בוסטון מחפשת סוויפ, אורלנדו, הקליפרס והת'אנדר מחפשות 2-2 בראשון הגדול / רועי ויינברג

4 משחקי פלייאוף נהדרים הערב. בוסטון תחפש להיות הראשונה שעושה סיבוב שני עם סוויפ על הפייסרס בזמן שהווריורס, הראפטורס והבלייזרס ינסו להגיע ליתרון 1-3 כמעט בלתי הפיך.

20:00-אינדיאנה פייסרס-בוסטון סלטיקס

מצב הסדרה: 3-0 לבוסטון.

ויקטור פראנקל היה ניורולוג יהודי, שהתפרסם בעיקר בזכות שיטת הלוגותרפיה וספרו הידוע "האדם מחפש משמעות". בספרו פראנקל, ניצול אושוויץ, טען שחירותו האחרונה של האדם היא חופש המחשבה, או במילותיו בחירת עמדתו ביחס למערכת סיבות נתונה. אתגר מחשבתי דומה עומד בפני הפייסרס היום.

אף קבוצה לא חזרה מ-3-0 לניצחון בשבעה משחקים. היו 3 קבוצות בלבד שחזרו מ-3-0 ל-3-3 לאורך ההיסטוריה ולא סביר שזה יקרה מול בוסטון של קיירי אירווינג, מי שחתום על קאמבק הפלייאוף הגדול בכל הזמנים. איך אפשר לעלות למשחק בידיעה שזה כנראה המשחק האחרון שלך העונה?

הפייסרס ילחמו היום, למרות הכל, כי זה מה שהם עושים. הגנת הברזל שלהם הצליחה להביא אותם למקום החמישי במזרח גם בלי ויקטור אולדיפו ולשלושה משחקים צמודים מול בוסטון עדיפה בהרבה. מה הם יכולים לעשות כדי לנצח?

שינוי בחמישייה יהיה התחלה טובה. הדקות הטובות שלהם במשחק השלישי היו כשטייריק אוואנס שיחק. הוא השחקן היצירתי ביותר שיש לאינדי כרגע ושווה מקום בחמישייה, אולי על חשבון דארן קוליסון האנמי. אפשרות מעניינת נוספת היא לתת לדומאטס סאבוניס עוד דקות במקום מיילס טרנר. סאבוניס שחקן התקפה טוב יותר ויכול לייעל את ההתקפה המקרטעת של הפייסרס.

מה קורה בבוסטון? הם לא משחקים כדורסל טוב במיוחד, אבל כרגע מספיק טובים בשביל סוויפ ועלייה שלישית ברציפות לסיבוב השני. חוסר היציבות של כל הקבוצה מלבד אירווינג מורגש, אבל הם מנצחים. אני חושב שבגלל השמרנות של מקמילן, ההגנה הנהדרת ופערי האיכות זה יסתיים בניצחון רביעי של בוסטון.

22:30-לוס אנג'לס קליפרס-גולדן סטייט ווריורס

מצב הסדרה: 2-1 לווריורס.

אחרי הקאמבק של הקליפרס במשחק 2, גולדן סטייט הגיעה למשחק השלישי כדי לסגור את הסיפור. היא עשתה את זה עם אנדרו בוגוט בחמישייה והשילוב שלו עבד נהדר, שלוש שנים אחרי שעזב את האלופה הנצחית. 14 ריבאונדים, 5 אסיסטים והנעת כדור נהדרת (73% מהזריקות של הווריורס היו חופשיות) היו האקס פקטור במשחק הזה, לצד 38 נקודות של קווין דוראנט העצום שנהנה מההתקפה הזאת.

החזרה של בוגוט הייתה משמעותית גם בהגנה. הוא שומר חכם יותר מלוני הפיזי והתפקיד של לוני מהספסל מאפשר לו לסגור את הארל בדקות שלו – הנשק ההתקפי השני בחשיבותו בקליפרס. בוגוט בצבע אפשר לדריימונד גרין לחזור לתפקיד ההגנתי של 2015 ו-2016 ובמהלך משחק 3 הוא ודוראנט שמרו בחופשיות על זריקות מרחוק, למנגינת ליבו של דנילו גלינארי. גלו לא יחטיא כל כך הרבה גם במשחק הזה, אבל לא יהיה לו קל.

מעבר לפתיחה של בוגוט בחמישייה, גולדן עשתה עוד כמה התאמות הכרחיות. אנדרה איגודלה שמר על לו וויליאמס רוב המשחק ועצר אותו על 2 מ-7 מהשדה ו-2 איבודים לעומת 4 אסיסטים. לו-וויל זה השחקן היוצר הטוב ביותר של הקליפרס וכשהשומר האישי הטוב ביותר, לפחות בפלייאוף, של הווריורס עליו קשה לקליפרס ליצור. במשחק הזה איגודלה שמר עליו ב-30 פוזישנים וקליי תומפסון ב-4, לעומת 13 ו-29 במשחק השני. הבדל משמעותי ויהיה מעניין לראות את התשובה של ריברס – האם הוא יעביר את וויליאמס לחמישייה בניסיון להפריד את הדקות שלו ושל איגי.

אני לא חושב שזה יקרה. הקליפרס ינסו להמשיך לבודד את בברלי כשומר של דוראנט, מה שעבד במשחק השני. במשחק 3 דוראנט קלע באחוזים גבוהים מול בברלי, אבל ההתקפה הייתה פחות יעילה כשהרכז שמר על אמ.וי.פי הגמר. וויליאמס שומר חלש בהרבה וגולדן תנסה לתקוף אותו פעם אחר פעם כשיפתח.

מה הקליפרס כן יכולים לנסות? לקוות ליום טוב יותר. 26.4% מהשדה בזריקות חופשיות בבית זה מזעזע ולא סביר שיחזור על עצמו. אולי ניסיון להאטת הקצב עם גבוה נוסף ליד זובאץ (הארל?) יכול להשפיע, אבל העיקר יהיה הרחקת איגודלה מוויליאמס. זה המפתח של המשחק הערב והסיכוי הכי טוב של החבורה הסימפטית מאל איי. גם אם הם יצליחו, שום דבר לא מבטיח שקרי, תומפסון או דוראנט לא יקלעו 50 נקודות במספר נמוך מאוד של זריקות. לכן אני חושב שנראה שואו נוסף וניצחון מוחץ של גולדן סטייט.

02:00-אורלנדו מג'יק-טורונטו ראפטורס

מצב הסדרה: 2-1 לטורונטו.

אורלנדו צמצמה פיגור של 17 נקודות במשחק השלישי, שנגמר בהפסד בסופו של דבר. איך היא עשתה את זה? הכניסה את מארק גאסול לבעיית עבירות. כשהספרדי לא על המגרש ניקולה ווצ'ביץ' היה משוחרר בהרבה וזאת מגמה שבולטת לכל אורך הסדרה – יש לווץ' 7 מ-23 מהשדה כשגאסול על המגרש ו-6 מ-11 כשהוא על הספסל, נוסף להבדל עצום ביעילות ההתקפית (96.6 לעומת 118.9). אם הוא יגיע לבעיית עבירות פעם נוספת יהיה קשה לטורונטו.

נקודת חוזק נוספת של המג'יק הייתה ההגנה על קוואי לנארד. היה לו יום רע בלי קשר להגנה עצמה כשהוא החטיא הרבה זריקות טובות ופתוחות, אבל ארון גורדון הצליח להאט אותו באופן יחסי אחרי משחק 2. לא סביר שבמשחק הבא הוא יהיה כל כך חלש, אבל ההגנה היא סימן מעודד.

הם לא הצליחו לשמור ככה על סיאקם. הוא נתן משחק נהדר והראה את האיום הכפול של הראפטורס בעמדות הפורוורד, למרות שהם עדיין לא היו רחוקים מניצחון ואולי היו מנצחים אם אוון פורנייה לא היה מסיים עם 1 מ-12 מזעזע.

מה יכול להדאיג את טורונטו? לא הרבה. הם שיחקו טוב ובלי בעיות עבירות לגאסול, קוואי ולאורי כנראה היו שומרים על יתרון 17 הנקודות המשכנע שלהם. הספסל שלהם, מלבד איבקה, לא פקטור בסדרה. זה מציף בעיה מהעונה הסדירה בה לאורי היה מנהל המשחק באופן כמעט בלעדי ויכול להיות שנראה את הראפטורס מנסים ללחוץ אותו עם שומר גבוה שמגיע לסגור לו נתיבי מסירה, למשל ג'ונתן אייזק. טראפ במקרה כזה הימור, אבל כמעט הכרחי.

החמישייה של טורונטו חכמה ויודעת לנצל מיס-מאצ'ים כשיש כאלה, מה שבלט במשחק 3. לצד הציפייה ההגיונית שקוואי לא יסיים משחק נוסף עם 6 איבודים ו-5 מ-19 מהשדה אנחנו נחזה בניצחון של טורונטו.

04:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר-פורטלנד טרייל בלייזרס

מצב הסדרה: 2-1 לפורטלנד.

אחרי שתי תצוגות התקפה מחפירות בחוץ אוקלהומה חזרה לעצמה וניצחה את המשחק השלישי. הביתיות הפכה 10 מ-61 מצטבר מהשלוש בשני המשחקים הראשונים ל-15 מ-29 מרשים, אבל היא לא השינוי היחיד.

הת'אנדר השתמשו היטב בסטיבן אדאמס שנע טוב בלי הכדור וסידר לא מעט נקודות קלות, כפי שפירט כאן יניר רובינשטיין שלנו. ג'ורג' עצר את לילארד ומקולום על 3 מ-12 משותף מהשדה מולו, ווסטברוק ניצל את האתלטיות שלו מול שומרים גבוהים והנעת כדור נפלאה של השניים ושרודר סידרה לאוקלהומה הרבה זריקות פתוחות.

מה הבלייזרס יכולים לעשות כדי לנצח במשחק הבא? קודם כל, להמשיך את השמירה הטובה על פול ג'ורג'. המועמד לאמ.וי.פי (לשעבר) סיים את המשחק השלישי עם 3 מ-16 ועדיין לא הגיע לסדרה הזאת. מו הרקלס סוגר אותו נהדר ונראה שהבלייזרס למדו מהעונה הסדירה בה PG13 קלע עליהם בכמויות. הם צריכים לאבד פחות – לילארד, מקולום והרקלס איבדו ביחד 11 כדורים. קבוצה ארוכה כמו אוקלהומה מסוכנת במעבר ולכן מסוכן להתרשל בכך מולה.

הגנתית, השאלה היא כמה הם יכולים להגביל את המסירות של אוקלהומה. ווסטברוק בא למשחק הקודם בראש הגנתי יותר כשהוא לא רדף אחרי ריבאונדים ומסר היטב (11 אסיסטים, 3 אסיסטי הוקי – מסירות שהובילו לאסיסטים) וזה השפיע לטובה. כשהוא משחק ככה השילוב שלו עם שרודר לא הרסני כמו המשחקים הקודמים. ג'ורג' פצוע ו-ווסטברוק צריך להוביל עכשיו, אבל לא סביר שבמשחק הזה הרול פליירס של אוקלהומה יקלעו שוב ב-13 מ-15 מחוץ לקשת.

יש המון שאלות הערב, במשחק המרכזי של הלילה. אני חושב שהכוכבים יכריעו אותו. במשחק הקודם לילארד ומקולום קלעו כמות זהה של נקודות לווסטברוק וג'ורג', אם כי ביעילות עדיפה. היום יש לי הרגשה שנראה משחק גדול של ג'ורג' בדרך ל-2-2, אולי עם הארכה. אוקלהומה לוקחת.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
625 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 15:07:05

מהמר על הפתעה היום. המג'יק מנצחים.

בוסטון
גולדן
אוק

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אני הימרתי 2-0 לדורטמונד וצדקתי !! סתכל באירועי דיומא

שחר
שחר
21/04/2019 15:27:58

תודה רועי על הסקירה,
גולדן צריכים להריץ את ההרכבים שלהם עם בוגוט ולחילופין עם איגי, כניסוי כלים לפני מה שנראה כמו הגמר האמיתי מול הארדן וחבורתו בסיבוב הבא

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 16:42:37

כשראס לא הולך ראש בראש ו"אני אראה לו מזה" הוא שחקן אדיר.
הבעיה שהוא ממש מתפתה לזה.
הייתי רוצה לראות אותו יותר בלי הכדור כאשר שרודר הוא זה שמוליך את הכדור.
ראס יותר מסביר בקאץ-אנד-שוט מה3 מאשר שהוא מנסה לכדרר על הקשת ולעלות לזריקה.
יש גם את התרגיל היפה הזה שהם מייצרים כאשר ראס מוביל את הכדור ומעביר לשרודר שעובר את השומר בעזרת החסימה של "הודור" (אשך אתה גדול עם הכינוי הזה חחחח) ומתפנה לזריקה ממש על קו העונשין (הם עושים את זה דיי הרבה במחצית השנייה ואפילו 4-5 התקפות ברציפות).
מקווה לניצחון היום ולגמור את הסדרה ב6 בבית.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

פרייבורג מחפשת להשוות נגד דורטמונד אבל תחטןף 2-0 . בינתיים קיבלה רק אחד למרות שמתאמצת

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

דורטמונד צריכה 3 נקודות כדי להיות נקודה פחות מבאיירן. כעת זה 4 הפרש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 19:12:39

בנזמה עם 2…..
בה-נה-גי-חהההההה

תומר השני
תומר השני
21/04/2019 17:09:05

תודה רועי פריוויו מצויין . הימורים : בוסטון ( לאינדיאנה אין סיכוי ) , אורלנדו ( בכל זאת משחק ביתי ) , גולדן סטייט ( הלוחמים התעוררו מהתרדמה ) , אוקלהומה ( הקבוצה עם הגב לקיר )

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ליל כרגע במטווח על השער של טולוז

קיירי פור 3
קיירי פור 3
21/04/2019 17:13:03

אם כבר הזכרת את קיירי, לברון, והקאמבק הגדול בכל זמנים בהקשר של משחק הדחה, שווה שוב להיזכר:
קליבלנד שיחקה 3 פעמים רצופות משחק הדחה, בסדרת הגמר, וניצחה פעם אחר פעם, בתצוגות שיא של הצמד. את קבוצת ה-9-73. פעמיים מזה באורקל.
לא היה דבר כזה, גם לא תראו יותר. אגדה.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ליל תכבוש אחד או שנים?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מקום שני בליגה כרגע

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

טולוז ופרייבורג מאוד מתאמצות אבל רואים (מי שצופה ) את הפער

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עוד כדור של ליל לשמיים. עד מתי?

שחר
שחר
21/04/2019 18:15:44

כן, הם אנדררייטד, קבוצת בידודים אדירה, לא פחות משאקובי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/04/2019 17:34:31

ערב חם, תודה רבה על הפריוויו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

טולוז כמו ברווז. נאנט במשחק השני כבר כבשה שלישיה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יש מצב הלילה שפריס סן ז'רמן לוקחת אליפות בתיקו? או שרק ניצחון יעשה את זה בצורה מכובדת?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

שוער טולוז מצליח להרחיק

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עוד הצלה. הייתי חוטף התקף לב אם הייתי מאמן .

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

תסתכל איך ניחשתי שם 0-2 לדורטמונד !!!!!!!!!

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

טולוז מנסה לתקוף ולעקוץ אך מפקירה את העורף החשוף גם ככה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

התבלבלתי בפוסט . סליחה !

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אולי תארגן פוסט לרגל זכייתה של פ.ס.ז' באליפות? לליל כבר אין סיכוי בלי קשר לתוצאה הלילה של קבוצת האורות

הייט אשברי
הייט אשברי
21/04/2019 18:10:34

מקווה שקרדיף תחולל סנסציה ותיקח נקודה מהקבוצה השנואה עלי בתבל .

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

במקרה של ליברפול היא צריכה את הנקודות

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2019 18:41:24

זזים עוד מעט עם 'המשפחה הישראלית' מאטלנטה לגרינוויל, עם עצירת קניות בדרך ב-OUTLET ענק של חנויות מפעלים שם הכל חצי מחיר. מעריך שאצטרך לחכות שם 3-4 שעות אז אין לי מושג איזה משחקים אצליח לראות.
חג שמח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 19:44:39

אין לי סבלנות
אז קבלו למפרע אינדי-בוס
http://bfst.to/watch/nba-5.php

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 19:45:55

השאלה היא האם אינדי יקחו משחק ניחומים והסלטיקס יגמרו סיפור בבית?

bobby
bobby
21/04/2019 20:00:07

תודה על הפריוויו!
אחרי שכל קבוצות החוץ ניצחו אתמול, הלילה לפחות חלק מהביתיות צריכות לקחת.
מאמין ש-2 מתוך השלושה – אינדי, אורלנדו ואוקלהומה יקחו.

פאקו
Admin
21/04/2019 20:08:17

אחלה פריוויו רועי. היום זה של פורטלנד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/04/2019 20:21:39

הגעתי ב8-0 לבוסטון, מאז תראו מה קרה…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:27:48

נראה שקיירי נפצע.
אם אני סטיבנס הייתי מוריד אותו לחדר ההלבשה לבדיקות.
רק זה חסר שבחצי הסלטיקס יהיו בלי סמארט וגם בלי קיירי.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 20:32:22

אינדי פותחת טוב בדרך לעוד הפסד מכובד…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:32:51

דיי כבר עם השיפוט המטומטם הזה?
נותנים להרביץ?
בסדר גמור! אבל תהיו קונסיסטנטיים בשני הצדדים.
נמאססס!

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עמית טבול לא יודע חוקי כדורסל?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:33:53

לא ייאמן שנתנו עכשיו להייוארד קליעות מהקו…

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????

5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.

אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 20:35:56

הפרשנים מתרגשים מהיכולת של הייווארד. מה שאני רואה זה בוגדנוביץ ב 35 מליון דולר לעונה…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:37:49

יש בזה משהו…

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יש תשובה?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:42:26

שתוק חני,יחולה נפש

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:43:04

דוק רזי ,חגים ושמחות ,ותהה לסלטיקס תהילה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אתה אולי מבין בכדורסל? או רק בטוקבקים?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:46:40

אמן ואמן

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:44:11

קיירי פצוע,יכול להוות התעוררות של הקבוצה הירוקה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יש תשובה לגבי חוקי המשחק?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:45:21

רק בזיוני מוח,וחרבונים על אהבלים כמוך חני

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:47:57

גוווווווו סלטיקס

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

כולם פה סתם טוקבקיסטים שלא יודעים חוק פשוט????????

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:49:40

טייטום מספיק עם סוליסטיות,
אל תעשה מעשה חטא כמו קיירי שלמד מהשיקוץ נומרו אונו

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:50:11

שששששש חני לך דחוף לקרדה לשושנה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 20:50:13

ניסיתי למצוא מקרה בהיסטוריה של הנ.ב.א של קבוצה שניצחה 4-0 ואז הפסידה 4-0 בסיבוב הבא. יש מצב שבוסטון יעשו היסטוריה. ..

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 20:57:47

סביר…

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יש מקרים שקבוצה הובילה 3-0 והפסידה את אותה סדרה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מכל הכותבים המנומקים אף אחד לא יודע חוק פשוט בכדורסל?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2019 20:50:57

תודה רבה רועי, אחלה פריויוו. איתך בהימורים למעט האחרון שאין לי מושג איך יגמר.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אתה אולי יודע מה שאף אחד לא הצליח לדעת?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:51:19

חני יש לי אחלה נפיחה בשבילך

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

צא לפנסיה אולי מאנו כן יודע לענות

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:52:16

קיירי הנזק,לך תשחק עם אדונך בלייקרס

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:53:04

אני כבר בפנסיה😭😭😭

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:53:55

חני חני ,לך תהמר, אתה מאחר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מאנו יש תשובה? הפנסיונר מציף כאן רפש. אתה יודע כדורסל?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:54:57

😂😂😂😂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 20:55:25

עכשיו יש לי כבר שלשול בשבילך חני אהובי

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מאנו? יש תשובה? אני מקוה שהפנסיונר לא מקבל כסף לפי מספר תגובות

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:02:19

מציצות חני מציצות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יש כאן מישהו שסיים גן אולי?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:06:06

ניייייייייייייייי סימתי גן ,מה קורה גחבה?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:06:51

חני מהמר דפוק,לך מפה ינעלול

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:08:07

אתה פנסיונר כמו שאני ביסמארק 🙂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:09:16

אני פנסיונר שחי בגרמניה,אבא לילד גרמני,בן 53,וואלה אמיתי

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:10:22

סיבנתי את המערכת הגרמנית ,ניצלתי ידע וחור בחוקים,ויצאתי לפנסיה רפואית בגיל 46,

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:11:09

אני חי בצפון גרמניה מ 2007

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:28:35

אחד מהקטעים הכי הזויים שלך 🙂
באיזו עיר אם אפשר לשאול?

יואל
יואל
21/04/2019 22:03:49

בטח דוק העיר זה QUICKBORN בערך 30 קמ צפונית מהמבורג

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:11:49

דוק גווווווווו סלטיקס,שקיירי ילך,אמן אמן אמן

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סוף סוף הדוקטור עוזר לרפא כאן חולה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סוף סוף הדוקטור עוזר לרפא כאן חולה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:13:56

הכנתי חוויג' אתמול בלילה,היו לי זרעי קרדמון,פיייייי ,עשו לי בלאגן בטחינה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:15:51

האמת באמצע הטחינה,
ראיתי את חני נדחף לתוך המכונה ,הוא הביט בי ואמר ,
תודה יואל,אני סתם דפוק שמהמר כל היום,עלוקה על החברה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
21/04/2019 21:16:12

לקק לי את השושנה חני

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

דוקטור? הגרמני שלנו..

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
21/04/2019 21:18:03

הי , אני מכיר שלא ניתן לתפוס כדור איירבול בשום מצב . תשובה ל19 . ג'ואל אל תלכלך אם אתה מבין בכדורגל ותן לראות את הפייסרס מצילים את הכבוד

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אני מחכה לתשובה של רועי ויינברג הוא אולי ייתן תשובה מנומקת ראשונה באתר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

פייסרס שוברת שיא נקודות לרבע 3 בסדרה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:26:29

פסק זמן פחות מדקה מתחילת החצי?
הגיעו ימות המשיח או רעש קוסמי?
סטיבנס עושה את הכי לא סטיבנס.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

doc אני במתח תחווה דיעה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

גם לא יודע זה מצויין רק לדעת מי צודק

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ואצלי זה כבר 5 ברבע

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:32:16

לשופטים האלה אין מושג…

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

תסביר למתחילים פליז

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:40:37

השופט גאמאל עבדל נאצר…
גועל נפש. נמאס.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

צעד וחצי לפייסרס אחרי עמידה. נהדר .

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

חייבים 3-1 בסדרה מה לעשות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ושיהיה הרבה נקודות..

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מה זה צריך להיות בתגובה?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

חבל שאי אפשר לערוך תקלה של האתר שרשמתי את הטעות המדוייקת של השופטים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 21:42:36

אם הסלטיקס מנצחים או מפסידים היום זה יהיה למרות ששיחקו נגד 7 שחקנים או בגלל ששני השחקנים המיותרים היו השופטים.
השיפוט כל כך הזוי ברמות שהמשחק הזה נראה ממש מכור…..

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אך עדיין לא החכמתני לגבי האאירבול ב17

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 21:46:34

ללא ספק השופטים רוצים עוד משחק בסדרה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עכשיו פתאום הם אוהדי בוסטון. התבלבתי לגמרי מהם.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 21:45:46

לא מבין למה אינדיאנה משחקים "מסודר" בהתקפה במקום לרוץ. ההתקפות הארוכות שלהם מביאות אותם לזריקות נוראיות.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יותר ממאה נקודות זה לא ריצה? איפה היית בסדרה שקלעו פחות?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21/04/2019 21:54:50

לגבי שאלת הסוויפ –
הלייקרס של 89' נתנו 3 סדרות של סוויפ (3 – 0 על הבלייזרס, 4 – 0 על הסוניקס, 4 – 0 על הסאנס) ואז הפסידו לפיסטונס 0 – 4 בפיינלס.
.
תודה על אחלה פריוויו, רועי.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

וזה ודאי לצערי. אבל טוב לקיירי שינוח.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 21:58:39

תודה רבה. זו גם השנה האחרונה שליברפול לקחו אליפות, אז אולי גם פה תהיה מחזוריות (למרות שמרגיש לי כאילו אינדיאנה יגרדו ניצחון)

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סכין אולי לך יש תשובה לשאלה שלא יודעים לענות ב17

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

התחיל משחק האליפות של פ.ס.ז' (בלי קשר למה תהיה התוצאה בגלל שליל לא ניצחה ) – בקשר להיסטוריה …
יש מצב שמונאקו מנצחת והם יחגגו בסיום המשחק את האליפות עם הפסד? יש תקדים לכזה דבר?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 22:03:35

תרשום אותה שוב. 17 רחוק מדי

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

הנה :
פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????

5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.

אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק?

אבל תענה אם הטרחת אותי ככה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ותיזהר מהגנב של המשתמש שלי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 22:25:46

יש מצב שזה נכון. אבל בפועל ממה שאני מכיר, שופט לא ייתן למהלך כזה לקרות (פתוח לפרשנות שלו), אז זה לא משנה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
21/04/2019 22:00:29

משעמם פה.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

למה לא מוחקים את התגובה המתחזה?

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
21/04/2019 22:02:05

מישהו מאנשי הצוות של האתר יכול להסביר לי למה הגועל נפש שהולך פה בתגובות עובר בלי מענה ?
אני מבין שהקו המנחה הוא להימנע ממחיקת תגובות וחסימת משתמשים כמה שרק אפשר אבל אולי הגיע הזמן לשנות גישה ?!
אלא אם אתם מרוצים מכמות הזבל המילולי פה שעם הזמן רק הולכת וגדלה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עכשיו גם הזה מהגן ילדים גנב לי את השם משתמש כמו שאני יכול לכתוב עכשיו עם משתמש "מחפש שם מגניב" ואתה תהיה נבוך. שמח שיש מישהו שאכפת לו !

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

איך האתר מאפשר לו לגנוב לי את השם משתמש???

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אני שמח שיש מישהו כאן שאכפת לו מהביזיון של יואל

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
21/04/2019 22:06:20

שתוק יא פלול,חרא על הפרצוף שלך,,

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מנהלים תמחקו את התגובות המתחזות מהר!

יואל
יואל
21/04/2019 22:06:08

בואנה אתה עוד פה סומסום? לך מפה .קישטה

לא רועי ויינברג
21/04/2019 22:06:17

"מחפש שם " – באמת יואל מציק ומדרדר את האתר ומטריל את ההוא שיודע !

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ראית איך אפשר לגנוב?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

הזוי שהאתר ככה עובד

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

תקראו מתגובה 17 עד 30

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

תראו איך שמרתי על עצמי שלא לרדת לטינופת שהוא ניסה.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

הפייסרס לפחות מרגיעים אותי

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

גם ניצחון וגם התקפות זורמות

ראס א שטן
ראס א שטן
21/04/2019 22:09:46

הצטרפתי עכשיו צמוד אני רואה בטח אינדי שוב יחרבנו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אל תדבר כמו יואל. וזה לא יקרה תהיה רגוע.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

ראית שהשופטים סידרו את זה..

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יהיה סיום דרמטי מאוד

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עוד לא מחקו את המתחזה יואל ל"ההוא שיודע". חבל . נתנחם במשחק.

פייקרס
פייקרס
21/04/2019 22:19:03

יאללה בוסטון, לסגור את הסדרה המיותרת, לטובת כולם.
.
במחשבה לפינאלס – מי המזרחית, שבמיטבה יכולה לעשות הכי הרבה צרות לגולדנים? במיטבה, כן.
אני עם הסלטיקס, שיכולים להעמיד סוללה של מרכוס מוריס, היוורד, טייטום, בראון והורפורד על KD.
עם סמארט על הברכיים של סטף, ועם קיירי בתור האיש לרגעים הקובעים.
יש מישהי מזרחית יותר עם פוטנציאל?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 22:28:55
Reply to  פייקרס

כל אחת מהשלוש הבכירות האחרות במזרח מחזיקות יותר פוטנציאל לדעתי. בוסטון לא נראית טוב בכלל בהתקפה, וזה לא יחזיק מול קבוצה שלא מוגבלת התקפית כמו אינדיאנה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

10 הפרש . דרמה עסיסית?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

3 דקות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

התקפה הבאה גורלית

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סל ועבירה פייסרססססססססססססססס

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

האם מונאקו תשווה? פריס כבר אלופה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

פייסרס צריך כבר דרמה היסטורית

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

דרמה שלא תיאמן אינדיאנה בבית ככה נפרדת מי היה מאמין?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

כבר 203 נקודות ולא נגמר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????

5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.

אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק? שאלתי למעלה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סכין בגב תודה על התשובה!!

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

יוצא שזה חוק דמיוני לפי דבריך. מחכה שרועי יגיד.

נמאס
נמאס
21/04/2019 22:29:07

רועי, אי אפשר לעשות כלום עם הבנאדם הזה?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  נמאס

ששש עד שהוא הפסיק אל תעיר אותו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

רועי על גניבת המשתמש צריך לחסום לצמיתות את היצרן בובות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 22:30:39

נחזק

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

בתור יושרת האתר הייתי מחסיר 20 תגובות של הקללות שלו מכמות התגובות המוצגת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/04/2019 22:30:08

סוויפ

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אינדיאני יש לך זווית על שאלה 67.1 ?

אינדיאני
21/04/2019 22:33:57

עצוב מאוד. הפער בין הרצון לבין הכישרון גדול מדי אצל הפייסרס. אצל הסלטיקס זה הפוך

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

טעיתי בגדול שחשבתי שיצליחו

פייקרס
פייקרס
21/04/2019 22:34:32

אינדיאנה רק הלכה והשתפרה.
74 נקודות, ואז 91, ואז קפצו ל-96, והיום כבר השתגעו לגמרי, 106. ראן אנד גאן.
חבל שלא מאריכים את הסדרה להטוב מ-13, היה נגמר 0:7 אבל לפחות אינדי היו מגיעים כבר לאיזה 112 נקודות ככה. והעונה היתה שווה, בסופו של דבר.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

לפחות נגמר רק 4 הפרש שהיה 11

אינדיאני
21/04/2019 22:36:08

אינדיאה קלעו איזה 4 שלשות רצופות בסוף, חלקן קשות. נזכרו לקלוע

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עובר למונאקו אתכם הסליחה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אם ישוו ל 2-2 זה יפצה אותי על אינדיאנה המאכזבת

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

השוער הפריסאי החדש.. מציל אותה מהתקרבות לשוויון של מונאקו אבל כתבתי יותר מדי צריך לנוח. גם בשביל שהאתר יירגע .

נתן גולד
נתן גולד
21/04/2019 22:41:33

כל כך כיף לראות את הייוורד חוזר לעצמו ומנצח לבוסטון משחקים. מתי סמארט אמור לחזור? הם יצטרכו אותו מול מילווקי.
אגב, לדעתי בוסטון עדיפה על מילווקי בוסטון צריכה להאט את יאניס והניצחון כבר יבוא. לבוסטון יש כמה ראשי נחש.

אור
אור
21/04/2019 22:49:40

שמע רועי, אם אתה כבר פה, לא מבין למה לא עוברים להתחברות לפי שם משתמש וסיסמה עם אישור במייל מה שיאפשר לסנן ולחסום מציקים ביתר קלות.
כלומר כן מבין שאתם לא רוצים להתעסק עם שדרוגים, שיטור וגננות אז אולי באופסיזן לאט לאט, זה ממש מפריע הספאמרים כאלה שבאים והולכים גם אם "שומרים על השפה".

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  אור

מסכים איתך זה יוריד לפחות חצי מהמשתמשים

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

"גם אם שומרים על עמימות בכמה משתמשים"

אור
אור
21/04/2019 22:55:14

וואי שתוק כבר, לך תציק למישהו אחר באתר אחר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  אור

חשש רציני שאתה יואל

אור
אור
21/04/2019 22:58:49

עלית עליי

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

שימו לב למעלה שאלתי שאלה רק למבינים במשחק. מתוך 200 מגיבים רק 2 ידעו לענות??

Adiso33
Adiso33
21/04/2019 23:01:37
Reply to  אור

10000+

עידו גילרי
עידו גילרי
21/04/2019 23:04:25
Reply to  אור

יטופל בפגרה.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

חובה מיידי !!

אור
אור
21/04/2019 23:06:08

תודה. אם זה כרוך בהשקעה כספית אשמח לתרום

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  אור

אני מכפיל

צביקה
צביקה
21/04/2019 22:51:12

KD זה שירה בתנועה. קטלנות יפהפיה.

אורליוס
אורליוס
21/04/2019 22:53:30

קישור?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

בזיון יואל תקע אותי

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

הגבתי קישור לאורליוס ולא עלה!

יהודה ב"ד
יהודה ב"ד
21/04/2019 22:59:10

רוצים אתר R rated או X rated אפשר להמשיך ככה.
רוצים אתר שפתוח לילידים מה שנקרא "לכל המשפחה" – תרסנו את הגלישות הנמוכות.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

איזה…. בקיצור כנס לרדיט סטרים nba

רפיקי
רפיקי
21/04/2019 23:08:39

לינק לווריורס?

רפיקי
רפיקי
21/04/2019 23:14:00

תודה

זיו פנמה
21/04/2019 23:19:47
Reply to  רפיקי

בכיף

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  רפיקי

יש בעד מה

זיו פנמה
21/04/2019 23:13:30
Reply to  רפיקי

32-22 לווריירס בסוף הרבע הראשון.
ת'ומפסון עם 17 נק' ב7 מ10 מהשדה (3 מ4 מהשלוש)

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  רפיקי

כל פעם שדנים במשהו ופתאום מגיח אחד חדש שכאילו לא קרא תגובה תגובה למעלה זה מוריד לי חשק לפנק בלינק

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
21/04/2019 23:15:09

אני רואה שטוסטר מעוניין במנוחה לפני הארדן.

זיו פנמה
21/04/2019 23:19:08

עבירה ברורה מזאת קשה למצוא. רק יד

אור
אור
21/04/2019 23:19:47

קליי עם הגיחה החודשית. חבל שזה לא קורה יותר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אצלי 35-31 (ופסלו שער חוקי מנבדל שלא היה קרוב אפילו)

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אצלי 35-35

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

היה מגיע לנו איזה הפתעה היום

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 23:23:31

תיכף דוראנט חוזר, תירגעו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  דה שוט

חייבים הפתעה!

דה שוט
דה שוט
21/04/2019 23:32:07

מה זה הווריורס האלה? סטף קר אז הטוסטר טובח ודוראנט מטפטף כל הזמן, איך אפשר לשמור עליהם?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  דה שוט

אם לא יקלעו מעכשיו לא תהיה הפתעה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

סטף עושה פרצוף של ילד שלקחו לו את הסוכריה

יום אחד
יום אחד
21/04/2019 23:51:26

דוראנט!!!!!!!!!!!!!!

ברבור שחור
ברבור שחור
21/04/2019 23:53:11

הגולדנים לא מצליחים לנער מעליהם את הקליפרים…מריח לי כמו הפתעה

רפיקי
רפיקי
21/04/2019 23:53:58

משחק משעמם
קליי נהדר

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  רפיקי

בוא נראה אם מחצית 2 תהיה משעממת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/04/2019 23:56:06

קליי תומפסון מתחפש לשחקן שהוא היה אולי יכול להיות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מדוייק . אבל הפוך.

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:13:20

אוי אם הפרוייקט של אוקלהומה נגמר הקיץ אני נראהלי מתחיל לעלות על העגלה של הקליפרס
יש כיוון טוב שם והמון תשוקה.

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 0:25:33
Reply to  יום אחד

לי יש 2 עגלות שאני מתלבט .
ברוקלין והקליפרס

אור
אור
22/04/2019 0:30:03
Reply to  Adiso33

היתרון היחיד שיש לברוקלין זה משחקים בשעות מוקדמות, מעבר לכך לא רואה אותם מגיעים יותר רחוק מהקליפרס.

חוץ מזה, why not both?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אצלי קליפרס מובילים ב2 !!!!!!!!!!!!

חחחח
חחחח
22/04/2019 0:19:25

דוראנט >>>>>>>> קארי

צביקה
צביקה
22/04/2019 0:21:02

משחק כיפי!

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:21:25

איזו הצגה של דוראנט!!
וואווו!

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:22:52

איזה משחק מדהים!
זה פלייאוף!

אורי
אורי
22/04/2019 0:28:31

הקליפרס קבוצה כזו מסכנה, ששומעים יותר את האוהדים של גולדן סטייט…

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 0:33:34
Reply to  אורי

אלה רוכבי עגלות ,חכה שג"ס יחזרו להיות מה שהם תמיד היו ואז תצטרך לחפש את האוהדים שלהם בנרות

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  אורי

חחח

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 0:31:11

מארק ג'קסון זה השלמה שרף של אמריקה,כמה הוא קודח בשכל זה לא יאומן,ומילא אם הוא היה אומר משהו מעניין,הוא פשוט מציין את המובן מאליו,לדעת שקארי ותומפסון הם קלעים גדולים גם הכלב שלי יודע להגיד.

פייקרס
פייקרס
22/04/2019 0:33:40

ועידו גור ממהר לסגור את הפער, עוד פאנבוי מתלהב של גולדן שיודע לדקלם סטטיסטיקות מהדף… חסרים מביני NBA בארץ?

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:42:48

+100

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

קליפרס מובילים יש סיכוי עדיין לגולדן ?

חחחח
חחחח
22/04/2019 0:34:44

לא שמעת? לא עולים לרביעי. המשך המשחק יידחה. בעיות בתאורה או משהו

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:33:49

מתבשלת פה סנסציה…

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 0:34:36

אם גולדן לא מביאה שחקן נורמלי במקום דוראנט הם לא הולכים לראות עוד אליפויות בשנים הבאות,דוראנט זה תעודת ביטוח ברגע שקארי מטיל ביצים כמו במשחק היום,תאמת מישהו פה חושב שבלי דוראנט השנה הם מנצחים את טורונטו,מילווקי יוסטון פילי??

גולדן גיי
גולדן גיי
22/04/2019 0:36:47

מה פתאום.
ולמה רק השנה? בלי דוראנט גולדן סטייט לא עושה אף אליפות, אחרי הנצחון על היורוליג של בלאט.
השנה הם היו עוברים אולי סיבוב אחד בפלייאוף המערב.
דוראנט הוא השושלת, השחקן מס' 1. בלעדיו אין כלום. אם הוא עוזב את הקבוצה בקיץ, היא נשארת בעירום, אפילו בלי רבע מחליף (אין כסף).

אור
אור
22/04/2019 0:37:29

את כולן חוץ ממילווקי

גולדן גיי
גולדן גיי
22/04/2019 0:41:40
Reply to  אור

בלי דוראנט הם אפילו לא מתקרבים למפגש עם מזרחית כלשהי. לא יעברו את חצי המערב.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 0:36:24

הלוחמים חייבים לסיים את הסידרה היום,כל רגע שהסידרה נגררת זה עוד חשש לפציעה.

אור
אור
22/04/2019 0:39:41

לא רק פציעה, הפסד היום והם צריכים להתחיל לחשוש לחייהם בפלייאוף, פלוס כל החרא מאחורי הקלעים עלול לצוף

פייקרס
פייקרס
22/04/2019 0:39:48

רק שהסדרה במצב 1:2 בכל מקרה…

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 0:43:19

קרי ביום חלש, לא רק מחטיא, גם מאבד הרבה
הקליפרס טובים, עתיד ורוד

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 0:46:51

יש להם מקום לשני חוזה מקס, הקליפרס מחזיקים באחלה רוקיז בשני שחקנים ספסל מדהימים , הלוגו עשה את זה שוב , שנה הבאה הוא בקלות בונה קוטנדרית מקנא סבם שלהם היה את ווסט כGM (הטוב מאז ומעולם) ולנו את מגיק.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 0:58:29

כשלברון מגיע, צריך לבנות הכל סביבו. מג'יק לא הפנים את זה, שנה הבאה ישפרו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

הוא בחוץ המון זמן (כך גם השדרן אמר)

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 0:43:32

מטורף כמה כוח האש שלהם גדול, יש להם 3 שחקנים שבכל יום יכולים להתפוצץ היום זה תורו של קליי ודוראנט מגבה אותו, לשום קבוצה אין פריבילגיה כזאת.

פייקרס
פייקרס
22/04/2019 0:47:09

כי אף פעם לא היה לך שני MVP בק-2-בק אחרונים משחקים באותה קבוצה, זה למה גולדן שברו את תקרת השכר ואת הסיסטם…

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:00:05
Reply to  פייקרס

בפריים שלהם וצלף כמו קליי שברגע שמתחמם קשה לעצור אותו וערב הכדורסל מתגמד ליד הטבח בסרי לנקה. האסלאם מכה לעולם הדמוקרטים לא יגידו את זה אבל טראמפ צדק לחלוטין שאסר עליהם להיכנס למדינה שלנו, רק הם מוציאים פיגועים כאלה רק אלה רוצחים ככה.

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 0:44:16

הממלכה הצהובה לא תיפול לא היום בכל אופן…

Smiley
Smiley
22/04/2019 0:49:21

משחק מצויין לבוגוט

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  Smiley

גולדן מכוונים בשביל שלא ייכנס בטעות, זה מצחיק !

פייקרס
פייקרס
22/04/2019 0:51:44

בוגוט זה שיחוק השנה של גולדן, שחקן סופר אינטליגנט. השאלה אם יהיה לו כוח בסדרה יותר רצינית, מול האתלטיות של קאפלה, פאריד, ננה וטאקר

Smiley
Smiley
22/04/2019 0:57:59
Reply to  פייקרס

שם גם לוני ובל יכנסו לרוטציה. אין לווריורס ברירה אחרי הפציעה שסיימה לקאזינס את העונה

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 0:52:59

Kevin D the pussy

קאפקייק
קאפקייק
22/04/2019 0:54:10
Reply to  Adiso33

מישהו קרא לי?

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 0:54:45

עלוב קורא על סרי לנקה האיסלם ובטח הקיצוני זה אסון לעולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 0:54:55

עצוב

פייקרס
פייקרס
22/04/2019 0:56:22

קצת בושה להיות גלינארי. לא שהיו מנצחים את הסדרה, אבל המשחק הזה עליו

צביקה
צביקה
22/04/2019 0:57:13
Reply to  פייקרס

אכן. נורא ואיון הקליעה שלו היום.

צביקה
צביקה
22/04/2019 0:56:45

עארס או לא עארס, דריימנד גרין שחקן מאוד חכם

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  צביקה

השאלה אם גולדן בויז רוצים לקלוע בדקות האחרונות. אם יקלעו זה גמור . אם לא ירצו יש סיכוי שהקליפים יכניסו כמה וישוו

Smiley
Smiley
22/04/2019 0:56:50

הווריורס סוגריםאת הקליפרס בהגנה. איגואדלה שם מנעול על לו וויליאמס

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עכשיו בעבירה ראיתם איך נזהר לא לזרוק כדי שלא יהיו קליעות עונשין?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

וכמה עבירות מכוונות..

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 1:01:39

איגודאלה בגיל 35 נראה הכי נמרץ בגולדן

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 1:02:19

אני במשחק עם חצי עין. כל המשפחה מישראל כאן בגרינוויל. המשחק גמור

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

האם גולדן יקלעו יותר מ2 ויעברו 110?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

עכשיו נגמר

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 1:04:35

לו וויל עם ראש בקיר מפסיד להם את המשחק

צביקה
צביקה
22/04/2019 1:05:55

הקליפרס נותנים עונה נהדרת, ויופי טופי של מלחמה נגד הלוחמים. ברור שלא ינצחו אותם, אבל מקבלים המון נסיון והמון כבוד.

Smiley
Smiley
22/04/2019 1:06:20

BALL DONT LIE

צביקה
צביקה
22/04/2019 1:09:29

החמישיה של גולדן, זה הדבר הכי קטלני שיש. עכשיו עם בוגוט. אבל מלבד איגי אין להם כלום בספסל. השאלה היא האם זה יכול להספיק מול קבוצות שהם לא קליפרס. כמו שכבר נאמר כאן כמה פעמים, זה כנראה יותר תלוי בKD מאשר בכל דבר אחר.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 1:14:14
Reply to  צביקה

החמישיה שלהם אמורה להספיק לאליפות בלי יותר מדי מתח. אבל הם יצטרכו להיות במיטבם או קרובים לזה.
על הספסל זה איגי, שון, לוני, מקיני בעיקר משחקים

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 1:09:49

קרי היום מאבד בלי סוף, צריך לדעת גם מתי להיות ביום חלש
דוראנט קול, יש לו עוד הילוך שניים בקנה

צביקה
צביקה
22/04/2019 1:26:45

בסוף הוא איבד רק 3 כדורים, אבל גם גנב 3, חילק 7 אסיסטים, לקח 10 ריבאונדים, וגם בכל זאת קלע 12 נקודות, מתוכם 5-5 מהקו, ושלשה אחת ברגע חשוב.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
22/04/2019 1:12:19

מי שבקטע של טריפל דאבלים, קרי היה די קרוב לזה היום, הנתון הזה כמעט חסר משמעות. זה היה אחד המשחקים הכי חלשים שלו.
גרין מתחיל להניע מנועים

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:17:28

ראסל ריסק את כל המטרה בטריפל דאבל שהפך את זה להישג אישי וסטטיסטי על חשבון חברי , ,אלפריד פייטון שהוא שחקן ספסל השיג חמישה טריפל דאבלים ברצף, ההבדל בין קרי לווסטברוק שהוא חושב על טובת הקבוצה לא על הסטטיסטיקה האישית, הוא רע שהוא ביום חלש ונתן לאחרים לקלוע ניסה לנהל את המשחק.הבחירת זריקות הרבה יותר טובה והאיום ללא כדור, גם כשהוא ביום נוראי לא תשאיר צלף כמוהו לבדו.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:12:20

אין לקליפרס מה לעשות מול זה, לא אותה ליגה, כל משחק מישהו אחר מתפוצץ, דוראנט העלה הילוך קליי התעורר, רק ללוחמים יש את הפריבילגיה הזאת עם שלושה כוכבים שמתוכם שניים על.

יום אחד
יום אחד
22/04/2019 1:13:31

היום קווין נתן הצצה קטנה ליכולות שלו…
רק מחכה לסדרה שלו מול ההארדן שני השחקנים הקטלניים ביותר בליגה ראש בראש!

צביקה
צביקה
22/04/2019 1:17:44

בסוף, במבט לאחור, הקליפרס הפסידו את המשחק בהחמצות מהקו, ובריבאונד. בקן הם השאירו 8 נקודות, קלעו 24 מ32, ובריבאונד זה פשוט פער מטורף – הם לקחו 33, לעומת 49 של הלוחמים, מתוכם 11 בהתקפה. זאת אומרת היו ללוחמים עוד 16 פוזשנים, רק בגלל הריבאונד. זה היה קטלני מידי.

צביקה
צביקה
22/04/2019 1:24:16

אבל חייבים להודות שהמשחק של לוחמים יפה וחכם. גרין, דוראנט, בוגוט וקארי, ארבעתם לוקחים הרבה ריבאונדים ומוסרים הרבה (יחד 36 ריבאונדים ו22 אסיסטים), יש לך בהתקפה כ"כ הרבה אפשרויות מסירה כי הם כאלו שמחפשים את זה, בנוסף יש להם חוש לריבאונד, ואתה ראה את זה גם בהגנה וגם בהתקפה, ונחמישי זה קליי שזז נפלא בלי הכדור, ומגן אדיר, וקאטש אנד שוטר הכי קטלני שיש.

חיים
חיים
22/04/2019 1:26:13

ההגנה של הלוחמים על לו וויליאמס ב-2 המשחקים האחרונים מפחידה, מה שהוביל ל-6/21 מהשדה ב-2 המשחקים האחרונים.
להארדן יש סיבות טובות מאוד לחשוש…
מעניין לראות איך סטף והארדן הגיבו ליום קליעה חלש – הארדן המשיך לזרוק ובסוף נכנסו לו כמה כדורים, אבל זה כמעט הפסיד להם את המשחקת אלמלא אותו ריבאונד של טאקר, ולעומתו סטף נתן למשחק לזרום וסיים עם פחות נקודות, אבל הרבה יותר מועיל לקבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:42:58
Reply to  חיים

לסטף יש את דוראנט וקליי, להארדן אין את הפריבלגיה השאת ששחקן אחר יקלע 30 אני לא מדבר בכלל על שניים. יוסטון ללא הארדן הרוסה גולדן בטייט עדיין מפלצתית גם כשאחד הכוכבים בערב רק התקפית. הייתה שם את קליי ודוראנט ליד הארדן והייתה רואה את סטף לוקח 30 זריקות, גרין ואיגודלה זה לא השחקנים שיקברו אותך.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:46:00

לא צריך ללכת רחוק בשביל להוכיח את זה רק לראות את סדרת הגמר ללא דוראנט שבהם הם הפסידו את הנהפך הגדול בהיסטוריה, ולראות מה הסטטיסטיקה של קרי .

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 1:46:12

לעומת העונה הרגילה

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

מה לגבי הראפטורס??

Smiley
Smiley
22/04/2019 2:06:08
ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 2:36:20

איזה בטסה לטורנטו החליפו את דפרוזן מצאו אולסטאר בן 26 בשם סייאקם, הרכיבו סגל מדהים התקפית והגנתית ונתקעו עם קייל ״חיתולים״ לאורי, האיש רואה פלייאוף ורועדות לו הרגליים להטריד ומהר.

Smiley
Smiley
22/04/2019 2:40:10

לא יודע מה המג'יק ראו בארון גורדון שהם עדיין משאירים אותו אצלם ולא מחפשים לו טרייד ועוד נתנולו חוזה גדול

Smiley
Smiley
22/04/2019 3:07:14

30-16 ברבע השני לראפטורס וזה נראה כמו מחצית שנייה לפרוטוקול. הראפטורס שולטים במשחק

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 3:12:40

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק ", אני מבקש ממך להירגע ולהתחיל להגיב כגולש רגיל ללא הגזמה. אני נמצא כאן עם נכדות קטנות מישראל שלא ראיתי כמעט שנה, ואין לי זמן או חשק להתעסק עם גולשים שכל מה שהם רוצים זה רק להפריע.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 3:25:06
Reply to  מנחם לס

הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר ואנחנו במחצית, לא אותה רמה!! בכללי הסיבוב הראשון במזרח זה רק נמושות (בדומה ליוטה ) הסיבוב השני מרחץ דמים שלא זכור לי כמותו כבר קרוב ל20 שנה מאליפות של קובי ושאק. 4 קבוצות אימתניות שכל אחת מהן יש לה את הכישרון והיכולת לקחת אליפות.

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  מנחם לס

מזל שהסוטה מין לא הפריע לכם. אבל אני מקבל.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 3:29:59

פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל

Smiley
Smiley
22/04/2019 3:32:29

נראה כמו ניסיון אחרון של המג'יק לחזור למשחק

צביקה
צביקה
22/04/2019 3:36:40

הולך לישון. טורונטו תנצח. לא יודע אם אצליח לקום למשחק המדליק הבא

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
Reply to  צביקה

חח אורלנדו קלעו 10 ללא מענה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 3:46:15

מרק גאסול גופה מהלכת, הבנתי שהביאו אותו בשביל לנסות לשים גוף לאמביד אבל הוא גמור, הפתלוגים שמעון ואשך אני מחכה לניתוח? אפשר להכריז על שעת פרישה כבר?

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

אולי ייגמר בדיוק ב5? כמו אז פייסרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:15:03

בהחלט. זה אפילו לא מת-חי, זה מת-מת, מקס בעל הניסים לא יכל להחיות אותו

ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "

צביקה אם לא הלכת לישון יש מומנטום איכותי עכשיו לביתיים

האייקון האפור המקורי היחיד

החלפתי כינוי , ההוא היה לא מוצלח (הוא נבחר בזמנו שכתבתי דברים שאף אחד לא חזה )

Smiley
Smiley
22/04/2019 3:50:24

גורדון ופורנייה היחידים שהגיעו לשחק היום במג'יק

האייקון האפור המקורי היחיד

קוואי בחוץ

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 3:59:56

איך אמרנו בשכונה? "לא כוחות".

Smiley
Smiley
22/04/2019 4:10:30

עד שאריק גורדון נותן משחק טוב, קוואי מחליט להיות דומיננטי

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

לקחו אותי ברצינות שאמרתי 30 הפרש….

Smiley
Smiley
22/04/2019 4:23:49

תגובה 139.1.1.1
לא נראה לי שמישהו כאן לוקח אותך ברצינות… ה"שיא שלך" אולי היה בתגובה 140 שמנחם התייחס אלייך…

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

אתה חסר השכלה עד כדי כך שלא הבנת דבר כזה פשוט? במקום להחמיא אתה מנסה להוריד ממעלתי. חח. ותאמין לי שלוקחים אותי לבד יותר רציני מהטרולים בכינוייהם השונים. לא אאריך עכשיו למה מנחם כתב לי את זה אחרי שגיליתי לכם איך ייגמר. הייתי שואל לדעתך המנומקת למאצ'אפ בין ליליארד לווסטברוק אבל איבדת את זה .

Smiley
Smiley
22/04/2019 4:46:29

אוי לא…

Smiley
Smiley
22/04/2019 4:14:54

נראה כמו משחק אחרון העונה בעיר של מיקי מאוס

IDO
IDO
22/04/2019 4:55:02
Reply to  Smiley

מיקי מאוס מת.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 4:46:23

התחיל קשה

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  דה שוט

כמו שפלייאוף צריך להיראות

IDO
IDO
22/04/2019 4:54:38

לחמם ידיות!!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 4:59:24

כמה שאני אוהב לראות את ראס, לפעמים הוא עושה דברים כל כך מטומטמים…

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:04:58

חחח

IDO
IDO
22/04/2019 5:00:28

מקולום חימם את הידית

IDO
IDO
22/04/2019 5:02:50

אם לןקחים את המשקל הכללי של הקהל בOKC ומחלקים במספר האנשים באולם מה התוצאה
1) 100 ק"ג ?
2)120 ק"ג ?
3) 150 ק"ג
4) יותר

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:04:44
Reply to  IDO

מה בקהל של נ"א כבר חתיכת שקנאים וגם בוסטון

IDO
IDO
22/04/2019 5:07:23

לנ"א יש קהל ??

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:06:41
Reply to  IDO

זה מיותר מדיי בורגרים….
מזעזע מה שקורה שם בערים הפחות מרכזיות ופחות ספורטיביות.
אפילו חלק מההומלסים שמנים בגלל הפיטום במפעלי הצדקה והחסד.
אני לא מדבר על כרס של גיל אלא על מפלי שומן…

IDO
IDO
22/04/2019 5:08:23

ראית את המתופף המקסיקאי מאחורי הסל של פורטלנד???

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:13:31
Reply to  IDO

חחחחחח
אני נסעתי עם כמה כאלה באוטובוס בפורטלנד. זה היה מזעזע! אבל כשלחמניה עם בורגר עולה 99 סנט…..
תעשה חשבון כמה השמנים האלה אוכלים.
הם יסבלו מבעיות לב בגיל קצת יותר מבוגר.
היה לי החוסר כבוד לנסוע באוטובוס עם משפחה כזו של הומלסים שהסריחו את כל האוטובוס.
אישה ושני ילדים (בן ובת בני 12 ומעלה) שלא שילמו, נסעו שלוש תחנות עד שהנהג הוריד אותם…
והסירחון של אנשים שלא התקלחו חודש ובגדיהם צואים. לא ייאמן שאמא עושה את זה לילדים שלה.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:08:51

🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:09:39

ברור באמריקה המודעות העצמית רחוקה מישראל, הגעתי לארץ לחופשה ואני פשוט נדהם, אני לא מדבר בכלל על הקנדיות אולי העם השמן בעולם והחסר טיפוח, אוקלהומה זה ג’וק לידם.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:11:01

עזוב את הפרה שמוסיפים לה בייקון+גבינה צהובה+ביצה+כמה מגדלים זה מאד בריא לעורקים 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:15:02

"אוכל הורג"
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:12:59
Reply to  IDO

הקהל באוק אחד הרעים…

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:07:28

ראס פתח מצויין הפתיע אותי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:09:37

על כל סוויש אוק ישלמו בעשרה קלינגים בהמשך

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:11:27

היום ראס לוקח

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:15:14

ראס הוא בעצם קלינגון?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:21:32

+1

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:29:11

חחחחחחחחחחחחחחחח, הרגת!

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:08:01

אוק עדיין במשחק 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:10:27

למה הלבן השלשלן של פורטלנד לא מקבל דקות בסדרה?

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:12:04

הוד כזה אפס אפילו אני קולע את זה

IDO
IDO
22/04/2019 5:13:10

פלטון נראה כמו אוהד של OKC שירד למגרש…

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:15:26
Reply to  IDO

חחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:17:16
Reply to  IDO

עדיין טוב מווסטברוק

IDO
IDO
22/04/2019 5:14:54

אוי זה מגוחך …

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:16:27

איך הדביקו את השלישית לגורג, קרי השמן ואיטי והלא כישרוני הוסיף את הרגל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:16:29

סוף סוף מגיבים "נורמאליים" אחרי מה שהיה פה אמש 🙂
איפה טומטום כשצריך אותו?

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:17:19

התעייף והלך לנום 🙂

IDO
IDO
22/04/2019 5:18:47

עברו לאתר של מומו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:30:13
Reply to  IDO

אתה מתכוון לפיצול אישיות??
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:16:41

ריימונד פלטוןןןןןןןן

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:18:31

פלאים נראה לי כמו מתאגרף מאשר שחקן כדורסל, אבל הוא לא מפסיק להפתיע, כמה שהוא כבד איך הוא קולע את זה.
.
ראיתם את סת קרי מנסה לעבור בחסימות? איפה הזריזות של אחיו? נראה שהוא אכל יותר מדי מצות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:30:48

חרוסת!

IDO
IDO
22/04/2019 5:17:50

הולך להיות רע לתפארת אני לוקח הפסקת בורגר

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:18:33

וויי וויי אוק' באו לשמור, כיף לראות, ג'ורג' התחיל טוב וכיבה את עצמו עם עבירות טיפשיות. נקווה שיתאושש בחצי השני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:19:39

פלטון בא להוכיח, משחק קודם הוא השתולל בסיום על השופטים, הבטיחו לו שאם אוק מגיעה ל-120 הוא מקבל המבורגר כפול, ההבטחה נכזבה.
חשבתם שדרק ווייט עלה רעב? חכו להיום

IDO
IDO
22/04/2019 5:22:14

תנו לקארי לנצח… אוחחחחח

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 5:22:25

ג'ורג' חיסל את עצמו למחצית הראשונה עם העבירה השלישית (שלדעתי היית גבולית כאשר האח הפחות רזה של ההוא שולח רגל) .

IDO
IDO
22/04/2019 5:23:41
Reply to  Adiso33

מוריס עדיף עליו

IDO
IDO
22/04/2019 5:23:08

קולינס גיבור!~

ארבל חילבה
ארבל חילבה
22/04/2019 5:23:23

מסקרנות גרידא: מישהו יודע היכן עידו גילרי?
אם אינני טועה, לא הגיב פה כשבוע…

IDO
IDO
22/04/2019 5:24:11

באתר של מומו

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:23:47

וודבלוק התחיל במופע עם החצי מרחק המפגרות האלה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:24:25

אני צופה לנו מופע נגרות באוקלהומה שלא יבייש את הארדן מאתמול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:25:00

קולינס האולטימט וורייר.
למה ליימן מיובש?

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:26:27

פורטלנד אגוז קשה לפיתוח. מה אתם אומרים על פלטון?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:28:28
Reply to  מנחם לס

תמיד טענתי שהוא עדיף על ווסטברוק.
למרות שכשחקן חסר לו הגרם לטון כדי להיות סטאר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:33:25
Reply to  מנחם לס

נפלא מנחם איך שאתה ממציא כל פעם מחדש את השפה העברית.
אגוז קשה לפיתוח זה משהו אני עוד אשתמש בו.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:26:51

חחח NO FUNNY STUFF פספס את התחזית במשחק 1. פלטוון טוחן ולא אוכל..

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:28:05

ווסטברוק יש רק אחד

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:28:25

ראסססס מנגב את דמיאן

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:30:10

אמת ראסל מפתיע לטובה, הוא עדיין לוקח זריקות קשות ומפגרות פשוט נכנס לו, כל עוד הוא קולע באחוזים האלה אני צריך לאכול את הכובע.
.
אדאמס פשוט מטומטם הגנתית אין לו שום מושג בסכמות הגנתיות בדאבל טים בהגנה על הטבעת נאדה

IDO
IDO
22/04/2019 5:28:55

פלטון פיתח ידית מרוב העטיפות של ההמבורגר שהוא צולף לפח אשפה בפינת החדר

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:30:46
Reply to  IDO

חחח לגמרי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:34:08
Reply to  IDO

חחחחח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:34:50

יש מצב שהוא אוכל גם אותם?

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:29:15

אני מחפש כתב ישראלי ב-OKC. אני בטוח שיש שם כמה קאובויים ישראלים!

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:31:08
Reply to  מנחם לס

מנחם מה יעשו בחור תחת הזה אני גר באמריקה 50 שנה ובחיים לא חשבתי אפילו לעבור שם.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:30:11

מה שיפה אצל ראס זה שהוא אשכרה בא לשמור על לילארד, אחד על אחד, זה ממש חשוב לו, כבר לא רואים את זה הרבה בימינו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:31:10
Reply to  דה שוט

מה שמכוער אצל ראס זה שזה מה שהוא צריך כדי לשמור

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:38:08

לצערי מסכים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:30:17

ווסטברוק מפוספס לגמרי, היה צריך לעשות קריירה ב-wwf

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:31:50

אשך,
תכניס לך כבר לראש שראס הוא סופר כוכב עליון, ואחד הטובים ששיחקו אי פעם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:44:56
Reply to  מנחם לס

בהצגות ופוזות, מסכים

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:30:46

לילארד עם 2 נקודות

זיו פנמה
22/04/2019 5:31:35
Reply to  מנחם לס

כנראה שזה ישתנה במחצית השנייה. הוא יסיים עם 20+

זיו פנמה
22/04/2019 6:12:46

לא ידעתי שייקחו לו 10 דק' לעשות את זה…

זיו פנמה
22/04/2019 5:30:58

פלטון היה ונשאר שחקן משלים מצוין לטעמי.
באוקלהומה (בניגוד לאורלנדו, ברוקלין ואפילו ל.א.) יש אווירת פלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:32:59

אני זוכר אותו כוכב ממש באורלנדו

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:33:34

ללילארד מתחילה להתחמם הידית

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:34:38

נו ראס למה אתה לא חודר דייייייייי

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:36:20

כשראס עומד הוא גרוע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:40:37
Reply to  מנחם לס

כשהראס עומד השכל בתחת

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:35:11

וואווו, וואווו פורטלנד!

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:35:48

ריצת 11-0

סיימתי את המעורב אז יש לי זמן להתקשקש אתכם

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 5:35:49

ראס מחק את כל היתרון של אוק 2 החטאות חטף גג ואיבוד כדור. ראס א שטן

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:36:06

ראסל מחרב כרגיל , המאמן צריך להעיף אותו אחרי הזריקות האלה אין לו ביצים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:36:50

ממש קשה להיות בעד לילי כריות, כשאתה יודע כשהרכות המלטפת בסוף תגיע.
ממש משענת קנה רצוץ אבל זה מה יש, נישען עליה.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:42:23

אשך אל תדאג מלטפים מלטפים, אבל כשיש בחירת זריקות חרא כמו של ווסטברוק אוקלהומה מפסידים, כתבתי את זה גם שהוא קלע זה זריקות קשות!!

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:37:09

אבל זה מה שקורה שאכפת לשחקן מהסטטיסטיקה האישית ולקלוע כמה שיותר ולא מטובת הקבוצה, אין שום סיבה לשחקן אפילו לא לקרי לקחת זריקות כאלה נוראיות

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 5:37:16

כשראס משחק בשטף הוא הטוב מכולם. כשהוא נעצר, הוא הגרוע מכולם. בשביל זה יש מאמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:38:40
Reply to  מנחם לס

ראס נייט פידראס

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:37:16

עובדים מחצית שלמה, זורקים הכל בדקה, שיהיו בריאים או קיי סי ראסלס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:37:37

עם כל האו-הא של הבורגרים הכריות מובילית בחצי.

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 5:37:48

פלטון מתפלל שאחד משחקני פורטלנד יחטיא 2 מהקו כי יש פרס של סנדוויץ' המבורגר לכל מי שנמצא בהיכל

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:39:45
Reply to  Adiso33

,😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:39:31

5-14 מהשדה , -11 בפלוס מינוס וחירוב מוחלט של כל משחקה של אוקלהומה זה מנת חלקו של הנגר עד המחצית, דונבון אפס שלא מעיף אותו לספסל אחרי זריקות כאלה אבל הוא פוחד על המשרה שלו.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:42:19

אף אחד לא "מעיף" כוכבים לספסל באנ בי איי. האחרון שעשו לו את זה היה גאסול בממפיס, טייק דאט פור דאטא

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:44:13
Reply to  דה שוט

המאמן צריך לעשות מה שנכון לקבוצה, גם אם הוא יכול להיות מפוטר על זה (יש לו מקום במכללת פלורידה רק שירים צלצול), 3 שנים שראסל מחרב להם סיבוב ראשון והוא מפחד להגיד מילה זה לא מאמן טוב ככל שיהיה בX ו Y, ראס פוגע בקבוצה הרבה יותר מאשר הוא מועיל שהוא זורק ככה, ההגנה לא קיימת גם ככה, והתקפית הוא אסון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:42:51

הקלינגון מעניש בעשרה קלינגים על כל סוויש

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:45:42

קלינגונים הם גזע בדיוני של דמויי אדם המופיע ביקום הבדיוני של זיכיון מסע בין כוכבים. הם ניחנו באגרסיביות ובכח רב. זהו גזע השׂשׂ אלי קרב ולא מהסס להראות את גבורתו בכל הזדמנות. תרבותם של הקלינגונים סובבת סביב מלחמותיהם המפוארות וגיבורי העבר. הכבוד ממלא אצלם תפקיד חשוב, לוחם קלינגוני יעדיף למות במלחמה ולא להלקח בשבי בבזיון. מפני שהם מרבים במלחמות אין הרבה קלינגונים שמגיעים לגיל מבוגר, מי שהצליח בכל זאת רואים אותו ככישלון, כיון שהגיע למצב גופני שכבר אין בו תועלת

בול ראסל

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:47:13

😂😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:52:22

נהדר

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:44:10

אוטוטו לא תהיה לו משרה ,לדונובן החננה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:47:26

הוא לא מאמן, הוא לא הנחיל שיטת משחק 3 שנים, הוא מפחד מהכוכבים שלו ומלקק לדאבל אפילו יותר מבלאט ולברון, לא הגיוני שמאמן רואה את זה ולא מוציא את הכוכב, אתה רואה את פופ מתנהג ככה? הקאמבק של יוסטון מול הקליפרס לפני 3 שנים היה כשהארדן היה על הספסל, המאמן ראה שהספסל חם והמשיך להריץ אותם למה להשאיר שחקן שהורס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:48:08

מסקנת חצי – ראס היה צריך להיות לוחם wwf, רק תדמיינו אותו עולה לקרב בתחפושת של קלינגון, מלהיב את הקהל עם הטירוף וההתלהבות, עושה טראש טוק עם המיקרופון ליריב, מעניש את יריביו עם קלינגים (נשקו הסודי), ולסיום מסיים עם הטחת כסא מתקפל בראש של השופט, ויורד כמנצח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:50:57

הולי שיט מנחם!
ככה נראית היום מראיינת בתוכנית ספורט –
https://images.app.goo.gl/NKBkKDJrFUg9P2S6A

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:51:39

ואחרי זה שואלים למה כולם שרירנים.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:52:35

באווירת MEE 2 ,חתיכת כוסית מצאת,אשך

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:11:21

אני מכיר אותה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:51:20

הפרסומות של האמריקאים כל כך רקובות,
הכי נורא זה קרייני הבית של הקבוצות ,
כשהם מדקלמים איזה שורת פרסומת עם חשק של חסר זין באורגיה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:53:23

חחח בול

Smiley
Smiley
22/04/2019 5:53:15

הנה "קלינג" ראשון של המחצית השנייה…

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 5:53:20

כל פעם שראס מחטיא או עושה פעולה לא טובה המוני אוהדים ברחבי העולם וביניהם כאן בהופס מתמלאים ברגשות של הנאה .
ברגע שהוא עושה פעולות טובות ומצליח ליבם של רבים נעצב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:54:43
Reply to  Adiso33

תחשוב איזה אנשים שמחים אנחנו בסה"כ 😊

Smiley
Smiley
22/04/2019 5:59:09
Reply to  Adiso33

ווסטברוק שחקן מהנה לצפייה – לטובה ולרעה.
אחת המעלות הגדולות שלו הוא שכשחקן קשה להוריד ממנו את העיניים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:01:03
Reply to  Smiley

אוטוקורקט – *כתאונה* קשה להוריד ממנו את העיניים

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:53:53

איזה ערסי סי גי מקולם שחקן מדהים

סוסמעץ
סוסמעץ
22/04/2019 5:54:15

בוקר טוב חברים
==
כפי שציינתי בעבר
==
OKC זה נמר של נייר

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:54:52

ראסל ערס ומנייק,שיחנק על נקניקיה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:55:49

אני איש שמח😁

סוסמעץ
סוסמעץ
22/04/2019 5:56:40

מטווח שלשות מגעיל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:59:52
Reply to  סוסמעץ

100+

Smiley
Smiley
22/04/2019 5:58:06

רק זה חסר עכשיו לת'אנדר… שליליארד יאפס כוונות

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:58:11

לילארד מדהים, ראסל מגן כמו לברון גיימס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 5:58:13

ליילרד חם אששש

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:58:56

ד"ר רזי,אתה פה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:25:31

הייתי ואינני עוד….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 5:59:12

הנקמה מוגשת רותחת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:26:01

תאכל בתיאבון
שייתקע בגרון…
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 5:59:14

היה צפוי לפני המשחק, שראסל יחרב כתבתי את זה פה, אשך הצטרפתי לפסטיבל בטבעון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:02:59

😃
יש נביא בעירו

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 5:59:42

שם העיר שלי זה Quickborn

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:31:03

כן ראיתי
צפונית להמבורג
דווקא שם לא הייתי.
הייתי בפרנקפורט, בילפלד (שם פגשתי קולגות והסתובבתי אתם שבועיים), ליר, אמדן, בורקום (אי בצפון שם נתתי הרצאת שטח על צומח חולות), הרבה ערי שדה, ערים בינוניות ערים גדולות (ברלין ושות) ועיירות. המבורג פספסנו.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 5:59:46

אוק' אשכרה נכנסים למלחמת שלשות עם פורטלנד? אוי ואבוי, אה כן – ג'ורג' לא הגיע לפלייאוף. אם יש לו תוכניות להגיע, עכשיו זה זמן טוב

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:01:43
Reply to  דה שוט

גורג נחנק אין מילה אחרת לתאר זאת אם חשבנו ששנה שעברה היה מקרי…

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:05:35

שמעון זה לא היה מקרי כבר 3 עונות אני רושם שהסטטיסטיקה של ראסל פייק , שהוא חושב רק על עצמו במקום טובת הקבוצה, זה נותן חותמת אחת ולתמיד.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:11:43

ניאלץ לא להסכים. ראס פשוט איבד את הקליעה ובלי קליעה אתה רואה מה קורה לסימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:14:13

שמעון אפקטיבי זה מה שמשנה לראסל לעולם לא הייתה קליעה,היה לו אתלטיות ואוהדים שלא ראו במה מדובר, צריך לקרוא את התגובות שלי כבר 3 שנים ולהבין שהסטטיסטיקה של טריפל דאבל על חברי קבוצות לא באמת מרשים, כשאת פריד פייטון עושה 5 טריפל דאבלים רצופים סימונס היום >מראסל ווסטברוק,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:04:15
Reply to  דה שוט

ג'ורג' פול הגיע גם הגיע

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 6:00:10

מצב חרבנא

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:00:26

לילארד רק שני לקארי(אני מחשיב את הארדן כשוטינג גארד),הוא מזמן עבר את ווסטברוק,וגם את קיירי.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:00:41

פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל

עד עכשיו ראסל 5-16 הנבואה מתגשמת.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 6:01:32

הכל לטובה, ניצחתם ,עליתם,הפסדתם=פתק ורוד לדונובן החננוש

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:03:34

אם OKC מפסידים, זאת תהיה מכה אנושה לכל הפרנצ'ייז. כל התיכנוננעם שעשו הולכים לעזאזל. דונובן יהיה הראשון שיעוף

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:09:44
Reply to  מנחם לס

אבל הוא קיבל הארכת חוזה אוק מתים רק לא חשבתי שימותו מול לילי כריות. אנו אבל לא מופתעים היה תחושה שזה עלול לקרות

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:04:14

ליליארד העלה את ההגנה שלו בסדרה הזו בכמה רמות

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:04:31

לילארד 7 רמות מעל ראס התקפית , אמרנו את זה באמצע העונה גם רב זה הבלוף מספר אחת בהיסטוריה כישרוני ככל שיהיה

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:05:06

אני לא מבין מה קרה לג'ורג'. זה משהו מנטלי לדעתי. גרוע כזה לא ראיתי אותו, והוא משחק בשפת גוף של לוזר ממש

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:10:36
Reply to  מנחם לס

לגמרי, כבר שנה שנייה שהוא ככה בפלייאוף וכולם מפילים את זה על ראס (שגם לו לא חסר)

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:06:08

קנטר עושה שמות תחת הסל

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 6:06:12

"המופע של ווסטברוק"
כואב בעיניים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:10:52

צופה עם משקפי שמש, זה בהיר מדי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:06:18

הקלינגון יקלינג עד המוות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:06:49

יש משוש בליבי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:07:00

אני מחכה להתפרצות האלימה של ווסטברוק,כולם יודעים שזה עומד לבוא,במיוחד שהוא עומד להפסיד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:10:10

לטנטרום

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:07:15

תם הטקס

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:07:38

תכף יצטרכו להשמיע את זה באולם:
https://www.youtube.com/watch?v=NeBYphQ3Qy0

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:07:44

השמנה יכולה לשיר, היה צפוי כואב לי על אוהדי אוקלהומה כמה הם היו עיוורים בסטטיסטיקות המנופחות של ראס, כבר 3 שנים אני רושם על זה ולמרות שעיניים להם לא ראו, ואוזניים להם לא ישמעו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:08:43

מי מהן? יש פה איזה 20,725

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:10:41

שמעון בעיקר, דה שוט ואדיסו גם, מנחם בגילי אז יש לו פטור מהשטויות שהוא כותב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:14:43

אה, התכוונתי לשמנה 😁

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:07:51

אכלו יותר מדי המבורגרים במחצית

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:08:49

אני שוקל להתייאש… הכי מאכזב אותי ג'ורג', תירוצים לא מעניינים, יאללה, צריך נס

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:10:13
Reply to  דה שוט

גורג אכזבה עצומה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:09:41

הוא חושב רק על הסטטיסטיקה האישית שלו, האחוזים האפקטיביים שלו נוראים , הוא תוקע את שטף המשחק ובהגנה לא קיים, כן הוא ורטואז ומסוגל לבצע כל מהלך של כדורסל בעוצמה מקסימלית, אבל הטמטום שלו משפיע על היכולת שלו כשחקן, מ2016 אני כותב שיש לו סגל שלא נופל מיוסטון וזה הוא שפוגע בהם .

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:10:23

לאוקלהומה אין שום צורת משחק,ראסל לא יכול להיות מאומן,כולם עושים צחוק מלברון שהוא בלתי ניתן לאימון אבל ראסל לא שונה ממנו,ההבדל היחידי זה שהכדורסל של לברון הביא אליפויות.

Adiso33
Adiso33
22/04/2019 6:10:43

כולם מדברים על ראס אבל אף אחד לא מדבר על ג'ורג' שחוזר על המופעים מעונה שעברה.
עצוב.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:13:52
Reply to  Adiso33

נכון אבל זה היה ברור וסה שלא ראס טוב. 3 משחקי חרבנה שלו הוא בדעיכה עצומה ומפה והלאה זה רק יחמיר. אוק גמורים. הסיבות לא משנות. להפסיד ללילי כריות זה מביך יותר מלהפסיד ליוטה. המנצחת בין דנבר לספרס בגמר המערב יהיה שם סידרה עד המוות מלך הלילה מול יוקיץ ומורי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:11:57

ולמה לעזאזל Okc זורקת כל כך הרבה מידראנג',הזריקה הכי לא אפקטיבית בליגה היום,ובמיוחד שראס וג'ורג' לא פוגעים בכלום.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:14:31

מי בדיוק יקלע שם חוץ מהם?

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:20:13

ראס לא קולע הוא במשך כמה שנים פחות מאפקטיבי הממוצע בליגה שייתן לאחרים לזרוק ויתרכז בניהול משחק וחדירות, אבל הוא ממשיך להמר על זריקות קשות ובלתי אפשריות ממשיך ללכת עם הראש בקיר, שמעון היעילות לא משקרת, בטח שזה מגובה במראה עיניים, רק תראה מה קרה לאולדיפו שעזב אותו.

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:14:03

יואל פנסיונר של יצור בובות – אם לא תעדן את שפתך, עורכי האתר מתכוננים לעשות ביקרורת תגובות לפני שהן ניכנסות. זה יהרוס את הבלוג החי. אז אני מבקש ממך להתעדן, או שכולנו נסבול. נתתי להם את היכולת להחליט מה שהם מעדיפים בסיום הפלייאוף.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 6:17:35
Reply to  מנחם לס

אוקידוקי דוק,אשתדל

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 6:18:04

באסה,אני אוהב טינופי פה

זיו פנמה
22/04/2019 6:15:58

המשחק הזה רחוק מלהיות גמור

זיו פנמה
22/04/2019 6:16:55

אבל בשביל שאוק' יחזרו – הם חייבים את ג'ורג' בשיאו ברבע האחרון

זיו פנמה
22/04/2019 6:19:44

הוא שאמרתי..

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
22/04/2019 6:16:19

כולם מדברים על ראס,
אבל מי שצריך לדבר עליו קצת יותר זה לילארד.
.
הוא משחק בסדרה הזו כמו ברמה של MVP –
30 נק' , 55% אפקטיבי, 40% מהשלוש, יכולת ניהול משחק מרשימה, ואפילו הגנה.
.
זה הפלייאוף. לפעמים צריך לתת את הקרדיט לקבוצה המנצחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:18:40

לילארד מדהים, אבל ראס מחר בצד השני אני אשים את זה ככה חד וחלק אוקלהומה עם רכז כמו פול שבצד השני של הגבעה >> אוקלהומה עם ראס, גם במהלך העונה הטריפל דאבל בא על חשבון חבריו, כשקולטים 20 נקודות באפקטיביות מחפירה במשחק של פושיזונים זה פוגע בהתקפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:22:31

והדבר העצוב שראסל שומע את הביקורת הזאת 3 שנים וממשיל, שהמאמן לא מעיף אותו לספסל כי הוא חושב על המשרה שלו ולא על טובת הקבוצה, לא הגיוני שראסל לא שמע על בחירת זריקות על יעילות בטח שכל הליגה הולכת לכיוון הזה, פשוט סטטיסטיקה אישית מעניינת אותו יותר מקבוצתית, ה25 נקודות ריקות מתוכן שלו שוות לו יוצר מ30 + של הקבוצה אם היה מפעיל אותה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:19:21

בעיקר המנהיגות והשקט,לא חושב שהוא יותר מוכשר מקיירי אבל המנהיגות שלו זה מה שמפריד בין השניים.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:22:46

הוא כל העונה ככה

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:17:56

ראובן ואור חוגגים עכשיו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:18:00

הסיפור של הפלייאוף:

אדאמס-27 מיליון לעונה
גוברט-27 מיליון לעונה
דראמונד-27 מיליון לעונה.
…………….

שלושה שחקנים שעם איך שהמשחק משוחק היום אין להם תועלת כמעט.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:21:09

מילסאפ עם 30

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:18:25

מדהים לראות את מדד ה-+/- של שתי החמישיות

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:19:01

עוד לא ניגמר

זיו פנמה
22/04/2019 6:22:06
Reply to  מנחם לס

תגובה 240

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:19:24

נו… אולי השלשה הזו תכניס את ג'ורג' למשחק

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:20:09

אוק עדיין במשחק עם השלשה של גורג אבל יצטרכו חרבון מאסיבי של פורטלנד לפני שארון הקבורה נסגר עליהם

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:20:24

ג'ורג'י בוי איפה היית?! אחלה ריבאונדים בהגנה, יאללה, תוציא אותנו מהקבר

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:21:41
Reply to  דה שוט

מה זה קבר התולעים מתקרבים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:35:45

🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:20:55

אם אוק ינצחו היום זה עלול להפוך את הסידרה לגמרי. הם עמוק בקבר פורטלנד מנסים לסגור את הארון על קלינגון

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:22:02

Again with the Klingons

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:21:37

יואל פנסיונר של יצור בובות – אתה לא צריך לדבר כמו איזה מלאך, אבל קצת תשמור על שפתך זה הכל. כולנטו אוהבים קצת לנבל, אבל הכל במידה

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

ווסטברוק עומד להתפוצץ?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
22/04/2019 6:29:53
Reply to  מנחם לס

אין בעיה,הבנתי דוק

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
22/04/2019 6:23:21

כל הפסקה בין רבעים נהייתה יותר ארוכה ממחצית בכדורגל,מוציאים את הנשמה.

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:24:16

המגן זז. לא היה פאול תוקף

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:25:20

איזה שלשה הורגת של מקולום

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:26:36

דונובן הוטיפש שכח את אדאמס

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

עדיף שייתן לו

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:26:37

הבלייזרס חייבים שליליארד ו/או מקולום יהיו על המגרש כל הזמן. זה משחק שבצורה שהוא התפתח הם חייבים לקחת

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:31:34
Reply to  Smiley

נכון

האייקון האפור המקורי היחיד

פול עם 5 איבודים כבר?

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:31:14

היום צריך קלעים הגנה לא מספיקה. לאוק אין מי מסוגל לעשות סל מחטיאים זריקות פנויות לחלוטין וסי גי בניגוד אליהם קולע. מוריס אכזבה עצומה פשוט גרוע ראס כשלון טוטאלי. צריך לפרק את הקבוצה הזאת כשלון מחפיר כבר שנתיים לעומת מה שהם שווים על הנייר.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:39:19

הם לא שווים על הנייר הרבה, ראסל לא סופרסטאר אפילו לא קרוב אחד אוברייטדים הגדולים בהיסטוריה (וגם בין השחקנים המוכשרים שבהם) שנים אני טוען את זה, יש סיבה למה הוא לא מוביל קבוצה יותר מסיבוב ראשון לבדו, והיא מתחילה במוח ונגמרת בסטטיסטיקה אישית

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:39:41

כתבתי גם לפני הסדרה שהם אוברייטדים בטירוף.

IDO
IDO
22/04/2019 7:14:21

תביא לי את מוריס קח את ליימן

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:31:51

אמינו אדיר!!!

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

חייבים את ליליארד יותר חד לסיום

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:32:12

אם OKC תפסיד, זה יהיה סוף של התחלה. כמו בכל דבר, זה עולמם של הצעירים

האייקון האפור המקורי היחיד

אמינו עם 19. 4 מ7 מהשלוש

אלי
אלי
22/04/2019 6:35:56

יש לי הרגשה שאוקלהומה עוד תחזור למשחק צמוד לפחות ואולי גם תנצח איכשהו

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  אלי

במי זה תלוי חוץ מליליארד לדעתך?

האייקון האפור המקורי היחיד

הרי אם יקלעו לא יצליח שום קאמבק

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:36:06

פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל

ראסל 5-19 הנבואה בשיאה

זיו פנמה
22/04/2019 6:36:07

אוקלהומה צריכה להיכנס – ועכשיו – ל'מוד' חירום.
והיא לא הפנימה את זה עדיין.
הפסד הערב מבשר על:
1. סוף תקופה באוקלהומה
2. סוף עידן דונובן באוקלהומה
(לטעמי)

מנחם לס
מנחם לס
22/04/2019 6:41:02

הכל נכון, אבל לווסטברוק ולג'ורג' חוזים ארוכים. כתבתי ששני משחקי הבית היו צריכים להיות REFERENDUM ל=-OKC. אז זה היה – אבל לכיוון השני

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:36:56

ת'אנדר באסקטבול – הרבה אתלטיות, כישרון מתפרץ לפרקים, קצת האסל ומעט מאוד שכל

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:42:06

איזה רוצח מקולום!!!

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:42:23
Reply to  Smiley

מזל לת'אנדר שג'ורג' החזיר בשלשה

האייקון האפור המקורי היחיד

נו ראסל לקח על עצמו את המשחק..

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:43:30

3 וחצי דקות על עונה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/04/2019 6:43:38

מקולם, איזה שחקן . ראסל 5-20 בנבואה כתבתי 6-22

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:45:43

אתה קרוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:46:56

מקולום – "מה אתה עושה?! גאון! גאון!" בשלשה במתפרצת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:47:29

יש נביא בעירו

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:44:04

ג'ורג' הגיע לרבע האחרון, דווקא ווסטברוק צריך להתעורר

אלי
אלי
22/04/2019 6:44:33

10 הפרש 3 וחצי דקות אין הרבה זמן אבל לא גמור לגמרי

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:45:22
Reply to  אלי

גמור גמור

IDO
IDO
22/04/2019 6:44:36

שלוש נקודות למאה ….

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:45:03

ראס כמעט מצליח לנצח את הארדן עם 5 מ20

האייקון האפור המקורי היחיד

הארכה יש מצב?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:45:55

בסופו של דבר קיבלנו משחק פצצה

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:46:28

מציע להירגע, 7 נצחונות חוץ רצופים עד הערב, אפשר לנצח בפורטלנד

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:53:57
Reply to  דה שוט

Lol

IDO
IDO
22/04/2019 6:47:51

כמה נו הרקלס היה חסר לנו שנה שעברה מול נ"א

IDO
IDO
22/04/2019 6:49:07

100+

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:50:08

מקולום רצח אותנו הערב

זיו פנמה
22/04/2019 6:50:20

קשה להאמין.. שרודר בציפורניים מחזיק אותם בחיים.
אבל אם ההגנה לא תעלה רמה עכשיו – אוק' בחוץ

IDO
IDO
22/04/2019 6:51:43

גרנט שחקן פצצה

אלי
אלי
22/04/2019 6:53:01

7 אבל אין זמן היו צריכים להתעורר לפני 5 דקות

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 6:53:28

נשארנו עם הסידרה של ספרס דנבר. כל היתר גמור

IDO
IDO
22/04/2019 6:55:16

גם זה גמור. 4:2 לדנבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:53:56

תחשבו איזה קבוצות של אוק פספסנו עם רכז נורמלי

סוסמעץ
סוסמעץ
22/04/2019 6:55:19

בול

IDO
IDO
22/04/2019 6:54:35

פרגסון לא יכול לשמור על דיימו

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:56:57
Reply to  IDO

הוא לא יכול לשמור עלי, לא מתאים לרמה

סוסמעץ
סוסמעץ
22/04/2019 6:54:50

לא מאמין שפעם אהבתי את ווסטברוק
==
פשוט מחרב לקבוצה את המשחק

Smiley
Smiley
22/04/2019 6:55:11

כמאמר המשורר, עידן עמדי: "נגמר… נגמר… נננגגגמממררר…"

זיו פנמה
22/04/2019 6:55:36

עצוב עצוב לראות את אוקלהומה

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 6:56:04

ברכות מוריה, ניפגש במודה סנטר

ברוך הנביא
ברוך הנביא
22/04/2019 6:56:11

פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל

ראס 5-21

trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2019 6:56:29

יאללה ווסטברוק לך הבייתה , תענוג לראות צ'אקרים אגואיסטים כמו ווסטברוק ודונובן מיצ'ל הולכים הבייתה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 6:57:12

כמאמר רזי, תמה טקס

האייקון האפור המקורי היחיד

קורה לטובים ביותר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:39:33

תמ"א 13

IDO
IDO
22/04/2019 7:00:11

8/8 של קבוצות החוץ ביומיים האחרונים

trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2019 7:01:18
Reply to  IDO

זה לא מפתיע שהקבוצות היותר טובות עם היתרון הביתיות מנצחות את הקבוצות היותר חלשות

IDO
IDO
22/04/2019 7:11:49

שמונה מתוך שמונה ולפחות 4 שהלכו צמוד ויהיו יכולות ליפול לכל כיוון

trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2019 7:21:54
Reply to  IDO

כל שנה רואים את זה , איכשהוא הקבוצות היותר טובות מוצאות דרך לנצח
אולי בגלל שהן קבוצות יותר טובות יש להם שחקנים יותר טובים ומתפקדים יותר טוב בדקות האחרונות

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:27:55

למעט לברון והבלחות עתיקות של אוק סיטי – כמעט תמיד מקומות 1+2 מגיעות לגמר האיזורי

חחח
חחח
22/04/2019 7:01:06

אז יהיה 3:1.
נו מה הבעיה לחזור מ 3:1?
אפילו לפלופ האפס הצליח. ועוד נגד גולדן סטייט. אפילו הקקה הזקן עשה את זה.
אז אוקלהומה? עם ראס ופול ג'ורג'? נגד פורטלנד הלוזרית בלי נורקיץ'? קלי קלות.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:01:44

ווסטברוק קצת טאמבל, קלע שני פוקסים בהתחלה, במקום להגיד תודה ולשתוק, מייד מתנפח על לילארד כמו איזה טווס ומוציא את עצמו מהקצת ריכוז שעוד היה לו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 7:05:18
Reply to  דה שוט

זה האיש.

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:29:43

לצערי, עדיין יכול להתפוצץ באורגון, תבוא עם קסדה, ליתר ביטחון (תביא אחת גם למוריה, ג'אסטין (קייס) טימברלייק)

IDO
IDO
22/04/2019 7:07:29
Reply to  דה שוט

רק 2 מאמנים שעובדים ואחד שלא יכולים לתת לראס הוראות והוא גם יקשיב.
הראשון זה ג'ייסון קיד, השני זה דוק ריברס והשלישי זה פופ.
כיוון שס"א לעולם לא תיקח את ראס . הכי טוב שאתם יכולים לקוות זה שקוואי יעבור לקליפרס בלי NO TRADE CLAUSE ואז תחליפו בין ראס לקוואי אחד לאחד.
התסריט השני הכי טוב זה שתעיפו את בילי דבילי ותביאו את ג'ייסון קיד. ופה אתם מקלים מאמן שיכול להשתלט על ראס אבל הוא טמבל בעצמו.

Smiley
Smiley
22/04/2019 7:12:07
Reply to  IDO

למה שהקליפרס ירצו להחליף את קוואי בראס? קוואי צעיר יותר וכנראה שחקן טוב יותר. ולקליפרס יש את גילגוס-אלכסנדר בפוינט

IDO
IDO
22/04/2019 7:20:47
Reply to  Smiley

אמרתי לקוות …

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:41:35
Reply to  Smiley

כן, אבל ראס מתלבש טוב יותר…
????

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:31:50
Reply to  IDO

חחחח גדול, מצחיק וגם עצוב, שחקת אותה היום עם מקולום, חיסל אותנו ושמר אתכם במשחק בחצי הראשון עד שלילארד הגיע

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/04/2019 7:40:56
Reply to  IDO

חחחחחחח

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
22/04/2019 7:08:08
Reply to  דה שוט

זה היה משעשע בזמן אמת,
וזה ממש משעשע ברטרוספקטיבה…

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:33:54

משעשע את מי?! אני בוכה פה (סתם, כבר יבשו הדמעות ב-2016, נראה לי שאוק' סיטי נשארה תקועה שם)

ברוך הנביא
ברוך הנביא
22/04/2019 7:02:44

תודה רבה , ניתוח של סדרות ושחקנים 50 שנה לא הולך ברגל, היה צפוי מרגע הפתיחה לגבי ראסל כבר 3 עונות שהוא חושב על הטריפל דאבל מאשר על הקבוצה , כבר ב2012 הוא יעקב לדוראנט מול מיאמי (שלא נפל מלברון וקלע באחוזים מדהימים) ועדיין ראסל לקח יוצר זריקות ממנו, ראסל לא יכול להוביל קבוצה בסגנון משחק אנוכי שכזה, חבל שצריך להכניס את לאנשים 3 שנים לפני שיקלטו.

Smiley
Smiley
22/04/2019 7:04:01

שאפו לבלייזרס!!. הפיקו לקחים משנה שעברה ובאו מוכנים לסדרה הזו מול OKC. עד עכשיו הם פשוט מראים עליונות מול קבוצה (שאולי) שווה לה בכישרון על הנייר. פורטלנד השנה העלו אינטנסיביות בהגנה ועם תוכנית משחק מצויינת.
OKC בבעיה גדולה. הם פשוט לא מצליחים להביא את הכישרון שלהם לידי ביטו, התקפית והגנתית (לא מסוגלים לעצור את הבלייזרס).

Benjo
Benjo
22/04/2019 7:07:14
Reply to  Smiley

צודק הבלייזרס אחרי הכשלון שנה שעברה לא פיטרו לא זרקו… למדו לקחים והמשיכו קדימה. רק על זה מגיע להם שאפו. סיכוי לא רע להמשיך עד לגמר המערב

IDO
IDO
22/04/2019 7:09:19
Reply to  Benjo

שנה שעברה לא היתה הכפפה של הרקלס (פצוע) שהיה משתק את הולידי והנרקיס היה בשוק פלייאוף ראשון ולא תפקד. גם שנה שעברה היתה קבוצה אחלה אבל לא מספיק מבושלת.

Benjo
Benjo
22/04/2019 7:21:54
Reply to  IDO

מסכים . קבוצות צריכות הרבה שנים לפעמים כדי להתבשל . הבלייזרס נראים השנה סופר מפוקסים ומחוברים וכל זה עוד בלי נורקיץ'. ממש מקוה שימשיכו קדימה מגיע להם.

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 7:38:00
Reply to  Benjo

נורקיץ אוברייטד ויש להטרידו, אמרתי כבר בקיץ. פורטלנד זו אותה קבוצה בדיוק. אל תתנו לאוק המפגרים להשלות אתכםן שיש שם משהו חזק או פוטנציאלי, סיבוב הבא תגיע החשיפה שלהם

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:36:48
Reply to  IDO

הארקלס נותן סדרה הגנתית אדירה, אם סנטוניו לא היו מופשלים היחתם יכולים להגיע השנה לגמר מערב,

Benjo
Benjo
22/04/2019 7:04:54

בעסה בשביל ראסאבל אין ספק ש KD עשה מהלך חכם שהחליט לרדת מהעגלה שלו.
כרגיל הבעיה של ראס היא בקליעה: משחק אחד מעולה ומפוקס ואחריו שניים עם אחוזים של גבינה שווצרית. כל שחקן אחר שהיה לוקח את ה 20 זריקות האלה okc היתה מנצחת.

ברוך הנביא
ברוך הנביא
22/04/2019 7:05:33

זה מה שקורא שחושבים על 30 נקודות במקום על יעילות שלא מבינים את המהפכה שהליגה עברה, בחירת זריקות נוראית , תנועה ללא כדור לא קיימת, אין הגנה, גם כאשר הוא מוסר השחקן חייב לזרוק פעם אחת הוא לא עשה חסימה המשחק פעם אחת הוא לא עשה חיתוך לצבע, שחקן של סטטיסטיקה אישית ואוברייטד נורא לא רחד שיוביל אותך ליותר מסיבוב ראשון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 8:11:32

הכל נכון

Smiley
Smiley
22/04/2019 7:13:37

ווסטברוק עם נקודה אחת בחצי השני

חחחח
חחחח
22/04/2019 7:14:40

סיוט הרייטינג של אדם סילבר
דנבר פורטלנד בחצוזה נהיה יותר גרוע:
ואז דנבר גולדן בגמר
ואז מילווקי גולדן בגמר
פח פח פח פח פח
סדרות של סוויפ עם קבוצה מחור תחת

חחחח
חחחח
22/04/2019 7:17:46
Reply to  חחחח

אבל יהיה רייטינג יפה באתונה. ובבלגרד. יוקיץ סופר סטאר
חחחח

דה שוט
דה שוט
22/04/2019 7:39:21

בשביל זה זרקו את כרמלו? הקבוצה של שנה שעברה הייתה עוברת את פורטלנד החסרה

ראס א שטן
ראס א שטן
22/04/2019 7:47:18
Reply to  דה שוט

כרמלו יותר גופה מראס, ימיו תמו

ברוך הנביא
ברוך הנביא
22/04/2019 8:03:53
Reply to  דה שוט

אוי דה שוט , אני שולח לך כדורים נגד אילוזיה, המקום היחיד שכרמלו יכול להופי בו הוא מקדונלדס, גמור לNBA הכריזו על שעת פרישה כבר. הדבר האחרון שאוקלהומה צריכים זה עוד חור שחור התקפית והגנתית בשביל זה יש את ווסטברוק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2019 8:12:45

חחח הוא מרביץ שם הופעות