חם מהתנור: פרנק ווגל מאמן הלייקרס. ג'ייסון קיד "בצוות האימון" / כנראה שלבראון הערב זה 'נצחון או פיטורין' / מנחם לס

 

"הבחירה בווגל היא עבור שליטה, סדר, כבוד, וכדורסל שמתאים לקבוצה"

ג'יני באס ביקשה שהבחירה של פוגל ע"י חברי ההנהלה תקבל את ברכתו של פיל ג'קסון.

פיל נתן את המלצתו החמה.

הלייקרס הציעה לו חוזה לשלוש שנים והוא קיבל את ההצעה.

חלק מהעיסקה שעליה יחתום פרנק פוגל היום או מחר כולל סעיף שג'ייסון קיד יהיה עוזר המאמן. זהו צעד לא רגיל ביותר כי כמעט תמיד נותנים למאמן את הרשות לבחור את עוזרין.

לג'ייסון קיד  ישנו אופי של POWER PLAY, וחיים קלים לפוגל לא יהיו. ג'ייסון קיד לא ינוח ולא ידשקוט עד שהוא ייבחר למאמן הראשי.

 

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
12/05/2019 7:11:30

גולדן סטייט ניצחו אתמול את הקרב הטקטי וזה חשוב להמשך.

צ'יקו
Admin
12/05/2019 7:37:29

ווגל יכול להצליח מאוד עם הלייקרס אך אם לברון יעשה שוב את מעלליו ווגל יקרוס ולא יצליח.
לבראון הייתה אפשרות לנצח את הסדרה הזאת כבר, אם הוא מפסיד הלילה הוא לא מתאים לפילי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
12/05/2019 7:59:29

הכל יתחיל וייגמר לדעתי בפתיחת העונה (20-30 משחקים) של הלייקרס.
אם תהיה מוצלחת לברון לא ייפצה פה. אם תהיה פתיחה צולעת כבר נשמע מה יש לו להגיד.
פוגל בהחלט מאמן ראוי ללייקרס, מקווה שהשחקנים יתיישרו אתו ועם קיד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/05/2019 8:01:06

כל הקומבינציות הכפויות האלו של מאמן + עוזר הן טעות ניהולית לדעתי. אם חשוב למישהו שקיד יהיה בסביבה עדיף לתת לו תפקיד אחר בהנהלה המקצועית ולא לכפות אותו על המאמן הראשי.
.
בנוגע לבראון, אף פעם לא הבנתי מדוע משחררים הצהרות מהסוג הזה, הן נפילות הכל על המאמן ומשחררות את השחקנים מאחריות, ובכל מקרה אין מה להרוויח מלהוסיף עוד עומס ועוד אג'נדה למשחק טעון ממילא. גם המאמן וגם השחקנים צריכים להתמקד רק הנצחון הלילה ולא במחשבות על מה יהיה אחר כך, איך זה ישפיע עלי וכדומה. סתם מוסיף רעש למערכת.

השרת
השרת
12/05/2019 8:06:34

שיחרורי הצהרות הן חלק מטבעינו בתור בני אדם שחיים בתרבות סופר מתקדמת עם אינטרנט וכל משפט שנאמר או לא נאמר מוצא את עצמו כידיעה… אני לא רואה סיבה שהשחקנים ישחררו אחריות במשחק מס 7, הרצון שלהם לנצח צריך לגבור על כל ידיעה/אמירה תקשורתית כזאתי או אחרת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/05/2019 8:28:38
Reply to  השרת

מסכים במאה אחוז שהשחקנים צריכים להתעלם מזה, מה שאני לא מבין זה מדוע ההנהלה משחררת הצהרה כזו (ככל שהיא אכן שוחררה ולא סתם ספין), כי לך תדע איך כל מיני צעירים כמו סימונס, ושוחרי מקס כמו האריס ובאטלר יגיבו אליה.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:24:01

ההנהלה מבהירה היטב שהיא מצפה לנצחון. אתם קבוצה טובה יותר, שחקנים מוכשרים יותר, 3 אולסטארים, זה שלכם להפסיד. זה בדיוק מה שאני גם הייתי אומר להם. הם צריכים להבין את זה שאין כלום שטורנטו טובה מהם למעט קאווי, כלום. פילי קבוצה הרבה הרבה הרבה יותר טובה. ושמישהו הרבה יותר טוב מפסיד לפחות טוב הוא צריך לשלם את המחיר. שיתאמצו, יש שם להרבה אנשים מה להוכיח.
ההנהלה נתנה לבראון מספיק הזדמנויות שלא פיטרה אותו העונה. אצלי בכלל המינימום זה זכייה במזרח ולא גמר מזרח.

ינון יבור
ינון יבור
12/05/2019 10:13:12

זו בכלל לא הודעה של ההנהלה, שבאמת אין לה סיבה לצאת עם זה לתקשורת. זה מישהו בעל אינטרס אחר (אולי מאמן מחליף), שיש לו עניין שהעסק הזה יפורסם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/05/2019 11:06:39

לדעתי הם מבינים היטב מה מונח על הכף, וגם שעל כשלונות משלמים. הצהרה כזו אומרת את המובן מאליו וסתם מוסיפה לחץ, זמן עתיד ופוליטיקה בזמן שצריך להתמקד בו רק בהווה ורק בכדורסל.

אור
אור
12/05/2019 9:29:14

צודק מיקי (לשעבר), הנהלת הלייקרס כאילו לא לומדת כלום מהטעויות שלה ושל אחרים.
.
לא שהייתי רוצה לראות את לו בקבוצה אבל להנחית עוזר מאמן כמו קיד זה מתכון לאסון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
12/05/2019 8:03:35

ווגל לא יעשה את האולסטאר.

שלהבת
שלהבת
12/05/2019 8:22:01

גם המישרה של ניק נרס על הכף…

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 8:25:51
Reply to  שלהבת

לא נראה לי, אחרי עונה אחת?

שלהבת
Editor
12/05/2019 8:30:08

תתפלא

שלהבת
Editor
12/05/2019 8:30:20
Reply to  שלהבת

וזאת לא העונה הראשונה שלו שם

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 8:32:28
Reply to  שלהבת

ברור, אבל כמאמן ראשי כן. בסך הכל עונה לא רעה למרות תחלופה מאד משמעותית בסגל.
יצא לך לשמוע דברים בנושא?

שלהבת
Editor
12/05/2019 8:44:36
Reply to  שלהבת

מסכים. בוא נגיד שאני אהיה מאוד מופתע אם הוא נשאר למרות הדחה.
it's a hit or miss league

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:18:15
Reply to  שלהבת

מסכים יניר. ניק נרס עף אם הוא מודח. בינינו מה הוא עשה כבר? כלום. קייסי סיים 1 הוא סיים 2. בפלייאוף, הוא נראה יותר נורא מקייסי ולמזלו במקום לברון מולו ניצבים בראון וסימונס אחרת היה חוטף סוויפ מלברון גם. וכל זה שיש לו קאווי בשיאו מול דפרוזן. קייסי עם קאווי היה עושה גמר כנראה.
מאמן פחות טוב מקייסי. אם הוא עובר את פילי זה רק בזכות בראון ולא בגללו.
לא ראיתי את טורנטו כמעט העונה בכלל עד הסידרה מול פילי וחשבתי שהם חזקים, לא תיארתי לי שהם כ"כ גרועים, אבל גם פילי לא חשבתי שיהיו כ"כ גרועים עם 3 אולסטארים.
אמביד חייב לנו משחק 1 בסידרה וגם האריס, אולי יורידו את הביקיני היום וישימו את הסרט של רמבו על הראש? יהיה מצחיק אם גימי יגרום לכל הקבוצה לעלות עם סרטי רמבו על הראש (מקסיקו עשו כזה דבר פעם בכדורגל שכל השחקנים חימצנו לבלונד).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 11:40:24
Reply to  שלהבת

לא רואה מצב שמעיפים את נרס, גם אם הם עפים היום.
היו סבלניים לקייסי הגרוע כ"כ הרבה זמן, בוודאות ייתנו עוד צ'אנסים לנרס שרק התחיל את דרכו, ועוד אחרי שינויים גדולים בסגל.
0%

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
12/05/2019 9:56:32
Reply to  שלהבת

מה שעומד על הפרק זה דבר אחר. יש את באטלר ולאונרד , שניהם יצרכו להחליט תוך חודש וחצי אם הם ממשיכים באותה קבוצה.אחד מהם יפסיד היום. ואז נשאלת השאלה אם ימשיך או לא, למפסיד יש מוטיבציה רצינית להחליף קבוצה.

השרת
השרת
12/05/2019 15:49:01
Reply to  שלהבת

המשרה שלו תלויה ברצון של קוואי לחצום מחדש אני מאמין

Zivke
Zivke
12/05/2019 16:03:53
Reply to  שלהבת

לא מאמין. בהנחה שטורונטו מפסידה הלילה וקוואי עוזב, זה יהיה אסון בשביל הצעירים שאיתם אתה רוצה לצאת לתהליך בניה מחדש (סיאקם, אוג'י) אם יחליפו להם מאמן שנה שנייה ברציפות + הזעזוע של הסגל שוב פעם וההפיכה מ-"קונטנדרית" לקבוצת לוטרי. בלי קשר, אני מחבב את נרס שמצא את עצמו בסיטואציה לא פשוטה עם שחקן שהצליח לבלבל אפילו את פופ הגדול, ותפקד סביר.

Benjo
Benjo
12/05/2019 19:50:14
Reply to  שלהבת

שמעון שאלה:
אם ברט בראון צריך לעוף כי פילי יותר מוכשרת מטורונטו בצורה כל כך ברורה (לדעתך – ודרך אגב גם לדעתי) אז איך זה שניק נרס צריך גם לעוף אם הצליח להביא את טורונטו הפחות מוכשרת מפילי למשחק 7 עם יתרון ביתיות ? לא נראה לך שיש פה לפחות איזו סתירה (אפשר גם סטירה) פנימית????
דרך אגב דעתי היא (ששונה מרוב אלופי ה NBA פה באתר) היא שאין לי מושג מה טורונטו עדין עושה בפליאוף – לפילי יש כל כך הרבה יותר כשרון בחמישיה שהיא בגדול כולה אול סטאר או אול סטאר לבל – שעצם ההגעה של טורונטו למשחק 7 – היא סוג של נס מבחינתה – וכשלון ענק של פילי. וכן – לקחתי בחשבון שהשחקן הכי טוב משחק בטורונטו ושהיא סיימה יותר גבוה את העונה.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
12/05/2019 8:26:00

ווגל יכול מעכשיו את הספירה לאחור וקיד בדיוק ההיפך . כל עוד השיקוץ שם הכללים יהיו בהתאם.

פילי – טורונטו :
ברט בראון כבר יכול להזמין גט טקסי אחרי המשחק

שלהבת
Editor
12/05/2019 8:31:42

מישהו יכול להסביר לי למה קיד קיבל את המישרה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/05/2019 9:10:35
Reply to  שלהבת

ניהול גרוע

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:12:45
Reply to  שלהבת

כי בNBA אם אתה מסיים 7 ובאותו סגל מאמן אחר מסיים 1 אתה נחשב למאמן טוב.
מאמן טוב=עוזר מאמן של לברון. קיד עם הרבה יותר פוטנציאל להיות עוזר מאמן של לברון מאשר ווגל אבל ווגל רוצה את הכסף ואולי יצליח. בינינו מי היה מסרב ל-18 מיליון דולר בשביל לקבל הוראות מלברון, להיות מפוטר אחרי 6 חודשים ולקבל את כל הכסף.
טיי לו יצא אהבל יש לו 10 מיליון מהקאבס לשנה וחצי בלי לעבוד מאשר 18 מיליון ל-3 שנים עם עבודה שרוב הסיכויים שהיה מפוטר גם, פספס הזדמנות לעשות קופה יפה.
אני מוכן בשליש מחיר לאמן את לברון ולהיות עוזרו הנאמן

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 9:14:54

דווקא חלק מהסיבה שהוא לא לקח את החוזה זה העובדה שהוא יכול להפסיד קופה יפה.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:18:45

איך הוא מפסיד קופה יפה? הסבר פרט ונמק, אני לא מעודכן לפרטי פרטים

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 9:25:04

תראה, גם לי אין את כל המידע אבל חוזי מאמנים בנויים כך שבדרך כלל עם המאמן מקבל חוזה חדש הכסף שחייבים לו יורד מהחוזה עליו הוא חתם. כך יוצא שאם הוא חותם על 18 לשלוש שנים הוא בעצם מרוויח רק 8 מיליון מעל מה שהוא גם ככה עושה. כלומר כל חוזה שיילך טיפה רחוק יותר מבחינת מסגרת הזמנים ייתן לו יותר. מבחינתו משתלם לחכות עוד שנה / שנתיים על הכסף שהוא מקבל גם ככה ולהבטיח חוזה לטווח רחוק יותר.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:28:35

הבנתי אבל מי מבטיח לו עוד משרה עוד שנה? אה בעצם לברון מבטיח לו אחרי שיבעטו בווגל וקיד 🙂
תכלס עוד 8 מיליון אחלה כסף, זה 4 בנטו בטח, מה רע?
ה-10 מהקאבס זה לשנתיים? הבנתי הוא ויתר על קצת כסף ברמות שלו בשביל לנוח שנתיים בעצם. לברון היה גורם לו לעוד התקפי חרדה

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 9:29:45

הוא מהמר כאן על עצמו. אבל הימור סביר (כבר הצליח לו הימור כזה פעם אחת).

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 11:08:41

הוא מהמר על לברון שיפטר מהלבנים במהרה גם אני הייתי מהמר על כך לגבי החוזים של המאמנים זה לא בדיוק נכון, בעיקרון מקזזים להם רק את השנה האחרונה בחוזה , אחר כך לא יהיה שווה למאמנים לעבוד מאמן שקיבל חוזה ל5 שנים ופוטר אחרי עונה יעדיף לשבת בבית .

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 13:03:27

זה תלוי בחוזה ומה הוגדר בו. דווקא ברוב המקרים הקיזוז הוא פר שנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 13:04:13
Reply to  שלהבת

המחשבה היחידה שיש בה איזשהוא הגיון לטעמי היא לונזו בול.

Zivke
Zivke
12/05/2019 16:05:28
Reply to  שלהבת

להבנתי יש לו חיבור עם לברון מהימים שחנך אותו בנבחרת. כמה קשור? מי יודע?

Ljos
Ljos
12/05/2019 16:13:04
Reply to  שלהבת

Chaosss is a ladder.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 11:40:57

1+ להכל

Berch
Berch
12/05/2019 8:38:36

יש בי רצון מוזר שפילי יפסידו, אם זה אומר שבראון ילך…..
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 11:43:11
Reply to  Berch

הגוף מנסה לרפא את עצמו…

יניב ש.
יניב ש.
12/05/2019 8:43:29

איזה פלא, הנהלת הלייקרס מצליחה לבצע גם פעולות חיוביות……..
למרות כל הרחש בחש בתקשורת וברשתות החברתיות, להערכתי הלייקרס יצליחו להביא כוכב נוסף בקיץ, וינסו לזכות באליפות בחלון הזדמנויות של השנתיים הקרובות, בהנחה שלברון יישאר בריא ושלם.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:06:55
Reply to  יניב ש.

הכוכבים היחידים שיכולים להגיע לשם זה קיירי דיוויס ואז ווקר. אם לברון מנחית את שניהם בקיץ הזה הוא GM העונה כבר לפני שהחלה העונה. היתר לא בתמונה ולא יגיעו לשם.
לדעתי קיירי יגיע בקיץ ודיוויס יגיע בקיץ הבא. זה לא יעזור ללברון להביא עוד אליפויות אבל ישאיר אחלה נדוניה בתור GM ללייקרס.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 10:57:53

שמעון אין שום סיבה להביא את שניהם בטח ששניהם יחסית דומים ומשחקים על אותו תפקיד, הייתי מעדיף את קיירי השילוב שלו עם לברון היה קטלני התקפית, אם לא לנסות למשוך את קליי או לאונרד במקס להגיד להם שהם יהיו הכוכבים הראשיים , להציע לקוואי חוזה נעליים הרבה יותר מהחוזה המעליב שקיבל (ללברון יש קשרים, למען השם סימונס קיבל חוזה גבוה מקוואי ), לברון יעביר אותו לקלאץ ושניהם יעשו חיים , להציע לפליקאנס את אותו טרייד שלפני חצי שנה בדיוק , כמה שהפליקאנס מטומטמים אין סיכוי שלא יסכימו לזה בטח בשנת חוזה.
ואז יש לך סגל של קוואי לברון ודיוויס, או קיירי לברון ודיוויס נוסיף כמה רול פלייר (יש בכמויות בליגה) וזה סגל שלוקח את התואר כבר השנה.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 11:11:08

הכוונה זה קיירי ודיוויס לא קיירי ו-ווקר. קאווי לא יגיע הוא הולך ה"כוכב הגדול בקליפרס, יעבדו בשבילו, סוויט לו בקלאץ לעומת קייל לאורי או לונזו בול, עולם אחר. קיירי אוהב להיות הכוכב הבלעדי, אתה רואה את זה בטורנטו איך הוא חולה על הISO, במיוחד במאני טיים.
אצל לברון זה לא יהיה לברון יקח לו את כל הקרדיט בנצחונות ויזרוק עליו את כל הרפש בהפסדים דרך כתבי החצר.
מה גם שקאווי בין כל הספינים והתככים שם עלול לקרוס מנטלית.

המהלך הכי טוב של קאווי מבחינה מקצועית זה לחתום בבאקס. כרטיס מובטח לגמר 10 עונות רצוף. על הדרך יהיו מלא אליפויות. הוא ויאניס יוכלו לעשות מנוחות בכיף במזרח. שניהם שחקני הגנה-התקפה הטובים בליגה. אבל יצטרך להתיייבש בויסקונסין ולכן ילך לקליפרס.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 11:16:19

קוואי בבאקס זה חלום הבאקס יצטרכו לעשות הרבה שינויים כדי שזה יקרה הם די תקועים בסוף עונה עם התקרת שער אבל מה צעיר בגיל 28 צריך להיתקע בחור כמו ויסקונסין, מאשר הפצצות עולם והחיים בקליפורניה, לברון נתן לקיירי הרבה מאוד ISO בקליבלנד אין שום בעיה שיתן לקוואי גם וגם כלכלית עדיף יותר בקליפורניה , בטח בנוגע לשיווק.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 9:04:27

אני בדילמה קשה היום.

הפסד של פילי ובראון הולך, איזה כיף, אבל יש לי הרגשה שלא יגיע משהו טוב יותר. הפסד היום ואולי סימונס לא יקבל את המקס, אבל מה זה משנה, 20 מיליון לעונה לפחות הוא בטוח יקבל, אז המצב בקנטים.

נצחון ישמח אותי אבל יש סיכוי כלשהו שגם בראון ישאר.

אני מעדיף שננצח ויהיה לי למה לקום בסדרת הגמר המזרח כי באקס ראפס כ"כ לא מעניין אותי. אם אכן יהיה גם ככה נקום כרגיל ונראה רבעים אחרונים.

המשחק היום תקוע בשעה הכי מסריחה (איך אני שונא את שעות המזרח), שיחקו עד כה ב-3 ורבע אבל עכשיו יותר גרוע זה ב-2 ורבע הג'אמפ בול ואמצע הלילה.

אני בהתלבטות מה לעשות ללכת לישון אחרי אימון ומקלחת ב8:30 ולקום ב-2:30 אחרי שהשלמתי 6 שעות שינה ולפספס דנבר פורטלנד או לישון אחרי דנבר פורטלנד ולפספס פילי ולראות בהקלטה או לקום לרבע אחרון.

אני בהתלבטות אבל נראה לי אלך על אופציה 2 ואעשה "עידן". גם ככה יש לי הרגשה רעה שנפסיד וננגר ללא הכרה אז למה להתעצבן סתם באמצע הלילה ממעללי בראון וסימונס? ולראות את אמביד וטוביאס שוב בביקני? מעדיף לישון ולקום בבוקר לגלות שלא הפסדתי כלום וחסכתי עצבים.
או לגלות בבוקר שהפסדתי ריגוש אם נצחנו אבל אפשר לראות בהקלטה בערב ולהנות מכל רגע בלי פסקי זמן, פרסומת, מחצית ויתר החרא, משחק נטו. שעה במקום שעתיים וחצי.

פרקנק ווגל שעון החול שלו התחיל, אם הוא מגיע לחגים צל"ש. הוא יהיה העבד הלבן התורן של לברון. לברון הולך להאכיל אותו חזק בפאסיב אגרסיב וזה יגדל לקראת הדד ליין שפברואר אם בקיץ הלייקרס לא יצליחו להנחית אף כוכב. לדעתי הוא לא יסיים שם את העונה למרות שהוא מאמן עם פוטנציאל. קיד יזמום על הקווים להחליפו, הרפה הבנה הזה שעם אותו סגל של הבאקס סיים 7 ובלעדיו הם מקום 1.
הלייקרס הולך להיות אותו קרקס בדיוק, יזכו באמי ובגראמי לפני שיזכו באליפות.
עונה 2 של "גללי השיקוצים" יהיה יותר מעניין ומרתק מעונה 1 והקיץ עוד לפנינו…. אני עם הפופקורן

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 10:48:38

שמעון לצערי גם במקרה של הפסד סימונס יקבל מקס, פילי לא הבינו שבמקרה של סימונס untouchable, הכוונה זה לא לגעת בו אפילו עם מקל.
.
בראון חייב לעוף וזה בכלל לא משנה התוצאה בסדרה הזאת, הוא חייב לקחת את המזרח ואפילו הנכדה שלי עושה עבודה טובה ממנו. הוא צריך להסתכל על קר ולמחוא כפיים (כמה שירדנו עליו שהוא מאמן רע הוא פשוט היה גאון בשני המשחקים האחרונים ומגיע לו הרבה קרדיט על כך.
.
לצערי יש לי הרגשה שנפסיד הלילה הנגרים של טורנטו בבית קולעים טוב יותר מבחוץ ויש לי הרגשה שהם יתפסו יום

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 11:04:25

גם אני חש ככה במיוחד דני קאפסנייק גרין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 11:44:58

תייחל להפסד.
.
גם אני מחכה עם הפופקורן, עד עכשיו רק ראינו את ה"בקרוב"…

דקסטר
דקסטר
12/05/2019 9:42:18

הלייקרס מתחילה להידמות לצורת הניהול של מכבי כדורסל. יש המוו בעלי דעות ועושים בסוף החלטה ממוצעת. לא לפה ולא לשם וכולם חצי מרוצים וחצי מאוכזבים. עד עכשיו זה לא הוכיח את עצמו.
אבל ה NBA מלא הפתעות. זו העונה הכי קריטית בקריירה של לברון. לדעתי זאת עונה שתגדיר מורשת. ברור שהוא שחקן גדול אבל אם לא יתעשת השנים האחרונות עלולות להיות מאוד עצובות

זיו פנמה
זיו פנמה
12/05/2019 16:35:45
Reply to  דקסטר

פסקה ראשונה מדויקת ביותר. סחתיין

אלכס רבינו
אלכס רבינו
12/05/2019 9:49:54

יהיה מעניין לראות מי יוביל את הכדור בהתקפה. הרכז שיאמנו ווגל וקיד או לברון גיימס (כרגיל). ללא חיזוק משמעותי הלייקרס לא ישתפרו. אגב מארק סטיין גם כתב אתמול בערב שדהמרקוס קאזינס מתאמן עם הקבוצה ויחזור לשחק עם גולדן סטייט בגמר המערב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/05/2019 9:50:10

ג'יני באס ממשיכה לעשות שרירים מול לברון. ווגל לא נראה כמו מאמן שיעשה את כל מה שהוד לברוניותו רוצה, מה שמבטיח לנו אקשן, לא רע

משה פ., לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
משה פ., לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
12/05/2019 10:18:04

הלייקרס של השנה הבאה מתחיל להראות שידור חוזר של קליבלנד בתקופת בלאט.

מאמן מקצועי מוערך אבל לא בטוח שיצליח ולידו עוזר מאמן ש"מתקשר" עם שחקנים כי הוא היה שחקן בעצמו, לברון אחד אלוהינו שכבר עכשיו ברור לחלוטין שהולך "לתקשר" עם עוזר המאמן הרבה יותר מאשר עם המאמן עצמו, חבורה של שחקנים עם פוטנציאל לא ממומש בשטח מסביבו. רק חסר את הכמעט-כוכב האחד או השניים שיגיעו.

הימור שלי: תסריט קליבלנד חוזר על עצמו. ההנהלה מטרידה מספר שחקנים צעירים אך מבטיחים תמורת כוכב אחד שיהיה עזר כנגד לברון (פול ג'ורג' אולי?…), אולי כוכב אחד חופשי נוסף מגיע (כנראה מישהו שמתחיל ב- K), השחקנים הותיקים והזולים נשארים, העונה מתחילה בחריקות, לברון דוחף את ווגל, לברון לא מדבר עם ווגל, לברון מבטל מהלכים של ווגל, איכשהו לברון+הכוכב(ים) שכנגדו מצליחים להשחיל את הלייקרס עד גמר המערב (פה זה שונה מקלילבנד. זה המערב, לא המזרח, יש גבול למה שלברון אחד+כוכב אחד מסולגים לעשות), ונכשלים שם.

עונה הבאה מתחילה אותו דבר, ווגל מפוטר בפגרה, קיד מחליפו. יש אליפות ?

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 10:47:36

שכחת שלברון קורא ל-ווגל "COACHING STAFF". שזה יקרא תם הטקס שלו, עד אז מצבו יהיה יציב 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 11:46:24

1+ LOL

trusttheprocess
trusttheprocess
12/05/2019 10:44:47

אני לא אוהב את בראון אבל הוא לא הולך לשום מקום , נצחון או הפסד

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 10:51:48

הוא חייב ללכת הביתה, הוא פשוט סתום אבל הבעיה שהם לא ישחררו אותו (אף הנהלה לא הייתה מדווחת דבר כזה לפני משחק), והם יתנו חוזה כנראה מקס לאפס בן סימונס וזה יהיה סופו של הפרוסס.
.
פילי לא השכילו להבין שבמקרה של סימונס untouchable, הכוונה זה לא לגעת בו אפילו עם מקל. הוא לא ייפתח קליעה וישאר בדיוק אותו שחקן בינוני.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 11:03:37

חחחחחחחחח

פילי לא השכילו להבין שבמקרה של סימונס untouchable, הכוונה זה לא לגעת בו אפילו עם מקל.

זה ציטוט HOF ברוך

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
12/05/2019 10:48:57

הלייקרס צריכים את דון נלסון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/05/2019 11:14:30

צחוק בצד, גם אני חשבתי על זה, אבל אגדות מהסוג שמסוגל להתמודד עם לברון (פיל ג'קסון, פופ, נלסון, לארי בראון הם השמותשעלו לי בראש), בחיים לא יכניסו את ראש הhof שלהם למיטה החולה הזו, ומבין אלה שלא מספיק חזקים ווגל הוא בחירה סבירה למדי.

אסף
אסף
12/05/2019 11:41:42

מסכים עם כל מילה מאנו.האופציה הכי סבירה, מה שכן מי מוכן להתערב על כמה זמן לוקח עד שלברון וקיד הולכים מכות באימון/ חדר הלבשה???

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
12/05/2019 13:13:19

פילי הולכת לניגוב כואב על יבש הלילה,
שמעון גנב\קיבל את הטיטול החדש ,פרי פיתוח של 10 שנים,אנטי וולקרו,אנטי בריחה 100%,
אפילו שמנו בלואר של אוויר חם ,ליבוש של אחרי.
ראס א שטן,"קיבלת" מתנה,השתמש בו בחכמה ,הוא לא יכסה את כל הלולבים של פילי,
הוא בטח לא יספיק לסתימת כל הנזילות,
פרנק אכל אותה,אם הוא בא בשביל הכסף ,אז יופי טופי,מקצועית הוא כבר נקבר,
לא מקנא בו,רעל במגרש,רעל מאחורי הגב,רעל מעל הראש,אם זה לא היה משעשע,הייתי צוחק עוד יותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 14:30:18

וואי וואי לאיזה מצב פרנק הכניס את עצמו…

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 15:12:21

הוציאו על זה ספר מלכוד 22, ואת האחד הוא יקבל ממספר 23

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 16:42:51

גדול

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
12/05/2019 13:27:24

"הבחירה בווגל היא עבור שליטה, סדר, כבוד, וכדורסל שמתאים לקבוצה"
של מי הציטוט אנשים ? של ג'ני?זה פטפטת של פוליטיקאי ,
הלייקרס הכל חוץ מזה,זה כמו הסיפור על הילד ,שסותם חורים עם האצבעות, נגד שיטפונות.
ווגל הוא הילד,נו ווי חוזי

Ip
Ip
12/05/2019 13:30:31

עם לברון וקיירי בחמישייה צריך באמת מאמן הגנה גדול, כי זה בעצם להגן 3 נגד 5.

השרת
השרת
12/05/2019 15:55:37

שמעון שאלה אליך,

אם בראון אתה שונא ושני הכוכבים הראשיים סימונס ואמביד אתה לא מעריך, אז למה אתה בעדם מלכתחילה?

שואל בתור אחד שפעם היה בעד יוסטון בתקופת מקגריידי ויאו ועכשיו נגדם בגלל הארדן.

יש שני סוגי אוהדים בגדול, אוהדי שמחוייבים לקבוצות מסויימות אפריורית ואוהדים שנודדים בין קבוצות בהתאם לסגל ולסגנון משחק, אתה נראה לי מהסוג השני אז מה לך ולפילדפיה אם אתה לא מעריך את המאמן סגנון המשחק והשחקנים המובילים?

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 16:09:56
Reply to  השרת

את אמביד מאד אוהב ומאוכזב ממנו.
את סימונס אני ממש שונא-זה בא עם הזמן שנה שעברה אפילו הייתה בעדו.
את בראון אני לא שונא, הוא דווקא חמוד אבל רפה הבנה בעינייני כדורסל.

פילי? אני אוהד אותם מאז אייברסון שהוא השחקן הכי אהוב עלי אי פעם. אוהב את האוהדים המשוגעים שלהם.

אוהב את ג'ימי ואת האריס ורדיק גם.

Zivke
Zivke
12/05/2019 15:56:37

מילא ווגל החסר כריזמה (השואוטיים מתהפך בקברו), אבל זה שהבא בתור של ההנהלה זה ג'ייסון קיד שההישג הכי גדול שלו בתור מאמן זה שעיכב את ההתפתחות של יאניס בכמה שנים וסידר ללברון טיולים לגמר במזרח.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/05/2019 18:33:17
Reply to  Zivke

צודק.

קיד הוא מאמן כושל.

לא מצליח להבין איך מתקבלות החלטות כאלו מטופשות בקבוצת נבא כלשהיא. בעצם כבוגר כהן, הבעלים האסוני של ג"ס שלעולם נברך את רשות המיסים האמריקאית שכפתה עליו למכור את הקבוצה, התשובה ידועה – בעלים גרוע.

ג'ני גו הום

Trusttheprocess
Trusttheprocess
12/05/2019 17:24:27

פילי יפטרו את בראון בשביל מי ?
טיירון לו?
פרנק יוכל?
ג'ייסון קיד?
סטן ואן גנדי?
מארק ג'קסון?
קליף קינגסברי?
סטיב מריוצ'י?
רקס ראיין?

אף מאמן ברמה גבוהה לא רוצה לבוא לפילי(וגם אין כאלה פנויים כרגע) כל מה שצריך לעשות זה לבדוק את רשימת המאמנים של פילי מאז לארי בראון

ראס א שטן
ראס א שטן
12/05/2019 18:16:42

זה החשש שלי שיבוא רפה הבנה אחר

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 18:36:56

רקס ראיין יכול להיות ענק.
את הקומדיה של קינגסברי תקבל כבר השנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/05/2019 18:49:08

עזוב את בורסת השמות הרגילה.
יש בטוח אנשי מקצוע טובים בתוך האירגון, בליגה, ובמקומות אחרים.
צריך לתת למישהו כזה צ'אנס.
הוא גרוע מאוד ומהווה תקרה ברורה – יש להחליפו, נקודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 19:26:32

חסר מציאות מהמכללות? מאמנים שלא קיבלו את הצ’אנס ויעשו עבודה מדהימה? להשאיר את האפס הזו זה טעות נוראית, במקום ללמוד את פופ הוא למד שיטה אחת מפופ ומנסה ליישם אותה בקבוצה שלא מתאימה לכך.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/05/2019 19:57:11

המאמן היחיד מהמכללות ב 30 השנה האחרונות שלקח אליפות היה לארי בראון וגם זה אחרי שאימן איזה 1000 משחקים ב NBA
אז קח את כל מאמני המכללות שלך ודחוף אותם מהגג

עידו גילרי
עידו גילרי
12/05/2019 19:58:55

ואז למי כל הבוסטרים ישלמו שוחד?

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2019 21:54:55

אוקי ואתה רואה את פילי לוקחת אליפות עם בראון הוא הופכת לקוטנדרית לגיטימית? לצערי אני לא רואה את זה, הוא פשוט רובוט איזה מאמן עוד בליגה יש שרואה שהקבוצה שלו נשחטת כל רבע רביעי ומשאיר את הסגל? איזה מאמן כמו רובוט מכניס את מריאנוביץ למרות שכל משחק הוא בור, איזה עוד מאמן מחליט לא להריץ פיקאנדרול בהתקפה לקבוצה שהלחם והחמאה של השחקנים זה פיקנאדרול, ורק על כמות הפעמים ש אמביד התחיל מהלך על קו ה3 מגיע לו הפתקית הוורדה.
.
השחקנים יורדים עליו בפומבי ועל השיטות שלו באטלר אמביד ובצדק הוא מעדיף את האוסטרלי על פני נצחון איזה מאמן זה ?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
12/05/2019 22:53:44

תן שם אחד פנוי שיהיה יותר טוב ממנו

ליאור
ליאור
12/05/2019 17:43:10

תודה, מנחם!
Vogel זה ציפור בגרמנית ולכן יש לשער שהוא יעוף מהלייקרס מהר מאוד. אולי תגיד הוא גם ירקיע שחקים אבל זה הכל תלוי בשחקנים. כרגע אין ללייקרס את ההרכב שיכול להתחרות ברמות הגבוהות ביותר – אם ֫֫֫֫֫֫֫יצליחו להביא שחקנים כמו שצריך (למשל איך שהקליפרס בנו קבוצת לוחמת שיש בה grit) ולא איזה אוסף לא ברור, אולי יש סיכוי. אבל מי חוץ מAD רוצה לשחק לצד לברון?

O
O
12/05/2019 17:58:07

כל הספקולציות על מעבר רכוכבים שוכחות דבר אחד מהותי: זה לא רק איזו קבוצה, אלא איפה.
למשל קוואי. מופרך לחשוב שאחרי אחרי שנה קפואה בטורונטו, אחרי שהלך וקנה אחוזה משפחתית בסן דייגו המהממת – קוואי יעבור למילווקי דווקא. חתיכת טיז אלנבי, פריזר, קבוצה קטנה. עבור מה? סיכוי לטבעת? זה לא מספיק. אפשר למצוא מקום עם סיכוי, שיהיה הרבה יותר כיף.
KD שבר את הכללים וקבע חדשים:
גם סיכוי טוב לאליפות בקבוצה חזקה, וגם סן פרנסיסקו המגניבה ואופציות בעמק הסיליקון.
למה לוותר אם אפשר הכל?
זה כמו דילמה ידועה של עובדים. ג'וב יותר משתלם, או עבודה בתנאים יותר מגניבים ועבודה מעניינת?
אז למה לא שניהם ביחד. האנשים האלה הם סופר-סטארים מפונקים, להם מגיע דה בסט אוף דה בסט.
לכן לברון לא עבר לדנבר אלא ללייקרס, כוונות אליפות (פעם) + LA.
לכן קיירי פוזל לניקס והתפוח הגדול.
לכן קוואי עובר לקליפורניה.
לכן AD בורח מניו אורלינס, שזה עולם שלישי במושגים אמריקאיים.
וכן הלאה – הערים הגדולות וזוהרות יקבעו הרבה מאוד מהמעבר של הכוכבים בקיץ הקרוב. יאניס ויוקיץ' כבודם במקומו מונח, אבל זה איזה יווני תמים בפינה שמי הגיע אליה בכלל, ועוד אירופאי מנומנם בעיירה הזו שאין בה אוויר. לא באמת מגנט למשהו, עבור כוכבי העל.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
12/05/2019 19:06:25

הבעיה של הלייקרס אינה בעמדת המאמן (למרות שזאת נגזרת חשובה).
איך שלא נסובב את הכדור השאלה היא אם ממשיכים עם לברון או עם קוז

אוהד ס"א
אוהד ס"א
12/05/2019 19:09:56
Reply to  אוהד ס"א

המשך:
קוזמה, בול והצוות המסייע. זה לא ילך יחד. האמון התנפץ והלייקרס ייראו כמו אחרי הסיפור עם הטרייד עם AD
לאחר שהנהלה תחליט, מכאן ייגזר המאמן.
אם לברון נשאר? כל שנייה שווגל מאמן היא בזבוז זמן.
לברון הולך? ווגל יכול להיות יופי של מאמן לצעירים+ כמה שחקני שוק חופשי מעניינים מאד