פילדלפיה מגיעה לבוסטון ואוקלהומה בטורונטו ביום רביעי / עידן ארווץ

תשעה משחקים יתקיימו הלילה, מתוכם 10 קבוצות שנכון לכתיבת שורות אלה נמצאות בפלייאוף. פילדלפיה תגיע לבוסטון בקרב צמרת מזרחי, אוקלהומה בטורונטו, דאלאס בפורטלנד ועוד… שנתחיל?

 

01:00, 5LIVE: קליבלנד קבאלירס (53-18, מקום 14 במזרח) – מילווקי באקס (18-53, מקום 1 במזרח)

Image result for cleveland against milwaukee

מפגש קצוות מובהק בין הקבוצה שהבטיחה כבר את מקומה בפלייאוף לבין זו שהבטיחה לעולם שלא תהייה בפלייאוף (וגם קיבלה אישור רשמי). קליבלנד מכוונת לעתיד כשקיבלה הרבה בחירות דראפט בטרייד דד ליין, והיא תעדיף להמשיך במסורתה החדשה לאחר עזיבתו של לברון, להפסיד, ולהיות קרובים ביותר אל ציון. מנגד, מילווקי רוצה להמשיך בכושר המדהים שלה ולהגיע איתו לפלייאוף, בכדי לתת לשחקנים אנרגיות. מילווקי עם מאזן 12-25 מחוץ לביתה, קליבלנד עם מאזן 24-12 בבית, ולא נותר אלא להמר על הקבוצה במקום הראשון בליגה כמנצחת של המשחק הלא ממש מעניין הזה, למרות שיאניס בספק למשחק. מילווקי.

 

 

01:00: אורלנדו מג'יק (38-33, מקום 9 במזרח) – ניו אורלינס פליקנס (42-31, מקום 12 במערב)

Related image

אורלנדו רוצה פלייאוף. בכדי להגיע לשם היא תצטרך לנצח את כל המשחקים שתוכל, ומשחק מול ניו אורלינס החלשה (מאוד) בבית זה מאסט ווין (must win). לא חדש לאף אחד שניו אורלינס לא בתקופה טובה (ובכללי, לא בשנה טובה), ועניין אנטוני דייוויס ממשיך להיות באוויר. אמנם במשחק הקודם היא ניצחה את דאלאס (לא ממש חכמה), אבל הניצחון הזה עצר רצף של שישה הפסדים רצופים, ביניהם הפסדים לאטלנטה ופיניקס החלשות. אנטוני דייוויס ממשיך לקבל כ-20 דקות למשחק, בשל כל עניין בקשת הטרייד. אורלנדו, מנגד, ברצף של 2 ניצחונות על 2 מנמושות הליגה, קליבלנד ואטלנטה, ותקווה להמשיך במומנטום מול הנמושה החדשה – ניו אורלינס. האנרגיות, הפלייאוף על הפרק והמומנטום יעשו את ההבדל והמשחק הזה הוא של אורלנדו.

 

 

01:00, 5SPORT: פילדלפיה 76 (25-46, מקום 3 במזרח) – בוסטון סלטיקס (28-43, מקום 5 במזרח)

Image result for philadelphia against boston

המפגש המרכזי של הערב יפגיש 2 מצמרת המזרח, ששתיהן רוצות יתרון ביתיות בפלייאוף (נכון לכתיבת שורות אלו, לפילדלפיה יש, לבוסטון אין). העונה, המאזן בין שתי הקבוצות הוא 0-3 לירוקים מבוסטון, והלילה בוסטון ירצו להשלים סוויפ עונתי על פילי. טוביאס האריס הוא שיפור משמעותי לפילי, כשביחד עם באטלר, רדיק בעונה פשוט מצויינת, סימונס בעונה אדירה ואמביד (גם כן בעונה אישית טובה מאוד) יכול מאוד להיות שהחמישייה הפותחת של הסיקסרס היא הטובה בליגה. אבל, וזה אבל גדול, אמביד בספק למשחק הלילה כך שהכל יכול לקרות. מהצד השני, בוסטון, שלמרות כל הציפיות שהיו ממנה בתחילת העונה, נמצאת כרגע במקום החמישי במזרח שלא נותן אפילו יתרון ביתיות. בסוף פברואר, לאחר הפסד הסלטיקס לבולס, קיירי אירווינג אמר שאף קבוצה לא תוכל לנצח אותם. אתם מסכימים עם זה? פילדלפיה הסתדרה במשחק האחרון בלי אמביד כשניצחה את שארלוט, בוסטון הפסידה לדנבר. קשה להמר במשחק שכזה, בוודאי כשלא יודעים אם אמביד ישחק או לא. אמביד משחק – פילי. אמביד בחוץ – בוסטון.
.
.
01:30: ניו יורק ניקס (57-14, מקום 15 במזרח) – יוטה ג'אז (29-41, מקום 7 במערב)
Image result for new york against utah
לא ארחיב על המשחק הזה יותר מדי, בעיקר בשל העובדה שהיריבה הלילה של יוטה היא הניקס. יוטה, כרגיל, צברה מומנטום במחצית השנייה של העונה וכרגע ממוקמת במקום השביעי במערב, מרחק של שבעה משחקים מהמקום התשיעי. דונובן מיטשל (23.6 נק', 4.1 אס' למשחק) ורודי גובר (15.4 נק', 12.9 ריב' למשחק) בעונה מצויינת ויכולים אף להוביל את יוטה לחצי הגמר האיזורי. ניו יורק, אוי ניו יורק. כמה שהם מחכים שהעונה תיגמר… שהדראפט יתקרב… שדוראנט וקיירי יגיעו… ואם זה באמת יקרה – תתארו לכם את קיירי, דוראנט וציון וויליאמסון ואולי עוד כוכב מגיעים לניקס. לאן הם יכולים להגיע? אבל אנחנו מדברים פה על עתיד, כשהווה אין באמת לניקס. יוטה, קל.
.
.
02:00: שיקגו בולס (52-20, מקום 13 במזרח) – וושינגטון וויזרדס (41-30, מקום 11 במזרח)
Image result for chicago against washington 2019
עוד מפגש בין אוטו פורטר לאקסית, ובין בובי פורטיס וג'בארי פארקר לאקסית שלהם. אבל ברמת המשחק, זה משחק שיכול להרדים. שתי קבוצות שלא יהיו בפלייאוף במזרח, ושתי קבוצות שמכוונות לעתיד. וושינגטון נראית אחרת מאז פציעתו של ג'ון וול. בראדלי ביל התחיל לקחת את הפיקוד ונראה מצויין, אבל חוץ ממנו אף אחד לא מגיע למשחקים. משחקי הבכורה של הצמד פורטיס את פארקר היו מצויינים סטטיסטית לשניהם אבל ברמה התחתונה וושינגטון במקום ה-11 במזרח השומם. על שיקגו אפשר לומר את אותו הדבר ב"חמור יותר". תחשבו שאם וושינגטון במקום ה-11 במזרח השומם, אז שיקגו במקום ה-13 במזרח השומם. אוטו פורטר מייצר לעצמו סטטיסטיקה יפה בשיקגו אבל לא יותר מזה. הניצחון האחרון על פיניקס עצר רצף של 5 הפסדים, והיום יקוו בשיקגו לעשות בק-טו-בק בניצחונות. שיקגו.
.
.
02:00: ממפיס גריזליס (42-28, מקום 14 במערב) – יוסטון רוקטס (26-45, מקום 3 במערב)
Image result for memphis against houston 2019
עוד מפגש לפרוטוקול בלבד כאשר ממפיס שאיבדה את "כל" סיכוייה להגיע לפלייאוף מארחת את יוסטון שקרובה להבטחת מקומה, ותמשיך להיאבק על יתרון ביתיות. יוסטון בתקופה מצויינת כשניצחו 12 משחקים מ-13 האחרונים ועלו אל המקום השלישי במערב, מרחק של 3 וחצי משחקים מאחורי הפסגה, מרחק של 3 משחקים לפני המקום החמישי וללא יתרון הביתיות, ומרחק 10 וחצי משחקים מהמקום התשיעי. ג'יימס הארדן בעונה אישית יוצאת דופן, כבר אין מילים. אמנם הרצף של המשחקים עם 30+ נקודות נעצר, אבל הוא מעמיד העונה 35.9 נק' ב-37.3 דק' למשחק – 0.96 נק' לדקה – מדהים! אצל ממפיס הדברים הפוכים לגמרי. אחרי תחילת עונה מצויינת, כבר חשבנו שעומרי כספי יגיע לפלייאוף ראשון בקריירה. אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, וממפיס ממוקמת במקום ה-14 במערב, ללא עומרי כספי שנחתך. במשחק הקודם ממפיס הפסידו לוושינגטון, והיום זה יהיה ההפסד השלישי שלהם ברציפות. יוסטון.
.
.
02:30: סן אנטוניו ספרס (29-42, מקום 6 במערב) – מיאמי היט (36-34, מקום 8 במזרח)
Image result for san antonio against miami 2019
סן אנטוניו תשבור השנה את שיא ההופעות בפלייאוף ברצף למועדון. אף אחד לא ייקח ממנה את זה. בתחילת העונה נראה היה שזה אבוד. דרוזן ואולדריג' שיחקו רע, לא קלעו כלום והקבוצה הייתה בצרות צרורות. מאז, אולדריג' אולי בעונתו הטובה בקריירה, דרוזן טוב כרגיל בעונה הסדירה, ופופוביץ' הוא פופוביץ' – מצליח לייצר שחקנים מאנשים שאף אחד לא הכיר. צעירים של הספרס נותנים הכל על המגרש, גם בהתקפה וגם בהגנה, והשאלה היחיד היא האם זה יישמר גם לפלייאוף. בצד השני של הפרקט תגיע הלילה מיאמי הלא יציבה בכלל, שמגיעה אחרי 2 נצחונות רצופים, האחרון שבהם מרשים במיוחד (על אוקלהומה בחוץ, 107-116). מיאמי לא רוצה לפשל ברגעים האחרונים של לפני הפלייאוף כשהיא ממוקמת במקום השמיני עם מרחק של משחק וחצי מהמדורגת תשיעית, אורלנדו. היום, במשחק של מערב מול מזרח, אני אהמר על סן אנטוניו כמנצחת.
.
.
03:30: אוקלהומה סיטי תאנדר (29-42, מקום 5 במערב) – טורונטו ראפטורס (21-50, מקום 2 במזרח)
Image result for oklahoma city against toronto 2019
אוקלהומה בתקופה שירצו לשכוח לקראת הפלייאוף. הם עם שלושה הפסדים רצופים שהורידו את הקבוצה של בילי דונובן למקום החמישי (!!) בלבד במערב הפרוע, ולקחו מהם את יתרון הביתיות. למרות זאת, OKC מרחק משחק וחצי בלבד מהחזרת יתרון הביתיות, ומקומה בפלייאוף בטוח. פול ג'ורג' משחק העונה כמו MVP והסטטיסטיקה שלו מרשימה מאוד – 28.3 נק', 8.2 ריב' למשחק. ראסל ווסטברוק גם הוא שמע שמגיעים למאני טיים של העונה והפגיז עם כמה משחקים של 40+ ברצף בסוף פברואר. אם ראסל ישחק כך, ופול ג'ורג' ימשיך בכושר הנהדר שלו העונה, אף קבוצה לא יכולה לעצור אותם (כמובן שמלבד הלוחמים). מנגד, טורונטו. הראפטורס חווים עונה מצויינת אחרי שבקיץ קיבלו את קוואי לנארד במקומו של דרוזן. הם רחוקים 3 משחקים מהפסגה של המזרח, ויתרון הביתיות שלהם שמור. השאלה היחידה היא האם גם העונה, כמו העונות הקודמות, ולאחר שהחליפו מאמן, טורונטו תיכשל בפלייאוף? נצטרך לחכות כדי לראות, אבל כרגע זו העונה הסדירה וטורונטו מפגיזה. היום, במשחק שחשוב הרבה יותר לאוקלהומה (טורונטו רחוקה 3 משחקים מהפסגה, ופילי רחוקה מטורונטו 4 משחקים), היא גם תנצח ותנסה להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות לקראת הפלייאוף הסוער. אוקלהומה.
.
.
04:00, 5SPORT: פורטלנד טרייל בלייזרס (27-43, מקום 4 במערב) – דאלאס מאבריקס (42-28, מקום 13 במערב)
Related image
כמו טורונטו, גם פורטלנד היא קבוצת עונה סדירה. כשמגיע הפלייאוף הם נכבים. דמיאן לילארד נמצא בעונה מצויינת שלו, יוסוף נורקיץ' אולי בעונה הטובה בקריירה, וסי ג'יי מקולום עוזר מצויין ללילארד. כרגע, כמו בעונה שעברה, יש להם את יתרון ביתיות. בשנה שעברה, הם הודחו בסיבוב הראשון עם יתרון הביתיות מול ניו אורלינס. עד כדי כך הם נכבים במאני טיים. היום הם יפגשו את הקבוצה של לוקה דונצ'יץ', שמזמן איבדה סיכוי להגיע לפלייאוף. דאלאס עם 8 הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים שלהם, התדרדרה למקום ה-13 (ותודה לממפיס ופיניקס). פורטלנד.
Subscribe
Notify of
278 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ראס א שטן
ראס א שטן
20/03/2019 13:29:43

אמביד לדעתי ישחק היום בשביל האתגר. אם אמביד משחק פילי ינגבו את בוסטון אם לא אז להיפך. איזה שעה מסריחה המשחק השעה הכי מגעילה שיש ולצערי לא אצפה בו.

אוק הולכים לנגב את טורנטו ראס יחזור רענן זה בשעה סבירה נראה את החצי השני שיתחיל בדיוק ב5 בבוקר.

מנחם לס
מנחם לס
20/03/2019 16:24:19

חשבתי שאתה ער בלילה וישן ביום

ראס א שטן
ראס א שטן
20/03/2019 18:14:26
Reply to  מנחם לס

מי ישן ביום הלוואי 🤣🤣 עובד כמו חמור. אני מתעורר רק למשחקים חשובים ולא לפני 4 אם זה לא סופש. בשעה 5 גם ככה אני קם בשביל להתארגן אז רואה הכל. שעה 12 1 2 בלילה זה שעות הכי חרא שיש למשחקים אמצע הלילה לגמרי.

פאקו
Admin
20/03/2019 13:53:40

מעולה עידן, תודה רבה. פילי-בוסטון ואוקלהומה-טורונטו שני משחקים פגז.

Dor
Dor
20/03/2019 14:27:07

תודה עידן. בוסטון יתנו בראס לפילי כרגיל. מזלם של פילי שלא יפגשו את הסלטיקס בפלייאוף. הראפס יתנו הצהרה ב okc כי נפסד שלהם וניצחון של פילי והפער ביניהן מינימאלי

מנחם לס
מנחם לס
20/03/2019 14:34:02

עידן, תודה עצומה. נראה לי שמצאתי את הצעיר הנכון!!!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
20/03/2019 16:13:33

המזל של הת'אנדר הוא שטורונטו בתקופה לא טובה.
.
לצערם, אותה קביעה נכונה גם לג'ורג' של החודש האחרון.
בחודש האחרון, לג'ורג' 24.6 נק' למשחק ב-42.7% אפקטיבי (30.6% מהשלוש).
לפני כן היו לו 28.9 נקודות למשחק ב-54.7% אפקטיבי (40.5% מהשלוש).
שלא במפתיע, המאזן של הת'אנדר במשחקים בהם ג'ורג' שותף בחודש האחרון הוא 3 – 7 (30% הצלחה),
בעוד המאזן של ג'ורג' לפני כן היה 37 – 20 (65% הצלחה).
.
נתון מעניין משלים הוא מה שראסל עשה בדיוק באותה תקופה:
עד לפני חודש, בתקופת ה-"MVP" של ג'ורג', ראסל ווסטברוק קלע 22.1 נק' למשחק ב-45.2% אפקטיבי (26% מהשלוש).
בחודש האחרון ווסטברוק קולע 26.2 נק' למשחק ב-51.1% אפקטיבי (33.7% מהשלוש).
המאזן של הת'אנדר כאשר ווסטברוק שיחק בחודש האחרון הוא 4 – 8.
.
מה אפשר להסיק מבליל נתונים זה?
אין לי מושג.
10 או 12 משחקים, זה מדגם קטן מדי בשביל להביא לכדי מסקנות נחרצות.
זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר שחקנים סובלים מפציעות מציקות ומתמשכות,
זה נכון על אחת כמה וכמתיים, כבאשר אותם שחקנים כבר שיחקו העונה 60+ משחקים.
.
תודה, עידן.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/03/2019 18:11:54

מה שניתן להסיק שבשביל גמר המערב צריך את ראס וגורג יחד בשיא כמו לברון וקיירי בקאבס. זה לא יקרה והארדן הולך לנגב אותם גנטלמנית

דה שוט
דה שוט
20/03/2019 20:15:45

יקרה יקרה, אל תהיה קטן אמונה. מבין שניים תבוא האופוזיציה – ראס ולורד אוף דה דאנס. רק להם אין גג.
אחלה פריוויו

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
20/03/2019 16:14:57

מצוין, תודה. לבוסטון יש את המספר של פילי. ישלימו היום סוויפ עונתי.
הפסד של מיאמי בסן אנטוניו (ריאלי פלוס) וניצחון של אורלנדו על הפליקנס (ריאלי מינוס) פותחים שוב את המאבק על המקום השמיני במזרח. הימור שלי: זה לא יקרה.

מנחם לס
מנחם לס
20/03/2019 16:22:55

היי, והערב הטילו עלי לכסות את המשחקים. אני כותב באותו זמן את המעורב. אז יד ימין תעשה סקירה ויד שמאל תעשה מעורב…

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
20/03/2019 16:44:21

קצת על okc

שטענתי כבר לפני כמה חודשים שokc יצנחו כי הולך להיות להם את הלוח משחקים הכי קשה לעגו לי ואמרו לי שזה לא קשור ועוד כל מיני שטויות,שטענתי שג'ורג' נותן חודשיים מצויינים כל עונה ואח"כ חוזר לסורו אמרו לי שאני לא מבין ושהוא הmvp בגלל איזה חודש וחצי טובים שלו.

אבל היום לג'ורג'י נגמר האוויר,ראסל עסוק בלהתעמר בכתבים(בפודקאסט של ביל סימונס הם דנים על ווסטברוק ועל כל השטויות שלו בצורה מצויינת http://www.youtube.com/watch?v=OjB4PZy_NHU&t=51m48s בכלל ממליץ להאזין פודקסאט מצויין)
והקבוצה סביר להניח תמצא את עצמה בסידרה מול גולדן/דנבר/יוסטון בלי יתרון ביתיות ובדרך הביתה בסיבוב ראשון שנה שנייה ברציפות.

לטעמי הם צריכים בקיץ להחליף מאמן בדחיפות, ועד כמה שזה עצוב להגיד כי אני באמת חושב שהוא אחלה שחקן ולא מקבל רבע מהקרדיט שמגיע לו, הם צריכים לחפש טרייד על אדאמס,עמדת הסנטר לטעמי היא העמדה הכי פחות חשובה היום אם איך שהמשחק התפתח ובמיוחד שאדאמס תופס 27 מיליון לשנתיים הבאות אני לא רואה צורך להשאיר אותו.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/03/2019 18:09:38

שום דבר כבר לא יעזור להם. ראס גמור. אם עם סגל ככ טוב שהינו ה3 בטיבו בליגה על הנייר הם כל משחק יורקים דם יש שם בעיה קשה הן במאמן והן אצל ראס שלא מספק את הסחורה. יש להם שדים שהם לא מצליחים לגרש. דונובן דווקא השנה ניסה המון דברים. הקבוצה קורסת מנטלית בסופי משחקים. הכל אצלם נראה קשה. הם אכן יעופו סיבוב 1 אם לא יפגשו את פורטלנד וזו שירת הברבור של ראס שחקן אנדר אציבר עם כל הצער שבדבר.

דקסטר
דקסטר
20/03/2019 21:59:51

כן לשדים שלהם קוראים ראסל ווסטברוק
המומחה הראשי בליגה למספרים ריקים

ראס א שטן
ראס א שטן
20/03/2019 22:19:06
Reply to  דקסטר

לא ראיתי אותם מצליחים יותר מידי בלעדיו. אבל הוא בירידה אין מה לעשות. מפה זה רק יהיה גרוע יותר 😎. שווה לעשות ניסוי של דמיאן במקום ראס

יום אחד
יום אחד
21/03/2019 0:55:38
Reply to  דקסטר

כן הוא וקובי שלך.
בלי להוריד מקובי הווינר זו בדיוק הטענה שנשמעה בזמנו כלפי קובי, תנוח.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/03/2019 17:09:12

אוקלוהומה וטורנטו הולכים למפגש כפול, יגמר 1-1 וכולם מרוצים. מיאמי במומנטום אחרי ניצחון חוץ וס"א אחרי רצף מרשים מול קבוצות חזקות בהרבה, אני מריח הפתעה.

המשגיח
המשגיח
20/03/2019 18:19:14

סחתיין עידן. בהצלחה בהמשך

רועי ויינברג
Admin
20/03/2019 19:02:50

אחלה של פריוויו. לדעתי בוסטון תנצח גם אם אמביד ישחק כי הורפורד סוגר אותו ממש ממש טוב, וזה המשחק של הלילה. יש מצב טוב שיהיה גם גמר המזרח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/03/2019 19:30:00

ערב מעניין מאוד. תודה רבה על הפריוויו המושקע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/03/2019 21:07:35

אחלה פריוויו לאחלה לילה, תודה רבה עידן.
.
גם אני מצדד בבוסטון, בדרך כלל טועה השנה, אבל אמשיך לדבוק בהם עד הסוף המר.
.
אוקלהומה חייבת לנצח, ויהיה משחק מצוין, אבל לא בטוח שטורונטו תוותר.
.
מיאמי תמיד מסוכנים, וד-וייד בעונה שאסור להמר נגדו. יהיה קשה. אולי ננצח. אולי לא.

Berch
Berch
20/03/2019 22:46:15

פרוויו משובח
אפילו היה לי זמן לקרוא תגובות היום
נהנתי
אחלה יום
🙂

עידן
עידן
20/03/2019 23:06:20

תודה רבה
המסע לעיצוב טבלת המערב נמשך ואחרי 2 מ 3 תוצאות רצויות אתמול(הניצחון של הקליפרס היה לא רצוי)התוצאות הרצויות להיום הם ניצחונות של יוטה יוסטון סן אנטוניו ופורטלנד.
לגבי אוקלהומה יש להם 2 משחקים רצופים נגד טורונטו ואני צריך ניצחון 1 שלהם מתוך 2 המשחקים אז רצוי שזה יהיה היום בבית כי מחרתיים בטורונטו יהיה קשה יותר

צביקה
צביקה
20/03/2019 23:47:48

OKC מצד אחד חייבים לנצח. מצד שני, אם הם הצליחו להפסיד למיאמי, וללוחמים ללא דוראנט, שני המשחקים בבית שהם לגמרי היו צריכים לנצח, אז הם בודאי מסוגלים להפסיד לטורונטו. מצד שני מה שקורה עכשיו אלו שני משחקים ברצף בהפרש של יומיים בין הקבוצות, הראשון היום באוקלוהומה, והשני בעוד יומיים בטורונטו. עם OKC יפסידו היום, זה יגרום להפסד גם במשחק הבא (להערכתי) וזה אומר רצף של חמישה הפסדים והידרדרות למקומות 7-8, מה שהם בטח לא רוצים. המשחקים שנשארו להם יותר קשים על הנייר מאשר לקליפרס, יוטה וס"א, המתחרים שלהם על מקום 5 (אף אחד לא רוצה לפגוש את ג"ס או יוסטון בסיבוב ראשון, וגם לא את דנבר. מעדיפים סדרה נגד פורטלנד שתסיים רביעית כנראה, ובצדק).
בקיצור, אם OKC לא מנצחים היום, אני צופה שהם מסיימים מקום 8, ועפים בסיבוב הראשון בלי יותר מידי סימני שאלה, מול ג"ס (לא מתחייב לסוויפ, אבל הם בטוח לא עוברים אותם).

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2019 0:42:45

אמביד לא בספק , הוא לא שיחק אתמול בכוונה כי זה בק טו בק והם החליטו שהוא נח אחד מהשניים(יש להם עוד שני בק טו בק עד סוף השנה)
הוא משחק 100 אחוז , הוא יכל לשחק גם אתמול

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:05:20
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:12:05
Reply to  Smiley

במולי נתנחם.
תודה רבה

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:05:31
Smiley
Smiley
21/03/2019 1:05:45
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:14:38

רק מקווה שהסלטיקס יבואו כמו במשחק מול ג"ס אחרת פילי לוקחת.
פילי טובה יותר ויציבה ביחס לסלטיקס.

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:18:59

קיירי בא חד

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:23:19

פילי פתחו מנומנמים

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:25:51

זה משחק שבן סימונס צריך להראות ממה הוא עשוי. יריבה איכותית ותחרות על ביתיות בפלייאוף

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:26:35
Reply to  Smiley

בינתייפ קיירי מראה ממה הוא עשוי… ונענה לאתגר

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 1:26:16

שמעון ישן אז אני אמלט מקום : קיירי מנגב

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:26:55

הורפורד לא 100%
שיחק כ 4 דקות ויצא לטיפולים בברך, הבעייה היא שביינס לא מתקרב אליו בכלל. הוא מתאים להיות עם המחליפים אבל לא נגד הפותחים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:29:00

קיירי עם פתיחה חלומית.

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:27:19
Smiley
Smiley
21/03/2019 1:30:30

המיס מאצ מול מי שקיירי שומר עליו משאיר כרגע את פילי במשחק. שומר חלש (או לא מתאמץ) ולא סוגר לריבאונד

עמית ירקוני
עמית ירקוני
21/03/2019 1:30:32

הסלטיקס השתגעו עם השלשות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:32:10

זהו, נראה שפילי בעניינים ושינגבו את הסלטיקס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 1:34:47

וואי וואי קיירי מרגיש את זה היום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:37:14

בהתקפה, לא בהגנה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 1:43:05

מריח דם

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:35:49

קיירי מול האריס קיבלנו ברבע הראשון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 1:42:17

בוסטון משחקים אחלה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:43:20

נכון לרבע ראשון?
מסכים.
גם המחליפים עושים את העבודה לא רע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 1:44:01

יופי של סגירה על אמביד, יופי של ריבאונד, יופי של הנעת כדור. קבוצה.

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:45:33

מה לעזאזל סימונס עשה עכשיו?!?! לך לסל עם התנופה שלך, אל תזרוק כמו איזה חסידה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 1:45:55

קיירי עושה בפילי כרצונו, מבצע שפטים

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 1:46:10

אכן בוסטון נראים טוב. הכל מתחיל מקיירי, הוא קופצני היום

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/03/2019 1:46:39

קיירי זה מיסמאצ' בהגנה אבל גם בהתקפה, לפילי אין מי שיאט אותו אפילו קצת, באטלר היחידי שיכול לעשות משהו עליו אבל גם אותו הוא שורף.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/03/2019 1:48:03

מספיק לתת מבט קטן על מילווקי מול קליבלנד בלי יאניס בכדי להבין כמה הוא עושה את השחקנים שמסביבו טובים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:48:17

קיירי עם 16 נקודות ברבע הראשון.
מי צריך הגנה ממנו כשהוא כל כך טוב?
אבל גם האחרים צריכים לקלוע ובעיקר שני המרכוסים של הסלטיקס.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:52:56

בראון מאבד כדורים סדרתי ונופל תמיד באותה הבעייה הכרונית שלו שהיא צעדים ביציאה מהמקום.
מניח שעובדים אתו על זה על זה אבל לא מצליחים לשפר…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:55:01

טרי איז סקרי אגיין…

Smiley
Smiley
21/03/2019 1:55:19

רדיק בסדרה של טעויות

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 1:56:14

בפילי רק אמביד והאריס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 1:59:38

הספסל של בוסטון מוחה ידיים לשופטים על שתפסו סוף סוף את אמביד בעבירת תוקף על ביינס.
סןף סוף….

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 2:00:19

לקהל בוולס פארגו יש דה-זה-וו לחודש שעבר. לסיקסרז אין מץ-אפ מול בוסטון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:02:32

אז מה אתה מציע?
שהסלטיקס ישחקו מול פילי במחזור הראשון?
🙂
אני חושב שפילי עוד יצמצמו.
נחייה ונראה אם לא יבוא התקף לב באמצע…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:01:01

בינתיים השיפוט מצויין ולא מקפח אף אחד!

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 2:01:41

לא רואה איך פילי יוצאים מזה

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:04:42
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:04:49

ביינס נפצע
נגמרה החגיגה?

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:05:06

לא היה פאול של אמביד

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 2:05:52

אמביד צועק ובראון מאגרף – היו שם שלושה פאולים במהלך הזה. בכיינים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:14:38
Reply to  דה שוט

+100
השיפוט לא מקפח אף קבוצה בחצי הראשון.
הגיעו ימות המשיח.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:06:03

את המשחק הזה רק ג'ימי יכול לנצח לפילי. אבל עליו להתעורר

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 2:09:03
Reply to  מנחם לס

העלימו את ג׳ימי, עולה ויורד כמו צלם

דה שוט
דה שוט
21/03/2019 2:09:25
Reply to  דה שוט

פילי העלימה אותו כמובן

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:06:32

סוף סוף בראד סטיבנס מראה סימני חיים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:06:46

על מה אמביד מתלונן?
הוא הרי דחף את קיירי בגופו.
עבירה מוצדקת

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:07:16

טייטום עם איבוד מטומטם….

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:09:25

סוף סוף בראד קורא טיים בזמן הנכון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:13:14
Reply to  מנחם לס

וואלה, נשבע לך שלא קראתי.
נראה שההבדל בין השידור פה לגרינוויל הוא בערך 3 דקות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:12:02

יופי
סטיבנס עם טיימאאוט בדיוק בזמן.
הייתי מוריד את מוריס כי הוא אחת מהסיבות העיקריות לצמצום הזה של הסיקסרס.
הוא פשוט לא במשחק אז שישב בחוץ!

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
21/03/2019 2:12:13

פשוט מדהים כמה שביינס חשוב לבוסטון, זו פשוט קבוצה אחרת בלעדיו.

אירווינג מתחיל הירובול = פילדפיה מורידה 18 ל9

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/03/2019 2:13:44

אני כבר מחכה לראות את יאניס עוזב את החור הזה במילווקי והולך לקבוצה עם שחקנים נורמלים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/03/2019 2:15:58

דוריס בארק מושקעת במנייה של אמביד והסיקסרס, היא נשמעת כמו אוהדת שרופה ומתארת את אמביד כאילו זה האקים אלאז'ואן בגירסה העוד יותר טובה שלו.

ניפחה לי המוח.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:16:11

אין יותר הגנות בליגה. קבוצות קולעות 130-140 נק' בחצי במשוצ\תף

עמית ירקוני
עמית ירקוני
21/03/2019 2:17:10

לפעמים אני ממש מתקשה להבין את הרוטציות של סטיבנס.
קיירי לוהט ברבע הראשון, מושיב אותו על הספסל בתחילת השני. רוז'ייר לוהט במקומו, מושיב אותו חזרה ומעלה את קיירי לחרב את המשחק.
זה נראה כמו חלוקת דקות מהבית

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:28:22

אני אתך במליון אחוז….
את ההיגיון של סטיבנס הפסקתי להבין.
מדוע הושיב את רוזייר בחוץ אחרי שזה נתן רבע כל כך מוצלח?
תקרא מה מנחם עם ניסיון של 60 שנה בכדורסל אומר על סטיבנס….

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 2:18:36

שריקת רחמים לפני ההפסקה בפילי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:26:04

לדעתי הרוטצייה של הסלטיקס לפליאוף התקבעה וכוללת 8-9 שחקנים
החמישייה עם סמארט מוריס קיירי אל וטייטום
המחליפים עם רוזייר ביינס בראון ואולי גם הייווארד (פצוע בצוואר כך שבסימן שאלה)
כל השאר דיי נדחקים החוצה.
תייס נכנס לפי הצורך ואוגילי פה ושם. כל השאר, וונמייקרס יבוסלה ו-וויליאמס נמחקו מהפנקס ואולי יקבלו קצת זמן כשהפצועים יתחילו להיערם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:29:21

חצי ראשון עם שיפוט על הכיפאק.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 2:32:35

ג'יזס מה קורה בדיוק בניו יורק?

נתן
נתן
21/03/2019 2:33:03

בינתיים קליבלנד נותנת אחלה קרב למילווקי

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 2:33:07

זה בטח שיא חדש

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:33:28
Smiley
Smiley
21/03/2019 2:36:21

פחחחח סמארט פשוט זרק את אמביד

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:37:05

בקרב אמביד נגד סמארט, על מי אתם שמים כסף?
אני על סמארט

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 2:38:03
Reply to  מנחם לס

בשחמט אני מהמר על אמביד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:48:42

🙂
אלוף בדוקים…

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
21/03/2019 2:37:52

שמעון אם אתה שומע אותי אבקש שתעשה דירוג הקשור במכות – מיהו השחקן הכי טוב במכות מי הכי פחדן ומיהו המפריד הטוב ביותר

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:39:00

היסטורית – קווין גארנט טכרמלו יכולים לקבל פרס על "כלב נובח לא נושך"

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:39:18

אני יכול ללמד את שמעון בדברים האלה

צ'יקו
Admin
21/03/2019 2:55:25

סטיבן אדמס המפריד הכי טוב בפער

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:38:00

השופטים מאבדים את המשחק עם ההתעלמות מהבריונות של אמביד והתגובה הלא טובה של סמארט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:40:55

סמארט בחוץ ובצדק. היה פאול אבל התגובה שלו לא היתה במקום.

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:38:29

אמביד אולי צריך לקבל טכנית (בפספק כי זה נראה גם כמו הצגה של סאמרט) אבל סמארט צריך להיות מורחק

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:40:19
Reply to  Smiley

זה מה שעשו

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:40:36

אבל על סמארט יש פלגרנט

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:43:07
Reply to  מנחם לס

פלרגנט 2 – הרחקה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:43:20

מוריס צריך לצאת החוצה וסטיבנס צריך טיימאאוט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:45:16

אמביד משחק מלוכלך

זיו פנמה
זיו פנמה
21/03/2019 2:46:39

אמביד עם 15 רצוף מהקו. יוצא דופן באופן כללי ומדהים לשחקן גבוה.

חוץ מזה – דוריס ברק יכולה ללמוד להיות החלטית יותר: "i think it was not a foul" – ברור שלא היה פאול! מה הבעיה לומר זאת בקול??

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:47:24

לא מאמין שהסלטיקס עדיין מובילים בפילי אחרי שביינס בחוץ וגם סמארט. לא ייאמן…

זיו פנמה
זיו פנמה
21/03/2019 2:52:42

קיירי בתצוגה נהדרת

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:53:47

אמביד דוחף חופשי בזרוע ללא הכדור והזיברות בולעות את המשרוקית

זיו פנמה
זיו פנמה
21/03/2019 2:55:36
Reply to  מנחם לס

גם אתה קנית את ה'פלופ' הזה של מוריס? בחיאת מנחם – קצת אגרסיביות לליגה המנומנמת הזאת

Smiley
Smiley
21/03/2019 2:53:55

פילי הולכת לאבד את המומנטום עכשיו עם החילוף של אמביד, רדיק וסימונס לספסל

זיו פנמה
זיו פנמה
21/03/2019 2:54:39

אם אני אוהד בוסטון – ואני לא – אני מאוד (אבל מאוד) כועס על הגישה של טייטום.
לא אכפת לך? אל תשחק!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:56:51

+100
טייטום הוא אובר-רייטד, הרבה פחות מהציפיות של כולם….
אני חושב שהוא ובראון ובחירות דרפט הולכים בשביל הגבה ולמען האמת לא איכפת לי.
שיהיה אולסטאר במקום אחר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:55:00

הנה סטיבנס לוקח את הטיימאאוט המיוחל.
פילי חוזרים בגדול והוא צריך להוציא שפן מהכובע….
אני פסימי.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 2:55:09

גם נגד סמארט עשה דבר דומה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:57:19
Reply to  מנחם לס

?
הכל בסדר דוק?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 2:59:57

הניגוב מתחיל?

זיו פנמה
זיו פנמה
21/03/2019 3:01:11

ישחקו הגברים לפנינו.
עכשיו נדע מי בבוסטון/פילדלפיה שווה משהו בmoney time

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:01:28

בחמישייה של פילי באטלר היחיד שיכול ליצור מכדרור ונותנים לכל האחרים לכדרר…

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:02:09
Reply to  Smiley

או לאמביד להעביר כל שנייה מאחורי הגב שהוא מתחיל מהלך מקשת השלוש

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:06:08

הספסל של הסלטיקס חלש להחריד היום (מלבד רוזייר שנעלם בחצי השני). פילי בקבלת החלטות נוראית

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:11:45
Reply to  Smiley

נשאלת השאלה לאן נעלם?
תשובה אצל סטיבנס…

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:13:00

הייוורד פצוע.
בראון יום עסל יום בסל
מוריס וסמארט שודרגו לראשונה.
ביינס נפצע (ותייס לא באמת ישים לך 20 נקודות).
לארקין הוחלף בויינמייקר

nmilkshake
nmilkshake
21/03/2019 3:06:59

רוז'יר יותר מדי ראש בקיר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:11:00
Reply to  nmilkshake

זה מה שתקבל אחרי שייבשת את השחקן שהיה הטוב במגרש ברבע השני…

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:07:16

איזה החמצות של סימונס

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 3:08:25

המשחק בניו יורק מזכיר את משחקי טרום העונה בארה"ב של מכבי חיפה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:09:34

לא מאמין שבסיום הרבע הסלטיקס עדיין מובילים ב 5.
כנראה בגלל שאמביד נח בדקה האחרונה בחוץ.
הטפשות היתה שהסלטיקס לא בזבזו את הזמן במהלך הלפני אחרון. זו טעות של מאמן….

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:11:54

אולי היו לוקחים פסק זמן…
😉

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:13:08
Reply to  Smiley

צריכים ללכת לאיבחון?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:15:45

זו הקשת והיא לא בענן…

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:14:17

רוזייר צריך לשחק הרבה יותר מאשר הוא משחק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:16:38
Reply to  מנחם לס

ברור
וכשהוא בזון לא צריך להוציא אותו…
אבל, לך דבר ללמפה, סטיבנס לא מאזין…

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:15:05

בוסטון עם טיפה ריכוז כבר יכלו להיות בפלוס 15

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:17:24
Reply to  Smiley

+100
בטח ביום שהקליעה לא מתלבשת לרידיק. אבל דברים יכולים להשתנות.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:15:22

אם אני מאמן פילדלפיה לאמביד אסור לצאת מהצבע אפילו להשתין

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:15:29

פילי מזעזעת בקבלת החלטות

רק שאלה
רק שאלה
21/03/2019 3:15:39

טוביאס האריס נחנק פעם שניה מול בוסטון

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:16:09

אני אוכל עכשיו פיסטוקים מאיראן. הפיסטוקים הטעימים ביותר שטעמתי בחיי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:17:51
Reply to  מנחם לס

תן כמה
אל תתקמצן
🙂

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:16:31

הניקס נראים זוועה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:18:05
Reply to  מנחם לס

מה חדש?

רק שאלה
רק שאלה
21/03/2019 3:17:06

כל זמן שאמביד על המגרש אין סיבה לראות זריקות קשות ל3 או חדירות של רדיק

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 3:17:37

אני אוהב את הדקות של אוז'ולה היום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:24:23

כן אוגי בסדר אבל הוא ברירת מחדל כשאין ביינס הייווארד וסמארט.
במשחק עם כל הקאדר הוא לא היה מקבל יותר מ 3-5 דקות

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:18:46

אחרי שהיללתי את מילווקי, הם הולכים להפסיד לקאבס (אבל גם עליהם ועל שיקגו כתבתי כקבוצות העתיד)

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:20:02

אמביד הוא 29% מה-3 ובסרט בראון האידיוט לא עודשה דבר בנידון. הוא מפסיד לו משחקים

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/03/2019 3:27:17

שמישהו יעז עוד פעם להגיד שליאניס יש צוות מסייע מצויין,בלעדיו מילווקי מושפלת מול קליבלנד.

עידן
עידן
21/03/2019 3:32:00

צוות מסייע זוועתי.בלעדיו כולם חוזרים למימדים הטבעיים שלהם

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:28:13

ג'ימי קלוזר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:28:20

תייס נגר ולא צריך להיות עכשיו על המגרש. סטיבנס עוד יפסיד את המשחק הזה.

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:28:26

גימי חיים שלי קלאצניק מטורף

עידן
עידן
21/03/2019 3:29:46

ראיתי הרבה מילווקי בזמן האחרון כולל היום עם זפזופים בין המשחק שלהם לפילי-בוסטון ובלי יאניס הם קבוצה רעה וגם איתו הם פחות טובים משמעותית מטורונטו פילי ובוסטון.בפלייאוף הקרוב הם ינוגבו כמו ששמעון אומר בחצי גמר המזרח.גם בסיבוב הראשון אם יפגשו את מיאמי זה לא הולך להיות להם קל אבל יעברו ב 6 משחקים
לגבי קליבלנד-קולין סקסטון מהמעט שראיתי חתיכת שחקן.בכלל אני אוהב את המחזור דראפט הזה.לא מחזור 84 96 03 או 09 אבל מוציא אחלה שחקנים לליגה

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:32:55
Reply to  עידן

סקסטון מצויין

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:33:39

איטך קיירי נתן לו לעבור אותו בקלות כזאת?

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:33:54

טוב שיש הורפורד

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:35:07

לאמביד חסרים יסודות כדורסל

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:35:46

ראיתם איך אמביד דוחף בזרוע?

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:36:52

קואלה!!!

עידן
עידן
21/03/2019 3:37:06

פילי חייבים לנצח פה כדי לגרש את כל השדים שלהם מבוסטון

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
21/03/2019 3:37:34

פילי קבוצה כזאת מוגבלת. יותר מ40 זריקות עונשין מול איזה 15 של בוסטון ועדיין גם אם ינצחו זה יהיה בשיניים אחרי שבוסטון עם מצבת פצועים. אישית אם יש מפגש בינהן בפלייאוף אני שם את כספי על בוסטון

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 3:39:19

חד משמעית. 2:4 לכל היותר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:43:29

טייטום עם עוד סל לסטטיסטיקה שלא נותן לקבוצה כלום ושום דבר.
בדיחה עצובה.

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 3:38:06

הטעות של בוסטון היתה שברט בראון הוציא במפתיע את מייק סקוט.
יא אללה איזה מאמן אהבל. פילדלפיה שווה פי 3 ממה שהיא מוציאה היום, וזה עוד משחק טוב שלה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
21/03/2019 3:39:42

בטר קול ג'ימי!

עידן
עידן
21/03/2019 3:39:51

גימי באקט.הלוואי שזה יהיה גמר המזרח

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:40:01

ג'ימי באקט!!!

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:40:01

גימיייי חיים שלי!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:41:00

יופי סטיבנס
שוב הפסיד משחק שהיה לו בידיים.
מנחם כשאתה צודק אז אתה צודק.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:41:06

מה בוסטון חיכו 10 שניות ולא עשו פאול IS BEYOND ME

אני עושה סקירה היום. מה לכתוב על המשחק? יש מתנדב?

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:43:29
Reply to  מנחם לס

חזרה של פילי אחרי ההרחקה של סמארט שלא היה סמארט, צמוד לאורך הרבע הרביעי ואז גימי חיים שלי עם 15 נק ברבנ האחרון וכמה מהלכים גדולים הצדיקו את המעבר וזה אחרי שגם אתמול הוא ניצח את המשחק

עידן
עידן
21/03/2019 3:42:03

בוסטון יהיו בגמר המזרח לדעתי.יעברו את אינדיאנה ומילווקי(אם ישארו מקום 1).פילי-טורונטו זה 50/50 לדעתי בחצי גמר המזרח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 3:47:57
Reply to  עידן

בוסטון לא תגיע לגמר המזרח. הם פשוט לא שם.
הם אולי ינצחו את שארלוט בראשון לפנות בוקר אבל יפסידו לפופ במשחק אחרי כן.
מה שכן אני מקווה שיפגשו את אינדי בתחילת הפליאוף כי זה הסיכוי לעבור שלב בפליאוף.
השיפוט בחצי השני היה יותר ביתי. הסלטיקס עם 16 ביקורים בקו ופילי עם יותר מפי שתיים.

עידן
עידן
21/03/2019 3:57:19

מוכן להתערב על מה שאתה רוצה

עידן
עידן
21/03/2019 3:58:32
Reply to  עידן

הכל בהנחה שמילווקי ישארו במקום הראשון.בוסטון טובה משמעותית ממילווקי.אל תסתנוור מעונה סדירה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 7:58:25
Reply to  עידן

בדרך כלל אני לא מתערב. זה לא באופי שלי אבל הפעם אחרוג עם מדובר בבירה שאשמח להזמין אותך ואת חגי אם בוסטון בגמר האן בי איי השנה. אם הסלטיקס יהיו השנה בגמר אני מזמין אותך ואת חגי וקונה לכם בירות, כמה שתרצו במועדון הבירה שבגן הזואולוגי של אוניברסיטת תל אביב ועל הדרך גם אעשה לכם סיור מודרך בגן הבוטני והזואולוגי של אוניברסיטת תל אביב.
אם הסלטיקס לא בגמר אתם מזמינים אותי למה שתרצו, בירות במועדון הבירה, בירות וארוחה, מה שבא לכם.
הולך?
אם הסלטיקס בגמר אני גם אהיה האהבל של האתר בגלל הירידות על האימון של סטיבנס 🙂

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
21/03/2019 4:04:48
Reply to  עידן

יכול להיות שאני אקח התערבות איתך אם תרצה – בעיקר צריך לראות איך מילווקי מסתדרים בלי ברוגדון, אבל אם נרצה להתערב צריך לחשוב על משהו יצירתי כי קשה לי להאמין שאגיע למפגש הופס בקרוב.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:05:58

חגי
ראה מה כתבתי לעידן
ההתערבות בתגובה להצעה שלו אבל צריכה להיות ללא סייגים.
סלטיקס בגמר

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:43:45

לא משחק גדול של פילי אבל ג'ימי היה שם כדי לחתום את התוצאה בסיום.
בוסטול יכולים לצאת מעודדים עם ביום חלש, ועם פציעה והרחקה הם לא היו רחוקים מלנצח בפילי. אבל הם יצטרכו את טאטום הרבה יותר אקטיבי

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:47:23
Reply to  Smiley

ויותר חשוב מבחינת פילי – מרחיק את הסלטיקס מהם ונותן להם עוד מקדמה לקראת הביתיות

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:51:58
Reply to  Smiley

והאחווה שיש בקבוצה נראית טוב.

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:45:41
עידן
עידן
21/03/2019 3:46:47

התוצאות היום לרעתי.גם יוסטון וגם סן אנטוניו בפיגור גדול.לגבי סן אנטוניו פחות משמעותי אבל יוסטון זה קריטי למקום השלישי שיהיו בצד השני של הבראקט.

Smiley
Smiley
21/03/2019 3:49:41
Reply to  עידן

הספרס גם משמעותי כי הם מתחילים לאיים על המקום השלישי, ואם לא זה אז לפחות על ביתיות בסיבוב הראשון

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 3:51:06
Reply to  Smiley

לא יקרה שום אסון אם גולדן יתאמצו בדרך לעוד טבעת, מה קרה … יום יבוא והם אפילו יאבדו את כתר, זה גם לא סוף העולם LOL

עידן
עידן
21/03/2019 3:56:36
Reply to  פייקרס

השנה סיכוי גבוה שיאבדו את הכתר למזרח.מאז 2016 שבאו סחוטים אחרי מפגש עם אוקלהומה של דוראנט ווסטברוק ואיבקה אני מעדיף את הדרך הקלה

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:11:38
Reply to  עידן

אני לא, נמאס מפלייאוף משעמם. לא ככה?
גולדן לא יאבדו שום אליפות כל עוד KD שם, זו קבוצת חלומות שאין אפשרות לעבור בסדרת 7 משחקים
שנה הבאה, עם קיירי ו-KD ביחד בניקס LOL… נראה

עידן
עידן
21/03/2019 3:53:49
Reply to  Smiley

הטבלה שאני רוצה לראות בסוף נכון לנתונים הקיימים היא
1-גולדן סטייט
2-3-דנבר ויוסטון
4-5-יוטה ופורטלנד
6-7-אוקלהומה וסן אנטוניו
8-קליפרס

אז באמת יכול להיות שהפסד של סן אנטוניו טוב פה.ליוטה ופורטלנד במיוחד ליוטה יש לוז קל אז כל עוד יוסטון מנצחים אז מקומות 4-5 הם של יוטה ופורטלנד

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:54:46
Reply to  עידן

איזה חישובים מסובכים אתה עושה 🤣🤣🤣

פו פו פו פו עם סטייה של עד 6 הפסדים במקסימום

צ'יקו
Admin
21/03/2019 3:50:35

על פי הראיון הקצרצר בסוף והשמחה של החברים לקבוצה, נראה שבאטלר מצא את מקומו, לדעתי גם אם הם לא יגיעו לגמר ואפילו לא לגמר מזרח פילי ירצו להשאיר את ג'ימי, יש לו לא מעט ניצחונות שהוא חתום עליהם

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 3:55:47

הולך להיות אחלה משחק באוקלהומה

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:10:19
Smiley
Smiley
21/03/2019 4:12:30

הארדן מול קונלי ב-2:30 אחרונות בממפיס

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:13:00

קאמבק משוגע של הארדן, השאלה אם זה יספיק
התחילו את השלישי במינוס 19, עכשיו במרחק פוזשן

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:13:06

לחטוף 40 נקודות ברבע. זה לא יכול להתקבל על הדעת מבחינת OKC

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:17:07

מייק קונלי בריא שווה אול-סטאר

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 4:21:39

שימו לב ללין. אף אחד לא מדבר עליו אבל הוא מחבר את כל טורונטו כמו דבק. אני אתכם במשחק אבל הטילו עלי הלילה את הסקירה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:22:21

חברים יקרים פילי עוד יתחברו חכו. מי שחושב שלבוסטון יש את המספר שלהם יגלה בפלייאוף שההיפך הוא הנכון.
בן סימונס רק צריך לעלות רמה בהגנה בפלייאוף ואמביד חייב לאנוס בצבע ולא לברוח מחוץ לקשת. פילי אפילו לא קרובים לחצי מהיכולת האמיתית והפוטנציאל שלהם. קיירי לא יקח את המזרח הוא לא טוב מספיק לקחת את המזרח. הפלייאוף זה משחק אחר לחלוטין.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2019 4:43:37

הדרך היחידה שפילי ישחקו נגד בוסטון בפלייאוף זה בגמר המזרח

לא רואה את זה קורה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:47:19

אני הכי רואה את זה קורה אלא אם כן ברוגדון חוזר בריא ובכושר מול בוסטון ואז לדעתי הבאקס ידיחו את בוסטון. בלי ברוגדון מילווקי יצטרכו עוד יכולת אישית מול בוסטון שלא תהיה להם. בלדסו הולך לחרבן קשה.

פילי ינגבו את טורנטו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:08:12

אתה משנה דעה כל דקה, נשמה 🙂
שימון של הבוקר הוא לא שימון של הלילה…

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
21/03/2019 12:28:45

נכון כמו שמנחם אמר רק חמור לא משנה דעתו.

הסופי זה בבראקט של הופס 😁

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:25:35

הארכה בממפיס. הארדן פשוט לבד החזיר את הרוקטס מהקבר.
קיבל שריקה לעבירה לשלוש כמו שהשופטים אוהבים לשרוק

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:26:00
Reply to  Smiley

לא יאמן איך ממפיס לא עשו את החילוף הזה בהגנה כדי לשמור על הארדן לשלוש

Wave bull
Wave bull
21/03/2019 4:26:02

טורונטו ייצגו השנה את המזרח בפיינאלס. קבוצה על מעט מאוד מגרעות וספסל מצויין

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:26:18

LOL
ממפיס ביתרון 3, מהלך אחרון
הארדן סוחט עבירה ל-3, הפעם אין שום ספק, ומשחיל הכל. טעות של טירון של הולידיי
OT
סגרו 19 הפרש ברבע

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:34:47

דניאל האוס ממש חורבן, לא עומד בלחץ
לא ברור למה דאנטוני מתעקש על אותה חמישיה, הם קורסים

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:38:20

צ'אנדלר פארסונס הוצא מהנפתלין היום לניצחון

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:39:15

פשוט קומדיה מה שקורה בממפיס. בדרך להארכה שניה

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:39:55

הארדן משוגע
שתי שלשות מופרעות + עוד גניבה ושוב שוויון, 15 שניות לסוף OT
משום מקום יצא משחק אש

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:40:42

57 נקודות להארדן. אם תהיה הארכה נוספת יכול להגיע גם ל-70…

עידן
עידן
21/03/2019 4:40:56

הארדן לא בהכרה

עידן
עידן
21/03/2019 4:41:53

ממפיס ניצחו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:42:08

הארדן הmvp שלי עם כל הכבוד ליאניס. במערב חצי קבוצה פצועה חצי עונה ותצוגות של ווילט. ליאניס יש הגנה יותר טובה ב10 דרגות נכון אבל הוא במזרח וקבוצתו כמעט לא סבלה מפציעות.

במזרח כרגע אני עם פילי באקס עם ברוגדון בריא אחרת בוסטון וטורנטו בסוף.

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:44:27

הארדן מופרע אבל זה של יאניס, קל
מילווקי התחפשה לקליבלנד בכל המובנים
זו ממש אותה שיטת משחק, יאניס במרכז ומסביב סוללת שלשות, עם אריק בלדסו בתור קיירי סוג ב'
זו גם אותה תלות מוחלטת ביאניס, הוא עושה שם את כל ההבדל בין קבוצה שבקושי עושה פלייאוף, לקבוצה עם המאזן הכי טוב בכל הליגה, ויש לו מספרים פסיכיים
MVP הכי מוצדק שיש

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:45:23
Reply to  פייקרס

ברור לי שיאניס יקבל אבל הארדן יותר מרשים אותי ולאור כל הנסיבות העונה לדעתי מגיע לו יותר.

RL
RL
21/03/2019 4:47:06
Reply to  פייקרס

קל זה בטוח שלא, הארדן מכונה, היה mvp בשנה שעברה והשתפר בעוד רמה השנה, איך זה לא מספיק לעקוף את יאניס ?

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:56:48
Reply to  RL

יאניס מקפיץ את מילווקי מ-44 נצחונות, מקום 7 במזרח –
למשהו כמו 60+ נצחונות, זו קפיצה משוגעת, ומקום ראשון בכל הליגה
ויש לו מספרים משוגעים –
27.5 נקודות, 12.7 ריבאונד, 6 אסיסט, בלוק וחצי, חטיפה וחצי, PER של 30, אפקטיב של 60…
זה MVP מסומן במארקר

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:57:52
Reply to  RL

נכון הארדן היה אמויפי שנה שעברה בפער עצום והשנה הוא הרבה יותר טוב משנה שעברה.

יש חשיבות למיקום והארדן מקום 3 במערב בגלל הפציעות שהיו כל העונה. יאניס משחק במזרח החלש ועם הפציעה של ברוגדון הבאקס מתחילים להפסיד, הוא נהנה מסגל בריא יותר מכל קבוצה בליגה.

הארדן ניצח עם דונל האוס הרטשטיין ריברס וננה חלק נכבד מהעונה במערב.

ואני בכלל לא מדבר על התצוגות של ווילט, הבן אדם מכונה, אותי הרשים הרבה יותר מיאניס היעיל והקרב ביניהם יהיה צמוד אבל ברור לי שיביאו את התואר ליאניס בגלל המקום ה-1 בליגה

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 5:04:16

אני לא חסיד המשחק של יאניס, יותר מדי אתלטיות ועדיין פחות מדי כישרון וקסם. אבל ראית עם מי הוא משחק במילווקי?
הארדן משחק עם כריס פול, עדיין אחד מה-PG הטובים בליגה – בהיסטוריה – עם אריק גורדון, קאפלה, טאקר. זה הרבה יותר ממה שיש במילווקי, עם כל הכבוד לבלדסו ומידלטון

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 5:05:00

ותוסיף לתחרות גם את ההגנה של יאניס, מול ההגנה של הארדן… אם צריך בכלל שובר שוויון, אז זה

RL
RL
21/03/2019 5:17:33

מסכים לגמרי שהצוות המקיף של יאניס פחות טוב מהמערכת הנהדרת שבנו ביוסטון, אבל וזה אבל גדול. אתה שוכח שהיו אינספור פציעות ביוסטון וזאת הסיבה שהוא היה צריך לעלות את המדרגה הנוספת הזאת.
לגבי ההגנה אתה צודק. לגבי מספרים, המספרים של יאניס נחמדים אבל אין מה להשוות לשל הארדן.
אני לא מבין איך אחרי משחק כזה אפשר להגיד שזה של יאניס קל, דרגת הקושי של בזריקות שהארדן קלע פשוט מטורפת והוא הוכיח שזה לא חד פעמי.
אני יכול להבין למה אנשים חושבים שליאניס מגיע(למרות שלא מסכים עם זה), בכל זאת הוא השחקן הכי טוב בקבוצה עם המאזן הכי טוב וזה בדרך כלל מתכון לMVP אבל קל זה בטוח לא.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:12:45

אריק גורדון קאפלה וטאקר זה בדיוק מה שיש במילווקי אותה רמת שחקנים. פול כבר זקן.

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 4:43:35

שישחקו יותר על פרגוסון. היחיד ששם שלשות טבעי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 4:44:39

גיא פחד שקונלי יברח מפיניקס. קונלי הוא לוחם אם הוא לא מטנקק בממפיס העכשווית ונלחם כמו גיים 7 זה אומר הכל על האופי שלו. הוא לא אדם כזה. כדאי לסאנס ללכת עליו בכל הכוח כנל ליוטה ואינדיאנה אם הן רוצות לעלות רמה.

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:45:27

הנה גם הספרס סוגרים את הפער בדרך למשחק צמוד

http://ripple.is/nba/8727-miami-heat-san-antonio-spurs

RL
RL
21/03/2019 4:47:47

העבירה על ולנסיהצ׳ואניס טעות שיפוט חמורה או שאני סתם מתבכיין ?

Smiley
Smiley
21/03/2019 4:50:12

אוי דרוזן… נתן חסימה נהדרת ואז איבד כדור בשלומיאליות

פייקרס
פייקרס
21/03/2019 4:51:27

d-wade השועל גונב את הכדור האחרון לדפרוזן, בדרך לנצחון של מיאמי בסן אנטוניו…
לילה קשה למהמרים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:02:39

אוק בדרך למקום 8 LOL

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:07:36

הראפס נותנים טיפול לגורג

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:08:02

דני גרין משפיל את אוק חח

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:08:33

לאוק אין בכלל הגנה כמו הניקס

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 5:09:46

אני מגיע למסקנה ש-OKC היא בין קבוןצות ההגנה החלשות בליגה. היא גם אחת הקבוצות עם אוסף שחקנים מוכשרים שהם מטומטמים כפי שהם מוגכשרים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:21:27
Reply to  מנחם לס

כל מילה

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 5:10:41

יאללה. ש-OKC תתחיל ריצה ותראה שהיא לא שגיאה אחת גדולה של הטבע

Adiso33
Adiso33
21/03/2019 5:16:56

אדאמס חלש מאוד
כבר תקופה.
הגיע הזמן לתת לנואל יותר דקות

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:21:07

ראס היחיד שמתפקד באוק

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 5:38:27

אני אומר לכם שלין מצויין עבור טורונטו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:50:27

יאללה יא אפסים תעשו קאמבק כבר

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:50:55

סעמק השטן הזה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 5:51:30

וואו אדמס איזה פח

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:00:19

גראנט אוויר שחקן מאד חלש. נלחם והכל אבל כל שחקן נורמלי משפיל אותו באחד על אחד סיאקם עודה ממנו צחוק

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 6:00:37

לא היעה שום פאול נגד מרק גאסול!

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:02:01

טוני בראדרס חחח

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 6:05:00

איזה סל משווה של ווסטברוק! מהירות ברק!

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:05:18

טוני בראדרס שוב 🤣🤣🤣 פלופ של סיאקם קיבל את השריקה על ראס חזרה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:07:28

יטללה קאוי

מנתח מוח
מנתח מוח
21/03/2019 6:08:57

טורונטו מתכוננים יפה לפלייאוף. איזו קריסה מפוארת

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:11:09

הארכה

מנתח מוח
מנתח מוח
21/03/2019 6:12:03

14 הפרש בכניסה לרבע, 12 הפרש 4 לסיום, 8 הפרש דקה לסוף… חתיכת נמושות
למזלם PG בחוץ אבל זה משחק מדאיג מאוד מבחינת הרפטורס

מנחם לס
מנחם לס
21/03/2019 6:16:02

OKC רוצחים את גאסול תחת הסך\ל והשופטים בולעים את המשרוקיות!

מנתח מוח
מנתח מוח
21/03/2019 6:16:44

מה שכן, היתה יכולה להיות אחלה סדרת גמר
גמר הליגה למקומות עבודה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:19:09

ראס תזרוק כבר לסל די למסור אתה לא רואה דהם לא מצליחים לזרוק לסל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:12:04

הוא לא שומע
תצעק יותר חזק…….
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:22:46

פשוט קבוצה זבל לא קולטים שהמסירות פנימה ליער הידיים לא עובד??

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:23:51

יאללה סיבוב 1 גולדן אוק מתאים לי למרות שיהיה בין הסוויפ לגנטלמני

Adiso33
Adiso33
21/03/2019 6:29:02

קלקול קיבה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:30:22

אדמס וגראנט היו היום זבל טהור. אדמס בדעיכה חבלז הבן אדם נהיה אוויר בהגנה וגם בהתקפה נחלש. גרמי גראנט רק נלחם אבל אין יכולת כל שחקן ממוצע בליגה משפיל אותו ועושה עליו שיאי קריירה. כדאי להתחיל לתת יותר דק לנואל.

ראס היחיד שתפקד היום וגם הוא נתן כמה איבודים שטניים

אשך יש לך כבר שם בשבילי? הלייקרס לא בפלייאוף ניצחת בהתערבות

ברוך רובין
ברוך רובין
21/03/2019 6:34:46

אשך גם שם בשבילי למרות שלא התערבתי מעניין אותי איזה כינוי יש לך בשבילי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 6:41:51

חחח צריך לחשוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 6:41:06

יש גם יש. נגמרו הסיכויים התיאורטיים?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:44:46

כן יאללה נו אני מאמץ מעכשיו אפילו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 6:48:44

וואי ההפסד שבר אותך.
אני אחפש איפה כתבתי את הרעיונות שהיו לי, בהמשך היום

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:52:55

המגרסה נתקעה מול ההיט? איך הפסדתם להם? פופ רוצה את בתולי דנבר אה? הוא פחות מעדיף את לוחמי גשר הזהב ולורד אוף דה דנס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 6:57:34

לא ראיתי. באסה. בסדר אי אפשר לקבל כל.
ההיט הולכים לאמלל יווני בפלייאוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:13:18

🙂
חהההההההההההההההההעעעעעעעעעעעעעעעעעעע….

Adiso33
Adiso33
21/03/2019 6:42:40

גראנט בסדר גמור,לפחות נלחם והתקפית הוא נותן עבודה.
לצערי אדאמס ממש חסר ערך הגנתית אני הייתי נותן לנואל לשחק בקראנץ' טיים במקומו

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 6:50:12

תגידו השיקוץ עדיין בלייקרס או שנסע כבר לקנקון לגייס שחקנים משם והקבוצה בלעדיו?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 6:59:03

בחיים לא ראיתי חורבן כזה של קבוצה. עשה עבודה טובה משציפיתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 7:05:17

אוקיי שמעון מצאתי.
חשבתי בהתחלה על דברים כמו "נגר בארון", "אוהד ספרס בסתר", ודברים שקשורים לאברינאס אהובך.
אבל בסופו של דבר ההתערבות התחילה בגלל הזלזול בוונילים ובנגרים של יוטה.
ולכן נלך על –
"הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר".
מאפשר לך לקצר בהמשך ל"הווניל של אינגלס" אם זה יציק שזה ארוך מדי 😊🤗

ראס א שטן
ראס א שטן
21/03/2019 7:36:36

לקחתי הוניל של האינגלס. הראשון יותר ארוך מהכינוי של 1000 points 🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/03/2019 7:39:18

תן לי לפחות יום של הנאה מהראשון 😋😇

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:15:10

שי, אתה לא יכול לתת סתם שם….
איפה היצירתיות?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:14:31

למה לא האישה של אינגלס?
נשמע לי קצת יותר פרוע….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/03/2019 8:15:44

שמעונה אינגלס, גם אפשרות