You are currently viewing יוסטון בחצי גמר המערב והקליפרס נשארים בחיים במשחקי הפלייאוף של יום רביעי / עמית טבול

יוסטון בחצי גמר המערב והקליפרס נשארים בחיים במשחקי הפלייאוף של יום רביעי / עמית טבול

בניגוד לכל הציפיות, ערב מפוהק לא היה לנו. יוסטון אמנם עלתה לחצי גמר המערב אבל עבדה לא מעט ובהמשך במפרץ קיבלנו הפתעה מרעישה V 2.0.

 

יוסטון רוקטס (4) 100 – יוטה ג'אז (1) 93

יוסטון פתחה את המשחק מצוין עם שלשות מוצלחות כאשר המוציאים לפועל הם טאקר וגורדון. הארדן לא קלע ברבע הזה אבל הפעיל את חבריו. במצב 0-8 למקומיים יוטה יצאה מהשוק ובעזרת שלשות של אינגלס נשארה צמוד והרבע הראשון הסתיים בשוויון. הג'אז הצליחו לעלות ליתרון ברבע השני אבל אז כריס פול קלע 5 נקודות רצופות, הארדן קלע 10 עד המחצית וקאפלה הרגיש יותר טוב. השוויצרי עם פלומת שרודר התעופף להאלי הופס בעוד שבצד השני יוטה מפעילה טוב את גובר ונהנית מיכולת טובה והתלהבות של אוניל. האחרון עושה הגנה טובה על הארדן וגם משתלב מצוין בהתקפה של יוטה. בהפסקה זה 4 לטובת יוסטון.

יוסטון פותחת את הרבע השלישי בסערה ועולה ליתרון 12 כבר אחרי 2 דקות משלשה של טאקר המעולה. אוניל קולע ביוטה אבל בצד השני האוס שומר על הבית עם 2 שלשות חשובות בפחות מ-2 דקות. עד סיום הרבע הפער יורד ל-6. דונובן מיטשל בערב חלש פשוט לא מצליח לשים את הכדור בטבעת.

ברבע האחרון פייבורס, אוניל, רוביו ואינגלס ממשיכים להחזיק את יוטה עם הראש מעל המים כשמהעבר השני הארדן את פול מונעים כל ניסיון בריחה, פעם במיד ריינג', פעם בשלשה או מסירה לגורדון/קאפלה לסלים קלים, כל אחד בטווחו הוא.

2 וחצי דקות לסיום קראודר קולע את השלשה השנייה שלו ברבע וזה רק נקודה לטילים. הארדן ורוביו מחליפים סלים ודקה וחצי לסיום זה שוב נקודה ליוסטון. בפוזשן הבא טאקר מחטיא פעמיים מהעונשין אבל מיטשל נכנס ליער של שחקנים ומאבד את הכדור. טאקר חוזר לקו והפעם קולע 2 מ-2 וזה 3 ליוסטון, 55 שניות לסוף.

התקפה טובה של יוטה מסתיימת בניסיון דאנק של גובר, אבל בדיוק כשהצרפתי ממריא הארדן מסכל את הניסיון ומפריע עם היד. הארדן ופול קולעים עוד 4 מהעונשין ויוסטון ממשיכה לחצי הגמר.

ביוסטון, שהיו גדולים בהגנה עם 12 חטיפות ו-12 חסימות, הארדן בערב פושר התקפית הוביל עם 26 נק', 6 ריב' ואס', 3 חטיפות ו-4 בלוקים, קאפלה 16, 10 ריב' ו-3 בלוקים, פול 15, 8 ריב', 5 אס' ו-3 חטיפות, גורדון 15 ו-2 חטיפות.

ביוטה אוניל עם 18 ו-5 ריב', רוביו 17, 11 אס' ו-3 חטיפות, קראודר 15 ו-10 ריב'. בגזרת דונובן אף אחד לא בא ומיטשל סיים רק עם 12 (4 מ-22 מהשדה, 0 מ-9 מה-3), 6 ריב', אסיסט אחד בלבד ו-5 איבודים, אינגלס 11, 6 ריב', 9 אס' ו-3 גניבות. גובר סיים עם 10 ריב' ו-2 בלוקים אבל לאורך שלבים ארוכים לא היה מספיק מעורב בהתקפה וזרק רק 8 פעמים בדרך ל-9 נק'.

 

 

גולדן סטייט ווריורס (3) 121 – לוס אנג'לס קליפרס (2) 129

בעגה הצבאית חינכו אותנו ש: "פעם ראשונה טעות, פעם שנייה טיפשות, פעם שלישית תופעה".

שוב פעם סוויט לו והראל עולים מהספסל ועושים שמות באלופה, שוב פעם הלוחמים מפסידים בבית. הקליפרס מחזירים את הכבוד האבוד של עיר המלאכים אחרי השטויות של לברון ומג'יק ומחזירים לחיים את הסדרה. ייתכן מאוד שבמשחק הבא הם כבר ילכו הביתה אבל אני בטוח שהשחקנים החופשיים רואים מה קורה בארגון הזה ואולי כוכב או שניים ישימו פעמיהם למועדון הזה.

הרבע הראשון נפתח עם תצוגות מרשימות של צמד החמד דוראנט את בברלי. כל אחד מהם קלע 3 שלשות ברבע. בברלי סיים עם 11 נק' אישיות ודוראנט עם 12. קרי עוזר לדוראנט עם 10 ברבע הראשון ואצל הקליפרס החלוקה יותר מאוזנת. הרבע מסתיים בסקור גבוה: 37-41 לג"ס.

ברבע השני דוראנט וקליי נלחמים כמעט לבדם מול הראל, סוויט לו ועוזריהם. הקליפרס מסיימים את הרבע הזה ביתרון 8 עם 36 נק' לעומת 22 בלבד של ג"ס.

תוך 3 דקות זה כבר 12 לקליפרס אחרי שלשה רביעית של בברלי ועוד אחת של ג'מייקל גרין. קרי ודוראנט מורידים ל-10 אבל הראל ואלכסנדר מקשים עליהם להוריד לחד ספרתי.

הרבע הרביעי מתחיל ביתרון 10 לאורחים. מהלך 4 אדיר של דוראנט מוריד ל-6, בוגוט והראל קולעים וההפרש פחות או יותר נשמר. האלי הופ אדיר של קליי לדוראנט מוריד ל-8, סל של דריימונד ומהלך 3 של סטף מעמידים את לוח התוצאות על 111-114 לקליפרס קצת פחות מ-5 דקות לסיום. הראל המצוין ממשיך לקלוע מהצבע אבל שלשה של קליי, החטאה של בברלי ודאנק מהיר של דוראנט בצד השני משווה את התוצאה 3 וחצי דקות לסיום!

3 דקות לסיום לו וויל קולע 1 מ-2 מהעונשין, איגודלה מוסר לדאנק של KD שמעלה את האלופה ליתרון נק'. האם זה הסוף של הקליפרס?

הצחקתם את לו וויל! תוך דקה הוא קובר 3 ג'אמפים רצופים (אחד מהם עם זריקת בונוס) כשבתווך קרי מאבד, דוראנט מחטיא ואחרי ריב' התקפה קליי מאבד את הכדור בעקבות עבירת תוקף. איזה ווינר!!

דקה וחצי לסיום זה כבר 7 לקליפרס. ג"ס מחטיאים, לוקחים ריב' בהתקפה ושוב מחטיאים, גלינרי קולע חצי דקה לסיום וזה כבר 9, קרי קולע שלשה וגלינרי סוגר עניין מהקו.

בקליפרס לו וויל עם 33 (12 מ-19 מהשדה) ו-10 אס', גלינרי 26 ו-7 ריב', הראל 24 (11 מ-14 מהשדה) ו-5 ריב', בברלי 17 (5 מ-11 מה-3) ו-14 ריב', גרין 15.

בווריורס דוראנט עם 45 (14 מ-26 מהשדה, 12 מ-12 מהקו), 6 ריב' ואס' ו-2 חטיפות, קרי 24, קליי 22.

הולך להיות מעניין מאוד במשחק הבא…

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
Subscribe
Notify of
68 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
25/04/2019 9:26:32

תודה על הסיקור ללילה שהיה אמור להיות משמים עם שני בלואאוטים והסתיים בשני מותחנים.

גולדן סטייט נראית רדומה ועייפה,לעיתים הם מקפיצים את הסוויץ' אבל לפעמיים זה גם מזכיר קצת את הלייקרס ב2004,כאילו הם רק מחכים שמישהו יגאל אותם,דוראנט משחק מדהים בשלושה משחקים האחרונים אבל זה נראה כאילו הוא לא חלק מהקבוצה,הוא בלתי עציר אבל זה באותו הזמן פוגע בקבוצה מסיבה כלשהי,והנתון הכי מעניין לגבי זה הוא:

שדוראנט קולע מעל 40 נק' הלוחמים במאזן 5-6,שקארי קולע מעל 40 נק' הם במאן 12-5,אפשר להסביר את זה בזה שדוראנט לוקח על עצמו יותר רק כאשר שאר השחקנים מתקשים לקלוע אבל סטף היה היום טוב אומנם פאסיבי אבל עדיין טוב, וקליי היה גם סביר פלוס.

………………
יוסטון-יוטה היה יכול להיגרר ל7 משחקים אם ליוטה הייתה סוג של התקפה,מיטשל צ'אקר שראה יותר מידי סרטונים של קובי,אינגלס בקושי פגע בחישוק וגוברט זה ידי גבינה עם 0 התקפה,מה שכן ראוי לציין את אוניל שנתן סידרה מצויינת וגם את קראודר.

ועדיין חבל על יוטה,זה נראה שחסר להם מישהו כמו קונלי ואיזה מידלטון בשביל לעשות את הצעד הבא,מקווה שבשנה הבאה הם יהמרו קצת כי הם נראים כאילו הם עומדים במקום בזמן ששאר המערב משתפר.

ילדיסקו
ילדיסקו
25/04/2019 10:48:41

כל מילה טיג

דוראנט משחק לגמרי לא שייך

סטף בקרוז קונטרול

קליי זה פעם ב…

דריי מטורף – למה הוא שלח את הרגל לאשכיו של הילד משיקגו הערב, מטורף, הוא לא בשליטה, אני צופה הרחקה בקרוב.

בגדול נראה שסטיב קר איבד שליטה והוא מקווה שהכל יזרום. למזלו יש לו אולסטארים שם.
וזה כנראה מה שקורה בעונה חמישית בה רצים לאליפות…
נ ש ח ק י ם

הייט אשברי
הייט אשברי
25/04/2019 9:31:51

כמה הערות על המשחק באורקל ועל הסדרה בכלל :
1. כולם מהללים את דוראנט כמי שסוחב לבדו את העגלה. נכון – שחקן יוצא דופן , והיחיד משלישית הצלפים של הדאבס שאיפס היום
את היד . אבל : מרוב רצון לרצות אותו , קר נותן לו להוביל את ההתקפה כרכז. טעות גדולה. כשזה קורה, ג"ס היא לא יותר מ-OKC
משופרת . כל היתרונות של הנעת הכדור המהירה בהתקפה נעלמים , ואז הכל קם נופל רק על אחוזי הקליעה מבחוץ . וג"ס הפסידה
היום את המשחק בצבע , כי השחקנים לא נעו מספיק ולא יצרו ריווחים בהתקפה. דוראנט צריך לשחק SF , לא רכז.
2. ג"ס תעבור את הסדרה במשחק הבא. אבל היא תצטרך לבוא עם הרבה יותר INTENSITY לסדרה הבאה.
3. משהו רע עובר על סטף . אם הוא לא יתעשת תהיה בעיה בסדרה הבאה .
4. כל הכבוד לקליפרס. צריך לשים לב שוב לאיש והאגדה.שעומד מאחורי קבלת ההחלטות מאחורי הקלעים באשר לרוסטר .
לג'ו לייקוב , יהודי קמצן , עלה השתן לראש . הוא שכח כמה חיוני היה ג'רי ווסט ביצירת קבוצת העילית שלו , והוא סירב להעלות לווסט
את החוזה שלו כיועץ . אז ווסט הלך לבאלמר , יהודי לא קמצן , שנתן לו חוזה יפה ויד חופשית , וג'רי הוא זה שעומד אחורי הצלחות
הקליפרס לא פחות ואף יותר מריברס. ההחלטה לתת לו ללכת עוד תרדוף את לייקוב ומאיירס .

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
25/04/2019 9:43:56

הרבה מהקרדיט של ווסט הוא פיקציה,שמעתי על זה מהרבה כתבים שלייקוב הוא המוח האמיתי ופשוט אין לו בעיה שווסט קיבל את הקרדיט על רוב המהלכים,ווסט כן עשה את אחת ההחלטות הכי חשובות בלשמור על קליי ולא לעשות עליו את הטרייד עם קווין לאב,אבל לייקוב הוא זה שעמל על המעבר של דוראנט למפרץ,לפי מה שמספרים הוא התחיל לתת עבודה על המהלך הזה כבר שנה וחצי לפני שדוראנט חתם.

כל עוד לייקוב שם לא הייתי דואג,אני משוכנע שיש לו גם תוכנית מגירה לרגע שדוראנט עוזב,וגם לגבי החוזה הבא של גרין/טרייד על גרין.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2019 10:12:30

תראה מה הוא עשה בלייקרס 2000, עכשיו בקליפרס הGM הטוב בליגה בפער

אסף
אסף
25/04/2019 10:45:02

היה גם ממפיס בתווך בסיבוב הראשון עם פאו,
הלוגו יודע את העבודה . הלוחמים פשוט לא שמרו היום, הצבע שלהם היה בשלבים רבים טיילת,
המון נק' שקיבלו משם.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/04/2019 10:48:37

רק שהוא לא

אחד שזוכר
אחד שזוכר
25/04/2019 16:34:32

תגובה מאלפת. כל כך חכמה שמספיק 2 מילים בשבילה. כפיים מלך.

bobby
bobby
25/04/2019 11:11:33

אתה רק מחזק את הטענה שווסט עשה עבודה חשובה מלייקוב.
לולא המהלכים של ווסט שעזרו לבסס את התשתית לקבוצה הנהדרת של 2014 עד 2016, דוראנט לא היה מתפתה ״לאבד את הבתולין עם ****״, כדברי ריהאנה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2019 10:35:50

כל מילה

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
25/04/2019 12:52:36

דוראנט שחקן ענק. קרי הוא הברומטר של גולדן סטייט (בטח כשבוגט חזר). בכל קבוצה אחרת הקובצה הייתה כבר של דוראנט, אבל גולדן סטייט הוא לא כל קבוצה. מסכים איתך שקר קצת הולך פה על הצד הקל של האימון.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
25/04/2019 16:28:01

משהו רע עובר על סטף כל שנה בפלייאוף… זה לא מקרי שהוא אף פעם לא בולט באוף סיזן. שחקן עונה רגילה נהדר אבל לא אחד שיקח אותך לאליפות. בשביל זה צריך דוראנט ואפילו איגי

אחד שזוכר
אחד שזוכר
25/04/2019 16:30:31

מה הקשר ליהודי קמצן? יש לך את זה ביותר גזעני? הוא בנאדם לפני שהוא יהודי וגם קמצן לפני שהוא יהודי. פשוט דוחה.

הייט אשברי
הייט אשברי
25/04/2019 18:50:17

לא התכוונתי שהוא קמצן בגלל שהוא יהודי. מכיוון שגם לייקוב וגם באלמר יהודים , הוספתי את זה לצורך ההשוואה ביניהם. אין הכוונה לשום דבר גזעני – כמי שמתעב את ביבי וטראמפ כאחד, תתקשה למצוא מישהו שיותר רחוק מגזענות ממני.

Gl
Gl
25/04/2019 9:40:38

יש מצב שזאת הסדרה הכי קשה שתהיה לגולדן בפלייאוף הזה , אלא אם כן מורי מגיש בקשה לליגה לבטל תטרייד של כריס פול אם סוויט לו בברלי והארטל יוסטון במקום פול יוסטון מנגבים את גולדן בקלות במצב הנוכחי אין להם מספיק עומק

ילדיסקו
ילדיסקו
25/04/2019 10:42:18
Reply to  Gl

אין ספק שהטרייד הזה נראה מטורף כרגע.
בברלי לו והראל תמורת פול.
למרות שלפול עדיין יש לו את זה , הערב היה זה הוא שהחזיק את יוסטון ברבע הרביעי כשיוטה ניסתה ללפף את החבל סביב צווארה, וזה שעצר פוזישן אחרי פוזישן את המומנטום שכמעט נבנה ע'י יוטה ..
סהכ יוטה נתנה שלושה קרבות יפים מתוך החמישה. דונובן לא התקדם השנה מלבד להתבגר בשנה. קצת מצער 4-22 זה אסון במשחק קלאץ.

ואגב, אם אני ג'נרל מנג'ר אז שני השחקנים הראשונים שאני לוקח לקבוצה שלי הם לא דוראנט או סטף אלא הראל ובברלי. איזה שני פיטבולים עם נשמה. כייף לראות את הקליפרס נושכת וצובטת במסגרת ההגינות.
הלוואי משחק 7 באוקלנד

חחחח
חחחח
25/04/2019 9:55:20

"ערב חלש" של דונובן מיטשל זה האנדרסטיימנט של השנה. של השנים.
הוא רשם מאזן גרוע היסטורית בפלייאוף, אין אף אחד עם 4 מ-22, אפס מ-9 לשלוש, ובונוס עוד 5 איבודים על אסיסט אחד.
אין ולא היה כזה, גם בעונה הרגילה יש פעם אחת משחק נפל דומה, והוא כמובן לא היה במשחק הדחה.
.
מה שחמור שזה לא מקרי. האחוזים שלו פשוט לא טובים. 43 אחוז מהשדה, 35 אחוז מהשלוש, פחות מ-50 אחוז אפקטיב, 2.8 איבודים על 3.9 אסיסטים. שחקן לא טוב, מתחת לממוצע בליגה.
.
אנשים מסתנוורים מהדאנקים ומהחוצפה שלו, אבל האמת היא שדונובן מיטשל לא יביא את יוטה לשום מקום, אולי להיפך. זה בפירוש המקרה שבו מראה עיניים משקר לגמרי.

ילדיסקו
ילדיסקו
25/04/2019 10:45:08
Reply to  חחחח

עונה קודמת הוא היה אדיר כרוקי,
העונה ציפינו ליותר,
הוא לקח יותר מדי על עצמו..יוטה חייבת להתחזק, אחרת מהעונה הבאה כל עונה של דונובן תהיה בזבוז.

ו…
כל מילה בטון. דונובן השנה קצת אכזבה ביחס לציפיות מהעונה הקודמת.

איצקו
איצקו
25/04/2019 10:46:31
Reply to  חחחח

עד כמה שזכור לי המשחק לפני כן גם היה משחק הדחה ומיטשל ניצח את המשחק בתצוגה התקפית ככה זה יום אתה על גג העולם ויום למחרת ליאור אליהו יותר טוב ממך…

ילדיסקו
ילדיסקו
25/04/2019 11:09:17
Reply to  איצקו

היו לו יותר מתצוגת על אחת העונה אבל בגדול אני חושב שכולם ציפו לקצת יותר

נתן גולד
נתן גולד
25/04/2019 10:12:28

דווקא דוראנט שיחק עם הפלואו של ההתקפה ושיתף את הכדור הרבה. הבעיה של הלוחמים במשחק הזה הייתה בהגנה ובכושר ההתקפי של הצוות המסייע. כשאיגי וגרין מחטיאים זריקות חופשיות לגמרי הקליפרס יכולים כמעט להתעלם מהם בהגנה ולהתרכז בדוראנט, קליי וקרי. מבחינת ההגנה זאת הייתה תצוגת נרפות כשכל פיק אנד רול של לו והראל מסתיים בסל.

חחחח
חחחח
25/04/2019 10:43:12

"בואו נתרכז רק בדוראנט, קארי וקליי" –
אמר אף אחד אף פעם

נתן גולד
נתן גולד
25/04/2019 11:41:08
Reply to  חחחח

כשאוטומטית קרי ודוראנט מקבלים דאבל טים מהשחקן של איגי כי לא אכפת להם להשאיר את איגי חופשי והווריורס לא מצליחים לנצל את הדאבל טים הזה אתה בבעיה. בשביל לעצור את קליי אתה רק צריך להיצמד אליו.

חיים
חיים
25/04/2019 10:22:51

גולדן סטייט עבדו על ניסויי כלים לקראת הסדרה נגד יוסטון והתעלמו מהעובדה שגם הסדרה הזאת עדיין לא נגמרה, אבל הם יירגעו עד המשחק הבא וינצחו אותו, כנראה בקלות.
יוטה נתנו שלושה משחקים מצוינים, ואם הסדרה הייתה מתחילה במשחק 3 היה להם סיכוי טוב, אבל לקח להם זמן ללמוד את הארדן.
אני חושב שלפורטלנד/דנבר/ספרס יש סיכוי יותר טוב נגד הלוחמים מאשר יוסטון, אבל ביכולת הנוכחית שלהם הכל אפשרי.
מצפים כבר לתחילת המלחמה במזרח…

bobby
bobby
25/04/2019 11:51:09
Reply to  חיים

״ואם״, זאת מילת המפתח במה שכתבת על יוטה.
אבל בפועל ב-2 המשחקים הראשונים הם הפסידו, ובלי יותר מדיי תחרות (בגיים 1 קצת הצליחו לצמצם את ההפרש ברבע השלישי, לפני שיוסטון רצו שוב ועד אמצע הרביעי סגרו סיפור).
הרבה אנשים, וגם אני, החמאנו ליוטה על כך שהחל ממשחק 3 הם נראים טוב. אבל בסופו של דבר, הסדרה התחילה במשחק מס׳ 1 בטויוטה סנטר.
מה גם, שעד הרבע הרביעי במשחק 4 בו יוטה התפוצצו, הם היו בכלל בפיגור 3 – לא רק ה0-3 בסדרה, אלא 3 הפרש פיגור באותו משחק מדובר.
בקיצור – עם כל המחמאות ליוטה על שלושת המשחקים האחרונים, אי אפשר להתעלם מהיכולת המעולה בשני צדדי המגרש של יוסטון ב-2 המשחקים הראשונים בסדרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2019 10:38:12

תודה רבה עמית אחלה סיקור.
.
איזה יופי הקליפרס האלה, פשוט תענוג של קבוצה.
.
גולדן החמיצו כמו הספרס הלילה. לא חושב שזה יקרה גם במשחק הבא.

אסף
אסף
25/04/2019 10:47:28

כן גולדן כנראה ינצחו את הסדרה במשחק הבא ואף אחד לא יפול מהכסא, מצד שני כמה אנשים פה חשבו שהסדרה תגיע בכלל למשחק שישי ערב פתיחתה???

חיים
חיים
25/04/2019 10:57:41
Reply to  אסף

הקליפרס מדהימים, אבל הלוחמים בשלהם והם יעשו את העבודה עד הסוף לא משנה כמה זה יקח להם

bobby
bobby
25/04/2019 11:02:13

תודה על הסיקור עמית!
הקאמבק המטורף של הקליפרס במשחק 2 בעצם עשה את ההבדל בין סדרה שהייתה אמורה להסתיים בסוויפ לטובת הווריורס, לכזו שמגיעה ל(לפחות) 6 משחקים.
בדומה למשחקים 1 ו-3, גם הוא היה משחק בשליטה של הווריורס שאמור היה להיות ניצחון קל, אבל חוסר ריכוז של השחקנים, בצירוף רוח לחימה יוצאת דופן של סוויט לו והארל, הביאו לכדיי קאמבק לא הגיוני.
את משחק 4 הווריורס ניצחו למרות מאבק עיקש של הקליפרס. זה כאמור היה יכול להיות הניצחון הרביעי וסוף הסדרה, לולא ההפסד ההוא במשחק 2.
.
הלילה, הגיע סוף-סוף, אחרי 5 משחקים, הניצחון ה״אמיתי״ הראשון של הקליפרס, במשחק בו מהתחלה ועד הסוף בם הצליחו להתעלות על הלוחמים.
קשה לי מאוד להאמין שבמשחק הבא הלוחמים לא יתעשתו על עצמם ויסגרו עניין. אבל מההפסד הלילה הם לא צריכים להתרגש מדיי – כי כמו שציינתי, ב-4 משחקים שהיו עד כה, הווריורס כלל לא היו אמורים להפסיד, אבל איזשהו עיוות במרחב חלל-זמן שיתק אותם באמצע הרבע השלישי של גיים 2, והוליד לנו סדרה ארוכה יותר.
.
לגבי יוסטון – יוטה –
ממש לא אהבתי את העובדה שממשחק למשחק, הספסל נהיה פחות רלוונטי. כמו כן, הפריע לי שמאז שני המשחקים הראשונים, ההתקפה של יוסטון חזרה להתבסס על יותר מדיי בידודים של הארדן ופול, ופחות ופחות על הנעת כדור וחיפוש שאר החברים, שכאמור בשני המשחקים הראשונים (ואולי קצת בשלישי).
אגב, שימו לב לקאפלה – כשהוא נותן משחק לפחות סביר, הן בהתקפה והן בהגנה, לרוב זה עוזר מאוד להביא ליוסטון את הניצחון.
במשחק הקודם בו הוא היה כאמור חולה, פייבורס ומיטשל הצליחו לחדור לצבע בקלות, ובצד השני ההחטאות שלו ללובים של הארדן עזרו ליוטה לברוח ברבע האחרון.
מקווה שעד הסדרה מול הווריורס הוא יחזור 100% לקו הבריאות.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
25/04/2019 11:29:45
Reply to  bobby

קפלה צריך לשלוח זר פרחים לחברו לשעבר לקבוצה, לו וויליאמס –
הניצחון של הקליפרס סידר לו עוד כמה ימי מנוחה חשובים.

רפיקי
רפיקי
25/04/2019 11:03:30

כמו שכתבו לפניי
הבעייה העיקרית של הלוחמים היתה ההגנה
הבעייה המשנית הייתה יותר מדיי זמן כדור לדוראנט

רפיקי
רפיקי
25/04/2019 11:04:04

משחק הבא המחבל בברלי הולך הביתה

ראס א שטן
ראס א שטן
25/04/2019 11:08:08

דונובן מיצל משחק עם נגרי על. לברון איתם לא היה מגיע לפלייאוף במערב כנראה גם בשיאו. אין מי ירווח לו את המשחק הפוך גובר הבוק רק סותם לו את הצבע לכן מיצל צריך לעבוד הרבה יותר קשה על כל סל. שימו לו שחקנים נורמלים והוא מנגב סטייל וויד. רוביו איהגלס פייבורס גובר זה 4 נגרי על. מיצל לקח איתם מקום 5 במערב ועונה שנייה מוביל אותם לפלייאוף. על מה לעזאזל אתם מדברים????
אני רוצה לראות את סטף קרי עם רוביו גובר ואינגלס חח הוא לא עושה פלייאוף איתם נראה לי

ראס א שטן
ראס א שטן
25/04/2019 11:15:07

תקשיבו ותקשיבו טוב יוטה לא ינצחו את יוסטון גם בטוב מ40 משחקים אתם הוזים. יוטה זו קבוצה פח שנכנסה לאשליות בגלל okc. פורטלנד השנה חווים את אותו המיראז ודנבר יחזירו אותם למציאות בסידרה הבאה אם ישרדו את מלך הלילה.
פורטלנד חושבים שהם טובים ושיש שינוי בגלל הנצחון על okc. אין שם שום שינוי הכל זהה. הם חייבים לנסות להנחית את הולידיי בקיץ חייבים כנל דנבר.

ראס א שטן
ראס א שטן
25/04/2019 11:19:37

אגב כמו שאמרתי מיליון פעם היום התקפות מנצחות משחקים. יש יותר סיכוי לקבוצת ראן אנד גאן בלי הגנה לנצח סידרה מאשר נגרים עם הגנת על בלי התקפה כמו יוטה ואינדי.
אומר מה שאמרתי בתחילת העונה ובטרייד דד ליין שם יוטה צריכים להביא שניים מקונלי הולידיי ווצביץ. הם יתנו התקפה ומיצל יפרח בסגנון יותר מהיר ויותר מרווח. נכון שווצביץ אוויר בהגנה אבל מסוגל לדפוק סלים מחצי מרחק ויש לו התקפה ולא כמו גובר הבוק. כדאי ללכת עם ההתקפה.
קבוצה של קונלי מיצל הולידיי פייבורס ווצביץ היא חזקה מאד

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
25/04/2019 11:26:43

נתחיל בכך שגולדן סטייט היו, ונשארו, הקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה באליפות. הפייבוריטים.
.
אבל –
.
אם השאלה היא "גולדן סטייט נגד השדה", אז התשובה היא "השדה".
גולדן סטייט של השנה היא לא אותה קבוצה שהכרנו בשנים הקודמות. ההתקפה היא עדיין ההתקפה המפחידה ביותר ב-NBA. דוראנט + קרי + קליי,
זו קומבינציה פסיכית.
אבל –
מספיק להתבונן במשחק הלילה.
השלישייה סיימו את המשחק עם 91 נקודות משותפות ב-60% אפקטיבי, 13 שלשות ב-64.4% –
והם עדיין הפסידו.
הסיבה היא ההגנה.
את העונה הרגילה הם סיימו עם הגנה שדורגה במקום ה-11 ב-NBA. המיקום הגרוע ביותר מאז שקר הוא המאמן של הקבוצה.
האוהדים השרופים חזרו ואמרו שבפלייאוף הם יעלו הילוך, ובהחלט הייתה להם סיבה טובה לחשוב כך, בעיקר לאור תוצאות העבר.
אבל 2 גורמים חדשים נכנסו למשוואה, כאלו שלא היו בעבר –
הראשון הוא שלקבוצה יש את הספסל הכי קצר מאז שקר הוא המאמן.
השני זה ההימור על קאזינס, הימור שכשל, ובגדול.
.
(לא באשמת קאזינס. קאזינס הגיע עבור ה-MLE של גולדן סטייט. היות והם קבוצה משלמת מס, זה היה כל מרחב התמרון שלהם. אם במקום קאזינס הם היו מחתימים שחקן קצת אפור יותר, אבל כזה שתורם בהגנה ומביא אנרגיות מהספסל, אין לי ספק שמצבם היה טוב בהרבה. אליאסובה, בלינלי, ממיק סקוט, הם דוגמאות לשחקנים שמשחקים עבור MLE. שחקנים שאלמנט הסיכון בזמן ההחתמה שלהם היה נמוך בהרבה)
.
אותו ספסל שידע בעבר "לחסל" קבוצות יריבות, הפך לפחות משמעותי, והגדיל את התלות בכוכבים.
התקפית, בברור גולדן סטייט תלויה כיום יותר מאי פעם בתפוקה של 3 הכוכבים,
ויש לי את התחושה (צריך דעה של מישהו עם יותר קילומטראז' בצפייה במשחקי גולדן סטייט בשביל לחוות דעה אמינה יותר) שזה משפיע על התפוקה ההגנתית של הכוכבים.
בגלל שבסדרה מול הקליפרס, ההגנה של גולדן סטייט איומה. היא מדורגת במקום ה-12 מ-16 קבוצות, כאשר הם סופגים 112.5 נקודות בכל 100 פוזשנים.
אלו מספרים שבאליפויות הקודמות גולדן סטייט לא התקרבו עליהם. אפילו בסדרת ההפסד לקאבס ב-2016 הם ספגו הרבה פחות (108 נק' בכל 100 פוזשנים).
.
עם כל הכבוד לגולדן סטייט, חייבים לציין ב-"שאפו גדול" את הקליפרס. בפיגור 1 – 3, אחרי 3 הפסדים רצופים, אף אחד לא היה מאשים אותם אם היו נשברים. בטוח במשחק חוץ מול האלופה המכהנת.
אבל הם הגיעו לשחק כדורסל. מהדקה הראשונה של המשחק הם היו עמוק בעניינים, כאשר הם מובילים ברוב שלבי המשחק.
כאמור –
שאפו.
.
המילה שאפו, דרך אגב, מקורה בביטוי הצרפתי "שאפו א לואי" (מוריד את הכובע).
.
שאפו גם לעמית על אחלה סיקור!
תודה.

ראס א שטן
ראס א שטן
25/04/2019 12:31:15

שאפו גיא השכלתני.

לא מסכים שלשדה יש יותר סיכוי אלא אם כן אחד מהביג 3 נפצע. הפציעה של קאזינס מאד החלישה אותם אבל עדיין הם יקחו. יפסידו כמה בדרך אבל 4 משחקים דום קבוצה לא תנצח אותם בלי פציעה. אגב מקווה מאד לטעות.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
25/04/2019 21:17:13

CHAPEAU À LUI – (מוריד) *לפניו* את הכובע. שאפו גם לך על התגובה המצוינת.

שלומי
שלומי
25/04/2019 11:54:51

פוסט מעולה עמית, הקליפרס דחו במעט את הידוע מראש אבל הסדרה עומדת בציפיות, מה שעוד מחכה לנו dammm

רועי ויינברג
Admin
25/04/2019 13:05:51

ניצחון חשוב לקליפרס. ג'מייקל גרין עשה עבודה טובה על דוראנט והיכולת שלו להחליף על כל חסימה השפיעה לטובה היום. לו וויל במשחק ענק כשאיגודלה התקשה מולו והפיק-נ'-רול שלו ושל הארל עבד. מישהו, אגב, ראה את קליי תומפסון?

אחלה סיקור עמית

כדור הרעם
כדור הרעם
25/04/2019 13:26:25

זה לכאורה אבסורד לתקוף שחקן שקולע מעל 40 נקודות, אבל כמו שכתב טיג זריקה חשודה, דוראנט לא משתלב במשחק היפה של הלוחמים והוא פוגם בהרמוניה.
דוראנט האחראי הראשי לנפילה של הלוחמים.
וכמו שטיג ציין כשדוראנט קולע מעל 40 הלוחמים במאזן שלילי, כשקרע קולע מעל 40 הלוחמים במאזן חיובי.
הייט אשברי כתב שמשהו רע עובר על קרי, אני אגדיל ואומר שמשהו רע עובר על הלוחמים, למשהו הרע הזה קוראים דוראנט.
דוראנט חייב לעוף!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
25/04/2019 13:46:23

דוראנט הוא האחראי הישירה לנפילה של הלוחמים?
(לא שבאמת יש כזו. הם מובילים 3 – 2 בסדרה)
.
לא הוא זה שבנה את סגל הקבוצה. לא הוא זה שהימר על קאזינס.
.
ON/OFF של משחק בודד זה שטויות. אבל מהנתון של העונה כולה, אפשר ללמוד לא מעט –
השנה, עם דוראנט על הפרקט (68% מהדקות של הקבוצה העונה), עבור 100 פוזשנים, גולדן סטייט מנצחים 120.9 – 108.9
בלעדיו הם מפסידים 106.9 – 111.7 (פער של 16.8 נק' עם/בלי דוראנט).
לקרי, דרך אגב, נתון דומה למדי (פער של 16.1 נק' עם/בלי קרי).
.
מה שניתן ללמוד זה שהשנה יש לגולדן סטייט "חור" בספסל. בעונה שעברה ולפני שנתיים, כאשר דוראנט לא שיחק, המחליפים עדיין ניצחו (אם כי בהפרש קטן יותר).
.
לטעמי, הנתונים ברורים למדי. גולדן סטייט עם קרי, דוראנט, וקליי, זו קבוצה מדהימה. הבעיה היא שהם לא יכולים לשחק 48 דקות בכל לילה.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 14:36:12

+ 1
מצויין

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2019 16:47:26

מבחינת נקודות בהתקפה הפער הוא 12 נק'פחות ללא דוראנט, מבחינת הפרש הפער הוא 16.8 (12+ עם דוראנט לעומת 4.8- בלי דוראנט).
כך שמבחינת הפרש דוראנט מעל קארי ב-0.7 נק'. כמה פער יש אצל קארי בקליעת הנק' של הלוחמים?

מבין בינוני
מבין בינוני
25/04/2019 13:50:44

לדעתי זה באמת אבסורד…
1. זה לא סתם שדוראנט קלע 45, אלא שהוא עשה זאת בכמעט 80% (%ts)!!!
2. הוא לא אשם שקליי זרק כמעט כמוהו (20 זריקות לעומת 26 זריקות לדוראנט), ביעילות פחותה בהרבה (55% %ts).
3. הוא אפילו לא אשם בכך שאיגודלה ולוני קלעו שלוש מחמש עשרה הזריקות שלקחו…
4. והסטטיסטיקה על כך שהוא קולע הרבה הם מפסידים היא מצחיקה לדעתי. הרי ברור שהלוחמים הולכים קודם כל על הספלאש וכשזה לא הולך הולכים על דוראנט. לכן, במשחקים הקשים דוראנט בולט ובאופן טבעי המאזן בהם יהיה נמוך ביחס למשחקים הקלים.
5. והסיבה שהלוחמים חייבים אותו הוא שבמשחקים הקשים של הפלייאוף הוא המניה הכי בטוחה וביי פאר. הלוחמים הבינו את זה כשהביאו אותו לעזרה מול לברון, שהיה מתעלל בהם שנים קדימה לולא דוראנט.
6. המשחק הזכיר לי את המשחקים הראשונים מול יוסטון שנה שעברה. הספלאש לא מתפקדים, דוראנט קולע טוב ואז מאשימים אותו.
7. אגב, דווקא במשחק היום זה לא היה איזו קלאסי על דוראנט (כמו בשנה שעברה מול יוסטון) אלא כחלק מהמשחק לדעתי. זו הדרך היחידה שתאפשר ללוחמים להצליח גם השנה.
8. נחכה כולנו לשנה הבאה ונראה איך הלוחמים יהיו בלי דוראנט…

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 14:37:25

8. דוראנט לא הולך לשום מקום

מבין בינוני
מבין בינוני
25/04/2019 18:22:29
Reply to  דה שוט

דה שוט כשכתבת את זה בהתחלה חשבתי שאתה הוזה
אבל עם כל קריאת mvp וכל מחמאה צבועה של דריימונד אני מרגיש שיכול להיות שיש משהו בדבריך
הרי יש סיכוי שהם יהיו אלופים שוב כשדוראנט ישבור שיאי נקודות בפלייאוף עם עוד fmvp ואז באמת ייתכן שיתפה לסופרמקס וכולנו אכלנו אותה

מבין בינוני
מבין בינוני
25/04/2019 18:23:27

שיתפה=שיתפתה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2019 16:52:06

ב-2015 הם גברו על לברון ללא דוראנט וגם בהפסד בגמר של העונה העוקבת לברון היה צריך את ההרחקה (המוצדקת לחלוטין) של גרין שבלעדיה לברון לא היה חוזר מפיגור 3-1.
וכל זאת אינו סותר שלברון היה אדיר והייתה מגיעה לא האליפות הזו, נאליפות ההיסטורית של הקאבס.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 13:38:34

1. דוראנט הערב דווקא שיתף אבל החבר'ה החטיאו או התקשו להגיע למבטים טובים – בעיקר קרי וקליי; כשגרין ואיגי לא פוגעים, קל להחליף ולעשות שמירות כפולות, דוראנט זרק בכל החצי השני אולי זריקה אחת פנויה (שאותה דווקא החטיא), הוא זה שמחק את ההפרש במו ידיו והוא לקח על עצמו רק בתור אופציה משנית, ראו שהוא מנסה בהחלט לשתף את קרי וקליי.
2. לא ברוr לי למה הארל ו-לו וויליאמס לא פותחים בחמישיה, הם יותר טובים מאלה שפותחים, זה סתם נותן יתרון לקבוצה השניה, השחקנים הכי טובים צריכים לפתוח ולשחק הכי הרבה זמן, וויליאמס טוב בהרבה משי אלכסנדר, זה גימיק זול להתחיל עם הטובים על הספסל, זה גומר משחקים מוקדם – כפי שקרה במשחק 3 ותראו שיקרה גם במשחק 6.
3. קרי נראה פצוע, יש לו קאסט על הרגל והוא מוגבל מאוד בתנועה.
4. מסכים עם אשברי – אסור שדוראנט יוביל את הכדור בתחילת ההתקפה, בדיוק כמו המנטור שלו לברון – זה תוקע מראש את כל התנועה והתנועה תמיד הייתה הנשק הכי חזק של הלוחמים.
5. קר על הפנים – מסכים כאן עם כל הביקורות – לא משפיע על המשחק, כמו בסרט הזה של קיידי קוסטנר "רוכב עם כוכבים"
אוהדי ג"ס, מהדברים הבטוחים שלכם כאן באתר אפשר לחוש במתח המתגבר והולך אצלכם, ובצדק – הקריפרים מפוצצים (בברלי, הארל, ג'מייקל) ויש להם גם כישרון (לו, לא-בושה-להיות-גלינרי) – ואתם מתחילים לחשוב לעצמכם, מה אם יהיה משחק 7? מה יהיה אם החבר'ה (שוב) יחנקו?
אז תרגעו, הכל בסדר, תנשמו עמוק ותחזרו אחרי :
"בדוראנט ננוחם"

Ljos
Ljos
25/04/2019 14:48:21
Reply to  דה שוט

יש סיבה שבגללה הארל ולו המתוק פותחים על הספסל, וזה לא סתם גימיק.
יש להם תפקיד לשחק על המגרש, והם עושים אותו הכי טוב מהספסל. החסרונות והיתרונות שלהם מתבלטים בצורה הטובה ביותר בצורה הזו ובסגנון המשחק הזה. אם זה ההגנה הבעייתית של לו או סוג ההתקפה שהם יוצרים.
ואם מותר לי לצטט את יוהאן קרוייף: "Choose the best player for every position, and you’ll end up not with a strong XI, but with 11 strong 1’s.".

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 15:50:37
Reply to  Ljos

ססמאות, תן דוגמה

Ljos
Ljos
25/04/2019 15:58:49
Reply to  דה שוט

מי שמדבר.
דוגמאות למה? להגנה הבעייתיות של לו? זה ידוע. לשחקנים מסוגו שפותחים על הספסל? מקרופורד ועד הורנצ'ק, יש, ברוך השם ולא הנביא. לכך שעדיף שחקנים שיודעים לשחק אחד עם השני עם סגנונות מתאימים כדי ליצור קבוצה? זה הבסיס של בניית קבוצה היום.
הסגנון של לו מתנגש עם שחקנים מסויימים, אולי גם קל לו יותר נגד שחקני ספסל ולהיכנס למשחק מולם. אין שום סיבה לפתוח עם "בחמישייה הטובה ביותר". משחק כדורסל הוא מרתון, לא מירוץ של חמש דקות.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 17:10:48
Reply to  Ljos

תראה מחר שעד שלו יכנס כבר יהיה הפרש דו ספרתי, כנ״ל לגבי הארל, כנ״ל בתחילת החצי השני. שני הקלעים המובילים באים מהספסל? לא מאוזן ולא יצליח לאורך זמן.

Ljos
Ljos
25/04/2019 17:15:50
Reply to  Ljos

אם שתי עונות שלמות ומוצלחות לא מספיק זמן בשבילך, אתה מוזמן ללכת לשאול כל מאמן עבר של לו וויליאמס למה הוא תמיד הגיע לספסל ואיך סגנון המשחק שלו משתלב עם של אחרים.
מצד שני, אתה משום מה בוחר לבדוק את התיאוריה שלך על משחק אחד בודד מול קבוצה עדיפה.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 17:40:46
Reply to  Ljos

אוקיי מקבל חלקית, אכן יש בעיה בהגנה, שנה שעברה הייתה כל כך מוצלחת? ומה לגבי הארל? נחכה למשחק הבא ונראה מה קורה בפתיחת המחציות

Ljos
Ljos
25/04/2019 17:48:03
Reply to  Ljos

שנה שעברה הייתה מוצלחת מספיק. השיתוף שלו לא היה הבעיה.
גם לגבי הראל צריך להתאים הרכבים ושיתופי פעולה. הוא משתף פעולה נפלא עם לו, למשל
אתה יכול לחכות למשחק הבא, מבחינתי זה לא אומר כלום, גם אם יוכיח את צדקתי. זה רק משחק אחד מול קבוצה עדיפה. וזה בטח לא יוכיח שאם לו היה בהרכב הפותח היה עדיף לקליפרס.

ראס א שטן
ראס א שטן
25/04/2019 15:21:24
Reply to  דה שוט

בלוני ננוחם

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 15:51:47

חחח… כרגע זה המצב

כדור הרעם
כדור הרעם
25/04/2019 13:45:38

דה שוט לא הגבת לי בשרשור אחר
אז אני כותב לך כאן.
שוב ווסטברוק החמור התגלה כאפס מאופס שחושב על עצמו ומחרב קבוצה, לא תורם לקבוצה.
מצידי דוראנט החצי השני בחמוריה יכול לחזור לאוקלהומה.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 14:13:19

לא ראיתי לכן לא הגבתי, הפעם אתה צודק, אם כי לא מדייק, אבל אחרי הדחה כזאת לא אוכל להתווכח איתך, חובת ההוכחה לגמרי עליו בשנה הבאה. לגבי דוראנט – בלעדיו היו ללוחמים אליפות אחת ועוד שיא נצחונות בעונה הרגילה, הישגים מרשימים וכדורסל נאה לכל הדעות – אבל לא שושלת היסטורית. מציע לחשוב על זה קצת לפני שאתה, אשברי, רפיקי וחבריכם שולחים אותו לכל הרוחות. ד"א, לא מן הנמנע שהוא יישאר וישתלט סופית על הקבוצה – הקהל כבר צעק לו אתמול MTV MTV
נ.ב. טוב לשמוע ממך – לאן נעלמת? ועוד שראסל מככב ככה…

מוש השור
מוש השור
25/04/2019 13:46:12

פשוט הזויות כל התגובות כאן שתוקפות את דוראנט. אני לא סובל אותו אבל הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם אם לא השחקן.. הבנאדם נתן אתמול ובכלל בשלושת המשחקים האחרונים תצוגה מפלצתית. לא מגיע לכם כזה שחקן, בלעדיו אתם בקושי עולים לפלייאוף. זאת לא אותה קבוצה שלפני חמש שנים, סטף מדהים ולא עקבי כנל תומפסון. דריימונד גרוטאה, בכל קבוצה אחרת הוא היה שחקן ספסל. שאר הסגל חלש. תגידו תודה שיש לכם את הקפקייק.

כדור הרעם
כדור הרעם
25/04/2019 13:50:34

מה עוזרות התצוגות העילאיות שלו אם הן לא מעצימות את הקבוצה שמסביב אלא רק את דימויו האישי.
שחקן ענק מאוד אבל לא משתלב באופי של הקבוצה.
אני מעדיף את קוואי על פניו

Berch
Berch
25/04/2019 13:54:15

איזה פלייאוף…. בינתיים לילארד והספסל של הקליפרס בטופ
🙂

מנחם לס
מנחם לס
25/04/2019 13:56:57

שוב פעם הלכתי לישון ב-12:30 והחמצתי את כל הרבע הרביעי. איזו באסה. לפחות הכל מוקלט.

דה שוט
דה שוט
25/04/2019 14:40:04
Reply to  מנחם לס

תקליט, ותחרוג ממנהגם של כולם פה – אל תכנס להופס מיד על הבוקר – תראה קודם כל את המשחק
העיקר הבריאות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2019 17:03:17

תודה רבה.
יוטה שיחקו כמו פראיירים.
וגם הפרונט אופיס יצאו כאלה אחרי שלא חיזקו את הקבוצה בנקודות הקריטיות להצלחתה, תוך כדי העונה.
מיצ'ל ענק, אבל יש פה דור של שחקנים שגדל על קובי וככה זה נראה לצערי.
חייבים להביא קלעים, להיפטר מקראודר וגובר.
מצידי שפייבורס יפתח בסנטר ושיביאו נגר מחליף בשבילו לספסל.

נתן
נתן
25/04/2019 18:37:45

חצי גמר המערב: השפם נגד הזקן!