You are currently viewing ג"ס – קליפרס משחק 6 ביום שישי הגדול! (מי היה מאמין) / דור בלוך

ג"ס – קליפרס משחק 6 ביום שישי הגדול! (מי היה מאמין) / דור בלוך

ביום שלישי בעודנו נערכים זוגתי ואני לנסיעה לפסטיבל זורבה הבודהה בדרום (מומלץ מאוד למי שלא היה), זוגתי, שמאוד מודעת לחשיבות הכתיבה בהופס בחיי שאלה אותי – "האם לא תהיה בעיה עם זה שלא אוכל לכתוב את הפריוויו ביום שישי", שכן הפסטיבל מתחיל ביום שלישי ונגמר בשבת אחרי הצהריים.

גיחכתי כלפיה כמבין דבר או שניים בהלכות אנ בי איי ועניתי: "המשחק המיועד להתקיים ביום זה הוא משחק מספר 6 בין גולדן סטייט ללוס אנג'לס קליפרס, אין שום סיכוי שגולדן סטייט לא גומרת את זה חמישי בבית".

דמיינו את ההלם שאחז בי כשהתעוררנו ביום חמישי בבוקר בקיבוץ נאות סמדר אשר בלב הערבה כדי למצוא שהקליפרס גברו על הווריורס וכפו משחק מספר 6, וכך מצאנו עצמינו אורזים את חפצינו ביום שישי בבוקר וחוזרים על מנת לעמוד באחריותי כלפי הקוראים, על מנת לצפות במשחק מספר 6 לו אני מחכה מאוד וגם כי כמה מדיטציה בן אדם מסוגל לעשות בחייאת.

אז בואו ניגש לאקשן!

לוס אג'לס קליפרס (2) – גולדן סטייט ווריורס (3) 5:00 (שידור ישיר ערוץ 5):

תקציר הפרקים הקודמים:

פרק ראשון – גולדן סטייט בקלות – הקליפרס מסיימים משחק מכובד, אבל כוח האש של קארי מכניע אותם, עם אחוזים נפלאים משלוש ושליטה בריבאונד לקליפרס לא נותר סיכוי.

פרק שני – המהפך – המשחק השני מתחיל כמו שנגמר הראשון, הווריורס שולטים וקולעים מכל טווח וההפרש עולה עד לאזור ה-30 הפרש, אבל אז דוראנט מאבד את קור הרוח, קארי מסתבך בעבירות וקאר מוריד אותו ליותר מדי זמן לספסל, הקליפרס הצעירים עם וויליאמס והארל תופסים מומנטום ומנצחים בתום דרמה מטורפת עם אחד המהפכים הגדולים בכל הזמנים.

פרק שלישי – דוראנט – קווין דוראנט מגיע למשחק עם אש בעיניים, ההגנה של הווריורס נותנת את משחקה הטוב בסדרה והקליפרס לא מוצאים את עצמם, הווריורס פותחים יתרון של 30 הפרש והפעם לא מאבדים אותו בדרך לניצחון קליל והחזרת יתרון הביתיות.

פרק רביעי – כצפוי אך בקושי – הווריורס ממשיכים את המומנטום עם ניצחון במשחק צמוד, דוראנט מוליך את הווריורס עם 33, אבל הפעם קליי תומפסון הוא הגיבור עם 32 במשחק קליני, המשחק הלך צמוד אבל הקליפרס התקשו למצוא את הסל ברבע הרביעי והווריורס שמרו לאורך רוב הרבע על יתרון של בין 5 ל-10.

פרק חמישי – הלם במפרץ – הפעם הקליפרס לא היו צריכים קמבאק ענק כדי להדהים את הווריורס. דוראנט קלע 45 במשחק גדול, אבל הקליפרס רצו יותר, שלטו בריבאונד, הם הובילו לאורך כל המחצית השנייה ושמרו על קור רוחם בדקות האחרונות כדי להבטיח ניצחון כשלו וויליאמס קולע 33.

בשורה התחתונה, אנחנו חוזרים ל-L.A כשהווריורס יכולים לסגור סיפור עם יתרון 2-3, אבל הסדרה התפתחה באופן מוזר כשהווריורס לוקחים 2 משחקים ב-L.A והקליפרס לוקחים שני משחקים במפרץ. כשמסתכלים על היכולת של שתי הקבוצות לאורך העונה זה נהיה פחות מוזר, כשהווריורס מחזיקים במאזן בית וחוץ כמעט זהה וכך גם הקליפרס.

מפתחות:

העבירות של סטף + הוריד של דוראנט:

הווריורס הפכו לקבוצה בלתי עצירה הודות לשילוב בין האופן שבו יכולת הכדרור והקליעה ללא מגבלת טווח של קארי הגדילה את המגרש ואת מגוון האפשרויות, ויכולת הסיום האבסולוטית של דוראנט שגם מנצלת את המיומנויות של קארי וגם מאפשרת לווריורס לעשות נקודות גם ברגעים קשים יותר. כל יתר מה שקורה בווריורס נשען למעשה על שתי נקודות החוזק האלה והדבר רק נהיה קיצוני יותר לאור הנסיגה ביכולת של גרין ושני צירי הספסל המרכזיים של הקבוצה – ליבינגסטון ואיגודלה עליו נדבר בהמשך.

הקליפרס מצאו דרך להאט או להגביל את הדקות שבהן היתרונות האלה באים לידי ביטוי – פטריק בברלי מוציא את דוראנט מדעתו בואכה הרחקה, וכולם תוקפים את סטף בהגנה ומוציאים ממנו עבירות שמכריחות אותו לדקות על הספסל. אם סטף יצליח להימנע מעבירות ודוראנט ישמור על קור רוח אין לקליפרס או לכל קבוצה אחרת בליגה.

גלינרי:

הקליפרס הפכו למעשה את הרוטציה על פניה, השחקנים המשלימים שלה הם שחקני החמישייה ואילו השחקנים המובילים הם וויליאמס והראל. אבל התרומה שלהם דיי יציבה על פני הסדרה ולכן המפתח נמצא אצל השחקנים המשלימים כלומר שחקני החמישייה, ובמיוחד אצל גלינארי. אין שחקן בשני הרוסטרים שהשינוי בתרומה שלו משפיע על התוצאה הסופית בצורה כל כך דרמטית, וכשחושבים על גלינרי כשחקן משלים זה גם מסתדר הגיונית.

בניצחונות של הקליפרס הוא קלע 24 ו-26 נקודות באחוזים לא רעים, ואילו בהפסדים קלע 16, 9 ו-15 באחוזים איומים. כדי להפוך את המשחק הזה לצמוד מספיק כדי לתת לקליפרס דקות הם חייבים את הקליעה של גלינרי שגם משפיעה על המשחק של גילגוס אלכסנדר, מהתגליות המענגות של הפלייאוף הזה עד כה, וגם כדי שהווריורס לא יוכלו לברוח בדקות שבהן וויליאמס והראל לא על המגרש.

איגודלה:

היה ניתן לדבר על הספסל של הווריורס בכללותו אבל למעשה אין לה כזה. ירבקו, בל, מקיני, לוני, ליבינגסטון וקוק הם כולם שחקנים שתרומתם זניחה ומתמצה בלנסות להחזיק את המשחק כשהכוכבים או חלקם מקבלים דקות מנוחה. איגודלה היחיד שמסוגל לתרום בצורה משמעותית בשלב הזה בקריירה שלו כשהכסף מונח על השולחן.

ובניצחונות הוא אכן תרם דקות רבות עם דברים שנרשמים וגם כאלה שלא נרשמים בסטטיסטיקה. שימו לב למשל למשחק מספר 5, איגודלה שיחק 27 דקות, קלע 3 נקודות ב-1 מ-7. הוורירוס צריכים יותר מ-8 האסיסטים שלו במשחק הזה על מנת לייצר איזון לפחות סביר בין החמישייה הראשונה לשנייה שלהם. גם כך הם שוחקים את דוראנט וקארי באופן שממש מסכן את המשך הפלייאוף שלהם בסדרה שנמשכה הרבה יותר מהצפוי.

תחזית:

כל המחמאות לקליפרס שמשחקים לפרקים כדורסל מענג ומהווים אולי את הפתעת הסיבוב (הספרס ינסו לקחת מהם את התואר הזה ביום שבת), אבל זה נגמר כאן.

הווריורס ב-15.

Subscribe
Notify of
363 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דקסטר
דקסטר
26/04/2019 13:33:57

עזוב אני הכי בשוק שיום שישי היום…
מרגיש 100 אחוז שבת

סוסמעץ
סוסמעץ
26/04/2019 13:43:37

חן חן
==
תהנה בפסטיבל

עידו גילרי
עידו גילרי
26/04/2019 13:56:25
ברבור שחור
ברבור שחור
26/04/2019 14:02:01

חד וחלק ללוחמים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26/04/2019 14:13:08

תודה רבה על ההשקעה.

תיקון קטן – במשחק מספר 4 הקליפרס כבר עלו ליתרון 5 לקראת הסוף (82-77), ואז ג"ס לקחו טיים אאוט וחזרו להוביל.

Berch
Berch
26/04/2019 14:35:12

אחלה פרוויו. יש לי קשר עמוק לשראם במדבר
ולענייננו. אני מריח מהפך….
אני די תתרן אז לא סומך על זה
מצד שני נבלה ודלק אני מריח, וגם בזיליקום…. אז אולי….
🙂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
26/04/2019 14:56:34

ללקק את האצבעות,יופיטופי של פריוו ופלייאוף

Ido
Ido
26/04/2019 15:02:35

מי הולך לעשות מדיטציה בלי תוכנית מילוט ושקית קססה? אבל, הייתה מבקש הייתי מחליף אותך כי בשתי מילים…. קווין יסדר. זה כל מה שיש לווריורס בראש. הם כל כך עצלנים שחוץ מלקלוע נתנו לו להוביל כדור לשמור על גלינרי ולו… קבוצה עצלנית.
מקווה שיפסידו אבל, קווין יסדר להם נצחון. אין דאגות

Avri
Avri
26/04/2019 15:12:48

סחתיין על ההשקעה והמחוייבות דור! השקעה ומחוייבות אלו גם המפתחות למשחק הלילה. הכל תלוי בכמה הדאבס מחליטים שצריך לקום בבוקר וללכת לעבוד כי יש גבול למה שההייל מארי׳ז של לו-וויל והמלחמה של הראל והרוקיז יכולים להביא. מקווה בשביל הדאבס שיפסידו הלילה כי אולי סדרה של 7 משחקים תכניס אותם קצת ללחץ – הם צריכים את זה כי הסיבוב הבא יהיה הרבה יותר קשה.

חתוליו
חתוליו
26/04/2019 16:03:04

מהמשפטים שאתה חושב שבחיים לא יצא לך לכתוב:
!!! GO CLIPPERS GO

מבין בינוני
מבין בינוני
26/04/2019 17:33:30

תודה רבה על הפריוויו!
לא מובן מאליו בכלל המחויבות והמקצועיות שלך, של שאר הכותבים, של המגיבים החזקים וכמובן של מנחם.
מניח שכולכם אנשים בוגרים עם עוד הרבה דברים על הראש ולהשקיע מאמץ וזמן בהתנדבות לטובת כולנו זה ממש מרשים אז שוב תודה!
ולעניין הלוחמים, יהיה מעניין לראות את הדינאמיקה בין דוראנט לקרי. לאורך השנים, נראה שאם אחד מהם בולט מידי וזורק יותר מהשני במשך כמה משחקים, אז זה מתאזן. כלומר, היום קרי צריך לזרוק יותר.
אבל נראה לי שהלוחמים מבינים עד כמה הם תלויים בדוראנט וביעילות המדהימה שלו אז יכול להיות ששוב הוא ייקח משהו כמו 25 זריקות (ואז הוא יגיע ל-40 נק').

no funny shtuff
no funny shtuff
26/04/2019 17:39:55

ווריורס ב-33 הפרש.
דוראנט 45 נקודות
קרי 33 נקודות 11/12 משלוש
קליי 29 נקודות
דריימונד גרין עם 7(!) נקודות
.
בקיצור – שחיטה כואבת חסרת בדל של סיכוי של הקליפרס לאיזשהו סוג של קמצוץ קטנטן של תחרותיות. שזירת שטיח כהלכתה ומארש ניצחון גאה של הלוחמים האימתנים מעמק הסיליקון העשיר על המועדון מסוג ב' של העיר לוס אנג'לס.
אפס סיכוי להפתעה. אפילו לא 1%

Dor
Dor
26/04/2019 18:05:44

תודה דור. פריוויו מעולה. לצערי אני איתך בתחזית, הקאפקייקס יעברו הלאה ויעצרו בזקן

רועי ויינברג
Admin
26/04/2019 18:22:55

נפלא דור, מקצוען אמיתי. בניגוד אליך הווריורס עדיין צריכים לפתוח כמה צ'קרות וגם אם יעברו היום ממש לא הרשימו בסדרה. מקווה למשחק 7 אבל מאוד לא סביר.

Barry
Barry
26/04/2019 18:26:56

מה פסטיבלים עכשיו?
פלייאוף בחיאת.

נ.ב – יוגה או מדיטציה?
מה תורם יותר לריכוז?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/04/2019 18:48:14

מעולה דור, ותודה רבה על המחויבות. את רוב היום בגולן ביליתי בלהזניח את הילדים בבריכה ולטחון את המבוגרים בלהכין את האוכל, כל זאת בגלל הפריוויו של מחר, אבל אני לא אחראי על הסיקור אז לא הייתי צריך לחזור. ממש לא מובן מאליו. מה שכן, זו הזדמנות טובה להציע לגולשינו הנאמנים להצטרף לשורות ולהתנסות קצת בכתיבה בעצמם.
.
מאמין שנראה הלילה לוחמים בריכוז מלא ושניפרד מהקליפרס החביבים עם טונה של מחמאות וציפיות לשנה הבאה.
.
מסכים לגמרי בנוגע לחשיבותו של איגי. זקן ככל שיהיה, ומחליף ככל שיהיה, לאיש יש אייקיו כדורסל גבוה יותר מכל מיניסוטה ביחד, הוא עדיין זוכר איך לשמור וגם איך לקלוע, פשוט בדרך כלל הוא לא צריך להתאמץ עד אזור מאי-יוני.
.
קליי תומפסון מוציא עכשיו קו מוצרים של שמיכות ארוכות במיוחד, מאחר והוא המקום שבו, אחרי שהצלחת איכשהו לעצור את קרי ואפילו לעכב את דוראנט, אתה מגלה שהשמיכה שלך קצרה מדי. לפחות חמש שמיכות, כלומר שלשות, יהיו לו הלילה.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/04/2019 19:15:28

תודה נהדר

ילדיסקו
ילדיסקו
26/04/2019 19:22:09

הייתם בזורבה וישנתם בנאות סמדר…יא אללה איזה פינוק

מדיטציה ליד האוהל שלך אחרי לילה שבור בשק שינה זה אשש , תאמין לי, היית שוכח שיש בכלל משחק 6

מנחם לס
26/04/2019 19:24:49

דור, כתבת את מאמר הכדורסל הגדול ביותר בתולדות קיבוץ נאות סמדר , ולעולם לא ייכתב משם מאמר א=טוב יותר.
קיבוץ נאות סמדר בערבה? מה זה?
ואתה גם הפכת לבודהיסטי? ישמור אלוהים.
העיקר שתמשיך לכתוב, ולא איכפת לי מאיזה פסטיבל.
ואם הבלייזרס מנצחת הלילה, אני נשבע לך כאן ועכשיו שגם אני מוכן להפוך לבודהיסטי!

Ziv Panama
Ziv Panama
27/04/2019 2:33:30
Reply to  מנחם לס

Doc,
1. Neot smadar us not kibbutz
2. The blazers dont play tonight
3. Love you!

Shabbat shalom

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
26/04/2019 19:36:03

בפעם האחרונה זה עבד, אז ננסה שוב (אם ההתאמות המתבקשות) –
.
הלילה, כמו בכמעט כל לילה, אני בעד האנדרדוג.
מתאימה לי עוד התפוצצות של לו וויליאמס. הסיכוי נמוך,
אבל אם יש משהו שהניצחון של הספרס מלמד זה שעד שהגברת השמנה שרה…
.
תודה, דור.

ילדיסקו
ילדיסקו
26/04/2019 19:50:58

חלום שלי משחק 7 אחרי הלילה,
אבל אין לי יותר מדי תקוות.

לדעתי קווין דוראנט השתכנע במשחק הקודם שהיעד הבא שלו הוא הקליפרס. סיבה טובה להמטיר עליהם איזה 50 נקודות.

אגב דוראנט לקליפרס מה אתם אומרים? יש להם את התשתית הכי טובה עבורו.

הכי קלאסי שהוא ירצה עוד איזה שלוש שנות יריבות עם לברון דווקא סטייפלס סנטר.
כל בחירה אחרת שלו (להישאר עם הלוחמים או לעבור לניקס) תגרום לזה שלפחות את סטף קארי הוא לא יעבור עם טבעות אליפות, היי אפילו לא את דריימונד, איזה בושה 🙂

Ip
Ip
26/04/2019 20:03:08

פריוויו נהדר.
מעבר לעניין העבירות, במשחק האחרון קארי היה בסטייט אוף מיינד מאוד פאסיבי. ג"ס חייבים אותו אקטיבי, בטח בהמשך הפלייאוף.
אני מלכתחילה הימרתי על לפחות ניצחון אחד לקליפרס, ואני חושב שגם הלילה יהיה מאבק קשה, עם לפחות מורחק אחד בג"ס (גרין או דוראנט), שבסופו הלוחמים יגרדו ניצחון בשיניים.

תומר השני
תומר השני
26/04/2019 20:20:56

תודה דור יופי של פריוויו , ההימור שלי הלוחמים מנצחים במשחק צמוד

no funny shtuff
no funny shtuff
26/04/2019 21:03:30

חדשות רעות למילווקי ולטורונטו-
המומחים של espn בחרו אותן לעבור את בוסטון ופילי בסדרות ביניהן (13:5, 17:2 בהתאמה).
http://www.espn.com/nba/story/_/id/26604729/2019-nba-playoffs-expert-predictions-conference-semifinals

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 5:12:43

נו, ואתה באמת מאמין לשטויות של ה "מומחים"?
אני קורא את החנטריש הזה ולא יודע עם לצחוק או לבכות.
ככה לזלזל במילווקי+בודנהולצר?
זה לא רציני….

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
26/04/2019 21:07:31

מונטראזל הארל …אין להם שום תשובה אליו בצבע….אף אחד לא יכול לשמור אותו .
שחקן נפלא עם כדורסל חזק ואגרסיבי כמו שהיו משחקים פעם לפני שהתחילה ההפצצה משלוש .
הולכים ל- GAME7!!

הדר
הדר
26/04/2019 21:21:58

כל הכבוד על ההשקעה ועל זה שהבת זוג זורמת איתך.

יאללה קליפרס!!!

ראובן
ראובן
26/04/2019 22:05:08

תודה דור, בת הזוג שלך באמת הסכימה לחזור מוקדם בשביל הפריוויו ? אצלי זה לא היה עובר.
יש לי זכרונות טובים מנאות סמדר. אוכל טעים ואיכותי ,האגם באמצע המדבר וגם המבנה הורוד והמוזר שנראה כמו הזיה מסרט של דיסני.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/04/2019 22:09:43
Reply to  ראובן

הזיה מסרט בהחלט רק לא בטוח שמדיסני…

עידן
עידן
26/04/2019 22:54:03

תודה רבה
הולכים למשחק 7 ביום ראשון

דדי
דדי
26/04/2019 23:03:12

שמועות לייקרס –

1. איזה צייצן בטוויטר שאנחנו עוקבים אחריו כבר הרבה זמן ועושה רושם של מקושר, טוען שהלייקרס הציעו את משרת המאמן למונטי וויליאמס והוא הסכים. יצטרף כשהעונה של הסיקסרס תסתיים.
לפחות עכשיו נוכל לבחון מה הבחור הזה באמת יודע.
.
2. כבר אמרתי שמשום מה בצמרת הלייקרס מאמינים שקוואי מגיע – בניגוד לכל השמועות בתקשורת (למרות שזה היה לפני שמג׳יק עזב).
.
אז עכשיו מישהו מדווח ששמע שהלייקרס נתנו הצעה ענקית לראש הצוות הטיפולי של הראפטורס, שהוא כנראה מישהו שקוואי מאד סומך עליו ומרוצה מאיך שטיפל בפציעה שלו העונה.
.
3. בנושא ג׳נרל מנגר עושה רושם שישארו עם הצוות הנוכחי, ובטח לקורט רמביס תהיה עכשיו יותר השפעה בגלל אישתו שהיא היום הבן אדם השני הכי חזק בארגון כי היא חברה טובה של ג׳יני הפרנואידית שרק עובדת עם אנשים שהיא מכירה.
שאלוהים יעזור לנו.
.
הסיכוי הקטן היחיד שזה ישתנה זה כנראה בוב מאיירס מהווריורס שג׳יני מכירה אישית.
אם כן, אז כמובן שנדע רק אחרי שהווריורס יסיימו את העונה בהפסד לרוקטס…

ישראל
ישראל
27/04/2019 1:02:02
Reply to  דדי

קודם שיעברו את הקליפרס…אם בכלל.

דקסטר
דקסטר
27/04/2019 1:17:53
Reply to  דדי

הלייקרס עם תסמונת הניקס.
הכל מתחיל ונגמר למעלה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/04/2019 0:03:01

יאללה אקשן. קונה כל תוצאה, רק שיהיה משחק טוב.
מקווה שהוויתור על המדיטציה בשבילנו לא יפגע לך בקארמה, אם כבר זה אמור רק לשפר. תודה רבה על הפריוויו

ישראל
ישראל
27/04/2019 0:52:33

לעזוב את נאות סמדר ולחזור לתל אביב בשל טלויזיה…?
לא סיפרו לך שיש את יוטבטה ,חי בר פארק תמנע
נחל שלמה ואילת בסביבה ?
האמת אחרי ההקדמה לא קראתי כלום מהקדימון…
כי התעורר בי חשק עז לגשת לרכב וספונטני לנסוע לדרום…

ישראל
ישראל
27/04/2019 0:57:32
Reply to  ישראל

וכן מכתש רמון הר רמון קרני רמון…
המנסרה מלון בראשית במצפה…
וניסינו למכור את הכל טוב הזה לעולם במאי הקודם
כשהבאנו לכאן את גירו איטליה שרכב את הקטע בטר שבע אילת בדיוק במסלול הזה…
אני נתקעתי מאההקמ מאילת ליד כושי רימון ה 101 כי משטרה זריזה מיהרה לסגור את המדינה …
אך למחרת בשיטפון קטן עברתי את הקטע במצפה רמון עבדת עין עבדת … שדה בוקר אשלים צומת טללים צומת חלוקים באר שבע…
מה היה הנושא אגב…?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 4:48:22

תודה רבה על המחויבות וההשקעה המסורה במשך כל השנים הללו, ובמיוחד בפריוויו הזה!

Smiley
Smiley
27/04/2019 4:59:45

ווריורס – קליפרס
http://bfst.to/watch/nba-5.php

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:02:09
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 5:03:40

מהכרות מעמיקה, לא היית חייב לעזוב את נאות סמדר, יש להם חדר מחשבים עם אינטרנט בשם "חדר 113" שפתוח 24/7.
שהיתי שם לא מעט, ולפני זה עברתי שם כשעשיתי את שביל ישראל (הייתי הדביל היחיד שעשה את השביל מדרום לצפון בקיץ..)
אח"כ הגעתי לאשראם, ועזרתי להם להרים את זורבה הבודהה, היה נהדר, זכור לטוב, מוסא, מקיבוץ סמר.
.
ולעניין שלשמו התכנסנו… GAME 6…
אם אני גולדן אני שולח רק את הטוסטר בגפו חמוש רק ב Headband. חבל על כל המאמץ של האחרים.

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
27/04/2019 11:50:23

מוסא מסמר ענק!! יצא לך גם להכיר את דיגי? ערן? גיל?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:03:42

סבחיר נור …………………. גווווווו אנדרדוג

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:09:28

ליווינגסטון?!?!

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:11:34

קדימה קלייפרס תעשי את הבלתי אפשרי רוצים גיים 7

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:17:18
Reply to  dor bloch

4 ריבאונד התקפה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:16:09

הגנה לא טובה של גולדן

אבנר
אבנר
27/04/2019 5:16:10

הם עוד יעשו את זה

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:16:15

הקליפרס באו מוכנים לטריק עם ליווינגסטון…

מבין בינוני
מבין בינוני
27/04/2019 5:16:28

לווינגסטון לא איתנו…

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:16:41

איזה ביזיוני גרין בהגנה חחחח, העוגן העגנתי של גולדן סטייט. אפס גדול.
.
ראיתם את הצעד הארוך של אלקסזנדר איך הסאנס וויתרו על רכז כזה , מטומטמים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 5:17:10

חתיכת פתיחה, הקליפס לא מפחדים מכלום, באו לנצח ולא להיות שטיח.

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:17:50

לקליפרס יש כאן קייס. עם קרי לא נותן משחק גדול, לגולדן אין סיכוי

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:18:22

שה מה שקורה שיש רק מגן פרימטר אחד ולא שלוש (קליי), עוברים אותו באחד על אחד כמו אוויר.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:19:11

דוריס המשקפופרית

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:21:16

בברלי כזה בולדוג

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:21:57

לא מבין איך הוא לא מוציא את גרין.
.
תראו איך שומרים על הלוחמים בהתקפה בגלל הנגר עושים דאבל טים על קרי דוראנט ומשאירים את גרין פתוח לחלוטין.

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:22:48

גילגיוס-אלכסנדר לא מצטיין באיזה תחום, אבל הוא פשוט שחקן-שחקן. שומר נהדר וגם בהתקפה יודע לנצל את מה שנותנים לו

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:23:13

דוראנט טוב כרגיל אבל אין מה לדאוג, הוא לא בקטע של לסחוב קבוצה. הוא ישבוק ברביעי

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:24:47
Reply to  שעיה

אולי בשביעי…

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:23:19

משחק חזק

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:23:44

#לא_בושה_להיות_גלינארי

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:25:54
Reply to  dor bloch

תומפסון תמיד מדהים , זה גרין שחטפו בגללו איזה 10 נקודות על הראש 2 שלושות פעמיים כיסוי לא טוב בצבע , לגרין פשוט יש פה הוא לוקח קרדיט.
.
קר מאמן בינוני מאוד התקפית הם בלתי עצירים הגנתית הוא לא עושה התאמות נכונות והניהול משחק רע.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:26:00

http://crackstreams.com/nba/1/
סוףסוף
מצאתי לינק טוב בלי הפרסומות הרקובות של האמרקקים,
עם זיוני מוח מהמגרש,אבל נסבל

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 5:40:05

תודה
באסה שאין קישור תקין לשידור של TNT

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 5:26:20

הקליפס מתחילים להריח סנסציה לא רק במשחק אחד או שניים מול הלוחמים, אלא בסדרה כולה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:28:14

קשה להאמין שהקליפרס יכפו משחק 7

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:28:28

אם זה קורה אשך קר חייב לקבל את הפתקה הוורודה. אין מנוס יש לו כישרון אדיר בידיים הגנתית הם לא קיימים, כל דבר חוץ מאליפות זה כישלון ואני די בטוח שבעשור הנוכחי מילווקי שוחטת אותם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 5:31:13

זה נראה כאילו הם לפחות מתחילים להאמין שזה אפשרי, ואם הן מאמינים אז זה באמת אפשרי

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:29:03

גרין על תקן שטיח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 5:29:05

ונילו מנגב

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:33:46
Reply to  dor bloch

התקפית הם מדהימים, את גרין עוברים בהגנה אישית כמו מים הוא לא מחפה טוב בצבע נותן מרחק מ3 קלעו עליו 3 שלושות, התקפית יש להם את קרי דוראנט וקליי בלתי עצירים, דוראנט זה אחד השחקנים היחידים בהיסטוריה שכל כדור אצלו זה נקודות בטוחות.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:32:37

תנו לדוראנט את הכדור ויש סל מדהים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 5:37:41

יש לסטף בעיה עם הקרסול, ראו כבר קודם על המגרש

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:40:38

הוא מריח את הביזיון ומכין אליבי

מבין בינוני
מבין בינוני
27/04/2019 5:38:00

קרי ירד לחדר הלבשה ולפני זה קלטו שהקרסול טיפה מציק לו, נקווה שזה לא רציני

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:38:12

היה בלוק נקי של קליי לחלוטין טעות שיפוט

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:39:11

עדיין חושב ככה אחרי ההילוך החוזר?

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:38:29

הקליפרס במצב מצויין. ככל שדוראנט טוב והם עדיין במשחק, הסיכוי לניצחון עולה. דוראנט ישבוק כמו ששבק לאורך כל הקריירה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:40:07
Reply to  שעיה

דוראנט לא שובק, הוא קולע סלים לא אפשריים, ועל שמירות כפולות (בגלל גרין שמשאירים אותו חופשי לגמרי). אין שחקן בליגה שהייתי נותן לו את הכדור לפני דוראנט האיש כסף בבנק. לא אוהב את הטיפוס אבל הוא בין השחקנים הטובים בהיסטוריה.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:43:24
Reply to  dor bloch

דוראנט בלתי עציר , לא יאומן.

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:40:14

גרין לא צריך לנהל את המשחק, אלא לסדר חסימות לקלעים. ברגע שהשומר שלו גם רץ לקלעי, הוא צריך לקבל את הכדור ביתרון 2 על 1 לסל. בדיוק כמו ההאלי הופ ללוני

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
27/04/2019 5:40:31

אמרתי כבר ביום רביעי שכל משחק נוסף שגולדן סטייט מפסידה זה עוד תפילת הדרך על הקרסוליים של קארי,והנה שוב אותו סיפור חוזר,מקווה בשבילו ובשבילנו שזה כלום.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 5:40:34

למה קרי ירד לחדר הלבשה?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
27/04/2019 5:42:11

נראה כאילו הוא סובב את הקרסול אבל לא משהו רציני,מצד שני עם הקרסוליים שלו אין לדעת.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 5:52:48

תודה

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 5:40:59

בוקר טוב חברים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
27/04/2019 5:42:11

גוווווו דוריס אהובתי

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:43:06

דוראנט מכוון היום ל-60

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:47:24
Reply to  Smiley

אין לו אין את זה. 50 זה הגבול שלו וזה גם נדיר

no funny shtuff
no funny shtuff
27/04/2019 5:43:13

הכל על דוראנט.
יהיה טוב (מה שקורה עד עתה)- זה של הווריורס.
יהיה גרוע- גם של הווריורס רק יותר קשה.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:45:21

איזה פריבלגיה שחקן נדיר כמו דוראנט, רק למסור לו ויש שתי נקודות בטוחות בלתי עציר.

איתמר
איתמר
27/04/2019 5:45:52

דרך על שאמט וסובב את הקרסול

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:46:15

כבר ראינו את דוראנט עושה את זה שנים ומחרבן בסיום. תשאלו את ראסל איך דוראנט חיסל לו את השנים הטובות עם השביקות שלו ברביעי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 5:48:41
Reply to  שעיה

LOL
הדבר שהכי מרשים אותי בקריירה של הקאפסנייק זה שהוא הצליח לעבור עם ה Hyena כמה סיבובים.

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:50:52

שמישהו יבדוק את התוצרת שלו ברביעי. חלש מאוד. הוא לא אפקטיבי מעבר ל 30 דקות

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:51:42
Reply to  שעיה

הוא היה מצויין גם עם האפס לידו, פשוט ראסל לערב להם כמו עכשיו, דוראנט קלע באחוזים אפקטיביים מדהימים ועדיין ראסל לקח יותר זריקות ממנו.

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:47:33

פיייי איך אקזיביט הזדקן

no funny shtuff
no funny shtuff
27/04/2019 5:49:48

הקליפרס שומרים 4 אישית על דוראנט ו-1 איזורית על השאר

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 5:49:54

ג'יזס איגודלה לא מקבל גרם של כבוד מההגנה של הקליפס

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:50:33

ומטיח לבנים…

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:50:40

לא סופרים את איגודלה בכלל , משאירים אותו חופשי כמו את גרין בהתקפה ומביאים דאבל על דוראנט, המשמעות של נגר.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 5:50:48

חפשו את לארי דיוויד בשורה הראשונה. מחפש לשים רגל לקארי.

מבין בינוני
מבין בינוני
27/04/2019 5:52:55

טוב, קליי ולפחות מישהו מאיגודלה/קוק/לווינגסטון צריכים להתחיל לשחק. אחרת תגידו שדוראנט אגואיסט…
בינתיים ממש אין לו עם מי לשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
27/04/2019 5:53:55

נו באמת.. התחלנו

שעיה
שעיה
27/04/2019 5:55:03

שריקה מהתחת. ניצחון כאן יצטרך לעבור דרך השופטים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 5:55:44

קארי עושה סוויט לו מהספסל ?!

מנחם לס
27/04/2019 5:56:20

אני כותב מאולם מלא אנשים אבל תוקע מבטים לטיווי. גולגן סטייט הפכה לקבוצה של איש אחד – דוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:59:54
Reply to  מנחם לס

דוק הוא כסף בבנק, גם אני הייתי מוסר לו את הכדור לא משנה כמה שומרים עליו מאיפה הוא ייקלע.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:00:25
Reply to  מנחם לס

לא מדוייק..

גרין עם 6 נק', 9 ריב', 4 אסיסטים
ת'ומפסון עם הגנה מצוינת על וויליאמס

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:04:18

גרין 3-8 מהשדה 37.5 אחוז
דוראנט 11-16 3-17 מ3 ל31 נקודות יחי ההבדל הקטן.
.
זיו אתה רואה את ההגנה של גרין גם אני לא פשוט לא קיימת .

Smiley
Smiley
27/04/2019 5:57:52

פריוויו לרוקטס

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 5:58:11

עם כל הכבוד ללילארד…….

עידן
עידן
27/04/2019 5:58:23

קווין דוראנט דה בסט פלייר אין דה וורלד
הגנה רצחנית של קליי היום

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 6:40:28
Reply to  עידן

הארדן חולקקווין דוראנט אולי הכי טוב עם האולסטארים אבל השחקן הטוב בעולם נקרא גיימס הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 5:58:30

דוראנט לא פייר, אין דרך לעצור אותו רק למסור לו את הכדור, פנומן קאפקייק אבל בלתי עציר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 5:58:52

קאפסנייק !

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:00:28

דוראנט עם 28 נק ב-15 דקות. נחמד.
זה קצב לשבור את ה-81 של קובי.

שעיה
שעיה
27/04/2019 6:01:27

בינתיים השופטים דואגים לאינטרסים הכלכליים של הליגה

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 6:01:40

לראות את ההגנה של קליי
==
איזה שחקן!!

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:02:56

31 נקודות של דוראנט באחוזים מדהימים השאר 20, מכונת התקפית שלא נראתה כמוה

שעיה
שעיה
27/04/2019 6:02:56

דוראנט מנטרל יופי את קליי וקארי

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 6:03:12

גלינרי עשה קרל מאלון!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:03:56

קארי לא צריך להיות על המגרש אם הוא פצוע. שיסתדרו בלעדיו.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:07:24
Reply to  dor bloch

גם אתה, ברוטוס?

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 6:05:06

גרין מעולה היום

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:05:14

עוד שלושה על גרין נזק הגנתי גם נהיה

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:05:18

לא נעים לשפוך עוד מלח על אוקלהומה אבל הם כבר התרגלו –
אחרי ההפסד בגמר המערב, ולפני המעבר של KD, הקבוצה עשתה טרייד על איבקה לטובת חמישיה חדשה, של:
ווסטברוק, אולדיפו, דוראנט, סבוניס, אדאמס…
היתה אוכלת בעונות הבאות בלי מלח גם את גולדן סטייט, וגם את קליבלנד של לברון-קיירי…
עוד כמעט-אליפות שיכולים לרשום שם

Benjo
Benjo
27/04/2019 7:54:09
Reply to  פייקרס

לא עם הקאפקייק (ווסטברוק). גם את זה הוא היה דואג לחרב.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 6:05:28

גלינארי קיבל ראפורט מתחת לסל!

שעיה
שעיה
27/04/2019 6:05:49

גלינרי קונוס רציני בהגנה

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:06:21

הקליפרס צריכים להתפלל שדוראנט ירד לנוח

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 6:08:09

KD הולך על השיא של בארקלי, 38 במחצית

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:09:33

סטף לא ייתן לו….

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:13:11
Reply to  פייקרס

אז הוא לקח כדור מהריבאונד לקוסט-טו-3…

no funny shtuff
no funny shtuff
27/04/2019 6:10:10

זהו. הקליפרס נשברו..
דוראנט אחד הספיק.

שעיה
שעיה
27/04/2019 6:10:14

השיפוט מבייש

עידן
עידן
27/04/2019 6:10:30

חולה על דריימונד וההבעות פנים שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:15:52
Reply to  dor bloch

1+

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 6:11:24

חברים
==
אתם מבינים שזה הולך להגמר 30 הפרש לפחות

עידן
עידן
27/04/2019 6:11:33

ביום ראשון חוזרים לאולם המנחוס-האורקל

שעיה
שעיה
27/04/2019 6:11:52

דוראנט לא ירד מהמגרש בניסיון לעשות לילארד אבל אין לו את זה

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:16:11
Reply to  שעיה

?

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:12:50

הגנה רעה של הקליפרס. כל פעם שהם שולחים דאבל-טים הם חוטפים דאנק

עידן
עידן
27/04/2019 6:13:29

קווייייןןןןןןןןן

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:14:10

נגמר הסרט אפילו אלוהים בעצמו לא יודע איל דוראנט קולע את הזריקות האלה שמירות כפולות, לא ייאמן!!

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:14:21

קר צריך לתת לו לשבור את השיא של קובי, זה העניין היחיד שנשאר
גם ייתן לו תמריץ להישאר לעונה הבאה, הנה – אתה הכוכב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:14:42

AND 1… ראבק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:14:47

אני חושב שהקליפס יחזרו בחצי שני וזה ייגמר בחד ספרתי לגולדן

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 6:16:27

לא חושב שתהיה פה התאוששות

עידן
עידן
27/04/2019 6:15:04

לארי דייויד בקהל.נטישת הסלבס את הלייקרס מתחילה.שנה הבאה עם קוואי או דוראנט או שניהם ביחד רוב הסלבס יהיו במשחקי הקליפרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:18:06
Reply to  עידן

100+

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:15:31

איזו הצגה הגנתית של הווריירס ברבע הזה!!!!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:15:33

נכון לעכשיו דוראנט השחקן הטוב באן בי איי.
בשנה וחצי האחרונות הוא מתעלה על לברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:17:05

אין עליו תשובה, הוא קולע עם שמירות כפולות עם ידיים בפנים, אני מחפש וחושב דרך להגן עליו והאמת אני מרגיש בוש ונכלם שאני לא מוצא . שחקן אדיר

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 6:36:09

הארדן חולק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:47:26

שיחלוק אחרי שיקח גביע

Benjo
Benjo
27/04/2019 7:55:52

סוף סוף אחד שמבין את זה. קורה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:16:01

השיא של קובי לא נראה לי ישבר. אבל השיא פלייאוף של ג'ורדן בסכנה ברורה ומיידית.

עידן
עידן
27/04/2019 6:16:52
Reply to  dor bloch

+1

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 6:17:16
Reply to  dor bloch

בדיוק כך
==
בנוסף, איגי נראה חד וקל רגליים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:18:39
Reply to  dor bloch

3+

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:16:38

אם לא השיא של קובי, אז היעד של דוראנט הוא 63 נקודות
שיא הנקודות במשחק פלייאוף
המשחק המפורסם של ג'ורדן נגד הסלטיקס

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:18:14
Reply to  פייקרס

ודוראנט תיכף ייזכר בזה, כי מה שהוא עושה בהפסקה זה לעבור על טוויטר
ולקלל את ההייטרים באחד החשבונות שלו

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 6:18:02

דוגית נוסעת, מפרשיה שניים
ומלחיה – נרדמו כולם.
רוח נושבת על פני המים,
ילד פוסע על החוף דומם.

ילד פעוט הוא ועגום עיניים
שוטפים המים – למרחק אין סוף…
אם לא יעורו כל מלחיה –
איכה תגיע הדוגית לחוף?…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:19:12

בבקשה, אל תהיה מהמגיבים האלו..

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:19:17

מילים: נתן יונתן
לחן: לב שוורץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:26:32

מילים – דוק ריברס
לחן – עממי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:39:15

חחחחח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:22:33

יפה מאד
נחמד שעוד מכניסים פה שירה רעננה, מלאת מיץ למרות שיש גם מעקמי פרצוץ.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:18:18

בברלי בקצב של טריפל דאבל עם 7 בנק', ו-5/5 בריב'/אס'…….

מבין בינוני
מבין בינוני
27/04/2019 6:19:52

וואוו היה שווה לקום
דוראנט עם אחת ההופעות החזקות בפלייאוף בהיסטוריה, 38 נק' ב-99% %TS. וואוו
והוא שחקן בלתי עציר בשיאו, שיכול לתת עוד הופעות כאלו אם רק יהיה בקבוצה שתשחק עליו יותר באופן קבוע
מדהים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/04/2019 6:20:08

בוקר טוב KD!

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:21:45

ובפינת הגלישה: ג'ון ג'ון פלורנס זכה ב-bells כרגע. התחרות השניה של הסבב.
אחרי שנעדר כל שנה שעברה בגלל פציעה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:22:27

אני יודע שהחברה מתנועת metoo יחשבו שאני שובנייסט ויפי הנפש באתר יגידו שאני מגעיל, אבל אני מדמם מאוזנים כאשר אני שומע את דוריס ברוק, מקווה שמישהו ייקח לה את המיקרופון.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:23:24

אהיה מעודן ממך ואומר שהנוכחות שלה לא תורמת מאומה לשידור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:23:52

ME TOO

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:27:45

1+

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:24:35

המצחיק שהסיפור של דוראנט זה בכלל תאונת עבודה
התאמן כל החיים להיות גארד, עד שפתאום הוא גבה בבת אחת כמו עץ מקולקל ונתקע בגובה של סנטר עם רגליים של גפרור
הגארד הכי אימתני בתולדות המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:26:11
Reply to  פייקרס

דוראנט שחקן מדהים ובלתי עציר אבל גארד הוא לא, אתלטיות שונה סגנון כדרור שונה, אחד מהפוורדים הטובים בהיסטוריה ללא ספק

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:26:41

לא משנה ההגדרה..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:25:00

הקאפסנייק ישאר בגולדן.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:27:24

הרבה תלוי בכדור שמבשלים לניקס בדראפט

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:29:15
Reply to  פייקרס

לא, זה לא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:33:22

הביצה והתרנגולת שלך הפוכות.
.
אם יש פה קונספירציה מן ההגיון שהעתיד של הכדור נגזר מהעתיד של הקאפסנייק ולא להפך.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:37:05

נקודה יפה

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 6:33:38

אכן. הקבוצה מתחילה להיות שלו סטפן עם הגיל יהיה בירידה דוראנט עם הגודל שלו יכול להפגיז עד גיל 35. 6 אליפויות ידגדגו לו לנסות להגיע לזה הפסלים מדגדגים. אם ירצה גם יעיפו א. גרין הדביל בשנייה בשבילו.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:25:21

נתון סטטיסטי מעניין מהמחצית הראשונה:
בתחתית מדד היעילות (+/-) נמצא לא אחר מלו וויליאמס, עם…. 23- במדד.
אחריו גלינארי ובברלי עם 16-, ו14- בהתאמה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:27:05

זה מדד מפוקפק, ביחוד לשחקני ספסל.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:28:51

לא יודע לגבי 'מפוקפק'.
אני עוקב היטב אחרי המדד הזה בפלייאוף והוא נותן נתונים מהימנים ביותר לגבי תפוקת השחקנים **כולל** נתונים שלא נרשמים בסטטיסטיקה.
תבדוק לאורך זמן ותראה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:30:06

בהשוואה למה ?

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:38:17

לא נראה לי שהשוויתי למשהו 🙂
מדד היעילות מצוין (לדעתי) בפני עצמו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:39:45

אבל מה בדיוק אומר לך שהמדד הזה אמין ?

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:50:46

אני מסתכל עליו במהלך המשחק(ים) והוא מדייק לי את התחושה האינטואיטיבית שיש לי.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:52:33

עכשיו למשל, איגואדאלה עם המדד החיובי הגבוה ביותר ולו וויליאמס עם השלילי הנמוך ביותר

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:27:38

Kevin Durant 38 10/10 (100%) 8/9 (89%) 4/8 (50%) 12/17 (71%

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 6:29:48

בדוראנט ננוחם

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:30:46

הווריירס עם החטאת עונשין אחת (גרין) במחצית 13-14
הקליפרס ללא החטאת עונשין עד כה 11-11

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 6:31:53

איזה פסיכופת kd חחח הפך את בברלי לשטיחון

בדוראנט ננוחם

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:34:48

גרין מצויין התקפית נהיה מאז שירדתי עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:36:16

הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר, כל הכבוד לקליפרס השתנתה לנו להאמין, שהראתה לנו שהדרקון פגיע ושהשד לא כזה נורא, אבל היא חסרת כישרון בשביל לעבור את המשוכה הזאת.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:38:05

רק בוסטון, אם כל החלקים יתקתקו (גם פילדלפיה אבל זה לא יקרה בחיים)

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:37:26

העתיד של הקליפרס, שאמט את גילגיוס בע"מ

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:37:28

שטויות של הווריורס מחזירות את הקליפרס למשחק

עידן
עידן
27/04/2019 6:37:31

הנה החזרה של הקליפרס בדרך לניצחון שלהם התחילה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:40:52
Reply to  עידן

יגיעו קרוב ויפסידו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:37:48

וואו
קליברס הורידו ל 12.
כבוד

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:38:09

גו קלייפרס, איך הסאנס המטומטים וויתרו על ג’וליוס אלקסהדר אחלה רכז ארוך זאיר עם קליעה מהפרימטר בדיוק מה שהרופא ציטוט אליהם במקום זה הביאו עוד פווארד, לעזעזל סארבר

מבין בינוני
מבין בינוני
27/04/2019 6:38:35

לא פרייארים הקליפרס האלו, לא יודעים מה זה להישבר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:38:39

יופי ברוך…

עידן
עידן
27/04/2019 6:41:47

קווין do you know who I am דוראנט

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:42:57

בחוכמת הבדיעבד:
לו וויליאמס, מונטרז הראל, פטריק בברלי – או כריס פול?

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 6:42:59

קרי פצוע, קר חייב לחשוב על ההמשך ולהוציא אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:43:00

דוראנט לא פייר!!! איה שחקן בלתי עציר

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:43:04

ג'רי ווסט רואה את המשחק הזה של גלינארי ומבין שאפשר לנסות למכור אותו ביוקר

עידן
עידן
27/04/2019 6:46:20
Reply to  Smiley

גם אני חושב שהם יעשו עליו מהלך בקיץ(תישאר לו עוד שנה בחוזה)כדי להביא חלקים יותר מתאימים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:47:47
Reply to  Smiley

אני חושב שהם יישארו איתו

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:08:58

אני גם חושב כמוך

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 6:43:34

לא בושה להיות גלינאריייי

הבעיה שיש דוראנט בצד השני

Yaniv Knoll
27/04/2019 6:45:36

המלחמה על מורשת דוראנט חיה וקיימת , את האליפות הזאת לא תהיה ברירה לרשום על שמו בקצב הזה.
.
לא בטוח שהם היו עוברים סיבוב בלעדיו לאור היכולת הפושרת של קרי בסדרה הזו.
המקלובה לקליפרס.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 6:45:48

לקרי יש אגו חייב למסור לדוראנט הוא בלתי עציר מנסה ללכת בעצמו!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 6:46:20

איזה כיף לשאמט שיצא לחופשי מהאירגון המפגר בפילי והגיע לקליפס הנוכחיים

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:47:48

לו וויליאמס לא הגיע היום

עידן
עידן
27/04/2019 6:48:49

איגיייי
תמיד שמגיע הפלייאוף הוא מגיע

Smiley
Smiley
27/04/2019 6:49:05

איגואדלה הוא הרוברט הורי של הווריורס. ישן כל העונה הרגילה ומעלה הילוך הפלייאוף

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 6:49:11

איך אפשר שלא לאהוב את הקשיש הזה??
א י ג ו א ד א ל ה !!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
27/04/2019 6:49:25

בייבי פייס לספסל.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:51:15

מתי המשחק עם יוסטון?

עידן
עידן
27/04/2019 6:55:47
Reply to  פייקרס

יום ראשון ב 22.30

עידן
עידן
27/04/2019 6:57:19
Reply to  עידן

לפני זה ב 20.00 יש מילווקי-בוסטון
2 המשחקים בשעות נוחות ביום ראשון

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:57:36
Reply to  עידן

אז יאללה מנוחה. נגמר

עידן
עידן
27/04/2019 7:00:38
Reply to  פייקרס

מחר משחק 7 דנבר-סן אנטוניו ב 5 בבוקר ולפני זה ב 2.30 פתיחת הסדרה בין טורונטו לפילי

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:00:14
Reply to  פייקרס

שני לפנות בוקר ב5:30 לדעתי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 6:54:09

ג'סטה יפה של הקליפופרס לזכרו של הונדו.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 6:56:48

דוראנט הפסיק לזרוק, היה יכול לסיים עם 70, באסה איתו, קליי עם 7, קרי פצוע – וזה 20 הפרש, לא מבין למה הם מסכנים את קרי

הייט אשברי
הייט אשברי
27/04/2019 6:58:09

להוציא את סטף , ולא להחזיר עד הרוקטס. היום זה לא משחק 2 , וסטף צולע. הוא חייב קצת מנוחה מהדריכה על שאמט לקראת הסדרה הבאה .

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 6:58:12

אין שום סיבה לסטף לשחק עוד דקה, עד למקרה חירום (שלא יגיע). נגמר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:01:39

טוב

עכשיו זה באמת נראה גמור וחתום.
בטח ביום שוויליאמס לא פוגע בכלום.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:02:24

ריברס יודע שתם הטקס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/04/2019 7:02:19

מוריה כבר הכריז? אפשר לחזור לישון?

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:03:10

מכיוון שהמשחק גמור, אז חדשות ההוקי
זה לא מעניין אף אחד אבל בכל זאת קרה שם דבר מופרע בפלייאוף
כל 4 אלופות הדיביזיות, הודחו בסיבוב הראשון בפלייאוף, ל-4 קבוצות הווילדקארד (הכי חלשות), בסדרות של הטוב מ-7
כולל האלופה, וכולל הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה, שעוד עפה בסוויפ!
כל ה-4 המדורגות ראשונות – עפות בסיבוב הראשון. זה פסיכי ברמה שאין לתאר

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:13:01
Reply to  פייקרס

פעם ראשונה בהיסטוריה?

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:14:08

בטח… לא נראה גם שזה יכול לחזור

עידן
עידן
27/04/2019 7:17:46
Reply to  פייקרס

איזה פסיכי זה בגלל שזה בסדרות

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:24:27
Reply to  עידן

לגמרי, ואחרי ששלוש גדולות הודחו, הרביעית הלכה למשחק 7 בבית – והפסידה בדאבל אוברטיים…

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:03:22

תם הטקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:04:34

הקדמתיך בדקה.
שימון, אתה בעניינים?

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:09:40

רק חצי 2 קמתי במחצית בזכות הילדה, היה לי הרגשה של בלואו אאוט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:06:05

רבותי, אפשר להפשיר את הפיתות
תרבחבהחו ותסעדעדו

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:13:08

עוד לא, עוד לא…
יהודי טוב לא אוכל חמץ עד הערב, אסור (אבל בינתיים נוסע לים בשבת, כי זה חפיף)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:56:42
Reply to  פייקרס

אולי אני יהודי לא טוב? התאפקתי 8 ימים, זה דיי-יאי.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:14:12

כל פעם שמראים את הdance cam הזאת אני לא יודע אם לבכות או לצחוק

עמירם
עמירם
27/04/2019 7:14:36

זה יהיה כנראה לא מקובל על כולם אבל גולדן סטייט נראים לי הרבה יותר רעבים השנה משנה שעברה, קליפרס פשוט שיחקו כמו קבוצה, דוק היה מדהים בסדרה הזאת, כל שחקן שעלה נתן משהו.
מי הולך לשמור על קווין דוראנט ביוסטון עכשיו כשאריזה לא שם?
אני מקווה שהקווים של שני המשחקים האחרונים יופיע גם בסדרה הבאה.
איך בא לי לראות את דוראנט נגד יאניס בגמר!

עידן
עידן
27/04/2019 7:20:30
Reply to  עמירם

הקליפרס האלו לא מרפים

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:14:53

לילארד נתן תצוגה פסיכית בלתי נשכחת, שם 50 על הבאר, דוראנט לא מזיע והפסיק לזרוק במחצית, והוא עם 46, לא נתפס

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:17:59
Reply to  דה שוט

יש קצת הבדל בצוות המסייע. קליל

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:17:16

קר החזיר את כל החמישייה (ליבינגסטון/איגואדלה)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/04/2019 7:20:02

מישהו יודע למה ג'ורדן בל לא רואה מגרש? במיוחד אחרי הפציעה של קאזינס והדלות הכללית הספסל, נראה לי שהם צריכים שחקנים כאלה.

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:21:05

עסוק בלהזמין שירות חדרים

עידן
עידן
27/04/2019 7:23:24
Reply to  Smiley

על חשבון מייק בראון

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:24:12

הוא מיובש כל החצי השני של העונה מסיבה עלומה.
שחקן נהדר לטעמי, וזה מוזר כי אני חושב שהם בונים עליו כשחקן משלים לעונות הבאות (כמו גם על הסנטר הצעיר)

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:31:23

דמיאן לי? קודם נראה איך הוא חוזר מהפציעה. דווקא בפתיחת העונה הוא היה הפתעה נעימה

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:20:09

דוראנט זה הצ'יט הכי גדול במשחק

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:20:41

TOO EASY…
נו באמת…

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:20:47

חחח… הלכו לבנק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:20:51

באלמר לא מאמין

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:22:05

קליי תומפסון בקליניקה הגנתית על וויליאמס. ועד שהוא משתחרר ממנו, מחכים שם גרין, איגואדלה ודוראנט…

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 7:23:31
Reply to  Smiley

1+

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:23:00

לדעתי קרי לא החטיא זריקת עונשין אחת כל הפלייאוף הזה

עמירם
עמירם
27/04/2019 7:26:26

אתה צודק ב97 אחוזים

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:25:10

דוראנט רוצח ודיקטטור של המשחק כל פעם ש קליפרס עושים סימני חיים הוא קובר אותם ומוציא את הרוח מהמפרשים, אני מסתכל עליו ואני רואה אססאסין מהסרט המפחיד ביותר כל כדור שמגיע אליו ייגמר בנקודות ואין דרך לעצור את זה.

זיו פנמה
זיו פנמה
27/04/2019 7:25:30

בברלי נותן משחק: 11 נק', 13 ריב', 7 אס'

עידן
עידן
27/04/2019 7:28:09

דיי דריימונד חבל על הטכנית בראייה לעתיד

עידן
עידן
27/04/2019 7:29:01

סטפןןןן

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:30:17

דריימונד במיטבו

עידן
עידן
27/04/2019 7:30:20

טריפל דאבל לדריימונד

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:30:28

סוויט לו לא ההגיע היום עושה ראס הצטרף לקלינגון

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:31:55

מקבל טיפול 10,000 מתומפסון-איגואדלה

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:56:53
Reply to  Smiley

גם בטיפולים האלו הוא קלע בעבר

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:32:02

כן הוא הצטרף למיטצל ולראסל משחק עלוב שלו

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:30:55

איזה דאגר של סטף

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:32:46

הווריורס שוברים היום את הדאבל-טים של הקליפרס בלי בעיות מיוחדות

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:35:29
Reply to  Smiley

יש את דוראנט בלילה כזה הוא מחייב שמירה כפולה וקרי וקליי בצדדים וזה אז 4-3 בכל פיקאנדרול, וככה יש אליאופים פשוטים לאיגודלה, זה לבחור את הרעל שלך .

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:33:28

קר מפגר , קרי פצוע תוריד אותו מהמגרש ההפרש מספיק גדול והוא בשלו, הוא מאמן בינוני שנפל עליו כישרונות אדירים

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:34:35

אם זה היה ראס היו אומרים מנפח סטטיסטיקה…

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:35:34

להגיד על קר שהוא מאמן בינוני זה כמו לומר על גוורדיולה בעונות הראשונות שלו בבארסה שהוא מאמן בינוני. פשוט חוסר הבנה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:37:29
Reply to  Smiley

אפילו פחות מבינוני, יש לו את הכישרון הגדול בליגה בפער עצום אין קבוצה שמחזיקה או החזיקה בעבר ב3 צלפים ושחקנים ברמתם של קרי דוראנט וקליי (שכולם בפריים שלהם), גם לפיל ג’קסון יש 11 טבעות והוא מאמן חלש היה לו המזל לאמן את שאקיל וקובי פיפן ומייקל.

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:38:44

למה אני טורח…

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:42:49

ניהול משחק לא טוב שלו, זה סדרה שהייתה אמורה להיגמר בסוויפ, הגנתית הווריורס חלשים, התקפית יש להם את דוראנט קליי וקרי, מהשינוי שנתן לבוגוט לשמור על אלן ב2015 הוא לא הראה שום יכולת גדולה, יצרה מזה ב2016 הוא נכשל ובגדול (בניהול משחק רשלני), הצטרף לקבוצה שלו אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה בשיאו, קבוצה שהחזיקה כבר בקרי וקליי, כל דבר חוץ מאליפות והוא חייב ללכת הביתה.

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:48:11

גולדן רכים כמו חמאה מעורבבת במרגרינה המזל שלהם ש3 מגדולי הקלעים בתולדות המשחק אצלם, זה כל הסיפור כשרון מטורף. בלי אחד מהשלישייה הזאת והם גמורים. קח למשל את קליי שהוא הכי פחות חשוב אם הוא נפצע יוסטון מנגבים את קרי ודוראנט בלי רחמים ועוד כמה קבוצות. שלא נדבר על פציעה של אחד מקרי או דוראנט.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:09:43

שמעון די כבר עם קליי יקירך, שומר גדול, קלעי היסטורי, אבל מפציע לפרקים, קרי וננוחם רמה אחרת, מסכים עם עניין עודף הכישרון, כולם בוכים על המעבר של ננוחם אבל איזה תענוג לראות אותו ואת סטף באותו משחק, שוב ושוב ושוב, וגם בשנה הבאה

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:42:47
Reply to  Smiley

ההשוואה לגווארדיולה לא תוציא אף אחד טוב –
בלי ספק גדול מאמני הדור, שהעמיד שיטת משחק מדהימה, וב-3 קבוצות שונות ב-3 ליגות שונות
אם זה היה נגמר רק בברצלונה הגדולה, להשוואה היה בסיס, אבל פפ לקח את זה הלאה. גם בלי מסי-צ'אבי-אינייסטה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:43:58
Reply to  פייקרס

יתרה מכך אני מאמין ש90% ממאמני הליגה היו לוקחים אליפות עם כישרון כזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:45:34

95% היו לוקחים אליפות עם הלוחמים היום אבל לא ב2015

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:44:56
Reply to  פייקרס

ושכחתי בכלל את הסדרה מול יוסטון עונה שעברה שבא הוא בא עם ניהול משחק כושל, לא הצליח לעמוד מול דאונתני בכלום בטח לא בהתאמות , ורק נתן הכישרון העודף ניצח את הסדרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:45:05
Reply to  פייקרס

גוארדיולה זה פח שחי בזכות מסי. בלעדיו הוא כלום כמו שרואים בסיטי. אליפויות גם פלגריני לקח בסיטי עם חצי תקציב שלו. מאמן של יחסי ציבור מנהל משחק נוראי

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:47:24

ב2015 הוא ניצח קבוצה שאיבדה שניים מ3 השחקנים העיקריים שלה, ב2016 הוא בתצוגת אימון כושלת בגמר, ועם דוראנט מאז זה לא באמת פייר (למרות שגם הוא אימן גרוע בסדרה הגד יוסטון) נטו עודף כישרון

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:56:22

צודק ברוך אבל עדיין הפך את גולדן לקבוצה קטלנית. הבעיה של גולדן הוא שסטף הרבה פעמים נראה שביר מול קבוצות עילית פיזיות ומאז יוסטון שנה שעברה קבוצות התחילו לשחק עליו בהגנה כמיסמץ

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:46:19
Reply to  פייקרס

ההשוואה פה היא רק לגוורדיולה של בארסה (וזה מה שנכתב). גורדיולה הוכיח את עצמו כמאמן אדיר (!!!) בכל מקום שאליו הגיע.
אם קר יגיע מתישהו לקבוצה אחרת או ישאר ויבנה קבוצה כמו פופ גם אחרי הדור של קארי, אז יהיה אפשר להשוות אותו לגוורדיולה לאורך תקופה.
שים לה שההשוואה היא על התקופה ששניהם קיבךו קבוצה ממוכשרת בתחילת דרכם ונהיו דומיננטים

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:48:43
Reply to  Smiley

גם פיל ג’קסון קיבל קבוצה מוכשרת וזכה ב11 אליפויות, ושיטת המשולשים שלו זה החרטא הגדולה בNBA , לבסוף לקוחים אליפות כוכבים והקבוצה הכישרונות יוצר (להוציא מקרים נדירים) ומה לעשות לקר יש את בקבוצה הכישרונות בהיסטוריה של הליגה.

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:51:57
Reply to  Smiley

פיל גקסון זה האוברייטד הכי גדול. מאמן בינוני שזכה ב-3 שחקנים מ5 הגדולים אי פעם ועם פיפן. וחרטטו לי על משולשים ושטויות. ראינו את המשולשים בניקס מה הם שווים. זה כמו מאמן שעושה תרגילי שלשות עם קרי דוראנט וקליי חחח משולש פיצה XXL ככה אני קורה לתרגילים של גולדן סטייט. נראה את תרגילי משולש הפיצה עם פייטון הולידיי ואיטטון מור אם זה יעבוד 🙂

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:53:48
Reply to  Smiley

כמה אליפויות ג'ורדן לקח לפני ג'קסון כמאמן… מממ…
לעולם לא נדע מה תרם למה, וכנראה שג'ורדן היה לוקח איזו אליפות גל ללא ג'קסון. אבל ג'קסון הצליח לרתום את כל החלקים למכונה משומנת היטב, בדיוק כמו בלייקרס של שאק וקובי.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:59:23
Reply to  Smiley

ג’ורדן של 88 גדול מגורדן של 90, הלייקרס והסלטיק גמרו את הקריירה, לגורדן שגם ככה היה השחקן הטוב בעולם נוסף פיפן וצוות מסיע מדהים,והתחרות הייתה ברמה מאוד נמוכה , גם אני הייתי לוקח אליפות עם שאקיל וקובי וגורדן פיפן ורודמן.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:10:37
Reply to  פייקרס

בלי מסי פפ לא עבר חצי באלופות, רק אומר

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:48:59
Reply to  Smiley

גוארדיולה מאמן בינוני ומטה שחי על מסי. בלי מסי הוא כלום. אליפויות בנגליה פעם בכמה שנים עם התקציב שלהם גם אתה וברוך לוקחים. גם פלגריני לקח

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:51:55

גם אני לא מחזיק מגרדיואלה הוא כל פעם כך ברבע וקיבל תקציב של מדינה שלמה (חצי מיליארד דולר לרכש), אבל גם מקר אני לא מחזיק גדול, מעניין אותי לראות איך יראה ללא הכישרון הזה לדעתי הוא מאמן בינוני ששפר עליו המזל וזכה בלוטו מבחינת כישרון (סוג של פיל ג’קסון מודרני).

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:53:59

גוארדיולה לגמרי =פיל גקסון אמרתי את זה לפני שנים עוד שהיה בבארסה. קיבל את הגדול מכולם וחי עליו ובנה עליו קריירה ותדמית של טיקי טאקה=משולשים, שאין לו את הגדול מכולם שום כסף ביקום לא עוזר לו. כושל שנה אחרי שנה בליגת האלופות, אפילו פסז המחרבנים הסדרתיים יביאו גביע אלופות לפני והוא עם התקציב הכי גדול אי פעם נראה

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:53:32

סליחה, אלה שטויות.
גווארדיולה הפך את ברצלונה לקבוצה הגדולה אי-פעם, למותג בינלאומי מס' 1, בזכות סגנון משחק ייחודי לגמרי.
נכון הרבה בזכות מסי הגדול מכולם – אבל אפשר לבזבז גם את מסי, ע"ע נבחרת ארגנטינה.
העניין הוא שפפ הלך ושינה מהיסוד גם את באיירון, וגם את סיטי (קבוצה שאני לא סובל אבל משחקת מדהים), שהולכת ומאפילה על יונייטד בעיר שלה – זה עוד דבר עצום.
ובונוס? אם לא גווארדיולה, אם אין לך נבחרת ספרד, יורו-מונדיאל-יורו.
נבחרת שהעתיקה בשלמות את השחקנים והשיטה של גווארדיולה (רק בלי מסי למרבה הצער).

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:54:35
Reply to  פייקרס

בארסה היו אלופי אירופה ועם טיקי טאקה לפני גוארדיולה, הוא לא הפך כלום רק המשיך

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:57:32
Reply to  פייקרס

עזוב כדורגל יפה, מדברים תוצאות וגארדיולה עד עכשיו נכשל , לקחת אליפות עם תקציב כזה זה לא חוכמה, באיירן לפני שהגיע לקחה טרבל, גם פלגירני לקח אליפות בסיטי, בליגת האלופות שנה אחרי שנה הוא מודח וזה המבחן האמיתי שלו (בדיוק כמו שלא בוחנים את פריז או יובנטוס בליגות שלהם).
.
לגבי קר הוא מנהל משחק חלש ביותר, הוא לא עושה התאמות , הוא מסתמך על כישרון אני ארצה לראות איך הוא ייאמן שדוראנט ייברח עונה הבאה .9

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:01:06
Reply to  פייקרס

לגבי המשולשים של פיל יש סיבה שזה לא עבד בשום קבוצה אחרת והוא הכשל פעם אחר פעם, כי לא היו לו כשרונות אדירים, המשולשים זה החרטא הגדולה בתולדות הספורט, כל קבוצה עושה את זה זה בייסיק למזלו היה לו את ג’ורדן ושאק .

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 8:02:28
Reply to  פייקרס

אל תביא צ'מפיונס ומשחקי נוק-אאוט כהוכחה רצינית לגדולה של מאמן. זה טורניר גביע
אם היה משחקי נוק-אאוט ב-NBA, המפסיד הולך הביתה, גם גולדן סטייט לא היו לוקחים אליפות שנה אחרי שנה אחרי שנה
נכון, לפפ יש באד-לאק שם (הכל יחסי – בגילו הצעיר יש לו 2 צקמפיונס, והוא עוד צעיר, ועדיין לא הגיע לאימון נבחרת). אבל עדיין מה שהוא כבר עשה – לא פחות ממדהים.
במיוחד הסגנון! בחייאת, זו שירה בתנועה. כדורגל כמו שהרבה חלמו עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:07:12
Reply to  פייקרס

1. הוא קיבל תקציב של חצי מיליארד דולר, אליפות פלגירני לקח עם פחות. נמדד דרך הצמפיונס (כמו שמודדים בNFL גדולה , זה גם שני משחקים לא אחד , ובשני המשחקים שלו עד העונה הקבוצות שנגדו התעלו עליו.
.
כל עוד לך לא לוקח ליגת האלופות זה כישלון בטח לתקציב כזה.
.
מה לדעתך על פריז סן גרמן הם גם הצליחו ? הם לקחו אליפות ב20 הפרש .

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:09:09
Reply to  פייקרס

אנחנו בסוף מדברים על תוצאה לא על סגנון זה לא שירה אומנותית, ושם פפה נכשל, חצי מיליארד דולר הוא הוציא , ועדיין לא התקרב להניף את ליגת האלופות, בדיחה.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 8:12:40
Reply to  פייקרס

תשמע, בכדורגל יש את העניין הזה, שאתה יכול לשכב על טוטנהאם משחק שלם ובסוף ה-VAR שולח אותך הביתה… (ושלא תבין לא נכון – שמחתי מאוד מההפסד של סיטי, לא סובל את השייחים שמשתלטים על הכדורגל)
זה נכון שבסוף זה הכל מבן התוצאה, אבל גם לאיפויות ליגה יש הרבה משקל.
אולי לא בגרמניה.
אבל בספרד? עונה אחרי עונה למחוץ את ריאל מדריד, הגלקטיקוס של העולם?
באנגליה? אתה רואה כמה כסף ואיזה שחקנים יש שם – שוב סיטי במצב לקחת אליפות, ונגד ליברפול בעונה מטורפת. זה לא מעט.
פריז סן ז'רמן – מסכים, כי הליגה הצרפתית נהייתה בדיחה (כמו איטליה). הם באמת שמו הכל על הצ'מפיונס, בסוף הם גם ייקחו, בינתיים תן ליהנות מהכשלונות שלהם… ושוב – זה כדורגל. שוכבים על יונייטד משחק שלם ובסוף איזה דרדלה פנדל VAR שולח אותם הביתה, ואין משחק 7, או משחק 5, או משחק 3, להציל.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:11:35

חחח לגמרי, עם מסי אינייסטה וצ'אבי גם סטיב קר היה לוקח תארים

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:16:39

אליפות ליגה הם לקחו לפניו ב1/3 מהתקציב שקילה , בארסה בלעדיו שולטת בליגה הספרדית ביד רמה, כמה אליפויות באיירן לקחו לפניו המטרה שלו תמיד בכל קבוצה שהגיע אליה הוא לקחת את ליגת האלופות ,ומה לעשות עד עכשיו הוא נכשל, סיטי לא הביאו אותו ובטח שלא הביאו לו תקציב כזה בשביל לקחת אליפות.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 8:21:41

מכל הליגות, היחידה שבינתיים לא התקלקלה זו האנגלית.
יש שם 6 גדולות עם טונות של כסף, וסיפור האליפות שם הוא באמת ביג-דיל. סיטי, יונייטד, ליברפול, צ'לסקי, טוטנהאם וארסנל. וזה כשלא נדחפת לך פתאום איזה לסטר…
ליברפול תוותר בלי למצמץ על הצ'מפיונס השנה, אם היית מבטיח לה סופסוף אליפות.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:23:02

פייקרס –
1. לה ליגה זה הליגה הישראלית עם בארסה וריאל
2. מסי הגיע לגמר מונדיאל והפסיד ההארכה לקבוצה מפלצתית. זה כמעט הכי רחוק שאפשר בנבחרת

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:26:45

יש שני ענקיות מבחינת תקציב , יוניטד וסיטי כל השאר לא באותו לבל (לגבי ארסנל היא לא ענקית אפילו לא קרובה) , קלופ מאמן ענק לקח את דורטמונד וליברפול לגמר האלופות עם עשירית מהתקציב של גארדיולה גם המאמן של טוטנהאם פוטציני , אני רק חושב מה היה קורה אם קלופ היה מקבל חצי מיליארד, הייתה סוגר את האליפות עם פלומבה.

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 8:40:49

לא צריך להמליץ לי על מסי, בעיני הוא מס' 1 אי פעם, ובהפרש עצום.
להיפך – דווקא עניין המונדיאל מחזק את הטענה, שאין מה לעשות, טורנירי גביע הם כ"כ הפכפכים ואקרקאיים, קשה ללמוד רק מהם, או בעיקר מהם, על גדולה של שחקן או מאמן. גם בצ'מפיונס, ובטח במונדיאל.
הנה, הנבחרות הכי גדולות בהיסטוריה נשארו בלי כלום – הולנד של קרויף, וברזיל של טלה סנטנה. למה? כי גרד מילר באיזה דרדלה, וכי פאולו רוסי, במשחק נתון אחד, וזהו. אבוד לך.
ככה בדיוק מסי וגביע העולם שחמק ממנו. עם נבחרת חסרת צורה על הגב שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:51:40

טורניר עולמי יש כל 4 שנים, ליגת האלופות כל עונה טורניר עולמי יש משחק אחד עד הגמר בליגת האלופות שניים, גארדיולה 7 שנים נכשל

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:34:48

סטף משחק באש, מעמיס על הקרסוליים לקראת יוסטון, דוראנט כבר במקלחת

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:36:20

הנה ריברס ויתר על המשחק

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 7:37:19

אם אני לא טועה סוויט לו בברלי והארל עברו תמורת כריס פול. תארו לכם אותם היום ביוסטון במקום פול

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:39:41

תאר לך מה עשו 2 מיליון דולר עבור OKC…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:45:05
Reply to  Smiley

זהההה באמת לא נתפש…
לחשוב שראס דוראנט והארדם היו היום עם 5 אליפויות אן בי איי….
טמטום שאין כדוגמתו הוויתור הזה על הארדן. אני בטוח שבלילה כשאף אחד לא רואה האוקייסים בוכים על חלב שנשפך…

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 7:54:22

הארדן לא היה הופך להארדן עם היה נשאר באוקלהומה , ופרסטי הסתום לא ראה שראס אסון בפלייאוף 2012 (דוראנט היה מדהים מול מיאמי וקלע באחוזים מפגרים, ראס עדיין לקח יותר זריקות) והימר עליו.

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:43:33

הם כבר היו שם, להזכירך, פול עדיף עליהם בהרבה

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:38:08

בטרייד המפוקפק מאוד על כריס פול, יוסטון ויתרה על לו וויליאמס, מונטרז הראל ופטריק בברלי
ואם מישהו יחסר להם עכשיו במיוחד זה דווקא בברלי, הפיטבול

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:42:23

איזה חיבוק קיידי והאמסטף, זאת המורשת של לברון – כולם קולגות, עובדים באותו ארגון

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:44:12
Reply to  דה שוט

או שלא כולם אייזיה תומאס… זה מנהג יפה ב-NBA שאחרי הקרב (הסדרה) מברכים אחד את השני. שום קשר לזה ש"כולם חברים אצל לברון"

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 7:45:40
Reply to  Smiley

ראה תגובות מעליך ומתחתיך

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:52:00
Reply to  דה שוט

תסתכל על כל סדרה שנגמרת ששתי הקבוצות לוחצות ידיים ומתחבקות. זה קשקוש כמו התחרות הסמוייה שלך בין KD לקארי (שכל פעם משחקים ביחד וממשיכים לפרגן אחד לשני) ועוד כל מיני קונספירציות שאתה רושם לכל אורך הדרך לגבי כל מיני קבוצות ושחקנים

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:14:09
Reply to  Smiley

כל העולם חוץ מחייכן ראו את זה אשתקד, אני פשוט ראיתי את זה באופן, השנה – כפי שכבר אמרתי בסוף משחק 4 בגמר בשנה שעברה – הם מעבר לזה, ותרשום עוד נבואה קטנה – לקיידי השנה יש רק מטרה אחת – לדאוג אישית שסטף יקבל את הפמב

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:14:40
Reply to  Smiley

באופן=קודם

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:18:15
Reply to  Smiley

חייכן – הכי יפה היו החיבוקים בסוף משחק 6 ב-2011

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:19:48
Reply to  Smiley

דה שוט פה אתה טועה ידידי בכל סיום סדרה מתחבקים ולוחצים ידיים גם מגיק ובירד עשו זאת, זה חלק מהקוד התנהגות הלא רשום, אתה לא זוכר כמה ירדו על דטרויט שלא הסכימו ללחוץ את הידיים לגורדן ולחבריו ?

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:24:51
Reply to  Smiley

ברוך – אתה שואל טעונה במקומי, היום אין דבר כזה "באד בויז"

פייקרס
פייקרס
27/04/2019 7:47:09
Reply to  דה שוט

ולכן כולם מקבלים 50 מהרווח של בעל הבית… כולם נעשו מולטי-מיליונרים
זה לא שחקני כדורסל מה שאתה רואה שם – זו קבוצת טייקונים צעירים, שמשחקים להנאתם במשחק של ילדים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 7:52:24
Reply to  פייקרס

האמת המרה?

Smiley
Smiley
27/04/2019 7:54:36

יותר כמו התסכול הנורא…

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 8:16:54
Reply to  פייקרס

נכון, המורשת של לברון, ד"א, ראס עוד לא הפנים את זה, בגלל זה הטראש הפוגעני שלו לא לגיטימי

ברוך רובין
ברוך רובין
27/04/2019 8:31:44
Reply to  דה שוט

אין שום בעיה עם הטראש טור של ווסטברוק הבעיה שהוא לא יכול לכסות את זה במשחק מלא היה לו היכולת (כמו לאמביד לדוגמא), ווסטברוק זה כמו ילד קטן שמדבר ואז חוטף על הראש

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
27/04/2019 7:44:00

דריימונד גרין נותן ספרינט באמצע ראיון כדי לחבק את הארל. חמוד.