You are currently viewing מילווקי לוקחת בחזרה את הביתיות, פורטלנד שומרת על הבית ב-4 הארכות (!!!) / דור בלוך

מילווקי לוקחת בחזרה את הביתיות, פורטלנד שומרת על הבית ב-4 הארכות (!!!) / דור בלוך

בוסטון סלטיקס 116 (1) – מילווקי באקס 123 (2):

ערב קליעה איכותי של מילווקי סידר לה את החזרת יתרון הביתיות ועכשיו בוסטון היא זאת שתהיה בלחץ לנצח את משחק מספר 4 אחרת העונה שלהם תהיה קרובה לסיומה המהיר.

כמו כל הסדרה הזאת הנרטיב המרכזי היה המאבק בין ארווינג לג'יאניס ובעוד שניהם העמידו מספרים יפים, הראשון עשה זאת בצורה יעילה הרבה פחות, וכנגזרת מכך אחוזי הקליעה של מילווקי עמדו על 50.6% לעומת 43.2% בלבד של בוסטון, בפרמטר שלמעשה הכריע את המשחק הרבה לפני סיומו.

בדומה למשחק מספר 2, גם הפעם מילווקי נתנה את הריצה שלה ברבע השלישי, 6:32 לסיום הרבע שתי קליעות עונשין של קיירי העלו את בוסטון ליתרון 4 ואז ב-4 דקות ריצת 13-27 של מילווקי שנחתמה בשלשה גדולה של ג'ורג' היל העלתה את הבאקס ליתרון דו ספרתי.

בוסטון ניסתה להישאר במשחק אבל שלשות של מידלטון וקונטון העלו את מילווקי ליתרון 17, בוסטון ניצלה הנעת כדור לא אינטילגנטית של מילווקי למול המלכודות ובעיקר הגנת ה- 1-3-1 שהתגלתה כאפקטיבית מאוד, אבל לא הצליחה לעשות יותר מלהתקרב כשההפרש הסופי משקר מעט.

מילווקי עדיין לא מזיזה את הכדור בצורה אופטימלית אבל יש לה שורה של קלעים מסביב לג'יאניס וכשהכדור נכנס באחוזים ולו סבירים, היא הופכת לבלתי עצירה לחלוטין. הלילה מירוטיץ' פתח חם והתקרר אבל סיים עם 3 מ-7, מידלטון עם 3 מ-7, היל עם 2 מ-3 וקונטון עם 4 מ-9 אפשרו לפריק מספיק נתיבים לסל והוא סיים עם 32 וגם 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. היל הוסיף 21 באחד ממשחקיו הטובים ביותר בבאקס, ומידלטון שהוכיח שוב כמה הוא חשוב עבור הקבוצה הזאת סיים עם 20.

בסלטיקס לעומת זאת השחקנים המשלימים התקשו להיכנס למשחק, היוורד קלע 10 בלבד ב-2 מ-8 מהשדה, אוג'ילה הוסיף 6 וזה כל מה שבוסטון קיבלה מהספסל שלה. ארווינג סיים עם 29 באחוזים לא מזהירים (2 מ-8 משלוש), טייטום הוסיף 20 אבל ממשיך להיות חלק מאוד מבחוץ עם 0 מ-5 במשחק הזה, בראון הוסיף 18, הורפורד סיים עם 17 ומוריס חותם את החמישייה עם 16.

צריך לציין קושי נוסף של בוסטון והוא העבירות. בראון יצא ב-6 עבירות, אוג'ילה ומוריס הסתבכו עם 5 כל אחד מה שהקשה על סטיבנס את הרוטציה וזה דבר שבוסטון תרצה להשתפר בו לקראת משחק מספר 4 שהוא מבחינתם לחיים ולמוות.

פורטלנד טרייל בלייזרס 140 (2) – דנבר נאגטס 137 (1) בהארכה רביעית

וואו מי היה מאמין שזה מה שנקבל הלילה מפורטלנד ודנבר.

המשחק המותח יותר ואם יורשה לי המהנה יותר הלילה היה דווקא בפורטלנד, כאשר פורטלנד ודנבר פתחו עם ברדק כאשר שתי הקבוצות מתקשות לחבר מהלכי התקפה ראויים, אבל המשחק הלך והשתפר ככל שהוא התקדם לעבר סיומו, הייתה לנו מלחמה גדולה ותשוקה גדולה משחקנים משני הצדדים ובסופו של דבר גם דרמה ענקית.

העייפות שיחקה תפקיד ענק כאשר שני שחקנים בכל קבוצה שיחקו מעל 50 דקות ויוקיץ' ומקאלום שיחקו מעל 60 והיה נראה בסיום על אדי דלק אחרונים ממש ויהיה מעניין מאוד לראות איך העייפות הזאת תשפיע במשחק הבא שיתקיים בעוד פחות מ-48 שעות.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר המגמה השלטת היא יתרון קטן של פורטלנד אבל בכל פעם שהקבוצה הביתית איימה לברוח שלשה של האורחים דאגה להשאיר אותם בחיים.

כמות השחקנים שהתעלו מעל יכולתם הרגילה ברגלי האמת הייתה פשוט מדהימה. מו הארקליס היה האיש הזה עבור פורטלנד כשמפיגור 5, 2 דקות לסיום, 5 נקודות רצופות שלו השיגו שוויון. אותו הרקליס החטיא מהקו, אבל לילארד, במשחק שקט במונחיו בדומה למשחק 2, העביר את היתרון לפורטלנד אבל וויל ברטון מאסיסט נהדר של יוקיץ' השיג שוויון ושתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לזריקה טובה.

ההארכה הראשונה הציגה התקפות חלשות ומשחק מהוסס כאשר היחיד שמתעלה במה שהיה סימן לבאות הוא סי ג'יי מקאלום. הגארד הנפלא קלע את כל 7 הנקודות של קבוצתו בהארכה הראשונה כולל הפלואטר שהשווה את התוצאה 9 שניות לסיום וכפה הארכה שנייה.

מקאלום המשיך להיות דומיננטי גם בהארכה השנייה כאשר הוא ולילארד היחידים שמעזים לזרוק בפורטלנד. בנקודה הזאת העייפות התחילה לבלוט מאוד ואחרי שתי נקודות של האריס שהשוו דקה לסיום ההארכה השנייה, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להשיג סל מכריע, כאשר לילארד מחטיא זריקה מאוד דומה לזריקה שהכריעה את הסדרה מול אוקלהומה.

סל של מילסאפ בהארכה השלישית העלה את האורחים ליתרון 4, 32 שניות לסיום. נגמר? תחשבו שנית, החברה' נהנים יותר מדי. דמיאן לילארד קלע, ואיבוד כדור לאחר שינוי שריקה של השופטים שהסתכלו שוב על המהלך, אפשרו ללילארד להשוות את התוצאה.

הארכה רביעית הזמן של השחקנים המשלימים – וויל בארטון מתעלה עם שני סלים קשים אבל הסיפור של ההארכה הזאת היה רודני הוד. השחקן ששיחק רק קצת יותר מ-20 דקות עלה מהספסל להארכה הרביעית וצריך לתת את כל המחמאות לטרי סטאוטס שזיהה שכל מה שצריך כרגע זה רגליים רעננות, הלך למהלכים על הוד שגמל לו בענק. כבוד גם ללילארד ומקאלום שידעו לזוז הצידה ולאפשר להוד להוביל בדקות האלה. הוד פתח עם קליעה קרוב לסל, הוסיף קליעת חצי מרחק נהדרת על שמירה וקינח עם שלשה ענקית 18.6 שניות לסיום שהעניקה לפורטלנד את היתרון.

לעומת שחקן משלים שהיה רענן התייצב כוכב ענק אבל עייף מאוד, והעייפות הזאת באה לידי ביטוי כאשר יוקיץ' החטיא זריקת עונשין קריטית והכדור עבר לפורטלנד עם יתרון נקודה, לילארד הצליח להריץ שתי שניות מהשעון לפני שהעבירה התבצעה, פורטלנד עדיין לא הייתה בזריקות, והעבירה הנוספת נעשתה על סת' קארי שהלך לזריקות העונשין החשובות בקריירה שלו. האח הפחות מוכר לבית קרי עמד בלחץ וקלע פעמיים 3 שניות לסיום. מילסאפ לא הצליח לעשות את הגור שלף והמשחק המטורף הזה מסתיים בניצחון לפורטלנד.

הדמות הטרגית של המשחק הזה – ניקולה יוקיץ' סיים 65 דקות של כדורסל עם 33 נקודות, 14 אסיסטים ו-18 ריבאונדים ואחוזים מצוינים אבל גם 8 איבודים, הרבה מהם בחסות העייפות והלחץ של משחק פלייאוף כל כך חשוב וכל כך ארוך. מארי הוסיף 34 ב-55 דקות ובארטון סיים עם 22 מהספסל.

בצד המנצח הגיבור היה סי ג'יי מקאלום עם 41 נקודות קליניות ב-60 דקות, לילארד הוסיף 28 בערב קליעה בינוני, קנטר קלע 18 והוסיף 15 ריבאונדים כאשר גם להארקלס היה ערב יעיל של 15 נקודות ורודני הוד סיים עם 19 ב-24 דקות בלבד.

וואו, איזה לילה!

Subscribe
Notify of
100 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
04/05/2019 9:38:04

יא תותח… העלית את זה שניה אחרי שנגמר….
איזה משחק
🙂

אלכס רבינו
אלכס רבינו
04/05/2019 9:41:58

איזה משחק||| עם כול הכבוד למקאלום, פורטלנד בצעו את מהלך השנה שצירפו את הסנטר הטורקי אנאס קאנטר לא בטרייד אלא ישר מהרצפה אחרי שהניקס שיחררו אותו. לא יודע לשמור? תשאלו את ניקולה יוקיץ. מילא שאוהדי ה NBA בטורקיה לא זכו לצפות במשחק הזה. אבל מה אנחנו אשמים שספורט 5 בחר להתעלם מהמשחק הזה?

ס
ס
04/05/2019 9:46:23

משחק מדהים בסדרה מדהימה, שמזכיר לאוהבי כדורסל מה נשדד מהם ב-5 השנים האחרונות
ת-ח-ר-ו-ת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2019 10:48:35
Reply to  ס

1+

אסף
אסף
04/05/2019 9:51:48

תודה דור. איזו זריזות. אלכס כתבת נכון מאוד על קאנטר,
גם הוד בהארכה נתן הצדקה להגעה שלו. הג'וקר פשוט נפל מהרגליים בסיום. האמת שהמבחן הכי גדול של דנבר הולך להיות מנטאלי נראה לי, לך תקום מהפסד כזה לעוד משחק תוך 48 שעות שאתה חייב לנצח בו !!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 9:53:08
Reply to  אסף

לדעתי זו הייתה טעות גדולה של מאלון לא לתת לג'וקיץ מנוחה בחצי השני. הוא פשוט לא היה קיים בהארכות. מותש לחלוטין – המסירות שלו התחילו ללכת לכיוונים לא מוגדרים.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 9:59:40

לא קיבל מנוחה?!
על כל דקת משחק, 2 דקות מנוחה. ככה זה ב-NBA.
אם בצעירותו היו שולחים אותו לשחק קצת כדורגל, במקום להתרגל לנוח על הפרקט –
אז הוא היה יודע מה זה להיות באמת מותש.

נתן גולד
נתן גולד
04/05/2019 10:03:24

חחח, אשכרה המשחק הזה בא משמיים אחרי הדיון של אתמול להראות למה בכל זאת נותנים לשחקנים מנוחה…

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 10:21:16

וואו אתם ממש מבלבלים ומבולבלים!
משחק של 4 הארכות זה לא קנה מידה לשום דבר!
הדיון היה האם סופרסטארים יכולים וצריכים לשחק יותר.
כל סופרסטאר יכול לשחק יותר מ 40 דק אחרת אין לו מה לחפש במשחק.
בטח קבוצה שנשענת על אותו סופא סטאר ויש מספיק מנוחה בין משחקים.
בסך הכל ההבדל הוא 3-4 דק יותר ולא 15-20 דק' יותר כמו שיש במשחק בין 4 הארכות.
חוץ מזה מאזן העייפות מתקזז בין 2 הקבוצות כי חצי קבוצה משחקת 50-60 דק'. פשוט אין ברירה אחרת.
זה לא שהמאמנים אומרים יאללה בואו נשחק את השחקנים.
.
ואתם יודעים מה אולי זה מוכיח ההיפך. דווקא בגלל שמקולם שיחק 60 דק'! שזה 23 דק' יותר מקוואי במשחק האחרון הוא זה שגרם לפורטלנד לנצח.
.
אז וואלה בואו דווקא נשתמש בטיעון הזה דווקא להוכיח שלא צריך לתת מנוחה כי אני מסתכל על פורטלנד- קנטר שיחק 56 דק', ליליארד 58 דק', מקולום 60 דק'- משמע, המאמן שחק את השחקנים המובילים שלו וקיבל ניצחון. איזה יופי.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 10:23:47

מי שתפקד בסוף היו השחקנים הטריים ומה שניצח את המשחק היה ההכנסה של הוד.
הדיון לגבי המנוחה נוגע לארבעת הרבעים ולא להארכות. יוקיץ' לא נח בחצי השני ופשוט היה גמור בסיום המועד החוקי.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 10:34:07

וכדי להגיע למצב שבו השחקנים הטריים מנצחים הסופרסטארים היו צריכים "לשחוק" את עצמם.
אני בטוח שאתה מבין את זה אתה בחור חכם.
לפעמים פשוט אין מה לעשות וצריך לעשות מה שצריך לעשות. כמו רואה חשבון שעובד 20 שעות ביום לפני הגשת דוחות כמו איש מכירות בסוף שנה שצריך להביא יעד מטורף ,כמו שחקן כדורגל שמשחק 120 דק' וכמו שחקן טניס שנגרר ל 5 מערכות עם שוברי שוויון..
אף אחד לא ימות מזה וכמו שיש צד מפסיד יש צד מנצח.
זה ספורט.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 10:39:40

שוב אתה מדבר על ההארכות ואני מדבר על 48 הדקות ומה היה נותן לדנבר סיכוי גדול יותר לנצח במסגרתן. כל מה שקרה אחרי הוא תוצר של נסיבות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2019 10:51:42

הטעות, לדעתי, לא הייתה בהכרח להשאיר את יוקיץ', כמו שהיא הייתה להעלות רודני הוד בצד השני – מוריס או ביסלי כזה, צלף עם רגליים טריות, וחמצן בריאות שיכול לכדרר במקום יוקיץ' ומארי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 17:35:56

מקולום עוד אמר בסוף שהוא לא עייף… שבשביל זה הוא עבד כל השנה על סטמינה, תזונה, ועיסויים…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 17:36:56

דנבר לא היו מגיעים בכלל להארכה אם יוקיץ היה יוצא לנוח

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 12:56:55

אני מסכים עם דקסטר, כן יוקיץ נקרע כבר אחרי 40 דקות, אבל הוא עדיין היה שם בשביל הריבאונדים , ולהשוות את כושר והסיבולת לב ריאה של אחד כמו יוקיץ עם האחוזי שומן שלו לאחד כמו קוואי זה בדיחה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 17:37:24

100+

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 10:55:47

ושוב זה לא מוכיח כלום. משחק שהגיע להארכה בין שתי קבוצות שוות ביכולתן.
כדי להגיע למצב שבכלל דנבר מנצחת יוקיץ היה צריך להיות כמה שיותר על המגרש.
זאת לא אשמת המאמן שדווקא שחקנים אחרים הם אלה שאיבדו בשבילו את המשחק, ושוב זה לא שדנבר שמטו יתרון מטורף

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 10:59:28
Reply to  דקסטר

משחק אחד אף פעם לא מוכיח כלום.
לדעתי אם יוקיץ' היה נח בסוף השלישי או תחילת הרביעי לדנבר היה סיכוי גבוה יותר לנצח את המשחק בסיום המועד החוקי.
מן הסתם מאלון הרגיש שבלעדיו פורטלנד יברחו – התוצאה לטעמי יוקיץ' כבר היה עייף ולא אפקטיבי בשש הדקות האחרונות. למעט המסירה הנהדרת לסל המשווה (שאני מזכיר הגיע מהספסל אחרי טייםאאוט) אני לא זוכר כמעט פעולה חיובית שלו בדקות האלה.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:02:47

לפעמים החלופה היא הרבה יותר גרועה גם אם אין איזו תרומה סטטיסטית.
המשחק היה בשליטה של דנבר ומי שאיבד את המשחק היו דווקא הגארדים שלה

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:13:56

בדיוק, ובמצבים כאלה היית רוצה שהכוכב שלך יוכל לקחת את המשחק עליו ופשוט לא נשארה לו אנרגיה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:15:31

רגע, פסק זמן זו לא מנוחה?
ומה עם כל עצירות המשחק של השופטים?
היו פה מספיק עצירות בשביל שיוקיץ ישלים שעה וחמש דקות של משחק ב-פלי-אוףףףף שבו אין (אני חוזר אין) הנחות.
לגבי הטענה שלך שיוקיץ כביכול שיחק רע בסוף המשחק, לדעתי לא מחזיקה מים יקירי, אתה יודע מדוע? אני מסתכל על מה שעשה,
הגיע בסוף המשחק לקו והכניס אחת משתים (קורה ולאו דווקא קשור בעייפות), לקח ריבאונדים, חילק אסיסטים וקלע. עשה חסימות לחברים. מה שכן הוא לא זרק לסל בהארכה האחרונה וזה תמוה בעיני שהשאיר את הזריקות לאחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:20:30

נכון זה ממש לא קשור לעייפות שאחרי 30 נקודות ב-40 דקות הוא פתאום לא הצליח לייצר יותר בדקות הכי קריטיות לקבוצה שלו. גם האסיסטים שאתה מדבר עליהם היו יותר תולדה של הנעת הכדור הרגילה מאשר איזושהי מלאכת מחשבת שלא לדבר על האיבודים שלו ועוד שניים של אחרים שהגיעו כתוצאה מהמסירות שלו.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:21:09

אתה תצרח יוקיץ' ענק לא משנה מה קורה על המגרש בדיוק כמו שתצרח סטיבנס אדיוט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:39:39

יוקיץ נתן היום טריפל מפלצתי ושיחק 65 דקות, זה איש הברזל שהוא גם גאון ומבין משחק יותר טוב מכולנו. אני בטוח שהמאמן התייעץ איתו ושאל האם הוא יכול להמשיך ויוקיץ גם עם רגל שבורה היה אומר כן, בגלל זה הוא ספורטאי אמיתי. לברון ומייק היו רק מסתכלים על מאמניהם בזילזול אם היו מציעים להורידם למנוחה במשחק חשוב בפליאוף. ויקירי, אני לא חושב שסטיבנס אדיוט, הוא אדם מאד אינטליגנטי אבל מגיב לאט מאד בזמן אמת, זו הבעייה שלי אתו במיוחד כשהתגובה באה מייד אחרי שהסוסים ברחו כבר מהאורווה. ראית את בוסטון הלילה? ראית איך כל פעם שהיה איזה שמץ של מגמה התקפית בודן לקח מיד פסק זמן? זה מה שסטיבנס צריך לעשות בשביל להיות מאמן יותר טוב, הוא לא עושה את קפיצת המדרגה הזו ולכן השנה היא רגרסייה מבחינת הסלטיקס, רגרסייה שתעלה ביוקר כשאירווינג יעזוב. ואז זו תהיה שנת המבחן שלו. אני מקווה שאם התרחיש הנ"ל יתממש איינג' לא יפטר אותו אלא יתן לו צאנס לפתח את הצעירים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:43:09

עוד דבר
כספורטאי אקסטרים אני יודע את חשיבות המנוחה ושהביצועים יורדים בדרך כלל עם זמן הפעילות הספורטיבית.
תתפלא שלפעמים דווקא כשאתה כבר שעה וחצי במים ועייף פתאום באה התקפה של גלים בה הכל מתחבר ואתה מוציא מעצמך את המקסימום עם ביצועים הרבה יותר טובים מאשר כשהתחלת את היום בים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:49:13

ברור שיוקיץ' יגיד שהוא רוצה להישאר על המגרש. זה הג'וב של המאמן לנצל אותו בצורה אופטימלית לקבוצה. איך קשור הטריפל דאבל המפלצתי למה שהיה בדקות האחרונות?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 13:11:24

ומה לגבי סי גי מקולם? הוא היה הפלא בהארכות

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 13:21:38

קודם כל מקולום היה טוב בעיקר בשתי הראשונות כשעוד היה לו אויר אבל עדיין הוא בעיקר זרק המון.

Ido
Ido
04/05/2019 14:55:10

יוקיץ היה מוריד הגשם. בלעדיו על המגרש זה היה נגמר בבלאו אאוט.

ברור שהיה פאטיג מטורף בסוף, אבל במצבים כאלו האדרנלין קיק אין. בכל מקרה למלון היה את פלמלי על הספסל והוא בחר לו להכניס אותו. כי כל מי שראה את המשחק ראה שהיתרון של דנבר זה הגבוהים שלהם לעומת הגבוהים של פורטלנד.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 13:34:59

אם יוקיץ היה יורד מהפרקט המשחק היה נגמר הרבה לפני הארכה לטובת פורטלנד. דנבר היו בעמדת נצחון 3 פעמים וחירבנו. לא נתנו למורי לזרוק זריקות נצחון. ומורי חרבון ביתרון 129 127 ואיבד כדור נוראי למקולום בשמירת אחד על אחד.
היה מהלך נכון של מלון. מנוחה והמשחק נגמר תוך 48 דק מוחץ לפורטלנד.

שחקן כדורסל מקצועני צריך להיות מסוגל לשחק 48 דק כל משחק אחרת היו מקצרים את זמן המשחק ל36 דק. בטח שבפלייאוף ובטח שבמשחקים בודדים כאשר נחים כל העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 13:40:00

הוא מסוגל לשחק – רק לא באותה יעילות.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:01:49

נניח שאני מסכים איתך. מה עדיף יוקיץ פחות יעיל או מחליף אחר שיתקע את המשחק?
לגבי יעילות מקולום היה די יעיל ב60 דקות. מדובר במשחקים בודדים, לא ב100 משחקים בעונה של 48 דקות.

כוכב NBA יכול לשחק להיות יעיל וקטלני גם ב10-12 משחקים בעונה בהם הוא משחק 48 דקות.

יש הרבה מנוחות תוך כדי משחק עם כל הטיים אאוטים.

ייתכן שלקאווי יש תכנית מסודרת להתאוששות מהחרא שלו ואז הוא מוגבל, זה אני לא יודע. אני מנחש שלא כך הדבר וכבר במשחק הקרוב נראה אותו משחק 46-48 דק אם יצטרכו

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:12:54

על איזה שלב במשחק אתה מדבר?
אתה קובע שכוכב בליגה יכול להיו. קטלני במשך 48 דקות ב 10-12 משחקים כי? בדקת את זה או שאתה מרגיש ככה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 14:04:31

בידי-יוק!!!
אם יוקיץ היה יורד לדקה מיותרת לא היינו מקבלים משחק שנזכור לכל החיים….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 17:38:53

100+

אסף
אסף
04/05/2019 9:55:54

לגבי הבאקס- סלטיקס, כל עוד מילווקי פוגעת באחוזים טובים מבחוץ הסלטיקס בבעיה כי אז מתקשים לצופף מול יאניס שפורח וגם מראה שהוא לגמרי "על אמת" אחרי שהרים את המשחק שלו בשני המשחקים האחרונים. אגב הספסל של הבאקס בראשות קונטון וג'ורג' היל המנוסה היה האקס פקטור היום. גם השינוי של באד וההרכב הגבוה עם יאניס בעמדה 3 עבד לא רע בדקות ששיחקו יחד .

avri
avri
04/05/2019 13:26:55
Reply to  אסף

כל עוד מלווקי פוגעת ככה מבחוץ אז לאף קבוצה אין הרבה מה לעשות מולם. כמו שאמרת, מדהים איך באד מנצח משחקים בזכות כל מיני קאנטונס והילים כאלה.
קיירי שחקן ענק אבל בסדרה הזאת (ובכלל בעונה הזאת) הוא הורס יותר ממה שהוא נותן.

מנתח מוח
מנתח מוח
04/05/2019 10:03:20

המשחק הבא בבוסטון קריטי, על כל העונה, ועל העונות הבאות
הפסד משפיל לבאקס וקיירי יברח מהר החוצה
ישאיר את בוסטון תקועה עם החוזים הענקיים של הייוורד והורפורד (30-32 מיליון לשנה) שאף אחד לא ייגע בהם, לבוסטון אין מקום מתחת לתקרה בכלל (יצטרכו גם להשוות הצעות שיגיעו לרוז'ייר, אם בכלל), הסיכויים להגעת AD יהיו קטנים אא"כ יוותרו על הלב של הקבוצה הצעירה…
בוסטון חייבת לכל הפחות לעבור את הסדרה הזו, וזה יהיה קשוח, במיוחד אם ברוגדון חוזר

avri
avri
04/05/2019 13:33:11

קיירי יכול לברוח לאן שבא לו.
החוזה של הורפורד ממש לא תקוע לאף אחד. שחקן עצום ששווה כל סנט. מקווה מאוד שיחתימו אותו גם בשנה הבאה.
החוזה של הייוורד גדול אבל הוא חוזר לעצמו ובלי קיירי בשנה הבאה הוא יחזור למספרים הרגילים שלו ויצדיק את החוזה.
המניות של רוזייר מאוד למטה והוא לא יקבל חוזה של יותר מ10 מליון לעונה מאף קבוצה.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 13:37:28
Reply to  avri

אתה צודק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/05/2019 10:49:43

תודה על הסקירה, ינעל מילווקי

avri
avri
04/05/2019 13:27:20

בדיוק ככה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2019 10:55:50

מילווקי איז פור ריל. לנצח בגארדן בפלייאוף זה סוג של מיילסטון חשוב, ללא קשר לאיך הסדרה תיגמר.
.
איזה טירוף חושים בפורטלנד. גם כאן, הפסידו אמנם, אבל דנבר גילו הרבה אופי ונחישות. גם אם יפסידו את המשחק הבא לדעתי הסדרה עדיין לא תיסגר.
.
לפורטלנד מגיעות כל המחמאות, הם בלי נורקיץ' ומשחקים בלי שום נחיתות מול קבוצות בסגל מלא. כל הכבוד.
.
תודה רבה דור על הסיקור הזריז.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/05/2019 10:59:20

כל הויכוח על הדקות כאן מוזר כי כל הצדדים מסכימים. ברור שהגבלת דקות על כוכבים עוזרת לקבל אותם יותר אפקטיביים בדקות שהם משחקים ומקטינה סיכוי לפציעות. מצד שני, ברור שכשהכסף על השולחן אין מה להסתכל על הספסל בכלל. מה עדיף, קוואי עם עייפות מסויימת או נורמן פאוול טרי טרי?

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 13:38:15

קאווי על כסא גלגלים עדיף על נורמן פאוול טרי טרי

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 11:15:51

דקסטר, זו יוהרה לחשוב שאנחנו, ממקומנו בכורסת האוהד, מסוגלים לדעת מה היא מסגרת הדקות האופטימלית עבור קאוויי, או עבור כל שחקן אחר.
.
בדבר אחד אני בטוח (גם אם אין לי את הוכחה מספרית) –
שחקן שמשחק 48 דקות, התועלת שלו בטווח הארוך נמוכה יותר מהתועלת שלו אם היה משחק פחות דקות.
.
צריך להסביר –
יש תפוקה, והיא מצטברת. ככל ששחקן ישחק יותר דקות, תהיה לו תפוקה מצטברת גדולה יותר.
רק מה –
את אותה תפוקה הוא לא משיג באותה יעילות על פני כל הדקות שלו על הפרקט.
שחקן שמקבל קצת מדי דקות, יש סיכוי סביר שלא יצליח למקסם את התועלת שלו עקב מחסור בזמן בשביל "להיכנס למשחק".
שחקן שמשחק יותר מדי דקות, יש סיכוי סביר שלא רק שהתועלת שלו תרד ככל שיתקרב ל-48 הדקות,
אלא תהפוך לשלילית.
מתי התועלת של השחקן שלילית?
כאשר בפרק זמן N על הפרקט קצב התפוקה שלו (נק' שלו + עבירות שהוא סוחט + נק' שהוא עוזר לחבריו ליצור + הגנה מוצלחת) קטן מקצב ה-"עלות" שלו (החטאות + איבודי כדור + עבירות + הגנה לא מוצלחת).
.
צריך לזכור –
מה שבאמת חשוב זו לא אם התועלת השולית (התועלת של שחקן בדקה ה-N) של שחקן היא חיובית או שלילית,
אלא אם היא גבוהה או נמוכה מזה של המחליף שיושב על הספסל.
.
וכאן נכנסת אחת הסיבות המרכזיות ששחקנים לא משחקים 48 דקות –
התפוקה של קאוויי ב-48 דקות < התפוקה של קאוויי ב-43 דקות + התפוקה של המחליף ב-5 דקות.
.
בנוסף, קבוצה זקוקה לשחקנים היעילים ביותר שלה, שיהיו עדיין בחלק היעיל שלהם בדקות ההכרעה.
.
אז בסופו של יום –
תפקידו של צוות אימון (אחד מתפקידיו) הוא למקסם את ה-"תפוקה נטו" של שחקני הקבוצה בדקות של כלל השחקנים על הפרקט
(תפוקה נטו = תפוקה – עלות).
.
הלילה ראינו את המחיר שקבוצה משחקת כאשר כוכבה מגיע לדקות הסיום (אני מדבר על 48 דקות) כאשר הוא לא קיבל מספיק מנוחה –
התועלת השולית שלו לא רק פחתה ככל שהתקרבו ל-48 הדקות,
היא אפילו התקרבה למחוזות התועלת השולית השלילית.
.
(כן, זה בהחלט לא נכון להגיע למסקנות על סמך נתוני משחק בודד. אבל מספיק להיזכר בלברון, ובהבדל בין משחקים בהם האו היה רענן ברבע האחרון, לבין משחקים בהם הוא הגיע מותש לישורת האחרונה).
.
נקודה (לפני) אחרונה –
ברור שנקודת שיווי המשקל שונה בין שחקן לשחקן. ועבור שחקן, בין משחק למשחק.
יש המון פרמטרים –
גיל, זמן המנוחה מהמשחק הקודם, סגנון המשחק של אותו שחקן, סגנון המשחק באותו משחק נתון, קצב המשחק, וכ"ו.
בדבר אחד אני משוכנע –
העובדה שב-5 העונות האחרונות היה רק שחקן אחד ששיחק 48 דקות מ-48 דקות במשחק פלייאוף, מלמדת שצוותי האימון יודעים בוודאות את המחיר של היעדר מנוחה בזמן המשחק.
.
נקודה אחרונה –
יש כמובן גם את סוגיית הבריאות.
אתלטים ברמה הזו משחקים תוך מעקב רפואי ברמה הגבוהה ביותר, כאשר מינון דקות המשחק הוא אחד מהכלים החשובים של הצוות הרפואי במסגרת ה-"רפואה המונעת".

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:26:00

זאת ממש לא יוהרה.
כמו שזו לא יוהרה להגיד שהלייקרס מתנהלים כמו קיוסק שכונתי ועשו כל טעות אפשרית ורוב הדברים נאמרו במאני טיים ולא בדיעבד.
אנחנו מבינים ספורט ואנחנו מבינים פיזיולוגיה בסיסית.
אנחנו צופים כבר 30 שנה כדורסל זה לא משהו.
זה פשוט קיבעון של מאמנים. בסופו של דבר מי שיכול לשחק 38 דק' יכול לשחק גם 42 דק' ועל זה אנחנו מדברים.
לא על שחיקה יומיומית של 48 דק' בכל משחק אלא שבכמה משחקים בודדים שחקן יתן 4 דק' יותר מהממוצע.
אני חותם לך שכל שחקן שהגיע לרמות האלה של המשחק והמאמץ הגופני יוכל להעלות את הממוצע שלו בכמה דק' בזמן פלייאוף.
לא אני ולא אתה אשמים שיש אנשים דבילים במקומות גבוהים- זה יכול להיות מאמן טורונטו, זה יכול להיות ה GM של הפליקנס וזה יכול להיות הבעלים של הניקס. לרוב ההסבר הפשוט הוא ההסבר הנכון. אתה מסתבך ומתפתל יותר מדי.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:30:28
Reply to  דקסטר

זו בהחלט יוהרה

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:37:23

וואלה אז גם כשטענת נגד הפיניקס שלך היית יהיר?
טוב אדע להבא לא לקחת אותך ברצינות

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:42:05
Reply to  דקסטר

טענתי הרבה דברים (לא מעט מנקודת מבט של אוהד). מעולם לא טענתי שאני יודע יותר טוב המאמנים או הג'נרל מנג'רס בליגה.
יחד עם זאת גם אני חוטא ביוהרה כמו כל אחד אחר.
אגב יוהרה אינה קשורה לרצינות שבה יש לקחת את הדברים הנאמרים.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:46:06

זאת לא יוהרה מצידך כמו שזו לא יוהרה מצידי.
הידע ב 2019 די פרוש לכולם וגם אנחנו וגם הם טועים.
כל עוד יש הסבר הגיוני ודוגמאות הכל קביל.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:48:48
Reply to  דקסטר

המידע לגבי השחקן שנמצא בידינו לא קרוב למה שיש בידיהם. המחשבה הזו לכשעצמה היא יהירה.
אנחנו רואים רק את השחקן על הפרקט ומחליפים איתו אפס מילים.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:51:50
Reply to  דקסטר

הלוואי והיית צודק.
אנחנו רואים כדורסל כבר מספיק זמן כדי להבין שגם מאמנים וגם רופאים הם בני אדם ולכן מועדים לטעויות ויותר גרוע לקיבעונות. הכי קל להסתתר מאחורי "אנחנו לא באמת יודעים מה קורה ולא היינו שם".

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:53:28
Reply to  דקסטר

זה לא הסתתרות. אתה קובע נחרצות דברים בלי שיהיה לך רבע מהמידע הדרוש.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 12:10:15
Reply to  דקסטר

בוודאי שיש לי את המידע הנדרש.
אם נפח העבודה הממוצע הוא 38 דק'- לאירועים בודדים נפח העבודה יכול לעלות ב 10%.
אם הוא היה שחקן של 30 דק' בממוצע הוא לא היה יכול לתת יותר מ 35 דק' לאורך זמן.
כל מאמן כושר יכול להגיד לך את זה לא צריך להיות גאון גדול.
אתם סתם מסתבכים.
מילא זה היה משחק עונה רגילה משחק מס 30. אבל זו הישורת האחרונה של העונה. שיכולה להיגמר עוד 2 משחקים. ואז אין אפשרות לתקן.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:12:57
Reply to  דקסטר

אהה ולפי מה החלטת שהנפח הממוצע הוא 38?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:14:06
Reply to  דקסטר

וזה בלי קשר לזה שאף אחד לא מתווכח על 42 דקות.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 12:20:58
Reply to  דקסטר

התחלנו את הדיון באופן העקרוני.
אני יודע שאנחנו לא מתווכחים על עניין ה 42 דק' ואנחנו מסכימים שפחות או יותר זה העומס הריאלי לאורך זמן.
הלכתי לפי הממוצע של קוואי נגד פילי

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 12:24:13
Reply to  דקסטר

בדיוק לזה התכוונתי – כמה משחקים הממוצע הזה לקח בחשבון?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:18:05

יוהרה של מי? שלך או של דקסטר?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:09:13

בעיקר שלך.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 11:31:56
Reply to  דקסטר

אני, דרך אגב, לא טענתי אף פעם שקאוויי לא יכול לשחק במשחק נתון 4 דקות יותר.
בהשאלה מהתגובה המשמימה שלי –
בהחלט יכול להיות שצוות האימון של טורונטו נכשל בניסיון למקסם את התפוקה נטו של קאוויי.
.
הוויכוח שהתחיל אתמול התייחס לנקודה שמנחם העלה במקור –
48 דקות על הפרקט.
עובדתית, כבר (כמעט ו) לא נותנים לשחקנים לשחק 48 דקות.
להעלות את הדקות שלהם בפלייאוןף?
זה כן.
.
יש פער גדול בין ה-2.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:43:30

הוויכוח שלי ושל אחרים לא היה לגבי 48 דק' שכולנו מבינים שבלתי אפשרי לאורך זמן.
אם תשים לב לתחילת הדיון אתמול נעצתי את המספר 42 דק' לכל תגובה. וכל שחקן שהגיע ל NBA ברמות האלה ומשחק בממוצע 38 דק' יכול לשחק 4 דק' יותר בכמה משחקים נתונים.
אפילו לא צריך להיות גאון בפיזיולוגיה בשביל להבין את זה.
ובמקרה אני מבין בזה. וגם אם משחק אחד חרג מהממוצע ואתה רוצה "להחזיר" תוכל לדאוג לזה במשחק הבא ולתכנן אחרת את הדקות כי יכול להיות שהקבוצה תוביל ב 20 הפרש ותוכל לתת יתר מנוחה ולמעשה לפצות.
אבל זה באמת לא משנה כי שוב, כל שחקן שהגיע לרמות האלה והגוף הראה שהוא סובל את המאמץ הזה יכול לתת 10% יותר מהממוצע שלו לכמה משחקים בודדים.
זה לא שונה מנפח עבודה בכל תחום אחר- טניס, ריצות, הרמת משקולות וכו

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:44:59
Reply to  דקסטר

נו אז אתה מסכים עם גיא – קאווי היה על מסגרת של 42 דקות למשחק הנ"ל.
יוקיץ' אגב שיחק מסגרת של 45 דקות הלילה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:46:30
Reply to  דקסטר

ואף שחקן בימינו לא משחק 38 דקות בממוצע בעונה הסדירה (בלי קשר לזה שאני מסכים ש 42 או אולי טיפה פחות זה מספר דקות ריאלי ).

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:47:32
Reply to  דקסטר

אבל קוואי שיחק 37 במשחק האחרון

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 11:49:53
Reply to  דקסטר

כי …
הסלטיקס ברחו והוא ירד מהפרקט חמש דקות לסיום.
אם לא היה נח היה יכול להגיע למצב כמו של יוקיץ' הלילה.

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 11:55:05
Reply to  דקסטר

אבל הדיבור התחיל מהקבעון של דק' המנוחה בין רבעים.
זה התחיל ממנחם שאמר שלא צריך לבוא עם החילופים מהבית ו 2-3 דק' אקסטרה משחק במקום המנוחה הרגילה הייתה יכולה לשנות לגמרי את התמונה. ולפעמים צריך ללכת נגד הקיבעון ולאלתר.
טורונטו לא תגיע רחוק עם הדרך הזאת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:28:06
Reply to  דקסטר

דקסטר אני לגמרי מאחוריך מאחורי שימון ובטח שמאחורי מנחם.
מצחיק אותי שמגדירים את מה שאתה אומר יוהרה, כאילו אין לך ניסיון בכדורגל וכדורסל. מי יהיר פה?
אני בהחלט מעדיף את דעתו של בעל ניסיון כמו מנחם שהיה מאמן המון שנים ואם הוא אומר שיורמיות של טורונטו חיסלה את המשחק עבורם הוא יודע על מה הוא מדבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 13:06:28
Reply to  דקסטר

עידו חייב מנוחה, ראינו איך יוקיץ נראה אתמול בסוף הרבע הרביעי, אבל חייב גם לדעת מתי להוריד את השחקן מהמגרש, לא להשתמש בסכמות ובפטרנס קבועים, וזה נרס נכשל, בראון ידע בדיוק מתי הוא הולך לעשות כל חילוף שלו ונתן לו שחמט, להוריד את קוואי מהמגרש שוב בסוף הרבע השלישי זה טעות של המאמן שגמרה לו את המשחק, ההפרש טיפס למחוזות ה20 אחרי 3 דקות בלעדיו. מאמן חייב לחיות את המשחק ולא להיות רובוט, לעשות חילופים קבועיים גם ילד בגן יכול לעשות, ועל החולשה של הספסל שלו מי אשם אם לא המאמן?

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 13:44:39
Reply to  דקסטר

כל מילה ברוך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 12:24:11

בטוח נכשל אבל לא במה שאתה טוען.
אנחנו בפליאוף גיא, זה עולם אחר. הפליאוף זה נצח או לך לים. אם אתה במומנטום ומוציא החוצה את השחקן הכי טוב שלך במומנטום אתה עושה טעות נ-קו-דה! לא עושים דבר כזה כשצריך לסגור פער. זו היתה טעות בשני משחקים של טורונטו שעלו ביוקר ויכול להיות שיגמרו לכך ששימון יעלוז בתום הסדרה 🙂 אחר כך נוכל להתדיין בצורך לתת עוד 4 דקות מנוחה לשחקן הכי חם שלך על המגרש בדיוק כשהוא בזון.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 13:35:44

"אני מסכים שלנרס מניות רבות בהפסד. הוא איבד את כל המומנטום בתחילת הרבע האחרון, כאשר הסיקסרס המשיכו עם אמביד ובאטלר, ולטורונטו לא נותרו תשובות."
.
זה מה שכתבתי ב-07:30 בבוקר אחרי המשחק של טורונטו (בפוסט של מנחם).
אבל למה זה קשור לדיון על 48 דקות?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 14:21:57

אתה לא יכול להשוות שחקן עם מבנה גו כמו של יוקיץ מבחינה אתלטית וכושר גופני וסיבולת לב ריאה , לשחקן כמו קוואי, מקולם פרח בהארכות (היה הרבה יותר טוב מתחילת הרבע הרביעי מאשר אלה שלפניו ). יוקיץ היה גמור , שחקן בNBA בטח בפלייאוף צריך להיות מסוגל לשחק 42 דקות בפלייאוף כל משחק בממוצע, עכשיו להחליט מתי לנוח זה כבר החלטות של מאמן ובזה נרס נכשל, לגבי המשחק ששוחק אתמול את מי הייתה מכניס במקום יוקיץ? אני לא בטוח ששחקן אחר היה מביא תועלת יותר מיוקיץ גמור

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 14:34:36

בהארכות ברור שאתה לא מוריד את יוקיץ'. השאלה היא איך להביא אותו לסוף ה-48 לא גמור. אתה רוצה להגיד לי שבתחילת הרביעי כשהבלייזרס שיחקו עם החמישיה המאיימת של מקולום, קולינס, קרי, טרנר והוד הוא לא יכול היה לקבל שלוש דקות על הספסל (יחד עם ההפסקה בין הרבעים)?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 17:09:54

עידו
השאלה היא האם אתה בכלל יכול להגיע להארכה עם פחות זמן מיוקיץ במשחק דנן ואני חושב שלא.
בכל מקרה קיבלנו משחק שלא נשכח אף פעם ויוקיץ שיחק 65 דקות, אתה קולט את זה? זה לא ייאמן!
שנה של שבירות שיאים אחד אחרי השני.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 17:16:59

ברור שאני קולט היה שווה כל רגע.
כמובן שדעתי היא אחרת. לדעתי לא היה נגרם נזק אם היה יורד לשלוש דקות מול הרכב המחליפים של הבלייזרס ומגיע פחות תשוש לדקות הסיום.
אם נחזור לדיון קודם על היוהרה – אני רוצה להדגיש שזו דעתי וזה שמאלון חשב אחרת לא הופך אותו לאדיוט, מרובע, חסר הבנה או כל אחד משלל הכינויים שמאמן ממוצע סופג כאן. להיפך לו יש יכולת וכלים הרבה יותר טובים ממני להחליט. מצד שני גם הוא מסוגל לשגות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 18:36:22

טוב, לפחות על דבר אחד אנחנו מסכימים.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 13:43:00

גיא יוקיץ היה מדהים ב48 דקות הראשונות עד הסוף. ראינו את מקולום חולני ב60 דקות. והכל בסדר איש לא מת. כדורסלנים יכולים לשחק ולהיות פנטסטים 48 דק בטח במשחק פלייאוף בטח במשחקים בודדים. אם יוקיץ יכול לשחק 65 דק עם הכושר שלו אז סוס כמו קאווי בטוח יכול אלא אם כן יש פציעה שאנו לא יודעים והצוות הרפואי שם מגביל אותו בדקות, זה משהו אחר.

אם יוקיץ היה יורד לנוח המשחק היה גמור לטובת פורטלנד ולכן מלון החליט החלטה נכונה. למה? דנבר היו עם 3 הזדמנויות לנצח את המשחק הזה, בשיוויון וכדור אחרון בידיים שלהם, מה לעשות שחרבנו, מורי ויוקיץ חרבנו. שמורי היה בזון מטורף הוא לפתע הפסיק לזרוק, בזריקה האחרונה יוקיץ היה חייב למסור לו וזרק זריקה מפגרת עם כדור שהעביר מאחורי הגב על מגן.

מלון הביא את הקבוצה שלו 3 פעמים לשיוויון שכדור אחרון אצלו ביד. אין מאמן שלא חותם על זה.

נרס גמר לטורנטו את הסיכוי לנסות אולי להגיע לזה, קאווי לא היה מבטיח לו כלום אבל בלעדיו תמה ההתמודדות

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 15:08:49

יוקיץ' ב-6 הדקות הראשונות של הרבע הרביעי:
3 מ-4 מהשדה. 2 אסיסטים.

יוקיץ' ב-6 הדקות האחרונות של הרבע הרביעי:
0 מ-2 מהשדה. אסיסט אחד.
.
יוקיץ' אכן היה מדהים הלילה. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא הגיע לישורת האחרונה ללא אוויר, וזה היה בולט לעין.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 16:03:42

42 דקות הוא שיחק מצויין, ומדובר ביוקיץ שחקן מצויין אבל אתלטי הוא לא אפילו לא משהו שקרוב לכך.
.
מה הסטטיסטיקה של מקולם מהרבע ה4 לעומת אלה שלפניו?

דה שוט
דה שוט
04/05/2019 13:45:03

בדוראנט ננוחם

Smiley
Smiley
04/05/2019 11:17:22

פרק ראשון מתוך Stephen vs The Game
https://www.facebook.com/vsonwatch/videos/438947123588980/

תומר השני
תומר השני
04/05/2019 11:22:10

תודה דור יופי של סיקור ! . ראיתי את המשחק בין פורטלנד לדנוור שהיה מהנה מאוד . מעניין מה היה קורה אם נורקיץ היה משחק

עובר אורח
עובר אורח
04/05/2019 12:26:47

מדהים

רועי ויינברג
Admin
04/05/2019 13:08:13

לילה עצום. הספסל של הבאקס הפתיע לטובה ופתח לגמרי את הסדרה כשקנינגטון והיל היו מעולים. קיירי חלש משחק שני ברציפות, לדעתי יתפוצץ במשחק הבא. תודה על הסיקור דור.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 14:12:14

הלוואי שיתפוצץ ויביא ניצחון מתוק, אולי אחרון העונה, לסלטיקס.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:15:55

לא יודע אם יתפוצץ אבל מאמין שבוסטון ינצחו את גיים 4

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:11:32

מקולום היה חולני, איזה הגנה מדהימה בארטון עשה עליו והוא קלע סלים בכל זאת. פורטלנד מפתיעים אותי, אני מודה שלא חשבתי שיתנו פייט בכלל לדנבר, כל הכבוד להם. לדנבר היו היום יותר יותר מידי הזדמנויות לנצח ועשו שטויות, הם הובילו 100-95 ואז שטויות.
את השטות הכי גדולה עשה מורי עם האיבוד במצב של 129-127 לדנבר וכדור ביד שהיה גומר את המשחק אולי.
עכשיו דנבר עם הגב לקיר, אם יהיה 3-1 זה כנראה ילך לפורטלנד, 2-2 והכל חוזר לקולורדו, הם יהיו חייבים לנצח משחק הבא.
מורי סקורר ענק אבל עשה היום החלטות קטסטרופליות, לפחות איזה 10-12 כאלו בדקות האחרונות ובהארכות, לא זרק זריקות לבד, הסתבך, מסר לאנשים הלא נכונים, כדרר יותר מידי ושרף שעון, לא קאר שעון בזמן, אבל מאמין שילמד מקבלת ההחלטות הרעות האלו.
יוקיץ גם בהארכות היה נוראי בזבז שניות יקרות מהשעון כל התקפה על קשת ה-3 כמו אמביד (קיבלתי פלאשבקים למשחקים הגרועים של פילי).
משחק 4 יהיה אש, דנבר בשביל להעביר את כל היתרון אליהם ולא למות ופורטלנד בשביל כנראה לסיים את הסידרה.
הרננגומז חייב להיכנס לרוטציה אולי גם איזייה לכמה דקות, בטוח הוא יוכל לעשות נק על דמיאן/מקולום. אבל עם איזייה מלון לדעתי ישתף אותו רק אם דנבר יהיו עם הגב לקיר בפיגור 3-1 או משהו כזה, לא נראה לי יקבל דקות. הרננגומז יכול להביא שלשות שווה לנסות אותו לראות איך הוא ואם יהיה נזק לא בעיה להוריד לספסל.
אחלה סידרה יש לנו, אני עדיין עם דנבר ומעדיף אותם מול הלוחמים מאשר את פורטלנד.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:15:23

אני מקווה שברט בראון מוכן לקאווי 48 דק ומכין דאבל טים-איך שולחים לו מייל?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
04/05/2019 15:30:19

קשיחות.
.
https://twitter.com/SportsCenter/status/1124578538080829440
.
(56 דקות, 18 נק', 15 רב')

דה שוט
דה שוט
04/05/2019 15:56:29

תראה את הכתף מיוקיץ', מסתבר שהוא זבלון לא קטן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 17:06:13

איירונמאן

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2019 16:04:23

וואווו. זה כל מה שיש לי לומר על משחק שראיתי רק את מחציתו

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2019 16:05:10

על רודני הוד כתבתי שהוא יכול להיות קנון עוד כששיחק בקאבס (וקודם בג'אז). הוא אשכרה LATE BLOOMER

מוטי
מוטי
04/05/2019 16:05:29

בדיון על דקות המשחק והכושר הגופני , לדעתי , ההישג המפתיע היא קנטר שהתחיל את העונה לפני חודש וחצי ושיחק טוב 56 דקות.
אני הייתי בטוח שבדקה ה35 הוא שובק. והוא הפתיע. וזה קרה כי אנחנו לא יודעים הכל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 17:11:54
Reply to  מוטי

קנטר נותן יופי של פליאוף ואצבע משולשת לארדואן אז הוא אצלי מספר גבוה. עובד מצויין עם מק-קיל-ד'ם וליילארד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 17:42:11

תודה רבה על הפריוויו והסיקור.
המשחק של בוסטון היה מתסכל לצפייה בגלל כל השריקות הדפוקות שרצחו את הרוח של הסלטיקס ומשחק מצוין.
ומסתבר שזה לא רק אני כי כל הפיד של חם מהתנור של רועי היה מלא בבוקר בציטוטים של קיירי וסלטיקים ממורמרים ועצבניים.
שיא השיאים נשברו בעבירה החמישית של בראון.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/05/2019 18:13:02

בבקשה:
https://old.reddit.com/r/nba/comments/bkjqob/i_looked_at_every_foul_call_that_lead_to_a/

אשכול שדנים בו על כל העבירות ששלחו את יאניס לעונשין,ואגב בסופו של המשחק מילווקי נשלחה לקו 36 פעמיים מול 32 פעמיים של בוסטון,ושאתה לוקח בחשבון שבוסטון זאת הקבוצה שקולעת בצבע הכי קצת בליגה מול מילווקי שקולעת הכי הרבה בצבע אז התלונות נראות לגמרי מגוחכות,גם בראד סטיבנס לא נגרר לזה,קיירי מחפש תירוצים,כל האסטרטגיה של בוסטון זה להרביץ ליאניס ולקוות שלא ישרקו כלום,הם מנסים לראות עד כמה אפשר למתוח את החבל,כי האופציה האחרת מבחינתם זה שהוא יטביע עליהם כל פעם,אי אפשר להשוות את יאניס לשחקנים אחרים בליגה כי כל המשחק שלו מבוסס על הקליעה בצבע,הכי קרוב שאפשר להשוות סגנון משחק דומה לשלו זה שאק,וכולנו זוכרים את כמות הפעמיים שהוא הלך לקו.

……

והכי משמעותי מבחינתי זה שאי אפשר להאשים אותו בפלופים,אתה יכול להגיד שהוא מוריד את הכתף או דוחף,אבל אני לא חושב שאי פעם ראיתי אותו עושה פלופ,לא ברמה של אמביד ובטח ובטח לא ברמה של הארדן שמחפשים את הפאול.