הסלב של הדור הזה
קוואי אוהב פרטיות ובטורונטו זה מתאים יותר מבקרקס של אל איי.
קוואי הוא לא איזה כוכב מתחיל שצריך את ההדרכה של לברון במסע הזה של עולם העסקים.
קוואי הוא מייצג ניו בלנס ולכן יהיה ניגוד אינטרסים כשכותבים שלברון “יעזור” לו בפרסום (שזה לבד מעלה גיחוך).

למה קוואי ילך לקרקס להיות הגלגל השני או השלישי כאשר הוא הוביל קבוצה לבדו לאליפות?
.
קיצר מקווה שג’יילן רוז צודק וקוואי ישאר בטורונטו ,כי במעבר שלו לליקרס יהיה לו יותר מה להפסיד מאשר להרוויח,במיוחד ללגאסי שלו.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 5:03:32
Reply to  Adisu33

קאווי בדיוק כמו לברון. אל תשלה את עצמך

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 6:27:11

ההבדל בניהם זה כמו שמן ומים

עידן
עידן
04/07/2019 1:17:44

קנדריק פרקינס:
Damn Kawhi J took a 6 hour flight to Toronto for a meeting! Oh shit! I know he didn’t take a 6 hour flight to tell them he’s not coming back! Oh Canada wants the smoke!!! If I were Masai Ujiri I would take Kawhi and his people passports!!!

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 1:23:53
Reply to  עידן

חחחחחחחחחחח
הוא יודע משהו המנייק,יש לו קרבה אליו

עידן
עידן
04/07/2019 1:36:15
Reply to  Adisu33

קנדריק מקורב לכולם הוא יודע המון.
לאחרונה התחיל לפרשן בתוכניות האהובות עליי ועלייך והתגלה כפרשן מצויין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 1:38:11
Reply to  עידן

קנדריק זה עוד שתול

עידן
עידן
04/07/2019 1:39:28

נכון שהוא מקורב ללברון אבל הוא גם מקורב לדוראנט ולעוד הרבה שחקנים בליגה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 1:46:32

הוא טראש כמו כל האקסיות
(ריצ’רד ג’פרסון,דאנטה ג’ונס, העוזר מאמן ש JR השליך עליו קערת סופ-NAZZI, וכ”ו)
שמוצאות עצמן ב Lespn

עידן
עידן
04/07/2019 1:53:26

את העוזר מאמן אני לא מסוגל לסבול.כזה חרטטן ובלתי נסבל.ממש קשה לי איתו.
ג’פרסון סבבה ודאני ג’ונס לא מריח ולא מסריח

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 1:38:59
Reply to  עידן

מעניין מאוד

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/07/2019 1:22:25

אם קוואי לא חותם בלייקרס הם יצטרכו להרכיב קבוצה מרונדו,קדוואל פופ,ג’אבל מגיי,איגודלה,קורבר,ופאצ’וליה.

גם עם דיוויס בקבוצה,לברון לא יוכל לקחת הרבה ימי מנוחה במיוחד שהוא משחק עכשיו במערב.

עידן
עידן
04/07/2019 1:26:01

יהיה להם 32 מיליון לבזבז
אני בהחלט רואה אותם הולכים על מרכוס מוריס מקלאץ ספורט ודני גרין.
רונדו איגי אחרי הבייאוט קולדוול פופ אחרי ששילמו לו עשרות מיליונים בשנתיים האחרונות מקגי וכל השאר יוחתמו על מינימום

Smiley
Smiley
04/07/2019 1:26:38

למה? נשאר להם 30 מיליון שהם יכולים לחלק על 3-4 שחקנים סבירים.
דני גרין, מרכוס מוריס, קאזינס זול מאוד במצבו

עידן
עידן
04/07/2019 1:29:48
Reply to  Smiley

נכון

Smiley
Smiley
04/07/2019 1:49:42
Reply to  Smiley

אוברה נראה לי יהיה יקר מדי (והסאנס ישוו הצעה עליו לדעתי), אבל גם ג’מייקל גרין, פאריד, זובאץ’ וגם ג’בארי פרקר.
טיוס ג’ונס יכול להיות שם מאוד מעניין, אבל הצעה נמוכה והטימברוולבס מחזירים אותו (אם אני זוכר עדיין חופשי-מוגבל)

Smiley
Smiley
04/07/2019 1:23:56

אם קוואי בוחר בראפטורס הוא יתן שם חוזה של 1+1. זה הכי הגיוני מבחינתו.
מבחינת כל הקבוצות, הסגל של הראפטורס הכי מאוזן, לפחות לעוד שנה אחת של ריצה לשמור על האליפות. יש שם כימיה עם השחקנים והמערכת. ניהול עומסים שעזר מאוד לקוואי (וצוות רפואי שכבר טיפל בו ומכיר אותו).
להבדיל אם יחליט לעבור, זה גם מתקבל מאוד על הדעת שיחליט לתת עוד ריצה אחת עם הקבוצה שאיתה לקח אליפות (ואין סיבה שלא יצליחו לשמור על האליפות הזו).

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 1:25:41
Reply to  Smiley

הוא יחתום לשנתיים בשביל להשלים 10 עונות ואז לקבל את החוזה הגדול

Smiley
Smiley
04/07/2019 1:45:41
Reply to  Adisu33

אם ככה, הוא יעשה 1+1 כדי לתת שנה לראפטורס (אם התלבטות בעוד שנה) ואז 1+1 לקבוצה הבאה ואז חוזה מקס לותק של 10 שנים

דקסטר
דקסטר
04/07/2019 1:33:44

מעולם לא היה דבר שאפילו קרוב למה שאנחנו רואים עם קוואי.. שם את ההחלטה של לברון בכיס הקטן. הלייקרס יהיו במצב לא פשוט אם קוואי לא בוחר בהם. הם פספסו את כל החוזים הטובים של 4-6 מיליון שיכלו לשים אותם כפייבוריטים ברורים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 5:02:06
Reply to  דקסטר

לגמרי שם את ההחלטה של לברון בכיס הקטן. הבןמאדם חולה צומי

עידן
עידן
04/07/2019 1:40:45

אני צריך לקום ב 5 בבוקר וכל העניין של קוואי הכניס בי אנדרנלין ואני לא עייף.אני כל כך הולך לסבול מחר

בני
בני
04/07/2019 1:47:37
Reply to  עידן

אני סובל כבר מעל ל 72 שעות אחי (..and counting)

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 1:41:44

מחר ההחלטה הולכת לקרות ה4 ביולי

עידן
עידן
04/07/2019 1:45:57

כריס קרטר השחקן פוטבול מה תוכנית בפוקס שמקורב למשפחה של קוואי:
A LOT of premature reports out there. Kawhi has NOT made his decision yet & all 3 teams are still in it. Yes, Lakers and Clippers are still in play and I’m 💯 certain of this.
I wouldn’t hold my breath on getting an answer any time soon. Kawhi still undecided. #Kawhiwatch

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 1:51:22
Reply to  עידן

עוד זיין מוח

עידן
עידן
04/07/2019 2:03:42

חחח

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 2:23:32
Reply to  עידן

הכריס הזה הכי מזויף שיש.
הוא מת שקוואי יגיע ללייקרס ,הוא מושפע יותר מידי מחברו לפאנל , הגרופי הגדול ביותר של לברון.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2019 5:32:02
Reply to  Adisu33

כריס קרטר לא מקורב למשפחה , הסוכן שלו הוא אותו סוכן של קוואי אז הוא משחק אותה שהוא יודע משהו.

עידן
עידן
04/07/2019 2:05:51

ממזר זה האיש שמוביל את להקת המעודדות של ההיא מאוהיו

https://twitter.com/mikemoney226/status/1146537100407431173?s=21

בני
בני
04/07/2019 2:07:01

נראה לי אם קוואי חותם בראפטורס מנחם מוריד כאן את אחד הפוסטים הטובים אי פעם

קליי
קליי
04/07/2019 2:23:36

ביום העצמאות הקנדי קוואי יחתום בקנדה? לא נראה לי.
זאת תהיה הלייקרס

קליי
קליי
04/07/2019 2:23:53
Reply to  קליי

התכוונתי האמריקאי

Adisu33
Adisu33
04/07/2019 2:26:09

מה שכן,קוואי עושה מעשה בלתי אפשרי בדור הזה.
איש לו מדליף,איש לא מספר,איש לא יודע כלום ושום דבר.
זה משגע את האמריקאים ,הם לא יודעים איך לאכול את החרא הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 2:39:24
Reply to  Adisu33

גם אצל דוראנט זה היה כך, קוואי רוצה שכל תשומת הלב תהיה אליו בדומה ללברון ודוראנט בשנים קודמות, ההכרזה תהיה ב4 ביולי מחר.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 5:00:54

בדיוק. קאווי זה לברון אוהב את הצומי לגמרי סתם עם תדמית של ילד שקט וטוב.

Rocky1
Rocky1
04/07/2019 2:41:26

קאווי הולך להודיע לייקרס ב4/7. כל הנסיעה לטורונטו זה בלוף כדי להגן יל המורשת שלו, להראות שאכפת לו מהאוהדים והוא כאילו מתלבט.

הבחור רוצה לשחק 66 משחקים בשנה. קליפרס ירדה מהפרק. בקנדה משלמים יותר מס (11.4 מיליון יותר מס בשביל החוזה שלו ליצר דיוק), וקוואי גדל בקליפורניה כאוהד לייקרס.

אין סרט שבו קוואי לא חותם בלייקרס.

בני
בני
04/07/2019 2:55:03
Reply to  Rocky1

שיכנעת אותי (לול)

Rocky1
Rocky1
04/07/2019 2:43:22

וגם זאת תהיה השפלה אמריקאית אם ביום העצמאות האמריקאי קנדה ניצחה אותם במשהו. קוואי יודע שלא ישכחו לו את זה, וגם הוא בסוף רוצה למכור נעליים.

עידן
עידן
04/07/2019 3:33:00

Portland restricted free agent F Jake Layman is signing a three-year, $11.5M deal with Minnesota, agent Mark Bartelstein of @PrioritySports tells ESPN. Minnesota is acquiring Layman in a sign-and-trade agreement with the Blazers.

עידן
עידן
04/07/2019 3:33:20

Free agent guard Raul Neto is signing a one-year, guaranteed veteran’s minimum deal with the Philadelphia 76ers, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 3:37:21

ממזר וברוך,
כל כך הרבה שטויות שאתם כותבים. תהיו לי בריאים.
.
לא ידעתי תמורת מי ג’קסון מגיע,
אבל היה ברור במיליון אחוז שהוא בחוץ.
קודם כל, היה צריך את המקום מתחת לתקרת השכר בשביל ההחתמה של רוביו.
חשוב יותר –
הסאנס החליטו שהם נפטרים מכל “הבעייתיים” (חיפוש לא מסובך בגוגל ילמד על עלילותיו של ג’קסון).
.
כל מי שבאמת מאמין שבנקודת הזמן הנוכחית היה לג’קסון ערך כלשהו בשוק הטריידם פשוט לא עוקב אחרי מה שמתרחש ב-NBA.
.
למען הסר ספק –
כן, אפשר היה כבר בשנה שעברה לעשות עליו ועל TJ וורן טריידים רווחים יותר.
כן, סרבר אחד מבעלי הקבוצות הגרועים בליגה (בשנה שעברה כל ההחלטות ללא יוצא מן הכלל עברו דרך המשרד שלו).
.
כל הקונספירציות?
מעניין כמה הם יהיו שוות אם קורבר בסופו של יום יחתום במילווקי…
(לא שזה באמת משנה. ההחלטה של קורבר לא משפיעה כהו זה על העובדות כמו שהן)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 3:43:51

אוקיי.
אפשר הסבר מתי פגה השפעתו של ג’ונס על סרבר ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 4:06:37

LOL היפהפייה הנרדמת

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 4:26:33

חחחחחח ממזר עזוב עוד חודשיים קורבר משוחרר ללברון כמחווה טובה על כל מה שנתן לארגון.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 4:59:46

קורבר בלייקרס זה הכי באנקר שיש

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 5:18:08

?
מתי היא התחילה?
.
ג’ונס קיבל את המושכות (נחיה ונראה כמה מההחלטות הן באמת שלו) רק השנה. בשנה שעברה הוא היה GM ממלא מקום.
.
דרך אגב, זה דווקא ניקוי האורוות שקצת מעודד אותי.
כן, המחירים מגוחכים. אבל הרצון לבנות קבוצה עם חדר הלבשה בו אופי הוא חלק משמעותי, ולא רק פוטנציאל,
זה מסר שאני שמח שהקבוצה אימצה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 5:27:48

התעוררת ?..
.
אתה לא ברור. אם הוא קיבל את המושכות, השנה, אז השנה ההחלטות הן שלו.
.
מאיזו תקופה עד איזו תקופה הוא היה רלוונטי ?

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 5:46:06

נכון להיום, לפי מה שמפורסם, יש את הרושם שהעונה זה הוא (ג’ונס) שמקבל את ההחלטות. בעונה שעברה זה היה נטו סרבר (כולל וטו על טרייד שהיה מביא לקבוצה את שיי גילג’ס אלכסנדר).
.
בכל הנוגע לטענה שכל הטרייד על ג’קסון הוא רק בשביל הלייקרס –
נו, באמת.
אחרי עלילות ג’קסון בקיץ האחרון, אחרי מה שהוא הציג עד כה בקריירה שלו –
לא נותר לו ערך בטרייד.
הסאנס היו זקוקים למקום מתחת לתקרה בשביל להחתים את הספרדי, מבלי לאבד את הזכויות של אוברה.
לכל מי שעוקב אחרי הסאנס, היה ברור שג’קסון בדרך החוצה. היה גם ברור שרווח, לא נראה מהטרייד הצפוי.
.
אני לא בא להגן על הטריידים שהסאנס עשו. אני חושב שהתזמון היה מחורבן. אני חושב שאפשר היה להשיג יותר, בטוח בשנה שעברה, אבל אולי גם כבר העונה, אם לא היו ממתינים.
.
אבל טיעון הקונספירציה?
הוא מגוחך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 6:03:16

LOL הכל אצלך הפוך…
.
ציטוט שלך מעכשיו :
.
“נכון להיום, לפי מה שמפורסם, יש את הרושם שהעונה זה הוא (ג’ונס) שמקבל את ההחלטות.”
.
ציטוט שלך מהדראפט האחרון לפני כמה ימים…: שרשור 66 מהפוסט הזה 🙁 מומלץ..)
http://www.hoops.co.il/?p=161977
.
“ברוך, זו הטרלה מיותרת.
זה באמת רלוונטי מי ה-GM של הסאנס?
גם אם איינשטיין היה ה-GM, זה לא היה הופך אותם לחכמים יותר. לא כאשר מקבל ההחלטות הוא סרבר.
.
הדבר היחיד שנותר לי לקוות זה שההימורים שלו ישתלמו, ובדרך נס נמצא את עצמנו עם FA בעמדת הרכז(ועדיף אחד שיתאים לקבוצה).”
.
והשרשור ממשיך וממשיך (כאמור.. מומלץ מאוד !.. )בו אתה טוען ש ג’ונס לא ה GM.. כשעכשיו אתה טוען שכן…
.
הלאה…
.
ציטוט שלך מעכשיו :
.
“בעונה שעברה זה היה נטו סרבר (כולל וטו על טרייד שהיה מביא לקבוצה את שיי גילג’ס אלכסנדר).”
.
ציטוט שלך מלפני שנה (יוני 2018) :
.
“השמועות מאריזונה הן שלג’יימס ג’ונס יש השפעה לא קטנה על ההחלטות בקבוצה, לאחרונה.
השמועות מספרות גם שנוכחותו הפכה את הסאנס למקום שאנשי כדורסל מוכנים להתקרב עליו (להבדיל מהשנים הקודמות).”
.
בקיצור… תיסגר על עצמך ותחזור אליי, או שתחזור לישון…

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 6:34:26

אני ממליץ על קורס בהבנת הנקרא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 6:35:54

אני ממליץ שתלמד להודות בטעויות שלך.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 6:37:20

מהפה שלך…
אני מתחיל להבין למה שמעון אוהב להשתמש במשפט המחץ –
“חחחח”

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 6:42:46

אני מבין שזה כאב…

יש ציטוטים למעלה, עם קישור לאותו פוסט ושרשור.
באי האתר מוזמנים לשפוט בעצמם.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 6:44:33

אני די בטוח שהם כבר הגיעו למסקנה חותכת כבר ממזמן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 6:53:12

LOL זה ממש כאב…
.
תן לי לעזור להם, ככה על קצה המזלג.. :
.
“נכון להיום, לפי מה שמפורסם, יש את הרושם שהעונה זה הוא (ג’ונס) שמקבל את ההחלטות.”
.
מתנגש עם… :
.
“גם אם איינשטיין היה ה-GM, זה לא היה הופך אותם לחכמים יותר. לא כאשר מקבל ההחלטות הוא סרבר.”
.
העיקר שאתה יודע מי נגד מי בקבוצה שלך…

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:00:46

דחוף, ממזר. הבנת הנקרא. אני במקומך הייתי שם דגש על “קונטקסט”.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 7:10:33

זה ממש… אבל ממש… כאב

LOL “קונטקסט” …

מילת הקסם של הרשע כל פעם שאני מרפא לו את ה OCD.
.
אבל הנה… למי שמחפש עוד קצת קונטקסט (מוזמנים כולם להיכנס לשרשור בפוסט)
.
עוד דוגמא אחת מיני רבות :
.
“לא אכנס אתך לוויכוח על הנושא. גם ככה אני בדיכאון.
אבל בגדול –
יש GM, ויש GM בובה. אלו לא חדשות מסעירות.
תקרא קצת על המתנהל מאחורי הקלעים, ותבין.”
.
“קונטקסט” … LOL הדבר האחרון שישרת אותך זה עוד קונטקסט.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:14:23

ניסית לשלוח אותי למסע חיפושים, במקום זה אתה מבזבז את הזמן שלך בניסיון תמוה להוכיח נקודה (שכל מי ששמץ של שכל בקודקודו רואה עד כמה היא מעוותת). ואני חשבתי שלי יש OCD…
LOL (או “חחחח”. מה שמתחשק לך).
.
דרך אגב, סתם מסקרנות –
את החומוס שאתה חייב למתן,
כבר שילמת?
או שאתה עדיין בחיפושים אחרי פרוקסי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 7:34:45

אין לי OCD, אני מרפא OCD.. (אין לך)

LOL… עוד קונטקסט על חשבון הבית :
.
“יש דג. יש ראש. ופשוט אי אפשר להתעלם מהריח.
.
מאז שסרבר פיטר את מקדונו הוא לקח את המושכות, והוא לא מרפה. ”
.
לעניין החומוס… (עוד סימן שזה ממש ממש ממש כאב…)
למה שלא תיצור איתו קשר, ותשאל אותו איפה זה בדיוק עומד ?… נראה לי שתופתע.
.
והניסיון האלף שלך ליצור איזה מצג שווא של אחד שלא משלם חובותיו, פתטי בטירוף.
.
במיוחד לאור הפעם האחרונה שנאלצת להתנצל כמו טטלה אחרי שהראיתי לך בלינקים,
שהצעתי כמה פעמים לשלם את חובותיי (כולל הצעה לך להיות סוג של קיסינג’ר..)
.
כרגע אני עובר לפלא.. אבל כשאחזור אני אתחיל לדרוש תשובות לעניינים אחרים מהם התחמקת..
.
שיהיה בוקר טוב !

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:38:19

מצג שווא…
קיסינג’ר…
יש לך את זה ביותר מתחמק?
.
אבל סבבה –
תמשיך לכתוב ציטטות חלקיות. זה משעשע.
.
(אתה סגור שזה לא OCD, הצורך הנואש לרשום את המילה האחרונה?)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 7:48:40

מתחמק ? למה שלא תתקשר אליו, ותשאל אותו איפה זה עומד…
.
אקבל את התנצלותך האלף ואחת כמו תמיד.. אני כבר רגיל… (זוכר את הפעם האחרונה ?..)
.
“ציטטות חלקיות” – LOL.. כולם מוזמנים להיכנס לשרשור בפוסט (בשביל זה נועד הלינק)
.
סגור וחתום. יש לי מספיק עמודים אחרים ב ICD גם בלי OCD

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:54:26

להתנצל על מה?
שאלתי, ענית. ברכות.
.
דרך אגב,
כאשר אני צריך להתנצל, אני מתנצל. כאשר אני צריך להודות בטעות, אני עושה את זה.
אף פעם לא ראית אותך, לא מתנצל, ולא מודה בטעות. גם כאשר ה-2 מתבקשים.
.
אתה מזומן להמשיך ולבזבז את זמנך בעוד ציטוטים חלקיים. זה משעשע.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 8:04:31

על מה להתנצל ? חחח
.
אולי על זה שאתה מזכיר את עניין החומוס “אאוט אוף דה בלו”
באיזה מן אד הומינם פתטי שלא קשור לנושא כדי להסיט את האש והלהבות
ותוך כדי ליצור “מצג שווא” של אחד שלא משלם את חובותיו, אחרי שכבר הסברתי את העניין.
זה דפוס חוזר אצלך. גם פעם שעברה עשית זאת, ונאלצת להתנצל, ולקפל את הזנב בין הרגליים…
לא נמאס לך ?… חחח
.
לגבי השאר… LOL

AI3
AI3
04/07/2019 8:09:01

עזוב גיא למה אתה מתווכח איתם, זה כמו שאנשים מבלבלים את המוח על “דיוויד גריפין שתול של לברון”, וזה למרות שבסיטואציה שהייתה הוציא את המקסימום בשביל ניו אורלינס, ואפשר להגיד שדי שחט את הלייקרס, אבל אנשים ממשיכים עם הקונספירציות כאילו שקייל קורבר זה דיאנג’לו ראסל.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 8:15:01

רק שאין פה שום קשר לקונספירציות, הויכוח פה הוא בכלל לא על זה.
.
אלא על מתי ואצל מי השליטה בסאנס. ופה כמו שהראתי, הרשע לא ממש (בלשון המעטה) עקבי.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 8:18:06

ממזר,
זה לא מפתיע אותי שאתה תופס התנצלות כ-“לקפל את הזנב בין הרגליים”. משפט שאומר עליך לא מעט.
.
יאללה, תן את התגובה האחרונה. ה-“אין לי OCD” שלך לא יכול להימנע מכך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 8:32:42

אין שום דבר רע בהתנצלות כנה.
.
רק שאתה בזמנו, האשמת אותי
והתעקשת להמשיך להאשים, גם אחרי, שהצעתי לך לבדוק את עצמך, ואת הזנב קיפלת רק אחרי שהייתי צריך להביר לינקים. המילה שלי לא הספיקה לך.
.
עכשיו, אתה חוזר על אותה טעות ואותו הדפוס, ומצפה לאיזה צלש על אותה התנצלות…
הרי הניסיון שלך לתפוס באותה אשמה שכבר בזמנו הוכחה כשגויה
מעיד כאלף עדים, שאין מדובר בטעות של תום לב, ולכן ההתנצלות גם אינה כנה, שכן אם ההתנצלות היתה כנה, האשמה הנוכחית שלך, שדי זהה לקודמת לה, היתה נמנעת.
.
אני חייב לומר שזה משעשע אותי הניסיון להצמיד לי ocd ולזקוף זאת לרעתי על ידי אדם שטוען שיש לו Ocd…
.
כאילו… אני כמעט מרגיש צורך לגונן על אוכלוסיית ה Ocd מפני בשר מבשרם…
.
אחד הבקרים היותר מצחיקים שהיו לי..lol

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 8:37:23

הוקל לי. אבן נגולה מלבי, עכשיו שאני יודע ש-“אין שום דבר רע בהתנצלות כנה”.
.
יאללה, תן (שוב) את המילה האחרונה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 5:38:12

ואשמח אם תראה לי, בלינקים, על סמך מה אתה מבסס את זה.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 5:47:14

גוגל, חביבי. לא מסובך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 6:06:40

הבנתי.. אתה לא יכול. תודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 6:41:24

ברור היה די ברור

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 3:55:59

גם אותי מעניין לשמוע?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2019 4:35:52

מעניין מדוע זובק עדיין לא חתם.
סנטר מצויין, מצרך נחוץ.
אולי בגלל דרישות גבוהות?

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 4:59:16

אחי אין לו יותר מידי ביקוש. לא תופסים ממנו בליגה כמו שתופסים ממנו בהופס. איש לא סופר אותו שם. יחתום בסוף אל תדאג

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2019 5:29:30

הוא יחתום בקצת כסף בקליפרס , הם פשוט מחכים שקוואי יגיד להם לא באופן רשמי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2019 5:31:52

זה עצוב.
הכי עצוב זה קוואי בלייקרס.
זה סוגר לנו את הליגה לשנים הקרובות….
לברון מקבל כל מה שהוא רוצה. שולט בליגה ביד רמה 🙁

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 6:16:09

קאווי בלייקרס ומנחם נותן פה את הפוסט הכי טוב אי פעם 😎

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2019 5:32:41

הייתי שמח עם הסלטיקס היו לוקחים אותו במקום האנס…

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 4:58:16

חחח בוקר טוב אריזונה. זוכרים שהיו ימים בהם גיא וגילרי ניסו להשיג כוכבים תמורת גקסון ווורן? 😂😂😂 היו ימים בהם גוש גקסון היה שווה אנתוני דיוויס ואפילו עבר טריד כזה 😂😂😂
ויש פה עוד כמה שחושבים שגקסון יפרח בפיניקס חחח הוא גופת באנגים חברה. מקסימום איזה טייריק אוונס לעונה אחת מתישהו בקריירה. שחקן גמור.
פיניקס שילמו לקבוצות בשביל שיקחו את וורן וגקסון 😂😂😂😂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 5:40:44

היה יכול להיות יותר גרוע. למשל.. לקחת את החוזה של וול…

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2019 7:19:36

כן, מאד מאכזב.
הקטע עם וורן היה מאד מבאס כי לדעתי יכולנו להשיג עליו לא מעט. לג’קסון גם היה טאג די גבוה עד שהוא חירב אותו באוף סיזן אחד.
הויתור על מלטון בכלל לא ברור כי הוא נראה כאופציה טובה לרכז מחליף.
איך לומר – אופטימי אני לא…

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:27:05

זה בסדר. אני כאן בשביל לקחת את נטל הווישפול בשביל שנינו…
.
לגבי מלטון –
אכן חבל.
צריך רק לקחת בחשבון שבקבוצה חתומים (או בדרך לחתום) כרגע 2 רכזים וותיקים, 2 רכזים רוקים, ועוד אחד על חוזה ליגת קיץ.
אני בדרך כלל לא מפתח “קראש” כל כך מהר לרוקים, על אחת כמה וכמה כאלו שנבחרו בבחירה מאוחרת.
אחרי שהעברתי את הזמן מאז הדראפט בלחרוש אחרי כל מה שהוא טיי ג’רום, יש לי תחושה שלקחנו שחקן, שחקן.

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 10:18:21

איזה רכז רוקי יש חוץ מטיי ג’רום?

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 11:20:21

הרכזים של הסאנס:
ריקי רוביו, טיילר ג’ונסון, אלי אוקובן (שנה 2 בליגה), טיי ג’רום, ג’אלן לקו (לא נבחר בדראפט. חתם בקבוצה כשחקן חופשי), וג’ארד הארפר (גם כן לא נבחר בדאפט. חתום על חוזה לליגת הקיץ. היה הרכז הפותח של אובורן, שהגיעו בעונה שעברה לפיינל פור).

Smiley
Smiley
04/07/2019 5:33:51

Bleacher Report

@BleacherReport
Kawhi is not expected to make free agency decision until next few days.

He and his reps are “taking their time before deciding,” per @JabariJYoung

Smiley
Smiley
04/07/2019 5:35:15
Reply to  Smiley

הבנאדם הולך להוציא את המיץ ל-3 קבוצות.
מי שהכי נפגעת מזה היא הלייקרס שעצרה את כל ההחתמות עבורו.
הקליפרס לדעתי היו צריכים לעשות החתמה גדולה כדי לקבל איזה מינוף לטובתם.
.
#דני_גרין_על_קוצים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/07/2019 5:45:11
Reply to  Smiley

יעני מדלג על המוקש של ה 4 ביולי ? מעניין עד כמה המידע הזה אמין. אבל אם כן, אולי זה סימן טוב…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2019 5:56:40

למצוא את עצמך משלם כדי שיקחו ממך את בחירה 4 מלפני שנתיים, בהנחה שהשחקן לא נפצע, זה הזוי אפילו בסטנדרטים של פיניקס. לא אומר ששגוי, אבל בהחלט הזוי.
.
שמח בשביל מקונל שמצא בית חדש. אינדי יפיקו ממנו את המיטב. עסקה מצוינת לשני הצדדים.
.
מקורות בסביבתי מדווחים שקוואי נערך לקבל את ההחלטה באזור המפורז בין שתי הקוריאות, ערב יום הבסטיליה, ב-2025.
🙂

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
04/07/2019 6:31:54

גדול 🤣

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2019 6:49:22

חחחחח גדול. אולי במפרץ הפרסי?

אסף
אסף
04/07/2019 6:28:40

אינדי החליטו לרכז בקבוצה את כל מי שקוראים לו T.J …
סתם האמת שמקונול בתור רכס מחליף ולמרות המגבלות הפיזיות זה אחלה דיל.
ממפיס יוצרים גרעין צעיר מאוד מעניין, יש לי תחושה שזו הולכת להיות קבוצה מהנה לצפייה ,180 מעלות שינוי קונספציה מסגנון שאפיין את הפרנצייז’ הזה תחת קונלי וגאסול

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 7:33:53
Reply to  אסף

אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה.
גם זובאק.

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 7:35:25
Reply to  אסף

הקארמה תגיע כשמקונל ישרוף את פילי בפלייאוף ואינדי ידיחו אותם.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:41:42

לגמרי יכול להיות

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 7:27:52

#מקונל_יצא_לחופשי! 🎉🎊
.
איזה כיף ששוחרר מעולו של בראון!
ועוד ניצל מהחתמת המוות!
תענוג.
נשאר לשחרר את השבוי קרוסו.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2019 7:29:19

הייתה לי תחושה שככה פחות או יותר תראה התגובה שלך. ברכותיי.

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 7:32:28

#קרוסו_עדיין_חי

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 7:42:00

קרוסו חטוף אצל הקרטל

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 10:20:22

בינתיים

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 7:31:33

פיניקס מגלים לנו שלבור הזה אין תחתית.
חורבר ללייקרס זה ההגדרה המילונית לכוסות רוח למת.
.
קוואי מחרפן את כולם, אף אחד לא יודע כלום, הוא בטח אפילו לא מודע לבלאגן שהוא יוצר כי אין לו אינטרנט והוא לא קורא עיתונים.

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 7:56:38

קוואי – סטנדרטים חדשים של אגומניאק. הוא יודע בוודאות שהוא דופק 2 קבוצות לפחות וממשיך. אין מצב שהזמן שעבר לא מספיק לקבל החלטה. האיש פשוט בועט בארגונים גדולים ובאוהדים שלהם.
הדבר הכי טוב שיכול לקרות ללייקרס, שקוואי לא יחתום שם. כי הוא בלתי נסבל. לפי ההתנהגות שלו, ברור מעכשיו שזה לא יעבוד עם לברון ודיוויס וכל הארגון. הפיצוץ בדרך.
הלייקרס צריכים לקחת את הכסף, להחתים את קאזינס, מרכוס מוריס של קלאצ’ שעוד מחכה, את איגואדלה, קורבר שמשתחררים, אולי את דני גרין אם הוא נפרד מקוואי או גארד אחר. ולרוץ עם מה שיש. זה חומר די והותר. לברון ודיוויס הם 2 מ-5 השחקנים הטובים בליגה, שחקנים שסחבו לבד על הכתפחיים קבוצות תת-בינוניות. 2 סופרסטארים ביחד, אלה מותרות שהיו רק לגולדן סטייט, וזה הביא להם כמעט תריפיט, שלא לדבר על שאק-קובי. אז יאללה. לסגור עניין. לא קוואי ולא דוד שלו.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 8:00:28

יהיו 2 לברון בקבוצה מה רע? צפוי הרבה אקשן עם קאווי שם. ממש בא לי שיחתום בלייקרס לפתע בשביל הצחוקים. בעיקר על הfmvp

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 8:02:12

לא ברור לך שההתנהגות שלו עכשיו, וקודם בסן אנטוניו, מבשרת על פיצוץ בדרך? זה לא יילך. מתברר שמדובר בפרימדונה שלא ברא השטן. הצליח להאפיל על לברון ועל דוראנט וזה חתיכת הישג. איף. נמאס.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 8:12:58

חח שיקוץ 2. הדסיזן שלו שם בכיס הקטן את 2010. הוא מושך בכוונה לדפוק את 2 האחרות שלא יחתום בהן שישארו בלי כלום ולהחליש את היריבות.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 8:16:28

תקרא את הכתבה של סמיילי על קאווי הוא אוהב שמלקקים לו חזק ועמוק הלשון של לברון כבר ככ עמוק שלא בטוח שיצליח להוציא אותו. הוא נסע אפילו בעצמו לדאוג שלא חוטפים לו אותו 😂😂😂 הוא גם כנראה קרא את הפוסט של סמיילי.

Wave bull
Wave bull
04/07/2019 7:57:05

אשך תעזוב את קארוסו בשקט. הוא יעלה השנה כרכז פותח עם משכורת של פול נמל. על קארוסו שמחת – לא התאכזבת. בילה שנתיים בג׳י ליג ועכשיו יראה לכל העולם מה הוא שווה. במקום להתרכז בשיקוץ אולי תקים מועדון אוהדי קארוסו?

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 8:01:09
Reply to  Wave bull

יש מועדון כזה שרק האשך חבר בו.

לעומת זאת במועדון מקונל אני גם חבר😎

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 8:33:48

תתפלא, ווייב בול חבר במועדון הקרוסו

יניב
יניב
04/07/2019 9:24:58

גם אני מאוד אוהב אותו.עשה אחלה עבודה שנה שעברה בלייקרס

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 9:48:09
Reply to  יניב

כל הסוטים יוצאים מהארון

Smiley
Smiley
04/07/2019 9:34:29
Reply to  Wave bull

קארוסו הוא הוודי הארלסון של הלייקרס – white men can’t jump 🙂

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 10:22:14
Reply to  Smiley

אחלה שחקן, מת עליו

עידן
עידן
04/07/2019 8:11:01

Knicks reportedly cancelled a meeting with Kawhi Leonard in fear of missing out on other free agents, per @NYPost_Berman

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 8:13:34
Reply to  עידן

כן כי קאווי היה חותם הניקס עם ניקיטה ובארט 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 8:35:01
Reply to  עידן

מעולה, זה יפנה לו את הזמן להיפגש עם פיניקס.

Ljos
Ljos
04/07/2019 9:57:21

לא מאמין שלקח לי כל כך הרבה זמן להבין.
פיניקס.
פי-ניקס.
פי כמה יותר ניקס.

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 10:46:44
Reply to  Ljos

וואו. גדול

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 11:07:10
Reply to  Ljos

חחח ענק

דינגו
04/07/2019 11:35:34
Reply to  Ljos

לגמרי…

thog
thog
04/07/2019 17:16:07
Reply to  Ljos

אבל הכפלה באפס……

עידן
עידן
04/07/2019 8:11:58

Filed to ESPN: The Grizzlies do not plan to give Andre Iguodala a buyout before the season and are actively exploring the trade market for the former Finals MVP, per league sources. Rockets, Mavs among teams with interest.

עידן
עידן
04/07/2019 8:12:58

אשך אתמול את פרסום הידיעה על מקונול הקדשתי לך אבל לא היית

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 8:29:07
Reply to  עידן

💖

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 9:06:40

דראגיץ’ פנוי? בתכלס מה המצב שלו, מיאמי עוד בונה עליו? כי היה דיבור עליו בטרייד על באטלר.
נראה לי זה הפול-באק של הלייקרס למקרה שנראה סביר מרגע לרגע, קוואי נשאר בקנדה. פוינט-גארד לפני הכל. ב-32 מיליון דולר יש מקום לדראגיץ’, גרין, קאזינס לסגור את הצבע הרמטית. חמישיה של דראגיץ’, גרין, לברון, קוזמה, דיוויס, ספסל עם קאזינס, או מרכוס מוריס, וטרן מינ’ כמו איגואדלה, קורבר, ועם זה כבר אפשר להתקדם.
זו עונת מעבר שיש בה משהו כמו 7-8 קבוצות באותו לוול, טורונטו (אם קוואי נשאר), פילדלפיה, מילווקי, אולי בוסטון אם טייטום ובראון נותנים קפיצה, במערב זה יוטה, דנבר (אם מארי עושה עלית מדרגה), פורטלנד תמיד בסביבה והם עשו שינויים, יוסטון בריצה אחרונה, אפילו אוקלהומה והספרז. כל אחת יכולה בפלייאוף טוב נטול פציעות ללכת עד הסוף. גם הלייקרס בלי קוואי.

Smiley
Smiley
04/07/2019 9:29:17

לדראגיץ’ עוד שנה אחת בחוזה

עידן
עידן
04/07/2019 9:10:05

Amar’e Stoudemire and Monta Ellis will workout privately for at least five NBA teams from 6-7pm — in Las Vegas — on July 8, a source tells ESPN. Both players are healthy and hoping to sign with a contending team, such as the #Lakers.

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 9:13:07
Reply to  עידן

בבקשה תגיד לי שזה רציני…

עידן
עידן
04/07/2019 9:21:06

רציני מאד.שניהם מנסים לחזור לנבא.עכשיו ינסו להרשים את הקבוצות.אמארה כבר 3 שנים מחוץ לנבא ומונטה אליס שנתיים

Lavar
Lavar
04/07/2019 10:03:57
Reply to  עידן

אם אמארה לא משחק טוב בהפועל ירושלים, למה הוא חושב שהוא יכול לחזור לnba? נטו בגלל העבר שלו, היכולת שלו עכשיו לא מתקרבת למספיקה

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 12:25:19
Reply to  Lavar

הכל קשרים שם. זוכר איך הגופה של פרקינס מצאה עצמה אצל לברון?

Smiley
Smiley
04/07/2019 9:30:00
Reply to  עידן

Ballislife.com

@Ballislife
Monta Ellis held private workouts for 5 NBA teams tonight…comeback season
.
תרשמו… תרשמו… #הקאמבק…

סולי
04/07/2019 10:05:38
Reply to  Smiley

מונטה אליס סוגר מעגל וחותם על חוזה מינימום בג”ס – חוזר לשתף פעולה עם קרי?

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 10:57:21
Reply to  סולי

הם קיבלו את מונטה, בשם ד’אנג’לו ראסל.
מצא את ההבדלים, אלה 2 עונות הקריירה הכי טובות של ראסל ושל מונטה:
Player A: 24.1 ppg (45% fg, 36% 3pt, 49% eFG), 5.6 apg, 3.5 rpg, 2.1 spg, 107 ORtg, 112 DRtg
Player B: 21.1 ppg (43% fg, 37% 3 pt, 51% eFG), 7 apg, 3.9 rpg, 1.2 spg, 107 ORtg, 110 DRtg
מנחש מי זה מי?

סולי
04/07/2019 11:28:41

וואוו בהחלט מרשים…אולי זה מרמז על המהלך הבא שלהם – שנה טובה של ראסל שלא תביא את ג”ס רחוק, הם יטרידו אותו בשביל מישהו אחר שיתאים להם יותר….רבותיי ההיסטוריה חוזרת

Smiley
Smiley
04/07/2019 12:56:11

עונות דומות… לאחד זה הספיק לאול-סטאר, השני אףפעם לא נבחר

thog
thog
04/07/2019 13:59:40

Player A
25
Player B
22

דדי
דדי
04/07/2019 10:02:25

I was told Kawhi wants the longest deal he can get from either Toronto or LA, no idea what’s he does just that sounds like he doesn’t want to play around with it

פאקו
Admin
04/07/2019 10:18:03
Reply to  דדי

יש איזו סיבה (מבחינת כל אחת מהקבוצות) שהוא לא יקבל את זה?

אור
אור
04/07/2019 11:35:07
Reply to  פאקו

אם יצא לשוק עוד שנתיים יוכל לקבל יותר כסף בחוזה עם ותק של 10 שנים

פאקו
Admin
04/07/2019 12:50:37
Reply to  אור

זהו, שמה שדדי כתב פה בדיוק הפוך.

אור
אור
04/07/2019 13:22:32
Reply to  פאקו

נכון, חשבתי ששאלת אם יש סיבה שלא יקבל מה שהוא מבקש (ארוך טווח)

דקסטר
דקסטר
04/07/2019 10:03:41

בואו נניח הלייקרס מפספסים את קוואי.. יש לדעתכם דרך להנחית את בראדלי ביל בטרייד?

סולי
04/07/2019 10:07:22
Reply to  דקסטר

במידה והם אכן לא מצליחים להביא את קוואיי ולנוכח המצב בשוק, אתה חושב שיש מצב שהם מחתימים את קאזינס על חוזה לשנה אחת?

Lavar
Lavar
04/07/2019 10:08:05
Reply to  דקסטר

בלי קונספירציות – קשה. אולי קוזמה + סיבוב ראשון 22.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
04/07/2019 11:21:15
Reply to  Lavar

פלוס מכונת צילום

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 12:50:39

חחח +100
#קייל_קורבר

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 10:24:11
Reply to  דקסטר

אין להם תמורת מה להעביר אותו כל כך

חיים
חיים
04/07/2019 10:25:11
Reply to  דקסטר

האפשרות הכי טובה היא להחתים עכשיו שחקנים מעניינים ולהעביר אותם באמצע העונה

יניב
יניב
04/07/2019 10:26:04
Reply to  דקסטר

איך?
אין ללייקרס כבר שום נכסים לתת חוץ מקוזמה

Ljos
Ljos
04/07/2019 10:31:00
Reply to  דקסטר

תמורת מה?
וושינגטון היא הקבוצה שאין לה כלום. ועדיין אין ללייקרס מה להציע לה.
בראדלי ביל תמורת הבטחה שלברון יזכיר אותם באופן חיובי בפרץ התקשורתי הבא שלו.
בראדלי ביל תמורת הבטחה שלפחות סרט הוליוודי אחד יצא בשנה הבאה ויתייחס לוושינגטון שמעבר לגבעת הקפיטל.
בראדלי ביל תמורת טוסטר אובן ושיעור הדגמה חינמי לניהול קבוצה עם מג’יק ג’ונסון.

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 10:50:46
Reply to  דקסטר

לברון נחוש לשקם את הקונספציה שהוא יכול להביא כל קבוצה לפלייאוף בעצם נוכחותו.
לכן, השנה הוא החליט שבסגל יהיו ארבעה שחקנים.
GOAT

Lavar
Lavar
04/07/2019 11:44:22

חחח נחמד

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 11:05:43
Reply to  דקסטר

זו וושינגטון אחי הכל אפשרי אצלם. הם יכולים לתת את ביל על רונדו ואייזיק בונגה תאמין לי

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 11:12:44

כבר העבירו את בונגה ורונדו שחקן חופשי

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 12:23:42

באסה היה לו את השם הכי מפציץ בליגה, הייתי בטוח יקים שושלת שם

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 11:19:58
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 17:36:32

חחחח מצחיק הבחור. כל מילה. סימונס אגב זה ביג בן קולע פעם בשעה 😂😂😂. איך הוא אמר היא גונה דאזל אין דה רגיולר סיזן קוז איטס מאני לייאפס 😂😂😂😂 אבל יחרבן בפלייאוף בדיוק כמו שהוא אומר

אבי
אבי
04/07/2019 11:38:52

חחח שמעון ילא מעודכן אייזק בונגה גם ככה כבר בוושינגטון

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 12:23:01
Reply to  אבי

חחח גדול, רציני הוא בווש?
קבוצה בדיחה אז רק תמורת רונדו ופרנק ווגל

עגל
עגל
04/07/2019 12:02:19

מוואלה:
כתב רשת ESPN אדריאן ווג’נראוסקי יודע בדרך כלל על כל עסקה הרבה לפני כולם, אבל אפילו הוא הודה שלא ברור לו מה תהיה החלטתו של קוואי ומתי היא תתקבל. הוא התראיין לתכנית “גאט אפ” והבהיר שמעל לכל, בסביבתו של השחקן הבהירו לקבוצות שמשוחחות איתו שאסור להן להדליף שום פרט מהפגישות האישיות. “אם חלק מהמידע ייצא החוצה, זה עשוי לעלות לקבוצות באפשרות להחתים אותו”, אמר ווג’נראוסקי. בנוסף, הכתב העריך שכנראה רק דדי מהופס.קו.איל יודע מה קוואי הולך לעשות

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2019 12:21:09
Reply to  עגל

עגל אף אחד לא יודע כלום הכל ניחושים. אני מאמין שקוואי בלייקרס אבל להגיד שלמישהו יש מקור מבפנים זה שטויות

עגל
עגל
04/07/2019 12:36:55

זאת השורה האחרונה . . .
תאמין לי שלא אכפת לי כל כך לאן הוא הולך (אני רק לא מבין למה הוא מתעלל בעוד שתי קבוצות עם ההתמהמהות).

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 12:22:21
Reply to  עגל

אז מה יהיה עם הדליפות מהלייקרס? הכל שם דולף כמו צנרת מקולקלת חח

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 12:38:29
Reply to  עגל

גדול

מר-גרינה
מר-גרינה
04/07/2019 12:30:45

דיווח על קוואי – 99% לטורנטו.
https://youtu.be/f_uhvg7RRp8

לדעתי, קוואי בלייקרס זה אסון לנבא. כל כך מקווה שלא יקרה. מבחינתי, כאוהד טורנטו, אני חותם עכשיו על קליפרס.
לא שונא את לברון ולא את הלייקרס, אבל כל התחרותיות תעלם.

Lavar
Lavar
04/07/2019 12:41:20

אסון לנבא, בוא לא נגזים. רק עכשיו נגמרה הסופר טים הכי חזקה במילניום הנוכחי, ולא היה “אסון”. בכל אופן, גם אם קוואי מצטרף, הם לא יהיו בלתי מנוצחים במידה כזאת. ראית מה קרה ל”סופר טים” האחרונה בלייקרס…

מר-גרינה
מר-גרינה
04/07/2019 13:08:50
Reply to  Lavar

העונות בשלטון התמידי של ג”ס היו זוועה. התחושה שיותר מתמיד העונה הסדירה חסרת משמעות הייתה חזקה והורידה עניין מהמון משחקים.
עוד 3 שנים כאלה – אסון.
לייקרס כבר עכשיו קונטנדרית, עם קוואי זה כבר לא כוחות.

Lavar
Lavar
04/07/2019 13:42:25

הסופרטים של גולדן סטייט הפסידה בשני המקרים מתוך ארבעה. לא כל כך נורא. הלייקרס, גם עם קוואי, לא יהיו יותר חזקים, ואני לא רואה אותם שולטים בליגה, וגם אם כן אז רק לשנה – שנתיים. זילות העונה הסדירה לא כל כך קשורה ללייקרס, בין אם יהיו חזקים או חלשים, אם יצליחו או לא, הקבוצות כבר הבינו ששווה לתת מנוחה לכוכבים במהלך העונה, אז אם קוואי יצטרף באמת לא יהיה כל כך הבדל.

דינגו
04/07/2019 13:53:38
Reply to  Lavar

הסופרטים הפסידה 2/3.
ההפסד הראשון היה בלי דוראנט, כשגולדן סטייט היתה סתם קבוצה מעולה שנבנתה נכון, ולר קבוצת כוכבים אינסטנט.

אור
אור
04/07/2019 13:24:16

זה אכן הדיווח מאתמול אבל הוא לא מאומת בשום צורה

Dan
Dan
04/07/2019 14:27:47

מרגרינה,
ג’יילן כבר אמר שקיירי ודוראנט סגורים בניקס….

עד כמה שאני מעריך את הניתוחים שלו, זה לא אומר כלום עדיין

Yavor
Yavor
04/07/2019 12:44:54

עושה רושם שקוואי מנסה לבדוק על מי אפשר לסמוך שלא ידליף.
זה גורם לי לחשוב – למה קבוצה שרוצה אותו לא “מדליפה” שהוא רוצה לחתום בקבוצה אחרת, ובכך לגרום ליריבים שלהם להיראות לא אמינים ומדליפים?
ובעצם – יש כל מיני שמועות כאלו לאחרונה…

בקיצור – תמיד כדאי לבדוק למי זה עוזר ש”ידיעה” כלשהי מופיעה בחדשות.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
04/07/2019 12:55:31
Reply to  Yavor

מאיפה קבוצה אחרת תדע מה היה לו בפגישה?
.
באופן כללי כל כך הרבה תאוריות… כשנראה שהוא פשוט רוצה לקחת את ההחלטה הכי מושכלת וטובה בשבילו כמו בן אדם נורמלי (ולא בשביל להחליש את הלייקרס לפגוע בקליפרס וכו’) אולי הוא יותר אנושי מכולם בסוף והוא פשוט רוצה לעשות מה טוב לו. אישית זו התאוריה שאני אימצתי.

שחר אלוני
שחר אלוני
04/07/2019 14:55:45

מסכים לגמרי

א.ב
א.ב
04/07/2019 14:59:11

מבין מהקית של ממפיס שהם ממש מרוצים מג’ארן ג’קסון והתובנה העיקרית שלהם היא לאסוף שחקנים ב- j.

א.ב
א.ב
04/07/2019 14:59:46
Reply to  א.ב

מהקית=מהקיץ

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
04/07/2019 16:18:16
Reply to  א.ב

לא חושב. אם ככה הם היו הולכים חזק מאוד על בראה ורדיק.

רותם אלרן
Editor
04/07/2019 18:34:45
Reply to  א.ב

אז למה שיוותרו על ג’בון קרטר? 😉

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 17:11:33

סתם נזכרתי. זוכרים שטוביאס האריס סירב עונה שעברה ל80 מיליון ל4 שנים. אז הוא קיבל 180 מיליון ל 4 שנים. הימר על עצמו ולקח את כל הקופה 🤗🤗

thog
thog
04/07/2019 17:13:31

זה ממש לא היה הימור גדול. מלבד פציעה חמורה היה נתון שהוא בקלות יקבל יותר.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 17:23:21
Reply to  thog

איזייה תומאס מזיל דמעה נוספת…

קליי
קליי
04/07/2019 17:18:29

ואז הקליפרס החליטו לוותר עליו כדי להביא את קוואי ועוד כוכב כמו שעשו הניקס לפרוזינגיס. נראה אם זה יתפוצץ להם בפרצוף כמו לניקס

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 17:22:34
Reply to  קליי

הניקס לא ויתרו על פורזי הוא ביקש לעזוב והודיע שלא מעוניין לשחק שם אז הוציאו מה שיכלו. לדעתי הוא היה סתם אוכל להם שם שכר ולא מקדם אותם בכלום. הניקס זה מועדון רקוב

קליי
קליי
04/07/2019 17:34:21

אז מה אם הוא רצה לעזוב . גם קובי פעם רצה טרייד, זה לא אומר שצריך להעביר אותו.
אבל אני מניח שנגלה השנה אם המהלך הזה היה מוצדק או לא

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2019 17:45:41
Reply to  קליי

זה ושבדיוק הייתה תלונה על אונס נגדו.

Smiley
Smiley
05/07/2019 0:39:47
Reply to  קליי

אם כל הכבוד להאריס, וברכות על החוזה הגדול. הוא לא הסופרסטאר שיסחוב את הקליפרס רחוק בפלייאוף. קוואי כן.
לסיקסרס הוא שווה מקס, לקליפרס זה בזבוז של כסף

אבי
אבי
04/07/2019 17:33:42

ספר את זה לפרשני espn שכל השנה דיברו עליהם

נתנאל
נתנאל
04/07/2019 19:32:27

סתם נתון נחמד שכל הtgj בליגה משחקים באינדיאנה אחרי החתימה של טיגי מקונל

עידן
עידן
04/07/2019 20:15:13

Michael Porter Jr. suffered a left knee sprain during a scrimmage last night and will likely miss Summer League, per @msinger.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2019 20:21:04
Reply to  עידן

נובמת, ממה הבן אדם עשוי?

עידן
עידן
04/07/2019 20:49:39

כל כך ציפיתי לראות אותו.מקווה שהפציעה לא תגלוש לעונה

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 21:17:22
Reply to  עידן

עשה מיליונים בלי דקת משחק בnba או במכללות 😂😂😂 ענק הבחור. בעצם במכללות שיחק כמה דק. לפחות לא שדד ברינקס אלא חנות מכולת

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
04/07/2019 21:25:12

גדול.
.
השם של הבנאדם הולך לפניו מאז הקט-סל עושה רושם שמאז הוא פצוע

עידן
עידן
04/07/2019 20:18:34

Free agent Justin Holiday is considering interest from several teams including the Lakers, Clippers, Bulls, Raptors, Pacers, Wizards, Hornets and Cavaliers, league sources told @TheAthleticNBA. Memphis is open to a sign-and-trade with him.

באד בויז
באד בויז
04/07/2019 20:29:34

נראה זה סגור. טורונטו.
דיווח מלפני שעה של פרנק איזולה – קוואי רשם את אחד הילדים שלו לבית ספר בטורונטו.
.
שעתיים קודם – ברוסארד דיווח שזה ייחתך על הקשקש בין טורונטו ללייקרס, הקליפרס בחוץ בכל מקרה.
הוסיף: נטיית הלב של קוואי היא הלייקרס, אבל הוא לא בטוח איך הביג-3 יסתדרו. כמו-כן, מתאר פגישת לחץ מסיבי של ראשי טורונטו, כולל דרייק שנוטל חלק פעיל מאוד, ומציע שילוב עסקי של קוואי בלייבל שלו, OVO.

עידן
עידן
04/07/2019 20:51:12

את הכל אני יודע חוץ מהקטע הראשון
בושה לחובב נבא כמוני לא לדעת של קוואי יש ילדים.ראיתי את חברה שלו אבל לא ידעתי על ילדים

עידן
עידן
04/07/2019 21:02:08

גיילן תמיד היה אמין
אם קוואי הולך לקליפרס או ללייקרס כל האמינות שלו ירדה מבחינתי
לגבי ניו יורק ודוראנט זה היה ניחוש בתוכנית טלוויזיה לא מקורות שהוא קיבל וכן שמעון אם דוראנט לא היה נפצע הוא היה בניקס.הוא ראה בברוקלין פרנצייז נחות וחשב ששחקן ברמה שלו צריך לשחק הפרנצייז הגדול של העיר(למרות שאני חושב שיש בברוקלין משהו צעיר מרענן ויותר מותאם לדור החדש של האוהדים אז יש סיכוי שיהפכו ל פרנצייז הבכיר בניו יורק גם מבחינת האוהדים).ברגע שדוראנט נפצע קיירי שדחף לברוקלין היה עם הסיי ודוראנט שאיבד את הלברג׳ הפך לנגרר

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 21:25:11
Reply to  עידן

בחיים לא היה חותם בניקס. הניקס זה קרקס. כמו שאיגי אמר איש לא הולך לשם.

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 21:26:37

2 קבוצות ישארו עם זין ביד. קאווי כאילו מכבה עליהן סיגריה. הקליפרס אם לא יחתימו אותו העבירו את האריס תמורת שאמט ו4 בחירות דראפט 😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 21:39:03

יאללה זה יגיע להם.
גם שוויתרו על האריס (שכחו את הפתגם עדיף ציפור ביד משתיים על העץ?) ובעיקר על התרגיל המסריח לגריפין.

אור
אור
04/07/2019 22:13:29

לאן הם היו מגיעים עם האריס? אולי חצי גמר המערב

Smiley
Smiley
05/07/2019 0:42:50
Reply to  אור

ולאן היו מגיעים עם גריפין… לא האריס ולא גריפין היו סוחבים את הקליפרס. ג’רי ווסט יודע מה הוא עושה ומקווה שהשחקן הנכון (קוואי) יפול לו לידיים

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
04/07/2019 21:28:43

יש לי תחושה שקוואי יעמוד ב500 שח שגובים על דמי ביטול הרשמה

Berch
Berch
04/07/2019 21:34:05

תודה על העדכונים

אשך טמיר המקורי
04/07/2019 21:39:45

רעידת אדמה הורגשה בלוס-אנג’לס. יכול להיות שהם קיבלו את הבשורה המרה?

סבלנות
סבלנות
04/07/2019 22:04:46

חכה, זה עדיין לא קרה.
הלוואי, הלוואי שבאמת קוואי ישאר בטורונטו אבל אסור לפתוח שמפניות עדיין

לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים הדרך לאלי פו פו פו פות
04/07/2019 22:06:51

אז דרייק הציע לקאווי שותפות בלייבל שלו לברון הציע לו שותפות בתאגיד כדאי לבאלמר למהר ולהציע לו משהו במיקרוסופט

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2019 22:49:54

+1

ישראל
ישראל
04/07/2019 22:19:11

מה זה המתח המטורף הזה?! כל רבע שעה עושה רענן ל hoops
האם יש צפי מתי תבוא הבשורה? דד ליין או משהו?

סבלנות
סבלנות
04/07/2019 22:23:27
Reply to  ישראל

הלוואי אבל לא.
לוקח את הזמן שלו הבחור.
מאמין שעד מחר כבר נדע, אבל שום דבר לא בטוח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2019 23:03:58
Reply to  ישראל

1+
.
אבל אם זה יגמר לא בלייקרס זה שווה את המחיר. #לא_רוצה_עוד_סופרטים

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2019 23:52:17

בתכלס מבחינת התקדמות מקצועית וזכיה בתארים טורנטו צריכה להיות הקבוצה האחרונה שהוא צריך לבחור.
גאסול , איבקה,לאורי חצי רגל בקבר,ספסל הגמדים שלהם לא יכול לשחק נגד פילדלפיה.
אני חושב שעם ההתקדמות של נסיון ומימוש פוטנציאל של יאניס,אמביד,סימונס וטאטום די מהר טורנטו תהיה קבוצה מספר 4-5 במזרח.
התקווה היחידה שלהם זה שסיאקם יהפוך לסופרסטאר ואני לא רואה את זה קורה.

דקסטר
דקסטר
05/07/2019 0:14:44

לטורונטו היתה שנה שלא תחזור.
מסוג העונות הקסומות סטייל דאלאס.
סטייל אתלטיקו מדריד כדורגל.
סטייל איבניסביץ בווימבלדון.
.
ועל זה הפרשנים והאנליסטים בונים מגדלים.
כאילו הווריוס לא שיחקו בלי 2 הסופרסטארים שלה ועוד כל מסדר הפצועים.
טורונטו לא יקחו איתו או בלעדיו שנה הבאה.
.
בשביל מה לחזור לעוד עונה אחת?

בני
בני
05/07/2019 0:42:31
Reply to  דקסטר

מי יעצור אותם במזרח? (את הקרב הכי קשה אני צופה להם מול פילי) הם קבוצה מאומנת שרצה יפה מאוד ביחד שלדעתי אפילו תשחק טוב ומשוחרר יותר השנה. ועכשיו שגולדן סטייט התפרקה סופית אני לא הייתי מהמר נגדם לריפיט. זה יהיה סופר קשה, אבל אפשרי. וזה כל היופי גם בעונה הבאה שאנחנו בעצם לא באמת נדע מאיפה תגיע האלופה.

משיח
משיח
05/07/2019 0:25:59

אוהב את בובאן, אבל לא נהיה שם קצת צפוף (ולבן)בצבע של דאלאס

Lavar
Lavar
05/07/2019 0:45:07
Reply to  משיח

יותר מדי לבן. בליגה, 23 אחוז מכלל השחקנים הם לבנים. בדאלס? יותר מפי 2. 47 אחוז מהקבוצה לבנה!

Smiley
Smiley
05/07/2019 0:45:22
Reply to  משיח

1. הוא גם ככה לא יכול לשחק יותר מחמש דקות רצוף
2. הוא משרה אווירה חיובית בחדר הלבשה (שלפעמים זה יותר חשוב ממה שאתה עושה על המגרש) – לפרטים: צ’אנינג פרי, קנדריק פרקינס, ג’ראד דאדלי

נתן
נתן
05/07/2019 1:46:13
Reply to  משיח

צריך קצת לבן הכל שם יותר מידי שחור 😜

Smiley
Smiley
05/07/2019 1:00:39

Tim MacMahon

@espn_macmahon
Danny Green on his podcast about Kawhi Leonard: “We’ll see what his decision is. Hopefully by later today, it would be great to know.”