מילווקי מחפשת גמר מזרח ויוסטון ניצחון שלישי ברצף / רועי ויינברג

2 משחקי כדורסל עצומים הערב כשהבאקס מחפשים ניצחון רביעי ברציפות על הסלטיקס וגמר מזרח ראשון מאז 2001. הרוקטס, אחרי ששמרו על הבית מול גולדן, מחפשים ניצחון חוץ בדרך ל-2-3 במשחק קשה במיוחד.

03:00-מילווקי באקס-בוסטון סלטיקס

מצב הסדרה: 1-3 למילווקי.

הסדרה הזאת היא סיפורם של שני כוכבים. הראשון זה הגריק פריק. יאניס אנטדקומפו התחיל את הסדרה עם 7 מ-21 מהשדה והפסד ב-22 נקודות, אבל מאז הוא קולע 33 נקודות בערב ב-60% מהשדה לצד 12.7 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים, 1.7 חטיפות ו-1.7 חסימות ב-3 ניצחונות רצופים, שניים מהם בבוסטון. הוא סוחב את הקבוצה בהתקפה ומשמעותי גם בהגנה לכל אורך הסדרה, בפלייאוף הטוב בקריירה ובתצוגות לברוניות.

השני זה קיירי אירווינג. אחרי משחק ראשון טוב הוא עם 19 מ-62 מהשדה במצטבר ו-3.7 איבודים במשחק. אריק בלדסו וג'ורג' היל האנדרייטד עושים לו חיים קשים בהגנה ומצליחים לשתק ככה את כל הסלטיקס. גורדון היווארד לא יכול להתמודד עם ההתקפה של הבאקס, מה שהופך אותו לכמעט בלתי שחיק בסדרה הזאת ומכריח את אירווינג לשחק כמנהל משחק יחיד. החולשה של היווארד (וכל ספסל הסלטיקס) מאפשרת לחמישייה השנייה של הבאקס לפתוח פערים וזה חזר על עצמו לאורך רוב הסדרה.

איך בוסטון מצליחה לנצח הערב ולפתוח את הסדרה מחדש? היא צריכה, מן הסתם, לעצור את יאניס ולתת לקיירי לפרוח. החזרה של מרקוס "וולברין" סמארט יכולה להיות משמעותית – הוא מסוגל לעצור את שחקני החוץ של הבאקס ושמר על קריס מידלטון וג'ורג' היל די טוב במשחק הרביעי. השילוב שלו בחמישייה, על חשבון מרקוס מוריס, יכול לאפשר לג'יילן בראון להתמודד עם אנטדקומפו. הבאקס קלעו 13 נקודות ב-26 הפוזישנים בהם בראון שמר על היווני, נתון מדהים לכל הדעות. בראון יכול לצאת החוצה יחד עם יאניס בצורה טובה יותר מהורפורד, דבר חשוב בהתחשב בשלשות שהאמ.וי.פי העתידי התחיל לזרוק.

נוסף על כך, זה יאפשר להורפורד להתמודד עם גבוהים ולשחק כסנטר ובוסטון תוכל להחליף על כל תנועה של הבאקס הודות ל-4 השומרים הנהדרים שיהיו לה בחמישייה. ההתקפה תזכה לשיפור קל בזכות הזריזות של טייטום בהשוואה למירוטיץ' (או לופז), אבל הבעיה של הסלטיקס נמצאת בהגנה – הם ספגו 119.6 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים.

השילוב הזה יכול לסייע לקיירי בכך שהוא לא יהיה מנהל ההתקפה היחיד. סמארט מוסר טוב בהרבה ממוריס ומול ההרכב של היל ובלדסו מדובר בגארד משמעותי נוסף שיכול לשנות את מאזן הכוחות. זה עדיין לא בהכרח יספיק – סמארט חזר עכשיו מפציעה ארוכה ומילווקי קבוצת בית נהדרת. הם ישחקו את הכדורסל שעבד להם נהדר בשלושת המשחקים וימשיכו עם אותן רוטציות ושיטות בשני צדדי המגרש. אני מאמין שזה יספיק להם ולכן נראה היום ניצחון של מילווקי שישלים סוויפ ג'נטלמני (1-4).

05:30-גולדן סטייט ווריורס-יוסטון רוקטס

מצב הסדרה: 2-2.

דם, אש ותמרות עשן. סדרה מטורפת שכללה הארכה אחת, 0 ניצחונות בהפרש דו-ספרתי והפרש כולל של נקודה לווריורס. 2 הקבוצות האלה כמעט שוות. יוסטון הצליחה לנצח את שני משחקי הבית האחרונים ולחזור לסדרה, הרבה בזכות פי ג'יי טאקר. הוא מצליח להאט את קווין דוראנט, להגן על הטבעת ולהשיג נקודות. לא ברור אם הוא יעשה הכל באותה יעילות בחוץ, אבל כוכב הפועל חולון לשעבר יכול לסיים את השושלת הגדולה באן.בי.איי מאז שאקובי.

דבר מעניין נוסף הוא השחיקה של ההמפטונז פייב, חמישיית העל של קרי, תומפסון, איגודלה, דוראנט וגרין. הספלאש בראד'רז לא בריאים לחלוטין וזה מורגש, איגודלה בן 35 וסוחב פציעות משלו והחמישה לא יורדים מהפרקט – דוראנט עם 45 דקות בערב, גרין וקליי עם 41 וקרי עם 39.5. איגודלה משחק 34 בלילה, פחות מהשאר, אבל כמות גבוהה במיוחד בהשוואה לשאר העונה. כשהסדרה מתארכת השחיקה הזאת גוברת.

המפתח הגדול מכולם זה ג'יימס הארדן. עם דם (מהעיניים), יזע על הגופייה ודמעות לשופטים הוא קלע 38 נקודות במשחק הרביעי. הווריורס עושים עבודה טובה במניעת בידודים שלו מול קרי או בהשפעה על היעילות של המזוקן, אבל הוא משיג נקודות. מסוכן במיוחד ההרכב שלו עם אוסטין ריברס כגארד שלישי ליד פול ולא נמנע שנראה את סטיב קר משחק עם ליבינגסטון ליד קרי ותומפסון, כמו בסיבוב הראשון, בניסיון להתמודד איתם. בידודים של הארדן מול קרי יכולים להיות הרסניים עבור גולדן סטייט, הן מבחינת נקודות של התוקף והן מבחינת פאולים של סטף שנכנס במשחקים 1-3 לבעיית עבירות.

גולדן סטייט צריכה לקלוע. לאורך הסדרה קרי עם 6 מ-18 בשלשות פתוחות (המגן במרחק של 1.2-1.8 מ' מהשחקן) ו-4 מ-14 בפתוחות מאוד. קליי תומפסון עם 6 מ-12 ו-1 מ-6. אם אתה נותן לקלעים ברמה הזאת 8 ו-4.5 שלשות פתוחות במשחק הם אמורים לקלוע אותן. בשנה שעברה האחוזים של תומפסון היו טובים בהרבה באותה סדרה ואין סיבה שהם לא יחזרו להיות גבוהים בהמשך הפלייאוף. הוא האקס-פקטור הערב, בשני צדדי המגרש: שמירה טובה שלו על הארדן תשנה את כלל הסיפור.

במובן מסוים, זה הסיפור של גולדן סטייט בסדרה הזאת. הם לא הקבוצה הטובה יותר – יוסטון ניצחה פעמיים בבית ובמשחק הראשון גולדן נהנתה משיפוט נוח, באופן יחסי. בכל זאת הם גולדן סטייט והם הראו לנו מספיק פעמים שיש להם את ההילוך הנוסף שיגמור סדרה. לעולם אל תזלזלו בלב של אלופים, כמו שאמר רודי טומאנוביץ', מאמן יוסטון בעבר. לכן יהיה כאן ניצחון של הווריורס בדרך למשחק 7.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
586 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידו יצחקי
Editor
08/05/2019 15:04:52

מצוין רועי. חג עצמאות שמח לכל גולשי הופס!

Berch
Berch
08/05/2019 15:14:34

אחלה פרוויו
אם אני בוסטון אני שם את סמארט על יאניס. שינשך לו את העקבים.
אני יודע שיש הבדלי גובה אבל אם זה עבד עם פי ג'יי טאקר על דוראנט אז זה יכול לעבוד גם פה.
אם אני יוסטון אני רק שמח שטאקר משחק אצלי (גם אם אני יוסטון אשאר אוהד חולוניה בלב).
פלייאוף משובח השנה, מהשלבים המוקדמים
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
08/05/2019 15:21:40
Reply to  Berch

שווה לנסות, אם יאניס יטרוף אותו מחליפים. בכל אופן היום יהיה טקס קצר לבוסטון. קיירי אומר שלום. יאניס ממשיך לגמר המזרח.
גולדן סטייט מנצחים בקלות עם הצגה של הספלאש

אוסקר
אוסקר
08/05/2019 15:26:21
Reply to  Berch

יש גם הבדלים בכוח. יאניס הרבה יותר חזק מדוראנט ומשחק לתוך הסל לעומת דוראנט שקולע מעל השומרים שלו ואפילו התחיל לעשות קצת נוביצקי. וגם פי ג׳יי טאקר חזק לעומת סמארט שבא מפציעה.
כל עוד יוסטון הופכים את המשחק לדוראנט ועוד ארבעה, יש להם סיכוי. אפילו שדוראנט אדיר. (בכדורסל, בכל דבר אחר הוא אפס, כן?)

ראס א שטן
ראס א שטן
08/05/2019 15:24:02

לא ראיתי יותר מידי מהסידרה של הבאקס סלטיקס אבל אם הספסל של הבאקס נותן נוק אאוט כמו שאמרת לספסל של בוסטון זה בעיה של מאמן. סטיבנס ווי הב א פרובלם

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
08/05/2019 15:50:02

אם גולדן יוסטון היה הגמר, זה היה כמו לייקרס דטרויט בנדמה לי 89 שנגמר ב 7 משחקים צמודים
לדעתי גולדן יעברו אפילו אם יפסידו היום. הסיכוי במשחק היום 50-50
בוסטון צריכים סוויץ' גדול כדי לנצח היום, הם נראים לא מספיק בעניין, כנראה מילווקי ב 10 ומעלה

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
08/05/2019 15:51:00

בעקבות המשחק הסביר פלוס של הצוות המסייע של קוואי הלילה, יש דיבור על כך זהוא רוצה לחדש חוזה

עידן
עידן
08/05/2019 15:51:21

תודה רועי.
בפלייאוף הזה בינתיים חוץ מ אוקלהומה סיבוב ראשון אני בסדר גמור בבניחוש כל העולות ותופס גם חלק מדוייק(כמות המשחקים בסדרה)
מה שאני רוצה לדבר עליו הוא שלפני הסדרה חשבתי באמת ובתמים שהווריירס יקחו את יוסטון ב 5 משחקים קל והיום אני מאמין(לא ניחוס-נשבע)שהרוקטס לוקחים את הסדרה הזאת ואלו ימיה האחרונים של גולדן סטייט כפי שהכרנו ב 5 שנים האחרונות בכלל וב 3 שנים האחרונות עם דוראנט בפרט.
דוראנט בניקס כפי שלברון היה סגור על הלייקרס שנה לפני וכולנו במשך השנה העלנו ספקולציות שכוללות גם הישארות בקליבלנד ומעבר ליוסטון ופילי.אשך היחידי שהיה עקבי במהלך שנה שלמה לגבי לברון ללייקרס ולא זז מילימטר.הווריירס כבר כמה חודשים יודעים שדוראנט עוזב.כל מי שמדבר עם סביבתו הקרובה של דוראנט אומר שזה הניקס(יש אפשרות ממש קלושה של הקליפרס אבל זה רק עם קוואי מבריז ונשאר בטורונטו).דיווחים מאתמול שקליי משחק אפאטי ולא מרוצה בכלל מהמעמד שלו ורק מקס מלא של 190 מיליון ל 5 שנים יגרום לו כנראה להישאר אבל גם זה לא בטוח.הקליפרס אורבים ורוצים את קליי כמספר 2 של קוואי.קרי בפלייאוף הבא כבר יהיה בן 32 וגארדים קטנים למעט יוצאים מן הכלל לא מאריכים ימים בליגה הזאת כשהם בשיאם.
דריימונד נכנס לשנת חוזה ורוצה מקס ושכר את קלאץ ספורט(אולי יהיה עליו טרייד בקיץ).איגואדלה יפרוש כנראה רק בקיץ הבא.אם היה פורש בקיץ הזה זה היה משחרר קצת כסף מה שאין לווריירס אם דוראנט עוזב אבל קליי חותם על מקס.
מבחינתי הימים האחרונים יכולים להיות סיומה של תקופה(חשבתי שהווריירס יפסידו רק בגמר לטורונטו).כששאלו מישהו בכיר בווריירס לגבי זה שדוראנט עוזב ואין להם אפשרות כספית להביא מישהו במקומו תשובתו הייתה שהווריירס הולכים להיות כמו סן אנטוניו של השנים האחרונות(קבוצת פלייאוף של סיבוב ראשון שני במערב)
גם המשחק של הווריירס שהשתנה לפרקים עם צירופו של דוראנט בסדרה הזאת אין לו זכר והכל כמעט בידודים
דוראנט יהיה בניקס שנה הבאה לצערי גם קיירי.אם הניקס יזכו בבחירה 1 יבחרו בזאיון.בחירה 2-3 והם במשחק לגבי אנטוני דייויס במיוחד אם קיירי עוזב את בוסטון.בוסטון בלי קיירי לא יטרידו את דייויס לשנה תמורת טייטום בראון עוד שחקן ובחירות דראפט.הם יהיו יותר גרועים מניו אורלינס השנה.בחירה 2-3 פלוס דניס סמית קווין נוקס מיטצל רובינסון עוד שחקן ואולי אפילו עוד בחירת דראפט עתידית יעשו את העבודה.
כל מי שמדבר עם סביבתו הקרובה של דוראנט אומר ניקס אז אפשר להמשיך להעלות ספקולציות כפי שעשינו שנה שעברה עם לברון או להביט למציאות בעיניים ולראות שאפילו הווריירס לא מאמינים שדוראנט ישאר.
אחרי הבאסה של ההדחה(לא יודע אם יוסטון יקחו את משחקים 5-6 5-7 או 6-7) יתחילו משחקי הגמר של הקונפרנסים ששם לא תהיה לי ההעדפה.אשמח לראות את הארדן עם טבעת(אני לא שונא את יוסטון)את קוואי עם טבעת שנייה בקבוצה שנייה או את תחילת השושלת של יאניס.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
08/05/2019 16:01:50
Reply to  עידן

מעניין,
לדעתי דוראנט נשאר בגולדן רוב הסיכויים ובסיכוי קטן קליפרס/לייקרס
לקליי יתנו מקס גם אם דוראנט נשאר וגם אם הוא עוזב
את קאזינס ישתדלו להשאיר על החוזה הצנוע שהם יכולים לתת לו ע"פ חוקי השכר (6 לעונה אחת)
איגי, לא ברור אם פורש או נשאר
***
לגבי האחרים, קיירי כנראה ילך ללייקרס, כי ניקס זה הימור די פרוע עם סיכויי הצלחה נמוכים.
ציון יכול הגיע להרבה קבוצות
קוואי הבוקר אומרים ששוקל ברצינות להשאר בטורונטו. אם לא אז קליפרס וסיכוי קטן ללייקרס
***
גולדן לדעתי עוברים את יוסטון, הייתי שמח אם שתיהן היו לוקחות טבעת
***
במזרח, טורונטו עדיין לא הגיעו קבוצתית לפלייאוף, למרות שהיום הצוות המסייע (כולם חוץ מקוואי) כבר השתפר מדי חלש לבינוני
מילווקי כבר נראים מתוקתק, אז אם לא תהיה סגירת פערים מהירה של טורונטו, זה של הירוקים ב 5-6 משחקים

עידן
עידן
08/05/2019 16:16:22

קיירי אחרי הסיבוב עם בוסטון ישלים שהוא לא מספר 1 אלא מספר 2 מצויין וילך לדוראנט לניקס או האפשרות שאתה העלת שהופכת לאיטלקית מיום ליום והיא איחוד עם לברון בלייקרס

עידן
עידן
08/05/2019 16:17:00
Reply to  עידן

שהופכת לריאלית

דוקטור פיל
דוקטור פיל
08/05/2019 17:11:54

כל ההערכות האלה זה לכל היותר מיחזור של הנפצות באתרי אוהדים, תכלס אין לאף אחד שום מושג
חלק מהדברים פה מופרכים – למה שאיגי יוותר על 17 מיליון דולר בעונה?? יפרוש? מה דחוף לו? יש מקום יותר טוב מגולדן סטייט באולם החדש, על חוזה מובטח שמן ביותר?
כנ"ל אגב קאזינס, שאמור להסכים לעוד שכר מינימום, כמעט. למה? את הטבעת שלו הוא ממילא יראה העונה וזו היתה כל הסיבה לחתימה במבצע

צייד טרולים
צייד טרולים
08/05/2019 21:20:50

🔼
זהירות סומסום.
אפשר להתעלם.

שחר
שחר
08/05/2019 23:41:19

לאיגי היו התבטאויות שהוא שוקל פרישה
קאזינס, אותם שיקולים כמו בקיץ שעבר

דוקטור פיל
דוקטור פיל
08/05/2019 17:08:18
Reply to  עידן

seek help, man
or at least get some clonex

צייד טרולים
צייד טרולים
08/05/2019 21:21:02

🔼
זהירות סומסום.
אפשר להתעלם.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
08/05/2019 18:54:40
Reply to  עידן

אחלה ניתוח עידן (אגב – הסתדרה הבעיה מהסלולר?). אני רוצה אלופה חדשה, לא כזה אכפת לי מי למרות שאשמח לראות את יוקיץ' עם אליפות או את סימונס מניף גביע. במקום דוראנט הייתי חותם בנטס שעדיפים על הניקס ובאותה עיר.

עידן
עידן
08/05/2019 21:40:58

כן רועי.הייתה תקלה יומיים אבל מאז זה עובד

מבין בינוני
מבין בינוני
08/05/2019 19:58:54
Reply to  עידן

אחלה ניתוח ואחלה פריוויו, תודה!
לדעתי אכן נגמרת תקופה בלוחמים, אבל רק אחרי שיעשו טריפיט. ההצלחה שלהם גם היום תלויה לדעתי בכך שיתנו לדוראנט להוביל בלי להתבלבל. אם בסוף יהיו מהלכי איזו פעם דוראנט פעם הארדן לא יהיה ליוסטון סיכוי. את ההירו בול שדוראנט שכח הארדן לא יילמד אף פעם…
קיירי לומד מה זה חטא היוהרה. מהרגע שהתבטאה שהוא יכול לזרוק מתי שהוא רוצה הוא נותן מופע אימים. ממש מזכיר את אמביד שנתן משחק טוב שיחק אותה בטחנת רוח ואוירון ונעלם כלא היה…
קיירי הוא בדיוק מאלו שלא מוצלחים כמספר 1 אבל מושלמים כמספר 2. אם אכן יצטרף לדוראנט בניקס יהיו לקבוצה הזו הרבה בעיות אבל יהיה קשה מאוד לנצח אותם בפלייאוף. בכל מקרה הם בונים לדעתי על דיוויס במתווה שציינת.

אלי לס
אלי לס
08/05/2019 16:00:10

הכל תלוי בידיות של הספלאש. הם נתנו והם יקחו.
אם סטף יחזור להיות שחקן של 50% מהשלוש לפחות וקליי גם יהיה באזור אין ליוסטון סיכוי בכל מצב אחר יוסטון לוקחת.

עידן
עידן
08/05/2019 16:06:58

העתיד של בוסטון בידיים של קיירי.לא בגלל שקיירי הראה משהו יוצא דופן השנה אלא בגלל שבוסטון יעשו את הטרייד על דייויס רק אם קיירי ישאר ואז לבוסטון הסיכויים הכי טובים על דייויס עם כל הבחירות שדני אגר פלוס טייטום שרוצה להיות פרנצייז פלייר ואפילו ישמח ללכת לניו אורלינס.את בראון ינסו להשאיר מחוץ לטרייד כי גם בראון וגם טייטום זה הרבה אז אם ניו אורלינס לא ירצו את הייורד ינסו לדחוף להם את סמארט ועוד שחקן שולי.החשוב כאן הוא טייטום והבחירות הרבות שדני מחזיק אבל הכל תלוי בהישארות של קיירי בסלטיקס מה שלא נראה כרגע

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
08/05/2019 16:10:09
Reply to  עידן

מסכים, קיירי לא ישאר בבוסטון, הוא והקבוצה לא מחוברים, והוא לא רואה שם סיכוי ללכת עד הסוף. הלייקרס מחכים לו

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2019 16:17:53

תודה רבה רועי וחג שמח.
.
באקס ינגבו, אין אפשרות אחרת. בוסטון כבר נשטפו והכל, רק צריך לסחוט את המים היטב מהסמרטוט, להעביר ניגוב אחרון ולייבש.
.
ולמשחק המרכזי-
משחק סופר מעניין הבוקר. אני צופה דם, אש ותמרות זקן במשחק ובבלוג החי.
לא מסכים עם המשפט "הספלאש בראד'רז לא בריאים לחלוטין וזה מורגש". סטף עם הפציעונת ביד שלא קולעת וקליי נראה נייד ולא מוגבל, הוא פשוט לא פוגע ונראה מאוד מתוסכל רוב הזמן.
כריס פול בסדרה בינונית מינוס. במשחק 4 הרוקטס רצו נהדר כשישב על הספסל.
דוראנט ברמה אחת מעל כולם- כשהוא זורק נותר רק להתפלל.
מבחינת יוסטון- המון תלוי באריק גורדון. חייב לתת משחק טוב+ שיהיה סיכוי..

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
08/05/2019 16:23:02

פריוויו נהדר!
לא נותר מה להוסיף.
.
תודה, רועי.

דביר
דביר
08/05/2019 16:48:00

ממש מוזר איך שגולדן משחקים כאילו איבדו את כל המשחק השוטף שלהם.
יש לזה חלק לא מבוטל בהדרדרות של קליי וסטף
חסר לי הקסם של המשחק שלהם, חבל.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2019 17:31:23
Reply to  דביר

זה בעיקר בגלל ההגנה של הרוקטס. החילופים האוטומטים מצריכים הרבה יותר סבלנות ועקשנות בהנעת הכדור.
בשנה שעברה היה אותו סיפור בדיוק.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
08/05/2019 18:29:48

עדיין שנה שעברה סטף היה סביר מהשלוש עם 36% וקליי על כמעט 50%. השנה הם פשוט לא מוצאים את עצמם ( סטף סביבות 25% קליי סביבות 30%0לשלוש) ולמרות ההגנה המעולה של יוסטון שמגיע לה את כל הפירגון בעולם עדיין זה יותר שלהם להחטיא (ואם ימשיכו ככה אז גם כנראה להפסיד)

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2019 19:03:59

לא דיברתי על התוצאות אלא על השטף במשחק.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
08/05/2019 19:09:23

עם זה אני איתך לגמרי. בדו קרב המאמנים דאנטוני נותן שנה שניה ברצף מט לקר

רועי ויינברג
רועי ויינברג
08/05/2019 18:58:42

בסדרה השנה: קרי עם 33% מהשלוש ב-4.5 זריקות פתוחות לשלוש ו-28.6% ב-3.5 בשלשות פתוחות מאוד, תומפסון עם 50% ב-3 פתוחות ו-16.7% ב-1.5 פתוחות מאוד.

בסדרה בשנה שעברה: קרי עם 34.2% ב-5.4 זריקות פתוחות לשלוש ו-36% ב-3.6 פתוחות מאוד, תומפסון עם 52.6% ב-2.7 פתוחות ו-63.6% ב-3.1 פתוחות מאוד.

נכון שאיכות הזריקות הפתוחות לא מדידה כאן ובמבחן העין הן לא בהכרח זריקות טובות, למרות שכל זריקה פתוחה של קרי או תומפסון טובה. אני חושב שיש כאן יותר מההגנה המוצלחת של הרוקטס. קליי נכנס לרצף רע בזמן רע, לכן הוא יהיה משמעותי מאוד היום.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2019 19:07:46

שוב, לא התייחסתי לדיוק של קליי וסטף אלא לשטף במשחק של הווריורס.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2019 19:40:51

עידו אבל שטף המשחק של הווריורס נפגע מחוסר הדיוק, כשקרי קולע 40% מ3 כל ההגנה נפתחת, וזה מאפשר את משחק החדירות והמסירות הרבה יותר בקלות. כיוון שאת הנקודות שלו משחק קודם ראינו שהוא יודע לייצר אותו דבר דוראנט אבל כל השאר סגורים.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2019 19:43:48

א. צודק
ב. כבר שנה שניה רצוף שאנחנו רואים איך הרוקטס מוציאים את הווריורס מתבנית המשחק שלהם.
ג. אין ספק שאם סטף וקליי יתחילו לתקתק שלשות תהיה לזה השפעה מכרעת.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2019 21:50:54

מסכים איתך , סדרה שנייה שדאונתני נותן נוקאאוט מוחץ לקר מבחינת אימון , הווריורס נגררים לסכנין של הרוקטס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2019 17:00:50

אחלה פריוויו, תודה רבה
לצערי הערב אני מתפנה רגשית, ואחרי שאר הפלייאוף כבר אעקוב ללא אמוציות. הבאקס יפרדו לשלום מהסלטיקס (מה שקצת יקשה עליי להיות בעדם בהמשך, אבל אני אוהב את הגריק, אז נתגבר).
במשחק השני נראה שהכל יכול להיות, בסדרה צמודה כמו חוטיני על מתאבק סומו. אבל בתכלס, עד כה כל קבוצה ניצחה בבית, כך שעל יוסטון להוכיח שהיא יכולה לגנוב את המשחק הזה. כבר כמה משחקים אנחנו חוזרים על זה שלא ייתכן שהספלאש סיסטרס ימשיכו לא לפגוע, בינתיים הם מכים את התחזיות. מה שבטוח, יהיה אקשן.
.
יום עצמאות שמח לכולם

מחלת הקאריצ'וקיטיס
מחלת הקאריצ'וקיטיס
08/05/2019 17:05:12

כנראה לא היה שחקן בתולדות המשחק שזכה לכאלה תירוצים כמו קארי.
כל פעם שהוא משחק לא טוב, זה בגלל שהוא חולה, פצוע, לא חזר לעצמו, כל מיני סיפורים ופטורים מהש"ג.
לא – הוא פשוט לא מספיק טוב! עונה אחרי עונה, במיוחד בפלייאוף.
אבל המתרצים בשלהם – כל פלייאוף חוזרת המחלה של קארי. כמובן היא תמיד מתבררת רגע אחרי עוד צ'וק שלו. בהתאם לתוצאות
ואם הוא במקרה הצטיין, וזה יכול לקרות לו? נס בעיירה.
אללה, תנו לו כבר את ה-FMVP, בהצבעת קהל, ותרדו מהקטע המפגר הזה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
08/05/2019 19:00:03

הוא לא מספיק טוב בפלייאוף. זה נכון לכל פלייאוף חוץ מ-2017 שבו כל הקבוצה הייתה מדהימה והוא נתן אחלה סדרת גמר. ב-2018 הוא היה עצום בשני המשחקים הראשונים, אבל זה לא מה שמצפים לו מסופר-סטאר. לכן הוא גם לא במדרגה הראשונה של הגדולים ביותר לדעתי.

צייד טרולים
צייד טרולים
08/05/2019 21:21:18

🔼
זהירות סומסום.
אפשר להתעלם.

bobby
bobby
08/05/2019 17:09:20

תודה על הפריוויו!
לדעתי מילווקי ייקחו את המשחק והסדרה הלילה.
לגבי מה שיהיה באורקל ארינה – 1 מה-2:
או שהווריורס ינצחו בבלואו-אאוט, כפי שגם טורונטו ודנבר ניצחו הלילה, והרוקטס ינסו שוב לשמור על הבית במשחק הבא כדיי לכפות משחק שביעי,
או שיתפתח משחק צמוד בסופו יוסטון ינצחו.
אקווה שהתסריט השני יתממש 🙂

שאול
שאול
08/05/2019 17:25:57

תודה רבה! לא בטוח שבוסטון יעופו היום – סמארט יכול לשפר אותם מאוד, ואמורה להיות לקיירי לפחות עוד תצוגת קלאץ' אחת בקנה.
יום עצמאות שמח לכולם!

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2019 17:56:54

שני משחקים מרתקים ביותר. אין מה להוסיף על מה שכתבת.
מצויין

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2019 17:57:15

חג עצמאות שמח לכולם

רוברט הורי
רוברט הורי
08/05/2019 18:13:30

תודה על הקדימון רועי.
מסכים איתך לחלוטין.
מפאת קוצר הזמן, לא ארחיב.
במזרח – משחק צמוד עד עד הרבע השלישי בערך ומשם הפרארי מוינסקונסין תדרוס את הכרכרה המקרטעת מעיר השעועית. יאניס וכריס יתנו לבוסטון ביס, היל ישחיל על סמארט הדחליל.
במילה אחת – הצגה. בשתי מילים – מילווקי בגמר.

במערב – אקשן! גולדן יבואו להרביץ, אם גרין יוכל הפעם הוא יעקור להארדן את העין. סקור נמוך ומלא עצבים. קצב יורוליג בסגנון יווני.
הארדן חייב הלילה את הצוות המסייע. קאפלה חייב לחזור לעניינים בצבע. הבעיה – שני הדברים לא יקרו הלילה.
לצערי, הווריוס יהיו עם היד על העליונה. למה? דוראנט.

חג שמח חברים

הגמל ששאג
הגמל ששאג
08/05/2019 18:54:41

הנשק הסודי של יוסטון היה אמור להיות הוצאת עין בתגובה של KD, אבל פשוט לא נמצא שחקן מספיק גבוה בליגה. היערכות לקויה.

צייד טרולים
צייד טרולים
08/05/2019 21:21:34

🔼
זהירות סומסום.
אפשר להתעלם.

דה שוט
דה שוט
08/05/2019 19:02:43

פריוויו מצויין שמסכם את הרוב הגדול.
שקל וחצי משלי לגבי היעלמות המשחק היפה של הספלאש – ההגנה של הטילים כל כך חכמה, קשוחה ומתואמת שכל מסירה זה סכנת איבוד – יש ידיים פעילות וחזקות בכל קו ועל כל כדור בצבע (איזה קילוף הנפלדי פול הביא לדוראנט בסוף) – משחק שוטף ורב-משתתפים מול הגנה כזאת זו סכנה גדולה; משחק הבידודים מתאים יותר מול הגנה כזאת.

מנתח מוח
מנתח מוח
08/05/2019 19:34:28
Reply to  דה שוט

אינסל.
לא שכתבת משהו אינסלי הפעם אבל זה מה שאתה וכדאי שתדע.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2019 19:42:46
Reply to  דה שוט

הבעיה בבידודים של דוראנט שאין לו שום יכולת מסירה או ניהול משחק בטח ברמה עילאית, אז כן הוא יקלע את 30+ נקודות על כל שומר בליגה באחוזים מצויינים כי הוא עילוי אבל השאר נתקעים, זה אחת הבעיות גם שהוא מתפשר על המיד ריינג מאשר לדפוק צאקות מ3

דה שוט
דה שוט
08/05/2019 19:50:33

חצי מהשלשות של איגי זה ממסירות של דוראנט, לא צריך מסירות נוצצות כדי להיות מוסר טוב, לפעמים צריך פשוט למסור לאיש הנכון ובזמן. תעקוב ותראה שהוא מוסר די טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2019 21:52:16
Reply to  דה שוט

דוראנט שחקן ענק ובין הטובים בעולם אבל מנהל משחק הוא לא, הוא הסקורר הטוב מכולם אבל השאר חסומים.

גלעד
08/05/2019 19:03:13

תודה רועי על החילוף ועל פריוויו מצוין.
משחק אחרון של קיירי בירוק?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
08/05/2019 19:07:47

מוסרים לי באוזנייה שמלקולם ברוגדון ישחק היום. שיפור לבאקס והוא יכול להיות שימושי במיוחד בתפקיד דומה למה שהיל עשה עד כה, אבל הייתי ממשיך לתת להיל דקות ממושכות ליד בלדסו כי זה עובד בסדרה. החזרה שלו מאפשרת לבאקס לשחק עם שניים מתוך השלושה (ברוגדון, היל, בלדסו) למשך 48 דקות וזה רע מאוד עבור הסלטיקס.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
08/05/2019 19:26:31

כולנו עם יוסטון ונאמר הארדן!!!!!!

ג'ורג'
ג'ורג'
08/05/2019 23:09:06

אמן!

כדור הרעם
כדור הרעם
08/05/2019 20:35:43

איפה כל הגאוני שטענו אחרי המשחק הראשון שמילווקי ויאניס הם הבלוף של הליגה?

קול הרעם מקהיר
קול הרעם מקהיר
08/05/2019 21:13:01

מתחבאים מאחורי הגאון הגדול שטוען שנים שקארי טוב מדוראנט

צייד טרולים
צייד טרולים
08/05/2019 21:20:28

🔼
זהירות סומסום.
אפשר להתעלם.

64459746
64459746
08/05/2019 21:26:23

גם ביום הזכרון מנקה קקי של כלבים?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
08/05/2019 21:35:31

מצוין רועי תודה רבה.
.
לדעתי מילווקי סוגרים את זה הלילה, ובמערב אני עם הספלאשים, פצועים או לא, הגנת יוסטון או לא, הסטטיסטיקה שלהם צריכה להתיישר מתישהו, גם אם העייפות המצטברת ניכרת.

שאול
שאול
08/05/2019 21:50:13

זה נכון? האיסלנדי?

piccolo ciarlatano
piccolo ciarlatano
08/05/2019 23:36:25

Mi hanno detto che non Ti saresti turbato facilmente
intendo a mettere alla prova questa dichiarazione

שחר
שחר
08/05/2019 23:50:37

בשלב הבא: גולדן – דנבר, מילווקי-טורונטו
גמר 4-2 לגולדן על מילווקי

אוכלת
אוכלת
09/05/2019 0:09:34

מי יכול לראות עכשו לראות משהו אחרי האורגזמה של הצ'מפיונס
גמרתי 3 פעמים במחצית

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 0:18:48

מניח שהאהדה לדוראנט מעוורת אותי קצת, אבל לא ברור לי איך אפשר להמר על יוסטון
דוראנט נותן פלייאוף היסטורי ברמה של מייקל ג'ורדן ב-1992, ואתם מצפים שהלוחמים יעופו בחצי הגמר??
כל עוד המתחים הפנימיים שהקבוצה לא יוצאים באופן ברוטאלי החוצה גולדן פייבוריטים ללכת עד הסוף

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 0:58:04

רק דו קרב מהסרטים בין ננוחם והזקן יכול אולי לנסות להשתוות להצגה של טוטנהאם.
ראש בראש NBA vs UCL

ס
ס
09/05/2019 1:18:09
Reply to  דה שוט

ראש בראש? חחחחחחחחח. יותר כמו קסיוס קליי נגד חלפון.
אל תיתן למשחק כזה או אחר צמודים ב-NBA להטעות אותך – התחרות אולי הכי צפויה בספורט העולמי, זה פלייאוף ה-NBA, בזמן שהצ'מפיונס, נו, מה יש בכלל להגיד. אין מילים.
הרצון לכסף ב-NBA מחייב 82 משחקים ועוד סדרות של 7, אבל זה לעולם יבוא על חשבון הריגוש והדרמה המדהימים של טורנירים כמו מונדיאל, צ'מפיונס, פלייאוף ה-NFL או טורניר המכללות.
קיבלו החלטה, כסף ושואו, על חשבון דרמה וריגוש לאוהדי ספורט.
את התשובה מה שווה יותר, אתה מקבל בערבים האחרונים, בצורה סופית.

ס
ס
09/05/2019 1:12:46

למה הצ'מפיונס והכדורגל לא סופרים את ה-NBA מקילומטר, ולמה האנגליות השתלטו?
כי בליגה האנגלית יש תחרות משוגעת, שמייצרת קבוצות מעולות. צריך גם כסף, אבל גם מאמנים מדהימים מחוץ למדינה, ואווירת כדורגל פנטסטית.
ובגלל שהצ'מפיונס נערך במתכונת של ליגה, ואז מפגשי נוקאאוט, שמולידים דרמות פסיכיות, ונותנים צ'אנס לליברפול (אולי 5 בהערכת תחילת העונה) וטוטנהאם (גג 10) להגיע לגמר, ואיך… כשבדרך עפות ריאל, ברצלונה, יובנטוס, פריז, אתלטיקו, באיירן, דורטמונד…המון תחרות ופורמט שמאפשר סיכוי להמון קבוצות… איאקס, איזה סיפור מדהים…
וזה מה שכל כך דפוק ב-NBA.
אין תרבות ספורט, יש שואו של היילייטס וטירפל-דאבל חסרי חשיבות.
אין תחרות עבור כמעט כל הקבוצות, חלק גדול בכלל מתאמצות להפסיד מאמצע העונה.
ואז מגיע פורמט הפלייאוף שמחסל כמעט כל אפשרות לערבים כמו אלה שקיבלנו היום, ואתמול, ובעצם לאורך העונה המסחררת הזו בכדורגל האירופי.
בדנבר ננוחם. חח.

שחר
שחר
09/05/2019 2:18:32
Reply to  ס

הרייטינג זה בגלל שכדורגל הוא ספורט יותר פופולרי מכדורסל כמעט בכל מדינה בעולם, זה לא קשור לליגות. חוץ מזה שאצלינו ובאירופה האנביאיי משודר באמצע הלילה.
פורמט הגרלה הוא אקראי, זה לא יותר טוב מטורניר גביע, שבו אמנם למכבי פתח תקווה יש סיכוי להניף את הגביע, אבל זה לא באמת משתווה לאליפות. זו גם הסיבה שאליפות אנגליה וספרד חשובה לשחקנים יותר מליגת האלופות. ליברפול היו נותנים את כל העונה האירופית בשביל אליפות אנגליה, שעוד יש להם סיכוי לקחת.
סדרות זה יותר רציני לדעתי מפיינל פור או טורנירי נוקאאוט. הליגה הישראלית בכדורסל (עם כל השמחה שלי שמכבי לא לוקחים את כל התארים), היתה יותר רצינית בתקופה של הסדרות מאשר כמו שזה עכשיו

משה
משה
09/05/2019 1:17:37

מילווקי ויוסטון

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
09/05/2019 2:27:58

אני מקווה שבוסטון ראו את ליברפול וטוטנהאם, לא הכל אבוד.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 2:57:27

http://www.espn.com/nba/story/_/id/26702963/lakers-lue-reach-impasse-deal-sources-say?fbclid=IwAR25d0pipA9kfCQV4IAK8RkCwLmMohYc9beLHqovu8xgvYVzkhcsU2oalQw
הלייקרס הציעו 18 מיליון דולר ל-3 עונות ואת ג׳ייסון קיד בתור עוזר מאמן. טירון לו רצה חוזה ל-5 עונות ולבחור את צוות העוזרים שלו.
Neeeeeeext!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 2:59:14

סרט טורקי,טלנובלה רקובה,
קבוצה במיץ מיץ של הזבל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:28:01

פאקקק, בחר את סוג המוות שלך, רעל, חניקה, או כסא חשמלי, בית הריקבון

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 3:10:21

הבאקס עושים רק דבר אחד: זורקים מ-3. בינתיים 3-8

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:19:54

סלטיקס חושך

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 3:20:13

המשחק הזה הולך להסתיים עוד לפני שהתחיל

עידן
עידן
09/05/2019 3:21:40

כמו שיואל רשם למעלה השיחות בין הלייקרס לטיי לו התפוצצו

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:23:37

מילווקי תגמור את זה עד המחצית אם זה ימשיך ככה, וזה יהיה סופה של בוסטון , איינג אחרי 10 שנים שעקץ את הבילי קינגס בליגה ונתקע עם 60 מליון דולר להורפורד ולהיווארד

עידן
עידן
09/05/2019 3:26:45

בסוף ברוקלין תהיה במצב יותר טוב מהסלטיקס

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:33:11
Reply to  עידן

היא כבר במצב טוב יותר, כל התקרת שכר של בוסטון תקועה למען השם רק היווארד והורפורד מקבלים 60 מליון דולר; הצעירים לא באמת מרשימים מי יבוא אליהם? איינג היה חייב לנצח את הבחירות של ברוקלין בצורה טובה יותר, בסוף הוא נתקע עם אוסף צעירים שאף אחד לא יודע איך יתפתחו (טייטום היה בדרך הברורה לכוכבות עונה שעברה העונה הלך שני צעדים אחורה), בראון זה יום אסל ויום בסל רוזייר זה שחקן שכונה בלי הגנה..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:30:02

אבל לא משחקים טוב בכלל

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:29:03

הסלטים גמורה עצוב מה שנהיה מטייטום כזה אדיש , אני זוכר את קובי ברייאנט בגילו היה לוקח על עצמו משחקים גם במקרה של הפסד (את אירובלים כולנו זוכרים), טייטום בורח מהכדור.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 3:35:54

טייטום ברח מהכדור כל השנה.
אין לו קטס אנ שוט. הו יכול רק מכדרור ומבזבז את השנייה שיש עד שמגיע שומר ואז הוא או מוסר או חודר. נכון להיום שחקן מוגבל ומאד מאכזב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:44:05

הוא מעצבן לאללה עם זה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 3:29:33

למי שרוצה לראות את ההשפלה
http://bfst.to/watch/nba-14.php

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:31:41

איך מקבוצת פועלים קשוחים הם הפכו תוך עונה לקבוצת דיוות רכרוכיות?
הייתי מפרק את כל הקבוצה ומשאיר רק את ביינס, סמארט והורפורד.

עידן
עידן
09/05/2019 3:32:20

למשחק של הווריירס אני לא נשאר.הלב שלי חלש מידי בשביל המשחק הזה.אני שם הקלטה וכשאני קם אני בודק תוצאה באתר espn.
אם הווריירס ניצחו אני יושב לי בסבבה עם הקפה ומשהו לאכול ורואה את ההקלטה.אם יוסטון ניצחו מתבאס ורואה את התקציר של ה 10 דקות ביוטיוב
עוד יומיים כל השושלת יכולה להסתיים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:34:50
Reply to  עידן

תומפסון הבטיח ויקיים

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 3:32:41

הקלטים חזרו, יש משחק

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 3:33:06

שום השפלה. הבאקס יחיו עם ה-3 וימותו עם ה-3. הכל תלוי אם הטרייז ייכנסו או לא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:33:40

כואב בעיניים, הם מתים להפסיד ולא לראות יותר אחד את השני

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 3:38:09

ממש
מי אשם? מי לא הצליח לחבר אותם?
תשאל את מנחם והוא יסביר שזה תפקיד של מאמן…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:36:08

הראשון להיבעט זה רוזיר החזיר

עידן
עידן
09/05/2019 3:39:41

הנה מילווקי עוד פעם רצה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:39:48

קריסטן לדלו יכולה לעבוד בתור משאבת אופניים, מנפחת ת'שכל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 3:40:48

כואב בעיניים כמה סטיבו לא מגיב בזמן כשמילווקי רצים. הוא נראה כל כך לא מחובר למשחק בזמן אמת….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:40:50

סטיבנס ממש מעצבן אותי עם שיוויון הנפש כאילו הוא בפגרה, בדיון על ביטוח

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:41:28

טייטום פשוט מאכזב את קיירי סגרו בצבתות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:41:55

השני להיבעט

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:45:28

קיירי עוזב ואיתו העתיד של בוסטון, מה טייטום למד מקובי, היה הרבה ביקורת על קובי אבל הוא לעולם לא ברח מהכדור והתחבא,ברגע שקיירי יעזוב דיוויס לא יגיע, ושני המודע עם הפליקאנס ובוסטון יאכלו את הצינור בכללי גם פילי תקבל אותו אחרי שיביאו עונה הבאה מקס לאפס סימונס, וגם טורנטו אם קוואי בורח ויאניס כמו לברון ישאר שליט בלעדי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:47:14

אמת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:41:30

מנחם צדק כל הזמן, לא יכול להיות כזה מאמן. שיהיה עוזר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:45:33

איכססססס איזה נפילה, היחסים הבינאישיים חיסלו את הקבוצה, קיירי חייב ללכת

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:46:50

קיירי הולך והוא השחקן הכי כישרוני שם, בוסטון מחוסלת לכמה עונות הקרובות

עידן
עידן
09/05/2019 3:53:12

אני הייתי מנסה לשכנע את קיירי להישאר רק בגלל שאז הסיכויים על אנטוני דייויס עולים.נותן את טייטום סמארט ואת 4 הבחירות דראפט לניו אורלינס
נשאר עם חמישייה של
קיירי
בראון
הייורד(אף אחת לא תיקח את החוזה שלו.נשאר לו עוד שנתיים ומה שנשאר זה להתפלל שישתפר)
דייויס
הורפורד

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:55:35
Reply to  עידן

קיירי יעזוב, זה קבןצה שלא תגיע לאליפות, להיות מודח בחצי הגמר , לפני שהם פגשו בכלל את הלוחמים זה תקרה ברורה לקבוצה, זה המשחק האחרון של קיירי במדים הירוקים אני מוכן לחלופמ

עידן
עידן
09/05/2019 3:46:46

יום שלישי יש את הכדורים של הדראפט ואז נדע מי בוחרת באיזה מקום

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:48:41
Reply to  עידן

ניקס כי מגיע להם שחקן כמו זאיון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:48:11

יש קבוצה אחת על המגרש, וגם היא קצת בשוק שאין מולה יריבה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:51:42

המשחק גמור רועי, כמו שדה שוט כתב נגמר לפני שהתחיל.
הסלטיקס מתים להפסיד ולעוף אחד לשני מהעיניים.

עידן
עידן
09/05/2019 3:49:00

איינג חייב לסחור כבר בכל הבחירות דראפט שיש לו.השבוע כמעט מת בלי שהשתמש בבחירות

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:51:37
Reply to  עידן

אין לו כבר נכסים משמעותיים, והקבוצה שלו תקועה עם 60 מליון דולר, עונה שעברה הוא היה חייב לקפוץ ולעשות טרייד) כשהמניות היו בשיא, איינג ילמד העונה כמו פילי מה קורה שלא מעיפים שחקן בזמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:50:12

צריך לעשות בקרת נזקים, אין מחליף לסטיבנס כרגע, להשאיר לו חננות שיכולות לשחק תחתיו, להעיף את הנחשים ודור ה-ז', לבנות לעתיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:53:12

טייטום ובראון נראו כמו כוכבים, רוזייר היה בניפוח מניות

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:57:39

היווארד גמור עזוב שהוא היה אוברייטד, הוא לא יחזור ליכולת של לפני שנתיים, לא כולם הם פול גורג, איפה טייטום בדיוק? הלך צעד אחורה על בראון ורוסיים אני לא קולע לדבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 3:55:49

מוריס גם צריך להישאר.
מוריס, ביינס, סמארט, הורפורד.
תקועים עם הייווארד גם, זה מה יש.
להביא מסביב את האליאסובות של הליגה ולקוות להזדמנות לדוג שחקן רציני.

עידן
עידן
09/05/2019 4:08:34

מוריס שחקן חופשי בקיץ.יהיו קבוצות שאולי יציעו לו יותר מהסלטיקס

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 3:56:21

כמה שאני לא סובל את פייק 23 קיירי צריך להודות על היום הזה שהוא חזר לקליבלנד ועזר לו להפוך לסופרסטאר.
בלעדיו הוא כלום ושום דבר עם שגעון גדלות

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 3:58:27

יואל חושב שהוא מאוד רצה את לו וקיד בתור הדבק של השיקוץ הראשי,
אך לו הגרידי,שבחיים לא יקבל משרה של מאמן ראשי😂,רצה עוד
יואל נהנה ממה שקורה ויקרה ללייקרס שנה הבאה,אני כבר מדמיין את הטינופת ,
טעות(מאסטר פיס שמנחם יוציא כל שבוע)
יואל לא רוצה לראות את הסלטיקס נדרסים היום,
אז יואל חוזר למעבדה ליצור טיטול מיוחד,כולל כיסוי ראש ומגן ביציות לשיקוץ הראשי ,
לכל הקקי שיברח לו בעונה הבאה🤩

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:11:25

יואל עושה בשכל

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 3:58:33

קיירי סקורר הבעיה שפרט עליו כולם מפחדים מהכדור

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 4:00:42

יואל בטוח שלקיירי אין את רוח הסלטיקס,
יש לו את רוח השיקוץ,
הוא סחורה פגומה,עד שיתבגר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:13:08

10000+

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 4:07:32

יואל ורועי מסכימים,
קיירי יהיה ע' שיקוץ ראשי.
יואל חושב שמגיע קידום לקיירי,
ומאחל לו חיים ארוכים עם האבא הרוחני שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:14:53

יהיה בניקס בדוק

עידן
עידן
09/05/2019 4:17:24

היום וגאס הוציאו ליינים לאן קיירי הולך.אם אני לא טועה הסדר היה כך
1-נטס
2-ניקס
3-בוסטון
4-לייקרס
5-קליפרס

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 4:18:17

סבבי,רק שילך

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:04:46

קיירי כמו ראסל ווסטברוק מטומטם ראש בקיר

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:05:16

כשביג אל וסטיבנס עצבניים זה סימן שהמצב בקנטים

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:07:35

עבודת אימון רעה מאוד של סטיבנס הוא מאמן מכללות לא מאמן של כוכבים, שופ הירכיה שום שטף משחק, הוא צריך ילדים שיוכל להגיד להם X וY , לא הגיוני שהקבוצה נראית ככה כל השחקנים הלכו צעד אחורה, חדר ההלבשה לא מחובר, בונדלהצר נותן לו נוקאאוט מוחץ הסדרה הזאת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:09:29

ילדים ואל הורפורד.
קיירי פשוט לא מתאים למאמן כזה.
בתחילת שנה שעברה זה עבד, השנה בכלל לא…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:15:50

להשאיר לו רק חננות וילדים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:16:22

ופייטרים שלא צריכים להתעסק בקקי

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
09/05/2019 4:08:27

סטיבנס התעצבן!!!
המחצית הכי רעה של בוסטון בשלוש שנים האחרונות. יאללה טוטנהם

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 4:09:07

מילווקי קבוצה שפשוט כיף לצפות בהם משחקים. הגנה חזקה, התקפה קבוצתית, וכוכב אחד גדול (תרתי משמע).

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:10:39

מילווקי מדהימה, שטף משחק אף אחד לא זורק יותר מדי, הגנה פסיכית , היא קבוצה לאליפות כבר העונה .

עידן
עידן
09/05/2019 4:13:49

לזכותך אתה הלכת איתם מהתחלה גם שהיו אנשים כמוני באמצע העונה שזלזלו.אני רק בסוף העונה הסדירה הבנתי את זה שהשיא היה במשחק חוץ בפילי

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:16:35
Reply to  עידן

הלכתי גם עם פילי חשבתי שהכישרון יעשה את שלו קלטתי אחרי הסדרה מול ברוקלין שאין להם סיכוי מול טורנטו (שגם היא מביכה מאוד, אני לא יודע אם הם ניצחו או שפילי הפסידו את המשחקים), טורנטו פשוט נכים התקפית לברון היה נותן להם סוויפ פרט לקוואי השאר זבלים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:18:16

גיא אין להם שום יריבה היום. והם עדיין לא משהו בכלל לבד על המגרש.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:09:27

ד״ר רזי אני מצטער להגיד את זה אבל בוסטון גמורה, עם מאמן אחר היא הייתה אמורה להיות טובה משמעותית , אבל הבלוף התגלה כמו במקרה של פילי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:17:02

מסכים באופן חלקי.
סטיבנס מאמן טוב מאד בפרקטיקה אבל לא כל כך טוב במגרש.
זה עבד יפה עד גמר המזרח בשנה שעברה. השנה ראינו את המגבלות שלו וכיצד הוא לא מצליח לחבר את הצעירים עם קיירי.
חבל מאד. קיירי ילך, דייוויס לא יבוא והקבוצה צריכה להיבנות על מה שיש ועל בחירות הדראפט.
עם מה שיש, מינוס קיירי, הסלטיקס עדיין אחת מ 4 הקבוצות הטובות במזרח בשנה הבאה. מי יודע? אולי אחת מהבחירות תוציא איזה רכז על נוסח מיטשל? סטיבו עדיין יכול להתפתח ולפתח קבוצת צעירים. לא נראה לי שאיינג יוותר עליו אלא עם כן אירווינג יחליט להשאר ודייוויס יגיע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 4:20:22

הוא העוזר המושלם. טקס וינטר כזה. הבעיה שבחיים לא יסכים לחזור אחורה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:21:36

סטיבנס יישאר דוקטור , איינג בונה עליו לטווח ארוך, הניהול משחק שלו מאוד מאוד כושל, אני לא זוכר מאמן שרואה את הקבוצה שלו נשחטת ולא לוקח טיימאוט (דומה לבראון בזה שכל רבע רביעי הקבוצה מתפרקת והוא בשלו), השנה אין הירכיה בקבוצה , הצעירים במקום להתפתח הלכו צעד אחורה, איזה רכז על הם בדיוק יוציאו? לא כל יום יותר שחקן כמו יוקיץ אי מיצל בבחירות כאלה. רוזייר זה לא זה לא מבין למה לא נפטרו ממנו, טייטום הוא אחת מאכזבות העונה אצלי ציפיתי שישתפר

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:11:03

סטיבנס מצוין עם לפלפים ושחקני דרג 3-4 ולא סופרסטארים.
תנו לו את הקבוצה הזו מינוס קיירי ופלוס שחקן או 2 דרג 2 עם מחוייבות ומינוס דרמה והוא יקח אותם הרחק בפלייאוף

עידן
עידן
09/05/2019 4:15:38
Reply to  Adiso33

+1
אם איינג רוצה את סטיבנס אז קיירי לא מתאים ולהיפך

IDO
IDO
09/05/2019 4:16:33

רק אני חושב שבוסטון לא משחקים כל כך גרוע… הם פשוט מול יריבה עדיפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:18:07
Reply to  IDO

ברור
מילווקי היא הדבר האמיתי כל השנה והיתה עדיפה לאורך כל הדרך.

עידן
עידן
09/05/2019 4:19:19

אני צופה במשחק של מילווקי/בוסטון והראש כבר במשחק של הווריירס.אני לא מוכן נפשית שהשושלת תסתיים עוד יומיים

עידן
עידן
09/05/2019 4:25:11

קיירי איירוינג היום ובכלל מאז משחק 2

https://twitter.com/davenowak7/status/1126296584147427328?s=21

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 4:26:27

דוקי דוק רזי,תחזיק אצבעות שדני מתפקד,
תתנחם במבט מהיר על הלייקרס.😉

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:51:02

אף פעם לא הייתי הייטר של קבוצות אחרות.
כאוהד מכבי לא שנאתי את הפועל
כאוהד מנצסטר לא שנאתי את ליברפול
כאוהד בוסטון לא שנאתי את הלייקרס.
יש רק אחד שמוציא ממני שנאה וזה פול פוגבה. בחיי!

IDO
IDO
09/05/2019 4:29:37

סטיבנס הרבה יותר מעורב היום. עדיין אני מסתכל עליו וכל מה שאני רואה זה חננה…

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:29:52

הדבר הכי עלוב שראיתי 5-18 ואפס אסיסטים לקיירי זה אנוכיות

IDO
IDO
09/05/2019 4:32:02

לא מאשים אותו. הוא צריך לקלוע 50 נקודות בשביל שיהיה להם סיכוי.
מה עוד שאם אתה רואה את המשחק. הוא מוסר אבל הטייטומים מחטיאים אז זה לא נחשב לו לאסיסט.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 4:36:03
Reply to  IDO

הוא לא יכול לזרוק 18 זריקות בלי למסור אסיסט ! בטח לרכז. הוא פשוט מבייש, יש עניין של אפקטיביות הוא קולע הלילה באחוזי גבינה גם אם ייקלע 50 הם יפסידו הוא חייב לנהל את המשחק

עידן
עידן
09/05/2019 4:43:52
Reply to  IDO

זה כבר שכונה מה שנהיה מקיירי ואני עד השנה הייתי אחד מאוהדיו הגדולים למרות ששיחק בקליבלנד

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:33:03

לא הייתי בעד רעיון המורי והזקן מעולם אבל הלילה אני בעדם בגי טיים

עידן
עידן
09/05/2019 4:42:21

ארון רודגרס בעולם.נהייתי סאקר של פוטבול ובשנה האחרונה זה עלה מדרגה(3שנים בעסק)
תודה גיא

עידן
עידן
09/05/2019 4:42:38
Reply to  עידן

באולם

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:46:27
Reply to  עידן

"חבר" של פול פירס

עידן
עידן
09/05/2019 4:50:51
Reply to  Adiso33

מה יש לו עם פירס?

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:57:21
Reply to  עידן

הטריל אותו על האימרה "הסדרה גמורה" אחרי המשחק הראשון

עידן
עידן
09/05/2019 5:08:17
Reply to  Adiso33

אהה
כולם ברשת מטרילים את פירס מאז משחק 2

עידן
עידן
09/05/2019 4:46:27

קליבלנד בראונס שהיא סמל לכישלון הולכת להיות הקבוצה שאני כנראה אצפה בה הכי הרבה השנה.הביאו כל כך הרבה טאלנטס חלקם הד קייסס.הולך להיות או סקנדל או פסטיבל

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 4:47:06

אחוז קליעה מחפיר ממש של הסלטיקס. אני אתכם אבל כרגיל כותב 'מעורב' על 3 נכדות שרק עכשיו הלכו לישון

עידן
עידן
09/05/2019 4:50:24

היום יכול להיות המשחק האחרון אי פעם של הווריירס באורקל ארינה

עידן
עידן
09/05/2019 4:53:10

מביכים הסלטיקס בעניין הריבאונדים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:54:02

טוב, תם הטקס, נשארה לי דנוור עם הגאון מסרביה. מקווה שייגמור את הסיפור במשחק מחר בפורטלנד ויתכונן למה שלא יבוא מיוסטון/סטייקים.

IDO
IDO
09/05/2019 4:57:00

נפרק אותכם!!!

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:55:52

בוסטון נראים דרדסים מול עמלקים מתחת לסל

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
09/05/2019 4:56:14

רק משוגע יפגוש אותם בשדה פתוח – ככה אמרו עד הדות'רקים – בוסטון ניסו להעלות קצב היום אבל מול מלווקי זו די התאבדות עבורם

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 4:58:48

ואז באו הזומבים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 4:57:26

להזכירכם זו היתה בערך התחזית שלי בתחילת הפליאוף.
אמרתי כבר הרבה זמן שהסלטיקס לא מספיק טובים ושיעופו בחצי הגמר. זה מה שקרה והיום זו עובדה.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 5:00:54

ומה קרה עכשיו? הלייקרס הודיעו שהמועמד לאמן את הלייקרס הוא פוגל. עוד מאמן מהמכללות, קופי של בראד סטיבנס.
איזה מטומטמים!

דרור
דרור
09/05/2019 5:00:57

הכל על קיירי. משחק שני רצוף שהוא משחק פזיז, לא שולט בקצב, לא מוצא חברים בתזמון הנכון, מחזיק יותר מידי בכדור, מכריח זריקות קשות. מבאס מה נהיה מהקבוצה הנהדרת של בוסטון בשנה שעברה. קיירי וסטיבנס אשמים. בוסטון נראים חסרי חשק לחלוטין. כנראה שלברון הדביק את אירוינג. עלה לו השתן לראש.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 5:01:48

טוב יצאתי.
שימו לינק לסטייקים-יוסטון.
מישהו יודע לאן נעלם מולי? הוא חסר לי עם התובנות שלו הויכוחים וגם הלינקים.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 5:06:35

מולי התחיל לכתוב ספר. אני פוחד שמעטים מאד יטרחו לקרוא אותו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 5:17:07
Reply to  מנחם לס

אני אקרא ובטוח שעוד כמה חברה פה שנהנים מהתרגומים שלו.

IDO
IDO
09/05/2019 5:01:58

מנחם או כל מי שיודע.

למה המאמן לא יושב ביציע או עוזר בכיר , בשביל לראות את הריווח הסטים והתנועה מלמעלה כמו שאנחנו רואים בטלויזיה. מנסיון מגובה המגרש קשה לראות משהו עם כל הגופות הצפופות שם. אני בספק אם לסטיבנס יש הבנה על מה שהולך לעומת מה שאנחנו רואים.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 5:10:51
Reply to  IDO

לכל קבוצה ישנו עוזר מאמן שזה בדיוק תפקידו. לשבת למעלה ולשלוח צילומים ודיווחים למאמן

מר-גרינה
מר-גרינה
09/05/2019 5:07:18

טורונטו לוקחת את מילווקי בגמר.
4:2

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 5:08:11

ב-5:15 בבוקר יוצאים לשדה התעופה של אטלנטה לטיסה לסן דיאגו לחתונה של הנכד של גייל. חוזרים ביום שני. אין לי מושג אם אוכל לכתוב מעורבים או לא

IDO
IDO
09/05/2019 5:17:21
Reply to  מנחם לס

לילה טוב, המשחק הבא הולך להיות בושידו ANYWAY

עידן
עידן
09/05/2019 5:10:45

שחיטה במילווקי

IDO
IDO
09/05/2019 5:11:44

הצצתי על הברקט שלי.

שמתי יוסטון מול באקס בגמר. אני מפתיע את עצמי

IDO
IDO
09/05/2019 5:15:48

מה שמתה בברקט רועי?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:17:19

בוקר טוב לכולם קמתי עכשיו הדלקתי טיוי ואנינרואה מעשים מגונים שאיילים מבצעים באירים.
כל המשחקים בלואו אאוט באסה מרמז לא טובות על מה שגולדן הולכים לעשות ליוסטון הערב.
הספלאש הולך להתפוצץ הערב

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:18:54

גורג היל חחח

IDO
IDO
09/05/2019 5:19:12

עוד דבר ששמתי לב היום, זה שהמאמן על המגרש זה לופז. תודה ל TNT TO על הזווית ממצלמת הכתף. זה מטורף

IDO
IDO
09/05/2019 5:24:31

לכל אוהדי בוסטון – אין מה לקחת ללב יותר מידי. יש לכם קבוצה טובה מאד שמול טורנטו או פילי היתה עוברת סדרה ב 6 משחקים.
מילוויקי זו ליגה אחרת שכנראה תקח את הפיינלס השנה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:26:58
Reply to  IDO

באקס ישחטו את הראפס. להחזיק אצבעות לפילי יש להם אחלה מאצאפ מול הבאקס. מי שרוצה גמר מזרח מעניין צריך להחזיק אצבעות לפילי. באקס ראפס זה סידרה אפילו לא לקום עליה.

IDO
IDO
09/05/2019 5:28:51

פילי זה המפץ הגדול! (מה שילך שם בקיץ….)

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:44:28
Reply to  IDO

הקיץ הזה הכי מעניין מאז שאני זוכר. ים כוכבים חופשיים ים קבוצות בבעיות סדרי כוחות צפויים להשתנות

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:24:53

ביזיון מאללה רוקטס

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:25:19

קיירי עם 6 מ21 חחח ראס מתבייש

עידן
עידן
09/05/2019 5:28:22

כל הכבוד למילווקי
אני זז לישון כפי שכתבתי בתגובה 48

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:29:11

טורנטו יחטפו סוויפ גנטלמני ממילווקי, טורנטו קבוצה מביכה שרק בגלל שהיא משחקת נגד קבוצה מטומטמת (אוקלוהמה של המזרח) מנצחת, הם באמת ניסו להפסיד את הסדרה חבורת הנגרים שם לא פוגעת בכלום , למזלה הם משחקים מול סימונס ואמביד

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:43:26

לגמרי

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 5:32:53

ברשימת החדשות הטובות עבור אוהדי הבאקס –
ברוגדון חזר, והוא נראה מצוין.
בהתעלם מחנישיית זמן הזבל של 6 הדקות האחרונות,
מילווקי שיחקו הלילה עם רוטציה של 9 שחקנים שמשחקים בין 17 ל-31 דקות.
זה אפשר להם לתת הגנה חזקה במיוחד במשך מרבית המשחק, ולהביס את הסלטיקס (שבמשך 2.5 רבעים נתנו הגנה חזקה משל עצמם) למרות לילה של 44% מהשדה, 31% מהשלוש.
.
ה-"נפגע" המרכזי מחזרתו של ברוגדון הוא בראון שלא שיחק דקה הלילה.

IDO
IDO
09/05/2019 5:38:07

האחוזים הגרועים של הבאקס זה קרדיט לסמרט האל ומוריס שעשו הגנה פנטסטית, ככל האפשר מול הקבוצה עם המאמן הכי טוב והשחקן הכי טוב

עומר
עומר
09/05/2019 5:37:10

וואלה לא יודע למה כולם בטוחים שמילוואקי מנצחת בקלות את טורונטו

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 5:47:07
Reply to  עומר

אני לא חושב שכולם חושבים ככה, בטוח לא בקלות.
.
אישית, אני חושב שמילווקי עוברים אחרי סדרה ארוכה.
הסיבה?
איך שהם נראו מול טורונטו בעונה הרגילה (3 – 1),
העומק מול הספסל הלא קיים של הראפטורס (עד כה) בפלייאוף,
והפרש בעייפות המצטברת בין 2 הקבוצות.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:42:24

חח איזה אוויר הארדן בהגנה 🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:42:55

איזה דאנק של איגודלה , מצד שני הארדן עשה צעדים וקיבל עבירה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:44:44

סטפבק בייבי הארדן

משחק מכור
משחק מכור
09/05/2019 5:45:23

השופטים קיבלו הוראה. הדביקו 2 עבירות תוקף לקאפלה אחרי 3 דקות… גיים סט מאצ'. המשחק גמור. ה nba לא ייתן לגולדן סטייט ליפול

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:46:39

בדיוק היה צפוי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 5:45:26

איגי חתיכת פלופר,תמיד היה תמיד יהיה.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:46:21

חחחח איזה שריקה בזיונית על גורדון. דוראנט לא עמד יציב ועשה חתיכת פלופ השופטים באו לדאוג היום ללוחמים אם יזדקקו להם

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:46:24

אוקי זה בדיחה השופטים סתם רושמים עבירות ליוסטון, אדם סילבר תתבייש

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:47:50

שלב המכירה הפומבית החל ככה גומרים קבוצה עבירות פה ושם שאחכ הכל זריקות ולא מאפשר לקבוצה לשמור. זה כלום לעומת מה שיהיה בגיים 7 אם יהיה כזה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 5:47:34

מה זאת השריקה הזאת על גורדון,הוא לא נגע בדוראנט בכלל

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:48:18

לחחח לא נגע ולא עמד יציב אתם בדיליי רציני לעומת השידור בטיוי

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:50:04

עזוב דילי, זוהי עבירת מגן ברורה דוראנט לא עמד יציב במקום, אבל כל העולם רואה את זה חוץ מ3 המשוחחים, ואז גיא ומנחם יגידו לי שאין פה משחק , מכור , עיניים להם ולא ייראו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 5:50:42

אדם סילבר כבר 4 שנים מקבל את לברון מול קארי ודוראנט,אתם חושבים שהשנה הוא פתאום יגיד "אתם יודעים מה, קארי ולברון זה משעמם כבר,השנה מתחשק לי לראות את הארדן מול מילווקי".

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 5:48:50

השופטים כצפוי מפנקים את הווריורס

עמירם
עמירם
09/05/2019 5:49:30

הופה, אחרי 2 משחקים שגמרו את גולדן סטייט השיפוט פתאום עוזר לגולדן סטייט והאוהדים של יוסטון מתלוננים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 5:50:08

חייבים לנצח את… השופטים

עמירם
עמירם
09/05/2019 5:50:20

הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא שישרקו עבירות על הרמאות של הארדן משלוש

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2019 5:50:43

יאללה תהנו. הולך לישון ל-4 שעות. מקווה שארדם. מזמן לא הלכתי לישון לפני 1:30-2:00 ועתה 11…

אני חושש מאד שהווריורס ינצחו. הם טובים מדי. רק מלחמה נואשת תתן לרקטות תקווה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 5:53:32

נק' חשובה שצריך לציין היא שקר שוחק את החמישייה שלו, אין להם בכלל ספסל,דוראנט משחק כמעט 43 דק' בממוצע בסדרות של 6 משחקים או 7,מתישהו זה יכול להתנקם בהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:57:02

זה שחקני nba לא יתנקם כלום יהיה אליפות ועוד טבעת. הם בנויחם לשחק 48 דק.מי שלא בנוי שילך להתאמן

IDO
IDO
09/05/2019 5:55:10

WE CAN GO HOME
THOMPSON IS ON F I R E

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:56:10
Reply to  IDO

גיים 6 כרגיל חח המכתש יעבוד היום ואם לא השופטים ידאגו

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 5:55:34

ספלאששששש קליי מריח גיים 6. יוסטון נשחטים בריב אין ריב. קרי מחרבן כרגיל חח

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:55:51

מצד אחד קליי, מצד שני רוקטס שכח איך לקחת ריבאונד

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 5:56:02

קאפלה חתיכת נגר..תעיף אותו כבר החוצה

Benjo
Benjo
09/05/2019 5:56:27

השלשות חייבות להתחיל ליפול מתי שהוא פנימה … יש מצב שקליי הגיע?

עמירם
עמירם
09/05/2019 5:56:31

אל תדאגו יוסטון יחזרו, זה ברור מתחילת הסדרה שהשופטים לא יתנו לאף קבוצה לברוח.

אסף
אסף
09/05/2019 5:57:20

כרגיל אצל קליי תומפסון ,יש משחק מכריע הוא מגיע.
יוסטון פשוט לא יכולים לאפשר לגולדן סטייט לחגוג מולם ככה בריבאונד התקפה .

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:57:38

לצערי אם קליי קולע ככה אין לנו סיכוי, השלושות שלו זה כאלה מסוכנות, זה פותח את כל המשחק איך דה שוט בכלל השווה את גורדון לקליע , לא מתקרב אליו לא התקפית ולא הגנתית.

IDO
IDO
09/05/2019 5:59:31

דה שוט קצת חלש בשריר של המוח… לפחות באגף הכדורסל…

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 5:58:05

9-5 ללוחמים בריבאונד
בסדרה כזו הריבאונד הוא האינדיקטור הטוב ביותר

משחק מכור
משחק מכור
09/05/2019 5:58:26

כולם שכחו איך גולדן קיבלה מתנה את משחק 1 הקריטי.
לפי דו"ח השיפוט של 2 הדקות האחרונות קארי כשה 2 עבירות שלא נשרקו.
כל אחת מהן היתה מוציאה אותו בשש עבירות.
במקום זה 2 פוזשנים עברו לגולדן וארי קלע את הסל המכריע.
מכור מכור מכור

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 5:58:29

אריק גורדון חושך מצריים

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 5:58:55

ליוסטון אין סיכוי כשגורדון לא פוגע, וכריס פול כרגיל בסדרה לא טוב.
הטוסטר הגיע למשחק בגדול.
ביחד עם העבודה היפה של השופטים בפתיחה זה מצביע על עוד בלואו אאוט, כמו כל שאר משחקי 5..

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:02:49

פול הוא גופה רק טרם הודיעו על שעת הפטירה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:02:13

מתי המצב רע? שלוני פארק אונס אותך בריב

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:02:23

לו י נראה כמו שאקיל, יוסטון מביכים בריבאונד הערב

Benjo
Benjo
09/05/2019 6:02:40

איזה משחק יפה של הווריירס . זה יהיה אסון אם הגועל נפש היעיל והשקרני של יוסטון ינצח את האסטטיקה של הלוחמים. משהו בסגנון של ה 3:2 של איטליה על ברזיל ב 82. שנים אחר כך הכדורגל היפה הלך לישון.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:03:16
Reply to  Benjo

איזה אסטטיקה יש ללוחמים? אי אפשר לצפות בנם

Benjo
Benjo
09/05/2019 6:04:14

לא יודע מה אתה רואה

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:02:56

למה קאפלה על המגרש אם הוא לא לוקח ריבאונדים ולא קולע? יאללה לספסל.
לוני פארק שולט בקרשים.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:05:05

פול גמר את הסוס איבד את כל הזריזות שלו ויוסטון נתקעו עם עוד 120 מליון דולר שצריך לשלם, כמו לשתות רעל במודע!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:05:42

כריס פול היום לא יכול לעבור קונוס,עצוב לראות מה נהיה ממנו.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:07:42

הארדן היחיד שהגיע היום מיוסטון.
לצערי גיים אובר.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:12:53

הטקס תם לפני שהתחיל. דריל מוריד 160 מיליון דמעות יחד עם הארדן

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:08:03

גולדן יסגרו את הסיפור משחק הבא ביוסטון. הם גם יראו ליאניס מאיפה הדג משתין בגמר

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:08:40

אני לא יודע למה דאנתוני לא משתמש בפאריד, יותר נייד מקאפלה ולא פחות טוב ממנו בריבאונד.

גאפר
גאפר
09/05/2019 6:09:03

קישור למשחק שמתאים לפלאפון בבקשה?

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:09:48
Reply to  גאפר
מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 6:09:46

מיהרו להספיד את הלוחמים, הם ליגה אחרת
בטח כשדריימונד נותן 8 אסיסטים והם שולטים הריבאונד
הארדן מצד שני רק עם שתי זריקות…

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:11:32

הם ממש לא ליגה אחרת, הסדרה הזאת מאוד שקולה עד עכשיו וללא שיפוט זה 3-1 ליוסטון, עדיין לא נגמר המזחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:11:16

קליי הבטיח ומקיים, כצפוי.
השחקן הכי מאני בעולם.

Benjo
Benjo
09/05/2019 6:12:44

++++

בורג ארכימדס
בורג ארכימדס
09/05/2019 6:11:25

רבע ראשון של 31 נק' של ג"ס – סטף עם אפס נק' וכרגיל חור בהגנה.

כואב לראות אותו. לא פוגע משום טווח, עושה שטויות בהגנה, לא מספיק בתנועה בחלק ניכר מההתקפות. זה נראה שמשהו עובר עליו. לא סתם סלאמפ, משהו מנטלי.

גאפר
גאפר
09/05/2019 6:11:57

תודה רבה!! 🙂

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 6:13:22

בוקר טוב חברים
==
מצטער על האיחור
==
יש ספלאש??

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:14:13
Reply to  סוסמעץ

יש רק ספלאש אחד שנותן תפוקה של שניהם.
קרי במוד ראס

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:13:32

מי אמר קליי לא שווה מקס?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:17:14

שדוראנט יעזוב אז נראה,יש אולי 7 שחקנים בליגה ששווים חוזה מקס',אבל ברגע שהשוק מכתיב אתה צריך לשלם לכל מיני טוביאסים ומידלטונים.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:21:30

נכון זה אני מסכים. זה תלוי בשוק ובכמה הקבוצה צריכה את השחקן ומה האלטרנטיבות. לגולדן אין שום אלטרנטיבה קליי שווה לה דאבל מקס אפילו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:21:31

רפי הבנה. מקס זה לא רק שחקן אייסו שיוצר לעצמו. יש עוד מודלים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:14:49

במקרה שמילווקי מגיעה לגמר,אני בכלל לא משוכנע שגולדן תטייל מולם,האתלטיות והאורך של מילווקי זה משהו שתמיד הקשה על גולדן סטייט,והם אחת מהקבוצות היחידות שיכולה לקלוע בקצב זהה ללוחמים וגם יש להם יתרון ביתיות בסידרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:30:36

טיול לא 6משחקים כן. יאניס ישחט את גרין

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:15:40

לדרוס,גולדן,
חייבים דריסה לאבו מנדבושקס
אני מכין טיטול מיוחד XXXL לכל יוסטון להיום,משלוח עלינו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:22:40

זרוק להם כמה אמפולות חינם

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:24:17

הכנסתי למשלוח,
רעיון נפלא אשך,תודה

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:16:23

פול סוס מת כמה מטומטם מורי יצא עם החוזה שלו.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:17:54

הוא הימר ,והפסיד,אני מאוד מעריך את מורי,לא את הסחורה האנושית שהוא הביא,

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:20:34

מה שהוא עשה עם פול וקאפלה זה פשעים נגד מדינת טקסס תחשוב שעד 2023 שניהם יקבלו 230 מליון דולר, פול לא שווה יותר מ6 מליון דולר בגילו עם היסטוריית הפציעות שלו והיכולת שלו (איבד את כל הזריזות) , אותו דבר לגבי קפלה היו צריכים לתרץ לו על חילוף הבעלים לפול.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:18:33

שמעון, טיטול דחוף לגורדון

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:19:06

מעניין שהאנשים האלה ,רובם חכמים מעל הממוצע,
בעלי צוות מוחות,
והם לא לומדים מטעויות העבר

אסף
אסף
09/05/2019 6:19:37

ליוסטון אין סיכוי שגורדון נראה ככה… לא הופיע בנתיים

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:20:37

אני דווקא מרגיש שיוסטון ינצחו היום
קליי יפסיק לקלוע וקארי לא יחזור לקלוע
זה יהיה בידודים נטו לדוראנט והארדן ינצח

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:22:12
Reply to  עמירם

השופטים יעזרו מה אתה דואג

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:21:30

אתם מדמיינים את הזקן הרטוב,המסריח משאריות אוכל,
המג'אייף ,נמרח עליכם,באמצע קפיצה לחסימה,
פיכס ,אני מקיא,חייב להיות חוק נגד הזקן של אבו מנדבושקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:24:24

הקאתי את הגרנולה

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:21:56

ליווינגסטון גמור העונה, לא יודע למה הוא מקבל דקות

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:21:58

שמעון סימונס על כריס פול אתה לוקח? אחד נבלה בצד השני של הגבעה אפים חוזה ל3 שנים נוספות , השני טרפה שיקבל מקס בקרוב ל5 שנים ויטביע את פילי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:25:33

אף אחד לא מספיק טיפש לתת לסימונס מקס. אני מסרב להאמין לזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:27:26

תכיר את אוקלהומה של המזרח (פילי) טיפשות זה מחמאה בשבילם

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:29:36

בטח שיביאו חכה תראה עונה הבאה. רק פציעה תציל אותנו. מכיר את המשפט צדקה תציל ממוות? אצל פילי סה פציעה תציל ממוות?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:28:48

לא לוקח כי סימונס לא יקבל 40 מיליון לעונה המקס שלו זה 30 לדעתי בגלל שהוא צעיר בלי ותק. ובימונס שומר טוב יותר. יש 2 שחקנים שאני לא מחליף בהם את סימונס כריס פול וגון וול

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:32:07

נגמר הסיפור לערב

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:22:48

אין חולוניה ווי טראסט

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:23:36

אקסטרה קר 13 על גורדון נקווה יעזור

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:24:39

גורדון וריברס מצאו זמן מתי לא לפגוע..

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:26:30

אכן מסכן הארדן

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:25:33

יופי טופי,יוסטון הביתה

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:26:07

אמרתי לכם לא גמור כלום

Benjo
Benjo
09/05/2019 6:34:58

איך שכתבת את הלוחמים רצו 17:0 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:26:12

קרי מוציא סדרת חיתולים חדשה

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:26:29

גולדן סטייט בצרות? דוראנט יסדר..

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:27:31

הארדן פשוט אוויר בהגנה עושה סטפבק בהגנה.מדהים

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:28:19

איך אפלטון אמר שהוא שומר טוב, מראה עיניים בהגנה לא משקר הסטטיסטיקות הגנה רובם בלוף, כמו שסימונס מגן על לפי הסטטיסטיקות ההגנתיות

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:34:38

אפלטון מרמה את עצמו. הארדן וקרי זה 2 השומרים הכי גרועים בליגה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:35:04

ולברון. הם ביג 3 בהגנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:42:17

תוציא את קרי מהרשימה ותכניס את ראס

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:04:52

פחחח קרי אוויר בהגנה הרבה יותר מראס קשה לי להכריע בין קרי הארדן ולברון מאד קשה אבל נראה לי שקרי זוכה בתואר כולם חוגכים עליו. הארדן לפחות מידי פעם עוצר נגרים גבוהים או שהם מחטיאים לא יודע

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:27:55

לא הרגשתי בעיה עם השופטים עד עכשיו אחרי שתי הדקות הראשונות אגב
זו היתה חזרה של יוסטון בזכות עצמם

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 6:28:00

אם טאקר היה יכול הוא היה מוריד להארדן סטירה עכשיו…מסמן לו את מי לשמור והארדן לא זז

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:28:19

יוסטון כבר הורידו ל-3 הפרש.
הווריורס חזרו ל-10 כי הארדן החליט למסור..הוא היחיד ביוסטון שהגיע למשחק הערב.
גורדון חושך מצרים.

בורג ארכימדס
בורג ארכימדס
09/05/2019 6:28:36

סטף פשוט זוועה.

איך אומרים – כשהמים רותחים, הנקניקיות צפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:29:51

הארדן כל נקודות בהתקפה קולעים עליו נקודות בהגנה, התלבטתי מי המגן החלש בליגה מבין הכוכבים הארדן קרי או לברון התשובה לצערי היא הארדן, קרי שהוא גם אוויר בהגנה נראה לידו כמו קוואי לאונרד

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:31:08

לווינגסטון כל רגע שהוא על המגרש זה אסון,פעם הייתה נותם לו את הכדור והוא היה נותן את המידראנג' בעיניים עצומות,היום הוא לא יכול אפילו לפגוע בדוגמנית אינסטגרם בקהל.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:32:07

דה שוט קליי וקרי מוסרים דש לפול וגורדון

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:33:54

לא יודע איך הוא השווה אותם בכלל, קרי וקליי 10 רמות מעל התקפית והגנתית , אבל אז אני נזכר שהוא האמין בכרמלו בראסל ווסטברוק , ומבין שהבחור לצערי לא איתנו 100 אחוז.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:32:26

נגמר אפשר לישון

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 6:32:46

כרגיל במאני ,האיש שמגיע ומציל את החמודה סטפני שוב ושוב זה קליי הגבר אשר מנמנם בשאר הסדרה ואז כאילו מישהו לוחץ לו בכפתור החשק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:39:45
Reply to  Adiso33

נכון

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:32:54

יוסטון כבר היו בדאון 3 והלכו לישון. חבל..

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 6:33:05

שחיטה כשרה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:33:23

דקת דומייה לזכר הנופלים של יוסטון. תם הטקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:35:23

חחחחח נפלו בפלופ

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:37:32

חחחח

אסף
אסף
09/05/2019 6:33:24

יוסטון לא פוגעים משלוש , כל משחק ההתקפה תקוע
הבלאואאוט מגיע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:33:52

לחנוק, לחנוק, לחנוק
kd בשיאו

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:37:06

רועי אני מקווה שתצפה במשחקים של מילווקי

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:37:42

סוויץ כזה קיים רק שיש קרי קליי ודוראנט וקולעים מכל מקום. היה 3 ואז דוראנט קלע 3 על 2 שחקנים מה לעשות.
גורדון ופול מצד שני לא קיימים גורדון לא פוגע בזריקות לבד זה החיים. יש וישפולים שמאמינים שדקות משחק ושטויות יפגעו בלוחמים ומשליכים רצונותיהם למציאות. בלי פציעה של הביג 3 האליפות נעולה עם מנעול בכספת. הדבר היחיד שיפסיד אליפות ללוחמים זה רק פציעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:41:27

לא בטוח בכלל שהם לוקחים את מילווקי, הם הרבה פחות עמוקים מעונות שעבדות והרבה יותר פגיעים, בטח עם הנפילה ביכולת של קרי, למילווקי יש יכולת שלא נופלת מהם לעשות עצירות בהגנה לקלוע במתפרצות ושלושות באחוזים בלתי הגיוניים, האמת שאני לא יודע מי תנצח, אבל זה יהיה קרוב ולא אופתע עם מילווקי תהיה האלופה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:03:11

הצעתי התערבות שבלי םציעות הלוחמים אלופים איש לא מוכן להתערב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:34:44

לפזר רעל, חייבים להדביר את המדבושקס

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:35:24

אוקיי כריס פול איבד את זה
עזבו לשחק כדורסל, הוא מתנהג מגעיל
הבן אדם מרוויח 50 מיליון לשנה עם ספונסרים ומתנהג כמו ילד בן 12

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:37:10
Reply to  עמירם

אף פעם לא היה לו את זה.
כמו השיקוץ, בזקנתו הוא איבד כל בושה ולא מנסה יותר להסתיר.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:38:35

עם הייתי במקומו, הייתי גם מסתובב עם ביצה שמאל בחוץ מה רע? לשחק הוא לא יודע לפחות שיעשה הצגות שיחזיר חלק מהשקעה

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 6:35:29

17-0 ריצה לגולדן אנד סטיל קאונטינג. לא אותה ליגה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:35:58

ריקוד המכונה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:36:03

אחד הדברים שאני מחכה לו זה שדורנאט יעזוב וקארי יחזור לשחק כמו ב2015/16,אבל תאמת שקצת כואב להגיד את זה אני לא משוכנע שהוא יכול להתקרב לאותה יכולת.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:38:19

קרי מעבר לשיא בהרבה גיסנו יחסלו אותו בפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:36:13

אני באמת מקווה שפול יוציא ספר, אני בטוח שהוא יהפוך לרב מכר, יש לי כבר כמה שמות:
השוד הגדול בהיסטוריה, הברזל שהכנסתי למורי, איך להוציא 160 מליון בלי לעשות כלום…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 6:38:27

😂

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:55:50

אשך יש עוד , איך משכתי בזקן, שיטת המקל והגזר הכנסתי למורי את המקל ואז דחפתי גם את הגזר. .

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 6:43:58

צודק. זה דופק את כל שנות השיא של הארדן

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:36:58

מהבור הזה יוסטון לא יחזרו. איך דאנטוני לא לקח פסק זמן סביב המינוס 3 הפרש כשגולדן התחילו בריצה שלהם, רק הוא ואללה יודעים.

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:37:50

גולדן סטייט לא פוגעים, החטאות מלחץ

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 6:38:36

מי שחי על קו השלוש ומזניח לחלוטין את שאר היסודות ימות מהשלוש

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 6:39:25

דוראנט וקליי ברצף החטאות מגוחכות, קרי איירבול יוסטון לא מנצלים.
שום דבר לא גמור כפי שראינו ויוסטון מסוגלת חריצות אבל לי נראה שזה בדרך לארבע שתיים ללוחמים

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:40:18

יוסטון יצאו בזול המחצית

אסף
אסף
09/05/2019 6:42:16

ממש בזול. הלוחמים פספסו בסוף החצי כמה זריקות פתוחות. דונקי לא קולע אבל כמעט סוגר מחצית על דאבל-דאבל באסיסטים וריבאונדים. בצד השני זה רק הארדן והלב הגדול של טאקר

עמירם
עמירם
09/05/2019 6:43:32

הארדן עם 7 זריקות מהשדה, הוא לא יכול להמשיך למסור בדאבל טים, הוא חייב לתקוף ולזרוק יותר מ7 זריקות במחצית
כשהממוצע שלו זה בערך 25 זריקות במשחק אם לא יותר

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:01:43
Reply to  עמירם

ממתי דאבל טים עובד?😎

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 6:44:56

גורדון השתמש בכל הארסנל במשחקים הקודמים .
נשאר לי להאמין בפאן גאי או הגריק
פילי במקרה ויעלו יחטפו סויפט מהדהד שההפרש המצטבר שחטף הפייק 23 מס"א בגמר 2014 יראה צמוד לידו.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:48:00
Reply to  Adiso33

אתה באמת מאמין בטורונטו? לדעתי יחטפו סוויפ ממילווקי אולי יגמבו אחד אבל מדובר בנכים עם תעודות, אפילו אם אני אעמוד עם הנכדות שלי על קו ה3 אנחנו נקלע יותר מהם, מזלם שפילי מטומטמים, נגדם הפזה סוויפ ללוחמים לא קרוב אפילו קר אפילו יכול לשחק עם לוני משחק שלם נגדם

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:00:38
Reply to  Adiso33

בלי לא יחטפו דום סוויפ מהבאקס אבל קודם שיעלו

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 6:45:39

אריק גורדון- 0/7 מהשדה. 3 איבודים.
כריס פול- 6 נקודות ללא שלשה.
כתבתי כבר (לא מדע טילים)- בלי גורדון במשחק טוב+ ליוסטון אין סיכוי. הארדן לא יכול לנצח את מיליון האולסטארים של גולדן לבדו.

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 6:47:39

דוראנט בסדרה של 50-40-90 עם יותר מ-35 נק'. הראשון אי פעם. תהנו מגדולה היסטורית.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 6:54:32

עד כה בפלייאוף, כן. יש לו 40-50-90.
בסדרה מול יוסטון?
לא.
.
(בלי קשר – סקורר היסטורי, בלי שאלה בכלל)

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
09/05/2019 6:47:45

אבו מנדבושקס ,
קישטה הביתה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 6:50:51

נמאס לי כבר לשמוע על זה,אין שום כוכב אחר בליגה שכל פעם שהוא משחק לא טוב תמיד יש איזה פציעה מסתורית שגורמת לו לשחק ככה,רק אצל קארי זה תמיד איזושהי פציעה שאף אחד לא יודע עליה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2019 6:53:30

תכיר את אמביד, למד מקרי אתמול הוא המציא דלקת בנשימה חחחחח

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:59:16

קרי ואמביד 🤣🤣🤣 תכף קיירי יודיע שדיחק חולה כל הסידרה 🤣🤣

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 6:56:04

הרג את גורדון, דה שוט.
אחה שחקן והכל,
קליי?
הוא לא.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 6:59:40

אפילו לך אין כוחות כאלו 😎

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:00:01

הנה התחלנו עם הפלופים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:00:03

סתם שמישהו יסביר לי למה פאריד לא ראה שנייה בפלייאוף???

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:01:26

הנה יוצא מה שאי אפשר לסבול מהארדן
תלונות אין סופיות לשופטים וניסיון לרמות על כולם

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:02:45

סטף חח

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:04:04

פול וקרי עושים תחרות מי מביך יותר. פול לוקח

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:04:33

קאפלה ופול צמד נזקים שמקבלים מיליונים.

אסף
אסף
09/05/2019 7:06:10

מזל שיש טאקר והארדן. די מדהים שעוד איכשהו יוסטון במשחק הזה

אסף
אסף
09/05/2019 7:04:43

דרושים שני טיטולים מידה s לסטף וכריס פול.

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:04:45

גולדן סטייט איבדו את הריכוז לגמרי
גרין צריך להתחיל לתקוף את הסל
הם נראים רדומים ואיטיים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:05:12

כל הכבוד יוסטון חוזרים מהקבר….כל קבוצה אחרת ב40 מינוס עכשיו…. חוזק מנטלי

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:05:34

חמש דקות ברבע דוראנט לא זרק
גולדן מאבדים את הריכוז ואת ההפרש על פארש

Benjo
Benjo
09/05/2019 7:05:43

סטף לא בעניינים

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:09:01

קאפלה לא מסוגל לקחת ריבאונד גם כשאין אף אחד לידו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 7:10:20

שיוציא כבר את קאפלה אין לא ביטחון בשיט.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:10:24

חחח איזה שריקה על דוראנט גורדון נכנס בו מאבד כדור דוראנט לא עושה כלום ומקבל עבירה 🤣🤣🤣🤣🤣

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:11:49

גולדן סטייט נראים אבודים

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:12:05

פיי הארדן עשה הגנה על קליי רואה קצת בדיליי בפלאפון עכשיו כי עני בשירותים קאפלה איירבול בהלייאופ 🤣🤣

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:12:10

יוסטון קשוחים לוחמים בפאניקה ולא מרוכזים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:12:27

השופטים איבדו כל צלם אנוש השנה.
אין להם שמץ מושג מה זה עבירה ומה לא.
השחקנים חייבים לשבות בפגרה במחאה .
לא ניתן לשחק יותר בהגנה. רק בהתקפה.

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:13:07

אני אומר שזה משחק של יוסטון

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:13:26

איך קאפלה עוד על הפארקט??

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:14:25

הארדן חייב להשתלט על המשחק, זו ההזדמנות שלו לקחת את הסדרה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:14:28

למה הארדן מתעקש על קאםלה עכשיו?????? קח תמשחק עלייך מה קורה פה???? יוסטון מקבלים מתנות ולא מנצלים.. דאנטוני חתיכת סתום

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:14:34

קרי החליט לא לוותר ולנצח את פול בתחרות מי מחסל את הקבוצה שלו…

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:15:15

קאפלה לא בענף הנכון. דה שוט הפך את גורדון לthe rock

אסף
אסף
09/05/2019 7:15:17

יוסטון מפספסים הזדמנות אחר הזדמנות ברבע הזה להתקרב עוד לגולדן סטייט.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 7:16:11

שאני חושב על זה,לדוראנט יש עבודה די קלה בצד ההגנתי במערב,בסידרה הראשונה הוא היה צריך לשמור על גליאנרי,עכשיו על אריק גורדון,ובגמר המערב על ברטון/אמינו, מה יקרה שהוא יגיע לגמר ויצטרך לשחק 45 דק' ולשמור על קוואי/יאניס.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:16:17

הארדן חייב לקחת יותר על עצמו, שאר שחקני יוסטון לא במשחק- גורדון על הפנים, פול חלש מאוד וקאפלה לא קשור לענף בכלל.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:16:32

קאפלה חייב להוציא את עצמו אם יש לו טיפת כבוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:16:42

המשחק צריך להיות 5 מתקיפים מול סל ריק, והקבוצה השנייה מחכה בחצי היריב לתור שלה.
אין שום סיבה יותר לעמוד בהגנה. רק תצבור עבירות בטעות אם עמדת במקום הלא נכון.
יהיה אחלה סקור, סילבר יהיה מרוצה.
תחרות שלשות כמו באימון. מי שתקלע ב-70% תנצח.
this is why we play

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:19:31

דוראנט גמר את העונה

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:19:48

מדהיםםםםםםם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 7:20:01

סטף משחק פצוע. זו הסיבה ליכולת לא מספקת במשחק.
צריך לתת לחברים לזרוק ולוותר בינתיים.

Benjo
Benjo
09/05/2019 7:21:03

אני גם חושב.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:24:50

קצת פצוע ביד שלא זורקת. לא קשוור ליכולת העלובה

Benjo
Benjo
09/05/2019 7:20:28

אכילס??

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:20:55

מתיחה בגיד אכילס

אסף
אסף
09/05/2019 7:25:11
Reply to  עמירם

נראה ככה … אם זו הפציעה ..לא יחזור וספק אם ישחק עוד יומיים- שלושה… זמן לקארי להסיר את הטיטול ולהעיר את קליי שמנמנם חזק ברבע הזה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 7:20:58

והנה…. נגמרה השושלת

אלי לס
אלי לס
09/05/2019 7:21:00

נגמרה העונה של הלוחמים. וטוב שכך.
חבל רק שזה בגלל פציעה

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 7:21:03

זהו
==
דוראנט גמר את העונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 7:21:23

זהו, עכשיו גם דוראנט פצוע.
קארמה איז א ביץ'

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:21:31

ווואוו…פציעה של אליפות

אסף
אסף
09/05/2019 7:21:35

טאקר בכל מקום…דוראנט יורד לטיפול… מקווה בשביל הסדרה שהוא בסדר. גולדן עם 11 נק' בעשר דקות.

מר-גרינה
מר-גרינה
09/05/2019 7:21:39

וואוו!
קזינס ועכשיו דוראנט.
חבל. מת לראות אותם מפסידים אבל לא ככה.

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:22:09

די אני לא יכול לראות את הטריקים והשטיקים של הארדן
ממש סבל

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:22:28

מגיע הרגע של קארי לקחת את הקבוצה על עצמו

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:22:58

מאוד מקווה שדוראנט בסדר ושייזור למשחק

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 7:22:58

וויי וויי וויי

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 7:22:59

פשוט שיקוץ
==
אבו זקן כולו הצגות

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:23:43

יאלהה יוסטון חסלו אותם

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 7:24:36

יששששששששששששש

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:24:51

אני בטוח שזה טבעי שהראש של הארדן הולך אחורה כשבא לו לקבל עבירה

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 7:25:48
Reply to  עמירם

בול

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 7:26:49
Reply to  עמירם

פעם אחת אני מסכים אתך –
זריקת הראש התאטרלית מטריפה גם אותי.
.
שחקן כל כך טוב, שיתרכז בכדורסל.

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:25:40

אם הארדן מפסיד את זה נגמרה לו הקריירה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:26:28
Reply to  עמירם

דוראנט יחזור מה אתה דואג יעשה פול פירס

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:26:03

גיימב הארדן השחקן הכי טוב בעולם

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:26:57

חחחח כן מגיע לו אוסקר
אם לזה אתה מתכוון

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 7:29:41

זה בינו לבין 2 השחקנים מהמזרח

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:28:27

דוראנט יחזור. בפציעה רצינית שחקן לא יורד ככה מהמגרש. אין חשש לשושלת שלו

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:29:08
Reply to  צביקה

לא בטוח בכלל, פציעה בגיד אכילס יכולה להיות קטלנית גם אם הולכים אחרי זה

נתן גולד
נתן גולד
09/05/2019 7:29:17

מקווה שזה לא רציני. דוראנט משחק הכי טוב שהוא שיחק אי פעם בפלייאוף הזה. פשוט מדהים. מקווה שזה לא מה שרג'י חושש…

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:29:18

כמו הפציעה של כריס פול במשחק 5 עונה שעברה….. יוסטון חייבים לקחת את זה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:29:59

גוראנט יחזור לא נראה רציני יעשה פול פירס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:29:22

בטוויסט מרהיב ומפתיע, חזרנו לגולדן המקורית.
בדיוק בשיא המתח.
יש מצב שברבוסה פנוי להחתמה?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:29:28

יאללה הארדן קח את זה תביא טבעת

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:30:10

אמן!!!!!!!!!!!!

Benjo
Benjo
09/05/2019 7:30:50

חס,וחלילה אבל נראה לי שכן. In Yanis we trust

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:29:55

מקווה שלא ניחסתי את דוראנט אבל זה לא נראה טוב…
באסה מאוד גדולה אם זו פציעה רצינית

Benjo
Benjo
09/05/2019 7:32:20

אם כן סוג של עונש .לא חתם מקס כשיכול היה. אף פעם לא הבנתי את זה

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:30:18

הארדן עד עכשיו עם פחות זריקות מהשדה מדוראנט, קרי וקליי.

אחד שהיה שם
אחד שהיה שם
09/05/2019 7:30:24

חבל שכל המחלות של גולדן באות לידי ביטוי בבת אחת… איבודי כדור טיפשיים.. איזה חוסר אחריות.. ראיתם את הוצאת החוץ קודם לשחקן שפונה עם הגב?

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 7:31:24

מעולם לא איחלתי או מאחל פציעה אבל אני מקווה שהנחש פצוע קשה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:31:35

כריס פול יא אפס תגלע משהו יא חרא עופות גרבקוווו 3

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 7:38:17

שימון תרגיע….
🙂

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 7:31:43

שמעון פול וגורדוןל הפנים היום, קליי קולע, קורה לו לפעמים, לגבי סטף – אם ג"ס לא היו עסוקים בלהכניס אותו למשחק כבר היה נגמר מזמן

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 7:32:18
Reply to  דה שוט

ודוראנט לא היה נפצע

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:31:45

כריס פול מטומטם!!!!

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 7:32:17

אנשים בהיסטריה כמו אריה דרעי על הרב עובדיה חחחחח

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:33:03

כריס פול רוצח את יוסטון

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:33:37

חחחחח איזה שריקות מסכן לווינגסטון לא נגע בפול האפס כדורים בורחים לו מהידיים

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:34:03

דאבל טים על הארדן חחח מסתבר שקר לא אהבל ברמות

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:35:01

טיימן שאמפרט חח וגורג היל מיי גוד ירון

מאיר אריאל
מאיר אריאל
09/05/2019 7:36:05

איבדתי את הספירה..מה הטיטול הכי גדול שיצרו עד עכשיו?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:37:08

15

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:36:19

הבן שלי אומר לי אמי רוצה שהלבנים ינצחו🙄

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:36:52

יוסטון הארדן ושאמפ עם החטאות לבד מה3 אל תחרבנו אקסטרה קר 15 על יוסטון יואל תעזור

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 7:36:55

איזו שטות של ירבקו.
4 קופצים ופי גיי לוקח.
האיש הזה הוא עקשן.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:37:28

חחח סטפן הגיע איזה כוח אש ללוחמים

מבין בינוני
מבין בינוני
09/05/2019 7:37:32

יאללה היה כיף להיות כאן איתכם. הייתי כאן בזכות דוראנט ונראה שגמרנו את העונה…
יש כאלה שמדברים על קרע באכילס כמו קובי, מקווה שהם טועים

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 7:40:44

כששחקן מסתכל אחורה לחפש מי פגע בו ואין שם אף אחד – זה רע

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:37:47

עבירת פאנטום של הארדן. רביעית
השופטים מאזנים
אין מה לחשוש

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:40:03
Reply to  צביקה

עלק פאנטום
יד צמודה לגוף דוחף את גרין
למה היד שלו לא לצד הגוף?
כי הוא דחף זה למה.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:38:04

הבנתם מה זה גולדן סטייט דוראנט נפצע קרי עם 10 נק מאז

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:38:58

לא יאמן איזו דרמה.
דוראנט בחוץ משאיר לקרי את הבמה
אוי לא קאפלה חזר.

עמירם
עמירם
09/05/2019 7:38:59

אם יוסטון מפסידים את זה זו בושה.

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:40:27
Reply to  עמירם

פחחחח
נשארו רק, שלושה אולסטארים…
ועוד hof איגואדלה
בושה לגולדן להפסיד כל משחק גם בלי דוראנט

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:39:18

חחח מביך לראות את פול מנסה אחד על אחד על קליי l ol

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:40:17

אם יוסטון לא לוקחים את זה שיחזירו למורי את הכסף ויפרשו מהמשחק……

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:41:47

לגמרי בתנאי שדוראנט לא חוזר

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:40:38

אין פציעה באכילס. ישנה מתיחה. מזל.
גיא יסביר יותר טוב..

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:41:20

הארדן קח את הכדור וחסל אותם כריס פול רק שורף שעון החרא הקטן

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:42:58

כריס פול באחד המשחקים הכי גרועים שלו.
גורדון אאוט לגמרי.
קאפלה לא קשור לענף.
בהארדן ננוחם.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:43:03

דוראנט לא יחזור אסור ליוסטון לחרבן את זה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:43:04

אני עדיין בהלם מהשריקות שגרין, דוראנט וליווינגסטון קיבלו במשחק הזה.
ואני עוד הכי מפוכח שיש בקשר לשיפוט בליגה בשנים האחרונות.
התוכנית של סילבר להתקפה בלבד הגיעה לשלב 16 – אחד יותר מרמת הטיטולים של יואל את שמעון בע"מ.
אני רק תוהה מתי אשבר סוף סוף ואפסיק לצפות בחרא הזה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:43:33

מה קורה להארדן??? למה הוא מתעקש למסור לאפס הזה…. קח תמשחק כבר עלייך

פחחח איזה בכיינות
פחחח איזה בכיינות
09/05/2019 7:45:07

תגידו מה הדיבור הסיסי הזה…..
סטף קארי MVP קלע הטוב בהיסטוריה האיש ששינה את המשחק
קליי תומפסון האח שלו לבאק-קורט הכי טוב בהיסטוריה וקלע מטורף
דריימונד גרין האולר השוויצרי מועמד קבוע ל-DPOY
אנדרה איגואדלה השחקן השישי הכי טוב בתולדות ה-NBA וגם FMVP בעצמו
זו רביעיה של HOF
והם משחקים בבית
מה קרה?? למה שלא ינצחו????
את מי? את הארדן והעגלות?????
איזה בכיינות מכביסטית, מנסים לתרץ מראש למה נס ציונה עדיפה

מר-גרינה
מר-גרינה
09/05/2019 7:49:10

+15

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:45:59

ספלאש קליי

אסף
אסף
09/05/2019 7:47:13

סטף הסיר את הטיטול ברבע הרביעי כמו ענק!

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
09/05/2019 7:50:09
Reply to  אסף

נגמל!!

אסף
אסף
09/05/2019 7:51:33

+1

אסף
אסף
09/05/2019 7:47:34

בוקר טוב אריק גורדון

Berch
Berch
09/05/2019 7:49:30

וואו איזה משחק…

אסף
אסף
09/05/2019 7:52:05
Reply to  Berch

ברץ' מלך הפחים בכל מקום גם היום

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 7:49:32

מזל גדול לדוראנט.
.
הוא סובל ממתיחה בשריר הסובך (מכונה גם שריר התאומים).
קרע בגיד אכילס, זו אחת הפציעות הקשות שספורטאי יכול לסבול מהן.
בעוד שמתיחה בשריר הסובך (תלוי בחומרתה – היות והוא ירד בעצמו לחדר ההלבשה, אז זו ככל הנראה לא פציעה חמורה),
היא פציעה שההחלמה ממנה היא מלאה, וקצרה בהרבה.

א.ב
א.ב
09/05/2019 8:17:40

הפנו את תשומת ליבי לזה, נראה דומה
https://youtu.be/cgOemKqIzEE

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:50:22

קרי הגיע חח

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 7:50:29

אוהדי גולדן רצו שזו תהיה הקבוצה של סטף התלוננו על דוראנט… יאללה בוא נראה עכשיו

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:50:40

דרמה הכי גדולה שיכולנו לבקש.
צמוד.
דוראנט בחוץ- הספלאש בראד'רס חייבים לשחק ולהפסיק להתחבא.
קרי מדהים מאז שדוראנט יצא.
גורדון חזר לעניינים.
דרמה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
09/05/2019 7:51:20

יוסטון משחקת את ההתקפה המשעממת בהיסטוריה. קאפלה אסון, לא עדיף מנימל?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:52:09

הארדן תפסיק למסור לפול תביא גביע הביתה הוא יעשה פיני גרשון אמא הבכתי גביע

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:52:27

דוראנט עם מתיחה בתאומים, לא נגמרה השושלת ואפשר לצאת מהאבל הלאומי

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:52:49

לוני אונס בריב חח לא יאמן

אסף
אסף
09/05/2019 7:53:54

לוני אקס פאקטור היום, נותן עבודה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:54:34

כריס פול יא חראאאאא תיפצע כבר די הmvp של הלוחמים. הארדן יא דביל הוא יקח אותך לשאול תפסיק למסור לו

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:54:47

כריס פול זה שחקן חילוש, לא חיזוק

אסף
אסף
09/05/2019 7:55:05

איזה שריקה הזויה של השופטים… על זה לתת לגרין טכנית??
זו לא עבירה שישית שלו??

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:56:45
Reply to  אסף

שישית ועוד איך
אין מה לדאוג – אין מצב שהמשחק הזה לא יילך לגולדן סטייט

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:55:10

כמה תוקף כבר שרקו על פול? 4 בערך.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:55:37

גרין הנגר עם 3 חח פאק

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 7:56:00

יש אחד עם הגופייה מספר 3 על הגב שמסתובב על הפרקט ללא שום פעולה חוץ מהצגות ופלופים,שחקן כזה מגעיל לא ראיתי בחיי

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
09/05/2019 7:56:27

יוסטון משחקים לאאאטטטטט

Mark
Mark
09/05/2019 7:57:03

Splashhhhh!! good old Warriors!!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:57:11

מורי שילם 160 מיליון לפול שירצח אותו ויביים התאבדות חחח תם הטקס קליי לא שווה מקס חחח. הארדן אפס קח את הכדור ותפסיק למסור מה לא הבנת יא דביל די למסור לכריס פול הפח סבל הזה

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 7:57:23

האורקל בטירוף חוגגים את היעדרותו של דוראנט

אסף
אסף
09/05/2019 7:57:42

יוסטון פשוט מפסידים על הדברים "הקטנים" . דריכה באאוט,
ריבאונד הגנה. פול צריך להחזיר לפחות מזכרות דו חודשית למורי על המשחק האיום שלו.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
09/05/2019 8:06:06
Reply to  אסף

גם על הדברים הגדולים. שיטת משחק, טמפו, היררכיה

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:57:47

בולגיים
יוסטון יצטרכו לעשות מהפך במשחקים 6-7
וזה סיכוי יותר קטן ממה שהיה להם עונה שעברה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:58:15

גולדן 2015 חיה ונושמת

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:58:25

איזה שלשול של יוסטון רוון לוני לוקח עליהם כל ריב חחחח פאקן איגיוט

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 7:58:54

כמה הפציעה של הנחש מראה לנו את משמעותו האמיתית לקבוצה הזו-
קאפקייק!

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:00:37
Reply to  Adiso33

נכון רק מראה כמה גולדן חזקים אבל אם לא יהיה במשחקים הבאים אני מאמין שסה של יוסטון

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
09/05/2019 7:58:55

יוסטון קבוצת לוזרים שלא נראתה כמותה מעולם,כריס פול לוזר בן לוזר,דאנתוני נצר לשושלת הלוזרים האגדית ממיכהוזן,והארדן הוא סתם צ'וקר,ושקאפלה יפסיק לחמצן את הנק' המטופשת הזאת בשיער.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 7:58:59

השחקן כרגע זה דריימונד גרין.
אין ספק שדונקי הוא הרוח החיה של גולדן.
המוראל הגבוה שהוא נותן לקבוצה יכול להציל פה את המשחק לסטייקים.
סטייקים עם דוראנט מול דנוור נשמע מעניין.

צביקה
צביקה
09/05/2019 7:59:03

יש רק בנאדם אחד שיכול להדיח את הקבוצה שמשחקת עכשיו על הפרקט והוא שותה מזמן פינה קולדה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 7:59:05

עדיף לדרוך על קו החוץ מקו השלוש

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 7:59:22

כריס פול טיפיקלי-
מפשל בענק במאני טיים.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 7:59:29

כל כדור בורח לפול מהידיים חח יותר גרוע מסימונס

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 8:00:00

עבירות טכניות נספרות בנפרד (2 טכניות מוציאות שחקן מהמשחק).
כך שלמרות שלגרין 5 עבירות, הטכנית היא הטכנית הראשונה, ולא העבירה השישית.

אסף
אסף
09/05/2019 8:06:22

הבנתי. תודה גיא.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:01:26

חחח כרי: פול יותר זבל מבן בימונס מסכן הארדן איפה הארדן?

צביקה
צביקה
09/05/2019 8:02:06

2 פוזשנים הפרש עם כדור לגולדן דקה לסוף
משחק נעול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 8:03:38

גולדן חייבים להפסיק לזרוק שלשות וללכת חזק פנימה

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:03:56

חח יוסטון לא מסוגלים לקחת ריב בהגנה הארדן נעלם מישהו ראה אותו? 🤣🤣

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:04:13

מה קרה סטפן פתאום לא פצוע?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:05:46

תם הטקס היה ליוסטון את כל ההזדמנויות לנצח אבל 6 ריב התקפה ללוחמים במאני טיים זה גיים אובר.
מסכן דריל מורי כריס פול פשוט מנגב את הפרקט עם הגופה שלו בסיבוב פרישה של 4 שנים

Berch
Berch
09/05/2019 8:05:51

לא מבין איך יוסטון לא שומרים לחץ על כל המגרש בדקה וחצי האחרונות….
טאקר תגיד להם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 8:05:58

לא לזרוק יותר שלשות. רק סלים בפנים או ללכת לקו.

Adiso33
Adiso33
09/05/2019 8:06:11

המון קקי בתחתונים של כליפ פול

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:07:13

מאוכזב מהארדן שנעלם ונתן לפול הדביל

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:08:23

אריק גורדון חסר בינה

צביקה
צביקה
09/05/2019 8:09:59

זה יוסטון!!
למה, מה ציפיתם מהקבוצה הזו? אלה השחקנים
MVP אחד ועוד שאריות ועגלות בראשם כריס פול שצריך לפרוש עוד שבוע

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:08:57

חחח אריק פאקן גורדון דביל עולם

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2019 8:10:33

מכולם לוני הוא הגיבור

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
09/05/2019 8:10:36

זהו הסטייקים לקחו.

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:11:10

איזה דבילים חחח דבילים עם תעודות. מי לא רוצה לתת מקס לקליי? דוראנט זה פשוט צעודת ביטוח. אבל בלעדיו אני מאמין שיוסטון ינצחו את הסידרה בשני המשחקים הבאים. כריס פול חייב להיפצע בשביל שליוסטון יהיה סיכוי

זיו פנמה
09/05/2019 8:11:19

הנצחון הגדול בהיסטוריה של שושלת הווריירס של השנים האחרונות לטעמי

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:13:28

חחחחחחח

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:14:01

הגדול בהיסטוריה של ה-NBA בכלל אתה מתכוון

זיו פנמה
09/05/2019 17:55:52
Reply to  Anonymous

ציניות זו מחלה, משתמש אנונימי

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:11:47

כריס פול יותר גרוע מבין סימונס

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 8:11:53

חחח… כמה פואטי- לוני ניצח את יוסטון.
הארדן נעלם ביחד עם דוראנט..

אסף
אסף
09/05/2019 8:11:58

דברים קטנים אמרתי כבר??? יותר מזל משכל לגולדן, לוני שוב עושה את העבודה השחורה נפלא הערב. הצהרת אופי של
קארי- תומפסון- גרין שאפשר גם שדוראנט בחוץ.
מעניין מה קורה עם דוראנט בעיקר להמשך הסדרה,
מקווה שנחזור למשחק שביעי.

Berch
Berch
09/05/2019 8:12:02

אווץ'….

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:12:14

לוני פארק חגג שבדכ חוגגים עליו

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 8:12:22

דה שוט,
מה כתבת על כריס פול וגורדון בהשוואה לקרי וקליי? . . .

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 8:16:31

משחק אחד של קליי ואתם על הצוואר שלי, שיהיה לכם לבריאות, את סטף השוויתי לדוראנט והארדן ורק בסדרה הזאת לפול, עדיין חושב שגורדון טוב מקליי שבא מתי שבא לו, ד"א אם סטף היה פוגע מוקדם היה נגמר מזמן ודוראנט לא היה נפצע.

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:23:19
Reply to  דה שוט

אריק גורדון יותר טוב מקליי תומפסון?
באיזה משחק?
טקסס הולדם? מחבוסה??
הסינדרום סטוקהולם שלך, בתור אוהד אוקלהומה שעבר צד למי שזימבר אותו בלי חומר חיטוי, מגיע לשיאים חדשים, אח שלו
מדהים לאיזה מרחק אנשים יילכו כדי לתרץ מראש כל הפסד לקבוצה הלאומית

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 8:56:37
Reply to  Anonymous

בפלייאוף עד כה:
גורדון עם 18.7 נק', 46% מהשדה 41% מהשלוש, 14 זריקות למשחק
קליי עם 16.5 נק', 43% מהשדה, 37% מהשלוש, 14.8 זריקות למשחק
דקות כמעט זהות, יתרון (קטן) לקליי בריב' וטיפה יותר גדול באסיסטים (נובע בעיקר מצורת המשחק של הקבוצות)

זיו פנמה
09/05/2019 17:57:32
Reply to  דה שוט

ומה עם ההגנה? איך אתה מודד את זה? ומה עם הטיימינג של הנק' – איך את זה מודדים?
כדורסל הוא מורכב יותר ממספרים יבשים

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:12:59

כרגיל קליי תומפסון הוא הגיבור
11 מ-20 מהשדה, 5 מ-10 מהשלוש
סטף קרי עם
9 מ-23 מהשדה, 3 מ-11 מהשלוש
כרגיל המצלמה בסוף הולכת לקארי

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 8:13:15

ניצחון יפה של הספלאש, עכשיו תבוא תבוסה קשה בטקסס והכל יילך למשחק 7

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 8:13:21

הארדן הפך למסי של ה10 דקות אחרונות נגד ליברפול….. לא מובן

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:13:24

עידן כריס פול טופ 20?? מה אומר?

ראס א שטן
ראס א שטן
09/05/2019 8:14:25

בלי דוראנט זה של יוסטון לקחת

אבי יחיאל
אבי יחיאל
09/05/2019 8:15:51

ראס הם יצטרכו להוכיח את זה…. בינתיים המאזן בליגה היה 3 1 ליוסטון כשההפסד היחידי היה שגולדן שיחקו ללא דוראנט

צביקה
צביקה
09/05/2019 8:19:25

קארי = הארדן
תומפסון >>> פול
איגואדלה + גרין > טאקר + גורדון
לוני < קאפלה
.
אין שום סיבה שגולדן סטייט לא לוקחת את יוסטון גם בלי דוראנט. שום סיבה

זיו פנמה
09/05/2019 17:58:23
Reply to  צביקה

כדורסל הוא יותר ממשוואה פשוטה

Ip
Ip
09/05/2019 8:20:21

אם כמה שיוסטון פספסו פה הזדמנות, צריך לומר שהם נראו נורא במשחק הזה גם לפני הפציעה. עכשיו השאלה הגדולה מה עם דוראנט. אם הוא בחוץ למשחקים הבאים יוסטון עדיין במצב מצוין.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 8:22:38

ממזר, אפשר לפתוח את העיניים עכשיו.

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:25:12

לא צריך לדאוג לו, הוא פה כל הזמן, ואם גולדן סטייט יפסידו יום אחד הוא יעבור שוב לקבוצה אחרת
פוליסת ביטוח על פוליסת ביטוח על פוליסת ביטוח
אוהד עלק

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 8:23:03

הארדן עם 16 זריקות מהשדה.
אפילו דוראנט זרק יותר..
קליי וסטף גם עם יותר זריקות ממנו.
היה חייב לקחת על עצמו את המשחק ברבע הרביעי ולא לתת לכריס פול להמשיך לנזק.
זה היה ביד של יוסטון, עכשיו יצטרכו לנצח פעמיים וזה הולך להיות קשה מאוד.
ודבר אחרון- קאפלה. 6 נקודות, 0 בלוקים. לא ברור למה הוא משחק כל כך הרבה.

Benjo
Benjo
09/05/2019 8:24:29

הכל פתוח. פליאוף אחד הטובים שהיו. אני הולך על פילי ופורטלנד היום. שימשך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 8:26:36

קארי יצא אכבר גבר אחרי פציעת דוראנט היום.
הוא הוריד את החיתול ותפר את יוסטון אל-נטורל עם הביצים בחוץ.
הציל לגולדן את העונה.
🙌🤜💪🙏

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:29:47

כרגיל העובדות מספרות שזה קליי תומפסון אבל הסיפור הוא הפוך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/05/2019 8:44:13
Reply to  Anonymous

לא, העובדות מספרות שקליי החזיק אותם בהתחלה אבל נעצר לגמרי בהמשך ושסטף לקח אותם על הגב אחרי ההלם כשדוראנט יצא.
קליי הצטרף למאמץ אחרי שסטף העביר אותם את דקות ההלם והוביל אותם ליתרון.
לכן, זה המשחק של סטף היום ולא של קליי.

Benjo
Benjo
09/05/2019 8:46:07

+++

שם(נדרש)
שם(נדרש)
09/05/2019 9:00:38

קליי "נעצר" שהפסיק לקבל כדורים שקארי הלך סוליקו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
09/05/2019 8:32:42

יוסטון איבדה משחק שכבר היה לה ביד. פשוט איבדה את כל המומנטום בדקות האחרונות. היה קרב טוב אבל בסוף האנרגיות השליליות של גרין הכריעו את הכף. סטף בסך הכל היה מצוין, בעיקר במחצית השניה. הארדן נראה לי קצת עייף בסוף אחרת אני לא מבין למה הוא לא לקח יותר זריקות. קאפלה היה חושך, כל כך הרבה כדורים שהארדן סידר לו מתחת לסל וכל מה שצריך לעשות זה דבר פשוט, הטבעה אגרסיבית. כריס פול בקושי מזכיר את השחקן של שנה שעברה, הוא עדיין חכם ומגן מצוין אבל בהתקפה לא מייצר איום על הסל.
ההמשך הוא קל – לחזור הביתה ולנצח את ג״ס בלי דוראנט ולהגיע למשחק הכרעה באורקל כשלג״ס רועדות הרגליים.

Anonymous
Anonymous
09/05/2019 8:35:40

10 אחוז סיכוי, at best
שזה טוב – 10 אחוז יותר ממה שהיה להם קודם

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 8:46:12

+ 1
בלי דוראנט זה 50:50

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 8:44:46

קליי מגיע למשחק אחד אחרי שפישל ארבעה וכולם כאן רצים לתת לו מקס,
פול היה על הפנים וכולם שולחים אותו לפנסיה
גורדון במחצית איומה ואחת טובה וכולם שכחו מה הוא נתן עד עכשיו
קרי מנע מ-20 הפרש להפוך ל-40 אבל נתן ריצת קלאץ' גדולה וכולם מזמרים במקהלת 2015
ואני אומר… חכו

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
09/05/2019 9:28:22
Reply to  דה שוט

צודק דה שוט.
ב 20 הפרש קרי החטיא כמה זריקות שיכלו לגמור סיפור . במקום זה ההפרש ירד מהר ל 14 .
מומנטום הוא שם המשחק.וזה קורה הרבה ללוחמים השנה , מגיעים להפרש גדול אבל חסר עוד טיפה לנוקאאוט ובמקום זה משחק חדש וצמוד.

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 9:41:26

היזהר לך מלהצדיק אותי כאן, עוד יתחילו לקלל גם אותך (זה מגיע מכל היבשות…)

ברבור שחור
ברבור שחור
09/05/2019 8:52:58

אנליטיק בפלייאוף שווה לתחת

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
09/05/2019 9:02:04

ב-2 המשחקים האחרונים של גורדון יש לו (במצטבר) 11 מ-31 מהשדה, 5 מ-22 מה-3, 2 אסיסטים ו-6 איבודים.

bobby
bobby
09/05/2019 9:07:55

אני אישית בוחר להתעלם מכל מאורעות המחצית השנייה והמשחק הצמוד לקראת הסוף.
המקום בו יוסטון הפסידו את המשחק היה כבר בכדור הפתיחה, כאשר דאנטוני שוב בחר להיתקע על החמישייה הקבועה שלו.
בניגוד לווריורס, שם חמישיית ההאמפטונס היא גם החמישייה הפותחת וגם החמישייה הכי חזקה שיש לה (עם או בלי קשר לפציעה של קאזינס), זה ברור שעבור יוסטון, לפחות במאצ׳-אפ הנוכחי, החמישייה של הארדן, פול, גורדון, טאקר וקאפלה – חלשה יותר.
והשינוי שצריך לעשות בה הוא מינורי ביותר – להוציא את קאפלה ולפתוח במקום עם ריברס.
אם קאפלה ייכנס בשלבים מאוחרים יותר במשחק, כשגרין כבר הספיק מעט להתעייף, ואולי אף כשלוני על הפרקט, הוא יהיה אפקטיבי הרבה יותר.
והעובדות מדברות בעד עצמן –
את כל הרבעים הראשונים בסדרה עד כה הווריורס ניצחו ובהפרשים הבאים (לפי סדר המשחקים) –
9, 9, 1, 3, 14.
וכפי שאנו רואים, ב-3 המשחקים בהם ההפרש היה דו-ספרתי או קרוב לכך, יוסטון בסופו של דבר הפסידו.
לא ברור איך דאנטוני לא הבין את זה עד כה, ואני מקווה מאוד שיבין את זה במשחק הבא.
.
הפציעה של דוראנט באמצע הרבע השלישי עזרה ליוסטון למחוק פיגור ולהגיע למשחק צמוד שבסופו הווריורס עשו את המהלכים הנכונים יותר. אבל כמו שכבר רשמתי, זה הכל מיותר לניתוח מבחינתי.
השחקנים התעייפו מלנסות לרדוף אחרי הלוחמים, ועד שהם כבר משיגים אותם הם עייפים והווריורס תופרים את הסל שמחזיר להם יתרון ומומנטום.
בסדרה כה צמודה, הקבוצה שתגיע קודם ליתרון משמעותי במשחק היא זו שתנצח.
בגיים 6, המנצחת תיקבע בטיפ-אוף. אם דאנטוני שוב פותח עם קאפלה – הווריורס שוב יפתחו יתרון במחצית הראשונה, שבסופו של דבר יעזור להם לנצח.
אם דאנטוני סוף סוף יבין שהוא צריך לתת את הטון כבר בפתיחת המשחק ויעשה שינוי בחמישייה – אולי יהיה לרוקטס סיכוי.

דה שוט
דה שוט
09/05/2019 9:16:26
Reply to  bobby

+ 1000
תגובה מעולה, מעניין מה הסטטיסטיקה של נצחונות מול הפסדים אחרי חזרה ממינוס 20, בטוח שיש הפרש גדול לטובת המובילה.
יוסטון אכן חוסלו בחצי הראשון ואם סטף היה פוגע, זה היה עולה ל-30 ודוראנט לא היה נפצע; הפציעה שלו זה נטו עייפות וחלק גדול מהאשמה נופל על הספלאש שלא מתפקדים טוב בפלייאוף הזה וגרמו לו לשחק הרבה דקות, עם הרבה מאוד האסל (מתפקד גם בתור גבוה וצריך להיאבק בצבע, ולפעמים גם לשמור על הארדן).
בכל מקרה אני די בטוח שיהיה ניצחון קל ליוסטון במשחק 6, שם האנרגיות של האורקל יחסרו ללוחמים החסרים.
לגבי משחק 7, קשה לומר, מסוכן להמר נגד סטף, קליי, גרין ואיגי באורקל; מצד שני – זה כבר נעשה.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2019 9:44:04
Reply to  bobby

אתה מאוד צודק, חוץ מדבר אחד-
כשדוראנט נפצע יוסטון כבר היו במשחק לגמרי (שוויון או משהו כזה).
דווקא היציאה של דוראנט הוציאה את הארדן ואת יוסטון משום מה מהקצב.

כדור הרעם
כדור הרעם
09/05/2019 9:20:52

היום כל שוטי דוראנט קיבלו את ההוכחה שהלוחמים יכולים להסתדר בלי דוראנט, ולעשות את זה בדרך יפה יותר.
אגב, דוראנט טרם הוכיח שהוא יכול להסתדר בלי הלוחמים.
יאללה דוראנט עוף לניקס.

כדור הרעם
כדור הרעם
09/05/2019 9:24:59

שוב כהרגלו דה שוט יודע לסובב את העניינים לטובת השחקן שהוא אוהב ללקק לו.
זה לא מוכיח את עצמו עם ווסטברוק ולא יוכיח את עצמו עם דוראנט.
דוראנט נפצע כי קרי וקליי לא מתפקדים והוא מתעייף, אשמתם שהוא נפצע…
הפוך גוטה הפוך – בגלל דוראנט קרי וקליי לא מתפקדים, דוראנט חוסם את ההרמוניה בקבוצה, דוראנט אשם.