חם מהתנור: קרי, הארדן, ג'ורג', יאניס ויוקיץ' בחמישיית העונה

פורסמו חמישיות העונה של הליגה.

החמישייה הראשונה:

גארד – סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. 27.3 נקודות (47.2% מהשדה, 43.7% מהשלוש, 91.6% מהעונשין) לצד 5.3 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים במשחק. בחירה שלישית לחמישיית הליגה הראשונה וחמישית סה"כ.

גארד – ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. מלך הסלים של האן.בי.איי עם 36.1 נקודות במשחק (44.2% מהשדה, 36.8% מהשלוש) לצד 7.5 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים. בחירה חמישית לחמישייה הראשונה ב-6 שנים ושישית סה"כ (ב-2015/16 נבחר לשנייה). נבחר פה אחד לחמישייה.

פורוורד – פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. נבחר גם לחמישיית ההגנה הראשונה. 28 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים ו-2.2 חטיפות במשחק. בחירה ראשונה לחמישייה הראשונה (חמישית סה"כ).

פורוורד – יאניס אנטדקומפו, מילווקי באקס. נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה. 27.7 נקודות, 12.5 ריבאונדים, 5.9 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.5 חסימות למשחק. נבחר פה אחד בבחירתו הראשונה לחמישייה הראשונה (שלישית סך הכל).

סנטר – ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. 20.1 נקודות, 10.8 ריבאונדים, 7.3 אסיסטים ו-1.4 חטיפות במשחק. בחירה ראשונה לחמישייה כלשהי.

החמישייה השנייה:

גארד – דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. 25.8 נקודות (44.4% מהשדה, 36.9% מהשלוש, 91.2% מהעונשין) ו-6.9 אסיסטים למשחק. בחירה רביעית לחמישייה כלשהי.

גארד – קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. 23.8 נקודות למשחק (48.7% מהשדה, 40.1% מהשלוש, 87.3% מהעונשין) לצד 6.9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בערב. בחירה שנייה לחמישייה כלשהי.

פורוורד – קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריורס. 26 נקודות (52.1% מהשדה, 35.3% מהשלוש, 88.5% מהעונשין) עם 6.4 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים במשחק. בחירה תשיעית לחמישייה כלשהי.

פורוורד – קוואי לנארד, טורונטו ראפטורס. חבר חמישיית ההגנה השנייה. 26.6 נקודות (49.6% מהשדה, 37.1% מהשלוש, 85.4% מהעונשין) עם 7.3 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק. פספס 22 משחקים בגלל פציעות וניהול עומסים. בחירה שלישית לחמישייה כלשהי.

סנטר – ג'ואל אמביד, פילדלפיה 76', חבר חמישיית ההגנה השנייה. 27.5 נקודות, 13.6 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים ו-1.9 חסימות במשחק. פספס 18 משחקים בגלל פציעות. בחירה שנייה לחמישייה כלשהי.

החמישייה השלישית:

גארד – קמבה ווקר, שרלוט הורנטס. 25.6 נקודות במשחק (43.4% מהשדה, 35.6% מהשלוש) עם 5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים במשחק. בחירה ראשונה לחמישייה כלשהי. לא הגיע לפלייאוף.

גארד – ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. נתן עונת טריפל-דאבל שלישית ברצף עם 22.9 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-10.7 אסיסטים בעונה.

פורוורד – לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. 27.5 נקודות (51% מהשדה), 8.5 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים למשחק. לברון פספס 27 משחקים ולא הגיע לפלייאוף עם הלייקרס. בבחירה 15 לחמישייה כלשהי הוא מסיים רצף בן 11 שנים בו נבחר לחמישייה הראשונה. בכך לברון משתווה לקארים עבדול ג'באר (ששיחק 19 מ-20 עונות בעידן בן 2 חמישיות בלבד), טים דאנקן וקובי בראיינט בשיא הבחירות לחמישיות ליגה.

פורוורד – בלייק גריפין, דטרויט פיסטונס. בחירה חמישית לחמישייה כלשהי. 24.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים במשחק.

סנטר – רודי גובר, יוטה ג'אז. בחירה ראשונה לחמישייה כלשהי, נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה. 15.9 נקודות (66.9% מהשדה), 12.9 ריבאונדים ו-2.3 חסימות במשחק העונה.

זאת השנה הראשונה מאז 2006/07 בה נכנסו שני שחקנים בינ"ל לחמישייה הראשונה – העונה אלו יוקיץ' ואנדטקומפו, ב-2006/07 היו נוביצקי וסטיב נאש. מעולם לא היו שני אירופאיים בחמישייה הראשונה. הקבוצות היחידות ששלחו יותר מנציג אחד היו אוקלהומה (נציג בחמישייה הראשונה ובשלישית) וגולדן סטייט (נציג בחמישייה הראשונה ובשנייה).

תוצאות ההצבעה של הפאנל העיתונאי:

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dor
Dor
24/05/2019 0:52:57

אמביד ויוקיץ׳ צריכים להחליף מקומות. בעונה הסדירה אמביד היה יותר דומיננטי באופן משמעותי. הוא הרבה לפני יוקיץ מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית למרות שכאן הפער קטן יותר. אני מניח שהבחירות מתבססות גם על סיום העונה והפלייאוף למרות שחייבים לנטרל את זה כשבאים לבחון שחקן על פני עונה שלמה

יואב
יואב
23/05/2019 21:44:00

תודה רועי
לא חושב שלווסטברוק יש מקום.
הטריפל דרבל זה פשוט לא מעניין סתם התלהבות אנושית מבסיס 10 לא יותר מזה.
קבוצה שמסיימת שישית במערב לא הגיוני שתכניס 2 שחקנים לחמשיות העונה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 21:48:12
Reply to  יואב

Lol תעשה עונת טריפל דאבל קודם ואז תדבר. עלאק אין מקום. מקום 6 במערב זה כמו מקום 2 במזרח גיסנו. מערב מרחץ דמים. מזרח 4 נורמלית ו10 אשפה

יואב
יואב
23/05/2019 21:53:49

מה ההבדל בין 10 ל9?
לא מבין את ההתלהבות
הרי אם היה מסיים עם 25 9 9 אף אחד לא היה מתרגש
וזה בלי לדבר על האחוזים

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:01:58
Reply to  יואב

עובדה שאיש לא עשה זאת בהיסטוריה בטח טריפלים עם 20, 25 ו30 נק ולא איזה 10 נק. כנראה שזה לא ככ קל כמו שנדמה לך.
מה עשה קיירי? סיים מקום 4 בליגה של 4 קבוצות חח. במערב קיירי ובוסטון לא היו רואים פלייאוף.
ראס נתן עונה פח בסטנדרטים שלו אבל עדיין רק 3 גארדים היו טובים ממנו דמיאן קרי והארדן. אחרים לא עשו מספיק בשביל להתעלות על עונת טריפל עם 20 נק+. הפח של ראס זה העילית לרוב המוחלט של הגארדים בליגה.
איך מנחם פעם אמר פה למישהו " לא היית עושה אפילו 10 משחקים רצוף טריפל דאבל על הילדות שלך בכיתה ה".

שם(נדרש)
שם(נדרש)
24/05/2019 6:34:35

תגובה מטופשת ולא עניינית לטיעון

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 21:47:11

זה מי שאני בחרתי בבחירות שלי בפוסט שהעליתי

חמישיית העונה הראשונה: סטף קרי, ג'יימס הארדן, פול ג'ורג', יאניס אנדטקומפו, ג'ואל אמביד.

חמישיית העונה השנייה: ראסל ווסטברוק, דמיאן לילארד, קווין דוראנט, קאווי לאונרד, ניקולה יוקיץ'.

חמישיית העונה השלישית: קיירי ארווינג, דונובן מיצ'ל, טוביאס האריס, למרקוס אולדריג', רודי גובר.

כמעט נכנסו: דמאר דרוזן ובלייק גריפין.

יוקיץ היה ברור שיבחר לראשונה והאמת מגיע לו לפני אמביד ככה שאני מודה בטעותי. מה גם שהפלייאוף עוד יותר המחיש זאת.

קיירי וראס סבבה שניהם איכזבו הייתי נותן לראס בגלל ששיחק במערב ועשה טריפל דאבל אבל לא קריטי 2 כשלונות ענק.

הבזיון הגדול זה אי הכללתו של מיצל והכללתו של קמבה ווקר!!! מדובר בחרפה עולמית. מיצל הוביל את יוטה במערב למקום 5! קמבה לא הגיע לפלייאוף אפילו במזרח אלוהים ישמור. גם לדרוזן מגיע הרבה לפני קמבה. בושה חרפה .

בלייק על חשבון למרקוס למה? מקום 8 במזרח מול אחד שהוביל במערב בחייאת.

טוביאס האריס הוביל את הקליפרס במערב ונתן עונת ענק. לא מבין כיצד ניתן להכניס שחקנים שלא עשו פלייאוף לחמשיות עונה. מה עושה שם התאגיד? כאילו סבבה העמיד סטט יפה גם זאק לוין ודווין בוקר ודיוויס העמידו סטט מרשים אז מה לעזאזל?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 22:21:12

מסכים עם כל ההסתייגויות

אדם אחד
אדם אחד
24/05/2019 12:48:43

לא מבין אותך:
מיצ'ל 23.8. 4.1. 4.2
ווקר 25.6. 4.4. 5.9
עליונות בכל הקטגוריות.
גם אם נקבל את התזה שלך ש"מקום 8 במערב שווה אליפות במזרח". איך זה קשור חעניין?
מה אתה אומר? שהליגה צריכה לעשות פקטור באיזה קונפרנס קלעת את הנקודות שלך?
זה תואר אישי שניתן לשחקן. לא לקבוצה

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:03:24

אגב ציפיתי שהתאגיד יבחר לחמישייה השנייה אבל כנראה שכתבי החצר שלו התביישו קצת והסמיקו אז שמו אותו 3.

אגב מיצל דרוזן מורי הרבה לפני ווקר כולם. איך אפשר לשים בחמישית עונה מישהו שלא עשה פלייאוף במזרח!! במזרח!!

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:10:28

מיצ'ל – 3 קולות, דרוזאן -4 קולות, מרי – 0 קולות.
קמבה ווקר היה טוב בהרבה מכל אחד מהם. לא זכור לי שפלייאוף הוא מדד למשחק אישי טוב/רע.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:17:48

חח מצחיק אתה איפה שיחק טוב בליגה א מזרח? במערב היה מתחרה עם פיניקס. והוא לא שיחק טוב מאף אחד שציינתי. אם בוחרים רק על פי סטט מה קורה עם אנתוני דיוויס? הסטט שלו מפלצתי והוא שיחק פי 10 יותר טוב מגובר הפחון. לפלייאוף אין קשר למה דיוויס לא שם? מה עם זאק לוין?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:26:34

אנתוני דיוויס שיחק פחות מ-60 משחקים (אגב אם חיפשת למה לברון ירד לשלישית אז זו הסיבה המרכזית).
תפסיק כבר עם תירוצי ליגה א. 58 מתוך המשחקים שכל הקבוצות משחקות הם זהים ההבדל ב-24 הנותרים לא כזה מהותי.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:32:15

חחח 24 משחקים זה כמעט שליש עונה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:36:21

ומה ההבדל על השליש הזה בחוזק התחרות? אפילו עם זה 10% אז זה הופך להיות די שולי בתמונה הכללית.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:38:50

עזוב מיצינו את הויכוח מזרח מערב. ראינו מה קרה ללברון. אין לי כוח להתעסק בזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:43:20

תודה לאל, גם לי אין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/05/2019 23:35:06

מזרח = מערב LOL
.
Cap. Cap. Cap cap cap… CupCake
.
בעניין אחר חשוב וחשוד ביותר !… :
אתה יכול להסביר לי למה ולאן נעלם
פריוויו יום רביעי מתאריך 19 לאפריל 2017 ?!

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:38:39

אתה רוצה נוסחאות מתמטיות?
אז מערב > מזרח אבל לא מערב>>מזרח.
מה כל כך חשוב בפריוויו מהפלייאוף שעבר ומי כתב אותו?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/05/2019 23:44:33

10 > 1
100 > 1
1000 > 1
.
ככה שאין לי בעיה להסתפק ב – > אחד…
.
זה לא חשוב מי כתב אותו, יש בו כנראה התדיינות בינינו שאני מחפש.
בא לי לבדוק ולפתוח כמה מחלוקות בינינו בראי הזמן.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:45:57

אני מניח שזה היה פוסט של אחד העוזבים. חלקם משכו את כל הפוסטים שלהם מהאתר. אני סומך על הזיכרון שלך בתור רקורד.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:46:25

ואיך לעזאזל אתה זוכר על מה דיברנו דווקא בתאריך הזה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/05/2019 23:49:26

מישהו אשכרה טרח ומשך פוסטים שלו מלפני שנתיים ?!… LMAO
.
אוקיי, בסוף העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:50:54

די אתה לא יכול לעשות טיזיניג כל פעם ולברוח.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:51:27

אבל אתה יודע מה היום הרותח הזה סחט ממני את הכוח אז אולי עדיף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/05/2019 23:52:11

אני לא בטוח, אבל זה היה באזור הזמן הזה, יומיים פה יומיים שם.
ומהבהב לי חזק שזה היה פרה גיים 2 בסדרה גולדן – לפורטלנד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/05/2019 23:53:46

אין לי בעיה לפתוח את עכשיו,
אבל ראיתי מהדו שיח עם שמעון שאין לך סבלנות לשטויות.
קוראים לזה – "התחשבות"…

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:54:57

לא, לא אתה צודק. אין לי כח באמת.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:05:03

התחרות בין יוקיץ' לאמביד הייתה מאד צמודה כמו גם בין ווסטברוק לאירווינג על החמישיה השנייה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:05:46

טוב, "מאד" זה קצת הגזמה.

מנחם לס
מנחם לס
23/05/2019 22:09:13

אין לי כל בעייה עם הבחירות האלה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:10:18

אני מחכה לגיא שיאשש שמגיע לווקר, הוא בטוח יהיה בעדו 🙂
יאללה גיא תן למה מגיע לווקר?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:15:21

אני בעדו, מה שאר המועמדים שלך עשו שמגיע להם לפניו? זה שהקבוצות שלהם עלו לפלייאוף לא הופך אותם לראויים יותר.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:22:26

דונובן מיצל הוביל לפלייאוף לבד עם חבורת נגרים במערב, על מה אתה מדבר? מורי לקח את דנבר2 כמספר 2. דמאר דרוזן היה נהדר כל העונה טוב מווקר.

המדדים שלי כנראה לא תואמים לליגה. אצלי שחקן שלא עשה פלייאוף לא יכול להיות בחמישיות עונה.

בוא תסביר לי מה עשה גובר הבוק שמגיע לו לפני אנתוני דיוויס אם מסתכלים על השיקול שלך?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:28:46

אגב אני הייתי בוחר בדיוויס לפני גובר אבל בטאונס או ווצ'ביץ לפני שניהם. את הסיבה לאי הבחירה של דיוויס הסברתי לך למעלה.
המדדים שלך לא תואמים כל כך הרבה דברים…

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:31:29

טאונס????? טאונס????? טאונס??? OMG ירון גילרי. אז אתה בעקרון בוחר לפי סטטיסטיקה בלי הישגים קבוצתיים בכלל?

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:33:26

טוב אמרתי פה משהו ברור שאתה בוחר על פי סטטיסטיקה LOL הצחקתי את עצמי פתאום, יצא בטעות. לצפות שאתה לא תבחר לפי סטטיסטיקה…

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:34:53

לחמישיית העונה -כן.
ל-MVP לא.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:35:32

בכן אני מתכוון לפי יכולת אישית. סטטיסטיקה היא רק חלק מזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:14:41

אני רואה שקרי קיבל בצדק יותר נק מגורג אז איך גורג פייניליסט לאמויפי עם יאניס והארדן?. הפיינליסטים צריכים להיות קרי הארדן ויאניס. קרי הוביל לוחמים למקום 1.
גם יאניס והארדן עם ניקוד זהה הסבר מישהו לרפה הבנה כמוני?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:16:19

כי הבחירה כאן היא לפי עמדות ובMVP לא.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:18:48

הבנתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 22:18:20

הכל פוליטיקה.
גם הבחירה ברפי-ההבנה שבוחרים, ואי הכנסת אחרים, זה כבר פוליטיקה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:19:09

ברור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 22:15:53

את ווסטברוק הייתי בוחר לחמישייה המאה חמישים, כשריימונד פלטון מקדים אותו ב-97.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:17:37

הבחירה של קמבה ווקר לחמישיית העונה השלישית פחות או יותר סוגרת את הסיפור שלו בשארלוט כיהם יצטרכו להציע לו סופר מקס עכשיו ומן הסתם יעדיפו שלא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 22:19:20

בקיצור התאגיד עשה תרגיל כדי שאולי יגיע ללייקרס.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:20:18

הוא ברירת מחדל אם קיירי לא יגיע

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:19:32

הצילו אותם. נראה לי קמבה סגר דיל 🙂

חיים
חיים
23/05/2019 22:23:36

עבודה של התאגיד

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:19:25

הודעה רשמית שיצאה עכשיו מהווריורס מעדכנת שדוראנט לא צפוי לפתוח את סדרת הגמר.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:19:53

יאניס היום אוכל סופלקי תוך ריקוד זורבה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 22:24:54

גם לא את העונה הבאה.
במדי הווריירס לפחות…

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 22:26:26

יש יש יש

יש יש יש יש

מנחם לס
מנחם לס
24/05/2019 0:12:37

אני חשדתי מההתחלה שהפציעה שלו היא לגיד האכילס

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:21:19

בחירות טובות בסה"כ, יש רק בעיה קטנה – החמישייה השנייה מנצחת את הראשונה

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:23:35
Reply to  דה שוט

קרי והארדן יאמללו שם את כולם מה אתה מדבר? נותנים להם סוויפ. גורג ויאניס יעשו הגנה בשביל כולם. אמביד יחנק מול יוקיץ. אתה חולם דה שוט.
לורד אוף דה דנס וסטפן המרקד יפתחו חוג ריקוד עליהם

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:29:56

חחח… ראינו את לורד אוף דה דאנס, הוא יראה את כל הכוכבים סביבו ויתחיל למסור (אולי נכניס לו לחמישייה את כריס פול), ג'ורג' יראה את כל הכוכבים ויחשוב שזה פלייאוף… מהצד השני – רק קאוואי וטאקר יכולים לשמור על דוראנט אז בגזרה הזאת צפויה טרגדיה, אמביד בגודל של יוקיץ' וגם שמן בדיוק כמוהו – גם שם תהיה טרגדיה (יוקיץ' גיבור על גמדים, את אמביד יהיה לו קשה לדחוף אחורה עם התחת), נשאר סטף מול קיירי – שם זה תמיד יוצא מאוזן. החוליה החלשה זה לילארד, אפשר להחליף עם ראס?

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:36:17
Reply to  דה שוט

יוקיץ ניגב את אמביד העונה. להזכיר לך מה קורה שדמיאן פוגש את סטפן? ומה יקרה שהארדן יפגוש את קיירי?

קרי>ליליארד
הארדן>קיירי
דוראנט>גורג
קאווי>יאניס אבל בקבוצת אולסטארים זה יכול להתבטל היתרון
יוקיץ>אמביד אמביד יהיה "פצוע" לפני המפגשים, שלשול מהלחץ

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:38:44

חחח… זה יילך למשחק 7, תאכלס – דוראנט וקאוואי ביחד? זה מספיק, כמה פוזסשנים יש בממוצע במשחק? תכפיל ב-2.2, זה יהיה הסקור שלהם בסיום

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:41:21

הלוואי באמת הייתה לנו סידרה כזאת תחרותית…

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:37:14
Reply to  דה שוט

בשביל ראס צריך לאזן מולו עם סימונס בתחרות זריקת דיסקוס

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:40:16

שמע יש תמונות (לא הרבה) ב-וואלה או YNET שלו עם ג'נר – אפשר להבין למה הוא לא פוגע

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 22:28:38
Reply to  דה שוט

הראשונה לוקחת לדעתי.
אבל זו לא בעייה. הבחירה היא לפי השחקן הכי טוב.אלא מי בפועל הביא עונה טובה יותר

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:30:45
Reply to  רפיקי

+ 1
אני יודע והצדקתי את הבחירות בלי ציניות. זה רק מראה לך כמה הליגה הזאת חזקה

חיים
חיים
23/05/2019 22:25:49

לפי הטבלה הצביעו לאמביד בסך הכל 101 אנשים

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:31:41
Reply to  חיים

הםםםם…. עלית על קונספירציה.
מעניין.

חיים
חיים
23/05/2019 22:29:07

בסך הכל הבחירות בסדר.
אני הייתי מכניס את אולדריג' במקום לברון ואולי את ראסל במקום קמבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/05/2019 22:34:28

מסכים להסתיגויות מראסל וקיירי, בעיקר לנוכח ההישגים הקבוצתיים הלא מאד מרשימים שלהם גם בעונה הסדירה ובטח בפלייאוף.
.
הסיפור, בה' הידיעה, לדעתי זה יוקיץ' – לבן, לא אמריקאי, שמנמן, לא אתלטי, בחירה מספר 41 (ארבעים ואחת!!!!) בדראפט, בן 25 או משהו כזה, ובחמישיה הראשונה ובצדק. אגדה שהייתה באמת. הג'ון סנואו של הליגה. מדהים מדהים מדהים.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:37:47

לגמרי הידד לגלי הסרבי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:38:05

אני רק מזכיר שבקיץ עוד היו דיונים כאן באתר על האם המקס שדנבר נתנו לו מוצדק או לא.
לא שהייתה להם ברירה אבל היום הם היו צריכים לתת לו סופר-מקס.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:40:39

לדעתי כולם כתבו שזה חוזה טוב. זה לא שלדנבר עומדים סופרסטארים בתור להגיע אליהם בפרי אייגנסי….
זה כמו המהלך של פורטלנד על דמיאן. החתמה מעולה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:44:47

היה דיון, הרוב הגדול בהחלט היה בעד.

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 22:47:19

קבוצה שהכוכב שלה הוא סנטר – עלולה להיות מוגבלת, דנבר ופילי לא עברו סיבוב שני.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:56:10
Reply to  דה שוט

דנבר חרבנו לא בגלל סנטר אלא בגלל מורי שעשה במכנסיים. יוקיץ היה ענק.
בפילי אכן הסנטר חרבן

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:57:39
Reply to  דה שוט

דה שוט הכל גם תלוי במה האלטרטיבה את מי דנבר יכולים להנחית במקום סנטר? קאאוי? יאניס? דוראנט? מי יגיע לשם?
קבוצה מציעה מקס לשחקן הכי טוב שהיא יכולה להשיג ככה זה עובד.

דה שוט
דה שוט
23/05/2019 23:11:13

מסכים, אתה חייב לתת מקס לכוכב, אבל יש בעיה עם יוקיץ', כל כדור עובר דרכו, זה מסרס את הגארדים, בלי קשר, תבדוק מי ארבעת הסנטרים בפיינל פור, תבדוק מי הסנטרים עם הטבעות בעשור האחרון (חוץ מבוש), עדיף להשקיע את הכסף בעמדה אחרת. ההפסד של דנבר לפורטלנד בלי נורקיץ' גרוע בהרבה מזה של פילי וממחיש בדיוק כמה עדיפים הגארדים על הגבוהים.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
24/05/2019 0:12:11

ההימור של דנבר בשנה שעברה השתלם בענק. חוזה נהדר. משעשע שהוא ויאניס חתומים על חוזים מצחיקים ביחס לשווי שלהם – שניהם שחקני סופר-מקס שמקבלים פחות (148/5 ו-100/4)

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 22:47:19

העובדה שיוקיץ' לפניי אמביד מראה שהצלחה קבוצתית היא שיקול.
ואם ככה גריפין צריך לבוא לפניי לברון.

אשמח שמישהו יסביר לי למה גובר ולא ווצ'ביץ

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 22:55:24
Reply to  רפיקי

התכוונת למרקוס. זה שיקול מתי שבא להם חחח. אם היה רק יכולת אישית אז אמביד לפני יוקיץ סטט יותר טוב והגנה ב10 רמות יותר

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 22:57:14

גם למרקוס גם גריפין

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:48:35

במינסוטה אגב נושמים עכשיו לרווחה כשהסופר מקס של טאונס לא ייכנס לתוקף ויחסוך להם 5מיליון+ בשנה הבאה (ובאלו שאחריה).

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 22:51:50

עידו יש השפעה לבחירה של קליי לחמישיית ההגנה על החוזה שלו בקיץ?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 22:58:55
Reply to  רפיקי

לא. הוא לא יוכל לקבל סופרמקס.

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 23:11:56

גם גרין לא? (שחקן ההגנה)

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:17:06
Reply to  רפיקי

לא. הוא היה לפני שנתיים. אם היה שנתיים רצוף לפני העונה אז כן.

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 23:22:10

תודה

איתן
איתן
23/05/2019 22:58:21

בס"ד
דנבר היו גאונים שנתנו ליוקיץ את החוזה בקיץ.
אפילו לא חוזה מקס מלא. עכשיו היה זכאי לסופרמקס.
כתבתי על זה בקיץ

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 23:05:16
Reply to  איתן

זה למעשה חוזה מקס. יש בחוזה תמריצים אבל כל עוד הם עוברים את הסיבוב הראשון בפלייאוף זה חוזה מקס.

רפיקי
רפיקי
23/05/2019 23:21:42

מעניין מי המשוחד שנתן לגובר 5 נקודות.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/05/2019 23:28:03

סה"כ מסכים
13/15 הם בחירות גם שלי
בחרתי 4/5 בחמישייה הראשונה ( אמביד במקום יוקיץ ולדעתי בדיעבד הנכון יוקיץ).
חוץ מאביד יוקיץ החלפתי בין ראסל לקיירי
היו 2 שחקנים שנכנסו ולא בחרתי בהם
גריפין ( על הסף) וגובר .
במקומם נכנסו אצלי אולדריג וויבציץ.
ראוי לציון למרות שלא נבחר גם אצלי באטלר ובראדלי ביל .

מנחם לס
מנחם לס
24/05/2019 0:15:05

אחלה דיון

ברבור שחור
ברבור שחור
24/05/2019 0:38:51

חסר לי לוקה דונציץ

תודה לגילרי
תודה לגילרי
24/05/2019 0:52:53

עידו גילרי ענק
מדהים ביותר
חכם מאד כולם יודעים
אך ההגינות הגבוהה
שלו לא מוערכת
הכי ישר שיש.
מעניין כולל טעם מוזיקלי משובח.
אחד המגיבים והכותבים הטובים בעולם
טופ 100 מתוך 8 מילארד.
עידו האדיר כיף ענק לקרוא אותך

Smiley
Smiley
24/05/2019 0:53:51

הליגה בשירות הווריורס עם האי בחירה בקליי לחמישיות. חסכו לבעלים מעט כסף

Smiley
Smiley
24/05/2019 1:05:33
תודה לגילרי
תודה לגילרי
24/05/2019 1:16:31

וירטואוז כמו מייקל
מוסר שזה מחזק ומעשיר מגיבים אחרים כמו
קוין גונסון נאש סטוקטון (האמיתי וגם את שלנו😌)
ולעיתים כמו רודמן ודריימונד עושה מלא דברים
ללא הגדרה שומר על כל העמדות, (יפה הנושא הזה).
קולע בתשובות כמו קרי עם מכניכת כתיבה מושלמת
ויפייפיה לעין
זה עידו גילרי האהוב על ידי העם
יכול לחלום בפנטזיה היפוטטית שישר כזה
ינהל את המדינה אין סיכוי לצערנו.
אוהבים את עידו לעד

כדור הרעם
כדור הרעם
24/05/2019 2:13:45

הייתי מוציא את ראסל ווסטברוק מהחמישייה השלישית ומכניס את דונובן מיטשל הקסום.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
24/05/2019 7:24:10

סך הכל, בחירות סבירות.
מסורתית, ALL NBA נבחרים יותר על סמך מה שהם נתנו אישית בעונה, ופחות על סמך הישגים.
.
ההשגות שלי הן בעיקר בגלל השיטה עצמה. ה-NBA אפשרו לבוחרים גמישות בבחירה של רק חלק מהשחקנים.
לדוגמה –
את באטלר אפשר היה לבחור גם כפורוורד, וגם כגארד. את ג'ורג', רק כפורוורד.
אני די בטוח שאם הייתה ניתנת לבוחרים את האפשרות ההגיונית ליישם את אותה גמישות גם בכל הנוגע לג'ורג',
היינו רואים את קמבה ווקר נדחק החוצה, ואת אחד הפורוורדים נכנס במקומו.
.
ראוי לציין שבאטלר ודייויס זכו להתעלמות רועמת (לטעמי – בצדק. שחקן שדורש טרייד במהלך העונה, למעשה עושה את ההפך מלתרום, והא גורם לנזק).
אם לא הייתה כל סאגת הטרייד של דייויס, יש לי תחושה שהוא היה נבחר לאחת החמישיות, ולברון היה מוצא את דרכו החוצה.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
24/05/2019 9:12:41

קליי לא שם. בחירה הזויה של כל הגארדים שלפניו.

תולע אפור
תולע אפור
24/05/2019 10:29:17
Reply to  שם(נדרש)

לקליי היתה עונה די מחורבנת, חצי עונה היה עם יד קרה.