You are currently viewing שבוע שני בפלייאוף – פריוויו למשחקי מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שבוע שני בפלייאוף – פריוויו למשחקי מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הזמן רץ כשנהנים, והנה הסתיים לו שבוע פלייאוף ראשון לעונה. הקבוצות נמצאות בין המשחק השלישי לרביעי ומתחילות להסתמן מגמות.

22:00 שעון מצפה רמון, ברוקלין נטס – פילדלפיה 76', פילי מובילה 1-2

יפה מצד הליגה לסדר משחקים בשעה נוחה שכזו כך שגם חלקי העולם שממזרח לאטלנטי יוכלו להשתתף בזמן אמת ומבלי לאבד שעות שינה יקרות להן יזדקקו בשבועות הקרובים.

את הפריוויו המשובח של עמית תמצאו כאן, ואת יומן האליפות המעולה של שחר תמצאו כאן.

אז שתי הקבוצות הגיעו סופסוף לפלייאוף אחרי שנים ארוכות של טנקינג מגונה. ההבדל המרכזי ביניהן הוא שפילי שמרה על בחירותיה (אמביד וסימונס) או הטרידה אותן עבור נכסים משמעותיים אחרים (באטלר והאריס), בעוד שברוקלין העניקה אותן לדני איינג' עבור מספר נכסים מזדקנים שלא העלו אותה על דרך המלך, וזו הסיבה העיקרית לכך שפילי נחשבת לפייבוריטית בסדרה.

עם זאת, ברוקלין, כמו הפניקס, קמה מאפרה ובנתה קבוצה מצוינת וסימפטית להפליא (לא הסאנס. פניקס עוף החול במיתולוגיה היוונית). הנטס הפתיעה את פילי במשחק הראשון בפילדלפיה, אך פילי הצליחה לנצח בשני המשחקים הבאים כך שיתרון הביתיות חזר לעיר אחוות האחים. יתרה מזו, פילי הצליחו לנצח במשחק השלישי ללא אמביד הפצוע, ובמשחק מעולה של בן סימונס המושמץ, כך שאפשר לטעון שהדברים מתחילים להסתדר.

סימונס קלע באופן סימונסי מאד – הרבה כוח בצבע והשלכת "גויאבות" (Ori 88 ©) מטווח קצר, אבל עם השורה התחתונה – 31 נק', 84% מהשדה, 9 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות – קשה להתווכח. נראה שמעז יצא מתוק, והיעדרותו של אמביד מהמשחק יצרה מרחב (ספייס, בעברית) באזור הצבע שנוצל יפה על ידי ברט בראון (המושמץ גם הוא). מאחר ונכון לעכשיו אמביד עלול להחמיץ גם את המשחק הרביעי, ומאחר ואין צורך לתקן את מה שלא מקולקל, אפשר להניח שפילי וסימונס ינסו לעשות זאת גם הלילה.

פילי היא קבוצה שמרכזת המון כשרון בחמישייה (111 נק' מתוך 131 סך הכל במשחק השלישי) והרבה פחות בספסל (הרבה פחות, כך מתברר, זה 20). אצל ברוקלין, לעומת זאת, הנקודות התחלקו שווה בשווה (58/57). הנטס צריכים להפיק יותר מהחמישייה הפותחת, שקלעה 4/22 מזעזעים לשלוש במשחק האחרון, אבל לא נראה שהיה מדובר רק ביום קליעה גרוע – לנטס היו רק 12 אסיסטים במהלך המשחק ונראה שכל תכנית המשחק שלהם לא עבדה.

מצד שני, אפשר לסמוך על קני אטקינסון וחבורתו שיעשו את ההתאמות הנדרשות לאור תוצאות המשחק הקודם. לכל מי שתוהה, כמוני, מהן בדיוק אותן התאמות נדרשות שכולם מדברים עליהן כל הזמן – אני לא יודע, אבל אחרי המשחק השני בדנבר, דרק וייט חזר ואמר זאת, בערך חמש פעמים, אחרי כל שאלה שנשאל, ובמשחק העוקב קלע 36 נקודות, אז כנראה שיש בזה משהו. די'אנג'לו, לתשומת לבך.

לדעתי עדיין מוקדם להכריז על כך שהחוליה החלשה של בראון וסימונס מצאה את השיטה האופטימלית אחרי שנתיים חסרות כיוון, ואני מתקשה להאמין שסימונס יחזור על התצוגה מהמשחק השלישי. מסיבות שאינן ידועות למדע, ברט בראון ממשיך ליבש את ג'ונתן סימונס, שחקן 3&D ששיחק נפלא במדי הספרס מול יוסטון ב-2017, אז אנחנו נשארים עם עימות בין באטלר והאריס לבין אטקינסון וחבורתו – ברוקלין תשווה את הסדרה, בהפרש קטן.

 

00:30 שעון איילת השחר, סאן אנטוניו ספרס – דנבר נאגטס, הספרס מובילים 1-2

את הפריוויו המצוין של דור לסדרה תוכלו למצוא כאן.

אז מה היה לנו?

הסדרה הזו נראית, נכון לעכשיו, כסדרה הטובה והשקולה ביותר בסיבוב הראשון, גם בעיני מי שאינו אוהד של אחת משתי הקבוצות. הספרס הצליחו לגנוב את המשחק הראשון בתצוגה קבוצתית מרשימה, והובילו שלושה רבעים במשחק השני לפני ההתפוצצות של מורי שאיזנה את הסדרה. המשחק השלישי בבית היה בשליטה ספרסית בכיכובו של דרק וייט.

מה למדנו עד כה?

הספרס – בגדול המכונה עובדת, כשכולם נותנים דקות טובות כשצריך אותם, אבל עדיין, הקליעה של שתי הקבוצות מתחילה במקום אחר לגמרי – הספרס צריכים להתאמץ על כל נקודה, ובדרך כלל עושים זאת בצבע או במיד ריינג' כי השלשות לא נכנסות. גם שם לא תמיד קל – ה-%eFG של דרוזן בסדרה 48% ושל למרקוס רק 39%! דנבר לעומתם, עומדת על 53% קבוצתי, יכולה לעשות נקודות במגוון דרכים, והשאלה עד כמה היא מצליחה בכך תלויה בעיקר בטמפרטורה של מורי ובהגנה של הספרס.

דנבר – הקבוצה, בסך הכל, משחקת טוב יחסית לקבוצה צעירה ובלתי מנוסה. הם נלחמים, לא מתייאשים, וחזרו פעמיים במשחק אחד מפיגור של 19 נקודות. נכון שמורי לא הופיע לרוב הסדרה, לפחות עד כה, אבל כל שאר הגארדים, צעירים ומוכשרים גם הם, לא מביישים את הפירמה, כך שבדיון בסוגיית גברים מול ילדים, לדעתי הם בהחלט בכוון הנכון.

ומה השתנה הלילה הזה?

הסטטיסטיקה הקצרצרה של הסדרה עד כה אומרת שהספרס לוקחים את המשחק האי זוגי ומאבדים את הזוגי. יום קליעות לוהט של דנבר בהחלט יכול לגרום לזה לקרות, וקשה לי להאמין שווייט יקלע שוב 36 נקודות, כך שדנבר בהחלט יכולה להאמין בעצמה הלילה.

הספרס מצידם צריכים למצוא את הדרך לשלב את יחידת הצלפים – ברטאנס שיחק 6 דקות במשחק השלישי ולא קלע כלל, בלינלי 17 דקות ו-6 נקודות בלבד, ומילס עם 18 דקות ללא זריקת שדה אחת! באופן כללי יותר – במשחק השלישי החמישייה של הספרס, בממוצע, בפלוס 20 בעוד שהספסל, מסורתית אחת מנקודות העוצמה של הקבוצה, בממוצע מינוס 5.

אצל דנבר המצב בדיוק הפוך, ורועי הציע להעלות אחד מהגארדים הצעירים לחמישייה על חשבון בארטון. זה ללא ספק יכול להועיל לדנבר בייצור שלשות כשמורי ביום חלש/נשמר היטב. יתכן שהצרחה כזו תתקזז קצת עם צמצום הפער בין הספסלים, אבל אני חושב שלדנבר אין הרבה מה להפסיד בשלב הזה. לי אישית אין איזו הברקה טקטית שיכולה לעשות את ההבדל עבור דנבר, ולפי הפוסט-גיים של מאלון גם הוא מבין שזה הרבה עניין של פסיכולוגיה של מורי ושות', אבל אם יש לכם רעיונות מעניינים נשמח לשמוע בתגובות.

שורה תחתונה, דנבר ילחמו כאריות (אריות הרים של הרי הרוקיז, הידועים בשם פומה), מורי יקלע יותר אך לא מספיק, והספרס ינצחו בהפרש קטן לפני שהסדרה המוצלחת הזו חוזרת לדנבר.

 

03:00 שעון ניר דוד, דטרויט פיסטונס – מילוואקי באקס, מילוואקי מובילה 0-2

את הפריוויו המעולה של גיא רוזן לסדרה תמצאו כאן.

נדמה לי שאפילו לקייסי אין יותר מדי מה לומר על המשחק הזה. נכון שאנחנו בפלייאוף, אבל הפרשי הרמות הם כאלה שמילוואקי יכולה לעבור את הפיסטונס, ללא גריפין הפצוע, גם בהילוך שלישי, כך שאולי תתחיל את המשחק בעוצמה גבוהה, על מנת להבטיח את סיום הסדרה בהקדם האפשרי, אבל היא בהחלט עשויה לתת דקות מנוחה לשחקנים המובילים על מנת לשפשף את הסגל ולמנוע פציעות. לא יודע כמה מכם יקומו בשלוש בלילה כדי לצפות במשחק שתוצאתו כמעט ידועה מראש, אז מי שרוצה להשלים שעות שינה מוזמן לקרוא כאן את הספוילר – מילוואקי, ב-15.

 

05:30 שעון עין גדי, יוטה ג'אז – יוסטון רוקטס, יוסטון מובילה 0-2

את הפריוויו המצוין של רועי לסדרה תוכלו למצוא כאן.

לדאבון הלב יש חשש ממשי שגם הסדרה הזו תסתיים במהרה. יוטה קבוצה טובה בהרבה מהפיסטונס, אבל ההתדרדרות המפתיעה של יוסטון למקום הרביעי זימנה ליוטה יריבה מצוינת ומאצ'-אפ אכזרי שיסתיימו כנראה בהדחה בסיבוב הראשון.

מה בכל זאת יוטה יכולה לעשות?

לקלוע משלוש – ג'יי קראודר, עם 33% מהטריי במהלך העונה, קולע בסדרה ב-15% מזעזעים. דונובן מיטשל ירד מ-36% ל-27%, ואינגלס מ-39% ל-22%. אי אפשר לנצח ככה בכדורסל בשנת 2019. אפשר לתת קרדיט להגנה של יוסטון (בעיקר לטאקר החביב, לא בהכרח כי מגיע לו יותר מלשאר, אלא פשוט כי בא לנו וכי אנחנו יכולים), אבל אלה עדיין לא נתונים שאפשר להשלים איתם. האם הביתיות תעלה קצת את האחוזים האלה? כנראה שכן, אבל לא מספיק וסניידר צריך לחשוב איך מפצחים הגנת הפרימטר של יוסטון, או…

לקלוע מהצבע – רודי גובר עם %eFG של 68% בסדרה, שזה מצוין, אבל רק 11/16 זריקות. פייבורס עם 63% ב-12/19. כלומר שני הגבוהים של יוטה ביחד זורקים בממוצע 17 זריקות למשחק, שהן 4 זריקות לרבע. לנוכח האחוזים של יוטה מהשלוש נראה שהם חייבים, ויכולים, ללכת יותר לצבע. יוסטון, עם הרוטציה הקצרה שלה, קצרה עוד יותר בצבע, כשקפלה עם 31 דקות למשחק, פאריד עם 17 וננה לא משחק ("זה לא אישי", הסביר ד'אנטוני לננה, "31+17=48, ופשוט לא נשארו לי דקות בשבילך. אולי תבדוק בגולדן סטייט? שמעתי שיש להם דקות לגבוהים"). "טחינת" הגבוהים של יוסטון יכולה להועיל ליוטה גם ביצירת נקודות וגם בהתשתם ופגיעה במשחק ההתקפה של יוסטון…

לעצור את ג'יימס הארדן – למרות חיפושים ממושכים באמזון ובאי-ביי טרם הצלחתי להניח את ידי על עותק מהאנתולוגיה "כך הצלחתי לעצור את ג'יימס הארדן ב-2019", כנראה מאחר והיא טרם נכתבה. סניידר, רוביו וקראודר מבינים בהגנה לא פחות מאף אחד אחר בליגה, אבל אני חושש שגם הם לא יתרמו את הפרקים שלהם לספר הנ"ל. נכון לעכשיו אין פתרון לבעיה הזו וצריך פשוט לקלוע יותר, ועל זה כבר דיברנו…

לכן, להערכתי יוטה הסימפטית תראה טוב יותר מאשר בשני המשחקים הקודמים, אבל במידה שאינה מספקת על מנת לנצח בסדרה. השאלה האם תודח בסוויפ או בג'נטלמן סוויפ תלויה בעיקר בחוש הצדק המפותח ובהגינות המפורסמת של הארדן… ולכן אני מעריך שיוסטון תנצח הלילה, ושחופשת הקיץ של המורמונים החביבים תתחיל כבר באפריל.

מקורות: בסקטבול רפרנס ו-ESPN

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
Subscribe
Notify of
608 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
זיו פנמה
20/04/2019 17:33:36

1. ברוקלין, דטרויט ויוטה מסוגלות להחזיר הערב את כבודן האבוד.
2. המנצחת הערב בין הספרס לנאגטס תיקח את הסדרה כולה להערכתי. (איש המפתח בנאגטס הערב הוא מילסאפ. איש המפתח בספרס הערב הוא דרוזן.)

זיו פנמה
20/04/2019 17:33:52

תודה מאנו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:32:35

מה הכוונה שדוקטור רזי כתב אתמול ״אני פורש״ ?????

יהלי אולמר
יהלי אולמר
20/04/2019 17:49:19

מאנו אתה אדיר, כביר ונדיר כמעט כמו שלשה ועברה של מרקו אחרי הנעת כדור של הספרס.
כל הקבוצות מסוגלות לנצח היום, חוץ מדטרויט כמובן.

רועי ויינברג
Admin
20/04/2019 17:59:54

פריוויו פנטסטי. דוגמה לכל כותב פריוויו באשר הוא (כולל אותי). אני חושב שפילדלפיה תמשיך לדרוס ותנצח היום אחרי 2 תצוגות מדהימות, אבל יהיה צמוד שם. יוטה ודנבר גם יכולות להפתיע.

אסף
אסף
20/04/2019 18:00:56

נהדר מיקי,תודה רבה. אגב במשחק הקודם הספרס ניצחו למרות יום קליעה טוב של הנאגטס. הולך אתך בהימורים.
באופן לא צפוי ערוץ הספורט החליטו בערוץ הפתוח לתת בשידור את שני המשחקים המוקדמים (והמעניינים יותר בעיניי לפחות)

אסף
אסף
20/04/2019 18:02:32
Reply to  אסף

ואין כמו לילה לבן שלמחרת לא עובדים (מורה) ולילדים יש מסגרות (מערכת חינוך קיבוצית) ….אפשר להשלים שעות שינה בבוקר…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/04/2019 18:02:11

תודה מיקי דה-מאן.
לדעתי דנוור יפתיעו אותך הלילה אבל נחייה ונראה.
משום מה היתרונות של יוקיץ לא מגיעות לידי ביטוי ב 3 המשחקים האחרונים.
הוא צריך להיות מרוכז ולקלוע יותר ולקחת יותר קרשים ולחלק יותר בונבונים כי זה פליאוף.
דנוור תעלה או תיפול על ניקולה וגמאל….

אסף
אסף
20/04/2019 18:04:06

הבעיה הרצינית שלהם כרגע היא מורי, הג'וקר נותן מספרים וגם הפנים שהוא צריך לזרוק יותר. וויט פשוט להוציא רבע אחד של התפוצצות מחסל את מורי בסדרה עד כה.

איתן מג׳אר
איתן מג׳אר
20/04/2019 19:45:24

ל"משום מה" קוראים פופ

פאקו
Admin
20/04/2019 18:20:03

פריוויו נפלא מיקי, תודה רבה. בתחושה שדנבר מחזירה ביתיות היום.

אור
אור
20/04/2019 18:39:33

תודה מיקי
הרגת אותי עם ההתאמות הנדרשות, הקלישאה הכי מעצבנת כולל כאן בתגובות

אור
אור
20/04/2019 18:41:20

גיים אוף זונס החדש
https://youtu.be/t_BN-_SUEYQ

שלהבת
Editor
20/04/2019 20:10:35
Reply to  אור

תודה, אור!

רוברט הורי
רוברט הורי
20/04/2019 18:51:48

פילי
דנבר
באקס
יוסטון

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
20/04/2019 19:03:03

וואו – לדעתי זה הפריוויו הראשון שלך שאני קורא פשוט מצוין שנינות ששזורה בניתוח מעולה.
כמו זונת הצלחות קלאסית אני על כמה עגלות במקביל ודנבר היא אחת מהן (בנוסף לבאקס, ורבע רגל על הלוחמים) אז גם אם הם יפסידו היום אני עדיין מאמין שאפשר לנצח בסידרה הזו (ואם נפסיד ננוחם בזה שזו הספרס שהיא תמיד קבוצה מוערכת שכיף להיות בעדה)
יש כמה מפתחות שדנבר חייבים לשחק על מנת לנצח:
1 נקודות בצבע – משחק שעבר הספרס קלעו 19/24 באיזור הטבעת. היות ולספרס אין שחקן אימתני שיכול לקלוע בצבע כאוות נפשו כדוגמת לברון ג'יימס זה אומר שחיילות הפרט של הנאגטס הייתה לוקה בחסר – בעיקר הגארדים. הספרס היא קבוצה שממעטת לזרוק ולקלוע באיזור הטבעת, (לשם דיוק בעונה הרגילה היא אחרונה לזרוק באיזור זה עם 14/21.5 למשחק) דנבר לא יכולה לתת לזה לקרות וזה בעיקר על מארי ובארטון שחייבים להיות יותר מחוייבים בהגנה האישית (דווקא גאריס מצוין [למה "דווקא"])
2 בארטון – הוא לא הגיע לסדרה הזו בכלל בשלושת המשחקים ששוחקו הוא על 1/13 מהשלוש ואפשר להביא עוד נתונים אבל הוא חייב להגיע כי יש לו הרבה מאוד מה למכור
3 נקודות במתפרצת – במשחק הנאגסט חטפו 21 נקודות במתפרצות (וקלעו 19). לתחושתי הנקודות במתפרצת של הספרס לא נבעו ממשחק מהיר של הקבוצות אלא מחוסר ריכוז – בעיקר של מארי שאיבד 4 כדורים ומסר בסה"כ 2 אסיסטים – הוא היה לא מרוכז בעליל וגם הוא חייב כבר להגיע לסידרה הזו (אותו רבע ייחודי לא נחשב להגיע לסידרה)
4 אחוזי עונשין – הנאגטס קולעים ב64% ביזיוניים מהעונשין – זה בלתי נסלח והם חייבים להתקדם לאיזור ה80% אם הם רוצים לקחת את הסידרה הזו.
חג שמח

מנחם לס
מנחם לס
20/04/2019 19:08:33

אחד הפריוויואים המהנים ביותר לקריאה. אבל לא רק הנאה; גם אחלה מקצועניות. והתמונות? אין עליך מיקי!
נמשחק בנטס הערה הוא עבור פילי משחק על כל הקופה כי אם הם מפסידים, כל היסודות עליה נבנתה הסיקסרס מתערערים מאד. כל מה שהנטס תצטרך לעשות זה לנצח אחד בעיר אחוות האחים, והפתעה אדירה עלולה להתרחש.

שלהבת
Editor
20/04/2019 20:11:14
Reply to  מנחם לס

+1 תודה מיקי! יש לי ספקות לגבי דנבר, אבל נראה לי שהם ינצחו הלילה דווקא.

מוטי
מוטי
20/04/2019 19:14:55

אכן פריוויו חגיגי ומשובח.
לי יש הרגשה שהלילה הזה יהיה כולו מרור לפייבוריטיות.
בוא נראה אם ברוקלין יוטה ודנוור יתעלו לרגל החג וינצחו.. (מחר איסטר סנדיי).
על דטרויט , שגם נמצאת בקבוצת ההתיחסות הזאת, קשה מאד להמר.

ג'ורג'
ג'ורג'
20/04/2019 19:28:26

פריויו מעולה (או בעברית: קדימון פנטסטי)

מקווה שיוטה יצליחו לעשות משהו לטילים, הם בלי שום ספק המאכזבים ביותר בפלייאוף עד עכשיו.

אסף
אסף
20/04/2019 19:39:17
Reply to  ג'ורג'

לא יודע כמה הם מאכזבים…קבוצה די מוגבלת בעיקר התקפית כשמצליחים כמו שיוסטון עושים בינתיים להאט את מיטשל

Trusttheprocess
Trusttheprocess
20/04/2019 20:07:23

ג'ונתן סימונס lol
כל פעם שהיה על המגרש שנה באורלנדו או פילדלפיה הוא היה חושך
האחוזים שלו חושך, ההגנה שלו חושך, מאבד כדורים
במשחק הראשון ברגע שהוא נכנס למשחק ברוקלין נתנו גז. מאז לא שיחק דקה .
אפס מאופס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/04/2019 20:11:39

לא ראיתי אותו מאז שעזב את הספרס, ואני מניח שהתיאור שלך נכון עובדתית, אבל גם זה לא בלתי קשור לבראון – שחקנים לא הופכים אפסים בין לילה, ואם הצליח אצל פופ (מול פאקינג יוסטון האדירה של 2017!), אני חושב שהמאמנים, באורלנדו ובפילי, צריכים לשאול את עצמם מדוע אצלם הוא לא משחק טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/04/2019 21:04:33

אולךי צריך לשאול את ג'ונתן סימונס מדוע ברגע שהוא חתם על חוזה גדול באורלנדו הוא הפסיק להתאמץ במיוחד בהגנה

אסף
אסף
20/04/2019 20:37:09

עוד שחקן שמוכיח את גדולתו של פופ , מאלה שפרחו בשיטה שלו ופחות ברגע שיצאו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/04/2019 20:10:03

נפלא מאנו. היום יוטה מביסה ב-20 ומשחק הבא ב-25.

אסף
אסף
20/04/2019 20:37:54

אשך אני גם רוצה מהכדורים משרי האופוריה שנטלת 😂

מאיר אריאל
מאיר אריאל
20/04/2019 20:31:48

שבוע טוב ומבורך (: איזה כיף של פריוויו תודה רבה יא מאנו
אני ממש מרוצה מספרס! לפני הסדרה פחדתי מסוויפ משפיל ואחרי המשחק הראשון הרגשתי שעשינו את שלנו השנה.
עכשיו, כבר עם שני נצחונות הספרס עלו על הציפיות ואני מוכן לקבל באהבה הפסד ב6 או 7 משחקים לדנבר האימתנית.

bobby
bobby
20/04/2019 20:35:07

תודה על הפריווויו המעולה!
לדעתי מילווקי ויוסטון יעשו הלילה את העבודה בדרך ל-3-0. בעוד אצל מילווקי זה יהיה פשוט, והדרך לסוויפ כנראה סלולה, יוטה ינשכו וישרטו הלילה, יכפו משחק צמוד, אבל בסופו יוסטון ינצחו. מצד שני, אני כן מאמין שיקחו לפחות את משחק 4 בדרך לג׳נטלמן סוויפ.
ברוקלין לדעתי יצליחו לנצח הלילה (בדרך להפסד 4-2 בסדרה).
ספרס-נאגטס – באמת שאני לא יודע איך להמר כאן. מסכים עם מי שטוען שהמנצחת הלילה – תנצח גם את הסדרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 21:55:40
Reply to  bobby

אם הספרס ינצחו כן. אם לא שום דבר לא סגור יהיה סידרה של הטוב מ3

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 20:53:58

ברוקלין
יוטה
באקס
ספרס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:33:38
Reply to  Adiso33

50 נקודות לדיאנג׳לו ראסל יש מצב?

אור
אור
20/04/2019 21:44:54

כן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 21:55:57
Reply to  אור

הולך על 40

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:41:23

ניחוש תוצאות ברוקלין עוד מעט , מי מעוניין?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:47:10

ביי דה ווי אין סיבה שסימונו שוב ישבור שיאי נקודות היום לפלייאוף. כך נראה לי ברור.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:45:44

או שכולם פה בברצלונה לוקחת אליפות עכשיו?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:48:20

אני הולך על הארכה אחרי 118-118 בברוקלין

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:49:45

למה ברצלונה לא מנסים אף פעם להגביה מהאגף? מפחדים שיהיו 2 קרנות מהירות בפתיחת משחק?

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 21:54:42

פילי
יוטה
דנבר
באקס

פילי נטס יש שידור בערוץ 5 וגם מיד אחריו דנבר ספרס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 21:56:22

מה מעניין אותי קרנות?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/04/2019 21:58:26

ראסל אולי יקלע אבל יהיה סקור נמוך

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 21:59:09

אני לא מבין למה אמביד משחק היום. ולמה לקראת סוף העונה שיחק משחקים מיותרים שמקום 3 היה מובטח כמו משחק מול הבאקס? הוא פצוע כל עוד המצב לא קשה דיתנו לו לנוח הולך להיות מרחץ דמים סיבוב הבא וחייבים אותו 100 אחוז

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:02:07

בארסה ממש משעמם

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:03:31

חנה שמה אובר קרנות במשחק וירד למחתרת?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:03:56

תגיבי משהו אם יש כאן טעות

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:05:48

מקוה שברוקלין יהיה יותר מעניין

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:24:19

חחחחחח

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:07:17

לגבי הקרנות בארסה תמיד מרביצה 2 רק ממש בסוף המחצית

צביקה
צביקה
20/04/2019 22:09:12

כי הם רוצים לנצח היום. ללא זה הם יפסידו את הסדרה

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 22:07:27

אמביד התחיל עם השלשות😀

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:08:26

מה????????????

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
20/04/2019 22:08:40

יש לינק?

דניאל
דניאל
20/04/2019 22:09:15

אפשר קישור למשחק?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:11:07
Reply to  דניאל

vipbox

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:11:28

.com

צביקה
צביקה
20/04/2019 22:09:38

או קישור?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:13:56
Reply to  צביקה

חח ברצלונה מסי נופל בלי שמישהו היה באיזור. מזל שבברוקלין-פילדפיה יש משחק

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:14:40

בעיטה חופשית אולי יצא משהו?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:15:12

רדיק חם גם היום

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:15:26

מסי לשמים..

מנחם לס
מנחם לס
20/04/2019 22:15:24

רדיק בעונתו הטובה ביותר. קובר שלשות בבטחון מחלט. התחלה טובה לשתי הקבוצות. 16-17 לנטס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:21:11
Reply to  מנחם לס

סטטיסטיקה בארסה : 0 בעיטות למסגרת . 0 קרנות . 3 נבדלים. מעל 30 דקות

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
20/04/2019 22:17:56

לינק בבקשה

אור
אור
20/04/2019 22:20:49

כנס לnbastreams יש שם איזה מאה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:22:15
Reply to  אור

נתתי משהו יותר איכותי

אורי
אורי
20/04/2019 22:21:24

דיאנג'לו פשוט מדהים

מנחם לס
מנחם לס
20/04/2019 22:22:36

ג'רט אלן הוא בינתיים הכוכב של הנטס. באונ' טכסס הוא היה מקסימום בינוני. כאן הוא פורח בסנטר

דביר
דביר
20/04/2019 22:23:01

אפשר קישור בבקשה?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:25:16

דיברנו על בארסה אז גריזמן באולם!!!!!!!!!

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:27:08

צדקתי 0-4 קרנות במחצית בי בי לחנהלה להיום. איזה הצקה.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:29:28

ייגמר בדיוק ב8. סוארס מוסר החוצה במקום לשער.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:31:41

57*4

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:32:18

לפי הרבע הראשון

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:32:40

הנה אמרתי ייגמר 2-0 עכשיו 1

אור
אור
20/04/2019 22:31:08

ואתה לא מציק עם 700 תגובות? לפחות לחנהלה היו כמה מצחיקות בטעות

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:05:46
Reply to  אור

זה אותו הטרול

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:36:23

שלשות נכנסות כמו עונשין. לפילדפיה לפחות (לא כולל די-לו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:37:21

של הסנטר

אבי יחיאל
אבי יחיאל
20/04/2019 22:37:29

מה הסיפור של ערוץ הספורט העלובים האלה עם יוסטון? יש להם משהו אישי נגד הסדרה נגד יוטה? כל הסדרות משודרות רק לא זה…. אפסים

צ'יקו
Admin
20/04/2019 22:40:04

באופן כללי הם על הפנים

צ'יקו
Admin
20/04/2019 22:44:02

משחק טוב קיבלנו
עד כה נראה שברוקלין עשו התאמות ופילי לא
דאנק אדיר של גימי

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:45:29

אחרי שלא כתבתי מהפלייאוף הקודם..

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:47:19

הקצב חוזר לקצב?

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20/04/2019 22:49:36

כרגיל, כיף גדול לקרוא אותך.
אם זה היה בעונה הסדירה עוד הייתי אומר שיש סכנה שהפריוייו שלך טוב מהמשחקים עצמם.
לדבי הסדרות של הנטס, דטרויט או יוטה, אף אחד לא טרח לספר למנוחות שהן ז"ל.
לכן, ייתכן שאחת מהן תגנוב ניצחון ביתי, אני לא רואה מצב שבו מישהי עוברת סיבוב (אפילו לא נגד פילי נטולת אמביד).
פילי עוד יכולה לעשות את זה קשה ולסיים ב- 6 משחקים, האחרות מקסימום יעשו סוויפ של ג'ינטלמנים (4-1)..
הסדרה הפתוחה באמת היא של הספרס מול דנוור.
מצד אחד: הביתיות של הספרס, פופ, 3 שחקנים שיכולים ביום נתון לקלוע 30 נקודות וספסל איכותי שטרם בא לידי ביטוי.
מצד שני, זה התור של מלון להגיב. הוא מאמן מצויין, יוקיץ עוד לא הגיע לסדרה. וכבר ראינו מה קורה כשמילסאפ מתפוצץ. הספסל, אגב. לא פחות טוב. דנוור עם הגב לקיר, אם היא מפסידה, הסדרה כנראה גמורה. אני מסכים שיהיה מאד צמוד. אני רק לא יודע לאן.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 22:55:56

אם ברוקלין כבר על גבול ה60 נקודות פילדלפיה אבודה היום

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 22:56:16

בולדן לא בענף

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 22:58:34

פילי שכחו הגנה ובראון הדביל רוצח את פילי עם בולדן תוציא כבר את הדביל הזה יא מאמן דביל גונה בולדן עלה בריצת 12 4 לטובת הנטס

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:00:18

רדיק פשוט אוויר בהגנה אין ריב חח

אור
אור
20/04/2019 23:00:32

מסתמן שבאטלר שוב ייאלץ להציל את המולדת ברבע הרביעי

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:01:53

63+55

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:02:09

=118

נתן גולד
נתן גולד
20/04/2019 23:02:07

דאדלי מחנך את הילד הסורר. לא נראה לי בהצלחה רבה אבל זה כיף לראות את זה.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:02:24

חנהלה כתבה 118-118

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:03:11

57-63 קצת השתנה בשניה האחרונה

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:02:49

אחלה מחצית

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:02:53

יצאו בזול פילי רק 6 בזכות בולדן שבדקה ששיחק עשה מהפך אדיר לטובת הנטס 🤣🤣 מי נותן לטמבל הזה לשחק

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:03:44

הברכיים של אמביד נותנות לו לשחק.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:05:36

בולדן לא ברמת יורוליג אז פלייאוף nba? יש מונרו ובובאן ולמה אמביד בכלל משחק לא כשיר? איזה אהבלים יש בצוות של פילי. פילי צריכים לנצח גם בלי אמביד.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:08:00

בובאן זה קונוס ומכונת עבירות,מונרו בשנה האחרונה היה במילווקי,פיניקס,טורונטו,בוסטון פעמיים ועכשיו פילי,יש סיבה לכך שאף קבוצה לא מעוניינת בו.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:22:25

בובאן פח זבל אבל עדיף על בולדן כל יום

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:04:11

פילי ינגבו ברוקלין שלטו בריב דופקים צאקות ורק 6 קצת הילוך ונגמר הסרט

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:06:47

פילי אבודה,אין מצב שהיא עוברת את טורונטו,ובשביל סיבוב שני אלטון ברנד מישכן את כל הפרוסס,הינקי רואה את זה ושופך חומצה לתוך העיניים שלו.

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:19:06

הפרוסס מתישהו צריך להיגמר.
לאסוף 3 אולסטארים ועוד אחד על הגבול זה מספיק טוב.
אי אפשר לאסוף ולהמיר נכסים לנצח זה לא מונופול

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:21:56
Reply to  דקסטר

בדיוק מעכשיו זה מאמן. יצאו מהחצי קטסטרופה אמביד לא כשיר שלא ישחק אם גם ככה מפסידים

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:23:03

הם חייבים עדיין לבצע עוד מהלך אחד ולהעביר את סימונס או אמביד בטרייד

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:31:16
Reply to  דקסטר

סימונס להעיף ומאמן חדש

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:31:42
Reply to  דקסטר

להיפטר מהצוות האוסטרלי סימונס בראון בולדן

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
20/04/2019 23:11:54

פילי פשוט קבוצה לא מאומנת .

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:22:02

ברוקלין זאת פשוט קבוצה כיפית.
חומר שחקנים מיוחד

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:24:51

יאללה בלאגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

סולי
20/04/2019 23:26:49

דאדלי חכם – אם הוא לוקח איתו את באטלר כאן זה יציאה..

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:27:04

יש אקשן

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:27:47

אני מקווה שלא ירחיקו אף אחד
זה פלייאוף ואלו אמוציות
הסדרה חמה ויש דם רע בין הקבוצות
בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:30:45
Reply to  דקסטר

נכון

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:29:06

יאללה תסגרו על טכנית לדאדלי וטכנית לבאטלר ותנו לשחק

צ'יקו
Admin
20/04/2019 23:29:28

דאדלי חייב להיות מורחק, כל המשחק הוא מחמם

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:30:23
Reply to  צ'יקו

נו זה מה שנשאר להם הוא מנסה להרחיק מישהו יחד איתו לגרום יותר נזק טריק מוכר של אנדרדוג

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:29:36

דאדלי השמן עושה צחוק מפילי חח איזה אהבלים פילי מנסה להרחיק אותם ואת עצמו ופילי במקום לרמוס אותם בפיגור

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:30:10

אלן צריך למכור עבירות ,הוא יותר מידי גברי לליגה הזו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:31:26
Reply to  Adiso33

1000000+ לברון כריס פול לאורי והארדן היות מתגלגלים עד לאיכילוב וגורמים לאמביד להיזרק מהמשחק כבר מזמן.

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:47:47

אם הוא היה נשכב על הפרקט יותר מחצי דקה מהמרפק במשחק השני ברוקלין היו מובילים בסדרה

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:30:17

צריך להקציב לשופטים דקה לרוויו שלהם

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:30:24

וואו הרגו אותנו
קבלו החלטה וזהו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:31:18

לא ירחיקו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:31:36

מחפשים תירוץ שיישאר

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
20/04/2019 23:31:37

אולי סופסופ יתעוררו למצב פלייאופ…

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:32:06

מה הוא חוזר לוידאו?!
אפשר לחשוב שהוא נער מתבגר שרואה במחשב סרט עם ציצים.

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:32:25

חחחחחח דאדלי הוציא את השחקן הטוב ביותר של פילי

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:33:23
Reply to  Adiso33

חח נכון ניסה כל המשחק הצליח זה חלק מהמשחק. מגיע לפילי שבמקום להשפיל את הנטס משחקים איתם בקקי

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:32:29

הנה דאדלי הצליח להכחיק את באטלר כל הכבוד לו השיג מה שרצה לפילי לא יהיה הגנה

סולי
20/04/2019 23:32:47

סיקסרס הפסידה פה..

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:33:12

לדאדלי יש אייקיו יותר מכל השחקנים של פילי במשותף ולא רק בגלל התרגיל הזה.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:33:14

למה לא מוציאים את אמביד

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
20/04/2019 23:37:02

למה כן?
הוא לא עשה כלום, בקושי פלגרנט

נתן גולד
נתן גולד
20/04/2019 23:33:37

החלטה אומללה

אסף
אסף
20/04/2019 23:33:47

נו באמת על זה הרחקה כפולה??? היו סוגרים את זה על טכנית כפולה וממשיכים הלאה…

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:33:56

למה יש הרחקה על טכנית? זו טכנית ראשונה לשניהם לא?

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:34:18

וואו איזה כדורסל!!

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
20/04/2019 23:34:33

כשאני רואה את אמביד זורק שלשות אני מבין שהמאמן שלו מפגר…כל התקפה הוא צריך לקבל כדור בפוסט…ללכת פנימה או למסור כשעושים עליו דאבל.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:34:42

היה דאבל לאמבידדדדדדדדדדדדד

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:34:59

ראסללללללל

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:36:33

בשלשה היה סיכוי שיחטיא-למרות שסיכוי קטן- בעונשין ל3 מה הסיכוי?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:35:37

3 שלשות (כולל עונשין של שלשה) בחצי דקה

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:36:32

אוי איזה קבוצה בלי מוח חח מזכירים לי את okc

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/04/2019 23:36:33

החסימות שרדיק ושאר פילי עושים לסימונס בצבע מתחילות להזכיר את החסימות המפורסמות של בוגוט אצל גולדן סטייט.

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:37:49

המשחקים המרכזיים והמעניינים בסיבוב הראשון-
אוקלהומה-פורטלנד
דנבר-ספרס
פילי-ברוקלין

בפער גדול משאר המשחקים

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:45:56
Reply to  Adiso33

אכן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:40:09

סל ועבירה- אסור לקלוע 2 בלבד???????????????????????????????????????????????????

עידן
עידן
20/04/2019 23:41:22

אני כל כך אוהב את הסדרה הזאת

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:41:33

20 נקודות בדקה זה לא שיא פלייאוף?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:42:22

לא ייגמר בפחות מ120 נק לכל קבוצה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:43:09

מ120 נק ל160 תוך 4 דקות!

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:44:41

אין הגנה בכלל מאז שבאטלר ירד לא שהיה לפני ויהיה יותר גרוע. נטס עושים סל מתי שבא להם. האריס היום חלש רצח מעיף סלעים

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:45:43

ברוקלין לא פראיירים.
אחלה משחק ואחלה סדרה.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:46:00

61-67 היה בדקה בדקה 5

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:46:30

דקה 8 זה 82-74

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:46:54

ריצת שיא לפלייאוף

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:48:13

טוביאססס הגיב לי עם 2 סלים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:48:44

עוד 5 נקודות לא זוכר כזה קצב

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:49:26

מתי ג'ו האריס מגיע לסדרה?

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:49:51

תכלס תארו לכם את ברוקלין עם KD
מתאים בו לסגל ולסגנון

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:50:38

סימונס הנגר לא קולע ממטר וחוטף מדינווידי 3. דינווידי תןתח

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:58:07

חכה רבע מכריע לפנינו

דקסטר
דקסטר
20/04/2019 23:52:15

הלוורט הזה משהו

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:52:53
Reply to  דקסטר

שחקן שחקן

אסף
אסף
20/04/2019 23:53:02
Reply to  דקסטר

נהדר פשוט. מתעלל בפילי .

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:56:05
Reply to  אסף

דקה 5 61-67
דקה 12 85-91

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:52:41

לברארט מנגב רצח אין קרסוליים לאניס

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2019 23:54:05

איזה שחקן כריס לברט. וואו.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/04/2019 23:55:43

פילי יצאו בזול רק 6 יכולים לגנוב בסוף. רדיק לא פוגע בכלום וכאוויר בהגנה אין סיבה לתת לו דק היום

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:56:29

לא מדהים ?
דקה 5 61-67
דקה 12 85-91

Adiso33
Adiso33
20/04/2019 23:55:55

וזה בלי שהקלע הטוב ביותר של ברוקלין בכלל לא פקטור בסדרה

נתן גולד
נתן גולד
20/04/2019 23:56:46

לברט ודינווידי נהדרים. ראסל חלש היום האריס והפורוורד של אטלנטה, ברח לי שמו, על הפרצוף.

נתן גולד
נתן גולד
20/04/2019 23:57:38

קארול*

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
20/04/2019 23:58:34

חכו ילדים לרבע מרגשש

נתן גולד
נתן גולד
20/04/2019 23:58:43

לגבי פילי, לסימונס אין מה למכור במשחק עומד האריס מציל אותם ואמביד בלתי עציר ברגע שהוא משחק בפנים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:01:24

אמביד מקבל כדור זה סל . או באסיסט או שלו .

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:02:19

הקארול הזה מחרבן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:02:53
Reply to  דקסטר

תשמע זה יפה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:03:41

ראסלללל

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:04:01

כמה הזדמנויות ואיזה דטויות אלוהים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:04:42

למההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה קצב נרגע לא היה סל דקה וחצי. מחכה שוב לנקודות וקצב

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:05:23

כבוד לאדיסו שראה משחקי נטס גם בעונה הסדירה😎

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:06:01

חסר רק 40 נקודות

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:07:34

איזה משחק כיפי! נטס פשוט נהדרים. פילי כרגע מנסים לעבוד נכון עם אמביד בצבע ונוס עדיין מחזיקים מעמד. זה משחק אש.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:07:56
Reply to  צביקה

עכשיו יהיה מהיר

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:08:11

עוד סל אמביד

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:08:29

הרבה עבירות

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:08:59

אלן דאנק

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:09:07

בראון תוציא כבר את רדיק הוא חסרון בםיק אנד רול

א.ב
א.ב
21/04/2019 0:09:43

ואת מי הוא יכניס?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:09:23

אוהב את הקצב עכשיו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:09:44

בראון יא דביל תוציא את רדיק הוא לא פוגע וחור נוראי בהגנה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:10:01

ראסלללללללללל 100

א.ב
א.ב
21/04/2019 0:10:07

אמביד הולך להיות עייף בדקות האחרונות

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:10:55
Reply to  א.ב

יהושוע?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:10:30

שלשה כמובן

עידן
עידן
21/04/2019 0:10:42

שימי ריגר:גיי גיי רדיק לא יכול לשמור אפילו על אמא שלי והיא נפטרה ב 79

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:11:47
Reply to  עידן

צודק 😀😀

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:11:26

אוי פילי תמסרו כבר להאריס ותעבדו בשבילו דאמביד לא על המגרש סימונס גמור במשחק עומד מתחיל לחרבן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:11:30

בובאן

רק שאלה
רק שאלה
21/04/2019 0:11:30

בראון המפגר
רדיק והובאו על המגרש

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:11:49

ג'ו "בריק" האריס

אור
אור
21/04/2019 0:12:04

ההחלטה להרחיק את באטלר הרסה את המשחק

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:12:44

בובאן שוב סוחט עבירה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:13:18

הולך להיות הרבה עונשין בסיום

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:14:03

עוד עבירה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:13:21

בובאן אוויר. בלי אמביד אין מי יעדה סל מדהים דאדלי המלך שהרחיק את באטלר

רק שאלה
רק שאלה
21/04/2019 0:13:38

רדיק לא בנוי למעמד הזה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:13:59

רדיק חושך שאפילו במצרים לא היה כזה חושך

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:14:28

שלשות קלאץ' מכיר את הביטוי?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:15:46

איזה קלאץ? המשחק בורח כולם חוגגים עליו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:16:18

בוא נחכה בסבלנות

Dor
Dor
21/04/2019 0:14:47

בראון מנהל משחק על הפנים. רדיק לא צריך להיות על המגרש

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:15:08

אם רדיק לא קולע לא מבין מה הוא עושה על המגרש

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:15:49

אולי בסוף כן תיקו 118-118 כמו חני והיא ידעה משהו שאנחנו לא?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:18:16

עוד עבירה

Dor
Dor
21/04/2019 0:17:27

מזל של פילי שג׳ו האריס מקזז את רדיק

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:17:54

הנטס הראפטורס הספרס והנאגטס מראות לנו כמה כשרון דרג 2 יש בליגה הזו וכמה קשה להעריך אותו בהתחלה.
ועל הדרך אני רומז לכל אלה שחושבים שצעירי הלייקרס הם משהו מיוחד אז הגיע הזמן להתעורר.
הליגה מלאה באינגראמים ולמעלה מזה.
.
ובינתיים רדיק והאריס בקרב הלבנים המחבלים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:18:32
Reply to  דקסטר

איפה דוקטור?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:18:03

סימונס הנגר מחרבן רצח

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:18:52

מעכשיו קליעות עונשין כבר

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:19:12

אין עבירה סתם

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:19:38

אמביד סל

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:20:03

27 לאמביד

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:20:17

אחרי עוד סל קל

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:20:16

לא מבין למה אמביד מתחיל התקפות מה3 ומכדרר כמו גארד? אז קולע פה ושם אבל למה סה? לא לא להביא כדורים קרוב יותר כל נתקפה אותו דבר

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:20:31

ויש עוד הרבה זמן

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:20:16

אני מקווה שברוקלין יתנו לסימונס את "הסטירה" שהוא זקוק לה להמשך הקריירה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:20:40
Reply to  Smiley

האק א סימונס סה הזמן

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:24:12

חשבתי על זה שזה יהיה מצחיק אם הנטס יתחילו לעשות לו את זה

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:21:12
Reply to  Smiley

מאמין שפילי ינצחו את הסדרה בגלל הכישרון והביתיות, אבל אני נהנה לראות אותם "נכנסים" לראש של סימונס ואמביד

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:24:13
Reply to  Smiley

מוציאים את המקסימום מעצמם הנטס. יותר מסה אי אפשר לבקש. פערי הכשרון גדולים ורק בזכות בראון זה צמוד. דקות הבולדן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:21:19
Reply to  Smiley

מה הקשר עכשיו לפני דקות הסיום?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/04/2019 0:20:53

אמביד עשה דיאטה דרסטית מהשלוש, משהו מהביקורת מחלחל פנימה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:21:37

זה טוב לסלים לסוף

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:21:33

גו האריס מחרבן לנטס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:21:57

עוד עבירה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:21:57

די רדיק הרגת אותנו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:22:47

סימונס סל

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:22:54

אם פילי מנצחים זה על גו האריס החטיא 2 שלשות לבד לגמרי שיכלו להגדיל את הפער

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:22:59

דרך אמביד

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:23:31

אמביד עם עוד 10 ברבע הזה?

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:23:50

מה אומרים?

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:23:50

רדיק וגו' האריס מבטלים האחד את השני

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:24:38
Reply to  Adiso33

למה אתה אומר?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:24:47

אמביד אונס בצבע

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:24:59

חושב שרדיק יקלע שלשה עכשיו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:25:14

אמביד עוד 2

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:25:30

ראסל עוד 2

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:25:46

עוד 2 האריס

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:26:33

אין ריב כל המשחק

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:26:55

שלשה ראסללללללללללללללל

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:27:18

המכנסיים של שחקני ברוקלין מחזיקים הרבה קקי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:28:27
Reply to  Adiso33

ברוקלין רכים נותנים לאמביד נק קלות צריך להוריד לו ידיים ולשלוח לקו מאשר לייאפ

Dor
Dor
21/04/2019 0:27:22

הרבה מזל יש לנטס. החוז-בולס הולכים אליהם
יואו איזו שלשה של רדיק

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:27:45

רדיק סוף סוף קלע משהו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:28:51

שטן קטן שלי

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
21/04/2019 0:27:48

מה עדיף , ראסל או לונזו ???
למג'יק פיתרונים….

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:28:51

זובאק או מוסקלה
פול ג'ורג' או אינגראם
…….

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:28:08

רדיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2019 0:28:23

רדיק!!

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:28:32

איפה הסתומים שאמרו רדיק לא יודע לתת שלשה????????????????????????????????????????????????????????

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:28:46

יש גבול לכמה שרדיק יכול להחטיא

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 0:28:56

וויי וויי וויי

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:29:07

ג'ו מחזיר לרדיק בהתקפה הבאה

עידן
עידן
21/04/2019 0:30:50
Reply to  Adiso33

תותח אדיסו

עידן
עידן
21/04/2019 0:29:22

חח רדיק
לא פוגע כל המשחק
שם שלשה במאני

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:33:27
Reply to  עידן

כן תודה שאת חוזרת על מה שאמרתי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:29:45

איזה איבוד של ברוקלין

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:30:03

וואו וואו וואו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:30:22

אוי אמביד אוי

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2019 0:30:55

איזה משחק

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:31:06

פילי נותנים לנטס את המשחק

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:32:02

איזה מהלך מנצח של ראסל די. אני מת על השחקן הזה. לא נלחץ ונותן ביצוע!

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:32:23

הייתי הולך על שלשה עכשיו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:32:32

מייק סקוט בייבי מהקליפרס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:33:00

עוד שלשההההההההההההההההה

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:33:05

איש האימוג'ים!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:33:09

רק לא הארכה רוצה לישון

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:33:41

זאת הייתה שלשה רצחנית של סקוט. זה יכול לקבוע את הסדרה כולה.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:33:42

הארכהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:33:50

חייבים סל מהיר לא חייבים שלשה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:34:23

מת על הארכותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:34:42

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:35:18

למה לא ללכת על שלשה????

אלון
אלון
21/04/2019 0:35:26

ווואוו ברוקלין פראיירים/נאיבים. פילי לא מפחידים בכלל.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:35:30

סימונס מנצח את המשחק?

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:35:41

מה נותנים את הכדורלאלן במצב כזה!?!?
החלטה נוראית

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:38:17
Reply to  Smiley

אבל הוא כוכב כולם כתבו?

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:35:48

לא הלכו על שלשה, והספידו את המשחק וכנראה את הסדרה

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 0:36:10

וויי וויי ווי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:36:23

יאללה סוגרים סיפור מחרתיים. אמביד חשוב שיהיה כשיר לטחון את קאווי

צ'יקו
Admin
21/04/2019 0:38:12

גימי אמור לחזור

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:39:44

אתה חי בסרט
טורונטו עם שחקני הגנה ברמה גבוה ביותר גם בתוך הצבע
גאסול הולך לאמלל את אמביד.
וסימונס לא יהיה אפילו פקטור בסדרה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:36:32

נו אז ברוקלין ניצחה?

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:36:58

ראסל בהחלטה פשוט אידיוטית.
הרי הוא יודע שהצבע של פילי מפוצץ והוא חם רצח פשוט תיקח את הזריקה למה להסתבך

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:42:00
Reply to  דקסטר

לגמרי. בדיוק קודם החמאתי לו על מהלך כזה, לקח את זה יותר מידי ברצינות.

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 0:37:04

החלטה מפגרת

אסף
אסף
21/04/2019 0:37:12

איזה קבוצה ברוקלין. תענוג. למרות שהפסידו אני לגמרי איתם.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:37:40
Reply to  אסף

חלשים מאוד

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 0:37:35

שמעון אתה 4:3 בפלייאוף הזה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 0:37:58

יאללה לילה טוב לכל אלו שהולכים לראות דנבר ספרס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:48:56

זה ספרס דנבר להזכירךךךך

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:38:44
Reply to  Smiley

סימונס במאני טיים משכיב את כולכם

דקסטר
דקסטר
21/04/2019 0:38:13

אני ממש אוהב את ברוקלין אבל מעדיף את פילי נגד טורונטו. תהיה סדרה חלומית

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2019 0:38:40

טעות של ראסל, אבל הגנה מצוינת של פילי

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:39:11

למה לדעתך היו דקות שבהם נתנו חופשי לקלוע?

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2019 0:39:52

ביבי צריך לבקש טיפים ממארב אלברט על פאה טובה

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
21/04/2019 0:39:59

אמביד משחק פצוע….זה רע וסה יבוא לידי ביטוי בסיבוב הבא ….

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:49:35

ברוך הבא תכתוב עוד דברים

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:41:02

יש לך על המגרש את דיאנגלו, דינווינדי ולאוורט, שלושתם קטלניים מהלוש במשחק הזה, ואתה בסוף שולח את אלן לצבע מול אמביד וסימונס? מה הקטע. זאת טעות פטלית לגמרי

רק שאלה
רק שאלה
21/04/2019 0:48:00

איזו הופעה של אמביד היום
31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:50:09
Reply to  רק שאלה

יחסל. גם אם תכתוב את זה עוד פעם .

רק שאלה
רק שאלה
21/04/2019 0:48:00

איזו הופעה של אמביד היום
31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח

Smiley
Smiley
21/04/2019 0:48:07

פתיחה טובה של הספרס. בנאגטס זה רק יוקיץ'

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 0:50:48
Reply to  Smiley

דנבר ינצחו למרות שיוקיץ' יהיה חלש

צביקה
צביקה
21/04/2019 0:52:23

אני עדין חושב שבכללי נטס יותר טובים, והם עוד יכולים לקחת את הסדרה. מה שבטוח שהם ילחמו עד הסוף. כל משחק מעכשיו זה משחק הדחה בשבילם, והמשחק הבא יהיה אדיר!

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2019 0:54:13
Reply to  צביקה

המשחק הבא יהיה בלואאוט של 20 הפרש

צביקה
צביקה
21/04/2019 1:41:49

אולי. ואם זה מה שיהיה אז כבוד לפילי. אבל אני מקווה שזה לא יהיה.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2019 0:53:09

הנצחון הזה מוקדש לשמעון שצריך להיות אוהד של הדרים טים ככה שכל שחקן בקבוצה יהיה סופרסטאר כמו ששמעון אוהב כי אחרת כולם זבל,קקי,חרא,נטחנים,נאנסים,עושים שכיבות שמיכה,קונים טעמי בשקם

וגם לג'ארד דאדלי הדוגמן

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 1:02:24

כל מילה בשקל

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 0:53:30

וויי ווי וויי

Niro
Niro
21/04/2019 0:58:17

כל נצחון של פילי הוא למרות המאמן שלה .

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 1:01:56

יוקיץ' ופלאמלי.. ברגע שייפרדו דנבר יחזרו.

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:04:01

מילס ממשיך את המורשת של מאנו – רמה ככל יכולתך, לא פגש פלופ שלא אהב. יאללה דנבר, תנו בראש

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 1:09:37
Reply to  דה שוט

חחח

Smiley
Smiley
21/04/2019 1:06:19

איזו פתיחה של הספרס, השאלה אם ישאר להם כוח ל-48 דקות

Ip
Ip
21/04/2019 1:07:30

ההגנה של דנבר נוראית. לא מצליחים לייצר עצירות בכלל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 1:08:40

סו פאר סו גוד.
.
גם יוקיץ' וגם פלאמלי על המגרש ואיכשהו למרקוס עדיין חוגג ליד הסל של דנבר.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
21/04/2019 1:08:51

למרקוס הפתיע את עצמו עם הפוטבק הזה

זיו
זיו
21/04/2019 1:09:39

דה טוש החזירו לו שריקה
תהנה מהכדורסל

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:20:46
Reply to  זיו

כל הזמן מנסים לרמות את השופטים השחקנים של גרג פלופוביץ'

סטיב נאש
סטיב נאש
21/04/2019 1:09:53

אמא!!!! מה קרה לג'ארד הילד הטוב היפה עם הצמות שתקע שלשות בפיניקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 1:12:59

גם אני הצטרפתי, אני לא מאמין שקמתי השעה הזאת לראות את הספרס.

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:19:25

חחח מילס דוחה יותר מהארדן

סטיב נאש
סטיב נאש
21/04/2019 1:20:02

איזה טיפשים הגארדים של דנבר. אין להם מה לחפש מול פורטלנד

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/04/2019 1:21:52

הליגה חייבת לעשות משהו מול כל הפלופים האלה,לראות את מילס את לאורי ואת דינוודי זה פשוט כואב,הם מחפשים את הפאול יותר מאשר את הסל,זה מה שקורה שכולם רואים איך נותנים להארדן מתנות על ההצגות והם מנסים לחקות אותו,אני מקווה שיתחילו לשנות קצת את השריקות האלה שאתה זורק את עצמך על מישהו ודורש פאול כי זה רק יחמיר יותר ויותר ותאמת הכדורסל הזה מגעיל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 1:22:06

פאטי עושה הארדן *2

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:26:11

עושה מאנו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 1:27:48
Reply to  דה שוט

מאנו היה טהור וזך, לא ידעת?
😉

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:34:11

חחח העז של הפלופרים

סטיב נש
סטיב נש
21/04/2019 1:27:22

גיי פשוט גרוע כבד לא קולע זריקות פנויות.
כבר עדיף את אחד מהנגרים של פופ מהדוויז'ן 5 על הפרקט

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 1:33:15

לא הייתי כאן. מה התוצאה עם דנבר שאמרתם שקרסה??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Smiley
Smiley
21/04/2019 1:33:43

איזו שביקה של הספרס

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21/04/2019 1:35:50

הספרס הולכים 18 פעמים לקו בעוד דנבר 6 איזה תצוגת שיפוט אומללה

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 1:38:10

הנה עוד 2

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 1:36:16

איבדנו את הפוקוס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 1:36:45

הלוח תוצאות שלי דפוק כתוב לי שוויוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 1:41:58

ההגנה שלהם חונקת אותנו.

Smiley
Smiley
21/04/2019 1:44:50

לא ההגנה. ההתקפה של הספרס הפסיקה לתפקד. מלא בידודים וזריקות קשות לחינם

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:01:31

אפילו אני קולע על יוקיץ, 6 נקודות קלות באשמתו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:02:48

אולדריג נראה כמו שאקיל כאשר הוא משחק מול יוקיץ.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:04:07

אמרתי לכם תמיד תמיד לכו עם הטובים .
סיקרס נאגטס באקס . קל .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:05:00

הכחולים נראים יותר טוב. הקהל עדיין בשירותים. יאללה להתעורר.

צביקה
צביקה
21/04/2019 2:05:32

דנבר חוזרים לבטוח בעצמם. זה אומר שהספרס מפשלים לגמרי כרגע.

IDO
IDO
21/04/2019 2:06:25

יוקיץ' משחק על המורשת שלו היום. נצחון זה MUST

IDO
IDO
21/04/2019 2:09:02

THE SPELL IS OVER דרק וויט חזר להיות דלעת

IDO
IDO
21/04/2019 2:10:42
Reply to  IDO

OR NOT …..

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:11:02

הספרס צריכים לתקוף את יוקיץ' בפיק נ רול כדי להתיש אותו. הבנאדם לא מסוגל לשמור על גארדים

IDO
IDO
21/04/2019 2:17:08
Reply to  Smiley

THINK AGAIN

צביקה
צביקה
21/04/2019 2:11:13

איזה מהלך יפה של וייט!

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:12:54

עוד פעם 5 מגיבים אחריי אחרי דממה 20 דקות

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:14:47

10 מגיבים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:15:25

76-69

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:16:18

לינקים?
מה שמולי שם למעלה לא עובד לי….

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:21:00
Reply to  Smiley

אחלה לראות קבוצות עם שחקנים ברמה מעל

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:16:43

הנאגטס הגבירו קצב והספרס לא מצליחים להדביק אותם

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:17:06

מוריי איך הוא לא נהיה כוכב , המאמן חייב להכריח אותו לזרוק כי משהו טוב קורה יש לו את כל האיכויות, אני לא בטוח עם יש לו את האופי

צביקה
צביקה
21/04/2019 2:17:22

אחלה משחקים קיבלנו היום. מה שבטוח לא משעמם.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:18:25

יוקיץ כמה שהוא חור ענק בהגנה היום בהתקפה מחפה על זה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:19:37

אנחנו שבלוניים. יאללה פופ, תמציא משהו.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:20:05

דנבר מובילה כבר ב10 חחחחחחחחח

IDO
IDO
21/04/2019 2:23:10

שגנבר זזה ככה ל ס"א אין כלים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:24:04

דנבר רצים הספרס נופלים מהרגליים, קרעו אותם מהרבע השני משהו כמו 30 נקודות יוצר

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:26:14

ברוך חייבים לחשוב מחוץ לקופסא איך לנצח קבוצה חזקה ותאמין לי בתור צופה כדורסל ותיק זה באמת קורה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:33:43

הם לא שינו כלום בשיטת משחק, בדיוק אותה שיטה של הרבע הראשון ההבדל שהכדורים נופלים והסל נראה כמו אוקיינוס, הם לא ישחקו ככה כל רבע אפילו לא קרוב 37 נקודות, אפס איבודים, קולעים מ3 כמו פסיכופתים, סוג של התפוצצות התקפית כמו שקרה לאוקלהומה יש גם משחקים כאלה.

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:28:37

69-45 ברבע השני והשלישי לנאגטס. הנאגטס העבירו הילוך והספרס נשארו בבידודים לא יעילים בהתקפה העומדת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:29:36

אם הם קולעים כרגיל ואנחנו בלי שלשות אין אפשרות מתמטית לנצח.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:35:19

על הגנה שמעת?

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:37:43

אי אפשר להגן מול ערב כזה של שחקנים, הם קולעים מהדוכן נקניקיות למען השם, זה סטייה סטטיסטית חריגה.51% מ3 22 אסיסטים על 5 איבודים (רובם ברבע הראשון)., הפ רצו עכשיו משהו כמו 16 אסיסטים על איבוד בלי החטאה.

IDO
IDO
21/04/2019 2:35:16

דנבר עברה את ה-100 ראשונה עם ייתרון 15+. אני מכריז את המשחק. 2:2 בסדרה. הבייתיות חזרה לדנבר שצריכה להמשיך לסיבוב הבא בקלות

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:36:06

יש גם ימים כאלה התקפית, הספרס בלי יכולת מה3, מזכירה לי את הקבוצות בשנות ה90 שהפרש 5 היה בלתי מחיק.

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:36:45

הנאגטס לא משאירים לספרס סיכוי עם 3 דקות ראשונות ברביעי שמוציאות את הרוח מהמפרשים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:36:49

צריך היה לקחת את הטיימאוט הזה לפני עשר דקות. המצב בטטה. וצריך לעבוד על יצירת מצבי קליעה לשלוש, פשוט אין לנו כאלה.

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 2:37:21

איזו קליניקה דנבר, אמא'לה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:37:31

הביתיות חייבת לדחוף יותר !

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 2:40:17

פולטל זה ספליטר משופר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:41:37

הייתה לי בעייה לראות כדורסל בלינקים ורק ריסטארט סידר את זה….

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 2:41:44

חחח מילס מעדיף פלופ על שלשה, איזה מגעיל, דרוזן מפצה בדאנק אדיר, בכל מקרה זה של דנבר הלילה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 2:43:53
Reply to  דה שוט

מסכים. בדרך ל 7 משחקים לדעתי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 2:41:58

וווווווווואאאאאאאאאאההההההההההההההה (פיהוק)
.
מה הולך ?..

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 2:44:25

הרבה זמן לא שמענו על סל ראשון מקליעת עונשין. מה נשתנה ?

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 2:47:44

טורי קרייג השתגע, תם הטקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:47:55

דנוור שורפים את ס"א ויעשו את זה גם במשחק הבית. ככה זה כשיוקיץ בעניינים.
יושב חזק על הדורבנות ומXXבן קוביות….

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 2:48:27

הגברת השמנה יכולה להתחייל לשיר, דנבר לא בכל יום תקלע ככה, ופופ חייב לחשוב מה עושים עם ה3, בלי קליעה מהפרימטר המשחק הופך להרבה יותר קשה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:48:39

הם פשוט מצופפים את הצבע כי הם יודעים שלא נזרוק לשלוש. חייבים לזרוק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:48:52

והנה הגיע דעעע-פרוזן מפוזנן…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 2:49:16

LOL דה פרוזן

צביקה
צביקה
21/04/2019 2:52:21

התיסכול בולט מאוד אצל הספרס עכשיו. הם יודעים שהפסידו את המשחק

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:53:40

חבל לספרס אחרי שרבע ראשון היו מצויינים. ברבע השני והשלישי פשוט לא עמדו בקצב של הנאגטס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:55:23

לא מבין את מאלון – למה יוקיץ' משחק? הוא יכול להיפצע. מיותר

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 2:59:59

דנבר צעירים מדי, הקצב מהיר מדי בשבילכם, במשחק הבא יהיה לכם עוד יותר קשה, הם לא פראיירים החבר'ה האלה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 2:56:50

מייפל קארי בחיים לא יהיה קארי, אלא יותר בכיוון של סי ג'יי משולם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:57:37

פופ: נוט א פאול, פאאאק!
לקרוא שפתיים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 2:58:05

פונדקסטר משחק רק בגארבז' טיים, כנראה שיש לכך סיבה, אבל כשהוא משחק הוא נראה חכם ויעיל.

צביקה
צביקה
21/04/2019 2:58:34

אפשר ללכת לישון, לכוון שעון לשעה 7 לראות מחצית שניה של יוסטון-יוטה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 2:59:50
Reply to  צביקה

+100
אני אראה כבר ברכבת ואחרי כן מה שנשאר במעבדה.

Smiley
Smiley
21/04/2019 2:59:18
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 3:00:29
Reply to  Smiley

מוותר
תודה מולי-דה מאן

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 3:07:29
Reply to  Smiley
Smiley
Smiley
21/04/2019 3:00:35

גריפין אולי ישחק בפיסטונס

צביקה
צביקה
21/04/2019 3:08:35
Reply to  Smiley

אם זה קורה, והוא נותן משחק הירואי והם מנצחים, זה יהיה נחמד, אבל עדיין לא ישנה את תוצאת הסדרה…

לא אוהב את דנבר
לא אוהב את דנבר
21/04/2019 3:00:39

דנבר זו קבוצת מעבדה. מוכשרת בלי אופי בלי עניין. קבוצה חסרת מיץ. אם בטעות תגיע לגמר המערב זה יהיה אסון. שטיחון מתרפס. ספרז אוקלהומה ופורטלנד עדיפות בכל רגע. לא סובל את דנבר. ממרח חלבה סתמי.

Smiley
Smiley
21/04/2019 3:02:55

הנאגטס סימנו היום את וויט שהיה חלש למה שהיה עדכה בסדרה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21/04/2019 3:12:03

יש כאן איזו קונספציה שהסידרה הזו תלויה כמעט אך ורק בספרס ובמה שהיא תעשה – דנבר היא המשתנה התלוי בסידרה הזו ותו לא. אם דנבר פתאום קולעים מהשלוש או בכלל מנצחים זה די מקרי כל הסיפור הזה וזה רק כי הספרס איפשרו להם או כי יש כאן חריגה סטטיסטית או ש.. (השלימו את החסר) . אז דנבר לא סיימו סתם במקום השני ולא סתם הם במקום שהם נמצאים – יש להם סגל כל כך עמוק שגם אם 2 שחקנים מהחמישייה לא פוגעים – תמיד יש עוד שחקנים נהדרים על הספסל. כאילו שלספרס יש איזו הגנת ברזל השנה שבמקרה בעונה הסדירה דורגה במקום ה20. וכאילו שהספרס רק מגיעים לפלייאוף ואז הם לובשים את החליפה והכל מסתדר בעוד דנבר הם הילדים המושתנים שעוד לא התבגרו.
אין לי מושג איך הסדרה הזו תיגמר אבל ברור לי שאם דנבר יעלו זה לא מקרי – הם קבוצה נהדרת עם עומק בלתי נתפס גיוון בכל עמדה ורוח לחימה. ובהצלחה למי שחושב שהסידרה הזו היא בכיס של הספרס.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:15:24

אותי מאוד מעניין הרבע הראשון של הפיסטונס-באקס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:21:25

בינתיים באקס מובילים רק בנקודה אחרי שהפיסטונס קלעו בהתחלה יפה

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:24:17

פיסטונס מובילים עם בלייק אולי סתם הספידו אותם? או שלא כל המשחק יאניס יהיה שקוף?

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21/04/2019 3:22:25

תשמע אתה כזה מבריק ושנון כל תגובה שלך עושה חשק לעוד.

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:25:02

הנה רשמתי שאולי הבאקס שע"פ סטטיסטיקה יותר טובים דוקא ינצחו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:39:33

רק כתבתי באקס והם ב4 הפרש אבל יש עדיין סיכוי לפיסטונס אם לא יזוזו כמו נמלים

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:48:54

סבתא בלייק קלעה ! הידד

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 3:51:26

אולי נפצע אבל נראה בסדר (בספסל כרגע)

מיכאל
מיכאל
21/04/2019 4:02:17

לופז מתעלל בדראמונד ב 2 הצדדים..קולע עליו 10 נק' כולל 2 שלשות ובצד השני כבר חסם אותו 3 פעמים ודראמונד ב1-9 מהשדה..

זיו פנמה
21/04/2019 4:49:32

נגמר הדבר המביך הזה שנקרא (בטעות) 'משחק פלייאוף נ.ב.א.' בדטרויט.

Smiley
Smiley
21/04/2019 5:01:26

חבל שההיט לא היו מסוגלים לקושש עוד ניצחון כדי שיהיו בפלייאוף ולתת לוויד פליאוף אחרון, או אפילו לראות את קמבה נלחמם לבדו בבאקס.
הפיסטונס פשוט איומים וחסרי אונים מול הבאקז

זיו פנמה
21/04/2019 5:04:16
Reply to  Smiley

צודק ב1000%

Smiley
Smiley
21/04/2019 5:05:09

רשמים מהסדרה הזו לפיסטונס: להביא רכז נורמלי במקום ג'קסון ולחפש טרייד על דראמונד

זיו פנמה
21/04/2019 5:06:24

אני כותב את זה בצער (כי אני אוהב כדורסל) אבל לדעתי אין מנוס מלקצץ להבא סדרה בפלייאוף ושהפלייאוף יורכב מ6 הקבוצות הטובות במזרח ובמערב.

זה יחסוך את המחזות המבישים והאנטי כדורסל שמתרחשים יותר מדי בפלייאוף הזה.
וכן – זה על חשבון הפתעה (שתקרה אחת לכמה שנים) שמדורגת 7 או 8 ידיחו את ה1 או ה2.

Smiley
Smiley
21/04/2019 5:19:13

חוץ מהפיסטונס אין קבוצה שלאעושה דברים יפים בפלייאוף הזה.
כולה קבוצה אחת

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:38:28
Reply to  Smiley

ועוד איזה קבוצת רוק או _

Smiley
Smiley
21/04/2019 5:22:24
ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:39:26
Reply to  Smiley

משחק הבא מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא אני מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא בטוח שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא אין ספק שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא יהיה עצוב .

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:47:02

סל ראשון עונשיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן פי 7

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:47:23

אחרי שיוטה איבדו

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:47:54

ואחרי שכריס פול אחר כך לקח שלשה הזויה שלא התקרבה להיכנס

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:48:16
Reply to  Smiley

וואו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 5:23:18

יוטה – יוסטון
http://bfst.to/watch/nba-5.php

ג'וני הגדול
ג'וני הגדול
21/04/2019 5:48:38

יוטה מנצחת

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/04/2019 5:48:11

ווואווו איזה פתיחה,הארדן כבר עם 2 עבירות והקהל בטירוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 5:48:12

LOL

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 5:49:01

LMAO

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 5:52:50

הקהל של יוטה צריך לשכוח מכל הנימוסי שולחן של בית המלוכה שקורבר ניסה ללמד אותם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 5:56:36

במקום לבודד את מיטשל על הארדן עם 2 עבירות, סניידר עם בלוקים של מוגלי.

Smiley
Smiley
21/04/2019 5:57:42

תכף סערת ההתלהבות של הג'אז תחלוף והרוקטס לאט לאט ישתלטו על המשחק הזה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
21/04/2019 6:22:50
Reply to  Smiley

שמתי על יוסטון בוחטא רצינית סומך עליך שיוטה לא גומרת אותם!!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2019 6:12:35

עם כל השלשות שקורבר קלע בקריירה, אני לא זוכר אחת שהיתה לה חשיבות כלשהיא.

Smiley
Smiley
21/04/2019 6:16:29

שריקות מצחיקות של השופטים – תנו לשחק במקום לתת שריקה על כל קטנה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:18:08

יוטה לא מצליחים אפילו פה לפתוח פער

Smiley
Smiley
21/04/2019 6:18:23

הג'אז עם כל ההתלהבות מוציאים רק 2 הפרש מול הרוקטס לאחר רבע

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:18:45

היום כנראה יהיה הנצחון האחרון של יוטה לעונה זו

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2019 6:47:08

רק חזרתי מהסדר (בארה"ב יש סדר שני). אני רואה שיוטה שמו אזיקים על הארדן

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2019 6:49:10

היום הייתי במשחק כדורגל רגיל של העונה באטלנטה. 60,000 צופים. הודיעו שזה האיצטדיון העשירי במס' הצופים למשחק כדורגל בעולם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 6:50:34

הארדן פשוט מגוחך.
יאללה, קורעים אותם מחצית שנייה.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:56:34

נצחון אחרון לעונה זו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 7:14:53

לפחות זה ואת השני בבית. כנראה עוד אחד.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 6:53:45

אני אגיד את זה ככה, יוסטון קבוצה טובה יותר אבל הסגנון שלהם בלתי ניתן לצפייה אני מקווה שהליגה תעשה משהו בנידון, הארדן אולי השחקן הטוב בעולם אבל אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לצפות בו משחק, מקווה שהליגה תשנה את החוקים בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים הכבדים, זה מבריח צופים.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:56:02

מה הבעיה איתם? אני נהנה לראות אותו ואותם

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 6:58:32

מה הבעיה שזה לא כדורסל, לכדרר 20 שניות ולסחוט עבירה, אנשים לא באים לצפות בשחקן עומד על קו העונשין וזורק לסל.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:00:13

בטח שזה כדורסל. מי זה לא באים? חצי ליגה צופה בו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:03:26

צופה וסובלת, יוטה זה גם כדור שינה אחד גדול, המשחק של יוסטון מגעיל לצפייה אי אפשר לאוהב את זה אולי אחד למיליון אוהב את זה, שחקן שסוחט עבירות כל הזמן וחצי מהמשחק שלו מתנהל על הקו זה לא טוב לכדורסל טוב ככל שיהיה. הליגה צריכה לשנות את החוקים נגדו בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים שמטישים בצבע עד זוב דם.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:59:23

הכדורסל הכי משעמם ומרדים בליגה הוא של יוטה בפער גדול. בלתי ניתנים לצפייה.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 6:58:05

בנצחונות של דנבר מורי נותן נק על הלוח. בהפסדים הוא בחד ספרתי. דנבר תקום ותיפול עליו. נצחון יפה לדנבר

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2019 7:02:31

לי כואב ההפסד של הנטס.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:14:15

כמה שיוטה חלשים הארדן לא מסוגל לקלוע היום ורק 5 הפרש. בושה

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:17:32

יוטה עושים עד עכשיו את הכל נכון ואפילו הרוקטס עוזרים להם עם ההחטאות

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:17:55

הארדן בילה יותר מדי עם החשפניות בפסח אין לי סיבה אחרת להופעה הזאת

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:26:12

מיצל מקבל שריקות הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:27:56

יוטה לא קבוצת פלייאוף, חסרי כישרון , אין להם שום שחקן פרט למיצל ששווה חמישייה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:29:54

חורבר לא הענף הנכון אוניל מנסה להתנקש בהארדן 😀

שלהבת
Editor
21/04/2019 7:43:20

איך לא היה פלייגרנט?

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:30:20

הארדן כנראה מכין את עצמו לרבע של 30 ברביעי…

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:34:34
Reply to  Smiley

זה לא רמה של פלייאוף יוטה זוהי כנראה קבוצת הפלייאוף הכי חלשה במערב בשנים האחרונות, אפס כישרון פרט למיצל כולם שחקנים חד ממידדים 0–14 להארדן ויוסטון מובילים. כל קבוצה אחרת הייתה נותנת ליוסטון בלואוט עד עכשיו בערב נדיר כזה של הארדן.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:35:26

הארדן מנסה לשבור את השיא של ראס 🤣🤣

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:44:19

יוטה פשוט קיבלו את הקבוצה הכי גרועה להתמודד איתה מבחינתם בסיבוב הראשון. אין להם מצ'-אפ טוב מול הרוקטס

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:00:23
Reply to  Smiley

ליוטה אין מאצ מול דום קבוצה נורמלית למעט אוק שהם אהבלים עם תעודות וגם מהם חטפו סוויפ עונתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 7:33:08

מה יהיה עם השלשות של יוטה. איך לא הביאו 3 שמסוגל לקלוע.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:34:45

מי יבוא ליוטה? רק טרייד כפוי שום שחקן טוב לא יחתום שם מרצונו

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:45:29

דבר עם בוזר…

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:54:15
Reply to  Smiley

בוזר היה לפני 15 שנה

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:01:22

מתי הייתה פעם אחרונה שיוטה הגיעו עם הרבה כסף פנוי לקיץ? והיו שחקן משמעותי בהחתמת השחקנים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:02:45

לא יודע אבל מי יחתום בחור תחת הזה? דוראנט? קליי? באטלר? האריס? קיירי? אפילו ווצביץ בספק

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:04:59

פעם אחרונה שזכור לי שהיה להם כסף, זאת ההחתמה של בוזר שהיה אז PF בכיר והם לקחו אותו ללברון מתחת לאף.
כל השחקנים המובילים שלהם הגיעו מהדראפט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 8:48:52

היו צריכים לעשות הכל בשביל האריס

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:33:39

חחח חרפה ריברס נפל וקיבל זריקות 🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:42:33

סגרתי את הטלוויזיה משחק בלתי ניתן לצפייה, אני חושב שזה הרבע הנוראי שראיתי ב7 שנים האחרונות

שלהבת
Editor
21/04/2019 7:42:02

השופטים איבדו את הצפון הערב

RL
RL
21/04/2019 7:46:18

מה קרה להארדן ? נפצע או משהו ? אני רואה באפליקציה 0-14 והאינטרנט שלי לא יציב מספיק לסטרים.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:53:46
Reply to  RL

אכל יותר מידי מצות

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 7:51:03

מי אמר שהארדן מגן טוב? הוא לא מסוגל לשמור ב1 על 1 גארדים עוברים אותו כאילו הוא עמוד חשמל .

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:01:22

הוא קונוס ותמיד היה. לא יודע מי יותר גרוע הוא או קרי

RL
RL
21/04/2019 8:20:37

היום באמת לא הצליח לשמור על מיטשל, קשור אולי לזה שהוא בבעיית עבירות?

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:52:20

אחד מאותם רגעים שמתוך עשרת השחקנים על המגרש, ג'ראלד גרין משחק הכי טוב…שתי הקבוצות במפגן טעויות

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:54:07

ברכות, הארדן!!!

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:55:39
Reply to  Smiley

1 מ-16

Smiley
Smiley
21/04/2019 7:55:19

יוטה היום זה לתת את הכדור למיטשל ולזוז הצידה, אף אחד אחר שם לא מסוגל לקנות סל

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:59:21
Reply to  Smiley

זה יוטה כל העונה.ניתחו רק נמושות ופצועות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
21/04/2019 8:00:50
Reply to  Smiley

כדורסל משחקים 48 דקות ואז הארדן שם עליך סל בלתי אפשרי ומנצח

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 7:58:51

הארדן מצא עת המטאטא בחדר הלבשה

שלהבת
Editor
21/04/2019 8:03:51

הלוואי אבל שום דבר לא גמור

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:05:19

יהיה עצוב אם יוסטון ינצחו על נקודה אחת.
עם לא טעות השיפוט שהארדן עשה עבירה ברורה על מיצל והטכנית ההזוייה שנשרקה למאמן יוטה….

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:07:46

הארדן לא עשה כלום. הטכנית הייתה מוצדקת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:28:56

לא עשה כלום? ראינו אותו משחק? הוא רסמי דחף את מיצל שעבר אותו מאחור.
רק שימון והשופטים לא ראו את זה….

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:06:24

חחח איסה פלופ הארדן ניסה 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:07:11

יוטה פשוט לא רוצים לנצח את זה…

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:07:18

Freedom of movement החוק המטופש ביותר שהמציאו אי אפשר להגן

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:08:14

זה בשביל תורת המרווחים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:08:48

פול האהבל חחטף 2 גגות רצוף מגובר תן להארדן כבר

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:10:01

הארדן עושה ווסטברוק ישר לקרש. אריג גורדון!!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21/04/2019 8:10:39

יוסטון, גולדן סטייט, דנבר, ספרס, פורטלנד. אלו "נמושות", שמעון?
את כולן יוטה ניצחו העונה במשחקים בהם הן היו בהרכבים מלאים.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:13:17

Lol פורטלנד נמושה וגולדן לא מתאמצים וכל היתר 4 נצחונות וכמה הפסידו להן?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:16:37

90 אחוז מהליגה נמושות וסו הסיבה היחידה שיוטה בכלל בפלייאוף. חולוניה ענק חח

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:18:51

מסכים 90 אחוז מהליגה נמושות , הליגה לא מאוזנת

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:12:00

יוטה חייבים את קונלי בקיץ חייבים

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:18:36

קונלי רוצה מזרח

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:23:36
Reply to  Smiley

אם הוא מגיע לבאקס פילי או ראפס זה אש גם אינדי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:14:14

גובר הזה אהבל רציני סתם עושה עבירות מיותרות

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21/04/2019 8:15:06

אני מדמיין או שהקהל ביוטה עכשיו צעק בעברית?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:15:29

איסה שריקת אוויר מיצל קיבל חחח ספרדים דל דונהי

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:15:37

מיטשל ניצל פה על ידי השופט. היה צריך לחכות מעט כדי שהארדן ישאר עליו עם החילוף ואז ללכת עליו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:15:45

דאנטוני: אווו מיי גאדדדדד 🙂

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:16:43

איזה שור הטאקר הזה!!!

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:17:32
Reply to  Smiley

#מיקי_דורסמן_הבין_את_זה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:26:37
Reply to  Smiley

דורסמן איל קעקער?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:17:08

חולוניה חולוניה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:17:57

חולוניה ניגר מהקו יאללה נראה אם יתנו שלשה. הייתי עושה עבירה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:26:08

גם אתה שימון?
פה אוהבים אותך אז לא נעשה לך טרור על האמירה הלא יפה 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:18:00

וואו פי גי טאקר , האם ילכו להארכה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:20:14

מיצל חייב עזרה מסביבו כמה אפשר עם נגרים כאלו? זה הזמן להביא לו את קונלי לפחות

שלהבת
Editor
21/04/2019 8:21:22

או את סטורנסקי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:22:15
Reply to  שלהבת

סטו כמחליף וקונלי רכז ראשון והייתי מטריד את גובר אם מישהו בכלל יקח אותו. הוא שם להם תקרה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:23:01

מי ייקח את גובר והחוזה שלו? הוא נגר במלוא מובן המילה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:24:56

נכון נראה לי שום קבוצה לא תיקח אותו אולי אינדי או כחת מהנמושות עמו הניקס אחרי שאיש לא יחתום שם.

נראה לי גובר יכול להועיל רק לאינדי ולמאבס מכל קבוצות הליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:29:39

מה אינדי יעשו איתו בחוזה שלו? הניקס מטומטמים אבל אפילו אותי זה יפתיע. יוטה היו צריכים לעשות מה שדאלאס עשו להטריד את כולם ולבנות סביב דונבון מיטצל, הם חייבים להשיג שחקנים שמסוגלים ליצור והדראפט זה הדרך היחידה

שלהבת
Editor
21/04/2019 8:20:18

איבדו את פסק הזמן האחרון שלהם

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:21:29

איזה שלשה לבדמיצל פיספס יאללה איזה מחדל הגנתי של יוסטון ניצלו בנס

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2019 8:22:11

מיצ'ל זה צ'אקר בלי מושג

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:22:14

פי גי טאקר אחרי החטאה של מיצל

D-Wade
D-Wade
21/04/2019 8:22:27

מיטשל לא יכל להיות יותר פנוי מזה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:22:45

3 0 המטאטא בא

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:24:45

כן יוטה לא לפלייאוף, זה לא רמה, הליגה איכשהו צריכה לאזן את הכוחות יש יותר מדי נמושות בפלייאוף הזה, אינדיאנה ברוקלין דטרויט, יוטה , גם פורטנלד מאוד חלשה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 8:23:47

תמה-טקס

יוטה לא מספיק מוכשרים.
מיטצל היה צריך להכניס את השלשה הזו. קיירי היה מכניס אותה בקלות….

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:24:47

הג'אז פספסו פה הזדמנות אדירה. היה להם את המשחק ביד ויום נוראי של הארדן. בספק אם זה יחזור על עצמו.
גם אם ינצחו משחק הבא, הרוקטס מגיעים אליו בלי לחץ כי זה 3:0 והם בדרך לסיים את הסדרה הזו ביוסטון.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:25:29
Reply to  Smiley

תם הטקס

שלהבת
Editor
21/04/2019 8:25:20

למה לא סידרו לקורבר?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:26:07
Reply to  שלהבת

ניסו לסדר לו יוסוון סגרו אותו טוב וקורבר גם ככה לוזר גדול

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:27:57

היה מחדל הגנתי, מיצל היה עם יד חמה מפתיע שהוא החטיא את זה, אבל אני במקום יוטה הולך לריבילד מטריד את כולם פרט למיצל תמורת בחירות דראפט ומנסה בעוד שנתיים שלו שוב זה לא זה, בזבוז זמן

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:34:46

חייבים ריבילד מלא אם אפשרי בכלל לא יודע מי יקח את השחקנים שלהם במחירים שהם מקבלים.
יש להם מאמן טוב כוכב על פוטנציאלי ואחלה שומר אוניל הנגר שמר מעולה את הארדן בכל הסידרה לפעמים הארדן בלתי עציר זה לא אשמת המגן.הבסיס שם נשאר המסביב

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:40:44

מסכים

Smiley
Smiley
21/04/2019 8:44:24

מזל ששניכם לא בתפקיד GM בליגה הזו… אי אפשר שכל פעם שלא הולך להכריז "בנייה מחדש" ולהטריד את כולם ולחכות שנים שיגיעו השחקנים הנכונים.
אולי הם לא יפגעו בבחירות דראפט ו/או בשחקנים שיקבלו מהטרייד או כשחקנים חופשיים (גם במגיע שחקן חופשי זה לא אומר שהוא יצליח בסיטואציה של הקבוצה – ראה ג'פרסון, שהיה בזמנו החתמה רצינית לספרס והם נפרדו אחרי שנה. דיוויד לי שהיה מצויין בניקס והפך למחליף יקר בווריורס. מונטה אליס שבקגעשהועבר בטרייד איבד מומנטום).
להגיע לפלייאוף זאת גם מטרה וגם קבוצה תחרותית. זה כסף, וה-NBA זה עסק. לא מפרקים כל כך מהר

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:48:57

סמיילי אנחנו מדברים בתיאוריה פה בבלוג. ברור שישנם קבוצות שמטרתן הוא רק פלייאוף ועצם ההגעה מספקת, הכנסות וכו'. אז במציאות כנראה שאיש לא יגיע לשם ולא היינו מפרקים כ"כ מהר מחוסר ברירה ולא בגלל שזה עדיף. אבל אם יש הזדמנויות צריך לבצע מהלכים. לגבי יוטה לא יודע אם בכלל יש להם הזדמנויות טובות.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:49:57

סמיילי המטרה שלהם זה יותר מסיבוב ראשון, הם סוג של פילי 2010 לא באמת יכולים להגיע לשום מקום אם החוזים שלהם, יש להם כבר כוכב פוטנציאלי ביד חבל לשרוף את השנים שלו ואז שיעזוב בחינם (כמו דיוויס) עונה הבאה הוא חותם על מקס ואז שעון החול מתחיל לתקתק, עדיף לפרק את הקבוצה לשנתיים ולתת להם סיכוי אמיתי,על ידי להשיג שחקנים מהדראפט בדיוק כמו דאלאס, במקרה שלא רוצים ללכת לריבילד לנסות להשיג את האריס או פורזינגס הם לא עדו את זה וחבל.

Smiley
Smiley
21/04/2019 9:02:59

ומה החלופה? מי מבטיח שהטרייד שהם ירצו יתקבל בצד השני? גם בתיאוריה, צריך להבין שיש שני צדדים למטבע (ושמעון, לא לזרוק סתם טריידים לא הגיונים וחד צדדים שמסתדרים לך טוב ומחזקים ותומכים בקבוצה שלך).
יוטה בונים לאט ובסבלנות. אם הייתה להם אפשרות להתחזק הם כנראה היו עושים את זה. אחרי ג'ורג' היל הייתי בטוח שרוביו תהיה נפילה… ספרו את זה לווסטברוק איך שנה שעברה בחור ספרדי האכיל את ה-TD שלו בהפסד מביש בסיבוב הראשון.
.
הבעיה של יוטה היא שהם קיבלו את המצ-אפ הכי נוראי שהיו יכולים לבקש בסיבוב הראשון, וזה יוסטון.
.
מי מבטיח למשל שטרייד של גובר-ווצ'ביץ' יתן יותר לג'אז? יקבלו פה התקפה תמורת הגנה. ביוטה יש מערכת בריאה (במיוחד עם סניידר על הקווים) ושחקנים מעריכים את זה.
.
משחק בדיעבד: אם הייוארד היה יודע מה יקרה בקריירה שלו (פציעה ושחקן ספסל בבסוטון) ומצד שני שיוטה תדוג יהלום בדראפט כמו מיטשל, אני לא בטוח שהוא היה עוזב, ואולי נשאר על החוזה הגדול עם יותר כסף. השאלה האם החיבור של הייוארד-מיטשל היה מצליח? גם זה לא בטוח.
אבל לפרקק ולבנות מחדש זה ממש לא פתרון. היחידים שאולי זה הצליח להם אלו פילי שקיבלו את אמביד (בגלל גליון רפואי בעייתי) ואת סימונס.
תחשבו על המזל של הקאבס: קיירי, תומפסון, וויגינס, בנט (כולם בחירות טופ 4) ותראו איך כל השלושה מבלבד קיירי נראים. זה לא מבטיח כלום.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 9:13:22

סמיילי אתה לא יודע מה יקרה בטרייד, אבל אתה בהחלט יודע מה התקרה של הקבוצה בצורתה הנוכחית, נמושה שאחרי החוזה הגדול מיטצל יעזוב בחינם בדיוק כמו היווארד לפני שנתיים.
.
מקרים כמו של גולדן סטייט לא יקרו יותר זה מקרה שמסתדר פעם בעשור, ליוטה יש כוכב בידיים וצריכים לבנות סביבו, אם המטרה שלהם זה סיבוב ראשון הם ישיגו אותה, אבל התקרה ברורה בטח בליגה של היום ללא 2-3 כוכבים.
יוטה צריכה לעשות פעולה אי אפשר לקפוא על השמרים רג בגלל סיבוב ראשון בפלייאוף (תראה את הקליפרס) ואת טורנטו הגיעו לגמר המזרח ועדו צעד הכרחי שהפך אותם מקבוצה חמודה לקבוצה גדולה וזה להיפטר מדפרוזן בשביל לאונרד.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:18:30

סמיילי גם הסגל הנוכחי מבטיח כלום ליוטה. זה לא המאצאפ. יוטה היו מקבלים סוויפ גם מגולדן סטייט. והיו מפסידים לספרס ולדנבר אולי אפילו לOKC

אין שם שום התפתחות אינגלס רוביו וגובר נושקים ל30 או מעבר. הם צריכים לנסות להשיג שחקנים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
21/04/2019 8:25:48

יששששש…..במשחק נוראי.. אבל שלוש אפס!!!

RL
RL
21/04/2019 8:26:14

יוטה כאלה פרייארים

עידן
עידן
21/04/2019 8:28:00

הסוויפ בדרך.יוטה היו צריכים שחקן כמו טובאיס האריס כפי שאשך אמר במהלך השנה
למרות שאני על העגלה של הווריירס הנה משהו שיעלה קצת חיוך להייטרים

https://twitter.com/therendernba/status/1119731237072060417?s=21

שלהבת
Editor
21/04/2019 8:29:56
Reply to  עידן

למה באטלר קם?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2019 8:34:34
Reply to  שלהבת

צריך לראות את הראיון מהתחלה כדי להבין

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21/04/2019 8:28:36

משחקים שמגדירים קבוצה.
אחד הדברים החשובים לקונטנדרית זה לנצח גם כאשר לא הולך. יכלו בקלות לוותר ונוכח האחוזים האיומים, והצטברות העבירות. במקום, פשוט המשיכו להילחם ולמעשה גמרו את הסדרה.
.
דרך אגב, אם זה אכן ייגמר בסוויפ-
אז ליוסטון יהיו לפחות 3 ימי מנוחה יותר מלגולדן סטייט לפני הסדרה בין ה-2.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2019 9:22:05

שזה בדיוק מה שיוסטון צריכה.
הטבעות מעולם לא נראו קרובות יותר . . .
דאבל ניחוס בהפוך על הפוך 🙂

bobby
bobby
21/04/2019 8:29:02

וואו, איזה משחק מכוער זה היה.
אבל איזה ניצחון חשוב!
הארדן אמנם עם 3 רבעים ללא סל, אבל שיחק מעולה – במחצית השנייה, בניגוד לראשונה, בחירת הזריקות שלו הייתה טובה. כמו כן הוא השתדל לנהל את המשחק בצורה אחראית ורגועה. וכמובן, הזריקות נכנסו סוף-סוף ברבע האחרון.
היו לו גם 2 כניסות לסל על גובר שהוא הצליח לסחוט מהן פאולים (מוצדקים).
וכמובן אסור לשכוח את האופנסיב ריבאונד המעולה של טאקר, שעקרונית דיי סגר את המשחק.
אבל מה, ההגנה של יוסטון הייתה קצת חסרת אחריות הערב. לא מעט זריקוץת חופשיות היו ליוטה, כשהכי חמורה מבניהן הייתה ניסיון השלשה שלא צלח של מיטשל, שבמצב ל 102-99 היה יכול לאזן את התוצאה. חוסר תקשורת חמור בין ריברס וקאפלה באותה הוצאות כדור. בנס זה יצא החוצה.
סך-הכל אם בערב כזה מזעזע יוסטון מצליחים לחלץ ניצחון – אני מבסוט. זאת המנטליות הנדרשת מקבוצה שמכוונת גבוה.

עמירם
עמירם
21/04/2019 8:29:06

צפיתי ב5 דקות האחרונות של יוטה נגד יוסטון ואני שמח שזה החמש דקות היחידות שראיתי של הארדן בחודשים האחרונים.
השחקן הכי מלוכלך שראיתי בחיי.
לא ראיתי מעולם שחקן שמנסה לרמות על השופטים בכל מהלך הגנתי או התקפי ותמיד מתלונן.
מגיע 20 פעמים לקו במשחק, כן זה טבעי ורגיל באן בי איי.
אני לא יכול באמת להאמין שיש בן אדם אחד בעולם שנהנה לצפות בדבר הזה שהארדן עושה.
אני מבין את השנאה לווריירס אבל אני מקווה שמי שינצח אותם יהיו קבוצות כמו הספרס או אוקלהומה, קבוצות כדורסל ולא המופעי תאטרון ההזויים האלה.
הסיבה היחידה שהארדן ממוצע באחוזים שלו מהשדה היא כי הוא מקבל כ8 זריקות שלא נחשבות בסטטיסטיקה במהלך כל משחק.
לצערי אצטרך לצפות בו בלפחות 4 משחקים שלמים בסיבוב השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:31:23
Reply to  עמירם

אני גם לא סובל את הסגנון של הארדן, אבל להגיד את השטויות שכתבת זה רחוק מהאמת, הארדן השחקן הטוב בעולם אין שחקן שמחזיק ב70% מהיכולות ההתקפיות שלו יש לו הכל.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21/04/2019 8:41:11
Reply to  עמירם

ב-2 המשחקים הראשונים היו להארדן 8 ניסיונות קליעה מהעונשין. לא למשחק, בסך הכל.
יחד עם המשחק הלילה, היו לו עד כה בסדרה 24 ניסיונות קליעה מהעונשין, שזה 8 למשחק.
פחות מלאמביד, ג'ורג', דוראנט, לילארד.
.
הלילה השופטים שרקו לא מעט. אבל אם בוחנים את מה שבאמת התרחש, אין ליוטה סיבה להתלונן על זריקות העונשין.
הארדן הלך לקו 16 פעמים. נכון. מיצ'ל הלך 17 פעמים.
יוסטון בסך הכל ביקרו בקו העונשין 34 פעמים. יוטה 38.
.
אתה יכול לאהוב, או לשנוא.
אבל "מלוכלך"?
את זה אני לא ראיתי הלילה.
אני ראיתי שחקן קשוח שפעם אחר פעם נכנס לצבע.
אני ראיתי הגנה קשוחה שפעם אחר פעם עשתה כל שביכולתה לא לתת לו סלים קלים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 9:04:33

זה נכון. אני חששתי מאוד מהשיפוט בסדרה ולהפתעתי הרבה לא התחולל הטבח ביוטה שציפיתי לו.

bobby
bobby
21/04/2019 9:35:16

האשך מסכים עם גיא על כך שהשיפוט לא מוטה לטובת הארדן ויוסטון? גושפנקא חזק יותר מזה אי אפשר לקבל.

bobby
bobby
21/04/2019 9:02:47
Reply to  עמירם

אנא, פרט לי בבקשה מה בדיוק הארדן עשה באותן 5 דקות שראית, שגרם לשריקה לא מוצדקת לפאול עליו.
אתה באמת צפית ב-5 דקות ההן, או שרפרפת על דף ה-box score וקפצת למסקנה שהרבה הליכות לקו = פלופים ויצירת מגע פיקטיבי?
ומעניין גם שבשני המשחקים הראשונים הארדן הלך לקו במצטבר 9 פעמים. ועוד משחקים עם שיפוט כביכול ביתי.
אשמח אם תצרף לנו וידאו עם היילייטס של הרמאויות של הארדן מאותן 5 דקות אחרונות של המשחק הלילה, כי כנראה שראינו את המשחק ב-2 סטרימים שונים מאוד בזויות הצילום שלהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:30:09

אמרתי כבר עונה שעברה שיוטה צריכים לשנות את פני הקבוצה אחרי הנצחון על אוק. זה היה נצחון אשלייתי שגרם להם להאמין שיש בסיס אבל זה היה בגלל חרבון של אוק ולא בגלל שהם טובים. הקבוצה הזאת למעט מיצל מפוצצת נגרים. שחקנים כמו גובר ואינגלס לא יובילו אותך לאנשהו. צריכים לשנות סגנון מהיר יותר מרווח יותר שיאפשר גם למיצל להתפוצץ. יש להם כוכב ביד וכל הנגרים רק סוגרים לו את המשחק והוא צריך להתמודד מול הגנה חזקה יותר. יוטה זה העתק של אינדי במזרח

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:34:21

בדיוק, להטריד את כולם פרט למיצל זה גם מה שאני חושב

חיים
חיים
21/04/2019 8:40:06

קבוצה שהולכת לפירוק אף פעם לא תקבל נכסים מספיק טובים, אלא שחקנים צעירים שאין לאף אחד מושג אם הם יהיו כוכבים, ולכן עדיף לקבוצת פלייאוף כמו יוטה לבנות דרך חיזוקים נקודתיים. משהו בסגנון שבוסטון עשתה עם הורפורד ואז קיירי, ולא לפרק את הקבוצה.
במקרה של יוטה, הם צריכים שחקן שמסוגל לייצר ולקלוע, רכז או פורוורד.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:46:34
Reply to  חיים

מי צעיר ביוטה?

חיים
חיים
21/04/2019 8:50:35

מיטשל, אוניל, גרייסון אלן ועוד כמה ג'י ליג וקצה ספסל

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:58:13
Reply to  חיים

גרייסון אלן לא שייך לענף. ומנית 2 צעירים מתוך כל הקבוצה ואת היתר אתה אפילו לא יודע את שמם ואיש שם לא נראה הכוכב. יוטה זה לא ספרס, לספרס יש 2 אולסטארים+פופ. אז רוב הקבוצה זקנה או בגיל בשלות כבר. אינגלס רוביו גובר הם לוחמים אבל בלי טיפת כשרון לרמות האלו של הפלייאוף. הכשרון על הנייר של יוטה נופל אפילו מזה של הנטס שיש להם 3 יוצרים בדמות לאברט דינווידי וראסל. ביוטה למעט מיצל לא יודעים מה לעשות עם הכדור 0 אחד על אחד. רק אימון משובח של סניידר מונע מהם להיות נמושה

Smiley
Smiley
21/04/2019 9:06:05
Reply to  חיים

שמעון, שנה שעברה השלישייה הזו טאטאה את הכישרון הסופר עודף של OKC. מה זה לא מתאימה לפלייאוף? הם הגיעו לשם במקרה? כנראה שלא.
הם פשוט קיבלו קבוצה שטובה מהם (וטובה מהרבה קבוצות אחרות) ושאין להם מצ-אפ נוח מולם.
אני לא מבין למה אתה מבטל כל שחקן, אלא אם כן זה קארי, דוראנט, לברון, הארדן ואחרים בטופ של הטופ…
.
דווקא יקירך מ-OKC, ווסטברוק וראס הם אלו שהדרדרו בדירוג המערב. הם אלה שהפסידו למורמונים הלבנים, והם אלה שעל הנייר אמורים היו להיות טופ 3 במערב…

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:10:56
Reply to  חיים

יקירי OKC הם אהבלים עם תעודות, אני לא מכחיש את זה והם לא דוגמא לכלום. ניתן להשוות אותם לניקס. זה שאוק חרבנו נגדם לא אומר שיוטה היו טובים אלא אוק חרבנו ושהם אהבלים. עם מאמן נורמלי הם היו עושים סוויפ על יוטה.
אותו נצחון גרם לאשלייה ביוטה שהם טובים ובהתפתחות…
אבל גורלו של מיצל יהיה כשל דיוויס אם לא יתחילו להביא שחקנים נורמלים סביבו ולא נגרים אירופאים למיניהם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 9:06:33

האריס וווצ'ביץ'

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:11:44

זה יהיה מושלם אם יקרה. יהפוך אותם לקבוצה מהירה רצה עם יוצרים נוספים ולמיצל להתפוצץ. אני מסופק אם מישהו מהם יגיע.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2019 8:33:26

אם דונובן מיצ'ל השחקן הכי טוב שלך עדיף לסגור את הקבוצה
לא תגיע לשום מקום , זה כמו שג'מאל קרופורד השחקן הכי טוב שלך , כל שנה עפים בסיבוב הראשון

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:36:35

נו באמת..

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:38:14

איפה גאמאל קרופורד ואיפה הוא, אני יודע שאתה לא אוהב אותו אבל הוא הרבה יותר טוב מסימונס אהובך.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2019 8:50:08

בגלל זה כל פעם שהם משחקים סימונס עושה ממנו צחוק כולל לשמור אותו על 4 מ 19 מהשדה ולנצח ביוטה בלי אמביד

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:59:43

די אתה מחזיק באמת מסימונס, רכז ללא קליעה בדיוק אותו שחקן של עונה שעברה. פילי יאכילו אותו מירורים אתה שוכח שפרט לאמביד יש לידו את באטלר והאריס שיכולים ליצור לעצמם , מי יש ליד מיטצל? שחם אותו במקום מיצל והקבוצה לא מגיעה לפלייאוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:07:53

סימונס ביוטה במקום מיצל הם יורדים ליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 9:24:54

ברור סוג של רונדו גבוה, שתפס גב על הכוכבים בבוסטון, סימונס הוא התקרה של הקבוצה הזאת , אם פילי היו יכולים הם היו מחליפים אותו ביאנג או דונציץ ממזמן

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:28:53

סימונס מס 4 בקבוצה שלו ואיש לא שומר עליו. מיצל מס 1 בקבוצה והיריבות שומרות רק עליו. יחי ההבדל הקטן.
סימונס זה בדיוק רונדו ברוך, ורונדו לפני שבכלל היה לו קליעה, לא הרונדו של היום שיש לו קצת קליעה.
קבוצה שסימונס יהיה בה מס 1 תרד ל-G ליג ולא פלייאוף במערב.
דונציץ ויאנג הרבה יותר טובים מסימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 9:32:08

ברור מסכים, מזכיר מאוד את רונדו של 2008 אוברייטד בטרוף אני זוכר שהוא עבר לדאלאס וידעתי שזה יהיה מפלה רצינית והבלוף יתגלה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 9:48:58

סימונס היה מת להיות רונדו. רונדו גאון כדורסל

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21/04/2019 8:43:19

אני מציע לשנות את השם של הבלוג החי ל"המונית של שמעון" בחיי שזה מזכיר לי את הדיבורים עד כמה הממשלה דפוקה וכולם מסריחים וטיפשים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:46:01

:), מה שקורה בבלוג החי נשאר בבלוג החי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2019 9:44:26

1+

חיים
חיים
21/04/2019 8:49:22

הבחירה שלי לצפות ביוטה ובברוקלין הוכיחה את עצמה. 2 המשחקים המותחים של הלילה. גולדן סטייט כבר לקחו את קלטת המשחק בשביל ללמוד את ההגנה על הארדן, שאמנם החטיא כמה זריקות שהוא מסוגל לקלוע, אבל נעשתה עליו עבודת קודש של אוניל.
יוטה קבוצה נחמדה מאוד, אבל היא לא מסוגלת להתמודד עם קונטנדרית או משהו קרוב לזה, ולכן מהמקום החמישי הם הצליחו לעבור סיבוב בשנתיים הקודמות, והפעם נפלו על יוסטון.
פילי ניצלו בברוקלין בזכות יום מפלצתי של אמביד, למרות שרואים שהוא לא לגמרי בריא. פילי צריכים לחשוב טוב איך נותנים לאמביד לנוח לקראת מארק גאסול.
הסדרה של דנבר וסאן אנטוניו הולכת עד הסוף המר (עבור אחת הקבוצות) וכרגע נראה שלמנצחת שם יש יתרון על פורטלנד או אוקלהומה.
למרות שהוא לא לגמרי בריא, בלייק גריפין עשה עבודה טובה בשני צידי המגרש, ואולי בוסטון יכולים ללמוד מהמשחק הזה קצת על הגנה נגד הגריק פריק. הקו האחורי של דטרויט הוא ברמה של הניקס, ואין להם מה לחפש שם, וגם דראמונד חלש בסדרה הזאת.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:51:21
Reply to  חיים

המנצחת בין דנבר לספרס תהיה בגמר המערב, הן יודעות את זה ןהן יתאבדו. הסידרה הבאה תהיה להן יותר קלה בטח אם יקבלו את פורטלנד.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 8:51:58
Reply to  חיים

אם היה דרך לעצור את הארדן היו מגלים את זה, הארדן החטיא זריקות שבדרך כלל נכנסות לכולם יש יום כזה אפילו למייקל ג’ורדן היה .

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2019 8:52:34
Reply to  חיים

זה לא יום מפלצתי של אמביד, זה יום עבודה רגיל במשרד.
הממוצע שלו השנה זה 27 ו 13 והוא עשה קצת יותר היום , כמו כל סופרסטאר שמעלה את הרמה בפלייאוף.
מפלצתי זה 40 נקודות 20 ריבאונדים וגם זה יגיע בקרוב

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:53:54

רק שיהיה בריא חייבים אותו 100 אחוז כשירות לקאווי והחברים שיהיו פיזים איתו. הייתי נותן לו לנוח בגיים 5 אלא אם כן מסתבכים ואז אפשר להכניסו למשחק תוך כדי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 8:52:37
Reply to  חיים

דרמונד אני טוען שנים השחקן הכי אוברייטד ומנפח הסטט מס 1 בליגה כבר שנים. שחקן מיותר שחייב להעיף אותו, השאלה מי יאכל את הבלוף שלו? גרוע בהגנה ובהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2019 9:34:23

מסכים, אבל גרין בהחלט נותן לו מאבק באוברייטש הגדול בליגה, מרכז ההגנה והבורג החשוב בלוחמים מי אסס, הוא שיחק כשהקליפרס חזרו מהדפיציט הגבוה בהיסטוריה ולא הצליח לעשות עצירה אחת.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 9:36:27

גרין זה הרוכב מס 1 בהיסטוריה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

שיהיה 606 תגובות עגולות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

כתבתי מקודם על ניצחון דורטמונד באירועי דיומא

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

TFC, le Téfécé, le Tef
too bad