דיון הופס ליום ראשון PM: פול פירס לא מבין את הטרוף אחרי דוויין ווייד וטוען שהיתה לו קריירה טובה יותר / מנחם לס

Paul Pierce not backing down from claim he had better career than Dwyane Wade

*

פול פירס טען ביום ששי בשידור של ESPN שהוא מאד מכבד את דוויין ווייד והכל, אבל אם הוא היה במקום ווייד "אילו שיחקתי כמוהו עם שחקנים כשקיל או לברון הייתי יושב היום על 5 או 6 אליפויות" (ולא רק ה-3 שיש לדוויין).

ווייד לא אהב זאת וענה בטוויטר משלו שהוא לא מסכים עם דברי פירס (https://larrybrownsports.com/basketball/dwyane-wade-responds-paul-pierce-bold-claim/490513) , ופירס לא מוותר ואתמול הוא שלח את הטוויטר הבא:


אז בואו אנחנו להיות השופטים. האם פירס צודק? האם פירס היה טוב מווייד? או ההיפך? מה דעתכם?

דיון מעניין. אני שומר לעצמי (בינתיים) את מי משניהם הייתי בוחר ראשון!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
07/04/2019 18:29:07

אם לסבתא של פירס היו גלגלים אז אולי….
אולי
וויד לקח אליפות עם שני צוותים שונים כשהוא היה בעל הבית. בשתי תקופות שונות.
לצערי פירס לא יכול להשתוות לזה והסטטיסטיקה לא משנה פה.
🙂

אסף
אסף
07/04/2019 19:42:16
Reply to  Berch

גם סטטיסטית לוויד יתרון קל ברץ' . יכול רק לחזק את כל השאר.

אופק
אופק
07/04/2019 18:59:15

פול פירס שיחק קאסט לא רע של שחקנים בעצמו….. אבל הקריירות שלהן לא דומות בכלל. וויד היה תמיד רלוונטי ונאלץ להתמודד עם פצועות תכופות. וייד זכה באליפויות האלה. הוא לא קיבל אותן מאף אחת. כל אחת שלו בזכותו.

אופק
אופק
07/04/2019 18:59:36
Reply to  אופק

עם*

צביקה
צביקה
07/04/2019 19:34:42

פול פירס הוא בנאדם עצוב שלא נשאר לו הרבה בחיים חוץ מלנסות להציק ללברון ולדי-וויד, אנשים שהוא מתעורר בלילה בסיוטים מהריח שהם השאירו לו. פול פירס לא שווה יריקה. איש עלוב ופתטי. נקסט.

דוד
דוד
07/04/2019 19:35:45

זה אפילו לא קרוב,וויד הרבה יותר כישרוני,פול פירס עם כל הכבוד סתם היה ערס עם כישרון אבל כזה שמדבר הרבה יותר ממה שהוא שווה ותמיד יזכר בהיסטוריה בשורה שניה…שלא לדבר על ההבדלים העצומיים באישיות שלהם כדווין וויד ידוע כאחד האנשים האינטלגנטיים עם המון class ולא נעים בכלל להזכיר את שמו של השני לידו…*** אפילו שהוא מתלבש יפה ומנסה להישמע חכם בESPN

בירדמן
בירדמן
07/04/2019 19:41:01

פולי, פולי פולי… האל הטוב ברך אותך בכשרונות מרובים, שמח בחלקך!

פינקי
פינקי
07/04/2019 19:58:21

פול פירס היה שחקן ענק.
ווייד הוא אגדת כדורסל.

האמירה שלו גם תמוהה בעיניי.
לברון היה במיאמי 4 עונות, ושאק היה ב3 עונות (נפרדות), מתוך 7 עונות ווייד לקח 3 אליפויות.
הטריו (או אפילו קוורטט) בבוסטון היו ביחד 5 עונות ולקחו אליפות אחת.

avri
avri
07/04/2019 22:56:51
Reply to  פינקי

בלי קשר לויכוח שמנחם הצית, אי אפשר בכלל להשוות בין השלישיה של פירס לזו של ווייד. אלו היו בשנות השלושים שלהם, ואלו בשנות העשרים, שיא הקריירה. השנתיים האחרונות של השלישיה הבוסטונית כבר היו בסימן מחלקה גריאטרית לכל דבר. מה גם שלווייד היה את לברון – שחקן היסטורי – בשלישייה שלו.

ועכשיו בקשר לויכוח של למי יש יותר גדול, דווקא יש הרבה במה שפירס אומר, ויכול מאוד להיות שגם הוא היה מסיים עם שלוש טבעות אם היה משחק בסיטואציה דומה. אובייקטיבית אי אפשר לקבוע דברים כאלו אבל לפי מבחן העין הרגש, האליפות הראשונה של ווייד נותנת לו יתרון.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
07/04/2019 20:03:41

אפילו אמא של פירס לא תסכים עם זה.

מנחם לס
מנחם לס
07/04/2019 20:31:38

לדעתי אנשים מורידים קצת מגדולתו של פיקס כשחקן. הוא היה פייטר ווינר גדול. אני מעדיף את וויין אבל השנאה לפירס מסנוורת קצת לדעתי

Nba בדם
Nba בדם
07/04/2019 20:38:53

פירס הוא ג'ימי פול ג'ורג' של היום
שזה ממש טוב אבל לא טופ לבל היסטורי כמו וויד שלטעמי שייך ל20 הגדולים בכל הזמנים

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
07/04/2019 21:19:58
Reply to  Nba בדם

הוא הרבה יותר.. הוא התעלה על קובי בסדרת גמר של 2008, והיה פשוט בלתי ניתן לעצירה בפלייאוף ההוא. גארנט מקבל הרבה כבוד בגלל התקופה שלו במינסוטה, אבל בסלטיקס הגדולה של שלושת הגמרים + המלחמות נגד הטריו של מיאמי, האלפא דוג היה פול פירס.

עזרא
עזרא
07/04/2019 20:43:03

השאלה הגדולה היא מי עומד מאחורי ההצלחה של מיאמי עם בוש ולהפלופ. אני חושב דוויד היה גורם ההצלחה, יותר מלהפלופ. לכן אני נותן לוויד את האדג׳ על חשבון פירס.

שי בוקר
07/04/2019 20:55:01

אני אוהד בוסטון ופירס חי בסרט

דדי
דדי
07/04/2019 21:05:22

הירידות על פול פירס בטוויטר ביומיים האחרונים אחרי כל הבלגן הזה, זה הדבר הכי מצחיק שראיתי כבר הרבה הרבה זמן.
כמות הסרטונים המביכים והבדיחות היא מדהימה בכמות ובאיכות.
.
https://twitter.com/_stevenrod/status/1114511090443010049/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1114511090443010049&ref_url=https%3A%2F%2Fsplunged.com%2F%3FsPost%3D500161

Oron
Oron
07/04/2019 21:26:34

לדעתי פירס לא יותר טוב ולא פחות טוב מוויד , בשני המקרים מדובר בשתי קריירות ענקיות שכל שחקן שהוא לא ״ראשמור מטיריאל״ יכול להתגאות בהם.

ינון יבור
ינון יבור
07/04/2019 21:28:16

אני לא בטוח שפירס צודק, אבל זה הרבה יותר קרוב ממה שאנשים פה כותבים וחושבים.
פול פירס, בדיוק כמו וייד, שיחק את המשחק "נכון", הנהיג קבוצה לאליפות, לא כפה את עצמו אלא לקח את המושכות כאשר ראה שכל השאר תקוע, ואיפשר לאחרים לזהור לידו. הוא לחלוטין אנדרייטד. בהחלט הייתי שם אותו במדרגה של וייד. לא רואה יתרון משמעותי של אחד על השני – זה יותר עניין של טעם (ואם היו לוחצים אותי לקיר, הייתי לוקח בסוף את וייד, אבל לא בהפרש).

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
07/04/2019 21:32:14

גם אני חושב כמוך, בעיני שני השחקנים באותה רמה. מה קשר מספר הטבעות, ישנו איזה חוק שמקשר בין רמת השחקן לבין מספר הטבעות? פירס היה שחקן מעולה גם בהתקפה וגם בהגנה וידע לחלוק את הקבוצה עם חברים חדשים (אופס, זה לא נשמע טוב).
פירס ובוסטון הגדולה פיספסו אליפות אחת בגלל פציעות (גארנט), בהחלט ניתן לדמיין אותם אפילו עם 3 אליפויות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
08/04/2019 4:19:48

+100
אם גארנט היה מגיע שנתיים מוקדם יותר לפירס היתה עוד אליפות או שתיים.

המשגיח
המשגיח
07/04/2019 21:32:42

פירס קשקשן גדול.

מנחם לס
מנחם לס
07/04/2019 21:33:28

הירידות על פירס הם אשכרה על כך שאוהגדי NBA לא אוהבים את אישיותו

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
07/04/2019 21:44:50

אם קנדריק פרקינס היה משחק עם ביל ראסל היו לו 11 אליפויות

דדי
דדי
07/04/2019 21:47:25

אין בכלל מה להשוות ביניהם.
לווייד לא רק הרבה יותר תארים, אלא שהוא גם השלישי בטיבו בכל הזמנים בעמדה שלו.
פירס לא מתקרב לזה.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
08/04/2019 0:57:40
Reply to  דדי

אחרי מייקל קובי וגרי ווסט?

דדי
דדי
08/04/2019 1:04:36

בכאב רב – עולה על ווסט.

Mbk
Mbk
07/04/2019 21:51:59

אני חושב שפירס לא היה עובר בדיקת ינשוף בהצלחה
וויד טופ 5 לעמדה שלו בכל הזמנים
פירס לא עולה בשום דיון של גדולה היסטורית

Thhgdל
Thhgdל
07/04/2019 22:37:40
Reply to  Mbk

אצלי הוא טופ 3

Zivke
Zivke
07/04/2019 21:54:13

לא יודע לגבי ההשוואה לקריירה של ווייד, אבל אין ספק שבתקשורת פירס מנסה לתת פייט לצ'רלס בארקלי…

דדי
דדי
07/04/2019 21:58:35

דני איינג׳ לא התבייש לעשות לייק לציוץ הזה אתמול.

חבר שלי אוהד לייקרס עם המון עוקבים בטוויטר לסרטונים המקצועיים שלו על כדורסל, החליט לנצל את המעמד שלו כדי להפיץ את זה ואולי לזרוע עוד כמה זרעים של חשדנות באיינג׳ על ידי שחקנים כמו קיירי או דייויס שאולי ישקלו לשחק או להמשיך לשחק אצלו.

תוך שעתיים איינג׳ עשה לזה unlike
אבל כבר הראה את הפרצוף האמיתי שלו.
.
comment image:large

צביקה
צביקה
07/04/2019 21:58:44

לא ברור לי למה הוא היה צריך לעשות את זה. מעבר לזה שמה לעשות סופרים טבעות ולכן וייד מקבל כזה אספקט, אילו פירס לא היה מדבר היינו ממשיכים לתת לו את הכבוד המגיע לו וזהו. אין טעם להתעסק בהשוואות הללו. פירס באמת שחקן ענק וקיבל בצדק fmvp אבל לא חושב שיש מישהו שלא ידרג את ההופעה של 2006 של וייד העדיפה בכל פרמטר על זו של פירס ב2008 (ואולי גם כאחת הגדולות בכל הזמנים), ואז התוספת של עוד שתי טבעות במיאמי השחקן השני בחשיבותו על המגרש, מקבעת בכלל את מעמדו העצום, ופירס רק פוגע בעצמו כשהוא מתבטא כך.

avri
avri
07/04/2019 23:03:18
Reply to  צביקה

פירס ממש לא פוגע בעצמו. הינה, מדברים עליו באתר תקשורת ישראלי. כמה שחקני עבר יכולים להגיד את זה? קריירת ההמשך של שחקנים שפורשים תלויה המון ביכולת שלהם להיות מעניינים ציבורית, ופירס עושה בדיוק את זה.

אור
אור
07/04/2019 23:27:05
Reply to  avri

מדברים עליו בגיחוך
הוא עושה לעצמו נזק רציני, במיוחד בגלל עבודתו כפרשן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
08/04/2019 4:44:06
Reply to  אור

גם צארלס בארקלי???
הוא אחד מאלו שעושים קריירה כפרשן עם פה שיותר גדול ממנו….

ד”ר גולדמן
ד”ר גולדמן
08/04/2019 1:02:57

שנים שלא כתבתי פה, אבל בתור טהרן של המשחק (אין אל בלעדי 23 משיקגו, ובירד הוא נביאו וגומר).
העדפתי את וויד על לברון בשנים הראשונות שלהם בליגה.
עודדתי את דטרויט ובוסטון מול הלייקרס.
ופול פירס תותתתתתתתח! הוא התחיל את הקריירה בצמד מבטיח עם אנטואן ווקר. ההתפתחות שלו וההופעות בעונת האליפות, אחרי שהלך מיליון שנה במדבר.
אני עם ינון, עגל והדוקטור.
רק בגלל הזלזול בפירס. ואני לא מבין איך וויד חמישי או שלישי בעמדה שלו.
ווינר, אתלט, קליעה שערורייתית, חוסם מדהים, משחק לפי הספר וכו׳ אבל להנהיג קבוצה? כנראה שהייתי בוחר לפניו את מייקל, קלייד, קובי, ווסט בשביל הדוקטור.
שני בהיררכיה ? תומפסון, דומרס, וינס קרטר, הארדן, ריי אלן, רג׳י מילר?!
הוא יכול לתת תחרות לכולם, אבל לשים עליו תוית של top5 ?!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/04/2019 10:15:28

מסכים עם דעת המיעוט פה.
הפער בין פירס לוויד לא כזה גדול, ווויד לא טופ 5. שחקן מעולה? ברור

Holyfield
Holyfield
08/04/2019 22:49:53

קוראים לו "The Truth" לא? האם הוא אומר אמת?