סיכום הטרייד של דיוויס ומבט לקיץ של הלייקרס / הגולש אמיר ארזי

****************

אמיר ארזי, חייל בן 19 מכפר יהושע, גולש באתר ואוהד שרוף של הלייקרס. זהו מאמרו הראשון עבורנו.

****************

בשבוע שעבר הלייקרס סיכמו על טרייד שהיה סיפתח לקיץ שיכול להיות מהגדולים בהיסטוריה של הליגה. אנתוני דיוויס נשלח ללייקרס בתמורה ללונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט, הבחירה הרביעית בדראפט (שהפכה לבחירות ה-8, ה-17 וה-35 בטרייד המשך של ניו אורלינס) ועוד מספר בחירות עתידיות.

הטרייד השאיר את הלייקרס עם חמישה שחקנים בסגל: אייזק בונגה, מו וגנר, קייל קוזמה, אנטוני דיוויס ולברון ג'יימס. הטרייד השאיר גם ללייקרס 23 מיליון דולר מתחת לתקרה. לאנתוני דיוויס יש אפשרות לוותר על הטרייד קיקר שלו, מענק בחוזה שנועד לאפשר לשחקן שליטה על מעבר בטרייד, בגובה 4 מיליון דולר, מה שיעלה את הקאפ ספייס של הלייקרס ל-27 מיליון דולר, סכום שהיה מספיק בשביל להחתים שחקן על חוזה מקסימום (ג'ימי באטלר? קיירי אירווינג? קמבה ווקר?). לפי דיווחים אין בכוונתו של דיוויס לוותר על הטרייד קיקר, החלטה שיכולה להתברר כטובה ללייקרס כי זה ימנע ממנה לרדוף אחרי שחקן מקסימום נוסף ובמקום זאת לנצל את הקאפ ספייס בשביל לבנות סגל עמוק יותר, בדומה לטורונטו שהקיפה את קוואי במגוון של רול פליירס איכותיים ובניגוד לגולדן סטייט שהשקיעה במספר שחקני מקס' וסבלה מבעיית פציעות חמורה.

הדבר הראשון שהייתי עושה עם הכסף זה לתת לג'יי ג'יי רדיק חוזה של 20 מיליון לשתי עונות, רדיק סיים את העונה החולפת עם שיא קריירה בנקודות, 18.1, ועשה זאת ב-44% מהשדה ו-40% מהשלוש. רדיק הוא שחקן מושלם להצמיד ליד לברון, קלעי שלשות מהטובים בליגה ויטפל באחת הבעיות הכי גדולות שהיו ללייקרס של לברון בעונתם הראשונה, קליעה משלוש. הלייקרס דורגו במקום ה-29 באחוזים משלוש וזקוקים נואשות לשחקן כמוהו. הוא היה אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה בקליעה מיד ממסירה ויודע להשיג זריקות פנויות.

בעונתו האחרונה רדיק קיבל חוזה של 12.5 לעונה, ובעונה שלפניה קיבל חוזה של 23 מיליון לעונה. זאת הסיבה שהייתי נותן לו חוזה של 20 מיליון לשתי עונות, רדיק שיחגוג בקרוב 35 יכול להעדיף חוזה קטן יותר בסכום עונתי אבל ארוך יותר שיספק לו יציבות להמשך. בגיל 35 זה גם את הסיכוי הכי טוב שלו לזכות בטבעת.

ההחתמה השנייה שהייתי מבצע היא ההחזרה של ברוק לופז. לופז הפך לסוג של סטרץ' 5, סנטר ש-64.9% מזריקותיו היו שלשות, כבר בעונתו האחרונה בברוקלין. משם הוא הועבר ללייקרס בטרייד של דיאנג'לו ראסל ושיחק עונה אחת בלייקרס, לפני הגעתו של לברון. בלוס אנג'לס לופז המשיך במגמת השלשות שלו, אבל לא הוערך מספיק על ידי ההנהלה שויתרה עליו באחת הטעויות הגדולות של מג'יק ג'ונסון, למרות שהוא אמר שהוא רוצה להישאר בלייקרס. לופז חתם במילווקי והפך לשחקן משלים נהדר ליד יאניס, קלע 12.5 נקודות למשחק, זרק 6.3 שלשות במשחק וקלע אותן ב-36%. הוא היה שימושי מאוד בכל הקשור לבוקס-אאוט, דבר שימושי ליד שחקן מסוכן בהתקפת המעבר כמו לברון וריבאונדר נהדר כמו דיוויס. השילוב של לופז ליד השניים יסייע ללייקרס להשיג כדורים חוזרים.

על הנייר אין לברוק סיבה לעזוב את מילווקי שבעונה החולפת נראתה כמו הסביבה המושלמת בשבילו, אבל מילווקי לא יוכלו להציע ללופז יותר מ-3 מיליון לעונה. חוזה של 15 מיליון דולר ל-3 שנים כנראה יהיה פחות ממה שיציעו לו בשוק החופשי, אבל העובדה שהוא רצה מאוד להישאר בלוס אנג'לס, עיר הולדתו, לצד זה שהוא יוכל להילחם בה על טבעת הופך את הצירוף שלו לסביר במחיר מופחת.

אחרי שהחתמתי סנטר ושוטינג גארד וללייקרס כבר יש סמול ופאוור פורוורד, נשאר רק מקום אחד פנוי בחמישייה, רכז. והשחקן שאני הייתי מביא זה פטריק בברלי. בברלי לא שחקן נוצץ, הוא שחקן צווארון כחול, שחקן שעושה את העבודה השחורה, משחק הגנה נהדרת ואגרסיבית ולא מפחד להתעמת מול שום שחקן בליגה. הוא מסוג השחקנים שאתה שונא לשחק נגדם ואוהב כשהם משחקים לצידך, שחקני דבק שמסוגלים לאחד את חדר ההלבשה ואתה מעוניין בנוכחות שלהם בחדר ההלבשה שלך. ובנוסף לכל זה, הוא קלעי טוב מהשלוש, בעונה החולפת קלע 7.6 נקודות ב-40% מהשדה ומהשלוש. בברלי אולי לא סקורר אבל מסוגל להשיג את הנקודות שלו ביעילות טובה ולרווח את המגרש.

בברלי מסיים חוזה של 23 מיליון ל-4 שנים, כשבעונתו האחרונה הוא קיבל 5 מיליון ולפי הדיווחים הוא מעוניין לקבל חוזה של לפחות 10 מיליון לעונה. אחרי ההחתמות של ברוק ורדיק נשארו 8 מיליון מתחת לתקרה והייתי נותן לו חוזה כזה, חוזה של 24 מיליון ל-3 עונות. שוב, סביר שהוא יקבל הצעה גדולה יותר אבל הלייקרס יכולים להציע לו הזדמנות נהדרת להשיג טבעת ולהישאר באותה עיר. אני מקווה שזה יהיה מספיק כדי לשכנע אותו לחצות את הכביש.

שלוש ההחתמות האלו לקחו את כל הקאפ ספייס שהיה ללייקרס ומשאיר אותי עכשיו לחלק של החריגות – חוזי מינימום וחריגת המיד-לבל אקספשן. הייתי מעניק את ה-MLE לטרבור אריזה. בקיץ הקודם אריזה, אחרי עונה ביוסטון שהסתיימה בהדחה בגיים 7 בגמר המערב, החליט לצאת לשוק החופשי ולחפש חוזה גדול. הסמול פורוורד מצא את החוזה הזה בפיניקס שנתנה לו 15 מיליון (אחרי שלא הרוויח מעולם מעל 8 בעונה), כדי שישמש כוטרן ומנטור לצעירים בקבוצה. הוא לא הסתדר בסאנס ובדצמבר, למרות ניסיונות של הלייקרס להשיגו, הוא הועבר לוושינגטון.

בגיל 34 ההגנה של אריזה כבר לא מה שהייתה, אבל עדיין יש לו יכולת נהדרת להשגת נקודות ולרווח את המגרש. הוא סיים את העונה עם 12.5 למשחק ב-40% מהשדה ו-33% מהשלוש, ירידה מ-ממוצעי הקריירה שלו. זה קרה גם בגלל התפקיד שמילא בפיניקס ו-וושינגטון והזריקות שהשיג בהתקפות חלשות. בלייקרס, מוקף בשחקנים טובים יותר, הוא יגיע לזריקות קלות וחופשיות יותר ואותן הוא מסוגל לקלוע. השילוב שלו לצד לברון בהרכבים נמוכים, עם דיוויס כסנטר, יכול להיות קטלני בפלייאוף.

המיד-לבל אקספשן ירידה משמעותית מהחוזה הנוכחי של אריזה אבל בספק שהוא ישיג משהו קרוב לזה העונה. סביר להניח שלא ימצא משהו גבוה בהרבה מההצעה של הלייקרס בגילו ואריזה הביע רצון לחזור לצהובים-סגולים, איתם זכה באליפות ב-2009. אני מאמין שאם יציעו לו את המיד לוול לשתי עונות הוא ישקול בחיוב לחזור ללוס אנג'לס.

כשהקאפ ספייס אפסי והמיד לוול הוענק, נותרו רק חוזי מינימום לחלק. את המינימום הראשון הייתי מעניק לאלכס קארוסו, הרכז בן ה-25 שנראה יותר כמו רואה החשבון של הקבוצה הוכיח בחצי השני של העונה שהוא מסוגל להיות רכז לגיטימי בליגה, הוא סיים את העונה עם 9.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים ב-44% מהשדה ו-40% לשלוש ולדעתי מסוגל להיות הרכז המחליף של הלייקרס.

שחקן נוסף שהייתי מחזיר הוא רג'י בולוק, השוטינג גארד שנשלח בטרייד דדליין ללייקרס. בולוק לא הצליח להתאקלם יותר מידי בקבוצה אבל בכל זאת סיים את העונה עם 11.3 נקודות ב-41% מהשדה ו-37% מהשלוש ומסוגל להיות שוטינג גארד מחליף אמין מהספסל.
ג'אבייל מקגי שחקן נוסף שהייתי מחזיר, הסנטר הותיק נתן את אחת העונות הכי טובות בקריירה שלו בעונה החולפת, בתור סנטר פותח הוא בעייתי עם הסיבולת שלו, הוא הכי טוב כשהוא עולה מהספסל בתור מחליף, מטביע כמה פעמים וחוסם כמה זריקות ועל זה הייתי מחזיר אותו.

אחרי ההחתמות האלו ללייקרס יש שתי חמישיות סגורות עם בברלי וקארוסו בתור רכזים, רדיק ובולוק כשוטינג גארדים, לברון ואריזה כסמול פורוורדים, דיוויס וקוזמה כפאוור פורוורדים ולופז וג'אבייל כסנטרים. יש את ואגנר ובונגה והסגל מגיע ל-12 ואז נשאר רק למלא את הסגל עם מחממי ספסל, כשאחד מהם יכול להיות טיילר הורטון-טאקר שנבחר ע"י הלייקרס בדראפט.

ברור לי שבמידה מסוימת ההחתמות האלו מערבות אופטימיות כשאני מניח ששחקנים כמו רדיק, בברלי ולופז יחתמו על פחות ממה שהם מסוגלים לקבל בשוק החופשי, אבל זה לא מופרך לחשוב שוטרנים כמוהם ייקחו קצת פחות בשביל לחתום בקבוצה שבה הם מסוגלים להיות חלק משמעותי בקונטנדרית בכירה ולהילחם על טבעת. שימו לב שהחוזים האלו מספקים יותר יציבות במקרה של רדיק ושדרוג מהשכר בעונה קודמת ללופז ובברלי ולא באמת חסר מקרים של וטרנים שלקחו פחות כדי להילחם על אליפות. עם הסגל הזה הלייקרס, לדעתי, תהיה המועמדת הבכירה לאליפות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
94 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 20:48:49

תודה!
הייתי מעדיף לראות את דיוויס באמת כסנטר, יש יותר סטרץ 4 בשוק מאשר סטרץ 5 אבל לפי מה שקראתי הוא מעדיף לשחק כפאוור אז אני לא אופתע אם יעניקו לו חוזה יותר גדול ממה שהצעתי פה כדי להשיג אותו.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:29:01
אור
אור
22/06/2019 20:36:23

🙂

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 20:49:40

לחלום זה אף פעם לא מזיק

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:50:53

מי כמונו אוהדי הסאנס יודע…

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 21:04:36

סאנס אה? קשה.. תהיה חזק

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
22/06/2019 20:50:45

מה למה ככה? אבל כן קשה לראות את זה קורה

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:51:35

כי אחת מכל ההחתמות האלה תהיה הישג גדול עבורם.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
22/06/2019 20:59:25

אני איתך ראה לקמן

מנחם לס
מנחם לס
22/06/2019 20:33:33

אמיר, בשנת 1950 כשהייתי בן 13 גיליתי "בריכה" בכפר יהושע. הגענו אליה מטבעון (שם גרתי) וקפצנו למים מלאי ירוקת ומי יודע מה עוד. היו ימים!
תודה על הפוסט

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 20:56:30
Reply to  מנחם לס

לא היה לי מושג אפילו שהיה פעם מעיין בכפר(אני מניח שאתה מדבר על מעיין), חבל שכבר אין פה, היום אם רוצים לשחות נוסעים למעיין באלונים או באלוני אבא

מנחם לס
Admin
22/06/2019 22:18:14

לא מעיין. בריכת שחייה ממש. 25 מטרים אורך ואפילו עשו שם פעם מין "אליפות העמק בשחייה". זה היה מצד שמאל, בכניסה לכפר.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:25:15
Reply to  מנחם לס

הבריכה הזאת עד כדי כך ישנה? לא זוכר אפילו את הפעם האחרונה ששיפצו אותה, בחיים לא הייתי מנחש שהיא הייתה קיימת בשנות ה50
תודה שחידשת לי

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2019 20:38:23

ברגע שהלייקרס בוחרים להחתים שחקנים משוק השחקנים החופשיים (להשתמש במקום שיש להם מתחת לתקרת השכר),
אין להם את ה-MLE "הרגיל" (9.2 מיליון), אלא את ה-room mle (נמוך מה-MLE הרגיל, עומד על 4.7 מיליון).
.
אריזה, לדעתי, אכן יקבל הצעות בגובה ה-MLE בקיץ הקרוב. רק שזה של הלייקרס יהיה חצי (בערך) מזה שקבוצות אחרות יכולות להציע.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 20:59:58

מודע לגובה של המיד לוול לקבוצות עם קאפ ספייס, הייתי צריך להוסיף את זה כשכתבתי, טעות שלי שזה לא ברור.
אני לא רואה אבל קבוצה מציעה לאריזה את המיד לוול של ה9 מיליון, זה נראה לי קצת יקר מידי לתת לו בגילו, חושב שהוא יקבל דברים בין הroom mle ל6 מיליון ואז יכול להיות שהוא יסכים לקבל הצעה כזאת מהלייקרס ל2 עונות

מנחם לס
מנחם לס
22/06/2019 20:41:01

אמיר, נהניתי מאד מהפוסט! שמור איתנו על קשר והמשך לכתוב לרועי שהוא יישאר האופציה הראשונה שלך, והאופציה השנייה היא אלי ל-
meless1937@gmail.com

(תמיד הפליא אותי שבכפר יהושע אף פעם לא היה ספורט: לא כדורסל, לא כדורגל,כלום. ובשדה יעקב רק לומדים תורה, אם כי פעם שני בני הכפר ניסו לפתח מרוצי סוסים השטח בין שדה יעקב ורמת ישי. נדמה לי שבשנות ה-50 היה איזה מרוץ סוסים שהיה מעורב בו יפתח זייד, אך כמובן שלא יצא מזה שום דבר והיום השטח הוא למטרות גדולות הרבה יותר.

חבר צוות שלנו, שי מאיו (האשך) חי עם גננת משדה יעקב!

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 21:04:08
Reply to  מנחם לס

תודה, שמח שנהנית!
ודווקא יש אקדמיית כדורסל בעמק, קבוצות קטסל בכפר וברוב הישובים ואחר כך הקבוצות נערים ונוער בנהלל וגבת, שיחקתי בקבוצה של הכפר ובנהלל מאוחר יותר אבל פרשתי כי היה לי בעיה רצינית, הייתי גרוע
יש פה גם ליגת קיץ בין הישובים, זכינו לפני שנתיים בפעם הראשונה בגביע אבל לא מצליחים לשחזר את ההישג בינתיים

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2019 20:43:44

אם ב-MLE עסקינן, למילווקי יהיה כזה בשביל להציע חלופז (אם וכאשר). גם אם הם יהיו קבוצה משלמת מס, זה יהיה גבוה מהסכום שאתה מציע ללייקרס לתת ללופז (MLE למשלמי מס = 5.7 מיליון). זה מבלי תלות בחוזים שיציעו (שוב, אם וכאשר) למידלטון, מירוטיץ', וברוגדון.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 21:42:07

עם כל הכבוד להבדלי לופז רדיק… הם לא יבואו בטח לא במה שהלייקרס מוכנים להציע להם.
החלום זה קוואי אני לא אתפלא אם הוא יגיע אחריו בסדר האופציות זה קיירי וקמבה אחד משלושתם יגיע השאלה מי. השאר חוזי מינימום, ושחקנים מביי אוטס שמגיעים במהלך העונה.
.
חלק מהשמות הרלוונטיים שאני חושב עליהם עכשיו זה מבה אה מוטה סט קרי (שכנראה יהיה מי שיציאו לו את המיד לבל שלהם אחרי הפלייאוף), נרלנס נואל , קווין קוק ג’רלד גרין… כמובן שלא כולם יבואו אבל כל אלה אופציות ריאליות של הלייקרס+ שחקנים שישתחררו במהלך העונה וישנו את הסגלים של הקוטנדרים
.
האופציה הכי טובה של לברון זה פיניקס סאנס שיביאו לו שחקנים במתנה השאלה איזה אין קבוצות שאוהבות לשלם ואז לזרוק את השחקן יוצר מהסאנס והניקס

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
22/06/2019 20:58:36

אחלה טור אמיר נהנתי מהחשיבה והכתיבה
היות ואני לא מבין כמעט בכל תקרות השכר והאפשרויות של השחקנים וכל השיט הזה אז אשתדל להביע את זה בעדינות:
אין סיכוי שזה קורה!
האמת שבאמת קשה לי לראות את זה קורה – בברלי לדעתי יקבל הצעות הרבה יותר טובות אחרי העונה האחרונה ואני יכול לנחש שהוא לא קיבל משאיות ברינקס עד כה אז אין שום סיבה שהוא יתפשר. רדיק אומנם לא קיבל מי יודע כמה אבל בטוח עדיין יש לו שוק והצעות טובות יותר מה10 מליון שאתה מציע. לופז? זה נראה שמלווקי בעניין שלו ואחרי העונה האחרונה בטח יהיו לו לא מעט הצעות – למה לו לחזור למקום שבעט לו בתחת? חוץ מזה אני לא בטוח עד כמה הייתי רוצה לראות חמישייה בה הקו הקדמי זה לברון דייוויס ולופז. – לופז נתן עונה מדהימה הגנתית בשיטה של מלווקי לא בטוח שהוא יכול לתת אותה במקום אחר
אולי אריזה זו אופציה ריאלית אבל לא הייתי בונה עליו הרים, אחרי עונה לא טובה ומה גם שנראה שהוא סבור שהוא שווה הרבה יותר.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 21:14:34

אחרי שסיימתי לכתוב את זה באמת קלטתי שיצא לי דיי אופטימי מידי.
רדיק נראה לי אפשרי יחסית, אחרי שתי עונות של חוזה לעונה לא מפתיע אותי אם הוא יעדיף חוזה ארוך יותר, הוא כבר מבוגר, אם קבוצה תציע לו חוזה לשנתיים-שלוש יש סיכוי שהוא יעדיף את זה גם אם התשלום השנתי יהיה נמוך יותר
אין לי מושג באמת עד כמה לופז נוטר לנו טינה אבל ידוע שמגיק היה זה שויתר עליו ומגיק כבר לא נמצא, אני כן יודע אבל שהוא דיבר על כמה הוא מעוניין להישאר בלייקרס ובלוס אנגלס, אם נציע לו חוזה יחסית שיהיה דומה לחוזה במילווקי יכול להיות שהוא יסכים לחזור לעיר שלו
עם בברלי כנראה שכבר הגזמתי, הלייקרס אומנם בחמשת הקבוצות שדווח שהוא יפגש איתם אבל אני לא בטוח שנוכל להתחרות במה שיקבל ובהתחשב בחוזים הקודמים שלו אני מניח שהוא באמת יעדיף לקחת תחוזה הכי גדול מאשר להתפשר בשביל טבעת פוטנציאלית

ותאורטית אני חושב ששלישייה כזאת יכולה לעבוד, ווגל הוא מאמן הגנתי נהדר אני בטוח שהוא יוציא מלופז את המיטב, בפלייאוף לברון מתחיל לשחק הגנה ועד אז בעונה סדירה הוא גם ככה אחראי על יותר נקודות מאשר הוא מרשה בהגנה אז לא אני לא חושב שהגנתית זה יהיה בעיה

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:16:42

רדיק נטוע משפחתית בחוף המזרחי ואין לו כוונה להזיז אותם שוב. לכן אני מתקשה להאמין שיבוא (דדי חושב שכן… אבל נראה).

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 21:26:59

דווקא רדיק סיפר בפודקאסט של זאק לואו שהוא נפגש עם הלייקרס בקיץ אחרי שלברון חתם ואמר ש"זה היה יכול להיות כיף", הוא כן שקל אותנו, אז אני לא חושב שזה מופרך לחשוב שהוא יסכים אם נציע את החוזה נכון

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:28:53

וואלה. לא יודע קראתי כבר כמה ראיונות איתו שמדבר על להשאיר את המשפחה בג'רזי.
אבל מי יודע באמת. נראה לי שהוא די מרוצה בפילי ויש לו יופי של סיכוי לקחת אליפות גם שם.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 21:43:34

רדיק לא עוזב את פילי סגור וחתום שם כמו האריס ובאטלר.

דדי
דדי
22/06/2019 22:18:28

? זה שאמרתי שיש לדעתי סיכוי שרדיק יגיע זה אומר שאני חושב שהוא יגיע ?
.
משהו שאני מצפה מכמה גולשים אחרים ש״מצטטים״ אותי ככה – לא ממך…
אבל לפחות במקרה שלך אני יודע שזה בטעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 22:20:54
Reply to  דדי

אני מתנצל. זה מה שהתכוונתי להגיד – שאתה חושב שיש סיכוי. אני רואה בקריאה חוזרת שמשתמע אחרת.

דדי
דדי
22/06/2019 22:31:58
Reply to  דדי

הכל טוב. אין שום צורך בהתנצלות.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
22/06/2019 21:24:23

עם הקילומטרז' של לברון אני לא בטוח שהוא יכול לעלות הילוכים כמו פעם – במיוחד לא בשתי צידי המגרש. בסופו של דבר לברון ולופז יתקשו בחילופים על גארדים או לרדוף אחרי חסימות.
ראיתי השנה די הרבה את מלווקי היתרון של לופז הוא להיות רים-פרוטקטור אבל כאשר הוא צריך לצאת מאזור הצבע האפקטיביות שלו כמגן די יורדת. אם ווגל יתכוונן לשחק בשיטה הזו עבור לופז (במידה והוא יגיע כן?!) אז סבבה אבל למלווקי היו כלים נהדרים לחפות על החסרונות שהגנה כזו יוצרת – אני ממש לא בטוח שיהיו אותם ללייקרס.
עוד דבר לופז בלייקרס אומר שהוא הופך להיות שחקן ספסל – קשה לי לראות את הלייקרס משחקים גם איתו וגם עם לברון קוזמה דיוויס וקשה לי לראות את קוזמה יורד לספסל

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 21:32:59

אנשים מזלזלים טיפה יותר מידי בלברון לדעתי, רק לפני שנה הוא נתן פלייאוף ברמה היסטורית ועכשיו יש לו את המנוחה הכי ארוכה שהייתה לו יותר מעשור, הוא יגיע חזק לעונה הבאה
לפי דיווחים דיוויס מעדיף לשחק כ4 אז לופז יתאים פה נהדר ובאופן כללי אני לא רואה את קוזמה בתור שחקן חמישייה, הוא חור ענקי בהגנה, ריבאונדר בסדר, הוא זרק 30% מהשלוש למרות שהוא זרק זריקות קלות יותר ורוב השלשות שלו היו פתוחות, הוא אחלה סקורר אבל זהו, אני חושב שהתפקיד הכי טוב בשבילו יהיה שחקן שישי, אחד שעולה מהספסל ומביא נקודות קלות

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:35:04

נוטה להסכים לגבי קוזמה.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:34:47

נוטה להסכים לגבי קוזמה,

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 21:55:51

עם כל הכבוד לבברלי לופז רדיק… הם לא יבואו בטח לא במה שהלייקרס מוכנים להציע להם.
החלום זה קוואי אני לא אתפלא אם הוא יגיע אחריו בסדר האופציות זה קיירי וקמבה אחד משלושתם יגיע השאלה מי. השאר חוזי מינימום, ושחקנים מביי אוטס שמגיעים במהלך העונה.
.
חלק מהשמות הרלוונטיים שאני חושב עליהם עכשיו זה מבה אה מוטה סט קרי (שכנראה יהיה מי שיציאו לו את המיד לבל שלהם אחרי הפלייאוף), נרלנס נואל , קווין קוק ג’רלד גרין… כמובן שלא כולם יבואו אבל כל אלה אופציות ריאליות של הלייקרס+ שחקנים שישתחררו במהלך העונה וישנו את הסגלים של הקוטנדרים
.
האופציה הכי טובה של לברון זה פיניקס סאנס שיביאו לו שחקנים במתנה השאלה איזה אין קבוצות שאוהבות לשלם ואז לתת אותו במתנה יותר מהניקס והסאנס.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:03:17

כרגע ללייקרס אין קאפ ספייס לחוזה מקס, אם דיוויס יוותר על הטרייד קיקר שלו אז יהיה על מה לדבר אבל כרגע נראה שהוא נוטה לא לוותר אז אין מה לדבר על שחקני מקס

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 22:19:24

ייוותר כמו גדול לברון יתגמל אותו בדרכים אחרות, אם זה דרך ספייס ג’אם 2 עם בונוס של 4 מליון או דרך נייק וחוזה נעליים, אם זה להוריד מאחוזי קומיישן שלוקחים בעסקה קלאץ, לא חסר ללברון דרכים.

אסף
אסף
22/06/2019 22:02:22

אמיר תודה רבה. מה שאתה מציע זה שינוי קונספציה שלדעתי הלייקרס תחת לברון לא יעשו וזה לוותר על עוד כוכב לצידו ולצד דיוויס. הגיונית ההצעה שלך נכונה מאוד, הגיון זה לא מה שמניע את הלייקרס כרגע. גם אם כן לפחות את רדיק קשה לי לראות מגיע ללייקרס על אף שהייתי מאוד רוצה לראות את זה קורה כאוהד לייקרס.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:19:02
Reply to  אסף

יכול להיות שלהנהלה לא יהיה ממש ברירה, הטרייד קיקר של דיוויס זה כרגע מה שמפריד בנינו לבין חוזה מקס ולא נראה שהוא הולך לוותר עליו אז ההנהלה תאלץ ללכת לכיוון של רול פליירס איכותיים

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 22:20:23

ייוותר כמו גדול לברון יתגמל אותו בדרכים אחרות, אם זה דרך ספייס ג’אם 2 עם בונוס של 4 מליון או דרך נייק וחוזה נעליים, אם זה להוריד מאחוזי קומיישן שלוקחים בעסקה קלאץ, לא חסר ללברון דרכים. אין משכנע טוב בענף יותר מהמלכה.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 6:12:21

בדיוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 7:08:41

ביבי יזרוק לו את תיק האוצר

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:39:06

למה דיוויס לא יוותר? טיפשי מאוד אם לא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 7:10:10
Reply to  שלהבת

גם טיפשי וגם קצת חוצפה לא?
זאת תוספת כזאת למקרה שמעבירים אותו בטרייד נגד רצונו לא?
קצת רצחת וגם ירשת אם תשאל אותי.

איתמר פורת
איתמר פורת
22/06/2019 22:07:42

אמיר אתה מייצג את כפר יהושע בכבוד. פוסט מצוין.

אם זה לא קיירי או קוואי שנצליח להביא ללייקרס (קשה לי להאמין שיגיעו) אז אני מסכים איתך שכדאי להביא שני שחקני רוטציה טובים במקום לשפוך את הכסף על מישהו כמו קמבה ווקר.
תחזית קצת אופטימית לגבי ההחתמות שציינת אבל העיקאון פה חשוב ויש עוד שחקנים מתאימים בעמדות האלה שיסכימו להתפשר על השכר (ווסלי מתיוס לדוגמה).
בקיצור תמשיך לכתוב ולייצג את הכפר!

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:22:05

תודה, אשתדל
זה תמיד מוזר אבל לראות אנשים מהכפר באינטרנט, זה מזכיר לי שזאת עדיין מדינה קטנה

מנחם לס
מנחם לס
22/06/2019 22:22:22

סתםן למען החינוך שלי: יש עוד כפרים בישראל? מה עושה את כפר יהושע "כפר"? נשאר משהו שהוא משותף לתושבים?

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:33:17
Reply to  מנחם לס

טכנית כפר זה הגדרה לישוב עם פחות מ2000 תושבים אז לפי ההגדרה יש עוד כפרים בישראל

האגודה השיתופית פה פורקה בשנות ה90 ומאז כל המשקים פה עצמאיים ואין יותר שיתופיות, אז לא יודע אם נשאר משהו ממה שעשה אותנו פעם ל"כפר", אבל לפחות אצלנו המשקים עדיין שורדים, ברוב הישובים זה לא ככה

דדי
דדי
22/06/2019 22:28:40

אני אופתע אם ללייקרס לא יהיו 32 מיליון תחת התקרה, אבל זה לא בלתי אפשרי.
.
אריזה זה שחקן של וטרן מינימום.
כמו גם כמה וכמה שחקנים עם ״שם״ שיגיעו בסכום הזה.
לא אתפלא אם גם דיאנדרה ג׳ורדן, ווס מתיוס, ג׳ורג׳ היל, דרק רוז, דני גרין, ג׳יי אר סמית אחרי ביי אאוט (אני מהמר שממיאמי), טריסטן תומפסון אחרי ביי אאוט, מרקיף מוריס, ג׳רלד גרין, נואה, רובין לופז, קורי ג׳וזף, קורבר, ועוד.
.
את ה room exception אני רואה הולך לשחקן טיפה יותר מבוקש שעדיין יתן הנחה ענקית כמו רדיק, גיבסון, או קוליסון (לדעתי אופציה לסאנס).
.
הקאפ ספייס צריך ללכת על שחקני המקס הברורים (חוץ מבאטלר לדעתי), או שילוב של בברלי עם ראסל או בוגדנוביץ׳. אולי טרנס רוס.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 22:30:33
Reply to  דדי

מכל אלה ווס מתיוס וקורבר נראים לי כמו האופציות הבטוחות.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 22:31:10

אלה אם הווריורס יצליחו איכשהו לשכנע את מתיוס.

דדי
דדי
22/06/2019 22:33:53

אל תשכח ווס סיניור שיחק בלייקרס.
זה בהחלט יכול להיות פאקטור.
.
קורבר זה ודאי לגמרי אלא אם כן כבר לא יהיה מקום בסגל…

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 22:35:47

מסכים לגמרי דדי.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 22:39:27
Reply to  דדי

מסכים לגמרי דדי עם הכיוון מחשבה אבל חלק מהשמות שזרקת פשוט לא רלוונטיים דיאנדרה ג’ורדן לא יגיע גם לא גורג היל, גם לא רוז.
.
רדיק חתום וסגור בפילי

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:43:32
Reply to  דדי

אני לא חושב שזה אפשרי להגיע ל32, אם דיוויס יוותר על הטרייד קיקר ונשלח את בונגה וואגנר בטרייד בלי לקבל משכורת חזרה נגיע רק ל30 מיליון, טיפה מתחת מקס לשחקן כמו קוואי

נתת פה שמות טובים ואם המצב בקאפ ספייס ישאר אותו דבר אני מקווה שפלינקה באמת יהיה מסוגל לבנות סגל משלים טוב ועמוק כי לא חסר שחקנים טובים

דדי
דדי
22/06/2019 22:46:44

אתה טועה.
הלייקרס כבר עכשיו עם 32.5

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 22:50:46
Reply to  דדי

https://www.spotrac.com/nba/los-angeles-lakers/cap/
אתה יכול לראות כאן, כרגע יש 23 מיליון בקאפ ספייס
יכול להיות שאתה לא סופר את הכסף מת של דנג והטרייד קיקר של דיוויס?

דדי
דדי
22/06/2019 22:51:17

לא.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 22:53:26

הוא מתכוון לזה שאפשר לנצל את הקאפ לפני הטרייד על דיוויס (שעוד לא התרחש בפועל להזכירך).

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:05:08

הטרייד על דיוויס אמור להתרחש ישר ב6 ביולי כשהפרי אייגנסי נפתח, אז אלא אם זה ישתנה אנחנו לא נוכל להשתמש בקאפ ספייס הזה

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 23:10:53

זה כמובן יהיה תלוי בסדר שבו מגישים את הניירת.

דדי
דדי
22/06/2019 22:50:54

גם לבולוק ואפילו לפופ יש תמריץ להישאר בזול – שמירה על זכויות בירד בקבוצה שלא יהיה לה מקום תחת התקרה בעונה הבאה…
אבל זה כמובן תלוי בגודל ההצעות שיקבלו ובהפרש ביניהן לבין מה שהלייקרס יכולים להציע.

דדי
דדי
22/06/2019 22:58:56

ואיך שכחתי את מיסטר וטרן מינימום בכבודו ובעצמו – ג׳ף גרין !
.
ג׳סטין הולידיי ?

ואפשרות ריאלית מאד לרום אקספשן – סת׳ קרי.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:07:33
Reply to  דדי

סת קורי באמת אופציה מעניינית לשוטינג גארד, יהיה גם זול יחסית, אם לא נביא מישהו בכיר ממנו כמו גרין או רדיק אני אשמח לראות אותו בלייקרס

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:33:05

תודה!
1. אתה משאיר את ווגנר?

2. אריזה לא שווה 24 ל-3 שנים. ראיתי אותו הרבה העונה משחק. ההגנה שלו באמת כבר לא אותו דבר והקליעה הדרדרה לא בגלל התקפות חלשות. ההתקפה של וושינגטון לא היתה חלשה, ההגנה שלה היתה חלשה. והביאו אותו בדיוק בשביל לחזק את ההגנה והוא נכשל בכך. אריזה הייתי מחתים על חוזה לשנה אחת ב-5 מיליון ולא יותר, אולי אם אופציית לשנה נוספת, לא יותר מזה.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:49:04
Reply to  שלהבת

1. כרגע לא רואה סיבה לא להשאיר אותו, חוזה נמוך מאוד ויש לו פוטנציאל להיות סטרץ 4 נחמד
2. הMLE של הלייקרס עומד על 4.7 אז אני בעצם מציע להציע לו חוזה של כמעט 9 מיליון ל2 עונות ועל זה נראה שאנחנו מסכימים

Anonymous
Anonymous
22/06/2019 23:33:44

נקודת המוצא שלך היא שאין מקום לשחקן מקס', בגלל הטרייד קיקר של AD, והיא שגויה.
גם כי יש אפשרות למקום, כמו שדדי כתב.
גם כי כל הסימנים מצביעים על זה שדיוויס יוותר על ה-4 מיליון לטובת חיזוק הקבוצה. ולא לשכוח שסו דנת האודישן שלו – לפני החוזה הגדול באמת.
האיש הרי קיבל במתנה את הפרס הכי גדול, כל הלייקרס, לברון וריצ' פול עבדו כדי להביא אותו, להיות ה-כוכב של ה-קבוצה בשנים הבאות, עם אנדורסמנטס ואפוציות ששוות לא 4 מיליון דולר, יותר כמו 40, ואולי פי כמה מזה… יוותר כמו ענק.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:53:59
Reply to  Anonymous

אפשר לשאול איפה ראית על הסימנים שמצביעים על זה שהוא יוותר? כי כרגע כל הדיווחים שראיתי מדברים שהוא לא מתכוון לעשות את זה
ולא באמת חושב שזאת עונת אודישן, כשאתה מעביר את חצי הסגל ומלא בחירות בשביל שחקן אין מצב שבו אתה לא מתכוון להציע לו את החוזה האפשרי הכי גדול

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:33:48

עוד דבר, תוכל להסביר בבקשה למה מילווקי לא יכולים להציע ללופז יותר מ-3? נראה לי קצת מוגזם אבל אני לא מתמצא.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 23:51:36
Reply to  שלהבת

עקרונית הם יוכלו לשלם לו 5 מיליון או להשקיע בו את ה mle שלהם.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:56:14
Reply to  שלהבת

כתבתי את זה לפני הטרייד של מילווקי על סנל ועל הבחירת דראפט שלהם אז כרגע יש להם יותר קאפ ספייס, לפני הטריידים האלו היה להם רק 3 מיליון ובגלל שאין להם זכויות בירד עליו הם יכלו להציע לו רק מה שיש להם בקאפ ספייס

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2019 0:04:04

לא מדויק. הם יכלו להציע לו 120% מהשכר הקודם שלו מכיוון שהוא סיים את העונה אצלם.

דדי
דדי
23/06/2019 0:31:22

הבאקס צריכים לוותר על קאפ ספייס בכלל, להתנהל כמו קבוצה מעל התקרה, ולהציע ללופז mle מלא.
זה המהלך הכי נכון שלהם בהנחה שהם מעוניינים גם לשמור על מירוטיץ׳.

שחר אלוני
שחר אלוני
22/06/2019 23:34:29

זה לונג שוט אבל כרמלו תחת לברון יכול להיות מנוהל, ואז יש מצב

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 23:36:10

כרמלו גמור, אולי יש לו מקום בתעשיית הפסט פוד בLA, אין לו מה לתרום בNBA

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:57:30

אני בספק שיהיה מישהו בליגה שבכלל יציע לכרמלו חוזה, הוא גמור, בטח יפרוש מתישהו העונה אחרי שיראה שלא מציעים לו חוזה

דדי
דדי
23/06/2019 0:08:00

לא בלתי אפשרי שמלו יצטרף ללייקרס אם שאר הסגל כבר יהיה ברמה מספקת.
הכל זה מערכות יחסים וקשרים.
בגלל זה גם פופ עוד עלול לקבל כסף משמעותי מהלייקרס אם לא יצרפו שחקן מקס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/06/2019 23:44:48

כתבה מעולה, תודה רבה

אמיר ארזי
אמיר ארזי
22/06/2019 23:57:44

תודה!

דדי
דדי
23/06/2019 0:11:27

Ohm Youngmisuk

@NotoriousOHM
Reporting w/ @wojespn: The Lakers received permission from Golden State to talk to assistant Ron Adams about a role on Frank Vogel's staff, league sources tell ESPN. It’s unclear Adams' level of interest but Lakers could make case more compelling with significant financial offer.

1,372
11:55 PM – Jun 22, 2019

דדי
דדי
23/06/2019 0:16:56
Reply to  דדי

״שר ההגנה״ של הווריורס.

דדי
דדי
23/06/2019 0:36:39

מה שקצת מעצבן הקיץ זה שהפרי אייג׳נט שהכי מתאים ללייקרס (נגיד חוץ מקוואי שאז ״מתאים״ בכלל לא רלוונטי), זה ברוגדן שכנראה אי אפשר להשיג בשום מקרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 7:05:26

מצוין.
הגננת משדה יעקב מוסרת שבגלל שאתם לא פותחים את הבריכה לתושבים מבחוץ, הם מתפלחים לילה-לילה רק כדי להשתין לכם בתוכה.

אמיר ארזי
אמיר ארזי
23/06/2019 21:31:23

זה לא קצת בזבוז זמן? כולם משתינים בבריכה גם ככה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 7:20:05

עברתי על התגובות.
כמו נבירה בערימת אשפה בשאיפה למצוא אוצר.
מלא שמות של שחקנים גמורים.
לא ברור לי איך עושים מהלייקרס קונטנדרית, אפילו קונדיטורית לא הייתי נותן לה.
תהיה קבוצה רעה מאוד עם אגו-מניאק מזדקן, גרופי פציע, סקורר צעיר בלי הגנה, ושאריות אשפה.
כשעל הכל מנצח מאמן עם כריזמה של צנון כשתחתיו זוחל נחש ארסי.
הלייקרס קונטנדרית לפלייאוף.
נ"א מסיימת לפניה.

Dor
Dor
23/06/2019 8:42:44

+1
באמת לא מבין מה הלייקרס עשו שם עם צוות האימון שלהם. אני לא רואה את זה קורה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/06/2019 13:28:35

הלייקרס "קונטנדרית" כי יש מלא אוהדי לייקרס שכבר מתים לחזור לגדולה וישנם הרבה כתבים, כולל מנחם, שאוהבים לייצר אקשן בקיץ. כרגע יש להם קבוצת אמצע טבלה טיפוסית ועתיד מעורפל.

Berch
Berch
23/06/2019 9:26:29

טור שכתוב נהדר אבל לא הבנתי למה שירבבת שם את המילה "טבעת" כמה פעמים.
לא הצלחתי להבין את ההקשר
🙂

אמיר ארזי
אמיר ארזי
23/06/2019 21:32:03
Reply to  Berch

אחרי כל אליפות השחקנים והמאמנים מקבלים טבעת אליפות אז טבעת הפכה למילה נרדפת לאליפות

תומר שנאן
תומר שנאן
23/06/2019 13:34:48

כתבה מעולה, תודה

אמיר ארזי
אמיר ארזי
23/06/2019 21:32:19

תודה!

מתן
מתן
23/06/2019 19:29:09

סליחה על הצעירות. מה זה mle?

יואב
יואב
23/06/2019 19:33:35
Reply to  מתן

זה מין חוזה שהקבוצה יכולה להציע לשחקן
קבוצה שלא משלמת מס 9.8 מליון
שמשלמת מס 4.9 (אולי אני טועה בטיפה במספרים)
לקבוצות משלמות מס זאת בערך הדרך היחידה להחתים שחקנים לא על מינימום.

קוזמי
קוזמי
23/06/2019 23:03:02

מי יכול לעשות סדר לגבי שוק הFA?
הבנתי שבוצעו מספר שינויים שאפשר לדבר עם השחקנים כמה שעות לפני ה1ביולי.
באיזה שעה ותאריך שעון ישראל כבר יתחילו הפרסומים על הסיכומים של הFA בקבוצות השונות?

אמיר ארזי
אמיר ארזי
24/06/2019 15:59:23
Reply to  קוזמי

בלילה בין ה30 ביוני ל1 ביולי מאחת בלילה יתחילו להתפרסם סיכומים