איחולים לטורונטו. הם אלופי ה-NBA, כשגברו על קבוצה פצועה ופגועה / מנחם לס

הפציעות היו בסוף מה שהכריע את הווריורס. לטורונטו אין בעייה עם זה

מה שאתה רואה הם חדשות. מה שאתה יודע זו למידה. מה שאתה מבין זו אינטיליגנציה. ומה שאתה מרגיש זו דיעה.

*
אז ככה: ראיתי את הרפטורס מנצחת את הווריורס שחסרה את קווין דוראנט, ואת שחקנה הטוב ביותר קליי תומפסון, ברבע האחרון המכריע.
*
מה שאני יודע זה שהווריורס הבריאה היא הקבוצה החזקה ביותר ב-NBA, וחמשה הגמרים הרצופים רק מוסיפים לכבודה.
*
מה שאני מבין זה שאליפות היא דבר מוזר ביותר, והמקום הראשון לא תמיד שייך לטובים ביותר. כל הכבוד לטורונטו. הם לא גנבו אליפות מאף אחד. הם פשוט ניצלו את המצב של הווריורס, ועשו את הטוב ביותר שיכלו עם זה.
*
מה שאני מרגיש זה שהווריורס לא רק שהפסידו אליפות, אלא בגלל הפציעות ושוק השחקנים החופשי, זה הסוף של הדיינסטי הנפלא שחיינו אותו בחמש השנים האחרונות.
*
אין בכוונתי לקחת ולו כהוא זה מנצחון הרפטורס. הפציעות הן חלק מהמשחק, והווריורס שנהנתה מבריאות מרשימה של שחקניה בחמש השנים האחרונות שילמה על כך הפעם, בסידרה הגמר הזאת, בריבית דריבית.
*
טורונטו באה הערב במטרה לנצח וראית זאת מהרגע הראשון. קייל לאורי החל את המשחק  כ-POSSESSED ונתן בוודאי את משחק חייו עם 9 מ-17 (4 מ-7 מה-3) ל-26 נק', 10 אסיסטים, ו-+16, הגבוה ביותר בקבוצה. הוא גם שמר מצויין ונתן את נשמתו ממש.
*
פסקל סיאקם – שקובי כל כך ביקר בשטיק החדש שלו ב-ESPN היה אדיר ממש. הוא לא שחקן מוכשר ביותר אבל הוא לוחם שאין הרבה כמוהו. אתה כבר לא רואה דברים כאלה ב-NBA. הוא סיים עם 10 מ-17 מצויינים ל-26 נק', 10 ריבאונדים, והוא היה הגבוה-לא גבוה ביותר שהיה חייב להילחם הרבה (יחד עם איבקה) נגד שחקנים גבוהים ממנו כקאזינס ולוני.
*
איבקה עלה מהקבר (ומהספסל) לתת 22 דקות מצויינות עם 7 מ-12 ל-15 נק', ו+9 – השני בגובהו בקבוצה.
*
פרדי ואן-וליט היה עוד שחקן שנתן את נשמתו, וכיפר ברבע הרביעי על לינארד קוואי שנעלם כמעט לחלוטין.
*
כשאני מדבר על קוואי שנעלם, אני מדבר על "נעלם" באופן יחסי. הוא הרי סופר סטאר שגם קיבל את ה-MVP (אני הייתי נותנו לקיייל לאורי), והיום שוב גיליתי שהוא אחד השחקנים האיטיים ביותר ב-NBA. אבל הוא ה-MVP (למרות משחק של "C" הלילה) כשהוא 7 מ-16 ו-1 מ-5, ומינוס 2 בנט שלו.
*
המיוחדות של הרפטורס היא שאין להם אף חולשה אחת אמיתית. אבל החולשה שלהם היא שאין להם גם כל חוזק. מלבד OLD FASHION מלחמה בחפירות עם שחקנים שהם לא-מי-יודע-מה מוכשרים כקייל לאורי, פרד ואן-וליט, פסקל סיאקם, וכל אחד אחר מלבד דני גרין שהיה 0, 0, 0 לכל אורך השורה. אבל היי. יש לו עכשיו טבעת גם עם הרפטורס.
*
אז זהו זה. קצת קשה להבין שקבוצה מקנדה היא אלופת ה-NBA.
*
קשה להאמין שמאמן רוקי ב-NBA זוכה באליפות. המסכן, ניק נרס, אפילו לא ידע כיצד לדבר בטכס חלוקת גביע האליפות.
*
איך להגדיר משחק בו שני השחקנים הטובים ביותר של הרפטורס –  קייל לאורי ופרד ואן-וליט – הם שחקנים שאני לא בטוח בכמה קבוצות ב-NBA הם עולים בחמישייה. אבל מה שלאורי עשה ברבע הראשון, ומה שפרדי ואן וליט עשה ברבע הרביעי צריך למסגר במסגרת זהב.
*
איך להסביר משחק בו השחקן הטוב ביותר על הפארקט היה קליי ת'ומפסון   (8 מ-12, 4 מ-6 מה-3, ו-10 מ-10 מהקו) שבכלל לא שיחק ברבע הרביעי ועדיין קלע 30.
*
איך להסביר שוב את חולשתו של סטפן קרי במשחק הגמר?  הוא סיים עם 6 מ-17 ו-3 מ-11 מה-3. אבל לזכותו, שתיים מהשלשות שלו היו זריקות משלשת רבעי מגרש עם סיום הרבע, וכמה נזרקו באין ברירה.
אני חייב להזכיר זאת שוב: איש לא מדבר על זה בטיווי משום מה. אולי לא רוצים לקלקל את ההצגה, אבל שני שחקני הווריורס הטובים ביותר לא היו על הפארקט ברגעי האמת. מחיר יקר שילם קווין דוראנט, והערב קליי תומפסון עם עוד פציעה שבתחילה לא נראתה רצינית כי הוא מיד החל לרוץ ולנתר בחדר ההלבשה.
*

אני לא רוצה לקלקל שום דבר לרפטורס. כשאתה מנצח האוכל טעים יותר, הפרחים מריחים טוב יותר, ואשתך נראית לך כמו פרה פוסט.

*
אז שישמחו הקנדים. גם אני מאושר שניצחו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Captain Beefheart
Captain Beefheart
14/06/2019 8:02:09

איזה סיכום פצצה!
ומה שכתבת על טורונטו: הם לא גנבו אליפות מאף אחד. הם פשוט ניצלו את המצב של הווריורס, ועשו את הטוב ביותר שיכלו עם זה. מזכיר לי את שרה נתניהו שלנו בימים אלה ממש 😉

אסף
אסף
14/06/2019 8:28:58

מנחם תודה. מסכים עם כל מילה שלך קפטן. ניצול סיטואציה אחרי שיצאו משתי סדרות במזרח שלא נתפסו בהן כפייבוריטים יותר מדי מול פילי ומילווקי . אומנם היום קאווי לא היה משהו ביחס למה שהרגיל אותנו אבל נתן פלייאוף אדיר וסחב קבוצה לאליפות בלי עוד כוכב על לצידו. יעזוב או יישאר העניק מתנה אדירה לטורונטו .
(אולסטארים כן אבל לא סופרסטארים)

שחר אלוני
שחר אלוני
14/06/2019 8:02:19

טורונטו החל מאמצע הסדרה עם מילווקי נדבקו בסטייט אוף מיינד של קוואי והלכו אחרי מנהיגותו. הפכו לווינרים קשוחים.
זה הגיע לשיא במשחק האחרון, שבמקום להתרגש ראינו התעלות עם אחוזים מעולים של לאורי, סיאקם וואן וליט, כשגם איבקה וגאסול נתנו משחק סולידי פלוס
**
קוואי אגב, נראה כבר חודש קצת פצוע, יש לו עוד אפסייד

ראס א שטן
ראס א שטן
14/06/2019 8:02:28

השושלת תמה. עונה הבאה אין דוראנט. קרי קליי זקנים בשנה נוספת. אם קאווי יגיע לקליפרס הם יהיו בהחלט הפייבוריטים לקחת את המעאב אלא אם כן מורי ינחית את דיוויס. יוסטון מקבלים צאנס אחרון בהחלט להביא טבעת בעונה הקרובה.

שחר אלוני
שחר אלוני
14/06/2019 8:07:36

הכל תלוי בדוראנט, אם הוא חותם מקס בגולדן לכמה עונות, השושלת יכולה להמשיך

ראס א שטן
ראס א שטן
14/06/2019 8:13:24

שום שושלת לא תמשיך גם עם דוראנט הוא יהיה זקן בשנתיים ולא מה שהיה קרי בכלל עוד שנתיים יהיה אוויר לא קיים בהגנה וירד ביכולת גרין יהיה גופה אין שום סיכוי לעוד אליפות שלהם עם הליבה שלהם. איגי לא יהיה כבר. השושלת תמה. זה הזמן עונה הבאה של יוסטון בצאנס אחרון או קליפרס אם קאווי יגיע. הלייקרס אם יחתימו עוד כוכב בנוסף לדיוויס גם עם סיכוי לא רע.
במזרח אם קאווי עוזב טורנטו גמורים הצוות האוסטרלי יגמור את פילי גם נשאר יאניס עם כרטיס אוטומטי.

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 8:37:15

די כבר עם חלומות יוסטון, אין שום היתכנות לזה, אין אף אדם ברשת ובעולם שמעלה את האפשרות הזו, פרט לך. AD לא יעבור ליוסטון. צא מזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/06/2019 9:58:10

זהו? ככה בקלות נפנפת את הסלטיקס?

אהרון שדה
אהרון שדה
14/06/2019 10:23:08

שושלת לא תמה כל עוד קליי בריא .
וגרין בכושרו זה .
קרי מזדקן אבל לא להגזים יש לו עוד שנתיים כאלו

Ido
Ido
14/06/2019 14:44:13

Shooter's can score till very late in his career

(מתן) D WADE
(מתן) D WADE
14/06/2019 8:03:52

מנחם חייב להודות לך על שליווית את העונה הזאת איתנו עם כל יום מעורב או כתבה כזו או אחרת בקיצור תודה לך על העונה הנפלאה הזאת

פרא אציל
פרא אציל
14/06/2019 8:10:07

יששששש

גיא רוזן
גיא רוזן
14/06/2019 8:11:06

קליי תומפסון, למיטב זיכרוני שיחק במשחק מס' 1. גולדן סטייט הפסידו. הוא שיחק במשחק מס' 4. גולדן סטייט הפסידו.
והלילה? ב-2 הרבעים המלאים בהם הוא כן שיחק, טורונטו ניצחה.
.
שלא יהיה ספק –
קליי ווינר גדול. שחקן ענק. לב עוד יותר ענק.
.
אבל שאלות ה-"מה אם" הם שאלות לא הוגנות. טורונטו יכולה לשחק רק מול מי שמולה.
להזכיר –
בסדרה של יוסטון מול גולדן סטייט, זה היה 2 – 2 כאשר גולדן סטייט בהרכב מלא, ואין קבוצה שמצליחה לנצח בפער יותר ממינימלי.

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 8:18:53

הוא גם שיחק בשני המשחקים שהם ניצחו

גיא רוזן
גיא רוזן
14/06/2019 8:33:15
Reply to  מנחם לס

נכון.
אין ספק שהוא שחקן אדיר. אני גם לא טוען שפציעתו, ופציעת דוראנט, לא פגעו בגולדן סטייט
.
אני טוען שאי אפשר לדעת.
ולכן שנמוך ההישג של טורונטו בטוענת פציעות, לטעמי, הוא לא במקום.

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 8:49:45

הסברתי זאת בדיוק להיות פייר עם טורונטו, שזאת לא אשמתם. הם באו לשחק נגד הווריורס, וזה מה שהם עשו.

סלים וארזה
סלים וארזה
14/06/2019 8:12:25

אם הווריורס היו שומרים את קליי על הספסל רק בשביל הזריקה האחרונה אולי הסוף היה אחר.

אופיר נ.
אופיר נ.
14/06/2019 8:18:54

הייתה יופי של סדרה.
מסכים איתך שגולדן סטייט בריאה הייתה מנצחת 4-1.
ועדיין כל כבוד לטורונטו, על העקביות, השיטה, האופי, והיכולת לנצח במהלך סדרת הגמר 3 משחקים בחוץ!!

שנה הבאה, עונה חדשה.
קבוצות חדשות, ואלופה חדשה.
לדעתי מהמזרח.

הייתה אחלה עונה!

קליי
קליי
14/06/2019 8:19:26

ברגע שהווריורס ניצחו את משחק 5 הם עשו את שלהם.טורונטו היו יותר טובים בסדרה והגיע להם, ולפחות הלוחמים שמרו על כבודם בכך שלא עפו בסוויפ ג'נטלמני

משה פ
משה פ
14/06/2019 8:22:41

סיכום מצויין. מסכים עם כל מילה.

אוי כמה אירוני, שהמסע לאליפות של טורונטו החל למעשה אי אז לפני שנתיים כשגולדן סטייט פצעו את קוואי, הוציאו אותו מהפיינלס וחיסלו לו עונה שלמה. הפציעה המכוערת הזו (שעד היום בריפליי אני בטוח שהיתה מכוונת) היא היא היתה הטריגר לשרשרת הארועים שבזכותה היום טורונטו אלופה. מישהו בשמיים למעלה מחכך ידיו בהנאה (רק אני לא בטוח אם זה אלוהים או השטן).

אין שום כוכבית על האליפות של טורונטו. זה כדורסל ואלו החיים. חוץ מבסיבוב הראשון, הם היו אנדרדוג אצל רבים בכל שאר שלבי הפלייאוף. גם אני חטאתי וקברתי אותם בסדרה מול מילווקי, אבל הם ניצחו את כולם ולא בגלל פציעות.

ומי שמתעקש לספור פציעות, שלא ישכח קודם כל את האליפות הראשונה של הווריורס, שלא לדבר על שאר האליפויות עם פציעות של יוסטון וסן אנטוניו.

Let’s go Raptors !

קליי
קליי
14/06/2019 8:23:14

זה הרגיש במשחקים 1-5 שטורונטו מכתיבים את הקצב ושהלוחמים לא באמת הצליחו לעצור אותם הגנתית מעבר לרבע השלישי ההוא במשחק 2. גולדן סטייט הייתה קבוצת הגנה טובה שניצחה משחקים בזכות העצירות ההגנתיות שלה וכשהגנתית זה נראה רע אז אתה תלוי בכישרון הקלעים וכשהם מתחילים להיפצע אז אין לך באמת כבר מה לעשות

Gl
Gl
14/06/2019 8:23:59

תודה מנחם
אתה כרגיל ממהר להספיד אותם , יש לי הרגשה שזה יחזור אליך כמו בומרנג בדיוק שנה מהיום .
אין בכלל ספק שבהרכבים מלאים זה סוויפ קל
אבל זה לא מוריד כלום מהראפטורס הזדמוניות צריך לדעת לקחת

אחד שזוכר
אחד שזוכר
14/06/2019 10:34:08
Reply to  Gl

איך אין לך ספק? הרי גולדן ניגפו בצורה משכנעת לאורך כל הסדרה וגם בהרכבים מלאים הם הפסידו. פעמיים. אז בוא.

Gl
Gl
14/06/2019 15:25:39

היו הרכב מלא ל10 דק בלבד בכל הסדרה

no funny shtuff
no funny shtuff
14/06/2019 20:37:42
Reply to  Gl

אין ספק שגם בהרכב מלא גולדן סטייט היתה מפסידה את הפיינלס האלה.

אמא של קווין
אמא של קווין
14/06/2019 8:25:40

סומסום צדק!
הגולדן סטייט קבוצה גמורה בלי קווין

קליי
קליי
14/06/2019 8:26:29

גולדן סטייט הפסידה כשהיא שיחקה את המשחק השותף שלה כשתמיד מוצאים בעוד מסירה את השחקן הפנוי ואם כבר להפסיד אז להפסידבהם משחקים את המשחק שלהם

אסף
אסף
14/06/2019 8:31:29
Reply to  קליי

יש בזה לא מן המעט. יתפרק או לא יתפרק (לדעתי אם המשולש בלי קשר לדוראנט נשאר מצבם טוב מאוד)
מדובר בקבוצה ייחודית והיום הפסידו את התואר כאלופה גאה על אף היותה מאוד חבולה.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
14/06/2019 8:26:56

כל אליפות והסיפור שלה
וכך גם טורונטו וכל הפציעות שמסביב , אבל הזכייה שלה ואף אחד לא ייקח את זה ממנה .
מנחם , אני לא חושב שהשושלת הסתיימה . אני סומך על כנופיית היהודים שם ( כולל הבן של חנהל'ה ) שתעשה הכל כדי שהחגיגות שנה הבאה יתקיימו בסן פרנסיסקו

אמא של קווין
אמא של קווין
14/06/2019 8:31:56

בושה הקבוצה הכי ארוכה בהיסטוריה מתלוננת על פציעות
5 אולסטארים
מה לעשות שסטפאני לא מספיק טובה בלי קווין

E.C
E.C
14/06/2019 8:32:14

צודק מנחם, הפציעות הן חלק מהמשחק. ומי יודע את זה טוב יותר מהווריורס שלפחות אליפות אחת קיבלו כי הקאבס היו פצועים וחבולים (לאב, אירווינג) וחסרו את שני שחקניה הטובים ביותר.
שכריס פול נפצע עונה שעברה והווריורס חזרו מ-3:1 מול הרוקטס.
וכו'
עוד נק' נכונה היא שלא הטובים ביותר מנצחים, נכון. האליפות הולכת לקבוצה שמאזנת את כל הנתונים. פציעות, כישרון, מזל…

מזל טוב לטורונטו, עונה נפלאה וסדרה קשוחה וטובה. עד העונה הבאה

דורון
דורון
14/06/2019 8:33:12

לא מבין מדוע השושלת צריכה להסתיים.
קווין דורנט לא שייך מבחינתי לשושלת, אבל האם קיימת בעיה להמשיך לרוץ עם קרי, קליי וגרין?

לטעמי האישי, קליי תומפסון הוא השחקן הטוב בליגה כיום כי הוא מתעלה במשחקים מאד קשים ופיסיים. פשוט שחקן עילוי.

ההפתעה בסדרה היא פרד ואן וליט – גמד, שומר, קשוח וקילר גדול.

כל הכבוד לשתי הקבוצות: לטורונטו שלקחו ולגולדן שנילחמו עד טיפת הדם האחרון. היה מעולה ממש. להתראות בעונה הבאה.

אמא של קווין
אמא של קווין
14/06/2019 8:36:08
Reply to  דורון

דורון תשתה מים, בלי קווין אין שושלת ובלי פציעות ועזרה של שופטים גם אליפות אחת לא הייתה ל"שושלת שלך

E.C
E.C
14/06/2019 8:56:36
Reply to  דורון

הקבוצה התבגרה, צריך לעשות התאמות. גרין לא מה שהיה, על קרי אי אפשר לסמוך וקליי פצוע ואולי זה אומר משהו על צורך מופחת באגרסיביות מצדו. הגיל והגוף דורשים את שלהם.
בלי kd אין על מה לדבר.
היו פציעות לקאבס, היו פציעות במערב. המזל התהפך על הדאבס הפעם.
עכשיו נראה את ההנהלה, האם היא שווה משהו. החלטות קשות, פרידות וטריידים חכמים ואמיצים. רק זה ישאיר את הווריורס בתמונה, לדעתי.

מוש השור
מוש השור
14/06/2019 14:01:44
Reply to  דורון

מבחינת טיימליין של החלמה מפציעה ומצב המשכורות שלהם, העונה הבאה די גמורה, דוראנט בחוץ לשנה, קליי בחוץ למינימום עשרה חודשים כאשר יעשו טוב אם יושיבו גם אותו שנה. האמת שזה לא רע, שיקדישו את עונה הבאה להתאוששות, בניה של הקצוות מחדש. איגי יסיים חוזה, יחליטו מה עושים עם דריימונד. עוד שתי עונות הם יוכלו לחזור עם חיזוקים מסויימים להיות בטופ.

אחד העם
אחד העם
14/06/2019 8:35:22

wtf
ון וליט עם קילר אינסטינקט מדהים ברבע 4.
מנחם תודה על הסיכום הממצה

סומסום צדק
סומסום צדק
14/06/2019 8:38:53

לפתוח שמפניות שושלת!
Adrian Wojnarowski

@wojespn
Golden State’s Klay Thompson has suffered a torn ACL in his left knee, his agent Greg Lawrence tells ESPN.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/06/2019 9:12:03

נורא ואיום…

מבין קטן
מבין קטן
14/06/2019 8:39:05

שיט אומרים שקליי קרע את ה- ACL

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 8:44:54

שתי קבוצות נכות, ומישהי היתה צריכה לנצח. אפילו לברונטו.
גם ה fmvp האפור, מר הליכות לקו קוואי, בזכות מורשת קארי – לבד אני לא יכול – ועל חשבון ואן וליט. כן, בדיוק. מי שהחזיק לבד את התקפת טורונטו ברביעי, ולא רק הערב. ושיתק שוב את סטף, בהגנת בית ספר יסודי.
אלופה ממש ממש אפורה, פינאלס ממש דלוח, מותח למחצה אבל דלוח, עם רצף לואו-לייטס לפנתאון, רק תבחרו, דריימונד טיים אאוט, סטף מחטיא את הקליעה האחרונה, לאורי מחטיא משחק קודם, דוראנט עולה ומוקרב, קוואי שוב נעלם, דני גרין עם 0 בכל משליך ליציע – פשוט אוסף משעשע של היחנקויות.
אבל היי – המטרה מקדשת את כל האמצעים!!
המפלצת איננה עוד, ולא תחזור יותר. וגם העגלה שלה, המכביסטים החדשים.
יאללה! הביתה!!

טום
טום
14/06/2019 8:53:25

קליי תומפסון קרע את הרצועה הצולבת. פשוט לא יאומן.

https://twitter.com/BleacherReport/status/1139405475592597504?s=19

רועי ויינברג
Admin
14/06/2019 8:54:37

חבל על הווריורס. היו קבוצה מדהימה ודומיננטית בטירוף ועכשיו יהיו בלי תומפסון ודוראנט לכל 2019/20, סיכוי טוב שגם בלי קאזינס. יחד עם הפרישה האפשרית של ליבינגסטון וההזדקנות של איגודלה, יכול להיות שנראה אותם מחוץ לפלייאוף. אימפריית כדורסל.

מברוק לטורונטו. אליפות דומה ל-2011 ו-2004. הרבה שחקנים טובים, מאמן מצויין והגנה מבריקה. מקווה שקוואי ישאר. ואן וליט, סיאקם והשאר שחקני כדורסל נפלאים.

אסף
אסף
14/06/2019 15:03:00

הנה מבחן שהייתי מוותר עליו למורשת של קארי , חלק נכבד מהשנה שתבוא זו הולכת להיות בלעדית הקבוצה שלו, מעניין לאן יצליח לסחוב את העגלה

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 8:54:42

וזה למה גולדן לא תחזור:
אין kd שנה הבאה בכל מקרה.
כנראה אין kd בכלל.
הקבוצה לא יכולה להתחזק על חשבון המקום שלו. זה לא עובד ככה.
אחרי המקס המוצדק ביותר לקליי – תכלס אין עוד שקל.
סטף כבר בן 31, והירידה שלו כבר מורגשת, בודדאי בהגנה.
איגי מזדקן, ועם כל ההרואיקה, קבוצות מבחוץ לא ייגעו בחוזה היקר שלו.
ליבינגסטון די גמר בעצם.
מקיני, לוני, מוני, קונדסי ובולבוסי – לא נראה שיש שם מציאה גדולה.
קאזינס מסיים חוזה, בספק גדול אם יוארך שם, הוא בטח ירצה יותר, שאין.
דריימונד בעונת חוזה. שם הסוכן שלו: רעצ' פול. כלומר, לברון ג'יימס.
ובכלל, המערב כולו הולך להתחזק מאוד. גולדן, כמו שזה נראה, בדרך להיות קבוצת פלייאוף סיבוב ראשון, לא יותר.
נגמר.

מבין קטן
מבין קטן
14/06/2019 9:01:27

מאוד רציתי שהשושלת תיגמר ושדוראנט יפרח במקום אחר
אבל נראה לי ברור, בשונה מכלל המגיבים כאן, שלא נאמרה המילה האחרונה.
עכשיו הנרטיב שלהם יהיה נלחמים נגד כל העולם. קליי ובעיקר דוראנט יישארו ואז הם יוכלו לתת פייט לעוד כמה שנים.
רק אם דוראנט עוזב השושלת תיגמר, והפלייאוף הזה שינה את תמונת הסיכויים.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
14/06/2019 9:12:21

הם לא ישאירו את דוראנט לדעתי. מי יודע איך ומתי הוא יחזור

עגל, פשוט עגל
עגל, פשוט עגל
14/06/2019 9:03:45

חברים נפל דבר, לא עוד ״עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס״.
החלטתי להשתמש בכינוי הזה כשדוראנט הצטרף והיה ברור שהליגה סגורה (לא אחת, לא שתיים לא שלוש, רק מהכיוון של המפרץ). ולהפסיק להשתמש כשאחד משלישיית המחץ יעזוב או עד שהם יפסידו.
זהו, זה קרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/06/2019 9:15:00

ברכות ידידי, רק חבל שכולם היו צריכים להיפצע בשביל זה… אתה, וגם גיא, צריכים להיות יותר זהירים, הבריאות של השחקנים תלויה בכם. מבקש לקחת בחשבון לעתיד.

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 9:21:09

הן אפשר, הן אפשר,
שאגו בחורים כי נגמר!
.
איזה יום גדול. אושר.

שאול
שאול
14/06/2019 9:24:20

+1

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
14/06/2019 9:08:42

זה כאילו השנאה של כל האוהדים בעולם התפוצצה לווריורס בפנים…

אחד שזוכר
אחד שזוכר
14/06/2019 9:10:20

מנחם כרגיל בידחת עם הפרשנות הקומית שלך. גולדן גם הם ניצחו שתי אליפויות נגד קבוצה עם שחקן וחצי אז מה זה אומר עליהם? שכשהם משחקים נגד קבוצות בריאות הם בדכ מפסידים? ון וליט ולאורי לא פותחים באף קבוצה? אתה אמיתי? אתה קורא לעצמך פרשן כדורסל? ון וליט אגב גם לא פותח בטורונטו. הקבוצה הטובה מבין השתיים ששלטה כל הסדרה גם ניצחה. סטף כרגיל לא הגיע למאני טיים. בוא תדבר על הדברים הלא נעימים – גולדן היא אסופת כוכבים שלא זכורה כבר הרבה זמן והיא הפסידה לקבוצה ללא חוזק (לטענתך). סטף הקלע האגדי שאין בילתו היה חושך כל המשחק ובייחוד ברבע האחרון. בוא תדבר על זה במקום על השטויות הרגילות שלך.

אהרון שדה
אהרון שדה
14/06/2019 9:17:58

מנחם כל מילה ממש
סתם אנקדוטה טורונטו שיחקו עם 7 שחקנים ברוטציה כל הפליאוף ( כל היתר פירורים).
הם לא נפצעו אולי זה גיל אולי עומס מצטבר אולי מנוחת קוואי שנה קודמת או סתם מזל .
אבל המסקנה שלי שצריך לתת קרדיט ל 10. שחקנם לפחות ברוטציה זה מה שהרג את הלוחמים
אך אם יש משהו שאני חלוק עלייך זה שהם גמרו
הם עדיין כאן ועוד אני לא רואה מערבית שתדיח אותם כל כך מהר כשהם בריאים הם עדיין הכי טובים בארה"ב ( רשמי ) ובעולם ( בלתי רשמי)

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 9:26:20

גולדן סטייט גמורה.
בוודאות לעונה הבאה. אם גם קליי בחוץ, הם בקושי עושים פלייאוף. גם זה לא.
עונה אח"כ, מצבם מאוד לא טוב, לאור מה שנכתב מעל. אין קבוצה. זה יהיה סטף לבד עם כמה שחקנים גמורים ושאריות. עגום. זה המחיר של סופר טים.
רעיון קיצוני, ושמעתם כאן לראשונה –
להציל את השנה-שנתיים האחרונות של סטף –
טרייד על סטף קארי.
ההצלה היחידה שלו.
בגולדן הוא גמור, בקבוצה גמורה, תהיה דעיכה אפורה ועצובה.
רק טרייד על סטף, להציל לו משהו כמו שנתיים אחרונות, הילד כבר בן 31.

גולדן
14/06/2019 9:28:29

ברגע שקליי נפצע לגולדן סטייט לא היה סיכוי חוץ מסטפן אין להם באמת שחקן עם זריקה נורמלית שיכל לאיים לסל לכן טורנטו ברבע הרביעי יכלו לשים שלושה שומרים על סטפן ולהתעלם בערך מכל השאר בידיעה שברגע שחוסמים את סטף אין לגולדן סיכוי..להגיד שגם על קאווי שמרו אותו דבר זה טמטום כי לקאווי היה בחמשיה שחקנים הרבה יותר איכותיים שיכלו לרווח את המשחק בצורה הרבה יותר טובה..לדעתי עם אני מחליף את סטף בלאנרד (לאנרד בגולדן סטף בטורנטו) זה נגמר 4-0 קל לטורנטו

Anonymous
Anonymous
14/06/2019 9:43:25

אגדת סטף קארי נקברה היום.
על 10 אחוז ממה שלא עשה, הערב, בפינאלס הזה, ובכל 5 הפינאלס – היו שוחטים את לברון.
בציפיה לפוסט הגדול על סטף. למאמר בעיתונות. לספיישל בערוץ הספורט.
מצפה להכרה על חטא, של כל עדת המעריצים, הפרשנים – כמעט כולם, מהארץ, וואלה, דה באזר ועד ערוץ 5 – שפעם אחת ידברו אמת, ולא פייק.
מצפה מכל העגלה פה, עידן, סטוקטון, בנג'ו וכו וכו, שפעם אחת תצאו מהערצה עיוורת, ותגידו: המלך הוא עירום.
ניחוש: זה לא יקרה.

מוריס
מוריס
14/06/2019 10:15:27

המסקנה היא שלא מספיק להיות הכי טוב צריך גם מזל באליפות הראשונה של גולדן סטיט הם ניצחו את קליבלנד בלי ארווינג ולאב
בשניה קוואי נפצע בסידרה מול הספרס ובשלישית הייתה הפציע של פול
הפעם המזל נגמר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/06/2019 10:21:26

אני חושב שהסידרה הזו היא הנקמה המתוקה של קוואי על כך שהסטייקים השביתו אותו לעונה שלמה וכמעט הרסו לו את הקריירה ובנוסף גרמו בעקיפין לכך שיצא לו שם רע שלא בצדק. אז השנה באמת ראינו איך הגלגל מסתובב' מקבוצה שהגנתה גרמה לפציעות סופרסטארים ואולי לכן לקחה אליפויות היא הפכה לקבוצה פצועה שאין ביכולתה לקחת אליפות. זה הגלגל….
פה המקום להודות גם למנחם על כל המעורבבים של השנה.
קצת כואב שהעונה נגמרה ועכשיו נהיה בחיכיון של בערך 4 4.5 חודשים עד לפתיחת העונה הבאה.
פה המקום לציין שמרגע לרגע הביטחון שקיירי עוזב לניו יורק יותר ויותר חזק. כל הזמן יש עוד כתבות שמראות שזה הכיוון ושאין אפשרות לשנות.
אני חושב שגם אם הסלטיקס היו בגלר ואפילו לוקחים אליפות, הוא לא היה נשאר.
רק שלא יביאו עכשיו את דייויס עבור טייטום ובראון, זה לא שווה, פשוט לא שווה!
לדעתי עדיף לפליקן לדרוש את הבחירה של הלייקרס ביחד עם אינגרם וקוזמה ואולי גם יחד עם לונזו עבור דייויס.

ראס א שטן
ראס א שטן
14/06/2019 10:35:49

זה לא הקארמה של קאווי אלא הקארמה של 2015

דקסטר
דקסטר
14/06/2019 10:29:34

כבר לפני 3 שנים כתבתי שהווריוס לא יקחו 3 אליפויות ברצף ויקרה אחד מהאופציות הבאות- פציעה קשה, בעיות בחדר הלבשה או בריחה של שחקן שמרגיש לא מוערך למקום אחר.
הלחץ הפיזי והמנטלי על הגוף בקבוצה כמו הווריוס הוא אדיר. המתח הנפשי בלהיות הכי טוב ושכולם רודפים אחריך יותר גדול ממה שמקובל לחשוב ובסופו של דבר מגיע לידי ביטוי.
לא משנה אילו סופרטימס יהיו בעתיד הכלל לגביהם יישאר זהה. אין מה לפחד משושלות הם נגמרות יותר מהר ממה שחושבים.
.
הווריוס לא יקחו אליפות בעונה הבאה וכנראה שגם לא יהיו קרובים לה. האליפות פתוחה לחלוטין.

showtime james
showtime james
14/06/2019 10:37:10

איזה עוצמה ל"קללת זאזא" של קוואי.. גם אכילס וגם צולבת!! קארמה איץ א ביטצ פחד אלוהים!!

אהרון שדה
אהרון שדה
14/06/2019 10:38:23

שאלות
1.האם היה פעם גמר שכל קבוצה מנצחת את יריביתה בסיכום משחקי החוץ בסדרה.?
( גם ג.ס ניצחה את המיני סדרה בטורטנטו 2-1 אך טורונטו החזירה ב3-0 ).

2. האם הייתה פעם קבוצה שפיגרה 2-0 ונגררה להארכה במשחק 3 ועברה סידרה ? ( זה מה שקרה לטורונטו שלמעשה נגררה לשתי הארכות ולא ניצחה בזמן הרגיל במשחק 3).

Mbk
Mbk
14/06/2019 10:41:47

93
5 מ 6 ניצחנות חוץ
2 לבולס
2 לסאנס
1 לבולס
לא הבנתי את השאלה ה 2 שלך

Mbk
Mbk
14/06/2019 10:39:47

מצויין מנחם
לגביי נרס … 3 מאמנים רוקיים ב 5 שנים לקחו אליפות (קר בעונתו הראשונה, טיירון לו ועכשיו נרס)
סדרה עצובה מאוד לשושלת של גולדן סטייט
היא שילמה מחיר כבד
עצוב לי מאוד על קארי שלא יהיה FMVP וזה מעיף אותו מראשמור ,כמו בגיים 7 של 2016 הגיע בלי הרבה דלק במיכל לרבע האחרון כל הזריקות שלו הלכו קצר, הוא היה עייף וגמור
עצוב לי מאוד על דוראנט שאני כל כך אוהב הפציעה שלו זה כמו לראות פרארי מפוארת מתרסקת
עצוב לי על קליי הוא חזר טרם הזמן וזה קטליזטור לפציעות חוזרות
חבל שקר כמנהל משחק ומי שאחראי לבריאות השחקנים לא ניהל נכון את הדקות הוא הוכיח שוב שהוא מאמן בינוני
שמח על האוהדים שיקבלו בסן פרנססיקו מוצר סוג ב, איזה פינאלה לאורקל עם 0 מ 3 בגמר (מזכיר לי את הסאנס 93 שהפסידו 3 מ 3 בבית לבולס)
בשורה התחתונה גולדן סטייט ניצחה 2 משחקים בקושי בסדרה ושילמה מחיר כבד מאוד בגלל האשליה שהיה מסוגלת לעשות טריפיט
הקארמה תפסה את גודלן סטייט בפינה אפלה של אוקלנד לפני המעבר לסן פרנססיקו

אהרון שדה
אהרון שדה
14/06/2019 15:55:43
Reply to  Mbk

תודה וברוכים השבים .
השאלה השנייה
האם היתה קבוצה שהייתה ב 2-0 פיגור ומשחק 3 נגררת להארכה לא מנצחת בזמן הרגיל 48 דק ובכל זאת לוקחת את הסידרה .
הרי מ 3-0 לא חזרו לדעתי גם לא היה 2-0 והארכה במשחק 3 שקבוצה נגררה ועדיין יצאה מסידרה מנצחת .

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 18:45:20
Reply to  Mbk

אתה צודק מידן.

אתה בוודאי זוכר את האימרה:

"WHAT GOES AROUND COMES AROUND"

עידן ארווץ
Editor
14/06/2019 11:14:45

תודה מנחם

נתן
נתן
14/06/2019 11:17:32

4 שחקנים יצאו מהמשחק הזה עם הרבה כבוד; לאורי, תומפסון, ואן פליט וסיאקם. (גם איגואדלה, אבל זה לא חדש אצלו).
תומפסון במיוחד, ממש עשה דברים שהוא לא רגיל לעשות, ליצור לעצמו תוך כדי תנועה, לדרוש את הכדור, ווינר אמיתי.
גם הווריורס כקבוצה הוכיחו כמה הם ווינרים, לא ויתרו והעלו את הרמה, כולם כמעט מלבד קרי.
ההנהלה גם הוכיחה הפנמה של לקחים, כאשר לא נתנו לקליי לחזור למשחק למרות שרצה. זה בסה"כ ספורט, ולא משנה כמה אתה מרוויח, אף אחד לא ראוי שידפוק ברך בשביל כדורסל, אם אפשר למנוע.
משחק מועולה ומותח סה"כ.

מוש השור
מוש השור
14/06/2019 14:14:04
Reply to  נתן

איזה הפנמה? הבנאדם קרע צולבת תוך חמש דקות הברך שלו נראית כמו כדורסל, אין שום אפשרות לשחק עם קרע אקוטי בצולבת. אין שום קשר להנהלה.

תומר השני
תומר השני
14/06/2019 11:38:43

תודה מנחם כמו שציינת עד העונה לגולדן היה המון מזל בפציעות חוץ מהמון כישרון ובפלייאוף הזה סבלו מפציעות כמו שלא סבלו ב-4 שנים האחרונות . לדעתי גולדן שנה הבאה לא תהיה בפלייאוף בלי דוראנט , תומפסון

דה שוט
דה שוט
14/06/2019 12:03:08

תודה מנחם, מעולה כרגיל
ג"ס לא הולכת לשום מקום, אני לגמרי עם מבין קטן כאן, שמעון יקר – תרשום את זה גם אתה.
1. דוראנט יישאר
2. קליי יישאר
3. יגרדו פלייאוף מהבית התחתון, סטף שחקן ענק, יש לו עוד הרבה מאוד בקנה
4. דוראנט וקליי יחזרו בהדרגה לקראת הישורת הסופית
5. אליפות (הפעם בלי פו אנד פו)
נ.ב.
קחו את דברי ברצינות – המרתי על טורונטו אלופים (בעונה שעברה…)

דה שוט
דה שוט
14/06/2019 12:03:25
Reply to  דה שוט

אלופי המזרח כמובן

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/06/2019 12:18:59

גם אם זו סופה של תקופה, זו סופה של אחת נהדרת. צריך להוריד את הכובע בפני הגולדן של חמש השנים האחרונות.
כל הכבוד לטורונטו על האליפות. הווריוורס אולי הפסידו, אבל הוכיחו שעדיין יש להם לב של אלופים.
.
תודה רבה על עונה שלמה, מנחם

Berch
Berch
14/06/2019 12:25:42

טור סיכום משובח… הרגת אותי מצחוק בסוף
נראה לי שהתכוונת לפארה פוסט, פרה פוסט זה משהו אחר…..
🙂

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 18:47:29
Reply to  Berch

כמובן פארה…

נדב ש.
נדב ש.
14/06/2019 13:33:44

תודה רבה על הסיכום מנחם, ותודה גדולה על עוד עונה מרתקת שבה ליוית אותנו לכל אורך המסע ונתת טעם נפלא ל nba ולכדורסל, משריקת הפתיחה של המשחק הראשון ועד לאליפות אתמול!
מחכים למעקב של הפוסט-סיזן ולכל הפרשניות והתרחישים לקראת העונה הבאה.
המון תודה והערכה, נדב

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
14/06/2019 14:15:01

אני משוחד אבל טרייד על קרי לשיקגו, תמורת לווין, מרקנן וקרטר, שיבחרו בחכמה ויכול להיות צמד מעניין שיכול להוביל את הבולס רחוק.
.
לכל הלא מבינים מדובר בבדיחה, למרות שאולי הייתי רוצה שזה יקרה, הדבר הריאלי זה מרקנן- בחירת דראפט 7, יכול להיות מצוין

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
14/06/2019 14:15:23

הטריד הראשון כולל גם בחירת דראפט סיבוב ראשון 2020

בני
בני
14/06/2019 14:59:02

Bruh

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
14/06/2019 20:49:43
Reply to  בני

Ik

בירדמן
בירדמן
14/06/2019 14:55:52

קאפקייק וקזינס אכלו זרג.

Ido
Ido
14/06/2019 15:31:52

מי האמין בתחילת העונה שהבחירה תיפול על קנדה.
הרימאץ בין הלוחמים לקנדה יהיה אפי .
מה תעשה פילדלפיה? האם דיימו ופורטלנד יעשו את הצעד הנוסף?
תודה רבה על עונה מוצלחת.
נתראה באפריל הבא.

MJ234523
MJ234523
14/06/2019 16:07:19

מנחם , הכותרת שלך ממש לא הוגנת כלפי הרפטורס.
הנה תובנה מעולה של גיל ברק:

זמן פציעות
הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק. זה קרה לקליבלנד מול אותה גולדן סטייט לפני ארבע עונות אז הגיעו הקאבלירס לגמר באפיסת כוחות וללא שני הסופרסטארים שלהם קיירי ארווינג וקווין לאב. קוואי לאונרד עצמו, אז במדי סן אנטוניו, נפצע וגמר לעצמו ולספרס את העונה כתוצאה מאותה נחיתה על רגלו של זאזא פאצ'וליה מהווריירס בגמר המערב. אז אין ממש שליטה על החלק הזה של המשחק. פציעות הפלייאוף הזה של אנדרה איגואדלה, קווין לוני, דמרכוס קאזינס, קווין דוראנט וקליי תומפסון היו כמעט כולן ללא מגע או התערבות כזו או אחרת של שחקן יריב או של כל אדם אחר. החלקה, מתיחה, תנועה לא נכונה, נחיתה בזווית עקומה. ככה זה לפעמים, או כמו שאומרים באנגלית "שיט האפנס". קורה. פעם בצד השני ופעם – אך ורק בצד שלך.
– קצת כבוד. זה שאתה שמח שהם נצחו לא מצדיק כהוא זה את הזלזול בכותרת

חן
חן
14/06/2019 16:34:34
Reply to  MJ234523

גיל ברק לא גאון הדור. בלשון המעטה. לא הייתי מצטט אותו. הטקסט שכתב עלוב ומביך.

MJ234523
MJ234523
14/06/2019 16:50:18
Reply to  חן

אולי עלוב ומביך בשידור או בהגשת הגזין אבל בניסוח הוא פשוט אדיר. מילה בסלע. אם יש לך את הידע של הסדרות שהוא דיבר עליהם, המילים נכתבות מאליהן.

אורי העגלון
אורי העגלון
14/06/2019 17:07:08

מנחם אתה גאון ויחיד בדורנו.

אבל חייבים לפרגן לרפטורס,על כל הפליאוף שהם עברו.
לא מאמין שהווריירס היו שורדים את פילדלפיה ומילווקי.
ברור שהמזרח הרבה יותר חזק וקשוח מהמערב

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 18:49:46

אני חושב שפירגנתי להם מספיק

MJ234523
MJ234523
14/06/2019 17:10:34

מנחם גם ממעיט בערכו של קוואי שהוא "נעלם" , "איטי" , וכו' וכו'. קבל עוד ציטוט מגיל ברק:

"פיט סמפראס היה למשך לא מעט שנים הטניסאי הטוב בעולם. ללא עוררין. ההישיגים, הכישרון, היכולת, הפאסון – הכל היה שם. מבחינת המשחק, גם בשיאו, היה פיסטול פיט נהדר בכל האספקטים של הענף, אבל לא הכי טוב בכל אחד ואחד מהם. לאיבניסביץ' היה סרב קטלני משלו, לבקר היה משחק רשת עדיף, אגאסי שלט בקו האחורי בצורה משכנעת יותר ולאדברג היתה חבטת גב יד טובה משל כל אחד אחר. אבל כחבילה, סמפראס היה הדבר האמיתי, הכי קרוב למושלם. 98 בכל מקצוע בתעודה עדיף על 100 באספקט אחד או שניים, ועוד כמה ציונים של 90 ומטה. ממוצע, אתם יודעים.

קוואי לאונרד הוא כזה. עם הממוצע הכי גבוה בכיתה, בשכבה, בעולם. בליגה יש שחקנים עם יכולות גבוהות משלו במספר קטגוריות: בגזרת הגארדים/פורוורדים לסטף ולקליי קליעה טובה משלו, הארדן חודר לסל בצורה יעילה ממנו, דריימונד ריבאונדר טוב יותר, לדוראנט שליטה בכדור עדיפה משלו וללברון ראיית משחק טובה יותר. יאניס אפקטיבי יותר במגרש הפתוח ולגריפין משחק פוסט-אפ איכותי יותר. ובכל זאת, לנארד הוא 98. אהה, ויש לו גם 100 אחד בתעודה – בהגנה. והיכולת שלו להמשיך ולהשתפר היא פנומנלית. הוא אחז בממוצע 94.537 (בערך) עד לפני שנתיים. מה שהוריד לו אותו אז היה היכולת שלו לייצר נקודות ממרחק.

היום, לכו תשאירו אותו פנוי מחוץ לקשת. נראה אם יש שומר אחד בליגה שיכול לעלות לגבהים מהם הוא מוציא את זריקת חצי המרחק המדוייקת שלו, מהמקום, עם שתי רגליים. ואף אחד לא יכול להיכנס לו לראש. לא התקשורת שירדה על ההתנהלות שלו ושל אנשי צוותו בעונה שעברה, לא שחקני היריבה שמנסים לטרשטק אותו, לא שריקות של שופטים ולא קריאות מהיציעים. אף פעם לא תדע לפי שפת גופו והבעת פניו אם הוא משחק עכשיו באימון של טרום עונה או אם הוא במשחק מספר 7 בגמר הפלייאוף. לחץ לא מדבר אליו, לא מספרים, לא ממוצעים ולא שום דבר אחר פרט לניצחון ולאהבת המשחק. תופעה."

– אני לא חסיד של ערוץ 5 בכלל ולא של גיל ברק בפרט. אך לאחר שאני קורא בעיון רב את הטור של הדוק ולאחר מכן את הטור של גיל, פשוט אין לי מושג מדוע מנחם מתעקש לכתוב דברים שאין להם בסיס עובדתי.

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 18:55:14
Reply to  MJ234523

גבורי המשחק אמש היו ואן וליט, לאורי, וסיאקם. קוואי רביעי, בקושי. מה עוד אתה רוצה שאגיד על שחקן שאמור להיות 'מייקל ג'ורדן'? מייקל ג'ורדן י\עאלק. גם מייקל ג'ורדן היה 'רביעי' במשחק החשוב ביותר שלו בקריירה?
לא יודע מי זה הגיל הזה, וגם לא מעניין אותי לדעת.
אם אני כותב דברים שאין להם בסיס עובדתי, לך לראות את המשחק שוב ותן מבט בסטטיסטיקה העלובה שלו. מייקל, קובי, לברון – כולם היו מתאבדים אחרי שורת סטטיסטיקה כזאת בערב הכי גדול שלהם.

מנחם לס
מנחם לס
14/06/2019 18:56:20
Reply to  מנחם לס

ואתה עוד מעיז להופיע עם תמונה של ג'ורדן? ממש חוצפה

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
14/06/2019 23:21:49
Reply to  מנחם לס

תראה את הסטט' של קובי בגמר 2010

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
14/06/2019 20:51:27
Reply to  MJ234523

פיסטול פיט זה לא פיט מרביץ׳, הגארד האגדי של ההוקס?

מאור
מאור
14/06/2019 17:25:02

על מה אתה מדבר תגיד לי גולדן נהנו לאורך כל השנים מפציעות של היריבות שלהם:
קליבלנד- קיירי+לאב
יוסטון -פול
סן אנטוניו – קוואי

אז לפי מה שאתה אומר כל אליפות שלהם זה עם * ??

Adisu33
Adisu33
14/06/2019 17:32:20

זה פשוט מצחיק שמדברים על פציעות כאשר הנהנת העיקרית של פציעות בכל 5 השנים היו דווקא ג"ס .

השאלות "אם לא היו פציעות" הן שאלות קצת ילדותיות כאשר אי אפשר לדעת איך המשחק יכול להתפתח,הכל זה ספקולציות.
כאשר ג"ס בהרכב מלא מפסידה 2 בבית לקליפרס שהכוכבים שלה הם שחקני ספסל אומר לנו ששום דבר לא מבטיח ניצחון מול טורונטו שהיא קבוצה הרבה יותר טובה.
.

MJ234523
MJ234523
14/06/2019 17:38:13
Reply to  Adisu33

+100