שלושה משחקים ביתיים כשכל ה-3 מובילות 0-1 קלים. היום יהיה יותר קשה / גלעד

אחרי שלרועי היו את כל המשחקים עם ההפתעות במשחק הראשון יצאו לי 3 שנגמרו בבלואו אאוטס ברמה כזו או אחרת. אבל פלייאוף – כמו פלייאוף – לעולם אין לדעת. קבוצות לומדות מהמשחק הראשון, עושות התאמות, וכמעט אף פעם אין שני BLOWOUTS רצופים.

נחכה ונראה..

יצליחו לגנוב משחק? מיצ'ל מתקשה מול הארדן

02:00: בוסטון סלטיקס (0-1) – אינדיאנה פייסרס (1-0)

אז אחרי המחצית השנייה המזעזעת של אינדיאנה (כולל רבע שלישי של 2/19 מהשדה) במשחק הראשון אני די ננעלתי על סלטיקס IN 5 במקרה הטוב (2 מבין בוגדנוביץ'/אוואנס/סאבוניס תופסים משחק באותו יום במשחק 4) או סוויפ פשוט במקרה הרע. ההגנה של בוסטון הייתה מדהימה וההתקפה של הפייסרס הייתה מחרידה וזה פשוט לא נראה כמו פער שאפשר לגשר עליו בלי אולדיפו.

עכשיו, כולנו אוהבים את בוגדנוביץ' והפריצה ההתקפית שלו העונה הייתה מדהימה אבל אם הוא השחקן התקפה הכי טוב היחיד שלך בסדרת פלייאוף אתה לא הולך לנצח את זה.

הפייסרס כן ישחקו טוב יותר – לא בכל יום הם יקלעו 33% אחוז מהשדה וישאירו 9 נקודות על קו העונשין אבל אני לא יודע מאיפה הם יוכלו לייצר התקפה טובה מספיק כדי לקלוע מול בוסטון (נייט דאנקן הציע לתת לארון הולידיי את המפתחות בפוינט גארד, לא יודע אם זה יעבוד אבל זה לא יכול להיות הרבה יותר גרוע מקורי ג'וזף מנסה לייצר משהו עם 4 שניות על שעון ה-24).

מהצד של הסלטיקס, גם לא היה משחק מזהיר אבל הניצחון לא היה בספק וזה בסופו של דבר מה שחשוב.

קיירי יכול וצריך להיות מעורב יותר בהתקפה וג'יילן בראון נעלם לגמרי. אהבתי את מה שראיתי מהורפורד ואם הוא והייווארד טובים אז מחכה לנו סדרה ממש טובה מול מילווקי בסיבוב השני.

הימורהסלטיקס, בדו ספרתי.

03:00: מילווקי באקס (0-1) – דטרויט פיסטונס (1-0)

אם בלייק לא היה פצוע אולי היה שווה להזכיר משחקי פלייאוף גדולים שלו מהעבר (ובמיוחד הסדרה האגדית ההיא מול הספרס) ולתהות אם הוא יוכל לתת מתישהו בסדרה משחק טוב מספיק כדי להוסיף את ה"ג'נטלמן" לסוויפ המהדהד שהולך להיות פה.

לדטרויט אין אף אחד שקרוב ללהיות מסוגל לשמור על יאניס (אלא אם אתם ממש ממש ממש אוהבים את ת'ון מייקר) ובלי בלייק אין להם אף אחד שאפילו עלול לחשוב על להלחם במשחק הזה.

זה היה יכול להיות מעניין אם דטרויט היו מתחילים עם 20 נקודות בונוס ומילווקי היו צריכים לחפור החוצה אבל במצב העניינים הנוכחי הפלייאוף של הבאקס יתחיל בסיבוב השני וזה רק עוד כמה משחקים בעונה הרגילה.
הימור – מילווקי, בהרבה.

 

04:30: יוסטון רוקטס (0-1) – יוטה ג'אז (1-0)

אז לפני הסדרה חשבנו על המאצ' אפ המרתק בין ההגנה המדהימה של יוטה וגובר להתקפה הנהדרת של הארדן ויוסטון.

במשחק הראשון עד כה, הקרב שראינו היה בין ההגנה המצוינת של הטילים להתקפה המקרטעת של הנגנים.

והג'אז הפסידו, בגדול, עם אופנסיב רייטינג של 89 כשגם בצד השני האסטרטגיה המוזרה של לעמוד מאחורי הארדן כדי לקחת ממנו את הסטפ בק לא עבדה בדרך לדיפנסיב רייטינג מזעזע של 122 כשהרוקטס אפילו משתפים את הספסל ונותנים להארדן ולפול לנוח ברבע האחרון (דאנת'וני! לנוח! בפלייאוף!).

עכשיו, למרות כל זה. זה היה רק משחק אחד, בחוץ. ויוטה של השנים האחרונות תמיד מגיעה באיחור אופנתי לעונה ככה שכלום עוד לא סגור.

הייתי רוצה לראות את יוטה רצה יותר עם מיצ'ל ורוביו ומנצלים את העובדה שלרוקטס, למרות הגנה נהדרת בהתקפה מסודרת אין כל כך שחקנים שירדפו אחרי מיצ'ל בפאסט ברייק. בנוסף, לנצל את האיטיות של יוסטון וללכת יותר על אופנסיב ריבאונדס אולי עם יותר דקות עם 2 גבוהים של פייבורס וגובר על חשבון קראודר ששיחק רע מאוד.

בהגנה לחזור לשיטה המוכרת והישנה שהפכה את ההגנה של יוטה לכל כך טובה כבר שנים (כולל 2 ניצחונות על יוסטון בעונה הרגילה) ולא לחשוב יותר מדי על שיטות מתוחכמות לעצור את הארדן.

יוסטון לא צריכה את העצה שלי יותר מדי אבל אין לי מה להוסיף יותר מדי למה שעשו במשחק הראשון גם ככה אז פשוט להמשיך במה שעבד כל כך טוב קודם.

הימור – סניידר מאמן חכם מאוד ולא ייפול לאותה טעות פעם נוספת, ובכל זאת ההתקפה של הג'אז מוגבלת מאוד ומעבר למיצ'ל ולפיק אנד רול עם גובר (שהרוקטס עוצרים מצוין) אין להם המון נשקים התקפיים. ולכן, יוסטון, בשיניים.

Subscribe
Notify of
157 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סולי
17/04/2019 15:22:01

אינדיאנה גונבת ביתיות – תרשום.

bobby
bobby
17/04/2019 16:27:24
Reply to  סולי

הימור מעניין. אחרי מה שהיה באורקל ארינה הכל אפשרי תכלס..(טוב אולי חוץ מניצחון הלילה של דטרויט).

בירדמן
בירדמן
17/04/2019 16:38:17
Reply to  סולי

ואם לא?

bobby
bobby
17/04/2019 16:25:55

תודה על הפריוויו הנהדר!
כמו שציינת, דטרויט פשוט נראים כמו לא יותר משטיח לרגלי מילווקי. אם ה-32 הפרש שיוטה ספגו מיוסטון משקר לרעת יוטה, שהתחילו את הרבע האחרון בפיגור 12 בלבד, הרי שה-35 הפרש של דטרויט אשכרה משקר לטובתם!!
עם פיגור 20 בסוף הרבע הראשון, ואף שחקן חמישייה של מילווקי ששיחק יותר מ-25 דקות, דטרויט אשכרה צריכים להגיד תודה שלא נחלו פה תבוסה של 50 הפרש.
.
אז 2-0 למילווקי נראה דיי ודאי.
השאלה היא האם יש אופציות ל1-1 בבוסטון או ביוסטון?
גם אינדי וגם יוטה הן קבוצות הגנה חזקות, אבל בוסטון ויוסטון ניצחו אותן בנשק שלהן – יוסטון הגנו מעולה לאורך כל המשחק, ובוסטון עשו קווץ׳ הגנתי רצחני ברבע השלישי.
מה גם שלבוסטון היה יום התקפי דיי חלש.
ההימור הסביר הוא שגם 2 הסדרות האלה יסתיימו עם 2-0 לביתיות אחרי הלילה, אבל בהרבה פחות קלות מהאופן בו הושגו הניצחונות הראשונים.
מה גם, שהסדרות הנ״ל יכולות בקלות להתאזן בהמשך – גם ליוטה וגם לאינדי יש קהל מסור מאוד שבטוח ידחוף אותן יפה מאוד בבית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/04/2019 16:45:37

תודה רבה.
לא ראיתי את הראשון של יוטה אבל אני מאמין בה שתנצח היום.

Dor
Dor
17/04/2019 16:49:58

תודה גלעד. יוטה מבחינתי היא קצת אניגמה כי על פניו אין שם המון כישרון חוץ ממיצ׳ל וגובר כשהוא מטר מהסל, אבל יש להם קלעים טובים שצריכים לזרוק יותר כדי לאתגר את הרוקטס לצאת החוצה ולשחרר את הלחץ על מיצ׳ל ומתחת לסל. אני מדבר בעיקר על אינגלס וקורבר (במעט שהוא משחק). יש לי הרגשה שהם יזרקו הרבה יותר היום. בוסטון ינצחו את אינדי גם היום. הם מוכשרים וטובים יותר ויכולים להרוג את אינדי במגוון דרכים. הקרב שלהם נגד הבאקס בחצי יהיה נהדר. על דטרויט אין מה לדבר, בטח בלי גריפין

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
17/04/2019 17:13:38

היה משהו מרשים בדרך שיוסטון ניצחו את יוטה במשחק הראשון.
הם לא קלעו בכמות פסיכית מהשלוש (15 שלשות ב-36%), הם לא ניזונו ממשחק מטורף של הארדן (29 נק' ב-50% אפקטיבי).
מה שהם כן עשו זה לשלוט במשחק. הם לקחו יותר כדורים חוזרים בהתקפה (8 – 7 לרוקטס), הם איבדו כמעט חצי מכמות איבודי הכדור של יוטה (18 – 10 לרעת יוטה).
כאשר יוסטון משחקים בריכוז שכזה, הם קבוצה מאוד מפחידה. הרי ברור שלהארדן יש עוד הילוך, או 2, או 3.
הרי ברור שיהיו ימים שיהיו להם 20+ שלשות.
יכולות אלו לצד הפוקוס ההגנתי, והריכוז בהתקפה, הופכים את יוסטון ברמה מסוימת לקבוצה טובה יותר מזו ששיחקה בפלייאוף של השנה שעברה.
.
בו זמנית צריך לזכור שיוטה לא פריירים. גם למיצ'ל יש עוד הילוך. וחשוב יותר, יש לקבוצה מאמן חכם, כזה שמסוגל לעשות את ההתאמות ההגנתיות ממשחק למשחק.
המפתח של יוטה להצלחה הלילה –
ניצחון בקרב על הפוזשנים.
95 ניסיונות קליעה לרוקטס במשחק הקודם. 77 ליוטה. גם כאשר מכניסים לחשבון את היתרון של יוטה באותו משחק מהעונשין, עדיין מתקבל פער של 10 פוזשנים.
אם יוטה ינצחו הפעם את הקרב על הפוזשנים, אז יש להם סיכוי. אם לא?
אז זו (לדעתי) תהיה תבוסה נוספת.
.
על הבאקס אין הרבה מה לומר. הם בכושר פסיכי. מירוטיץ' חזר לשחק, ובקרוב גם ברוגדון יחזור.
הם לא יכלו לבקש סדרה קלה יותר בשביל להכניס את מירוטיץ' לעניינים, בשביל לשמור על הכוכבים בכושר, אבל ללא יותר מדי מאמץ. לא פייר…
.
צריך לכתוב את זה כמו שזה –
משחק מספר 1 בין הסלטיקס לפייסרס היה המשחק המכוער ביותר עד כה בפלייאוף הנוכחי.
אין לי מושג מי תנצח הלילה, אני רק מקווה שזה יהיה אחרי תצוגה של משהו שדומה קצת יותר לכדורסל.
.
תודה, גלעד. יופי של פריוויו.
.

חיים
חיים
17/04/2019 17:22:21

מילווקי ובוסטון כבר מצכוננות לסדרה ביניהן בסיבוב השני, למרות שאינדיאנה קבוצה ראויה שעשויה לקחת 1-2 משחקים בבית.
יוטה צריכים להתמודד בעיקר עם ההגנה של יוסטון כרגע, ויש להם כלים לזה, אבל לא הרבה.אפשר לנסות את קורבר ליותר דקות או לשלוח את פייבורס לטחון בצבע את הארדן או פול, להצמיד את קראודר ואינגלס הגבוהים יותר להארדן. לשים את פייבורס על קאפלה ולתת לגובר לשמור על טאקר, וכמובן להפעיל רוטציות בהגנה יותר מהר.
בכל מקרה, כל הקבוצות הביתיות ייקחו, אבל דטרויט יובסו שוב, אינדיאנה יתנו משחק צמוד, וליוטה יש סיכוי מסוים לנצח…

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/04/2019 17:36:19
Reply to  חיים

לדעתי קורבר ממש לא אפקטיבי בסדרה הזו. הוא לא כל כך אפקטיבי בפיק&רול ויתקשה לקבל את המבטים להם הוא רגיל מול הגנת החילופים (זה כאילו שההגנה הזו יוצרה במיוחד בשביל לשתק שחקנים כמוהו) גובר על טאקר? מה הרווחת בזה?

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/04/2019 20:19:48
Reply to  גלעד

גלעד אני חושב שאתה ממעיט בערכו של הארדן. ראיתי משחקים שלו השנה שהוא אכן לא שמר אבל בגדול הוא היה מצוין השנה – כולל על שחקנים שחזקים וגבוהים ממנו. – אבל גם אני רחוק מלדייק בעניין השמירה של הארדן – מה קורבר יעשה עם כדור על הרצפה – הוא קטלני בקאץ'&שוט אבל כשהוא צריך להוריד כדור לרצפה אזי קליי תומפסון נראה קיירי לידו.

חיים
חיים
17/04/2019 19:43:52

נגד חילופים מיטשל וגובר מסתדרים בדרך כלל. הבעיה היא שליוסטון אין בעיה להביא עזרה ולעשות רוטציות, מה שקורבר יגרום להם להתחרט די מהר.
באופן כללי, לשחק על הארדן בהגנה הל הזמן יכול לעבוד לטובתם, בטח בראייה ארוכת טווח של הכושר הגופני שלו

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/04/2019 20:21:57
Reply to  חיים

לא ראיתי את המשחק הראשון אז תתקן אותי אם אני טועה אבל גובר לא יכול בשום פנים ואופן לשחק בפוסט מול יוסטון – הוא יכול להשלים כדורים חוזרים הוא יכול לתפוס הליופים אבל לשחק בפוסט ולייצר לאחרים מבטים פנויים כאשר מגיעה עליו עזרה? – לא חושב שאלו תחומים שהוא חזק בהם.

חיים
חיים
17/04/2019 22:46:17

פייבורס חזק בתחום הפוסט אפ, וזה הכיוון שאני חושב שיכול להתאים ליוטה. יוסטון תתקשה להחביא נמוך לאורך זמן על אחד מהגבוהים, וזה יימנע מטאקר לשמור על מיטשל, ואין אף אחד אחר ברמה הגנתית הזאת.

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/04/2019 17:29:09

מעולה גלעד. מת על הקטע הזה שרואים את המחיקה כביכול ( עם בוגדנוביץ')
יוטה עם מאצ'-אפ נוראי מול יוסטון. איך לעזאזל הם יוכלו לנצח את הגנת החילופים שלהם? אולי לנסות לבודד את פיבורס על הגרדים בפוסט אפ ולחפור בצבע? לא יודע לי אין שום רעיון

מנחם לס
17/04/2019 17:52:58

היום יהיה יום שונה מאד מהסיבוב הראשון.
תודה גלעד

פאקו
Admin
17/04/2019 18:00:48

תודה גלעד. מאמין שזה 2-0 בכל הסדרות.

צביקה
צביקה
17/04/2019 18:13:54

אכן ברגע שנודע שגריפין לא מגיע, הסדרה הזאת הפכה להיות משחקי אימון מחמדים לבאקס.
בוסטון תנצח. היא יודעת איזה אגרסיביים יכולים להיות אינדי, הם לא יורידו לא פוקוס ולא לחימה, ואין מה לעשות הם הרבה יותר עמוקים וטובים.
יוטה יכולה לגנוב משחק או שניים מיוסטון, אבל לא באמת לתת פייט על הסדרה. יהיה 0-2, ואחרי זה ביוטה הם לפחות יקחו משחק אחד. תלוי יותר ביוסטון מאשר בהם, להרגשתי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/04/2019 19:03:03

המשחק היחידי שסגור הוא בקס פיסטונס!
כל השאר פתוח לגמרי לדידי.
הזלזול הזה באינדי שהיתה הרבה זמן במקום שלישי ואחרי כן ירדה לרביעי ואז לחמישי לא לעניין לטעמי.
אני בהחלט מאמין שיש סיכוי שהסלטיקס יפסידו הלילה. ליוטה יהיה יותר קשה לעשות מהפך.

מוטי
מוטי
17/04/2019 19:19:21

האם אין הצדקה שדטרויט יפרשו מהפלייאוף ויכנעו.
כמו בטניס. retierd.
לא חבל על הטרחה, הנסיעות, הבושה והמבוכה.
אין ערך ספורטיבי.
מוותרים.

רוברט הורי
רוברט הורי
17/04/2019 19:29:50

בוסטון – אינדיאנה
לא רואה שום תסריט אחר מלבד 0-2 לסלטיקס במשחק שייגמר בדו ספרתי. ולא, אני לא הולך להביא פה הסבר מלומד של מספרים, מאצ אפים ומדדים. הסיבה לw הערב היא מסורת הפלייאוף שמרחפת מעל עיר השעועית. הטירוף של האירים המשוגעים שיושבים גבוה ליד הפרוג'קטורים מחשמל את כל הגארדן. תשאלו את הבן של בראד ליף.

מילווקי – דטרויט
גילוי נאות, מילווקי היא הפייבוריט שלי כבר מחודש נובמבר, עת שפשפתי את העיניים כשראיתי 4 שלשות רצופות של ברוק לופז בסטפ-בק. או אז הבנתי כבר מה הולך בוינסקונסין. מילווקי היא מפלצת רחבת ידיים, רב גונית, עמוקה. דטריוט היא טרנטה שזה עתה הגיעה מסמך בדואר לבעליה לשלוח את הרכב לגריטה, מלבד לוק קנארד שהולך לקבל שדרוג בשכר, הקבוצה מעיר המכוניות רואה את המטאטא של מילווקי מתקרב בצעדי ענק. שחיטה כשרה לפסח של הבאקס.

יוסטון – יוטה
יוסטון יודעת שמצפים לה 2 משחקים קשוחים ביוטה החמה והמורמונית. בהתאם לכך, הם יעשו הכל כדי שיוטה לא תצליח לגנוב אותה. הכשרון נמצא בטקסס, במשחק הראשון יוסטון הציגה ערב התקפי סולידי. אני מסכים עם מנחם המשחק הראשון לא יהיה דומה למשחק הערב, אך חושב שהתוצאה תהיה דומה. ד'אנתוני חסיד תורת הראן & גאן ויאללה בלאגן יחלק את "צו פיני גרשון" לעבור את ה100 נק' כדי לנצח, רק שבהתאמה ליוסטון אנחנו מדברים על 130 נק' וצפונה. יוסטון בלי בעיה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/04/2019 19:52:46

יש פוטנציאל לערב הזה, אולי חוץ מלדטרויט… מקווה שהסלטיקס ייראו קצת יותר טוב, ושהמשחק הראשון היה רק חימום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/04/2019 20:10:55

בהנחה שבוסטון לא תפשל, כמו שכבר קרה לה העונה, זה יגמר בשלושה נצחונות ביתיים. תודה רבה גלעד, פריויוו מעולה, טוב שחזרת.

עידן
עידן
17/04/2019 20:34:26

תודה רבה
לילה פחות מעניין מאתמול.
3 המשחקים אמורים ללכת לקבוצה הביתית ויתרון 0-2
מילווקי ויוסטון מעבר לזה שהן קבוצות מעולות קיבלו קבוצות חלשות.אצל מילווקי זה אמור להיגמר בסוויפ אצל יוסטון ב 5 משחקים עם הפסד חוץ 1 ביוטה
המשחק היחיד עם סיכוי ממש קטנטן להפתעה הוא בבוסטון

עידן
עידן
17/04/2019 20:39:42

שאלה לגיא גילרי וחובבי הפוטבול.
באיזה שעה היום אמור להתפרסם הלוח משחקים של הnfl?

עידן
עידן
17/04/2019 20:49:42
Reply to  עידן

מצאתי כבר.ב 8 בערב שעון מזרחי 3 בלילה שעון קרית מלאכי.
יש כבר הדלפות לא יודע כמה הן נכונות כמו פטס-סטילרס במחזור הראשון

עידן
עידן
17/04/2019 20:51:57
Reply to  עידן

הגטס והבראונס 2 מהקבוצות הכי מעניינות בפרי אייגנסי גם במחזור הראשון

no funny shtuff
no funny shtuff
17/04/2019 21:34:13

תודה גלעד.
עד כמה שזה נחמד לקבל סדרת עם 1:1, הלילה שלושת הסדרות יסגרו 2:0.
אינדי-בוסטון משחק 1 מחצית 1 דווקא היה נחמד לצפיה. הרבה האסל, הגנה והתקפה לא משהו. המחצית השניה היתה זוועה לעיניים. אינדיאנה נראו כחמישה הנגרים העומלים על אסם תבואה, גדר, בית 3 קומות ודיר חזירים. הם כל כך מוגבלים שאני לא רואה אותם מנצחים את הסלטיקס.
מצד שני קליפרס. ווריורס. 31 הפרש. 135:131. לך תדע.

GGGG
GGGG
17/04/2019 21:55:31

בתור אוהד סלטיקס וכאחד שראה את המשחק הראשון אני חושב שיש לאינדיאנה איכויות לנצח היום. האופי של הסדרה הזאת עדיין לא ברור כי שוחק רק משחק אחד אבל יש לאינדיאנה כלים לחנוק את הסלטיקס בהגנה היום ולתת מאבק גדול בדומה לקליפרס בשלישי . לגבי מילווקי זה לא באמת כוחות , ביוסטון אני חושב שיהיה צמוד יחסית אבל גם שם בסוף יוסטון תתן את הריצה שלה ותנצח בדו ספרתי , אין ליוטה באמת שחקן שמסוגל לעצור את הארדן .

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/04/2019 22:07:58
Reply to  GGGG

סל ראשון ריאל מדריד!!!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
17/04/2019 22:09:18

זה ברור

אור
אור
17/04/2019 22:31:37

יש לאינדי את טייריק אוונס על הספסל, לפני העונה הוגדר "גניבה" ועכשיו שחקן מיותר גם בקבוצה כזו מוגבלת מינוס הכוכב שלה.

חיים
חיים
17/04/2019 22:49:24

עוד עניין אחד – טייריק אוונס כרגע לא מצליח באינדיאנה. יכולת טובה שלו, אולי אפילו להקפיץ אותו לחמישייה כדי לתת לו ביטחון, והוא יכול להפוך את הסדרה להרבה יותר צמודה ממה שהיא כרגע. היחיד באינדיאנה שמסוגל ליצור גם לעצמןפו וגם לאחרים ברמה גבוהה

דה שוט
דה שוט
17/04/2019 23:59:02

אייאקס נגד טוטנהאם בחצי במקום יובה נגד סיטי – שמעון – אצל סילבר, התאגיד ויחידת הנוקמים מחדל כזה לא היה קורה

חחחח
חחחח
18/04/2019 0:12:11

טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי. אין מלים לתאר את החוויה. once in a lifetime.
משחק אחד בצ'מפיונס אוכל בלי מלח 3 שנים של פלייאוף NBA.
שיטת הטורניר היא הצלחה מזהירה: הצ'מפיונס, המונדיאל, פלייאוף ה-NFL, טורניר המכללות, פיינל-פור היורוליג… שיטת הטוב מ-7 היא בדיחה עצובה.

Berch
Berch
18/04/2019 0:19:08

מצד אחד הכל נראה די ברור בערב כזה.
מצד שני זה גם מה שאמרנו על הקליפרס אתמול….
🙂

דה שוט
דה שוט
18/04/2019 0:26:59

חייבים להוציא את ה-VAR ואת המוניטור מהספורט, הרסו את המשחק. השופטים הם חלק מהמשחק וכמו השחקנים – גם להם מותר לטעות,אפילו טעויות גורליות. באנ בי איי מחכים שעות בשביל להחליט מי הוציא החוצה, בכדורגל זה עוד יותר הזוי – סטרלינג כובש, אצטדיון שלם חוגג חצי דקה, שחקנים עושים ערימה, הקבוצה השניה שבורה – ואז השופט מקבל הודעה באזניה ו… אין גול, סתם חגגתם חצי דקה, סתם הייתם בדיכאון. קבלו ביטול. נכון, היה נבדל, אגוארו יכול להאשים רק את עצמו (הוא באמת נראה מדוכדך) – הוא קצת נרדם, קצת הלך, לא מיהר לקו ההגנה ונענש – אבל דרמה כזאת ענקית שלא קשורה לספורט – זה כבר בדיחה.

אור
אור
18/04/2019 0:33:13
Reply to  דה שוט

אז סבבה לך שהקבוצה הלא נכונה תעלה והנכונה תלך הביתה באי-צדק?

דקסטר
דקסטר
18/04/2019 0:39:55
Reply to  דה שוט

נו עכשיו אתה מבין מה אני מטיף כל המונדיאל והייתי בדעת מיעוט בנוגע ל VAR .
אין בעיה עם טכנולוגיה אבל צריך שימוש מידתי והגיוני. נבדל של כמה מילימטרים בעיניי לא מצדיקה שריקה כי זה לא רוח המשחק והחוק. פנדל מיד לא יד גם נוגדת את רוח החוק והתקופה שנכתב. וישנם אינספור מצבים בהם פאולים ברורים באמצע המגרש לא שווים שריקה ונגיעות קלות ברחבה מקבלות את העונש הכי קשה בספורט משחקי הכדור.
זה פשוט חסר פרופורציות והורס את הכיף.
השימוש ב VAR צריך להיות מידתי ואם ישנו ספק ללכת לכיון ההתקפה.
ובכלל כמו בפוטבול לתת למאמנים לעשות צ'לנג'ים נגיד 2 במשחק ויאללה להתקדם..

אור
אור
18/04/2019 0:54:43
Reply to  דקסטר

ה-VAR חשף את הבעיות בחוקה ולא גרם להן. נבדל של מילימטרים זה נבדל ואי-אפשר להחליט פעם ככה ופעם ככה לפי ההרגשה.

אפשר להגביל ולשפר את השימוש בטכנולוגיה (מן הסתם דברים כאלה לא עובדים חלק מהיום הראשון) אבל מצחיק שאתה מאשים אותה בבעיות שהיא חושפת.

הבעיה הכי גדולה לדעתי זה חוק הפנדל אבל כל עוד הוא נשאר בעינו טוב שיש VAR לבדוק מה שלשופט אין סיכוי לדעת.

דה שוט
דה שוט
18/04/2019 1:14:38
Reply to  דקסטר

+ 100
לאור – אין דבר כזה"צדק" בספורט, השופט הוא ספורטאי וגם לו מותר לטעות, ההכרעה צריכה להיות על הדשא או הפרקט או החימר ואם השופט טעה בתום לב, אז זה "צדק". איזה מין בדיחה זו שאצטדיון שלם חוגג ושתי דקות אחר כך מבטלים את החגיגות שלו. עוד שנה שנתיים אף אחד לא ישמח אחרי גול – כולם ירוצו ל-VAR ויחכו.
באולפן ניסו מודי וחבר הליצנים שלו לייצר דרמה שלא הייתה, היה הפוך – אנטי קליימקס ושתי קבוצות שאף אחד לא רצה בחצי הגמר הגיעו לשם; אייאקס עוד מלהיבים אבל מי באמת מעדיף אותם על רונאלדו נגד סיטי עם צ'אנס לרונאלדו או פפ נגד מסי בגמר? טוטנהאם? שני גולים מטעויות ובונקר ארוך שבחלקו לא הצליחו אפילו להחזיק בכדור. עלו כי פפ ויתר על סאנה ושיחק עם קומפני הגמור ושוער חסר ביטחון שהיה ברור שהולך לחטוף גול טיפשי.
ואם כבר כדורגל בשעות המתות (תודה לגלעד על אחלה פריוויו) – סיסוקו נפצע בשריר והיה ברור מיד שלא יוכל להמשיך – אז הוא מרח איזה 10 דקות והרג את המומנטום של סיטי ושגיא רק-אלוהים-יודע-איך-הוא-קיבל-כזה-ג'וב כהן מלהג שהוא לא מבין למה השופט נותן לו צהוב כשהוא סובל ככה מכאבים. כל מאמן מתחיל וכל שחקן בין 12 זיהה תוך שניה שהוא מבזבז זמן. כמות השטויות שכהן מדבר זה שיא השיאים, לצערנו אין ליג-פאס לכדורגל.

amitlahev
amitlahev
18/04/2019 0:34:13

תודה רבה גלעד! פריוויו מצוין.
אני על העגלה של יוסטון בפלייאוף המערבי. לדעתי הם יכולים לקחת את ג"ס נטולת קאזינס בחצי הגמר האזורי אבל יפסידו למילווקי בגמר הליגה.

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
18/04/2019 1:45:50

כמה בוסטון קולעים?

Smiley
Smiley
18/04/2019 1:58:48
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 2:17:20

בוסטון – אינדי
http://bfst.to/watch/nba-5.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 2:28:04
Smiley
Smiley
18/04/2019 2:57:11

כמה שהפייסרס עקשים, הסלטיקס לא מצליחים להביא לידי ביטוי את היתרונות שלהם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 3:07:57

מילווקי – דטרויט
http://bfst.to/watch/nba-6.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 3:08:14
יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:08:57

קיירי בלתי עציר, קולע קליעות ממש קשות,אבל הוא לא משפר את האחרים,
חסר לסלטיקס מנהל משחק,

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:19:09

מה זה אומר?
איפה סטיבנס בסיפור הזה?
על זה מנחם מדבר כל הזמן, לא?
השיטות שלו עבדו 3 שנים והשנה לא.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:19:43

תגובה הנ"ל למולי

Adiso33
Adiso33
18/04/2019 3:24:54

בוא נתהלף במאמנים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:31:18
Reply to  Adiso33

לא יודע מי הקבוצה שלך אבל הייתי לוקח את פופ או בודנהולצר 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:29:05

זה הפך להיות ריטואל קבוע, טייטום קולע סל ודורש עבירה והשופטים אומרים לו אין עבירה.
שימו לב שהוא ממשיך עם זה למרות שהשופטים מתעלמים לרוב….
הוא לא מקבל כבוד כמו הארדן, לברון, יאניס וברור שלא כמו אמביד….

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:33:53

רזי,צודק,ראיתי את זה,לגבי טייטום ,לא מקבל,יש לי בעיה עם בוסטון ,אין הנעת כדור,
קיירי מחזיק בכדור יותר מידי,ומסרס חלקית לפחות את התקפת הסלטיקס,
שנה שעברה בלי קיירי,היה הרבה יותר שיתוף והנעה,
צריך שחקן כמו קיירי לסגירת משחק ,וסל כשההתקפה תקועה,זה לא המצב בסלטיקס,לא טוב

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:34:47

קיירי מדהים,אבל גורע בסה"כ מהקבוצה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:36:02

הגנה פנטסטית של אינדי.
הם לוקחים הלילה ניצחון בבוסטון.

מנחם לס
18/04/2019 3:36:15

אינדיאנה שולטים בגובה, ולכן במשחק

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:36:31

לא סגור עדיין

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:43:56

רזי ניחסת את הניחוס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:50:46

אני?
אמרתי שלא לזלזל באינדי 🙂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:44:45

לא אוהב את הבידודים של קיירי

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:46:33

למוריס גנבו את כוחות הכדורסל ,ע"י המפלצות של ספייס ג'אם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:55:11

מוריס לא חושב על הקבוצה אלא על החוזה הבא.
הוא לא ממשיך בסלטיקס והוא והסוכן החליטו שכמה שיזרוק יותר ככה יקבל חוזה טוב יותר בשנה הבאה. אז הוא אחד מהזורקים עם הכי הרבה זריקות…
יום עסל ויום בסל. השאלה היא מתי סטיבנס אומר לו תפסיק כי היום הוא 0 מ 8 וממשיך לזרוק.
כמה זריקות היו לסלטיקס מהקו? 3 רבעים ורק 4? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
השופט בX XוXX

Smiley
Smiley
18/04/2019 3:58:16

חתום בקלאץ'

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:48:58

אם לא קיירי, איפה היתה קבוצת הטמבלים האלה?
וזה מתסכול.
נגרייה פתחנו בבוסטון.
אין יציבות לא בקליעה של שחקנים ולא בהגנה.
רבע שלישי יהיה מלחמת חפירות או שאינדי תתן בלואואאוט.
האם סטיבו יתעורר?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
18/04/2019 3:51:26

נו הבלוף של הסלטיקס נחשף? הבנתם שהם לא מחזיקים זוג אס ביד סופסוף? בגג איזה זוג שמונה.. קבוצה בינונית שגם אם תעלה מילווקי תנצח, כמובן שהם מסוגלים לגנוב משחק שתיים אבל לגנוב סדרה אין סיכוי שם. יש יותר סיכוי שאינדיאנה תעלה מאשר שבוסטון יעשו 3 נצ בסדרה מול מילווקי.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 3:55:59

רזי,שים לב לסלטיקס בלי קיירי,הנעת כדור יותר טובה ,
יותר נגיעות לכולם,אין ואקום,יותר בידודים לקיירי,פחות נגיעות לכל השאר,
הוא לא מנהל משחק הוא SG.
אני אוהב את הסלטיקס הרבה יותר בלי פאקינג קיירי,

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
18/04/2019 3:58:30

סלטיקס לא שווים הרבה עם קיירי וגם לא בלי קיירי, ממש לא קבוצת טופ 5 כיום בליגה (גולדן מילווקי יוסטון טורונטו פילדלפיה)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 3:58:57

אז אתה רוצה שילך?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:06:58

הבידודים עובד מצויין בשביל הארדן אז למה לא בשביל קיירי?
אם הסלקיקס יקחו היום, ואני חושב שיפסידו, בגלל מי זה? בראון? הייווארד? מוריס? הורפורד פור גאד סייק?
הורפורד אל עם 4 נקודיקולטות?
אל תצחיק אותי!

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:01:31

הכי טוב ,סיין & טרייד אבל מסובך,אני מאמין שהוא עוזב גם ככה,
אני גם סומך על דני ,שרואה את הבעיה של הסלטיקס עם קיירי,
שילך

Smiley
Smiley
18/04/2019 4:38:44

אם איינג' מצליח לארגן דבר כזה הוא גאון

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:02:31

קיירי הופך את המשחק לדרמה אישית שלו ,
לא קונה את זה

מנחם לס
18/04/2019 4:03:47

קיירי זה רוצח. ווינר אמיתי

מנחם לס
18/04/2019 4:04:41

סלטיקס ללא אירוינג מפסידים על 20

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:04:59

צריך אותו אבל לא אוהב אותו,מאוד מזכיר לי את קובי ,

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:07:35

ווקובי היה נהדר
הלוואי ולסלטיקס הייה שחקן כזה.

אינדיאני
18/04/2019 4:05:23

מדהים איך אינדי יכולה פשוט לשבוק חיים לכמה דקות אחרי ששיחקו טוב. הגירסא ההפוכה לרבע 3 של הלוחמים

מנחם לס
18/04/2019 4:05:29

הוא יודע מתי לקלוע בזמן שלכל האחרים רויעדות האצבעות, כולל לברון

מנחם לס
18/04/2019 4:06:15

לקובי 5 טבעות

מנחם לס
18/04/2019 4:07:01

בפלייאוף חייבים שחקנים כמו קובי, וכמו קיירי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:12:37
Reply to  מנחם לס

ברור
רק צריך לדעת לתזמן אותם כי גם יואל (שם בדוי?) צודק בתכלס.
לסלטיקס צריכות להיות שתי גישות, עם קיירי ובלי קיירי. שתי שיטות משחק, בידודים או מסירות.
כשאחד לא הולך עוברים לשני.

אייל
אייל
18/04/2019 4:13:44
Reply to  מנחם לס

הוא מזכיר לי את ווסטברוק. בוסטון עשתה את החזרה בלעדיו. הוא רוכב על ההגנה שהמשיכה את ההתלהבות וחונק את ההתקפה. אם לא היה קולע הקאמבק היה מת. עם הקליעה שלו הקבוצה נרדמת והקאמבק מג'עג'ע. שיילך כבר.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:14:24

לא,זה שמי האמיתי דוק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:18:43

פנסיונר או יואל?
אני תיכך עם התקף לב.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:26:46

שמי יואל ,אני פנסיונר ,מעריץ את פופ,ואת הסלטיקס המקוריים, הייטר אמיתי של השיקוץ שלשמחתי ,
הלך לשחק עם סירת בננה השנה,
יופי של ניצחון לסלטיקס,הסלטיקס לא יעברו את מילווקי , לא נורא
דני חייב לסדר את העניינים לשנה הבאה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:40:35

מסכים אתך לגבי המשפט האחרון.
בכל זאת הייתי רוצה לראות מלחמה של הסלטיקס בהנחה שיצליחו לעבור את אינדיאנה….

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:16:23

אני מאמין שבלי קיירי ,
הסלטיקס היו דורסים את אינדיאנה השנה,
הסלטיקס הרבה הרבה יותר טובים בלי קיירי בתור קבוצה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 4:17:31

אאאאאאאאאא יופי טופי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:17:50

אתם רוצים שיהיה לי התקף לב?

אייל
אייל
18/04/2019 4:18:39

רק שחרר את הכדור ופתאום יש קבוצה בבוסטון

פייקרס
פייקרס
18/04/2019 4:19:49

צריך כישרון מיוחד כדי להפסיד כמו שאינדיאנה עשו הערב.
ממש צריך להיות טוב בזה.
משחק ביד, ואז ריצת 16-0 לבוסטון, שוב, עם אפס מעשר ברציפות, שוב. ואז לחזור ליתרון, שלוש נקודות וכדור ביד, וללכת ראש בקיר ולתת לבוסטון, בואו קחו עוד נצחון. כולל טרנאובר בפוזשן האחרון עם הסיכוי לשוויון.
איזה צ'וק-ג'וב מפואר. כל מהלך נכון נעשה פה.

Shadow
Shadow
18/04/2019 4:20:10

אינדיאנה עשו ככל שביכולתם להפסיד את המשחק הזה ועושה רושם שהם עומדים להצליח בענק. בעוד אני רושם הם מעיפים כדור מחוץ לחוץ אחרי טיים אווט. מדהים. בוסטון לא תגיע השנה אפילו לגמר המזרח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:24:34
Reply to  Shadow

מתי אמרתי שיגיעו לגמר המזרח?
אולי לפני שהתחילה העונה.
כבר חצי שנה אני אני אומר שהם יעופו בחצי גמר המזרח. אולי יקחו משחק או שנים ממילווקי אבל לא יגשימו את הציפיות.

Shadow
Shadow
18/04/2019 4:27:46

לא אמרתי שאמרת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:32:55
Reply to  Shadow

ברור שלא.
אז מה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:22:06

לפעמים חלומות מתגשמים.
טייטום סוף כל סוף קיבל את העבירה שכל כאאאאך ביקש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:22:36

זהו המשחק גמור.

אינדיאני
18/04/2019 4:25:24

לא יאמן, אי אפשר לסיים משחק יותר גרוע. כמה שאולדיפו חסר

פייקרס
פייקרס
18/04/2019 4:28:26

התוצאה בסוף: 91-99 לבוסטון.
התוצאה ב-50 השניות האחרונות: 0-10 לבוסטון.
רג'י משדר את כל זה מהעמדה ונחנק. הפייסרס התחפשו לניקס. אפילו הניקס לא ידעו לעשות כזה דבר.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
18/04/2019 4:32:44
Reply to  פייקרס

איך? איך זה ייתכן? הליין היה 8 הפסד לפייסרס איך הצליחו לסדר את זה תוך דקה? איך? ולמה הקבוצה הביתית לא קולעת סל ראשון? משהו פה לא מריח

מנחם לס
18/04/2019 4:28:54

דטרויט נלחמת ולא מוותרת. כיף

אייל
אייל
18/04/2019 4:28:56

אם קיירי ימשיך את ההשתוללות שלו 2:2 לא יפתיע. אם ישתף פעולה, דריסה לא תפתיע. בלעדיו בוסטון כנראה תנצח בלי לדרוס.

למרות שהסטטיסטיקה מדברת לזכותו, היא משקרת. הוא חונק את הקבוצה והוא לא טוב כמו שהוא מאמין. צורת המשחק/התנהגות שלו טובה לשחקן כמו לברון (וחוסמת את לברון מלהיות goat), והוא לא לברון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:31:13

ילה עובר למילווקי והמשחק דיי צמוד שם.
אולי תהיה הפתעה? סתם סתם 🙂
היום יום קניות, אתם יודעים. מחר ליל הסדר וצריך להגיע עם מתנות. פה כריסמס זה ראש השנה ופסח.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:31:43

מנחם, איפה אתם עושים את הסדר?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
18/04/2019 4:33:45

תן קודם לפיסטונס לנצח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 4:42:35

יוסטון – יוטה
http://navdunk.com/report?i=1614&show=

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:46:58

נשאר רק להתפלל שזו מגמה שבה אין יותר פאולים קלים, לא להארדן ולא לאמביד ולא לכל הסטארים.
היום הסלטיקס קיבלו כ 10 זריקות וכך גם אינדי, וזה עם ההגנות החונקות של שתי הקבוצות!
רוצה לראות קונסיסטנטיות בגישה הזו גם במשחקים של קבוצות אחרות!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
18/04/2019 4:50:14

אני מתנצל מראש חברים, אני משער שזה מפריע לרובכם.
אבל כל פעם שאני קורא תגובה של חני ״מעלה את הרמה באתר״ אני פשוט נקרע מצחוק. לא יודע להסביר את זה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 5:04:17

על מה ההתנצלות ארבלי,חני זה דפקט אמיתי,
תתעלם,
הוא מת לגייס איזה אהבל להימורים,
שונא מהמרים,ושונא הימורים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
18/04/2019 6:41:23

צודקים רק אידיוט יחשוב שהביאו כסף לאנשים בשביל שפייסרס יפסידו בדיוק ב8 נקודות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 4:55:06

המשחק במילווקי גמור, נשאר יוסטון יוטה.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/04/2019 4:59:26

בבקשה לינק ליוסטון… הלינק לא עובד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 5:01:34
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 5:00:46

חצי רבע עבר וכבר יוסטון היו על הקו 4 פעמים… כמו שהיה לכל בוסטון בתוך הרבע הרביעי……………………………………………………….
אל תגעו ואל תעשו פווווווו על הארדן, השופטים רושמים.
נשאר שיקוץ אחד בפליאוף.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 5:01:48

הרד-און כבר עם 17 ברבעעעעעע
האם הוא שובר היום שיא נקודות למשחק בפליאוף?

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 5:18:16

הוא חולני. היו פה שמועות שהארדן בול לא עובד בפלייאוף. פלייאוף התכוונו כנראה נגד הלוחמים 🙂 ההארדן בול עובד מול כולם. אני יודע שקשה לקבל את זה אבל הוא השחקן מס 1 בעולם

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 5:10:45

לא סובל את יוסטון,חרם על יוטה ,
איזה מלחמה בסיבוב הבא מחכה ליוסטון

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 5:22:50

משחטה. רק אהבלים כמו אוק יכולים להפסיד למוגבלים כמו יוטה בסידרה

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 5:25:08

סזטפבקקק על הראש של רוביו הארדן כבר עם 20 ו5 אס שיש ככ הרבה עוד לסיום רבע 2. מתי אתה יודע שמצבך לא טוב? שספאלושה משחק אחרי שהוא פרש דה פקטו לפני 4 שנים 🙂

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
18/04/2019 5:32:53

ענק

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 5:30:37

יוטה לא יודעים מה פגע בהם חח, חולוניה לא מחטיא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 5:32:11

קורבר, ספאלושה, ומיטשל עסוקים במניפסטים ומכתבים למערכת בעניין ווייטראש פריבלג', והתנצלויות ל Hyena.
.
אין להם זמן לכדורסל.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
18/04/2019 5:35:25

שמעון לאור הסידרה מול הנטס אתה עדיין סבור שפילי יגיעו לגמר הכללי (בלי אם וכאשר פשוט תן תחזית)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 5:39:15

השתגעת? הוא ינחס את פילי?
אין מצב 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:04:57

ניחסתי😉 לא מאמין בשטויות האלו

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:04:27

עדיין איתם מאמין שאמביד באטלר והאריס ימצאו דרך לנצח את סימונס ובראון. אני לא תופס בכלל מבוסטון וטורנטו. יש מצב בוסטון יקבלו מטאטא גנטלמני מהבאקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/04/2019 5:44:47

מראים שהסיפור היום אלו ההחמצות של יוטה מ 3. זריקות חופשיות שלא נכנסות….

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
18/04/2019 5:53:10

על פניו זה נכון. החטיאו זריקות חופשיות מה-3.
אבל כאשר מתבוננים מי החטיאו, זה נהיה ברור –
פייבורס 2 החטאות מה-3, רוביו 2 החטאות, ספלושה החטאה אחת. אף אחד מהם לא היה, ולא יהיה, קלע גדול (או טוב, או אפילו בינוני…) מטווח השלוש.
ככה זה בכדורסל. היריבה תקבל זריקות פנויות. זה בלתי נמנע. השאלה היא רק מי יהיה אותו שחקן שייקח את אותה זריקה.

Smiley
Smiley
18/04/2019 5:47:14

לג'אז אין מצ'אפ מול הרוקטס. היריב הכי נוח ליוסטון בסיבוב הראשון.

הג'אז זה מיטשל ושחקנים משלימים סביבו. הם צריכים עוד שחקן שמסוגל ליצור סל מכדרור ואין להם אף אחד כזה כרגע

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:01:09
Reply to  Smiley

לגאז אין מאצאפ מול אף אחד פשוט יש הרבה קבוצות עם מאמנים דבילים אז זה נראה שהגאז מנצחים אותם זו הסיבה היחידה. למעט מיצל השחקנים שם זה נגרי על כולם בלי קליעה ובלי יכולת אישית. יוטה השנה במאזן מחריד מול קבוצות חזקות זה לא מקרי. יוסטון רק עושה מה שפורטלנד או אוק היו צריכות לעשות ליוטה רק שיש להם מאמנים אהבלים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
18/04/2019 6:00:56

אני מצטער אבל גוברט נראה פשוט פתטי,לא משנה כמה תביאו סטטיסטיקה ונתונים ואיך הוא סוגר את הצבע בסופו של דבר אם אתה לא יכול להישאר על המגרש מול קבוצה מסויימת כי הם מתעללים בך אז אין לך שום זכות להיקרא שחקן ההגנה הטוב בליגה.

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:02:34

ברור לכן הצעתי טרייד עליו עוד בתחילת העונה הוא די תקרה שלהם. הבעיה שיוטה זה חור תחת ולא נראה לי מישהו ירצה לבוא לשם לכן אין ברירה אלא להישאר עם גובר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 6:01:00

יוטה מסדרים לנו את הקאמבק השני הכי גדול בתולדות הפלייאוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:02:51

Lol

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/04/2019 6:04:30

דאנטוני 400 הפרש תוציא כבר את כריס פול לפני שהשריר יימתח שוב…….איזה מאמן טיפש!!!!!!!!!!!!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:05:51

חח לגמרי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
18/04/2019 6:06:35

אני כבר רואה איך דאנטוני משאיר את כריס פול במשחק 4 בסידרה שיוסטון ביתרון 3-0 ומובילה ב65 הפרש ברבע רביעי 2 דקות לסוף רק בשביל עוד פציעה מקפיצה של כריס פול.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
18/04/2019 6:06:48

דאנטוני הוא התקרה של יוסטון,
ינצחו אבל בחיים לא יזכו בטבעת עם המאמן האהבל הזה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
18/04/2019 6:09:22

רוביו הוא שחקן כל כך ניינטיז

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 6:09:24

ככה זה מוגלי.. מי שגדל עם זאבים לעולם לא יקלע כמו בנאדם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/04/2019 6:11:34

איך מוגלי מקבל עבירה על השטות הזו בעולם בו Hyena בברלי מסיים משחק בפחות מ 6 עבירות ?!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
18/04/2019 6:12:05

מדי לעזאזל איזשהו שופט ישרוק על הדחיפות האלה הארדן עושה בשביל לסדר לו מקום לזריקה,הוא פשוט מעיף אנשים.

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:13:05

הארדן עם סנו פוליש

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
18/04/2019 6:14:55

כבר 7 שנים בליגה ועדיין שחקן כל כך מוגבל,מה לעזאזל גוברט עושה בקיץ עובד על לחסום זריקות???

תעבוד על הקליעה שלך על העונשין משהו אלוהים ישמור כמו הבובות המתנפחות האלו שמתמלאות באוויר ומתנדנדות ברוח,שחקן כל כך מוגבל עומד כמו דחליל ולא יודע לקלוע שום דבר חוץ מדאנק.

ראס א שטן
ראס א שטן
18/04/2019 6:26:37

אז קאווי עם 37 קיירי עם 37 הגיע זמן אמביד היום?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/04/2019 6:34:50

דאנטוני יסתום!!!! איזה רבע רע של יוסטון מה אריק גורדון עושה מה?????

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/04/2019 6:35:49

תן כמה דקות לננה תכניס עוד שחקן שנייים לרוטציה מה אתה גומר את הקבוצה

bobby
bobby
18/04/2019 8:04:25

אמנם זה באיחור אבל אין לי מושג למה כל כך הרבה מגיבים התלוננו פה על דאנטוני והרוטציה כשהמשחק עוד היה בפאקינג מחצית הראשונה.
זה פלייאוף חברים, אתם לא רוצים להכניס את קצה הספסל כשיש עוד מחצית שלמה לשחק, גם לא ב-30 הפרש לטובתך. ובטח כשהיריבה מנגד היא קבוצה קשוחה כמו יוטה, ולא קבוצה גמורה כמו דטרויט.
הלילה היה ליוטה מזל רע שיוסטון פשוט צלפו ללא הכרה ברבע הראשון. בניגוד למשחק הראשון, הפעם יוטה שיחקו קשוח ואגרסיבי יותר (ועל כן גם יוסטון הלכו הפעם 30 פעמים לקו), וגם באיזה פיגור 26 בתחילת הרבע הרביעי, המשחק לא היה לגמרי בכיס של יוסטון – הייתה תחושה שעל כל חוסר ריכוז מצד יוסטון, יבוא עונש מיוטה.
מה גם, שאחרי הקאמבק של הקליפרס שלשום אף מאמן לא ירצה לקחת צ׳אנסים מיותרים.
זה פלייאוף, לא עונה סדירה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
18/04/2019 8:29:40
Reply to  bobby

נכון.
אבל אני כל כך מפחד מפציעה . . .
אנחנו הרי יודעים שמתישהו היא תגיע

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/04/2019 9:30:48

בובי כתבנו על דאנטוני ברבע ברביעי ב24 הפרש די עם ההחלטות המטופשות האלה שילמד מטעויות כל דקה של מנוחה זה בונוס…. ועל הדרך תן לעוד שחקן שניים לשחק הרי יוסטון יצטרכו אותם בהמשך אז תן להם שהמשחק זורם ובשליטה שלך…. אבל זה דאנטוני סתם אני מתעצבן