זה עכשיו או לעולם לא – פריוויו גיים 2 בגמר המערב / תומר שנאן

צהריים טובים לכלל קוראי הופס. סוף השבוע כבר כאן, ואיתו משחק מספר 2 בגמר המערב המפגיש בין הגולדן סטייט ווריורס לפורטלנד טרייל בלייזרס. במפגש שעבר זכינו לראות בלואו אאוט של הגולדן בויז, והערב ייפגשו שתי הקבוצות למשחק בו הפסד של הבלייזרס ככל הנראה יחתום את גורל הסדרה. ללא הקדמות נוספות, בואו נצא לדרך!

גולדן סטייט ווריורס (1) – פורטלנד טרייל בלייזרס (0) 04:00

תקציר הפרקים הקודמים:

לאחר שהווריורס עברו את הקליפרס והרוקטס בדרך לגמר האזורי, הם נאלצו לפגוש את הבלייזרס הלוהטים ללא קווין דוראנט הפצוע. אולם הפציעה לא הורגשה אצל הביתיים שהתמקדו בלילארד ומקולום מהפתיחה והצליחו להשיג ניצחון קליל בדרך ליתרון בסדרה. במשחק עצמו, בניגוד למקולום את לילארד (שסיימו במצטבר עם 36 נק' באחוזים נוראיים), הגארדים של הווריורס נראו נהדר כשקרי סיים עם 36 נק' (52.2% מהשדה ו-60% מהשלוש), 6 ריב' ו-7 אס' וקליי ת'ומפסון הוסיף 26 נק' ב-41.7% מהשדה. הלילה הכל יהיה תלוי בכוכבי הבלייזרס. אם הם יופיעו פורטלנד יצליחו לכל הפחות לגרום לשחקני הווריורס להזיע. אם לא? ככל הנראה צפוי לנו שעמומון בן 48 דק'.

איך הווריורס ינצחו?

  1. הכל מתחיל אצל קרי. הפוינט גארד הטוב בליגה היה נהדר במשחק שעבר, עבד בהגנה והרג את הבלייזרס עם תשע שלשות באחוזים נהדרים. כשקרי טוב גולדן סטייט טובה. וכשהוא נמצא בכושר הקליעה בו הוא נמצא במשחק שעבר אין באמת דרך לעצור אותו (פשוט תשאלו את סטוטס וד'אנטוני). אם קרי יופיע הערב ויספק משחק דומה לזה שהיה לו בליל רביעי, לטרייל בלייזרס יהיה קשה מאוד לכפות שוויון לפני החזרה לפורטלנד, והווריורס יצאו לשני משחקי החוץ שמצפים להם במצב רוח מרומם עם הידיעה שדוראנט חוזר, והמכונה המשומנת עובדת.
  2. הווריורס חייבים לנטרל פעם נוספת את הקו האחורי של פורטלנד. הקו הקדמי של הקבוצה שסיימה במקום השלישי במערב לא מספיק איכותי בכדי להכריע את המשחק לבדו, ועבודת הגנה דומה לזו שראינו בגיים 1 על לילארד את מקולום ככל הנראה תביא לניצחון וליתרון 0:2 בסדרה.
  3. דריימונד גרין כמובן. השחקן הנהדר ממישיגן סטייט הציג משחק אול אראונד נהדר בליל רביעי ויקווה לספק משחק דומה הערב. וכשגרין נראה כל כך טוב בשני צידי המגרש העבודה של שאר שחקני הווריורס קלה בהרבה.

איך הטרייל בלייזרס ינצחו?

  1. דמיאן את סי ג'יי, אין דרך אחרת. הכל עובר דרך השניים האלו, ואם שניהם יחד לא מופיעים לפורטלנד אין סיכוי לנצח משחק בסדרה הזו. הקו הקדמי יכול להמשיך להיות מעט דומיננטי כמובן, זהו דבר טוב שהבלייזרס מצליחים להשיג נקודות גם כאשר לילארד ומקולום לא בשיאם, אך עדיין ללא משחק טוב של השניים הללו סטוטס יכול להרשות לעצמו להעלות את הספסל ולתת לשחקני החמישייה מנוחה לקראת המשחק השני, כי בלעדיהם אין לו כל סיכוי.
  2. הספסל של הבלייזרס, שלמעט הוד והבלחות של קולינס, כמעט ולא הורגש במשחק הראשון. דווקא בגלל הספסל החלש יחסית של הווריורס העונה לבלייזרס יש סיכוי לצמצם פערים עם שחקני המשנה, והיא חייבת לקחת את ההזדמנות הזו בשתי הידיים. לא הגיוני שאוון טרנר מסיים עם 0 נק' ב-16 דק' עם זריקה אחת בלבד מהשדה וסת' קרי מסיים עם 1 מ-7 בעשרים דק' על הפרקט. ללא כל קשר לצמד הכוכבים של הבלייזרס, הספסל יכול להיות האקס פקטור של הבלייזרס בסדרה הזו. ועם תרומה ראויה ממנו הם בהחלט יכולים לאיים על המפלצת מאוקלנד.
  3. עזרה של הגבוהים בשמירה על סטף. נכון שלאחר כל פיק אנד רול בו גבוה יצא אליו קרי ככל הנראה ימצא את השחקן המתגלגל, אך כשהוא עומד על 69 נק' ב-72 הדק' האחרונות בפלייאוף זהו סיכון שפורטלנד חייבת לקחת. ללא נטרול הכוכב הבלתי מעורער של הווריורס (לאור פציעתו של דוראנט), הבלייזרס יתקשו מאוד הערב בפרט ובסדרה כולה. לכן סטוטס צריך להמר מעט ולסגור לסטף את הזריקה גם אם זה אומר שקבוצתו סופגת סל קל פעם בכמה זמן, שלשה פנויה של סטף היא כמו לייאפ פנוי לשאר שחקני הליגה. ההבדל? לייאפ שווה רק 2 נק', ולא ודאי שהוא ייכנס.

אז איך זה ייגמר הערב?

לאחר הבלואו אאוט שהיה במשחק הקודם, שתי הקבוצות יגיעו בידיעה שהערב ככל הנראה הסיפור יהיה שונה. גולדן סטייט אמנם צפויה להמשיך בתכנית המשחק שלה, אך הטרייל בלייזרס שחטפו מט ישנו אסטרטגיה. האם זה יעבוד? אני מהמר שכן, לכן אלך על ניצחון של פורטלנד ב-7.

Subscribe
Notify of
393 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
16/05/2019 15:34:32

תודה רבה תומר, אחלה פריויוו.
.
אם המשחק היה בפורטלנד הייתי אומר שעוד יש סיכוי, אבל באורקל, בגמר המערב, אני לא רואה את גולדן ממצמצים. לדעתי אם פורטלנד יקחו משחק בסדרה הזו, זה יהיה בבית ולא בחוץ.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
16/05/2019 15:47:30

תודה רבה תומר,
אתה אמיץ על ההימור,
אנחנו מייצרים טיטולים,יו נו, דיס אינקייס
גולדן מנגבים עם פיתות

רוברט הורי
רוברט הורי
16/05/2019 15:47:56

תומר תודה. נהנתי לקרוא, חוץ מההימור בסוף. כאב לי קצת בעין, ולא אני לא מחסידות גולדן.
בדר"כ קבוצות חוץ מנסות לגנוב את גיים 1 בסדרה ומשקיעות בו את כל המאמץ, וזה באמת מה שפורטלנד ניסו, אבל כפי שמנחם תיאר היטיב במעורב – קרי קבר אותם בכל פעם שהם הגיעו לכדי שוויון. גם הלילה אין באמת לפורטלנד מה למכור, תרצה או לא, גולדן רוקדת על הפרקט. וכפי שאמרתי בתחילת הסדרה – הם מחזיקים את המטאטא ביד כאשר העיניים נשואות אל המזרח. לא ג'נטלמני ולא נעליים – הם ייגמרו את זה ב0:4.
פורטלנד עשו את שלהם בעצם ההגעה לגמר – מפה כל נצחון ייחשב לבונוס. כספורטאים מקצועיים הם יילחמו עד הסוף אבל גם הם יודעים עמוק פנימה שאין שום סיכוי – כי סטף הגיע בול בזמן לפלייאוף, והצל של דוראנט מרחף מהספסל.
גם הלילה גולדן בדוז פואה.

Ziv Panama
Ziv Panama
16/05/2019 20:03:28

Nice one 🙂

Hasidut golden..
Kvod harav steve

דני האדום
דני האדום
16/05/2019 22:32:18
Reply to  Ziv Panama

זיו פאנאמה…הרסת אותי מצחוק

שם(נדרש)
שם(נדרש)
16/05/2019 16:47:27

אין סיכוי שפורטלנד תיקח משחק כל עוד דוראנט לא משחק.
כשהוא יחזור אולי ייקחו אחד.

שימי
שימי
16/05/2019 19:03:14
Reply to  שם(נדרש)

בדיוק כך!
תודה תומר. אני תמיד נהנה לקרוא אותך וזה מדהים שאתה צעיר ששמעתי שרק עומד להתגייס!

שי
שי
16/05/2019 17:09:55

למישהו יש מקור כלשהוא שדוראנט עוד מעט חוזר ?

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 18:20:48
Reply to  שי

הוא לא.

שימי
שימי
16/05/2019 19:03:52
Reply to  שי

הוא לא חוזר לסידרה הזאת אם היא תיגמר 0-4

צביקה
צביקה
16/05/2019 17:32:06

גם אם לא ינצחו, אם יתנו משחק צמוד ולא הכרעה ברורה כמו המשחק הראשון, זה כבר טוב לפורטלנד

רועי ויינברג
Admin
16/05/2019 17:47:09

מעולה תומר. קליי יתפוצץ ברבע האחרון וגולדן ב-12.

Niro
Niro
16/05/2019 17:50:39

פשוט לא כוחות , גולדן ב8.
פורטלנד יגנבו משחק אחד בבית כנראה שאת המשחק ה3, לאחר מכן דוראנט יחזורלמשחק מספר 4 ככה שלדעתי הסדרה תגמר ב4-1 דיי קליל.

דוב
דוב
16/05/2019 19:04:43
Reply to  Niro

8 הפרש זה 'לא כוחות'???

ראס א שטן
ראס א שטן
16/05/2019 20:58:30
Reply to  דוב

נו אחי הם בלי דוראנט. לא מספיק 8? שדוראנט יחזור אם בכלל לסידרה הזאת תקבל גם 20 ו30

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
16/05/2019 17:58:41

תודה תומר. אני לא בטוח ששווה לבזבז שעות שינה בשביל הסדרה המיותרת הזאת.
ובתפנית חדה: שמעון זה ממש בשבילך
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5510144,00.html

שימי
שימי
16/05/2019 18:56:04

כלל לא מיותרת. חכה ותראה

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
16/05/2019 19:40:35
Reply to  שימי

תאמין לי שיש לי סבלנות, אני רוצה להוריד את התוספת לניק שלי כבר הרבה זמן . . .
הדבר היחיד שיכול לקרות בסדרה הזאת ושישפיע על סדרת הגמר הוא שמישהו מג״ס יפצע

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 19:47:22

אהה… כבר עברנו את הגשר הזה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16/05/2019 19:48:52

מקורות יודעי דבר מספרים שדוראנט כשיר לחלוטין,
וזה קר שנותן לו לנוח עד לפיינלס.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 19:55:33

בכלל עד שנה הבאה. כי הבאקס והראפטורס בכלל לא תחרות. כולה ליגת המזפח.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16/05/2019 20:00:16

אני שמח שיש עדיין מישהו שמבין את ההומור היבשושי שלי…

ראס א שטן
ראס א שטן
16/05/2019 20:57:12

אני מופתע שזה רק 2000 ציפיתי ליותר. בכלל כוכב אןביאיי שלא מגיע לכמויות האלו כנראה בארון. אפילו לא חצי ווילט מה הוא מתגאה ועוד בתשלום?? אחרי שמעריצות צעקו לו למאר למאר למאר?

לי בכלל נראה שקאווי הכי מככב בקרב הנשים שקט שקט כמו דג ויש לו את הלוק של הגנגסטר מקומפטון

Ljos
Ljos
16/05/2019 21:22:29

יש פה אדם שמספר על בעיה קשה מאוד שהייתה לו, בהרבה מקרים הוא שילם להן, וזה כמעט הרג אותו, בוודאות הרס לו את החיים. לא מדובר בתיכוניסט גברירי בספרינג ברייק שחורט על ראש המיטה שלו.
אתה מסתכל מזווית של אדם שניסה פעם מריחואנה וזוכר שזה היה כיף על הומלס שאין לו מפלט בחיים ונאלץ להזריק הרואין עד שהוא כבר לא יכול לצאת מזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 21:26:03
Reply to  Ljos

עזוב אותך בעיות, הבן אדם זיין חשפניות בלי סוף מה יכול להיות יותר טוב בחיים?

Ljos
Ljos
16/05/2019 21:38:12

תקרא לי משוגע, אבל אני חושב שזיכרון זה דבר חשוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 21:40:53

בדיוק להיפך. רק בזכות השכחה אנחנו מצליחים לשרוד.

Ljos
Ljos
16/05/2019 22:10:35

טוב, זה מסביר את סומסום לפחות.

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2019 18:35:36

תודה תומר, אני הולך איתך בהימור.
כתבתי כבר שגולדן נישאים על כנפי תחושת ההתעלות מאז ההיסטריה הנקודתית כשדוראנט נפצע שהפכה לתחושת עליונות בלתי מנוצחת כשבייתו את יוסטון למשך רבע רביעי פלוס משחק 6 והנחלת תבוסה לפורטלנד. אם פורטלנד תשכיל לנצח הערב אני מאמין שהווריורס יחזרו ללחץ- דוראנט בחוץ ואין מאחורי מי להתחבא- ושדי העבר יחזרו.
אבל בשביל זה כאמור פורטלנד חייבים לנצח. זה יעזור אם לילארד יחליט לזרוק יותר מ-12 פעמים לסל, ושהגבוהים של פורטלנד יואילו בטובם להניף יד אחרי פיקנרול ולהפריע לזריקה משלוש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2019 18:43:17

תודה על הפריוויו.
.
הסל של קוואי בזווית מגניבה:
https://www.youtube.com/watch?v=pVQX2udB5Os

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2019 18:54:24

אחלה פריוויו ואחלה משחק מחכה לנו.
תודה תומר

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2019 18:59:11

וואו מדהים!! לא זכרתי שהכדור קפץ כל כך גבוה..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2019 19:00:41

מהזווית הזאת נראית זריקה בלתי אפשרית ממש

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 19:13:12

זריקה אייקונית. נראה אותה עוד שנים בלופ.

ori
ori
16/05/2019 20:36:23

+1

Ip
Ip
16/05/2019 21:35:17

וואו. איזה סרטון מדהים. בזווית הזו אפשר באמת להגיד שאמביד עשה הכל נכון. מתוך 50 זריקות כאלה אחת נכנסת.

חן
חן
16/05/2019 19:08:55

לא ציינת במילה את קליי בדרכים לניצחון של גולדן. רק את דריימונד ובעיקר את קרי. כתיבה מיינסטרימית.
גולדן ינצחו ב-10 נקודות לפחות…

לימון
לימון
16/05/2019 20:10:20

מתייפרסם מוקדמות דראפט מעודכן (לאחר שהגרת הלוטרי התקיימה)?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2019 20:23:52
Reply to  לימון

ג'ון יפרסם בתחילת השבוע

ori
ori
16/05/2019 21:04:49
Reply to  לימון

thanks, smart boy…..what did you did???

ori
ori
16/05/2019 21:05:37
Reply to  ori

ooppsss for no. 12

מירו
מירו
16/05/2019 20:10:30

יש לי תחושה שפורטלנד גונבים את זה היום

דורון
דורון
16/05/2019 20:22:24

כדי לנצח את גולדן סטייט צריך להתכונן. גולדן סטייט היא קבוצה מנוסה, מאומנת היטב, עם ספסל חזק, משחקת כדורסל מודרני וחכם עם המון תנועה בלי הכדור, ובעלת רוסטר שזה פשוט לא פייר. לצערי, לפורטלנד אין את הכלים. הלוואי ויראו משהו שיתן לנו איזושהי תקווה למשהו מעניין שיקרה בסדרה הזו. הלוואי. משחק מספר 1 היה פשוט משעמם. קל מידי. גולדן לא התאמצו בכלל. בואו ונראה מה טרי סטוטס יעשה. הוא שמרן כמו החליפה והתסרוקת שלו.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
16/05/2019 21:37:35
Reply to  דורון

עם ספסל חזק?… באיזה שנה אתה.

סתם אחד
סתם אחד
16/05/2019 21:21:23

ראיתי כתבה עכשיו שציון קורא מעורב וחושב לחזור לעוד שנה במכללה כדי לא להגחע לשקנאים.

ori
ori
16/05/2019 22:32:35
Reply to  סתם אחד

really stam

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2019 22:43:40

אחלה פריוויו, תודה רבה

Ljos
Ljos
16/05/2019 22:53:55

אז מה שאתה אומר בעצם… באמצע המשחק השני, אם יהיו בפיגור?

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2019 22:54:44
Reply to  Ljos

חמוד…

Berch
Berch
16/05/2019 22:54:36

הנצחונות יגיעו כשדוראנט יחזור…
של פורטלנד, כמובן
🙂

שחר
שחר
17/05/2019 0:27:46

סדרה קלאסית של 4-1 (4-2 יהיה שאפו לפורטלנד), אבל עדיין כדורסל מהנה, כיף לראות את גולדן לשם שינוי מול קבוצה שמשחקת ונותנת לשחק

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 3:06:55
Reply to  שחר

בוקר טוב!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 3:07:42

הניצחון של הבאקס אמש ב8 היה מכור!

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
17/05/2019 3:48:28

באתי לשים מאה שקל על הגולדן בויז בליין -6.5
ואז העלו ל-7.5 הפרש. ויתרתי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 3:58:08
סוסמעץ
סוסמעץ
17/05/2019 4:24:47

תודה יה ממזר

יואב
יואב
17/05/2019 3:58:20

קישור?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:10:04
Reply to  יואב

בבקשה?
תודה, סליחה….

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:02:42

לצערי זהו עוד יום שחור למדינה אלבאמה החשוכה והגזענית!!! החוק נגד הפלות עבר , אישה שנאנסה, נקלטה להריון אסור עליה לבצע הפלה ולא משנה גילה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:05:45

אל תדאג, כל עוד החוק לא הגיע לקליפורניה, ג'יני יכולה עדיין להפיל את לברון.

עידן
עידן
17/05/2019 4:19:46

חח

עידן הרחוק
עידן הרחוק
17/05/2019 8:00:39

חחח
יפה כתבת 😉

עידן
עידן
17/05/2019 4:18:05

יאללה מתחילים.היום פורטלנד אמורים לקחת.
אני אחזור על מה שכתבתי אתמול.משחק 5 נגד יוסטון היה משחקו האחרון של דוראנט במדי הווריירס.הוא לא יחזור השנה ושנה הבאה סגור בניקס

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:21:34

שימו לב כיצד דריימונד גרין עוזב את השמירה תחת הסל לחלוטין ועולה לעזור בשמירה על הגארדים!

עידן
עידן
17/05/2019 4:22:58

מקולום רותח

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:24:46

איזה מטומטם קנטר. מחכה עד שדגרין יגיע לשמור עליו? ביזבז סל בטוח

סוסמעץ
סוסמעץ
17/05/2019 4:25:13

כמעט בוקר טוב חברים

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:27:10

זה בדיוק איך שצריך לשמור על גולדן סטייט, טרי סטוטס מטומטם שמכר את גיים 1 ככה, לפעמים אני לא מבין על מה המאמנים האלה מקבלים מילוני דולארים רובם סתומים, השחטת הגנה מול גולדן סטייט כשדוראנט פצוע זה לחסום את קריי ואת קליי ולתת לכל השאר לנסות לקבור אותך (אולי ערב 1 , או 2 כולם יהיו חמים ,אבל בשאר הם יחטיאו), תשאלו את טיירון לו יש לו טבעת בזכות זה

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:30:03

להביא טראפים שצריך על קליי (אין לו שול יכולת מסירה בטח שהוא מתחמם), השיטה היא כזאת פשוטה ועדיין הסתום משחק ראשון השאיר את קרי חופשי ועשה ICE נגדו , נגמר ב7-9 מ3 ובבלו אוט וזה אשמת מאמן.

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 4:28:21

אל פארוק אמינו הוא תוספת נהדרת לפורטלנד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:32:47

נראה שהיום זה התור של איגי למכור משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:33:03

איגודלה מחטיא לייאפ!!! תנו למחליפים לקבור אותך מאשר קרי וקליי , גולדן סטייט פגיעה מאוד ללא דוראנט

עידן
עידן
17/05/2019 4:33:25

סטפןןןןן

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:34:02

שוב יציאה מאוחרת על קרי, על מה משלמים לו לטרי סטטוטס, לחצי מהמאמנים אין הבנה בכדורסל זה משגע.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:35:31

סטוטס לקח טיים רק בגלל שלא עשו חילוף דאבל על קרי בשלשה השנייה שלו

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
17/05/2019 4:35:31

מה עושים עם סטפ? איך זה ההפגזות הבלתי קונבנציונליות האלה נהיה דבר שבשגרה? האם אפשר להתרגל לקסם? לעל טבעי??
כי אני עדיין לא מצליח

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:36:00

זה הכל מזל…

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:36:55

סל פשוט של קרי, מה עושים הגד זה חילוף, ונצמדים לו לגופייה שוב ההגנה של פורטלנד כל כך רכה, שנותנים לו לקבור אותך, מול טורנטו הוא לא היה נושם.

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 4:37:36

דווקא התחילו עם שמירה טובה עליו.
נראלי סתם שתי שניות של חוסר ריכוז.
אמינו על גרין יכול להפריע מאוד לפיק אנד רול של גרין וקרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:43:28
Reply to  רפיקי

הגנה רעה מאוד אליו, אבל זה סטוטס מטומטם לקרי זה קליעות אימון ,!תן לשאר הנגרים למסות לקבור אותך.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:36:45

חייבים לעשות עליו דאבל בכל עת שהוא מקבל כדור. זאת התשובה היחידה

עידן
עידן
17/05/2019 4:36:58

סוניהההה

סוסמעץ
סוסמעץ
17/05/2019 4:40:15
Reply to  עידן

בדיוק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:37:19

לסוניה נמאס ללבוש את הג'רזי של הבלייזרס אחרי משחק 1…

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:38:44

ראיתם את הדאבל על קרי עכשיו? ככה צריכים לשמורנ עליו!

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:39:08

עוד דאבל ברגע שקיבל כדור

סוסמעץ
סוסמעץ
17/05/2019 4:39:55

סוניה!!!

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
17/05/2019 4:40:19

יש הסברים לזה, אבל there are no atheists in the Stephhole

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:47:34

(I can do all things (except happy wife

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:40:36

בסרגע שאין דאבל על קרי זה סל

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:41:47

שוב שום כיסוי נוסף על קרי, לא אבל גילרי אומר שהם מאמנים יש להם מושג!!, התקפית אני לא מבין למה פורטלנד לא תוקפים את קרי לוני וגרבקו, זה שלוש חורים הגנתיים.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:42:22

כשעושים עליו דאבל, השניים צריכים להיות צמודים מספיק לא לתת לו TO SPLIT THEM. עכשיו שגו בזה ונתנו לו מקום להיכנס ביניהם

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:44:52
Reply to  מנחם לס

לא דאבל טים בכל הזדמנות כמובן, לעשות עליו חילוף בחסימה טראפיםמודאבל טים כשהוא נכנס לצבע, (קשה לו למסור מול ידיים ארוכת, להחליף עליו שומר כל שניה לו לתת לו את המרווח לשלושה, אין פלא שהוא חוגג מול פורטלנד, טורנטו היו מוציאים לו את הנשמה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:45:44

עידן מבריח את כל הנשים מהאתר בזה שהוא נידלק על סוניה (אני דלוק עליה כבר 25 שנים!)

עידן
עידן
17/05/2019 4:48:24
Reply to  מנחם לס

היא משתבחת עם השנים

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 4:45:55

זה משפחת קרי או הבוזגלוס??
להורים קרי יש יותר מדיי זמן מסך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:17:09
Reply to  רפיקי

🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:46:29

אבל אני אמשיך לזעוק את זה, סטטוטס מטומטם ועלה להם במשחק הראשון רק שלא יעשה אותם טעויות עכשיו, אני לא זוכר את גולדן סטייט כזאת פגועה המון זמן.
.
חייבים להגיד מילה טובה על גרין אני בין המקרתגים הגדולים ביותר שלו אבל בשני סדרות האחרונות הוא ענק

שעיה
שעיה
17/05/2019 4:48:04

רודני הוד זה קלאסיקה. למה לא נותנים לו לשחק יותר? למה לברון ייבש אותו על הספסל?

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:51:15

אני לא מבין כיצד הוד לא הצליח ביוטה ובקאבס. התשובה? הבמאמנים!

עידן
עידן
17/05/2019 4:53:46
Reply to  מנחם לס

הוד היה טוב מאד ביוטה ואז נפצע ודונובן מיטצל הרוקי לקח את מקומו.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:56:04
Reply to  עידן

הוד ביוטה חשב שהוא כוכב וניסה לקלוע זריקות קשות ותקע את ההתקפה , כאשר הוא נפצע כל ההתקפה של יוטה התחילה להניע כדור כברק, והבינו שהקבוצה חייבת להעיף אותו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:58:55

שטויות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 4:55:31
Reply to  מנחם לס

הוד הצליח מאוד ביוטה, היה על ממוצע של 17 נק' למשחק.
.
בקאבס הוא פגש במלך, וידוע שמלכים עשירים לא אוהבים את רובין הוד.

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 4:53:16

המאמן של קבוצת התיכון שלנו לימד אותנו שיטה להפוף חסימה נגדך מחיסרון ליתרון.
הדגש הוא לזהות אותה רגע לפניי ואז לעשות חילוף מספיק אגרסיבי כדיי להכריח את הבחור עם הכדור לקחת צעד אחורה ולמסור.
זה עבד מצויין בליגה לתיכונים של האזור
אם כי לא היו שם קלעים של 50 אחוז משלוש

ohad
ohad
17/05/2019 4:55:03

עם דוראנט הווריוס היו מובלים עכשיו ב10 במקום להיות בפיגור

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:57:20
Reply to  ohad

לפי פורטלנד, הם מעדיפים את הווריורס ע-ם דוראנט

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 4:58:29
Reply to  מנחם לס

למה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:01:36
Reply to  רפיקי

חובביי אקסטרים

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:55:22

קנטר חלש בהגנה אבל הוא אופנסיב ריבאונדר מצויין

עידן
עידן
17/05/2019 4:56:29

אם אני פורטלנד אני מצטרף לבידינג על אנתוני דייויס בקיץ.חוץ מדיים וסי גיי קחו את מי שאתם רוצים כולל בחירות.נורקיץ כמובן יהיה בטופ החבילה

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:58:06
Reply to  עידן

מי רוצה את נורקיץ? למה שהפליקאנס יקבלו אותו לפורטלנד אין כלום להציע להם, לא בשוק בכלל

עידן
עידן
17/05/2019 5:00:06

נורקיץ זה יותר טוב מקוזמה או מיטצל רובינסון והוא רק בטופ החבילה.יהיו עוד שחקנים

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:03:51

נורקיץ לא יותר טוב מקוזמה , בטח בכל הקטע של יצירת נקודות ופוטנציאל הוא חוזר מקרע ברצועה ויש לו חוזה של 70 מליון, אין לו שום יכולת לייתר לעצמו והוא תוקע את ההתקפה עם זאיון, שופ סיבה לגעת בו.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 4:56:56

קוק הוא צאצא של רבנים?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 4:56:56

ברור, זה גולדן סטייט החלשה ביותר מאז עידן קר (ללא דוראנט)

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 4:58:11

ברוך כתבנו באותה השניה שזה לא קרה בהיסטוריה של האתר!

שעיה
שעיה
17/05/2019 4:58:29

פורטלנד במשחק ולא במזל. לילארד עדיין עם מחסנית מלאה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 4:58:31

קנטר מטומטם

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:02:18

סת קרי ענק הגנתית, מקולום פשוט רוצח זריז קליעה קטלנית, שניהם השחקנים הטובים ביותר של פורטלנד הלילה

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 5:02:40

האצבע הבעייתית ביד שמאל של סטף הורגת אותו מכאבים. רואים מתחילת המשחק.
נמנע מלהכנס למאבק רב' ובכלל במשחק השוטף.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:05:06
Reply to  שם(נדרש)

שטויות , שום כאבים, כמה שגודלן סטייט חלשים מילווקי בלי דוראנט ואפילו טורנטו ופילי עוברות אותם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:06:15

מול יוסטון אתה בעצמך כתבת שיש לו בעיה באצבע…

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:08:10

הוא קלע 36 משחק קודם עם 7-9 מהטריי, גם המשחק הוא קוטל קנים מצחיק אותי האוהדים באתר שכל משחק של קרי שהוא לא מתפוצץ הוא פצוע.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:11:44

אז בגלל שאייזאה תומאס תפר בפיינלס 42 נק' על הלייקרס הוא לא היה אם קרסול פגוע ?

לא מחפש תירוצים. יש לו בעיה באצבע, אבל אין תירוצים.

זיו פנמה
17/05/2019 5:04:39

זה יכול להיגמר בקלות ב20 הפרש לבלייזרס. הווריירס נראים רע מאוד כרגע

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:07:06

צודק פןרטלנד יכולים להביס הלילה , לא מאמין שיקרה.. אבל לנצח מאמין שתנצח

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:05:47

וואו פורטלנד פשוט וואו !!
מקולום ענק שחקן של משחקים גדולים, יש לו קייס לסופרסטאר אם ייתן עוד כמה כאלה בפלייאוף, וסת׳ קארי גם עושה המון כולל הרבה דברים קטנים.
יכולים לגנוב ביתיות הלילה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:05:51

סת' גנב כבר שני כדורים. חבל שלא מוסרים לו בהתקפה יותר. הוא קלעי עליון מהפרימטר אבל הוא צריך כדורים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:06:20

קליי תומפסון יקבע את תוצאת המשחק כנראה !

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:06:37

תן כדור לסת'!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:07:32

תודה שייה!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:07:32

איזה אח נודניק הסת' הזה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:07:41

פורטולנד צריכה לשחק עם גבוה, ודמיאן, מקולום, רודני, וסת'. ארבעה קלעים עליונים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:09:16
Reply to  מנחם לס

כן.. ומי יחליף אותם ?

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:08:14

רודני הוא 8'6

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 5:08:30

מי שחסר להם זה איגי שמול יוסטון היה איום התקפי לגיטימי.

שעיה
שעיה
17/05/2019 5:08:36

מקווה שלילארד לא ייכנס ללחץ וינסה להכריח. שיהיה סבלני והמשחק יבוא אליו. זה המפתח לניצחון. תהנה מהחברים שלך כל עוד יש להם מה לתת.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:09:20

הטופ של המזרח עליון בהרבה על המערב הרכרוכי השנה, אני רואה את הלוחמים ללא דוראנט ואני נדהם כמה הארדן לוזר!!! זה השחקן שחשבתי הטוב בעולם, שהגדרתי כאחד משחקני ההתקפה הטובים בכל הזמנים. זה קבוצה פגיעה חלשה ללא ספסל והגנה.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:09:21

טוב רבותי ניחושים!!
בכמה הפרש הווריירס-כן לא התבלבלתי- מנצחים היום?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:10:44

מפסידים בטוח..

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:11:45

התבלבלתי- בכמה הבלייזרס מנצחים?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:12:31

בקצת בין 4-8 כזה

עידן
עידן
17/05/2019 5:12:45

הווריירס מפסידים היום ויקחו משחק 1 בפורטלנד.אחרי 4 משחקים הסדרה תהיה במצב של 2-2

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:11:10

וואו סת׳ קארי משחק מטורף הוא נותן עד כה. רבע שני ענקי שלו לא פחות מענקי.

זיו פנמה
17/05/2019 5:11:36

הבעיה המרכזית לדעתי של הווריירס עכשיו היא הספסל. הוא היה מצוין במשחק ה1 והיום הוא נוראי. המשמעות הנלווית היא שהרביעייה (קרי, ת'ומפסון, גרין ואיגואדלה) יצטרכו לשחק דק' רבות מהרגיל (למרות שקר עלול לשגות כמו שקרה במהלך העונה הסדירה ולהסתמך {קבעונית} על הספסל יתר על המידה) וזה אומר שחיקה, עייפות וקבלת החלטות לא טובה ברבע האחרון. לא צופה שלוני, קוק ובל יעשו את השינוי, אבל אולי זה יבוא ממק'יני וג'רבקו עם קליעות קלאץ' מומנטום מהשלוש. להערכתי אם זה לא יקרה הבלייזרס ינצחו – ובהרבה (20)

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:13:11

לא יודע כבר, היו מקרים ברבע רביעי שהלוחמים פיגרו ב20 וניצחו ב10. ואנחנו עוד לא במחצית..

זיו פנמה
17/05/2019 5:18:34

חני – תזכור שהם משחקים מול לילארד ומק'ולם שנמצאים חדורי משימה, ובנוסף לזה, במהלך העונה הסדירה הווריירס הפסידו בבית באותו האוםן בדיוק לבלייזרס. הכל תלוי, לדעתי, בהגנה ברבע השלישי. במילים אחרות: אם הבלייזרס מגיעים ל90 נק' בסוף הרבע השלישי הם מנצחים במשחק. אם לא אז הכל ייקבע ברבע הרביעי.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:13:41

הבעיה של הווריורס זה שפורטלנד משחק מדהים!! לא עצירים כרגע. לא על פארש הגיעו לגמר מערב ומובילים בענק במשחק 2 מגיע להם כבוד

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:17:36

הבעיה של הווריורס זה שמשחקים בדיוק איך שצריך לעצור אותם, להרוג את קרי ואת קליי ולתת לשאר הנגרים לנסות לקבור אותך, זה יכול לעבוד משחק או שניים אבל בסדרה הם יפסידו, הכל משתנה עם דוראנט ואז השמיכה ההגנתית קצרה מדי. אבל זה גולדן סטייט החלקה ביותר בעידן סטיב קר, אין לה שום עומק הגנה מאוד חלשה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:12:52

סת קרי

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:12:57

קנטר הוא אסון. דשים את זאק קולינס!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:13:54

דאבל דריטבלינג של קרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:16:28
Reply to  מנחם לס

מחצית שנייה סוניה מכניסה מקרקעת ושולחת את סת' לריתוק בחדרו.

זיו פנמה
17/05/2019 5:19:06
Reply to  מנחם לס

טעות דוק. לא תפס את הכדור.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:15:28

אמינו יכול לבנות ארונות עם בן סימונס כזה אפס. זה המפתחות לנצח את גולדן סטייט הפצועה והפגועה משגע אותי למה מאמנים מנסים שיטות מפגרות כמו הICE על קרי שהפסידה להם את גיים 1

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 5:15:36

יופי של מחצית לפורטלנד.
סטוטס רק צריך להשאיר את אמינו בחדר ההלבשה והבלייזרס מסודרים.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:16:09

יו מייק א האוס א הום . מי שהבין את הקשר.

סתם אחד
סתם אחד
17/05/2019 5:16:37

פורטלנד לא מחטיאים שלשות כמעט. זה ההבדל

זיו פנמה
17/05/2019 5:16:37

אין מה לעשות. זאת הרמה של הווריירס מול קבוצה שנמצאת בכושר לא פחות טוב משלה. זה קרה במהלך העונה הסדירה בבית מול אותה הבלייזרס וזה קורה עכשיו באותה מתכונת בדיוק במחצית הראשונה. אין ספק שאם הווריירס לא יעלו שלוש רמות בהגנה ברבע הקרוב – המשחק הזה של הבלייזרס

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:18:41

הבעיה של הווריורס זה שמשחקים בדיוק איך שצריך לעצור אותם, להרוג את קרי ואת קליי ולתת לשאר הנגרים לנסות לקבור אותך, זה יכול לעבוד משחק או שניים אבל בסדרה הם יפסידו, הכל משתנה עם דוראנט ואז השמיכה ההגנתית קצרה מדי. אבל זה גולדן סטייט החלקה ביותר בעידן סטיב קר, אין לה שום עומק הגנה מאוד חלשה.
.
וזה למה KD כל כך חשוב, אני מוכן להתערב שגודלן סטייט ללא KD טילן הייתה במזרח לא מגיע לגמר הליגה אפילו לא קרוב היו מחסלים אותה.

זיו פנמה
17/05/2019 5:20:46

לא מסכים לגבי האבחנה של 'הגנה מאוד חלשה'. ראינו מול הרוקטס ובמשחק הראשון מול הבלייזרס שההגנה הזאת יכולה להיות מצוינת. כמו שכתבתי: אם הבלייזרס מגיעים ל90 נק' בסוף הרבע השלישי אז המשחק גמור לדעתי. אם לא – הכל פתוח

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:26:43

גם מול הרוקטס ההגנה שלהם הייתה חלשה ההבדל זה בהתקפה שהייתה יותר טובה, גולדן סטייט בסגל הנוכחי עם כל הפצועים חלשה משמעותית מגלופה של 2015, צריך לשחק עליהם בדיוק אותו הגנה ששיחקו על פורטלנד משחק קודם , (לרצוח את קרי וקליי , לתת לשאר הנגרים קליעות חופשיות מ3), שטרי עושה את זה ההתקפה גם לא מאיימת, הגנתית הלוחמים לא מצליחים לבצע עצירות בהגנה, ההגנה שלהם בינונית מינוס בפלייאוף והחלשה ביותר בעידן קר , ויש לזה המוח השפעה מהרוטציה הקצרה והזדקנות של הספסל, ההימור על קאזינס התברר ככישלון מוחלט, עד לפני שנה הספסל של גולדן סטייט איפשר לכוכבים דקות נשימה ושטף את הספסל של היריבה, לקר בפלייאוף נהיה רוטציה של דאונתטני והגנת הפרימטר שלו נחלשה משמעותית השנה

ohad
ohad
17/05/2019 5:17:30

מי היה עוצר את kd בפורטלנד?

עידן
עידן
17/05/2019 5:18:42

חברים של מנחם אבי רצון ורון קופמן

https://youtu.be/2TNn666Fs8w

זיו פנמה
17/05/2019 5:23:37
Reply to  עידן

עצוב.

עידן
עידן
17/05/2019 5:30:25

מאד.אני הפסקתי לראות את יציע העיתונות לפני שנתיים.שלחו לי את הקטע הזה.הערוץ הזה מדרדר משנה לשנה

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 5:29:13
Reply to  עידן

תמיד שאבי רצון נמצא יש צעקות ובהמיות.

שעיה
שעיה
17/05/2019 5:20:37

הסירחון נדבק בגולדן גם כשדוראנט בחוץ. בקיץ הם צריכים נקיון יסודי אחרי שדוראנט עוזב כדי לחזור להיות נסבלים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:22:13

אני מתחיל לחשוש שזה אבוד היום כבר לגולדן אבל נשאר משהו כמו 50%

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
17/05/2019 5:22:31

על מחצית טובה יותר, לא העזו הבלייזרס אפילו לחלום.
.
הם שולטים בכל הפרמטרים הקריטיים לניצחון חוץ (ניצחון ברב', איבודי כדור, פוזשנים),
כאשר לילה של 50% מהשלוש מול 23% של גולדן סטייט, גם עוזר…
.
קשי לי לראות את גולדן סטייט ממשיכים להחטיא בקצב שכזה,
ואת פורטלנד שומרים על 50% מהשלוש.
כך שזה חוזר לאותם דברים קטנים שעושים הבדל גדול –
לא לאבד כדורים, לא לאבד ריבאונדים, לא לאבד את הראש (גם אחרי רבע של 8 שלשות מצדו של קרי).

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:28:06

גיא הם צריכים להמשיך לתת לנגרים ניסיונות לקבור אותם העיקר לא קרי וקליי.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
17/05/2019 5:33:59

התאוריה ברורה. זה היישום שמסובך…
.
לחץ ודאבל טים זה נחמד ויפה כרעיון שכותבים במרשתת,
אבל אין קבוצה שקשה יותר ללחוץ אותה מאשר גולדן סטייט.
לא קרי, ולא קליי, זקוקים לכדור ביד בשביל להיות אפקטיביים.
כל ניסיון לשלוח לעברם דאבל גורם לכדור לנוע גרין שעושה את מה שהוא עושה כבר כמה שנים –
מנהל את המשחק, רק שהפעם בקלות יתרה.
.
אני לא אומר שצריך לתת לקרי מטר, כן?…
אבל צריך להבין שהגנה שסכימה הגנתית שמנסה למנוע את הכדור מקרי וקליי היא סכימה קשה מאוד לביצוע,
ולא בכל פעם שהיא "מתפרקת", זו אשמת המאמן. יש בגולדן סטייט כישרון בכמות היסטורית, ושחקנים עם IQ כדורסלני ברמה הגבוהה ביותר.
(ואת זה אני כותב כאשר אני מ-מ-ש לא מאוהדיה של הגולדן סטייט)
(או אוהד פורטלנד שמחפש תירוצים…)

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:36:16

גיא חילופים על קרי וקליי בגל חסימה, טראפיםממתוזמנים שצריך (דאבל טים בצבע) ברור שזה לא פשוט אבל זה הסכמה הכדורגלנית מאשר לעשות עליהם ICE מטומטם בהגנה ולהשאיר אותם חופשיים על הפרימטר .

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:38:30

וממש לא דאבל טים בכל הזדמנות או בליץ על קרי זה ייגמר באסון בטח שהוא על ה3 ויש את גרין שמנהל משחק מצויין בהתקפה עומדת להיצמד לו לגופייה חילופים אוטומטיים כל הזמן לא לתת לו שנייה לנשום בצבע לעשות אליו טראפים מתוזמנים שהוא נכנס, אותו דבר לגביי קליי לתת לשאר הנגרים ניסיון לקבור אותך, שהם ללא דוראנט יש להם רק שני שחקנים מסוכנים

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:40:14

גם לגבי הכישרון אני לא מסכים איתך שדוראנט בריא זה באמת טו מאץ להגנה מבחינה התקפית, בלי דוראנט כמות הכישרון לא מתעלה על האחרות, וגם היא הרבה פחות עמוקה מהם

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:26:04

בלי קשר , אם הווריירס ינצחו בדיוק ב8 הפרש זה יהיה ממש סימלי .

זיו פנמה
17/05/2019 5:28:31

דריימונד גרין במחצית סולידית..
8 נק'
6 ריב'
4 אס'
4 חס'

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:30:12

היו ימים שהנקודות הכפילו את כמות הפרמטרים האחרים. היו ימים .

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:28:43

גיא רוזן אם אתה אוהד של גולדן סטייט בחיים אל תכתוב משהו שהכי מדוייק להגדיר אותו כניחוס! הפרמטרים שהעלית לא רחוקים מהאמת והם לטובתך, שמור את זה לעצמך!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:29:18

KD מחלק שם כיפים חינם, אין כאסף….
🙂

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:31:25

במידה והסדרה מושווית היום הוא יהיה הגיבור המושיע

זיו פנמה
17/05/2019 5:30:54

אם מק'ולם או לילארד נפצעים……

עידן
עידן
17/05/2019 5:31:11

יאללה אני חוזר לישון

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:32:05
Reply to  עידן

מהההה??

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:34:28

גם הארקלס יכול להצטרף לצוות הוואי ובידור במלון הפור סיזנז אין לו קשר לענף הכדורסל

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:37:43

מי כותב?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:38:48

סטפי הולך לגמור את המשחק עם מעל 40 נקודות…. או שי….?

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 5:39:17

סטפאני

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 5:38:56

ברגע שתומפסון יתחיל לפגוע זה של ג"ס.
בנתיים הוא חושך

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 5:43:20
Reply to  רפיקי

כתבתי את זה לפניי שזה קרה..

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:40:38

קח טיים, יא טמבל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 5:41:50
Reply to  מנחם לס

LOL

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 5:41:10

להלן ריצה.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:41:12

61-69 כמה ייגמר?

יואב
יואב
17/05/2019 5:41:20

זאת ריצה של גולדן של 2016

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:41:51

מי יכול להעיר את עידן?????

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 5:43:17

שלפוחית שתן

סתם אחד
סתם אחד
17/05/2019 5:42:04

רבע שלישי כמו בימים הטובים

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:42:27

סטוטס אחר לקחת טיים וזה עלה לו ב-6 נק' לפחות.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:43:13
Reply to  מנחם לס

איך זה ייגמר?

זיו פנמה
17/05/2019 5:43:09

וואוו.
זה נקרא מומנטום.
וכמו שכתבתי בכל התגובות בסוף המחצית הראשונה: הכל מתחיל ונגמר בהגנה. הסלים באים בעקבות זה, המומנטום בעקבות זה, הכל בא מהגנה.

ומזכיר את עניין ה90 נק' בסוף הרבע השלישי….

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:43:09

סטטוטס כזה מטומטם שוב קרי וקליי מחסלים אותו שוב אין חילופים , הוא צריך לקבל את הפתקית האדומה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:43:20

זה פלייאוף. חייבים לשחק עם השחקנים שפתחו הפרש, ושמם סת' קרי ורודני הוד, ולשכוח על "תובנות"

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:43:45

Go home, bad minded woman, go home
Go home, leave my business alone
You've been talking, talking
You never kneel and pray

You get up in the morning with your big foul mouth
All you do, talk and shout
I'm telling you, woman, you gotta change your ways
Or else, you're gonna dig yourself a grave
GO HOME
Aitken

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 5:44:09

13-0 תוך דקה וחצי.
סטוטס שתול של קר, אין הסבר אחר..

זיו פנמה
17/05/2019 5:44:13

הווריירס העלו ב13.5% את האחוזים לשלוש ב5 הדק' הראשונות האלה.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:44:20

חבל שכשכתבתי כולם פה סתמו את הפה. יש סיבה נסתרת??

זיו פנמה
17/05/2019 5:45:12

16-4 מתחילת הרבע.
במילים אחרות: הבלייזרס עם 4 נק' ב5 וחצי דק'. קרדיט להגנת הווריירס

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:46:02

הווריורס מבינים רק שפה אחת: מחץ נגדם. מחץ שמרסק אותם. לפורטלנד היה מחץ, והוא נעלם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:46:30

עיפה שימון ויואל בשביל חיטולים (שגיעוט קטיו)?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:04:06

חח זה סדרות שאני קם טבעי מתי שהתינוקת מעירה העירה אותי ל 15 דק אחרונות. אין לי עניין גדול בסדרות האלו האמת.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:46:58

שום פאול!!!!!!!!!!!!!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:47:32

למה אין מחמאות שכתבתי לפני עשר דקות על מחיקת 20 הפרש של הלוחמים????

זיו פנמה
17/05/2019 5:52:00

כל הכבוד

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 5:50:11

מה שהכי מעניין שכתבתי בכלל לפני המשחק שהניצחון של הבאקס ב8 היה מכור ובדיוק עכשיו נתנו להם פה להוביל בכאילו ובלי שמישהו שם לב באתר פתאום תיקו!

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:50:40

קולינס לא ברמה של המשחק בכלל.. לילארד לא נראה טוב ולא אגרסיבי. מקולום משתדל ולפעמים הולך לו. לא מבין למה סת קארי לא רואה פרקט השחקן הטוב של פורטלנד הלילה? איזה מאמן טיפש. זה לא נראה טוב מבחינת פורטלנד בטח אם מאמנם לא יתעשת..

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:51:57

תכניס כבר את סת'!!! צריך קלעי שלשות.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:52:52

אף קבוצה לא עומדת מול גולדן סטייט במשחק ריצה.
טרי סטטוטס: אני יודע מה צריך לעשות לרוץ נגדם.
אף אחד פרט לקרי וקליי לא יכול לקבור אותך שם.
סטטוטס: בוא נשאיר את קרי וקליי חופשים ולא ניצמד אליהם או נעשה חילופים נעשה אליהם הגנה ICE ונשאיר להם לנסות לקבור אותנו מ3? הרי כמה הם יודעים לקלוע?
לוני על קו ה3 בפיק אנדרול עם קרי מהצד במקום לעשות דאבל על קרי שם ולהשאיר את לוני חופשי שם אחד שלא יכול לקלוע גם אם החיים שלו תלויים בזה משם קולינס מכסה אותו ומשאיר את קרי לאחד על 1 קל

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:52:54

מה עם הגבוה (ליאונרד? משהו כזה)

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:54:03

עושים על דמיאן דאבל טים כל הזמן ואין לו קלעים למסור להם מלבד מקולום. תכניס כבר את ז\סת'

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:55:10

אית המטומטם הזה סטוטס מקבל מילונים זה לא מבין לי לא הייתי נותן לו לאמן את הנכדה שלי

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:55:11

תראו דאבל טים ברגע שדמיאן עם הכדור. סת יכול לחגוג יחד עם הוד

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 5:55:17

בוקר טוב הצטרפתי אני רואה צמוד 82 81

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 5:55:45

סטפן קארי לא פחות פלופר מהארדן אגב..

זיו פנמה
17/05/2019 6:02:42

לא ממש

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:56:29

סוף סוף. נראה אם צדקתי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 5:57:49

הלו דאבל טים זה פאסה קר תלמד מברט בראון תן לדמיאן אחד על אחד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 5:58:07

חיתולללללללללל
מיאוווו

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:58:27

קר בצד השני חכם, בדיוק את זה עושה דאבל טים על דמיאן ומקולום מגן על הצבע ונותן לשאר לנסות לקבור אותם.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 5:59:00

פה ושם הוא לא עושה וחוטף שלושה על הראש

זיו פנמה
17/05/2019 5:59:22

שריקות מגעילות

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 5:59:49

דמיאן לא רואה שחקנים פנויים

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
17/05/2019 6:00:55

אחלה משחק. לילארד חלש מאוד מקולום נעלם, את סת קארי המצטיין בשורות פורטלנד ייבשו על הספסל. חבל. מקווה שישתמשו בו ברבע אחרון מגיע לו לשחק.

אבנר
אבנר
17/05/2019 6:00:59

אני מבין את קארי
משחק על house money

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:02:01

שמעון מצאתי מישהו יוצר מטומטם מבראון טרי סטטוטס הוא האשם הבלעדי בתוצאה הצמודה כזה אידיוט לא ראיתי הרבה זמן תעבור על התגובות תבין כבר

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:02:07

טוב פורטלנד במשחק יהיה רבע אחרון של סטפן האיום אני מריח. מה קרה לקר שהפך לאיש דאבל טים היה ממש אנטי ב2016

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:03:38

נהיה לו שכל הוא הבין שאך אחד שם לא מסוגל לקבור אותך חוץ מהשניים האלה, תסביר את זה לסטטוטס ובראון מכרו את המשחקים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:05:31

סטוטס אולי חושב דוראנט משחק🤣

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:02:12

כשמכים מלך, חייבים להמשיך להכות בו ללא הפסק עד שהורגים אותו. פורטלנד לא הרגה אותו אבל הפסיקה להכות, וזה מה שקרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:04:52
Reply to  מנחם לס

קר הקשיב לי או יותר נכון לברט בראון😎

זיו פנמה
17/05/2019 6:02:21

טפיחה על הכתף לא מזיקה לפעמים..
מחזיר אתכם לתגובות הבאות:
77.1.1
85.1.1
(נכתבו בסוף המחצית הראשונה, במצב של 65-50 לבלייזרס)

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:03:50

אם אני מאמן פורטלנד הייתי אומר לשחקני לשחק ה[באלימות, במחץ, ולא להניח מהשנייה הראשונה. מי שנירגע לשנייה – עף לספסל. כך הייתי מטרף את שחקני הכדורגל שלי. זאת הדרך היחידה נגד קבוצה יותר טובה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:06:18

זהו. זה הגבוה של פורטלנד שרציתי שישל\חק. ליאונרד? משהו כזה. שקרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:06:43

לטרנר יש רישיון כדורסל?
וואו קר הולך להרכב נגרי על עם קליי מה זה. סיכון עצום.

זיו פנמה
17/05/2019 6:13:12

איי שמעון… מה יהיה איתך? טרנר הוא האיש שבזכותו הבלייזרס כאן עכשיו. לך תראה את רבע 4 במשחק 7 נגד הנאגטס ותחזור צנוע יותר

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:07:26

הצרה של סת' היא שהוא יותר מדי רגוע

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:07:56

קר ממש בדילמה דאבל טים על דמיאן או טרנר לזריקה לבד קשה להחליט. קר יא דביל תחזיר את סטפן אתה עם הרכב די ליג

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:08:26

דמיאן לא רואה בכלל את סת'

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:08:29

סת קריייי.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 6:08:48

האם תהיה הפתעה בסוף?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:09:49

קר מנסה לעזור אבל עכשיו כנראה סטפן יחזור בפיגור 3

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:09:04

אני יודע על מה אני מדבר. לסת' יש שלשה נהדרת אבל לא נותנים לו כדורים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:09:16

איפה קווין יסדר? 🤣 הוא חסר שקרי על הספסל גולדן עושים כאב בעין מהנגרים

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:11:35

רוב מאמני הכדורסל בליגה רפי הבנה!!! אני מקווה שגילרי רואה את המשחק ומבין אין להם מושג קלוש

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:13:03

שחקני הבלייזרס אמרו שיותר קל להם כשדוראנט משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:18:56
Reply to  מנחם לס

שטויות במיץ מנחם!!! אמרתי לך את זה בפוסט

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:10:34

מעכשיו עד הסוף: דמיאן, מקולום, הוד, קרי, וליאונארד

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:11:51

וואללה אם סטוטס שומע מה אני צועק לו. סת' גם שומר על סטפן הכגי טוב מכולם, אבל ברגע שקרי ייכנס ושאר שחקני החמישייה, סטוטס יותיא את סת' קרי

זיו פנמה
17/05/2019 6:12:12

לפעמים הטמטום המקובע של צוות האימון של הווריירס מגיע לשיאים חדשים: להעלות חמישייה של בל, קוק, ליבינגסטון, ג'רבקו ות'ומפסון לרבע (אולי) המכריע של הסדרה הזאת? למה הם מצפים בדיוק? 3 דק' מיותרות

סתם אחד
סתם אחד
17/05/2019 6:16:47

בול

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 6:12:41

זה ייגמר ברגע שגרין יחזור למגרש. כרגיל הוא הטמפו ומחולל הריצות.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:14:16

בדיוק עם השחקנים האלה לשחק עד הסוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 6:14:40

גרין וקרי יחזרו ועם אוויר וזה יגמר

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:14:56

תן כדור לסת!!!!!!!!!!!!

אבנר
אבנר
17/05/2019 6:15:07

ליליארד פשוט תותח.
מתחיל להאמין

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:15:13

בלי אף חילוף

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:16:00

ליאונרד. זה הסנטר שחיפשתי בהתחלה ושכחתי את שמו.

וואללה שאפשר לקרוע את הווריורס.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:17:17
Reply to  מנחם לס

ברור היא קבוצה פצועה חלשה מאוד הגנתית לא עמוקה אם שני כוכבים והשאר נגרים. טורנטו פילי ומילווקי היו שולטות אותה (כל עוד שדוראנט פצוע).

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:16:07

אין כמו לוני בהגנה לניפוח סטטיסטיקת , בא לי לעלות עם המקל הליכה עכשיו רקע באורקל יד לי הרגשה שאני קולע עליו

זיו פנמה
17/05/2019 6:16:33

אם הווריירס מפסידים האשמה הבלעדית על צוות האימון. בושה וחרפה החמישייה שפתחה את הרבע האחרון.

ohad
ohad
17/05/2019 6:16:48

רועדות לגולדן הידיים בלי מספר 35

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:23:02
Reply to  ohad

זה בעיקר שקרי על הספסל אז זה ממש:קליי עם הרכב די ליג

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/05/2019 6:16:57

הקאמבק היה כזה מרגש כמו שציפינו ששכחנו שצריך להמשיך ללחום

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:20:01

לילארד פשדוט לא רואה אף אחד וזורק כמו מטומטם

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:20:33

אתם לא מאמינים לי מה שאני אומר לכם על סת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:21:14

קנטר עומד עם גופיה של פורטלנד וב\סת' חושב שהוא משחק….

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:21:14

סת קארי איזה משחק, ואז המסירה לקאנטר חחחח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 6:21:15

סטף מוכר לאח שלו את המשחק שמוכר לו בחזרה. גועל נפש

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:22:03

מיילס ליאנדרדדד מסוכן זה דאבל טים 🤣🤣🤣🤣🤣

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:22:15

סת חופשי לחלוטין ולילארד לא מוסר לו

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:23:51

ליאונרד, ולא קנטר, חייב לעלות בחמישייה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:24:47

סוניה מעכדיפה את סת'!!! (כי הוא בן הזקונים)

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:24:55

אוהדי גולדן יש געגועים לכירורג?

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 6:32:17

וואלה לא..טוב לנו ככה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:25:33

סי גי החטיא שלשה מסיימת משחק לא יאמן

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:26:11

איזה חרבון של פורטלנד החיתולים לא מחזיקים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 6:26:17

שימווון שיייימווווון
חיטול בבקשה למקולום…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 6:27:13

בעצם תביא גם אחד לסטוווטס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:27:59

המכנס כבר מלוכלך של מקולום

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 6:26:40

מקולום מחרב. לא מסוגל לקלוע ברבע הזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:27:29

ממתי פורטלנד בדאבל טים על קרי חחח מה קרה למאמנים

סטפןןןןןן פורטלנד מחרבנים בכל הכוח הפרקט מלא בשלשולים סי גי כל המכנס שלו מלוכלך מהשלשול

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:27:33

דריימונד איש המחשק

סתם
סתם
17/05/2019 6:27:50

חחחח איזה בדיחה הסדרה הזו

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 6:28:22

איזה פישול של פורטלנד. הגנה זוועה בדקות האחרונות והחטאות של זריקות פנויות.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:28:44

במקום ההאלי הופ לליאונרד היה צריך לתת כדור לסת שהיה פנוי לחלוטין

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:28:48

וואו סי גי בחרבון עולם

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:29:21

תראו את סת פנוי!

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:30:07

זאת החמישייה שפורטלנד צריכה לשחק איתה. נקודה.

סתם
סתם
17/05/2019 6:30:10

אף אחד בעולם לא באמת מופתע ממה שקורה
גם אם יהיה 8 הפרש לפורטלנד דקה אחרונה הם יפסידו כשגולדן ירצו
איזה בדיחה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:30:12

חחחחח קרייייי סת קרייייי.

קרי מנסה כל הזמן הארדן וגם ליליארד חחחח כל סריקה מה3 נפילה לקרקע 🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:30:28

למקולום רועדות הידיים יוצר מ להארדן הלוזר מזל שסת קרי איתו בקבוצה להציל אותו

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 6:30:40

איך אפשר לאבד יתרון 8 נקודות כל כך מהר?
וסת' קרי היחידי שמתפקד..
הזוי לגמרי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 6:31:14

דריימונד גרין הוא המנוע של הסטייקים. הוא הבוס האמיתי. אנחנו יכולים להתלהב מדוראנט, קרי או תומפסון אבל הלב של הקבוצה זה גרין.
תוציאו את גרין מהקבוצה ואין אה-לי-פות…

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:32:34

התחלת עם שטויות רזי?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 6:38:12

🙂
בשבילך בייבי
אבל זו האמת ואם אתה לא רואה את זה אתה עהוואר (בע'ברית צ'ח'ה עיוור).

עידן הרחוק
עידן הרחוק
17/05/2019 9:04:39

לגמרי !

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:31:21

מנחם צודק בהכל סת בזון של הלייף ודמיאן לא מוסר לו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 6:31:38

כשהאויב הכי גדול שלך הוא אחיך

סתם
סתם
17/05/2019 6:31:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:32:02

וואו סי גי מקולום איזה חרבון חרבון של הסידרה מזה זה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 6:32:35

הנה הדאבל טים על קארי.. LOL

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
17/05/2019 6:32:45

מה קרה לדמיאן?

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:32:49

חייבים לתת כדור לסת. לא ללילארד ולא למקולום. רק לסת'!!!!!!!!!!

סתם
סתם
17/05/2019 6:33:02

גם אני הייתי מכריח את אחי הקטן לשחק נגדי ונותן לו להיות בתמונה עד כמעט הסוף
ואז מכסח לו את הצורה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:33:10

כדור לסת' לשלשה. שום דבר אחר

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:33:27

מקולום רועדות הידיים יותר מהארדן הלוזר מזל שהיה את סת קארי

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
17/05/2019 6:33:35

פורטלנד לא סתם בעטו בדלי. הם שברו אותו, רמסו אותו, ומהחתיכות עשו מדורה קטנה.
ל"ג בעומר הגיע שבוע מוקדם מדי…

יואב
יואב
17/05/2019 6:37:11

זה הסתכלות מצחיקה
איך שגולדן שיחקה ברבע השלישי ובריצה ברבע הרביעי אף אחד לא יכול לעצור
גרין מדהים

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
17/05/2019 6:40:31
Reply to  יואב

4 דקות לסיום התוצאה הייתה 108 – 100 לפורטלנד.
עד לסיום 0 מ-5 למקולם, 2 ריבאונד התקפה קריטיים לגולדן סטייט, והפסד במשחק שהיה מרחק התקפה אחת מסודרת של הבלייזרס מניצחון.

יואב
יואב
17/05/2019 6:46:40

ללא ספק הם נחנקו
פשוט מאותה חזרה מהפסק זמן גולדן פשוט שמרו רצחני
ולכן נגמר כמו שנגמר

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:33:37

רק שלילארד לא ינסה להיכנס לסל

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 6:33:39

לילארד כל כך מאכזב.
הקבוצה שלך זרקה יתרון 8 בשתי דקות, מקולום על הפנים ובמינוס אחד במקום לדרוש את הכדור ולקחת אחריות הוא נותן למקולום להמשיך לחרב.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:36:49

ביתרון 8 מקולום קיבל שלשה לגמרי לבד שהייתה דאגר ופספס בדיוק כמו דיוסטון פספסה בהתקפה של 3 1 ההיא. ותם הטקס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:33:45

לא מוסרים בכלל לסת אין תרגיל עבורו מקולום משליך אבנים מנחם צדק. יאללה דמיאן בלי דלשה מהחצי עכשיו יש ילדים לקחת לגן

שם(נדרש)
שם(נדרש)
17/05/2019 6:33:54

מנחם… חיפשת תמונות של סוניה הימים שלה כשחקנית כדורעף?… אזהרה זה יקשה להרדם אחר כך

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:34:01

רק לא הארכה

ohad
ohad
17/05/2019 6:34:06

איגי!!!

אבנר
אבנר
17/05/2019 6:34:43

מעניין כמה הארדן היה חוטף על כזה פוזשן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 6:34:47

איגי המפשיט

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2019 6:34:51

אידיוט לילארד. סת בפינה לבדו

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
17/05/2019 6:34:54

איך אומרים בערוץ הספורט, בלתי יאומן

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 6:34:55

טוב זה היה הסל הכי קל בהיסטוריה של מהלכים מכריעים

סתם
סתם
17/05/2019 6:35:18

זה למה לילארד בחיים לא יהיה מהגדולים
שחקן שכונה
וזה למה מקולום הוא קישוט כשמתחיל המאני טיים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ועוד פעם:
חחחחחחחחחחח על כל מי שבאמת חשב שיש פה משחק

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:35:28

חחחח ליליארד חרבן באחד על אחד למרות שקר היה צריך להביא גאבל טים לקח סיכון גדול.
פורטלנד זה בדיחה משחק שהיה בידיים.
איגי מחסל את דמיאן חחח

סתם
סתם
17/05/2019 6:38:31

לא היה בידיים אפילו לרגע
דווקא אתה לא צריך לאכול את הבלופים האלה
אף אחד לא שם גרוש על פורטלנד בשום מצב במשחק
ובצדק

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
17/05/2019 6:35:33

יכול להיות שלילארד שבע?

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 6:35:35

איך אמר שמעון- פורטלנד לילי כריות. זה הד.נ.א של הקבוצה הזו.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:40:39

זה כבר הנוצות עפו מהכרית

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2019 6:35:40

KD אתה יכול לנוח… וגם ההייטרים.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:38:03

רק פה גיסנו רק פה. לא רוצה לדעת מה יאניס יבצע בכם בלי דוראנט

סתם
סתם
17/05/2019 6:43:52

די נו, אתם עוד מנתחים את זה?
לא היה מוטל בספק לרגע. הבדלי הרמה הם אבסורדיים.
רוצים, אז סוגרים פער. רוצים, הולכים וסוגרים משחק.
כל היתר זה עוד 40 ומשהו דקות שיהיה שואו לאבא ואמא ביציע

זיו פנמה
17/05/2019 6:35:49

ה ג נ ה

סתם
סתם
17/05/2019 6:37:19

היה פיגור 17?
אין בעיה, נלחץ קצת, סוגרים ברבע בקלות
היה פיגור 8 בסוף?
אין בעיה, נגמור משחק עם 3-14 בארבע דקות
חחחחחחחחחחחח

יואב
יואב
17/05/2019 6:37:23

גרין איש המשחק

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 6:38:47
Reply to  יואב

כן בטח כי 37 נק של קרי וכל הדאבל טים עליו שגרין היה חופשי לגמרי בזכותו זה בגלל גרין lol

יואב
יואב
17/05/2019 6:42:18

לא מוריד מקרי ולא על חשבונו
אבל גרין פשוט היה מדהים בהגנה בניהול ההתקפה
היום ראינו את גולדן של 2016 ריצה ברבע השלישי הגנה מטורפת בחצי השני
בלי סט קרי זה היה נגמר הרבה קודם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 7:07:02
Reply to  יואב

+1000
שימון לא אוהב את דונקי, אל תפריע לו.
דריי עם כמעט טריפל, כמעט 70%, אבל אל תפריע לשימעונינו עם עובדות 🙂
שימון זה באהבה כמובן.

זיו פנמה
17/05/2019 6:37:27

בלייזרס עם 65 נק' במחצית הראשונה ו46 בשנייה.
ההגנה מנצחת משחקים.
נקודה

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 6:45:19

כמו שיואב אמר זה ראינו גולדן סטייט של 2016.
זה היה צמוד כי תומפסון ובעיקר קרי לא קלעו באחוזים הרגילים שלהם.
יום טוב

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:46:32
Reply to  רפיקי

ממש אבל ממש לא גולדן של 2016 הסתומים כאלה בפורטלנד רצו נגדם ואיבדו כדורים כמו ילדים, גולדן סופטייט של הערב הייתה חוטפת בלואוט ממילווקי

יואב
יואב
17/05/2019 6:48:09

תחשוב
מחצית ראשונה מזעזעת (כנראה הגיעו קצת זחוחים) אבל המחצית השניה הייתה מהתוצר של גודלן 2016
לדעתי משהו גדול שהם הרויחו בסדרה ויעזור מאוד מול מלווקי זה גורדן בל

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:50:52
Reply to  יואב

פורטלנד הפסידו יוצר מאשר גולדן סטייט ניצחו תראה , את בריצת 13-0 של הלוחמים זה בדיחה אני צועק לא להשאיר את קרי וקליי פנויים וזה בדיוק מה שהם עושים, התקפה עושים דאבל טיפ על לילארד שהולך ראש בקיר במקום למסור ולאבד או מנסים לשחק משחק ריצה מול פאקינג גולדן סטייט, שום רמה לא הייתה פה, זה הטמטום של סטטוטס שאמר להם שוב לא להחליף בחסימות ולתת לקרי ולקליי לקבור אותם.

רפיקי
רפיקי
17/05/2019 6:54:22

מה אתה אתה בא לומר בזה?
זה לא היה משחק מבריק של הווריורס ובכל זאת הם ניצחו. ברור שככה זה לא יספיק מול מילווקי.

הסגנון (הריצה ברבע השלישי,ניצול הלחץ של סטף בשביל שלים קלים לגרין ואיגודאלה) הזכיר את 2016, לא רמת המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:58:18
Reply to  רפיקי

בריצת 13-0 קליי וקרי קלעו 11 נקודות מזריקות פנויות לחלוטין לשני הצלפים הגדולים בהיסטוריה, ב4 דקות לסיום ב8 בסוף במקום להניע כדור ולארגן התקפה מסודרת שוב פורטלנד הלכו לבידודים מטופשים של מקולום, ממש לא הגנה טובה כשבנינו כדור פעם אחת זה נגמר בהחטאה של מקולום ובפעם השנייה בשלושה של סת, יותר משזה הגנה זה הייתה התקפה והגנה של פורטלנד שקרסו מנטלית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2019 6:47:40

לפי דוריס דמיאן הפסיד כי אין לו כפות ידיים גדולות, היא נראית מאוכזבת לאללה, לילה חלש מבחינתה

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:51:53

אשך למזלי לקחתי את מה שרפי לקח בטור שנכתב על פילי (: ולא שמעתי אותה, או שזה הדימום מאוזנים אל משנה זה אחד מהשניים.

זיו פנמה
17/05/2019 6:48:52

41 נק' ו-23 ריב' של ספסל הווריירס. מרשים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2019 6:56:51

מבין דנבר הנאיבית, פורטלנד השכונה, אוק' המטומטמת וס"א המנגרת, אחת הייתה חייבת להגיע לגמר המערב.
זה לא הפך את פורטלנד לקבוצה חכמה פתאום, את סטוטס לגאון או את ליליארד לקרי.
סטוטס הליברל הכי שמרן בעולם.
דמיאן הלך תחתיו אחורה מפוטנציאל קרי אתלטי לראס לעוד שוטר אגואיסט שמאוהב בהירו בול שסטוטס מעודד אותו לקחת.
לילארד ומקולום לא לוזרים, להיפך, אבל הם משחקים תחת מאמן שלא משפר אותם, לא מספק תשתית ודרך, נותן להם להצליח או להיכשל לבד לפי היום קליעות שנמצאים בו.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 6:59:10

בין המאמנים הגרועים בליגה שני ההפסדים באשמתו הישירה!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 7:07:37

דנבר לדעתי הייתה כותשת את גולדן בלי דוראנט בטח במחליפים מול מחליפים איזה כשלון זה שלהם שהפסידו לפחים כמו פורטלנד חבל חבל. פורטלנד הקבוצה הכי לא ראויה להתמודד מול הלוחמים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2019 7:16:21

1+

Adiso33
Adiso33
17/05/2019 7:25:52

בלה בלה בלה ספקולציות ואם והיה ושוב בלה בלה בלה….
עזוב אותך .
לדעתי לפורטלנד יש סיכוי טוב יותר לנצח עם דוראנט בריא מאשר פצוע.
לא אומר יעברו אבל עדיף להם משחק בהרכב עם דוראנט כי בהרכב הזה יש פחות תנועה,פחות ריצה ומרדף כי דוראנט עושה איי-סו.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:29:04
Reply to  Adiso33

אוי כמה שאתה חסר בינה לפעמים שזה עצוב עם דוראנט זה היה נגמר 30 הפרש, תביא לי הוכחה סטטיסטית אחת שבהרכב עם דוראנט יש פחות תנועה ופחות ריצה.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 7:10:15

מקולום במשחק הכי גרוע שלו בפלייאוף בזמן הכי גרוע.
הוא יכל לסגור את המשחק עם השלשה הפנויה שהוא פספס, ואח"כ הוסיף עוד כמה החטאות קריטיות לאוסף כולל החטאה במינוס אחד, שניות לסיום.
מים מתחת לגשר..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2019 7:16:50

גשר הזהב

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:17:58

גם אתה בנסחפים? היה לו רבע אחרון מזעזע אבל עד אליו הוא היה מצוין.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 7:58:33

מצוין הוא לא היה בשוב שלב במשחק.
היה לו משחק חלש בכלל ומחצית שניה מזעזעת בפרט, בזמן הכי גרוע מבחינתו ומבחינת הקבוצה שלו.

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 8:00:05

תסתכל שוב על המחצית הראשונה.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2019 8:03:53

מה שזכור לי זה בעיקר רבע ראשון לא רע. מצוין? אל תסחף

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 8:04:44

תגדיר מצוין…

ברבור שחור
ברבור שחור
17/05/2019 7:19:31

לילארד נראה כאילו הוא סיים את העונה… חייב להתאפס .

Adiso33
Adiso33
17/05/2019 7:20:39

מצטער אבל ברוך רובין לא מבין במינימום כדורסל .
אומנם יש לו הברקות מפעם לפעם אבל החשיבה הזו שאפשר לעשות דאבל טים על קארי או קליי כמו שאפשר על סי-ג'יי ולילארד זה קצת דבילי.
קארי וקליי לא צריכים את הכדור בכדי להיות אפקטיביים
סי-ג'יי ולילארד כן!
קליי וקארי מפרקים את ההגנה גם בימים שהם חושך וקל וחומר שהם פוגעים,הם כל הזמן בתנועה ,רצים לכיוון הסל ומושכים אחריהם שחקני הגנה ובכך פותחים את הציר ,והכל נעשה ללא הכדור.
אי אפשר לעשות דאבל טים עליהם!
סי-ג'יי ולילארד אפקטיביים עם הכדור בלבד,הם לא עושים תנועה ,לא ברמה של ה2 האחרים בכל מקרה.
.
גרין שנעלם תחת הצל של הנחש כי הוא פחות מעורב ונוגע בכדור מראה שוב שהוא שחקן סופר חשוב והמנוע של ג"ס המקורית .
.
שוב,נכון שהכשרון הוא יותר גדול עם הנחש אבל כל האיי-סו שלו נותן לקבוצה היריבה מרחב תמרון בהגנה (ולדעתי הם גם היו מפסידים ליוסטון אם הנחש לא היה נפצע).
.
האמת שאני כל-כך בעדם (לא יאמן אהה?) ,הם משחקים משחק כל-כך מהנה ללא העוגייה וכיף לראות אותם מצליחים ומחזירים טיפה מהכבוד שאבד ("דוראנט סוחב אותם על הגב")

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:26:20
Reply to  Adiso33

מישהו אמר כמו אמרתי הגנת חילופים כמו של יוסטון לא לתת להם רווח פנוי לנשום לעשות עליהם טראפים מתוזמנים שהם בצבע, ברור שאפשר לעשות אליהם דאבל טים תסתכל במשחק כמה זה מגמר באיבוד במשחק, הבעיה שלך כמו של רבים באתר שאתם מקצינים אומרים דאבל טים זה לא דאבל טים כמו מפגר שקרי על ה3 ואז מסירה פשוטה לגרין וזה 4-3 זה דאבל טים מתוזמן קליבלנד עשו את זה על קבוצה טובה בהרבה ולקחו אליפות, אדיסו אני לא יודע אם צפית במשחק או שאתה צופה בכללי אבל זה נטו הפסד של מאמן, ההתפוצצות של קרי וקליי זה בגלל הגנה נוראית של פורטלנד וכישלון קולסאלי בסוף משחק. גולדן סטייט ללא דוראנט זה גולדן סטייט החלשה ביותר מ2015 אני מקווה שהוא לא יהיה כשיר לגמר ומילווקי יעשו בהם מעשים מגונים ואז תבין

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:27:47

לקרי אסור שנייה לנשום גם לא לקליי, זה המפתח , תביט שוב במשחק בריצות שלהם ברבע השלישי בסלים של קרי וקליי ברבע הראשון זה נטו טעויות בחילופים והגנה רעה

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:31:00

טעויות בחילופים וזה אשמת המאמן?

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:28:08

אתה מתכוון לכישלון שבו לא נותנים לקליי וסטף לנשום ואז גרין איגי ולוני חוגגים עליך?
עוד לא נולד המשחק שבו לא ראית מאמן שמפסיד אותו. תמשיך לצעוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:30:46

ברור לתת לגרין איגי ולוני לקבור אותך זה עבד חצי ראשון מצויין, הם לא יפגעו כל משחק תן להם את ההזדמנות מאשר לכוכבים

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:31:41

ברור שאתה לא מבין מה עושה את הווריורס לקבוצה שהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:32:33

בדאנקים לא קשה לפגוע. להמר על שלשות של איגי וגרין – סבבה. אבל זה לא המצב כששניים ילכו אחרי סטף או קליי.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:34:14

הנעת כדור וחיתוכים, ושלושות בעלי גרוויטציה אדירה שפותחים את כל המגרש, איך קליבלנד ניצחו את הסדרה ב2016 אתה זוכר?כמה המחליפים קלעו ב4 המשחקים הראשונים ומה קרה שהם הפסיקו לפגוע, גם שנה שעברה שגודלן סטייט נסיבות ל7 משחקים איך זה קרה?הרבה יותר הגיוני מהשטות שאמרת על ICE על קרי היה 65-50 במחצית הערב .

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:35:40

רק תזכיר לי מה אמרתי על ICE על קרי?
ואם בשטויות אנחנו עוסקים אולי כדאי שתתחיל למנן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/05/2019 9:23:19

לא מבין מדוע אתם גולשים לסגנון אישי (ולא משנה מי אשם). זה וויכוח שבו אף אחד לא ישכנע את השני, סתם טוחנים מים. אם הייתם עושים זאת ברוח טובה הסיכוי לפשרה שתספק את שניכם היה הרבה יותר גבוה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:32:05

כמו שרשמתי לך עידו לתת לנגרים של טורנטו להפסיד את המשחק (גאסול גרין, סייאקם …), דאבל טים על קוואי בסוף ונגמר להם הסרט

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:33:12

רק ספר לי איך זה עבד לבלייזרס היום?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:35:37

50 נקודות של הלוחמים בחצי, ואז שוב פורטלנד הפסיקו להגן תראה את בריצת 13-0 אני אעשה לך פליי בי פליי, הלוחמים עשו דאבל טים על מקולם ופורטלנד והגנו על הצבע ואמרו שהשאר יקברו אותם זה ההבדל

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:37:06

נכון על פורטלנד זה יכול לעבוד – הווריורס עושים את זה מתחילת הסדרה. זה בגלל שאין להם את הנעת הכדור של הווריורס. בריצה המדוברת שניים או שלושה סלים הגיעו במתפרצת.

יואב
יואב
17/05/2019 7:38:39

ברוך לדעתי אתה מפספס.
ללא ספק צריך ללחוץ את קרי ותומפסון
אבל דאבל טים אוטומטי שאין לך שומרים מספיק טובים (ואין לפוטלנד) מביא להטבעה של גרין/לוני/איגוודאלה.
ללא ספק פורטלנד ירתה לעצמה היום ברגל אבל דווקא בהתקפה

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2019 7:41:22

תכלס. לילארד ומקולום ניסו לקחת את זה עליהם עם זריקות קשות.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/05/2019 7:42:58

עידו די עם הבדיחה טורנטו סה לא גולדן סטייט די עם הבדיחה.

Adiso33
Adiso33
17/05/2019 7:39:09

רובין,לא לכל קבוצה יש את השחקנים המתאימים לעשות הגנת חילופים .
למורי יש אובססיה רצינית כבר 4 שנים ולכן הוא איכשהו מצליח בחצי קלאצ' לעשות רבע נזק אבל לא יותר.
פורטלנד לא בנויים כמו יוסטון,אין להם מגינים ברמה של יוסטון ואין להם ג'י-אם עם אובססיה ולכן אי אפשר לקוות לאותה "הצלחה" כמו יוסטון על ג"ס.
.
בסופו של דבר בליגה הזו ההתאמה והמאצ'-אפ מנצח או מקרב אותך לניצחון.
אם תתחיל את הפלייאוף מחדש עם שינויי מיקומים ממקום 4 עד 8 אתה תראה קבוצות שונות בגמרים האיזוריים,לפחות 2-3 קבוצות שונות

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2019 7:42:34
Reply to  Adiso33

מה זה לכל הקבוצה, לקליבלנד הייתה בין ההגנות הרעות בליגה בטח בפרימטר ועדיין הם הצליחו להאט מאוד את קרי וקליי.