גולדן נגד יוסטון ובוסטון נגד מילווקי בערב של סיבוב שני / רועי ויינברג

שתיים משלוש הסדרות היחידות בפלייאוף הקודם שהגיעו למשחק השביעי זוכות למפגש מחודש הערב כשג'יימס הארדן פוגש את גולדן סטייט בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, בתקווה שהפעם זה יסתיים אחרת. הסלטיקס מגיעים למילווקי כדי לעצור את הגריק פריק והבאקס, בדרך לגמר המזרח (אם יגיעו).

20:00-מילווקי באקס-בוסטון סלטיקס

מאזן בעונה הסדירה: 1-2 למילווקי.

את הפריוויו המקיף של דור בלוך לסדרה אתם יכולים לקרוא כאן.

הסלטיקס מגיעים לסדרה הזאת ולמשחק הזה כאנדרדוג. שתי הקבוצות עשו סוויפ בסיבוב הראשון מול יריבות בלי התקפה מרשימה במיוחד, בלשון המעטה, אבל מילווקי ניצחה 11 משחקים יותר מבוסטון במהלך העונה הסדירה. לכן השאלה, לפחות במשחק הזה, היא מה בוסטון יכולה לעשות כדי לגנוב את הביתיות. המפתח הגדול ביותר יהיה זהותו של השומר על יאניס אנטדקומפו, המועמד ל-MVP והלב של התקפת הבאקס.

במהלך העונה הסדירה ראינו שני אנשים ששמרו די טוב על הגריק פריק מהסלטיקס. הראשון היה אל הורפורד, שיהיה אחד משחקני המפתח של בוסטון בסדרה הזאת. הוא סנטר נייד שיכול להגן על ברוק לופז מחוץ לצבע או לסייע בהגנה על יאניס והשאר בצבע עצמו. הוא יהיה שימושי גם בהתקפה, כשחקן שיכול להניע את הכדור (4.5 אסיסטים למשחק מול אינדיאנה, 4.2 במהלך העונה) ולזרוק מהמיד ריינג' ומהשלוש. יכול להיות שהסלטיקס ישתמשו בו כיאניס-סטופר, בהתחשב בכך ששמר עליו יותר מכל שחקן אחר העונה מבוסטון, אבל הוא יהיה לא פחות שימושי כמגן של ברוק לופז שיכול להרשות לעצמו להחליף בהגנה אחרי כל חסימה ולא כשומר אישי.

זה משאיר אותנו עם האפשרות המעניינת השנייה, שמי אוג'ליי. אוג'ליי לא קיבל יותר מדי דקות העונה, אבל שיחק לא מעט מול הבאקס. הם היו עם נקודה פר פוזישן (42 ב-40 מהלכים) כשאוג'ליי שמר על יאניס בעונה הסדירה, ובפלייאוף שעבר הפורוורד הרחב קיבל אותה משימה ועמד בה בגבורה במשחקים 5-7. הפיזיות שלו מקשה על יאניס לחדור בקלילות לצבע וכך משבשת את כלל ההתקפה של הבאקס. לא מן הנמנע שהוא יהיה שחקן החמישייה הנוסף של בוסטון מעבר לאירווינג, בראון, טייטום והורפורד – ארון ביינס הפיזי עלול לסבול מגורל דומה לזה של אנדרה דראמונד בסיבוב הקודם, בו הוא שמר על ברוק לופז לכל אורך הסדרה ולא הצליח להתמודד עם מילווקי. ב-126 הדקות של דראמונד על המגרש בסיבוב הראשון דטרויט הפסידה בהפרש מצטבר של 96. בראד סטיבנס לא ייתן לזה לחזור על עצמו.

אוג'ליי הוא רק אפשרות אחת. אופציה מעניינת אחרת היא גורדון היווארד שנתן סדרת סיבוב ראשון טובה מאוד, אבל יכול להיות שבוסטון תרצה להמשיך להעלות אותו מהספסל כדי לשמור על יתרון יחסי מול מחליפי הבאקס. לא הייתי פוסל את מרקוס מוריס שיכול להחליף על כמה עמדות ולקלוע שלשות, מה שנותן לסלטיקס חמישייה שיכולה לזרוק מבחוץ ומבפנים – זה לא יהפוך את החיים של הבאקס לקלים יותר. נוסף על כך, החמישייה הנוכחית של הבאקס (סטרלינג בראון במקום ברוגדון) לא הצליחה מול הסלטיקס בעונה הסדירה במדגם זעיר של דקות. החמישייה הרגילה, עם ברוגדון במקום בראון, לא הרשימה גם היא כשסיימה עם יותר אסיסטים מאיבודים ב-36 דקות משותפות מול בוסטון.

למרות הכל, מילווקי יכולה לבוא למשחק הזה אופטימית. היא הייתה יותר טובה לכל אורך העונה הסדירה מבוסטון, מה שמתבטא גם בדומיננטיות שלה וגם במאזן. קיירי אירווינג היה חלש מאוד מולה בעונה הסדירה. אריק בלדסו עשה לו חיים קשים מאוד, מגמה שעלולה להמשיך הערב. בלי 25 נקודות למשחק של אירווינג יהיה לבוסטון קשה לנצח ולפי העונה הסדירה קשה לראות את זה חוזר על עצמו, למרות שבפלייאוף החוקים אחרים. הסלטיקס היו חלשים מאוד מול מילווקי בלי אל הורפורד בן ה-32 שלא ישחק 40 דקות לערב כבר מהמשחק הראשון. בשנה שעברה הם ניצחו את שלושת משחקי הבית שלהם מול בוסטון ועם מאזן הבית הטוב בליגה, 8-33 מאיים. מילווקי מגיעה רעננה בהרבה – יש לה 8 שחקנים ששיחקו לפחות 25 דקות ואף אחד לא עבר את ה-30 למשחק בסיבוב הראשון – למרות שזה משהו שיורגש יותר בהמשך הסדרה.

היום סביר שנראה חשיבה מחוץ לקופסה, גם בצד של מייק בונדהולצר. הבאקס לא עשו את זה בסיבוב הראשון הקליל שלהם או בעונה הסדירה. מילווקי לא ניסו יותר מדי הרכבים לתקופת זמן ממושכת, מה שאי אפשר להגיד על בוסטון, אבל הם לא היו צריכים. הקבוצה ניצחה 60 משחקים, יותר מכל אחת אחרת והייתה בפשטות הטובה ביותר באן.בי.איי. יכול להיות שנחזה בהרכבים ניסיוניים של הגריק פריק כסנטר או לחילופין שילוב של ג'ורג' היל ואריק בלדסו – שחקן חשוב מאוד בסדרה בשני צדדי המגרש – בניסיון להקשות על הסלטיקס. אלו לא דברים שיקרו במשחק הראשון ולכן אני מאמין שהערב נראה הפתעה וניצחון של בוסטון, עד 7 נקודות הפרש.

22:30-גולדן סטייט ווריורס-יוסטון רוקטס

בתמונה: לא ראסל ווסטברוק

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 ליוסטון.

הפריוויו המעמיק של נמרוד איתן לסדרה ניתן לקריאה כאן.

בשנה שעברה זאת הייתה הסדרה הטובה ביותר של הפלייאוף. תצוגות מדהימות ותצוגות נפל של ג'יימס הארדן, פציעות של כריס פול ואנדרה איגודלה, סטפן קרי שנעלם ומופיע מחדש ו-0 מ-27 אחד בלתי נשכח. לכלל הסדרה נמרוד הכין אתכם בפריוויו שלו, לכן אנחנו נתייחס בעיקר למשחק הראשון. השאלה הגדולה במשחק הזה, בדומה לכל הסדרה, היא ג'יימס הארדן.

דיברנו לפני כמה שבועות על כך שהארדן מככב במשחקים הראשונים של סדרות. הוא לא אכזב מול יוטה עם 29 נקודות, 10 אסיסטים על 3 איבודים ו-8 ריבאונדים ואשתקד קלע 41 נקודות בהפסד במשחק הראשון מול הווריורס. הג'אז סגרו אותו נהדר במשחקים 3-5 עם שיטת הגנה מעניינת, שכללה את סגירת צד שמאל של הארדן באמצעות פורוורד אגרסיבי וגבוה בצבע. הוא קלע ב-36% בסדרה ויכול להיות שהווריורס ינסו אותו דבר עם מגן כמו איגי או קליי תומפסון, לפחות במשחק זה.

על הנייר, יש לגולדן סטייט את הכלים להתמודד עם הארדן – אנדרה איגודלה עשה עליו עבודה טובה בשנה שעברה ודריימונד גרין/אנדרו בוגוט בצבע זה כוח הגנתי. בפועל זה סיפור אחר: גולדן סטייט הייתה קבוצת הגנה בינונית ביחס למועמדת לאליפות השנה ולמרות שתומפסון ואיגודלה שמרו בצורה סבירה על הארדן העונה הרוקטס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם מול האלופה. לו וויליאמס חגג על הווריורס בפיק-נ'-רול בסיבוב הראשון בפלייאוף ואין סיבה לצפות שהארדן לא יעשה את זה עם קנת' פאריד או קלינט קפלה כחוסמים. השניים יכולים גם לסיים את המהלך כמו מונטרז הראל שהקשה על הדאבס בסיבוב הראשון. תוסיפו לזה את היעילות הגבוהה של לו-וויל בבידודים בסדרה הקודמת ותקבלו ציפיות לא מעודדות במיוחד, לפחות להתחלה.

למרות זאת, מדובר רק בסיבוב הראשון. היו מקרים של קבוצות ותיקות שלא הרשימו בכלל בסיבוב הראשון והמשיכו לריצת פלייאוף זכורה, כמו סן אנטוניו של 2014 שנגררה למשחק שביעי מול המאבריקס בסיבוב הראשון לפני אליפות מרשימה במיוחד. יכול להיות שזה מה שנראה אצל גולדן סטייט שפשוט תעלה הילוך בעת הצורך. קווין דוראנט עשה את זה במשחק 6 נהדר וכושר הקליעה שלו מצויין (41.5 נקודות למשחק ב-57.3% מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים). המצ'-אפ שלו עם פי ג'יי טאקר לכל אורך הסדרה יכול להיות חשוב במיוחד ויורגש גם הערב. דוראנט מגיע אחרי סדרה ארוכה יותר מטאקר והפיזיות של PJ היום נגדו יכולה להשפיע משמעותית על הסדרה.

מעבר למצ'-אפ של טאקר על דוראנט, סביר שנראה הגנה די דומה למה שראינו בשנה שעברה מיוסטון. הגנת החילופים של הרוקטס זרקה כל פעם שומר אחר על השחקן שקיבל כדור בגולדן סטייט והצליחה לעצור את אחת מקבוצות ההתקפה הגדולות בהיסטוריה על כמות נקודות דו ספרתית בשלושה משחקים, כאשר הם מגיעים ל-101 במשחק 7. בשביל זה הביאו את דמרקוס קאזינס כשחקן שיקלע מעל כל נמוך שיהיה מולו בצבע, אבל קאזינס נפצע ולא ישחק. אנדרו בוגוט יהיה משמעותי מהסיבה הזאת – הוא לא שחקן שיקלע 20 נקודות למשחק בצבע, אבל הוא יכול לתרום להנעת הכדור ולסייע עם חסימות הקיר המפורסמות יותר טוב מקוון לוני האנמי. הוא יהיה שימושי במיוחד כשהרוקטס ינסו לבודד את הארדן מול קרי, משהו שיקרה לא מעט לכל אורך הסדרה ובמשחק הראשון.

מה נראה במשחק היום? השאלה היא את מי נראה. סטפן קרי וקליי תומפסון בספק ובלעדיהם ההתקפה של הווריורס חלשה משמעותית, עם כל הכבוד לקווין קוק ושון ליבינגסטון או מי שיפתחו במקום השניים. זה הופך את כל התנועה של הווריורס לחלשה בהרבה כי אין להם את שני הקלעים הגדולים בהיסטוריה, וגם אם הם ישחקו פצועים זה לא אותו דבר. לכן יש לי הרגשה שנחזה בניצחון של יוסטון במשחק טוב של כריס פול.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
869 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ניר מועלם
Editor
28/04/2019 16:21:32

תודה על הפריוויו המעמיק, מאמין שמילווקי תנצח מעל 10, ולכן לא מסכים איתך.
לגבי יוסטון, אני דווקא חושב שגולדן סטייט יפתחו עם ניצחון לצערי במספר חד ספרתי, אך לפי מה שאני מרגיש יוסטון יעשו מהפך מ0-1 ל3-1 וינצחו לבסוף את הסדרה ב-6 משחקים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/04/2019 17:05:11

אני קונה

ברבור שחור
ברבור שחור
28/04/2019 16:30:08

חד וחלק ללוחמים

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 19:36:39

מסכים איתך

רפיקי
רפיקי
28/04/2019 16:37:19

פשוט
קרי וקליי משחקים
הלוחמים מנצחים
לא משחקים
הטילים מנצחים
יוסטון זו לא קבוצה שדוראנט ינצח לבד

אבי יחיאל
אבי יחיאל
28/04/2019 16:43:24

יוסטון חייבת לשחק כמו משחקים אחד ושניים מול יוטה הספסל חייב להיות יעל הרבה יותר והארדן חייב לבוא סוף סוף עם רצח בעיניים והלוווווואי שזה ייגמר בניצחון

bobby
bobby
28/04/2019 16:51:25

תודה על הפריוויו!
אני רואה פה הימור כפול על קבוצות החוץ. מעניין. עד כה בפלייאוף אכן היו הרבה ניצחונות של קבוצות החוץ. אם אני לא טועה, מלבד יוטה, כל הקבוצות הביתיות במשחק 4 הפסידו, שזאת ממש חריגה סטטיסטית.
אני קצת סקפטי לגבי שילוב ניצחונות של בוסטון ויוסטון, אבל כן מאמין שלפחות אחת מהן תנצח הלילה, ומקווה שזאת תהיה יוסטון.
דרך-אגב! תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי הווריורס מחזיקים ברצף של 17 סדרות ללא הפסד בגיים 1 כשהאחרון היה ב-2014(לא בדקתי, הכל זה שליפה מהזכרון שלי ללא ביסוס אינטרנטי). אם כן, ניצחון/הפסד של הלוחמים במשחק הזה יכול להיות אינדיקטור משמעותי לניבוי האם הווריורס ינצחו או יפסידו את הסדרה כולה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 17:03:39
Reply to  bobby

כמעט.
ניצחו את משחק 1 ב-17 מ-18 הסדרות האחרונות. ההפסד הבודד הוא לפני 10 סדרות מול הת'אנדר של 16' (אי אז כאשר קאוויי ודוראנט היו היריבים המערביים הגדולים ביותר של גולדן סטייט).

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 17:04:43

(לא שזכרתי לבד. הנקודה שלך על משחק 1 סקרנה, אז בדקתי)

bobby
bobby
28/04/2019 17:07:33

תודה על הבדיקה 🙂
משום מה זכרתי שהווריורס ניצחו את התאנדר בראשון ואז הפסידו 3 ברצף.
ועדיין, מאזן הניצחונות שלהם בגיים 1 בחצי העשור הנוכחי הוא מרשים מאוד.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 17:08:53
Reply to  bobby

במילה אחת:
אימפריה.

גזר
גזר
28/04/2019 18:33:20

אתה יכול כבר לשנות את השם שלך, או לפחות להוריד פו אחד..

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 18:37:48
Reply to  גזר

במקור זה היה "אלי-פו-פו-פו-ת…"

בירדמן
בירדמן
28/04/2019 16:52:19

מהפה שלך לאוזן של מייקל.

עידן
עידן
28/04/2019 17:02:47

תודה רבה
גם אני חושב שיוסטון ינצחו באורקל המנחוס
לגבי המשחק הפותח אני לא סגור שם אבל עם נטייה קלה למילווקי

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 17:42:13

בוסטון-מילווקי זו הסדרה שהכי מעניינת אותי בסיבוב הזה. אני הולך על הפתעה של בוסטון.
מילווקי, כרגע בעיניי היא קבוצה שמותאמת יותר לעונה רגילה. יש לה מעט מדיי כלים לדעתי כאשר כל המשחק שלה מבוסס על יאניס ויכולת היצירה שלו. הקבוצה היחידה שהתבססה כמעט בבלעדיות על שחקן אחד והלכה רחוק בזמן האחרון זו רק קליבלנד של לברון, ויאניס, עדיין לא לברון. בגדול, כשאני מסתכל על מילווקי אני רואה סופר סטאר והרבה שחקנים משלימים עם כל הכבוד למידלטון ובלדסו.
בוסטון, בניגוד למילווקי בנויה בדיוק ההפך. יש להם המון כלים והם לא תלויים בצורה בלעדית באף שחקן. אם עצרת את קיירי לא עצרת את בוסטון. לעומת זאת, אם עצרת את יאניס רוב הסיכויים שניצחת במשחק ולכן אני הולך על בוסטון בסדרה הזאת. בייחוד אם מתחשבים ביכולת ובגמישות ההגנתית הגבוהה של בוסטון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 18:00:55

תודה רבה רועי, פריויוו למופת.
.
לא רואה סיבה שמילוואקי יפסידו את המשחק הראשון, הם בתנופה ובוסטון התקשו בסיבוב הראשון. אם בוסטון תצליח לפצח את מילווקי זה יהיה לדעתי אחרי שילמדו מכמה משחקים וסטיבנס יעשה התאמות.
.
בגולדן הכל תלוי במידת הבריאות של סטף וקליי, אם שניהם לא יהיו כשירים במאה אחוז יוסטון בהחלט יכולה לקחת את זה. את ההחתמה של קאזינס הלוחמים עשו בשביל שבעה עד ארבע עשרה משחקים בכל השנה – הסדרה הצפויה מול יוסטון והפיינלז, ודווקא במשחקים האלה הוא לא ישחק. חוסר מזל שעלול לעלות להם באליפות השנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/04/2019 18:06:36

שניהם בודאות לא כשירים במאה אחוז. השאלה היא מי מהם ישחק.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 18:07:53

אולי פער הרמות? דטרויט הייתה הקבוצה הגרועה ביותר בפלייאוף בפער. לבוסטון לעומת זאת היה קצת יותר אתגר. הרבה מאוד פעמים בפלייאוף קבוצה לא מצליחה להעלות את הרמה במשחק הראשון לאחר סדרה קלה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 19:10:51

כתופעה כללית אני מסכים איתך, אבל במקרה הספציפי הזה בוסטון של השנה ג'עג'עה לאורך כל העונה, כך שזו לא רק הסדרה של הסיבוב הראשון. חשבתי שהם ישתפרו ככל שתתקדם העונה וזה לא כל כך קרה, ואז חשבתי שהם ישתפרו בפלייאוף וגם זה לא כל כך קרה. קפיצת המדרגה שנדרשת מהם עכשיו, לנוכח היכולת של מילווקי, נראית לי קצת גבוהה מהסביר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 18:13:29

תודה רבה על הפריוויו המצויין.
באסה לשמוע על ההיעדרות האפשרית של האחים ספלאש. בלי קשר למי אתה אוהד, אתה רוצה לנצח את הקבוצה השנייה בהרכב מלא. בלעדיהם, לא רואה הרבה תקווה לווריוורס.
בנוגע לירוקה שלי, אולי יש איזה שביב של תקווה לעלות קטנים הערב, ולצאת עם הנקודות. מילווקי צעירה, ומן הסתם חסרת ניסיון, ולמרות שהם הפייבוריטים הגדולים בעיניי בסדרה, בואו נקווה שלבוסטון יש כמה אסים. (הרי עם פלייאוף מוצלח, אף אחד לא יזכור שהעונה הזו הייתה ברובה אכזבה)

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 18:39:56

אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שבכל סדרות חצי הגמר האזורי, לכל הקבוצות היה סיכוי ראלי לנצח.
תענוג!
.
תודה, רועי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 19:11:45

לפילי אין 😉

פאקו
28/04/2019 18:42:01

תודה רועי, אחלה פריוויו. לדעתי זה של מילווקי ללא תנאי. ג"ס תלוייה באחים המתיזים.

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 19:36:56

חברים – בואו נדבר על המשחק האמיתי – קרב ראשון מתוך שניים הערב ב-GOT (השני בקינגס לנדינג בפרק 5) – מי הולך הערב?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/04/2019 19:54:58
Reply to  דה שוט

השלישייה הרומנטית ג'יימי לאניסטר, בריאן מטארת', תורמונד. תיאון גרייג'וי, מיסנדיי ותולעת אפורה (נתמשיכו לחלום על חוף הים). רוב חבורת אדון האור, רוב הנשים והילדים שירדו למערה. ג'ורה דה מורמונט . . .מי עוד?

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 19:57:00
Reply to  דה שוט

ג'ורה, ג'יימי, בריאן, הג'ינג'י, ההאונד. בקיצור כמעט כל הדמויות הפחות משמעותיות.

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:09:23

עגל אני איתך, אם כי קצת נסחפת – קלגן לא הולך היום יש לו שרשרת חסינות – לקרב עם ההר. גם לחאליסי, ג'ון וסאנסה יש חסינות. אריה בסכנת הדחה, גם ג'יימי ואפילו בראן.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 20:22:38
Reply to  דה שוט

אריה צריכה למחוק עוד כמה שמות מהרשימה שלה.

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 19:40:17

תודה רועי
==
במזרח זה הפריק
==
הלוחמים יצדיקו את שמם, לשם שינוי

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 19:53:27

פריוויו נהדר.
2 משחקים אדירים בסדרות אדירות.

המשגיח
המשגיח
28/04/2019 19:59:23

תודה רועי. מקווה שיהיה ערב אדיר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:00:42

מילווקי בבלו אוט

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 20:48:24

חחח..

שעיה
שעיה
28/04/2019 20:09:04

מבחן גדול למילווקי. האם אפשר לבנות קבוצה סביב יאניס או שצריך לצרף לו סופרסטאר על חשבון ספסל. חבל שברוגדון לא משחק, הוא מאוד חשוב בפאזל של הבאקס.

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 20:12:31

HERE WE GO!1

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:16:55

באקס -ד"ר רזי ולאסוף

http://bfst.to/watch/nba-5.php

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:19:51

תודה שימון
מה היינו עושים בלעדיך?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:17:47

איזה הגנה על היווני, הורפורד מדהים הכיסוי בצבע גאוני.

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:18:05

וואו, התחיל מופע גירזונים! הולך להיות צמוד

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:18:44

דבר עצוב שנהיה בכדורסל זה השימוש ביד כדי ליצור מרווח לא חוקי, למדו כולם מלברון המגן מקבל מרפק עף מטר ועוד חוטף עבירה, סילבר הרסת את ההגנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:20:17

מדויק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:19:39

ציפיתי כל העונה לרגע שהבלוף של מילווקי ובאד יחשפו לנגד עינינו בפלייאוף והנה זה קורה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:20:48

שום בלוף. תרגע אחי זו רק תחילת המשחק…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:23:57

קואץ' באד זה האמא והאבא של הבלוף בפלייאוף

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:24:38

דוקטור ייתכן ואתה ולאסוף מכינים איילים על האש לקראת הערב?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:30:13

גוזרים מפיות נייר וסורגים סוודרים….

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 20:21:46

בוסטון זה לא דטרויט. פה משחקים כדורסל פלייאוף.!!

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:22:14

מתי ברוגדון חוזר מישהו יודע?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:22:58

מופע הטחות מחריד של מילווקי.
שייעלם כבר הסגנון היוסטוני מהעולם ויפה שעה אחת קודם.

עומר
עומר
28/04/2019 20:23:47

אין בלוף בקבוצה שעלתה כל כך מהר משנה שעברה. בוסטון קבוצה קשוחה, כמו שאמרו זה לא דטרויט, תהייה סדרה מעניינת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:24:53
Reply to  עומר

טוב לעונה רגילה.
בוסטון בנויה לפלייאוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:26:27

בוסטון מבחינת שחקן שחקן עדיפה על הבאקס אבל לבאקס יש יאניס ביתיות ויותר קשיחות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:30:08

אין יותר קשיחות.
באד זה רכות מלטפת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:30:32

אין יותר קשיחות מבוסטון הכוונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:32:42

אתם מצחיקים אותי עם ההשוואות לדטרוייט.
אין מצב שבוסטון כרגע נותנת פייט לדטרוייט של הוואלאסים.
פשוט אין מצב. בן שיד היו טוחנים את הסלטיקס אין אנד אאוט…

עומר
עומר
28/04/2019 20:37:10

משווים לעכשיו 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:42:47

מי השווה לדטרויט? בהשוואה לדטרויט בוסטון זו להקת מעודדות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:26:01

מידלטון עושה דרוזן ולאורי חח מחרבן מול טייטום מה זה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:33:20

מה לקחת אחי?
גם אני רוצה מהחומר הזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:42:46

אני עם אנרגיות אחרי אימון כושר ודפקתי סלט פירות מפחצתי קיווי בננה ענבים אגסים תפוחים ותות 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:48:53

🙂
אין לאפה עם שווארמה?

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:56:28

לא אוכל דברים כאלו בלילה כמעט. שאוורמה לא אכלחתי נראה לי כמה חודשים טובים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:27:26

מידלטון הופך לקלינגון מהר מאד איזה אכזבה.. עוד שנתיים יאניס בורח מהם

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:27:45

קיירי מנגב חחח

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 20:27:54

ואני חשבתי שהפריק..

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:28:20

וויי וויי קיירי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:28:34

איפה יאניס נעלם? בלי יאניס הם ליגה ג, הם קאבס 2 חבורת מוגבלים שלא יכולים לכדרר יודעים רק קאץ אן שוט, נראה אם יאניס זה לברון

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:30:39

חכה, ייצאו מנהלים, חכה קצת

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:30:53
Reply to  דה שוט

מההלם

חחחח
חחחח
28/04/2019 20:29:34

לפעמים כמה דקות מספיקות.
בוסטון וטורונטו בגמר המזרח.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:30:08

קיירי מדהים, וגם ההגנה שבנה מאמן הסלטיק ששוב מוכיח כמה חריף הוא, להפוך את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה להתקפה של פיניקס זה מדהים.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 20:31:17

יאניס לא נעלם, בוסטון עושים עליו עבודה פשוט מדהימה!! הגנה כל כך חכמה.

חיים
חיים
28/04/2019 20:32:03

פעם ראשונה מאז 2008 שכל הקבוצות הביתיות עולות לסיבוב השני…

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 20:32:14

טוב לא נסחפנו בכלל – לקבוע איך תגמר הסדרה על סמך 8 דקות? ברצינות? אז צריך להודיע לדנבר שהם בעצם נשארים בבית ושהספרס הם אלו שישחקו מול פורטלנד. לפחות המשחק ואז לצאת במסקנות חותכות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:35:32

+100
אבל אתה לא מבין חביבי, גם האשף וגם שימון מנסים להביא את המנחוס. הראשון עף הבוקר כי יוקיץ גאון השני הפסיד לטורונטו כי סימונס הו שבלון….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:37:19

ממש לא, אני לא מסתמך על השמונה דקות, אני מסתמך על מה שחשבתי כל העונה לגבי באד, הסגנון של מילווקי ומה שבוסטון שווה בפלייאוף.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 20:49:36

אני זורם על אותה התערבות כמו שעשית עם שמעון – על הסדרה הזו, אם בא לך

אור
אור
28/04/2019 20:57:21

חכה ותראה שבוסטון בבית מוקדם מכפי שאתה חושב.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:37:22

אאיזה ניחוס? הכדורים בורחים לבאקס מהידיים מהלחץ. הכל פתוח במשחק הזה אבל הבאקס נראים נורא, הצוות המסייע מגשים את הפחדים. הם חייבים את מידלטון לפחות אם אין ברוגדון

חיים
חיים
28/04/2019 20:32:24

ג'ורג' היל בא לעבוד בינתיים

שעיה
שעיה
28/04/2019 20:33:26

ג'ורג' היל נכס.

עמירם
עמירם
28/04/2019 20:33:32

יאניס נראה נורא וכך גם מילווקי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:33:33

איזה חרבון של הבאקס לא מאמין הכדורים בורחים להם מהידיים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:34:58

מילווקי מככבים בסרט כל הפחדים כולם. הנגרים במלוא הפוטנציאל הנגרי שלהם. לך סמוך על בלדסו ומידלטון

חיים
חיים
28/04/2019 20:36:13

בלדסו היה ככה גם בעונה שעברה – נגד דטרויט זה לא נחשב פלייאוף.
למידלטון עוד יש תקווה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:35:58

יצאו בזול הבאקס, מקווה שזה רק ההלם של הפתיחה

אחד העם
אחד העם
28/04/2019 20:36:44

מנטלית נראה שבוסטון פשוט הגיעו.
קיירי רוצח והפוסט שמורידים אותו על היל עובד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:39:22
Reply to  אחד העם

בובי אמר, בוסטון הגיעו אחרי סדרה קשה מוכנים.
מילווקי עוד לא חזרו מהחופשה מול דטרויט.
היום הולכת הביתיות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:45:58

נשמע מה יש לך להגיד בסוף המשחק אחרי שמילווקי יטאטאו את הסלטיקס.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:48:30

איזה יטאטו כל הפחדים לגבי הבאקס יוצאים החוצה

קונאן הברברי
קונאן הברברי
28/04/2019 20:37:22

יאניס הוא תפלץ של הטבע ובאמת מדהים.
אבל אין לו יסודות כדורסל טבעיים כמו קליעה ודריבל.
אף אחד מהחברים שלו הוא לא אולסטאר שיכול לקחת על עצמו ולייצר.
בבוסטון יש כמה כאלה.
היווארד יעשה את ההבדל בנוסף כי הוא כישרוני חכם ובעל יסןדות אדירים.
בקיצור בוסטון 4:0 או 4:1
התחרות היא רק בתיאוריה.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:39:09

נו באמת תוציא את יאניס ואת קיירי. כמה יגמר סידרה בין בוסטון לבאקס? סוויפ מהדהד.

אם הבאקס לא יביאו ליאניס צוות מסייע תוך שנתיים אומר להם ביי והם חוזרים להיות חור תחת קפוא-מיניסוטה המזרחית.

יאניס השחקן ה-4 הכי טוב בעולם היום אלרי הארדן דוראנט וקרי אז על מה אתה מדבר???

קונאן הברברי
קונאן הברברי
28/04/2019 20:51:35

בדיוק על מה שהיווארד עושה להם עכשיו לדוגמה.
בלי יאניס ובלי קיירי זו קבוצת יורוליג נגד קבוצת אן בי איי.
תהנה עם איליאסובה מירוטיץ והמידלטונים

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 20:38:49

יאניס גמור. אני אמרתי את זה מהרגע שבחרו בו בדראפט. גמור. מילה שלי.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:39:30

חחחחחחחחחחחחח גדול

אור
אור
28/04/2019 20:58:34

מנפח סטטס בעונה הרגילה 🙂 🙂

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 20:39:45

כדי שיאניס יהיה דומיננטי כמו לברון בפלייאוף הוא יצטרך לשפר את הזריקה שלו.

אחד העם
אחד העם
28/04/2019 20:40:57

ההתקפה של בוסטון בל יקיירי פשו טתקועה
מה הבעיה להניע כדור ולזוז off ball?

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:41:17

מי זה עם המספר של לברון 23? בבאקס העונה לשם בראון? פעם ראשונה אני רואה אותו, נגר על חדש בליגה

חיים
חיים
28/04/2019 20:43:16

שחקן בשם סטרלינג בראון. תפקידו לנגר ולשפר את סטטיסטיקת הריבאונדים של יאניס. עולה בחמישייה כדי לא להחליש את הספסל בעקבות הפציעה של ברוגדון.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:45:23
Reply to  חיים

זה לא סטרלינג זה פני תאמין לי

קונאן הברברי
קונאן הברברי
28/04/2019 20:41:51

מילווקי נראים כמו אסופה של כלומניקים שפתאום פגשו שחקני כדורסל

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:41:57

אין כמו החצי מרחק הקטלני הזה של הורפורד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:44:43

איזה בולשיט של שריקות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:44:46

יאניס חייב קליעה כמו שלברון היה חייב קליעה בזמנו, חייב לעבוד את זה להעיף את כולם בכוח לא תמיד עובד מול קבוצות קשוחות עם שומרים טובים כמו בוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:45:07

הגועל נפש של סילבר עבר כל גבול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:47:17

מופע ההטחות של התרנגולת בלי ראש המכונה מילווקי ממשיך

קונאן הברברי
קונאן הברברי
28/04/2019 20:47:22

ביינס קלע שלשה.
אפשר לעבור כבר למפרץ.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:47:51

כל מטאטא יורה בסלטיקס ביינס תוקע צאקות. על יאניס שומרים 4 ו1 על כל היתר והם מנגרים זריקות לבד לגמרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:51:04

ביינס קבוע קולע צ'אקות.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:47:57

שחיטה כשרה, מה שאירים עושים לצבאים, קוואי הרבה אבל הרבה יותר ורסטילי וטוב מיאניס, את יאניס אפשר לעצור הוא לא שאקיל את קוואי לא.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:49:52

את יאניס אפשר לעצור כי האחרים לא פוגעים 2-3-4 שחקנים עליו בהתקפה וסוגרים לו נתיבים, מה יעשה? האחרים מנגרים למוות

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 20:48:34

הבלונדינית הימרה על בוסטון. לא האמנתי לה.
פאקינג מכשפה!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:49:24

איך שוב נפלתי בטריק של שחקן ללא קליעה, גם לברון היה צריך קליעה וגם ככה יאניס, בלי זה הוא תקוע (אני לא מתלהב על 41 נקודות מול דטרויט) זה המבחן האמיתי שלו העונה ועד עכשיו הוא עובר התעללות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:49:50

סילבר החייזר המחורבן חירבן לנו את משחק הכדורסל.
נחמד שיש עוד קבוצות כמו בוסטון שעוד יכולות לתת לזה איזה ריאליטי צ'ק מדי פעם.
גם זה ייגמר בסוף.
.
השריקות שהפריק מקבל זה יותר גרוע מדונהי.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 20:49:51

אני יכול לראות פיק אנד רול של הייוורד כל היום ולא יימאס לי. פשוט אומנות. ברוך השב, חסרת!!

חחחח
חחחח
28/04/2019 20:49:56

כדורסל פרימיטיבי ולא כיף לצפייה בכלל של מילווקי
הולכת להיות סדרה מתישה לקהל

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 20:49:57

השלשות של הצבאים יתחילו ליפול, הצבע ייפתח, יאניס יתעורר, חכו בסבלנות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:54:41
Reply to  דה שוט

כרגע רק גורג היל הגיע, משחק באמת טוב. מתי ברוגדון חוזר להציל את הגלקסיה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:50:33

הייווארד בינתיים, תותחי נברון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:51:05

4 מ 4. הוא לא מחטיא…

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 20:52:04

אשכוס למקרה שפספסת תגובתי לעיל אז:
אני זורם על אותה התערבות כמו שעשית עם שמעון – על הסדרה הזו, אם בא לך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:54:51

לא תודה, סיימתי עם ההתערבויות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:52:33

וואלה בראון לא נגע במילדטון שריקת אוויר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 20:54:05

מידלטון יצר מגע כשהשומר באוויר, זו עבירה איך יאניס מקבל עבירות כאלה אני לא יודע זה בושה לענף.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:55:07

יאניס זה הלברון החדש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 20:52:33

Make me tell about sally Brown
Make me tell about sally Brown
Sally Brown is a girl in town
Sally Brown is a girl in town
She don't mess around
She don't mess around
If you mess with Sally she gonna hit you with a co co maja stick
Co co co co co co co co maja stick,
she gonna hit you with a co co maja stick,
co co co co co co co co maja stick,
she gonna hit you with a co co maja stick!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 20:53:53

מה שכן הקהל במילווקי הוא אחד החזקים בליגה. אני מעריץ אותם.

אופק
אופק
28/04/2019 20:55:45

בואו נדבר על הפרשנים לרגע, סוף-סוף זה כבר לא שימי ריגר ….הבנאדם הזה כבר 10 שנים לא רלוונטי. סוף-סוף פרשנים שמכירים את הליגה ברמה שלי

חיים
חיים
28/04/2019 20:58:04
Reply to  אופק

מזמן עברתי לשידורים מחו"ל

הייט אשברי
הייט אשברי
28/04/2019 20:56:08

מה ש"מרשים" כאן תמיד , בבלוגים החיים , שברגע שקבוצה מובילה ב-10 פלוס , כולם סוגרים את הבאסטה , מנגבים , עוברים למשחק הבא.
לכן אני נמנע בדרך כלל מלהיכנס . להתראות בסוף המשחק .

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:00:08

פה תמיד מנגבים הייט בכל מצב לא משנה מה קח סנו פוליש ותצטרף

הייט אשברי
הייט אשברי
28/04/2019 21:04:06

אף פעם לא עסקתי בעבודות ניקיון. תבלה .

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:06:04

איזה ניקיון דוק? פה מנגבים מגופות של דוגמניות בשמן, כמו הארדן

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 20:57:06

שמחה גדולה הלילה,
ערב טוב לכל המורעלים,חוץ מהמהמר השרוט חני,
יש לי סימפטיה גם למילווקי וגם לבוסטון,WIN WIN
מילווקי לוקחת בלי ניגובים,אבל עם טונה שריטות ובעיטות,לשתי הקבוצות,
טסט רציני למאמן בוסטון.
יוסטון גולדן ,קישטה אבו זקן,לך הביתה "ברירת מחדל"

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:03:38

שלום יה בובה זהבה בפנסייה

עמירם
עמירם
28/04/2019 20:57:57

איזה כיף! מילווקי! שחקני ספסל מרעננים מאוד.
המשחק עם יאניס היה תקוע לגמרי.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 20:59:42

אילי מנגבים

עומר
עומר
28/04/2019 21:01:06

מילווקי חוזרים דווקא בלי יאניס

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:01:13

מירו עובד על החוזה הבא 🙂

עומר
עומר
28/04/2019 21:02:08

בשביל זה הביאו אותו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:02:33

חחחחחח
הכנת את הטרצת?

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:03:44

איזה תרצת דוק? אני כמו חביתה מתהפך. ההימור הוא באקס ב-6 כמו שהימרתי וזה מה שקובע תוך כדי משחקים זה סתם ניגובים, אל תתרגש

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:11:38

חחחח מת על שמעון.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 21:01:36

אין ניגובים היום,נווווו ניגובים שמעון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:02:40

ניגוב יש בטוח השאלה מי ינגב 🙂

חיים
חיים
28/04/2019 21:01:48

מירוטיץ' תפס אש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:01:56

נוווווו?
מה אמרתי?
אמרתי לכם?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:03:34

אל תדאג. זה רק מירוטיץ' וכמה שריקות בולשיט. בוסטון מגיעים לזריקות מצוינות.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:02:16

יאניס בחרבון, נראה בהלם מה זה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:02:27

מי שחי על השלשות מת על השלשות.

עומר
עומר
28/04/2019 21:03:05

יאניס לחוץ

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:03:15

סטיבנס שוחטים את הקבוצה שלך לא תיקח טיימאוט? רק בריאות

חיים
חיים
28/04/2019 21:03:19

קיירי נפלא

שעיה
שעיה
28/04/2019 21:04:59

מילווקי לא פראיירים. הם לא הגיעו לכאן סתם. המאמן שלהם הוא הפופ הבא. נתן ליאניב להירגע בחוץ כמו שצריך.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:05:05

ביינס מחסל את יאניס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:05:22

יאניס שחקן מדהים אבל מוגבל מאוד ברגע שחוסמים לו את הצבע כל האיום שלו מתבטל, קוואי עדיף עליו תן לקוואי מטר והוא יקלע שלושה על הראש.

שעיה
שעיה
28/04/2019 21:07:45

קוואי עדיף על כל שחקן, אבל זה לא מבטל את יאניס. הוא ייתן את שלו במחצית השנייה ובסדרה

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:05:53

עדיין בוסטון משחקת טוב יותר. מילווקי פשוט קולעים זריקות קשות ובוסטון מחטיאים זריקות פנויות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:08:33

נכון. בוסטון לגמרי בתוכנית המשחק שלהם, מגיעים בדיוק לזריקות שרוצים.
מילווקי חסומים לגמרי בצבע של בוסטון וחיים על סטריקים של מירוטיץ' כרגע.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:07:00

יופי
נגמר מחצית 1
כל מי שחשב שהסלטיקס לוקחים בקלות נוכח בטעותו. בחצי השני נראה את יאניס מתפוצץ על הסלטיקס.
הוא יבוא לדפוק כרטיס כרגיל.
גם מירו בעניינים.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 21:10:49

דוק High Q של אנטי ניחוס,יפה ומקצועי,
גווווווו בוסטון גווווווו מילווקי
אם זה היה תלוי בי,זה היה הגמר הסופי,
את אבו זקן הייתי שולח לגילוח כפוי עם הוצאת קרציות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:23:07

אם אתה צריך אופיגל לקרציות אז יש לי סטוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:07:18

ראיתם איזה קל רגליים נהיה היווארד זה הפעם הראשונה מאז הפציעה שאני רואה אותו נע ככה, מטריד את הגנת היריב בלי סוף לא מפחד ממגע טוב מאוד!!

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:07:59

בדיוק כמו שאמרתי לפני המבול – התחילו השלשות, חכו יאניס יתעורר בחצי השני, דו ספרתי קל לצבעים. מתי טעיתי?

חיים
חיים
28/04/2019 21:09:22
Reply to  דה שוט

מתי טעית – כשאמרת צבעים ולא צבאים…
אני חושב שיהיה צמוד מאוד

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 21:16:04
Reply to  חיים

מתי טאיתי?

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:17:20
Reply to  חיים

חחח יצאתי סטייק – זה בגלל הספלר בנייד, למשל במקום "לברון" הוא כותב "חברון"

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 21:18:51
Reply to  דה שוט

פרשת לברון בראון, זה ידוע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:19:33
Reply to  דה שוט

אצלי חרבון

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:21:05

אצלי הזונה מאוהיו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:23:38
Reply to  חיים

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:09:54
Reply to  דה שוט

אוקלהומה
ראסל
כרמלו
פילי
סימונס
האנטישמיות של קר
ויש רשימה של בערך 100 דברים (: כולנו טועים רק לראות מה רשמתי על וויגנס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:15:55

אני לעולם לא טועה. המציאות לפעמים מפספסת.

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 21:16:31

בדיוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:16:40

וההוא שתמיד תמיד תמיד צודק…

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:17:57

ההוא שתמיד תמיד צודק , הורג אותי מצחוק לא יודע אם הוא צודק יודע שהוא חופר (:

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:18:41

חחח – חכה לדו ספרתי, בוסטון חיים על קיירי, לא יספיק להם

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:17:56

פילי וסימונס זה לא אני, זה ההוא

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:19:11
Reply to  דה שוט

אל תאשים את שמעון יש לו תסמונת קלינגון הידועה בשמה הרפואי תסמונת ראס , איך הוא הימר 4-1 על פילי למרות הניתוח המדהים שלו רק אלוהים יודע, כל פעם הוא כותב על הברית האוסטרלית ועדיין מהמר אליהם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:21:21

מנגנון האלכוהוליסט בגרסת האוהד

אור
אור
28/04/2019 21:23:37

להגנתו הימר 4-2. חוץ מזה אתה צודק, פילי נראים כמו אוסף שחקנים לא כקבוצה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:26:55

חח ווישפול, נראה מה יקרה במשחק 2 אם פילי לא יקחו אותו תם הטקס

פינקי
פינקי
28/04/2019 21:08:46

נראה שסטיבנס התכונן מעולה ליאניס, אבל שכח שלבאקס יש עוד שחקנים ברוסטר.
כשיאניס בחוץ ההגנה של הסלטיקס לא יודעת מה לעשות.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
28/04/2019 21:21:47

וואו יאניס לא בעניינים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:22:49

הצבע נעול וחסום עם פלומבה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:23:13

צעדים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:23:30

יאניס מנסה לפרוץ את הקיר בכוח מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 21:23:56

נראה שמוריס הוא הגו'קר של בוסטון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:24:32

מס 23 של הבאקס לא בענף הנכון כמה חורים בהגנה ושלא נדבר על ההתקפה מאיפה הביאו אותו?

אור
אור
28/04/2019 21:26:42

ככה זה כשברוגדון וסנל בחוץ

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:27:41
Reply to  אור

סנל לא שייך לענף גם וברוגדון אכן מאד מהותי מתי הוא חוזר?

אור
אור
28/04/2019 21:30:24

בחוץ גם במשחק הבא, יחזור כנראה לגיים 3

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:24:44

למישהו יודע אם לדרוזן נשארו חיתולים נקיים? צריך להביא ליאניס

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:25:56

החיתול של דרוזן לא יעלה עליו אולי של אמביד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:26:34

דרוזן זה מידה אקסטרה סמול כי אין אשכים, לא יעלה ליאניס אפילו על הרגל השלישית

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:28:01

חחחח, אתם שופכים אותי.
העיקר שהסלטיקס יפסידו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:28:05

אם דרוזן היה בווינטרפל הוא היה בקריפט עם שאר המסורסים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:28:55

חחחחחחח תולעת אפורה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:34:29

חחחחחח

עמירם
עמירם
28/04/2019 21:25:16

שינסו להמשיך למכור לי את המזרח, הקליפרס היו קורעים את שתי הקבוצות שאני רואה על המגרש עכשיו.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:25:31

יאניס עם חיתול XXXL וואו לא יאמן איזה חרבון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:25:31

לרסק, לרסק, לרסק

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 21:26:47

😂😂😂😂

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
28/04/2019 21:26:13

יאניס כל כך רחוק מלברון, שנות אור. פשע להזכיר אותם באותו משפט.

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 21:27:33

פחחחח
==
שנזכיר לך את כל הפעמים שלפלופ עשה במכנסיים?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:33:37
Reply to  סוסמעץ

הורפורד הפך את יאניס מMVP למגב יווני לא שימושי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:34:17

לגמרי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:28:16

תזכר בלברון ב2007-08-09-10

חיים
חיים
28/04/2019 21:28:16

יאניס כמה רמות מעל לברון של 2006-8…
לברון בשלב מסוים התחיל לפתח קליעה וכבוד מהשופטים, 2 דברים שעדיין אין ליאניס מספיק…

חיים
חיים
28/04/2019 21:29:06

אני מהמר שבעוד 3 שנים יאניס יהיה יותר טוב מלברון בשיאו…

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 21:27:44

איפה "חני המהמר" שתמיד תמיד תמיד צודק,
לידו אני באמת הבובה זהבה

אור
אור
28/04/2019 21:32:03

ששש אל תעיר את הטרוריסט

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:33:57
Reply to  אור

חחחח הרגת אותי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:38:06
Reply to  אור

חחחחח
הוא כיוון שעון מעורר לשתיים וחצי לפנות בוקר.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:28:21

הגנה פשוט מדהימה! מת לראות אותה מול ההתקפה של גולדן סטייט. ועוד לחשוב שסמארט אמור להצטרף.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:36:30

לגמרי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:29:53

ראיתם איך בלדסו קפא?? OMG מוד פלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
28/04/2019 21:30:04

תקעתי מבע כמה דקות. עוד מעט זז לשדה התעופה עם המשפחה הישראלית החוזרת הביתה. שמירת ברזל של הסלטיקס. יאניס ממש איום הערב. שומרים עליו תמיד עם שחקן שני שבא לעזור והוא מכריח דברים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:30:41

בעצם בוסטון זאת היחידה שנשארה לי בפלייאוף אחרי שהספרס ויוטה עפו.
כל כולי מגוייס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:31:51

לרסק, להשמיד, לחקן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:32:50

* זו לא שגיאת אוטוספלר.
לחקן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:39:05

לקעקן

מנחם לס
מנחם לס
28/04/2019 21:33:03

יאניס לא ראה שמירה כזאת כל ימי חייו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:37:08
Reply to  מנחם לס

100+

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
28/04/2019 21:33:27

omg איזה בלוק של הורפורד

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:33:29

יאניס מחוסל

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:34:06

הורפורד הפך את יאניס מMVP למגב יווני לא שימושי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:34:12

הורפרד מחקן את הפריק שאין דברים כאלה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 21:34:27

אל קנה נדלן ביוון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:38:20

חחחחחח הקים פנטהאוז רב קומות

חיים
חיים
28/04/2019 21:34:58

הורפורד מצוין היום

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:36:51

בודנצהלר בלוף איך לא קלטתי את זה, כזה פשוט לעצור את היווני כל עוד הוא ללא קליעה, מילווקי אכזבת העונה בשבילי היא בקצב של 80 נקודות הלילה. בראש סטיבנס מדהים איזה הגנה בנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:38:01

בדיוק

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:36:54

אמרתי לכם דו ספרתי… אוי ואבוי…

סולי
28/04/2019 21:37:46

הורפורד וקיירי במיטבם

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:37:47

יאניס נכנס לנגרייה יחד עם ראס אמביד ומיצל

אור
אור
28/04/2019 21:37:58

אשך הפכת את הקללה? נראה שהרבע הזה בזכותך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:39:59
Reply to  אור

כל המשחק בשליטת בוסטון. לא צריך בכלל קללות ואנטי-ניחוסים.
היה למילווקי ראן קטן עם כמה שריקות בולשיט ופוקסים של מירוטיץ'.
הם לא במשחק בכלל ובוסטון מחזיקים חזק במושכות ומחקנים אותם במרץ.

אור
אור
28/04/2019 21:41:58

חחחחח מחקנים ומחתלים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:38:23

סטיבנס גאון הגנה

ברבור שחור
ברבור שחור
28/04/2019 21:39:09

יאניס עדיין שוכב על הריצפה…קיבל נוק אאוט

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:39:52

וזה מראה מה שווה העונה הרגילה, כלום ושום דבר, קבוצת ההתקפה הטובה בין הטובות בליגה קבוצת ההגנה הטובה בליגה הMVP נראים כמו בית שימוש מול הגנה מתואמת ולא מזלזלת של הפלייאוף , דטרויט זה לא רמה לפלייאוף מבחן ראשון וכישלון , כל פעם אני נופל לזה.

אור
אור
28/04/2019 21:41:06

בסה"כ שלושה רבעים של גיים 1

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:41:39

אל תספיד את מילווקי. קשה אחרי סדרת משחק ילדים לבוא ישר לשרוט ולהילחם. זה מעבר לא פשוט שכמעט כולם נופלים בו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:44:31

באד הופך לילדה בוכיה בפלייאוף מול מאמן חכם וקשוח.
זה לקח שלמדתי מהעונה של בלאט ולא שכחתי לעולם. הסצינה שלו אז הייתה חזקה מדי ונחרטה.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:47:09

חחחח

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:40:20

הורפורד… וואוו! מדהים!!

כדור הרעם
כדור הרעם
28/04/2019 21:41:05

אם יש משהו שאני שונא ב-N.B.A זה את הצעדים שהשחקנים עושים.
למשל חסר רק שאירווינג יחבק את הכדור וירוץ איתו מקצה אחד של המגרש למשנהו.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:41:09

יאניס לא ראה מספיק הארדן הוא הולך בכוח מול כוח הארדן היה מכניס ידיים מתחת לידים בכל מהלך כזה שהורפורד מושיט ידיים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:42:38

אני מכריז שתם הטקס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:43:14

התעללות בגופת צבי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:46:15

חחחחחח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:43:41

האם אני חולם?
שימישהו יתן לי סטירה אני רוצה להתעורר….

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:45:41

נו הבאתם מזלגות? האייל תכף מוכן הוא צלוי היטב ומתגלגל. היום אתם מתפנקים באיילים עם סלט יווני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:47:13

גדול

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:48:29

אמרת שהאיילים לוקחים ב 6 אז חכה קצת…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:56:50

קטונתי מול כוחות גיא. גיא הימר על הבאקס כאלופה. אני לא יכול לעשות כלום מול זה. גיא זה כמו פרופסור אקסייבר+ג'יין הפניקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:46:51

המציאות הגיעה לדפוק בדלת עם ערכת חוקן

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:44:49

הבעיה של הבאקס זה שגיא הימר עליהם כאלופה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:49:12

באותו רגע תמה ממשפחת טקס הגיעה

סולי
28/04/2019 21:45:30

בסיבוב הראשון הרבה ייחסו את הסקור הנמוך של אינדיאנה ביכולת ההתקפית המוגבלת שלה ללא אולדיפו (במידה מה מוצדקת..), אחרי המשחק היום כבר לראות שזה ממש לא מקרי וההגנה של בוסטון בפליאוף מעלה הילוך..

מנחם לס
מנחם לס
28/04/2019 21:45:52

גם אתם וגם אני לא ראינו הגנה כזאת כל העונה משום קבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:47:04
Reply to  מנחם לס

חייבים לתת את הקרדיט לסטיבנס מנחם כמו שירדנו עליו, מה שהוא עשה הלילה זה לא ייאמן פנטסטי אלוהי הוא הגיע למבחן עם המון סימני שאלה ופשוט ריסק את מילווקי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:49:47
Reply to  מנחם לס

אמת

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:46:03

הטמיר צודק – כל החודרים דוחפים עם היד השניה, מכת מדינה

קונאן הברברי
קונאן הברברי
28/04/2019 21:46:47

שום שיטה מופלצת לעולם לא תנצח משוואה מאוזנת של
כישרון
ביטחון
וחכמת משחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:55:11

100+

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:46:56

איך איינג' לא הצליח להיפטר מרוזייר כשהמנייה שלו הייתה בשיא. כל כך חבל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:46:58

האבובו של הורפורד הילד בה לראות את התכשיט עם 5 בלוקים מגן עדן.

אבנר
אבנר
28/04/2019 21:47:00

אוקי הגעתי רק עכשיו
אפשר הסבר לתוצאה??

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:49:16
Reply to  אבנר

בשני מילים חיתולים למבוגרים.
זה מה שיאניס צריך הלילה, בוסטון מדהימה הגנתית והוא כמו אמביד הולך בכוח כנראה כשאתה 2.10 לא מגיע חמצן למוח או שקוראים לך ווסטברוק .

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:49:38
Reply to  אבנר

עצרת את יאניס עצרת את מילווקי ובוסטון עוצרים את יאניס.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 21:47:47

קליניקה של בראד סטיבנס. הגנת ברזל של הסלטיקס.
הורפורד ב-block party על יאניס.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 21:48:09

אני נקרע פה לגזרים,
איזה מסטר פיס של בלוג שרוט היום.
גוווווו בוסטון,
יאניס פעם ראשונה עולה שלב ,
ופעם ראשונה אובר דוג,מותר לו לשלשל,
האקסטרא סמול של דפלוצן בלי ביציות, מטעם האשך גרם לי לשפוך את הקפה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:52:45

לחקן, לחקן, לחקן, להרחיב,

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 21:48:19

וואו איזה הלם מוחלט. יאניס מעבר לזה שמקבל הגנה נהדרת מהורפורד פשוט לא מצליח להכנס למשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:51:47

הוא הולך גם בפישוק קל משום מה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 21:50:56

תקשיבו לבאד כמעט בוכה בשידור.
זה מאמן שהייתם הולכים אחריו לקרב?

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:57:09

הבחנה חדה

אבנר
אבנר
28/04/2019 21:52:51

אסיסט נהדר של בראון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 21:53:12

שימו לב שכולם עם סרטים שחורים עם המספר של הונדו. חולקים כבוד אחרון להאבליצ'ק…

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 22:04:55

אתה זוכר מה כתבתי לך על בוסטון כן?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:20:29
Reply to  דקסטר

כיין
ובכל זאת בוא נחכה קצת.
זה רק משחק ראשון. גם ברוקלין נצחו אחד בחוץ לפני שטוטאו…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:54:20

סטיבנס קח פסק זמן

חיים
חיים
28/04/2019 21:54:32

יאניס מפגיז דווקא מבחוץ

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 21:55:38

קיירי בחוץ – בוסטון תקועה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:55:59

מה הקומיגהם הזה עושה על המגרש לא בענף הנכון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 21:58:04

בסדר מותר לו הוא לבן, זה אפלייה מתקנת. הבעיה שלבאקס יש גם שחורים שלא בענף וזה לא מקובל

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 21:59:40

חחחח יותר גרוע מקורמקז מפילי אני לא צוחק. סטרלינג בראון צריך להיות שליח פיצה לא שחקן כדורסל

חיים
חיים
28/04/2019 21:56:56

שמישהו יסביר לי למה סטיבנס חיכה שיישאר רק 10 להתקפה בשביל פסק זמן

פינקי
פינקי
28/04/2019 21:58:07
Reply to  חיים

בשביל האתגר

חיים
חיים
28/04/2019 22:00:41
Reply to  פינקי

תמיד יוצא מפסק זמן עם סל קל

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/04/2019 21:57:16

צריך להשמיש את ברוגדון דחוף. גם ריי אלן וקארים לא יזיקו.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 21:57:45

קיירי יכנס אחרי ה-TO ויסגור את הסיפור

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 21:58:19

בוסטון צריכים ללכת יותר כל פיק אנד רול של הייוורד. זה עבד כל כך טוב בחצי הראשון.

חיים
חיים
28/04/2019 22:00:00

מידלטון בסדר גמור היום, וגם יאניס לא טוב, אבל מצליח לשים נקודות באחוזי הארדן שזה לא נורא, הבעיה היא שחוץ מזה רק היל ומירוטיץ' במשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:00:01

האם ביינס לא יחזור?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:03:38

🙁

Yaniv Knoll
28/04/2019 22:00:29

ברוק לופז בשוק טוטאלי איזה ארבע דק'

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
28/04/2019 22:01:30

גיים סט מץ' פדרר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:01:31

יא רבנאן הורפורד

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:01:54

יאללה הגיע הזמן לעבור להארדן VSדוראנטולה מחוזק בקרי וקליי הצולעים

הייט אשברי
הייט אשברי
28/04/2019 22:03:32

נראה לי שהמצב הזה משמח אותך .

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:32:08

מה פתאום משמח. אבל אני לגמרי בעד הארדן

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 22:02:21

ערב מהחלומות.
ואני כבר מתחיל לדאוג איך משחזרים את זה במשחק הבא…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:04:57

רק שביינס יהיה כשיר

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 22:02:34

🤦🤦🤦🦌

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:02:43

וואו
אני פשוט לא מתעורר מהחלום הזה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:04:20

תהנה דוקטור, מגיע לך אחרי המרורים שהאכילו אותך

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:07:36

אני על העגלה של האשך,וואלה נעים פה,
באמת תהנה דוק רזי,גוווווווו בוסטון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:12:57

תודה למברכים
בהחלט משחק שלו לא ציפיתי.
הסלטיקס הפתיעו אותי כשהעלו הילוך.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/04/2019 22:02:49

עכשיו באמת אפשר לסגור את הבאסטה. היום , כמובן , עוד לא את הסדרה.
אם כי כתבתי בפריוויו שלדעתי הסלטיקס עוברים את הבאקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:02:59

סטיבנס שחט צבי היום , הורפורד לקח את הקרם וביצע איתה מעשים מגונים ביאניס.
.
לגבי יאניס הוא יהיה חייב לפתח קליעה בדומה ללברון, יותר מדי פשוט וקל לעצור אותו בניגוד למלכה קבלת ההחלטות שלו רעה הוא הולך יותר מדי פעמים ראש בקיר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:04:11

קדימה שיקוץ , תנצח את הלוחמים.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:05:26

אל הורפורד השחקן המצטיין במשחק

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:15:24

+10
לגמרי. משחק מדהים!!

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 22:07:45

איזו השפלה אלוהים. מעניין מה נראה במשחק הבא וכשהסדרה תעבור לבוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:07:55

ופרס חוקן הזהב הולך ליאניס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:11:53

אשך אמביד ודרוזן שלחו עכשיו מכתב תלונה על זה, אמביד אמר עכשיו בראיון שהוא חייב לקחת את הפרס הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:12:16

ווסטברוק לא יודע לכתוב אז לא הצליח למסור את מכתבו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:17:01

😂

חיים
חיים
28/04/2019 22:08:44

יש לי תחושה שקיירי נותן להורפורד ומוריס להנהיג את הסלטיקס ובתמורה מקבל רשות לעשות מה שהוא רוצה בהתקפה. בינתיים זה עובד…

פינקי
פינקי
28/04/2019 22:12:43

עכשיו המבחן האמיתי של יאניס והבאקס.
האם הם מצליחים ללמוד מהמשחק הזה ולחזור מוכנים למשחק 2?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:13:55
Reply to  פינקי

המבחן של יאניס זה יהיה אם יצליח ללכת ישר אחרי מה שהורפורד עשה לו הלילה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:15:47

🤣

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:29:42

חחח ברוך

חיים
חיים
28/04/2019 22:13:29

אפשר כבר לעבור למערב. דוראנט נותן הצגה הלילה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:13:58

איזה גניבת ביתיות מרהיבה של בוסטון,איזה יופי

אור
אור
28/04/2019 22:14:45

לא יודע מה איתכם, אני מוכן למנה העיקרית

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:16:42
Reply to  אור

זה היה הסטייק, עכשיו הקינוח ..

אסף
אסף
28/04/2019 22:15:14

נוקאאוט של בוסטון הערב אבל קצת פרופורציות – רק משחק ראשון בסדרה. המשחק הבא הולך להיות מבחן אופי רציני לבאקס, לבאד ומעל כולם ליאניס להראות מאיזה חומר הוא באמת קורץ . (או בשפת האשך- האם להכין חיתול ?)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:18:18
Reply to  אסף

חתול?
מיאו

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:15:34

איכסה על אבו זקן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:15:59

יאבו נראה כמו ההוא ממשפחת סימפסון
אהבל בריבוע. אני לא חושב שימשיכו איתו בשנה הבאה.
לדעתי ימצאו איזה דיל או שיורידו אותו ל די ליג

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 22:19:59

ד"ר
אני מקווה שאתה זוכר מה כתבתי לך על בוסטון כן?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:31:31
Reply to  דקסטר

עניתי למעלה….

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 22:35:17

האמת שרציתי להגיב לפה זה קפץ לי למעלה משום מה..
שמע יש הבדל גדול בין ברוקלין לבוסטון. פילי לא באה מוכנה. ובכל מקרה בוסטון זאת קבוצת פלייאוף ולא עונה רגילה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:50:28
Reply to  דקסטר

באמת מוזר כל הסיפור.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:16:32

מאחל דריסה קשה על המוח של אבו זקן

משיח
משיח
28/04/2019 22:16:48

קישור למערב בבקשה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:20:26
Reply to  משיח

יש שידור בערוץ הספורט

ביג בן
ביג בן
28/04/2019 22:18:13

זה משחק חינוכי – תפקידו של הפיק אנד רול בכדורסל המודרני. אם מילווקי היו עושים קצת פיק אנד רול, היו מכניסים את יאניס למשחק.
לא ברור איך זה כל כך ברור לכולם חות מלתלמיד של הפלאח.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:18:46

בלדסו חזר לשלשל,עשה נזק היום,
דהפלוצן ש המזרח.
איזה חוזה הוציא מהטמבלים של הפרונט אופיס של מילווקי

חיים
חיים
28/04/2019 22:20:24

חוזה של 17 מיליון בערך – מצוין בשביל טרייד עתידי על סופרסטאר…

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:19:49

חייב להגיד שהcoach mode החדש של הליג פס מאוד מעניין. זה עדיין התחלה ויש שם המון טעויות והמון דברים מיותרים אבל נשמע לי כמו פוטנציאל ענק לעתיד

חיים
חיים
28/04/2019 22:20:54

אתה יכול להסביר מה זה?

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:25:44
Reply to  חיים

בליג פס יש מודים חדשים לראות את המשחק. Coach mode ו fan mode. לא ראיתי עדיין את הפאן מוד אבל במצב המאמן יש סרטוטים תמידיים על הלוח את התרגילים שהקבוצה עושה, סטטיסטיקה מצטברת ועוד. כאילו יש מאמן עם טוש על הוידאו שמסרטט את המהלכים של המשחק.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/04/2019 22:21:42

מילווקי שילמו כאן שכר לימוד מול קבוצה מנוסה יותר. מאמין שבכל זאת ינצחו בשישה-שבעה משחקים.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:23:30

אני לא מבין איך אנשים פה הספידו את בראד סטיבנס אחרי שלוש השנים האחרונות. בשלוש השנים האלה היו לו תצוגות אימון מטורפות כשהוא מביא את הקבוצה שלו כל פעם לשיא חדש דווקא בפלייאוף. בעיניי הוא אחד המאמנים הטובים בליגה, לדעתי שני אחרי פופ.

MJ234523
MJ234523
28/04/2019 22:25:11

נתן, כדאי שתספר את זה למנחם

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:26:57
Reply to  MJ234523

נראה לי כבר אמרתי לו כמה פעמים באחד מהטורים בהם הוא טען שהוא מאמן נוראי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:38:12

הבעייה היא החלטות מוזרות ואי שליטה במשחק המהלך חלק גדול ממשחקי העונה.
לפחות בפליאוף רואים שינוי מגמה. כאילו הוא הרדים את כולם בתצוגת שיפוט לא טובה ועכשיו הוא התנשל ורואים משהו אחר אחרי שעבר מין מטהמורפוזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:49:25

תצוגת אימון…

צביקה
צביקה
28/04/2019 22:27:03

איך אני גאה בירוקים שלי! שחיטה הם עשו פה היום

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 22:27:29

לא להספיד את מילווקי,הם רק איחרו את ההסעה לסיבוב השני במעט,הם יגיעו מוכנים למשחק הבא.
בוסטון התחברו בדיוק בזמן לפלייאוף (לא שהיה לי ספק למרות כל הבלגן בעונה הרגילה).
אני עדיין נותן לטורונטו את הניצחון במזרח ,לא משנה מי תעלה בין 2 הקבוצות כאן.
סיאקום וקוואי מזכירים לי איכשהו את ג'ורדן ופיפן ,2 שחקני הגנה והתקפה מעולים.
שניהם יכולים להוביל כדור,שניהם מסוגלים לשמור על 4 עמדות וקוואי יכול לגמור משחק בדקות האחרונות .
טורונטו גם עם הסיכוי הטוב ביותר מול הקבוצה מהמערב,יש שם צעירים מוכשרים,שחקנים מנוסים שראו כמעט הכל וכמובן קוואי (וגרין) עם טבעת וקור רוח מפחיד .

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:27:34

גולדן יוסטון

http://bfst.to/watch/nba-5.php

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 22:33:38

אז בסדרה של בוסטון הימרתי על בוסטון. פה אני מהמר על יוסטון ושניהם ימשיכו עד לגמר ביניהם

Cruv Memula
Cruv Memula
28/04/2019 22:35:36

אני לא יכול לשמוע את שימי ריגר יותר!!!!!

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:36:14

שימי ריגר: "איך קוראים לבחור הנמוך הגבוה השלישי?"
.
הוא התכוון לאריק גורדון..

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 22:39:12

מה הקטע בהצגת שחקנים לומר מה המכללה בה השחקנים שיחקו? את מי זה מעניין?

אבנר
אבנר
28/04/2019 22:40:25

באמת מוזר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:48:43

למדו משימי

חיים
חיים
28/04/2019 22:39:54

כל כוכב גדול בליגה, חוץ מהיושב במרומים, וכוכבים שנוצרו אצל פופ, עברו רגעי היחנקות בתהליך, וגם ליאניס זה אמור לקחת קצת זמן…
דוראנט ולנארד כרגע הכוכבים המובילים בליגה שעברו את זה…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:42:16

הנה היוסטונים אוכלים סטייק.
או להיפך

SamIaM
SamIaM
28/04/2019 22:42:45

שמישהו יעשה טובה וירדים כבר את שימי ריגר. יעשה חסד עם כולנו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 22:44:02
Reply to  SamIaM

יש לערוץ חמש ווליום?!? בחיים לא ניסיתי, כל יום מגלים דברים חדשים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:43:01

איזה פתיחה של דריימונד

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:43:22

לא נראה שמישהו פצוע

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:44:44

אני גוזר ותופר חיתול מברזל יצוק לאבו זקן
"מר שיקוץ" לך הביתה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:45:18

עברתי מבובות לחיתולי נווווו😱😱😱

אור
אור
28/04/2019 22:46:08

יואל קשרת את חני במרתף? באופן מוזר אני דואג לשלומו

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:48:37
Reply to  אור

נעלתי אותו, עם הזונה מאוהיו "מר שיקוץ המקורי" שיבצעו מעשים מגונים אחד בשני,
חני אמר שהסטיה שלו זה בולבוסי רגליים,
שיהנו אחד מהשני עד 120

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:50:21
Reply to  אור

חחח 1+

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:46:11

איך זה שריקה? מגוכח הרס את הליגה

C webb
C webb
28/04/2019 22:46:34

לשימי ריגר כבר התרגלתי, אבל השדר הזה שמנסה בכוח לדחוף את דוראנט כאילו הוא שולט בליגה 15 שנים.
קלעי מדהים, אבל כל עוד הוא בווריורס דם אם הוא יעשה ממוצע של 35 זה לא ישכנע אותי, שהוא עדיין לא הוכיח שאפשר לבנות עליו התקפה.
ההתקפה של הווריורס בנויה על קארי. על התנועה שלו, על ההתאמות שההגנה ממול מבצעת.
דוראנט סקורר מטורף. אבל לא מכונת התקפה.

אור
אור
28/04/2019 22:47:41
Reply to  C webb

מה ההבדל בין סקורר מטורף למכונת התקפה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 22:51:08
Reply to  אור

מכונה זה כמו סקורר, רק עם לייזר מהעיניים

C webb
C webb
28/04/2019 22:53:41
Reply to  אור

אין לו את ההשפעה ההתקפית שיש ללברון, קארי, הארדן, קוואי.
כסקורר אולי רק קארי משתווה אליו, אבל מבחינתי הנקודות של דוראנט הן נקודות ריקות. כמו אנטוני דיוויס בניו אורלינס לדוגמא.

אור
אור
28/04/2019 22:56:30
Reply to  C webb

נו באמת, תן לו את הכדור והוא יעשה סל, הוא ממש ההגדרה של מכונת התקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:47:04

עצוב שחקני ששוקלים 100 קילו רק נוגעים בהם ומקבלים עבירה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 22:47:46

חחחח
הארדן, הקוזאק הנגזל ודה אנתוני לה שמעלעעע
לא פאול לא פאווווול

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:52:59

זה עצוב דוקטור , השופטים הורסים את כל ההנאה מהמשחק הנפלא הזה, זה משחק של גברים ומפלצות אתלטיות לא הגיוני שלא יאפשרו פיזיות כלל, פשוט עצוב אני לא אומר לחור לשנות ה80 אבל חייב מגע.

חיים
חיים
28/04/2019 22:48:34

הארדן רואה קליי מתחיל לפחד

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:49:47

דריימונד גרין, גם מול הקליפרס, פשוט מצוין

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:49:48

גרין מצויין בהתקפה, אני לא יודע מי מגן חלש יוצר קרי או הארדן אבל שניהם מהמגנים החלשים בליגה.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:50:05

דריימונד פתח חיה רעה,מעולה לגולדן

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 22:50:51

כמה כישרון על המגרש, נראה כמו ספורט אחר

חיים
חיים
28/04/2019 22:50:56

הקרסולים נראים בסדר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:52:20

לחתל, לחתל, לחתל, עם תחתוני ברזל,

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/04/2019 22:52:41

כמה כמה? אני לא מצליח להוריד את העיניים מהנעליים של הארדן.

נתן גולד
נתן גולד
28/04/2019 22:52:51

אני חוזר בי, זה קצת מעצבן הcoach mode. יש פוטנציאל גדול אבל הרבה דברים מיותרים. אני מבין בעצמי שיש סוויטץ' אני לא צריך שמישהוא יגיד לי את זה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:53:52

אבו זקן דוחה עם השטיקים שלו. אנטי כדורסל.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 22:54:21

חייבים להגביר את תנועת הME TOO נגד דוריס ברק, היא פוגעת לאנשים בשמיעה
.
הארדן גמור למדו לעצור אותו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:57:11

דחוף לשדך אותה עם שימי ריגר שיישבו בבית ויראו ביחד

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:54:26

גולדן מחרטטים את כולם אין שום פציעה לקרי וקליי רצו להרדים את יוסטון

אור
אור
28/04/2019 22:54:40

מצחיק איך שחקני יוסטון לא יודעים מה לעשות עם הכדור

אינדיאני
28/04/2019 22:55:43

השופטים מחזירים להארדן על כל העונה ולא שורקים על אף עבירה עליו

חיים
חיים
28/04/2019 22:56:24

2 מקרים גבוליים. אחד מהם בטוח כלום…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 22:55:48

הארדן ראה את הפריק ואמר "hold my beer"

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:56:20

אמן אמן אמן גולדן פותחים חור חדש לשושנה של אבו שיקוץ,
בטח קר מחזיק קיט,עזרה רפואית על כל מגע עם הקרציות של אבו זקן,
מגע מעל חזה, דורש שטיפה מלאה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:01:31

מגע בזקן – מורידים יד

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:56:58

התחילה ספירה חדשה ל-0 מ-27

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:57:42

חחח מה אתה מעתיקמ😎

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:58:29

דקה לפניך..

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:59:00

הארדן עם הסטפבק עצר את זה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:57:18

גולדן מנגבים הארדן ישן יוסטון במוד 0 מ27

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 22:59:09

פה יהיה ניגוב שימעון,
סנו פוליש אנטי קרציות

אבנר
אבנר
28/04/2019 22:57:33

רוקטס רוצים לחדש את שיא ההחטאות משלוש

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:58:40

איזה איירבול של קרי כמו ראס

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 22:59:45

הארדן וקרי מתחרים בלחרב

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 22:59:46

הארדן רוצה להצטרף לקלינגונים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 23:00:05

דוראנט שחקן מדהים ,אבל מעצבן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:00:16

שבר ת'קרש

אור
אור
28/04/2019 23:00:19

קר חייב טיימאאוט לאפס את החברים

עמירם
עמירם
28/04/2019 23:00:33

שיפוט מדוייק מאוד עד עכשיו

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:00:42

חחח איך עדיין ממשיכים לעשות על הארדן את העבירות כל הצעירים הדבילים

עמירם
עמירם
28/04/2019 23:02:09

לא היתה עבירה
מהלך לפני זה היה אותו הדבר על קארי ולא שרקו

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:00:48

וויי וויי אליפות העולם בגירזונים, הרבה עצבים בשני הצדדים

חיים
חיים
28/04/2019 23:00:53

הארדן עושה ווסטברוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:05:06
Reply to  חיים

בול

עמירם
עמירם
28/04/2019 23:03:07

ליוסטון יש סיכוי רק אם הם יזרקו פי 3 מהקו

חיים
חיים
28/04/2019 23:03:47

פסק זמן מטופש ביותר של יוסטון. כולם יודעים שגולדן סטייט צריכים הפסקה והם מקבלים אותה במתנה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:04:26

עם כל הכבוד לדרוזן הארדן זה הצ'וקר מס' 1 בפלייאוף. באמתחתו שנים רבות של ניסיון והצטיינות יתרה בתחום.
הוא הולך פריסטייל, בלי חיתול, אפילו לא אכפת לו להתלכלך.
עד כדי כך הוא מקצוען.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:14:09

צוקר לא יכול להגיע פעמיים לגמר המערב ולגרור את הלוחמים לגיים 7

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 23:14:59

פריסטייל ,אמן אמן אמן 😝
מהפה שלך אשך

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 23:04:33

יוסטון עם 1 מ-11 לשלוש.
גולדן עם 0 מ-1..

חיים
חיים
28/04/2019 23:05:38

גולדן סטייט עם ניסיון אחד לשלוש – איירבול…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:07:38

לוני קולע חצי מרחק מיי גוד ירון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:08:30

סטפן הגיע

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:08:50

פול מחרב ליוסטון

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:10:17

לא פייר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:10:19

לא אותו רמה, יוסטון לא יכולה לקלוע מ3 הלילה.
.
הארדן גמור לא יודע אם זה פציעה ביד (אמרו שנח יומיים) האיש לא מסוגל לקלוע ולמדו לעצור אותו , החדירה שלו מימין מאוד חלשה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:10:34

להדביר את המצורעים

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 23:10:36

יוסטון ברבע הזה פשוט זוועה. זוועה.

עמירם
עמירם
28/04/2019 23:10:46

הארדן לא יכול לנוח במשחק הזה, גולדן סטייט עם הגנה מעולה בפיק אנד רול.
כריס פול נראה בשוק
הארדן חייב לקסום אחרת זה יגמר ברבע השני
דוראנט יתחיל לקלוע וזה יהיה 30 הפרש

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:12:55
Reply to  עמירם

פול דחקן גמור מי שחי בסרט של שנה שעברה שיצא מזה והוא רק ילך וידרדר. פה ושם ייתכן שיתן איזה משחק טוב אבל בכללי הוא גמור הוא שומר כמו אוויר. ראס ופול בדרך התלולה למטה מורי ויאנג יחליפו אותם

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:11:23

כריס פול גמר את יוסטון ויש לו עוד 3 שנים בחוזה ב40 מיליון לעונה. יוסטון במוות קליני הם רק לא יודעים את זה

סתם אחד
סתם אחד
28/04/2019 23:14:03

חשבתי שבגלל שנפצע הם הפסידו שנה שעברה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:14:55
Reply to  סתם אחד

שנה שעברה זה שנה שעברה מאז הזדקן ונחלש

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:11:38

יוסטון עם אחוזי גבינה הם איכשהו במשחק בגלל איבודים מיותרים, אם הכדור לא יתחיל להיכנס זה יגמר הרבע.

חיים
חיים
28/04/2019 23:12:34

גרין עם 8, 4 ו-5 ברבע הראשון…
2/4 לעומת 1/14 באחוזים מחוץ לקשת…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:13:08

להזמין וטרינר להארדן, הוא נראה לי חולה.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 23:16:02

חחחחח

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:14:24

המשחק של הלילה אפילו לא התחיל-
מקווה שסרסי תדפוק כמה צ'אקות על הראש של אם הדרקונים ,מלך הזומבים והאיש שלא ידע כלום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:15:20
Reply to  Adiso33

בילי דונובן?

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:18:16

חסר תועלת מ"ריקון"

bobby
bobby
28/04/2019 23:14:37

מקווה מאוד שדאנטוני ישרטט לפחות איזה תרגיל או שניים בהפסקה עכשיו, כי ההתקפה של הרוקטס פשוט תקועה.
זה לא רק הזריקות שלא נכנסות, זאת גם בחירת זריקות עלובה.

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 23:15:21

אל תתרגשו מהובלה של 6-10 הפרש.
זה יכול להיסגר בדקה עם הקבוצות האלה

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 23:16:24

טירוף… בינתיים 2-18 מהשלוש ליוסטון

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:16:29

יוסטון מנגרים תחת

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:17:13

טאקר חיה רעה

bobby
bobby
28/04/2019 23:18:18

עכשיו דווקא ההתקפה של יוסטון בוחרת זריקות טובוח, אבל עדיין הן ממאנות להיכנס.

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:18:41

כריס פול שומר גדול

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:19:56
Reply to  דה שוט

עלבון לקליי שלא קולע עליו

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:21:40

דוחף אותו, מסובב אותו, נכנס מתחתיו, קליי לא יכול עליו

אבנר
אבנר
28/04/2019 23:19:15

איך קורה ששתי קבוצות כלכך כשרוניות מפשלות ביחד?

bobby
bobby
28/04/2019 23:22:01
Reply to  אבנר

הווריורס עם איזה מיליון איבודים
והרוקטס עם בערך חצי מיליון איבודים+החטאות שלא מהעולם הזה

אבנר
אבנר
28/04/2019 23:24:16
Reply to  bobby

הראו בהתחלה תמונה של הארדן עם תחבושת על יד שמאל
ידוע מה קרה לו?

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:19:31

הנה פול סוף סוף קלע

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
28/04/2019 23:21:06

פלייאוף הארדן, הוא חזר..

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 23:21:23

הרוקטס על 3 מ-200 לשלוש. הארדן פשוט זוועת עולם. גורדון מחרבן קוביות.
ועדיין רק 6 הפרש.
יוסטון יכולים להיות מעודדים.

סתם אחד
סתם אחד
28/04/2019 23:23:07

כנ"ל הפוך

bobby
bobby
28/04/2019 23:23:08

מצד שני, לא בכל יום הווריורס יאבדו כדורים בכזאת סיטונאות..

חיים
חיים
28/04/2019 23:23:36

בוא נסתכל על זה הפוך – גרין ולוני הקלעים המובילים של הלוחמים, יש להם מלא איבודים, אף אחד מהספלאש או דוראנט לא בעניינים, ובכל זאת הם מובילים ב-6

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:21:25

תומפסון בא לרסק, ולהשמיד, לחתל ולהדביר

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:21:47

הארדן לא הגיע הוא רטצה להיות קלינגון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:24:09

התקבל ישירות כמפקד צוות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:24:48

מסלול מהיר למצטיינים

חיים
חיים
28/04/2019 23:21:58

קליי נכנס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:22:46

כריס פול גמור הוא יכול לבצע פעולה פה ושם, אבל הוא איבד את כל הזריזות, יוסטון מטומטמים קבוצה אחרת הייתה עושה 20 הפרש על כל האיבודים של גולדן סטייט.

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:23:51

מאחל ל2 הקבוצות הפסד מכובד

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:23:54

ברוך אני לא יכול להתאפק יותר. הקצב שבה אתה מכתיר מלכים ומורידם אפילו מלכות ישראל בימיה הגרועים ביותר לא זוכרת. הארדן גמור? גם יאניס? קוואי הוא המלך החדש? לכמה זמן?

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:25:59

100000000+++++

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 23:28:18
Reply to  Adiso33

בגלל זה קוראים לזה בלוג חי,מותר להביא שריטות לשולחן,
גם לברוך יש שריטה,מותר לו

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:32:44

אחת, יש לח שריטות יותר מכולם ביחד לדעתי , אבל למי אין?

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:34:01

בכיף אם השריטה היא לשנות את דעתך הנחרצת כל 2 דקות אני זורם רק שזה יאמר בקול רם

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 23:36:36

שמור את הקריזה לחולה נפש חני" אני תמיד צודק"
או לסומסום הדבלול

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:38:09

עזוב את השטויות שכתבת על ראסל פילי לברון … להזכיר לך כולם טועים.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:26:53

יאניס לא גמור יאניס חייב לפתח קליעה , קוואי טוב משניהם בהרבה בפלייאוף איפה שקובע

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:28:40

אין מה לעשות יש שחקנים שמעלים רמה בפלייאוף (דוראנט קוואי לילארד. ויש כאלה שיורדים .

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:32:59

אוקי ובהינתן שיאניס ישאר אותו הדבר כמה תיגמר הסדרה הזו? ומה יקרה במפגש בסדרה הבאה? אגב יוקיץ' עדיין לא יכול להוביל קבוצה?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:36:23

להזכיר לך מה כתבת על ווסטברוק ? כולם טועים זה חלק מהיופי להביע דעה.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:40:49

מה כתבתי על ווסטברוק?
אגב אין לי שום כוונה להפוך את זה להתנגחות אישית אבל וואלה כמות הדעות הנחרצות שלך שמשתנות בן רגע משגעות אותי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:45:55

אין דעות נחרצות, להראות לך את הסטטיסטיקה של הארדן בפלייאוף לעונת העונה הרגילה? ירד ב10 נקודות כמעט ו8 אחוז אפקטיבי , קרי? .
.
איך יאניס נראה הלילה ואיך שיתקו אותו?
.
ואם זה משגע אותך חמוד תשתה מים ותרגע .

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:47:41

עזוב אתה יודע מה – אתה פשוט צודק – כמו תמיד – אתה תמיד צודק – אני צריך לשנן את זה ולזכור את זה בפעם הבאה שהעיניים שלי מטעות אותי. אני אשנן את זה ואלמד מהטעויות שלי ואולי ביום מן הימים אני אפילו אהיה טיפה צודק כמוך

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:50:23

הלוואי שהייתי תמיד צודק, אני כותב את מה שאני רואה ומסתמך על סטטיסטיקה.
מה שאני לא אתן בטח לילד זה להגיד לי אם להשמיע דעה או לא, אתה לא חייב להתייחס ובטח שלא להגיב לי יותר אם זה מפריע לך.
.
גם קרי וגם הארדן יורדים בסטטיסטיקה בפלייאוף שניהם עדיין שחקנים מצויינים).

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 23:54:31

עזוב פרשתי. אם נפגעת ממשהו שאמרתי אז אין לי כוונה כזו. בהצלחה ברוך.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:25:57

קרי כזה חלש בפלייאוף ולא רק הזה כל פלייאוף הוא יורד ברמה באופן הזוי.

אבנר
אבנר
28/04/2019 23:26:48

הופה

חיים
חיים
28/04/2019 23:28:10

על כל משפט כזה הוא תופר שלשה

סתם אחד
סתם אחד
28/04/2019 23:27:07

קרי לא זז בלי כדור הוא זוחל

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:28:10

אין זה 3 על 1 הארדן התחיל להדתלט יפה אבל קרי קליי דוראנט עם צאקות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:29:06

הארדןןןןןן עיזה סל על קליי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:29:27

איגודלה הלך חצי מגרש אין צעדים, עצוב מה שנהיה מהשיפוט בליגה, הארדן לא מקבל שריקה הזוי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:30:01

הולכים מתחת לרגליים הלוחמים קבוצה מגעילה, השופטים בעדם אז יוסטון לא מקבלים שריקות

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:30:29

שופטים דופקים את הארדן, חייבים לו כבר חמש שריקות

חיים
חיים
28/04/2019 23:30:38

עד שהארדן קולע שלשה הוא חוטף שלושה סלים קלים בצד השני

bobby
bobby
28/04/2019 23:31:06

מה אתם אומרים? קליי ״ילד טוב ירושלים״ ניסה לעשות זאזא להארדן.

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:33:03
Reply to  bobby

שלוש פעמים

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:31:45

אווו סופסוף שופט משתיק את הדונקי שמרשה לעצמו יותר מידי

חיים
חיים
28/04/2019 23:32:52
Reply to  Adiso33

זאת הטכנית השלישית שלו כבר בפלייאוף…

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:31:59

קליי פעם שנייה מתחת לרגליים של הארדן, ואין שריקה זה עבירה מסוכנת, שיפוט ביתי ועצוב. הארדן לא קיבל 3 עבירות כבר

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:33:17

נכון מאד הוראה מלמעלה הנה מה רשם לי חבר

מה שווה לראות את המשחק אם זאת ההוראה מלמעלה

שלהבת
שלהבת
28/04/2019 23:34:31

+1. הם מנסים לעשות לו מה שעשו לקוואי לפני כמה שנים. מלוכלך, אבל הם יודעים שזה הסיכוי היחיד שלהם לנצח.
אדם סילבר הגיע למסקנה שבלי דוראנט/סטף בגמר לא ימכור מספיק חולצות בסין

אור
אור
28/04/2019 23:32:00

הגנות ברמה הגבוהה ביותר. תענוג

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:32:21

שמעון – קליי כבר היה צריך לצאת עם שש עבירות

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:33:41
Reply to  דה שוט

נכון לילה טוב אדם סילבר

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:46:09

חחח בדיוק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:34:28
Reply to  דה שוט

שיפוט מכור, קליי בא לפצוע את הארדן, 3 שריקות ברורות שלא נשרקות בצד השני כל נגיעה בקרי שריקה (ראית את השריקה שקיבל מהארדן),והצעדים של איגודלה זה ההבדל בנקודות הלילה. עצוב

Cruv Memula
Cruv Memula
28/04/2019 23:32:42

המצב עם העבירות בעייתי.

Adiso33
Adiso33
28/04/2019 23:32:58

חחחח הארדן

אסף
אסף
28/04/2019 23:33:08

אני מחסידיו הגדולים של דריימונד גרין אבל בחיי שהוא נהיה דוחה בהתנהגות שלו כלפי כל מי שסביבו בערך….

אור
אור
28/04/2019 23:34:26
Reply to  אסף

גרין בראשם אבל זו ההתנהגות של כל השחקנים + המאמן בווריורס לצערי

חיים
חיים
28/04/2019 23:34:00

אתם מגזימים. אחד מהם היה עבירה, אבל כולם יודעים שהארדן עושה פלופים אז לא צריך לשרוק לטובתו…

סתם אחד
סתם אחד
28/04/2019 23:34:23

הארדן בפלייאוף מתאזן עם כל העונה שהולך לקו כל זריקה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:35:45
Reply to  סתם אחד

זה לא בפלייאוף זה רק מול גולדן סטייט. הוראה מלמעלה 3 עבירות של קליי 9 זריקות מהקו שנלקחו

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:35:02

הארדן מקבל את כל השריקות מול כל קבוצה עד גולדן סטייט. יש דרג ויש זרג

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:38:29

כלל הזהב בנבא

שלהבת
שלהבת
28/04/2019 23:35:14

אדם סילבר הגיע למסקנה שבלי דוראנט/סטף בגמר לא ימכור מספיק חולצות. אז לא שורקים עבירות עד שייגמרו את הקרסול של הארדן…

אור
אור
28/04/2019 23:35:32

טוב קליי באמת צריך להיות מורחק, גועל נפש

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:35:33

איזה מלוכלך קליי תומפסון שקט שקט אבל מלוכלך, מזכיר את סטוקטסון

איצקו
איצקו
28/04/2019 23:36:26

באמת שאני כבר לא מבין למה לא שורקים על המגיעות בשלשה של הארדן רק בגלל שהוא שחקן מלוכלך שסוחט שריקות מנסים לחנך אותו???

הורי
הורי
28/04/2019 23:36:27

השיפוט מביא לגולדן סטייט אליפויות.
אם נותנים להרביץ להארדן בשלשות שיתנו ל-2 הקבוצות ולא ישרקו מתי שבא להם

Dror2
Dror2
28/04/2019 23:37:06

איזה הגנה על הארדן. בית ספר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 23:37:14

הארדן קורס אחרי כל זריקה משלוש כמו מגדל קלפים, אם מגדל הקלפים היה רמאי, ומושחת, ונגוע בכולירה

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:39:23

אנדר אובר ספרדים על זריקות עונשין של הארדן

דרור
דרור
28/04/2019 23:38:16

לא כוחות. 4-1 לג"ס. הארדן עושה פאול תוקף כמעט בכל התקפה. שחקן מגעיל.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:38:19

יששש שיוויון

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:38:28

יוסטון פשוט קבוצה בכמה דרגות מעל גולדן, השנה הצדק ייעשה אם הזהובים לא יפצעו את אחד משחקני המפתח.

אסף
אסף
28/04/2019 23:40:44

בשנה הקודמת הפציעה היחידה של הרוקטס הייתה פוול שפוצע את עצמו, הוא לא צריך עזרה מאחרים…

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:42:08
Reply to  אסף

צודק פול נפצע ללא קשר לשחקני גולדן. על קוואי אי אפשר להגיד אותו דבר. ולא על השיפוט שמביא להם 7-8 נקןדות למשחק קבוע..

אבנר
אבנר
28/04/2019 23:38:30

חחחחחחחח שימנו את הכדור

אסף
אסף
28/04/2019 23:38:34

קליי עושה עבודה אדירה על המזוקן כולל איזו עבירה או שתיים , מצד שני עם כל הפלופים של המזוקן לאורך העונה שלא יתפלא שהשופטים לא שורקים גם שמגיע…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:39:51
Reply to  אסף

רק נגד לוחמי הזהב סה לא נשרק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:40:26
Reply to  אסף

3 עבירות מסוכנות, הוא הולך מתחת לרגל בכוונה, לווריורס יש היסטוריה עם זה, זה ההבדל בין שוויון לניצחון של הרוקטס, זה הוראות מלעמלה אל תטעה

אסף
אסף
28/04/2019 23:42:48

מי אמר זאזא ולא קיבל????

דרור
דרור
28/04/2019 23:39:25

האיראנים פרצו להארדן לטלפון

דה שוט
דה שוט
28/04/2019 23:39:53

אני פריק של דוראנט, אבל הארדן לא פחות טוב ממנו. שניהם בליגה משלהם. הארדן זה קבוצה של איש אחד. מדהים.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:42:52
Reply to  דה שוט

לגמרי הארדן השתלט לחלוטין אחרי פתיחה חלשה.

2 השחקנים הטובים בעולם בפער

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 23:40:00

שוויון 🍺

הורי
הורי
28/04/2019 23:40:32

סטפני מחרבן את המשחק
מזל שיש שופטים

חיים
חיים
28/04/2019 23:40:32

השיפוט בסך הכל בסדרעם נטייה קלה לזרום יותר מדי- ל-2 הצדדים…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 23:42:02

אני אוהב את קרב האובססיבים

bobby
bobby
28/04/2019 23:42:35

יאללה שהרוקטס יתנו במחצית השנייה את ההגנה מתחילת הרבע הראשון, אבל אם אפשר רק שההתקפה תהיה כמו ברבע השני..🙏🏼

אור
אור
28/04/2019 23:42:53

מגזימים פה כרגיל עם השופטים כמיטב המסורת, אבל אם יש צדק וביצים צריך להרחיק את קליי למשחק אחד לפחות.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/04/2019 23:42:58

פאריד סופית במלונה? 🙁

רפיקי
רפיקי
28/04/2019 23:43:00

הדקות הטובות של גולדמן סטרייט הן הדקות שסטף מוביל את ההתקפה
ברגע שחזרו לבידודים בוסטון חזרו למשחק.
צריך לשמור את הבידודים של דוראנט לדקות המתות

סתם אחד
סתם אחד
28/04/2019 23:44:00

דוראנט נבהל מהאפשרות להשוות שיא נקודות של ג'ורדן ומשחק גרוע (כמה איבודים כבר יש לו?)

אור
אור
28/04/2019 23:45:32
Reply to  סתם אחד

4

bobby
bobby
28/04/2019 23:45:08

שמעו זה שהארדן מביא נפילה על כמעט כל זריקה זה מעצבן. מצד שני, כן אמורים להיות כללים שנוגעים לכך שהשומר לא אמור לחדור למרחב הנחיתה של הזורק.
אפשר לקרוא להארדן פלופר עד מחר, אבל לפחות פעם אחת (מתוך 3 פעמים), החדירה של קליי למרחב הנחיתה של הארדן הייתה דיי מסוכנת..

שייקה
שייקה
28/04/2019 23:46:55
Reply to  bobby

לפי דעתי קליי היה צריך לקבל עוד שתי עבירות בגלל שראו בבירור שהוא נכנס לנתיב נחיתה של הארדן.

רפיקי
רפיקי
28/04/2019 23:45:19

הארדן כרגיל מנסה להכריח עברות
סוף סוף.למדו לא להאמין להצגות שלו
מראה איזה שחקן הוא באמת 4/14 מהשדה

שייקה
שייקה
28/04/2019 23:47:35
Reply to  רפיקי

הארדן מנסה בבירור להכריח כפולים מהשלוש שלא נשרקים..בצדק ולא בצדק

שייקה
שייקה
28/04/2019 23:45:50

סיכום חצי
הארדן הכריח זריקות ברבע הראשון אבל ברבע השני הם נכנסו לו
קליי עושה עבירות חופשי על הארדן אבל נשרק לזכותו רק עבירה אחת
ננה החזיק את יוסטון ברבע הראשון עם 3 חטיפות
דריימונד ולוני היו טובים גם ברבע הראשון
סוף הרבע השני הנצרה של יוסטון נפתחה התחילו עם 1-10 מהשלוש בערך ולקראת סוף הרבע השני הם היו 7-9 מהשלוש

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:47:24

טוב זה חייב להיאמר סטפן קרי הוא שחקן טוב + ולא יותר מזה, נניח 8-8.5 מתוך 10, לעומת הארדן ודוראנט שהם 9.5-10. פרסטי יא גאון היה לך שתי עשיריות ביד ונשארת עם ה7-7.5 שלך חחחח. יאללה להעיף את הלוחמים..!! יוסטון בוסטון בגמר זה קליט וחרוז.

רפיקי
רפיקי
28/04/2019 23:48:43

לך לישון

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:53:23
Reply to  רפיקי

שיא של שנתיים בלחץ וחוסר יכולת בפלייאוף כרגיל שחקן של 8-8.5 כיום, בשיאו אולי 9.5.. אני כבר משתוקק ליום שדוראנט יעזוב, הוא קרוב מתמידדד.. וגולדן יטיילו במקומות 5-8 במערב..

אלי לס
אלי לס
28/04/2019 23:47:59

וואלה איזו עליהום על קליי. הארדן קופץ לרגליים של קליי בשביל הפאול וחוץ מפעם אחת שאכן היה פאול כל שאר הפעמים זה פלופ של הארדן

bobby
bobby
28/04/2019 23:55:17
Reply to  אלי לס

קליי ממש לא שחקן מלוכלך, אבל לפחות בחלק מהזריקות של הארדן (בוודאות בשלשה שדווקא צללה פנימה), החדירה שלו למרחב של הארדן הייתה מסוכנת.
זה הכל.

רפיקי
רפיקי
28/04/2019 23:49:47

שכחתם מי זה הארדן
הצליח לעבוד גם עליכם עם ההצגות שלו
קליי שחקן הוגן מאוד וזה ידוע

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:52:00
Reply to  רפיקי

אין פה שום דבר הוגן, זה עבירות הוא שם לו רגליים מתחת למשטח הנחיתה, 3 פעמים זה אומר דרשני חבל שהשיפוט מתעלם (הוראות של סילבר).

הייט אשברי
הייט אשברי
28/04/2019 23:50:31

הבעיה של הרוקטס בחצי הראשון – אחוזי קליעה , וחולשה של אבו-זקן .
הבעיה של הווריורס – איבודים , איבודים , איבודים .
הראשונים – עדיין חלודים
השניים – תמיד נוטים לאיבודים , והיום אולי גם עייפים מהמנוחה הקצרה.
בינתיים הכוכבים עוד לא הופיעו . דונקי הבולט בג"ס . טאקר ביוסטון , בהצרת צעדיו של דוראנט.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:50:54

הגיע הזמן שסטיב קר יראה לנבלות שלו קצת סרטונים של מרסלו ביילסה המאמן הארגנטינאי האגדי (כדורגל) , כיום הוא מאמן את לידס יונייטד מליגה שנייה באנגליה, ממליץ לראות תקציר של לידס אסטון וילה מהיום. דוגמא לספורטיביות מופתית!! מה שהלוחמים עושים לא ספורטיבי ההיכנסות לרגליים של היריבים והעזרה מהשופטים, זה אנטי ספורט!!!!

הורי
הורי
28/04/2019 23:52:35

הארדן מצויין גם בהגנה ובהתקפה היה צריך לקבל 3 פאולים מ-3 המשכיות.
סטפני לא עושה כלום שכח לשחק אפילו גרין יותר טוב

דקסטר
דקסטר
28/04/2019 23:54:27

צודקים השופטים.
לא צריך לשרוק לאף עבירה משלוש.
כל מי שהמגן שלו נוחת לו באזור שפשוט יפסיק לקפוץ קדימה.
אתם יודעים גוף שנע קדימה לא יכול להיעצר בפתאומיות באויר. אז הוא נחת ליד הרגליים של הזורק ביג דיל.
מי בכלל היה מסתכל על זה פעם. רק הכדורסלנים הבכיינים של ימינו.
ברגע שיפסיקו לשרוק את זה זה בכלל לא יהיה אישיו

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:59:03
Reply to  דקסטר

תספר את זה לברוס בואן היו מסתכלים על זה גם לפני עשרים שנה .

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 23:54:51

דריימונד גרין הוא פשוט שחקן מגעיל. רק בגללו אני בעד הרוקטס בסדרה הזאת.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:55:33

נו באמת גולדן הסתבכו מול קליפרס המתוקים, אתם באמת חושבים שיש להם סיכוי בסדרה הזאת בלי עזרה חיצונית? צריך שיפסידו כדי שדוראנט יעזוב.

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 23:56:45

הפרצופים של קרי הם ההוכחה שמוצא האדם מהקוף

הורי
הורי
28/04/2019 23:58:13

אין בעיה דקסטר באותו מידה מותר לבעוט לדוראנט בביצים בכל ג'אמפר.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 23:58:15

גם אני עובר את הארדן וקרי, ב1 על 1 .
.
איזה שחקן טאקר נגר אבל עם לב ענק

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
28/04/2019 23:58:18

אליפות העולם באיירבולים

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 23:58:57

יוחזר פי ג'יי טאקר לאלתר לארץ.
שוקל להציע למנות אותו לשר לביטחון פנים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2019 23:59:04

סופסוף קליי מתנהג כמו מבוגר וקולע מתחת לסל

הורי
הורי
29/04/2019 0:00:16

סטפני וגרין כמעט שוברים את הצילינדר מזל שיש שופטים

טום סלע
טום סלע
29/04/2019 0:00:19

עוד הצגה של גרין. שיפוט נוראי. משחק של בלרינות אם זו עבירה של קאפלה בריבאונד.

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:01:21

קליי מתחיל לנגב

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:02:09

וואי וואי… המשחקים המוקדמים האלה כמעט גרמו לי לפספס את כל האקשן

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:04:01
Reply to  Smiley

אז בוסטון הביאו את הקריפטונייט (הורפורד) מול יאניס.
הייווארד המשיך לשחק טוב ודווקא טאטום נעלם…

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:05:01
Reply to  Smiley

וגם סטף וגם קליי משחקים למרות הקרסול. וכבר כל הארבעה של הווריורס בדאבל-פיגרס

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:07:20
Reply to  Smiley

איזה קרסול? עובדים על כולם בעיניים ניסו להרדים את יוסטון ולהאדיר את עצמם כמו ה40 מעלות חום של מייקל 🤣🤣🤣🤣

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:04:05

קרי אומר לעצמו בדוראנט ננוחם

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:04:15

אפילו קונוס שומר טוב מהארדן

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:08:08

הארדן לא מנסה שומר כוחות לגמרי חח אפילו בהתקפה לקבל כדור הוא לא רץ יותר מידי מביאים לו ישר ליד חסכון באנרגיה

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:05:04

ננוחם התעורר

דני
דני
29/04/2019 0:05:11

מה עם קנת פאריד ? שחקן שמתאים לסדרה להגנת חילופים והראה גם יכולת מהשלוש ביוסטון
לפי דעתי שחקן מתאים מאוד לסדרה….עדיף על ננה

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:05:15

מי זה ההאוס הזה? איפה אוסטין ריברס וג'רלד גרין? איפה המאנימול?

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:06:12

באמת איפה הם נראה לי פצועים

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:06:54

אה ריברס לא ברוסטר

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:07:31

אלו רוטציות הפלייאוף הקצרות של דאנטוני… חמישייה עד שמישהו נופל מהרגליים

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:11:51

ריברס חולה לא בסגל בוודאות, לגבי השאר לא יודע

טום סלע
טום סלע
29/04/2019 0:05:31

פול והארדן בתחרות טימטום.
יועבר טאקר לעמדת הרכז.
והקלע.
והסנטר.
והמאמן.

bobby
bobby
29/04/2019 0:06:08

לא מבין איך דאנטוני יכול להרשות לעצמו לשחק בלי קאפלה, ננה או פאריד. ההרכבים הנמוכים האלה ממש לא עבדו. גם בשנה שעברה כשעוד היה את אריזה זה לא היה כזה מוצלח, בטח שעם האוס זה לא יעבוד.

ג'ורג'
ג'ורג'
29/04/2019 0:06:32

חברים, עם כזה בלוג חי מי צריך טלויזיה?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:10:50
Reply to  ג'ורג'

ליוסטון רועדות הידיים.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
29/04/2019 0:07:48

ריברס פצוע?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:12:33

חולה ייעדר כנראה רק מהמשחק הזה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
29/04/2019 0:14:42

תודה.

bobby
bobby
29/04/2019 0:07:53

אה ובוודאות הייתה עבירה על פאול בניסיון שחשה האחרון שלו. ראו בבירור שהוא קיבל מכה קטנה ביד.

bobby
bobby
29/04/2019 0:09:10
Reply to  bobby

אשכרה דוראנט נתן לפול כיף תוך כדיי הזריקה חח

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:08:03

בלייאפ של גרין – הארדן נתן לו דחיפה קטנה מהצד שאם היה הפוך היו פה צעקות

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:10:00

4 של.טאקר לקראת סיום הטקס

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:10:26

מורי בול – עדיף לדרוך על קו החוץ מאשר על קו השלוש

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:14:33
Reply to  דה שוט

חחחחחח

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:11:44

השופט עמד צמוד לדוראנט ופול ונתן לגולדן 4 נקודות

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
29/04/2019 0:12:47

כמה פאולים לשלוש לא שרקו לגולדה? מינימום ארבעה.
ומה נהיה מקאפלה…עופר פליישר.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:13:01

בדיחה שנתנו להארדן על זה עבירה. סילבר הביתה

הורי
הורי
29/04/2019 0:13:35

השופטים נותנים את השריקות של הארדןמהעונה הרגילה לסטפני

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:13:59

הארדן יאללה נגב איזה שחקן תאמינו לי קבוצה של איש אחד

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:14:18

בוגי היה חוגג בסדרה הזו

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:14:38

סילבר לקח ליגה של גברים והפך אותה לליגה של נמושות ופלופים ושיפוט לא אחיד , עצוב מה שנהיה מהשיפוט יהודי לא יהודי הוא חייב ללכת הביתה.

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:16:59

זה היה לפני סילבר הוא רק ממשיך דרכו

הורי
הורי
29/04/2019 0:14:44

דחוף להחליף את החיתול לסטפני קארי!!
קליי,דוראנט או איגואדלה

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:15:50

יאללה לגנוב את הביתיותתתת קדימה!!

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:16:24

הארדן זה הדבר הכי קרוב ללברון mvp ו3 פעמים סגן mvp ופעמיים גמר מערב ופעםמאחת גמר הליגה כי הוא במערב. אם היה במזרח היה עושה גם 8 גמרים ברצף ובטוח גונב אחד או שניים. קבוצה של איש אחד באופן טוטאלי ומוחלט

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:17:09

תכלס בוסטון כבר בשנה שעברה היו בשלים ואם לא משחק 7 של לברון היתה סדרת גמר אדירה. השנה התבשלו כל העונה ועכשיו מתפוצצים
את טורונטו לא ראיתי אבל נראים חדים

הורי
הורי
29/04/2019 0:18:50

לטורונטו יש שנה לנצל את קוואיי בשנה הבאה הוא חותם בקליפרס

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:18:55

17-15 מתחילת המחצית !!!

הורי
הורי
29/04/2019 0:19:32

שריקות אדם סילבר

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:20:50

ראיתם מה הארדן עשה? איך זה עבירה תפס את היד של לוני

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:23:54

הארדן הוא זוכה אוסקר בבימה ובבורדווי

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
29/04/2019 0:22:35

חח דוראנט עושה הארדן

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:23:03

פעם אמרו לי שקאפלה הנגר זה אולסטאר הוא אולסטאר כמו גרין וקורבר

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:24:55

איזה אולסטאר ? הוא לא מסוגל ליצור לעצמו לא מסוגל לכדרר.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:23:46

פול איבד את כל הזריזות שלו אבל קיבל 160 מליון.

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:24:27

לא הבנתי מה התפקיד של כריס פול במשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:25:26
Reply to  דקסטר

שמעת על המושג סוס טרויאני ?

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:24:58

כריס פול מחרב את יוסטון וזה רק הדנה הראשונה בחוזה המוות פרומו לגון וויק 3 עש גון וול

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:25:24

בדוראנט ננוחםםםםםם

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
29/04/2019 0:25:54

בדרך לגיים סט מץ' בחסות דוראנט וכריס פול

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:26:47

בושה של שיפוט, מכור

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:27:14

כריס פול מחרב ליוסטון. עבירה 200 אחוז על פול משחק מכור

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:28:24

הליגה מעדיפה את הלוחמים פשוט עצוב, מזכיר לי את המשחקים של ריאל בכדורגל עם הפנדלים.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:27:24

היה עבירה על פול במקום זה הביאו ללוחמים שני נקודות מתנה, ביזיון .

אסף
אסף
29/04/2019 0:27:29

מה רוצים מפול???? מאתיים אחוז פאול של ליווינגסטון עליו!!1

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
29/04/2019 0:27:43

הרבה זמן לא ראיתי את הזריקה של דורנט עם הרגל המכופפת. מה זה אומר?

שלהבת
שלהבת
29/04/2019 0:27:56

עכשיו נגד כריס פול. לא יאומן. אדם סילבר פשוט שילם לשופטים

הורי
הורי
29/04/2019 0:28:27

איך זה לא פאול על פול??? השופטים מנצחים את המשחק

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:28:27

השופטים איבדו את זה לגמרי

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:28:52

סטף יצא דוראנט השתחרר שיפוט ביזיון, ממש שערוריה

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:30:09
Reply to  דה שוט

עצוב אבל זה היה צפוי , במשך שנים הלוחמים נהנים משיפוט מגמתי, 3 שופטים לא רואים את זה בדיחה עצובה, מוכן לשים את הבית באספן שיש פה הוראה מלעמלה.

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:38:44

לא יודע, הנוקמים זה התחום של שמעון, אני ספקן כאן

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:29:18

ככה מטים משחק נראה מקרי אבל כל ניסיון קאמבק ושינוי מומנטום נקטע. תקראו את הכתבה של סמיילי על דונהי.
מישהו שם הרבה כסף על מס זריקות העונשין במשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:31:34

ברור, אבל זה צפוי שמעון, גולדן סטייט מוכרת יוצר כרטיסים, ליוסטון יש כוכב על אחד וסגנון לא מהנה לצפייה, גולדן סטייט יש להם 2 כוכבי על ועוד כוכב כמו קליי.

שלהבת
שלהבת
29/04/2019 0:29:42

ביזיון גדול לליגה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
29/04/2019 0:29:52

שיפוט זבל… נמושות.!!!!!

הסנדק
הסנדק
29/04/2019 0:29:58

שיפוט שערוריה לטובת גולדן. לא משהו נדיר או חדש, בכל זאת ראוי לציין

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 0:29:59

זה פאול ברור של ליוינגסטון, ושתי הטכניות האלה צריכות להיפסל על ידי הליגה. פשוט בושה וחרפה.

bobby
bobby
29/04/2019 0:30:16

איזה צמד סתומים יצאו פול ודאנטוני. דיי, השופטים לא ישרקו על הפאול בזריקה כל עוד המגן לא יכסח את הזורק. למה כל אחד מהם היה חייב לבכות ולגרום לטכנית?? אשכרה 2 נקודות מתנה לווריורס על הטכניות האלה.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 0:31:27
Reply to  bobby

מסכים שדיאנטוני היה צריך לסתום את הפה, אבל פול לא היה צריך לקבל טכנית על הדבר הזה כי ברור מאיפה מגיע התסכול שלו ואפשר לספוג את זה עם אזהרה.

אבנר
אבנר
29/04/2019 0:31:34
Reply to  bobby

+1

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:31:04

דאנתוני צודק bs

C webb
C webb
29/04/2019 0:31:08

שיפוט מאוד מאכזב.
אבל איפשהו אפשר להבין אותם, עם כל הפלופים של פול, הארדן, דוראנט, איגדאולה.. קשה כבר לזהות איפה יש מגע אמיתי

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:31:10

היתה עבירה מכוערת קפץ קדימה אבל זה לא קשור לשריקת טכניות שהגיעו

RL
RL
29/04/2019 0:31:13

שנה שעברה מילא, משחק אחד אפשר להגיד טעויות שיפוט. כשזה קורה שוב כבר השנה אי אפשר להגיד שזה צירוף מקרים, יש פה יד מכוונת של הליגה ואני לא רוצה לשמוע אחרת.

RL
RL
29/04/2019 0:33:46
Reply to  RL

מאז שכתבתי את התגובה ליבנגסטון עבר את החצי וקיבל 2 זריקות מתנה

סתם אחד מפעם
סתם אחד מפעם
29/04/2019 0:31:13

אני במקום יוסטון לא עולה לרבע האחרון.

שהשופטים ישחקו.

מזמן לא ראיתי משחק כל כך מכור.

הם אפילו לא מנסים להסוות את זה.

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:31:23

בראייה לאחור איזה מטורף היה הטרייד על כריס פול- אם בברלי היה במקומו יוסטון לא היו מאבדים אפילו מילימטר.
אבל קשה לשפוט את זה בדיעבד כי זה מסוג הטריידים שגורם לקבוצה להיות במתח הישגי ולהיות כל הזמן במוד של רדיפה אחרי התואר

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:33:02
Reply to  דקסטר

כן גם בברלי הארל לא היו כמו היום אז ואיש לא יכל לדעת ולא בטוח שהיו מתפתחים ככה. אבל סוויט לו היה תותח גם אז

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:31:34

שיפוט גרוע ולא אחיד. היו חייבים לשרוק לעבירה על פול.
במקום זה תקעו לרוקטס 2 טכניות..

שימי ריגר
שימי ריגר
29/04/2019 0:31:36

משחק חלש של כל הכוכבים.
כל הטענות פה על השיפוט מיותרים ושטותיים. יש טעויות לכאן ולכאן. לא כל עליה לשלוש שהזורק יוצר מגע זה פאול.
גרין הגיע אסרטיבי וממוקד בטירוף הערב.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
29/04/2019 0:31:37

אני בדרך כלל לא מתייחס לשיפוט…אבל וואוו.

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:32:10

כל זריקה של הארדן הוא עושה צעד אחורה ואז קופץ עם הרגליים קדימה, כל פעם שמישהו אומר שזה פאוול כשהוא נוחת בכוונה על מישהו אני בוכה בפנים.
כל פעם שהארדן נכנס שמאלה והמגן שלו בצד ימין שלו הוא נכנס בו עם המרפק או הכתף ואז קופץ לצד שמאל בשביל להוציא עבירה.

מקווה שימשיכו לא לשרוק את הרמאות הזאת

5 שריקות מאוחרות של השופטים במשחק הזה שיפוט הולך לכיוון של יוסטון בכל מקרה.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 0:35:04
Reply to  עמירם

הרדן מקבל שריקות לא שריקות על ימין ועל שמאל, אבל זה קורה תמיד, וזה לא מוריד מהעובדה שהשיפוט פה מפספס שריקות בלי הפסקה

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:35:52

לשני הצדדים

C webb
C webb
29/04/2019 0:38:46
Reply to  עמירם

מסכים איתך לגבי הארדן.
אבל היו פה כמה נגיעות ביד בזמן הזריקה, שהמשרוקיות נדמו.

טום סלע
טום סלע
29/04/2019 0:33:00

שופטים של גולדן. בושה!

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:35:23

לא היתה עבירה על גורדון

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:36:27

טוב גורדון. יאללה נשמות למרות השיפוט שתרם 15 נקודות לגועליים.. זה אפשרי

זיו פנמה
זיו פנמה
29/04/2019 0:36:54

איפה בדיוק הייתה כאן עבירה על גורדון?

איציק
איציק
29/04/2019 0:37:05

גם השופטים יודעים מה הליגה רוצה, גולדן סטייט בגמר שיאי רייטינג
הם כבר יעבירו אותם את משחק 1 הבעייתי
מה יש להתפלא
RIGGED

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:37:20

גורדון זה בולדוג, חיה רעה

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:37:20

גורדון נלחם כמו אריה היום רק הוא והארדן במשחק יחד עם טאקר בהגנה. נראה אם ינצחו את השיפוט

Shadow
Shadow
29/04/2019 0:37:21

קבוצה שכל השנה עובדת על שופטים לא יכולה להתלונן על השיפוט. פתטי

זיו פנמה
זיו פנמה
29/04/2019 0:37:55

מותר לחזור מבחוץ??

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:39:02

אסור, רק לפני המסירה כמו שהיה, סל חוקי.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:38:03

כל משחק של יוסטון גולדן סטייט מדברים על השיפוט כנראה שזה לא מקרי!! האאוט של דוראנט בעונה הסדירה השנה, בגיים 6 או 7 שנה שעברה בגמר המערב, לא זוכר בדיוק היה שיפוט נוראי לטובת גולדן. זה לא מקרי.

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:38:41

טוב אחי, חי בסרט

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:39:31
Reply to  עמירם

כן מה עם האאוט הגדול בהיסטוריה שלא נשרק של דוראנט? זוכר אותו? תסתכל ביוטיוב.

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:39:19

כמה קפלה מקבל? 18 מיליון דולר לעונה?
משחק כמו 1.8 מיליון.
עשה את עסקת חייו.

WAFFEL
WAFFEL
29/04/2019 0:39:28

תכלס גורדון
או איך שקוראים לגבוה הנמוך השלישי

שלהבת
שלהבת
29/04/2019 0:41:09

עוד עבירה מסוכנת שלא נשרקת ומורי צריך להוריד את הקבוצה שלו מהפרקט

איציק
איציק
29/04/2019 0:41:43

איפה קנת פאריד?

אור
אור
29/04/2019 0:44:04

מה קרה, פתאום השופטים לא בעד הווריורס?
יאללה תתעסקו במשחק קצת

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:44:04

טוב השופטים התחילו להגזים ממש
איפה היו שני הפאולים האלה?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:44:09

נראה שמנסים להחזיר קצת ליוסטון

אסף
אסף
29/04/2019 0:44:20

מתחילים לקזז שריקות???

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:44:30

שריקות מצחיקות. הפכו את ה-NBA לחוג בלט

איציק
איציק
29/04/2019 0:44:36

בוסטון תשים סוף לבדיחה הזו מהמערב, מי שלא תבוא

סולי
29/04/2019 0:44:57

גלגל השיפוט מסתובב…

א.ב
א.ב
29/04/2019 0:46:23
Reply to  סולי

איגואדלה עשה את זה יפה אבל היה פאול, הרים את הרגל וחסם את הארדן בעליה.

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:45:00

חחח איש לא נגע בהארדן אבל גנבו לו מספיק נק

bobby
bobby
29/04/2019 0:45:13

עכשיו לא היה שום פאול של איגי על הארדן. שריקה מוזרה, חייב להיאמר.

א.ב
א.ב
29/04/2019 0:47:34
Reply to  bobby

כמו שציינתי למעלה, איגואדלה הרים את הברך לחסום את העליה של הארדן. פאול, כל הכבוד לשופט שקלט.

זיו פנמה
זיו פנמה
29/04/2019 0:45:35

השיפוט מבייש את הכדורסל

חחחח
חחחח
29/04/2019 0:47:15

גם הכדורסל מבייש את הכדורסל

bobby
bobby
29/04/2019 0:45:39

והארדן אפילו לא ניסה למכור פלופ.

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:45:50

ו-2 העבירות אחרונות ליוסטון זה גם מלמעלה??

WAFFEL
WAFFEL
29/04/2019 0:46:09

מדהים איך שכמעט ולא היו הטבעות.
כמעט ורק דוראנט.

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:46:54

לדוראנט יש את הקטעים האלה שכל גמד לוקח עליו ריבאונד. חולם בהקיץ

אסף
אסף
29/04/2019 0:47:02

טאקר בכל מקום ובעיקר על הצוואר של דוראנט, מה זה האורקל כשאתה בוגר הטירוף של אולם הפחים??

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:47:10

כל פעם שההפרש גדל השופטים הופכים את המשחק לצמוד

אור
אור
29/04/2019 0:47:23

בהתקפה הכל תלוי עכשיו בדוראנט.
בהגנה איגודאלה, איזה שחקן

bobby
bobby
29/04/2019 0:47:56

אני כועס כשהארדן תופר כאלה מיד-ריינג׳ים. אם יש לך את זה הארסנל, למה לא להשתמש בהם יותר מפעם בעשור??

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:48:03

2 הפרש רק , יוסטון לא משחקת נכון התאבו בזריקה מ3, אני מבין שיש עניין של יעילות אבל יש לכם מבטים חופים תזרקו. גם אם זה מחצי מרחק.

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:48:16

למה לא עושים חסימות לדוראנט רחוק מהכדור כמו לקארי ולתומפסון?

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 0:54:17
Reply to  עמירם

לא נראה לי שהוא יכול לעשות כאלה, הוא גבוה וגמלוני מדי בשביל לבצע את התנועות של קארי וקליי בלי הכדור

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:48:18

האמת?
גם שנה שעברה הסדרה הזו היתה מכוערת.
נראה השנה נראה שידור חוזר+שיפוט כאוטי

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 0:48:50

להארדן שורקים הכל. להארדן. שורקים. הכל.

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:49:30

קרי יחזור יתפור שלשה ואסיאס ואז יצא ב-6 והכל בידי דוראנט

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 0:50:20

יוסטון קולעת קרוב ל 60% מ 2
ו 30% מהשלוש
אז אצל דאנטוני עד שזה לא 99% לעומת 1% עדיין כדאי לזרוק ל 3

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 0:51:15
Reply to  דקסטר

ככה הוא היה קולע במילאנו

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
29/04/2019 0:50:46

שימשיך צמוד עד הסוף. סטף לא מתפקד, קליי חלש, ולדוראנט ירעדו הידיים.
או שה&#$$ הזה שנח רוב הרבע פשוט ישים 3 שלשות ויסגור עניין . . .

איציק
איציק
29/04/2019 0:50:57

89-89
קיירי!

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:51:57

יאללה כמה צפצופים מהשופטים. כל התקפה כבר.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:52:10

קארי השחקן החלש במגרש, כמה כיף שיש קיידי.

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:52:20

מצד אחד אסור לגעת בהארדן… מצד שני אסור לגעת בדוראנט… מי ואיך אמור לשחק הגנה?!?!

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:53:07
Reply to  Smiley

תראה את השאלה של האשך בחידון הבלוג החי מה קורה אם עץ נופל

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:52:28

ננוחם מתחיל

סולי
29/04/2019 0:52:38

טאקר ב 5 עבירות יותר משמעותי מאשר קרי ב 5 במשחק הזה

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:53:42

לא מבין למה יוסטון לא הולכים פנימה

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:53:54

הולכות להיות פה חמש דקות של זריקות מהקו

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:55:16
Reply to  Smiley

מזל שיש תקציר ביוטיוב שמריץ את המשחק…

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:54:53

אחד מהמשחקים הגרועים שאני זוכר , השיפוט הרס אותו

אבנר
אבנר
29/04/2019 0:54:53

איזה משחק מעצבן

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:54:56

יאללה כריס פול רמאי כל החיים שלו

חחחח
חחחח
29/04/2019 0:54:57

טוב רסמי זה חורבן הכדורסל מה שהולך פה
מי מחלץ יותר עבירות
איחס

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:55:24

לא מבין מה אהבלים שוב שומרים עם הידיים מה לא מבינים שדוראנט ילך לקו. את ההושטת ידיים האלו ששרקו עכשיו לקליי לא שרקו בגיים 7 ולקחו להארדן 10 נק

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:55:43

בדוראנט ננוחם

אור
אור
29/04/2019 0:56:08

אני לא מבין מה אתם רוצים, כשלא שורקים אותם מתלוננים וכשכן גם מתלוננים. במילותיו של בנט: די כבר

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:56:37

גורדון טיפש, איזה זריקות רעות, מה יקרה לגולדן סטייט ללא דוראנט?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:58:08

מקומות 5-8 במערב קל.. הבעיה שהם התחילו במאמצי גיוס של יאניס, אבל קארי כבר סוס מת.. ודוראנט > יאניס נכון לכיום.

Smiley
Smiley
29/04/2019 0:56:50

לקליי הייתה פה הזדמנות לגמור את המשחק

אבנר
אבנר
29/04/2019 0:57:24

קארי בורח מאחריות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/04/2019 0:57:30

אחלה משחק מבחינת לחימה.

אבל הרצון הככ גדול של יוסטון (וגם קצת ג.ס) לסחוט עבירות פשוט מעצבן.
שחקני ההתקפה מחכים לרגע שהיריב יטעה ויושיט יד או משהו בסגנון כדי לעלות לזריקה

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 0:57:35

גורדון והארדן מתעקשים לזרוק שלשות גרועות ולהחטיא. פשוט טמטום.
כל פעם שחדרו קלעו או סחטו פאול..

עמירם
עמירם
29/04/2019 0:57:39

אני מבקש עזרה, אני לא מוצא אחד עם זקן, אמור להיות על המגרש אבל מסיבה מסויימת הטלוויזיה לא מראה אותו.

איציק
איציק
29/04/2019 0:58:51
Reply to  עמירם

לא, כי קארי
גולדן סטייט היתה כלום ותישאר כלום בלי KD

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:59:22
Reply to  עמירם

זה עם הזקן עם 29 נק

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 0:57:53

שימי מאמן של פעם, הוא לא יכול לקבל את הזריקות האיומות של גורדון. זה באמת הזוי, הכדורסל השתנה לגמרי

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 0:59:18
Reply to  דה שוט

הוא 3-12 מ3 זה זריקות רעות ולא יעילות.

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 0:57:59

גולדן רשמית עברה לדוראנט כל הסידרה הזאת תהיה ככה

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 0:59:16

אם יבנו על קארי ייגמר 4-1, אז ברור שילכו לדוראנט

איציק
איציק
29/04/2019 0:59:28

מזמן.
כל השושלת זה הוא. מהרגע שהוא הגיע

עדן
עדן
29/04/2019 0:58:25

משחק מייגע

אסף
אסף
29/04/2019 0:58:55

ההבדל בין הקבוצות- מצד אחד המוציא לפועל הכי יעיל בליגה דוראנט ומנגד אריק גורדון

bobby
bobby
29/04/2019 0:58:58

כל עוד הווריורס אכן מנצחים את זה, בראש ובראשונה זה בזכות הקליעות הנהדרות של דוראנט בחצי השני.
אבל אם יפסידו, כולם יגידו ששה באשמת דוראנט 😕

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:02:26
Reply to  bobby

חחחח גוראנט הוא הכל הוא מחזיק אותם במשחק אחרת יוסטון היו שוחטים. הארדן מחרבן מהקו

WAFFEL
WAFFEL
29/04/2019 0:59:31

כולם נראים עייפים ועצבניים..

ברבור שחור
ברבור שחור
29/04/2019 0:59:52

השלשות הורסות את המשחק…

C webb
C webb
29/04/2019 1:00:11

אחד המשחקים המכוערים שצפיתי בהם.
לא משנה מי תנצח ציפיתי לרמה הרבה יותר גבוהה

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:00:31

בכללי יוסטון לוקחת כמות מפגרת של שלושות, וקולעים באחוזים אפקטיביים לא טובים.

הורי
הורי
29/04/2019 1:00:32

קבוצה של ד'אנתוני בחיים לא תיקח אליפות

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:00:37

למה קאפלה הדביל במגרש דאנטוני יא דביל ותנו כדור להאאדן כבר

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:01:35

דריימונד גרין בפלייאוף הזה חזר לגרסת 2015

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:01:35

למה קאפלה הדביל במגרש?

איציק
איציק
29/04/2019 1:01:57

כמה שתי הטכניות המומצאות משנות את המשחק…
שריקה של משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:02:01

עבירה הפרצוף של איגודלה הדבר המצחיק בכדורסל, הארדן צריך חיתול

WAFFEL
WAFFEL
29/04/2019 1:02:06

טוב אין ספק הבלוג של המזרח לוקח בניגוב

C webb
C webb
29/04/2019 1:02:19

לשם שינוי, עבירה אמיתית על הארדן

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 1:02:42

קודם כל קאפלה חייב להיפטר מהשרודר שיש לו על הראש
ואחרי זה לתרום כל חודש מיליון דולר לצדקה כי הוא של דולר שהוא מקבל זאת גנבה

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:04:38
Reply to  דקסטר

לגמרי שדד את יוסטון. חח אבל מה תגיד על כריס פול 160 מיליון ל4 שנים omg.

רק דוראנט ניצח לבד את המשחק אבל לבד

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 1:05:36

לא היתה להם ברירה..

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:03:02

למה הארדן על דוראנט?

אסף
אסף
29/04/2019 1:03:17

ריבאונד גדול של דונקי

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:03:22

דוראנט מנצח לבד

פינקי
פינקי
29/04/2019 1:03:32

ערוץ 5 היקרים, מצאתם שדרנים מעולים לסלטיקס-באקס, אני בטוח שאפשר למצוא שניים טובים גם לעוד משחק.
ריגר והשני פשוט נוראיים.

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 1:03:35

קאפלה ממש גרוע. אפילו ריבאונד בהגנה הוא לא מסוגל לקחת

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:05:38

שוב אחזור על השאלה מה קאפלה עושה במגרש?

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:03:42

זה מה שהווריורס צריכים לעשות. כמו שהרוקטס מחפשים לשחק על קארי, ככה הווריורס צריכים לעשות עם הארדן

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 1:04:06

טוב גמור 1-0 לזבלים. לא נורא הכל פתוח..

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:04:22

אשך החיתול של דרוזן יעלה על הארדן?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:04:51

ענק הארדן אלוף

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:06:14

קרי גמר את המשחק

עמירם
עמירם
29/04/2019 1:05:17

איפה הפאול?

OFER
OFER
29/04/2019 1:05:24

זה לא קרי ולא תופמסון ולא אף אחד אחד זה רק דוראנט הוא פשוט משהו אחר.

איציק
איציק
29/04/2019 1:05:43

דקות שלא ייאמנו
קארי מבוהל כמו עכבר מחפש את KD
כמו שג'יימס ג'ונס מחפש את לברון
תציל אותנו

איציק
איציק
29/04/2019 1:06:27
Reply to  איציק

חחחחח
התעצבן….

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 1:06:20

גועל נפש קארי, רוצה לקחת את הקרדיט על הניצחון, יאללה קיידי תעוף משם כבר!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/04/2019 1:06:31

סטף קורייייייייי

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:06:33

קרי גמר את זה.

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:06:37

סטף… טוב שבאת

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:08:08
Reply to  Smiley

עד עכשיו ננה מחפש את הברכיים שלו

עמירם
עמירם
29/04/2019 1:06:39

איזה מלך! סוף סוף הלך ימינה לשלשה

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:07:00

חחח קרי רק חירבן ולוקח קרדיט לדוראנט חח עם הסל הזה

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 1:07:13

סטפפפפפפפפף סל של סדרה

אלון
אלון
29/04/2019 1:07:19

קארי! תם הטקס.

איציק
איציק
29/04/2019 1:07:20

סטף זה פוליסת ביטוח ל-KD
יאללה, בולגיים
משחק של סדרה

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
29/04/2019 1:07:21

רק שלא יזכרו שקארי “הביא״ את הניצחון זה פשוט יהיה חוסר צדק

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 1:07:41

עכשיו באים? עדיף מאוחר מאף פעם

RL
RL
29/04/2019 1:08:14

דוראנט מלך, הארדן מלך , קרי ילד שחצן והשופטים דואגים לכיס של הליגה

סולי
29/04/2019 1:08:18

שחקן משלים טוב הרכז הזה של ג"ס – שלשה חשובה שלו

bobby
bobby
29/04/2019 1:08:43

לא מבין למה להעלות את ננה כדיי שיעזור בריבאונד, מבלי להורות לו שלא לקבל את קרי בחילוף.
השלשה הזאת רשומה על טקטיקה הגנתית לקויה של צוות האימון ברוקטס.
גם אם קרי היה מחטיא – מי היה לוקח את הריבאונד כשננה, שהועלה במיוחד לזה, הנצא על קשת ה-3?

חחחח
חחחח
29/04/2019 1:09:43

סטף בתפקיד ריי אלן. או פקסון

הורי
הורי
29/04/2019 1:09:47

ניצחון בחסות השופטים וד'אנתוני הטיפש

bobby
bobby
29/04/2019 1:10:14

יאללה אם יצליחו להשיג עצירה ואחכ שלשה, יש לנו עוד צ׳אנס! 🙏🏼

C webb
C webb
29/04/2019 1:11:07

גרין במשחק מדהים, איגדאולה בהגנה רצחנית ודוראנט עם המון הליכות לקו ואחוזים לא מזהירים מהשדה.
תומפסון נוכח נפקד, קארי מאוד אנמי ובלי שום עזרה מהספסל.
ועדיין, לרגע לא היה לי ספק שזה של גולדן סטייט.

משחק מחריד לצפייה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/04/2019 1:11:37

לא היתה שום עבירה על הארדן ומי שטוען שכן לא נורמלי

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 1:13:05

1+, כמו תמיד זרק את הרגליים שלו קדימה, השופטים לא קנו

אבנר
אבנר
29/04/2019 1:11:42

איייי
הרוקטס הפסידו כי הם משחקים רק כדי להגיע לקו

עמירם
עמירם
29/04/2019 1:11:45

רמאי שישחק כדורסל כבר האפס הזה.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 1:11:55

כריס פול, אין שכל אין דאגות

RL
RL
29/04/2019 1:14:26

הטכנית הזאת לא שינתה כלום, המשחק הזה היה גמור כבר והאמת שאפשר להבין למה כריס פול רצה להתפרק ככה על השופטים

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 1:12:39

סיום שהולם בדיוק את המשחק הנוראי הזה

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 1:12:56

הארדן חרבן בזריקה אחרונה היה צריך לקלוע אותה אבל שוב השיפוט בקטנות העניק לגולדן נצחון בסיוע של דוראנט ננוחם

עמירם
עמירם
29/04/2019 1:14:24

אם אתה באמת מאמין בזה אז אני עצוב בשבילך.
48 דקות של יוסטון כשהם מנסים לרמות את השופטים בכל מהלך, נותנים מכות בהגנה יותר מגודלן סטייט ולא מפסיקים להתלונן ולקפוץ על שחקי גולדן סטייט.

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:13:04

הארדן לא קיבל פה שריקה שבדרך כלל שורקים ב-NBA. חוסר האחידות הזה נוראי.
לפעמים יש רצף ששורקים כל נשיפה ואז פתאום בשריקות שקודם לכן (או כל העונה) שורקים, והמשרוקית דוממת.

עמירם
עמירם
29/04/2019 1:15:30
Reply to  Smiley

על מה אתה מדבר?
תן לי שריקה אחת כזאת ואני אתן לך על כל אחת כזאת 20 זריקות שלא נשרקו

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:18:15
Reply to  עמירם

כל העונה שורקים את השטות הזאת שהמתקיף יוצר מגע בזריקה – ואני כל העונה מתלונן שלא צריך לשרוק את זה.
אם המתקיף יוצר מגע – זאת לא עבירה (כמו במקרה הזה). גרין לא קפץ לתוכו ורק השילחת רגליים גרמה למגע.
.
הבעיה – חוסר אחידות. לפעמים שורקים לכל נגיעה, לפעמים לא. כל העונה שרקו את הפשע הזה שהמתקיף יוצר מגע ומקבל שריקה (יאמר לזכות הארדן שהוא זרק ולא קפץ למגן). הרוקטס יכולים להתלונן (שלא בצדק כי אני חושב שלא צריך לשרוק על זה). אבל אם שורקים על זה כל העונה, אז הם יכולים לבוא בטענות

no funny shtuff
no funny shtuff
29/04/2019 1:13:42

כמובן שלא היתה שום עבירה על הארדן בסוף. זריקה גרועה עם ניסיון הצגה גרוע.

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 1:14:01

פשוט סדרה מכוערת עם שחקנים מעצבנים

זיו פנמה
זיו פנמה
29/04/2019 1:14:10

כל אוהדי הרוקטס ושונאי הוורייירס יכולים להתבכיין עד מחר.
השיפוט היה איום ונורא לשני הצדדים.
הקבוצה הטובה ניצחה

Smiley
Smiley
29/04/2019 1:15:41

השיפוט הרג את המשחק. מלא עצירות. חוסר אחידות.
סילבר והשופטים (יחד עם צוות של המאמנים והשחקנים) צריכים ליישר קו בקיץ. חייבים לתת למשחק לזרום ולא לעצור כל שניה

הקרייתי
הקרייתי
29/04/2019 1:18:02
Reply to  Smiley

לגמרי.
להוציא הודעה משותפת שלא כל באמפ קטן נחשב פאול. אקסטרה קנס על פלופים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/04/2019 1:14:14

תגידו למישהו בכלל יש ספק מי השחקן הכי טוב בליגה?

ראיתם איזה ג׳אמפ שוו על רגל אחת יש לדוראנט? איזה מגוון הוא.

יאניס לא יכול לזרוק ממטר.

שלהבת
שלהבת
29/04/2019 1:14:16

היה פאול ברור. גם הפרשנים של ABC אמרו שהיה פאול.

RL
RL
29/04/2019 1:16:16
Reply to  שלהבת

אוהד יוסטון והזריקה הספציפית הזאת לא פאול. מה שכן היו בערך 13 זריקות עונשין שלא נשרקו ליוסטון

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 1:16:59
Reply to  שלהבת

יש לך עיניים נכון?
הן מסוגלות להבחין בתנועה?
ראית שהן זזות קדימה נכון?
כלומר – לא פאול

דקסטר
דקסטר
29/04/2019 1:15:30

35 הנק' הכי בלוף שראיתי כבר המון זמן
זה מה שהוא עשה כל העונה
ובעונה הרגילה שרקו לו את השריקות המסריחות האלה אז מה הפלא
באמת ששופטי ה NBA הם הגרועים בעולם

נתן גולד
נתן גולד
29/04/2019 1:15:43

הזוי איך שדוראנט משתלט על גולדן סטייט בפלייאוף הזה. קרי עושה המון שטויות, המון פאולים מיותרים מה שגורם לקר ללכת על דוראנט יותר ויותר.

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 1:16:08

ננוחם ניצח את זה בעזרת השופטים, סטף חגג כמו אחרי גול אבל יצא ענק, נתן לקיידי ולקח על עצמו זריקת משחק. הוא ודוראנט נגד הארדן – שניים נגד אחד, לא פייר.

הייט אשברי
הייט אשברי
29/04/2019 1:19:55
Reply to  דה שוט

דה שוט – לשיקוצון יש טריקים ושטיקים , אז שניים אותנטיים מול אחד הודיני מאחז עיניים זה בוודאי שקול .

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 1:40:52

אני לא מת על הארדן אבל הוא שחקן ענק וקליי עשה עליו פעמיים עבירות ברורות שלא נשרקו, בסוף גרין היה חכם וקפץ לרוחב, הארדן חיפש מגע ולא היה מרוכז הקליעה. ניצחתם בזכות, ברכות. אני עדיין חושב שסטף בגודל של קיידי והארדן, הוא פשוט פצוע, בקושי זז, ועדיין נתן סוג של ניצחון. כפי שאמרתי, סופרים מגה סטארים ויש לכם יתרון של שניים נגד אחד.

דה שוט
דה שוט
29/04/2019 1:41:45
Reply to  דה שוט

סוג של סל ניצחון

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 2:01:32
Reply to  דה שוט

פצוע כמו משחק השפעת של ג’ורדן , הוא יורד ברמה בפלייאוף הוא מתקשה מול הגנות אגרסיביות, קרי לדעתי זה השחקן הראשון בהיסטוריה שכל פעם משחק רע יש את התירוץ פצוע. בדוראנט ננוחם גם הקהל הבין שהוא מציל אותם שהוא הבעלים של הקבוצה וכיום הוא השחקן הטוב בעולם עם קוואי

הקרייתי
הקרייתי
29/04/2019 1:16:34

משחק כדורסל רע. די מאכזב.
הארדן ופול מכוערים לצפייה. כל הזמן מנסים לסחוט את הפאול. פול כבר על רגל וחצי אז זה עוד מובן אבל הארדן כל הזמן עושה את זה, השופטים לא קנו את זה היום לעומת מייק ברין, מארק ג'קסון ו-ואן גאנדי שהתחייסו לכל העניין "לפי החוקה".. זה הפלייאוף והם לא אמורים לשרוק על זה.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
29/04/2019 1:16:54

שום עבירה על הארדן. הוא רגיל שהוא זורק את הרגליים והשופטים על אוטומט שורקים. גרין נתן לו מספיק מקום לנחות, הוא פשוט ניסה לסחוט את השלשה הזאת.

מנתח מוח
מנתח מוח
29/04/2019 1:17:12

מצטט את עצמי מהפריביו לסדרה, תגובה 14:
http://www.hoops.co.il/?p=156969

"דוראנט בפלייאוף הזה הוא השחקן הטוב בעולם. המפתח הוא קארי, שצריך להכיל את האגו של דוראנט. סטף מתבקש לוותר על המעמד שלו ולהכיר שדוראנט הוא מס' 1, עבור התוצאה הכי טובה לקבוצה. לתת לדוראנט לטרוף. ויוסטון פגועה מתמיד השנה מול דוראנט. גולדן סטייט, גג 6 משחקים".

I rest my case

הייט אשברי
הייט אשברי
29/04/2019 1:17:31

אם זה הלך היום לדאבס , עם העייפות ואי הכשירות המלאה של צמד הספלאש , אז הכל אמור להסתדר . עכשיו יומיים מנוחה , לשמור על הבית , ואז יש 4 ימים למשחק 3 אצל האובססיביים .

איציק
איציק
29/04/2019 1:21:01

בוסטון תגמור את הבדיחה הזו

bobby
bobby
29/04/2019 1:17:41

משחק מכוער, ללא ספק.
קארי עם שלשה גדולה, בחסות החילוף הלא ברור שהעלה את ננה, שפשוט לא מספיק זריז לחילוף על גארד כמו קארי.
דוראנט עם קליעות סטייל נוביצקי.
יוסטון יכולים להתנחם בכך שברבע הראשון הם החטיאו בצרורות גם מבטים יחסית פנויים. אולי אם כמה זריקות ייכנסו פעם הבאה יש צ׳אנס להשוות.
אבל אם משחק 2 יילך גם לווריורס – זה גמור.
לגבי השיפוט – אי אפשר לגמרי להגיד שהשיפוט היה לטובת הווריורס. הקטע של הכניסה למרחב של הזורק זה ככל הנראה קצת תחום אפור, והמתודולוגיה של צוות השיפוט הלילה הייתה מחמירה מאוד בכל הנוגע לתוקף. מצד שני, במשחקים הבאים קליי וגרין יצטרכו להיזהר יותר, כי שופט אחר בכיף היה נותן את הפאולים האלה.

אסף
אסף
29/04/2019 1:35:06
Reply to  bobby

בובי אתה המגיב הכי אהוב עלי באתר
הקול השפוי.
תמיד רהוט מגיב לענייו לא מתלהם. הלוואי והיה אפשר לשכפל.

bobby
bobby
29/04/2019 8:32:46
Reply to  אסף

קצת באיחור, אבל תודה על המחמאה!
מצד שני, אם אתמול זה היה גיים 7 ולא גיים 1, כנראה שהייתי קצת פחות מאופק בהתנסחויות שלי 😂

סתם אחד
סתם אחד
29/04/2019 1:17:57

בבוסטון-טורונטו ננוחם

צביקה
צביקה
29/04/2019 1:18:10

משחק שלא נראה טוב, אבל זאת הולכת להיות סדרה סדרה, לדעתי. יוסטון מול שמירה מעולה, עם אחוזים גרועים מהשדה ומהשלוש, עם שיפוט גרוע, ועדיין היו ממש קרובים.

ודיע
ודיע
29/04/2019 1:18:19

פאול או לא הוא היה חייב לקלוע את הקליעה הזאת מבלי לנסות לסחוט עבירה.. בגלל זה הארדן לא אהוד בליגה ובכלל..

עדן
עדן
29/04/2019 1:18:44

החגיגה של סטף אחרי הסל הייתה מצחיקה, סל ענק, אבל ביחס לציפיות ממנו רוב המשחק הוא היה נפקד.
דוראנט במשחק טוב, אבל גולדן סטייט לא יכולה להמשיך לשחק ככה, כי המשחק הוא דומם וצפוי, והם הרבה פחות מסוכנים.
בסיומו של יום יוסטון יכולים לצאת מהמשחק עם הרגשה טובה יחסית להפסד בנוגע לעתיד- אמנם הם הפסידו, אבל המשחק הלך לכיוון הסגנון שלהם, והם באמת סבלו מיום רע לשלוש.
הדבר העיקרי במשחק הזה היא תופעת הפלופינג משני הצדדים, שאיבדה פרופורציה. שחקנים היום לא זורקים בשביל לזרוק- זורקים כדור סתם לאוויר, עם תנועה אקרובטית כזאת או אחרת להוצאת עבירה, ואם במקרה זה נכנס מה רע. השיפוט לא צריך לשרוק לנסיונות לסחיטת עבירות וזריקות כאלו, כי זה די בולט שזו המטרה העיקרית של המהלך ולא זריקה אמיתית לסל.

C webb
C webb
29/04/2019 1:19:11

אני בעד לא לשרוק על כל מגע, לא אוהב לצפות במשחק הרך שיש היום בליגה.
מצד שני כל מה שלא נשרק במשחק מספר 1, ישאר במספר 2. אין אחידות השיפוט.
כמות הפלופים וההתבכייניות משני הצדדים הייתה פשוט איומה ובלתי ניתנת לצפייה.

איצקו
איצקו
29/04/2019 1:19:23

השופטים ניצחו את המשחק כל השאלה מי משלושתם הוא הmvp ונכון שיש כמה שריקות שהלכו עם יוסטון אבל זה טעויות שקשורות בכל משחק היה פה פשוט מגמה ברורה לא לשרוק על עברות בשלשה ולכן הטילים אכלו אותה

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:21:18

במשפט אחד השיפוט קבע הלילה את התוצאה

צהוב בנשמה
צהוב בנשמה
29/04/2019 1:23:48

מתוך הלב שירה עולה
על משפחה אחת גדולה
מוצלחת כל כך
עם נחת כל כך
אני גאה להיות שייך!

זו מכבי שלנו, מכבי תל אביב
בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב.
מכבי זה שם שתמיד נשמע חביב –
היום כל אחד הוא מכבי תל אביב!

שחר
שחר
29/04/2019 1:23:08

משחק פלייאוף טיפוסי. הגנות חזקות, אחוזים נמוכים, עצבנות. שיפוט קצת אקראי אבל מאוזן בגבולות הסביר.
סדרה שמזכירה את שנות ה 90, גם הסקור נמוך
בשורה התחתונה הארדן עם גורדון, פול בשלהי הקריירה קאפלה במשחק חלש וטאקר מוציא משחק שקול לאלופים וכמעט לוקח את הביתיות

אור
אור
29/04/2019 1:27:54
Reply to  שחר

סופסוף תגובה נורמלית בין כל הקשקשנים.

עידו יצחקי
Editor
29/04/2019 1:25:11

שיפוט פרו ווריורס בצורה בוטה ומכוערת. הליגה חייבת לעשות דיון מחודש על השריקות בזריקות מבחוץ. זה מה שקבע את התוצאה הלילה

חיים
חיים
29/04/2019 1:25:58

ברור שדוראנט הוא השחקן הכי טוב בליגה כרגע, וקוואי שני כשהוא די קרוב, אבל הזלזול בספלאש בראדרס לא ברור, במיוחד כשכולם יודעים ששניהם סוחבים פציעות בקרסול…
ההגנה של סטף בקלאץ' הייתה מדהימה וכך גם קבלת ההחלטות שלו בדקות האחרונות, כלומר לתת לדוראנט את רוב הכדורים ולסגור עניין בפעם האחת עם הכדור.
הארדן עם 9/28 מהשדה ואז אנשים יורדים על ה-10/19 של גורדון שהיה מצוין. אנשים כאלו נקראים "משוקצים".
בכל סדרה יש את המשחק הזה שאף אחד בגולדן סטייט לא קולע באחוזים טובים, ויוסטון לא הצליחו לנצל את זה, בעיקר כי ההגנה של הלוחמים נתנה עבודה לאורך כל המשחק.
כריס פול חייב לקחת על עצמו גם כשהארדן על הפרקט, אחרת ההגנה תתמקד בהארדן והוא ימשיך לקלוע ב-25% מחוץ לקשת.

שחר
שחר
29/04/2019 1:34:52

יש פלייאוף ויש עונה רגילה
בפלייאוף יש את האסים הקבועים שתמיד מתעלים כמו דוראנט, קוואי ודומיהם (כמובן גם לברון שחסר השנה), והמצטרף החדש למועדון: לילארד, ואולי יוקיץ'.
ויש שחקנים מצוינים שעוד אין להם נסיון של התעלות בפלייאוף ויצטרכו עוד להשתפשף כדי להגיע לליגה הזאת, כמו יאניס(בינתיים).
כוכב בעונה הרגילה זה עדיין לא כוכב בפלייאוף, צריך להרוויח את זה

שחר
שחר
29/04/2019 1:37:00
Reply to  שחר

יאניס וגם אמביד, באטלר, האריס, לפחות נכון לעכשיו

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 1:49:25

בכללי מה שיוסטון עשו זה הליכת יתר ויציאה מהשיטה של מורי, הם החליטו לשחק רק על קו ה3 זה זריקה יותר יעילה כאשר היא נכנסת, כאשר זה באובר יתר זה תוקע זה מזיק התקפית לקבוצה כיוון שזה מקשה על ריבאונד התקפה והיציאה למתפרצת הרבה יותר מהירה, ודאונתני אין לו שכל לקלוט את זה. יוסטון לקחו 47 זריקות מ3 וקלעו רק 14 , ל 28% עלובים מ2 הם היום 63 אחוז 17 מ27 ועדיין הם הלכו על ה3 זה טמטום זה לא יעיל גורדון בבחירת זריקות מזעזעת מחוץ לקשת (הוא הרבה יותר יעיל שהוא חודר) וזורק 6 שלושות במשחק ולא 13 על שומר אותו דבר הארדן שלקח 16 זריקות מ3.
.
בכללי הפלייאוף של הארדן השנה לעומת העונה הרגילה לדעתי זה הירידה בין הגדולות בהיסטוריה אם לא הגדולה מכולם. 36.1 נקודות בעונה הרגילה 54 אחוז אפקטיבי, בפלייאוף 27.8 נקודות על 46.5 אחוז אפקטיבי מ30.6 בPER ל 22.2 ומ61.6 ב %TS, ל53 % , הארדן בפלייאוף לא יעיל.

רפיקי
רפיקי
29/04/2019 1:51:33

יש פה יותר מדיי חברה שמגיבים מהבטן…קחו אוויר ותוציאו זה עוזר למוח לחשוב
דוראנט בערב מצויין ניצח ללוחמים תמשחק
קרי בערב קליעה פושר (אפשר להאשים תקרסוליים) היה סביר וקלע סל גדול שגמר תמשחק.
הגיוני לגמרי כמות הזריקות שדוראנט לקח בגלל הכשירות החלקית של קרי וקליי

הארדן גם עם ערב טוב בעיניי. אמנם האחוזים ברצפה אבל לא היה לא ברירה אלא לקחת זריקות קשות וזה לא הספיק.
כריס פול הוא רכז טופ 30 בליגה כבר שנתיים, והסיבה היחידה שהוא קולע בכלל היא שההגנה מתמקדת בהארדן
אם חיפשתם מישהו שיעזור להארדן תלכו לכיוון של אריק גורדון, שאם קצת מזל היה מנצח תמשחק.

השיפוט היה שיטתי בבירור. מפסיקים את תרבות סחיטת העבירות! זה היה דו צדדי אבל פגע כמובן יותר ביוסטון…אם כי אני מודה שהיו מספר עבירות ברורות שלא נשרקו ליוסטון.קורה.

רפיקי
רפיקי
29/04/2019 1:53:06

ואין ספק… מי שחיפש הנאה מכדורסל ביזבז תזמן הערב… תודה מיוחדת למחריבי המשחקים מיוסטון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2019 2:27:19

לילה טוב… אפשר קישור לאורקל ?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 3:09:58

אני יודע שהרוב ישנים אבל אתם חייבים לשמוע את דאונתני אחרי המשחק, השופטים אומרים לו בעצם שהם מכרו את המשחק (החמצנו את זה) 3 שופטים כן בטח.
.
https://mobile.twitter.com/Rockets_Insider/status/1122628863677300736?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
.
ולשמוע את הארדן ופול אם זה לא מושחת מה כן הוא מודע לכך שניסו לפצוע אותו, אני לא סובל גם את הסגנון של הארדן אבל הוא נשדד הלילה בידי אדם סילבר.
https://mobile.twitter.com/BobSlovak13/status/1122652829754298368?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 6:20:03

מוכרים את הארדן. הם יודעים שמוכרים אותם. יוסטון בתפקיד הקינגס שנה שנייה ברצף. אסור לאיים על פצצת הרייטינג גולדן כמו שאסור היה לאיים על שאקובי.
תכף יבואו כמה אנשים שיגידו שזה מקרי וטעויות שיפוט 🤣🤣🤣.
הארדן הוא אלוף אבל הוא לא רב אלוף שהוא פוגש רבי אלופים הוא זרג. אם זה היה מול יוטה הוא היה הולך לזריקות מהקו בכל המהלכים האלו. הליגה חוששת מגמר דנבר יוסטון דרבי השמנמנים הגלי הסרבי מול נסראללה

מישהו אתמול עשה חתיכת קופה על המרווחים ומס זריקות העונשין שיהיו במשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 6:25:55

ברור, גולדן סטייט זה מסחטת כסף והרבה יותר מהנה לצפייה מאשר לראות את הארדן עזוב שהיא מחזיקה ב2 כוכבי על וקליי בניגוד ליוסטון, יותר קל למכור את קרי הלבן עם העיניים הכחולות ודוראנט מאשר את הארדן, היה שוד אתמול באורקל על ידי 3 שופטים.
.
יוסטון נשדדו גם בתחילת השנה על ידי פול וקאפלה שעשו עליהם עוקץ מדהים.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 3:11:26

just want a fair chance, man. Just call the game the way it’s supposed to be called and we’ll live with the results.”

גיימס הארדן

זיו פנמה
זיו פנמה
29/04/2019 4:06:30

הגזמת קצת ברוך, לא?

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 6:25:39

קליי הבואן תומפסון. ניסיונות מכוונים לפציעה.
גולדן משתמשים בכל הטריקים ביום פציעות של קרי וקליי שיפוט.

לפחות אנו חוזים בהעברת השרביט מקרי לדוראנט זאת הקבוצה של דוראנט לגמרי עם אחלה צוות מסייע אין לי ספק שהוא ישאר עוד שנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 6:28:29

כן אפילו הקהל כבר הבין את זה וצועק לו MVP הלוואי שהקפקייק יעזוב והלוחמים יחזרו לגודלם הטבעי ולקהל האוהדים הנאמן ומדהים שנטשו (לא יכולים לממן לעצמם כרטיס המחירים מוגזמים מאוד).

ברוך רובין
ברוך רובין
29/04/2019 5:33:57

וואו איזה פרק , מלך הלילה נפל כמו הארדן אחרי הסטפ בק

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 6:20:50

נפל כמו פופ שניהם באותו היום

נתן גולד
נתן גולד
29/04/2019 7:05:08

איככ, למה לספיילר, זה משהוא שלא עושים!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/04/2019 8:48:29

חחחחחחח
רגע, נתן, חשבת שהוא לא ייפול?
גם אני לא ראיתי עדיין וסביר שרק מחר בלילה אבל היה ברור שהעסק ייגמר רק כשסרסי תהיה על השיפוד של אריה וקודם היא צריכה לעזור לכלב למעוך את אחיו. השניים האלה יעשו את העבודה לכולנו 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 6:35:12

הבעיה של יוסטון שהם יותר מידי משחקים על השופטים והם צריכים להבין שהשופטים נגדם ואז לשחק חכם כלומר אם יש חצי מרחק לקלוע אותו מאשר שלשה מקילומטר וחצי. אם הם יתקפו את גולדן בצבע הם יקלעו גולדן רכים כמו מרגרינה רק צריך להניע כדור קצת מולם.
עדיין בסוף זה תלוי בשופטים ובדוראנט כי אם שני הקבוצות בשיא גולדן מנגבים בקלות.
הארדן זה השחקן הכי חסכוני בליגה לעולם לא ירוץ מהר למתפרצת אם הוא לא בנבדל לעולם לא יעשה הגנה ולרוב לא יבוא לקבל כדור אלא יביאו לו עד היד חסכון אנרגיה מקסימלי לפעמים זה מצחיק לראות את זה.
פעם אמרו לי שקאפלה ואדמס וגובר אולסטארים. אז לאדמס טיפה נהיו מובים גם אבל האחרים….
קאפלה ידע למה חתם על 15 מיליון חח וכריס פול בשוד גון וול 2 הרג להארדן סיכוי לצרף כוכב. שאיזייה תומאס רואה את זה יורדות לו דמעות

ראס א שטן
ראס א שטן
29/04/2019 6:37:57

כריס פול בטרייד ללייקרס וכעוזר מאמן יהיה אחלה דבר