סיקור ליל עצמאות של פלייאוף / עידן ארווץ ועידו גילרי

 

Image result for boston celtics

מילווקי באקס (4) 116 – בוסטון סלטיקס (1) 91

הסלטיקס הגיעו למילווקי במטרה להילחם על חיי הפלייאוף שלהם ולהאריך את הסדרה ובמקום זאת הם התבזו ונשארו עם הרבה סימני שאלה לקראת העונה הבאה. הבאקס קבוצה נהדרת בשני צידי המגרש שעוד יהיה לה הרבה מה להגיד בהמשך הפלייאוף אבל זה עדיין לא מסביר את התצוגה המביכה של בוסטון.

הבאקס קלעו 8 נקודות לעומת 0 של הסלטיקס בשתי הדקות הראשונות ולאחר 7 דקות התוצאה עמדה כבר על 7-18. כשהבאקס משחקים הגנה חזקה:

כאן הסלטיקס עשו לרגע סימני חיים כשהבאקס לא הצליחו לקלוע אף לא נקודה במשך ארבע דקות ושלשות של האורחים יחד עם נקודות מהקו נתנו להם יתרון ראשון ויחיד במשחק, 18-19. אם לרגע היה נדמה ששחקניו של בראד סטיבנס מפנימים את חשיבות הרגע אז חמש הדקות הבאות בישרו אחרת. הסלטיקס לא קלעו נקודה אחת בזמן שהמארחים רושמים 13 משלהם שהעבירו את השליטה אליהם באופן סופי.

הסלטיקס עוד ניסו לחזור למשחק ו-5 נקודות של קיירי אירווינג עוד הורידו ל-34-40 שתי דקות למחצית אבל זה כמעט בלתי אפשרי לעשות קאמבק כשאתה מחטיא בלי הכרה. יאניס מיד הגיב בסל ועבירה כשלאחריו בלדסו ושלשות של מירוטיץ' וברוגדון הקפיצו את ההפרש בחזרה למעלה כששלשה של היוורד ממש על סף המחצית רק המתיקה במעט את הגלולה כשהתוצאה עמדה על 39-52 למילווקי בהפסקה.

הסלטיקס לא ממש הצליחו להתקרב גם בחזרה מחדרי ההלבשה כשהקבוצות פחות או יותר מחליפות סלים במהלך רוב הרבע השלישי. אבל אז ב-60-71 אנדטקומבו חזר ממנוחה על הספסל כשנותרו קצת פחות מארבע דקות לסיום הרבע ודאג לשש נקודות ואסיסט לשלשה שהעלו את הבאקס ל-62-80 בסוף הרבע.

הבאקס לא הורידו את הרגל מהגז גם בתחילת הרביעי כששלשה של בלדסו העלתה אותם ליתרון 68-91 עם 9 דקות לסיום. זה הפך את שאר המשחק לגארבג' טיים שאפשר לבאקס להשתעשע קצת כשארבע דקות לסיום בראד סטיבנס הרים ידיים והעלה את המחליפים.

את הבאקס שהצליחו למחוק כל זכר למשחק הנפל הראשון בסדרה הוביל יאניס אנדטקומבו עם 20 נקודות (8 מ-14 מהשדה) לצד 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. קריס מידלטון הוסיף 19 נקודות עם 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אריק בלדסו רשם 18 עם 6 ריבאונדים וג'ורג' היל תרם 16 מהספסל.

הסלטיקס סיימו תצוגה נוראית עם 31% מהשדה כולל 7 מ-39 לשלוש. קיירי אירווינג שעתידו בקבוצה לוט בערפל קלע 15 נקודות ב-21-6 מהשדה ואסיסט בודד. ג'ייסון טייטום ומרכוס מוריס קלעו 14 נקודות כל אחד כשמוריס מוסיף גם 11 ריבאונדים.

 

 

גולדן סטייט ווריורס 104 (3) – יוסטון רוקטס 99 (2)

איזו סדרה יש לנו!

לאחר שיוסטון השוותה את תוצאת הסדרה בשני משחקי הבית שלה, שתי הקבוצות הגיעו בשיוויון 2 במטרה להתקרב עוד צעד לעבר הגמר המערבי. אם מישהו ציפה שגולדן תגיע בשביל להסתער על יוסטון ולהחזיר לה על 2 המשחקים האחרונים, התבדה מהר מאוד.

אמנם במשחק גולדן סטייט כבר הובילה ב-20, אבל יוסטון השוותה עד סוף הרבע השלישי ושתי הקבוצות נכנסו לרבע האחרון בשיוויון 72. נקפוץ לדקות הסיום של ההתמודדות – 3 וחצי דקות לסיום, קליי תומפסון ודריימונד גרין קולעים 2 שלשות רצופות וקובעים יתרון 8 לווריורס, 89-97. כריס פול עם 2 מהעונשין, החלפת סלים בין איגודאלה וקאפלה ולאחר 2 קליעות עונשין של אריק גורדון, זה רק 4 הפרש לגולדן סטייט, 1:14 לסיום. קרי קולע 2 מהקו רק בשביל שקאפלה יחזיר לו בדאנק. תומפסון והארדן מניחים לייאפים והמשחק מסתיים ב-5 הפרש בלבד לטובת הווריורס שייצאו למשחק השישי ביוסטון בשביל להדיח את הרוקטס כבר ביום שישי.

הדבר שהכי מלחיץ את אוהדי הווריורס קרה 2 דקות לסיומו של הרבע השלישי, כאשר הווריורס ביתרון 3, קווין דוראנט קלע סל, אך מיד לאחר מכן תפס את רגל ימין שלו ודידה אל עבר חדרי ההלבשה. ככל הנראה לא ישחק במשחק השישי ביוסטון, מה שמעצים את הסיכויים שלהם להחזיר את הסדרה לאוקלנד.

 

 

בגולדן סטייט קליי סיים ערב מצויין של 27 נק' (11-20 מהשדה, 5-10 לשלוש) ו-3 חט'. סטפן קרי היה מאחוריו עם 25 נק', 6 ריב' ו-5 אס', בעוד קווין דוראנט מסיים עם 22 נק', 5 ריב', חטיפה אך גם 5 איבודים ב-32 דקות בלבד בשל הפציעה.

ביוסטון הארדן כרגיל הוביל עם 31 נק', 8 אס', 4 חט' וחסימה, אריק גורדון סיים אחריו עם 19 נק', ופי ג'יי טאקר נסה לעזור עם 13 נק', 10 ריב', 2 חטיפות וחסימה.

Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ip
Ip
09/05/2019 9:51:31

תודה על הסיקור
מצד אחד, יוסטון פספסו הזדמנות גדולה הערב לנצח. מצד שני, אם בתחילת הסדרה היו אומרים הם שהם יהיו ב3-2 כשדוראנט בספק להמשך, אני משער שהם היו קונים את זה בשמחה. בלי דוראנט משחק 6 יהיה שלהם, ואז השאלה מי לא ישלשל במכנסיים במשחק 7. זה כמובן אם דוראנט בחוץ.

bobby
bobby
09/05/2019 9:56:13

תודה על הסיקור עידו!
.
לגבי מילווקי-בוסטון –
אם אתם זוכרים, בתום גיים 1 פול פירס טען שלדעתו זה ייגמר בסוויפ או ב-5 לטובת הסלטיקס. מעניין מה הוא חושב עכשיו..
אם אחרי הבסדרה מול הפיסטונס לא ידענו איך לאכול את הבאקס לאור חולשת היריבה, עכשיו אפשר בפה מלא להודות – הצבאים הם על אמת.
.
לגבי רוקטס-ווריורס, מעתיק פה את התגובה שרשמתי אחרי המשחק בבלוג החי –
.
אני אישית בוחר להתעלם מכל מאורעות המחצית השנייה והמשחק הצמוד לקראת הסוף.
המקום בו יוסטון הפסידו את המשחק היה כבר בכדור הפתיחה, כאשר דאנטוני שוב בחר להיתקע על החמישייה הקבועה שלו.
בניגוד לווריורס, שם חמישיית ההאמפטונס היא גם החמישייה הפותחת וגם החמישייה הכי חזקה שיש לה (עם או בלי קשר לפציעה של קאזינס), זה ברור שעבור יוסטון, לפחות במאצ׳-אפ הנוכחי, החמישייה של הארדן, פול, גורדון, טאקר וקאפלה – חלשה יותר.
והשינוי שצריך לעשות בה הוא מינורי ביותר – להוציא את קאפלה ולפתוח במקום עם ריברס.
אם קאפלה ייכנס בשלבים מאוחרים יותר במשחק, כשגרין כבר הספיק מעט להתעייף, ואולי אף כשלוני על הפרקט, הוא יהיה אפקטיבי הרבה יותר.
והעובדות מדברות בעד עצמן –
את כל הרבעים הראשונים בסדרה עד כה הווריורס ניצחו ובהפרשים הבאים (לפי סדר המשחקים) –
9, 9, 1, 3, 14.
וכפי שאנו רואים, ב-3 המשחקים בהם ההפרש היה דו-ספרתי או קרוב לכך, יוסטון בסופו של דבר הפסידו.
לא ברור איך דאנטוני לא הבין את זה עד כה, ואני מקווה מאוד שיבין את זה במשחק הבא.
.
הפציעה של דוראנט באמצע הרבע השלישי עזרה ליוסטון למחוק פיגור ולהגיע למשחק צמוד שבסופו הווריורס עשו את המהלכים הנכונים יותר. אבל כמו שכבר רשמתי, זה הכל מיותר לניתוח מבחינתי.
השחקנים התעייפו מלנסות לרדוף אחרי הלוחמים, ועד שהם כבר משיגים אותם הם עייפים והווריורס תופרים את הסל שמחזיר להם יתרון ומומנטום.
בסדרה כה צמודה, הקבוצה שתגיע קודם ליתרון משמעותי במשחק היא זו שתנצח.
בגיים 6, המנצחת תיקבע בטיפ-אוף. אם דאנטוני שוב פותח עם קאפלה – הווריורס שוב יפתחו יתרון במחצית הראשונה, שבסופו של דבר יעזור להם לנצח.
אם דאנטוני סוף סוף יבין שהוא צריך לתת את הטון כבר בפתיחת המשחק ויעשה שינוי בחמישייה – אולי יהיה לרוקטס סיכוי.
.
ומשפט לסיום – כל אוהדי/חובבי הווריורס שסוברים כי ללא דוראנט אין בעיות – אל תסיקו כלום מהמשחק הזה. כפי שציינתי לעיל, מה שניצח לכם את המשחק זה יותר היתרון במחצית הראשונה מאשר ההתגברות על הרוקטס ברבע האחרון.
אם במשחק 6 דוראנט לא עולה – יוסטון יקחו בדו-ספרתי.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
09/05/2019 10:20:32
Reply to  bobby

קשקוש. היה יתרון כבר ליוסטון ברביעי. מה הקשר הפער ברבע הראשון? זה nba. הנקודות בשלושת הרבעים הראשונים לא מנבאים כלום.

bobby
bobby
09/05/2019 10:32:22
Reply to  שם(נדרש)

יתרון שברירי ביותר. אם הם לא היו נכנסים לסלאמפ בתחילת המשחק, במקום יתרון שברירי, יכול היה להיות יתרון נוח.
כפי שכבתבתי, זה לא מקרה חד-פעמי אלא חוזר יל עצמו בכל משחקי הסדרה, עם דגש על משחקים 1,2 והמשחק הזה – כלומר שלושת ההפסדים.
בהתחשב בכך שכל חמשת משחקי הסדרה היו צמודים ונגמרו בהפרש חד ספרתי, ברור שקבוצה שמגיעה במהלך המשחק ליתרון גבוה, מגבירה לעצמה את הסיכויים להצליח לשמור עליו ולנצח.
אם כבר מהפתיחה יוסטון ייכנסו למומנטום, הווריורס יצטרכו לרדוף אחריהם ולא להפך.

רביד אראל
רביד אראל
09/05/2019 10:47:36
Reply to  bobby

אם ד'אנטוני באמת יעלה את ריברס במקום קאפלה מי אצלכם ייקח ריבאונד בהתחלה?
בכל עמדה יהיה לווריורס יתרון גובה ועם כל האהבה לפי ג׳יי טאקר הוא לא יוכל להתגבר על שלושה שחקנים גבוהים ממנו במאבק לריבאונד

bobby
bobby
09/05/2019 11:00:14

אולי ריברס במקום קאפלה לא בהכרח השינוי הראוי. אפשר אולי ננה במקום קאפלה אז.
בכל מקרה, תסכים איתי שבסדרה בה אף קבוצה לא ניצחה בהפרש גבוה מ-6 מצד אחד, אבל מצד שני רק קבוצה אחת ניצחה את הרבעים הראשונים, מתוכן 3 פעמים יותר מ-6 – זה אומר שצריך לעשות שינוי כלשהו בחמישייה.

רביד אראל
רביד אראל
09/05/2019 16:15:35
Reply to  bobby

לגמרי צריך לעשות שינוי, אבל אני לא חושב ששינוי החמישיה הפותחת יהיה ההבדל (ואם כבר אז אולי פאריד במקום קאפלה יכול להיות מוצלח).
בכל מקרה עכשיו אולי יהיה לקאפלה יותר קל כשדוראנט ירד וזה יפתח לכם עוד אופציות התקפיות, יהיה משחק מול הרכב שונה לגמרי של הווריורס ויהיה מעניין לראות איך תתקפו את זה

Ip
Ip
09/05/2019 9:57:40

לגבי מילווקי, התחושה שלי מהתגובות פה היא שהם אנדרייטד ברמות, וזה בלי להקטין מהכישלון של בוסטון. זו קבוצת הגנה מפחידה עם אתלטיות מטורפת. לגמרי יכולים ללכת עד הסוף.

חן
חן
09/05/2019 10:04:39

לא מובן הקביעה שבטוח יוסטון לוקחים את משחק 6 בלי דוראנט.
קליי תומפסון…. אוהב את משחקי 6 לאורך השנים בפליאוף. תמיד מופיע.
קארי…ייקח על עצמו יותר עכשיו שאין את דוראנט להתחבא מאחוריו.
גרין ואיגואלדה ייתנו את הנשמה.יהיה משחק צמוד. גולדן סטייט ינצחו.

Gl
Gl
09/05/2019 10:12:15
Reply to  חן

צריך לזכור 2 דברים
1. הארדן ויוסטון נגד הלוחמים בפלייאוף :
אם דוראנט כולל היום 7:5
בלי דוראנט 8:2
2. בספורט יש הרבה עניין מנטלי .אם דוראנט פצוע יוסטון הופכים לפייבורטים ותשאלו את איאקס ברצלונה,בוסטון אחרי הנצחון במשחק 1 וכו
זה הרבה יותר קשה אם דוראנט אם אנדרדוג ואין להם מה להפסיד בלעדיו סיפור שונה ויהיה להם הרבה יותר קשה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:26:44
Reply to  Gl

יפה

Berch
Berch
09/05/2019 10:12:15

אחלה סיקור
מילווקי כבר לא הבטחה. קבוצה נהדרת. אפילו כשיאניס בחוץ.
הרוקטס היו כה קרובים, אחת הסדרות הצמודות שזכורות לי. וואו
🙂

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 10:12:59

איזה לילה דרמטי, איך התהפכו היוצרות.
.
בשנה שעברה הביתיות הייתה של יוסטון,
הם עלו ליתרון 3 – 2, אבל ברגעי הסיום כריס פול מתח את אחד משרירי מיתר הברך, ויוסטון הפסידו את הסדרה 3 – 4.
.
הפעם הביתיות של גולדן סטייט,
והם אלו שאבדו שחקן מפתח כאשר לסדרה נותרו משחק או 2.
.
יהיה מרתק לגלות אם יוסטון יצליחו לשחזר את מה שגולדן סטייט עשו בגמר המערב בשנה שעברה.
.
לגבי הפציעה של דוראנט:
קודם כל, והכי חשוב (ומשמח) –
זו לא פגיעה בגיד אכילס (כפי שחששו הפרשנים במהלך המשחק),
אלא מתיחה של שריר הסובך (שריר התאומים, בעממית).
זו פציעה קלה בהרבה, מהסוג שאין שום סיבה שהוא לא יחזור ל-100% כושר במהרה, וללא צורך בהתערבות כירורגית (הטיפול הוא מנוחה, ופיזיותרפיה).
.
מבלי שדוראנט עבר בדיקת MRI, ובלי מידע נוסף, אני אסתכן בלזרוק הימור פרוע –
דוראנט לא יהיה כשיר, לא למשחק הקרוב, ולא למשחק 7 (אם וכאשר, משחק 7 מתוזמן ליום א').
הרציונל מאחורי הניחוש הפרוע הוא שדוראנט תפס את רגלו רגע אחרי הג'אמפ שוט שבמהלכו התרחשה הפציעה.
בגדול –
מתיחות מסוג זה מדורגות ל3 רמות חומרה:
1, 2, ו-3. כאשר 3 היא החמורה ביותר.
רמה 1 היא כאשר פחות מ-10% מהשריר נפגע,
רמה 3 היא כאשר יותר מ-90% מהשריר נפגע.
במתיחה מדרגה 1, בהרבה מהמקרים הספורטאי הנפגע כלל לא חש בפגיעה בזמן אמת, רק אחר כך כאשר מתחילה ההתנפחות באזור הפגוע. אז גם מתחילים הכאבים.
כאשר יש תחושה של כאב חד, זה לא פעם מלמד על מתיחה קצת יותר חמורה.
זה שדוראנט ירד לחדר ההלבשה בכוחות עצמו זה סימן מעודד –
כאשר סובלים ממתיחה דרגה 3, ברוב המקרים זה קשה מאוד ללכת לבד.
.
נקודה אחרונה בנוגע למתיחה של שריר הסובך –
זו אחת מפציעות המתיחה של השריר היותר פשוטות לטיפול,
ואם הכי פחות סיכוי לסיבוכים בהמשך (ע"ע קאוויי).
.
תודה, חברים. אחלה סיקור!

סתם אחד
סתם אחד
09/05/2019 11:07:37

כספורטאי עם כושר לא רע בכלל – מניסיון בשתי הרגליים שלי כמה פעמים: הרגשה שירו לך ברגל בנקודה ספציפית בשוק. פעם ראשונה שקרה לי בקושי זזתי והנפיחות מתחילה כעבור 24 שעות. 6 שבועות מנוחה מפעילות ספורט כולל שבוע ראשון של צליעה קשה. בפעם השניה וברגל השניה ישר ידעתי מה זה וקיפצתי על רגל אחת לספסל. היה נראה לי שזה קל יותר אבל לקח יותר זמן להחלים והנפיחות פי 2.
ההבדל הוא שדוראנט צעיר ממני בכמה שנים טובות ויש לו טיפול רפואי 24/7 בלי שצריך ללכת לעבודה ולטפל בילדים..
בהחלט נראה שיחזור רק לגמר האזורי אם בכלל.
מה עם בוגי?

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
09/05/2019 10:15:03

תודה חברים חג שמח
לא ברור מה עובר על סטף – פציעה זה לא. לאור היכולת שבה הוא זז על המגרש הסבר של עין הרע/ שחור/ כוכב צדק פוגש את ונוס נשמעים הרבה יותר הגיוניים מאשר הסבר שסטף פצוע – מי שרוצה לראות אותו פצוע שיחזור לגמר של 2016 – הוא לא הצליח לעבור שם את קווין לאב והיה נראה כבד ביותר – מול יוסטון הוא נראה סבבה לגמרי, ומבלי לבדוק עמוק בנתונים אני משער שזה הרצף הכי גרוע שהיה לו מבחינת אחוזי 3
מהמר שאם הלוחמים לא עוברים את יוסטון – הבאקס אלופים ולא משנה מי תבוא מולם.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 10:22:31

הכי בלט לי לעין, במשחק בין הבאקס לסלטיקס –
עד כמה הצוות "המשלים" מחוברים.
ברוגדון חזר, ושיתוף הפעולה שלו עם חבריו, לא החמיץ פעימה.
מהמסירה להאלי הופ של ג'ורג' היל, כאשר יאניס על הספסל כמעט ומגיע לתקרה עם קפיצת השמחה שנתן,
זה "הרגע" של המשחק.
קבוצה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
09/05/2019 10:28:19

תודה רבה לדואו, אחלה סיקור.
.
אם הייתם אומרים לי בסוף העונה שעברה שהקבוצה האדירה של הסלטיקס שכל כך נהנתי ממנה "תגיע" רק למשחק אחד בעונה הבאה הייתי צוחק עליכם, וזה בערך מה שקרה.
.
איך נפלו גיבורים ירוקים? מה השתבש שם? סטיבנס שכח לאמן? למה קיירי פתאום לא הסתדר שם? מה קרה לטייטום? האם השמועות על טרייד עבור דייויס פגעו במורל? הלחץ של שחקנים בעונת חוזה (קיירי, רוזייר)?
.
לדעתי הכשלון כאן משמעותי יותר, ומפתיע יותר, מאשר בפילי, מאחר ופילי עדיין לא הייתה קבוצה ובוסטון כבר כן. אז יש בהחלט מקום לתחקיר נוקב בעיר השעועית, אני מאמין שהוא יתקיים, ושההחלטות בקיץ יהיו מאד משמעותיות להמשך.
.
אישית – נפרד מקיירי, משאיר את סטיבנס, לא מביא את דיוויס, וממשיך לבנות. בהצלחה.
.
יפה מצידם של הספלאשים להגיע לסדרה
It's high time.
.
אורך הסדרה, האינטנסיביות שלה, וקצת חוסר מזל הביאו לפציעת אחד מההמפטונים, נראה מה השאר, עייפים ככל שיהיו, יצליחו להוציא מעצמם במשחק הבא. אם ינצחו בלי דוראנט אעריך אותם עוד יותר מאשר אם יקחו אליפות איתו. אולי המשחק החשוב בתולדות השושלת. "לא לפספס" בסולם גידי אורשר.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 10:34:57

בלי דוראנט שסביר להניח לא ישחק בגיי6 ו7 יוסטון תיקח את הסידרה אחרת הארדן באמת לוזר. הזדמנות כזא לא תחזור זה שלו להפסיד. רוצה אליפות? תבוא תיקח תפסיק למסור לכריס פול האפס ששורף שעון יותר מבן סימונס לא יכול לעבור קונוס ולא מסוגל לשים סל.
זרוק 40 פעם תביא אליפות. אני צופה מכתש בגיים 6. ומשחק צמוד בגיים 7. הארדן אל תשים מבטחך בפול אתה תחוסל.

חן
חן
09/05/2019 10:43:25

יפה שאתה עדיין חושב שהארדן ייקח את הסדרה. מאמין בו בלי ספק. יוסטון טובים כאנדרדוג מול גולדן סטייט..כאשר המומנטום אצלם יש שם מספיק שחקנים שעד כה הוכיחו שלא יוכלו לעמוד בלחץ – פול, קאפלה, גורדון וכן גם הארדן. שכחת 0-27 משלוש בשנה שעברה?!

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 10:47:00

צודק… הארדן רוצה את זה שייקח את זה עם 60 נקודות מבחינתי!!!!

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 10:51:36

+ 1
לגבי פול, הוא עוד יפתיע, אבל בקשר להארדן – צודק באלף אחוז – הוא חייב לקחת 30 פלוס זריקות ולגמור את הסדרה הזאת בעצמו; בלי קאפלה ובלי להתחשב בחברים, הם כבר ישלימו אותו היכן שצריך (טאקר, גורדון). תירוצים לא מעניינים.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 11:02:22

לצערי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו זה פציעה מסיימת עונה של פול , האיש חיסל אותנו אתמול ואחראי עיקרי להפסד שלנו כמו כך גורדון, אבל השחקן שאני הכי מאוכזב ממנו זה הארדן, פול וגורדון לא פוגעים בכלום ועדיין קיבלו כדורים הארדן היה רותח כל המשחק מה אתה מוסר לאפס הזה פול ? כוכבים צריכים לדעת מתי לקחת על עצמם משחקים, לצפות בפול וגורדון אתמול הרגיש לי שידור חוזר של טורנטו.
.
לגבי פול זה לא כריס פול של שנה שעברה יש לו ירידה עצומה ביכולת כל הזריזות נאבדה הוא עדיין מוסר מצויין, אבל הוא לא מסוגל לחדור ולסיים ביעילות יותר, אין לו את היכולת להתפנות לזריקה נוחה , ופשוט קל לעצור אותו .
.
לגבי גורדון הוא חייב להפסיק לזרוק כמו אחוז דיבוק זריקות רעות. דה שוט זה שהשוותה אותם לקליי ולקרי זה בדיחה עצובה.
.
קרי התעורר ברגע שדוראנט נפצע וכל הדיבורים על פציעה מחלה שוב התגלו כלא יותר מתירוצים ושקר גס בדומה לאמביד, שחקן שעולה על הפרקט לא יכול לתרץ הופעות .
.
קליי תומפסון היה ענק אתמול השאלה אם הוא יחזור על ההופעה הזאת במשחק מספר 6, הוא אולי השחקן הכי פחות יציב בליגה וזה מה שמונע ממנו להפוך לכוכב על, כשהוא טוב אין טוב ממנו על הפארקט הוא רוצח, הבעיה שרוב המשחקים הוא אנמי הוא לא דורש את הכדורים (בדומה לקרי ודוראנט למשל) , אצלו אף פעם אתם לא יודעים איזה יום תקבל אסל או בסל.

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 12:48:06

סטטיסטיקה מעודכנת להבוקר לגבי הפלייאוף, אחרי שני משחקי בלהות של גורדון ומשחק אחד טוב של קליי
קליי : 38.6 דקות, 17.5 נקודות, 15.3 זריקות, 44.6% מהשדה, 38.9% לשלוש, יתרון לא גדול בשאר הקטגוריות (4.1 אסיסטים אבל קחו בחשבון את הסגנון של ג"ס לעומת הבידודים של יוסטון).
גורדון : 37.3 דקות, 18.7 נקודות, 14 זריקות, 45% מהשדה, 39.8% מהשלוש, זורק 2.8 מהקו (כפול מקליי).
באחוז אפקטיבי לגורדון יש יתרון אם כי עדיין לא ראיתי עידכון על אתמול אז כנראה היתרון צומק.
.
לגבי קרי ופול – ההשוואה הייתה נקודתית לסדרה זו בתור הצוותים המשלימים של הארדן ודראנט שנתנו מספרים דומים ופסיכיים. ברור שבהסתכלות ארוכת טווח קרי טוב מפול, בעיקר אחרי התצוגות של פול בסדרה הזו, הוא גם צעיר ממנו – אבל בסדרה הספציפית הזו, עד אמצע משחק 4, הפער ביניהם לא היה כה גדול מה עוד שאני מחזיק מאוד מפול בצד ההגנתי (דבר שאחרים פה לא מעריכים משם מה).
מקווה שפול יסתום פה כמה פיות של ליצנים ששכחו כמה הוא שחקן גדול; קליי הנסיך גירזן את הסל במשך שלושה וחצי משחקים ואף אחד כאן לא איחל לו פציעה, רק חיכו שכבר יפציע ויגנוב את כל הקרדיט מאלה שבאים לעבוד כל יום ולא רק מתי שהכוכבים והירח מסתדרים להם.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 13:00:40
Reply to  דה שוט

גם בסדרה הזאת קיירי גדול מפול וקליי גדול מגורדון הפחד שהם מייצרים בהגנה עם הקליעה שלהם גם שלא נכנסת זה מה שמאפשר את המחיה לדוראנט ולאחרים, אני מצטער דה שוט אבל בגלל אהבתך לדוראנט איבדת את המציאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 13:00:51

קרי

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 13:18:21

בסדרה הזאת
גורדון 22.2 נק', 45% מהשדה
קליי 17.6 נק' 41.7% מהשדה
אני מנותק מהמציאות (מעניין איפה גיא איש הסטטיסטיקה)

רפיקי
רפיקי
09/05/2019 10:49:20

לא שמח שדוראנט נפצע
אבל לפחות עכשיו אנשים יבינו עד כמה הווריורס ךא פחות טובה בלעדיו

רפיקי
רפיקי
09/05/2019 10:50:03
Reply to  רפיקי

אמנם חסר לה את הסקורר הכי טוב שלה
אבל עכשיו הם יכולים לשחק כמו שהם אוהבים

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 11:09:14
Reply to  רפיקי

דוראנט לא פוגע בסגנון של הווריורס זה שטות מוחלטת של אוהדי קרי, שני דברים פוגעים בשטף המשחק של הווריורס הראשון זה העילמות הקליעה של קלי וקרי בסדרה , ראינו אתמול שקליי קולע (קרי עדין לא סידר את הידית), כמה ריווח היה במשחק, וזה למה הקליעה מ3 כל כך חשובה (לא רק בגלל אפקטיביות הזריקה), זה מאפשר הרבה יותר מבטים פנויים וחדירות לשאר שחקנים .
.
2. שבקלות יכול להיות הראשון אין סדר כרונולגי, זה ההגנת חילופים אוטומטים של יוסטון שגורמת לכל משחק המסירות של הווריורס להיות הרבה יותר מסורבל.

רפיקי
רפיקי
09/05/2019 12:31:54

פשוט תראה איך ג"ס ישחקו במשחקים הבאים
קרי וקליי יחזרו להיות עצמם ופתאום כל אחד מהשאר יתן 150 אחוז מהיכולת שלו
.
זה לקורה סתם.השיטה גורמת לזה

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 12:47:31
Reply to  רפיקי

שוב אין שום קשר דוראנט נכנס יפה מאוד בשיטה , הבעיה שבלי השלושות שנכנסות (קרי , קליי עד אתמול) אין ריווח, + משחק ההגנה של יוסטון שמותאם בדיוק לזה, ראית רבע ראשון אתמול שהקליעה דל קליי מ3 נכנסה כמה מבטים חופים זה איפר להם בצבע וכמה זה ריווח את המשחק היו להם 11 אסיסטים ברבע הראשון לפי הזיכרון שלי אני חושב אפילו שיותר כן שדוראנט שיחק.

השרת
השרת
09/05/2019 13:37:36

דוראנט לא פוגע בסגנון משחק של הווריורס, הוא משנה אותו, פשוט מעצם העובדה שלתת לו את הכדור בנקודות שהוא אוהב לקבל ולתת לו לייצר סל זה הסגנון הכי יעיל שיש. פחות אסטתי, אבל יעיל ואמין יותר, לפחות עד כה בפליאוף הזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/05/2019 10:59:32

באסה. נגמר הפלייאוף

הייט אשברי
הייט אשברי
09/05/2019 11:10:40

מבט למשחק הבא ביוסטון :
KD ייעדר בוודאות .
אמנם ג"ס , כפי שציינו לפני , ניצחה בעימות האחרון בין השתיים ביוסטון ללא KD , אבל צריך לזכור שאז שיחק בוגי , ששיחק טוב.
נוטים לשכוח , אבל בוגי חסר מאוד בפלייאוף ללוחמים.
אז הכל חוזר לגרעין של הלוחמים – רביעית האמפטונס , מגייסי KD .
האם אפשר לקחת את השישי ביוסטון ? צריך בשביל זה ש :
סטף וקליי יופיעו שניהם ביג טיים , וגם שדונקי ואיגי יקלעו באחוזים טובים ויורידו קצת מנטל הקליעה מהאחים ספלאש.
תרומה מהספסל – לוני , שהיה היום טוב מאוד, בפרט בדקות ההכרעה, וג'רבקו , שהיה חלש היום ולא קלע .
להמנע מעבירות מוקדמות , ובכלל ( גם כך השמיכה קצרה מאוד ).
לשחק באחריות ובלי איבודי כדור .
הסיכוי לא גדול , אבל בהחלט קיים .

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 11:14:39

והדבר הכי משמח זה שאין יותר סופר טימס בליגה, הלוחמים השנה מאוד מאוד פגיעים, בגלל חולשת הספסל (כמה ההימור עם קאזינס נכשל ).
כל קבוצה יכולה להפסיד לכל קבוצה, דנבר הולכת לתת פייט רצחני למי שתעבור ולא אתפלא אם יהיו בגמר אני בהחלט רואה את דנבר מדיחה את יוסטון או הלוחמים. כן ללוחמים עדיין יש עודף כישרון שדוראנט בריא אבל אנחנו רואים כמה הספסל חשוב לפלייאוף, אם הייתי מהמר על האלופה מעכשיו הייתי אומר שזה מילווקי השנה, היא הקבוצה הטובה בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 11:19:00

המפתחות של יוסטון במשחק הבא לא צריכים להשתנות, שליטה בריבאונד (עלה להם במשחק הלילה) האטת הקצב והסתמכות על הסטארים, אני לא יודע אם גולדן סטייט יכולה לנצח בלי דוראנט, אבל מה שבטוח שלאחד מהכוכבים המורשת תיפגע, אם זה לקרי שיפסיד את הסדרה זה יהיה כתם שחור בשבילו, ואם זה להארדן

O
O
09/05/2019 11:39:52

אם סטף, קליי, גרין איגואדלה באמת בדרך ל-HOF, זה צריך להיות שלהם, אולי כבר במשחק הבא.
כאילו, מה נהיה?
מי אלה יוסטון, ביחס אליהם??
הארדן פנומן, אבל בהחלט יש לו את הסלאמפים שלו, עם אחוזים עקביים לא מזהירים.
כריס פול? מזעזע.
טאקר? שחקן נשמה מדהים, אבל ראבאק – פי ג'יי טאקר, יחסית לגולדן סטייט? הוא השארית של הפוורורדים מהעונה שעברה שנעלמו.
אריק גורדון, קלע טוב. ויכוח אם הוא ב-50 השחקנים הטובים בליגה. כנראה לא.
מה נשאר? קאפלה, איך לפעמים, בסדרה הזו ובמאצ'-אפ הזה, יותר לא מאשר כן.
והבן של דוק ריברס. ושאריות ברזילאי מבוגר, מדריך בחוג לפקוארה, גם שם הוא כבר לא זז כמו פעם.
כאילו – מה נסגר איתכם אנשים??
.
סטף קארי, הקלע הטוב בהיסטוריה, האיש ששינה את המשחק, פעמיים MVP, היחיד פה אחד.
קליי תומפסון – שחקן ה-2-way הטוב בליגה, שותף לקארי לבק-קורט הטוב בהיסטוריה.
דריימונד גרין – האולר השוויצרי, מועמד קבוע ל-DPOY, שמעלה את עצמו בפלייאוף לרמה גבוהה.
אנדרה איגואדלה – כרגיל מתעלה למעמד, אולסטאר בזכות עצמו, אולי השחקן ה-6 הטוב בהיסטוריה, וגם FMVP.
ועוד מה שצריך בגבוהים, לוני ומוני. לא עקרוני.
.
אין פה שום שוויון ביחסי הכוחות. זה הלב והשלד של קבוצת ה-73-9, כל הרביעיה, האלופה המנוסה, עם סטיב קר, עם יתרון ביתיות, נגד יוסטון יותר חלשה מהשנה שעברה.
מה בכלל הדיבור הפחדני של אוהדי גולדן סטייט?
הווריורס, ב-90 אחוז.

הייט אשברי
הייט אשברי
09/05/2019 12:21:35
Reply to  O

זה לא כל כך פשוט . לפני שלוש שנים היה לג"ס ספסל טוב בהרבה. איגי עדיין אפקטיבי , רק שאז עלה מהספסל ועכשיו צריך לתת הרבה יותר דקות . שון איבד את זה לגמרי , ואחרים שהיו אז בספסל טובים יותר מהמשלימים היום . גם בבוגוט לא ניתן להשתמש כמו אז – הוא איטי בהרבה , ובסוף הקריירה. וכמובן שגם סטף לא כשיר ב-100%.

רפיקי
רפיקי
09/05/2019 12:33:30
Reply to  O

1000+

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 12:51:31
Reply to  O

ניצחו מערב פצוע בדרך לגמר סוער מול מוזגוב ודלבדובה
שרדו מול אוק' סיטי בזכות ערב חד פעמי של קליי וקרסו כמו מגדל קלפים מיתרון של 3:1
הרימו טלפון קטן מהאוטו במגרש החניה, וכל השאר היסטוריה…

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 13:56:19
Reply to  דה שוט

מצחיק שאתה מדבר על הקריסה שלהם ולא על הקריסה של אהובך דוראנט, שבלעדיהם היה עם 0 טבעות, הם היו דקה מריפייט .

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 14:07:55
Reply to  דה שוט

100+
בול

חן
חן
09/05/2019 12:12:43

ממה שקראתי אוהדי יוסטון בונים על הארדן. אני צופה היחנקות שלו ואחוזי שדה מזעזעים לכיוון ה- 28-7 מהשדה ככה… כמו תמיד שהוא צריך להפציץ משחק בפליאוף.
אם יפתיע אותי ולראשונה יתעלה בפליאוף אוריד בפניו את הכובע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:38:19
Reply to  חן

מסכים

דקסטר
דקסטר
09/05/2019 12:37:40

מעניין איפה כל הפרשנים והמגיבים שהיו בטוחים שהעונה הזו גמורה אחרי ההחתמה של קאזינס. ובלי קשר ספורט כמו החיים הם דינמיים. לפעמים נראה שאין שום דבר שיכול לנצח אותך אבל החיים מביאים לך כזו סטירה ששומרת עליך צנוע.
הלקח של כל קבוצה הוא לעשות את המיטב שלה ופשוט לשחק את המשחק שלה ולעשות מהלכים שיאפשרו לה להיות בעמדת ניצחון.
זיינו את השכל על איאקס כל השבוע והפסידו. זיינו את השכל כל העונה על דוראנט והנה נפצע. זיינו את השכל על קיירי והנה קיבל בראש. ימים שלמים שחפרו על ליליארד והנה קיבל שיעור בצניעות. אמביד צייץ וחגג בטוויטר ונראה על גג העולם ועכשיו הוא נראה כמו חלקי חילוף..
ברגע שמסיטים את הריכוז או נותנים לרעשי הרקע להשפיע בסוף מקבלים את המכה.

Gl
Gl
09/05/2019 12:57:20

מי שאי אפשר להאשים גם אם יפסידו זה מורי :
התאמת אמצע עונה הביא את ריברס ושאמפרט שנותנים סידרה מעולה מה גולדן סטייט הביאו בוגוט שלא משמעותי בכלל בסדרה .
ועדיין קליי משחק 6, סטף על המורשת דרימונד פתאום קולע שלשות מריח לי כמו הופעת וינטאג 2016 במשחק הבא

ברבור שחור
ברבור שחור
09/05/2019 13:18:38

בינתיים הדבר שהכי משמעותי בסדרה זה מי לוקח יותר ריבאונד…גולדן רצים הרבה אחרי החטאות רחוקות וזה מחפה על הקליעה החלשה שלהם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:39:21

מדויק

רועי ויינברג
09/05/2019 13:59:55

מצויין חברים. יוסטון שיחקו טוב והראו הרבה לב – הם יכולים להיות מעודדים לקראת משחקי 6-7, למרות שהווריורס הציגו כדורסל מושלם לפרקים במחצית הראשונה. מעניין ההבדל בין גולדן למילווקי מבחינת הדקות: במילווקי יש 7 שחקנים שמשחקים בין 21 ל-33 דקות במשחק (בסיבוב השני בלבד מדובר ב-7 שמשחקים בין 25 ל-36), בגולדן סטייט יש 5 שחקנים שמשחקים בין 29 ל-39 דקות למשחק (בסיבוב השני אותם חמישה משחקים בין 34 ל-42 דקות בערב). אם וכאשר השתיים יפגשו בגמר, זה הבדל משמעותי מאוד.

הקרייתי
הקרייתי
09/05/2019 14:10:27

אני באמת אופתע אם קרי ותומפסון יפציצו ביוסטון אחרי שהם ישחקו קרוב ל-45 דקות כ"א, אחרי סדרה של 6 משחקים מול הקליפרס ובלי דוראנט. הארדן יקלע ב-40% ויכול להיות שזה יספיק.
אם כריס פול לא מתעלה על עצמו בסדרה הזאת – הוא הצדיק את תווית הלוזר. אין יותר תירוצים.

ישראל
ישראל
09/05/2019 14:55:10

לא הבנתי כת המונח בעברית לעשות קאמבק ….
מהו הקשקוש הזה ?
מה רע במונח עברי לחזור למשחק ?
קשה לחזור למשחק , מסובך לחזור למשחק , קצר קולע ובעברית.
לא עילג, לא ברור , לא מדויק , וחא רוטע את חוט המחשבה..
רוצים קוראים, אז נסו לנסח בבירור .
הפסקתי לקרוא אחרי הפיסקה המדוברת.
חבל לראות זלזול כזה בשפה , בתרבות המקומית ושלא לדבר על אי כיבוד יום הזיכרון ,אי כיבוד מבחינתי התענינות בעניינים בידוריים וכתיבה עליהם בזמן בו משפחית שכולות מתיחדות עם זכר הנופלים.
הכל להבנתי פועל יוצא מחוסר זהות ברורה, השפעה ברורה מבעל האתר ,איש שמתקשה מאד בניסוח משפט ברור בעברית.
שלא לדבר על חסר זהות בכלל.

רועי ויינברג
Admin
09/05/2019 15:33:13
Reply to  ישראל

קוראים לאתר שאתה נמצא בו כרגע "הופס". לא חישוקים. מדוע ולמה? מפני שאנחנו אתר שמסקר כדורסל אמריקאי וככזה יש לא מעט שימוש במילים באנגלית. זה הענף וכך הסיקור שלו נראה בכל מקום ובכל שפה. אנחנו יכולים ללכת על דברים כמו "חסימה וגלגול" או "תפיסה וזריקה", אבל אני יכול להגיד לך שלדעתי האישית זה פחות זורם מלכתוב פיק-נ'-רול או קאץ' אנד שוט (מקווה שהמשכת לקרוא אחרי השימוש במילים האלה).

אני לא חושב שאנחנו מזלזלים בתרבות המקומית או בכל דבר כזה או אחר. החיים ממשיכים וכך גם אנחנו ואני רוצה להאמין שזה משהו שהנופלים היו רוצים. אנחנו מכבדים את זכרם וזה בא לידי ביטוי בהקדמה הנהדרת של תומר בשלישי, אבל העולם ממשיך להסתובב. אני מרוצה מהזהות הישראלית שלי ויודע שגם לבעל האתר יש ערכים טובים מאוד וכושר ניסוח נהדר לכל אזרח ישראלי, במיוחד אחד שגר כבר 55 שנה בארצות הברית. מעריכים את התגובה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2019 17:42:14
Reply to  ישראל

שתוק

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 14:55:21

תודה רבה על הסיקור.
היה משחק מדהים וסופר דרמטי. הסדרה הזו היא instant classic.
יוסטון כבר חזרו מ-20 הפרש, דוראנט קלע, נפצע ועזב לשארית המשחק, משאיר את אוהדי שני הצדדים בפה פעור..
כל הכבוד לספלאש בראדרס שברגע המשבר הזה לקחו על עצמם את המשחק וקלעו סלים גדולים.
יוסטון מאוד אכזבו- הארדן היחיד ששיחק היטב אבל זרק 16 פעמים מהשדה, פחות מסטף, קליי ודוראנט. ברגעים החשובים ביותר במשחק הוא ברח מהכדור.
כריס פול, כמו בשאר הסדרה, היה חלש מאוד. הוא מחזיק המון בכדור ולא קלע שלשה אחת.
גורדון התעורר ברבע הרביעי והיה גרוע בשאר המשחק.
וקאפלה- נראה לא קשור לענף. לא קולע, לא לוקח ריבאונדים, לא חוסם. כלום.
כמו שכבר הציעו מעליי- דאנטוני צריך להשאיר אותו מחוץ לחמישיה ומחוץ למאני טיים.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 18:46:20

אכן אכן.

ראיתם איך סטפן הבריא פתאום כמו שד? פתאום הוא לא "חולה", "פצוע" ושאר השטויות חח. איך שדוראנט יצא התחיל לתפור צאקה אחרי צאקה וחדירות. מעניין איזה מחלה אמביד יביא היום לגיים 6, צריך להיות משהו מקורי וחדש

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2019 20:28:30

איפה ראית דיווח אחד שסטף חולה או פצוע?
רמז – הבלוג החי למרות מה שאתה חושב הוא לא מקור ידיעות אמין.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 15:02:37

ועוד דבר מדהים לחלוטין שכמובן כבר כתבו עליו ודיברו עליו, אבל בכל זאת-
בגמר המערב בשנה שעברה במשחק 5 יוסטון ניצחו במשחק סופר דרמטי, עולים ל-3:2 מדהים אבל מפסידים את כריס פול. שמחת האוהדים נמהלה בתחושת אין-סיכוי-בלעדיו.
והשנה? הווריורס מנצחים במשחק 5, אבל רוב הסיכויים ששני המשחקים האחרונים של העונה הם ללא דוראנט.
מקרים די דומים רק הפוך מבחינת הקבוצות. דרמטי..
Instant classic כבר אמרנו?

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2019 20:29:54

הנה לך תרחיש – הווריורס מודחים על ידי הרוקטס, דוראנט מרגיש שיש לו עסק לא גמור וחותם על חוזה חדש.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 21:37:50

תרחיש הגיוני בהחלט.
זוועה (לא ההדחה. החתימה מחדש).

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2019 21:41:16

כן, ידעתי שתתחבר…

עידן
עידן
09/05/2019 15:09:13

הווריירס ניצחו בקרב היום אבל אולי הפסידו במלחמה כשדוראנט נפצע.אחלה רבע רביעי עם ניחוחות של פעם אבל במשחק שלם בטח כשהבא הוא ביוסטון זה סיפור אחר לגמרי.
בנושא אחר הבלאגן בלייקרס נהיה מופרע מיום ליום.אם הייתי צריך להמר לברון לא פותח את העונה הבאה בלייקרס.גיני באס קורט ולינדה רמביס ופלינקה מתים שהוא יעוף משם והוא מבחינתו אם לא היה לו את כל הדברים בהוליווד והמשפחה כבר מזמן היה דורש טרייד.לברון בקליבלנד תמיד היה חותם לשנה אחת כדי לשלוט על גורלו.בלייקרס הוא חתם ל 3 שנים פלוס אופציה לשנה רביעית והם כרגע שולטים בגורלו

עידן
עידן
09/05/2019 15:12:07
Reply to  עידן

מאחורי באס ורמביס עומד פיל ג’קסון שלא מחבב את לברון וזכורה ההתבטאות שלו נגד החבורה של לברון לפני כמה שנים ומאחורי פלינקה עומד קובי בראיינט

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 18:43:50
Reply to  עידן

אופרת סבון במיטבה 🙂

אין כמו הרגע שאני מפנטז עליו בו לברון דורש טרייד זה יהיה ההיי לייט שלשמו התכנסנו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:43:23

חחח ידרוש טרייד לקליפרס בלבד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:42:32
Reply to  עידן

שיקחו את גןרלם בידם ויעיפו אותו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 16:27:55

כתבתי על זה אתמול,אבל יכול להיות איזשהו קשר בין הפציעה של דוראנט לעומס,הוא משחק בממוצע עד עכשיו 44 דק' בפלייאוף,ואי אפשר שלא לחשוב על המשחקים שהלוחמים זרקו לקליפרס,ומשחק מס' 3 ביוסטון,טענתי זאת כל הזמן שכל משחק נוסף זה תפילת הדרך על הקרסוליים של סטף,מאז הם איבדו גם את בוגי וכנראה גם את דוראנט.
…….
אני יודע שאי אפשר היה לוותר על ההחתמה של קאזינס,אם כל הסיכונים שהיא הייתה כרוכה,אבל לפעמיים אי אפשר לתהות,מה היה קורה עם גולדן סטייט הייתה מנסה לחזק את הספסל,אולי באיזה ברוק לופז שחתם על חוזה של 3 מיליון,או אפילו שחקנים בבייאאוט כמו קנטר ווסלי מתיוס,מישהו שיכול לתת תרומה מהספסל ולא לגרום לשחיקה אצל החמישיה.
…………….
בהנחה שיוסטון יקחו את משחק 6,המשחק המכריע יהיה ביום ראשון,זה נותן לדוראנט 3 ימים להחלים,אני לא מאמין שהוא יהיה כשיר למשחק 7 גם אם הוא יעלה לשחק.

…………………….
יוסטון אתמול פשוט נחנקה,כל כך הרבה פוזשנים מבוזבזים,הארדן מסתפק בזריקות הרואיות ל3 במקום לחדור שלדריימונד יש 5 עבירות,וכל זה שהוא קלע רק סל 1!!!!! כל הרבע הרביעי,נוסיף לזה שקאפלה אתמול היה רך כמו חמאה מארץ מולדתו,הוא לא הצליח לסיים מתחת לסל פעם אחר פעם אחר פעם וקוואן לוני הרג אותו בריבאונד,כרגע הוא unplayable,ואני עדיין לא מבין למה דאנתוני מסרב לשחק עם פאריד.
…………….
מילה אחרונה על כריס פול,הרבה שטויות ופלופים הוא עושה והאישיות שלו לא חביבה בלשון המעטה,אבל אי אפשר לקחת ממנו את זה שהוא אחד הרכזים הגדולים אי פעם,ולכן כואב לראות את הדעיכה שלו,שנה שעברה הוא נראה מצויין כל בידוד שלו מול גבוה והוא היה מתחיל לרקוד עליו,השנה לנגד עיניינו הוא נראה כמו שחקן שהזדקן ב6 שנים,הוא בקושי רב מצליח לעבור בבידודים וגם שהוא מצליח זה רק על קוואן לוני,וגם אז אין לו ביטחון,כל פעם מחדש הוא חיפש מסירה מוזרה ופחד לסיים בטבעת או במידריינג',הוא יכול לחפות על זה במבטים רציניים ובביטחון מזוייף שלו,אבל גם הוא יודע שכרגע אין זכר לכריס פול משנה שעברה.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 18:42:15

כל מילה על כריס פול. הכדורים אפילו בורחים לו מהידיים

עובר אורח
עובר אורח
09/05/2019 17:38:11

איך היה ברוגדון? אפשר לבנות עליו?

רועי ויינברג
Admin
09/05/2019 20:29:08

10 נקודות ונראה שייך לגמרי. בעיקר הסיר חלודה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 19:23:47

תודה רבה. המשחק השני היה דרמטי ומצוין.
חבל רק שהשופטים מתעקשים לחרבן כל משחק עם שריקות מומצאות למגינים.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2019 20:31:29

עד הפציעה של דוראנט סטף היה השחקן השני הכי טוב על המגרש – של הרוקטס…

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 21:46:55

לא יאמן שהארדן לקח זריקה אחת בלבד ב-7+ הדקות האחרונות של המשחק- הלייאפ ב-18 שניות לסיום המשחק.
איפה דאנטוני? הוא מתפקד על הפנים בסדרה הזו- גם קאפלה זה עליו.
הארדן מצידו לא מבין ולא זוכר למה הוא נעלם ברבע הרביעי..
.
http://www.espn.com/nba/story/_/id/26705632/harden-fades-background-late-g5-loss