מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. אז מה האמת?

הבוקר הכותרת הראשית ב-HOOPS RUMORS ובעוד אתרים כספורטסנאוט, יארדבארק, בספורטב-פאן ג'ורדן, לארי בראון ועוד היא פחות או יותר:

Harden, Paul relationship described as 'unsalvageable'

(הכותרת הזאת היא מ-https://www.hoopsrumors.com/.

וינסנט גודוול מיאהו כותב אותו דבר (https://sports.yahoo.com/sources-relationship-between-rockets-stars-james-harden-chris-paul-termed-unsalvageable-200951028.html) שהארדן נתן אולטימטום "HIM OR ME".

בכמה וכמה אתרים מדווחים שגם ג'יימס הארדן וגם כריס פול לא רוצים יותר לשחק יחד.

“There’s no respect at all, on either side,” a source tells Goodwill. “They need to get away from one another. Chris doesn’t respect James’ standing in the league, and James doesn’t respect the work Chris has put in to this point.”

גודוויל מדווח ש'מקורות מתןך הקבוצה' סיפרו לו שהארדן פתח בקללות שכל הספסל שמע על מייק ד'אנטוני כשהוא הכניס את פול לשחק עם החמישייה השנייה ללא הארדן "AND ACTUALLY BARKED ('נבח')" על ד'אנטוני לעיני כולם.

הוא אפילו אמר שאילו הוא היה משחק את כל המשחק 'גולדן לא היו מנצחים'.

מצד שני כריס פול אף הוא חטף אותה:

“  Chris has a personality where he just doesn’t let anything go,” a team source told MacMahon. “He just keeps pestering and pestering and pestering and pestering Sometimes James has had enough — and not just him. That’s what makes [Paul] a winner and also what keeps him from being a big-time winner. He’s got to temper that.”

(PESTERING – לנדנד ולנדנד)

גם בעל הקבוצה פרטיטה מעורב בבלגן:

Fertitta has “grumbled” about the team’s investment in Paul and expressed regret to staffers about that signing, according to MacMahon, who adds that Fertitta has even griped about the deal in front of rival executives. Goodwill’s report lines up with MacMahon’s — sources tell Yahoo that Fertitta has complained about CP3’s contract since it was signed.

מצד שני המנכ"ל דרל מוריי טוען שכולם מגזימים בהתנגשות בין כריס פול והארדן (https://www.hoopsrumors.com/2019/06/rockets-plan-to-keep-spending-add-another-top-player.html) והציע לכולם להירגע. הוא מכחיש שפול ביקש טרייד.

2. היום בספורטסנאוט: כריס פול מכחיש הכל!!!!!!!!!!!

"Chris Paul denies rumors of feud between him and James Harden"

כריס פול החליט ללכת לאינסטגרם ויצא הבוקר עם המסר הזה שכולם ייראו ויסתמו:

אתם יודעים מה? מתחיל להימאס לשמוע מיוסטון.

מה שיהיה – יהיה.

3. סכויי NBA: קמבה וולקר עדיף על קיירי אירוינג לבחירת הלייקרס

NBA odds: Kemba Walker favored over Kyrie Irving to sign with Lakers

*

הלייקרס זקוקים לפוינט גארד כמו שהוט-דוג זקוק לחרדל.

BookMaker.eu (http://www.bookmaker.eu פירסמה את סכויי הפוינט גארדים השונים לחתום עם הלייקרס.

חבל שמידן כבר אינו איתנו כי למיטב זכרוני הוא היחיד המבין בעניינים הללו. לי אין מושג.

  • Kemba Walker +225 (9/4)
  • Kyrie Irving +480 (24/5)
  • Patrick Beverly +1100 (11/1)
  • Rajon Rando +1500 (15/1)
  • D’Angelo Russell +800 (8/1)
  • Darren Collison +1650 (33/2)
  • Derrick Rose +2100 (21/1)
  • Ricky Rubio +950 (19/2)
  • Jimmy Butler +700 (7/1)
  • Malcolm Brogdon +1250 (25/2)

אם אתם זוכרים, קמבה אמר כמה פעמים שהעדפתו להישאר בשרלוט, מצד שני אירוינג 'מת' לשחק עם דייויס (https://sportsnaut.com/2019/06/kyrie-irving-anthony-davis-lakers-rumors/).

מה שאני לא בטוח הוא אם 'המוות לשחק עם הגבה' כולל גם את לברון.

מה שמשגע יותר מכל אנשים כמוני המנסים לבלות את שארית ימיהם בשקט ומרגוע, היא הידיעה ששמו של ד'אנג'לו ראסל החל מופיע יותר ויותר כבבת עיניהם של מנהלי הלייקרס. וואללה שזה יהיה משהו את ראסל חוזר אליהם. אחרי שהם העיפו אותו עם בעיטה בתחת.

4. מאט ווייטנר מספורטס פאן ג'ורנל כותב פוסט על מה הפליקנס יכולים לעשות עם הבחירה הרביעית שלהם

(ג'קסון הייז, אונ' טקסס: 2.00 מ', 90 ק"ג, פאור-פורוורד)

http://www.thesportsfanjournal.com/

כיצד הפליקנס הגיעו עד הלום

עם 6% סכויים הם הגרילו את "הר ציון" כשהם יודעים שהם עומדים להפסיד את האוצר הקודם שהיה להם, ושאף פעם לא התאים להם לא באופיו ולא בכל הווייתו. ראו שהוא לא היה מאושר שם כמעט מההתחלה.

משך חודשים על גבי חודשים הם הלכו קדימה ואחורה בקשר למה לעשות עם אנטוני דייויס וכיצד לנסות להרוויח כמה שיותר מעזיבתו שהיתה ברורה לכולם.

 The Lakers infamously tried and failed to work out an in-season deal, a collapse so significant and embarrassing it cost Dell Demps his GM post in NOLA and played a huge part in Magic Johnson’s resignation in L.A.

הסלטיקס, הנטס, הניקס – כולם חלמו על הגבה בשעה שריץ' פול, הסוכן של לברון עשה את כל מה שיכול היה להביא את הגבה להוליווד (https://www.si.com/nba/2019/06/12/anthony-davis-trade-rich-paul-blames-dell-demps-public

הלייקרס סוף סוף הצליחו. עתה לפליקנס יש את בחירה 1 ו-4. בחירה מס' 1 היא NO- BRAINER.

מגיעים לבחירה 4.

אור ירוק: זאיון וטרייד שני

 

ויליאמסון הוא אחד הביג מן הטובים בשנים האחרונות. מה שמעניין עכשיו זוהי הבחירה מס' 4 של הפליקנס. התוספת של בול, אינגראם והארט אל דרו הולידיי נותנת לפליקרס הזדמנות טובה מאד לשחק עם הרוסטר שלהם. זה נותן להם הזדמנות להיות CREATIVE וליצור כל מיני אפשרויות

But the greatest value of the No. 4 pick is that of possibility, which there is plenty. Could the Pelicans move the pick for even more draft assets, setting up the type of pick portfolio that makes even Danny Ainge uncomfortable with excitement? Could the Pelicans opt to move back in this year’s draft, dangling the pick ahead of the Hawks or Celtics, who could look to consolidate picks and rise?

מי ישחק לצד זאיון? ישנה אפשרות לשחק עם הקוביות כך שבפרונט-קורט איתו יהיו אנדרה דרמונד, מיילס טרנר, וקלינט קפלה.

זאיון הוא GIVEN. זאת הבחירה הרביעית שיכולה לעשות או לשבור את התקוות הגדולות על עתיד הקבוצה.

אור צהוב: להשתמש בבחירה הרביעית של דריוס גרלנד

במילים אחרות – בצהוב-

אור צהוב: להשתמש בבחירה הרביעית של דריוס גרלנד

להשתמש בו או להטריד אותו.

תמיד אפשר לבחור את השחקן הרביעי הטוב ביותר ולדאוג מה לעשהות איתו אח"כ. גרלנד הוא השחקן הטוב ביותר בבחירה ה-4. הוא סוג השחקן שלפליקנס אין והוא יכול להתאים להם כבר בעונה הקרובהנ, והוא מהווה אפשרויות רבות לעתיד.l.

אור אדום: לבחור את ג'קסון הייז בבחירה 4

ג'קסון הייז הוא שחקן הפרונט-קורט הטוב ביותר שנשאר אחרי שזאיון נילקח. הפליקנס חייבים TO GET BIGGER. איבוד אנטוני דייויס, וכנראה איבוד ג'וליוס רנדל וג'היל אוקפור בפרי אג'נסי, משאיר את הפליקנס כאחת הקבוצות הנמוכות בליגה.

אבל אולי לא כדאי לבזבז בחירה רביעית עליו. ד'אנדרה האנטר או ג'רט קולבר מהווים ערך גדול יותר.  בדראפט נשארים מספיק ביג מן בנוסף להייז כברנדון קלארק, בול בול, ברנדון קלארק או גוגה ביטדייז (מעבר לים).

האמינו או לא, לאוסטרליה יש בליגה שניים מהטופ 25 פרוספקטים

 

(העיר אילווארה, אוסטרליה. שם ישחק למלו)

 

עכשיו שלמלו בול ישחק ב-Illawara Hawks   ה- NBL עשה עוד צעד חשוב למוניטין של הליגה. הוא מצטרף לאר ג'יי המפטון, ה-5 בכיתת הדראפט שלו.

ה-NBL פתח בתעמולה רצינית לשחקני ה-"ONE-AND-DONE" לבוא ליבשת השמש הנוחה והבטוחה, המדברת אנגלית, ומשחקת כדורסל שיכין את הצעירים טוב הרבה יותר משנת משחק תחת המאמן מייק ששבסקי או טום איזו.

הצעירים מתחילים להקשיב. אוסטרליה נותנת להם צ'אנס לשחק עם בוגרים מהם במשחק הדומה הרבה יותר ל-NBA ממשחק נגד ילדים כמותם בקולג', והם גם מרוויחים משכורת נחמדה כצ'ופר.

טרנס פרגוסון היה הראשון לעשות זאת, וזה מתחיל להיות יותר ויותר ה-TREND (מגמה; נטייה). ה-NBL הוא אטרקטיבי הרבה יותר מקבוצות ה-G-LEAGUE המשחקות בחורים ונוסעות באוטובוסים 6 שעות למשחקים

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
282 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 6:44:59

איפה פרטיטה היה שמורי החתים על החוזה 😂😂😂 אז שיסתום ויבכה בשקט.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 6:56:15

אגב נראה שטייטום מתחיל לקבל את המושכות בסלטיקס העונה נראה האם הוא מה שחשבנו או שטעינו. זו הפכה להיות הקבוצה שלו בהנחה שהורפורד לא ממשיך

צ'יקו
Admin
19/06/2019 8:46:32

גם אם הורפורד ממשיך בסלטיקס זה הקבוצה של טייטום ובראון ברגע שקיירי עוזב

לינדה ראמביס
לינדה ראמביס
19/06/2019 7:04:06

ללייקרס אין מקום לחוזה מקסימום נכון לעכשיו. ווג' אישר בציוץ הלילה שפלינקה פישל עם התאריכים ועכשיו נמצא במירוץ נגד הזמן לדחוף לקבוצות את בונגה בונגה, הנין של ריכרד ואגנר ושחקן גנרי בשם ג'מריו ג'ונס שאפילו סבתא שלו לא מכירה אותו
.

איך אומרים הטורטלים? אן בילוובל. אן

שלהבת
שלהבת
19/06/2019 7:05:51

ואגנר הוא אחלה שחקן. לא מבין למה לא נותנים לו כבוד.

אסף
אסף
19/06/2019 11:01:58
Reply to  שלהבת

מסכים. לא קיבל הרבה בה הזדמנויות אבל יכול להיות השלמה טובה כגבוה עם קליעה סבירה+ להרבה קבוצות

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:45:29
Reply to  שלהבת

אני מכיר את ווגנר בעיקר מהמכללות (מישיגן?) והוא היה מצויין

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 7:11:50

פלינקה חחח נראה לך שהבן אדם מעורב במשהו? זה הכל לברון דרך פול ועובדי תאגיד קלאץ. הדבר היחיד שפלינקה עושה בלייקרס זה להיות דומה לרוב לאו

לינדה ראמביס
לינדה ראמביס
19/06/2019 7:14:55

חחח ידוע שאף אחד לא שואל אותו כלום אבל אבל מישהו צריך לעשות עבודת ניירת ולתת חתימות גומי והמישהו הזה הוא פלינקה והוא פישל באותיות הקטנות

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:46:26

שמעון, אם אתה באמת מאמין בזה אז אני חושש לך

Smiley
Smiley
19/06/2019 7:21:34

למה נראה לכם שהפליקנס היו מוכנים לחכות חודש עם הטרייד? זה גורם למצב שהם לא מסוגלים לעשות כלום עם הבחירה ה-4 (ועכשיו הם יכולים לסחור בה). בנוסף, אותו שחקן, במידה והפליקנס רוצים להשאיר, מוצא את עצמו חודש בלייקרס לחינם 0מפספס הכנה).

לינדה ראמביס
לינדה ראמביס
19/06/2019 7:26:08
Reply to  Smiley

זה היה נראה רק לאוהדי לייקרס ולחלקם זה עדיין נראה ככה. הבנתי הכריזו מלחמה על ווג' שמתנכל אליהם אישית ושונא אותם והכל פייק ניוז טו אול דה לוזרס אנד הייטרס אאוט דר וויץ' אר מני

אסף
אסף
19/06/2019 11:02:45
Reply to  Smiley

כבר מראה שההחלטה על גריפין במקום דמפס מצדיקה את עצמה.

zivovivo
zivovivo
19/06/2019 7:14:38

לא מבין את ההייפ סביב גרלנד, אני בבחירה 4 בוחר לפליקנס את פי גיי וושינגטון מקנטקי או את בול בול,
הדראפט הזה אחרי הבחירה 3 הוא די משמים והייתי הולך על שחקני אפסייד.
בוושינגטון יש איזה מיקס בין הסמוט פליי של רודי גיי, למשחק ההגנה והעקשנות של קוואי, הוא מאד מוצא חן בעיניי.
בול בול שחקן מאד יחודי ,האפסייד התקפי עם כזה גובה זה משהו מאד נדיר ומלבד הפציעה שזה איף גדול לא הייתי שואל יותר מידי לגביו

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 7:31:22
Reply to  zivovivo

מלבד הפציעה. זו הסיבה שאני לא רואה קבוצה שמהמרת על בול בול בטופ 10.
.
מדובר על שחקן שפשוט לא מסוגל להעלות מסת שריר – אחרי הפציעה שלו, הוא איבד 10 קילו.
זה מלמד על מי שיש סיכוי יותר מסביר שלא יצליח לבנות מסת שריר כמו של גובר (לטעמי – הדוגמה למשקל המינימלי עבור שחקן בגובה כזה), מה שיגרום ל-2 דברים:
חוסר יכולת להתמודד מול הפיזיות של ה-NBA, וסיכוי גבוה מהרגיל לפציעות לאותן גפיים ארוכות שצריכות לשאת כל כך הרבה גובה, בלי הייצוב והתמיכה ששרירי הגוף מספקים. כל נחיתה לא מדויקת, כל התקלות בצבע עם אחד מהמפלצות האתלטיות של ה-NBA, זה סיכון גבוה מהרגיל לפציעה אקוטית.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 7:47:08

מהמר מבלי שראיתי אותו שניית משחק שהוא הולך להיות נגר בן נגר מארץ הנגרים

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
19/06/2019 8:35:42

תגובה מקצועית, שמעון

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:40:15

לא אמור להיות מקצועי הימור נטו ימים יגידו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/06/2019 13:06:29

וצפויה
🙂

זיו
זיו
19/06/2019 8:25:01

בדראפט כזה שווה להמר אין לך יותר מידי שחקנים שלמים ואפסייד גבוהה שווה הימור. דרך אגב אני גם מאד אוהב את גונטיי פורטר שצנח במוקים בעקבות הפציעות.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 10:40:25

גיא מדוע שחקן לא יכול לעלות מסע שריר? זה לא עניין של תזונה ואימון?

Smiley
Smiley
19/06/2019 11:35:34

תשאל את אוסטין דיי. אחת הסיבות שהוא לא ב-NBA

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 12:15:48

תזונה, אימון, ומנוחה. צריך את כל ה-3 בשביל למצות את הפוטנציאל של הפרמטר החשוב ביותר –
נטייה גנטית.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:51:24

אי אפשר להפוך אקטומורף למזומורף. ניתן רק לבנות על הגוף האקטומורפי שלו כמה שניתן שרירים. אבל האצבעות תישארנה דקות וארוכות, והשרירים יישארו ארוכים וצרים. ניתן קצת למלא אותם.
באופן פרדוקסלי, רק בטן הם כן יכולים לפתח.

אסף
אסף
19/06/2019 11:04:48
Reply to  zivovivo

לא בקיא בכלל בפרוספקטי הדראפט ,הפליקנס הכי צריכים שחקן בעמדה 3 שיכול לרווח את המשחק עם קליעה טובה..
יש כאלה על המדף בדראפט???

zivvv
zivvv
19/06/2019 12:13:10
Reply to  אסף

פי גיי וושינגטון

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 7:25:59

לברון GM העונה כבר מעכשיו הביא כוכב על שמר על בשחקן היחיד השווה בסגל, (בול זבל אינגרם בינוני עם כריש, הארט שחקן רוטציה חמוד) קוזמה עם פוטנציאל אולסטאר, ומביא עכשיו עוד כוכב

צביקה
צביקה
19/06/2019 10:42:15

ברוך, תכלס לא רק העונה. יצר קבוצת אליפות במיאמי, אחרי זה קבוצת אליפות בקליבלנד, ונראה שהולך לעשות את זה גם בלייקרס. האיש מנהל את העניינים בליגה נגד תותחי על מילארדרים ומנהלים מעולים, ומגיע להישגים מטורפים. אז למרות שלפעמים אני מתרפן מההתנהלות הנרקסיסטית, אני מוריד את הכובע בפני ההישגים, ומאמין שיהיה פה שלייקרס עוד הישג ברמה הזאת.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 10:53:14
Reply to  צביקה

כן GM העשור, מחזיק חצי מהליגה בביצים לא היה דבר כזה וגם לא יהיה בעתיד, שחקן ששולט ככה מחוץ למגרש, כל ההתערבות שלו בקלאץ זה פסול מצחיק שהליגה לא בודקת את זה

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:54:33

ללברון חסר דבר חשוב אחד בחיים: המילה 'תודה', ונאמנות לאלה שעזרו להפוך למה שהפךץ אתה לא יכול לעזור יותר? הוא זורק אותך לאשפה וממשיך הלאה

Cruv Memula
Cruv Memula
20/06/2019 0:13:40
Reply to  מנחם לס

איפה הוא לא אמר תודה?
בקליבלנד הוא צריך לומר בבקשה אם כבר.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:12:18
Reply to  צביקה

מדובר בפעילות מלוכלכת. הוא פירק את קליבלנד פעמיים , דאג שלא יקבלו תמורה עבורו (אחרת השיטה לא עובדת)פירק את מיאמי אחרי שסיפקו לו את האליפות המיוחלת.פירק את טורונטו להרבה שנים (כריס בוש)גרם לקליבלנד להפסיד את אירווינג תמורת משהו כמו אייזיה תומאס.פירק את ניו אורלינס יחד עם הסוכן שלו.
ממש רשימת הישגים מכובדת.
צר לי אני לא מעריץ אנשים מלוכלכים כמוהו.
אני מצפה מאדם שמשתכר מעל 30 מליון דולר. להיות הרבה יותר נאמן לארגונים שנותנים לו את הלחם והחמאה.הוא יורק על הבאר (כמה בארות) שהוא שותה מהם.
לצערי קמים לו חיקויים. דוראנט שעבר לווריורס ותקע את אוקלהומה.
לאונרד שסן אנטוניו הפכו לכוכב , אינדיאנה בחרה בו 15 בדראפט ומייד החליפה אותו.הוא עשה להם את המוות. ועכשו בלי בושה הוא שוקל לפרק אלופה כמו טורונטו. הוא היה חייב להכריז שהוא נשאר עם טורונטו שהביאה אותו למעמד העליון של הכדורסל.
קיירי שמחליף קבוצות לפי מצבי הרוח שלו.
באטלר שהסב נזק רב למיניסוטה.
מחר יש טרייד. הערך שלו שווה לאפס. אני מציע לניו אורלינס לבצע טרייד על ציון כבר עכשיו. למה להם להכשיר אותו להיות כוכב? בכדורגל ההכשרה הזו שווה עשרות מליונים במכירת הכוכב. בליגה אתה מוסר את הכוכב עבור ערימות זבל.

Smiley
Smiley
19/06/2019 11:37:42

מה שלברון הרוויח, הארגון החזיר את ההשקעה פעמיים והעיר עצמה פי כמה רק מזה שהוא שיחק שם. כנראה שזה עובד לשני הצדדים

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 12:10:31
Reply to  Smiley

מה זה קשור?אנחנו מדברים על כדורסל. על תחרות הוגנת.
באירופה יש קבוצות שמטפחות שחקנים כדי למכור אותם בעתיד בעיקר בכדורגל.
בליגה זה שוד. אתה נשאר בלי כלום אין בטרייד כסף מזומן שעובר מיד ליד.
גם אם שודדים וילה. זה עדיין שוד.

Smiley
Smiley
19/06/2019 12:33:17
Reply to  Smiley

לברון חושב על טובתו, כמו כל שחקן אחר בליגה הזאת. ההבדל שללברון יש את הכוח ואת היכולת להוציא מהלכים שכל האחרים רק חולמים עליהם.
את לברון מעניין לנצח כאן ועכשיו ולא לזרועחיטה שעוד חמש שנים מישהו אחר יקצור.
ובקשר לסיינ-נ-טרייד – זה "להחליש" את הקבוצה שאליה אתה עובר

AI3
AI3
19/06/2019 14:10:45

אליפות לעיר קליבלנד שווה הרבה יותר לכלכלה של קליבלנד מאשר השכר שלברון ג'יימס מרוויח.
בסופו של יום לברון לא עשה משהו שהוא לא חוקי\ חתם על חוזה, סיים אותו ובחר לעזוב, כמו הרבה מאוד שחקנים אחרים שעושים בדיוק את אותו הדבר, בכל ספורט ובכל ליגה, אתה לא יכול להכריח שחקן שמסיים חוזה לחתום על חוזה חדש רק כדי שהקבוצה הקודמת שלו תקבל משהו, אבל הקבוצה הבאה שלו תיחלש עקב כך.

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
19/06/2019 14:33:13

למרבה הצער – הוא זה שנותן לארגון את הלחם והחמאה.
ייאמר לזכות של לברון שהוא הבין מי החזק (הסופרסטאר) ומי החלש ובר החלפה (הקבוצה) והוא שינה את חוקי המשחק לנצח.
קשה (לי) לאהוד אותו כשחקן, אך אי אפשר שלא לזקוף לזכותו את שינוי התודעה של השחקנים: מסטטוס של שכירים (גם אם מאד עשירים) לאלו שממש מנהלים את הליגה.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:55:51

ללברון חסרה תכונה אחת: היכולת להרגיש GRATITUDE. סיים אתך? הוא משליך אותך כסמרטוט

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
19/06/2019 18:02:05
Reply to  מנחם לס

זה נכון

ארז
ארז
19/06/2019 20:41:18
Reply to  מנחם לס

הי מנחם.
מדוע שהוא יהיה מוכיר התודה?
הקבוצה בה הוא שיחק והעיר אותה הוא ייצג צריכים להיות אסירי תודה כלפיו.
כמות הכסף, המוניטין, רגעי השמחה העילאיים לאוהדים, האליפויות הנדירות, זו הכרת התודה שלו.
מה אתה בדיוק רוצה שיעשה? יישאר בקליבלד?
יישאר במיאמי?
מדוע?
הוא עזב את מיאמי כי הרגיש חוב לקליבלנד ופרע אותו כמו שמעולם אף אחד לא פרע חוב בנ.ב.א.
זאת לאחר שנתן למיאמי 4 שנים מדהימות.
עכשיו הגיע לל.א ועשה משהו שלא עשה שנים וזה להתחייב ל3 עד 4 שנים.

חזר לקליבלנד למרות השנאה היוקדת עם הבעלים.

מה זו הכרת תודה?
איך היא בדיוק באה לידי ביטוי?

האם דני איינג ובוסטון היו מוכירי תודה לאייזה תומאס?

אין שום הכרת תודה מעבר ללתת הכל על הפרקט עבור המועדון שאתה משחק בו עד שתעזוב אותו.
זו הכרת תודה אמיתית.
לתת לקליבלנד הנחותה בשנה שעברה את כל מה שהיה לו, מעבר לכל מה ששחקן נ.ב.א מסוגל לתת או נתן.
זו הכרת תודה.
זה להיות שם בזמן אמת.

זו דעתי לפחות.

Smiley
Smiley
20/06/2019 0:57:13
Reply to  מנחם לס

מה ההבדל בין לברון ג'יימס שסיים חוזה ועזב לבין מה שקורה עכשיו בין ארווינג והורפורד למשל שמימשו את אופציות היציאה שלהם?
או לנארד במידה ויעבור לקליפרס – הוא חייב משהו לראפטורס? לא. הוא סיים חוזה ורשאי לבחור את הקבוצה הבאה שלו.

Smiley
Smiley
19/06/2019 7:31:11

בנוסף:
1. קיירי מאותת שהוא בדרך לנטס – אולי הבין שאין אפשרות לקבל מקס בלייקרס…
2. הורפורד יצא מאופציית השחקן שלו כדי לבחון הצעות מקבוצות אחרות – לדעתי הסלטיקס הציעו לו 3 שנים והוא מעוניין ב-4.

Smiley
Smiley
19/06/2019 8:03:35
Reply to  Smiley

David Aldridge

@davidaldridgedc
Al Horford suddenly being actually available in free agency, and not just opting out to do a team-friendly deal with Boston, is a significant, game-changing presence on the market. He will have any number of suitors. If this doesn’t change, a gutting loss for the Celtics.

Smiley
Smiley
19/06/2019 8:05:10
Reply to  Smiley

Marc Stein

@TheSteinLine
The belief making the front-office rounds tonight is that Al Horford already knows there’s a four-year contract worth in excess of $100 million waiting out there for him June 30 .. knowledge that led to Horford’s talks with the Celtics dissolving

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19/06/2019 8:10:51
Reply to  Smiley

אני מת על הורפורד אבל 100/4 לשחקן בגיל הזה נשמע לי פייק ניוז. למי זה יכול להשתלם? פיניקס?

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 8:24:49

קשה לי להאמין שאלו הסאנס (אין לנו כרגע את המקום מתחת לתקרת השכר. אהה, כן. יש לנו את אייטון…).
.
הכי משעשע אם אלו הלייקרס…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19/06/2019 10:31:23

צוות של הורפורד עם איטון לא יכול לעבוד לדעתך? אחד קשיש, פאור פורוורד, מגן ומוסר, השני צעיר, סנטר שמצטיין בעיקר בהתקפה. נראים לי די משלימים זה את זה, לא?

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 10:36:44

האמת? יכול לעבוד. הורפורד יודע לקלוע מבחוץ, וחשוב יותר, הוא יודע לנהל משחק.
אבל אני לא רואה את הסאנס עושים מהלך שכזה.
מצד שני, זה סרבר. הכל (באמת הכל. חוזה מקס למרכוס מוריס. לך תדע…) יכול להיות.

דדי
דדי
19/06/2019 10:46:15

הכי הגיוני סקרמנטו.

אסף
אסף
19/06/2019 11:06:39

לפליקנס יש כסף כזה??? אחלה השלמה ליד ציון
,אומר אבל אני מניח לוותר על רנדל ותמורת שחקן בגיל 30++

ד"ר דובי הדוברמן
ד"ר דובי הדוברמן
19/06/2019 7:41:50

2.00 מ' על 90 ק"ג פאואר פורוורד?
נשמע לי בקושי כסקנד גארד דקיק וגבוה…
לא משחקן כזה הם יהפכו ל big

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:17:07

הנתון לא נכון. הוא 2.12.בדראפט נורמלי טיפה יותר איכותי אני לוקח אותו בסוף סיבוב ראשון.למזלו של הייז לא עשה את השטות של דניאל גפורד שנשאר לעוד שנה , ויש סיכוי שיבחר בסיבוב השני.שים את הייז עוד שנה במכללות והוא לא עושה סיבוב ראשון בדראפט הבא.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:57:50

היתה טעות. זה היה גובהו ומשקלו בתיכון

שלהבת
Editor
19/06/2019 7:47:45

תודה רבה, מנחם. ממש מעניין הטרנד עם אוסטרליה. עושה את העבודה עוד יותר קשה לסקאוטים שצריכים לנסוע עכשיו עד לשם…

Smiley
Smiley
19/06/2019 7:53:24
Reply to  שלהבת

למה? זה פשוט לכיוון השני… 🙂
.
ולהרחבה, האוסטרלים לקחו ברצינות את עניין המיתוג ושיווק של הליגה שלהם. מנסים להעלות את הרמה והעניין.
הצליחו להביא פרוספקט אחד מעניין (האמפטון) ועוד אחד עם היים תקשורתי (לאמלו בול). יש גם שמועה על דן שמיר ואימון של הברייקרס (הקבוצה הניו זילנדית היחידה ב-NBL).

אסף
אסף
19/06/2019 11:08:10
Reply to  Smiley

אגב נדמה לי שדן שמיר הולך לאמן
באוסטרליה / ניו זילנד כחלק מהבנה של מאמנים שזו יכולה להיות מקפצה לליגה לא רק עבור שחקנים בעקבות החשיפה שלה.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:54:42
Reply to  אסף

אוסטרליה זה גן עדן, ים, חופים, בחורות, מסיבות, מזג אוויר חלומי, שקט. המקום הכי טוב בעולם לגור בו. למה שלא יגיעו לשם ועל הדרך יעשו מיליונים? עדיף על כל סין או אירופה

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:58:29
Reply to  שלהבת

אבל תראה היכן הם נוחתים!

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 7:48:07

הרגעים בהם מתברר שכל תאוריות הקונספירציה הן לא יותר מאנקדוטות קומיות.
.
כל מי שחשב שגריפין נמצא בכיס של הלייקרס/סילבר/מי שזה לא יהיה שממליך מלכים, ומשך בחוטים,
למד לגלות שבסופו של יום גילברט פועל כאשר טובת קבוצתה אחת בלבד למול עיניו –
הפליקנס.
אני לא חושב שיש ספק בכלל שהוא הוציא מהלייקרס תמורה מקסימלית.
אני לא חושב שיש ספק שרואים הבדלים (משעשעים) בין המקצועיות שהפליקנס כיום מציגים, לבין זו של הלייקרס.

Dor
Dor
19/06/2019 8:18:14

גילברט=גריפין ..

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 8:26:12
Reply to  Dor

אופס. מעניין מה לפרויד היה לומר בעניין . . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:30:04

אתה עושה צחוק?
הכל מתאשר.
גריפין הובא כדי לגרום לעסקה לטובת כל הצדדים – וביצע עבודתו נאמנה.
הוא נתן הנחה ענקית ללייקרס שלא התעקש על קוזמה.
בדיון שערכנו אמרתי לך שהוא יתהדר בכל מיני בחירות שונות ומשונות שערכן לוט בערפל וכן לא ניתן להתווכח עליהן.
זה בדיוק מה שקרה.
אמרתי שהבחירה 4 שנחתה באורח פלא אצל הלייקרס תאפשר להם לבצע את העיסקה בלי נזק רציני וזה מה שקרה.
קוזמה נשאר.
הם קיבלו את מה שלברון רצה.
גריפין עשה עבודה מצוינת לשני הצדדים, כמו שציפו ממנו.
סילבר מחייך, העסק שלו כרגע העלה את מניותיו בצורה משמעותית.

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 8:34:48

אם היית צודק,
אז לא בכלל הייתה עולה סוגיית ה-6 ביולי. הרי גריפין עושה הכל בשביל שהלייקרס יפרחו, לא?
.
תעבור על התגובות בהופס. תעבור על כל מה שפורסם בתקשורות. יש קונצנזוס שהפליקנס הוציאו את המקסימום מהעסקה.
(למעט אוהדי תאוריות הקונספירציה…)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:47:51

לא צריך להגזים גיא.
הם יצאו יפה מאוד מהעסקה.
מה שאומר הרוב נחשב כקליפת השום בעיניי.
אם הוא היה מפיל את נ"א עם התאריכים זה היה בוטה מדי ושקוף מדי.
בכל זאת הוא עובד עבור גייל.
הוא עשה את עבודתו נאמנה – להחליק את העיסקה עם מינימום נזק לשני הצדדים.
הוא לא מושתל של הלייקרס הוא מושתל של סילבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 10:46:14

גיא זוהי אחת מעסקאות הכי חד צדדיות בהיסטוריה, הפליקאנס וויתרו על השחקן היחיד ששווה משהו ופוטנציאל לאולסטאר זה פשוט בושה, מתכון לארגון כושל קוזמה היה אמור להיות המרכיב הכי חשוב בעסקה וגרפיין השתול ויתר עליו. למען השם הם קיבלו בלוף בשם לונזו איר בול ,ותראה לי רכז נוסף בלי קליעה ובלי אתלטיות שפותח בליגה או מוביל קבוצה.

את אינגרם עם כריש בדם שעתיד שלו לוט בערפל וזוהי בקלות פציעה מסיימת קרירה ואת הארט שהוא שחקן משלים, את הבחירה 4 שמי יודע מי יצא ממנה ועוד כמה בחירות סביב הבחירה 14-20. בשביל סופרסטאר שמגיע כמה שנים זוהי בדיחה, היה צריך לסחוט אותם ולראות את לברון מרסק את הלייקרס מבפנים

אסף
אסף
19/06/2019 11:15:09

מזכיר לך ברוך שאמרו את זה בזמנו גם עסקת הגאסולים שהביאה את פאו ללייקרס ובראייה לאחור ממפיס הרוויחו ממנה שחקן שהיה גורם מרכזי בהשארת הפרנצייז' הקטן הזה רלוונטי והפלייאוף אי אלו שנים…
אנחנו עדיין לא יודעים מה התקרה של אינגרם ובטח שמעולם לא היה במעמד כמו שהולך להיות לו בפליקנס ויחסית נטול לברון ולחצים על הראש שימנעו ממנו להתפתח
(לא אופתע אם נראה קפיצה בסגנון דיאנג'לו ראסל השנה ממנו) . לונזו זו שאלה יותר מורכבת אבל לצד הוליידי ,אינגרם וציון יוכל להבליט את ניהול המשחק הטוב שלו (ברור שחייב לעשות משהו עם הקליעה).
הבחירה הרביעית יכולה להיות מסחור לטרייד נוסף וגם אם לא אין לאף אחד מושג איך מי שייבחר בה יתפתח עם הזמן ואפילו הארי זה אחלה בונוס כגארד מחליף. בקיצור לא הייתי ממהר להכריז על הטרייד כגרוע.. בטח שהנסיבות הן שממול יש שחקן וסוכן שלא רוצים להשאר או ללכת לשום מקום חוץ מאחד . עדיף 2 וחצי ציפורים ביד מכלום.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 12:12:22

צודק במאתיים אחוז. ראה תגובות שלי.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:37:48

בול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 9:14:23

בול-בול

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:39:00

גריפין פועל עבור התאגיד. אם היה פועל לטובת נא היה מביא את קוזמה גם כי כל יום שהיה עובר ללא טרייד לברון היה צריך עוד השתלת שיער. התאריך זה בדיוק מה שהאשך ציין דברים קטנים שיראה כאילו העסקה הוגנת

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 8:42:56

התאריך זה "דברים קטנים"?
אתה רציני?
זה ההבדל בין יש/אין "ביג 3". להתעלם מעובדה "פעוטה" זו זה האימא והאבא של "הגעתי מהבית עם נרטיב…"

אור
אור
19/06/2019 9:05:23

גיא, למה אתה טורח?

אסף
אסף
19/06/2019 11:17:19

ההבדל בין קיירי או לא קיירי… וגיא דברנו על זה שיש פעמים שעדיף לעצור כאשר אין אם מי לדבר ממול… זה למען השקט הנפשי שלך.

ארז
ארז
19/06/2019 21:20:29

גיא
יש משהו שאתה כנראה עוד לא הבנת.
הייטר של לברון = המבין הכי גדול בנ.ב.א.
יותר מבין מפרשנים.
יותר ממאמנים.
יותר מGM.
יותר מכולם.
ההייטר תמיד יראה את המטריקס כמו שניאו הצליח לראות אותה.

מי שהוא לא הייטר, גם אם הוא לא אוהד לברון, לא באמת יכול לראות את המטריקס.

ההייטר לא רק מבין הכל בכדורסל נ.ב.א, הוא גם מבין גדול באנשים.
ההייטר מבין מה כל שחקן חושב, מרגיש וחוטר לעשות.
ההייטר מכיר ורואה לנבחיי נשמתה של כל ישות פועלת בנ.ב.א.
הוא רואה את כל רזי הרזים של המחשבות, ההתנהלויות, המזימות והכשפים שכל מי שמעורב בנ.ב.א רוקח.

היות ואתה לא הייטר, אתה לא מסוגל לראות 4ת המטריקס ועל כן תמיד תשגה בדעותייך.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:20:34

לאור התמורה שקיבל. יש בסיס לתאורית הקונספירציה. הוא קיבל ערימה של זבל , לונזו ואיגראם לא בכלל בסקלת השוואה לדיוויס.הבחירה הרביעית חסרת ערך כל המועמדים לבחירה הזו יהיו שחקנים בינוניים במקרה הטוב.הבחירות בעתיד חבל על השכר שישלמו להם.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 16:59:02

גיא, רק שמעון חושב ככה

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 7:49:33

זה באמת מצחיק מה שהולך בכל אתרי האוהדים ובכלי התקשורת (וכמובן גם פה בהופס הקטן והנחמד) כולם חיים בסרט.
.
ללייקרס יש 5 שחקנים חתומים (לברון קוזמה ודיוויס עוד מספר ימים) ועוד שניים לא חשובים.
יש להם המקסימום 27 מיליון לפזר על שאר הסגל,האם ישפכו את הכל על עוד שחקן max וישארו עם פרורים לשחקני ג'י ליג או שיפזרו את זה על שחקני סגל נורמליים?
אני מאמין שהם חייבים ללכת על עיבוי הסגל אם הם באמת חכמים.
כלומר,ללכת בכח על רדיקים וגרינים ובברליים במקום להיות תקועים עם 3 max ביד.
למרות שלא זה ולא זה יעזור להם באפריל-יוני
.
אני אומר שכל הפרויקט הזה הולך להתפוצץ לכולם בפנים,תעשו צילום מסך ותפתחו את זה בעוד מספר חודשים (ללא קשר מה יעשו עם הכסף ואת מי יביאו).
.
בוסטון יוסטון ומיניסוטה אולי בדרך לטרייד משולש-
היווארד למיני
וויגינס ליוסטון
כריס פול לבוסטון
לדעתי בוסטון יעשו טעות אם יסכימו ללכת על זה .
היווארד לדעתי יחזור לעצמו עונה הבאה ולא צריך לוותר עליו בשביל כריס פול זקן עם חוזה עתק ושלדעתי גרוע יותר מקיירי בחדר הלבשה ,.
תנו לרוזייר את התפקיד ,תנסו להשאיר את ביג אל ותרוצו עם זה.
לדעתי הם יצליחו יותר מהעונה הזו ובסגל הזה כאשר הסרטן הוצא מהגוף.
.
ניו יורק ניקס חמורים ,יש דיבור שהם אולי לא יבחרו ב אר ג'יי 😂 טוב מה מצפים מההנהלה הזו?
.
הנטס הולכים לחרבן את כל הבנייה אם הם משחררים את ראסל ומביאים את קיירי.

Smiley
Smiley
19/06/2019 7:57:47
Reply to  Adisu33

1. אני חושב שרדיק כזה או גרין ידרשו מעל 10 מיליון לעונה ולדעתי גם יקבלו את זה.
2. אני מבין את ההגיון של הסליקס כי הייווארד כרגע מקבל את פירורי הדקות של טאטום ובראון (שמקבלים עדיפות עליו בעמדה) והוא פשוט יקר מדי כדי להיות שחקן ספסל.
3. טרייד משולש – לפעמים משנה סיטואציה יכולה להוציא מהשחקן יותר (סוג של תפילה כלפי וויגינס…)
4. לנטס יש אפשרות לשדרוג עצום בעמדת הרכז. קיירי פשוט יותר טוב מראסל (שתן עונה אחת טובה ונמצא בחובת ההוכחה על יציבות). אני מניח שקיירי מגיע את הסכום (מקס) וראסל הולך כנראה לקבל יותר מערכו (לדעתי ככה הנטס רואים את זה). נראה שרוב ה-GM היו מחליפים את ראסל בקיירי (בדיוק כמו עם תומאס)

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 8:05:38
Reply to  Smiley

לדעתי קיירי לא הוכיח שום דבר ככוכב יחיד
ראסל כן הוכיח.
אישית אני מאמין שלראסל יש פוטנציאל לגדול ונראה גם שהוא התבגר והתמסר לצד המקצועי ולא להוללות של הוליווד.
קיירי נראה הולך הפוך .
כרגע קיירי טוב ממנו אבל לך תדע מה יעלה לו בעוד חצי שנה שפתאום יגיד "זהו סיימתי כאן…".

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:33:35
Reply to  Adisu33

חחח מה ראסל הוכיח? התקרה של ראסל זה קיירי ביום טוב ואני מאלו שערב הדראפט חזיתי לו פוטנציאל הארדן 😑😶 אבל הארדן של 16 ולא של השנתיים האחרונות לפחות זה.

עם זאת אני חושב כמוך שקיירי לבד יוביל את הנטס גג למקום 3 והדחה סיבוב 2 וזה האופטימי.
יעלה מכירות כרטיסים אבל. לדעתי זה גם יחליש את לבארט ודינווידי.
השאלה מה האלטרנטיבה? אני לא רואה את ראסל לבארט ודינווידי הופכים את הנטס לקונטנדרית וגם לא את קיירי. אז זו פחות או יותר תשאר קבוצה למקומות 3 6 במזרח.

שורה תחתונה לוקח את קיירי מעדיף להגדיל מכירות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:36:04
Reply to  Adisu33

אתה בוודאי צוחק.
ראסל בלוף מארץ הבלופים שהתגלה כבר מזמן.
קיירי ווינר ורוצח מהטופ של הטופ שהוכיח כבר הכל.

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 9:13:10

אשך,קיירי עשה פחות ממה שעשה ראסל כשמשווים ביניהם ללא כוכב נוסף.
יכול להיות שקיירי טוב יותר כמספר 2 מאשר ראסל אבל לדעתי ראסל טוב יותר מקיירי כמספר 1.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 9:55:56

לא נכון, ראסל הגיע לסיבוב ראשון עם קבוצה מחוברת, קיירי לסיבוב שני עם קבוצה מפורקת.
.
מס' 1, מס' 2, אין מה להשוות ביניהם.
קיירי הרבה יותר טוב בכדורסל מראסל והרבה יותר מנוסה.
זה כמו להשוות אדידס למותג אדידה.

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 10:14:21

אדיסו,
יש לי הרבה סימפתיה לראסל, בעיקר לאור הצמיחה שלו כשחקן שהוא חלק מקבוצה.
אבל קצת פרופורציות –
את אחוזי השיא של ראסל השנה (הן מהשלוש, והן האחוז האפקטיבי), קיירי חצה כבר בעונת הרוקי שלו.
.
קיירי קולע טוב יותר (ובהפרש אדיר) מכל טווח –
לראסל היו השנה 36.9% מהשלוש, העונה הראשונה בקריירה שהוא מתקרב להיות קלע סביר מהטווח (לפני כן עמד על 35% קבוע).
קיירי קלע השנה 40.01% מהשלשות שלו. עונה שלישית ברציפות (ו-4 מ-5 האחרונות) שהוא חוצה את רף 40 האחוזים מהשלוש.
לראסל היו השנה 48.2% (לא רעים בכלל, בהתחשב שלא מעט מהן מהמיד ריינג') מטווח 2 הנקודות. שיא קריירה, ופעם ראשונה שהוא מגלה יעילות סבירה מהטווח.
קיירי קלע השנה 55.7% מהזריקות שלו מטווח 2 הנקודות (אחוז פסיכי לגארד. בעיקר כאשר לוקחים בחשבון שרוב הזריקות מהטווח הן במהלכי ISO). זו העונה הרביעית ברציפות של קיירי עם 50%+ מטווח 2 הנקודות.
ראסל קלע של 76% בקריירה מהעונשין, קיירי שחקן של 87.5% מהטווח.
.
אני לא חושב שיש הרבה ספק בקשר לשאלה מי מה-2 הוא סקורר טוב יותר.
ראסל השנה הפך לסקורר איכותי. אולסטאר.
קיירי ב-3 השנים האחרונות הוא אחד מהסקוררים הקטלניים בליגה. יש מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לקלוע באפקטיביות שלו במהלכי ISO.
למעשה, בתולדות הליגה יש רק 2 גארדים עם יותר מעונה אחת של 23+ נק', 55%+ אפקטיבי בקריירה. קרי וקיירי.

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 11:10:14

גיא ואשך.
אין ספק שכרגע קיירי טוב מראסל מבחינה סטטיסטית והכל .
ראסל מראה בגרות ומחוייבות בפעם הראשונה בקריירה שלו ולי פשוט נראה שהוא רק ימשיך וישתפר .
אני מסתכל כרגע על האופי של שחקן להפוך למנהיג על המגרש ואת זה ראסל מראה.
קיירי כישרון גדול מבחינת שליטה בכדור וקליעה וכל הסטט' שהבאת אבל מרגיש לי שכל זה לא שווה אם אין אופי .
קיירי הצליח לחרב קבוצה מצויינת כבוסטון ,לא עמד בלחצים של להיות הכוכב הראשי והפך למין פרימדונה מעצבנת וחסרת סבלנות.
.
אצל ראסל אני פשוט מרגיש שיש לו את זה ,לא יודע להסביר אבל מהמשחקים בהם צפיתי הוא מתנהג אחרת ,בוגר יותר,מבין יותר,לוקח אחריות וכו'…
הוא שיפר את הקליעה שלו מחוץ לקשת,יש לו אחלה שליטה בכדור והוא גם חודר דיי טוב.
אני גם חושב שהוא טוב יותר מבחינת ניהול משחק.
.
בסופו של יום מספרים זה נחמד אבל השאלה היא איך אתה מסתדר בתוך מערכת. ולדעתי ראסל הפנים ולמד (אחרי כל התקריות בלייקרס) וקיירי דווקא נראה עושה את הדרך ההפוכה (אולי אני מחמיר איתו אבל מה שהוא עשה העונה פשוט הוריד לי ממנו).

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 11:39:45

80 אחוז מעשנים בליגה הזו החכמה היא לשמור על פרופיל נמוך 😂
בשביל זה הוא צריך להסתפר.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 11:51:34

ברור, בכלל מדיניו ת המריחואנה של ה-NBA היא מצחיקה (זה בערך הדבר היחידי שהם בודקים).
אבל דיברת על בגרות וזה קשור ללדעת לא לעשות שטויות.

אור
אור
19/06/2019 11:53:18

השטות היא שלא נתן למישהו אחר לסחוב לו את הסמים…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 13:46:33

באופי הוא הרבה יותר גרוע מקיירי.
הוא למעשה הארדן לעניים מרודים.
ובפלייאוף הוא נחנק לחלוטין.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 17:01:12

לא מסכים אתך אשך. ראסל הוא דבר אמיתי

ארז
ארז
19/06/2019 21:25:18

קיירי רוצח ווינר?
מעניין.
לא ראיתי את זה בשנתיים האחרונות כאשר היה מספר אחת בקבוצה.
לא ווינר
לא רוצח ולא נעליים.
שחקן דרג א, אולסטאר, אבל רחוק שנות אור מלהיות רוצח.
כאשר היה מספר 2 של זה שאתה כל כך מתעב, אז היה ווינר ואז היה רוצח. גם לא תמיד.
בלעדיו? לא יותר טוב מקמבה ווקר.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:29:22
Reply to  Adisu33

מורי קוסם אם הוא מצליח להפוך את פול לוויגינס.

וויגינס בן 24 ירוויח 27.5 29.5 31.5 33.6 ל4 השנים הקרובות בהתאמה.

בטח מישהו חושב ביוסטון שיוכלו לוויגינס לגרום לעשות הגנה עם הנתונים שלו. הוא גם קולע מחצי מרחק שזה מאסר פלילי במחוז יוסטוניה. מה אכפת להם אבל להמר? הכל עדיף על גופה

כריס פול רע מאד לבוסטוניה עד שטייטום חשב שיקבל קבוצה משלו. אין הגנה ינסה לחנך את הצעירים שלא סרו למרות קיירי לסור למרותו והוא גמור זקן שרק ילך וידעך למרות שבמזרח הוא יכול להאריך קריירה במנוחות תכופות.

טרייד מצויין ליוסטון טוב למיניסוטה גרוע לבוסטון. אם מורי משחיל את זה הוא גאון כמו פרסטי שהפך כרמלו לשרודר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:37:50

מה יעשו עם וויגינס???
טרייד שבהחלט מחליש אותם מקצועית.
אני מבין שהמוטו עכשיו זה "הכל רק לא פול" אותו מנווט חברו המזוקן.

Adisu33
Adisu33
19/06/2019 9:19:26

הגנה? ביוסטון?
המילה הזאת לא הגיע לגבול יוסטון.
וויגינס זה אצלן ישנוני ואם השוחט משיקגו לא הצליח להעיר אותו אז אף אחד לא יצליח,במיוחד לא דאנטוני.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 9:34:16
Reply to  Adisu33

תן לפנטז על הפוטנציאל על פול כבר אי אפשר אפילו לפנטז. היית מעדיף בת 24 שניתן לפנטז עליה או בת 33 גופה?😂😂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/06/2019 11:19:37

העלבה על בסיס גיל, העלבה על בסיס מגדר, עכשיו חסר לך רק עלבון עדתי וזכית באתגר המשולש

AI3
AI3
19/06/2019 14:48:55

שמעון מה לעזאזל יש ליוסטון לעשות עם וויגינס על חוזה מופקע? חוזה אפילו יותר גרוע משל פול.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:40:25
Reply to  AI3

החוזה של וויגינס נמוך ב10 מיליון כל עונה. בשנתו האחרונה ניתן להטרדה כחוזה נגמר.
ופנטזיות על פוטנציאל של בחור בן 24 בריא אתלט שיעשה הגנה וילמד לקלוע שלשות😎 בקבוצה ששואפת לנצחונות ובמקום פחות קר מאריזונה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:34:42
Reply to  Adisu33

צודק לחלוטין לגבי הלייקרס.
כרגע הם קונטנדרים להתמודדות על הפלייאוף, במקרה הטוב.
נראה איך ייראו בסיום.
אמרתי עם ביצוע הטרייד – יש מצב חזק שנ"א יסיימו מעליהם.
.
בוסטון טיפשים ארורים אם יביאו את המגה-הסרטן פול במקום הסרטן קיירי.
זה יוריד לי לגמרי מהם והם יפסיקו מיידית להיות אחת החביבות עלי.
חייבים להשאיר את הורפורד ולהביא רכז נורמלי, בעיקר בנאדם נורמלי.

אסף
אסף
19/06/2019 11:21:33
Reply to  Adisu33

אם בוסטון מחפשים מנהל משחק מבוגר + נטייה לפציעות אבל לפחות מוכח פלייאוף שיילכו על קונלי. אפשר ללכת על טרייד ישיר שהאשך הציע פה בעבר שלו תמורת הייווארד.
בהנחה שממפיס בוחרים את מורנט זה גם סוג של win-win
(שוב קרדיט לאשך)

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:22:16
Reply to  Adisu33

הלוואי שאתה צודק.
הלייקרס רצים חזק מאוד לאליפות.

שלום
שלום
19/06/2019 13:49:07
Reply to  Adisu33

חחחח זה לגמרי שלושת החוזים הכי גרועים בליגה

הכי גרוע: וויגינס – פשוט מקרה אבוד
באמצע: כריס פול – תכלס שחקן טוב אבל מעצבן וכבר לגמרי אחרי השיא, עדין עדיף על וויגינס
הכי פחות גרוע: היוורד – עדין חוזה גרוע אבל יכול לעשות קמבק אם כי לא רואה אותו מגיע למה שהיה לפני הפציה

AI3
AI3
19/06/2019 14:54:37
Reply to  Adisu33

אדיסו, עדיף ללייקרס להחתים עוד כוכב, בטח אם לכוכב קוראים קיירי, קמבה או אפילו במקרה הכי טוב קוואי, וטרנים על חוזי מינימום שרוצים לקחת אליפות תמיד אפשר למצוא, ואת ההשלמות לסגל יעשו עם שחקנים מהג'י ליג.

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 7:59:05

אני באמת לא מצליח להבין את הטעות של ל.א .
אני זוכר שדדי ישר צייץ כאן את עניין התאריכים ולא צריך להיות דדי בשביל זה .
שאלו זאת לפני ואני שוב שואל איך ריבונו של עולם
עושים טעות שכזו בארגון שמעסיק כמה עורכי דין ורואי חשבון .
זו טעות שאמורה להיעצר אצל הסטאג'ר החדש שרק היום הגיע למשרד .

אשמח לתובנות איך יכולה טעות שכזו לקרות בארגון מקצועי .

Smiley
Smiley
19/06/2019 8:02:40

הלייקרס היו לחוצים על הטרייד. מצד שני, הפליקנס לא מעוניינים בהארכה הזו (כי הם רוצים לסחור בבחירה הזו, ואם הם מחליטים לקחת אותה אז שהשחקן לא "ישב" חודש אצל הלייקרס).
לחכות חודש, זה אומר שכל הקלפים כבר מסודרים (דראפט, שחקנים חופשיים) ודבר כזה יכול לשנות את המצב מבחינת הלייקרס (פתאום נניח שהסלטיקס היו נכנסים לתמונה).
.
זאת לא טעות לדעתי של הלייקרס (מבחינת התזמון) זה העניין של הרצון של הפליקנס. לא בטוח שניו אורלינס היו מוכנים לעקב חודש את הטרייד

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 9:41:31
Reply to  Smiley

כל מה שאתה אומר נכון לנקודת הזמן שבו אין סיכומים .
אבל כאשר מגיעים לסיכום הרי שהרבה דברים כבר ידועים .
בשורה התחתונה נכון שהטיימיניג של עוד חודש היה פוגע קצת בניו אורלינס אך הפגיעה של הטיימיניג העכשווי לליקרס היא פי כמה וכמה .
משל של בן של אדמור ששכר לאדמור את הבית הכי מפואר בעיר לחג הסוכות ורק שכח מרפסת לסוכה.

דיוויס בלי משחקי מקסימום לא שווה כלום ושום דבר .

אני גם חושב שכך או כך רוב הסיכויים שהפרוייקט ייכשל.
אם מפציעת לברון ואם מפציעת דיוויס ..

אך אם יש לפרויקט הזה איזה שהוא סיכוי זה הולך כך .

א. שלא יהיו פציעות של ממש לזקן ולמצטרף.

ב. שיגיע שחקן מקסימום שלישי ( בהנחה שקוואי לא יבוא המעודף מבחינתם צריך להיות באטלר ).

ג. את הגרעינים הם יקבלו מכאלו עשירים שרוצים טבעת כמו שהיו כאלו בעבר למשל ווסט

ידידיה
ידידיה
19/06/2019 9:49:57

אתם יוצאים מתוך הנחה שלפליקנס לא היה סיי בנושא. הגיוני מאוד שהציבו ללייקרס עובדה – או עכשיו או שאנחנו לא מתחייבים לכלום (או לחליפין – או עכשיו או שתוסיפו את קוזמה לטרייד).
הנושא של מי היה נפגע יותר מדחיית הטרייד הפורמלית הוא לא רלוונטי כי מקבלי ההחלטות בשני הצדדים דואגים רק לאינטרסים של עצמם -את הפליקנס מעניין לסחור בבחירת דראפט עכשיו – לא מעניין אותם איך זה ישפיע על הלייקרס.

דדי
דדי
19/06/2019 10:51:24
Reply to  Smiley

אתה טועה.
פלינקה לא הבין מה נפל עליו ואיך פתאום אין לו מקום לעוד מקס, ועכשיו הוא מתרוצץ כדי לתקן את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 11:14:50
Reply to  דדי

יש לך את זה ממקור ראשון?

פאדי
פאדי
19/06/2019 11:17:59

מקור ראשון גוף שני רבים נסתרים

דדי
דדי
19/06/2019 11:30:25

כמה וכמה מקורות.
מרגישים את הפאניקה שלו בכל הארגון מהרגע שזה קרה, ובגלל שהוא לא מתייעץ עם אף אחד גם די שמחים לאידו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 13:48:46

זה היה ברור, כי אחרת לא היו מנסים פתאום לפתוח את העיסקה.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:34:49

ככל שהארגון גדול יותר יש יותר טעויות. תאמין לי.

דדי
דדי
19/06/2019 10:53:55

הארגון של פלינקה הוא ארגון של איש אחד + שני מתמחים.

אסף
אסף
19/06/2019 11:23:06
Reply to  דדי

דדי בגלל שאני פחות בקיא בעניינים הללו אתה יכול לעשות סדר על המשמעות בתאריכים?
כמה כסף פנוי זה משאיר ללייקרס ומה ההבדלים?

דדי
דדי
19/06/2019 11:32:48
Reply to  אסף

האמת היא שאין לי כח.

יש להם אפשרות להגיע למקס בכל תאריך אם יהיו מספיק מתוחכמים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:37:38
Reply to  דדי

מי מהמתמחים אשם?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 17:48:21

ההוא המוסלמי – האשם תאמיד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:39:49

תשאל את אלה שאומרים לנו באופן קבוע שלא ניתן לייעץ לג'יאמים ולמאמנים, אנו רק אוהדי כדורסל חסרי הסמכה, הכשרה וניסיון, והם מקצוענים בתחום שמקבלים מיליונים בשל בידע העצום שלהם.
מי אנחנו שנתיימר לתפוס אותם בטעות.

אור
אור
19/06/2019 9:08:07

לא עשו טעות אלא הפליקנס לא ויתרו להם, מה לא ברור

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 9:44:18
Reply to  אור

זה מרכיב בסיסי בעסקה לכן זה טעות .
מתחילה התאריך היה צריך להיכלל בעסקה כי לפליקנס זה הרבה פחות קריטי …מקסימום היו מקבלים פיצוי קטן נוסף ( עוד סיבוב שני או עוד שחקן רוטציה).

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 9:46:22

זה כי אתה החלטת שזה לא קריטי עבורם?

אור
אור
19/06/2019 9:50:39

אתה שאלת כאילו זו טעות מפגרת של חוסר תשומת לב, אז רשמתי שזה לא המקרה. אם עכשיו השאלה היא למה לא התעקשו – מי אמר? לעסקה יש שני צדדים

דדי
דדי
19/06/2019 10:55:20

אתה צודק אהרון.
זו טעות כי פלינקה בכלל לא הבין שזה חשוב.

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 14:55:43
Reply to  דדי

בדיוק.
עידו כשאתה מוותר על שחקן של היום אתה חושב על מחר.
כשאתה חושב על מחר אתה יכול קצת לדחות טרייד חשבונות חוזיים ולקבל שיפוי כל שהוא עתידי .
אבל שאתה הולך על כאן ועכשיו עם דיוויס אתה לא יכול לוותר בתאריכים .
לכן פשוט הוא שבסוג כזה של עסקה .
הרציונל האוביקטיבי אומר שהתאריך היה צריך ללכת לטובת ל.א ונו אורלינס לא הייתה מערערת על כך ( מקסימום הייתה מבקשת תמורה כלשהי כגון סיבוב שני לשנת 2023או משהו כזה).

אבל עכשיו כשנגמרה העסקה והמיופה כח של ל.א פישל אין לה מה לוותר.

יוסי
יוסי
19/06/2019 8:03:27

השמועות סביב הבחירה ה 4 של הפליקנס לא נגמרות , יש טרייד אפ ל2 כדי להשיג את ברט לפני הניקס מצד שני יש שמועה שגם הניקס התלהבו מגאלרנד ושוקלים לקחת אותו בבחירה ה3 ככה שיש מצב שהוא ישאר ל4 .
יש את אטלנטה שמנסה גם לעלות שמציע את בחירה 8 ו 10 תמורת הבחירה ה 4 של הפליקנס שזה הצעה מצויינת עם רוצים לבחור גבוה כמו הייז או בול + עוד שחקן שישאר מהטופ 10 .
יש את שיקגו פינקס שלא ברור מה מציעות אבל רוצות את בחירה 4 .
יש נסיון לטרייד עם בחירה 4 + עוד משהו על ביל אך זה לא נראה רציני ושוושניגטון בעניין .
אינדיאנה גם בדיבורים אולי על טרנר שדווקא יכול להתאים בול ליד זאיון .
בקיצור יהיה דרפט מעניין , הבעיה מבחינת הפליקנס שאין כיוון ברור ושחקן שהם באמת שלמים עם להביא אותו

Smiley
Smiley
19/06/2019 8:04:43
Reply to  יוסי

לדעתי ביל האופציה המועדפת

יוסי
יוסי
19/06/2019 11:30:40
Reply to  Smiley

ביל שחקן פצצה אבל לא מתאים לסגל הקיים אלא אם מתכוונים לשחק סמול בול של יוסטון עם לונזו1 ביל2 גרו3 אינגרם4 זאיון 5
הטיים ליין לא מתאים וזה סתם מיותר לדחוף קדימה תן לילד לעקל את ההגעה לליגה שלא יעשו אותה טעות כמו עם דיוויס אומנם הפעם יש בסיס אבל עדיף לפחות לחכות לשנה הבאה לקבל מושג איזה קלפים יש לך ביד , רק קיבלת את החפיסה .

Ido
Ido
19/06/2019 8:08:23

אלוורה עיר משגעת. מספיק קרובה לסידני אבל גם מספיק רחוקה. שמש גלים טובים אוניברסיטה מצויינת. מגנט לאסייתים.
מה שלא מספרים ליאנקיס זה שאומנם משתמשים במטוס לשינוע בין המשחקים אבל בטיסות המוזלות של וורגין איר.
כבר יצא לי כמה פעמים לטוס לסידני ליד ספורטאי מכווץ במחלקה הכלכלית… מצד שני גם ראש הממשלה שלנו לוקח טראם לעבודה.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 17:07:42
Reply to  Ido

באוסטרליה הכל הולך

Ip
Ip
19/06/2019 8:11:04

מה שקורה בסלטיקס כרגע לא פחות מעניין ממה שקורה בלייקרס. למעשה הניסיון של איינג' להצליח גם בטווח זמן הקרוב נכשל עם העזיבה של קיירי ועוד יותר עם העזיבה הצפויה של הורפורד. עכשיו הם עוברים למוד אחר, ומעניין לראות מה יעשו מבחינת הסגל.

גון בראון
גון בראון
19/06/2019 8:23:03

אם אני סקרמנטו אני הולך בכל הכוח על הורפורד. בדיוק בעמדה חסרה, שחקן מנוסה שיחנוך את הצעירים המוכשרים שלהם

עידן
עידן
19/06/2019 8:26:45

+1

זיו
זיו
19/06/2019 8:32:31

לא כבחירה ראשונה. לקינגס יהיו סביב ה42 מיליון מתחת לתקרת השכר(כרגע 37). בארנס יצא הלילה מהאופציה שלו ל25 לשנה הקינגס מדברים שהוא הולך לסגור איתם כנראה על 80 ל4,ככה שסיכוי טוב שיתפנו עוד 5 להשנה. הייתי מנסה ללכת על דדמון וכוכב הייתי מביא בעמדה 3.( באטלר,האריס מידלטון)

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 8:35:36
Reply to  זיו

בארנס זה רע מאד אסור לכם להחתים אותו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 8:43:45

1+

גון בראון
גון בראון
19/06/2019 9:04:31
Reply to  זיו

מה בארנס לעזאזל? שפראייר אחר יאכל את הלקרדה הזאת. יש לכם 62 מתחת לתקרת השכר, תחתימו את הורפורד על 22 לעונה(ל4 שנים), ויש לכם 40 להשיג סמול ומחליפים לעמדות הסנטר והשמאל. באטלר לא יבוא, בכל מקרה הוא לא יעשה טוב לצעירים. מידלטון אחלה אבל לדעתי ישאר במילווקי, והאריס סבבה אבל הוא בדרך כלל pf וכנראה ירצה הרבה מאוד. מה לגבי בוגדנוביץ' (מאינדי)? הייתי משכיב עליו סטפה

תומר השני
תומר השני
19/06/2019 9:38:01
Reply to  זיו

עדיף לסקרמנטו לנסות להביא בעסקה את מיילס טרנר שמאוד מתאים לסגנון שלהם או לחילופין להחתים את ווצביץ , אסור להחתים את בארנס הוא קלוריות ריקות כמו כרמלו אנתוני .

AI3
AI3
19/06/2019 15:26:52
Reply to  זיו

איך שחקן בינוני כמו האירסון בארנס מרשה לעצמו לצאת מחוזה של 25 מיליון לעונה, הוא לא שווה אפילו 10 מיליון לעונה.

אבי
אבי
19/06/2019 8:46:52

למה לשלם לשחקן בינוני כמו האריסון חוזה של 80 מיליון. שחקן של 8 מיליון לעונה גג

תומר השני
תומר השני
19/06/2019 9:36:21
Reply to  אבי

צודק האריסון בארנס זה כרמלו אנתוני לעניים כלומר קלוריות ריקות הוא עדיף לסקרמנטו לא להחתים אותו .

תומר השני
תומר השני
19/06/2019 9:35:06

תודה מנחם אחלה מעורב . החוזה של כריס פול נראה לי לא סחיר לחלוטין לכן יוסטו יצטרכו להיות מאוד יצירתיים כדי להיפטר ממנו . בוסטון חייבת לעשות טרייד על גורדון היוארד שיהפוך אותה לגמישה יותר מבחינה כספית , מבתסר שהגישה של איינג' לצבור נכסים הוכחה כמוטעית כי קיירי עוזב והוא לא הצליח להביא את דיוויס אני חושב שבסוטון צריכה להיות תחרותית כאן ועכשיו ולהתחיל לעשות טריידים שיהפכו אותה לכזו . אני מקווה שהניקס לא יבחרו בגארלנד יש להם כבר עכשיו מספיק בעיות בעמדת הרכז

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 17:11:48

בכל מקרה, החוזה של כריס פול יהיה חייב להיות BUYOUT. לדעתי יוסטון יצטרכו לשלם חצי ממשכורתו לקבוצה שתיקח אותו.

דקסטר
דקסטר
19/06/2019 9:39:24

עכשיו ישנם דיווחים שההצעה האחרונה של הסלטיקס היתה טאטום בלבד על דיוויס. ללא שום בחירות דרפאט, או ג'יילן בראון ובחירת דראפט. זהו. את זה הלייקרס היו צריכים לנצח.
עכשיו שמישהו יגיע לי שהלייקרס לא רק שילמו מקסימום אלא יותר מהמקסימום.
.
עכשיו למה זה קריטי.. זה קריטי כי ההבדל של 2 בחירות דראפט\בחירת דראפט+ג'וש הארט יכול להתברר כמשהו שיגרום ללייקרס לקבל החלטה של לפרק את ה 27 מיליון לכמה שחקנים משלימים או ללכת על אול סטאר ולהסתפק בחוזי מינימום.
בנקודה הזו יש להם בערך 8 שחקנים להחתים משהו כזה…
.
לא שמעתי עדיין אנליסט קטן כגדול שאמר שפלינקה יצא עם ידו העליונה בעסקה.

יניב
יניב
19/06/2019 9:46:59
Reply to  דקסטר

דקסטר אתה נכנס פה לקטנות.אז כן אפשר לומר שגריפין הוציא את המקסימום אבל חלאס זה לא שהוא שדד את הלייקרס.הלייקרס היו לחוצים ובצדק כי יש לך הזדמנות להביא את דיוויס אז אתה לא מתעקש האם לתת להם בחירת דראפט או לא לתת להם בחירת דראפט.
אז נכון יכל לשחק פוקר עד הסוף עם גריפין ולראות מי ימצמץ קודם אבל אז אתה לעולם לא יודע מה היה קורה.פתאום קבוצה נוספת משום מקום מצטרפת וטורפת את הקלפים.רק להזכירך שנה שעברה אף אחד לא דיבר בכלל על טורנטו כמועמדת לקלוט את קוואי ופתאום הוא היה אצלה.
או עוד סנריו,המו"מ מתפוצץ כי הלייקרס מתעקשים לשמור את בחירת הדרפאט של 2025 ובעקבות הדם רע שיש בין הבעלים של הפליקנס ללייקרס הוא מחליט לעשות דווקא ולקחת את טייטום מבוסטון.
שורה תחתונה האם היית מסכן את הטרייד בעקבות 2 בחירות דראפט או גוש הארט?

דקסטר
דקסטר
19/06/2019 10:12:00
Reply to  יניב

גריפין לא היה עושה דווקא הוא לא סתום.
עובדה שהוא קיבל הוראה שהקבוצה האחרונה לעשות איתה עסקים זה הלייקרס ובכל זאת עשה..
גריפין כנראה לקח יותר שיעורים בתורת המשחקים מפלינקה ועשה לו בית ספר.
גם לפלינקה היתה יד חזקה אבל לא ידע לשחק איתה.
וזה לא קטנות כי עובדה שגריפין התעקש וקיבל.
.
ושוב בלי ריץ פול זה לא היה קורה.
עבודה של חודשים מול שאר הליגה שאין מה להמר על דיוויס הוא יישאר רק שנה. ושזה לא מקרה ג'ורג' או קוואי.
ללייקרס רק נותר לקטוף את הפרי

יניב
יניב
19/06/2019 10:27:59
Reply to  דקסטר

לגבי ריץ פול ,פה אני בהחלט מסכים איתך ואיך שהטרייד בוצע אמרתי שזאת המורשת האמיתית שלברון ישאיר בלייקרס וזה דיוייס.
שוב זה קטנות כי אתה יוצא מנקודת הנחה שאף קבוצה לא הייתה מגיעה בדקה ה-90.מה שלא ודאי בכלל.לדוגמא מה הצעה של הניקס שנגיד כוללת את בחירה מספר 3(שהם מאוד רוצים) +איזה 2 שחקנים צעירים שלהם או בחירות דראפט אחרות ואופס יש לך הצעה על השולחן.
שוב האם הלייקרס נתנו יותר מדי? בהחלט יכול להיות האם הייתה להם הרבה ברירות? לדעתי לא.קח לדוגמא אתה מאוד מאוד רוצה לקנות משהו אתה מוכן לשלם 1000ש"ח,המוכר מתעקש על 1300ש"J ולא מוכן לוותר.יש לך סיכוי שאולי עוד שבועיים שהוא לא יצליח למכור תוכל להוריד אותו ל1000ש"ח אבל לך תדע מה יהיה בשבועיים האלה.לא תעדיף לסגור את העסקה ולשלם קצת יותר.
חוץ מזה אתה קצת סותר את עצמך.מצד אחד מחמאות לריץ' פול שבלעדיו לא הייתה בכלל עסקה ומצד שני טענות לפלינקה.האם חשבת נגיד שהיה לחץ מאותו ריץ' פול על פלינקה שיסגור כבר את העסקה?

אור
אור
19/06/2019 10:43:01
Reply to  יניב

גם על הניקס דיווחו שההצעה שלהם לא הייתה באיזור חיוג של הלייקרס.

יניב
יניב
19/06/2019 10:49:52
Reply to  יניב

לא אמרתי שזה מה שהם הציעו,אמרתי שאתה לא יכול לדעת מה יוליד יום.אני בהחלט רואה קבוצה שמגיעה משום מקום ומציעה טרייד שטורף את הקלפים.
כל מה שאני אומר זה אתה רוצה משהו מאוד מאוד מאוד,אתה קונה במחיר קצת יותר גבוה מהערך שלו בשוק,הכל בסדר שילמת קצת יותר כי זה מה שאתה רוצה וצריך עכשיו.בחרת לא לקחת שום סיכון.דקסטר הפך את זה לניצחון של הפליקנס לעומת הפסד של הלייקרס.אני ממש לא רואה את זה ככה,אני חושב שזה היה WIN-WIN כשכן הפליקנס קיבלו כנראה קצת יותר אבל בטח לא משהו שעליו צריך ללכת אול אין עד כדי סיכון להפיל את הטרייד

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 15:05:23
Reply to  דקסטר

דקסטר אני כאן אם יניב .
זה לא ש 100 אחוז או ל.א או שחקן חופשי.
להזכיר לכולם
רק לפני עונה כמו שיניב כתב קוואי הלך לטורונטו למרות שלא ברור לאף אחד מה יקרה איתו עכשיו .

אבל דוגמה אפילו מוחשית יותר היא של פול גורג שוויתר על אינדיאנה וסימן לכולם שהוא רוצה רק ל.א.
ובכל זאת אוקלהומה לקחה אותה ….והוא חתם איתה כעבור שנה על חוזה חדש וכל התוכניות של ל. א ירדו לטמיון .

בשורה התחתונה אני לא מת על הטרייד הזה מצד ל.א משתי סיבות .
הראשונה שאני לא מת על מחשבת כאן ועכשיו .
אבל השנייה חשובה יותר שאני לא אוהב פתאום שינוי אסטרטגיה קיצוני שכזה מלבנות קבוצה צעירה ואז בהחלפתה בבית אבות של לברון .ועוד בשיעבוד כל העתיד אני לא מת על זה.

אבל אם כבר החלטתה על כאן ועכשיו הרי שהמחיר הסופי בהתייחס לנסיבות הוא מחיר סביר וטוב .
הטרייד הזה אמור היה להיות טוב בעיני לשני הצדדים אך תאריכי הטרייד והמחדל של ל .א כל כך גדול שלא בטוח שהוא יהיה להם טוב שכן גם באבטרטגיית כאן ועכשיו הם חייבים צלע שלישית חזקה שתמשוך אחריה את חלקי הפאזל האחרים במחיר 100 גרם גרעינים שחורים במחנה יהודה .

מי ערב היה לל.א שזה לא היה קורה עם דיוויס .

פאדי
פאדי
19/06/2019 9:53:44
Reply to  דקסטר

חכה לדדי תכף הוא יבוא ישאל אותך מאיפה אתה יודע מה הציעו וכמה הציעו ולמה נראה לך ושקרעו את ניו אורלינס לחתיכות ברגע שלא נתנו להם להנות שנתיים ממה שנשאר מהחוזה של קייל קוזמה הסופרסטאר

ידידיה
ידידיה
19/06/2019 9:53:44
Reply to  דקסטר

אתה לא לוקח בחשבון את ההבדל בין הקבוצות –
כולם יודעים שהלייקרס חייבים להביא כוכבים כאן ועכשיו בשביל לברון – הם לא הביאו אותו בשביל להיות קבוצת לוטרי עד שיסתיים לו החוזה בשביל לחסוך בחירות דראפט.
הסלטיקס נמצאים במקום אחר – יש להם שחקנים צעירים, הם נמצאים במצב הרבה יותר טוב גם בלי דיוויס והם לא התחייבו לאיזה כוכב זועף ומזדקן עם חיבה יתרה לסופרסטארים

דקסטר
דקסטר
19/06/2019 10:15:06
Reply to  ידידיה

בדיוק ולכן הלייקרס היו במכירה הפומבית הזאת נגד עצמם…

יניב
יניב
19/06/2019 10:34:53
Reply to  ידידיה

מה זה הסלטיקס במקום אחר?ץהסלטיקס במקום אחר כי כמו שדקסטר אמר ריץ פול הבהיר לאיינג שאין שום סיכוי בעולם שהוא נשאר ליותר מעונה.
אם איינג היה חושב שיש סיכוי שהוא יחתום יותר מעונה הוא היה נותן לפליקנס כל מה שהם רק היו רוצים וזה לא קשור לשום דבר אחר מלבד העובדה שאיינג הבין שאין סיכוי שדיוויס ישאר יותר מעונה

אור
אור
19/06/2019 10:45:18
Reply to  יניב

אתה רק מחזק את הטענה שהלייקרס נתנו לפליקנס כל מה שרצו בלי שקבוצה אחרת מתקרבת לתמורה כזו

יניב
יניב
19/06/2019 10:55:16
Reply to  אור

שוב אני חוזר ואומר,זה שאף קבוצה כרגע לא הייתה במשחק זה לא אומר שלא יכולה לצוץ פתאום קבוצה שתחליט לעשות טורנטו.
זה פשוט מצחיק אותי שהתרעומת והכעס של דקסטר זה כי נתנו עוד 2 בחירות דראפט +הארט.אני אומר שעל 2 דברים כאלה אתה לא משחק אותו אבו עלי ונלחם עד הדקה ה-90 בגלל שאין עוד הצעות.אתה במו"מ מול קבוצה אחת שזה מה שהיא דורשת וביננו היתרון במו"מ הוא עדיין שלה.היא יכלה להגיד לא ולחכות.יש לה זמן עד סוף מועד הטריידים באמצע העונה.

פאדי
פאדי
19/06/2019 11:05:23
Reply to  אור

כל דקה שעוברת והכוח שלה יורד כי היא יכולה לאבד את השחקן ללא תמורה בסוף העונה. מדהים כמה קשה לאנשים פה להבין א' ב' בסיסי במו"מ. ריץ' פול עשה POWER PLAY במשך חודשים כדי שכל הכוח והלברג' יהיה בידיים של הלייקרס והם עדיין שילמו מחיר כמעט חסר תקדים. לשלוט בבחירות דראפט ראשונות של קבוצה 7 שנים קדימה זה לא "כולה 2 בחירות דראפט" כאילו מדובר בבחירות ה-29 ו-ה-28 של השנתיים הבאות. לעוד 7 שנים אין ערובה לכלום חוץ מפרישה של לברון.
.
מבין למה זה לא מזיז את הביצה לאוהדים שלו אבל אנשים שמחשיבים את עצמם אוהדי לייקרס צריכים להבין את גודל הסיכון שנלקח פה מצידם, כמעט ללא סיבה. כאילו ללייקרס לא היה מספיק מקום מתחת לתקרה כדי להביא שחקן מקס' העונה גם בלי לתת את כל הסגל ו-700 בחירות דראפט בשביל אנתוני דיוויס. כאילו הם היו באיזה תהום וצריכים לבחור בין חיים למוות.

יניב
יניב
19/06/2019 11:15:37
Reply to  אור

אני באמת שבאמת לא מצליח להבין את כל המתנגדים.
כן זה 2 בחירות דראפט,מה לעשות.הבחירה של השנה זה ברור וחוץ מזה יש עוד 2 בחירות שבקונטלציה מסויימת יכולה הגיע שהמימוש של הבחירת דראפט האחרונה תהיה עוד 7 שנים.נו אז???
אין ערובה חוץ מפרישה של לברון??? לברון בכלל לא מעניין אותי במשוואה הזאת,מה שכן מעניין אותי שאחד מ7 השחקנים הטובים ביותר בליגה יהיה איתי לפחות חמש שנים.יותר מזה תיקח את 7 השחקנים הטובים ביותר בליגה היום,תוריד את לברון ובמצב הנוכחי היום מתוך ה7 היחידים שאולי הייתי לוקח במקום דיוויס זה יאניס וקוואי.
א' ב' במו"מ דרך אגב למקרה שלא ידעת זה קודם כל לא לגרום למי שמולך להרגשה שדפקת אותו.אז מצד אחד אתה מודה שבכניסה למ"ומ הוא נכנס כצד המופסד כצד שדפקו לו את כל האופציות והשאירו אותו עם אופציה אחת.אז פה אתה מנסה לגרום לו להרגיש שהוא לא נדפקואתה בא למו"מ בידיים נקיות.זה א' ב' במו"מ ולא לצאת אבו עלי שתכלס בסופו של דבר ההפסד שלך יכול להיות גדול יותר.

AI3
AI3
19/06/2019 15:39:52
Reply to  יניב

אני מסכים עם יניב, יחסית לסיטואציה שבה הם היו נמצאים, אז ניו אורלינס הוציאו את המקסימום מבחינתם, אבל בשורה התחתונה, הלייקרס קיבלו שחקן טופ 7 בליגה, בשביל כמה שחקנים שלא היו מובילים את הלייקרס למשהו שהוא מעבר סיבוב ראשון בפלייאוף ועוד כמה בחירות דראפט (שהסיכוי שמישהו ביניהם יהיה ברמה של דיוויס שואף לאפס).

אור
אור
19/06/2019 10:09:11
Reply to  דקסטר

או שמישהו יגיד שהפליקנס כל כך רצו את צעירי הלייקרס שיתרו על קו מה אבל לא על בחירות דראפט וזכויות להחליף

אור
אור
19/06/2019 10:09:28
Reply to  דקסטר

קוזמה*

אור
אור
19/06/2019 10:12:24
Reply to  דקסטר

אני גם לא מתייחס לעניין תאריך העסקה עד שלא נדע בוודאות, אם זה באמת בתחילת יולי זה עוד נפילה

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 10:15:07
Reply to  אור

אני מניח שזה יהיה מאד תלוי בהאם בפליקנס מצליחים לסחור בבחירה או לא.

אור
אור
19/06/2019 10:16:45

זה נכון

דדי
דדי
19/06/2019 10:58:11
Reply to  דקסטר

איזה דיווחים היו אתמול ?
איזה יהיו מחר ?

מרתק כי כל מה שמדווח זה בטוח נכון – גם אם זה סותר את הדיווח (הנכון) הקודם…

פאדי
פאדי
19/06/2019 11:09:00
Reply to  דדי

תלוי מה יגיד החבר המקושר לאירגון שפותח בגאז'ים בכניסה למתחם

אסף
אסף
19/06/2019 15:17:29
Reply to  דדי

אם יש מקום שהמשפט הזה יכול להיות הגיוני כלפיו זאת השכונה הניהולית שקוראת בלייקרס… כואב הלב איך שהעסק הזה מתנהל…

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:31:46
Reply to  דקסטר

אני לא אנליסט עליון.פלינקה ניצח בגדול. עזר לו הטמטום של דני איינג. הבעיה של איינג שהוא לא חושב ברצינות על אליפות.הוא תוך שבוע פירק את הסלטיקס, הוא בעט בדלי מלא מים.
יש בפוליטיקה מה שנקרא גושחוסם, דהיינו אתה קודם כל מונע מהיריב שלך לזכות. כי אם הוא זוכה הוא זוכה בכל הקופה.
מה אומר איינג אני משאיר את איינג בכל מחיר. מה המחיר? אין אנטוני דייויס, איו קיירי, אין הורפורד. את כולם היה מחזיק בקלות לו היה מבצע טרייד. במקום זה הוא נתן ליריבה שלו על האליפות קלף מנצח.טאטום לא שווה את הנזק שנגרם בשבוע האחרון. את הכל היה ניתן לצפות מראש.
לפני כחודשיים כתבתי , בוסטון חייבת להשיג את דייויס בכל מחיר.זה לא קרה.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 12:25:34
Reply to  דקסטר

חחחח בכל יום אני לוקח טייטום>לונזו אינגראם הארט+4 בחירות בכל יום

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 17:16:13

טאטום עדיף על (לונזו, אינגרם, הארט ו-4 בחירות)???????????????

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:29:47
Reply to  מנחם לס

הארט שחקן מחליף. תקרה שחקן חמישייה רצפה יורוליג

אינגראהם שחקן חביב תקרה אולסטאר רצפה סיום קריירה כמו בוש סיכון רפואי

לונזו תקרה שחקן חמישייה רצפה הוא כבר שם אבל עם פציעות עלול להיפלט לאוסטרליה

בחירה 4 בדראפט הקרוב סביר להניח אשפה כלשהי

3 בחירות עוד 7 שנים =הימורים

טייטום פוטנציאל סופרסטאר רצפה שחקן חמישייה

בכל יום דוק בכל יום

קוזמי
קוזמי
19/06/2019 10:26:49

אני חושב שאם ניו אורלינס מוצאים טרייד על בחירה מספר 4, אז אפשר לעשות טרייד משולש עם הלייקרס.
ממה שאני מבין, הטרייד של אנטוני דיוויס ללייקרס רק סוכם, ולא בוצע בפועל.

קוזמי
קוזמי
19/06/2019 10:29:00

במקום ללכת על שחקן מקס , הלייקרס גם יכולים להחתים ב27 מיליון את רונדו (וטרן מינימום) , ברוולי (6 מיליון) , מרכוס מוריס (4 מיליון) , מרקיף מוריס (5 מיליון ), דאנגלו ראסל (12 מיליון)

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 10:33:17
Reply to  קוזמי

הלייקרס יכולים, כן. השאלה היא האם מי מהשחקנים שציינת יסכים לתת הנחות כל כך משמעותית ללייקרס.
ראסל ב-12?
הוא שואף לחוזה מקס.
מוריס בוודאות יכול לקבל יותר מ-4. 10 ומעלה זה המספר שלו.
.
דבר אחד קטן (טכני) –
חוזי מינימום לא צריך להכניס לתקרת השכר. כאלו אפשר להחתים גם אחרי שהקבוצה מילאה את המקום שהיה לה תחת תקרת השכר.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 21:17:38

למה לא? הם באים אחרי שקוואי קייר ודוראנט חותמים במינימום בלייקרס שקליי לוקח את MLE.
.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:33:54
Reply to  קוזמי

אפשר להשיג שחקן מקס. 27 מליון + פיתוי להשיג אליפות. זה אפשרי ועוד איך אפשרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 21:20:36

ברור שאפשר לברון מבטיח לו חוזה נעליים גדול יותר והשתתפות בספיס ג’אם 2, הייתי רוצה שקוואי שהוא הטוב בעולם יגיע אבל גם עם קיירי וקמבה האליפות שלנו, לברון קיירי קוזמה וAD, במקרה כזה לא צריך הגנה יקלעו יותר מכולם, אפשר תמיד להביא נגר הגנתי בסגנון של גרין ולקרוא לו ״הבורג הכי חשוב בקבוצה ״ ״והמנוע של הלייקרס״

ניר מועלם
Editor
19/06/2019 10:32:03

רק אני חושב שדריק רוז יכול להיות מאוד מעניין יחד עם AD וג'יימס?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/06/2019 10:57:19

הייתי רוצה אותו בסלטיקס.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 12:20:21

גם אני רוצה בפילי, אפילו בחמישייה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/06/2019 13:56:14

כבר היה איתו בקליבלנד וזה נכשל קשות

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:34:53

😂😂😂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/06/2019 19:04:43

🙂

צביקה
צביקה
19/06/2019 10:53:45

אני חושב שניתן ונכון להמר על קוזמה כצלע השלישית, הכוכב השלישי בלייקרס, ואת הכסף להשקיע בהשלמת הרוסטר. קוזמה ליד לברון ודייוויס יתן מספרים נפלאים. אתם מבינים כמה פנוי הוא יהיה בהתקפה כשלברון יריץ פיקנרול עם דיויס? המספרים שלו כבר בשנתיים הראשונות שלו בליגה הם אדירים, והוא רק בן 23. הוא יתן שנה פנטסטית, וירוץ עם הלייקרס חזק מאוד בפלייאוף.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 12:19:53
Reply to  צביקה

כל מילה. קוז הולך להנות לחגוג ולהיכנס לאולסטאר בקרוב

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/06/2019 10:56:59

מוזר מה שקורה עכשיו בסלטיקס, יש מועות שלא רק שהורפורד וקיירי עוזבים אלא שמתוכנן תרייד משולש ענק שבו מעורב גם הייווארד.
לא ברור לי בכלל מה הולך פה? האם הסלטיקס מנסים דרך חדשה שמתבססת על הצעירים ונותנים את המפתחות לטייטום? מאד מוזר ואני מקווה שמדובר רק בשמועות.

דדי
דדי
19/06/2019 11:02:50

אני חושב שהמהלך הטבעי שלהם הוא ווצ'ביץ', למרות שאין להם מקס מלא כרגע.
או אם משלימים עם העובדה שהולכים צעיר – הייתי נותן הצעה מנופחת ללוני.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
19/06/2019 11:38:19

צר לי .
גם אני חשבתי שאיינג הוא גאון. לו היה אוגירי של טורונטו בעמדה של איינג. דייויס היה היום בסלטיקס.
זה ההבדל בין מנגר חושב. לבין מנגר שתקוע במקום , ולא מצליח כבר כמה שנים להביא מגה סטאר לקבוצה שמלאה בנכסים.
אם זו התכנית , אז זו תכנית כושלת ומטומטמת. זה מזכיר כלב שרודף אחרי הזנב שלו.

Avri
Avri
19/06/2019 18:32:21

תסלח לי אל השפה אבל איזה קשקוש. דייויס רצה ללייקרס ולבוסטון לא היה שום סיכוי, גם אם ישו הנוצרי בכבודו ובעצמו היה המנהל שם.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 12:19:16

טייטום עושה ממבה פינוי ותיקים. דווקא מהלך נראה האם יש לו את זה

Anonymous
Anonymous
19/06/2019 10:59:27

מה יש לא להבין?
ללייקרס יש כבר פרונט ליין אימתני, כזה שהליגה לא מכירה. לברון, AD, קווווז, ועוד איזה מגי או צ'נדלר, אתה סגור ונעול.
צריך דחוף. פוינט, ודחוף קליעה.
השמיכה קצרה מדי כספית, אז הנה אחד שיש לו משניהם =
קיירי.
הוא גם מכיר את הבוס, ורוצה לשחק עם היורש של הבוס. אין פשוט מזה. קיירי ללייקרס ואללה כרים מה שיהיה שם.

דדי
דדי
19/06/2019 11:01:11

קבוצה שלא תיקח את גארלנד ב 4 תצטער.

דדי
דדי
19/06/2019 11:20:44

ואגב, נמצאה הדרך שתיתן ללייקרס מקום מלא לשחקן מקס ב 6.7, ואחר כך גם לטרייד על דייויס.
יותר מזה – הלייקרס אפילו יוכלו לשמור על הזכויות של בולוק ולתת למגי עוד כמה גרושים בשיטה הזו.

השאלה היא, ואני רציני לגמרי – האם פלינקה יעלה על הדרך הזו שהיא הרבה יותר טובה ממה שהוא מנסה לעשות עכשיו.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 11:22:02
Reply to  דדי

נו דדי תפסיק לדבר ברמזים ותפרט את הפיתרון בפני כולם.

אור
אור
19/06/2019 11:44:05

חחח שדדי יפרט את הפתרון? בדיחה טובה
.
הנה מה שמצאתי (תדלג ל-the answer)
.
https://247sports.com/nba/mavericks/Article/EXCLUSIVE-Clever-puzzle-pieces-DO-give-Lakers-room-for-LeBron-Davis-AND-max-free-agent–132970888/Amp/

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 12:07:42
Reply to  אור

תודה. הבנתי.

דדי
דדי
19/06/2019 12:30:00

זה לא זה עידו.

זה מה שפלינקה מנסה לעשות עכשיו וזה יתן להם 32 מיליון.

אני מדבר על להגיע למקס מלא של 32.7, גם לשמור על הזכויות של בולוק ואפילו גם של מגי…

דדי
דדי
19/06/2019 12:28:01

לא מחפש לדבר ברמזים, זה פשוט המון הקלדה ומי בעצם מתעניין בזה או יבין את זה ? ובשביל מי להתאמץ ? אתה וגיא פחות או יותר ? אז אם אתה מבקש – בשמחה, אבל לפני כן לא חשבתי שהתמורה שווה למאמץ ומספיק שאגיד שהדרך קיימת. תן לי כמה דקות לסיים משהו ואז אכתוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 12:59:43
Reply to  דדי

אני אמתין בסקרנות.

דדי
דדי
19/06/2019 12:59:30

אז ככה…
.

בחירה 4 כרגע תופסת 7 מיליון בתקרה אבל אין לה שום ערך בטרייד עד ל 30 ביולי אם יחתימו אותה.
.

מקום נוכחי בתקרה עם ג'מריו ג'ונס = 32 מיליון.
.
ה"טריק" – טרייד ראשון של בחירה 4 לפליקנס תמורת בחירת סיבוב שני מוגנת טופ 55…
.

ברגע שזה נעשה המקום בתקרה של הלייקרס הופך ל 38.1 מיליון.
.

פעולה הבאה – מחתימים את קוואי על מקס – 32.7 מיליון.
.

מקום בתקרה שנשאר – 6.3 מיליון
* תמיד צריך לפצות על קאפ הולד מינימלי שעכשיו יורד מהחישובים.

בעזרת ה 6.3 מיליון שומרים את הזכויות על בולוק וגם על מגי אם הוא ירצה להישאר בזול (כי אפשר לתת לו רק 20% העלאה). אם לא – אז מוסיפים לקרוזו כמה גרושים במקום.
.

זה סוף המקום בתקרת השכר.
עכשיו (באותו יום – 6.7) עושים טרייד שני עם הפליקנס –

לונזו, אינגראם, הארט, וואגנר, בונגה, ג'ונס תמורת דייויס.
.
QED
.
אם צריך מוסיפים מזומן עבור המשכורות של בונגה, וואגנר, ג"ונס = 4.9 מיליון.

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 13:06:35
Reply to  דדי

תודה, דדי.

דדי
דדי
19/06/2019 13:13:10

בשמחה.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 13:25:33
Reply to  דדי

תודה.
אז אם נסכם בלי הקאפהולד של הבחירה זה:
לברון -37.5
לונזו – 8.7
אינגראם – 7.3
קוזמה – 2
ווגנר -2.1
הארט -1.9
בונגה 1.4
ג'ונס -1.4
דנג -5
מקומות פנויים ברוסטר – 3.6
סה"כ: 70.9 = 38.1 מקום מתחת לתקרה.
משאירים את הקאפהולד של בולוק – נשאר 34.2 (מורידים מקום פנוי ברוסטר במקרה כזה – נכון?)
עכשיו מחתימים חוזה מקס.
מקום מתחת לקאפ שנשאר – 2.4
אחרי ההחתמה עושים את הטרייד על דיוויס.
הבעיה שאם דיוויס לא מוותר על הקיקר אין לכם מספיק משכורות להשוות.(גם אם המקום הקטן שנשאר מתחת לקאפ) סך כל החוזים=22.8 , דיוויס עם הקיקר=31.2
לא?

דדי
דדי
19/06/2019 13:33:32

כן בדיוק ככה.

ודייויס יוותר.
.
הוא אמור לוותר גם בתסריט שפלינקה מנסה לארגן עכשיו אז די אפשר לסמוך על זה.
.
ועם כל התסריטים המורכבים האלה, בהחלט יכול להיות שבסוף הפליקנס יחכו 30 יום ודייויס יקבל את הבונוס שלו פשוט כי גריפין מעדיף שקלאץ' ישתפו איתו פעולה בעתיד. אינטרסים…
.
מזכיר שגארלנד לקוח של קלאץ' אז אם הפליקנס בוחרים אותו אני הייתי מהמר על דחייה של 30 יום כתסריט הכי סביר…

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 19:48:50

האמת דדי חשבתי על זה, אבל מה קורה אחרי עם הפליקאנס מחליטים לסחוט את הלייקרס? אם הליגה מבטלת את הטרייד הזה כמו במקרה של כריס פול לליקרס?

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 19:53:35

ברוך,
הליגה לא יכולה לבטל חוקי.
מקרה כריס פול הוא מקרה ייחודי –
הליגה היו "הבעלים" של ניו אורלינס.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 20:09:37

וגריפין לא יכול לסחוט או לבטל את הטרייד עם דיוויס אחר כך? אפשר לסכם שטרייד יבוצע בתאריך מסויים?

אסף
אסף
19/06/2019 20:11:35

דדי תודה על ההסבר, לאחד כמוני אוהד לייקרס אבל פחות שולט בענייני תקרות השכר בליגה הוא מבהיר ועושה סדר בדברים.

יואב
יואב
19/06/2019 13:27:42
Reply to  דדי

וואו מעניין
תגליף לפלאנקה.
לדעתי הפליקנס גם מרוויחים גם וואגנר שחקן לא רע

יניב
יניב
19/06/2019 13:28:50
Reply to  דדי

השאלה למה לפלקינס להסכים לזה ולעזור ללייקרס?

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:09:35
Reply to  יניב

דיוויד הזאב גריפין

אור
אור
19/06/2019 14:28:46
Reply to  דדי

יפה

Anonymous
Anonymous
19/06/2019 11:33:05

בעיני, יצא לבוסטון פוקס משמיים עם אל הורפורד.
הוא לא שווה את החוזה שלו, לא היה שווה, ובטח בגילו לא יהיה שווה כזה לטווח רחוק.
ממש מתנה לסלטיקס. בלי שיתכוונו.
אם גם יצליחו להיפטר מהיוורד, לקבוצה יתפנה מקום להביא חיזוק משמעותי, ולא מין כוכבי meh כמו שני אלה.
הנזק האמיתי זה קיירי. סופרסטאר כמוהו שהגיע במתנה שלא תיאמן, וכאלה לא מגיעים לא כל יום ולא כל יומיים, גם לא לסלטיקס. זו החמצה גדולה של המועדון, ואני לא קונה את כל הפלת התיק על קיירי. אגו? כולם שם מפלצות אגו. זה חלק מהסיפור.
אחרי שהרקדן וסטף יילכו, וזה לא רחוק, קיירי הוא הקומבו-פוינט הבכיר בליגה. וגם השחקן הכי מלהיב. וגם ווינר מטורף. לאבד אותו ככה זו בכיה לדורות.

Anonymous
Anonymous
19/06/2019 11:34:13
Reply to  Anonymous

הרקדן=הארדן, חחח

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 13:05:54
Reply to  Anonymous

תודה, דדי.

דדי
דדי
19/06/2019 13:12:12

בכיף, אני מניח שזה סתם התפלק לך במקום הלא נכון…

הייט אשברי
הייט אשברי
19/06/2019 12:00:48

לא יודע איך אחרים לא רואים את זה , אבל מאוד טבעי ש- CP3 ינחת בלייקרס. הם יסכמו עם הרוקטס על מחצית שכרו , ואחרי שישלמו לו 20 מיליון לעונה הקרובה יישאר להם עוד סכום דומה לחיזוקים . נכון שקמבה וקיירי צעירים יותר וקולעים טוב יותר , אבל הם לא יאפשרו חיזוק נוסף ללייקרס , שרוצים הכל אינסטנט . ומה יותר מתאים מחיבור של שיקוץ גוץ לשיקוץ המקורי ?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 12:02:19

זה נחמד שאתה מציע רעיונות תלושים המציאות. למה נראה לך שזה מותר?

הייט אשברי
הייט אשברי
19/06/2019 12:11:00

מה בדיוק לא מותר ? כל קבוצה יכולה לקחת אותו ולשלם חלק משכרו אםיש לה מקום מתחת לתקרה, והרוקטס ישמחו מאוד. השאלה רק מי תרצה .

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 12:18:48

כל קבוצה יכולה לשלם את מלוא שכרו לא חלק ממנו

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 12:48:27

תאורטית, זה אפשרי.
סיכום בעל פה בין ההנהלות של הקבוצות בו הלייקרס מתחייבים להחתים את כריס פול על 20 מיליון אחרי שיוסטון עושים בייאאוט לחוזה של כריס פול.
במצב כזה, יש קיזוז (לא מלא) בין הסכום החדש שכריס פול מקבל מהלייקרס לבין מה שיוסטון חייבים לו.
.
אבל –
.
מצב שכזה לא משאיר את יוסטון עם יותר מדי גמישות. יהיו להם משהו כמו 7 מיליון לשחקנים חופשיים (מקום מתחת לתקרת השכר), ו-4 מיליון room אקספשין.
.
ישנה האפשרות התאורטית (עד פנטזיונרית) שיוסטון מותחים את הביי אאוט על פני 7 שנים, ואז הסכום הפנוי מתחת לתקרת השכר יגדל ב-21 מיליון.
אבל זה די מטורף, לדמיין התחייבות ל-7 שנים על סכום של 17 מיליון בכל שנה. תמורת כלום.
.
או במילים אחרות –
נראה לי שתאורטית זה אפשרי,
אבל צריך שמורי יצרוך הרבה סמי הזיה בשביל להסכים להוציא תכנית שכזו לפועל.
.
למען הסר ספק –
ט.ל.ח

דדי
דדי
19/06/2019 13:03:19

סיכום כזה הוא לא חוקי.
לפחות עקרונית.

הייט אשברי
הייט אשברי
19/06/2019 13:54:37

מה ההבדל בין הלייקרס לקבוצה אחרת ? לפי זה , יוסטון תקועה איתו . הרי ברור שהרוקטס צריכים לשלם עבור הטעות שעשו , גם אם תימצא קבוצה שתיקח אותו . תמיד הרוקטס ישלימו חלק משכרו .

עידו גילרי
עידו גילרי
19/06/2019 14:13:18

איך הם ישלימו בדיוק? על מה אתה מדבר?

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 12:26:09

חחחח בכל יום אני לוקח טייטום>לונזו אינגראם הארט+4 בחירות בכל יום

דדי
דדי
19/06/2019 12:31:36

מישהו לא ראה נבא לפחות שנה.

יוסי
יוסי
19/06/2019 12:36:34

מה עישנת ? טיטום לא הראה שום דבר שהרבה שחקנים בגילו לא הראו , אף אחד מהרשימה לא הוכיח שהוא אולסטאר כרגע כולם עם פוטנציאל ואפילו זה של טיטום נמוך מאלה של לונזו ואינגרם

Smiley
Smiley
19/06/2019 12:43:39
Reply to  יוסי

מה?!?! טאטום הוא רמה מעל לונזו ואינגרם כרגע. גם מעשית וגם כפוטנציאל. הבנאדם בעונת רוקי היה יותר מפקטור משמעותי בפלייאוף.
הפליקנס המתינו כל הזמן בשביל התקווה לקבל חבילה סביב טאטום

דדי
דדי
19/06/2019 13:10:20
Reply to  Smiley

תתקדם ל 2019.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:06:06
Reply to  דדי

ב2019לונזו ואינגראהם יותר גרועים מטייטום

יוסי
יוסי
19/06/2019 13:36:49
Reply to  Smiley

לאיפה הוא נעלם העונה ? כוכבים לא נעלמים פתאום , הייתה ירידה ביכולת , החבילה של בוסטון הייתה מעניינת יותר כי הייתה אמור לכלול בחירות ואולי גם בראון וסמרט , עובדה שהייתה הצעה של טיטום אבל בלי תוספות אז ויתרו על העסקה .

Smiley
Smiley
19/06/2019 13:59:50
Reply to  יוסי

כל GM בליגה לוקח את טאטום לפני הצמד הזה

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:05:29
Reply to  יוסי

חחחח כמה אני הולך לצחוק עליכם העונה עם לונזו אין לך מושג lol.

אני אבהיר את עצמי להדגשה טייטום של 2018-19 אני לוקח בכל יום על לונזו הפיסח אינגראהם הארט ו4 בחירות הזבל

יוסי
יוסי
19/06/2019 12:33:02

הלייקרס הולכים להפסיד הכול ובגדול , לא למדו ממקרה גולדן של השנה שגם עם 5 אולסטארים הפסידו את האליפות כי לא היה להם ספסל וזה עוד קבוצה מאומנת שהגרעין שלה יחד כבר כמה שנים טובות ועם מאמן טוב .
אנחנו מדברים על הלייקרס שהכול רקוב שם וכל מה שיצא צהם התחיל לפרוח , לברון בן 35 כבר יותר חשוף לפציעות וגם דיוויס לא השחקן הכי עמיד והם עוד יצטרכו לסחוב את הקבוצה בלי כח עזר ובלי מנוחה לפילאוף .
יש מצב שתרחיש ברוקלין יחזור שנית , במקום הלייקרס הייתי הולך על באטלר שהוא שחקן שנותן הגנה מכול הלב וגם עמיד בפני פציעות וגם יותר גמיש מבחינת כדורסל מאשר קמבה / קיירי שהם פשוט קלעים .
בוסטון גם כן התפרקו מנשקן , רצו כוכב אבל תמיד לא היו מוכנים לתת את האקסטרה כדי לסגור עסקה (מה שהלייקרס כן עשו ) , בניה מחדש בסיס טוב אבל כרגע הם במצב של הפליקנס .
מינסוטה צריכה ללכת על טריד להעיף את ויגנס , אם הם מנחיתים את פול במקום אולי הם ניצלו מהאבדון שהם מצויים בו , חמישיה של פול אוקוגי קרינגטון (בחירה 11 דאמבויה ) טואנס , יכולים שנה הבאה להיות בפליאוף .

Smiley
Smiley
19/06/2019 12:38:05
Reply to  יוסי

באטלר ?!?! אחרי קילומטרז/ ת'יבודו שהוא עבר…
קאזינס אומנם קיבל את התואר אול-סטאר, אבל הוא היה הכי רחוק מזה השנה, וזה לא היה מפתיע בגלל הפציעת אכילס.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:03:25
Reply to  יוסי

למדומגולדן סטייט?? 2 אליפויות וה3 נקטעה בגלל הפציעות. כל קבוצה קונה את התרחיש גם לברון.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:13:11
Reply to  יוסי

חמישיה של פול אוקוגי קרינגטון (בחירה 11 דאמבויה ) טואנס , יכולים שנה הבאה להיות בפליאוף. אהבתי את הבדיחה.

פלייאוף הם לא יראו הרבה זמן. אם יעברו למזרח אז כן

דקסטר
דקסטר
19/06/2019 13:14:02

נו העיקר שכולם מבינים כולל דדי שפלינקה התרשל וכמו שהוא לא ידע לנהל אספקט מסוים במשא ומתן ככה הוא לא ידע לנהל את שאר האספקטים וזו תעודת עניות לפרונט אופיס הכושל של הלייקרס.
כמעט לכל GM יש עוזר שתפקידו להעיר את תשומת ליבו לפרטים הקטנים- מעין דדי עידן או גיא כאלה שפריקים של פרטים קטנים וטובים בזה.
.
כל הפרונט אופיס של הלייקרס רוקיז ברמה כואבת ואולי פלינקה היה כריש בתור סוכן אבל הוא קרפיון בעולם של המנהלים ואלו חדשות לא ממש טובות לבניית הסגל העתידית. קשה לסמוך עליו שיידע מה לעשות.
הוא צריך ניעור דחוף!!

דדי
דדי
19/06/2019 13:38:28
Reply to  דקסטר

הפרונט אופיס כישלון, בחירות הדראפט הם באסטים שלא שווים כלום, אף אחד לא ירצה לשחק בלייקרס.
.
ואז לברון, אנתוני דייויס, ואולי גם קוואי.
.
ואיך שהוא דקסטר ממשיך להיות צודק.
.
ביבי היה גאה.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 14:01:21
Reply to  דדי

זה הכל לברון.מה הקשר לפרונט אופיס? וקאאוי לא יגיע.

לברון הביא את עצמו ואת דיוויס ובקרוב יעיף גם את הפרונט אופיס ויביא אנשים שלו.
לברון יודע שמכל הצעיר יש רק אחד ששווה משהו ודאג להשאיר אותו בקבוצה. את האשפה הוא זרק מהר מאד.

דקסטר
דקסטר
19/06/2019 14:15:51
Reply to  דדי

באסטים? הם פשוט לא שווים את מה שהלייקרס צריכים. אף אחד לא אמר שהם גרועים כולם. שוב אם אתה סנילי אני יכול לעשות לך העתק הדבק ממה שכתבתי.. אתה ילד גדול כבר.
.
הלייקרס לא אחראים על המצב הזה. הם קיבלו סיטואציה מוכנה מריץ פול נשאר רק לא לפשל.
גם לברון שלא ממש רצית אותו הגיע בעצמו ולא בגלל היכולות הניהוליות.
אבל זה כל אחד מבין רק אתה מתעקש לחיות את המציאות שלך

שחר אלוני
שחר אלוני
19/06/2019 16:07:30
Reply to  דקסטר

כרגע הטרייד ללייקרס בסקאלה 1-100 הוא איפהשהוא בין 80 ל 100, תלוי בפרטים שיסגרו.
לניו אורלינס זה גם טרייד טוב מאד 70-90, הורדתי להם קצת כי תיאורטית אולי יכלו להשיג את קוזמה גם בעיתוי הזה
כמובן שזה שהם לא סגרו בחורף היה שגוי, ועלה במשרותיהם של דמפס ומג'יק (סיבה לא בלעדית, אבל משמעותי)
לפחות לברון ודייויס זכו למנוחה

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:23:01
Reply to  דקסטר

לברון זה המנגר הכי טוב בעשור הזה ואולי אי פעם.

הוא בנה 3 קבוצות כוכבים עשה 3 אליפויות ו גמרים. תן לי מנגר יותר ממנו? והוא סוגר הכל מהר.
לברון הולך להיות סוכן העל הבא אחרי הפרישה

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 19:51:03

ברור מה הפרונט אופיס שווה, זה הכל לברון . גם מערכת הסקאוט שלנו ביזיון הם מדהימים בבחירות נמוכות אבל שני בחירות שניות וקיבלנו את לונזו ואינגרם זה פיטורים.

שחר אלוני
שחר אלוני
19/06/2019 13:22:11

הלייקרס במצב מצוין, הם יהנדסו את אחד מתרחישי השכר שפורטו מעלי, יחתימו כנראה עוד כוכב, או מישהו קרוב לזה, וישחקו עם 2 סופרסטארים ו 2 אולסטרים (אחד מהם זה קוזמה), ישיגו גם השלמות בחוזה מינימום שלא יכנסו לתקרה, יהיו שחקנים שישמחו לכך.
**
זה נכון שקבוצת סופרסטארים ללא עומק חשופה יותר לפציעות, אבל זה סיכון נמוך ביחס לסיכוי. גולדן עשו 5 גמרים ו 3 אליפויות לפני שפגשו בדאבל מזל רע עם פציעות בסדרת הגמר (3)
האליפות בשנה הבאה תלך כנראה לקבוצה של קוואי או ללייקרס

יוסי
יוסי
19/06/2019 13:47:35

מקווה מאוד שהפליקנס יעשו את הטרייד עם אטלנטה על בחירות 8 ו10 , אפשר להשיג בדיוק שחקן כנף שישאר בבחירה 8 (ראדיש/האנטר/ קולבר) ושחקן פנים ( בול בול / הייז / דמבויה ).

אבי
אבי
19/06/2019 15:14:07

יוסי אם הם יעשו את זה זה יהיה טרייד אדיר עבורם אך טרייד נוראי להוקס

אבי
אבי
19/06/2019 15:14:49

עוד טרייד אדיר לפאלס זה טרנר אליכם והולידי לאינדי

Berch
Berch
19/06/2019 15:23:10

וואי וואי כמה תגובות….. מי יגלול עד פה בכלל לקרוא את השטויות שלי ?
נו שויין.
בכל זאת – אני לא מבין למה לא מוכרים את פול לסינים. דרקוני שנגחאי (או משהו כזה) ישלמו לו את החוזה בלי בעיה.
גם את הליגה הסעודית הוא יכול להקפיץ בכמה רמות
🙂

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:20:20
Reply to  Berch

וואלה קורא וצריך לכלול את כרמלו באותה חבילה 2 אולסטארים בשנחאי ולצרף אליהם את גקי צאן וכריס טאקר

אסף
אסף
19/06/2019 20:15:17
Reply to  Berch

יש מקום ברוסטר של חולוניה ברץ'?? שטאקר ימליץ לו להגיע

Berch
Berch
19/06/2019 23:51:33
Reply to  אסף

יאללה אני זורם
🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 16:48:37

מה הסיכוי של קאזינס להתאחד עם דיוויס ב ל.א
?
יש סיכוי שזה יתאים מבחינת שכר .
הוא הרי לא אמור להרוויח יותר מדי השנה ול.א יכולה להרוויח מישהו רציני בשכר נמוך אם כמובן יצא טוב מהפציעות.

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 16:55:02

הלייקרס מכוונים לשחקן מקס. המשמעות היא שעבור קאזינס ישאר להם או חוזה מינימום, או room mle (שזה משהו כמו 4.7 מיליון).
המשמעות היא שהוא לוקח אפילו פחות ממה שגולדן סטייט שילמו לו בשנה שעברה.
אני לא רואה את זה קורה, הן בגלל שאני לא חושב שקאזינס מסכים, והן בגלל שאני לא חושב שעל קאזינס הלייקרס יוציאו את ה-room mle (יש להם רק אחד כזה, והמון חוסרים בעמדות הגארד)

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 16:59:51

תודה גיא מסדר תראש גם יקבל פחות גם בקבוצה פחות מתאימה מאשתקד עם סיכויי טבעת פחותים .
מסקרן אותי מאד מה יהיה איתו .
כמה שכר יקבל וכמובן איפה ישחק .
יש רעיונות ?

גיא רוזן
גיא רוזן
19/06/2019 17:06:12

אין לי מושג.
אני חושב שהמניות שלו ספגו מכה רצינית השנה הבפיינלס. והאמת?
זה לא באשמתו. לפחות לא הישירה.
הבחור חזר מקרע האכילס. זה הכי צפוי שיכול להיות, שהחזרה שלו תקרטע, שהוא יגלה חולשה בדיוק בכל המקומות בהם הוא גילה חולשה (ניידות, זריזות, אתלטיות).
בהחלט יכול להיות שבשנה הבאה הוא יגלה גרף שיפור הדרגתי ככל שהעונה תתקדם.
.
אם הייתי צריך לנחש, הייתי אומר קבוצה משלמת מס שמוכנה להמר עליו כ-X פקטור תמורת ה-MLE למשלמי מס (5.7 מיליון).
אני חושב שהוא עדיין מסוגל לעלות מהספסל ולהיות כוח משמעותי בריבאונד, באיום על הצבע, ובהנעת הכדור. מול הרכבי משנה, החסרונות ההגנתיים שלו יהיו פחות משמעותיים.

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 18:10:08

תודה גיא הגיוני.
כנראה שוב חוזה לעונה בודדת ואז נראה מה הוא שווה .

אהרון שדה
אהרון שדה
19/06/2019 16:53:21

עוד דבר היה כאן ויכוח שנעלם בשרשורים .
לגבי התשלום המופקע של ל.א .
טענו שזה מו"מ ללא אופציות מצד גריפין וככה ל.א יצאו מטומומים.
אז להזכיר לפני שנתיים סיטואציה דומה עם אחד פול גורג .
גם ממנו הבינו כולם שהוא בדרך לל.א גם אז חשבו שאף אחת לא תיגע בו לשנה בודדת אבל אוקלהומה הלכו על זה ונחשו מה ? פול התחרט ונשאר באוקלהומה לחוזה חדש וארוך .
לכן מי ערב לכך שזה לא היה קורה במקרה דיוויס דקסטטר?

דקסטר
דקסטר
20/06/2019 0:07:08

ריץ פול

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 17:23:24

אני, בגילי, חייב לחכות לתוצאות הסופיות כי כמה מההסברים (במיוחד של דדי) סובבו לי את הראש לחלוטין. מצד שני, היה זה אחד משרשורי התגובות הטובים אי פעם.

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:30:10

הארט שחקן מחליף. תקרה שחקן חמישייה רצפה יורוליג

אינגראהם שחקן חביב תקרה אולסטאר רצפה סיום קריירה כמו בוש סיכון רפואי

לונזו תקרה שחקן חמישייה רצפה הוא כבר שם אבל עם פציעות עלול להיפלט לאוסטרליה

בחירה 4 בדראפט הקרוב סביר להניח אשפה כלשהי

3 בחירות עוד 7 שנים =הימורים

טייטום פוטנציאל סופרסטאר רצפה שחקן חמישייה

בכל יום דוק בכל יום

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:33:32

כריס פול מתאים לי לניקס תפור על ניקיטה ופורט נוקס עם הסנטר הלבן הזה שברח לי שמו שמעיף שלשות לא רע

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:40:44

החוזה של וויגינס נמוך ב10 מיליון כל עונה. בשנתו האחרונה ניתן להטרדה כחוזה נגמר.
ופנטזיות על פוטנציאל של בחור בן 24 בריא אתלט שיעשה הגנה וילמד לקלוע שלשות😎 בקבוצה ששואפת לנצחונות ובמקום פחות קר מאריזונה

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2019 17:49:36

השמועות אומרות שהקבוצה שהבטיחה להורפורד חוזה של 4 שנים זאת פילדלפיה
אני לא יודע בדיוק איך זה אפשרי אבל זה אומר ויתור על ג'ימי או האריס

לייקרס אלי פו פו פו פות
לייקרס אלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:56:40

מה זה?

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:58:24

4 שנים ב40 מיליון נשמע אחלה 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2019 18:19:42

זה יותר קרוב ל 4 שנים 100 מליון

ברוך רובין
ברוך רובין
19/06/2019 19:54:27

פילי נפלו על הראש עם ככה, הורפורד שחקן נחמד לעונה שתיים 4 שנים? כמות המפגרים שיש בליגה הזאת הזייה.

Smiley
Smiley
20/06/2019 1:09:03

אם יש להם את הזכויות על באטלר ועל האריס – אני מניח שהכל תלוי בתזמון. קודם להחתים את הורפורד ואחר כך את שניהם.
מצד שני, בחישוב המקום בתקרה יש גם את החישוב "הפוטנציאלי" של השניים ככה שלא בטוח כמה מקום יש שם.
.
ועוד יש את רדיק שהם חייבים להשאיר

נתן
נתן
19/06/2019 17:54:14

דדי אתה חושב שקוואי באמת יגיע ואם כן הסבר בבקשה אם אתה יכול (אני אוהד לייקרס)

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
19/06/2019 17:58:45
Reply to  נתן

יגיע לתת בראש

דדי
דדי
19/06/2019 22:11:31
Reply to  נתן

אני חושב שזו אפשרות רצינית.

נתן
נתן
19/06/2019 22:56:07
Reply to  דדי

אז למה כל המדיה,מנהלים בליגה, מקורות שקרובים לקוואי כולם אומרים ההפך כאילו זה חסר סיכוי ,

ועוד דבר אתה חושב כאילו זאת דעתך האישית או שיש לזה מקורות מסוימים שמאמינים שבחיי קרס אופציה רצינית בשבילו

אהרון שדה
אהרון שדה
20/06/2019 0:22:05
Reply to  נתן

נתן אני כבר למדתי שדדי לא מדבר באוויר .
שוב זה לא אומר שזה יקרה גם דדי אומר אפשרות רצינית .

דדי
דדי
20/06/2019 0:37:19
Reply to  נתן

מה אמרו כל אותם מנהלים, מקורות והמדיה על לברון ללייקרס ?
על דייויס ללייקרס ?
.
אותו סיפור כל פעם – קודם כל התעלמות וזלזול, אחר כך, כשזמן היעד מתקרב פתאום הם שומעים דברים ופתאום אתה מתחיל לשמוע מכל החבורה שעד לפני רגע הסבירה לך כמה הלייקרס במצב נוראי ואין להם סיכוי לעשות 1, 2, 3, – מנגינה קצת אחרת.
.
זה כבר פשוט מגוחך ואתה יכול לראות את זה אפילו עכשיו אצל ווג׳ ואיך הוא מתייחס לנסיונות של הלייקרס לעשות התאמות בטרייד של דייויס כדי להחתים שחקן מקסימום.
זה מתחיל ממה פתאום, ואיזו פאשלה נוראית, והלייקרס עשו את טעות חייהם, ואז זה מתחיל להתחמם עם דיווח על נסיונות של הלייקרס לפתור את המצב וגם תיאור בדיוק איך, ואתה ממש שומע את כאב הלב בציוצים שלו…
.
בקיצור, שום דבר ששמעתי בתקשורת על קוואי לא שונה מהותית מדברים ששמענו מהם על לברון או על דייויס.
.
וכן מעבר לזה יש כל מיני ציוצים של אנשים מקושרים שרומזים לזה כבר הרבה זמן
(ופתאום לאחרונה אתה גם שומע במדיה בפעם הראשונה קישור בין קוואי ללייקרס, גם אם רובם ככולם עדיין טוענים שזה יהיה קליפרס או רפטורס…
.
כבר אמרתי מזמן שגם יש אנשים בצמרת הכי גבוהה בלייקרס שמשוכנעים שקוואי מגיע.
לא יודע להגיד שום דבר מעבר לזה. אולי הם סתם באשליות ? ואולי לא ?
.
אז אני לא אגיד לך שאני בטוח שהוא מגיע או אפילו שרוב הסיכויים הם שהוא יהיה שחקן המקס שיחתימו, אבל סיכוי לגיטימי בניגוד לכל מה שטענו בתקשורת עד לאחרונה ?
חד משמעית כן. מאמין בזה 100%.

נתן
נתן
20/06/2019 1:14:48
Reply to  דדי

תודה רבה לך דדי הסבר מושלם

עידן
עידן
19/06/2019 18:51:27

Memphis is trading franchise star Mike Conley Jr. to Utah, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

עידן
עידן
19/06/2019 18:51:51

Memphis has traded guard Mike Conley to the Utah Jazz for Grayson Allen, Kyle Korver and Jae Crowder, the 23rd pick in Thursday's Draft and a future first-round pick, league sources tell ESPN.

עידן
עידן
19/06/2019 18:53:13

Charlotte Hornets forward Michael Kidd-Gilchrist has opted into his $13M player option for the 2019-20 season, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

עידן
עידן
19/06/2019 18:54:36

The Jazz will send a protected 2020 first-round pick to the Grizzlies, league sources tell ESPN. That pick will convey as a late-lottery pick in 2020 or 2021, or become a lightly-protected pick from 2022-'24. Deal complete on July 6.

מנחם לס
מנחם לס
19/06/2019 18:58:14

הראש מסתובב מרוב מה שקורה. מייקל קונלי ביוטה, וזה רק מתחיל