You are currently viewing ניצחון ענק לראפטורס שעולים ל-2-3. אדר בר דוד

ניצחון ענק לראפטורס שעולים ל-2-3. אדר בר דוד

מילווקי באקס 99 – טורונטו ראפטורס 105 (2-3 לטורונטו בסדרה).

הקנדים חזרו לוויסקונסין אחרי שכל קבוצה שמרה על הבית וניצחה פעמיים. אחרי שני המשחקים המשחקים הראשונים היה נראה שהעסק גמור ופערי הכוחות נוטים בבירור לטובת מילווקי אבל אחרי ניצחון בשיניים במשחק 3 והצגה דומיננטית במשחק 4, טורונטו נישאה על גבי המומנטום. ובכל זאת, היו אלה האיילים שפתחו מצוין עם רבע ראשון חזק. 4-18 הייתה התוצאה אחרי פחות מ-5 דקות ובסוף הרבע זה 22-32 כשבלדסו עם 9 נק' וברוגדון עם 8 נק' אחראים על הקליעה ויאניס עם 5 אסיסטים על ניהול המשחק. קאווי משאיר את הקנדים בעניינים עם 9 משלו.

הרבע השני היה סיפור אחר לגמרי. סיאקם עולה על הלוח עם שלשה, ואן וליט ולאורי קולעים גם הם בזמן שהבאקס לא מוצאים את הטבעת ופתאום זה 34-38 לאורחת, 4 וחצי דקות למחצית. כן, מילווקי עם 2 נק' בכמעט 8 דקות. יאניס התעורר והוביל ריצת 5-15 של הבאקס אבל שלשה נוספת של סיאקם קבעה את תוצאת המחצית – 49-46 למארחת.

הרבע השלישי נפתח עם ריצת מקומית ו-5 רצופות של הגריק פריק קבעו 51-63 אבל הראפטורס לא נבהלו, הידקו את ההגנה ושלשה של קאווי הקטינה לנקודה בלבד. 20 נק' שלו אחרי 3 רבעים עוזרים לקבוצה של נרס לרדת בפיגור מינימלי אחרי 3 רבעים. בצד השני יאניס משיב עם 18 נק' משלו ומידלטון אמנם שובק מקליעה אבל מפרגן 9 אס'.

לנארד פותח את הרבע האחרון בסערה עם 12 נק' מהירות והטבעה של סיאקם משלימה ריצת 0-10 קנדית בדרך ליתרון 81-89. זה לא עושה רושם על הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה ושלשה של לופז קובעת שוויון 93, 3 דקות לבאזר. פרד ואן וליט, שאחרי עונה סדירה נהדרת פשוט נעלם לחלוטין בפלייאוף עד משחק 4, איפס את היד ועם שלשה נוספת החזיר את השליטה לידיים של טורונטו. קאווי מהקו קובע 99-95 לפני שמידלטון מצמק ל-2 בלבד דקה לסיום. לנארד מוריד שעון ועולה לפיידאווי קשה מעל ברוגדון שרק משפשף את הטבעת אבל גאסול עם ריב' קריטי לפני לופז נשלח לקו וקולע אחת. עם 35 שניות על השעון, הבאקס מנסים ללכת לסל מהיר שישאיר להם זמן לפוזשן אחרון אבל סיאקם עוצר את ברוגדון שמאבד את הכדור לחוץ. הבאקס מנסים ללחוץ עם 3 שחקנים על קאווי אבל הוא לא מתרגש, מוצא את לאורי ששולח את סיאקם לדאנק קל שגומר את המשחק. מידלטון עוד מנסה שלשה קשה מהפינה שלא פוגעת בכלום והבאקס, שעבדו קשה כל העונה בשביל יתרון הביתיות, יצטרכו לנצח בקנדה כדי לחזור הביתה למשחק 7.

פשוט לא מספיק טוב

 

קאווי שוב היה נפלא עם 35 נק' (11/25 מהשדה, 5/8 לשלוש, 8/9 מהקו), לצד 9 אס', 7 ריב' ו-2 חטיפות. לאורי הוסיף 17 נק', סיאקם 14 וגאסול רק 4 אבל מהלך אחד מנצח בסיום. ואן וליט היה נפלא עם 21 נק' מהספסל, כולן משלוש (7/9 מחוץ לקשת). למרות ערב קליעה רע מהשדה (37%), מה שניצח לקנדים את המשחק היו האחוזים מהשלוש (18/43 – 42%) ומהקו (25-31 – 80%). נתון משמעותי נוסף היה 6 איבודים בלבד לאורך כל המשחק.

יאניס הוביל את מילווקי עם 24 נק', 6 ריב' ו-6 אס' אבל לא היה מספיק דומיננטי במאני טיים ועם אחוזים מזעזעים מהקו (4/9). בלדסו הוסיף 20 נק' וברוגדון 18 נק', 11 ריב' ו-6 אס'. לופז סיים עם 16 נק' ו-8 ריב'. הנעלם הלילה היה מידלטון שאמנם סיים בספרות כפולות באס' וריב' אבל עם 6 נק' בלבד ב-2/9 מהשדה. הספסל של הבאקס, שהיה כל כך משמעותי עד כה, פשוט נעלם הלילה כשרק ג'ורג' היל מספק קבלות עם 12 נק'.

Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 7:36:56

קאוויי נותן עד כה פלייאוף לברוני לחלוטין. מהסוג שהאחרון ידע לתת ב-12', 13', ו-14'. נותן את התחושה שלא משנה מה הוא עושה (מצליח או לא), זה תלוי קודם כל רק בו.
זו תכונה שיש רק לגדולים ביותר.
.
ואן וליט היה הלילה ההבדל בין ניצחון להפסד. משחק קריירה למי שלקח את היתרון של מילווקי (הספסל) לפני הסדרה (ובמהלך 2 המשחקים הראשונים),
ופשוט העלים אותו.
7 מ-9 מהשלוש. X פקטור ב-"X" הידיעה, אם אי פעם היה כזה.
.
תודה, אדר.

קליי
קליי
24/05/2019 7:47:07

היה התקפה של טורונטו בסוף המשחק שבה נוצר mismatch ולופז נותר לשמור על ואן ליט וואן ליט התחיל לברוח לו החוצה לקו השלוש ומצד שני קוואי היה עם הכדור בדרך לעבור את השחקן שמולו כל הדרך אל הסל ולופז היה בסיטואציה כזאת של choose your poison…זה הרגע שטורונטו שברו את הבאקס הלילה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:05:23
Reply to  קליי

היה גם רגע שואן-וליט נשאר לשמור על יאניס סוליקו והצליח לעצור אותו בחדירה

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2019 8:18:41

כל כך הרבה דברים המאמנים והשחקנים שינו במשחק הזה כדי להביא ניצחון ובסוף כמו שכתבת לפני זה נופל על זה שקבוצה אחת קברה שלשות, השניה לא.

א.ב
א.ב
24/05/2019 9:06:48

לא ממש "נופל". חוץ מלאונרד השלשות היו די פנויות, זריקות טובות.
תמיד יש מקריות מסוימת בשלשות אבל מילווקי הימרו על החטאות של טורונטו מבחוץ.
סיאקם ופאוול החטיאו שלשות מאד פנויות מהפינות, ון וליט היה די פנוי פעם אחרי פעם לזרוק מאותה נקודה שנראה שהוא מרגיש איתה בנוח.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2019 10:58:00
Reply to  א.ב

לא שונה משאר הסדרה. הפעם הם אפילו הוציאו את יאניס החוצה מול גאסול (כמו שרועי הציע) . בדיוק כמו שמהצד השני הראפטורס מהמרים על התכווצות על יאניס והחטאות של השאר מבחוץ.

אסף
אסף
24/05/2019 13:15:34

תודה אדר על הסיקור. גיא אני מסכים מאוד עם האמירה שלך על קאווי נראה שזה בעיקר תלוי בו ופחות משנה מי ניצב מולו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/05/2019 7:54:07

משחק אדיר, סיקור מצוין. כל הכבוד לטורונטו על בלחימה, השכל וקור הרוח. יאניס יגדל וישתפר, אולי כבר במשחק הבא, בטוח שבעונות הבאות.

Adisu33
Adisu33
24/05/2019 7:58:27

הסייבורג שולט בעניינים מבלי לעשות רעש
לאורי בטח הגיע לביתו של מסאיי יוג'ירי עם זר פרחים ואמר לו -"טעיתי מסאיי ואתה צדקת,סליחה שהייתי ריגשי מדיי כששלחת את דרוזן תמורת קוואי"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:03:35

תודה.
אני זוכר תגובה ארוכה, מנומקת ומגובה בנתונים לפני הסדרה, על מי יותר טוב – יאניס או קוואי.
גיא הלך עם יאניס, אבל אמר שזה כמעט תיקו.
אז זהו שלא.
קוואי הוא השחקן השלם אולי הטוב בליגה, יחד עם דוראנט, ובגלל היתרון העצום באופי טוב מדוראנט.
יאניס הוא מפלצת אתלטית שהפכה למפלצת סטטיסטית בעונה הרגילה בעידן המחריד הזה, של ביטול ההגנה לטובת ההתקפה, כשכל כניסה היא סל, או פאול, או גם וגם, גם כשבפועל עשית עבירת תוקף.
לא קרוב בכלל.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 8:08:01

אני לא חושב שיש לקאוויי סיבות להתלונן על השיפוט,
גם לא בהשוואה ליאניס.

Adisu33
Adisu33
24/05/2019 8:09:25

להגנתו של יאניס-
הוא עדיין צעיר ,הוא ימשיך להתפתח .
בסה"כ עונה ראשונה שלו במעמד הזה והוא עוד ילמד להיות שחקן טוב יותר,חכם יותר.
כמובן שלא הכל עדיין גמור אבל במומטום הזה של טורונטו יהיה קשה מאוד לבאקס לחזור ואני מאמין (ומקווה) שזה יגמר במשחק הבא.
.
קוואי הוא בין הבודדים שיכול להתמודד ללא פחד מפני הרטבה מול ג"ס ולכן מעדיף אותו על יאניס הפחות מנוסה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:15:12
Reply to  Adisu33

זה כלל וכלל לא לגנותו של יאניס.
הוא פשוט שחקן כדורסל הרבה הרבה פחות טוב מקוואי, שנשען על יתרונותיו הפיזיים ואקלים השיפוט הנוכחי.

ראס א שטן
ראס א שטן
24/05/2019 8:19:27

מסכים. אבל קאווי גם פייבוריט שופטים מובהק. צריך מערעת מובילאי לידו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:24:27

השנה – בהחלט

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 8:11:36

ולעניין –
קאוויי בסדרה הזו, חד משמעית, השחקן הטוב יותר.
קפיצת המדרגה הגדולה ביותר היא בתחום ניהול המשחק –
בעונה הרגילה במשחקים צמודים, הוא היה "חור שחור". כדור מגיע עליו, וזהו.
בסדרה הזו (בדגש על 2 המשחקים האחרונים), רואים ממנו מרכיב שהופך אותו לשחקן שלם יותר,
אותו מרכיב שהיה היתרון של יאניס –
הנעת הכדור.
.
כיף לראות אותו נותן קפיצה שכזו בשלב כזה של הפלייאוף.
בכלל, תענוג של סדרת כדורסל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:16:22

זה נכון.

נתן גולד
נתן גולד
24/05/2019 8:15:01

זאת השוואה מאוד מעניינת. אני כמוך הולך עם קוואי(לא בפער כמו שאתה חושב). אבל ברגע שיאניס מייצב את היד ומרחיב את הטווח(ואני די בטוח שזה יקרה), הוא יוכל להיות דומיננטי ברמות לברוניות. קוואי עכשיו לדעתי בשיא היכולת שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:17:08

כמו שסימונס יכול להיות דומיננטי ברמות לברוניות, רק אם היה שחקן כדורסל?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:18:48

יאניס כבר דומיננטי ברמות לברוניות, או ברמות הארדניות – בעונה הרגילה.
כי לא ניתן לעצור אותו, את הנתונים הפיזיים, והיתרונות שלהם באקלים השיפוטי.
אצל הארדן זה אותו דבר, רק עם הרמאויות והמשחק על העבירות, יחד עם היתרונות של יכולת כדרור+קליעה במקום הפיזיים של יאניס.

נתן גולד
נתן גולד
24/05/2019 8:23:56

לברון היה שחקן סופר דומיננטי ואז בימי ההיט הוא פיתח את השלשה ונהיה בלתי עציר.

ואני לא מאמין שאשכרה השווית את סימונס ליאניס. יאניס עולה עליו בכל פרמטר בייחוד בפרמטר החלש ביותר של סימונס, לא הקליעה, מוסר העבודה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 8:45:48

זה לא אני, אחרים השוו כאן את סימונס ליאניס לפני.
זאת הגחכה של הנקודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/05/2019 9:14:22

קאווי טוב בהרבה לא היה שאלה גם לפני הסדרה מדובר בשחקן הטוב בעולם!!! הוא ביצע טבח בפילדלפיה שאף אחד משאר השחקנים לא הופיע לסדרה.

בנדה
בנדה
24/05/2019 9:51:22

+1

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
24/05/2019 13:53:20

אהיה דמגוג לרגע ואתעלם מאחוזי העונשין של השניים
.
מבחינת אחוז אפקטיבי הם כמעט אותו הדבר (קוואי 49.5% יאניס 48.9%). שאר הפרמטרים הסטטיסטיים קוואי 8 ריב' 3.8 אסיסט על 2.6 איבודים 2.2 חטיפות 0.8 חסימות. יאניס 14 ריב' 5.8 אסיסט על 4.6 איבודים חטיפה ו2.6 חסימות.
אישית אני חושב כמו כולם שקוואי נותן סדרה טובה יותר – במיוחד לאור אחוז העונשין שלו וזה שהוא מצליח (באופן שאותי לפחות מפתיע מאוד) להניע את ההתקפה כאשר דווקא יאניס נראה הרבה יותר צפוי והרבה פחות יעיל – אבל אני לא חושב שהסדרה בתוצאה הזו קוואי או יאניס, ויותר בגלל שהחברים של יאניס קולעים פחות טוב כרגע מהשלוש מהחברים של קוואי – (שאגב הספידו אותם כאן לא פעם – מדהים כמה פעמים אנחנו מתפתים ללכת אחרי משחק או אפילו סדרה לא טובה ולחרוץ גורלות של שחקנים – מה לעשות שמול פילי השלשות של ואן-פליט נכנסו ב7% אחוז הצלחה – ואין כאן טעות בכתיבה בדקתי את זה שלוש פעמים לפני שכתבתי 1/14 הוא קלע… דווקא למלווקי היה מזל מול בוסטון שלא דייקו מהשלוש בסדרה מולם)
.
הראש אומר שטורנטו תעשה הסטוריה במוצ"ש ותנצח אחרי מאבק בעוד הלב אומר שהחברים של יאניס יתעוררו על עצמם סוף סוף ויתנו משחק שיחזיר את הסדרה למלווקי. אלך עם הלב ועם זה שנגיע למשחק 7 עם מלחמה של מלווקי הקשוחה
.
בכל מקרה תודה לכולם פשוט תענוג להיות כאן בפלייאוף ותודה כמובן לאדר על הסיקור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 15:45:13

זה בדיוק ההבדל בין מבחן הסטטחסטיקה למבחן העין.
לכאורה, שני שחקנים צמודים ביכולתם.
על המגרש, שחקן שכופה את רצונו על המשחק ומביא לניצחון בכל מחיר בעזרת יכולת כדורסלנית עליונה בכל האספקטים מול שחקן מוגבל מאוד טכנית שאולי מנסה ככל יכולתו אך לא מסוגל להכריע את המשחק בשל מגבלותיו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
24/05/2019 16:25:37

בוא נחלק את זה לכמה חלקים.
1 מבחן העין מול סטט'. אישית אני חושב שסטט' צריכה תמיד להיות בדיון מהסיבה שהעיניים שלנו יכולות לראות דברים מאוד שונים. אם קוואי כל כך שולט במשחק אז אני חייב לומר שהוא לוקח סיכונים מטורפים והיה צריך לסגור את הסדרה הזו מזמן. הרי היו כאן 3 משחקים צמודים שכרגע טורונטו מובילה בהם 2-1. באותה המידה זה יכל להיות כרגע 4-2 לטורונטו או למלווקי.
2 אני בהחלט מסכים שבדו קרב האישי קוואי מוביל אבל ממש לא בהפרש גדול. כמות ההשקעה שההגנה של טורנטו עושה לעצור את יאניס גדולה בהרבה מהמאמץ בצד השני. אני חושב שאת זה יותר קשה לראות במבחן העין וזהו חלק מן התעתוע של העיניים שלנו.
3 בהמשך ל2 מלווקי לא עושה את ההתאמה ההתקפית הנדרשת כתוצאה מהסגירה על יאניס ( לדעתי לא עושים מספיק חיתוכים מסירה נוספת לשחקן הפנוי והטעיות פאמפ) כאן הם חייבים לעשות הסתגלות במשחק הבא על מנת לנצח.

Berch
Berch
24/05/2019 8:13:32

המעמד כנראה קצת גדול על הבאקס השנה…..
יאללה, שנה הבאה.
תודה על הסיקור
וכל הכבוד לטראנטה על הקאמבק
🙂

תומר השני
תומר השני
24/05/2019 8:20:26

תודה על הסיקור אדר , ההימור של יוגירי על קוואי משתלם והראפטורס סוף סוף יגיעו לגמר , לגבי יאניס הוא צעיר והוא עוד ישתפר יש לו שלוש חולשות בולטות : איבודי כדור , אחוזים מעונשין , קליעות מהשלוש אם ישתפר בתחומים האלו הוא הופך להיות בלתי עציר

ראס א שטן
ראס א שטן
24/05/2019 8:20:40

אני מתבאס על טורנטו לא סובל את הקבוצה הזאת חבל שהם ישמשו כשטיח אם דוראנטולה חוזר

Adisu33
Adisu33
24/05/2019 9:07:13

זה גם מה שאמרת מול פילי ומול הבאקס.
שוב אני חוזר, טורונטו היא קבוצה פיזית פי 20 מהרכות המלטפת של פורטלנד.
קוואי יכול לנטרל את העוגייה והגארדים של טורונטו יותר פיזיים מאשר החמודים מפורטלנד והם יקשו על קארי וקליי וכמובן יש לך שחקני הגנה מצויינים שמחכים בצבע בדמות גאסול איבקה וסייאקם.

פורטלנד הייתה אשלייה ועם קצת פיזיות הם נשברים בקלות,טורונטו (ואפילו מילווקי בכמה רמות מדרגת הקושי שהתמודדו ג"ס בגמר המערב).

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 10:38:41
Reply to  Adisu33

לאורי הוא בערך בגובה ובמשקל שלי (185 88)
ולא מסוגל לשמור על אף רכז פותח בnba.
מעבר לכך,גאסול וסיאקם לא מסוגלים להחליף על קרי וקליי.
לדעתי טורנטו יהיו חייבים לעשות שינוי בחמישייה.
אבל גם אם יעשו אני לא רואה אותם עומדים בקצב של ג"ס

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 10:58:45
Reply to  רפיקי

אם יש גבוהים שמסוגלים להחליף על שחקני כנף/גארדים, אלו גאסול וסיאקם.
לאורי, הוא אולי כבר לא ילד, אבל הוא מגן סולידי. רכזים גבוהים וחזקים מסוגלים בשלב זה של הקריירה של לאורי, לקלוע עליו מתחת לסל –
אבל קרי הוא לא השחקן שיעשה את זה.

.

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 11:04:40

סיאקם אולי.
בגאסול קרי מתעלל כבר ארבע שנים.
לאורי קטן ושמנמן.קרי כבר חיסל גארדים שומרים טובים בהרבה ממנו בפלייאוף הזה

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 11:37:09

קרי הוא אולי הרכז מס' 1 ב-NBA. הוא מסוגל "לחסל" כל רכז שהוא. גם את לאורי.
בכלל, אם יש משהו שלמדנו בעבר, זה שאת קרי עוצרים כקבוצה. דרך משחק ההתקפה, דרך החילפים בהגנה, ודרך קשיחות.
לטורנטו יש את כל המרכיבים להיות קבוצה שתצליח להציב מול גולדן סטייט וקרי מאבק עיקש בצד ההגנתי.
.
לגבי גאסול –
בקנה יש לי כבר פוסט (אם וכאשר טורונטו יעפילו לפיינלס) שמציג את כל אותם דברים קטנים שהוא עושה. הוא לא הכי זריז, הוא לא הכי מהיר, הוא לא הכי אתלטי. אבל מה שיש לו בקודקוד, זה שווה יותר משלל המרכיבים שמניתי. הוא יודע לנצל את האורך והרוחב שלו בשביל להצר את צעדיהם של גארדים/פורוורדים אחרי סוויץ' בהגנה.
מה שהוא עושה בעקביות כבר שנים, זה להכריח זריקות רעות. מולו השלשות נכנסות באחוזים נמוכים יותר, הליי אפס קשים יותר. הנתונים, דרך אגב, מגבים את מה שצפייה ממושכת במשחקו מלמדת.

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 12:00:13
Reply to  רפיקי

מסכים.
כתבתי אחרי משחק אחד שטורנטו היא הקבוצה שיכולה לשמור הכי טוב על ג"ס אחרי יוסטון (שנראית כאילו נבנתה רק במטרה לזה) ולכן אני מעדיף את מילווקי.
לגביי גאסול,האמת שלא בדקתי בנתונים,אבל בשנים האחרונות אני זוכר את קרי מתעלל בו משחק אחרי משחק.

העניין הוא שגם ששומרים טוב על ג"ס, ניקח את הסדרה מול יוסטון, היא קלעה111 נקודות למשחק

bobby
bobby
24/05/2019 11:24:33
Reply to  Adisu33

+1
ומעבר למה שכתבת, גם בואו לא נשכח – על אף הסוויפ, פורטלנד שיחקו טוב ובלפחות 3 מתוך 4 ההפסדים הם כפו משחק צמוד, שהוכרע לטובת הווריורס בקלאץ׳. זה לא שהם היו ממש ״שטיח״.
ועוד נקודה חשובה – יתרון ביתיות. גם מילווקי וגם טורונטו ייהנו ממנו. האם זה יעזור להם לקחת את הסדרה? כנראה שלא. אבל זה כן יכול לתת פוטנציאל לכך שהיא תוכל להימשך 6 משחקים, כדיי לפחות לתת תחושה קלה של מתח.

ראס א שטן
ראס א שטן
24/05/2019 16:08:12
Reply to  Adisu33

אדיסו אתה לא רורא מה שאני כותב אה
? מי מדבר לעזאזל על פורטלנד או לוקח אותם למדד כלשהו? בטח לא אני

דה שוט
דה שוט
24/05/2019 9:18:49

הם באמת נותנים לך את התחושה הזאת אבל המיקום שלהם וההצלחה שלהם בפלייאוף זה לא בלוף – אל תשכח שקאוואי בפלייאוף הזה הוא ברמה הכי גבוהה – כמו דראנט, הארדן וקרי, בשביל המזרח זה אמור להספיק. אני עדיין חושב שמילווקי יותר אתלטים, יותר עמוקים ויותר קשוחים, לא שולל הפתעה במשחק 6, לא כל יום ואן ווליט יפציץ ככה.

Adisu33
Adisu33
24/05/2019 9:56:54
Reply to  דה שוט

לגרין עדיין יש משחק אחד של התפוצצות ואני מאמין שזה יגיע במשחק הבא

דה שוט
דה שוט
24/05/2019 10:26:00
Reply to  Adisu33

+1
לגמרי, אני מחכה לזה כבר חמישה משחקים
מפחיד אם זה יקרה, אולי הוא שומר את זה לגולדנים

נתן גולד
נתן גולד
24/05/2019 8:21:25

מהרגע שקוואי התחיל לשמור על יאניס השתנתה הסדרה. מת לראות אותו סוגר את קרי באותה צורה בגמר. עכשיו, כשדוראנט כנראה יפספס את רוב סדרת הגמר קוואי יהיה פנוי לסגור את קרי ולגרים לאוהדי הלוחמים להעריך קצת יותר את דוראנט על כל מה שהוא נותן להם(איך הם שוכחים את זה כל פעם מחדש אני לא יודע..).

סתם אחד
סתם אחד
24/05/2019 8:59:09

1.הסדרה עוד לא גמורה

2. הסדרה עוד לא גמורה
….
סיכומים בסוף הגמר ולא במהלכו אלא אם כן יש גישה לחנות כובעים

דה שוט
דה שוט
24/05/2019 9:15:08

תודה על הסיקור, משחק מעולה
כששחקן ספסל קולע 7 שלשות באחוז כזה, קשה מאוד להפסיד,
יאניס אמנם נכנס הרבה פעמים ראש בקיר אבל בסופו של דבר הוא נותן תפוקה יציבה, הבעייה שהחברים לא יציבים – מידלטון עם 8 נק' זה מה שהרג למילווקי את ההתקפה (לא הגיעו למאה).
מסכים עם הקביעה שקאוואי נותן פלייאוף לברוני – בינתיים הוא לגמרי שולט בסדרה הזאת. דגש על "בינתיים", אני עדיין מאמין ביאניס. לדעתי משחק 6 זה 50:50
מילה נוספת על קאוואי ו-פופ: לא בטוח שאצל פופ קאוואי היה פורח ככה, המערכת של פופ פחות ידידותית לבידודים ארוכים וסטפ-בקים או ג'אמפרים אוף-דריבל למיניהם – שהם הלחם והחמאה של קאוואי. הדבר שהכי מדהים אצל קאוואי זה הקליעה הכל-כך אמינה שהוא פיתח – במיוחד ביחס לקליעה הבינונית והנוקשה שאיתה הוא הגיע לליגה. מה שכן – יש לו בעייה מהקו בעיקר בקלאץ' – מקווה בשבילו שזה ישתנה, אולי רודפים אותו השדים ממשחק 6 ההוא… יש לו עכשיו הזדמנות לתקן.

נתן גולד
נתן גולד
24/05/2019 10:01:34
Reply to  דה שוט

אתה זוכר את הפלייאוף האחרון בספרס לפני שהוא נפצע? אני זוכר קוואי דומיננטי כמעט כמו השנה.

דה שוט
דה שוט
24/05/2019 10:25:21

יש מצב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/05/2019 12:10:02

נכון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2019 15:47:38

אותו שחקן.
רק מערכת שדורשת ממנו לשחק יותר אייסו.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
24/05/2019 9:16:30

גם ג'ורדן בשנותיו הראשונות בליגה היה מפלצת סטטיסטית( כמובן גם בהמשך הקריירה) ועדיין עד שלא היה מנוסה יותא בכמה שנות פלייאוף לא עשה שם יותר מדי.
תעזבו את היווני הוא עדיין ילד.
קוברים או מרוממים שחקנים על 15 דקות משחק… נו באמת. כמו שקברו כל המבינים הגדולים בבלוג החי את טורונטו. אצלם או שאתה אלוף או פלופ. אין אמצע. גועל נפש.

דני האדום
דני האדום
24/05/2019 9:25:29
Reply to  שם(נדרש)

סליחה אבל מייקל היה מפלצת סטטיסטית גם בפלייאופים הראשונים שלו. ונכון .רק כשעבר קרבות של ממש מול הפיסטןנס והסלטיקס במשך 5 עונות והפסיד הפך להיות הגורדן הגדול

רועי ויינברג
רועי ויינברג
24/05/2019 12:13:44

מייקל ניצח משחק אחד מ-10 בשלושת הפלייאופים הראשונים שלו. 26-13-5 למשחק בפלייאוף זה אולי לא הנתונים ההזויים של ג'ורדן, אבל בחייאת, יאניס לא ג'ורדן. 11 צודק.

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 10:27:53
Reply to  שם(נדרש)

ברור שלא צריך לקבור אותו.
קוואי טוב ממנו (כרגע).
זה לא מוריד מערכו

ארנון
ארנון
24/05/2019 10:14:43

בודנהולצר בטח נזכר עכשיו בגמר המערב 2012. הספרס שלו מסיימים עונה רגילה נהדרת עם עשרה נצחונות רצופים ופותחים את הפלייאוף בעשרה נוספים – שני סוויפים פלוס שני נצחונות בית על אוקלהומה. הכל נראה ורוד, קל ובטוח.
ואז דוראנט-ווסטברוק-הארדן הגיבו עם ארבעה נצחונות בדרך לפגישה עם לברון.
הסיפור השנה עם הבאקס ממש דומה, ועלול להסתיים דומה.
לפחות הספרס התקדמו בשנתיים הבאות, כל שנה עוד צעד.

8
8
24/05/2019 15:22:27
Reply to  ארנון

פיייי, איזו סדרה מדהימה זו היתה. בדיעבד, שירת הברבור של OKC והשלישיה…
זוכר את זה טוב, אתה הרגשת שמעבירים את הלפיד מהזקנים לצעירים, הבנת שברגע שהם נכנסים לאלמנט אי אפשר לעצור אותם, בגיים 6 נדמה לי הם סגרו את כל הפער בסוף וסן אנטוניו פשוט הרימה ידיים…
בכלל הם היו מדהימים אותו פלייאוף עד הגמר. דוראנט היה מדהים, הארדן היה מצוין עם הדאגרים שלו, לראסל היו כמה משחקים פצצה. עם הלייקרס של קובי זו בכלל היתה שחיטה כשרה
לא יעזור, למרות כל ההסברים – מי שפירק את השלישיה עשה פשע נגד הספורט…..

8
8
24/05/2019 15:47:33
Reply to  8

מהגעגוע הלכתי לראות מה יש
אז זה לטובת אוהדי אוקלהומה והדור שלא ידע את השלישיה הגדולה
זה משחק 5,הטרנינג-פוינט נגד הספרז, איפה שרג'י ימלר אומר, "אנחנו רואים מול עינינו קבוצה שנולדת, שהולכת לסלק את הספרז מהאולם"
אפשר להתחיל מהמחצית השניה, סביב 3:30 בווידאו:
https://www.youtube.com/watch?v=R_Voow0DDmg&t=215

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
24/05/2019 17:08:47
Reply to  8

ואני זוכר את הארדן אוסף קרשים ומדליק מדורה בגמר מול הלברונים. הארדן הוא הדפרוזן האורגינל.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/05/2019 10:24:19

לא יודע אם כתבו לפני . אבל יצאה לפני מספר שעות הודעה רשמית של הדאבס ש-KD לא יהיה כשיר למשחק 1 של הגמר .
ואם הם יודעים את זה כבר היום , אני חושב שהוא לא יחזור בכלל בשבוע הראשון של הסדרה.

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 10:26:19

עידו רשם בפוסט של חמישיות העונה.
אני רשמתי- יש יש יש יש

רפיקי
רפיקי
24/05/2019 10:25:23

כתבתי את זה עוד מהימים של משחקים 1-2.
טורנטו היא הפייבוריטית שלי לעלות.
קוואי (כרגע) שחקן שחקן טוב יותר מיאניס ולא פחות חשוב,מנוסה יותר.

לדעתי זה גמור.טורנטו תיקח אחד משניי הבאים.
בתור אוהד ג"ס אני מאוכזב.העדפתי את מילווקי.

רועי ויינברג
Admin
24/05/2019 10:39:43

תודה אדר. קוואי פשוט מדהים. השחקן הטוב בעולם

המשגיח
המשגיח
24/05/2019 10:42:44

סיימתי את המשחק עכשיו. סדרה מצוינת.
נראה מה מילווקי מכינה למשחק הבא

חיים
חיים
24/05/2019 11:15:55

תודה על הסיקור המצוין.
בראייה עתידית בהנחה שטורונטו תגמור את העבודה:
אם קוואי ישמור על סטף קליי יבצע טבח בלאורי, ולשים את לאורי על איגי או גרין בכושר הנוכחי יהיה מביך מבחינת טורונטו, שלא לדבר על ואן ווליט בהגנה.
את סטף שמים על דני גרין או פאוול, ואן ווליט ואפילו לאורי במצבים מסוימים והוא מסתדר.
סיאקם וגרין זה מיס-מאצ' מפתח, עם יתרון משמעותי לגרין, לעומת סיאקם הלא יציב.
לדעתי טורונטו תיאלץ לעבור מהר לשיטת לברון עם קוואי כשכולם זזים הצידה, ואת גולדן סטייט הדבר הזה לא יכול לנצח.
בכושר ובקלילות שהלוחמים סגרו את הסדרה נגד פורטלנד ייתכן גם סוויפ בגמר.
בהתחשב בעובדה שגולדן סטייט מגיעים ל-100 גם במשחקים מזעזעים התקפית וטורונטו צריכה פיצוץ אוכלוסין בשביל זה, קשה לראות משחק 7 בקנדה.

עכבר
עכבר
24/05/2019 11:24:18

קוואי רוצה להגיע לגמר יותר מיאניס, את המחצית של המשחק הראשון בגמר המערב נגד גולדן סטייט קשה לשכוח, קוואי לא שכח ובא לטרוף את גולדן, ממשחק למשחק הוא מוכיח שהוא השחקן הטוב בעולם!! פשוט תענוג לראות אותו, בשקט האופייני לו פשוט רוצח קבוצות וכוכבים.

מילים טובות לנרס- קיבל הרבה קטילות נגד פילי, מנהל את הסדרה יפה מאוד, חילופים בזמן, נותן לקוואי לנוח ביחד עם יאניס בדרך כלל, שיטת המשחק שלו ממשיכה לעבוד למרות השינויים של קואץ' באד, ובאופן כללי מנהל את המשחק מעולה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
24/05/2019 12:11:48

אגב, היום יאניס שמר לא מעט על מארק גאסול וזאת הייתה אחת הסיבות לכך שהוא, אישית, לא היה משמעותי כל כך הערב, למרות שההתקפה של טורונטו תפקדה טוב כשהיווני שמר על הספרדי. קוואי הצליח מול מידלטון ולכן הבאקס הפסידו, לצד היום החלש בהתקפה. ברוגדון לא שמר על לנארד מספיק וחבל, כי זה הקשה עליו גם היום (1 מ-8 מהשדה מולו). התאמה שהבאקס חייבים לעשות כדי לשמור על סיכוי במשחק השישי.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2019 13:24:28

הם עשו את זה בעיקר כשסיאקאם וגאסול היו יחד אבל לא נראה לי שזו הייתה הסיבה. השינוי היותר משמעותי היה שהם לראשונה עשו סוויצ'ים בחסימות. מה בדיוק יאניס מנע ממנו?

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2019 14:08:09

באמת הפתיע שברוגדון פתח אבל לא על קוואי אלא על גרין. לנארד מתעלל במידלטון כל הסדרה וזה מהלך מתבקש לשים עליו את ברוגדון שמסתדר איתו הרבה יותר טוב.

no funny shtuff
no funny shtuff
24/05/2019 12:27:22

נו, ועכשיו הכתבים חיממו את קליי תומפסון שהוא לא נבחר לאף אחת מחמישיות העונה.
הלך עלינו.
http://www.espn.com/nba/story/_/id/26808806/thompson-shocked-told-all-nba-snub

חיים
חיים
24/05/2019 12:43:37

נ.ב.
15 סדרות עבר היו במצב כזה – הביתיות נשברה במשחק 5.
מתוכן – ב-8 מקרים הקבוצה עם הביתיות חזרה וניצחה את שני המשחקים והפכה את הסדרה – בוסטון נגד אטלנטה בחצי גמר המזרח ב-1988, הניקס נגד אינדיאנה בגמר המזרח ב-1994, מילווקי נגד שארלוט בחצי גמר המזרח ב-2001, דטרויט נגד ניו ג'רזי בחצי גמר המזרח ב-2004, דטרויט נגד קליבלנד בחצי גמר המזרח ב-2006, אטלנטה נגד מילווקי בסיבוב הראשון ב-2010, מיאמי נגד בוסטון בגמר המזרח ב-2012 ומיאמי נגד שארלוט בסיבוב הראשון ב-2016. כל המקרים האלה היו במזרח.
ב-7 מקרים הקבוצה המובילה ניצחה את משחק 6 וסגרה את הסדרה – שיקגו נגד ניו יורק בגמר המזרח ב-1993, הלייקרס נגד הספרס בחצי גמר המזרח ב-2004, וושינגטון נגד שיקגו בסיבוב הראשון ב-2005, קליבלנד נגד דטרויט בגמר המזרח ב-2007, אוקלהומה נגד הספרס בגמר המערב ב-2012, ממפיס נגד הקליפרס בסיבוב הראשון ב-2013 ופורטלנד נגד הקליפרס בסיבוב הראשון ב-2016.
בכל מקרה כזה בו הקבוצה שהפסידה 3 רצוף השוותה ל-3:3 היא גם ניצחה את משחק 7.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
24/05/2019 12:55:06
Reply to  חיים

זו מחויבות:) לא רק לציין בכמה סדרות זה התרחש אלא גם לפרט את כולן!

רן הנרגן
רן הנרגן
24/05/2019 13:08:23

אני רוצה להזהיר את כולם מראש, קוואי נראה כמו פציעה שעומדת להתרחש בכל רגע, לאור מצבו של דוראנט, שכרגע לא נראה שיעלה למשחקים 1 ו 2 , לא רוצה לשמוע תירוצים אחרי נצחונות של ג"ס

פאקו
Admin
24/05/2019 13:10:53

מעולה אדר, תודה רבה. המשחק הטוב של הסדרה בפירוש.
מעניין אותי עד כמה למשחקים כאלו תהיה השפעה על החלטה (מפתיעה) של קוואי להישאר בקנדה.

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
24/05/2019 15:39:55

הפועל חולון נראה בסיום

ישראל
ישראל
24/05/2019 16:01:53

לא מתפלא שטורונטו עלתה ליתרון וגם ב 2 0 חשבתי שכך יהיה.
אבל יאניס שיקן צעיר מילווקי קבוצה צעירה קאוואי
כבר למד את כל מה שצריך מפופ.
ועדיין באד מאמן מצוין והקנדים חייבים לנצח במשחק הבא אחרת יפסידו את הסדרה.
גורל הסדרה תלוי ביכולת של יאניס לשחק קבטצתי במשחק הבא.
יש למילווקי 40 אחוז סיכוי לנצח בקנדה ובסדרה כולה
כי הקבוצה הקנדית התחברה יפה .
ענין של תיזמון הגעה לשיא .
קשה להמר מה צפוי

סוליסט
סוליסט
24/05/2019 22:58:43

ניהול משחק גרוע ברבע האחרון של קואץ׳ באד מירב להם את המשחק. לא ברור מה עבר לו בראש. סיים את המשחק ועוד נשאר לו פסק זמן אחד.
הבאקס לא ינצחו בטורונטו זה בלתי אפשרי. המגרש אולי הכי ביתי בליגה הזאת. ואם נבואתי מתגשמת אז נא לא להספיד את טורונטו מול גולדן סטייט כל כך מהר. נכון, אני אוהד טורונטו אבל בכל זאת תנו קצת כבוד. מכל משחקי הפלייאוף עד כה הספסל של טורונטו הופיע רק פעמיים. ולא לשכוח את דני גרין. יומו יגיע