מחשבות כדורסל של שני אחר הצהריים / רועי ויינברג

מה עם מילווקי?

עונה טובה של מילווקי. 62 ניצחונות והמקום הראשון במזרח, נוסף לגמר אזורי, הם יותר ממה שכולנו חזינו. הם לא רצו לסיים את העונה הזאת עם 4 הפסדים רצופים לראפטורס, אבל כל אלופה עוברת ריצת פלייאוף משמעותית לפני שהיא הופכת לאחת. זאת הייתה טבילת האש שלהם, אבל יש כמה דברים מדאיגים.

גורם הדאגה הראשון הוא יכולות האימון של מייק בודנהולצר בפלייאוף. זאת הפעם השנייה שהוא מגיע לגמר המזרח כמדורג הראשון בקונפרנס והפעם השנייה שהוא מפסיד בו לשחקן הטוב במזרח ואולי בעולם. קואוץ' באד אחד המאמנים הטובים בליגה, אבל הפסד של 4 משחקים ברצף, אחד מהם בבית, מראה על כישלון מסוים. יכול להיות ששיטה דומה לניק נרס מטורונטו, כלומר ניסיון של כמה הרכבים על חשבון ניצחונות בעונה הסדירה, יעשה את שלו. זה משפר את התיאום הקבוצתי ומאפשר לשחקנים לפעול טוב כשהמאמן רוצה לחשוב מחוץ לקופסה. אין ספק שהוא יישאר שם בשנים הבאות, אבל זה שינוי גישה ששווה לחשוב עליו. הרכבים שונים יקלו על באד לעשות התאמות במהלך הסדרה, ושם הקבוצה צריכה מאמן יותר מכל. יכול להיות שבעונתו השנייה עם הבאקס, אחרי שהשחקנים הבינו את השיטה, נראה את זה יותר.

האימון שלו יכול לפתח את יאניס אנדטקומפו. הפריק לא היה במיטבו, בלשון המעטה, מול הראפטורס. ההגנה החזקה של קוואי והקיר שהראפטורס יצרו לו בצבע מנעו ממנו להשיג נקודות והכריחו אותו לשחק על הג'אמפר, בדומה למה שהם עשו לבן סימונס ופילדלפיה בסיבוב הקודם. הקליעה תשתפר בקיץ אחרי שהייתה התקדמות במהלך העונה, אבל שינוי מרענן נוסף יכול להיות משחק בלי כדור. יאניס היה נהדר כמסיים בפיק-נ'-רול העונה, אבל לא עשה את זה מספיק. החיתוכים שלו לסל היו טובים, אבל בפלייאוף בו הוא נשמר בצורה הדוקה יותר, מן הסתם, לא היה להם יותר מדי שימוש. לא אופתע לראות הרבה יותר מהלכי פיק-נ'-רול בינו ובין ברוגדון או בלדסו בעונה הבאה כשהפריק מתפקד כחוסם.

בלדסו שאלה מעניינת. אחרי שנעלם לגמרי בסדרה מול בוסטון בשנה שעברה הוא אכזב גם השנה ומדובר בשחקן שאמור להרוויח 70 מיליון דולר בארבעת השנים הבאות. בגיל 29 הוא בשיאו עכשיו ותצוגות הפלייאוף הרעות יכולות להעלות ספק בקשר להתאמתו לקבוצה אלופה. זה בלט במיוחד במשחק השישי בו הוא דחף את עצמו לבידודים מיותרים של קוואי שנגמרו בסל של האחרון. מצד שני, ירדנו ככה על קייל לאורי שהוכיח את עצמו בענק בפלייאוף הזה. הוא יכול להפתיע אותנו. נוסף אליו יש לא מעט חוזים שנגמרים. קריס מידלטון יהיה שחקן חופשי שיקבל הרבה כסף ממילווקי, אבל מלקולם ברוגדון וברוק לופז עלולים להתברר כיקרים במיוחד עבור מילווקי אחרי שיקבלו הצעות גדולות מקבוצות אחרות שמחפשות שחקנים משלימים ברמה גבוהה.

שאלות תאורטיות לגמר הקרוב

נמרוד איתן ייתן לנו פריוויו טקטי רחב ופנטסטי לגמר בהמשך. לצידו, יש לי כמה שאלות בקשר לסדרה הזאת שיכולות להשפיע על גורל האלופה בצורה משמעותית.

השאלה הראשונה היא מה עושים עם מארק גאסול. לפני הסדרה מול מילווקי חזיתי שהוא לא יהיה שחיק במיוחד נגד ברוק לופז וההרכבים הנמוכים של יאניס כסנטר (שלא זכו למספיק זמן משחק), אבל הוא היה אחד השחקנים המשמעותיים של טורונטו. כה משמעותי בבית שהבאקס היו צריכים לתת ליאניס לשמור עליו וכך שחררו את פסקל סיאקם במשחק השישי. יכול להיות שנראה משהו דומה לזה בסדרה הזאת. אם גאסול יהיה משמעותי בהנעת הכדור, גולדן סטייט תצטרך לתת לדריימונד גרין לשמור עליו וכך הגנת הקבוצה תפגע. מצד שני, הרכבים נמוכים ועייפות מצטברת יכולות להפוך אותו לשחקן שהווריורס יתקפו פעם אחר פעם, כמו קלינט קפלה בסיבוב השני, וכך הרוטציה של טורונטו תכלול 7 שחקנים.

זה תלוי בדקות המשחק של גבוהי גולדן – בדקות של בוגוט וקאזינס, אם יהיו, הוא ישחק. הוא חגג על לוני העונה במדגם קטן של מהלכים (7 אסיסטים, איבוד ו-5 מ-5 מהשדה ב-55 פוזשנים), למרות שקבוצתו קלעה במהלכים האלה פחות מנקודה לפוזשן. לכן לא אופתע אם נראה אותו משחק בעיקר בדקות של לוני ובוגוט. שאלה מעניינת לא פחות היא על מי הוא ישמור – הוא יכול לשמור על גרין וכך לשחרר את פסקל סיאקם, הנייד יותר, לסייע אחרי חילופים ו"להפקיר" את בוגוט או לוני. זה לא קרה יותר מדי העונה, אבל זה יכול להיות ניסוי מעניין. גם אם זה יעלה לגולדן בזריקות לשלוש של דריימונד, שקלע 8 מ-38 בפלייאוף ו-2 מ-10 מאז שדוראנט נפצע.

השאלה השנייה עוסקת בכנפיים של גולדן סטייט. יש לטורונטו את הכלים להוציא את קליי תומפסון ודריימונד גרין מחוץ לסדרה. לא בטוח שיש לה את הכלים לשמור על קרי, אבל זאת שאלה משמעותית אחרת. אם גולדן סטייט תצליח להביא תרומה משמעותית מהכנפיים – בין אם מירבקו, מקיני או כל אחד אחר – זה יפתח את הסדרה. אם איגודלה ישחק במשחק הראשון הוא יתרום בשני צדדי המגרש ויכול להיות אקס-פקטור משמעותי בהתקפה. לא מן הנמנע שנראה אותו שומר על לאורי בניסיון להרוס את השטף של טורונטו בהתקפה, בזמן שקליי על קוואי, אבל התנועה שלו בלי הכדור יכולה להיות מסוכנת. אולי דני גרין בכלל ישמור אותו בזמן שלאורי יתמודד עם קרי.

השאלה השלישית היא טראפים על קוואי. הוא כל ההתקפה של טורונטו, כשזה משנה משהו. האם ישתלם לגולדן סטייט לשלוח עליו שמירה כפולה ולהמר על הקליעה של גרין? אם פרד ואן וליט יזכה לדקות במקומו, מה שיקרה בשלב כזה או אחר בסדרה, אז מדובר בסיכון. אבל בדקות של הירוק על המגרש זה בהחלט שווה מחשבה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/05/2019 17:00:47

אחלה מחשבות, תודה.
הכי חשוב בעיניי זה שמילווקי לא ייפלו למרה שחורה, או יחליטו לעשות מהפכות השנה. עקב בצד אגודל, ככה עוברים את המטרים האחרונים ביניהם לבין ההצלחה הגדולה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/05/2019 17:28:47

1+

ראס א שטן
ראס א שטן
27/05/2019 21:35:40

מסכים אבל זה גם תלוי מה יקרה במזרח. אריק בלדסו זה בעיה קשה. צריך לקוות לשיפור מיאניס מידלטון וברוגדון ביכולת כי זה הבסיס שלהם להצלחה היתר זה משלימים.
מידלטון נתן פלייאוף מאד חלש יאניס נתן לדעתי פלייאוף טוב מאד וברוגדון היה בינוני גם כי הספיק לשחק רק סידרה אחת.

Dor
Dor
27/05/2019 17:25:06

תודה רועי. מסכים עם השפם של לאסוף, if it’s not broken why fix it? גם לתלות את על האשם בבאד זה לא נכון. הבאקס נצנו עונה סדירה נהדרת ואנחנו שוכחים שחוץ מיאניס ומידלטון מדובר בסגל עם רמת כישרון בינונית, עם כל הכבוד לברוגדון לופז ובלאדסו (ויש כבוד). על הפריק אמנם קשה מאוד לשמור אבל הקליעה הלא יציבה שלו מבחוץ מוכרת והיה באור שבפלייאוף יצופפו מולו והראפס מעולים בלצופף ובכלל שומרים נהדר. ואלה כן, יש להם קאווי. לכן הבאקס צריכים לקחת נשימה עמוקה, להשאיר את ברוגדון ולופז (מידלטון – ברור) והייתי רוצה לראות עוד גארד/סמול סטייל רודני הוד שעולה להם מהספסל ועוד גיבוי נורמלי לימים שבלדסאו קם על צד שמאל ויש הרבה כאלה..

רפיקי
רפיקי
27/05/2019 17:35:57

רועי שאני נכנס לאתר ורואה שיש מחשבות של חדש אני כבר יודע שאני הולך להנות
תודה רבה.

גאסול הוא המאצ' אפ הכי בעייתי לגולדן סטייט חוץ מלנארד.לדעתי לוני צריך לשמור עליו יותר מבוגי כי גאסול ישחק כנראה מחוץ לקשת.
..
אני לא חושב שלטורנטו יש את הכלים להוציא את קליי מהסדרה,להקשות כן, אבל אם הוא ישחק כמו שהוא יודע הוא יכול להיות ההבדל בין הקבוצה המנצחת למפסידה.

רפיקי
רפיקי
27/05/2019 18:45:04

מול גולדן סטייט אין שמירה אישית.
התנועה ללא כדור והפיק אנד רולס היעילים גורמים לזה שכדיי לשתק שחקן אתה צריך שלושה שומרים שיכולים לשמור עליו טוב.
לדעתי רק לנארד יחשב שומר טוב מול קליי.
מעבר לכך,ימים טובים של קרי גורמים לחורבן בהגנת היריב שגורמים התמקדות בקרי שגורמת ימים טובים של קליי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/05/2019 17:36:27

תודה רבה רועי.
.
בעניין גאסול, לדעתי לשחק סמול בול מול הלוחמים זו התאבדות, הם המציאו את זה ויש להם את הכלים הטובים ביותר לשחק ככה, אז קרוב לוודאי שתפסיד.
.
אם תשחק עם איש גדול בצבע, יתכן שתובס, אבל גם יתכן שתוכל להתיש אותם עם גוף בצבע בהגנה ולכתוש אותם עם דאנקים בהתקפה. יש לך איזשהו סיכוי, בעיקר אם הם נקלעים ליום גרוע מהשלוש.
.
לכן לדעתי לא כדאי להשבית את גאסול אלא להיפך, להשתמש בו מה שיותר ולהכריח את קר להגיב לכך (בוגוט/לוני).
.
לא חושב שכדאי להשאיר את גרין פנוי, גם בגלל שבסוף הוא יקלע וגם בגלל שאם יחמיץ יוחלף בואן וליט שיקלע. לדעתי לשים את קרי על גרין, את קליי על קוואי, ושדריימונד ואיגי יעזרו לקליי כשצריך.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 20:11:03

צריך לזכור שללא דוראנט הווריורס משחקים הרבה פחות עם גבוה בודד. לכן כמעט תמיד נראה את לוני/בוגוט/ג'ונס על המגרש יחד עם גרין/מקיני

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/05/2019 21:14:45

אז על אחת כמה וכמה שיש טעם להשתמש בגאסול.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 21:20:53

לא טענתי שלא…רק שהווריורס לא משחקים סמול-בול. השאלה היא איך הוא יתמודד עם כל החסימות.

שלהבת
שלהבת
27/05/2019 17:48:44

ברדלי ביל למילווקי יהיה טרייד מושלם

ראס א שטן
ראס א שטן
27/05/2019 21:36:58
Reply to  שלהבת

חלום אבל מי יביא אותו?

FAN
FAN
27/05/2019 18:18:35

תודה רבה רועי

-אם מישהו יכול שיעדכן (מה שיודעים) לגבי קאזינס/דוראנט/איגודלה- הזוי שלא יודעים אם ישחקו בגמר ואם כן מתי..

-לדעתי טיפה יותר גיוון בהתקפה כשיאניס על המגרש וזה יסדר את העניינים. ההץקפה הייתה יותר מדי ברורה..דווקא כשיאניס ירד לספסל ראית איך מידלטון ברוגדון והשאר מניעים את הכדור ועושים נקודות יפות.

-כמה שטורונטו יוכלו לשרוד עם גאסול ככה יהיה להם יותר טוב- הוא קיבל בטחון מהשלוש וקלע לא מעט, קיבל החלטות נכונות עם הכדור והיה בסדר גמור מתחת לסל..

-חייב להזכיר- כמות הנקודות שטורנטו שמו בפיק&רול עם לופז הייתה פשוט מטורפת!!!!!! הזכיר לי את קאנטר/לאונרד מול הלוחמים.. פשוט היה עצוב לראות את זה.. עד שהוא נזכר לנסות לתקן עם זריקה של מישהו אחר שמהר יבוא לחסימה זה כבר היה מאוד מאוד מאוחר…

הייט אשברי
הייט אשברי
27/05/2019 19:27:28
Reply to  FAN

איגי המקרה הקל משלושתם והוא צפוי לשחק מיד . הוא גם היה עולה במשחק 4 בפורטלנד אם זה היה משחק מכריע .
KD – יחזור במשחק 3 , בהנחה הסבירה שג"ס לא מנצחת את השניים הראשונים . אם היא תנצח את שניהם , הוא יחזור רק לאחר ההפסד הראשון של הלוחמים בסדרה.
בוגי – לא ברור . אם הוא כשיר , שיעלה מהספסל בהתחשב בהיעדרות הארוכה ובחלודה שצבר. אם הוא לא מוכן , שלא יעלה בכלל .

נמרוד
נמרוד
27/05/2019 18:27:02

תודה רועי.

בקשר ליאניס, מסכים לגבי העובדה שצריך להשתמש בו יותר כחוסם (כנ"ל בבן סימונס), הבעיה היא שאין כ"כ מי שישחק את הפיק&רול ברמה מספיק גבוהה.
מול הגנות פלייאוף ברמות האלו, שמנצלות כל חולשה, תמיד יתעלמו קצת מבלדסו ומהחוסר קליעה שלו כדי להוריד את היעילות של המהלך. ברוגדון ומידלטון קלעים הרבה יותר טובים ולכן אליהם צריך להגיב בצורה שונה, אבל הם לא הראו מספיק את היכולת לקבל תמיד את ההחלטה הנכונה, ברמה הגבוהה ביותר. חלק מזה גם בגלל שהם לא משחקים מספיק, כי לשניהם יש פוטנציאל להיות יעילים במהלך כשיאניס חוסם.

בנוסף, אי אפשר להתעלם מהשיטה, שמאוד יעילה בגלל היכולות של יאניס, ואולי אפילו תספיק בהמשך בהנחה שימשיך להשתפר. אבל סגנון עם קצת יותר תנועה, יותר חסימות אוף דה בול, יותר תחכום (שבודנהולצר יודע לייצר) יכול לעשות להם חיים הרבה יותר קלים.
הרי אם לאחר כמה אקשנים בהתקפה, פתאום יאניס יחסום למידלטון שיוצא לקליעה. אם השארת רגע את יאניס לבד הוא מקבל כדור באיזור הצבע וזה אבוד. השארת את מידלטון רגע לבד והוא חופשי מספיק לקליעה. החלפת – ומידלטון יכול להכניס כדור ליאניס באיזור הפוסט מול שומר נמוך.
לא חייבים תנועה ברמת ג"ס אבל כן אפשר יותר. לנצל את היתרונות של ברוגדון, יש להם מספיק סייז לחסום וקלעים מספיק טובים. והם צריכים לגרום להגנה לחשוב יותר, מה שלא קרה מספיק מול הראפטורס.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 20:12:08
Reply to  נמרוד

מאד מסכים איתך נמרוד. לאורך כל הסדרה עברה בי המחשבה – אין להם תואם קיירי ולכן הם חייבים יותר תנועה כדי ליצור מצבי קליעה.

נמרוד
נמרוד
27/05/2019 20:43:51

https://stats.nba.com/events/?flag=1&GameID=0041800306&GameEventID=102&Season=2018-19&title=G.%20Hill%2018%27%20Pullup%20Jump%20Shot%20(2%20PTS)&sct=plot

והנה במקרה, עובר על הוידאו של הראפטורס. יאניס חוסם, קוואי לא רוצה לעזוב אותו וזה משאיר את היל חופשי לגמרי. פה זה נכנס אבל אי אפשר לסמוך על היעילות של היל. ועדיין רק מראה כמה פוטנציאל יש לזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 21:17:44

מכל אלה רק איליאסובה יהיה בקבוצה בשנה הבאה. לגמרי לא ברור שהשאר יהיו.

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
27/05/2019 19:00:35

בלדסו נתן פלייאופ חלש והם צריכים לחשוב טוב טוב לפני שנותנים לו חוזה גדול….הוא פשוט לא קלע מבחוץ וזה שחקן שהיה סקורר,כמדומני, בפיניקס. שפוט לא תפקד.
צריך להריץ את הסגל הזה עוד עונה וזה ייראה הרבה יותר טוב…הקבוצה עמוקה מאוד עם סגל נהדר …

עידן
עידן
27/05/2019 21:30:31

הם כבר נתנו לו את החוזה לפני חודש ומשהו ולא חיכו עד הקיץ

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
27/05/2019 21:39:55
Reply to  עידן

לא ידעתי …ממש טעות הבנאדם פשוט לא תיפקד בפלייאופ.
להפציץ בפיניקס בעונה רגילה זה דבר אחד , לשחק בגמר המזרח זה ענף ספורט שונה.
מקווה שיקנו לו טיטולים במידה הנכונה .

ראס א שטן
ראס א שטן
27/05/2019 21:38:40

בלדסו קיבל חוזה חדש חגג על הלייקרס באותו יום וזהו😎

9
9
27/05/2019 19:20:09

יש הרבה יתרונות מכריעים לטובת גולדן סטייט. לפני הכל, זה הבלטה של דוראנט מול קוואי.
קוואי יקבל טיפול בהגנה, אפילו בלי דאבל-טים, מדוראנט, איגודאלה, גרין, רוטציות של 3 מגני עילית, ואולי אפילו מקיני.
מצד שני, אם לשאת בנטל ההגנתי המייאש של לשמור על דוראנט, ימצא עצמו מכוסה עבירות, או מותש. בדיוק הדילמה שהיצתה לקליבלנד עם לברון. דוראנט הוא פשוט יותר מדי עבור הכוכב שלך להכיל.
והבעיה, שטורונטו ערומה שם. אין אנונובי. לא ברור מי בכל לברוסטר יכול לעשות את זה – איבקה, או סיאקם, ישאירו אותך ערום בצד אחר, ודריימונד יפרח.
KD הוא שובר שוויון שאין נגדו תשובה.

9
9
27/05/2019 19:21:09
Reply to  9

("מצד שני, אם *קוואי* יצטרך לשאת בנטל ההגנתי")

עידן
עידן
27/05/2019 20:29:48
Reply to  9

דוראנט לא פקטור בסדרה הזאת.
אחרי המשחק 5 נגד יוסטון הוא כנראה סיים את העונה
עכשיו רשמתי כנראה ולא בטוח כי יש סיכוי קטנטן שהווריירס יעלו אותו כשהוא לא לגמרי פיט אם הסדרה תסתבך.

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2019 19:28:43

העלית כמה נקודות חשובות, וכמה שאלות שרק המשחקים יתנו עליהן תשובות.
ברצוני להתרכז בנקודה שהעלית על בודנהולצר. לדעתי הוא היה פחות מבינוני בסידרה נגד טורונטו. לא להכניס את מירוטיץ אפילו לדקה בשני המשחקים האחרונים היתה טעות טראגית לדעתי. הוא שחקן של 'סטריקים'. יש לו ממוצע של 35-36% מה-3 אבל הוא גם השחקן שמסוגל להיכנס לזון ולקלוע 3-4 שלשות רצופות. מייק התבסס על משחקים 3 ו-4 ולכן 'העניש' אותו ב-5 ו-6, כשהוא למעשה מעניש את קבוצתו ואת עצמו.
מסתבר שמה שכתבתי על יאניס יש בו הרבה אמת: לשחקן הזה חסרים יסודות בסיסיים של כדורסל, למשל מסירה תוך כדי כניסה לסל, ולא רק אחרי שהוא ניתקל בחומה, וכן זריקת מיד-ריינג'. הוא צעיר ללא ניסיון. הוא עוד יככב בליגה הזאת.
לגבי הסידרה הבאה, אני חושש מאד שקרי ירסק את בלדסו. אם זה יקרה, אני מקווה שמייק יכניס את טים פרייזר במקומו, ולא רק בגלל שהוא מפן סטייט.
כיף של טור רועי!

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 20:13:25
Reply to  מנחם לס

מירוטיץ' היה חור בהגנה בכל פעם שהוא היה על המגרש הראפטורס שלטו.

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2019 20:25:40

שחקנים מסוגו, אפילו אם הם לא מגינים טובים, בד"כ מפיקים יותר מאשר הם גורמים נזק. צריכים לתת להם צ'אנס כי אם פתאום הוא בסטריק של קליעה שום נזק שהוא גורם לא ישווה לתוקה שהוא מפיק. ישנן המון דוגמאות לכך בהיסטוריה של ה-NBA. פופ ידע בדיוק כיצד להשתמש בו לפרקים

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 20:29:15
Reply to  מנחם לס

איזה נזק יש יותר מזה שהקבוצה השנייה קולעת יותר ממך? לא הבנתי את הקשר לפופ?

Berch
Berch
27/05/2019 20:16:16

אחלה טור
כשיוסטון שיחקו איטי ומסודר הם הובילו על הלוחמים.
דווקא בגלל זה אני חושב שגאסול יכול להיות משמעותי. יש תמונה שלו בוויקיפדיה תחת "איטי ומסודר"
🙂

דני
דני
27/05/2019 20:21:44

לא מבין איך אומרים שגולדן בלי דוראנט פייבוריטים.

איתו אני מבין אבל בלעדיו זה לכל הפחות צמוד לחלוטין

שחר
שחר
27/05/2019 20:32:41
Reply to  דני

הם קבוצה מאד מנוסה במעמד, מאד מגובשים, רצים ביחד כבר שנים, וחומר השחקנים שלהם יותר טוב
אם תשים בצד נניח את קוואי וקרי, אז יש לך את איגי, גרין, קליי לעומת נגיד לאורי, סיאקם וגאסול כשלושת השחקנים הבכירים
אם טורונטו לא יגיעו ל 3-1 אלא יכפו תיקו 2-2 זה יהיה הישג גדול מאד
יש גם שכר לימוד לגמר ראשון וגם יותר עייפות אצלם, ואפילו לא בטוח שקוואי לגמרי כשיר
מעבר לזה, ההגנה של גולדן יכולה להיות טובה כמו של טורונטו לפחות לפרקי זמן, לעומת ההתקפה של טורונטו שלא יכולה להיות קרובה לזו של גולדן.
טורונטו יקחו משחק רק אם הם ב 80-90 אחוז יכולת לעומת גולדן שתופסים יום חלש יחסית

עידן
עידן
27/05/2019 20:43:03

לגבי מילווקי ויאניס מצד אחד אלו כאבי גדילה שהם צריכים לעבור כפי שעברו רבים לפניהם כולל גורדן לברון דוראנט ועוד רבים וטובים עד שהם מגיעים ליעד.מצד שני קואץ באד שהוא מאמן עונה סדירה טוב אבל כמו במקרה דרוזן וטורונטו ,באד ואטלאנטה ההיא שקיבלה סוויפ בקונפרנס פיינלס מלברון אחרי שסיימו 1במזרח עם טיג קורבר דימארה קארול מילסאפ והורפורד מעלים זכרונות רעים

נמרוד
נמרוד
27/05/2019 20:43:34

https://stats.nba.com/events/?flag=1&GameID=0041800306&GameEventID=102&Season=2018-19&title=G.%20Hill%2018%27%20Pullup%20Jump%20Shot%20(2%20PTS)&sct=plot

והנה במקרה, עובר על הוידאו של הראפטורס. יאניס חוסם, קוואי לא רוצה לעזוב אותו וזה משאיר את היל חופשי לגמרי. פה זה נכנס אבל אי אפשר לסמוך על היעילות של היל. ועדיין רק מראה כמה פוטנציאל יש לזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 20:50:44

לי מאד הפריע שבודנהולצר לא שם את ברוגדון המצוין על קאווי ו"בזבז" אותו על גרין הלא הקיים.

עידן
עידן
27/05/2019 21:14:25

הפיינלס האלו על הכתפים של קרי.אני מטורף עליו והוא השחקן שגורם לי הכי הרבה התרגשות ולקפוץ כמו משוגע ב 6 בבוקר אבל אם יפסיד בגמר הזה כמו שאני חושב שיקרה הנראטיב שהווריירס יותר טובים או לפחות יותר מהנים בלי דוראנט יתהפך להוריירס לא מסוגלים לנצח פיינלס בלי דוראנט(שונאי הווריירס בתקשורת אוהבים להזכיר שהפיינלס שזכו ב 15 היה כשקיירי ולאב היו פצועים).זכייה של הווריירס מכניסה את קרי ל 10-12 הגדולים בכל הזמנים.הפסד מעלה אפשרות מעניינת שלא חשבתי שהיא אפשרית עד הפציעה של דוראנט והיא הישארות של דוראנט בווריירס אחרי שהנראטיב יהפוך סופית מדוראנט קפץ על העגלה להווריירס לא יכולים לקחת אליפות בלעדיו מה שיקל על דוראנט להישאר.ו
אליפות של טורונטו תהיה מרגשת אבל כמו דאלאס ב 11 תהיה חד פעמית וכל התקשורת מהיום אחרי יפסיקו להתייחס לטורונטו והסיפור יהיה הווריירס דוראנט וקרי כפי שב11 הסיפור וההתעניינות התקשורתית היו על מיאמי ולברון

דה שוט
דה שוט
27/05/2019 21:41:41
Reply to  עידן

תגובה פצץ, כל מילה

דני
דני
27/05/2019 22:39:50
Reply to  עידן

בול!

no funny shtuff
no funny shtuff
27/05/2019 23:27:44
Reply to  עידן

אההה… קיירי ולאב באמת היו פצועים ב-2015. מה לעשות..
ואחרי שדלדלובה התייבש הקאבס הרימו דגל לבן והפסידו 4:2.
עד כאן העובדות.
.
לגבי קרי- צודק ב-100%. סדרת הגמר הזו תאפיין במידה רבה את הנראטיב שלו. הפרצוף של המועדון שהפך לרול פלייר שחזר להיות האלפא.
מרתק ביותר. עוד אחת מהסיבות למה כולי תקווה שדוראנט לא יראה פארקט. (הסיבה העיקרית היא שעם דוראנט אין שום סיכוי לרפטורס).

אסף
אסף
28/05/2019 16:16:11

וגם את הנרטיב של קאווי. בטח אם כנגד כל הסיכויים הוא זוכה בטבעת.

א.ב
א.ב
28/05/2019 16:33:23
Reply to  עידן

אי אפשר לבנות קבוצה עם דוראנט, ואז להוציא אותו ולומר שזה שווה ערך לווריוורס בלי דוראנט.
להחתמה של דוראנט היה מחיר והוא העומק של הקבוצה, על הכסף ששילמו לו יכלו להביא 2 משלימים ולבנות קבוצה יותר עמוקה סביב תומפסון וקארי.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
27/05/2019 21:14:51

השינוי שלי היה חסר בסדרה (וברור למה הוא לא הגיע) זה הפיכתו של בלדסו לשחקן השישי.
אני מקווה (וקצת פחות מאמין) שזה יקרה בשנה הבאה.
.
אם בודנהולצר יצליח לגרום לבלדסו לעשות "לו וויליאמס",
אז –
א. בודנהולצר יראה פן נוסף של יכולת אימון.
ב. למילווקי יהיה גג גבוה יותר.
.
תודה, רועי.

עידו גילרי
עידו גילרי
27/05/2019 21:19:06

או ש… I don't want to be here too

ברוך רובין
ברוך רובין
27/05/2019 21:26:02

עם החוזה שלו מי ייקח אותו? בודנלהצר הפסיד בסדרה הזאת בעיקר בגלל שלא היה לו פתרון למשחק עומד זה הדבר העיקרי שהוא צריך לדאוג לו כיוון שעונה הבאה הוא ייראה את זה הרבה יותר
.
יש עוד סיבות הסטטיסטיקה של ההגנה עם השלושות החופשיות התפוצצה לו בפנים בטח שפליט ולאורי בחריגה שלא תחזור.
.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2019 6:46:22

אולי הלייקרס? כשחקן שישי כשלברון נח?

עידן
עידן
27/05/2019 21:23:08

עוד לפני הסדרה נגד טורונטו היו כאלו שטענו כמוך בתקשורת בעיקר חובבי אנליטיקס שבלדסו צריך לעלות מהספסל והחמישייה של מילווקי צריכה להיות ברוגדון מידלטון יאניס מירוטיץ ולופז

דה שוט
דה שוט
27/05/2019 21:37:03

תודה רועי, שאלות טובות, צריך גם תשובות…
1. ג"ס קיבלה את יוסטון משותקת ובהלם.
2. קיבלה פורטלנד רכה שהגיעה לגמר בטעות.
3. בקנדה שומרים! גרין גארד שומר הטוב בליגה (עם קליי), תמיד עובד, בלי קשר לקליטה, מוסר עבודה אדיר.
4. לאורי תמיד עובד, נותן גוף, נלחם, גם אם לא תמיד בחכמה. אין חיים קלים אצלו.
5. גאסול גופה גדולה, עם קליעה, חכמה והרבה אופי. את לופז הוא חיסל, מי יעמוד מולו בגמר?
6. סיאקם תעלומה, צעיר, לא צפוי.
7. עד כה טעיתי בכל הניחושים שלי בפלייאוף הזה, בכולם!!!
8. משחק 1 של רונטו בדו-ספרתי
בקאוואי ננוחם

רפיקי
רפיקי
27/05/2019 22:59:05
Reply to  דה שוט

תמיד אפשר למצוא תירוץ.
תכינו כבר כמה על מילווקי.
הצעה שלי- שיחקו בלי מאמן כי לנרס יש בעיות בגב מהמסאז' של דרייק

no funny shtuff
no funny shtuff
27/05/2019 23:35:28
Reply to  דה שוט

לכתוב שגאסול חיסל את לופז זה כמו לכתוב שסילבן שלום חיסל את ביבי.

דה שוט
דה שוט
28/05/2019 1:12:14

צודק חצי חצי – תראה שוב את משחקים 3-4, הוא הפך את הסדרה

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
27/05/2019 21:49:11

אם קוואי מוביל את טורונטו לטבעת אחרי העונה ההזויה שלו בשנה שעברה זה סיפור עוד יותר מוזר ממה שידענו עד כה ….פופביץ לא ישן בלילה בחודש האחרון …משהו לא פתור בעניין הזה איך שחקן כזה גדול נכנס לקצר עם מועדון ככ מפואר והכל באמתלה של פציעה מיסתורית….עצוב מאוד לכל אוהדי הספרס. היה יכול להוביל את הארגון לשלל אליפויות כשהוא האלפא דוג …פשוט תעלומה.
אם היתה קבוצה במקסיקו סיטי , פופ היה שולח אותו לשם ….אפילו בתמורה להוגו סאנשז….

Smiley
Smiley
28/05/2019 0:09:39

פופוביץ' לא ממש יכול היה לעשות כלום. זה הגיע למצב שקוואי והצד שלו דרשו טרייד ולא היו מוכנים יותר להיגע לעמק השווה עם הספרס. הקרע היה גדול מדי ועבר את נקודת האל-חזור.
.
לא נראה לי שפופ שומר טינה לקוואי, הוא כבר זקן מדי בשביל השטויות האלו. להפך, הוא שוב יצא גאון ששלף שחקן שאף אחד לא הכיר והפך אותו למפלצת. לא נראה לי שקוואי היה והפך לשחקן כזה (או מקבל הזדמנות כזו) כפי שקיבל בספרס אם היה נבחר לקבוצה אחרת

ישראל
ישראל
28/05/2019 1:15:07

כדי לנצח את גולדן מספיק להוציא את העוקץ מהמשחק של קליי .
הוא הברומטר של הקבוצה יותר מדריימונד .
יקלעו עליו בקלילות יתסכלו אותו בהגנה הוא יאבד את היכולת בהתקפה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2019 6:51:49
Reply to  ישראל

הסבירות שזה יקרה לקליי תומפסון נמוכה מהסבירות שיש להם שני קליי ברוסטר ואתה מתייחס לקליי השני.
🙂

ohad
ohad
28/05/2019 3:23:56

קוואי ופטריק מקאו ואיבקה הם 3 השחקנים הפעילים(שכרגע עולים לי בראש) שיישחקו בגמר גם המהצד המזרחי וגם המערבי.
איזה עוד שחקנים בהיסטוריה עשו את? ומי מתוכם גם זכה באליפות עם כל צד, יש את שאקיל בוודאות ונראה לי גם צמברליין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2019 6:52:27
Reply to  ohad

סטיב קר

חיים
חיים
28/05/2019 8:00:56
Reply to  ohad

בובי דאנדרידג' שהיה במילווקי של קארים ובוושינגטון של אנסלד והייז.
דניס ג'ונסון שהיה בסיאטל של סוף שנות ה-70 ובסלטיקס של בירד.
רון הארפר והוראס גראנט שהיו בבולס של ג'ורדן ובלייקרס של קובי ושאק.
יכול מאוד להיות שיש עוד, אבל זה מה שעולה לי לראש

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28/05/2019 8:33:22
Reply to  ohad

יש כמה וכמה שחקנים שזכו באליפות ב-2 הקונפרנסים (אני זוכר לפחות 10 כאלו). רק מעט מהם היו חלקים משמעותיים בכל האליפויות שלהם.
את שאק ודניס ג'ונסון כבר הזכירו,
ויש את ביל וולטון –
זכה ב-MVP, פיינלס MVP (וכמובן אליפות) במדי הבלייזרס.
עבר בטרייד שלבוסטון בקיץ 85', ושם זכה באליפות והוסיף לרשימת התארים האישיים גם "השחקן השישי של העונה".
.

Zivke
Zivke
28/05/2019 8:20:12

יופי של טור, תודה!
עוד נק' לדעתי היא שג"ס השנה פחות טובה בהגנה, וטורונטו יוצאים מסדרה מול הגנה קשוחה מאוד של הבאקס. מצפה בעיקר מסיאקם לנצל את החופש יחסי שיהיה לו פתאום מול הלוחמים.
בודנהולצר בטח יחזור לעונה הבאה עם שינויים ופתרונות למה שראינו בסדרה מול הראפטורס, אבל ממה שראיתי ממנו עד היום שוב לא ידע לעשות את ההתאמות הנדרשות בפלייאוף – הוא מה שנקרא "מתכונן למלחמה הקודמת"

המשגיח
המשגיח
28/05/2019 8:35:22

תודה רועי, אחלה טור

מיכאל
מיכאל
28/05/2019 14:15:27

אם אני מילווקי אני קודם מנסה להחתים את לופז כי אותו יהיה הכי קשה להחליף עם מה שהוא נותן להם.
,אחר כך ברוגדון ואחר כך מידלטון..זה יהיה קשה מאוד לשמור על שלושתם עם החוזה המיותר לבלדסו.